Ik verdoem niks, ik vrees alleen voor het ergste

Daarbij snap ik ook wel dat er altijd keuze is voor de unlock te gebruiken of niet.
Don't get me wrong here, ik heb 250 uur sniper erop zitten. Ik weet inmiddels wel, hoe ik een verschil kan maken voor een team. In donkere hoekjes staan, doe je hoe dan ook al niet als sniper zijnde (

). Daarbij snap ik de opmerking van 'laf ' zijn ook niet echt. Je kan toch rockets, heavy kogels of wat dan ook op een sniper spammen? Spy is laffer in dat opzicht: die kan je vaak niet eens zien..... Ik moet nog achter een muur vandaan komen om te killen
Overigens het vergelijk dat je trekt met engis enz. slaat als een tang op een varken. Ergo, Engi, Medic en Spies zijn niet gemaakt voor close OPEN combat. De medic blijft achter het gevecht hangen en healt zijn buddy (al dan niet met een uber). Maar krijgt hoe dan ook (als je een leuke buddy hebt that is) bescherming van de buddy. Een engi maakt sentries en teleports en zit verder daarbij. Goed ze kunnen met de shotty en de pistol het gevecht inspringen, maar dat is suicide en nogal nutteloos. De spy kan over het algemeen 1 stab killen als hij goed genoeg is. In een close combat is een spy gevaarlijk, zeker als deze de skill van het sidestabben en het backstabben onder de knie heeft, legt de spy met gemak een groep van 3 a 4 man neer.
En dan heb je de sniper, die zijn sterkte echt alleen van de verte moet hebben. Het is een loner, een class die helemaal niet in close combat betrokken MOET worden. Ik vind het dan ook een rare gedachte gang om deze class wél in close combat te gaan betrekken. Dat ik dat al doe uit eigen beweging, is een ander verhaal. Maar ik snap niet waarvoor je een lange afstands class ineens close combat wil gaan maken met updates. Houd de class instand en pas de wapens aan met een alternatief. Daarvoor is imo het systeem van de unlockables en de alt wapens. niet om de class een totaal andere definering te gaan geven.
Just my 2 cents.
Ow en samurai zwaard met camo pak.... I likes it
[
Voor 9% gewijzigd door
Notna op 06-05-2009 10:43
]