Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was maandagavond weer ouderwets genieten op de server. Mag ook wel eens gezegd worden d:)b

En voor wannabe pyros (plus de veteranen die nog niet alle truukjes kennen) heb ik nog een mooie videotutorial (gevonden op ubercharged) : W+ M2

http://magnetro.com/hotair.html

(Ook weer een paar leuke jumpspots gezien, tijd om te oefenen :) )

[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 28-04-2009 00:24 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Ja, leuk filmpje. Als ik de pyro zo rond zie springen en als spiderman aan de muur zie kleven, krab ik toch ff achter mn oor.

Leuke (en ook nieuwe) dingen gezien, misschien maar eens een keer proberen!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Gister tijdens 6v6 een pyro tegen gekomen. Op zich was hij niet al te goed, maar omdat hij gewoon heel goed was met zijn compression blast kon hij af en toe nog erg lastig zijn. Mooiste vond ik nog wel toen hij mij met een deflect rocket neerschoot en zelf neerging door de splash damage.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf was ik vooral onder de indruk van het pyro rocketjumpen onder combat omstandigheden. Het is het moeilijkste wat er is als pyro, vooral als de rockets om je oren vliegen. Waar het om gaat is om zo'n niveau te komen dat als de kans zich voor doet het ook werkelijk lukt (laten we zeggen +50%).

Eerste keer dat ik het zag en uberhaupt wist dat het kon was in een filmpje van Don Newman (hij zit hier trouwens ook in). Blijkbaar zitten de spelers uit dit filmpje op zo'n niveau dat ze deze truuk onder de juiste omstandigheden regelmatig kunnen uitvoeren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het 50% van de tijd lukt wegen de voordelen niet op tegen de nadelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg ook "plus 50%" en als de eindsituatie hoe dan ook toch "certain death" is, waarom niet proberen? :)

Moeilijkste is toch wel omhoog en naar voren te jumpen met wat controle. Achterwaarts jumpen (dus achteruit jumpen en de rocket vlak voor je laten ontploffen zodat je naar achteren schiet) lijkt wel wat gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is iedere actie van iedere pyro gefundeerd op de veronderstelling dat fr eindsituatie hoe dan ook toch 'certain death' is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

LUH-3417 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:53:
Volgens mij is iedere actie van iedere pyro gefundeerd op de veronderstelling dat fr eindsituatie hoe dan ook toch 'certain death' is. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.steampowered.com/status/tf2/public_graphs/avgtimelifeminutes.png

Pyro's staan anders wel helemaal bovenaan ja!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

LUH-3417 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:53:
Menig Pyro (en ik reken mezelf daar ook toe) heeft behoorlijk wat Kamikaze neigingen. So what? :+ Als het helpt met cappen/defenden/scoren?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
pyro kan op cruciale punten chaos veroorzaken; dat wil je. Als een cap gedefend wordt en je kan daar als pyro "chaos" in brengen gewoon doen. Voor de rest gewoon lekker Solly gaan ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Over Pyro's gesproken... Hoe kijkt men hier aan tegen iets als de Pyro Panic Button™?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
//Pyro Panic Button v1.0
//Code:

alias "battlecry" "voicemenu 2 1";
alias "+panic" "battlecry; cl_yawspeed 3000; +right; +attack";
alias "-panic" "-attack; -right; cl_yawspeed 210";
bind "mouse4" "+panic";

//End of code

Ik zal zelf vrijwel nooit scripten, maar deze lijkt me toch wel erg gaaf, lekker disruptive. Maar alleen als dit niet als illegaal script gezien wordt.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Wat moet ik me hier bij voorstellen? Is het een combinatie van voicecommands of zo?

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

F_demon schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:30:
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Is het een combinatie van voicecommands of zo?
voicecommand, als een dolle rond gaan draaien en VLAMMEN! >:)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het wel mogelijk complete patronen in een script te zetten. Zoals bijv. het stage 2 dustbowl sentry @ cap defense anti spy vlammen rondje. Kan je afk gaan en nog kills maken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F_demon schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:30:
Het is een scriptje waardoor je als een bezetene 360 graden om je as gaat draaien met de vlammenwerper aan. Ik kan voorstellen dat het af en toe nut heeft bij spychecken maar afgezien van de amusementswaarde ben je een sitting duck die veel aandacht trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Het script heeft niet voor niets de naam Pyro Panic Button™ meegekregen. Ik kan me voorstellen dat in bepaalde end-cap situaties het goed ingezet kan worden als Do-or-die actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Voor end-cap situaties mis ik de airblast in deze combinatie.

Hmmmm Hngg Hmm hmm!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Eérst met 1 of 2 complete 360's de boel in de hens zetten (wat met een yawspeed van 3000 erg rap gaat) en dan een deel van het zooitje proberen van de cap weg te airblasten.

Airblast heeft een recycle tijd, dus die kan je niet in de rondte schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Een yawspeed van 3000 is veel te snel voor de flamethrower. De flamethrower schiet deeltjes af die door de engine omgezet worden in flames. Als je zo snel draait worden die deeltjes niet gelijkmatig verdeeld. Je draait dus wel snel rondjes maar targets zullen niet vaak in brand vliegen.

Dat scriptje heeft dus geen praktisch nut, het ziet er aleen enorm lollig uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is het ook gewoon beter om zelf een zwieper te geven om iedereen in de fik te krijgen, en daarna te focussen op 1 target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Ik vind dat in veel pyro verhandelingen de Compression blast iets te veel bejubelt wordt en de backburner teveel als n00bish wordt gezien. imo is het enige grote nadeel aan de BB dat hij regelmatig niet registreerd. De 2 wapens zorgen gewoon voor verschillende tactieken en op pubs is de BB tactiek er 1 die erg sterk is. Je kunt er bijna spy achtige tactieken mee uithalen, maar dan op een hele groep die niet goed oplet als ze de payload aan het pushen zijn bijvoorbeeld. De toegevoegde waarde van de compression-blast wint het enorm in 6vs6, maar 12vs12 is wel even heel wat anders.

Ook vind ik dat de flaregun altijd prio heeft boven de shotgun. Ook daar wordt bijna altijd het tegenovergestelde beweerd. De flaregun is meestal niet om te killen, maar om medics en snipers etc in de fik te zetten. Beide is perfect om te vertragen/irriteren. Meestal is het niet genoeg om de kill te krijgen, maar de disruption die je er door krijgt is enorm en dat vanaf grote afstand. De shotgun werkt alleen als iemand net out of range is van je vlam en je wilt hem killen, dat vind ik echt een te beperkte situatie om hem te equipen, zeker als je ook dan nog steeds je flare kan gebruiken, ook al is hij veel zwakker.

[ Voor 34% gewijzigd door kingmob op 01-05-2009 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Nee, het nut van BB kan ik nog in bepaalde situaties inzien, maar als ik een keer pyro bent wil ik ook op een grotere afstand als mijn vlam kunnen killen. Ik ben niet vaak pyro, maar elke keer dat ik het ben heb ik iets aan mijn shotgun. BB vind ik overigens alleen handig als je op de één of andere manier achter de/een choke kan komen, bijvoorbeeld Dustbowl stage 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Ja, ik kies eigenlijk ook alleen maar pyro op dat soort plekken moet ik zeggen. Ik vind dat de CB voornamelijk wordt overschat, omdat je er zulke coole dingen mee kunt doen. Dat is alleen extreem moeilijk en lukt zelfs bij mensen die veel oefenen lang niet altijd. De toegevoegde waarde neemt daardoor sterk af. De BB gebruiken en je confrontaties kiezen is dan veel effectiever vind ik. Zeker de flaregun kan zo ontzettend effectief zijn zonder te killen, ik vind het raar dat dat door veel spelers genegeerd wordt.
Ik denk dat het slechte imago wordt veroorzaakt omdat veel mensen W+m1 doen met de backburner en flaregun equiped en dat is gewoon niet de beste tactiek. Ik heb het vaak genoeg succesvol gebruikt om te weten dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Maandag begint het nieuwe seizoen van de etf2l \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan als onzichtbare spy niet eens backstabben, laat staan als zichtbare, herrie-makende pyro. :)

Flaregun kan ook redelijk goed killen. Op afstand doen flares meer damage, maar een pyro zonder shotgun is wel gehandicapt. Onder water kan je geen kont meer doen en in closed range 1vs1 is een shotgun veel beter dan een flare. Veel te lange reload time.

Enige unlockable van de pyro die ik altijd bij me heb is die crit axe, omdat het gewoon te stoer is om mensen daarmee te killen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je kan altijd heerlijk snipers killen met de flaregun. Branden gewoon in 1x af meestal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Bigbadkip schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:42:
Je kan altijd heerlijk snipers killen met de flaregun. Branden gewoon in 1x af meestal :P
Irriteren kun je ze wel, maar vaak overleven ze het wel. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm... update time :)

Vreemd, ik kreeg daarnet toch wel een forse TF2 update binnen maar geen informatie over de update? :?

edit:
gevonden
Team Fortress 2

* Updated cp_egypt with changes based on player feedback, added additional health/ammo and updated routes
* Additional character loadout menu changes to support future features
Geen nieuwe dingen dus.

[ Voor 121% gewijzigd door CapTVK op 02-05-2009 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Geinig die Panic button :P
Werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Vanavond de eerste match in het nieuwe seizoen etf2l \o/ tegen Italianen.

Voor geïnteresseerde kan je rond 8 uur op mumble komen om met de Team 3 leden die teveel zijn deze avond gezellig te komen sourcetv-en :p

en @update: egypt is nog steeds een kutmap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil wel eens een match SourceTV-en. Wat is het IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ervan uitgaande dat de info op teamfortress2.be klopt: server.teamfortress.be:27021

Anders gewoon mij joinen vanavond. Kom ook gezellig meepraten op mumble dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

frickY schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:32:
Ik wil wel eens een match SourceTV-en. Wat is het IP?
Normaal gesproken staat op de avond van de match op http://etf2l.org op de homepage bovenin een lijst met matches en STV ip's.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

O ja, zat er met de tijd een uurtje naast, stomme Italianen konden pas om 9 uur. Dus om 9 uur begint de afslachting (hopelijk van de Italianen ^^)

En bij deze match staat hij denk niet op etf2l.org want Shabba kon de match niet meer editen nadat de afspraak gemaakt was en was hem bij de eerste challenge vergeten.

[ Voor 36% gewijzigd door GonzoNL op 04-05-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik ben zeker van de partij dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42
Wel makkelijk he, mij de schuld geven. Maar die pizzabakker had de match ingevuld op de kalender, daardoor kon ik het niet meer aanpassen.

Egypt is inderdaad een boutmap. Weg ermee.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Shabbaman schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:33:
Wel makkelijk he, mij de schuld geven. Maar die pizzabakker had de match ingevuld op de kalender, daardoor kon ik het niet meer aanpassen.

Egypt is inderdaad een boutmap. Weg ermee.
Egypt is sinds de update stukken leuker geworden, maar ik vond het eerst ook al een leuke map. Iedereen vind bepaalde mappen leuker maar ik vind Egypt echt een leuke map :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woohoo! Vanavond televisieavondje!

Edit: Egypt is een kutmap.

[ Voor 30% gewijzigd door LUH-3417 op 04-05-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren tijdens een war wel een leuk schot :9 .
http://www.vimeo.com/4463857

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@LUH
Heb je hem al gespeeld na de update? Alle stages zijn aangepast in voordeel van offence.

@Koeitje
Mooie kill!!

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 04-05-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, nee, nog niet. Ik moest die edit maken van Gonzo, want stiekem vind ik Egypt wel leuk. Mensen worden niet zo boos als je Engi of Sniper speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik heb hem wel even gespeeld, ik vind sommige veranderingen die me opvallen nogal dubieus. Cap 2 stage 2 bijvoorbeeld, het one-way hekje kan ik wel begrijpen, maar het hekwerk weghalen waardoor spawncampen opeens vrij makkelijk is, die snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de update voor Egypt vanuit het oogpunt van offense een vooruitgang, maar waarom moeten alle plekjes voor creatieve engineers gelijk verdwijnen? Op stage 2 kon je bij cap2 kon je via de muur en de rotspartij bij de spawn bij de pilaren voor de cap komen en daar een tele bouwen.

Prachtige SG spot, weg!

Het punt is dat dit bij alle maps van Valve gebeurt (en ik bedoel niet map exploits). Elke spot waarbij je als engineer creatief moet denken en best moeite moet doen om te komen om te komen wordt aangepakt:'(

@Koeitje, mooie airshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Binnenkort een nieuwe pc waar ik kan multitasken :P.

Hoe filmen jullie gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou gewoon demofiles bij maar het probleem daarvan is dat bij elke grote update je oude dem.files niet meer kan afspelen. Jammergenoeg heeft Valve nog steeds geen tool waarmee je oude versies kan bekijken. Je moet ze op een gegeven moment overzetten naar een videobestand. Even overzetten met startmovie is geen probleem maar om het allemaal echt mooi te laten lijken heb je een hoop tijd nodig.

P.S voor het eerst een filmpje ge-upload naar Youtube. Dit is de spot die ik bedoelde:

http://www.youtube.com/watch?v=lAlHOg5KKI0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cabo schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:36:
Binnenkort een nieuwe pc waar ik kan multitasken :P.

Hoe filmen jullie gameplay?
Vaak het soepelst een ingame demo temaken (record {filename} op console). Daarna de demo afspelen (playdemo {filename}) en met bijvoorbeeld Fraps capturen.
Maar als je een beetje fatsoenlijke pc hebt kun je ook al tijdens het gamen direct Fraps capturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Misschien een optie om alle gameplay beelden op te slaan. Dan kan ik later nog een compilatie maken :)

@ Cipher, ja het wordt een AMD triple core. Ik kijk dan of fraps goed werkt.

[ Voor 28% gewijzigd door Cabo op 04-05-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:54:
Misschien een optie om alle gameplay beelden op te slaan. Dan kan ik later nog een compilatie maken :)

@ Cipher, ja het wordt een AMD triple core. Ik kijk dan of fraps goed werkt.
je zal alleen niet dezelfde kwaliteit halen als met tga+wav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Kost wel een hoop ruimte Cabo, zeker als je een geregistreerde versie van Fraps hebt die op volle resolutie alles op slaat. Maarja, als je eraan denkt dat wanneer er niks bijzonders is gebeurt het filmpje weer weg te gooien dan maakt dat ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes!
Ik zou trouwens je filmpje ook ergens anders uploaden. Vimeo staat erom bekend game-clips keihard te deleten, jammer want ze hebben een mooie site en goede kwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GonzoNL schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:15:
Kost wel een hoop ruimte Cabo, zeker als je een geregistreerde versie van Fraps hebt die op volle resolutie alles op slaat. Maarja, als je eraan denkt dat wanneer er niks bijzonders is gebeurt het filmpje weer weg te gooien dan maakt dat ook niks uit.
Mijn voorkeur gaat echt uit naar demo.files. Gewoon standaard alles recorden, en alleen de mooie scenes eruit pikken en overzetten naar filmpjes. Veel minder uimte nodig. Probleem is dat om de zoveel TF2 updates dem.files niet meer laden. Er is wel een omweg om ze alsnog te bekijken door oude versies te bewaren maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom kun je beter de demofiles opslaan, die zijn aanzienlijk kleiner, en kun je later handmatig bepalen waar je videobestanden van wilt maken.
Je bent er alleen meer tijd mee kwijt

//edit
Wat CapTVK zegt dus. Al heb ik nooit het probleem gehad oude demo's niet meer terug te kunnen kijken. Gebeurd volgens mij alleen met major updates, en dan nog bied playdemo2 dan soms uitkomst.

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 04-05-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met "om de zoveel updates" doelde ik op het laatste. Voor tussentijdse updates werkt het allemaal maar als er een class update uitkomt werken de oudere demo.files meestal niet meer. Dat is jammer want hiermee kan je bijvoorbeeld ook geen demo.files bekijken van oude matches als je die zou willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GonzoNL schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:32:
Vanavond de eerste match in het nieuwe seizoen etf2l \o/ tegen Italianen.
Volgens mij hadden we op een gegeven moment 49 spectators? :)

(Egypt is nog steeds niet leuk. Gisteren weer gespeeld. Wanneer blauw nu mensen opblaast om de eerste cap te pakken, respawnen die pas zodra ze de tweede cap ook al hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Ik was al begonnen met het bouwen van een sentry bij de laatste cap (naar aanleiding van dat filmpje van m3taal) voordat de eerste cap gecapt werd, maar ik had 'm nog niet eens level 3 voordat de tegenstander al op de laatste cap stond. Die dozen die daar nu ineens staan helpen ook niet echt.

Maar goed, het blijft een baggermap. De rondes zijn nu wel een stuk sneller voorbij, en dat vind ik wel een vooruitgang.

Het mooiste moment van die leaguematch gisteravond: twee uber pro elite spelers die op Freight onder de trein komen, waarna ik na een halve minuut zeg: "Jullie weten dat iedereen op SourceTV jullie nu aan het uitlachen is he?". Tenminste, dat was mijn mooiste moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:13:
Het mooiste moment van die leaguematch gisteravond: twee uber pro elite spelers die op Freight onder de trein komen, waarna ik na een halve minuut zeg: "Jullie weten dat iedereen op SourceTV jullie nu aan het uitlachen is he?". Tenminste, dat was mijn mooiste moment ;)
Anderhalve minuut, maar inderdaad. Sowieso zaten we eigenlijk de hele match de draak met jullie te steken. ;)
Nog zo'n mooi moment voor de kijkers, Asskicker die op de spire in Badlands op zoek is naar een scout en er ineens bovenop staat. Even zo'n moment van verbazing en dan boem, soldier en scout allebei weg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat was geniaal. Bovendien waren de comments in de chat sowieso leuk. Na die trein en die Asskicker-actie (je zag hem als een verbaasd hamster rondkijken) liep het scherm vol met de lols.

Ook: Wil iemand nog eens uitleggen hoe +reload nu werkt? Wat moet ik precies in de cfg van soldier zetten om het handig te maken? Ben het zat om gegibbed te worden door soldiers die een fractie van een seconde sneller dan ik een rocket hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15

User

S3

+reload laat je automagisch WASD gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
User.tmp schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:17:
+reload laat je automagisch WASD gebruiken ;)
BWAHAHAHA!

+reload herlaadt je wapen als je klaar bent met schieten. Niet handig met alle wapens, dus je kan je config zo aanpassen dat je per class en per wapen dit aan- en uitzet, of je maakt een knopje waarmee je het aan en uit kan zetten. Je kan het ook makkelijk testen door +reload in de console te typen. En -reload om het weer uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus als ik in autoexec.cfg twee regels aanmaak met

bind "q" +reload
bind "w" -reload

Ben ik klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Met W moet je vooruit lopen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NEEEEEEN! Als je W op forward hebt staan ga je voor treinen lopen of op scouts staan. Prutsen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Zucht....

'+reload' tik je in in de console. Wanneer je nu een rocket hebt afgeschoten, reload hij automatisch, alsof je continue op de reload knop blijft rammen. Shotgun is hetzelfde verhaal: Schot gelost > reloaden.

Zet dit niet aan als je scout of HWG bent, dan reload hij dus nadat je 1 schot met je pistol hebt gedaan. bij HWG blijft je minigun oneindig spinnen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:21:
Zucht....

'+reload' tik je in in de console. Wanneer je nu een rocket hebt afgeschoten, reload hij automatisch, alsof je continue op de reload knop blijft rammen. Shotgun is hetzelfde verhaal: Schot gelost > reloaden.

Zet dit niet aan als je scout of HWG bent, dan reload hij dus nadat je 1 schot met je pistol hebt gedaan. bij HWG blijft je minigun oneindig spinnen :) .
Of demoman, bij stickies blijft hij die constant chargen. Je kan wel via scripts zorgen dat alleen je primary +reload heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Alle filmpjes waar ik jou kill gaan in een archief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@LUH-3417
Je kunt alles met een knop togglen.

code:
1
2
3
alias reload_on "+reload; bind R reload_off"
alias reload_off "-reload; bind R reload_on"
bind "R" "reload_on"

Een keer op R drukken
Reloading gaat aan en R wordt gebind aan het uitzetten
Nogmaals op R drukken en reloaden gaat uit, en R wordt weer gebind aan reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Cabo schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:43:
[...]

a.k.a. een diskette :+

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:43:
[...]

cabo is een old fashioned spy en heeft natuurlijk nog een orginele IBM Holorith machine met ponskaarten om zijn archief van data te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook last van wegvallende stats? Bij mij is al een paar keer van een bepaalde class de laatste stats weggevallen, dit viel vooral op omdat mijn topscore van Heavy niet meer was wat ik laatst had gehaald, maar mijn vorige topscore was geworden. Zelfde met Spy, en ik heb het ook 1x gehad met Engineer. Nu staat Engineer weer bovenaan wat wel zielig is :P Is er een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw blog over de Sniper Update geplaatst op teamfortress.com

tl;dr: De Sniper Rifle unlockable wordt een close-ranged wapen zodat de sniper in direct gevecht moet met z'n tegenstander om kills te maken, ipv. vanaf een afstand te snipen.
The Sniper has been a tricky class to update. In particular, designing an alternative to the Sniper Rifle has been a challenge. To understand why, we need to go back, way back, into the mists of time, when dinosaurs roamed the earth, and we started working on TF2. If it helps, you can listen to the Doctor Who Theme while you read.

In our multiplayer FPS games, players tend to die a lot. Death is one of the great feedback mechanisms we have in the game, helping you evaluate your own skill versus that of your opponents, and the viability of the tactics being employed by each of you. Being hopeless optimists, we'd like your deaths to be positive experiences. When we started working on TF2, 22 years ago, we decided to examine the things that affected how players felt about their deaths in TFC. Our starting theory was that, for death to be a positive experience, players had to feel like they could have avoided dying if they'd done something different. We found two factors that seemed to be important in light of that theory:
  • The first was whether or not you understand what killed you. If you don't know what killed you, that death is failing in providing you the feedback it's supposed to, and you won't be able to figure out what you could have done differently. Unsurprisingly, we saw that these deaths were highly aggravating to players, and in sufficient number caused new players to stop playing entirely. Trying to reduce the number of these deaths in TF2 was done through a variety of changes. It was one of the reasons why we chose to remove the hand-held grenades that each class had in TFC, which were one of the primary causes of these deaths. It was one of several goals that led to the creation of the freezecam.
  • The second was whether you felt you were actually engaged with the person who killed you. Dying to someone you weren't engaged with, especially when you were already engaged with someone else, was aggravating. Even worse was dying to someone who you couldn't have engaged with, even if you chose to. In that case, you're very unlikely to believe you could have done anything differently to survive.
In particular, the second seemed to be the root cause of the hatred of Snipers. You're often killed by them while you're engaged with an enemy in the foreground, and most of the time the Sniper is so far away it feels like you couldn't have dealt with him even if you didn't have enemies nearby. In fact, the Sniper's goal is to create that relationship: he specifically wants to fight enemies outside their engagement range, because that's his primary advantage.

Which brings us back to the Sniper Rifle unlockable. In an effort to reduce some of the aggravation that other players feel towards the Sniper, we chose the goal of designing an unlockable that encouraged the Sniper to get a little closer to his target. We want him to give up some of his primary advantage in return for something else, so that enemies he kills feel like they were engaged with them, and feel like they could have survived if they'd just managed to fight a little better.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:05

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Blegh, wat een load of bullcrap. Zal wel weer een fantastische class update worden :'). Ik *vrees* dat ze de class enorm underpowerd gaan laten worden. Want let's face it: je kan als sniper wel dichtbij komen, maar een enkele rocket is genoeg om je plat te leggen. Dan hoeft die niet eens point blank te zijn of een crit. Dus nu willen ze in the sorry state that you're in allready, ervoor zorgen dat je dichtbij de enemy om heavy classes te killen :?

Right....

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Ik heb nou ook niet echt het idee dat snipers echt sterker moeten worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Shabbaman schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:45:
Ik heb nou ook niet echt het idee dat snipers echt sterker moeten worden ofzo.
Ik ook niet, maar een update moet wel iets anders en of extra meebrengen. Owjee, nu kan ik op close range iemand killen. Heeft totaal geen fucking nut als ik de hp niet heb om het te overleven..... Daarnaast kan ik al op close range mensen killen. Wat is er mis met unscoped schieten en/of scoped schieten op korte afstand? Werkt prima hoor....

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 06-05-2009 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

* glashio ziet al weer gebeuren, 12 Snipers vs 12 Snipers potjes :z

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:40:
Blegh, wat een load of bullcrap. Zal wel weer een fantastische class update worden :'). Ik *vrees* dat ze de class enorm underpowerd gaan laten worden. Want let's face it: je kan als sniper wel dichtbij komen, maar een enkele rocket is genoeg om je plat te leggen. Dan hoeft die niet eens point blank te zijn of een crit. Dus nu willen ze in the sorry state that you're in allready, ervoor zorgen dat je dichtbij de enemy om heavy classes te killen :?

Right....
Ehmm.. het is nog steeds een keuze of je de unlockable gebruikt of niet. Als je wilt kun je laf in donkere hoekjes blijven staan, mensen door het hoofd schieten die niet eens weten dat je er bent.
Of. Je kiest voor het nieuwe wapen, neemt risico's door je in het gevecht te mengen, maar krijgt daar een nieuw voordeel voor terug. Dat voordeel zal wel in de kracht van het wapen komen te zitten oid. Of misschien krijgt hij wel een lang samuraizwaard en een kameleon-outfit.

Dat je ge-one-shot-killed kunt worden door een soldier hoort er bij. Dat nadeel hebben medics, engineers en spies ook.
Dat voordeel hebben soldiers ook tegen spies, medics en engineers.

Wacht eerst maar eens af wat voor unlockables je daadwerkelijk krijgt alvorens ze te verdoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik verdoem niks, ik vrees alleen voor het ergste ;) Daarbij snap ik ook wel dat er altijd keuze is voor de unlock te gebruiken of niet.

Don't get me wrong here, ik heb 250 uur sniper erop zitten. Ik weet inmiddels wel, hoe ik een verschil kan maken voor een team. In donkere hoekjes staan, doe je hoe dan ook al niet als sniper zijnde ( ;) ). Daarbij snap ik de opmerking van 'laf ' zijn ook niet echt. Je kan toch rockets, heavy kogels of wat dan ook op een sniper spammen? Spy is laffer in dat opzicht: die kan je vaak niet eens zien..... Ik moet nog achter een muur vandaan komen om te killen :P

Overigens het vergelijk dat je trekt met engis enz. slaat als een tang op een varken. Ergo, Engi, Medic en Spies zijn niet gemaakt voor close OPEN combat. De medic blijft achter het gevecht hangen en healt zijn buddy (al dan niet met een uber). Maar krijgt hoe dan ook (als je een leuke buddy hebt that is) bescherming van de buddy. Een engi maakt sentries en teleports en zit verder daarbij. Goed ze kunnen met de shotty en de pistol het gevecht inspringen, maar dat is suicide en nogal nutteloos. De spy kan over het algemeen 1 stab killen als hij goed genoeg is. In een close combat is een spy gevaarlijk, zeker als deze de skill van het sidestabben en het backstabben onder de knie heeft, legt de spy met gemak een groep van 3 a 4 man neer.

En dan heb je de sniper, die zijn sterkte echt alleen van de verte moet hebben. Het is een loner, een class die helemaal niet in close combat betrokken MOET worden. Ik vind het dan ook een rare gedachte gang om deze class wél in close combat te gaan betrekken. Dat ik dat al doe uit eigen beweging, is een ander verhaal. Maar ik snap niet waarvoor je een lange afstands class ineens close combat wil gaan maken met updates. Houd de class instand en pas de wapens aan met een alternatief. Daarvoor is imo het systeem van de unlockables en de alt wapens. niet om de class een totaal andere definering te gaan geven.

Just my 2 cents.

Ow en samurai zwaard met camo pak.... I likes it :9

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 06-05-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Camouflagepak met samurai zwaard? You wish! :) Waarschijnlijk kan je straks je sniper rifle inruilen voor een soort zware shotgun geschikt voor medium range en helemaal dodelijk op shortrange.

Maar zoals aangegeven, laten we eerst maar eens de sniperupdate afwachten voor het definitieve oordeel. Met de andere classes is het tot nu toe ook goedgekomen. Bovendien wachten we nog steeds op die hoedjes, die zouden nog voor de sniperupdate uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Notna
Jij bent inderdaad niet echt een voorbeeld van een default sniper. Die blijven vaak achterin in nisjes hangen. En true. Spies, met cabo in het bijzonder, zijn nog veel laffer :)

Maar ik denk niet dat ze van de sniper een close-range class willen maken. Ik ben het volledig met je eens dat de kracht van snipers juist de long-range is. Stilletjes liggen wachten op een prooi die als de dood is dat er elk moment een stuk lood door zijn kop vliegt.
Ik denk dat de unlockable bedoeld is om de sniper uit te lokken iets meer in de actie betrokken te raken, maar hem ook overlevingskansen te geven wanneer hij direct wordt aangevallen, bijvoorbeeld door laffe Cabo.
Ik denk daarom dat met die tekst niet op de nieuwe primary weapon, maar juist op secondary of melee wordt gedoeld.

Misschien krijgt hij wel een proximity-mine om achter zich weg te leggen, zodat een spy hem niet kan besluipen. Of een shotgun in plaats van de SMG. Als primary verwacht ik meer iets in de trant van snellere firerate, maar minder accuraat.

edit:

@cabo
Van uit mij is het ook slecht jaloezie O+ . Je speelt een uitstekende spy. Nogal irritant als je in het andere team zit

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 06-05-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik lees cabo, spy en laf. Als spy gebruik ik gewoon mijn de mogelijkheden die er zijn om mijn vijanden af te maken. En ja, als ik een sniper ergens zie staan dan ga ik meestal wel direct naar de sniper toe. Weer punt erbij :), of je moet steeds wisselen met je zwaard en mij gelijk die klap te geven.

Ik maak jullie in-game wel af. :Y)

edit:

Vervelend voor 't vijandige team. Maar mijn team gaat er tenminste op voorruit.

[ Voor 11% gewijzigd door Cabo op 06-05-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De sentimenten over 'laffe snipers' illustreren toch mooi waarom Valve snipers wil uitnodigen om meer close combat te doen, right? Mensen vinden het echt niet leuk om 'vanuit het niets' geheadshot te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Ik vind zelf Snipers ook veel laffer dan Spies. Beiden zijn super irritant als er een goede speler mee bezig is ;)
Snipers hebben namelijk niks te vrezen behalve een spy als ze aan het snipen zijn. Een spy moet toch dichtbij zien te komen en zich onopvallend gedragen alvorens hij in een positie komt om te backstabben. Spychecks gebeuren ook redelijk vaak en zijn dan meteen dodelijk.
Spy zijn is leuk, maar meer een risico. Sniper is ergens ver weg staan en mensen er uit pikken en af en toe om je heen kijken naar spies... Die 'simpelheid' in de sniperklasse maakt hem voor mij niet zo aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

@Crell, wat dacht je van andere snipers ;) ik wordt het vaakst gekilled door een andere sniper hoor ;) Derhalve vind ik het ook een laffe class en ik ben ook een beetje bang voor die 12 vs 12 sniper rondjes :'(

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

toaomatis schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:35:
ik ben ook een beetje bang voor die 12 vs 12 sniper rondjes :'(
GoT flamethrower :? >:) Als Scout achter ze sneaken en dan die Unlock Taunt doen is ook leuk }) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
@Tao je hebt gelijk, had even niet gedacht aan ander snipers, haha! Zodra je 12 v 12 snipers hebt zal op een gegeven moment toch wel iemand denken dat spy wel opeens een leuke variatie is? Naar achteren hobbelen terwijl niemand hem ziet om vervolgens 12 overheerlijke ruggen te zien die smeken om een mesje ;)
Dan gaat vanzelf een ander ook spy, misschien een pyro als spycheck (hoewel dat wel lastig is met die nog 11 snipers aan de andere kant). Maar met dergelijke shoot-outs gaan mensen denk ik toch proberen voordeel te behalen door andere tactieken toe te passen... Tenminste de personen die niet perse na een uur al alle unlocks willen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Close range wapen?

Ik blijf wel lekker snipen, daarvoor speel ik immers sniper, hehe.
Ben wel razend benieuwd naar die andere unlockables.

En het gaat steeds beter met soldier / demo :P
Laatst stats gereset ( achievements niet ) omdat ik in het begin het zo verkloot had met de pyro. door daarmee op zo'n stupid server te gaan. most points - 405 en damage done allemaal gekke dingen enzo ;)

Spy's... 't zou verboden moeten worden :(

Ik stem voor als die update komt 'sniper limit 3' oid. >:) ( op de GoT server altans )

[ Voor 48% gewijzigd door Nmxje op 06-05-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Neuh, pyrolimit, heavylimit, scoutlimit zijn er allemaal ook niet geweest terwijl ze nodig waren op die momenten, dus sniperlimit zie ik ook niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Ik durf te wedden dat niemand die nu niet al veelvuldig sniper speelt een scout weet te raken. Gewoon met een slok Atomic Punch de spawn uitrennen en snipers knuppelen, ik heb er nu al zin in. Het betekent wel weer twee weken geen medic spelen, maar ach, zo leuk is dat toch niet in een team met enkel snipers (of scouts...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
GonzoNL schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:12:
Neuh, pyrolimit, heavylimit, scoutlimit zijn er allemaal ook niet geweest terwijl ze nodig waren op die momenten, dus sniperlimit zie ik ook niet gebeuren.
Zet een spylimiet van 1, en dan op mijn steamID. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nmxje schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:14:
Close range wapen?

Ik blijf wel lekker snipen, daarvoor speel ik immers sniper, hehe.
Ben wel razend benieuwd naar die andere unlockables.

En het gaat steeds beter met soldier / demo :P
Laatst stats gereset ( achievements niet ) omdat ik in het begin het zo verkloot had met de pyro. door daarmee op zo'n stupid server te gaan. most points - 405 en damage done allemaal gekke dingen enzo ;)

Spy's... 't zou verboden moeten worden :(

Ik stem voor als die update komt 'sniper limit 3' oid. >:) ( op de GoT server altans )
Hoe kun je stats resetten?

Ik heb ooit eens op een server een sentry gebouwd bij de tegenstanders spawn en ben weg gegaan. Resultaat was toen ik een paar uur later terug kwam dat de sentry 300 kills gemaakt had ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kogels van sentry raakten niet op?

Over sniper update: het zal wel redelijk gamebraking zijn... niemand duwt meer de cart als dat ding er uit ziet alsof hij de mazelen heeft, met al die rode stippen... Still, scouts en spy's moeten het wel naar hun zin hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
RedHat schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:50:
[...]

Hoe kun je stats resetten?
Added the ability for players to reset their player stats using the Reset Stats button on the Stats menu. This does not reset achievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

LUH-3417 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:22:
Kogels van sentry raakten niet op?

Over sniper update: het zal wel redelijk gamebraking zijn... niemand duwt meer de cart als dat ding er uit ziet alsof hij de mazelen heeft, met al die rode stippen... Still, scouts en spy's moeten het wel naar hun zin hebben. :)
Je rost er gewoon ff op met je hamer en kogels zijn er weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 14:43
Phyxion schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:05:
[...]
Je rost er gewoon ff op met je hamer en kogels zijn er weer ;)
Denk dat LUH-3417 dat wel weet, maar hij vraagt zich wss af hoe RedHat dat gedaan heeft terwijl hij een uurke weg was ;)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NoReason schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:33:
[...]

Denk dat LUH-3417 dat wel weet, maar hij vraagt zich wss af hoe RedHat dat gedaan heeft terwijl hij een uurke weg was ;)
Ah ja ik zie het, overheen gelezen. Dat lijkt me inderdaad niet haalbaar, SG's zitten best snel zonder ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
NoReason schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:33:
[...]

Ik vermoed dat er iemand anders gejoined was en ook een sentry geplaatst had oid en die de mijne bijvulde?
Ik weet het niet, toen ik terugkwam waren er 4 spelers op de server. Het was een custom map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Cabo schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:46:
[...]

Zet een spylimiet van 1, en dan op mijn steamID. :9~
En dan moet de rest zich ergeren aan het feit dat jij 7/10 kills @ enemy spawn maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:10
Notna schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:40:

Right....
Als je 250 uur met sniper hebt gespeeld moet je weten dat een soldier rocket je nooit in 1x kan doden :+

Wat Valve schrijft klopt trouwens wel, door een Sniper doodgaan is gewoon het meest frustrerend omdat je er weinig tegen begint. Kan wel rockets naar ze toe schieten, maar dan heb je meestal alsnog een schot door je kop of ze stappen een stukkie opzij en richten opnieuw op je knar...
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.