Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Cabo schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:44:
Jij speelt toch geen TF2? Lijkt me leuk om jou ingame af te maken :X
Hmm, ja ik speel wel TF2 en niet zo'n beetje ook (nu met de nieuwe L4D ff wat minder, maar toch al snel 10.3 uur de afgelopen twee weken).

Ik speel Pyro (ja alle achievments gehaald, behalve die laffe onderwatertroep) en ben er behoorlijk goed in, maarja ik speel wss op een heel andere server dan dat jij doet, derhalve als je me wilt killen moet je maar eens naar een GTFO #3 of UKCS #3 server komen, dikke kans dat je me tegen komt!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Leuk dat het icoon van Cabo een aapje is :D

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Er zijn maar weinig "goeie" spy's te vinden op de grotere Pubs vanwegen het hoge spam/flamegehalte. Dit is niet negatief bedoelt want ik zit 80% van mijn TF2 tijd uit op de UKCS servers.

Maar we kunnen nu wel stoppen met flamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Pyro's stoppen met flamen...? 8)7

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel altijd op de GTFO-goldrush server als ik even hersenloos wil killen. Verstand op 0 en toch in de top3 eindigen. Altijd een leuke afwisseling.

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 24-04-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

*knip*
VyperX schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:02:
Pyro's stoppen met flamen...? 8)7
Niet zo negatief knaap! Pyro wordt helaas ondergewaardeerd, net als spy's echter doen ze beide goed werk.

[ Voor 38% gewijzigd door PromoX op 24-04-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://gottf.hlstatsx.com/

Leef je uit :)

[ Voor 37% gewijzigd door Notna op 24-04-2009 13:15 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit zijn toch niet van die 32man, reduced spawntime of instaspawn servers? Het spelniveau, tactisch inzicht of uberhaupt teamplay is daar ver te zoeken. Het lijkt wel of iedereen daar naar het laagste niveau wordt getrokken, een grote negative feedback loop....brrrr..... :/

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

CapTVK schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:19:
Dit zijn toch niet van die 32man, reduced spawntime of instaspawn servers? Het spelniveau, tactisch inzicht of uberhaupt teamplay is daar ver te zoeken. Het lijkt wel of iedereen daar naar het laagste niveau wordt getrokken, een grote negative feedback loop....brrrr..... :/
Ja, nee, nee. Vanilla timings

Soms is de teamplay ver te zoeken ja, maar dat balanced zichzelf vaak wel uit!

Anyway, ik zal me binnekort wel eens uitleven op jullie servers, wel jammer dat er bijna niemand inzit btw (alleen een sourcetv accountje).

Nja mss zie ik een van jullie wel een keertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Flames en ander onvriendelijk gedrag in dit topic (en jullie weten prima wie ik bedoel) :/. Een aantal posts heb ik dan ook verwijderd.

Tijd om weer vrolijk en vriendelijk verder te posten in dit topic.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 24-04-2009 13:43 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:32:
[...]

Ja, nee, nee. Vanilla timings

Soms is de teamplay ver te zoeken ja, maar dat balanced zichzelf vaak wel uit!

Anyway, ik zal me binnekort wel eens uitleven op jullie servers, wel jammer dat er bijna niemand inzit btw (alleen een sourcetv accountje).

Nja mss zie ik een van jullie wel een keertje!
Er zit niemand op, omdat de meeste regulars op school zitten of werken ;) In de avond uren zit de server praktisch compleet vol en kom je er amper op. tenzij je een half uur wacht ofzo :P
toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:47:
Gelukkig is na een slotje van 5 minuten dit topic weer open.

Ik weet dat UKCS en GTFO servers 24/7 gespeeld worden en dat het niveau soms niet erg hoog is, maar ik heb gewoon fun in de game en die servers en IMO is dat het belangrijkste in een hele game...

Ik zal binnenkort eens binnen stormen in de GoT server en kijken of het me bevalt :)

Zoniet, dan zal ik niet vaak terug keren ben ik bang :+
Ik vind soms nog wel zachtjes uitgedrukt. Het probleem is dat Jan en alleman op die servers komen en het niveau vaak erg ver te zoeken is. Ik ga er zelf ook wel eens op hoor, echt waar, maar dan is het alleen (zoals eerder vermeld) voor hersenloos schieten en aan willen klooien. Niet voor het serieuzere tactische werk ofzo....

[ Voor 40% gewijzigd door Notna op 24-04-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik weet dat UKCS en GTFO servers 24/7 gespeeld worden en dat het niveau soms niet erg hoog is, maar ik heb gewoon fun in de game en die servers en IMO is dat het belangrijkste in een hele game...

Ik zal binnenkort eens binnen stormen in de GoT server en kijken of het me bevalt :)

Notna schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:46:
Niet voor het serieuzere tactische werk ofzo....
Daarom vind ik de game juist zo leuk :)

[ Voor 19% gewijzigd door Matis op 24-04-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:47:

Als je altijd pyro speelt zal het niet al te veel gewaardeerd worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Napo schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:50:
Als je altijd pyro speelt zal het niet al te veel gewaardeerd worden denk ik.
Pourquoi ne pas? Waar slaat dat nu weer op 8)7

En ja ik speel praktisch altijd pyro, soms engi, maar dan moet de situatie ernaar schreeuwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Notna schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:46:
[...]

Er zit niemand op, omdat de meeste regulars op school zitten of werken ;) In de avond uren zit de server praktisch compleet vol en kom je er amper op. tenzij je een half uur wacht ofzo :P
Dat heb ik nou zo vaak he... Zet ik GoT op Autojoin, connect ik naar een andere server voor "in de tusssen tijd". Na 2 volledige rondes valt alles weg: op naarde Got Server!

He-le-maal vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
*knip*. Sorry, maar commentaar op modbreaks hoort niet in een topic thuis.
Anyway, Toatomatis, ik zal je op je verzoek even toevoegen op steam. Ik knal momenteel niet zo vaak meer, druk met werk, maar het lukt dit weekend vast wel om je even een uurtje te pwnen.

[ Voor 33% gewijzigd door PromoX op 24-04-2009 14:05 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:53:
Pourquoi ne pas? Waar slaat dat nu weer op 8)7

En ja ik speel praktisch altijd pyro, soms engi, maar dan moet de situatie ernaar schreeuwen :P
Op de GoT Servers spelen = Je aanpassen aan de situatie met welke class dan ook ;)

Zo komt het voor dat ik dan ineens Soldier speel, terwijl ik daar 0,0 skillz in heb, maar uiteindelijk helpt het wel !!
Ook als er iemand roept "Hey hou eens op met dat nutteloze $class_x gedoe" dan kan je of luisteren of verliezen B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

nero355 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:11:
[...]

Op de GoT Servers spelen = Je aanpassen aan de situatie met welke class dan ook ;)

Zo komt het voor dat ik dan ineens Soldier speel, terwijl ik daar 0,0 skillz in heb, maar uiteindelijk helpt het wel !!
Ook als er iemand roept "Hey hou eens op met dat nutteloze $class_x gedoe" dan kan je of luisteren of verliezen B)
TT2: De kunst van het aanpassen. Zelf kies ik altijd sniper als er 4 andere snipers in ons team zitten. Altijd gezellig :7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

nero355 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:11:
Ja hehe, natuurlijk moet je je aanpassen aan de situatie, ik interpreteerde het anders.

Ik dacht te begrijpen dat iemand een onbeschreven regel uitsprak dat je niet dezelfde class mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:24:
[...]

Ja hehe, natuurlijk moet je je aanpassen aan de situatie, ik interpreteerde het anders.

Ik dacht te begrijpen dat iemand een onbeschreven regel uitsprak dat je niet dezelfde class mag spelen.
Ik zie liever 4 medics op een server dan 4 spy's/pyro's.
Vooral op vanilla servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

DeX schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:25:
Ik zie liever 4 medics op een server dan 4 spy's/pyro's.
Vooral op vanilla servers.
Doe wat je niet laten kan. Natuurlijk heeft het geen zin om met 12 medics rond te sjouwen.

Alhouwel de ubersaw + ubercharged medic wel een geweldige combo geeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:29:
[...]

Doe wat je niet laten kan. Natuurlijk heeft het geen zin om met 12 medics rond te sjouwen.

12 medics...
Hmmm.

Could be fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:29:
[...]

Hangt van de map af, soms zijn 2 medics wel handig om even een stukje te rushen. Als je het goed timed is de uber van de ene afgelopen en die andere begint dan. Vooral op maps waar je dicht op elkaar zit en je wat voortgang wilt boeken kan dat zeer handig zijn.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10
toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:13:
[mbr]*knip*[/]

[...]

Niet zo negatief knaap! Pyro wordt helaas ondergewaardeerd, net als spy's echter doen ze beide goed werk.
Volgens mij snap je Vyper's briljante grap niet helemaal ;)
DeX schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:54:
[...]

Dat heb ik nou zo vaak he... Zet ik GoT op Autojoin, connect ik naar een andere server voor "in de tusssen tijd". Na 2 volledige rondes valt alles weg: op naarde Got Server!

He-le-maal vergeten :)
Autojoin werkt niet zo heel goed op de GoT-server, omdat er twee slots gereserveerd zijn voor regulars. Als er een plekje vrijkomt wordt die eigenlijk altijd ingenomen door een wachtende regular. Je kan dus wachten tot je een ons weegt (lees: mapchange naar een of andere baggermap). Je kan inloggen op zo'n reserved slot (connect intypen in de console) als je je hebt geregistreerd op de site.
toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 07:55:
(ja alle achievments gehaald, behalve die laffe onderwatertroep)
Dat snap ik nou niet. Je speelt altijd pyro maar je hebt geen waardering voor Plan B... Plan B is een van de weinige achievements die ook echt aansluiten op de gameplay en die goede gameplay stimuleren: brandende spelers springen in het water, erachteraan springen en ze afmaken met je shotty! _/-\o_ Dikke onzinachievements als Clearcutter (of de ergsten van allemaal, Placebo Effect en Consultation) verpesten de gameplay en zijn normaal gesproken ook niet te halen zonder te spelen als een griefer.

Plan B heeft ook een heavy-variant, Krazy Ivan. Maar dan moet je er ineens 10 keer zoveel voor afmaken. Raarrr.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:13:
Ik schreef:
Pyro's stoppen met flamen? 8)7

Sorry dat de smiley niet zo goed overkwam, maar ik bedoelde te zeggen dat het grappig is om pyro's vragen te stoppen met flamen... Je weet wel... vlammen... vuur... pyro...? :+ :)

Ben zelf dol op pyro...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

VyperX schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:50:
Sorry dat de smiley niet zo goed overkwam, maar ik bedoelde te zeggen dat het grappig is om pyro's vragen te stoppen met flamen... Je weet wel... vlammen... vuur... pyro...? :+ :)

Ben zelf dol op pyro...
Ohh, k. Ik snapte de grap idd niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
DeX schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:34:
[...]

12 medics...
Hmmm.

Could be fun :)
Ik had laatst wel een arena server waar we 5 medics in het team hadden. (team van 12) Dat is toch echt wel te veel voor zo'n team dus ik ging over op de Ubersaw tot het nodig was om een paar heals uit te delen.

Vond 2 kills met een ubersaw toch niet al te slecht voor een medic. Ongetwijfeld dat anderen het beter kunnen maar het was wel even grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 18:21

Side-Kick

Timmy!

Ik heb me vandaag redelijk geeregerd tijdens een potje op turbine (niet op de GOT server overigens). Ik uber een soldier en onderweg komen we een engineer tegen samen met zijn sentry en dispenser. Doe eens een gok waar die soldier zijn raketten op afvuurt.

Ik geef een hint: we overleven de aanval niet. |:(

Daarnaast heb je ook nog een stel gekken die maar Medic! blijven roepen. Het maakt niet uit of ze volledige health hebben of dat ze door mij gehealt worden. Ik gok dat de button voor die voicecommand vast zit bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Side-Kick schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:22:

Daarnaast heb je ook nog een stel gekken die maar Medic! blijven roepen. Het maakt niet uit of ze volledige health hebben of dat ze door mij gehealt worden. Ik gok dat de button voor die voicecommand vast zit bij ze.
Hmmm vaak is het ook een reflex. Als je flink geraakt word (bodyshot sniper ofzo), ram je gelijk op E terijl er een healthpak naast je staat.

Ik wacht nog steeds op voicecommands:
"Wait for ze medic you dumbkopf!" als je achter een om medic screeuwende teamgenoot aan het rennen bent die niet even wil wachten.

"Wait!" Om 30.000 strategische redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

DeX schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:39:
[...]

Hmmm vaak is het ook een reflex. Als je flink geraakt word (bodyshot sniper ofzo), ram je gelijk op E terijl er een healthpak naast je staat.
Dan vind ik het normaal dat je om medic schreeuwt. Maar er zijn ook spelers die helderziend zijn, want die roepen al medic voordat ze geraakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me vandaag redelijk geeregerd tijdens een potje op turbine (niet op de GOT server overigens). Ik uber een soldier en onderweg komen we een engineer tegen samen met zijn sentry en dispenser. Doe eens een gok waar die soldier zijn raketten op afvuurt.

Eh, eerst de engineer en DAN de SG? :)

Als soldier sentries van een afstand slopen gaat wat anders, als er niemand bij staat: fire away. Als er een engineer bij staat met dispenser: eerst de dispenser dan de sg/engineer met splash dmg.

P.S
Toaomatis, wanneer kunnen we je verwachten op GoT1? Ben wel benieuwd wat Cabo gaat doen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 24-04-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Side-Kick schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:49:
[...]

Dan vind ik het normaal dat je om medic schreeuwt. Maar er zijn ook spelers die helderziend zijn, want die roepen al medic voordat ze geraakt zijn.
Je hebt inderdaad van die spelers die hebben W gebonden aan vooruit en tegelijk "Medic!" roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:15:
[...]

Als soldier sentries van een afstand slopen gaat wat anders, als er niemand bij staat: fire away. Als er een engineer bij staat met dispenser: eerst de dispenser dan de sg/engineer met splash dmg.
Liever 2 sollies die gewoon knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die nog twijfelen over TF2 hier is nog een mooie steam weekend deal: de Orange Box (HL2, ep1, ep2, lost coast, portal en TF2) voor €10!

Veel betere deals dan deze kan je niet krijgen :)

http://store.steampowered.com/sub/469/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12-09 13:54
Pas met RaCio op een random 32 player dustbowl server W+M1 pyro gespeeld. Eerst allemaal in console: +attack en +forward, en gaan met die banaan. En het wonder geschiedde, ik kreeg daadwerkelijk kills :') . Uiteindelijk is RaCio overgestapt naar W+M1 medic en zichzelf 'M1' genoemd. Mijn naam was 'W', en zo vormden we:

W + M1

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:02
Over medics, ik speel zelf wat uurtjes medic, en als ik dan vanuit spawn naar een laatste punt toe loop en niemand loopt er mee, vind ik het wel prettig als mensen een keer medic roepen. Dit doe ik ook altijd wanneer ik geen medic ben en het tegenkom.

Verder soms damage -> uber reacties... en dan herinner je dat je critz hebt en alleen staat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:30

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Mag ik nog ff terugkomen op de RPG-achtige ontwikkelingen? De exacte details van de item-backpack vind ik niet eens zo belangrijk. Waar ik me zorgen over maak zijn de consequenties voor TF2 als LAN-game.

Ik speel TF2 best vaak op LANs, op een locatie zonder internet. Met een man of 24, sommige met ervaring (en dus unlocks), sommige zonder. Momenteel vind ik het geen probleem om even m'n axtinguisher/blutsauger/ubersaw thuis te laten, geeft je weer een frisse kijk. Maar als de nadruk van het spel heel erg gaat liggen op het verzamelen van items, dan zijn er voor Valve 3 opties:

optie 1) Balance heel goed in de gaten houden: LAN-versie zonder unlocks moet goed gebalanceerd zijn, maar online versie met (heel veel?) unlocks ook. Lastige opgaaf voor Valve.

optie 2) LAN-versie laten stikken en helemaal online gaan, SteamClouds, leveling, de RPG-vrees van iedereen hier. Eigenlijk geen optie voor Valve, denk ik.

optie 3) Unlocks ook lokaal opslaan. En dan een Steam-verificatie als je weer online gaat, zodat je de boel niet kan hacken (misschien wel tijdens offline periode, maar dan moet je daarna de boel herstellen of Steam ontdekt je hack)

Wat denken jullie? Mis ik nog een optie? Waar zou Valve voor gaan? Is de LAN-community uberhaupt interessant voor Valve (ze zijn eerder goed de mist in gegaan toen ze offline Counterstrike onmogelijk maakten en alle ProLeagues over de zeik gingen)

Vooropgesteld: ik denk dat het (op de een of andere manier) heel erg mee gaat vallen. Misschien worden de unlocks gebruikt in een nieuwe spel-variant of zo*, en heb je er in de praktijk niets mee te maken als je TF2 speelt zoals we het nu gewend zijn.

* Iets als TF2Party? Waarbij je met koddige hoedjes op over een ganzebord moet lopen en minigames moet spelen waarbij je items kan winnen/verliezen? En natuurlijk moet er een prinses gered worden

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49

Hij mist zijn rockets? Meestal heb je niet genoeg tijd om eerst de engi te slopen en daarna de sentry. Het beste is om met je rockets de sentry en de engi tegelijk te raken. Afhankelijk van de positie van de sentry kun je vaak de eerste rocket als het ware onder de sentry door schieten. Door de splashdamage raak je de sentry en de engi achter de sentry. De engie vliegt leuk door de lucht en rocket twee en drie slopen dan de sentry (en eventueel de engie als hij zo dom is om niet te vluchten). Maar het grootste probleem zijn vaak pyro's die je airblasten, soldiers en demo's die jugglen. Dan kom je niet in de buurt of in de juiste positie om de sentry als soldier te slopen.

Overigens mocht je eerst de engie killen. Ik maak sentries ook nog wel eens af met mijn shotgun als mijn rockets op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Waster schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:48:
[...]

Hij mist zijn rockets? Meestal heb je niet genoeg tijd om eerst de engi te slopen en daarna de sentry. Het beste is om met je rockets de sentry en de engi tegelijk te raken. Afhankelijk van de positie van de sentry kun je vaak de eerste rocket als het ware onder de sentry door schieten. Door de splashdamage raak je de sentry en de engi achter de sentry. De engie vliegt leuk door de lucht en rocket twee en drie slopen dan de sentry (en eventueel de engie als hij zo dom is om niet te vluchten). Maar het grootste probleem zijn vaak pyro's die je airblasten, soldiers en demo's die jugglen. Dan kom je niet in de buurt of in de juiste positie om de sentry als soldier te slopen.

Overigens mocht je eerst de engie killen. Ik maak sentries ook nog wel eens af met mijn shotgun als mijn rockets op zijn.
Nou hij begon dus op de dispenser te mikken. Tegen de tijd dat hij die omhad en begon aan de sentry was de uber over en overleefden we het gehele avontuur dus niet. Maar ik lees hierboven dat het eerst aanvallen van de dispenser dus niet zo hele vreemde tactiek is. Ik zou zeggen blaas eerst de engineer aan de kant, en begin dan aan de sentry, zodat de sentry iig niet meer gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Het ligt allemaal aan de positie en of de sentry gun op je gericht is. Veraf gewoon spammen op de dispenser en sentry. Dichtbij is iets lastiger. Het makkelijkste is als je een push hebt met meerdere mensen zodat je sneller damaged dan de engie kan reparen. Maar anders kan het best voorkomen dat je als soldier eerst een halve uber bezig bent om je juist te positioneren om vervolgens de engie+sentry combo in 3 rockets af te maken. Dan houdt je ook nog wat rockets over voor de andere enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb vandaag en gisteren op de GoT server gespeeld, maar oh oh oh wat heb ik me geergerd. Aller eerst klinkt dat Nederlands ingame zooo slecht.

Pas op Spy als Medic enzo, daarnaast weet ik niet wat jullie associëren met hoog niveau, maar ik vond het niet echt jevanhet.

Het is natuurlijk leuk om een Nederlandse community te hebben, maar ik verwacht niet dat ik in het vervolg op de server zal blijven spelen.

Ik vond het niet leuk om te spelen en ik hem met een hoop moeite het rondje Fastlane gedaan (wat overigens bijna een uur duurde).

Leuk geprobeerd, maar ik vond het niet zo tof.

Wel is cabo een goede spy die mij meerdere malen in verlegenheid heeft gebracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:51
Het blijft public gameplay he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
@toaomatis

Ik speel al sinds het begin van TF2 op de GoT servers en het is gewoon wennen, ook dat er NL wordt gepraat. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar als je de juiste mensen in-game hebt dan is het niveau hoger dan gemiddeld.

Wat is je in-game name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hogere niveau zie je vrijwel alleen 'savonds, beetje tussen 20:00 en 23:00. Daar buiten is het gewoon een random public, behalve in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

frickY schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:11:
Dat hogere niveau zie je vrijwel alleen 'savonds, beetje tussen 20:00 en 23:00. Daar buiten is het gewoon een random public, behalve in het weekend.
Uhh, wat is het vandaag :P
Cabo schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:07:
@toaomatis

Ik speel al sinds het begin van TF2 op de GoT servers en het is gewoon wennen, ook dat er NL wordt gepraat. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar als je de juiste mensen in-game hebt dan is het niveau hoger dan gemiddeld.

Wat is je in-game name?
Engi, scout, pyro en een stukje sniper. Nu vind ik persoonlijk Fastlane ook een lamme map, misschien straks eens checken of er een leukere map draait. Ik weet dat dat dag en nacht verschil is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fastlane is alleen 6v6 nog een beetje te doen, maar zelfs dan is de laatste cap gewoon te irritant. Kan je ngaan hoe erg het is 12v12. Granary, Well & Badlands zijn echt een stuk beter. Zelfs Freight is een stuk beter.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qhd2kjkM0Zh0KYaj97zpaKjY/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

looooooooooool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:53:
Fastlane is alleen 6v6 nog een beetje te doen, maar zelfs dan is de laatste cap gewoon te irritant. Kan je ngaan hoe erg het is 12v12. Granary, Well & Badlands zijn echt een stuk beter. Zelfs Freight is een stuk beter.
Sinds de laatste map update voor Fastlane zijn standoffs bij de laatste cap al een stuk zeldzamer hoor. Je moet nu een stuk verder terugrennen naar de resupply cabinet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

_fool schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 11:13:
Mag ik nog ff terugkomen op de RPG-achtige ontwikkelingen? De exacte details van de item-backpack vind ik niet eens zo belangrijk. Waar ik me zorgen over maak zijn de consequenties voor TF2 als LAN-game.

Ik speel TF2 best vaak op LANs, op een locatie zonder internet.
En van de personen die mee LANnen is er niemand die een telefoon heeft met een oneindig internet abonnement welke hem aan het netwerk (via een server, internet connection sharing) wilt hangen voor Steam verificatie? :/

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de GoT server is ook niet meer wat het geweest is hoor. Zal wel komen omdat alle clanmembers in een pcw zaten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Sowieso wordt er de laatste tijd minder gecommuniceerd (kleine steekproef trouwens, ik heb zelf nauwelijks tijd meer), de community is wat groot geworden en daarnaast denkt iedereen dat iedereen wel weet wat ie moet doen (is deels ook zo, alleen de timing....). De mindere communicatie maakt het minder leuk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fool

_fool

Helemaal zo gek nog niet

The Zep Man schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:31:
[...]
En van de personen die mee LANnen is er niemand die een telefoon heeft met een oneindig internet abonnement welke hem aan het netwerk (via een server, internet connection sharing) wilt hangen voor Steam verificatie? :/
Meerdere, maar blijkt altijd een boel gedoe. Heel slechte dekking daar.

Maar het gaat mij niet alleen om mn eigen LANs, ik denk ook aan -zeg- officiele competities waarbij iedereen dezelfde mogelijkheden (lees: unlocks) zou moeten hebben. Mn vraag is meer: gaat Valve voor offline play iets bedenken om allerlei items daar ook te kunnen gebruiken, of niet?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

_fool schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:45:
[...]

Meerdere, maar blijkt altijd een boel gedoe. Heel slechte dekking daar.
Zelfs een GPRS signaal is voldoende voor Steam verificatie.
Maar het gaat mij niet alleen om mn eigen LANs, ik denk ook aan -zeg- officiele competities waarbij iedereen dezelfde mogelijkheden (lees: unlocks) zou moeten hebben. Mn vraag is meer: gaat Valve voor offline play iets bedenken om allerlei items daar ook te kunnen gebruiken, of niet?
Als je op een 'officiele competitie' zit met een spel van Valve, dan zorgen de mensen die die 'officiele competitie' organiseren maar dat er een 'officiele internetverbinding' is wanneer je de competitieleden toegang wilt geven tot hun eigen unlocks. 8)7 Zo niet, dan geef je ze geen internetverbinding (en blijft iedereen 'gelijk' qua unlocks: alleen defaults, geen 'backpack' beschikbaar).

[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 26-04-2009 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
The Zep Man schreef op zondag 26 april 2009 @ 00:00:
[...]
Zelfs een GPRS signaal is voldoende voor Steam verificatie.

[...]
Als je op een 'officiele competitie' zit met een spel van Valve, dan zorgen de mensen die die 'officiele competitie' organiseren maar dat er een 'officiele internetverbinding' is wanneer je de competitieleden toegang wilt geven tot hun eigen unlocks. 8)7 Zo niet, dan geef je ze geen internetverbinding (en blijft iedereen 'gelijk' qua unlocks: alleen defaults, geen 'backpack' beschikbaar).
En hoe moeilijk is het om bij een officiele competitie even een glasvezel lijn naar binnen te rammen, ik vind het een beetje hypothetisch probleem. Ik ben eigenlijk ook nooit bij LANs waar geen internet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Moah, laatst op Reality hadden we wel leuk internet (40 Mbit) maar in de praktijk was het grootste gedeelte van de tijd geen steam verbinding mogelijk vanwege de belasting. En ik denk dat zo'n organisatie niet duizenden euro's over heeft voor een beetje glas dat maar enkele dagen gebruik wordt ;)

Eigenlijk zou je per (LAN) server gewoon in moeten kunnen stellen welke wapens gebruikt mogen worden, ben je voor competities meteen klaar.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

MrAngry schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:29:
Sowieso wordt er de laatste tijd minder gecommuniceerd (kleine steekproef trouwens, ik heb zelf nauwelijks tijd meer), de community is wat groot geworden en daarnaast denkt iedereen dat iedereen wel weet wat ie moet doen (is deels ook zo, alleen de timing....). De mindere communicatie maakt het minder leuk imo.
Ja klopt, de communicatie is ver te zoeken en als er dan wat gecommuniceerd wordt dan erger ik me ook wel een beetje aan de manier waarop; Gisteren werd er veel geschreeuwd, tevens ben ik een Brabo en dan krijg ik als boerenjongen allemaal van die stadse taal over me heen :P dat kan mijn tere ziel niet aan!

Het grote voordeel van de GoT servers is mijn ping, jezus 5 ms ofzo O-) dat is nog minder dan bij een reguliere LAN-party :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

toaomatis schreef op zondag 26 april 2009 @ 09:47:
[...]

Ja klopt, de communicatie is ver te zoeken en als er dan wat gecommuniceerd wordt dan erger ik me ook wel een beetje aan de manier waarop; Gisteren werd er veel geschreeuwd, tevens ben ik een Brabo en dan krijg ik als boerenjongen allemaal van die stadse taal over me heen :P dat kan mijn tere ziel niet aan!

Het grote voordeel van de GoT servers is mijn ping, jezus 5 ms ofzo O-) dat is nog minder dan bij een reguliere LAN-party :9~
Als de clans aanwezig zijn op de server (en ook een hoop regulars) word er meer gecommuniceerd via Mumble dan ingame chat/voicechat. Dat scheelt ook een hoop. Enkel berichten die niet door \Mumble gebruikers te horen zijn, worden gecommuniceerd ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Houden we het even ontopic? :) Geen/slecht internet op een LAN is vervelend, maar met TF2 heeft het weinig meer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fool

_fool

Helemaal zo gek nog niet

@Mod, het gaat inderdaad niet om de internet-verbinding op een lan, maar om de vraag of Valve TF2 als offline game blijkt ondersteunen. Alle antwoorden hierboven met de strekking "dan regel je toch internet" gaan er dus vanuit van niet. ZepMan gaat als enige in op de mogelijkheid om offline te spelen:
[...]
Zo niet, dan geef je ze geen internetverbinding (en blijft iedereen 'gelijk' qua unlocks: alleen defaults, geen 'backpack' beschikbaar).
En daar ging nu precies mn vraag over: gaat Valve er zorg voor dragen dat het spel in die offline modus ook nog gebalanceerd is? Als het spel erg item-based wordt is de verleiding namelijk groot om balance issues op te lossen met nieuwe items.

Dat in de praktijk de meeste mensen gewoon met internet spelen maakt me daarbij niet uit. En als dat het een hypothetisch probleem maakt: so be it. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar Valve's agenda.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
toaomatis schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 16:37:
Ik heb vandaag en gisteren op de GoT server gespeeld, maar oh oh oh wat heb ik me geergerd. Aller eerst klinkt dat Nederlands ingame zooo slecht.
Ik heb jou vrijdag 5 minuten op de server gezien toen er twee man op de server waren, en je vond jezelf wel heel erg goed met je 0.71 kpd. Maar ik zie dat je ook in een hele goede clan zit, dus misschien moet je eens een potje tegen got1 spelen en voortaan in dit topic niet meer zeuren over dat soort dingen, want het voegt vrij weinig toe aan de discussie.
Mijagis schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:10:
Over medics, ik speel zelf wat uurtjes medic, en als ik dan vanuit spawn naar een laatste punt toe loop en niemand loopt er mee, vind ik het wel prettig als mensen een keer medic roepen. Dit doe ik ook altijd wanneer ik geen medic ben en het tegenkom.
Side-Kick schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:49:
[...]

Hmm, beginning to see a pattern here :+ Volgens mij zit "medic" standaard onder E. Ik vond dit zelf ook behoorlijk irritant (en knullig, want meestal ben ik zelf medic) en daarom heb ik dat maar aan een andere key gebind. Maar los daarvan willen veel spelers ook graag overhealed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Als je zelf slecht bent en je wilt het "maskeren" dan moet je heel hard roepen hoe slecht de rest is :+ Dat doe ik ook af en toe wel eens :D

Wat een gebakken lucht van tomatis (oid). Speel anders een keer een war tegen GoT1 en laat zien hoe groot je e-dick is :D Ik kom dan wel spectaten als dat mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Shabbaman schreef op zondag 26 april 2009 @ 15:51:
Ik heb jou vrijdag 5 minuten op de server gezien toen er twee man op de server waren, en je vond jezelf wel heel erg goed met je 0.71 kpd. Maar ik zie dat je ook in een hele goede clan zit, dus misschien moet je eens een potje tegen got1 spelen en voortaan in dit topic niet meer zeuren over dat soort dingen, want het voegt vrij weinig toe aan de discussie.
Hmm, AFAIK heb ik nooit beweerd dat ik mezelf erg goed vind. En KPD zegt over zon korte tijdsspanne weinig over mijn skills (danwel geen skills). Ik heb zaterdag nog een uurtje Fastlane gedaan en vrijdag was dat volgens mij Steel toch? Toen was ik idd snel weg, maar dat had meer met mn prive leven te maken :P

Ik vind het prima om een keertje tegen GoT1 te competen. En wat betreft dat zeuren, ze nodigden mezelf uit om eens een keer een potje te proberen. Ik mag in dat geval toch mijn mening geven en ik heb volgens mij enigzins onderbouwd waarom ik dat vond.
RedHat schreef op zondag 26 april 2009 @ 15:54:
Als je zelf slecht bent en je wilt het "maskeren" dan moet je heel hard roepen hoe slecht de rest is :+ Dat doe ik ook af en toe wel eens :D
Ik hoop niet dat ik op jouw tenen heb gestaan met die opmerking, maar de gameplay hier op de NLe servers gaat er heel anders aan toe dan dat ik gewend ben op Engelse servers. Het was idd niet juist om te zeggen dat de rest slecht was.

Anders was idd een betere omschrijving geweest, daarvoor mijn excuses.
Wat een gebakken lucht van tomatis (oid). Speel anders een keer een war tegen GoT1 en laat zien hoe groot je e-dick is :D Ik kom dan wel spectaten als dat mag :)
Het is allereerst toaomatis (maar dat terzijde :P) En het lijkt me leuk een keer een war te houden tegen GoT1 hoor :Y En van mij meg je spectaten (draait toch SourceTV?!)

Wat mij betreft is de hele discussie over goed/slecht groot/klein over en laten we ons gewoon richten op de algemene TF2 gameplay :+

offtopic:
Ik ga nu een potje doen op GoT server

[ Voor 33% gewijzigd door Matis op 26-04-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Dude, echt. Als ik op een andere server zit dan de GoT server verbaas ik mij erover hoe SLECHT sommige mensen kunnen spelen. Eigenlijk speel ik geen TF2 als de GoT server leeg is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Killzone schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:11:
Dude, echt. Als ik op een andere server zit dan de GoT server verbaas ik mij erover hoe SLECHT sommige mensen kunnen spelen. Eigenlijk speel ik geen TF2 als de GoT server leeg is :) .
Ja klopt, net ctf turbine gedaan 13-1 verloren :'( Er zitten idd wel gasten bij die goed kunnen gamen, alleen jammer dat alle maps gedraaid worden zeg maar.

Misschien is/was het leuker om een aantal servers te hebben met ctf/pl+cp gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh, check mijn laatste session. http://gottf.hlstatsx.com/?mode=sessions&player=6810
Niveau is niet altijd even hoog. En dat was 's avonds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

2009-03-02 2,000 2000 Points 207,321 0d 06:44:08h 555 137

OMFG :X 6 uur en 555 kills :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:45:
[...]

Uh, check mijn laatste session. http://gottf.hlstatsx.com/?mode=sessions&player=6810
Niveau is niet altijd even hoog. En dat was 's avonds :/
En hoelang heeft er een medic aan jou gehangen koeitje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Inderdaad. Weet nu eindelijk wie toaomatis is. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:51:
[...]

En hoelang heeft er een medic aan jou gehangen koeitje?
Het andere team heeft ook medics, zie het verschil niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:13:
Het andere team heeft ook medics, zie het verschil niet?
Hah, ik wel. Een personal medic geeft altijd een flinke boost.

Dus napo heeft IMO wel een punt. Je kan die vraag gewoon antwoorden met bijvoorbeeld 75% :P
Cabo schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:10:
Inderdaad. Weet nu eindelijk wie toaomatis is. :Y)
Ja, het was niet best :) Daar wil ik nog wel effe aan toevoegen dat je de enige bent tot nu toe die ik meer dan 5 keer gekilled heb (6 om precies te zijn :P)

[ Voor 33% gewijzigd door Matis op 26-04-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toaomatis schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:49:
[...]

Hah, ik wel. Een personal medic geeft altijd een flinke boost.

Dus napo heeft IMO wel een punt. Je kan die vraag gewoon antwoorden met bijvoorbeeld 75% :P
Of is het omdat ik gewoon de medic wel kan defenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Dat zal het zijn ;)

Magoed jij snapt net zogoed dat kill/death score enorm afhankelijk is van de omstandigheden waarin je ze gehaald hebt.

[ Voor 109% gewijzigd door punisher007 op 26-04-2009 19:43 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

En toch ben ik stiekem wel weer blij met mijn pyro skills ;)

Na 1 dag spelen al een daily award, nu wordt dit natuurlijk door jullie weggewuifd, maar ik ben er wel een klein beetje trots op ;)

Bron: http://gottf.hlstatsx.com...wardshistory&player=62401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
:D :D :D 16 backburner kills? _O-

Niet veel, niet weinig, niet speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een paar pagina's terug gebladerd maar kan de post niet vinden waarin toaomatis op iedereens pik heeft staan dansen. Waarom reageert iedereen zo minachtend op hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Rocket Scientist 130 kills with rocket.

Doe het dan goed :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Backburner word ook zoveel gebruikt, ik snap niet dat ze die compression blast niet missen :P Als je van achteren komt zijn de meeste toch al zo goed als dood of het nou de backburner of de normale flametrower is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

frickY schreef op zondag 26 april 2009 @ 23:45:
Ik heb een paar pagina's terug gebladerd maar kan de post niet vinden waarin toaomatis op iedereens pik heeft staan dansen. Waarom reageert iedereen zo minachtend op hem?
Ach dat had er mee te maken (denk ik) toen ze vroegen op welke servers ik speelde. Toen zei ik UKCS en GTFO en dat was kennelijk de reden voor de start van het hele verhaal.

Dat heb ik nu goed gemaakt door een beetje op GoT aan te kutten :P

Ik moet zeggen dat er wel degelijk verschil zit tussen de mentaliteit op GoT en de UKCS/GTFO servers, maar ik weet niet voor wie dit nu beter uitvalt.

Vind persoonlijk het gescheld op de GoT server storend :X Daarnaast (doordat de server max 12 vs 12 is) is het wel een stuk moeilijker voor mij om aan kills te komen :$ Maar goed ik zal er nog wel een aantal keren binnenwippen :Y
Cabo schreef op zondag 26 april 2009 @ 23:35:
:D :D :D 16 backburner kills? _O-

Niet veel, niet weinig, niet speciaal.
Dat was in een uurtje. Gister er weer 46 gescoord en een aantal flaregun kills (ook weer een achievement).

Het valt duidelijk op dat pyro niet zoveel gespeeld wordt bij jullie op de GoT server ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Matis op 27-04-2009 07:59 . Reden: Massive Maandag Morgen Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Ah jij bent die Badboy Tomatis. Ik speelde ook weer ff gister sinds 1 maand non actief oid. Grappig ik heb award voor normale flamer, ook 46 kills net als u ;)
toaomatis schreef op maandag 27 april 2009 @ 07:57:
[...]

Ach dat had er mee te maken (denk ik) toen ze vroegen op welke servers ik speelde. Toen zei ik UKCS en GTFO en dat was kennelijk de reden voor de start van het hele verhaal.

Dat heb ik nu goed gemaakt door een beetje op GoT aan te kutten :P

Ik moet zeggen dat er wel degelijk verschil zit tussen de mentaliteit op GoT en de UKCS/GTFO servers, maar ik weet niet voor wie dit nu beter uitvalt.

Vind persoonlijk het gescheld op de GoT server storend :X Daarnaast (doordat de server max 12 vs 12 is) is het wel een stuk moeilijker voor mij om aan kills te komen :$ Maar goed ik zal er nog wel een aantal keren binnenwippen :Y

[...]

Dat was in een uurtje. Gister er weer 46 gescoord en een aantal flaregun kills (ook weer een achievement).

Het valt duidelijk op dat pyro niet zoveel gespeeld wordt bij jullie op de GoT server ;)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Freich schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:11:
Ah jij bent die Badboy Tomatis. Ik speelde ook weer ff gister sinds 1 maand non actief oid. Grappig ik heb award voor normale flamer, ook 46 kills net als u ;)
Ja jij had die spray jah, was idd wel een geinige pot, beetje flamen enzo.

Ik vind het nog steeds moeilijk om te kiezen tussen de backburner en de standaard flamethrower.
SaURoN schreef op maandag 27 april 2009 @ 02:21:
Als je van achteren komt zijn de meeste toch al zo goed als dood of het nou de backburner of de normale flametrower is :P
Absoluut niet waar! Met een backburner kill je vanachteren een heavy welke gehealed wordt door een medic. Nog voordat de heavy doorheeft wat er gebeurd is hij 9 van de 10 keer al dood.

Ook kun je eerste de medic killen en daarna de heavy, maar dat ligt aan de situatie.

Dat wat bijna dood betreft is dus zeker niet waar. Die critical hits zijn gruwelijk.

Soms pak ik de flamethrower als verdediging van een aantal sentry's (air blast), maar meestal backburner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Afbeeldingslocatie: http://tf-2.fr/ach.php?a=Inconceivable&b=Make%20a%20screenshot%20of%20Koeitje%20when%20he's%20not%20being%20healed%20by%20a%20medic&c=l&e=716&f=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Hoi, ik moet echt vaker hier kijken.

- Over (onnodig) medic roepen:

Persoonlijk kan ik mij hier heel erg aan ergeren, zeker wanneer iemand het constant doet wanneer het niet nodig is. Wanneer scout het doen terwijl ze vrolijk van je weg rennen of wanneer een heavy het doet bij de spawn terwijl het nog een heel eind lopen is (sowieso wanneer een heavy het doet eigenlijk, heavies verwachten veelste veel dat je hun dedicated medic gaat zijn). Kijk, bij de spawn ben ik heel blij als een soldier of demo om medic roept, maar ik verwacht dan wel dat er gerocketjumped of stickyjumped wordt.
Als elke medic nou net zoals ik doe: Mensen die teveel onnodig medic roepen niet meer healen (Y). Dan scheelt weer een hoop. :p

- Over pyro's:

Gebruik aub geen backburner en flare. Vooral geen backburner, flare is nog wel handig maar imo is die het niet waard om je shottie ervoor op te geven, het is gewoon te vaak te handig om met je shotgun te schieten (onderwater, wanneer iemand wegrent). Backburner sucked gewoon, want je hebt geen compression blast.

- Over de GoT server:

Ik heb tot nu toe maar 1 pub server gevonden waar het niveau vergelijkbaar is met de GoT server, als die allebei vol zijn dan wacht ik netjes tot er een plekje is. Communicatie ingame gebeurt dankzij mumble niet zo heel veel meer (mijn ingame voice doet het ook helemaal niet lekker meer geloof ik, of iedereen negeert me, dat kan ook). Zodra er op mumble mensen van het andere team zijn, dan gooi ik het meestal via de ingame zooi.

Beste tijden om te spelen zijn vooral s avonds als je een beetje het niveau wil proeven. Maar zodra alle drie de teams aan pcw hebben (of er een hoop regulars l4d aan het spelen zijn) dan is de kans gewoon groter dat het niveau lager ligt (je mist toch een hoop van de betere regulars).
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 19:19:
[...]

Of is het omdat ik gewoon de medic wel kan defenden?
Doe dat dan ook eens! Marky zorgt veel beter voor me. ;)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

GonzoNL schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:58:
Hoi, ik moet echt vaker hier kijken.

- Over (onnodig) medic roepen:

Als elke medic nou net zoals ik doe: Mensen die teveel onnodig medic roepen niet meer healen (Y). Dan scheelt weer een hoop. :p
Dat is ook exact wat ik doe. Maar die spelers zijn vervolgens wel weer boos dat je ze niet healt. Daarnaast zijn dit vaak ook de spelers die totaal niet omkijken naar de medic. Ik vind het altijd wel prettig wanneer een speler die ik heal achterom kijkt of ik het nog wel red en of er geen enemy van achter nadert. Of een speler die een omweg maakt naar een healthbox zodat ik ook niet direct omlig als we een enemy tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me wel in het commentaar van Gonzo vinden, alleen is het jammer dat niet alle medics het belang van overheal begrijpen voor soldiers en demo's en stug een speler blijven doorhealen. Met wat overheal jump je als soldier of demo toch een stuk gemakkelijker.

Wat betreft de backburner. Onding, alleen nuttig als je van achter kan aanvallen en dat werkt alleen als je tegenstanders niet rond/omkijken. Nu gebeurt niet omkijken ook vaak zat op de GoT-server maar minder vaak dan op andere servers . Een pyro met backburner die gesnapt wordt is voor een soldier (en de meeste andere klassen) gefundenes Fressen.
De gewone is dankzij de compressionblast zoveel beter (nades&rockets reflecten, tegenstanders in de fik steken en dan airblasten, CP/SG beschermen). Je hebt zoveel mogelijkheden met dat ding. Goede pyros herken je aan het feit hoe ze daarmee om kunnen gaan. Plus natuurlijk de kunst van rocketjumping als pyro maar dat is voor de meeste nog steeds meer geluk dan wijsheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Side-Kick schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:11:
[...]

Dat is ook exact wat ik doe. Maar die spelers zijn vervolgens wel weer boos dat je ze niet healt. Daarnaast zijn dit vaak ook de spelers die totaal niet omkijken naar de medic. Ik vind het altijd wel prettig wanneer een speler die ik heal achterom kijkt of ik het nog wel red en of er geen enemy van achter nadert. Of een speler die een omweg maakt naar een healthbox zodat ik ook niet direct omlig als we een enemy tegenkomen.
Wat mij vaker gebeurd, ik shout voor medic, medic healt vervolgens een tel en rent weer weg, volgens wordt je compleet aan gort geschoten door een overmacht aan lui tot je dood gaat. De medic gaat meestal nog eerder dood. Als ze dan door blijven healen dan had je nog kans gemaakt, maar vervolgens zijn ze wel boos dat je te weinig gedaan hebt om een death tegen te gaan voor de medic.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Phyxion schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:15:
[...]

Wat mij vaker gebeurd, ik shout voor medic, medic healt vervolgens een tel en rent weer weg, volgens wordt je compleet aan gort geschoten door een overmacht aan lui tot je dood gaat. De medic gaat meestal nog eerder dood. Als ze dan door blijven healen dan had je nog kans gemaakt, maar vervolgens zijn ze wel boos dat je te weinig gedaan hebt om een death tegen te gaan voor de medic.
Of je blijft healen of zelf je syringe gun tevoorschijn haalt is vaak een afweging. Ik kies er in 95% van de gevallen voor om door te blijven healen. Het ligt vaak aan de situatie, de class die je healt en de speler wat de beste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik ben meestal dusdanig druk bezig met overhealen dat ik niet iemand die naar voren rent volg, doorgaans weet diegene waar die mij kwijt geraakt is en dan komen ze weer netjes terug voor healing :) Ik ga mezelf als medic niet onnodig in gevaar brengen. :p

@side-kick schelden op medic? Geen healing meer \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
CapTVK schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:14:
Kan me wel in het commentaar van Gonzo vinden, alleen is het jammer dat niet alle medics het belang van overheal begrijpen voor soldiers en demo's en stug een speler blijven doorhealen. Met wat overheal jump je als soldier of demo toch een stuk gemakkelijker.
Vooral voor scouts, medics en snipers is overheal belangrijk, want dat voorkomt dat je ge-oneshot wordt. Daarnaast is het goed om te communiceren wanneer je (als soldier of demo) gaat springen, zodat je nog net even overhealed wordt. Communicatie is alles.

Helaas zie ik maar weinig medics die het nut van het healen van een andere medic doorhebben. Je krijgt er geen punten voor, maar je wint er wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Dan telt het ook mee dat ik gewoon liever geen mensen heal van team 3, die gaan zelden in bad. Zeker die lijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Side-Kick schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:11:
[...]

Daar heb je je microfoon voor. Tevens kan je dan ook callen als je medpack nodig hebt, niet alle spelers letten namelijk ook op de health van de medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
frickY schreef op zondag 26 april 2009 @ 23:45:
Voor mij was het vooral de toon waarmee hij vol ego dit topic kwam binnenwalsen en zich zonder 1 moment nederig op te stellen een berg twijfelachtige tf2 wijsheden begon te spuien en vanaf dat moment om de twee of drie posts de conversatie naar zichzelf toe moet trekken terwijl de helft van wat ie schrijft nog steeds onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

MrAngry schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:41:
Voor mij was het vooral de toon waarmee hij vol ego dit topic kwam binnenwalsen en zich zonder 1 moment nederig op te stellen een berg twijfelachtige tf2 wijsheden begon te spuien en vanaf dat moment om de twee of drie posts de conversatie naar zichzelf toe moet trekken terwijl de helft van wat ie schrijft nog steeds onzin is.
Wat wil je met deze opmerking bereiken? Heb je ook een bron waarop je je baseert? Ik vind niet dat je respect toont tegenover mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Shabbaman schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:48:
Helaas zie ik maar weinig medics die het nut van het healen van een andere medic doorhebben. Je krijgt er geen punten voor, maar je wint er wel door.
Dat is leuk ja : Chainhealing ofzoiets :D

Zou je eigenlijk een hele grote rij moeten maken van medics en dan als een "Loading" balk 1 voor 1 Uber aan doen :+ Why ?? Because we can !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

toaomatis schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:52:
[...]

Wat wil je met deze opmerking bereiken? Heb je ook een bron waarop je je baseert? Ik vind niet dat je respect toont tegenover mij.
Sinds wanneer zitten we hier bij de maffia? :X

[on-topic]
Is het nu echt de sniper waar de volgende update over gaat? Ik hoor dit van veel kanten en hoop het eigenlijk wel. Sniper is mijn minst gespeelde class omdat ik het gewoon saai vind. Misschien dat de unlocks voor de Sniper het spelen ervan een tijdje rechtvaardigt, ook al ben ik bang dat je dan servers met bijna alleen maar snipers gaat zien (beetje zoals nu, dus). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:02:
Is het nu echt de sniper waar de volgende update over gaat? Ik hoor dit van veel kanten en hoop het eigenlijk wel. Sniper is mijn minst gespeelde class omdat ik het gewoon saai vind. Misschien dat de unlocks voor de Sniper het spelen ervan een tijdje rechtvaardigt, ook al ben ik bang dat je dan servers met bijna alleen maar snipers gaat zien (beetje zoals nu, dus). :+
Laten we daarvoor direct naar de source (haha) gaan, de TF2 blog:
It's been a couple of weeks since we posted, so we thought it'd be good to do some housekeeping. The next class pack will focus on the Sniper. It's actually shaping up to be the largest TF2 update yet, with multiple new maps and a bunch of gameplay tweaks. In addition, we've got another update in the works that should be done before the Sniper, and that one will include some new content for all classes./
http://www.teamfortress.com/post.php?id=2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
toaomatis schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:52:
[...]

Dit was ook mijn reden hoor ;) . Je komt hier binnenvallen dat de GoT server zwaar klote is en niet begrijpt waarom iemand er überhaupt op speelt ;) .
toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 07:55:
[...]
Ik speel Pyro (ja alle achievments gehaald, behalve die laffe onderwatertroep) en ben er behoorlijk goed in, maarja ik speel wss op een heel andere server dan dat jij doet, derhalve als je me wilt killen moet je maar eens naar een GTFO #3 of UKCS #3 server komen, dikke kans dat je me tegen komt!
Elke ervaren TF2 speler weet dat een GTFO server zwaar onder de maat is als je kijkt naar teamwork ed. Ook de gemiddelde skills van een speler daar ligt daar een stuk lager :) . (en laffe onderwatertroep?? :') . Dat is de moeilijkste en meest skillvolle achievement die er te halen valt :D ).
toaomatis schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 16:37:

Pas op Spy als Medic enzo, daarnaast weet ik niet wat jullie associëren met hoog niveau, maar ik vond het niet echt jevanhet.

Het is natuurlijk leuk om een Nederlandse community te hebben, maar ik verwacht niet dat ik in het vervolg op de server zal blijven spelen.

Ik vond het niet leuk om te spelen en ik hem met een hoop moeite het rondje Fastlane gedaan (wat overigens bijna een uur duurde).

Leuk geprobeerd, maar ik vond het niet zo tof.

Wel is cabo een goede spy die mij meerdere malen in verlegenheid heeft gebracht :+
Deze reactie bedoel ik dus ;) . Daarbij heb je nog een behoorlijk aantal opmerkingen gemaakt waarvan de meeste mensen denken: Gast, waar héb je het over??

Niets persoonlijks hoor, maar ga nu niet zeggen dat we het nergens op baseren ;) . En ga helemaal niet zeggen dat we geen respect tonen :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Killzone schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:21:
Deze reactie bedoel ik dus ;) . Daarbij heb je nog een behoorlijk aantal opmerkingen gemaakt waarvan de meeste mensen denken: Gast, waar héb je het over??
K, duidelijk hier kan ik wat mee qua opmerkingen, mijn excuses (dat heb ik ook in de reply gezet). Is het nu weer goed?

Ik ben al een beetje aan het wennen binnen GoT ;) Sommige maps zijn gewoon leuker dan andere en ik was dit weekend ook een beetje moe enzo, daardoor sjaggie, speelde niet goed en gaf iedereen de schuld.

Ik ben nu weer topfit en klaar om eens lekker te gamen 8)

I hope we've cleared the sky,

Yours sincerely,

TOAOMatis

Edit:
Killzone schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:21:
En ga helemaal niet zeggen dat we geen respect tonen :') .
Ik heb ook nooit gezegd dat jullie geen respect tonen, ik vond de manier waarop MrAngry het bracht respectloos.

Ik draai al langer mee dan vandaag hier binnen GoT en respecteer elke mede Tweaker. Ik had het in die reply dus over het feit dat de opmerking niet veel respect toonde, niet dat ik MrAngry niet respecteer!

Maar enfin, laten we weer ontopic gaan :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door Matis op 27-04-2009 20:48 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.