Hoi, ik moet echt vaker hier kijken.
- Over (onnodig) medic roepen:
Persoonlijk kan ik mij hier heel erg aan ergeren, zeker wanneer iemand het constant doet wanneer het niet nodig is. Wanneer scout het doen terwijl ze vrolijk van je weg rennen of wanneer een heavy het doet bij de spawn terwijl het nog een heel eind lopen is (sowieso wanneer een heavy het doet eigenlijk, heavies verwachten veelste veel dat je hun dedicated medic gaat zijn). Kijk, bij de spawn ben ik heel blij als een soldier of demo om medic roept, maar ik verwacht dan wel dat er gerocketjumped of stickyjumped wordt.
Als elke medic nou net zoals ik doe: Mensen die teveel onnodig medic roepen niet meer healen (Y). Dan scheelt weer een hoop.
- Over pyro's:
Gebruik aub geen backburner en flare. Vooral geen backburner, flare is nog wel handig maar imo is die het niet waard om je shottie ervoor op te geven, het is gewoon te vaak te handig om met je shotgun te schieten (onderwater, wanneer iemand wegrent). Backburner sucked gewoon, want je hebt geen compression blast.
- Over de GoT server:
Ik heb tot nu toe maar 1 pub server gevonden waar het niveau vergelijkbaar is met de GoT server, als die allebei vol zijn dan wacht ik netjes tot er een plekje is. Communicatie ingame gebeurt dankzij mumble niet zo heel veel meer (mijn ingame voice doet het ook helemaal niet lekker meer geloof ik, of iedereen negeert me, dat kan ook). Zodra er op mumble mensen van het andere team zijn, dan gooi ik het meestal via de ingame zooi.
Beste tijden om te spelen zijn vooral s avonds als je een beetje het niveau wil proeven. Maar zodra alle drie de teams aan pcw hebben (of er een hoop regulars l4d aan het spelen zijn) dan is de kans gewoon groter dat het niveau lager ligt (je mist toch een hoop van de betere regulars).
Doe dat dan ook eens! Marky zorgt veel beter voor me.