Ik mag hopen dat het op de PC een stuk populairder is dan op de X360.
Op de 360 wordt het ook nog wel redelijk wat gespeeld hoor. Ik host wel zelf maar het zit bijna altijd binnen 3 minuten vol. Zelf (als NLer) op zoek gaan naar een host is hopeloos. 9 van de 10 games zijn bijna onspeelbaar door lag...Tsunami schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:39:
Ik mag hopen dat het op de PC een stuk populairder is dan op de X360.
if it ain't broke, break it and learn
Ik ben erg benieuwd hoe dit je bevalt. Het kan volgens mij niet anders dan dat het toch een totaal anders en moeilijker spel is. Je bent gewoon (of anders andere mensen wel) veel sneller met de muis.
Verwijderd
Wordt nog heel veel gespeeld hoor. Zal iig wel wennen voor je wordenXcEll schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:36:
Na ruim 150 uur op de xbox 360 aan Team Fortress 2 te hebben besteed ga ik dan eindelijk de stap terug maken richting PC (+200 uur TFC).
Nu vraag ik mijzelf af of dit spel nog een beetje wordt gespeeld door Nederland.
@XcEll
Op G2Play.net
New promotion for Orange Box : Until Sunday only 8,97 EUR!
Koopje, dus mocht je hem nog niet hebben.
Op G2Play.net
[ Voor 25% gewijzigd door Inuyasha op 16-04-2009 09:11 ]
Lt. Marx schreef op woensdag 15 april 2009 @ 23:41:
Ik ben erg benieuwd hoe dit je bevalt. Het kan volgens mij niet anders dan dat het toch een totaal anders en moeilijker spel is. Je bent gewoon (of anders andere mensen wel) veel sneller met de muis.
Ik denk dat dat idd wel wennen zal worden. Over het algemeen zal de snelheid van de gameplay wel wat hoger liggen denk ik. Toch overschatten de meeste mensen de besturing met controller. Dit is ook gewoon een kwestie van wennen. Alhoewel ik toch wel het onderspit zal delven als ik met m'n controller tegenover en muis+tobo-combinatie kom te staan.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 23:54:
[...]
Wordt nog heel veel gespeeld hoor. Zal iig wel wennen voor je worden
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is het gebruik van scripts en binds in TF2. In TFC was dat eigenlijk wel noodzaak als je een beetje serieus wilde spelen.
Dat is toch geen geld hè voor zo'n box. 5 kwalitatief goede spellen voor nog geen tientje. In ieder geval bedankt voor de tip. Ik ga er zeker gebruik van makenInuyasha schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:38:
@XcEll
Op G2Play.net
if it ain't broke, break it and learn
Ja genoeg mensen hoor. Sowieso zit de GoT server iedere dag wel vol, maar er zijn meer dan genoeg andere servers.XcEll schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:36:
Na ruim 150 uur op de xbox 360 aan Team Fortress 2 te hebben besteed ga ik dan eindelijk de stap terug maken richting PC (+200 uur TFC).
Nu vraag ik mijzelf af of dit spel nog een beetje wordt gespeeld door Nederland.
Pas wel op met g2play trouwens, niet altijd komt je direct key aan en dan kan het erg lang duren. Ook hebben ze vaak censored editions, dan krijg je rubberen eendjes enzo bij TF2.
[ Voor 16% gewijzigd door Phyxion op 16-04-2009 12:48 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
hoezo illigaal, je koopt toch een legale keyMsG schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:41:
[...]
Hartstikke illegaal
maar ik heb hem nu. Superbedankt. Ik hoop dat dit spel een beetje vet is.
[This space is for rent]
Je kan echt heel makkelijk scripts invoegen, maar om een beetje fatsoenlijk te stickyjumpen ofzo heb je geen script nodig. Er zijn wel veel scriptjes die je het leven makkelijker maken (van wapen wisselen en vervolgens terugwisselen), maar er is echt geen script wat je echt nodig hebt. Ja, een script om je weapon loadout te veranderen, maar dat heeft Valve niet zo lang geleden verprutstXcEll schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:42:Waar ik ook wel benieuwd naar ben is het gebruik van scripts en binds in TF2.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Je koopt een key, maar of die legaal is voor deze consumententoepassingen. Het is super goedkoop, concurreert keihard met de officiele steam. Volgens steam moet je wil het geldig zijn ook iets fysieks krijgen bij een andere winkel. Ik vind het verder allemaal prima, maar weet zeker dat dit zaakje stinktPoweRoy schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:20:
[...]
hoezo illigaal, je koopt toch een legale keyAlleen geen dvd/hoesje (net zoals steam zelf)
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Kans is groot dat ze vanuit een cybercafe licentie werken, om goedkoper cd-keys in te kopen (om dus in hun gamecafe gebruikt te kunnen worden). Daar zijn ze dan niet geheel legaal mee bezig, maar het werkt wel.MsG schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:26:
[...]
Je koopt een key, maar of die legaal is voor deze consumententoepassingen. Het is super goedkoop, concurreert keihard met de officiele steam. Volgens steam moet je wil het geldig zijn ook iets fysieks krijgen bij een andere winkel. Ik vind het verder allemaal prima, maar weet zeker dat dit zaakje stinkt. Als ik op die kerel google van die site krijg ik ook iets met gamecafe's.
Hoe heb je betaald op die website?MsG schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:41:
[...]
Hartstikke illegaal
maar ik heb hem nu. Superbedankt. Ik hoop dat dit spel een beetje vet is.
Zelf heb ik via paypal betaald (bankrek aan paypal gekoppeld). Gelijk betaald en kreeg gelijk een key
[This space is for rent]
Verwijderd
Ik speel zelf wel enigszins "op niveau", en gebruik alleen auto-reload script en wat binds om tussen crosshairs en wat andere settings te togglen.XcEll schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:42:
[...]
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is het gebruik van scripts en binds in TF2. In TFC was dat eigenlijk wel noodzaak als je een beetje serieus wilde spelen.
Ik heb alleen een script om gemakkelijk te kunnen rocketjumpen. Omdat ik met de pijltjestoetsen speel en omdat ik een debiel ben, kan ik niet anders.
Dat is ook één van de weinig scripts die toegestaan zijn in de ETF2L, voor zover ik weet. Fast reload, fast fire en fast melee-swap zijn volgens mij frowned upon of gewoon verboden. Maar goed, dat is ETF2L, en op een public server zal niemand je vreemd aankijken.
Dat is ook één van de weinig scripts die toegestaan zijn in de ETF2L, voor zover ik weet. Fast reload, fast fire en fast melee-swap zijn volgens mij frowned upon of gewoon verboden. Maar goed, dat is ETF2L, en op een public server zal niemand je vreemd aankijken.
Ehh fast-melee-swap? Dat klinkt als iets wat ik nodig heb.
Hoe vaak ik wel niet doodga omdat een nitwit mij neer mept terwijl ik nog aan het weaponchangen ben...
Ik gebruik geen enkel script.
Hoe vaak ik wel niet doodga omdat een nitwit mij neer mept terwijl ik nog aan het weaponchangen ben...
Een rocketjump script zou ik ook wel graag willen hebben, want ik ben er belabberd in. Rocketjumpen that is...
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Dat is toch ook gewoon het leukst en eerlijkst. Wanneer iedereen met dezelfde set aan controls en instellingen speelt heb je het eerlijkste spel.frickY schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:51:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hoe gaat dat eigenlijk wanneer je TF2 nu al los hebt gekocht? Krijg je de andere games er gewoon bij zonder risico voor je huidige stats / account etc?Inuyasha schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:38:
@XcEll
Op G2Play.net
AFAIK maakt dat niets uit. Alles hangt aan je steamID. Ik heb ook *meerdere* games in mijn bezit. Mocht er iemand nog HL2 willen, laat het maar wetenBor de Wollef schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:40:
Hoe gaat dat eigenlijk wanneer je TF2 nu al los hebt gekocht? Krijg je de andere games er gewoon bij zonder risico voor je huidige stats / account etc?
Dat maakt IMO niet heel veel uit hoor !
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Je krijgt dan een spel dubbel, die je weer kan verpatsen op marktplaatsBor de Wollef schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:40:
[...]
Hoe gaat dat eigenlijk wanneer je TF2 nu al los hebt gekocht? Krijg je de andere games er gewoon bij zonder risico voor je huidige stats / account etc?
LOL dat met die eendjes is bullshitPhyxion schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:47:
[...]
Ja genoeg mensen hoor. Sowieso zit de GoT server iedere dag wel vol, maar er zijn meer dan genoeg andere servers.
Pas wel op met g2play trouwens, niet altijd komt je direct key aan en dan kan het erg lang duren. Ook hebben ze vaak censored editions, dan krijg je rubberen eendjes enzo bij TF2.
Wat een heldfrickY schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:51:

TBH, leer het zonder script te doen. Af en toe wil je minder ver vooruit dan de maximale rocketjump afstand en met een scriptje vlieg je altijd zo ver mogelijk naar voren/boven en dat kan negatieve gevolgen hebben.JumpStart schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:10:
Een rocketjump script zou ik ook wel graag willen hebben, want ik ben er belabberd in. Rocketjumpen that is...
Signature
+1pasta schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 04:15:
TBH, leer het zonder script te doen. Af en toe wil je minder ver vooruit dan de maximale rocketjump afstand en met een scriptje vlieg je altijd zo ver mogelijk naar voren/boven en dat kan negatieve gevolgen hebben.
Ikzelf werk ook zonder scripts, alleen al omdat ik het veel leuker en echter vind dan dat je geholpen wordt door de pc. (het is een soort van bot natuurlijk, no offense).
Ik heb op mijn G15 wel een aantal macro keys gemaakt voor de Engi. Voor het bouwen en vernietigen van alle *gebouwen*.
Ook heb ik een macro waarmee ik spy-alarm kan slaan. Als ik op die knop ram dan blijft ie elke 3 sec spy roepen
Verder speel ik tf2 gewoon puur natuur, geen timing *hacks* e.d.
Ik kan mijn rocktjump script (niets meer dan even automatisch bukken als je springt) aan- en uitschakelen en eigenlijk gebruik ik dat alleen om na het cappen van het eerste punt van derde stage van dustbowl die gang waar al die teleporters exits staan leeg te ruimen.
Ah jah. "The Window" so to speak. Ik laat dat meestal een demoman doen, maar met een rocketjump kun je er ook zonder problemen in komen.LUH-3417 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:55:
Ik kan mijn rocktjump script (niets meer dan even automatisch bukken als je springt) aan- en uitschakelen en eigenlijk gebruik ik dat alleen om na het cappen van het eerste punt van derde stage van dustbowl die gang waar al die teleporters exits staan leeg te ruimen.
Ik vind het zelf altijd geweldig om als pyro gelanceerd te worden door een aantal stickies
Dat is niet zo, enkel fastshoot, scout double jump en massive duck jump spam scripts zijn verboden. Eigenlijk zijn het scriptjes die je dingen sneller laten doen dan dat je ze zelf kan doen. In bijvoorbeeld dat fast melee swap script zit een vertraging ("wait") waardoor dat script niet sneller is dan handmatig van wapen wisselen en slaan.LUH-3417 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:45:
Fast reload, fast fire en fast melee-swap zijn volgens mij frowned upon of gewoon verboden.
Een fast reload script is volgens mij niets meer dan +reload, iets wat alle scouts wel gebruiken. Het is alleen niet handig als je switcht naar heavy
Ik snap ook niet hoe je slecht kunt zijn in rocketjumpen. Volgens mij weten de mensen die dat zeggen gewoon niet dat je ook moet ducken
Goed, je zal niet altijd de maximale afstand halen, maar met ducken kom je altijd een heel eind.
Ik wilde betalen met bank transfer, maar het bankrekening nummer waar ik naartoe moet storten is veel langer dan dat ik kan opgeven bij het betalen met internet bankieren..PoweRoy schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:00:
[...]
Zelf heb ik via paypal betaald (bankrek aan paypal gekoppeld). Gelijk betaald en kreeg gelijk een key
Ik gebruik ook geen scripts, maar ik heb ook een aantal macro keys. Alleen voor het bouwen van engineer buildings, Spy! en Thanks!.toaomatis schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 07:40:
[...]
+1
Ikzelf werk ook zonder scripts, alleen al omdat ik het veel leuker en echter vind dan dat je geholpen wordt door de pc. (het is een soort van bot natuurlijk, no offense).
Ik heb op mijn G15 wel een aantal macro keys gemaakt voor de Engi. Voor het bouwen en vernietigen van alle *gebouwen*.
Ook heb ik een macro waarmee ik spy-alarm kan slaan. Als ik op die knop ram dan blijft ie elke 3 sec spy roepen
Verder speel ik tf2 gewoon puur natuur, geen timing *hacks* e.d.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik gebruik wel scripts. Elke class heeft een specifieke "last used" weapon config zeg maar.
Ik ben scout en ik weet niet steeds niet hoe je +reload gebruikt en wat het doet!Shabbaman schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:17:
[...]Een fast reload script is volgens mij niets meer dan +reload, iets wat alle scouts wel gebruiken. Het is alleen niet handig als je switcht naar heavy
Heavy en Medic wilden hun nieuwe uitvinding testen, met destructieve gevolgen.
[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 17-04-2009 23:42 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Het enigste wat ik heb, is reload op jump binden. Maar dat kan je niet echt een script noemen 
Ik spring sowieso met elke class belachelijk veel, de bunnyhop gewoonte uit TFC krijg je er niet uit.
Ik spring sowieso met elke class belachelijk veel, de bunnyhop gewoonte uit TFC krijg je er niet uit.
Ik ben echt een enorme leek op het gebied van scripts, en vind dat eigenlijk ook wel prima. Dat houd ik denk ik ook wel zo voorlopig.
Heb er dus niet zo verstand van, maar "gevoelsmatig" heb ik er toch iets tegen..... Voelt op een bepaalde manier toch minder eerlijk of zo.
Hoewel er, eerlijk gezegd, met een reload scriptje of zo op het eerste gezicht niet zo veel mis is lijkt me...
Heb er dus niet zo verstand van, maar "gevoelsmatig" heb ik er toch iets tegen..... Voelt op een bepaalde manier toch minder eerlijk of zo.
Hoewel er, eerlijk gezegd, met een reload scriptje of zo op het eerste gezicht niet zo veel mis is lijkt me...
[ Voor 17% gewijzigd door Garion op 18-04-2009 14:18 ]
Butt-kicking! For goodness!
Verwijderd
Met soldier ram ik vaak +reload in de console omdat ik anders last van mn vinger krijg. Bij scout is het teveel moeite,omdat je het daar echt moet scripten ivm pistol.
Wallhack?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Jazeker wallhack
Ik vind het wel geinig. Laatst had ik ook een sentrygun ge-headshot

Friendly fire.... Mja...
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Ook geen FF. Op het moment van neerschieten, kickte zo te zien de auto balancer in en maakte TF 2 er een friendly fire shot van, lolz
You winNotna schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:30:
Ook geen FF. Op het moment van neerschieten, kickte zo te zien de auto balancer in en maakte TF 2 er een friendly fire shot van, lolz
Op naar de volgende onverklaarbare screenshot.
Ik gebruikte altijd scripts om makkelijk unlocks te swappen. Alleen heeft valve equip eruit gehaald
Nu heb ik alleen nog class wisselen met numpad.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
WTF.. Je kan dus wapens uit je inventory verwijderen, je stats clearen maar je achievements niet, dus kun je je weggegooide items nooit opnieuw krijgenTeam Fortress 2 Update Released
April 20, 2009, 5:28 pm - Valve - Product Update
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Game ChangesFixes
- Reworked the character loadout screens to support future features
- Added the ability for players to permanently delete items from their inventory using the new Backpack menu. This does not reset achievements. Once an item has been deleted it can never be re-earned
- Added the ability for players to reset their player stats using the Reset Stats button on the Stats menu. This does not reset achievements
- Added a "player_teleported" game event that is sent when a player is teleported
- Updated cp_junction_final to score per-capture instead of per-round. This fixes the map not working correctly with Tournament mode and the stopwatch
- Scouts now drop the flag if they're carrying it when they start phasing
- Fixed instances where Steam connection problems would cause some unlocked items to be unusable
- Fixed the custom crosshair menu not clearing itself when "None" is selected for non-English clients
- Fixed warning about not being able to execute skill1.cfg when starting the dedicated server
Daar lijkt het wel naar, maar dat komt (denk ik) omdat ze met een nieuw inventory systeem komen (puntje 1).DeX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:05:
WTF.. Je kan dus wapens uit je inventory verwijderen, je stats clearen maar je achievements niet, dus kun je je weggegooide items nooit opnieuw krijgen.
Misschien kun je straks de keuze maken uit bijvoorbeeld 3 sniperguns een beetje vreemd allemaal

Om achievements te resetten of te activeren zijn tools beschikbaar en bruikbaar. Spelers die weinig tijd hebben maar weten wat ze wel en wat ze niet kunnen doen hoeven nooit te wachten om met nieuwe unlocks te mogen spelen.DeX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:05:
[...]
WTF.. Je kan dus wapens uit je inventory verwijderen, je stats clearen maar je achievements niet, dus kun je je weggegooide items nooit opnieuw krijgen.
De vraag die belangrijker is: kan een weggegooid item opnieuw behaald worden als hij via de 'backpack' uit de inventory is gesmeten en de bijbehorende achievement is gereset en opnieuw is geactiveerd?
[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 21-04-2009 08:27 ]
100% faster connect timeVerwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:09:
Het eerste stuk headgear is bekend: http://i39.tinypic.com/14m82tz.jpg
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
wow 
50% fire resistance is 50% minder damage? En wat is connect time?
Is dit niet fake?
Is dit niet fake?
[ Voor 10% gewijzigd door Cabo op 21-04-2009 09:53 ]
50% minder schade door vuur (vlammenwerpers, flare gun).
Nja Fire van de Pyro denk ik en wss damage van de Sentrygun.Cabo schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:52:
wow
En dat connecttime vind google ook niet echt duidelijk...
Volgens mij heeft het te maken met het aantal uren dat je spy hebt gespeeld. Immers is dat wat ze bij TF2 verstaan onder Connect Time
Dat is wel lame.
Connect time is misschien de snelheid waarmee een kogel vliegt (tijd tussen afschieten en het raken van je doelwit). M.a.w.: je kogels zouden sneller vliegen. Het is maar een idee.
Wat is de bron van die hoed?
Wat is de bron van die hoed?
Verwijderd
Joh, duh. Nam eigenlijk wel aan dat mensen dat zouden snappen...Cabo schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:52:
Is dit niet fake?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2009 09:58 ]
Het idee zou niet verkeerd zijn van die hoed.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:57:
[...]
Joh, duh. Nam eigenlijk wel aan dat mensen dat zouden snappen...
http://img260.imageshack.us/img260/3985/deleteitem.png
http://img26.imageshack.us/img26/9706/giveawayu.png
Nja ik vind het nog niet zooo vreemd hoor die hoed. Zou in theorie toch heel goed kunnen?
Wel een FRO voor de demo!
Nja ik vind het nog niet zooo vreemd hoor die hoed. Zou in theorie toch heel goed kunnen?

[ Voor 36% gewijzigd door Matis op 21-04-2009 10:12 ]
Ben bang dat het daar een beetje heen gaat. Van de ene kant leuk, alleen jammer voor de *nieuwelingen*.Cabo schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:14:
RPG achtig?
Hmmm, het gaat erop lijken dat ze door gaan slaan.
Weapons worden per kill beter, etc.
TF2 zal denk ik geen TF2 meer zijn maar een heel nieuw iets als ze dit allemaal doorzetten. Misschien moeten ze er gewoon een mod van maken?
TF2 zal denk ik geen TF2 meer zijn maar een heel nieuw iets als ze dit allemaal doorzetten. Misschien moeten ze er gewoon een mod van maken?
Gaat dan niet de eenvoudigheid een beetje verloren? Ik vind het eigenlijk vooral gaaf dat de characters redelijk simpel waren qua loadout en dat het vervolgens vooral ging om skill. Nu moet je al bij redelijk wat classes goed opletten welke wapens ze hebben om vervolgens daar je tactiek aan te passen. Dat lijkt alleen maar lastiger te worden.
Een ander tegen argument is dat met elk extra item/wapen de balance verder te zoeken is. Hoe complexer het spel hoe lastiger te balanceren. Ik ben er nog niet echt blij mee. Maar het is en blijft valve, ze hebben hiervoor al meermaals aangetoond te luisteren naar ons dus we wachten geduldig af!
Een ander tegen argument is dat met elk extra item/wapen de balance verder te zoeken is. Hoe complexer het spel hoe lastiger te balanceren. Ik ben er nog niet echt blij mee. Maar het is en blijft valve, ze hebben hiervoor al meermaals aangetoond te luisteren naar ons dus we wachten geduldig af!
Verwijderd
Nu nog een paar taunts van Samuel L. Jackson erbijtoaomatis schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:10:
http://img260.imageshack.us/img260/3985/deleteitem.png
[afbeelding]

DOES HE LOOK LIKE A BITCH?
RedHat schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:24:
Hmmm, het gaat erop lijken dat ze door gaan slaan.
Als de screenshot van Cabo inderdaad klopt, heb je misschien niet altijd meer directe keuze in de items die je wilt gebruiken. Je zou wapens terug kunnen krijgen door ze weer van het speelveld op te pakken. Dat zou echt zwaar zuigen. Ik wissel nu best wel vaak van unlocks, doordat ik andere taken binnen het team verricht wanneer nodig.
Aan de andere kant: er zijn ook unlocks die echt weinig toegevoegde waarde hebben voor sommigen. Ja, de Kritzkrieg! is hartstikke leuk, maar is meer gemaakt voor de ervaren spelers (zowel de Medic als de ontvanger ervan), terwijl een ubercharge in veel meer situaties 'in het wild' gebruikt kan worden. Iemand die alleen maar op publics speelt, heeft hierom minder aan de Kritzkrieg.
Een tweede account voor TF2 is ook een oplossing. Eén pakezel en één account waar je daadwerkelijk mee speelt. Het begint hier op een MMORPG te lijken zonder de MMO.
[edit]
Mogelijke draagbare headgear (zoals eerder aangegeven, bron):
"TF_Unique_Headgear_Scout" "Batter's Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Sniper" "Tooth Belt"
"TF_Unique_Headgear_Soldier" "Soldier's Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Demoman" "Fro"
"TF_Unique_Headgear_Medic" "Medic's Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Pyro" "Pyro's Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Heavy" "Football Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Engineer" "Mining Helmet"
"TF_Unique_Headgear_Spy" "Spy's Helmet"
[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 21-04-2009 10:37 ]
Daar moest ik ook gelijk aan denkenVerwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:30:
[...]
Nu nog een paar taunts van Samuel L. Jackson erbij![]()
DOES HE LOOK LIKE A BITCH?
En die ''fake'' Spy update, opzich wel grappig maar niet meer de mogelijkheid om te kunnen disguisen maakt de spy niet meer echt spy...
Winners never cheat, Cheaters never win
Verkleed James Bond zich altijd als de vijand? Of knalt hij er ook wel eens op los in zijn maatpak?Descriptor schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:55:
En die ''fake'' Spy update, opzich wel grappig maar niet meer de mogelijkheid om te kunnen disguisen maakt de spy niet meer echt spy...
I rest my case.
Idd, rondrennen en schieten.Descriptor schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:55:
[...]
Daar moest ik ook gelijk aan denken, The L stands for Motherf****r
Rubbieus goes demo!
Haha, dat zal supervet zijn
hehe, die afbeelding lijkt me niet erg serieus, zeker omdat de naam van de maker in beeld staat.
Dat nieuwe loadout menu is nog wel erg buggy zeg, items worden niet weergegeven of worden verkeerd / half weergegeven. Erg intuïtief is het ook nog niet echt.
Klopt, ze zullen binnen afzienbare tijd (hoop ik) een patch op steam zetten, want ik krijg de helft van mn outfit ook niet te zien (de achievements weapons).Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:49:
Dat nieuwe loadout menu is nog wel erg buggy zeg, items worden niet weergegeven of worden verkeerd / half weergegeven. Erg intuïtief is het ook nog niet echt.
Daarnaast denk ik dat je later moet gaan kiezen welke wapens je wilt. Stel dat er straks 9 classes met 3 achievement weapons zijn en je hebt ze allemaal, dan zul je er een aantal moeten laten vallen...
Je zult 4 wapens moeten laten vallen wanneer je alle achievements hebt vrijgespeeld. Volgens mij is het geen probleem om de sandvich, boink en sandman te droppen. In de andere classes die nog geupdate moeten worden zullen ook vast nog wel wapens/attributen zitten die niet zinvol zijn.toaomatis schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:06:
[...]
Klopt, ze zullen binnen afzienbare tijd (hoop ik) een patch op steam zetten, want ik krijg de helft van mn outfit ook niet te zien (de achievements weapons).
Daarnaast denk ik dat je later moet gaan kiezen welke wapens je wilt. Stel dat er straks 9 classes met 3 achievement weapons zijn en je hebt ze allemaal, dan zul je er een aantal moeten laten vallen...
Ben benieuwd wat de bedoeling is, maar voor alsnog zie ik het nut van de backpack nog niet
Een max stellen aan beschikbare unlocked wapens.punisher007 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:00:
Ben benieuwd wat de bedoeling is, maar voor alsnog zie ik het nut van de backpack nog niet
Naja 4 wapens laten vallen woohoo
Daarnaast ..... zie ik het nut niet van het stellen van die max.
Ik denk dat ze veel meer wapens willen uitbrengen, anders lijkt me die 4 droppen een beetje anticlimax.punisher007 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:23:
Naja 4 wapens laten vallen woohooDaarnaast ..... zie ik het nut niet van het stellen van die max.
Ik denk dat ze de rpg kan opgaan en dat je na een bepaald aantal kills een ander wapen krijgt die je dan wel of niet kan gebruiken
Ik denk ook dat ze die kant op gaan. Het moet dan volgens mij ook mogelijk worden om gedropte wapens te kunnen pakken.toaomatis schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:06:
[...]
Ik denk dat ze veel meer wapens willen uitbrengen, anders lijkt me die 4 droppen een beetje anticlimax.
Ik denk dat ze de rpg kan opgaan en dat je na een bepaald aantal kills een ander wapen krijgt die je dan wel of niet kan gebruiken
quote van Ron Walker:
The reason we focused on unlocking for the first set of weaponry was to give people some rewards for completing the Medic achievements. Some of them are a bunch of fun, and pretty easy to get, which will allow everyone to unlock the first weapon without much effort. That said, our plan is to ensure that everyone gets to play with some new toys soon, so we'll be adding some non-locked weaponry shortly afterwards. Our goal isn't to ensure that everyone has an identical set of choices, but it is to ensure that everyone gets to participate in the fun of selecting weaponry based on how they like to play a particular class.
Als ik het goed begrepen heb zal Valve dus nog meer wapens en andere attributen (zoals headgear) toevoegen aan het spel. Het is dan aan de speler om te bepalen welke wapens/attributen ze willen hebben en welke (definitief) niet meer. Je moet dus eigenlijk een keuze maken. Als je elke class will blijven spelen kun je van elke klas maar een beperkt aantal wapens en attributen kiezen. Wanneer je maar een beperkt aantal classes wil spelen kun je voor deze classes meer wapens in je rugzak stoppen. Je wordt dus eigenlijk een "generalist" of een "specialist".
Dat definitieve is erg klote. Want iedereen kiest eerst soldier/demo/heavy etc, iig waar kills mee gemaakt worden. Dan kom je nooit meer een medic tegen omdat iedereen definitief de wapens getrasht heeft.
Ja, maar volgens mij kun je die wapens weer oppikken van het slagveld, althans ik dacht zoiets gelezen te hebben. Dat wordt dus een donkeyRedHat schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:06:
Dat definitieve is erg klote. Want iedereen kiest eerst soldier/demo/heavy etc, iig waar kills mee gemaakt worden. Dan kom je nooit meer een medic tegen omdat iedereen definitief de wapens getrasht heeft.
"Nu, voor minder dan 12 euro een tweede account voor Team Fortress 2! Verdubbel de grootte van de backpack van het karakter waar je altijd mee speelt door niet-veelgebruikte items op te slaan op je tweede account!!"
Even op een eigen server inloggen met je twee accounts en het karakter dat een wapen over moet nemen het andere karakter (die het gewenste wapen draagt) laten fraggen en je hebt een duplicaat. Wapen oppakken en in backpack proppen. Ik zag ook dat het mogelijk gaat worden om wapens als 'gift' kado te doen. Dat maakt het swappen tussen accounts alleen maar makkelijker.
Al is de grootte van je backpack gekoppeld aan achievements... daar zijn tools voor om die meteen te unlocken.
[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 23-04-2009 00:20 ]
Jullie praten maar wat, volgens mij is er nog niks aan de hand...
Captain Obvious has saved the day!Cabo schreef op donderdag 23 april 2009 @ 00:27:
Jullie praten maar wat, volgens mij is er nog niks aan de hand...
Er is inderdaad 'nog' niets aan de hand. Echter, er zijn voldoende aanwijzingen die aangeven dat er zometeen wel wat aan de hand is. En dat datgene wat er gaat gebeuren best wel groot is.
[ Voor 32% gewijzigd door The Zep Man op 23-04-2009 00:44 ]
The Zep Man schreef op donderdag 23 april 2009 @ 00:39:
[...]
Captain Obvious has saved the day!
Er is inderdaad 'nog' niets aan de hand. Echter, er zijn voldoende aanwijzingen die aangeven dat er zometeen wel wat aan de hand is. En dat datgene wat er gaat gebeuren best wel groot is.
Wat betreft de quote van mij hierboven.
Een tweede account IS een donkey
Leuk om te doen he, spelen met deTF2 Achievement Generator
[ Voor 6% gewijzigd door JaccoW op 23-04-2009 09:16 ]
Z-machine OriginID: JaccoW
+veel, je hebt helemaal gelijk. Nog even en je kunt gaan betalen voor wapens en achievements!
IMO zijn ze door aan het slaan!
Zullen we anders eerst even kijken hoe Valve dit gaat aanpakken voor we doemscenario's gaan bedenken die uiteindelijk niet eens waar hoeven te zijn?
Signature
Verwijderd
Inderdaad. Ik denk dat het juist wel grappig gaat uitpakkenpasta schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:48:
Zullen we anders eerst even kijken hoe Valve dit gaat aanpakken voor we doemscenario's gaan bedenken die uiteindelijk niet eens waar hoeven te zijn?
Ach een beetje sceptisch en cynisch kan nooit kwaad heVerwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:49:
[...]
Inderdaad. Ik denk dat het juist wel grappig gaat uitpakken.
Misschien zijn we idd aan het doemdenken
`t is ook wel valve he, dus het duurt eerst nog 4 maanden, en dan is het waarschijnlijk gewoon retegoed.
Jij speelt toch geen TF2? Lijkt me leuk om jou ingame af te makentoaomatis schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:27:
[...]
Ach een beetje sceptisch en cynisch kan nooit kwaad heValve heeft IMO de gebruiker nooit echt genaaid wat betreft woeker bedragen vragen (behalve dan de € = $).
Misschien zijn we idd aan het doemdenken

[ Voor 5% gewijzigd door Cabo op 23-04-2009 20:45 ]
Och, tot nu is het allemaal gratis dus waarom klagen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Dit topic is gesloten.