Sinds gister ben ik ook trotse eigenaar van dit spel.. en heb er al een aantal uurtjes van genoten

Komt om 4 uur 's nachts mijn vriendin de 'studeer'kamer binnen met "ben jij wel goed bij je hoofd?" Oops

om 6:30u gaat de wekker weer.
Wat een super spel is dit en erg makkelijk om in te stappen... publik servers iig (met een beetje nadenken en afkijken kom je een heel end). begonnen als soldier in een ong 6v6 arena (met capturepoint in het midden) was ff wennen maar is goed te vergelijken met de rocket launcher in Q3 dus ging al vrij snel vrij aardig. Mikken schieten klaar.
Daarna medic gespeeld en dat beviel ook wel goed, duurde ff voordat ik mn secondary gun moest gebruiken om te healen

Heb healen altijd wel leuk gevonden in wat voor soort spel dan ook, helemaal als je af en toe een bedankje en wat bescherming krijgt, wat opvallend vaak gebeurde op de server waar ik zat.
Af en toe afgewisseld met een andere class maar ik merkte dat dat nog niet echt opschoot als je ze nog niet kent en in een 6v6 gevecht zit.
Uiteindelijk op een 1X v 1X CTF server uitgekomen en daar ben ik alle classes wat langer gaan uitproberen, maakt ook niet zo veel uit als je nog niet weet wat je doet, je hebt immers nog 15 anderen die het kunnen compenseren.
Ik denk dat ik de basis van de Medic, Soldier en Engineer al aardig onder de knie heb, Sniper = Sniper in watvoor game dan ook. Demo, Heavy, Scout en spy liggen me nog niet zo maar heb het nog te kort gespeeld om er echt iets over te kunnen zeggen.
zal vanavond een ff op de GoT server kijken
[
Voor 6% gewijzigd door
TweakerMaert op 27-03-2009 13:26
]