'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
PPS. Actually, just tell him I AM a doctor now.
Die video is trouwens wel geniaal
Salomon schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:01:
Weer geen update vannacht? Weekend ofzo?

Major Updates
The Spy Update (5/21/09)
[ Voor 4% gewijzigd door Salomon op 18-05-2009 15:09 ]
Mooi forum en een actief leden wervings sub forum
bedankt ik/we gaan eens kijken?Notna schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:17:
etf2l.org
Mooi forum en een actief leden wervings sub forum
Ben benieuwd hoe het spy apparaat zal gaan werken wat onder de sentry ''geschoven'' wordt.
Winners never cheat, Cheaters never win
Of wat pickups gaan spelen, ook goede manier om in contact te komen met spelers van andere clans. Bovendien leuker dan op pubs spelen
denk het ookAnoniem: 159816 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:21:
Denk dat waarschuwingen m.b.t. overraten van je skilllevel te laat zijn
Ik zit ook maar wat te F5en maar er komt maar niksCabo schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:59:
Moet eigenlijk nu slapen, maar eerst wil ik een update hebben. Meestal rond 11 uur onze tijd...
Anoniem: 86399

Fail to understand what 'Private' means on YouTube.
Hahahaha, dit is waarom ik van Valve hou!
PS: De Spy update dus
Helemaal eens. Humor is zo belangrijkAnoniem: 86399 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 01:11:
[afbeelding] UNLOCKED - Welcome to the internets:
Fail to understand what 'Private' means on YouTube.
Hahahaha, dit is waarom ik van Valve hou!
PS: De Spy update dus
kijk maar op de mainpage.
Even een cross-post vanaf het GoT TF2 forum:Freich schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:53:
Klopt t dat GoT1 server ineens Steamban plugin heeft? Daar ben ik 6 jaar terug eens op geband, kan nu de server dus niet joinenOf ligt het ergens anders aan dat ik banned ben? Andere server lukt gewoon wel.
Recente veranderingen
Bericht door Brainstorm op 18 mei 2009 23:08
Er zijn de afgelopen week een aantal veranderingen doorgevoerd, mogelijk dat hierdoor nog wat bugs e.d. ontstaan. Veranderingen:
* Nieuwe scramble plugin.
* Kleine aanpassingen in de mapkeuze / rtv plugin.
* Toevoeging van ratings (http://server.teamfortress.be/rating/).
* Nieuw systeem om mappen te onderhouden (ik was met 220 mappen op de server het overzicht kwijt).
* Nieuwe versies van een hoop mappen.
* Nieuwe lijst mappen in de rotatie. Voornamelijk bedoeld om weer even wat variatie te brengen in de mapkeuzes.
* Aansluiting op Steambans (http://steambans.com/)
* Wat kleine fixes op de warservers, voornamelijk gericht om hun absurde geheugenverbruik terug te dringen.
* Nieuwe MOTD http://server.teamfortress.be/motd/ (afbeelding is van Gonzo)
* Aantal andere kleine puntjes.
Bekende bugs:
* scramble heeft nu een ! nodig.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Een hoop nieuwe maps in de rotatie is goehoed!
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Nee denk niet dat dat expres gedaan is, en als er eentje weg gaat hebben we mooi de 10 geboden van GoT.JumpStart schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:09:
Rules #5 en #7 van de MotD expres identiek?
Ook ingame in mijn MotD is hij leeg, want meen dat Steam de IE-engine gebruikt.
Verder lol @ blogposts @ tf.com
[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 19-05-2009 10:11 ]
Jammer dit dan. Ik vote voor steambans plugin removen oid. Of verleen mij gratie o machtige Goden!VyperX schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:04:
[...]
Even een cross-post vanaf het GoT TF2 forum:
[...]
Als je als 15 jarig pubertje een keer loopt te kloten in CS voor de gein moet je niet nu nog genaaid worden vind ik
Speel alleen TF2 op deze server
[ Voor 3% gewijzigd door Freich op 19-05-2009 10:16 ]
Of gewoon een nieuwe steam acc aanmaken en TF2 opnieuw kopen. Cheaten kost tolFreich schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:16:
[...]
Jammer dit dan. Ik vote voor steambans plugin removen oid. Of verleen mij gratie o machtige Goden!
Als je als 15 jarig pubertje een keer loopt te kloten in CS voor de gein moet je niet nu nog genaaid worden vind ik
#5 en #7 zijn zo belangrijk! die meot dubbel
Ja beetje zonde van t geld heRedHat schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:31:
[...]
Of gewoon een nieuwe steam acc aanmaken en TF2 opnieuw kopen. Cheaten kost tol
En daarnaast wil ik gewoon alles op 1 main profiel hebben.
Zelfs als 15 jarige hoor je niet te cheatenFreich schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:16:
[...]
Jammer dit dan. Ik vote voor steambans plugin removen oid. Of verleen mij gratie o machtige Goden!
Nee ik wil geen meerdere accounts/profielenKillzone schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:03:
Helaas, als je hebt gecheat moet je imo de gevolgen accepteren. Koop hem dan opnieuw, hij kost maar 10 euro oid...
Online cheaten en nog huillie doen ook
EPIC FAIL achievement
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dat zo'n externe dictactor organisatie steambans.com dan zomaar kan bepalen dat je op behoorlijk veel servers en ook met elke game die met SteamID's werkt levenslang niet meer mag spelen is juridisch een best interessant geval op z'n minst gezegd.
Stel in het geval je daar ten onrechte op staat en daar pas na 6 maanden achter komt. Kan je niet eens meer proberen je ban aan te vechten...

Uiteindelijk zijn cheaters ook maar mensen en het merendeel hier zou Moonroach toch ook vergeven over een paar jaar
Steambans bepaalt niet waar mensen gebanned worden, dat bepaalt de serveradmin.Jimmie schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:27:
Dat zo'n externe dictactor organisatie steambans.com dan zomaar kan bepalen dat je op behoorlijk veel servers en ook met elke game die met SteamID's werkt levenslang niet meer mag spelen is juridisch een best interessant geval op z'n minst gezegd.
Steambans zet alleen mensen in een lijst die gecheat hebben en de serveradmin neemt deze dan over op de server
En moonroach vergeven? Is hij wel te vertrouwen?
Wat was het ook al weer, aangereden door een bestelbus en zijn hond overleden maar HoP wist er niets van
[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 19-05-2009 11:40 ]
Ik loop niet te whinen dus stop met die sneue reacties. Alleen jammer als je 2 jaar TF2 hier speelt en dan ineens kan t niet meer door een sneue plugin

Ciao mensen!
Is natuurlijk makkelijk lekker hard doen op de internets, maar plaats je zelf eens in zijn schoenen. Zelfs voor een moord ben je in nederland sneller vrij dan met deze blijkbaar levenslange ban. Ik heb verder geen inzicht in de werking van deze plugin, maar misschien dat er uitzonderingen aan toegevoegd kunnen worden. Uiteraard heb ik hier verder geen zegge in, maar dat zijn mijn 2 centjes.
Anoniem: 159816
lol @ valve
http://img253.imageshack.us/img253/8145/112a3pu.png
Ze hebben de video aangepast
Ow ...sommige mensen
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=865337
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-05-2009 12:53 ]
Dat gebeurt bij legio ban systemen, het beste lijkt me er ook geen discussie over te starten op een forum maar contact op te nemen met de beheerder....SniperFox schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:17:
Snap niet echt waarom Steam zo'n praktijk toe staat, het zal namelijk zat voorkomen dat een onschuldig iemand op de lijst word gezet.
tja, ene kant is het gewoon logisch, als je iets strafbaars heb gedaan moet je daarvoor boeten.Anoniem: 86399 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:54:
Ik vind de reacties hier een beetje kinderachtig, freich heeft heel kalm gereageerd en men beschuldigd hem onmiddelijk van zeuren, terwijl hij alleen maar informeert en aangeeft dat GoT eigenlijk de enige server is waar hij speelt.
Is natuurlijk makkelijk lekker hard doen op de internets, maar plaats je zelf eens in zijn schoenen. Zelfs voor een moord ben je in nederland sneller vrij dan met deze blijkbaar levenslange ban. Ik heb verder geen inzicht in de werking van deze plugin, maar misschien dat er uitzonderingen aan toegevoegd kunnen worden. Uiteraard heb ik hier verder geen zegge in, maar dat zijn mijn 2 centjes.
maar aan de andere kant, je mag best iemand een 2de kans geven, zoals jij al zei in de gevangenis krijg je ook een 2de kans, je mag het opnieuw proberen in de maatschappij tekomen en zo niet kan je weer terug.
zo iets moet er dus ook wel komen vind ik
Heb ik dat ergens gezegd dan?Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:45:
Gewoon steambans houden. Kan mij niet voorstellen dat je als 15-jarige niet wist dat je gebanned kon worden voor cheats.
Nee.
Ik speelde vroeger beetje cs 1.6 voor de gein soms, toen ging ik een keertje cheaten voor de lol. Boeide me niet echt als ik banned zou worden en dat werd is dus ook.
VAC banned en steambans banned.
De VAC ban is al jaaaarrreeeen opgeheven omdat die maar 2 jaar duurde oid. Heb er dus al voor 'geboet'.
2 jaar terug kocht ik TF2 als eerste steam game sinds cs 1.6, en kon lekker overal spelen behalve sommige servers met zo'n stomme plugin dan. Nu heeft deze server die plugin dus wat jammer is. Het zij zo ik lig er niet wakker van, zou leuk zijn als ik er nog kon spelen.
Ik weiger alleen uit principe een nieuwe account en game te kopen voor een of andere stomme plugin van mensen die doen alsof cheaten erger is dan een moord.
@ Minnema; thanks voor je normale reactie
zie het van een andere kant, zou jij nog een server komen waar alleen mensen lopen te cheaten?Freich schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:07:
[...]
Heb ik dat ergens gezegd dan?
Nee.
Ik speelde vroeger beetje cs 1.6 voor de gein soms, ging beetje cheaten voor de lol. Boeide me niet echt als ik banned zou worden en dat werd is dus ook.
VAC banned en steambans banned.
De VAC ban is al jaaaarrreeeen opgeheven omdat die maar 2 jaar duurde oid. Heb er dus al voor 'geboet'.
2 jaar terug kocht ik TF2 als eerste steam game sinds cs 1.6, en kon lekker overal spelen behalve sommige servers met zo'n stomme plugin dan. Nu heeft deze server die plugin dus wat jammer is. Het zij zo ik lig er niet wakker van, zou leuk zijn als ik er nog kon spelen.
Ik weiger alleen uit principe een nieuwe account en game te kopen voor een of andere stomme plugin van mensen die doen alsof cheaten erger is dan een moord.
@ Minnema; thanks voor je normale reactie
ik heb verschillende keren gespeeld met cheaters, daar is geen zak aan, server loop leeg etc.
dit wil men dus voorkomen, en gelijk heb ze!
Maar waarom wordt de fout dan bij steambans gelegd en niet bij de serveradmin?Freich schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:07:
[...]
De serveradmin bepaald de regels op de server en bij de GoT server wil hij bepaalde mensen niet op de server, mensen die op steambans staan. Ikzelf zou het jammer vind als iemand er onterecht op komt te staan en lifetime ban is overdreven maar neem dan contact op met steambans als je van die lijst af wilt
as a side note, nu moet je niet de serveradmin overal de schuld van gaan geven, de keuze voor de sync met steambans is gewoon goed
[ Voor 6% gewijzigd door Napo op 19-05-2009 13:18 ]
Beetje het spelplezier van anderen vergallen. No thanks.Freich schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:07:
[...]
Ik speelde vroeger beetje cs 1.6 voor de gein soms, ging beetje cheaten voor de lol.
Hier je *gelijk* halen heeft geen enkel nut...Vandread schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:56:
[...]
Het beste lijkt me er ook geen discussie over te starten op een forum maar contact op te nemen met de beheerder....
Een ban protest kan alleen binnen 6 maanden, en gratie verlenen doen ze niet aan.Napo schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:14:
[...]
Maar waarom wordt de fout dan bij steambans gelegd en niet bij de serveradmin?
De serveradmin bepaald de regels op de server en bij de GoT server wil hij bepaalde mensen niet op de server, mensen die op steambans staan. Ikzelf zou het jammer vind als iemand er onterecht op komt te staan en lifetime ban is overdreven maar neem dan contact op met steambans als je van die lijst af wilt
as a side note, nu moet je niet de serveradmin overal de schuld van gaan geven, de keuze voor de sync met steambans is gewoon goed
Ik wil absoluut niet Brain de schuld geven, ik doel op steambans en de mensen daarachter Napo.
Ik vind het ook wel een goede keuze ansich.
@ Koetje, mn zin was beetje krom het lijkt misschien alsof ik altijd cheatte. Ik speelde wel eens cs 1.6 en besloot een keertje wat te cheaten 1 dagje waarbij mij het niet meer uitmaakte of ik banned werd enz.
Mijn fout is geweest dat ik gewoon bij kopen van TF2 een nieuwe steam acc had moeten maken, en de spellen die ik erna kocht zoals L4D daarop had moeten zetten.
Oke klaar.
.
Word weer een zinloze discussie met domme verwijtingen.
Ik ben niet banned daarmeeCabo schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:25:
http://bans.teamfortress.be (Dit is die link? zit op werk)
opgelost?
Alleen door www.steambans.com waarvan de plugin nu op de server zit.
Wèlk gelijk probeert 'ie te halen? Het gaat hier niet om de straf, maar de strafmaatVandread schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:23:
Je kan hier nu wel het slachtoffer gaan spelen maar:
[...]
Hier je *gelijk* halen heeft geen enkel nut...
Gecheat, gepakt, 2 jaar VAC ban, klaar. Tenminste, ik kan me prima vinden in het idee om een account van een cheater voor bepaalde tijd te weren van VAC-secure servers. Wetende dat de cliché cheater een puber is van 15, dan is twee jaar "brommen" behoorlijk lang, de meeste pubertjes zijn twee jaar later al een stuk volwassener en verantwoordelijker. Ok, da's Alles-over-één-kam, maar toch.
Met bannen an sich heb ik dus geen probleem. 2 Jaar? Prima!
Maar iemand levenslang bannen? Wat heeft dat nou nog voor extra nut? Het is niet zo dat een permban betekent dat iemand helemaal niet meer kan spelen. €10 en een nieuw accountje, en hoppaaa. Iemand die wil lopen brainfucken doet dat toch wel. En tegelijkertijd laat je iemand die zijn/haar straf goedbeschouwd erop heeft zitten, tenminste naar de maatstaven van Valve, toch nog boeten voor een vergrijp van 2 jaar geleden? Hoezo is dat scheef?
VAC secure?
Steambans?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Nee hoor. Op Youtube zijn voldoende impressies te vinden.Jimmie schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:27:
Bijna iedereen heeft wel eens getest hoe zo'n cheat nou is om eens in te leven hoe het is als cheater (in de tijd van CS 1.6 op een Duitse server oid). Je wist dan ook beter waar je op moest letten met het pakken van cheaters.
Steambans wordt gerunned door moderators die ingezonden demo's beoordelen. Servers die zijn aangesloten sturen demo's in, indien meerdere Steambans-leden met hun expertise bepalen dat iemand cheat, dan wordt diegene op alle bij Steambans aangesloten servers gebanned. Geniaal concept dat is de praktijk alleraardigst uitpakt.Dat zo'n externe dictactor organisatie steambans.com dan zomaar kan bepalen dat je op behoorlijk veel servers en ook met elke game die met SteamID's werkt levenslang niet meer mag spelen is juridisch een best interessant geval op z'n minst gezegd.
Ik ben lange tijd CS1.6 admin geweest op een aantal populaire servers en cheaters zorgden voor het allergrootste spelbederf. Niets grappigs aan
Desondanks is een lifetime-ban wel wat aan de lange kant.
VAC-bans zijn overigens overrated, dat systeem speurt automatisch naar cheats, maar detecteerd alleen dusdanig slecht geschreven cheats dat zij zichzelf prijs geven.
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 19-05-2009 14:28 ]
Ja ok, maar nu zit ik allemaal dingen te lezen waarvan ik denk als dat wel nodig is.Freich schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:31:
[...]
Ik ben niet banned daarmee
Alleen door www.steambans.com waarvan de plugin nu op de server zit.

The Ambassador en Jarate. Hmmm. Kan natuurlijk fake zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 19-05-2009 14:48 ]
Heeft iemand op de afbeeldingen van twee pagina's terug (http://img253.imageshack.us/img253/8145/112a3pu.png) behalve de gemarkeerde 'leaked video' ook 'is fired' gezien, bovenaan? Wel lol
YouTube bestond destijds nog lang niet en video op internet kwam pas sporadisch op gang (Frag or DiefrickY schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:26:
[...]
Nee hoor. Op Youtube zijn voldoende impressies te vinden.
[...]
Ik ben lange tijd CS1.6 admin geweest op een aantal populaire servers en cheaters zorgden voor het allergrootste spelbederf. Niets grappigs aan
Steambans wordt gerunned door moderators die ingezonden demo's beoordelen. Servers die zijn aangesloten sturen demo's in, indien meerdere Steambans-leden met hun expertise bepalen dat iemand cheat, dan wordt diegene op alle bij Steambans aangesloten servers gebanned. Geniaal concept dat is de praktijk alleraardigst uitpakt.
Desondanks is een lifetime-ban wel wat aan de lange kant.
VAC-bans zijn overigens overrated, dat systeem speurt automatisch naar cheats, maar detecteerd alleen dusdanig slecht geschreven cheats dat zij zichzelf prijs geven.
Ik praat cheaters niet goed en het hele Steambans concept is opzich niks mis mee. Maar die organisatie zelf is gewoon een groot dictatorschap.
Protesteren kan maar in een korte periode na de ban en maar eenmalig. Kan je wel protesteren, maar bewijs is overduidelijk en de ban is terecht, ga maar lekker brommen.
Maar goed 6 jaar later, je koopt nieuwe games zoals TF2 en L4D, moet je dan nog steeds de sjaak zijn omdat je in de tijd van CS 1.6 eens midraagt hebt?
Zelfs al was de VAC ban permanent, zou je er geen last van hebben, omdat deze niet doorwerkt op alle Valve games.
Het is gewoon buiten proporties dat je dan door een externe organisatie geforceerd wordt om je lage Steam ID gedag te zeggen (niet dat dat zo veel boeit, maar ik zou bijv. mn superlage id niet kwijt willen
Een echte diehard cheater hackt/spoofed gewoon een nieuw account of als ie desperate is, koopt ie de orange box/TF2 opnieuw.
[ Voor 14% gewijzigd door Jimmie op 19-05-2009 16:43 ]
Och, 'Red Pyro', 'is a man' en 'is a woman' staan er in de een-na-laatste rij ook onder elkaar; ook weer leuk voer voor de mensen die vermoeden dat de Pyro vrouwelijk is.Salomon schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:51:
Mooie
Heeft iemand op de afbeeldingen van twee pagina's terug (http://img253.imageshack.us/img253/8145/112a3pu.png) behalve de gemarkeerde 'leaked video' ook 'is fired' gezien, bovenaan? Wel lol
Ik moest trouwens al glimlachen bij het zien van dit, met het oog op de 'uitgelekte' versie:

Hoe kom je aan de info dat een VAC ban hoogstens 2 jaar duurt?Freich schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:45:
Tja een VAC ban duurt hoogstens 2 jaar geloof ik, en een steambans ban lifetime. Nou jammer dan. Cheaten is verkeerd maar zoals Jimmie idd zegt.
Ik loop niet te whinen dus stop met die sneue reacties. Alleen jammer als je 2 jaar TF2 hier speelt en dan ineens kan t niet meer door een sneue plugin![]()
Ciao mensen!
VAC ban duurt toch ook gewoon lifetime?
Van site van steam haal ik dan ook dit: All VAC bans are permanent - Valve has a zero-tolerance policy for cheating and will not lift VAC bans under any circumstances.
Permanent en engine based. Jij gebanned in CSS? Dan ook in TF2.yorkick schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:31:
[...]
Hoe kom je aan de info dat een VAC ban hoogstens 2 jaar duurt?
VAC ban duurt toch ook gewoon lifetime?
Van site van steam haal ik dan ook dit: All VAC bans are permanent - Valve has a zero-tolerance policy for cheating and will not lift VAC bans under any circumstances.
"For Your Eyes Only: " facestab?
Who’s Your Daddy?: met een honkbalknuppel erbij -- iets met de foto's in meet the spy
de rest nog niet echt naar gekeken
http://tf2wiki.net/wiki/Spy_achievementsSalomon schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:30:
Niemand naar de achi's gekeken?
"For Your Eyes Only: " facestab?
Who’s Your Daddy?: met een honkbalknuppel erbij -- iets met de foto's in meet the spy
de rest nog niet echt naar gekeken
Staan ze met info erbij, al is die info denk ik bedacht en niet van Valve zelf. Maar op zich wel de meest logische dingen die je erbij voor zou kunnen stellen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jimmie op 19-05-2009 20:53 ]
Ja ok, dat snap ik, maar nergens staat iets over een maximale looptijd van 2 jaar?Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:38:
[...]
Permanent en engine based. Jij gebanned in CSS? Dan ook in TF2.
hoo, sniperfox gemist sorry!
[ Voor 6% gewijzigd door yorkick op 19-05-2009 22:02 ]
yorkick schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:42:
[...]
Ja ok, dat snap ik, maar nergens staat iets over een maximale looptijd van 2 jaar?
SniperFox schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:41:
Toen steam er nog niet zo heel lang was waren vac bans tijdelijk, is rond tijdperk source veranderd naar permanent.
Mijn dank is groot!
Even googelen en kom hierop uit; 4allclients - 21 euroPSP123 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:59:
Weten jullie nog waar ik voor een mooi prijsje een key kan halen voor de Orange Box of voor Team Fortress 2??
Mijn dank is groot!
www.g2play.netPSP123 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:59:
Weten jullie nog waar ik voor een mooi prijsje een key kan halen voor de Orange Box of voor Team Fortress 2??
Mijn dank is groot!
Voor zo'n tof spel ga je nog niet lopen janken over een prijs..
Minder dan een maand geleden stond de Orange box op steam voor €10. Waar was jePSP123 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:59:
Mijn dank is groot!
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
There are two sorts of men in this world: the sort with blood pouring out of a hole in their heads, and the sort holding the Ambassador. It has the ammo count of a revolver and the pinpoint accuracy of a sniper rifle, even at long range. (But remember, a gun that packs this much heat needs to cool off between shots, so make every shot count.)
With its rosewood grip and likeness of your enemy’s mother (please send photo) engraved on the barrel, the Ambassador is eight motherloving pounds of steel your enemies won’t want to negotiate with.
http://www.teamfortress.com/spyupdate/
Even de sniper/spy update afwachten. Grote kans dat die gepaard gaat met een Free Weekend en een kortingsactie.PSP123 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:59:
Mijn dank is groot!
The Ambassador
[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 19-05-2009 23:50 ]
Ai, da's inderdaad wel vervelend ja. Steambans was inderdaad 'nieuw' toegevoegd, voornamelijk bedoeld als preventieve maatregel. Ik moet even kijken wat de opties zijn, ik denk alleen niet dat steambans uitschakelen van specifieke bans ondersteunt. Overigens kan dat in de toekomst nog wel lastig zijn, het wordt ook wel gebruikt door de grote GSPs.Freich schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:53:
Klopt t dat GoT1 server ineens Steamban plugin heeft? Daar ben ik 6 jaar terug eens op geband, kan nu de server dus niet joinenOf ligt het ergens anders aan dat ik banned ben? Andere server lukt gewoon wel.
EenschAnoniem: 86399 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:54:
Ik vind de reacties hier een beetje kinderachtig, freich heeft heel kalm gereageerd en men beschuldigd hem onmiddelijk van zeuren, terwijl hij alleen maar informeert en aangeeft dat GoT eigenlijk de enige server is waar hij speelt.
Voor moord ga je de gevangenis in. Bij een ban verlies je in principe het geld wat in je account zit en de moeite. Zou je keuze krijgen tussen deze opties, dan denk ik dat niemand de eerste kiest.Anoniem: 86399 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:54:
Steam gebruik IE 6 of 7 engine. In IE 7 en 8 werk 'ie wel, iemand in de gelegenheid om IE 6 te testen?frickY schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:10:
Bekend dat de MOTD het niet doet in IE? Waarschijnlijk een PNG gebruikt met alpha-kanaal.
Ook ingame in mijn MotD is hij leeg, want meen dat Steam de IE-engine gebruikt.
Verder lol @ blogposts @ tf.com
Deelname aan steambans is niet verplicht ofzoJimmie schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:27:
Stel in het geval je daar ten onrechte op staat en daar pas na 6 maanden achter komt. Kan je niet eens meer proberen je ban aan te vechten...
Inderdaad, het hele idee achter steambans is dat er van iedere ban bewijs is van het cheaten, waarbij door een aantal experts unaniem besloten wordt dat er sprake is van cheaten.Tsunami schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:44:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je ten onrechte op SteamBans terecht komt, voor iedere ban moet er een officiële demo zijn. Goed, het blijven mensen, maar als het onzeker is worden er vast andere mensen bijgehaald om het te controleren.
Wat eerder gezegd is, VAC1 bans waren tijdelijk maar VAC2 bans zijn permanent (rond 2005 ingevoerd). Enerzijds kan ik me wel vinden in niet-permanente bans, anderzijds is het natuurlijk zo dat cheaten bewust gebeurt.JumpStart schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:24:
[...]
Gecheat, gepakt, 2 jaar VAC ban, klaar. Tenminste, ik kan me prima vinden in het idee om een account van een cheater voor bepaalde tijd te weren van VAC-secure servers.
...
En tegelijkertijd laat je iemand die zijn/haar straf goedbeschouwd erop heeft zitten, tenminste naar de maatstaven van Valve, toch nog boeten voor een vergrijp van 2 jaar geleden? Hoezo is dat scheef?
VAC secure?![]()
Steambans?Als je de ban-lijst kan filteren op [ouder dan 2 jaar], alleen dan is het fair.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Hoeveel damage doet het wapen? De normale revolver kan met 3 schoten een gemiddelde class omleggen.
Over de cloak unlock "dead ringer". Als je 't zou gebruiken, staat er dan dat iemand je "dood" heeft gemaakt. Anders is het net TFC.
Gister deed MOTD in ieder geval nog niet.
Nou als "The Ambassador" toch echt bleek te zijn, krijgen we nu de "Jarate" voor de Sniper?Anoniem: 86399 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:45:
Iemand heeft een reactie gekregen op de coupon uit die catalogus:
[afbeelding]
The Ambassador en Jarate. Hmmm. Kan natuurlijk fake zijn.
Dit is wel speculatie, maar het is dan als TFC. Je denkt dat de speler dood is.Salomon schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 07:32:
Ik denk niet dat er staat dat je iemand gedood hebt, er komt alleen een body te liggen. Dan kan je dus wel opletten dat je dan op je rug moet letten
1. Je kijkt rechtsboven en ziet dat je de spy niet hebt gekilled en ben extra voorzichting.
2. Je denkt de spy is dood en loopt door.
Men gaat toch 1 doen en 2 doen alleen n00bs.
Ja, en het resultaat was dus een leeg schermBrainstorm schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 01:19:
Steam gebruik IE 6 of 7 engine. In IE 7 en 8 werk 'ie wel, iemand in de gelegenheid om IE 6 te testen?
@Cabo
Ik denk dat het ook meer te gebruiken is nadat je een sentry hebt gesapped waar de engineer niet bij staat of oplet.. Leg er een lijk naast en de engineer denkt dat hij weer save is, waarna je hem kapotsteekt
@Gonzo
Weet vrij zeker dat er transparantie in zat. Kan nu alleen niet kijken want die server lijkt down.
En de Jarate is denk ik geen grap. Hij zit ook in Meet-The-Spy rechtsonder op het controlpanel.
[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 20-05-2009 08:45 ]
Maar, er zit geen alpha kanaal in de png! Komt mooi uit dat ik toch even de motd wou gaan opleuken.
Die cloak watch vervangt waarschijnlijk gewoon het huidige horloge vervangen en de ambassador de revolver, maar wat gaat die 'golden watch' (naam even kwijt) dan vervanger? Lijkt me sterk dat dat de knife / sapper gaat vervanger, tenzij er nu 2 alternatieven komen voor hetzelfde wapen...
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Er zit 100% zeker een alpha kanaal in.GonzoNL schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:40:
Is de jarate niet die één april grap? Geen idee meer hoe hij heet.
Maar, er zit geen alpha kanaal in de png! Komt mooi uit dat ik toch even de motd wou gaan opleuken.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
frickY schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:45:
[...]
Even de sniper/spy update afwachten. Grote kans dat die gepaard gaat met een Free Weekend en een kortingsactie.
Klopt het dat de sniper/spy update a.s. donderdag 21 Mei is?
Oke dan wacht ik even op het weekend.
The Ambassador
Kan je net zo goed die andere cloak gebruiken, alleen je ziet geen lichaamfrickY schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:37:
[...]
@Cabo
Ik denk dat het ook meer te gebruiken is nadat je een sentry hebt gesapped waar de engineer niet bij staat of oplet.. Leg er een lijk naast en de engineer denkt dat hij weer save is, waarna je hem kapotsteekt
nou, als die engi zo dom is zal het werken meestal schiet die gozer eerst het rond in voor mogelijke spy'sCabo schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:24:
[...]
Kan je net zo goed die andere cloak gebruiken, alleen je ziet geen lichaam.
nouja, mensen die slim zijn

Dat is juist het punt. Als ik als engineer zie dat mijn buildings gesapped worden, ik ren er naar toe, en zie vervolgens een spy-lijk naast mijn building liggen, dan ben ik opgelucht dat iemand van mijn team vast heeft ingegrepen.Cabo schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:24:
Kan je net zo goed die andere cloak gebruiken, alleen je ziet geen lichaam.
Ligt er geen lichaam dan ga ik heel paranoide om me heen schieten en zoeken of ik hem nog ergens kan vinden.
@Gonzo
In PNG wordt transparantie geregeld met een alphakanaal. Of iets dan 100% transparant is of 13% maakt niet uit, het is opgeslagen in een alpha-kanaal, en IE6 kan die niet lezen.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Dit is wel een goede, anders is het wel erg opvallend. Ben ook benieuwd wat de regen in de nieuwe map met een cloaked spy gaat doen...Anoniem: 159816 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:55:
Ik heb bodies uitstaan....dus hoop dat er een death notice + score bij gaat.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.