Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 22:05
Een spy gaat toch gelijk dood?

Ik wens de snipers veel succes.

1. Je kan zien als een sniper de schild draagt, net zoals je kan zien welke wapen een class bij zich draagt.
2. Een sniper gaat in 3 revolverschoten dood.

Maar DIT is veel leuker :9~

[ Voor 19% gewijzigd door Cabo op 15-05-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Cabo schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:22:
Een spy gaat toch gelijk dood?

Ik wens de snipers veel succes.

1. Je kan zien als een sniper de schild draagt, net zoals je kan zien welke wapen een class bij zich draagt.
2. Een sniper gaat in 3 revolverschoten dood.

Maar DIT is veel leuker :9~
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AA2E6lekW78184n8ZOpsOTU8/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

- Spy is niet meteen dood met een stab op het schild. (Anders is die 20 seconden downtime van het mes nogal overbodig)
- Ik weet niet of je hem kan zien, het zou het punt een beetje missen als je hem ziet. Dus ik denk van niet.
- 3 revolverschoten is niet 1 backstab, dus de sniper heeft kans om iets terug te doen (niet al te veel, want hij heeft geen SMG :p)

En juist vanwege dat laatste punt is het alleen leuk als hij niet zichtbaar is. Dan is het namelijk een afweging voor de spy: Backstabben met risico op het schild, of schieten met revolver met risico dat hij een SMG bij zich heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door GonzoNL op 15-05-2009 14:19 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Je geeft goede argumenten over het feit als het schild wel of niet te zien is. We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 15:28
GonzoNL schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:18:
..
- 3 revolverschoten is niet 1 backstab, dus de sniper heeft kans om iets terug te doen (niet al te veel, want hij heeft geen SMG :p)
...
Dat wordt dan met potjes met urine gooien...Menig spy zal dan hard weg rennen, want welke spy wil er nu urine vlekken op z'n mooie pak hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
GonzoNL schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:18:
- Spy is niet meteen dood met een stab op het schild. (Anders is die 20 seconden downtime van het mes nogal overbodig)
- Ik weet niet of je hem kan zien, het zou het punt een beetje missen als je hem ziet. Dus ik denk van niet.

En juist vanwege dat laatste punt is het alleen leuk als hij niet zichtbaar is. Dan is het namelijk een afweging voor de spy: Backstabben met risico op het schild, of schieten met revolver met risico dat hij een SMG bij zich heeft.
Machete time :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 04-05 17:39
Op de Steam forums gaat nu ook het gerucht dat tegelijkertijd ook de spy update komt, mede door de pocketwatch die al eens op het forum is voorgesteld en natuurlijk de gekke anti spy unlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 16:17

Side-Kick

Timmy!

Jimmie schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:58:
Op de Steam forums gaat nu ook het gerucht dat tegelijkertijd ook de spy update komt, mede door de pocketwatch die al eens op het forum is voorgesteld en natuurlijk de gekke anti spy unlock :)
lijkt me sterk dat daarom nu ook de spyupdate komt. Tijdens de scoutupdate werden er ook al hints gegeven over de update die daarna zou komen. Datzelfde doen ze nu eigenlijk weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://www.escapistmagazi...y-arcade/703-Episode-Nine

Vanaf 2 minuten word het pas echt duidelijk waarom ik het hier doe :')

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 15-05-2009 15:42 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jimmie schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:58:
Als er vanavond een "meet the spy"-filmpje uitkomt met allerlei nieuw speelgoed voor de spy wil ik het wel geloven. Misschien...: O-)

[ Voor 18% gewijzigd door CapTVK op 15-05-2009 15:36 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Vanaf 2 minuten pas? Werd al vrij snel duidelijk hier :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Side-Kick schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:00:
lijkt me sterk dat daarom nu ook de spyupdate komt. Tijdens de scoutupdate werden er ook al hints gegeven over de update die daarna zou komen. Datzelfde doen ze nu eigenlijk weer.
CapTVK schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:32:
Als er vanavond een "meet the spy"-filmpje uitkomt met allerlei nieuw speelgoed voor de spy wil ik het wel geloven. Misschien...: O-)
Valve heeft toch wel eens gezegd dat ze 2 classes tegelijk willen doen.
Lijkt me ook behoorlijk nodig omdat nu de allerlameste class van het spel geupdate wordt en je dan elke server 3 kwart of meer aan snipers krijgt.
Niet echt goede reclame voor je spel... Koppel er een spy update aan en het komt weer in balans :+

Maar goed ik betwijfel de geruchten ook, al zal het wel leuk zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jimmie op 15-05-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Op de officiële forums wordt iedereen gek.

Bewijs dat het om de spyupdate gaat.

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/5394/01background.jpg

Een leuke is dit topic

Lijkt dat valve ons wilde pesten, want volgens mij is dat niet fake.
Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/3573/spyuncloak.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Cabo op 15-05-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cabo, op basis van dat eerste plaatje ben je deze week mijn held.

Also: Spy update zal leuk aangekleed worden door Valve, maar als dit een Spy-update wordt, zijn veel snipers teleurgesteld en Valve wil liever geen spelers teleurstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Jimmie schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:43:
[...]

[...]

Valve heeft toch wel eens gezegd dat ze 2 classes tegelijk willen doen.
Lijkt me ook behoorlijk nodig omdat nu de allerlameste class van het spel geupdate wordt en je dan elke server 3 kwart of meer aan snipers krijgt.
Niet echt goede reclame voor je spel... Koppel er een spy update aan en het komt weer in balans :+

Maar goed ik betwijfel de geruchten ook, al zal het wel leuk zijn ;)
Dat de update in werkelijkheid een spyupdate is, is een terugkerend topic of de steam forums. Als er ook maar iets verwijst naar een mogelijke spyupdate dan zijn er binnen notime 10 topics die schreeuwen dat de update werkelijk een spyupdate is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Inderdaad stel malloten daar, maar dat eene topic over een boomerang vind ik zo gek nog niet en zou de rest van de spullen mooi aanvullen + net zo irritant als de Sandman :) >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:04:
Cabo, op basis van dat eerste plaatje ben je deze week mijn held.

Also: Spy update zal leuk aangekleed worden door Valve, maar als dit een Spy-update wordt, zijn veel snipers teleurgesteld en Valve wil liever geen spelers teleurstellen.
Als de sniper ook gelijk met de spy uitkomt zullen er maar weinig teleurgesteld zijn hoor. De kans op een dubbele class update is klein maar het zou kunnen! :)

Zoals ik al zei als er vanavond een "meet the spy"-filmpje komt met allerlei nieuwe wapens voor de spy (en die van de sniper in de achtergrond) wil ik het wel geloven. Maar zelfs dan betwijfel ik of er een dubbele update komt. Volgens mij zit Valve lekker te jennen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Men geeft aan dat de spy soms te zien is op de sniperupdate pagina. Er is vandaag een 2e andere pagina gekomen met een vollere spy en rook. Schijnt geen fake te zijn.

Zie officiële TF2 forums.
Afbeeldingslocatie: http://hifigaming.net/misc/WTFSNIPER2.png

edit:

Is geen fake, ik heb het nu ook :9~ Hele tijd F5 dan komt het vanzelf...

[ Voor 13% gewijzigd door Cabo op 15-05-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar Cabo is een spy en spies mag je nooit vertrouwen >:)

Hopelijk schieten ze op met de update, wordt het een "meet the spy"-filmpje of is het een briljante hoax van Valve.

Edit: Ja hoor, ik heb net hem ook gezien. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 15-05-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
WOW!!

Denk dat ik als eerste weet dat het ook om de spy-update gaat!!

Een hele witte pagina, MOET iets betekenen!! :D (Meerdere keren ge F5d :D

Wow, hebben ze een sapper geplaatst op de servers ofzo? Die hele Sniperupdate site doet het niet :(

Spy check!

Wow, hij is terug, en die sniper is dood!! :D

[ Voor 36% gewijzigd door Pimorez op 15-05-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMG :

1. pocket watch waarmee je een rag doll vanjezelf dropt als je een hit krijgt en 8 sec cloaked
2. permanent cloak while standing still

En er lopen al zoveel noob-pyros rond op GoT1 die niet kunnen spychecken....dammit... dammit...dammit :'(

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 15-05-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Gruwelijk hoe Valve dit heeft gedaan. Op de officiële forums en hier allerlei speculaties en dan opeens dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
Erg netjes van Valve. Goed bezig. Ben benieuwd wat er nog komt ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vind het wel gaaf gedaan zo al die stiekeme hints van de updates :D

Vind het sowieso wel gaaf gedaan hoe ze altijd die updates announcen via zo'n flyer ofzo :D

Lijkt alleen wel alsof de servers nu een beetje stressed zijn :P

Edit:

Of zijn de Steam forums altijd zo langzaam?

[ Voor 10% gewijzigd door Pimorez op 15-05-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, nu is er weer discussie gaande op de steamforums of de pyro toch een vrouw is. 8)7

Krijgen we misschien toch nog een "meet the ..."-filmpje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Nu heb ik het stiekem niet zo heel erg op spies, maar de manier waarop de (hopelijk dubbele) (spy en sniper??)update wordt geanounced is wel echt rete stoer...

Zag hem eerlijk gezegd niet echt aankomen.... En iedereen die af en toe de officiele steam forums bekijkt weet hoe veel onzin daar wordt gepost. Zoals in de blog al staat:
"Holy hell. All those conspiracy theorists on the TF forum couldn't have been right all along, could they?"

Geniaal!

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 08:36

The Zep Man

🏴‍☠️

* The Zep Man pakt zijn vlammenwerper.

Pyro's are going to have a field day. })

Het maakt niet uit wat voor horloge een Spy om heeft. Ze branden net zo goed. Ook kan zo'n Dead Ringer een Pyro niet voor de gek houden: gecloaked braad je als Spy gewoon lekker door. :Y)

[ Voor 51% gewijzigd door The Zep Man op 15-05-2009 23:33 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Netjes gedaan van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ongekende klasse. Liep er met open ogen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Well played, Valve, well played.

Ik ga er in ieder geval vanuit dat ze allebei de classes tegelijk updaten. Goed plan, want zowel teams met vijf snipers als teams met vijf spy's zijn niet leuk. Die kunnen nu lekker met elkaar knokken, terwijl de overige zeven mensen serieus spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Het zat er aan te komen, echte valve classe. :)

Camera Beard. :D :D 8)7 Crab Walking Suit. :D _/-\o_

* Fox hoopt toch stiekem op de pijl en boog voor sniper in een latere update.

edit: Het word een dubbele update!

[ Voor 35% gewijzigd door Fox op 16-05-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-06 14:21
En lees de link van Sniperfox:
and cosmetic head-slot items for all classes.
Dus blijkbaar alleen een cosmetische aanpassing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bij spy update page:

HTML:
1
2
3
</head>
<!-- Spy sappin' mah update //-->
<body onLoad="MM_preloadImages('images/04_tf_logo_over.gif')">

Krijgen we ook nog een engineer update? Zou me niks verbazen alhoewel ik de spy update al aan zag komen door het grote aantal spies in de images.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-06-2024
Aaaah Valve, geweldig.... Ook hoe ze het opbouwen.

De spy en de sniper zijn mijn favoriete class, maar ze moesten ze well allebei tegelijkertijd doen imho, anders krijg je heel erg ongebalanceerde gameplay en als je de blogposts leest is dat het laatste wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Salomon schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:06:
Aaaah Valve, geweldig.... Ook hoe ze het opbouwen.

De spy en de sniper zijn mijn favoriete class, maar ze moesten ze well allebei tegelijkertijd doen imho, anders krijg je heel erg ongebalanceerde gameplay en als je de blogposts leest is dat het laatste wat ze willen.
Als ze tegelijkertijd aankomen krijg je echt een raar zooitje van teams bestaande alleen uit Spy's en Snipers. Lijkt me heeeerlijk om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
DeX schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:37:
[...]

Als ze tegelijkertijd aankomen krijg je echt een raar zooitje van teams bestaande alleen uit Spy's en Snipers. Lijkt me heeeerlijk om te zien!
Precies... Dus ga ik dan geen van die classes... enige class die dan nog nut heeft is de demo, de medic en misschien de engi (al wordt die lastig). En als de nieuwe spy-hebbedingetjes niet tegen vlammen kunnen, ook de pyro.

* Salomon gaat veel lol hebben met de dual-payload maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Iemand enig idee waarom die hoed zo vreemd zit van de sniper, en wat hij bij dag 3 op z'n rug heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Salomon schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 10:06:
Iemand enig idee waarom die hoed zo vreemd zit van de sniper, en wat hij bij dag 3 op z'n rug heeft?
Dat is de houder van zijn mes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DeX schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:37:
[...]

De Sniper en de Spy zijn de meest waardeloze classes om in grote getallen te spelen in een team. Daarom brengen ze ze tegelijkertijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou je als spy die razorback kunnen sappen?

Ik denk overigens, of weet het eigenlijk wel zeker, dat dit geen unlockable weapons zullen worden, maar added items. Dit is precies waar de vorige update voor was, zodat je losse items kunt hebben.
Verklaring; 2 unlockables voor een spy, terwijl die zowel zijn sapper als butterfly knife niet kan missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:19

User

S3

Day 5: Spy met een kapmes in zijn rug. As shown in 'Meet the Sniper'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

frickY schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:58:
Zou je als spy die razorback kunnen sappen?

Ik denk overigens, of weet het eigenlijk wel zeker, dat dit geen unlockable weapons zullen worden, maar added items. Dit is precies waar de vorige update voor was, zodat je losse items kunt hebben.
Verklaring; 2 unlockables voor een spy, terwijl die zowel zijn sapper als butterfly knife niet kan missen
Waarom zou de Spy geen unlock kunnen hebben voor de butterfly knife? Persoonlijk hoop ik op een andere knife die 100% crits doet bij facestabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Zoals elke bij classupdate krijgt een class drie extra wapens erbij;. Maar fricky bedoelt dat dit los kan staan van de bestaande classupdates. Alles zou kunnen, de spy krijgt gewoon de meeste updates en tweaks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Nee, wacht, het is toch een engineer update!

Afbeeldingslocatie: http://s2b.directupload.net/images/090516/9jm2kxhu.jpg
Lekker speculeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:31
ik wou die net posten. Sommige zeggen dat hij fake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
We zien het vanavond/morgen wel ;)

-edit- http://forums.steampowere...hp?p=9911267&postcount=32

Fake dus :)

--edit2-- zie ook de credits, 'fake update by ... aka ...' onderaan. Had niemand gezien :D

[ Voor 85% gewijzigd door Salomon op 16-05-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Ik heb een paar potjes gespeeld maar wat valt dit spel tegen zeg!
  • Ik moet eerst allerlei achievements halen om extra wapens te bemachtigen. Dit lijkt me ook totaal niet bevordelijk voor gebalanceerde clanmatches.
  • Respawn timer. Dit is de eerste fortress game waar een respawn voor wordt geforceerd, en haalt gewoon de snelheid uit het spel weg.
  • Ongelovelijk veel irritante figuren die het leuk vinden om allerlei mp3's/wav files via de voicecomms te spammen. Ja je kan ze blokkeren, maar ik blijf gewoon bezig. Blijkbaar vinden ze het op veel servers ook leuk om voicecomms global te maken zodat beide teams het kan horen.
Team fortress is altijd een snelle FPS geweest. Valve heeft met team fortress 2 er een 'slow paced' achievement race/rpg van gemaakt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Het is zeker geen TFC met nieuwe graphics inderdaad. Voor clanmatches maken de unlocks grappig genoeg niet veel uit, alleen de medic unlocks zijn de moeite waard. De respawn timer is een persoonlijke keuze, er zijn fast/instant respawn servers. In datzelfde straatje zijn er ook server waar actiever gemod wordt op voicespam.

Misschien dat Fortress Forever meer iets voor je is (dat gaat meer richting TFC)?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@ Cresso, ikzelf vind het halen van achievements juist leuk (het geeft best veel voldoening als je er wat hebt gehaald en een nieuw wapen krijgt) en de wapens die je kan unlocken hebben ook hun voor en nadelen en zijn dus niet per se altijd beter, dus het blijft gebalanceerd.
Respawn timer ligt aan de server, sommigen hebben fastrespawn, sommigen niet.
spammers ligt ook aan de servers waarop je speelt, ik kom ze zelf nauwelijks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:44
Als je TFC gewoon bent, is scout het leukst om TF2 mee te beginnen.
Je hebt teminste wat snelheid en de dubbeljump geeft je uitgebreidere movement. De scout is ook helemaal niet zo underpowered als in TFC, in tegendeel zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cresso schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:03:
  • Ik moet eerst allerlei achievements halen om extra wapens te bemachtigen. Dit lijkt me ook totaal niet bevordelijk voor gebalanceerde clanmatches.
  • Respawn timer. Dit is de eerste fortress game waar een respawn voor wordt geforceerd, en haalt gewoon de snelheid uit het spel weg.
  • Ongelovelijk veel irritante figuren die het leuk vinden om allerlei mp3's/wav files via de voicecomms te spammen. Ja je kan ze blokkeren, maar ik blijf gewoon bezig. Blijkbaar vinden ze het op veel servers ook leuk om voicecomms global te maken zodat beide teams het kan horen.
Team fortress is altijd een snelle FPS geweest. Valve heeft met team fortress 2 er een 'slow paced' achievement race/rpg van gemaakt. |:(
1 - Meeste unlocks zijn niet beter dan standaard weapons, niks mis mee, de meeste heb je zo gehaald.
2 - Dat hangt van de server af, er zijn genoeg instant respawn.
3 - Je kan ook gewoon voice uitzetten, maar goede server heeft dit niet. Dit heb je in ieder spel.

Kortom, hoop gezeik om niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is absoluut niet nodig om de unlocks te behalen. Ja ze bieden voordelen, maar ook nadelen. Ze zijn in balans met de normale wapens. Behalve wellicht, inderdaad, die voor de medic.

Achter de respawntimer zit een hele strategie. Door respawnwaves is het de bedoeling dat het team enigzins gegroepeerd blijft, en niet iedereen solo door de map rondtrekt. Het geeft je ook de tijd je teammembers te spectaten en zo in de gaten te houden wat de vijand aan het doen is. Tevens helpt het je anticiperen op de classes van je team.

De voicespam kom ik zelden tegen. Kwestie van op de juiste servers spelen.

Als je een TFC in een nieuw jasje verwachtte kan ik me voorstellen dat TF2 tegen valt. Maar probeer er anders nog eens objectief en onbevooroordeeld naar te kijken. Ik heb zelden zoveel plezier uit 1 spel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wennen, en zoals de rest zegt. Nu lijkt 't alsof je veel achievements moet halen en dat het echt nodig is. Maar die wapens heb je niet nodig behalve dan de bloedzuigende medic gun. Je loopt in ieder geval niet achter met de rest. De meeste spelen dit al sinds 't begin en die hebben geleidelijk de achievements gehaald.

Vraag over de classupdates. Hoe telt het systeem 't halen van de achievements? Stel je hebt een achievement, backstab 500 players. En ik heb nu al meer dan 500 backstabs heb ik die achievement geljik al? Of gaat het tellen pas in wanneer de achievements komen?

(Ze kunnen net zo goed nu alles voor mij unlocken :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
Phyxion schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:38:
[...]

1 - Meeste unlocks zijn niet beter dan standaard weapons, niks mis mee, de meeste heb je zo gehaald.
2 - Dat hangt van de server af, er zijn genoeg instant respawn.
3 - Je kan ook gewoon voice uitzetten, maar goede server heeft dit niet. Dit heb je in ieder spel.

Kortom, hoop gezeik om niks ;)
1. Het komt er op neer dat iemand meer mogelijkheden heeft om een bepaalde situatie te counteren. Dan heb je gewoon een voordeel. Als het toch niet uitmaakt, waarom krijgt niet _iedereen_ deze wapens standaard tot zijn beschikking en kunnen ze zelf bepalen of ze het willen gebruiken zonder eerst uren te investeren om achievements te behalen.

2. Ja ik heb servers gezien met instant respawn, maar de meeste servers met instant respawn draaien 2fort, en dat heb ik inmiddels al 8+ jaar gespeeld, tis wel genoeg zo. Standaard staat de respawn timer aan, en zo worden dus ook de meeste games gespeeld en dat haalt gewoon de snelheid uit het spel.

3. Het viel me gewoon op dat TF2 de meeste spelers heeft die misbruik maken van de voicecomms vergeleken met andere pc-games die ik heb gespeeld.

Ik heb totaal iets van een kleine 20 uur gespeeld over de laatste maanden, mijn argumenten komen echt niet uit de lucht vallen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Cresso schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:12:
[...]

1. Het komt er op neer dat iemand meer mogelijkheden heeft om een bepaalde situatie te counteren. Dan heb je gewoon een voordeel. Als het toch niet uitmaakt, waarom krijgt niet _iedereen_ deze wapens standaard tot zijn beschikking en kunnen ze zelf bepalen of ze het willen gebruiken zonder eerst uren te investeren om achievements te behalen.

2. Ja ik heb servers gezien met instant respawn, maar de meeste servers met instant respawn draaien 2fort, en dat heb ik inmiddels al 8+ jaar gespeeld, tis wel genoeg zo. Standaard staat de respawn timer aan, en zo worden dus ook de meeste games gespeeld en dat haalt gewoon de snelheid uit het spel.

3. Het viel me gewoon op dat TF2 de meeste spelers heeft die misbruik maken van de voicecomms vergeleken met andere pc-games die ik heb gespeeld.

Ik heb totaal iets van een kleine 20 uur gespeeld over de laatste maanden, mijn argumenten komen echt niet uit de lucht vallen ofzo.
1. Dat gaat Valve ook veranderen.
2. Tactiek > spamfest. En de maps zijn berekend op spawntijden. Als je sucked in het spel zal je veel de respawntimer in de gaten moeten houden, maar op een pub ga je gewoon zelden dood. No offense, maar iemand die er slecht 20 uur heeft inzitten kan niet fatsoenlijk oordelen over respawntijden.
3. Blijf maar weg van de GoT server tijdens setup dan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 16-05-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
[...]

1...
2...
3...

Wat is 20 uur nou en dat op kut servers. De achievements haal je gewoon geleideljik en zodra je alle wapens hebt ga je je inzien dat het allemaal wel meevalt. Er zit gewoon een visie achter die unlocks dat is er later allemaal bijgekomen en dat traject loopt nog steeds. Dat jij 2 jaar later dit spel gaat spelen, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Er is ergens een post op tf.com over de respawntimes (die overigens ook echt bloednodig zijn, als je goed bent en je team ook goed is, want daar hang het ook vanaf, heb je er weinig last van en ze zijn korter naarmate je team het beter doet), kan ik wel even zoeken als het nodig is. Over de wapens: binnenkort komen er andere dingen, zonder achievements, maar die achievements zijn juist leuk. Het voicespammen is echt een kwestie van servers...

Is het iemand opgevallen dat valve tf.com/sniperupdate heeft veranderd naar /spyupdate? in ieder geval de link in de post. En als je naar /sniperupdate gaat krijg je een redirect...

ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor het uitkomt allemaal, wil die wapens nu wel hebben :P Zeker nog 2 dagen, de achi's moeten nog bekend worden (iig voor de sniper) en dan nog een release day.

[ Voor 18% gewijzigd door Salomon op 16-05-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
@ Salomon, da's deze post:
http://www.teamfortress.com/post.php?id=1872

zo zie je dat er toch nog wel aardig wat achter zit! (zo ook bij de medigun: http://www.teamfortress.com/post.php?id=1656)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Side-Kick schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:06:
[...]

Dat de update in werkelijkheid een spyupdate is, is een terugkerend topic of de steam forums. Als er ook maar iets verwijst naar een mogelijke spyupdate dan zijn er binnen notime 10 topics die schreeuwen dat de update werkelijk een spyupdate is.
Gerucht was dus toch niet zo ongegrond ;)

En in de broncode van de pagina ook nog een suggestie dat de Engineer wat nieuwe goodies erbij krijgt.
CapTVK schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:12:
Lol, nu is er weer discussie gaande op de steamforums of de pyro toch een vrouw is. 8)7

Krijgen we misschien toch nog een "meet the ..."-filmpje :>
Ja die eeuwenoude discussie over de pyro en z'n handtasje werd weer omhoog gehaald door Valve die voor een aantal minuten hetvolgende had staan op de spy update pagina: "When the Pyro hears about this she'll be inconsolable"

Snap alleen niet dat er mensen uberhaupt aan twijfelen, als je alleen al luistert naar het geschreeuw van de pyro hoor je al dat het nooit een vrouw kan zijn en bijvoorbeeld imdb is te zien dat de voice actor van de spy ook de pyro heeft gedaan.
En de pyro heeft gewoon een mannelijk postuur, dus waar al die suffe discussie steeds vandaan komen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jimmie op 16-05-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jimmie schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:50:

Ja die eeuwenoude discussie over de pyro en z'n handtasje werd weer omhoog gehaald door Valve die voor een aantal minuten hetvolgende had staan op de spy update pagina: "When the Pyro hears about this she'll be inconsolable"

Snap alleen niet dat er mensen uberhaupt aan twijfelen, als je alleen al luistert naar het geschreeuw van de pyro hoor je al dat het nooit een vrouw kan zijn en bijvoorbeeld imdb is te zien dat de voice actor van de spy ook de pyro heeft gedaan.
En de pyro heeft gewoon een mannelijk postuur, dus waar al die suffe discussie steeds vandaan komen :P
Hoewel...

For the record, dit is een custom model. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Meet the spy (uitgelekt) :9~

Nieuwe sapper die je kan gooien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Geen update gekomen vannacht? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Cresso schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:03:

1. Ik moet eerst allerlei achievements halen om extra wapens te bemachtigen. Dit lijkt me ook totaal niet bevordelijk voor gebalanceerde clanmatches.
Jij moet helemaal niets.
2. Respawn timer. Dit is de eerste fortress game waar een respawn voor wordt geforceerd, en haalt gewoon de snelheid uit het spel weg.
Er zijn zat servers met fast/instant spawn. Ik vind 20 seconden eigenlijk ook iets aan de lange kant, maar het maakt het spel wel iets tactischer.
3. Ongelovelijk veel irritante figuren die het leuk vinden om allerlei mp3's/wav files via de voicecomms te spammen. Ja je kan ze blokkeren, maar ik blijf gewoon bezig. Blijkbaar vinden ze het op veel servers ook leuk om voicecomms global te maken zodat beide teams het kan horen.
Dat is niet Team Fortress 2 specifiek. Elke multiplayer Steam-game heeft hier wel last van. Daarom is de mute functie in het hoofdmenu zo handig. En al speel je op pubs waar je geen behoefte hebt aan communicatie met anderen, dan kan je altijd nog het voice receive volume op 0 zetten. ;)
Team Fortress (Classic) was een game die een zeer stijle leercurve had al was je nieuw. Met Team Fortress 2 is dit niet zo stijl meer. Er is nog voldoende plek om je in te specialiseren zonder dat elke match begint en eindigt als een grenade spam fest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Salomon schreef op zondag 17 mei 2009 @ 08:34:
Geen update gekomen vannacht? :(
Update komt de 21e uit.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Hmm, jammer. Hoe weet je dat BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Cabo schreef op zondag 17 mei 2009 @ 07:39:

Ik denk het niet cabo, ik denk dat de gooiende sapper alleen zo gedaan is om het filmpje lopend te houden, zou wel iets zijn een sapper kunnen gooien met een cooldown that is dan
Salomon schreef op zondag 17 mei 2009 @ 09:38:
Hmm, jammer. Hoe weet je dat BTW?
www.teamfortress.com en dan rechts bij spyupdate bijvoorbeeld
of shacknews

[ Voor 21% gewijzigd door Napo op 17-05-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:29:
[...]

1. Dat gaat Valve ook veranderen.
2. Tactiek > spamfest. En de maps zijn berekend op spawntijden. Als je sucked in het spel zal je veel de respawntimer in de gaten moeten houden, maar op een pub ga je gewoon zelden dood. No offense, maar iemand die er slecht 20 uur heeft inzitten kan niet fatsoenlijk oordelen over respawntijden.
3. Blijf maar weg van de GoT server tijdens setup dan :P
Spamfest? Jaja.... de granaten zijn er al uit en daarbij loop je ook nog met minder ammo rond dan in voorgaande fortress games. Het komt er op neer dat de meeste servers 24 spelers of meer hebben op maps die nooit ontworpen zijn voor zoveel spelers, ja zelfs op dustbowl. En of ik nou 20 uur speel of 200 uur dat verandert hier helemaal niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Cresso schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:06:
[...]

Spamfest? Jaja.... de granaten zijn er al uit en daarbij loop je ook nog met minder ammo rond dan in voorgaande fortress games. Het komt er op neer dat de meeste servers 24 spelers of meer hebben op maps die nooit ontworpen zijn voor zoveel spelers, ja zelfs op dustbowl. En of ik nou 20 uur speel of 200 uur dat verandert hier helemaal niks aan.
Je vergelijkt het iets te veel met TFC IMHO. je klaagt eerst over respawn times, en dan over dat de maps niet gemaakt zijn voor 24 man. Volgens mij is dat juist bedoelt om balans te creeren in de maps. En er zijn zat achievement-servers waar je alles binnen no time binnen hebt. Zelf vind ik die achievements wel een leuke toevoeging die je er toe drukken alles uit de classes te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
LUH-3417 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:22:
Dan ga je een ander spel spelen. (Y)
Oh really? |:(
DeX schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:27:
[...]
Je vergelijkt het iets te veel met TFC IMHO. je klaagt eerst over respawn times, en dan over dat de maps niet gemaakt zijn voor 24 man. Volgens mij is dat juist bedoelt om balans te creeren in de maps. En er zijn zat achievement-servers waar je alles binnen no time binnen hebt. Zelf vind ik die achievements wel een leuke toevoeging die je er toe drukken alles uit de classes te halen.
Dat bedoel ik dus, maps zijn niet gemaakt voor 24 man of in bepaalde servers zelfs 32 man. Die respawn timer is er puur om een x% spelers uit het speelveld te houden zodat er uiteindelijk een man of 16-18 aan het spelen is (afhankelijk hoeveel spelers in de server zitten) waarbij 2fort hier het ergst is. Als er dan altijd 16 spelers rond lopen bij een speler aantal van 24 kan je net zo goed het aantal max players verlagen naar 16 en dan verandert er in feite niks, behalve dat de respawn timer UIT kan en niemand hoeft te wachten.

Ik heb ook niets tegen achievements, ik vind het alleen bezwaarlijk dat achievements nodig zijn om wapens te unlocken. Ik heb inmiddels mijn heil gezocht bij quakelive (www.quakelive.com) en dat gebruikt ook achievements, echter zijn die achievements puur persoonlijk en verandert het niets aan het spel op individuele basis. Ik vind het prima als je extra dingen toevoegt, maar geef dat gewoon aan iedereen, ook de beginners en mensen die niks om achievements geven.

Team Fortress 2 heeft ook positieve kanten. Grafisch is het erg leuk gedaan, het geeft een goede sfeer. Ook de controlpoint maps zijn erg goed uitgewerkt. Zelfs het gelame over voicecomms valt nog over heen te komen. Iemand kwam met de tip om het volume op 0 te zetten en dat is erg handig. Met de respawn timer als grootste ergernis en de voor mijn gevoel geforceerde achievements zorgen er gewoon voor dat ik dit spel links laat liggen en andere games speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zonder respawntimer vind ik eigenlijk het spel geen fluit aan, dan krijg je echt meer een deathmatch idee waar tactische spel elementen niet echt aan de orde zijn bij bv een controlpoint map.

Laatste tijd weer weinig gespeeld wegens andere zaken, binnenkort maar weer eens aanslingeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Cresso schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:49:
[...]

[...]

Dat bedoel ik dus, maps zijn niet gemaakt voor 24 man of in bepaalde servers zelfs 32 man. Die respawn timer is er puur om een x% spelers uit het speelveld te houden zodat er uiteindelijk een man of 16-18 aan het spelen is (afhankelijk hoeveel spelers in de server zitten) waarbij 2fort hier het ergst is. Als er dan altijd 16 spelers rond lopen bij een speler aantal van 24 kan je net zo goed het aantal max players verlagen naar 16 en dan verandert er in feite niks, behalve dat de respawn timer UIT kan en niemand hoeft te wachten.
Nee, je hebt oorzaak en gevolg omgedraaid. De respawn waves zijn toegevoegd vanwege andere redenen (zie link stukje terug), o.a. om teamwork te bevorderen en spelers langer te kunnen laten spelen (door de korte rustpauzes). Dit is gedaan aan de hand van playtesting tijdens development. Tegelijkertijd is het spel ontworpen voor 24 spelers en als gevolg daarvan spelen de meeste stock maps inderdaad niet fijn met 24 man op vrijwel exact hetzelfde punt. Dit hoeft ook niet.

16 man en de respawn timer uit zorgt ervoor dat bepaalde aspecten veranderen, waardoor het voor de spelers zeker wel een andere game wordt. Je loopt veel meer alleen rond, waardoor je het effect krijgt dat spelers om beurten dood gaan zonder dat er een echte team effort opgezet wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door Brainstorm op 17-05-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

[...]

[...]

Er zijn genoeg insta-spawn servers die op 2Fort precies dit doen. Het is dan eigenlijk een grote kamikazefestijn aangezien er een hele lage staf ligt op het doodgaan. Medics zijn er pracitsch niet omdat de nadruk op deze servers op het frag-werk liggen. Leuk is wel om lekker in te komen met wat (hersenloze) fragwerk.
Ik heb ook niets tegen achievements, ik vind het alleen bezwaarlijk dat achievements nodig zijn om wapens te unlocken. Ik heb inmiddels mijn heil gezocht bij quakelive (www.quakelive.com) en dat gebruikt ook achievements, echter zijn die achievements puur persoonlijk en verandert het niets aan het spel op individuele basis. Ik vind het prima als je extra dingen toevoegt, maar geef dat gewoon aan iedereen, ook de beginners en mensen die niks om achievements geven.
Ook al geef je niets om achievements, je haalt ze vanzelf. En als je dat niet wil, gebruik je de link van Zap Man. Je geeft zelf aan dat je meer gefocussed bent op de individuele game ervaring (quake, insta-spawn, geen mic, etc). Dan lijkt me inderdaad dat TEAM fortress niets voor jou zal zijn. Jammer want het is bet gezellig 's avonds op de GoT servers :) .
Team Fortress 2 heeft ook positieve kanten. Grafisch is het erg leuk gedaan, het geeft een goede sfeer. Ook de controlpoint maps zijn erg goed uitgewerkt. Zelfs het gelame over voicecomms valt nog over heen te komen. Iemand kwam met de tip om het volume op 0 te zetten en dat is erg handig. Met de respawn timer als grootste ergernis en de voor mijn gevoel geforceerde achievements zorgen er gewoon voor dat ik dit spel links laat liggen en andere games speel.
Hack de achievements. Join een Insta-spawn server. Zet je mic uit. Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

[...]
Rant over respawnwaves enzo
Volgensmij snap jij het nut van respawnwaves niet.
Ten eerste ga eens goldrush met insta respawn spelen en kijken hoe vaak jij bij stage 3 of uberhaupt op stage 2 komt, daarnaast zijn respawn waves er om de volgende redenen
Respawn waves occur on regular intervals, based on the map settings. Most of our maps use a 10 second respawn wave time. That 10 seconds is then modified by the map state, generally reduced for the team that controls the most capture points. Each team's respawn wave time is then scaled down if the team has less than 8 players in it, to a minimum of 5 seconds if team has 3 or less players in it. When you die, you are assigned to the respawn wave after the next one. So if the respawn wave time is currently 10 seconds for your team, you'll respawn somewhere between 10 and 20 seconds from your death. Your individual performance doesn't affect your respawn time in any way.
Oplossingen van een paar problemen volgense valve
They provide a reward for the team that's doing well, in that if they wipe out a significant amount of the enemy team they're rewarded with a short grace period in which they can achieve objectives. Without them, we found teams felt like they'd been penalized when they cleared the enemy off the last capture point, only to have them all return immediately.
They group respawning players together into squads, increasing the chances of strangers working together, or at the very least, moving to the frontline while maintaining some proximity to one another. Strangers aren't pushed together into groups when everyone respawns instantly, and we've seen that proximity to team mates is a fundamental requirement for impromptu teamwork.
They provide some ebb & flow in the pacing of the battle. Without some cooldown inbetween the moments of intense combat at the frontline, many players felt fatigued much more quickly. In particular, some attack/defense maps feel almost completely static without respawn waves. That lack of progress, in either direction, was a big factor in players finding the gameplay monotonous.
The spectator camera seen while waiting to respawn gives players some time to observe their team mates. This provides a minor help to teamwork, allowing players to see what other members of their team are up to. More importantly, we've seen that new players learn a lot of advanced techniques by spectating better players. This is one of the reasons why the spectator camera tries to find a team mate who's playing the same class as you.
Respawntijden zorgen ook ervoor dat de medicclass in pubs wordt gebruikt, wat heb je aan een medic als je toch meteen weer respawnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cabo schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:07:
Vraag over de classupdates. Hoe telt het systeem 't halen van de achievements? Stel je hebt een achievement, backstab 500 players. En ik heb nu al meer dan 500 backstabs heb ik die achievement geljik al? Of gaat het tellen pas in wanneer de achievements komen?
Ja, die heb je dan al meteen.
Probleem bij veel achievement is dat ze iets tellen dat voorheen niet registered werd. Bijvoorbeeld het needlen van scouts werd voor de update niet geteld, waardoor iedereen die vanaf 0 moest doen.
Maar de max healpoints in a single live was al een statistiek, en sommige hadden die achievement dus al direct in 1x.
Zeker nooit CS1.6 gespeeld? :p
Sowieso kun je Incomming Voice Communication uitzetten in je options.
Cabo schreef op zondag 17 mei 2009 @ 07:39:

Rrrrrrrrr..... je zou er bijna opgewonden van worden. Wat een hééérlijk filmpje. En lol @ the facestab met de sniper.

@DeX
Gifje?! Dat ding is ruim 5MB 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Cabo-gifje

Edit: Ge-URL-ed omdat het 5 MB was.

[ Voor 47% gewijzigd door DeX op 17-05-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
frickY schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:15:
@DeX
Gifje?! Dat ding is ruim 5MB 8)7
Ja Cabo gif hebben ze nog niet uitgevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Jimmie schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:50:
[...]

Gerucht was dus toch niet zo ongegrond ;)
Ik zat er inderdaad helemaal langs (zoals zo velen). Dat komt met name omdat er bij elke update geschreeuwt wordt op het steamforum dat de update eigenlijk een spyupdate is.

Ik denk nu dat valve zelf achter deze forumposts op het steamforum zit, zodat niemand meer zou geloven dat de spyupdate ooit nog komt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterha
  • Laatst online: 03-06 22:33
http://www.shacknews.com/onearticle.x/58667

Hier nogmaals de uitgelekte meet-the-spy-vid. De geruchten dat de pyro een vrouw is kunnen hieruit bevestigd worden. De pyro en spy hebben door de gameplay een redelijke ambivalente relatie met elkaar. We kunnen stellen dat de pyro de grootste vijand is van de spy.
Op de steamforums wordt al een tijdje gespeculeerd dat de pyro een dame is (wat eigenlijk helemaal geen zak uitmaakt, maar leuk is voor het verhaal eventueel) In het filmpje komt naar voren dat de spy het doet met de moeder van de scout, maar aangezien de scout in het filmpje zelf de spy is kan de schrikreactie van de scout/spy ook verklaard worden door de realisatie van de spy dat er foto's van hem zijn gemaakt terwijl hij de liefde aan het bedrijven is.
Aan het eind van het filmpje zegt de rode spy, terwijl hij de foto's bekijkt: 'A ma petite chaud fleur' (excusez pour le francais terrible). Wat natuurlijk betekent: A mijn kleine HETE bloem. Dit zou dus de pyro kunnen zijn. Het is echter waarschijnlijk gewoon Valve die iedereen aan het mindrapen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:31
het is choux fleur, wat kolen bloem betekent. Maar het is ook bekend dat er in de kast van de pyro een handtasje ligt met de afbeelding van een kolen bloem erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
pieterha schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:54:
http://www.shacknews.com/onearticle.x/58667

Hier nogmaals de uitgelekte meet-the-spy-vid. De geruchten dat de pyro een vrouw is kunnen hieruit bevestigd worden. De pyro en spy hebben door de gameplay een redelijke ambivalente relatie met elkaar. We kunnen stellen dat de pyro de grootste vijand is van de spy.
Op de steamforums wordt al een tijdje gespeculeerd dat de pyro een dame is (wat eigenlijk helemaal geen zak uitmaakt, maar leuk is voor het verhaal eventueel) In het filmpje komt naar voren dat de spy het doet met de moeder van de scout, maar aangezien de scout in het filmpje zelf de spy is kan de schrikreactie van de scout/spy ook verklaard worden door de realisatie van de spy dat er foto's van hem zijn gemaakt terwijl hij de liefde aan het bedrijven is.
Aan het eind van het filmpje zegt de rode spy, terwijl hij de foto's bekijkt: 'A ma petite chaud fleur' (excusez pour le francais terrible). Wat natuurlijk betekent: A mijn kleine HETE bloem. Dit zou dus de pyro kunnen zijn. Het is echter waarschijnlijk gewoon Valve die iedereen aan het mindrapen is....
Tuurlijk... Lekker ver gezocht weer.
De schrikreactie komt voort uit dat ie schrikt omdat ie gesnapt is op de foto.
En aan het einde zegt ie: "Mon petit chou fleur" wat transleert naar "Mijn kleine bloemkool".

Plus wat ik al eerder zei:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Volgens mij zegt hij chou-fleur (bloemkool) en niet chaud fleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterha
  • Laatst online: 03-06 22:33
Tuurlijk... Lekker ver gezocht weer.
De schrikreactie komt voort uit dat ie schrikt omdat ie gesnapt is op de foto.
En aan het einde zegt ie: "Mon petit chou fleur" wat transleert naar "Mijn kleine bloemkool".

Plus wat ik al eerder zei:

[...]
True true. Alleen slaat bloemkool nergens op. Het is iets wat een moeder zegt tegen haar zoon in het frans. Chaud heeft een stille d dus het is moeilijk onderscheid te maken. Dat met die stem: door zo'n masker klinkt elke stem gedemd. Als je luistert naar de hoge tonen die de pyro ondanks nog weet te produceren zou het net zo goed een meisje zijn. Tevens zijn voice-actors er niet vies van te wisselen tussen geslachten in de personages die ze inspreken.
Het maakt toch niets uit of de pyro een man of een vrouw is? Ik denk dat Valve gewoon lekker ingaat op alle speculatie op de forums. Ze kunnen nog alle kanten op met de pyro, wellicht 1 van de minst belichte personages in het spel.

[ Voor 3% gewijzigd door pieterha op 17-05-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
pieterha schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:29:
[...]

True true. Alleen slaat bloemkool nergens op. Het is iets wat een moeder zegt tegen haar zoon in het frans. Chaud heeft een stille d dus het is moeilijk onderscheid te maken. Dat met die stem: door zo'n masker klinkt elke stem gedemd. Als je luistert naar de hoge tonen die de pyro ondanks nog weet te produceren zou het net zo goed een meisje zijn. Tevens zijn voice-actors er niet vies van te wisselen tussen geslachten in de personages die ze inspreken.
Het maakt toch niets uit of de pyro een man of een vrouw is? Ik denk dat Valve gewoon lekker ingaat op alle speculatie op de forums. Ze kunnen nog alle kanten op met de pyro, wellicht 1 van de minst belichte personages in het spel.
Heb ergens gelezen dat het een oud Frans liefde zinnetje is, die tegenwoordig niet echt meer gebruikt wordt.

Luister hier maar eens naar, alle samples zijn te laag qua stemtoon om vrouwelijk te zijn, behalve een paar van die pijnscheuten >:)

Maakt verder ook niet uit, maar het is redelijk obvious dat het geen vrouw is, maar goed het is een uit de hand gelopen community hype en Valve speelt er mooi op in.

Meen ook ooit gelezen te hebben dat ze aan Meet the Pyro bezig waren en er zo ontzettend veel lol in hadden dat ze er nog even zoet mee waren, dus die zal ongetwijfeld vol met eastereggs zitten om die geruchten weer te keer te laten gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Die respawn timer is er puur om een x% spelers uit het speelveld te houden zodat er uiteindelijk een man of 16-18 aan het spelen is (afhankelijk hoeveel spelers in de server zitten) waarbij 2fort hier het ergst is.
Onjuist. For obvious reasons.

edit: ben spuit 15 ondertussen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 17-05-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:20
The Zep Man schreef op zondag 17 mei 2009 @ 08:44:
[...]
Er zijn zat servers met fast/instant spawn. Ik vind 20 seconden eigenlijk ook iets aan de lange kant, maar het maakt het spel wel iets tactischer.
Ik zit regelmatig op Arena servers (zonder de sitout) en ik heb echt het idee dat mensen vaak beter hun best doen om in leven te blijven als op veel andere servers. Waar je zeker op een fast respawn server ergens zomaar in kan springen doen mensen dat toch minder als ze weten dat als ze dood zijn ook de rest van de ronde aan de kant mogen zitten.

Ik merk het zeker van mezelf dat ik toch iets voorzichtiger ben op een arena server (zeker in vergelijking met een fast respawn server.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Weer geen update vannacht? Weekend ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik ben bang dat ik spuit 16 bent en dat deze al gepost is, maar Cresso, lees dit maar eens, het geeft een goede uitleg over de respawn waves en waarom: http://teamfortress.com/post.php?id=1872

Overigens zijn respawntijden van 20 seconden vrij zelden, als je maar in de goede wave terecht komt. Sommige maps hebben een (te) hoge respawn, meestal zijn dit custom maps. De maps doen het redelijk met 24 spelers, maar meestal vervalt het in spamfesten. 32 speler servers moet je gewoon helemaal niet heen gaan, daar word je niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Salomon schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:01:
Is het al de 21e dan? :P Bovendien komen er in het weekend nooit updates uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Brainstorm schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:34:
[...]

Is het al de 21e dan? :P Bovendien komen er in het weekend nooit updates uit.
Ik denk dat hij bedoelt dat de update pagina niet is bijgewerkt met een nieuw update item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gebeurt uberhaupt niet in het weekend en doordeweeks is dat meestal pas na tien of elf uur 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Misschien omdat Valve nog ligt te slapen? Ze zitten in USA hoor, niet in EU :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Hee maar, als die update de 21e uitkomt dan is dat zeker pas s avonds? :( Zo'n mooie vrije dag! Doe maar de 20e Valve, kthnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ja inderdaad. Zat zag ik ook, ben donderdag vrij, maar de update komt donderdagavond. Dat wordt doorspelen tot een uur of 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cabo schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:25:
Ja inderdaad. Zat zag ik ook, ben donderdag vrij, maar de update komt donderdagavond. Dat wordt doorspelen tot een uur of 1.
Is best mogelijk dat ze de update pas 's avonds hun tijd releasen, dan is het hier al vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Het lijkt me dan ook dat dit weekend TF2 in de aanbieding komt op Steam. Mooi voor een paar vrienden die g2play niet vertrouwn, en geen cent te makken hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 15:44
Nog iets leuks ivm de meet-the-spy video: op de postkaart van de 2e sniperspy-update staat:
PPS. Actually, just tell him I AM a doctor now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Haha, dat is inderdaad wel leuk ja

Die video is trouwens wel geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:X
Major Updates
The Spy Update (5/21/09)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.