Acties:
  • 0 Henk 'm!
.Gertjan. schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:17:
[...]

Vroeger was het volgens mij niet zo makkelijk om te zien wat er al in je team zat. Er stonden dan geloof ik onder in de hoek afbeeldingen van de spelers in je team (niet allemaal). Een hele tijd geleden hebben ze gelukkig in een update de cijfers boven de te kiezen classes gezet zodat je beter kan besluiten welke class je wilt spelen, maar goed ik denk dat veel mensen die cijfers niet begrijpen ofzo.
Je hebt het omgekeerd, de cijfers met het aantal spelers per class hebben we vanaf het begin gehad. Die poppetjes beneden kwamen pas later. Het zit samen met de visuele weergave (op een standaard 24 player server) allemaal vrij logisch in elkaar en lijkt me stug me dat mensen niet zien of begrijpen dat er een overschot is aan een bepaalde class.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Ik ga ook altijd eerst voor de medic. Wanneer die down is (of gevlugt voor het vuur) dan ga ik achter degene aan die de medic aan het healen was.

Altijd eerst de medic; Daarna degene die hij healt! :) Ik dacht dat je dat wel wist ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Matis op 20-03-2009 09:57 . Reden: Extra tekst, Typo's ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

CapTVK schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:52:
[...]

Je hebt het omgekeerd, de cijfers met het aantal spelers per class hebben we vanaf het begin gehad. Die poppetjes beneden kwamen pas later. Het zit samen met de visuele weergave (op een standaard 24 player server) allemaal vrij logisch in elkaar en lijkt me stug me dat mensen niet zien of begrijpen dat er een overschot is aan een bepaalde class.
Ow ik dacht dat die cijfers vrij nieuw waren, maar schijnbaar zit ik er naast.

Ik let tegenwoordig in ieder geval op de cijfertjes, voorheen op de poppetjes onderin. Er staan er inderdaad 12, maar op een 32 player server kom je er dus 4 tekort (en als die nou de zelfde zijn als de class die jij wilt kiezen). Ik snap de cijfers wel, en ik hoop de rest van de mensen ook wel, maar ik denk dat ze ze niet er gewoon geen aandacht aan schenken (hoera tunnel visie). Als er dan opgemerkt wordt dat 5 snipers wel veel is zeggen ze: "Ow nog niet opgevallen" 8)7 .

Vind het altijd jammer als mensen zo egoïstisch zijn. Dan ben je bijvoorbeeld als medic je leven aan het wagen om ze te beschermen, dan wordt het ze te heet onder de voeten en peren ze hem eruit en laten mij als medic tussen 3 a 4 man van het andere team staan... Dan heb ik echt een WTF momentje :/. Als ik zelf op pad ben met een medic (als ik eens wat anders speel dan medic) geef ik mijn leven voor de medic die mij helpt.

* .Gertjan. wil graag bescherming als medic, met die syringe gun en bonesaw kom ik niet echt op tegen 3 heavies :( en als mensen denken dat ik ze heal zonder tegen gebaar dan heal ik ze niet meer... Er zijn zat andere die wel op mijn healing/uber zitten te springen.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
luxzenburcht schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:25:
De Spy.......

Altijd maar weer die backstabs, hopelijk verwijderen ze die class in de volgende update .
O rly :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
.Gertjan. schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:51:
[...]

Rule1: Leg eerste de medic om. Anders is het vrij lastig om de andere te killen. Als een medic een heavy aan het healen is krijg je als pyro of scout die heavy maar moeilijk dood (zeker met shotgun). Als je eerst de medic omlegt kan er iig niet meer gehealed worden (en je loopt niet het risico dat hij ubert op het moment dat je bijna aan het winnen bent, want dan zijn de rollen omgedraaid).

Ik ga meestal ook eerst voor de medic (daarom is het leuk om als pyro van achter te bestormen, je legt de medic om en voor de andere door heeft wat er is gebeurd heb je hem al via de achterkant in de fik gestoken :P).
Mja, je zou zeggen dat iedereen dat zo'n beetje nu weet... Maar het gebeurt nog vaak genoeg dat ik als medic maar naar voren moet stormen om de enemy medic proberen te bonesawen... Suiciden om een enemy uber te voorkomen helpt echt... Jammer dat mijn team dat niet doorhad of gewoonweg niet kon (doordat de mensen op het andere team te goed waren).

Oh well, ik blijf alsnog lekker medic spelen :) (Afgewisseld met Heavy, Pyro of Soldier indien nodig.)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

gna >:)
Well said, sir.

Dan nog even:
(hele pyro is voor n00bs, solly is voor übermenschen / solly is voor n00bs, scout is voor übermenschen etc.- discussie)
In psychology and psychiatry, excessive narcissism is recognized as a severe personality dysfunction or personality disorder. The terms narcissism, narcissistic, and narcissist are often used as pejoratives, denoting vanity, conceit, egotism or simple selfishness. Applied to a social group, it is sometimes used to denote elitism or an indifference to the plight of others.
For god's sake people get over yourself.... speel gewoon een leuk spelletje, probeer te winnen, en probeer niet iedere 15 seconden het gedrag van anderen te veranderen. Newsflash; dat lukt je niet, dit is het internet.

[ Voor 3% gewijzigd door JDeraGear op 20-03-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

JDeraGear schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:30:
Newsflash; dat lukt je niet, dit is het internet.
Afbeeldingslocatie: http://gradmommy.files.wordpress.com/2008/02/duty_calls.png

Het is maar goed dat iedereen een andere klasse goed/beter vind, anders was het ook zo saai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Laat gewoon die arme medic met rust allemaal.

Op die heavy kan je veel meer damange doen, staat veel indrukwekkender in je stats. Zo'n medic-je is zo dood en daar is gewoon geen eer aan te behalen, en ze zijn toch zo goed als onschuldig, het zijn maar speldeprikjes die ze geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Een medic moet je niet onderschatten met de "bloedzuiger"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Cabo schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:41:
Een medic moet je niet onderschatten met de "bloedzuiger"
ach, dat ding... zelfs een pistooltje doet meer damage per shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
ZanielGa schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:46:
[...]

ach, dat ding... zelfs een pistooltje doet meer damage per shot.
Helemaal mee eens, maar je wordt toch vaker omgelegd door dat bloedzuig*crap*ding dan je verwacht (tenminste ik wel). Bijvoorbeeld soms als pyro als ik geen ambush voordeel heb en al bijna dood was/ga (neehee nu niet weer gaan beginnen over zuigende pyro's etcetera...)

En over medic's eerst killen:
Lijkt me logisch en een duidelijke zaak; zeker als er een heavy met een beetje skill wordt gehealed - die krijg je echt niet zo maar even neer normaal gesproken (400 hp dacht ik).
Gehealde pyro's,scouts (het gebeurt - echt waar :S ) en in mindere mate demo's zijn naar mijn mening nog wel eerst te slopen voordat de medic aan de beurt is. Als je er even niet bij komt, dan moet het healobject maar eerst worden volgespamt met rockets, nades en stickies.

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

ZanielGa schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:35:
Laat gewoon die arme medic met rust allemaal.

Op die heavy kan je veel meer damange doen, staat veel indrukwekkender in je stats. Zo'n medic-je is zo dood en daar is gewoon geen eer aan te behalen, en ze zijn toch zo goed als onschuldig, het zijn maar speldeprikjes die ze geven.
Als medic speler sluit ik me aan bij de opmerking dat je hem met rust moet laten.

Leave medic alone, he is only human :+

Yes, mijn videokaart is gereed om op te halen... Vanavond lekker TF2-en met hogere kwaliteit graphics *O* even wat behulpzame GoT-ers uberen

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Meest irritante aspect van medic zijn is dat sommige mensen verwachten dat je ze onsterfelijk maakt, zelfs al heb je geen uber voorbereid. Ze springen gewoon in het pad van een sentry en knallen er maar wat op los, terwijl ze zelf niet op hun health letten.

Misschien een idee voor een alternatieve unlock voor de medigun: een gun welke wel health, geen uber verzorgt maar welke je in staat stelt om je ally als met een 'lasso' terug te trekken. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
The Zep Man schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:01:
...
Misschien een idee voor een alternatieve unlock voor de medigun: een gun welke wel health, geen uber verzorgt maar welke je in staat stelt om je ally als met een 'lasso' terug te trekken. ;)
^ This. O+

Kan je ook die stomme soldiers en demo's naar beneden trekken die weer perse bovenop een gebouw moeten gaan staan waar je ze nauwelijks kan healen... :X

Ze moeten gewoon allemaal in bed de spawn blijven! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 18:21

Side-Kick

Timmy!

The Zep Man schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:01:
Meest irritante aspect van medic zijn is dat sommige mensen verwachten dat je ze onsterfelijk maakt, zelfs al heb je geen uber voorbereid. Ze springen gewoon in het pad van een sentry en knallen er maar wat op los, terwijl ze zelf niet op hun health letten.

Het meest irritante van medic spelen vind ik het, tegelijkertijd in de gaten houden van je eigen health, en de health van degene die je aan het healen bent. Het is voor mij onmogelijk om dit tegelijkertijd in de gaten te houden. Het mooiste zou zijn dat je onder de healthmeter van je teamgenoot ook je eigen health te zien krijgt. Het komt voor dat ik een uber verkloot omdat ik doodga voordat ik de uber geactiveerd heb.

Maar bovenstaande zou ook gewoon mijn incompetentie op het gebied van medic kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team Fortress 2 Update Released
MARCH 19, 2009, 5:20 PM - VALVE - PRODUCT UPDATE

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Game changes
  • Fixed decal related crash
  • Removed upper limit for the "tf_flag_caps_per_round" convar
Server changes
  • Fixed players being kicked from servers with an INVALID_STEAM_TICKET rejection
  • Added a message to the server console to show when the server has reconnected to Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Side-Kick schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:38:
[...]

Het meest irritante van medic spelen vind ik het, tegelijkertijd in de gaten houden van je eigen health, en de health van degene die je aan het healen bent. Het is voor mij onmogelijk om dit tegelijkertijd in de gaten te houden. Het mooiste zou zijn dat je onder de healthmeter van je teamgenoot ook je eigen health te zien krijgt. Het komt voor dat ik een uber verkloot omdat ik doodga voordat ik de uber geactiveerd heb.

Maar bovenstaande zou ook gewoon mijn incompetentie op het gebied van medic kunnen zijn.
Op beide healthmeters letten is in het begin erg wennen. Tip: al staat één van de health meters te laag, activeer je uber. Voor de rest er niet over nadenken. Het komt vaak genoeg voor dat een medic een heavy of andere medicwaardige class langdurig health en die gozer nooit eens achterom kijkt om te kijken of zijn medic het nog wel goed doet. Zo activeer ik wel eens een uber terwijl een andere persoon absoluut niet weet waarom.

Tip als medic: je eigen leven gaat altijd voor dat van je medespelers die van een zelfmoordpoging houden. Al springen ze maar wat lukraak in een open vuur dat ze niet kunnen overleven, dan kan je ze het beste maar aan hun lot overlaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een algemene tip hoe spychecken werkt op weg naar het front, uitgaande dat je iemand tegenkomt of plotsklaps achter je zit (achteruit kijken dus) doe dan dit:

A. Je bent zo dichtbij dat je tegen ze aan botst (=spy),
B. Altijd schieten op iemand! Pas ALS IEMAND TERUGSCHIET (!=spy), dan weet je dat ie aan jouw kant staat. Als een spy zou gaan schieten raakt ie zijn disguise kwijt.

Bij het front en met onzichtbare spies is het wat hectischer, maar gewoon wat shotgun of flamespam in hoeken en nisjes doet al een hoop, niet alles maar het helpt.

En nog iets, pyro's die tegen onzichtbare spies aanbotsen en niet gaan vlammen...words fail me |:(

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 21-03-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
En dat gaat helpen? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is misschien "pointing out the obvious" maar het kan inderdaad veel beter.

For the record: CapTVK speelt zelf nooit spy maar heeft daarnet eens die nieuwe backstab animatie uitgeprobeerd, sidestabs werken maar al te goed.brrrr...
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 12-09 18:21

Side-Kick

Timmy!

The Zep Man schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 20:42:
Op beide healthmeters letten is in het begin erg wennen. Tip: al staat één van de health meters te laag, activeer je uber. Voor de rest er niet over nadenken.
Meestal ben ik zo gefocust op de health van degene die ik heal en wat er allemaal om mij en hem heen gebeurt dat ik toch verrast wordt door een te lage health. Ik ga dus meestal te laat op zoek naar een medkit.
Het komt vaak genoeg voor dat een medic een heavy of andere medicwaardige class langdurig health en die gozer nooit eens achterom kijkt om te kijken of zijn medic het nog wel goed doet. Zo activeer ik wel eens een uber terwijl een andere persoon absoluut niet weet waarom.
Het is jammer dat er inderdaad mensen zijn die nooit achterom kijken of de medic niet kapot geschoten/kapot gehakt wordt.
Tip als medic: je eigen leven gaat altijd voor dat van je medespelers die van een zelfmoordpoging houden. Al springen ze maar wat lukraak in een open vuur dat ze niet kunnen overleven, dan kan je ze het beste maar aan hun lot overlaten. ;)
Een speler met ernstige suicidale neigingen heal ik meestal ook niet langdurig. Ze zoeken het dan zelf maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goeie healbuddy let ook op de health van z'n medic en loopt ook met hem mee naar een healthpack, zodat de halfdode medic niet verrast wordt door een scout zodra hij alleen is. Oh, en als een debiel van een verhoging afspringen, midden in het vijandelijke vuur en verwachten dat de medic achter je aan gaat, werkt ook niet echt. Pyro's hebben daar nogal een handje van.

Ik betrapt mezelf er nog wel eens op dat ik als soldier rocketjump om ergens op te komen en dan mijn medic alleen laat. Is eigenlijk ook niet de bedoeling. Maar goed, ik zeg wel bijna altijd 'thanks' of 'bedankt' als iemand me healed, dus dat maar vast weer een hoop goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Even inspelende op het hele medic verhaal: soldiers die om je heen cirkelen terwijl je loopt zijn liev :Y

Heb gisteren voor het eerst een aantal pickups als medic gespeeld. Het niveau is zo anders dan pubs. Omdat iedereen is gefocust op het uitschakelen van de vijandige medic heb je veel meer bescherming nodig. Als je vervolgens met goeie spelers speelt (thanks RaCio O+ ) KRIJG je die bescherming tenminste :) Wat LUH-3417 ook zegt, mensen die meelopen naar een HP pickup en m vervolgens niet voor m'n neus oppakken krijgen een flinke bunch karma van mij. Wat LUH-3417 ook zegt: mijn medigun heeft de neiging langer te blijven kleven aan een persoon die thanks roept. ;)

Het verschilt dan ook heel erg per pickup wat er gebeurt. In de ene ronde rocket/sticky jumpt iedereen wat het een lieve lust is om bij de middelste cap te komen(heb het dan over 5CP-maps), waardoor je als medic het maar uitzoekt. 7(8)7 Gaan ze vervolgens klagen dat ik ze niet heal. Sorry hoor, mijn medigun is niet telepatisch. :X

In een volgend potje blijven vervolgens beide soldiers bij je in de buurt, die ook daadwerkelijk om zich heen kijken, of er toevallig een scout achter ons loopt. Het verhoogt je overlevingskansen zo goed. :)

Voor mij is nu eigenlijk alleen maar meer weer gebleken hoe ontzettend nuttig teamwork kan zijn, hoe goed de individuele spelers ook mogen zijn. Het heet tenslotten niet Solo Fortress... :P

[ Voor 30% gewijzigd door Fl4pp13 op 22-03-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb op de public's vaak als medic dat er een scout achter me komt. Degene die ik dan heal heeft niets in de gaten. Dit is _ZO_ klote, dat medic spelen bij mij alleen nog een optie is met goede spelers.

Ik ga dan helemaal flippen. Je gaat medic om andere mensen te helpen maar andersom, HO MAAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Speel dan ook met mensen op wie je enigszins bent ingespeeld. Speel ook met mensen met voicecom. Nog liever, gebruik zelf voicecom! :P Merk het bij mezelf vooral als ik Incoming schreeuw als er iets achter me zit(scout/pyro/spy) om in ieder geval m'n buddy PROBEREN te waarschuwen. Je buddy heeft dan veel minder de neiging om zich om te draaien dan wanneer je voicecom gebruikt, hem aanspreekt en hem vertelt wat het gevaar is, waar het vandaan komt enzovoort.

Het werkt op vrijwel alle pubs, bij vrijwel elke soldier/demo/heavy met een beetje hersens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Wat ik wel heel fijn vind als Medic zijn die mensen die even laten merken dat ze geen spy zijn als ze een heal komen halen. Gewoon even een shot of een klein vlammetje zodat je weet dat het veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Als iedereen nou gewoon een microfoon heeft, zou alles veel makkelijker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Ik heb er 1, werkt prima. Maar niet met steam ;)
In de opties gaat alles goed het testen ook, maar ingame is niks te horen :)

Ik kan niet rocketjumpen :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Nmxje op 22-03-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Nmxje schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:08:

Ik kan niet rocketjumpen :'(
Dan zul je toch eens iets aan je skills moeten gaan doen en de instellingen doorlopen. Het kan goed zijn dat je mic-input erg laag staat voor Steam... check dat eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
Ja maar als ik erin praat, dan hoor ik mijzelf prima terug. ( steam opties ) Alleen ingame hoort niemand wat ;)

Verder gebruik ik het voor Ventrilo, skype, teamspeak. Allemaal prima.

edit //

Ik weet dat ik wat aan mijn skills moet doen, misschien maar even kijken HOE je moet rocket jumpen. Aangezien mijn jumpjes altijd heel zielig zijn :9

*heeft 1.5 uur soldier gespeeld.* Net mijn eerste class 24 uur gespeeld! ( sniper ) en 2e spy/pyro/demo met 6 uur :)

[ Voor 43% gewijzigd door Nmxje op 22-03-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Vandaag weer op de GoT server. Geen medics, dus ga je maar medic. Na 3 ronde's achter elkaar op badlands op het middenplateau af geschoten worden door een scout heb ik er wat van gezegd. Ook door de Voice mocht niet baten. 3 Demo's die pipe's gooien van het trappetje af. Scout loopt via huisje en knalt medic kapot.

Vervolgens zeg ik er wat in de chat van. Maar dat mag niet, want tegenwoordig is het echt super stoer om meteen "huilie" te roepen. En dat zelfs door GoTérs. (Niet uit de GoT clan zelf overigens).

Achja, het is uiteindelijk toch Solo Fortress geworden op GoT. Als ik me bedenk hoe het er een aantal maanden geleden aan toe ging, dat was anders. Veel leuker. Voicecomm werd vaak gebruikt.

Vanachter het PCtje is dat natuurlijk allemaal heel stoer.

Ik moet ook zeggen dat ik vaker op andere servers dan GoT ga spelen. Mijn verwachtingspatroon is te hoog op GoT. Op andere publics ga ik ook solo-fortress (omdat iedereen dat doet). Maarja, het is wel zonde. Mijn meest gespeelde class is Medic en daarna Soldier. Helaas waardeert niemand een medic.

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 22-03-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
RedHat schreef op zondag 22 maart 2009 @ 18:25:

Helaas waardeert niemand een medic.
Hoeft niet altijd zo te zijn. Maar het komt wel vaak voor dat ze er over lopen te zeiken, maar zodra ze in de fik staan of almost below 1 komen dan weten ze niet hoe hard ze medic moeten schreeuwen :/

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Vervolgens zeg ik er wat in de chat van. Maar dat mag niet, want tegenwoordig is het echt super stoer om meteen "huilie" te roepen. En dat zelfs door GoTérs. (Niet uit de GoT clan zelf overigens).
Ik zei 'zielig ;( of zielie ;( 'of iets in die trant toen je met je klachten kwam, ik noemde je geen huilie. Wat gewoon sloeg op de situatie, dat niemand je hielp. Had ook kunnen zeggen "wat vervelend voor je" of "wat een sukkels!" maar vat het vooral persoonlijk op ;) Ik had ook niks kunnen zeggen, dan had je het hele relaas getypt zonder een reactie te krijgen van iemand.

Of zei iemand via de teamchathuilie? If so, reageer dan ook via teamchat. Want je reactie daarna begreep ik niet helemaal. Je nam het me kwalijk dat ik weer de popi jopi of iets dergelijks uit wou hangen. Maar ik heb je nog nooit eerder gesproken en zit gemiddeld één uurtje per week op de GoT server waar ik vaak helemaal niks in de chat type :P

Verder was het een saai potje waar ik alleen de hele tijd spies liep te meppen met mijn wrench en af en toe mijn sentry opnieuw moest bouwen. Dan ga je je snel irriteren aan kleine dingen als het spel op slot zit, helemaal als het na 10+ minuten in een stalemate eindigt. Maar om dan meteen verhaal te gaan halen hier op het forum omdat iemand reageert op je geklaag, kom op zeg :z
Ik moet ook zeggen dat ik vaker op andere servers dan GoT ga spelen.
Wat je zou kunnen proberen is de IceWind-server waar ik tegenwoordig vaker zit dan op got (vooral omdat ik de maps daar leuker vind). Voice gebruik ligt hoog, al is het wel Engels allemaal. Heel veel IW-members die elke avond op de server zitten en elke maand geld doneren voor de server etc. Probeer het eens zou ik zeggen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Gizz op 22-03-2009 19:44 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Helaas waardeert niemand een medic.
Ik denk dat het meer is.... te veel mensen letten op een Medic van je eigen team en van het andere team. Mensen verwachten vaak dat je wonderen kan verrichten en alles in de gaten kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nmxje schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:23:

Ik weet dat ik wat aan mijn skills moet doen, misschien maar even kijken HOE je moet rocket jumpen. Aangezien mijn jumpjes altijd heel zielig zijn :9
Op youtube zijn een er wel een paar videos te vinden over rocketjumping. Als je wilt oefenen moet je wat jumpmaps proberen zoals de skyscraper series (1-5, geen ingewikkelde jumps) en rocketeer (al wat trickier, maar te doen). Moeilijke maps zoals tholos of propel zijn leuk als je een uitdaging wil maar je hebt hebt genoeg aan de eerste twee. Als je daar doorheen komt heb je de meeste dingen wel in de vingers.

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 22-03-2009 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fl4pp13 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 11:19:
Voor mij is nu eigenlijk alleen maar meer weer gebleken hoe ontzettend nuttig teamwork kan zijn, hoe goed de individuele spelers ook mogen zijn. Het heet tenslotten niet Solo Fortress... :P
Ik ben wel eens voor de gein hele rondes lang als pyro aan een soldier/medic combo blijven kleven. Had het idee dat dit de overlevingskansen van zowel mij als het duo aanzienlijk verhoogde.
Minpuntje was alleen dat je vrijwel geen kills maakt, alleen assists.

@Nmxje
Je weet dat je een Talk-button ingedrukt moet houden om te kunnen praten? ;)

@RedHat
Die [GoT]-tag zegt niets meer. De eerste 3 á 4 maanden was iedereen met een tag sportief en vriendelijk. Sindsdien heb ik hem ook maar weggehaald want dat betekend het al lang niet meer.

Daarbij is badlands ook een kutmap op public :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

hij is fijn,

sinds vanmiddag weigert TF2 nu plots ook ineens op te starten. na het logo werk kijk ik weer naar mijn desktop. wat een gezeik steeds met dit spel zeg. Een maal spelend gaat het wel, maar dat gemekker om en rond om de game..pff...zakt het plezier wel weer een beetje in.Om nou de game er weer af te gooien, opnieuw te instaleren, te updaten...pffff..ben je ook weer een uur verder. Ik wilde gewoon nog even een kwartiertje killen voor het slapen gaan. :(

laat maar..

doe het wel een keer als ik me zo dood verveel dat ik niet meer weet wat ik moet doen.

zucht.. -1 voor valve

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Nmxje schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:08:
Steam microfoon instellingen != ingame microfoon instellingen. Het enige waarvoor je je microfoon in Steam kan instellen is voor gesprekken tussen spelers buiten een spel om. Je moet nog steeds in-game zelf je microfoon afstellen en testen, omdat deze zich niets aantrekt van de Steam instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer op de GoT server. Geen medics, dus ga je maar medic. Na 3 ronde's achter elkaar op badlands op het middenplateau af geschoten worden door een scout heb ik er wat van gezegd. Ook door de Voice mocht niet baten. 3 Demo's die pipe's gooien van het trappetje af. Scout loopt via huisje en knalt medic kapot.

Achja, het is uiteindelijk toch Solo Fortress geworden op GoT. Als ik me bedenk hoe het er een aantal maanden geleden aan toe ging, dat was anders. Veel leuker. Voicecomm werd vaak gebruikt.

Vanachter het PCtje is dat natuurlijk allemaal heel stoer.

Ik moet ook zeggen dat ik vaker op andere servers dan GoT ga spelen. Mijn verwachtingspatroon is te hoog op GoT. Op andere publics ga ik ook solo-fortress (omdat iedereen dat doet). Maarja, het is wel zonde. Mijn meest gespeelde class is Medic en daarna Soldier. Helaas waardeert niemand een medic.
Ga pickups spelen, daar kunnen ze altijd medics gebruiken ;). Leer je ook gelijk wat game inzicht te verkrijgen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik wil verder geen reclame maken maar de servers waar ik veel te vinden ben zijn de GTFO en UKCS servers. En dan de servers dusbowl 24/7.

Wat betreft medic, het is vaak ondankbaar werk. Iedereen die niet 100% health meer heeft krijst meteen MEDIC! Als ze dan gehealt worden verwachten ze meteen dat je ze ook nog ubert enzo als je al rond de 90% uber zit.

Ikzelf probeer altijd de medic middels teamspeak of voicechat te bedanken als hij weer mijn leven redt. Ik heb zelf weinig tot niets aan een krit-uber (pyro ;)), dus dat zeg ik vaak ook tegen de medic met een krit-uber-ready dat hij beter een demo of soldier kan uberen.

Verder speel ik zelf nooit op de GoT servers, heb ik alleen gedaan voor L4D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@toaomatis
Het is als medic heel makkelijk. Zij hebben jou meer nodig dan jij hen. Als ze zich associal opstellen, laat ze dat dan voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

frickY schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:38:
@toaomatis
Het is als medic heel makkelijk. Zij hebben jou meer nodig dan jij hen. Als ze zich associal opstellen, laat ze dat dan voelen.
En als het hele team asociaal is tegen je ga je gewoon als medic op de solo tour ;)

Maar sommige andere spelers hebben echt een bord voor de kop. Als ik lang op een server speel weet ik wel wie ik wel en niet moet gaan healen. Sommige halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan en die gaan maar lekker alleen, ik wil gerust mijn leven wagen in het heetst van de strijd, maar verdom het om vanaf grote hoogte mijzelf de dood in te werpen. De medic gaat nogal snel dood.

Ik let bij het joinen ook altijd goed op het aantal kills dat iemand heeft en de manier waarop hij zich de eerste 5 minuten gedraagt.

Wat ik me trouwens nog afvroeg: vroeger bouwde je uber volgens mij sneller op als je iemand healt die gewond was. Was dit ook zo in de setup fase? Want soms brengen demo's en soldier zichzelf schade toe in die fase, als ik ze heal zou mijn uber dus sneller klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

GTFO servers :')

Anyway @ rocketjump faal: Het doet wonderen door te crouchen +jump + rocket te doen om lekker hoog te komen. Als je het een paar keer gedaan hebt, ben je niets anders gewend en gaat het als een speer :)

Verder speel ik nog steeds te weinig TF 2. Vandaar ook dat ik hier alleen maar lees dat mensen de GoT server niet leuk meer vinden.... Ik ben er niet.....

:> :+

Ff serieus: Ik merk de keren dat ik gespeeld heb de afgelopen tijd dat het niveau helaas achteruit aan het gaan is. Waar de server eerst een toonbeeld was van skill en teamplay, lijkt het wel alsof iedereen met de GoT tag rondloopt en het voor de rest maar gewoon aankloot. Dat is diep zonde. Dat geovel heb ik overigens niet met de GoT clans. Wellicht, omdat die meer met PCW's aan de haal gaan en ook daadwerkelijk in een team moeten functioneren dat het daarmee beter gaat.....

Just my 0.02 cents

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
.Gertjan. schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:45:
[...]
Wat ik me trouwens nog afvroeg: vroeger bouwde je uber volgens mij sneller op als je iemand healt die gewond was. Was dit ook zo in de setup fase? Want soms brengen demo's en soldier zichzelf schade toe in die fase, als ik ze heal zou mijn uber dus sneller klaar zijn.
Ik zag laatst ergens dat tijdens de setup fase je healing sneller gaat dus het heeft weinig effect hoe snel je über charged. Volgens mij klopt dat ook die health"bars" gaan zo snel vol tijdens de setup fase.

Het maakt trouwens toch niet echt uit omdat die setup lang genoeg is om je Uber vol te krijgen behalve als je laat in de setup joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoeloeloe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 12:43
Het is niet nuttig meer om tijdens de setup jezelf overhoop te schieten als demo of soldier, aangezien de uber dan inderdaad sneller oplaad (was overigens een jaar geleden nog niet zo, waarschijnlijk heeft niet iedereen de update meegekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Hoeloeloe schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:47:
Het is niet nuttig meer om tijdens de setup jezelf overhoop te schieten als demo of soldier, aangezien de uber dan inderdaad sneller oplaad (was overigens een jaar geleden nog niet zo, waarschijnlijk heeft niet iedereen de update meegekregen)
Tijdens een setup van 60 secs kan iedere medic zijn uber vol krijgen. De "overhoopschiet-exploit" is al een tijd terug gefixed.

Wel is het als medic verstandig om niet met 3 medics 1 speler te "healen" voor ubercharge, want dan gaat het 3 keer zo langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 02:02:
[...]

Ga pickups spelen, daar kunnen ze altijd medics gebruiken ;). Leer je ook gelijk wat game inzicht te verkrijgen enzo :)
Tegen RedHat zeggen dat 'ie meer game-inzicht kan krijgen _O- :')

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Koe, dat lijkt me wel tof ja. Als je een keer een pickup wilt spelen (nog nooit gedaan) dan moet je maar ff contacten @ steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
JumpStart schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:25:
[...]

Tegen RedHat zeggen dat 'ie meer game-inzicht kan krijgen _O- :')
Wat betreft TF2 ben ik een noobje hoor. :)
Maar kwa team-werk snap ik het wel redelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze damage-heal-uber-"truuk", is al vlak na de release afgekapt door je ubers tijdens de setup al op hogere snelheid te laten opladen. Wie nu nog sticky of rocketjumped doet in de setup het vooral voor de lol, de medic z'n uber help je er ieder geval niet mee.

Wat betreft medics, geef het goede voorbeeld en ga af en toe zelf medic en zeg van de andere kant "thanks" en probeer bij medics een beetje op bedreigingen vanachter letten (scout /spies). Dat doet bij mij al een hoop om me te motiveren als ik medic speel. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik de laatste tijd een hoop nieuwe namen zie en dat de teameffort niet altijd lekker loopt.

/rant mode on:

Wat is het toch met engineers die maar gelijk op de eerste cap hun sg en dispenser neerpoten en lekker op de dispenser blijven staan terwijl er nog keihard geknokt wordt op de middelste cap? Zet hem dan neer bij de tweede cap zodat je tenminste nog scouts die achterlangs glippen kan uitschakelen of tenminste wat verdediging hebben staan voor een snelle scout/spy cap. Het is niet echt een blijk van vertrouwen in de rest van je team als je doodleuk gelijk gaat bouwen bij de eerste cap en je medespelers/engineers die wel proberen mee te vechten/helpen het lekker zelf laat uitzoeken. :X

/rant mode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

RedHat schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:30:
[...]

Wat betreft TF2 ben ik een noobje hoor. :)
Maar kwa team-werk snap ik het wel redelijk :+
Om even schaamteloos van TF.be te kopieren:
1) Download een IRC client (http://www.mirc.com is een gangbare) en connect ermee naar quakenet. Stel het zo in dat je altijd meteen naar quakenet connect (irc.quakenet.org) en het channel voor pickups joint. Dit kan je bij opties in de perform (options -> connect -> options -> perform) zetten (commando is: /join #mpuktf2.pickup )
2) Maak verbinding met IRC en het #mpuktf2.pickup channel
3) Download Ventrilo (voor teamspeak: http://www.ventrilo.com) en volg de guide op http://tf2.multiplay.co.uk/pickup/
4) Zorg dat je een 'account' hebt op Quakenet, hiervoor kan je kijken op: http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=1&f=51#51
5) Als je dan in Quakenet geAUTH'd bent (zet dit ook in je perform, middels: /msg Q@CServe.quakenet.org AUTH <USERNAME> <PASSWORD> )
6) Tik dan '!add' in het IRC channel, dan wordt je toegevoegd aan de huidige 'gathering'
7) Als je een bepaalde map wil spelen, tik dan '!map <MAPNAME>' (dus iets van !map cp_well ). Als je niet meer mee wilt doen, tik dan '!del'
8 ) Het kan zijn dat je even moet wachten voordat jouw gathering begint! Maar als je eenmaal bezig ben kan je het meestal achter elkaar blijven doen :)
9) Als de gathering vol is, krijg je de teamindeling (dus wie er blauw of rood moeten spelen), een Ventrilo IP en een Server IP. Log in op ventrilo en start TF2 en connect naar de server.
10) Classes worden verdeeld op orde van binnenkomst. Regels zijn mediclimit 1, demolimit 1 en classlimit 2. Als je per sé een class wil die al 'vol' zit, kan je natuurlijk altijd in discussie gaan. Tactieken worden gewoon voor kennis aangenomen, dus het is de eerste keren misschien even wennen.
11) Er wordt één map gespeeld, de map die de meeste stemmen heeft gekregen. Als je klaar bent, log dan meteen uit in ventrilo en de game server! Daarna kan je weer !add tikken in MIRC om mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Notna schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:50:
[...]
Ff serieus: Ik merk de keren dat ik gespeeld heb de afgelopen tijd dat het niveau helaas achteruit aan het gaan is. Waar de server eerst een toonbeeld was van skill en teamplay, lijkt het wel alsof iedereen met de GoT tag rondloopt en het voor de rest maar gewoon aankloot. Dat is diep zonde. Dat geovel heb ik overigens niet met de GoT clans. Wellicht, omdat die meer met PCW's aan de haal gaan en ook daadwerkelijk in een team moeten functioneren dat het daarmee beter gaat.....

Just my 0.02 cents
Op zich geen ramp dat er minder ervaren spelers meespelen. Het moet voor iedereen leuk blijven. Als men er een elite server van wil maken moeten ze hem maar achter een wachtwoord gooien. :Y)

Ik ben zelf geen top speler, maar ik kom wel lekker mee en ga nooit in mijn eentje rushen of solo fortress spelen en het aantal kills/punten dat ik haal boeit me ook niet zo veel. Het gaat mij er om dat aan het einde van de ronde mijn team wint. Dat is de insteek die je wilt hebben op een dergelijke server. Dat er mensen zitten met een laag niveau kan ook zijn omdat die mensen pas net zijn begonnen of mensen die naast TF2 ook andere dingen doen (zoals een leven hebben ;) ).

Als medic pas je je aan aan het niveau op de server, bij goede spelers speel je ook beter en leer je handige trucjes/routes. Op een noob/newbie server is het dan weer leuk om gewoon hersenloos te knallen en rond te rennen.

Ik moet bekennen dat ik soms ook op noob/newbie servers rondhang (staan er een paar in mijn favorieten). Daar zitten ook wel goede spelers tussen en is het meestal ook wel gezellig. Daar wordt in ieder geval niet geroepen dat iemand een prutser is of een noob/newbie, maar wordt gewoon verteld wat hij beter kan doen de volgende keer. De mensen die deze servers joinen weten dat ze met beginners spelen en voelen zich niet verheven boven de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

.Gertjan. schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:57:
[...]

Op zich geen ramp dat er minder ervaren spelers meespelen. Het moet voor iedereen leuk blijven. Als men er een elite server van wil maken moeten ze hem maar achter een wachtwoord gooien. :Y)

Ik ben zelf geen top speler, maar ik kom wel lekker mee en ga nooit in mijn eentje rushen of solo fortress spelen en het aantal kills/punten dat ik haal boeit me ook niet zo veel. Het gaat mij er om dat aan het einde van de ronde mijn team wint. Dat is de insteek die je wilt hebben op een dergelijke server. Dat er mensen zitten met een laag niveau kan ook zijn omdat die mensen pas net zijn begonnen of mensen die naast TF2 ook andere dingen doen (zoals een leven hebben ;) ).

Als medic pas je je aan aan het niveau op de server, bij goede spelers speel je ook beter en leer je handige trucjes/routes. Op een noob/newbie server is het dan weer leuk om gewoon hersenloos te knallen en rond te rennen.

Ik moet bekennen dat ik soms ook op noob/newbie servers rondhang (staan er een paar in mijn favorieten). Daar zitten ook wel goede spelers tussen en is het meestal ook wel gezellig. Daar wordt in ieder geval niet geroepen dat iemand een prutser is of een noob/newbie, maar wordt gewoon verteld wat hij beter kan doen de volgende keer. De mensen die deze servers joinen weten dat ze met beginners spelen en voelen zich niet verheven boven de rest.
Don't get me wrong, ik voel mij totaal niet verheven boven de rest. Maar toen ik nog als maagd op de GoT server begon, probeerde ik te luisteren en mee te komen. Dat is er nu totaal niet bij. Als je gedegen advies geeft of aangeeft dat er wel erg veel van een bepaalde class is, wordt het genegeerd. Dan is de lol er snel van af. :)

Ook ik ga wel eens naar GTFO servers gewoon om lekker aan te kutten als spy of w/e. Daar wordt ook niet echt verwacht dat je goed teamplay vertoont en het niveau is er over het algemeen niet echt om over naar huis te schrijven. Maar who cares?

Conclusie: mensen veranderen en dat is vaak niet ten goede van de server :)

Conclusie²: laten we stoppen met alles wat er niet goed gaat en het hebben over wat er wél goed gaat. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Notna schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:19:
[...]
Conclusie²: laten we stoppen met alles wat er niet goed gaat en het hebben over wat er wél goed gaat. *O*
Goed idee!

Wat ik persoonlijk leuk vind zijn de HLStats, hiermee kun je *bewijzen* dat je beter bent dan de anderen. Ook heb ik de indruk dat door deze stats de spelers serieuzer spelen, zeker de spelers welke willen klimmen. Hiermee wordt het hersenloze kamikazeeee meestal uitgesloten.

En wat betreft de nooby's. Iedereen is toch zo begonnen. Ikzelf ook. Soms speel ik wel eens maps, die ik nog nooit gezien heb. Wat betreft de map ben ik dan een noob, maar wat betreft de skills niet.

Het is soms handig om de map op je duimpje te kennen, dat geeft je veel voordeel.

Anyway, zoals hierboven gezegd. Laten we het positief houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Even een vraagje voor de andere Medics hierzo....

Gebruiken jullie de Kritz wel eens en in welke gevallen? Soms heb ik hem wel eens voor de fun bij me maar vraag me toch wel eens af wanneer je hem het best kan activeren. Dat die normaal het best werkt op Demos en Soldiers of eventueel een heavy ben ik wel achter... Maar wat voor maps/speltypen en wanneer te activeren weet ik nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

toaomatis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:25:
[...]

Wat ik persoonlijk leuk vind zijn de HLStats, hiermee kun je *bewijzen* dat je beter bent dan de anderen. Ook heb ik de indruk dat door deze stats de spelers serieuzer spelen, zeker de spelers welke willen klimmen. Hiermee wordt het hersenloze kamikazeeee meestal uitgesloten.

[...]
"There are lies, damned lies and statistics"

Oftewel: statistieken zeggen niet alles.

Ik speel véél pyro (en Heavy, en Medic, en daarnaast bijna niets anders) en ik speel toch vooral met doel de tegenstander zo veel mogelijk het leven zuur te maken. Guerilla tactics dus: ambushen, hit-and-run, heerlijke blazing-acties (groepje tegenstanders bij een CP of PL zoveel mogelijk in de fik zetten), op afstand snipers en engineers lastig vallen met flares, übers met airblast uit elkaar drijven, enzovoorts.

Dit soort acties zijn een nuttige bijdrage voor je eigen team, je verstoort de tegenstander door chaos te creëren. Maar dat ga je lang niet altijd terugzien in stats. Mijn K/D verhouding is dan ook om te huilen. I don't care. Ik accepteer een keer dood gaan wel als ik daarmee wel 5 man in de fik zet die op zoek moeten gaan naar healthpacks en/of een medic. Hersenloze kamikaze kan je het dus niet noemen, in mijn geval is het wel-overwogen kamikaze.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

ZanielGa schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:36:

Gebruiken jullie de Kritz wel eens en in welke gevallen? Soms heb ik hem wel eens voor de fun bij me maar vraag me toch wel eens af wanneer je hem het best kan activeren. Dat die normaal het best werkt op Demos en Soldiers of eventueel een heavy ben ik wel achter... Maar wat voor maps/speltypen en wanneer te activeren weet ik nog niet helemaal.
gisteren kwam ik een soldier tegen met een medic+kritz op een paar CP mappen. Voor hun was het heel makkelijk een CP te clearen op deze manier. Ik denk niet dat een kritz handig is voor zo'n payload(met zo'n car) niet handig is omdat het daar te langzaam mee gaat. Kritz is handig als je een groepje verrast.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

/me fl4pp13 meldt :P
Ik gebruik de kritz vooral op 5 CP en attack/defend CP maps. Wat Poweroy ook al zegt, vooral om caps te clearen. Moet alleen wel toegeven dat ik de kritz alleen gebruik op mensen van wie ik weet dat ze er wat mee kunnen(speel vaak met een studiegenoot die veel soldier/heavy speelt en er wel raad mee weet).

Met name om caps te clearen is het een machtige uitvinding. Praktisch voorbeeld: op Granary langs rechtsboven, zodat je op de containers rond de middelste cap terechtkomt. Als je net aan een ronde begint is jouw uber al bijna klaar, terwijl de normale uber op +/- 75% zit. Vervolgens is het best makkelijk om hun halve team af te slachten. Met een beetje mazzel kan je ook de medic nog meepakken, zodat zij hun uber missen. :P

Waarvoor de kruber ook makkelijk is: het elimineren van damage falloff. Als je crit krijgt je kogel/rocket/pipe/sticky geen falloff meer. Kruber vervolgens een heavy en voila, je hebt een gek met een minigun die ook op langere afstanden dood en verderf zaait. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Ahhh... ik speel momenteel bijna alleen maar Arena met een klein beetje Payload. Maar is wel goed om te weten dan dat die handig is met CP, moet ik daar ook eens een keer gaan kijken.

Ik wist trouwens niet dat die damage falloff by crits weg was, dat is dan wel heel handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Dustbowl, als verdedigend team, is in ieder geval een leuke map om als medic met de kritzkrieg rond te lopen. Er zitten choke-points bij waar een gekritüberde heavy ware slachtingen aan kan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

In dat opzicht vind ik heavy ook wel de leukste class om te kruberen :P Je doet met crits, als je constant iets/iemand raakt 1080 damage per seconde, ONAFHANKELIJK van de afstand. Je hebt dan ook een vijandelijke (gebuffte) heavy in minder dan een halve seconde dood. In één kruber van 8 seconden kan je dus >8000 damage doen, genoeg om een hele vijandelijke push uit te roeien >:) Mits ze niet geuberd zijn ofcourse. :P
Als je dat bij een cap of een chokepoint doet, kan je inderdaad wel van slachtingen spreken.

/aanvullende info @ Jumpstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Fl4pp13 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:09:
[...]

Als je net aan een ronde begint is jouw uber al bijna klaar, terwijl de normale uber op +/- 75% zit.

[...]
Ik wist niet dat de crits-uber sneller oplaad dan een gewone uber... Dat verklaart ook mijn ervaring met een crits-soldier die mij concequent rond 80% uber kwam afslachten...
Fl4pp13 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:43:
In dat opzicht vind ik heavy ook wel de leukste class om te kruberen :P Je doet met crits, als je constant iets/iemand raakt 1080 damage per seconde, ONAFHANKELIJK van de afstand.

...
Mja, behalve dat crits niks helpen tegen het feit dat de minigun zo inaccuraat is... Bij afstanden boven mid-range blijft een soldier vrijwel altijd beter om je crits-krieg te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Fl4pp13 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:09:
[...] Als je net aan een ronde begint is jouw uber al bijna klaar, terwijl de normale uber op +/- 75% zit. Vervolgens is het best makkelijk om hun halve team af te slachten. Met een beetje mazzel kan je ook de medic nog meepakken, zodat zij hun uber missen. :P
Dat was de reden waarom ik hem opgegeven moment in Arena ging gebruiken. 9/10 keer als ik nog leefde bij het einde van het spel was de gewone Uber ongeveer gelijk met "You have won/lost the match". Daarvoor was ik dus geswitched zodat ik nog iets had aan de secondary fire van de medigun.

Tegenwoordig presteer ik het op een of andere manier toch om hem al eerder gereed te hebben dus ben terug naar de Über omdat ik die vaak toch handiger vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10
Tsja, daarom speel ik sinds de scout update geen tot weinig meer medic op publics. Niet zozeer dat die scouts zo overpowered zijn (al is die stun wel heel erg vervelend), maar vooral dat er te weinig "zware" classes meer gespeeld worden. Nou vind ik het op bijvoorbeeld Badlands niet raar om met vier scouts te spelen, dat maakt het voor de medic niet leuker. Overigens kan je prima scouts healen, maar dan moeten die scouts wel bij je blijven.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kritzuber is ook op payloadmaps wel leuk. Voorals als de cart bijna bij het punt is... dan willen ze allemaal even duwen en als je dan om de hoek komt zetten met een kritzuber soldier, kun je flink wat pijn doen. Of bij het begin van de map in de spawn spammen met crit rockets, ook zo leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ondanks dat ik de kritzuber-gun heb gebruik ik zelf altijd de standaard ubercharge, omdat die IMO veel krachtiger is dan de kritz. Immers kan je ubercharged teammate niet dood (alleen die verdomde scout met zn boink :( ).

Maar wat je hierboven beschrijft is ook wel een mooie manier om veel slachtoffers te maken.

Een kruber op een heavy met natascha is een slachtfestijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:31:
Dustbowl, als verdedigend team, is in ieder geval een leuke map om als medic met de kritzkrieg rond te lopen. Er zitten choke-points bij waar een gekritüberde heavy ware slachtingen aan kan richten.
Alleen nuttig als er een andere medic is met een gewone uber om pushes met normale ubers te stoppen. Daarnaast is een HWG een slechte keus voor crits. Ik heb nog nooit een hwg meer dan 5 kills bij elkaar zien sprokkelen met crits. Soldier haalt er 4-5 makkelijk, demoman haalt er 6 tot 11. Vooral op choke points is een demoman een feest. Open ruimtes is de plek waar een HWG crits moet krijgen, dan kan je namelijk niet vluchten ;). Het is niet voor niets dat de Solly of Demo de crits krijgt in 6v6 zelfs als er een HWG is. Je hebt dan maar 1 medic en je moet die optimaal gebruiken: aka meestal geen crits op een HWG. En dat bedoel ik dus met gamesense ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Hoe zit dat eigenlijk been een Demo, zijn alle nieuwe stickies dan crit stickies? Heb er nooit op gelet eigenlijk, ben altijd te druk bezig om daarop te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch is aan te raden op te letten, vooral als er crits in het spel zijn!

Alle stickies/grenades zijn crits op dat moment, een goede demoman kan dus flink wat dood en verderf zaaien in die periode. Voordeel is ook dat crit-stickies na de krit-uber gewoon blijven liggen, dus het feest is nog niet voorbij. :'(

Enige advies is om net als tijdens een uber dekking te zoeken of als je een gok wil wagen de medic pakken.

[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 23-03-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toaomatis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:25:
Dat is een waanbeeld. Zo sta ik 20ste maar speel absoluut niet goed. Ik speel gewoon veel.
Hlstats zegt niets over skill. Ben het er wél mee eens dat ze leuk zijn _/-\o_

Ik load mn Kritz vrijwel alleen als er al 2 andere medics met de normale medigun zijn. Dat doe ik dan vooral als offence, bij voorkeur in payload-mappen waar de defence vaak op hoopjes bij elkaar staan.
Activeren doe ik bij voorkeur op een demo. Probeer in de gaten te houden of hij volledig herladen is en aanstalten maakt aan te vallen. Het activeren probeer ik onverwachts te doen want veel spelers wanen zich onschadelijk als ze het door hebben, waardoor de krit meestal halverwege met de dood wordt beëindigt. De krituber geef ik dan meestal ook niet aan degene die ik aan het healen was, maar iemand die ik al zie aanvallen.

Sowieso probeer ik ubers altijd over 2 spelers te verdelen. Met name lucratief op demo's! Schakel elke seconde tussen de 2 spelers (net als de achievement) en ze schieten beide Kritz _/-\o_
ZanielGa schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:13:
Hoe zit dat eigenlijk been een Demo, zijn alle nieuwe stickies dan crit stickies? Heb er nooit op gelet eigenlijk, ben altijd te druk bezig om daarop te letten.
Yep.
Daarom is het ook leuk tijdens Setuptime al een demo te Krituberen, zodat hij de spawn vol kan spammen met 8 kritstickies. Die kun je detonaten als de krituber al lang voorbij is en al deels herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

VyperX schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:13:
[...]

Ik wist niet dat de crits-uber sneller oplaad dan een gewone uber... Dat verklaart ook mijn ervaring met een crits-soldier die mij concequent rond 80% uber kwam afslachten...
Kruber laadt inderdaad met 25% sneller op. Gaat natuurlijk nog sneller als je verwonde teammates healt, maar dat heb je ook met de normale uber.
[...]

Mja, behalve dat crits niks helpen tegen het feit dat de minigun zo inaccuraat is... Bij afstanden boven mid-range blijft een soldier vrijwel altijd beter om je kritzkrieg te gebruiken.
D'r staat niet voor niets bij bij een chokepoint. :> Verder bedoelde is, zoals ik al eerder had gepost dat het gaat om je damage fallof.
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:10:
[...]

Het is niet voor niets dat de Solly of Demo de crits krijgt in 6v6 zelfs als er een HWG is. Je hebt dan maar 1 medic en je moet die optimaal gebruiken: aka meestal geen crits op een HWG. En dat bedoel ik dus met gamesense ;).
In een 6v6 ben ik het met je eens. Dan moet je ze gewoon aan een demo/solly geven. Overigens, mijn kruber record met een heavy is 6. Het kan wel, maar je moet gewoon een goeie heavy hebben, en de omstandigheden moeten juist zijn (lees: pub waarop hersenloze scouts als lemmings op je inrennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
Hele tijd aan het voice schelden, maar geen antwoord. :(

( zie als ik de knop indruk hele tijd rechtsonderin een ' ! ' maar niemand hoort of ziet wat blijkbaar.

Ach jaa, bij andere steam spellen doet hij het wel :)

( heb bij voice options alles vol open. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Nmxje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:41:
Hele tijd aan het voice schelden, maar geen antwoord. :(

( zie als ik de knop indruk hele tijd rechtsonderin een ' ! ' maar niemand hoort of ziet wat blijkbaar.

Ach jaa, bij andere steam spellen doet hij het wel :)

( heb bij voice options alles vol open. )
Om te controleren of ze je horen en negeren, of gewoon niet horen, kan je voice_loopback 1 in de console tikken. Je krijgt dan je eigen voicecom terug te horen. Open deur intrappen misschien, maar zo kan je achterhalen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
Hmm ik hoor mijzelf wel..

Scum!!? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12-09 13:54
Spreek mij eens aan als ik in de server zit (of zoek me op met steam), dan kan ik het even testen. Weet je zeker dat hij het niet doet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Killzone schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 03:01:
Spreek mij eens aan als ik in de server zit (of zoek me op met steam), dan kan ik het even testen. Weet je zeker dat hij het niet doet :) .
Mooie tijd om te posten btw ;).

Ik heb soms ook problemen met mijn geluid in steam/tf2. Dit komt omdat ik een usb-headset heb. Vista ziet dit als extra geluidskaart. Steam abonneert zich op de geluidskaart welke in het systeem zit ten tijde van het starten van Steam. Wanneer ik mijn headset inplug komt de extra geluidskaart erbij. Elke applicatie welke ik dan start pakt mijn headset als output, maar Steam niet. Op het moment dat ik TF2 start dan kan ik niet via Steam praten, maar ingame weer wel. Dit gebeurt ook vice versa. Steam crasht btw altijd als ik mijn headset eruit trek :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Bron:

http://store.steampowered.com/news/2369/
Team Fortress 2 and Day of Defeat: Source Update Released
March 23, 2009, 3:17 pm - Valve - Product Update

Updates to Team Fortress 2 and Day of Defeat: Source have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2 and Day of Defeat: Source

* Fixed screenshots being black when Multicore Rendering is enabled.
* Fixed sprays not showing up on some surfaces.
* Fixed decal crash during changelevel.
* Fixed crash caused by setting the decal limit too high on some machines.
* Fixed crash caused by decals in the world render loop.
* Fixed crash caused by convars changing while rendering is queued.
Goed nieuws, die zwarte screens kwamen me neus uit :( Ook mijn sprays deden het wel eens niet, maar als ik Valve moet geloven is het weer gefixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

toaomatis schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:16:
Bron:

http://store.steampowered.com/news/2369/

[...]

Goed nieuws, die zwarte screens kwamen me neus uit :( Ook mijn sprays deden het wel eens niet, maar als ik Valve moet geloven is het weer gefixed!
Kun je nu nog steeds ramen volkladderen met spray's? Kun je heel irritant misbruiken in sommige levels >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Ik was net bezig geweest met nieuwe sprays maken maar kreeg ze niet werkend. Nu weet ik nog niet of ze het gewoon niet deden of dat het aan die bug lag. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

ZanielGa schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:29:
Ik was net bezig geweest met nieuwe sprays maken maar kreeg ze niet werkend. Nu weet ik nog niet of ze het gewoon niet deden of dat het aan die bug lag. :|
haha, ja ik had het zelfde probleem. Ik had eerst jgp sprays, die deden het prima. Daarna een tga sprat gemaakt. Dat werkte ineens niet meer, daarna de orginele jpg's ook niet meer.

Ik gok gewoon bad-luck met de bug ;)
DeX schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:17:
Kun je nu nog steeds ramen volkladderen met spray's? Kun je heel irritant misbruiken in sommige levels >:)
Dunno, ik zit nog op t werk en ik ga hier geen TF2 proberen ;)

Wel een goede tip btw >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Matis op 24-03-2009 11:39 . Reden: Extra tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Laat ik me er ook even tegenaan bemoeien :p Ik gebruik Kritz vrij vaak, maar probeer wel de situatie uit te kiezen:

Offense/defense maps (payload maps, dustbowl, castle, etc):
Eigenlijk alleen op defense, en op offense als er 2 andere medics met normale uber zijn, maar meestal pak ik deze situatie juist aan om een andere class te spelen.

5 cp maps:
Zolang het andere team niet 2+ engi's heeft of wanneer ik flink gebuttraped word door scouts (Kritz is immers sneller vol).

Dat was het wel een beetje, in een PCW probeer ik na een tijdje naar Kritz te switchen voor het SUPRISE BUTTSECKS element.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

http://etf2l.org/
Another sad day for our community. Cheating is becoming a more frequent sight in etf2l.
In the last week we have uncovered more cheating and rule evading then I thought this community could ever throw at us.

1 Year bans:

* K1ck.Heliana - banned by sourcebans.net for aimbotting: link (public record).
* Ranger-Sensei - using a triggerbot in pcw\’s
* ColorZ.Flo - using an aimbot in pcw\’s
* ColorZ.Pomme - for using 3 accounts of which 2 are banned for aimbotting
* ColorZ.Rain- fake account
* Rantamplan (Popei) - fake account

Major warning (1 point deduction):

* 9th.forzew - for use of an illegal fastfire script

I’m afraid that’s not all. After looking into ColorZ due to what is mentioned above we
discovered that team ColorZ has been sharing their accounts with each other and with other people mercing for them.

Not knowing what to do with such a massive attempt to evade the rules of etf2l we decided that all accounts which were used in this account sharing scam will be banned until season 5 is over:

* thowthoww
* Typh0n
* Redemptor
* Origo
* Guardian
* smeagol
* socrat_tfc
* Sion.be
* Styfler
* Epha
* michelleklint
* InPeX^2

We hope no measures of this magnitude will ever have to be used again. please let this be a warning for everyone who still thinks you can get away with cheating.
weird en erg zorg wekkend imo. Cheaten op een public, ala. Op league niveau? Damn, erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

wat voor cheats kom je in TF2 dan zoal tegen? de bekende wallhacks enzo of 100% ammo enzo? :P

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

RoyK schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:41:
wat voor cheats kom je in TF2 dan zoal tegen? de bekende wallhacks enzo of 100% ammo enzo? :P
Om even een greep te doen bij de meeste bekende cheat service:
Features
Aimbot :

* Visibility Checks
* Aim Styles (Off, When firing, Full auto)
* Targeting Styles (Closest Target, Closest to crosshair, Highest Threat, Lowest Health, etc.)
* SlowAim (Off, On) (+ Configurable slow aim speed)
* AimAngle (Off, On) (+ Configurable autoaim rotation angle)
* AutoFire (Off, On)
* FriendlyFire (Off, On)

Accuracy :

* Perfect NoRecoil (Off, during autoaim, always)
* Perfect NoSpread (Off, during autoaim, always)

Radar :

* 3D Radar (Off, On) (+ Configurable for Players, Vehicles, Grenades, Flags, etc.)
* 2DRadar (Off, On) (+ Configurable radar scale)
* Cross (Off, Cross, Dot, Box, Bounding Box)
* Info Styles (Distance, Playername, Weaponname, Health, Armour)
* Healthbars (Off, On)

TriggerBot :

* TriggerBot (Off, On)
* TriggerStyle (Instanthit, BulletSpeed and Bulletdrop)

Corrections :

* Fps Correction (Off, On)
* Ping Correction (Off, On)
* Bulletspeed Correction (Off, On)
* Bulletdrop Correction (Off, On)

Protection :

* Threat Warning (Off, On)

KeyBinder :

* KeyBinds (OnPress, OnRelease)
* HotKey Support

Profile System :

* Profiles can be saved/loaded

Graphical User Interface (GUI) :

* Configuration Window with tab menus

Help :

* Help files (FAQs, Explanations, Examples)

VAC2 secure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Gister een potje gedaan op Fastlane.

Viqun als heavy, ik als medic. Die caps zijn zo leeg met een kritzkrieg :P
Was wel weer een heerlijk potje. Weinig gezeik; tips werden ter harte genomen. Gewoon leuk potje. Jammer alleen dat de tegenstander verkeerde classkeuze nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

RedHat schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:30:
Gister een potje gedaan op Fastlane.

Viqun als heavy, ik als medic. Die caps zijn zo leeg met een kritzkrieg :P
Was wel weer een heerlijk potje. Weinig gezeik; tips werden ter harte genomen. Gewoon leuk potje. Jammer alleen dat de tegenstander verkeerde classkeuze nam.
Ja, ik had gister ook iets vreemds. Een potje dustbowl. Wij begonnen als Blu. We zijn eigenlijk in een keer door gestoten naar 3e stage welke we ook wonnen met nog 12 minuten op de klok.
Daarna werden de teams geswapt en de nieuwe Blu stootte ook ineens door naar de 3e stage.

Daarmee wil ik zeggen dat we twee teams hadden met aanvallende classes. Daardoor waren onze beide verdediging bagger.

Dat had ik eigenlijk nog nooit meegemaakt en ook het volgende niet:

Afbeeldingslocatie: https://www.gtfogaming.co.uk/community/download/file.php?id=1010&mode=view

Gedood door een Teleporter exit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

toaomatis schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:05:
Gedood door een Teleporter exit 8)7
Geen twee entiteiten kunnen op dezelfde plek bestaan. Doordat hitboxes tussen spelers van verschillende teams botsen (denk aan een spy die tegen een tegenstander aanloopt) kunnen nooit twee spelers van verschillende teams op dezelfde plek staan. Dit kan wel met spelers uit het eigen team.

Al ga je dus op een vijandelijke teleporter staan en er komt een vijand doorheen, dan verlies jij. Dit is al vanaf Doom zo en is algemene kennis onder FPS spelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

The Zep Man schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:07:
[...]
Geen twee entiteiten kunnen op dezelfde plek bestaan. Doordat hitboxes tussen spelers van verschillende teams botsen (denk aan een spy die tegen een tegenstander aanloopt) kunnen nooit twee spelers van verschillende teams op dezelfde plek staan. Dit kan wel met spelers uit het eigen team.

Al ga je dus op een vijandelijke teleporter staan en er komt een vijand doorheen, dan verlies jij. Dit is al vanaf Doom zo en is algemene kennis onder FPS spelers. :)
Ik snap het fenomeen ook wel, maar ik had het nog nooit meegemaakt. Het stond ook zo stom in de kill-view rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

The Zep Man schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:07:
[...]

Tele-fragged dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik wist dat helemaal niet. Erg grappig. Nooit dus met je wrench een teleporter exit destroyen door erop te gaan staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

RedHat schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:13:
Ik wist dat helemaal niet. Erg grappig. Nooit dus met je wrench een teleporter exit destroyen door erop te gaan staan :P
Vroeger werd je ook gedood als je zelf door een tellie ging en een spy op de exit een sapper had gedaan. Dat hebben ze gefixt toen je de teleporters naar lvl3 kon upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Oehhh! telefraggen O+

In het ondertussen klassieke Unreal Tournament was dat zooooo leuk. Je eigen teleporter exit voor iemands voeten gooien, jezelf teleporten en huppekee, instant kill! Ongeacht health en armor van je tegenstander. Beter nog dan je mêlée wapen.

Als sniper was ik dan ook als de dood voor het geluid van de teleporter beacon. Zodra ik dat oppikte terwijl ik aan het snipen was ging ik vrijwel volautomatisch van m'n plek af.

offtopic:
Sowieso was het leuk spelen in UT met je teleporter. Je beacon kon je met de air piston zo van de ene kant van een level naar de andere kant afschieten. Er is heel wat ge-map'sploit door die optie. Van toren naar toren op CTF-Face (][), van base naar base in CTF-hall of giants, en in CFT-Kosov jezelf gewoon naar de overkant van het zoutzuur meer sturen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10
toaomatis schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:05:
Daarmee wil ik zeggen dat we twee teams hadden met aanvallende classes. Daardoor waren onze beide verdediging bagger.
Je kan dustbowl best verdedigen met twee medics en tien soldiers.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Shabbaman schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:54:
[...]

Klopt, maar dat was dus niet het geval. We hadden (te veel) scouts en spy's.

Nja ik vond het wel geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas werkt tele-fraggen niet met ubers, min of meer. In die situatie ga je namelijk niet dood en zit je in elkaar vast. Is alweer een poosje geleden dat ik dat geprobeerd heb maar komisch was het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:08:
Helaas werkt tele-fraggen niet met ubers, min of meer. In die situatie ga je namelijk niet dood en zit je in elkaar vast. Is alweer een poosje geleden dat ik dat geprobeerd heb maar komisch was het wel.
Werkt wel. Of het heeft gewerkt. Ben namelijk een keer getelefragged met een uber :'(
Shabbaman schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:54:
[...]

2 medics en 10 demomans. Terwijl 5 spammen, reloaden de andere vijf :+ . Ow, en 1 engy met een dispenser voor ammo.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
toaomatis schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:38:

haha, ja ik had het zelfde probleem. Ik had eerst jgp sprays, die deden het prima. Daarna een tga sprat gemaakt. Dat werkte ineens niet meer, daarna de orginele jpg's ook niet meer.

Ik gok gewoon bad-luck met de bug ;)
Nou, lag dus niet aan de bug in game... ik krijg blijkbaar die Spray gewoon niet werkend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:26:
[...]

Werkt wel. Of het heeft gewerkt. Ben namelijk een keer getelefragged met een uber :'(
[...]
Ubers kan je tegenwoordig tele-fraggen? Wauw, heeft Valve toch iets gedaan met mijn bugreport van meer dan een jaar geleden. Was erg lachen om in elkaar vast te zitten: "We're stuck! kill yourself. No, YOU kill yourself" :)

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 25-03-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ZanielGa
Gewoon 24-bits TGA (met transparantie) opslaan in een willekeurige map.
In de options met [Import spray] de spray importeren, en vervolgens naar een server verbinden.

Spray wijzigen als je al verbonden bent werkt niet, de spraydata wordt alleen bij het connecten met de server uitgewisseld.
Hij wil hem wel eens de eerste paar keer niet pakken, of de thumbnail in je options niet tonen. Dan gewoon even TF2 opnieuw opstarten.
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.