Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
frickY schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:15:
@ZanielGa
Gewoon 24-bits TGA (met transparantie) opslaan in een willekeurige map.
In de options met [Import spray] de spray importeren, en vervolgens naar een server verbinden.

Spray wijzigen als je al verbonden bent werkt niet, de spraydata wordt alleen bij het connecten met de server uitgewisseld.
Hij wil hem wel eens de eerste paar keer niet pakken, of de thumbnail in je options niet tonen. Dan gewoon even TF2 opnieuw opstarten.
Hij importeerd de spray wel en ik zie hem ook in de opties staan maar in game is er niets te zien.

Zit er misschien een maximum van iets aan de Sprays waardoor hij niet zichtbaar zou zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door ZanielGa op 25-03-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

TF2 wil niet meer opstarten bij mij... ik snap er niks van.. na het mannetje met de valve op zijn achterhoofd kijk ik weer naar mijn buroblad. Geen errors niks. Ik draai de game nu al een goed half jaar zonder probs.. op de update problemen na dan..maar dit doet hij sinds zondag middag..terwijl ik zondag ochtend nog heb zitten gamen :S

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:54:
TF2 wil niet meer opstarten bij mij... ik snap er niks van.. na het mannetje met de valve op zijn achterhoofd kijk ik weer naar mijn buroblad. Geen errors niks. Ik draai de game nu al een goed half jaar zonder probs.. op de update problemen na dan..maar dit doet hij sinds zondag middag..terwijl ik zondag ochtend nog heb zitten gamen :S
Probeer eens -novid in je launch options te zetten zodat ie de valve video overslaat en gelijk doorstart, ik heb dit es gehad met DoD:source en de -novid bracht redding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Anders een kleiner resolutie nemen met -w/-h (-w 800 -h 600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik heb jullie advies opgevolgd. Ik zie heel vlug ergens transparant een raampje komen en meteen weg faden ...en dat is het :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, nog wat om te proberen check integrity van je cache file (properties>local file>check integrity)
of video drivers updaten, of tf2 in venster starten met launch opties: -novid -sw -noborder.
Anders is het echt een vaag probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RoyK
Zet in je launchoptions even -dxlevel 81
Hij reset dan al je videoinstellingen, en start in DirectX 8.1

Voor de volgende startup weer weghalen, anders blijft hij resetten. Om terug te komen naar 9.0c gebruik je -dxlevel 90

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 26-03-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Dit topic is niet bedoeld voor hulp bij problemen. Als je er echt niet uitkomt open dan even een topic in Spielerij - Problemen & Vragen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Sinds gister ben ik ook trotse eigenaar van dit spel.. en heb er al een aantal uurtjes van genoten :) Komt om 4 uur 's nachts mijn vriendin de 'studeer'kamer binnen met "ben jij wel goed bij je hoofd?" Oops :D om 6:30u gaat de wekker weer.

Wat een super spel is dit en erg makkelijk om in te stappen... publik servers iig (met een beetje nadenken en afkijken kom je een heel end). begonnen als soldier in een ong 6v6 arena (met capturepoint in het midden) was ff wennen maar is goed te vergelijken met de rocket launcher in Q3 dus ging al vrij snel vrij aardig. Mikken schieten klaar.

Daarna medic gespeeld en dat beviel ook wel goed, duurde ff voordat ik mn secondary gun moest gebruiken om te healen ;) Heb healen altijd wel leuk gevonden in wat voor soort spel dan ook, helemaal als je af en toe een bedankje en wat bescherming krijgt, wat opvallend vaak gebeurde op de server waar ik zat.

Af en toe afgewisseld met een andere class maar ik merkte dat dat nog niet echt opschoot als je ze nog niet kent en in een 6v6 gevecht zit.

Uiteindelijk op een 1X v 1X CTF server uitgekomen en daar ben ik alle classes wat langer gaan uitproberen, maakt ook niet zo veel uit als je nog niet weet wat je doet, je hebt immers nog 15 anderen die het kunnen compenseren.

Ik denk dat ik de basis van de Medic, Soldier en Engineer al aardig onder de knie heb, Sniper = Sniper in watvoor game dan ook. Demo, Heavy, Scout en spy liggen me nog niet zo maar heb het nog te kort gespeeld om er echt iets over te kunnen zeggen.

zal vanavond een ff op de GoT server kijken

[ Voor 6% gewijzigd door TweakerMaert op 27-03-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom bij de show, voor het geval dat nog een korte tip : Engineers kunnen hun blueprints draaien met de RMB. (Veel mensen hebben dat niet door aan het begin) ;)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Ja, draai ajb de exit van de tellie de goede kant op. Er is niets vervelender dan met je neus tegen de muur te lopen wanneer je uit een teleporter komt. 8)7

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Laatst online: 18-08-2023
Ah Teleporter had ik nog niet naar gekeken/over nagedacht/ervaren, Thnx! (hoe kan je dat zien dan ? standaard rechtdoor ?) Bij de sentry was het me al wel opgevallen helemaal als je hem standaard in een hoek neerzet staat hij mooi richten de muur te kijken :) duurt het ook iets langer voordat dat ding begint te schieten. (geloof trouwens dat die tip ook links onderin voorbij komt tijdens het spelen)

De map waar ik gister iets te lang is was blijven hangen was volgens mij Turbine.. op een gegeven moment had ik in de gaten dat het best nuttig was om boven op de container in het midden een sentry neer te zetten.. op een geveven moment hebben ze het natuurlijk wel in de gaten en dan zoeken we maar weer een nieuw plekje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

TweakerMaert schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:29:
Ah Teleporter had ik nog niet naar gekeken/over nagedacht/ervaren, Thnx! (hoe kan je dat zien dan ? standaard rechtdoor ?) Bij de sentry was het me al wel opgevallen helemaal als je hem standaard in een hoek neerzet staat hij mooi richten de muur te kijken :) duurt het ook iets langer voordat dat ding begint te schieten. (geloof trouwens dat die tip ook links onderin voorbij komt tijdens het spelen)
Bij de teleporter entrance maakt het geen drol uit. Bij de exit staat er ergens op je blueprint Exit direction met een pijl ernaast. Standaard is hij ook vooruit. Met twee keer RMB naar je toe dus.

En een sentry kun je het beste richten op de kant waar de vijand vandaan komt, anders ben je idd tijd kwijt met het draaien van je sentry voordat hij schiet.

En ja, die tip staat ook linksonder tijdens het laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de blueprints van je teleporters zie je ook een pijltje staan. Die geven de richting aan (standaard vooruit).

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig op hl filefront heeft iemand een hw guy terminator conversion gemaakt, plaatjes etc:
http://halflife2.filefron...erminator_Style_v30;98456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Die zou ik dan snel downloaden, over 2 dagen is het :w FileFront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rgASUawof7A1H264zhTgK4EE/full.jpg
:D

Heavies zijn ook altijd de lul he...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bYlIW6U04UBevb21FPFOgCQA/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FKzXRmiRMmJy1uog3SvnTSvy/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Oh, ik heb zelf ook nog wel een aantal leuke shots, veel te veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
LMAO @ screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/puJBPkaHNfN48ur3Po5T2fhg/thumb.png

>:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

ZanielGa schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:29:
[...]

Hij importeerd de spray wel en ik zie hem ook in de opties staan maar in game is er niets te zien.

Zit er misschien een maximum van iets aan de Sprays waardoor hij niet zichtbaar zou zijn?
Ja, hij mag niet groter dan 256x256 pixels zijn, daar boven doet hij het niet.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Ik heb ze toch werkend gekregen van het weekend, heb de Alpha channel opnieuw gedaan en daarna opnieuw opgeslagen waarna ze wel werkten.
Het vreemde is dat hij in spel blijkbaar wel aangaf dat mijn spray daarstond, het leek bijna wel of de Alpha channel raar deed.

Laatst op de GoT server CTF zitten spelen maar ik moet zeggen dat vind ik dus helemaal niks. Misschien omdat ik de maps enzo niet ken maar dat gedoe om die information, geef mij dan maar gewoon een mijnkarretje om te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

ZanielGa schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:40:
Laatst op de GoT server CTF zitten spelen maar ik moet zeggen dat vind ik dus helemaal niks. Misschien omdat ik de maps enzo niet ken maar dat gedoe om die information, geef mij dan maar gewoon een mijnkarretje om te duwen.
+1 CTF vind ik ook een van de saaiste game styles.

CP of PL zijn idd de leukste servers om op te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind CTF juist 1 van de leukere spelopties als je een goed team hebt met 8vs8 ofzo :P Publics is er idd niks aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

SaURoN schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:58:
Ik vind CTF juist 1 van de leukere spelopties als je een goed team hebt met 8vs8 ofzo :P Publics is er idd niks aan :(
ik moet toegeven dat geen enkele game type leuk is als je toevallig in een faal team zit. En natuurlijk is CTF oldschool als het gaat over de standaard gametype's maar PL en CP geven het onlinegamen een extra dimensie IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Semi off-topic, waar heb je dat font vandaan? Is dat font ook echt het font volgens de
"huis-stijl" van TF2? (Lijkt er wel verdomde veel op.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
JumpStart schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:11:
[...]

Semi off-topic, waar heb je dat font vandaan? Is dat font ook echt het font volgens de
"huis-stijl" van TF2? (Lijkt er wel verdomde veel op.)
volgens mij kan je die gewoon uit de TF2 installatie folder copieeren naar je windows fonts.

(Recource folder)
toaomatis schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:10:
En natuurlijk is CTF oldschool als het gaat over de standaard gametype's
Toch voelt TF2 CTF heel anders als bij andere spellen die ik gespeeld heb. Maarja, ieder gewoon zijn eigen smaak. Ik vind ook Arena nog wel eens leuk om te doen, alleen dan wel op een server zonder de sitout.

[ Voor 36% gewijzigd door ZanielGa op 30-03-2009 15:23 . Reden: folder location ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

ZanielGa schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:16:
[...]
volgens mij kan je die gewoon uit de TF2 installatie folder copieeren naar je windows fonts.

(Recource folder)
klopt, je kan m ook gewoon hier downloaden *O*

Edit:
Je kan in dat geval t beste voor de "build"versie gaan. Die lijkt er nog iets meer op!

Edit2:
Ik kwam laatst deze avatar tegen :)
Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n261/cosmicpope0808/TF2/SpyAv.png

Supervet :) Ik heb m ook opgenomen in de roulatie afbeeldingen in mij GoT Profiel :D
Dat neemt natuurlijk niet weg dat iedereen deze afbeelding mag gebruiken ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Matis op 30-03-2009 15:42 . Reden: Extra tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wie die spray heeft moet hard aangepakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Cabo schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:02:
Cabo, als een Medic loopt met een "FYI I heal spies" spray zouden spies die medic dan een keer in leven laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Cabo schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:02:
Mano o Mano dan :)

Ik daag je uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

toaomatis schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:10:
[...]

ik moet toegeven dat geen enkele game type leuk is als je toevallig in een faal team zit. En natuurlijk is CTF oldschool als het gaat over de standaard gametype's maar PL en CP geven het onlinegamen een extra dimensie IMO.
Ik vind CTF erg leuk, als je in een goed team zit wat zeer zijn best doet en ook goed oplet erg leuk. Nog leuker is een goed team van beide kanten. Ik heb al aardig wat zeer leuke potjes gespeeld op 24/7 2Fort servers, blijft leuk!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Net op de server even heerlijk lol lopen maken >:)

Scout toren:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1268svq.jpg

Heavy pitfight! >:) (let niet op die scout :P)
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/33aaxz8.jpg

We hadden ook nog een heavy toren gemaakt en gerocket-tennist. Alleen heb ik daar geen screen van omdat ik op de bodem zat. Zou iemand anders zo lief willen zijn die te uploaden? O+

[ Voor 3% gewijzigd door Fl4pp13 op 01-04-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:02
@fl4pp13: * P-Storm kijkt in screenshot map.

Damn vergeten screenshots knop in te stellen |:( .
Was de engi van rocket schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Pyro Tennis \o/

* pasta heeft geen screenshots van afgelopen zaterdag @ Ubercharged gemaakt..

Melee_trainyard met low gravity, continue geteleport worden, disco & drugs mode. Dat was helemaal gestoord. 8)7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

Ik lees vaak mee in dit topic maar ik post nooit wat en kom ook bijna nooit in de GoT servers, maar voor alles is een eerste keer. Gisteren ook 1 van de scouts geweest in de toren. Ik had ook nog wat screenshots gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WEzN3Wl3lWO2soFDc3EuDWgO/thumb.jpg
Was zeker fun, voor herhaling vatbaar :*) . Heavy fist fight FTW.

Is die server trouwens altijd zo leeg? Tops waren we maar met 8 man, ik ga altijd graag naar de meest volle server met 30 spelers, is het ook wel eens zo druk in de GoT servers? Of gaan die maar tot 24 spelers?
Ik ga me er eens wat meer in verdiepen.

P.s. mijn ingame naam in TF2 is FrenkelPim.

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allen,
Ik was gister ook deel van zowel de heavy toren als de scout toren (Ingame naam thommieh) en heb een aantal screens gemaakt. Nu heb ik ergens gelezen dat je deze met een speciaal programma kunt openen. Als een van jullie even verteld welke dan post ik ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:04:
Hey allen,
Ik was gister ook deel van zowel de heavy toren als de scout toren (Ingame naam thommieh) en heb een aantal screens gemaakt. Nu heb ik ergens gelezen dat je deze met een speciaal programma kunt openen. Als een van jullie even verteld welke dan post ik ze hier!
Photoshop werkt sowieso. Irfanview schijnt het ook te kunnen.

Overigens, je kan TF2 ook screenshots in JPEG laten opslaan. Kan je doen door in de console het volgende in te typen:
code:
1
Bind F5 "JPEG"

F5 is dan de knop voor screenshots geworden. Als je alsnog een knop wilt overhouden waarmee je .tga's wilt opslaan kan je dat commando ook aan F6 binden, die heeft standaard geen functie ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:04:
Hey allen,
Tga kun je openen met IrfanView. Je kunt ze daarmee ook opslaan als jpg (scheelt weer 5 mb ofzo :P ).

Verder doet die scout toren me denken aan een mapexploit in CS:S waarmee je OP de map kon klimmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die scout toren is niet zo hoog. Hebben een keer op de warserver een toren gemaakt op gravelpit. Heb alleen nog maar screens van de HWG poging, de latere poging was nog net iets hoger (demoman moest er bovenopkomen met een sticky jump :P).

http://tweakers.net/ext/f/clNCPbEhP8tefuTGntcI17sE/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Ik heb trouwens een demo'tje geschoten..erg leuk. Misschien dat ik er nog wat van maak ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:38:
Die scout toren is niet zo hoog. Hebben een keer op de warserver een toren gemaakt op gravelpit. Heb alleen nog maar screens van de HWG poging, de latere poging was nog net iets hoger (demoman moest er bovenopkomen met een sticky jump :P).
LMAO orly!

Afbeeldingslocatie: http://www.jalife.net/up/files/orly-ostrich.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 01-04-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wat is jou ingame name? Je moet hard aangepakt worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

jij eerder Cabo met dat stomme geprik van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Weiman schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:53:
Ik heb trouwens een demo'tje geschoten..erg leuk. Misschien dat ik er nog wat van maak ofzo :P
Hier issie: http://www.megaupload.com/?d=J97JGQ9U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Cabo schreef op woensdag 01 april 2009 @ 19:00:
[...]

Wat is jou ingame name? Je moet hard aangepakt worden :Y
=BadBoys= Matis; hier is mn Steam Profile :)

Het is een schande maar een 5.8 --> weekje ziek geweest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke april fools day op teamfortress 2 blog, de jarate "the jar based karate" als sneak preview class update voor de sniper...... http://www.teamfortress.com/images/posts/peejar.jpg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:24:
Leuke april fools day op teamfortress 2 blog, de jarate "the jar based karate" als sneak preview class update voor de sniper...... http://www.teamfortress.com/images/posts/peejar.jpg :)
Super vet, kut spy's ook altijd. Lekker in de zeik zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
toaomatis schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:23:
[...]

=BadBoys= Matis; hier is mn Steam Profile :)

Het is een schande maar een 5.8 --> weekje ziek geweest :'(
Nooit gezien. Krijgt de sniper een anti-spy wapen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Cabo schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:49:
Nooit gezien. Krijgt de sniper een anti-spy wapen ofzo.
Dat kan goed kloppen speel immers nooit op GoT server (en nu niet mn tweakers account blokkeren :P).

En mss komt er een sniper-update aan en mss ook niet. We zullen zien, maar ik verwacht niet dat ze dat zo snel na de scout doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
toaomatis schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:49:
[...]

Tga kun je openen met IrfanView. Je kunt ze daarmee ook opslaan als jpg (scheelt weer 5 mb ofzo :P ).

Verder doet die scout toren me denken aan een mapexploit in CS:S waarmee je OP de map kon klimmen!
Klopt, Dit is bij de_dust2. Daar kan je aan de zeikant op een box springen , dan moet je naar een andere box springen, een maatje die vervolgens bukt, je springt er op en dan een crouch jump en je staat boven het level :D

Dat demo filmpje is erg geniaal :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Descriptor schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:39:
Klopt, Dit is bij de_dust2. Daar kan je aan de zeikant op een box springen , dan moet je naar een andere box springen, een maatje die vervolgens bukt, je springt er op en dan een crouch jump en je staat boven het level :D
Ik geef je de volle 10 punten; Jij was dus degene die mijn de_dust2 games verpeste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wave goodbye to yer head, wanker
April 2, 2009 - Greg Cherlin

It's been a couple of weeks since we posted, so we thought it'd be good to do some housekeeping. The next class pack will focus on the Sniper. It's actually shaping up to be the largest TF2 update yet, with multiple new maps and a bunch of gameplay tweaks. In addition, we've got another update in the works that should be done before the Sniper, and that one will include some new content for all classes.

The XBox 360 update is still being worked on. If you're wondering what's taking so long, since the content is "done" on the PC already, it's mostly been around fitting it all onto the XBox. The original version of TF2 in the Orange Box was very close to the XBox's memory limit, and all the additional TF2 content we've produced has pushed well beyond it. We've found a couple of nifty ways to get back a bunch of that memory, but it's turned out to be a lot of work, and that's what most of our time is being spent on. In the meantime, we're going to get a code update out to address the server cheating that's going on.

Like many other folks online, the TF2 team has been loving the Top 10 TF2 Plays of the Week videos that Push Gaming has been doing. If you haven't seen them yet, you can catch week 1, and week 2. We're hoping for a third one soon, but we can't really complain. If we were doing them ourselves, you'd probably see the third one sometime next year. While waiting though, you can check out the exploits of some of the Sniper's countrymen in the second frag video of Aussie clan Mad Dogz.
W00t W00t, bring the pain >:)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 08:46:
[...]

W00t W00t, bring the pain >:)
Ik hoop dat snipers een jetpack krijgen, kan ik nog meer mensen airshotten *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Dus die beker pis was wel een hint naar de update. Nou lekker dan. We gaan hopen op iets dat de Sniper teamplay naar boven haalt. Bijvoorbeeld: Potje begint leeg maar hoe langer je M1 inhoud hoe voller hij word. Als hij vol is, smijt je ehm tegen iemand aan (ha ha). Dit doet damage en laat een geurspoor achter. Het is vlambaar dus in combinatie met pyro is dit een extra damage buff.

Ik ga bidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Ergens heel gaaf, maar ik zie ook al 10 snipers aan beide kanten staan. :/

aangezien ik dan niet zo'n iemand ben die dan gaat snipen maar lekker spy / pyro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Ze hadden dan eigenlijk gewoon de sniper en scout update tegelijk moeten dan. Hadden de snipers nog lekker een beetje oefening met bewegende doelen terwijl de scouts konden oefenen met kogels ontwijken.

Toch lijk het me wel saai als 3/4 van een team uit snipers bestaat. Achja, meestal duren dat soort dingen gelukkig niet "te" lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:41:
Dus die beker pis was wel een hint naar de update. Nou lekker dan. We gaan hopen op iets dat de Sniper teamplay naar boven haalt. Bijvoorbeeld: Potje begint leeg maar hoe langer je M1 inhoud hoe voller hij word. Als hij vol is, smijt je ehm tegen iemand aan (ha ha). Dit doet damage en laat een geurspoor achter. Het is vlambaar dus in combinatie met pyro is dit een extra damage buff.

Ik ga bidden.
Wikipedia: 1 aprilgrap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik kwam net HLDJ tegen. Daar staat VAC-secure en op de Steam-fora ook door sommige mensen. Iemand ervaring mee of dit ook daadwerkelijk zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Inuyasha schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:46:
Ik kwam net HLDJ tegen. Daar staat VAC-secure en op de Steam-fora ook door sommige mensen. Iemand ervaring mee of dit ook daadwerkelijk zo is?
Nog niet, maar ik moet zeggen dat het wel een erg mooi programma is. Zal denk ik een stuk sneller en gemakkelijker werken dan HLSS.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/2d9cb0db55cd15063591db4350ad63d89ee91d9d.jpg
Wat een raar hek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

dat was een 1 april grap inderdaad..maar er is nieuws dat de Sniper wel geupdate gaat worden..tegelijk wordt dit de grootste update in de TF2 geschiedenis..met nieuwe mappen en vernieuwing

http://www.gamer.nl/doc/5...de-update-Team-Fortress-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
En als je 4 posts boven de post die je quote had gelezen had je gezien dat dat dus gepost werd, en dat dat de reden was dat hij postte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Nog meer vernieuwing? Ik vind het spel wel prima zo als het is eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan speel je niet vaak genoeg ;) Op den duur gaat het toch echt vervelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ja, ik vind het momenteel weer een beetje saai worden. De boink heeft het IMO verpest.

In dat artikel op gamer.nl wordt gesproken over extra content voor ALLE klassen :O heeft iemand een idee wat daarmee bedoeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tsunami schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:09:
En als je 4 posts boven de post die je quote had gelezen had je gezien dat dat dus gepost werd, en dat dat de reden was dat hij postte :)
beste sunami, ik had dat gelezen, maar ik had even een stukje inleiding nodig (vond ik) om mijn bijdrage te leveren. Na het plaatsen dacht ik nog... let maar op, gaat er straks weer iemand met zijn vingertje zwaaien en bhoehoe roepen. En tadaa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Boehoe :'(

Anyway, vond deze reacties op dat artikel van Gamer.nl ook wel mooi:
"ik heb nog nooit TF gespeeld, waar kan je het mee vergelijken?"
> "Counter strike, maar in een cartoony jasje en net anders."
> > "Totaal niet als Counter Strike. Zie het een beetje als Quake of Unreal, maar dan een tikje langzamer qua gameplay, en met classes."
> > > "Ah zoiets als Counterstrike dus?"
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 18:21

Side-Kick

Timmy!

toaomatis schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:59:
Ja, ik vind het momenteel weer een beetje saai worden. De boink heeft het IMO verpest.

In dat artikel op gamer.nl wordt gesproken over extra content voor ALLE klassen :O heeft iemand een idee wat daarmee bedoeld wordt?
Waarschijnlijk nieuwe taunts en voicecommands. Een grote wijziging voor alle classes zie ik niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ja de reacties op gamer.nl zijn wel vaker van erg hoog nivo. Soms kan je ze beter maar niet lezen. ;)

Ik zou het wel cool vinden als de sniper zich op een bepaalde manier iets meer kan sneaken. Het mag de spy best een beetje moeilijker gemaakt worden. Ik speel graag zelf met de sniper, ben benieuwd waar ze mee aan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15

User

S3

RoyK schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:36:Ik zou het wel cool vinden als de sniper zich op een bepaalde manier iets meer kan sneaken. Het mag de spy best een beetje moeilijker gemaakt worden. Ik speel graag zelf met de sniper, ben benieuwd waar ze mee aan komen
Kzou het wel leuk vinden als de sniper een semi-automaat kreeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik denk dat de kans hoger is op een sniper wapen met een heath vision scope met als drawback geen loading bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik kan nog steeds nergens fatsoenlijk spelen zonder die kut honkbal :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Cassius schreef op maandag 06 april 2009 @ 08:58:
Ik kan nog steeds nergens fatsoenlijk spelen zonder die kut honkbal :/ .
Haha, ja.

Jammer van de scout is ook dat er tegenwoordig een aantal scouts gewoon in spawn achterblijven om 1000 doublejumps of honkbalslagen te behalen.

Daarnaast is de bionk gewoon super irritant, dat is ook een van de redenen waarom ik zon hekel heb gekregen aan medic class. Immers heb je tijdens de setup heel je uber vol. Komt er zo'n $^#^$%^#&#* scout en die boinkt de medic OF de geuberde, maar meestal de medic en dat is echt klote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

toaomatis schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:38:
[...]

Haha, ja.

Jammer van de scout is ook dat er tegenwoordig een aantal scouts gewoon in spawn achterblijven om 1000 doublejumps of honkbalslagen te behalen.

Daarnaast is de bionk gewoon super irritant, dat is ook een van de redenen waarom ik zon hekel heb gekregen aan medic class. Immers heb je tijdens de setup heel je uber vol. Komt er zo'n $^#^$%^#&#* scout en die boinkt de medic OF de geuberde, maar meestal de medic en dat is echt klote!
Als de medic tijdens de uber geboinkt wordt gaat de uber volgens mij nog steeds door mits de persoon die de uber ontvangt in het bereik blijft staan, maar dat weet ik niet zeker.

Als medic vind ik de boink soms ook redelijk irritant. Ze slaan altijd mijn heavy knock out en dan sta je daar met je uber.. Dan besluit ik meestal om de benen te nemen zolang ik nog kan (helaas loopt het dan voor de heavy iets minder prettig af).

Maar goed, de meeste scouts zijn momenteel echt slecht (die gaan alleen maar achievements verzamelen) en daar ben ik niet van onder de indruk. De goede spelers wel, maar goede spelers zijn in iedere class irritant :Y)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je je heavy blijft healen moet die scout goed zijn best doen om hem te killen hoor. Je kunt best in de buurt blijven en healen om zo je heavy te redden, zodra hij bijkomt uberen en die scout(s) een pak slaag geven.
Wel hopen dat ze niet achter jou als medic aankomen, wat steeds meer scouts doen.

Blijf als medic bij voorkeur dan ook in een groepje rondhangen, en niet maar bij 1 collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

frickY schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:17:
Als je je heavy blijft healen moet die scout goed zijn best doen om hem te killen hoor. Je kunt best in de buurt blijven en healen om zo je heavy te redden, zodra hij bijkomt uberen en die scout(s) een pak slaag geven.
Wel hopen dat ze niet achter jou als medic aankomen, wat steeds meer scouts doen.

Blijf als medic bij voorkeur dan ook in een groepje rondhangen, en niet maar bij 1 collega.
Als de scout alleen is wel. Maar meestal nemen ze ook een clubje ander volk mee. En dan wordt het moeilijk om je heavy in leven te houden. Vaak ga ik met de uber erin en dan samen met de geuberde persoon tegen het einde van de uber terug. Maar vaak duurt de boink lang genoeg om heel je uber op te maken. Dan wordt het tricky om te blijven. Het hangt natuurlijk ook van de situatie af.

In groepjes hangen is een goede tip, maar niet altijd uitvoerbaar. Veel mensen snappen niet waar Team voor staat en rennen maar rond, soms heb je een goed team en kun je als medic met een groep mee (en als je veel geluk hebt is het een groepje met meerdere classes), maar niet altijd..

Ik wilde gisteren ook even TF2 spelen begint het spel ineens te zeuren dat ik pixel shader 1.1 nodig heb. Vijf minuten daarvoor werkte het wel, maar ik sloot hem af omdat ik de console wilde hebben. Vervolgens niet meer in leven te krijgen :S... Mijn video kaart ondersteunt zeker weten pixel shader 1.1 (HD 4670). Dus heb ik portal maar even uit gespeeld :+ en op de achtergrond TF2 opnieuw laten installeren, ben benieuwd of het vanavond wel werkt.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Hmm als een geuberde medic geboinkt wordt dan is de persoon die geuberd wordt deze kwijt. De uber blijft voor de medic wel gewoon werken, maarja een beetje nutteloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de geuberde blijft hij ook gewoon werken hoor, als hij maar in range van de medigun blijft en niet doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

frickY schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:15:
Voor de geuberde blijft hij ook gewoon werken hoor, als hij maar in range van de medigun blijft en niet doorloopt.
:o Ik heb het nooit als zodanig ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Was het maar zo'n feest frickY :( Maar dat zolang de meeste scouts zo denken dan ben ik blij :p

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surrealistik
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2021
Sandman is het enige wapen dat mij mateloos irriteert. Alle andere wapens Vind ik wel best eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:19

MsG

Forumzwerver

Heeft er iemand toevallig zijn om mij een guest pass te sturen? Ik kreeg eentje van een vriend, die ik bewaarde voor een moment dat ik tijd had. Is ie verlopen 8)7. Mag naar steam accountAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/241825/FFFFFF/000000/1

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gewoon kopen voor €11? Voor dat geld kun je bijna geen miskoop doen, zeker niet bij een spel als dit :)
En dan krijg je er HL2 en Portal ook nog eens bij.

[ Voor 20% gewijzigd door Gizz op 11-04-2009 13:30 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:19

MsG

Forumzwerver

Gizz schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:29:
Gewoon kopen voor €11? Voor dat geld kun je bijna geen miskoop doen, zeker niet bij een spel als dit :)
En dan krijg je er HL2 en Portal ook nog eens bij.
Linque? Ik zie hem alleen voor 19,99 los.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Laatst online: 15:36
Even een noob vraag, hoe krijg je nieuwe wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

japie06 schreef op maandag 13 april 2009 @ 12:36:
Genoeg achievements halen voor de klase waar je het extra wapen wilt.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
japie06 schreef op maandag 13 april 2009 @ 12:36:
Zie startpost: [Multi] Team Fortress 2, deel 10

Nieuwe wapens zijn er voor de medic, pyro, heavy en scout (in volgorde van verschijnen).

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Oké ik ben een beetje afraid. Ik heb vanacht om een uur of 5 een mailtje gekregen om mijn password te resetten met mijn secret question. Ik lag op dat moment natuurlijk te maffen.. Kortom, ik heb het idee dat men probeert mijn account te hi-jacken (of heeft geprobeerd).

Klopt dat? :( En wat moet ik hier eventueel tegen doen? Steam support emailen? Baal d'r best wel van!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wachtwoord resetten moet genoeg zijn lijkt mij :Z :) Doe ik ook vrij regelmatig (met of zonder mail)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Yonni schreef op maandag 13 april 2009 @ 22:01:
Oké ik ben een beetje afraid. Ik heb vanacht om een uur of 5 een mailtje gekregen om mijn password te resetten met mijn secret question. Ik lag op dat moment natuurlijk te maffen.. Kortom, ik heb het idee dat men probeert mijn account te hi-jacken (of heeft geprobeerd).

Klopt dat? :( En wat moet ik hier eventueel tegen doen? Steam support emailen? Baal d'r best wel van!
Nouja zolang er nog niks is gebeurd (dus je kan nog altijd inloggen). Dan is er niks aan het handje. Echter kan het dan nooit kwaad om je virusscanner ff op trojans te laten controleren en vervolgens je wachtwoord te veranderen naar een moeilijk te raden wachtwoord ;). en oohja laat je mailwachtwoord ook niet al te makkelijk zijn om te raden ;}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Yonni schreef op maandag 13 april 2009 @ 22:01:

Het wachtwoord van steam veranderen? En van wie kreeg je die mail? Klinkt mij als phishing in de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Waster schreef op maandag 13 april 2009 @ 22:30:
[...]

Het wachtwoord van steam veranderen? En van wie kreeg je die mail? Klinkt mij als phishing in de oren.
ja idd beter wijzig je je steam wachtwoord via steam en niet via de link die je in je mail kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Via steam ja, mijn broer krijgt regelmatig van die mailtjes van steam of andere games en dan staat er ergens aan het eind zo'n duitse mail (oid ) die net niet klopt.

En die site lijkt dan ook gewoon sprekend.
--
School bah vervelend, ik wil gamen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
* Weiman vindt stalemates vaakt helemaaaaaal niet erg >:)
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/9tfxa8.jpg

En srsly, what.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/5l2io1.jpg

Ook wat rondgelopen met een dedicated medic op 2fort.. alleen moest er zo nodig iemand de intel cappen -_-
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ai09aw.jpg

Uiteindelijk 44 punten :P

[ Voor 37% gewijzigd door Weiman op 14-04-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scouts doen echt de mafste dingen met hun benen als ze double/duckjumpen. Ik heb ook een hele verzameling van screenshots waarop die benen in allerlei onmogelijke en pijnlijke hoeken gevouwen zijn. :)

Edit: Gracieus als een hinde:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/n1dwr6.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door LUH-3417 op 15-04-2009 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Na ruim 150 uur op de xbox 360 aan Team Fortress 2 te hebben besteed ga ik dan eindelijk de stap terug maken richting PC (+200 uur TFC).

Nu vraag ik mijzelf af of dit spel nog een beetje wordt gespeeld door Nederland.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absoluut
Momenteel zijn er 11,225 mensen TF2 aan het spelen.

De populairdere servers zitten 's avonds doorgaans nog steeds vol.

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 15-04-2009 19:57 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.