Mwoa, het is niet super-nuttig nee, maar in een meuktracker is het verre van een -1.Dirk schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:14:
[...]
Redelijk zinloos, maar nog wel onschuldig, 0 van gemaakt dus.
Daarom heb ik er ook een 0 van gemaakt
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit is imo duidelijk een nulletje geen -1
Anoniem: 288690 in 'nieuws: Justitie gaat aangifte tegen goksites doen'
Edit:
Degene die hier een -1 gaf waarom is me een raadsel, zal wel een foutje geweest zijn lijkt me anders echt een totale mismod
trippelb in 'nieuws: EVGA brengt snelste GTX285 tot dusver uit'
Anoniem: 288690 in 'nieuws: Justitie gaat aangifte tegen goksites doen'
Edit:
Degene die hier een -1 gaf waarom is me een raadsel, zal wel een foutje geweest zijn lijkt me anders echt een totale mismod
trippelb in 'nieuws: EVGA brengt snelste GTX285 tot dusver uit'
[ Voor 48% gewijzigd door pino85 op 29-01-2009 00:17 ]
Liefhebber van Tweakers
Kan iemand hier even naar kijken,ik weet niet of dit al gepost was anders excuses voor het dubbelen.
1+ en 2+
Anoniem: 272406 in 'nieuws: EVGA brengt snelste GTX285 tot dusver uit'
Hier nog zo'n geval
Domokun in 'nieuws: EVGA brengt snelste GTX285 tot dusver uit'
Wederom mensen die een +1 en +2 zelfs uitdelen.
Ik weet dat we goed bedoelde grapjes niet te streng moeten beoordelen maar een +1 maar vooral een 2+ in beiden posts uitdelen moet niet kunnen.
Deze volgende post word een -1 gegeven en een +1, ik vind het gewoon een 0 waard, jullie?
Een goed bedoelde onschuldige post
i8086 in 'nieuws: EVGA brengt snelste GTX285 tot dusver uit'
1+ en 2+
Anoniem: 272406 in 'nieuws: EVGA brengt snelste GTX285 tot dusver uit'
Hier nog zo'n geval
Domokun in 'nieuws: EVGA brengt snelste GTX285 tot dusver uit'
Wederom mensen die een +1 en +2 zelfs uitdelen.
Ik weet dat we goed bedoelde grapjes niet te streng moeten beoordelen maar een +1 maar vooral een 2+ in beiden posts uitdelen moet niet kunnen.
Deze volgende post word een -1 gegeven en een +1, ik vind het gewoon een 0 waard, jullie?
[ Voor 28% gewijzigd door pino85 op 29-01-2009 12:03 ]
Liefhebber van Tweakers
Vind het ook een 0.pino22 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:50:
Anoniem: 288521 in 'nieuws: Microsoft dient CSS 2.1-tests van IE8 bij W3C in'
Deze mag wel op -2.
jqv in 'nieuws: Microsoft dient CSS 2.1-tests van IE8 bij W3C in' is toch een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet, "don't feed the troll". Mij lijkt een +1 dan iets teveel, aangezien de post op zich geen zinnige inhoud heeft.
Die mag overduidelijk naar de -2 worden gezet door de pro/power mods imo--Niels-- schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:31:
[...]
Vind het ook een 0.
Deze mag wel op -2.
@Devilsprophet dat is voor mij idd absoluut geen +1, ik twijfel tussen de 0 en -1
jqv in 'nieuws: Microsoft dient CSS 2.1-tests van IE8 bij W3C in'
[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 29-01-2009 13:38 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik vind die reactie nog wel een 0. De inhoud is opzich wel onschuldig. Zie er weinig ongewensts in.
Denk dat het meer ging over het feit dat hij er wederom op in gaat op een troll en dan blijft dat doorgaan.
Maar buiten dat om er staat niet echt iets verkeerds in, daarom moest ik toch even nadenken maar 0 it is
Maar buiten dat om er staat niet echt iets verkeerds in, daarom moest ik toch even nadenken maar 0 it is
Liefhebber van Tweakers
Deze wordt nogal op 0 gezet, maar ik vind het een verkapte rant: Anoniem: 22438 in 'nieuws: Firmwaredetails wijzen op komst nieuwe iPhone'
Die laatste zin is inderdaad een behoorlijke troll.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat is voor mij ook een -1 vanwege de laatste zin
Liefhebber van Tweakers
smokalot in 'nieuws: Microsoft dient CSS 2.1-tests van IE8 bij W3C in' is mij veel te simpel voor een +1.
Rhapsody in 'nieuws: Microsoft dient CSS 2.1-tests van IE8 bij W3C in' idem.
Het artikel gaat niet over ACID 2, dus zacht in 'nieuws: Microsoft dient CSS 2.1-tests van IE8 bij W3C in' heeft ook geen meerwaarde imho.
Rhapsody in 'nieuws: Microsoft dient CSS 2.1-tests van IE8 bij W3C in' idem.
Het artikel gaat niet over ACID 2, dus zacht in 'nieuws: Microsoft dient CSS 2.1-tests van IE8 bij W3C in' heeft ook geen meerwaarde imho.
Agree.--Niels-- schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:31:
[...]
Vind het ook een 0.
Deze mag wel op -2.
Misschien niet helemaal goed geplaatst maar deels heeft hij een punt, ik twijfel dus tussen -1 en 0
Anoniem: 146790 in 'nieuws: Canon ziet winst met 81 procent dalen'
Deze reageert lijkt me op de reactie boven hem, er word veel geld in verdiend en dat zegt hij, niet direct verbonden met het artikel maar onschuldig voor mij een 0.
Anoniem: 270877 in 'nieuws: Canon ziet winst met 81 procent dalen'
Winst maken in deze barre tijden is op zich al erg goed dat denk ik ook.
Vind dat ook onschuldig dus een 0
Anoniem: 144800 in 'nieuws: Canon ziet winst met 81 procent dalen'
Jullie meningen?
Deze reageert lijkt me op de reactie boven hem, er word veel geld in verdiend en dat zegt hij, niet direct verbonden met het artikel maar onschuldig voor mij een 0.
Jullie meningen?
[ Voor 83% gewijzigd door pino85 op 29-01-2009 16:06 ]
Liefhebber van Tweakers
Simpel, maar kan nog prima op 0.pino22 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:00:
Misschien niet helemaal goed geplaatst maar deels heeft hij een punt, ik twijfel dus tussen -1 en 0
Beiden erg zinloos, die heb ik dus wel een -1 gegeven.Deze reageert lijkt me op de reactie boven hem, er word veel geld in verdiend en dat zegt hij, niet direct verbonden met het artikel maar onschuldig voor mij een 0.
Jullie meningen?
Ik heb 0, -1, 0 gegeven. Die tweede vind ik nogal zinloos, maar die van ICProximus vind ik wel meevallen.
☻/
/▌
/ \
Die laatste, Anoniem: 144800 in 'nieuws: Canon ziet winst met 81 procent dalen' mag van mij ook wel op 0, opzich geen rare opmerking met de crisis van het moment.
EDIT: Met Kixtart dus
[ Voor 5% gewijzigd door Jorrit op 29-01-2009 16:17 ]
Anoniem: 175233
Ben ik het niet mee eens. De vergelijking met ACID-2 komt onmiddellijk bij iedereen naar boven drijven. (Zie ook alle reacties.) Daarmee is ACID-2 binnen zekere marges best on-topic.Het artikel gaat niet over ACID 2, dus zacht in 'nieuws: Microsoft dient CSS 2.1-tests van IE8 bij W3C in' heeft ook geen meerwaarde imho.
Als er het onderscheid wordt aangegeven van de MS test t.o.v. ACID dan zie ik daar absoluut de meerwaarde van in.
Natuurlijk moet dat niet in een enorme discussie over ACID an-sich verzanden, maar daar is hier nog geen sprake van.
Moet deze echt op -1?
Is een leuk grapje reagerend op de parent!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dat ACID erbij wordt gehaald heb ik op zich ook totaal geen probleem mee, maar deze reactie gaat inhoudelijk in op ACID en dat gaat me dan toch te ver om als meerwaarde te bestempelen, een 0 is genoeg wat mij betreft.Anoniem: 175233 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:19:
[...]
Ben ik het niet mee eens. De vergelijking met ACID-2 komt onmiddellijk bij iedereen naar boven drijven. (Zie ook alle reacties.) Daarmee is ACID-2 binnen zekere marges best on-topic.
Als er het onderscheid wordt aangegeven van de MS test t.o.v. ACID dan zie ik daar absoluut de meerwaarde van in.
Natuurlijk moet dat niet in een enorme discussie over ACID an-sich verzanden, maar daar is hier nog geen sprake van.
Die moet prima kunnen.k1n8fisher schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:19:
Moet deze echt op -1?
Meh, ik blijf bij mij -1.Jorrit schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:17:
Die laatste, Anoniem: 144800 in 'nieuws: Canon ziet winst met 81 procent dalen' mag van mij ook wel op 0, opzich geen rare opmerking met de crisis van het moment.
Vind ik niet. Het is standaard, niet origineel en heeft ook geen echte betrekking op het bericht. Waarom dan geen -1?k1n8fisher schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:19:
Moet deze echt op -1?
Standaard? Dat is de opmerking van de parent over de GWatt voeding, niet hij.Jejking schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:28:
[...]
Vind ik niet. Het is standaard, niet origineel en heeft ook geen echte betrekking op het bericht. Waarom dan geen -1?
Niet origineel? Zo vaak zie ik geen geintjes waarbij even een nieuwsartikel over een nieuwe kerncentrale wordt opgezocht hoor.
Offtopic? Klopt, maar het blijft wel bij de parent en dat is voor mij bij een geintje als deze, waarbij de parent wel ontopic is, voldoende.
Nog 1 tikske voor den grappenmakerd...
ik heb hem ook een nulletje gegeven, moet gewoon kunnen in dit geval
Hij kan nog wel een kickje naar neutraal gebruiken.
edit:
Dit is geen -1 waard imo maar gewoon een nulletje, begrijp wat hij bedoelt tov DX 10.1 en de verwijzing naar assasins creed.
Astennu in 'nieuws: Servers BattleForge gaan 24 maart online'
Ik begrijp deze post niet echt helemaal, is dit een +1 nee toch?
fevenhuis in 'nieuws: NEC levert gerichte reclame met behulp van gezichtsherkenning'
edit:
Dit is geen -1 waard imo maar gewoon een nulletje, begrijp wat hij bedoelt tov DX 10.1 en de verwijzing naar assasins creed.
fevenhuis in 'nieuws: NEC levert gerichte reclame met behulp van gezichtsherkenning'
[ Voor 118% gewijzigd door pino85 op 29-01-2009 19:45 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik vond Astennu een beetje negatief overkomen vandaar dat ik hem op -1 heb gemod!pino22 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:22:
ik heb hem ook een nulletje gegeven, moet gewoon kunnen in dit geval
edit:
Mag hopen dat hij het per ongeluk heeft gedaan Anoniem: 243975 in 'nieuws: Nokia komt met drie 'klassieke' mobieltjes'
Die +2 bedoel ik.
EDIT: zou niet weten waarom deze iAR in 'nieuws: Nokia komt met drie 'klassieke' mobieltjes' meer dan een 0 waard is. Denk dat die 6x+1 'mee eens' modjes zijn.
Die +2 bedoel ik.
EDIT: zou niet weten waarom deze iAR in 'nieuws: Nokia komt met drie 'klassieke' mobieltjes' meer dan een 0 waard is. Denk dat die 6x+1 'mee eens' modjes zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door pcgek op 29-01-2009 20:34 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
@K1n8fisher
Ik vind het meevallen, hij zegt weinig verkeerds, ik voel me er niet door aangesproken als in hij is zo extreem negatief dus laat ik hem op -1 zetten want het is een flame/troll oid.
Je zegt zelf al ik vond het een beetje negatief overkomen dus niet erg negatief.
Ik zie gewoon te veel posts die we dan ook op -1 zouden kunnen gooien maar dat doen we niet omdat je in heel veel posts altijd wel iets kan vinden denk ik als je maar zoekt.
Men mag best wel met wat sarcasme of kritische blik tegen iets aan kijken en dat posten zonder naar -1 te worden gezet toch?
Hij vond het een stom grapje, ik vond het bv een naai streek wat er gebeurde toen der tijd met dat DX 10.1 gebeuren, als ik dat zo zou uiten ja dan kan ik een -1 verwachten want dat is echt zeer negatief ook kwa woord keuze.
Maar ik vind dat hij nu nog niet zo ver gaat en tevens aangeeft, ik hoop dat men niet het zelfde zal laten doen als met assasins creed is gebeurd, wat daar gebeurde weten we allemaal met DX 10.1
Lijkt mij onvoldoende om een -1 uit te delen vind ik persoonlijk dan en ik geef hem daarom toch een nulletje omdat dit vind ik voor de grens zit om hem maar meteen naar -1 te modden.
Maar ieder zijn eigen interpretatie denk ik, ik ben in dit soort posts over het algemeen niet extreem strict omdat ik vind dat er genoeg posts zijn die dan in de aanmerking zouden kunnen komen en ook gewoon een nulletje hebben, -1 vind ik voor mensen die echt te ver gaan of dingen uitkramen als het ware die echt nergens op slaan.
@pcgek mja idd zal wel een foutje geweest zijn denk ik, is gewoon een nulletje
En de 2e is ook niet meer dan een nulletje waard is geen +1 post.
Ik vind het meevallen, hij zegt weinig verkeerds, ik voel me er niet door aangesproken als in hij is zo extreem negatief dus laat ik hem op -1 zetten want het is een flame/troll oid.
Je zegt zelf al ik vond het een beetje negatief overkomen dus niet erg negatief.
Ik zie gewoon te veel posts die we dan ook op -1 zouden kunnen gooien maar dat doen we niet omdat je in heel veel posts altijd wel iets kan vinden denk ik als je maar zoekt.
Men mag best wel met wat sarcasme of kritische blik tegen iets aan kijken en dat posten zonder naar -1 te worden gezet toch?
Hij vond het een stom grapje, ik vond het bv een naai streek wat er gebeurde toen der tijd met dat DX 10.1 gebeuren, als ik dat zo zou uiten ja dan kan ik een -1 verwachten want dat is echt zeer negatief ook kwa woord keuze.
Maar ik vind dat hij nu nog niet zo ver gaat en tevens aangeeft, ik hoop dat men niet het zelfde zal laten doen als met assasins creed is gebeurd, wat daar gebeurde weten we allemaal met DX 10.1
Lijkt mij onvoldoende om een -1 uit te delen vind ik persoonlijk dan en ik geef hem daarom toch een nulletje omdat dit vind ik voor de grens zit om hem maar meteen naar -1 te modden.
Maar ieder zijn eigen interpretatie denk ik, ik ben in dit soort posts over het algemeen niet extreem strict omdat ik vind dat er genoeg posts zijn die dan in de aanmerking zouden kunnen komen en ook gewoon een nulletje hebben, -1 vind ik voor mensen die echt te ver gaan of dingen uitkramen als het ware die echt nergens op slaan.
@pcgek mja idd zal wel een foutje geweest zijn denk ik, is gewoon een nulletje
En de 2e is ook niet meer dan een nulletje waard is geen +1 post.
[ Voor 103% gewijzigd door pino85 op 29-01-2009 20:57 ]
Liefhebber van Tweakers
Negatief, maar niet trollerig, dat is voor mij gewoon een 0.k1n8fisher schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:03:
[...]
Ik vond Astennu een beetje negatief overkomen vandaar dat ik hem op -1 heb gemod!
Het is een geintje over persoonsgerichte reclame, gecombineerd met billboards die personen zouden herkennen. (Een doorontwikkelde versie van daar voorgestelde boards dus.) Op zich goed gevonden en echt goede grappen mag je op zich een +1 geven, al vind ik hem prima op 0 staan.pino22 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:22:
Dat is inderdaad absoluut niet meer dan een 0.pcgek schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:13:
Mag hopen dat hij het per ongeluk heeft gedaan Anoniem: 243975 in 'nieuws: Nokia komt met drie 'klassieke' mobieltjes'
-1 overbodig zou geen verkeerde score zijn, al laat ik hem maar op 0 staan.EDIT: zou niet weten waarom deze iAR in 'nieuws: Nokia komt met drie 'klassieke' mobieltjes' meer dan een 0 waard is. Denk dat die 6x+1 'mee eens' modjes zijn.
Ik sluit me AHBdV aan. Van mij ook een +1.Anoniem: 175233 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:19:
[...]
Ben ik het niet mee eens. De vergelijking met ACID-2 komt onmiddellijk bij iedereen naar boven drijven. (Zie ook alle reacties.) Daarmee is ACID-2 binnen zekere marges best on-topic.
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Is ook precies zoals ik er over dacht,en heb daarom de rest ook maar een beetje 'soepeltjes' gemod.Dirk schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:58:
[...]
-1 overbodig zou geen verkeerde score zijn, al laat ik hem maar op 0 staan.
Het nieuws ging nu eenmaal toch over Nokia en remakes
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Bedankt voor de uitleg, ik begreep hem gewoon nietDirk schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:58:
Het is een geintje over persoonsgerichte reclame, gecombineerd met billboards die personen zouden herkennen. (Een doorontwikkelde versie van daar voorgestelde boards dus.) Op zich goed gevonden en echt goede grappen mag je op zich een +1 geven, al vind ik hem prima op 0 staan.
Liefhebber van Tweakers
SKiLLa in 'nieuws: Ierse provider gaat klanten die illegaal muziek downloaden afsluiten'
Met uitspraken als:
Met uitspraken als:
enMuziekmaatschappijen zijn enorm grote boeven, dat weet iedereen
vindt ik deze eerder een -1 waard dan de +1 waar hij op staat.....veel voordelen voor die witte-boorden-boeven
Als er niet zoveel bijzonders over een nieuwtje valt te zeggen mod ik meestal gewoon wat soepeler, zo hier dus ookpcgek schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:12:
[...]
Is ook precies zoals ik er over dacht,en heb daarom de rest ook maar een beetje 'soepeltjes' gemod.
Het nieuws ging nu eenmaal toch over Nokia en remakes
Ongegronde verdachtmakingen en trolls, daar ken ik maar een score voor, -1 it is.Croga schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:19:
SKiLLa in 'nieuws: Ierse provider gaat klanten die illegaal muziek downloaden afsluiten'
Met uitspraken als:
[...]
en
[...]
vindt ik deze eerder een -1 waard dan de +1 waar hij op staat.....
[ Voor 37% gewijzigd door Dirk op 29-01-2009 21:21 ]
DRM met rootkits, RIAA afpersingspraktijken en prijsafsprake; allemaal bekende voorbeelden die zelfs regelmatig op de T.net frontpage gestaan hebben. Dus hoezo "ongegrond" ?
En verder moet je die 2 zinnen uiteraard wel in de context blijven plaatsen, mijn relaas is niet een grote troll, ik plaats gewoon grote vraagtekens bij de integriteit en zorgvuldigheid van de gang van zaken.
Daarbij noem ik ze "witte boorden boeven" juist om duidelijk te maken dat zij geen geschikte - onafhankelijke en boven alle ethische twijfel verheven - partij zijn om andere "boeven" (= downloaders) te beoordelen (wegens bovengenoemde zaken).
Misschien niet 100% politiek correct of wetenschappelijk verantwoord, maar wel berustend op feiten. Het valt me dan ook vies tegen dat er direct zo fel op gereageerd wordt ... waar is de ruimte voor afwijkende meningen en/of het vertrouwen in de zelfregulering van het mod-systeem ?
Men had ook gewoon een -1 kunnen uitdelen en/of een tegen-reactie kunnen posten i.p.v. binnen 15 minuten na het posten (!!!) hier al te klagen over verkeerde moderaties ...
En verder moet je die 2 zinnen uiteraard wel in de context blijven plaatsen, mijn relaas is niet een grote troll, ik plaats gewoon grote vraagtekens bij de integriteit en zorgvuldigheid van de gang van zaken.
Daarbij noem ik ze "witte boorden boeven" juist om duidelijk te maken dat zij geen geschikte - onafhankelijke en boven alle ethische twijfel verheven - partij zijn om andere "boeven" (= downloaders) te beoordelen (wegens bovengenoemde zaken).
Misschien niet 100% politiek correct of wetenschappelijk verantwoord, maar wel berustend op feiten. Het valt me dan ook vies tegen dat er direct zo fel op gereageerd wordt ... waar is de ruimte voor afwijkende meningen en/of het vertrouwen in de zelfregulering van het mod-systeem ?
Men had ook gewoon een -1 kunnen uitdelen en/of een tegen-reactie kunnen posten i.p.v. binnen 15 minuten na het posten (!!!) hier al te klagen over verkeerde moderaties ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Ik zie nergens in je post een onderbouwing. Daarmee is het ongegrond. En zelfs met een onderbouwing blijft het een troll. Negatieve uitspraak over een groep met als enige doel te kwetsen.SKiLLa schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:22:
DRM met rootkits, RIAA afpersingspraktijken en prijsafsprake; allemaal bekende voorbeelden die zelfs regelmatig op de T.net frontpage gestaan hebben. Dus hoezo "ongegrond" ?
Dat mag. En als die twee zinnen er niet in hadden gezeten was het wellicht een +1 waard geweest.En verder moet je die 2 zinnen uiteraard wel in de context blijven plaatsen, mijn relaas is niet een grote troll, ik plaats gewoon grote vraagtekens bij de integriteit en zorgvuldigheid van de gang van zaken.
En nogsteeds blijft het een troll. Nogsteeds wordt het woord "boeven" gebruikt om "slechterikken" aan te wijzen zonder onderbouwing.Daarbij noem ik ze "witte boorden boeven" juist om duidelijk te maken dat zij geen geschikte - onafhankelijke en boven alle ethische twijfel verheven - partij zijn om andere "boeven" (= downloaders) te beoordelen (wegens bovengenoemde zaken).
Welke feiten dan?Misschien niet 100% politiek correct of wetenschappelijk verantwoord, maar wel berustend op feiten.
Klopt, dat had gekund. Echter stond hij al snel op +1 en daar hoort hij duidelijk niet thuis.Het valt me dan ook vies tegen dat er direct zo fel op gereageerd wordt ... waar is de ruimte voor afwijkende meningen en/of het vertrouwen in de zelfregulering van het mod-systeem ?
Bij de ongegronde beschuldigingen struikelde ik vooral over de loktorrents. Sowieso geef je geen bronnen voor je uitspraken en als je mensen ergens van wil beschuldigen is dat heel verstandig. Anders krijg je al snel een wellus - nietus discussie waar niemand wat aan heeft. (En voor de duidelijkheid, die voorbeelden moeten in je reactie op de frontpage komen.)SKiLLa schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:22:
Dat zeg je hier, maar dat blijkt niet uit de context en daarmee blijft het een troll. Nogmaals wees duidelijk!Daarbij noem ik ze "witte boorden boeven" juist om duidelijk te maken dat zij geen geschikte - onafhankelijke en boven alle ethische twijfel verheven - partij zijn om andere "boeven" (= downloaders) te beoordelen (wegens bovengenoemde zaken).
Feiten die je niet bewijst, uitgaan van algemene kennis is niet voldoende. Bij voorbaat: 'iedereen weet het toch' is geen valide argument.Misschien niet 100% politiek correct of wetenschappelijk verantwoord, maar wel berustend op feiten. Het valt me dan ook vies tegen dat er direct zo fel op gereageerd wordt ... waar is de ruimte voor afwijkende meningen en/of het vertrouwen in de zelfregulering van het mod-systeem ?
Dat ie er zo snel al stond had ik niet gezien, maar die +1 is voor de huidige vorm van de reactie toch echt veel te hoog.Men had ook gewoon een -1 kunnen uitdelen en/of een tegen-reactie kunnen posten i.p.v. binnen 15 minuten na het posten (!!!) hier al te klagen over verkeerde moderaties ...
Wat denken we hier van?
Een user die tegen een troll van de ander ingaat al terecht aangezien degene waar hij het tegen heeft echt een flame post heeft richting de PS2.
Maar is de laatste zin dan ook de bedoeling of zeggen we nee dat moet niet dat hij dat zo zegt?
een nulletje of een -1 wat vinden jullie? er was ook een +1 uitgedeeld maar gezien de laatste zin vind ik dat niet juist.
Sinned123 in 'nieuws: Verkopen Playstation 2 halveren'
Een user die tegen een troll van de ander ingaat al terecht aangezien degene waar hij het tegen heeft echt een flame post heeft richting de PS2.
Maar is de laatste zin dan ook de bedoeling of zeggen we nee dat moet niet dat hij dat zo zegt?
een nulletje of een -1 wat vinden jullie? er was ook een +1 uitgedeeld maar gezien de laatste zin vind ik dat niet juist.
[ Voor 45% gewijzigd door pino85 op 29-01-2009 23:12 ]
Liefhebber van Tweakers
Dat laatste zinnetje had inderdaad niet gemoeten, maar ik ga hem daarvoor nog niet op -1 zetten. Ik houd het dus op een 0. Een +1 was ook zonder dat zinnetje zwaar overdreven.
[ Voor 30% gewijzigd door Dirk op 29-01-2009 23:13 ]
Als je dat vindt, dan is een nul toch meer op zijn plaats dan een -1? Van mij in ieder geval een nul. Blijft onverkort de argumentatie van DirkW, dat je wel dient te onderbouwen. Toch van mij een klein beetje het voordeel van de twijfel, cq. een nul.Croga schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:39:
[...]
Dat mag. En als die twee zinnen er niet in hadden gezeten was het wellicht een +1 waard geweest.
[...]
Pjerry leest de les....
Ik vind die laatste zin niet zo erg. Hij geeft gewoon zijn mening zonder harde aanval. Een nul lijkt mij heel terecht.pino22 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:53:
Wat denken we hier van?
Pjerry leest de les....
Ja ik neigde al naar de 0 had ik hem ook op gezet al maar twijfelde nog even omdat ik even niet zeker wist hoe zwaar moet zoiets nou wegen.
[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 29-01-2009 23:18 ]
Liefhebber van Tweakers
Anoniem: 22438 in 'nieuws: Firmwaredetails wijzen op komst nieuwe iPhone' moet door een vreselijke mismod van +2 (expert) en +1 (novis) nog een klein zetje richting de rode kuil hebben.
Pjerry leest de les....
Quote Croga: "Welke feiten dan?"
Laten we elkaar niet als klein kind behandelen; ik neem aan dat je wel eens kennis genomen hebt van een aantal van de - zeer uitgebreid in de media besproken - misstanden van de muziekindustrie in de afgelopen decennia ?
"Klopt, dat had gekund. Echter stond hij al snel op +1 en daar hoort hij duidelijk niet thuis.".
En een -1 uitdelen (ieder z'n mening) - was dus niet genoeg ? Nee, binnen 15 minuten (!) klagen over een onterechte +1 was de meest gepaste en beste oplossing die jij, als 38-jarige projectleider - kon bedenken als reactie op het woord "boeven"
... Sorry hoor, maar dat is voor iemand van jou caliber minstens net zo ongepast als deze persoonlijke "spiegel voorhoud"-reactie mijnerzijds. Denk daar maar eens over na !
Quote DirkW: "Feiten die je niet bewijst, uitgaan van algemene kennis is niet voldoende. Bij voorbaat: 'iedereen weet het toch' is geen valide argument.".
Qua beargumentering ben ik het helemaal met je eens, maar het ging me in de post om de twijfelachtige consequenties van de "deal" onder de aandacht te brengen en niet om (semi-offtopic) te bewijzen dat platenmaatschappijen niet zo fris handelen (in de hoop een +1 te scoren ofzo); het was simpelweg als beeldvormende context bedoelt. En een niet (in de post) onderbouwd feit is nog niet automatisch een ongegronde beschuldiging.
Maar om het dan ook maar meteen met een -1 af te doen, vind ik weer een brug te ver. Op T.net mag je toch wel verwachten dat mensen enige kennis van de relevante materie hebben. Of is het gebruik van "corruptie" in een bouwfraude-gerelateerde post zonder het bijbehorende afschrift van het parlementaire onderzoek soms ook direct trollen ?
Ik geef grif toe dat de opmerking "witte-boorden-boeven" bij het teruglezen niet lekker tot z'n recht komt, maar het gaat me al helemaal niet om de uiteindelijk score van +1 of -1 (lekker belangrijk); het gaat me om de mierenneukerige bureaucratische reacties op de post (binnen 15 minuten).
Is dat anno 2009 nou echt de manier waarop T.net - en de community zelf - met reacties en moderaties wenst om te gaan ? Prima hoor; maar dan neem ik hierbij afscheid, ik wens geen onderdeel van een dergelijke 1984 community te zijn ...
Nee serieus, het "nieuwe" moderatie-systeem werkt blijkbaar gewoon niet goed. Er zijn "richtlijnen" die vervolgens als een heilig schrift behandelt worden (iets met doel en middel door elkaar halen), versterkt door het "meeloop-modereren" als gevolg van geldende moderatie regels.
En diezelfde regels propageren "goed onderbouwde" posts (ensich niets mis mee natuurlijk), maar helaas met gevolg dat je strategische posters krijgt die het hele topic scannen op sterke - doch politiek veilige, correcte - argumenten; die bij elkaar plakken met een paar links naar Wikipedia-pagina's ofzo en vervolgens dikke +2s incasseren met mooi geformuleerde wollige dubbelposts terwijl je bijna nooit meer echt interessante of gedurfde posts leest. Nee, stel je voor dat je hoofd boven het maaiveld uitsteekt ... Of ben ik soms de enige die deze trend van "vervlakking" al langere tijd opmerkt ?
PS: Voor de goede orde wil ik nog even zeggen dat bovenstaande absoluut geen persoonlijk verwijt richting DirkW is, maar als opbouwende kritiek richting de redactie.
Laten we elkaar niet als klein kind behandelen; ik neem aan dat je wel eens kennis genomen hebt van een aantal van de - zeer uitgebreid in de media besproken - misstanden van de muziekindustrie in de afgelopen decennia ?
"Klopt, dat had gekund. Echter stond hij al snel op +1 en daar hoort hij duidelijk niet thuis.".
En een -1 uitdelen (ieder z'n mening) - was dus niet genoeg ? Nee, binnen 15 minuten (!) klagen over een onterechte +1 was de meest gepaste en beste oplossing die jij, als 38-jarige projectleider - kon bedenken als reactie op het woord "boeven"
Quote DirkW: "Feiten die je niet bewijst, uitgaan van algemene kennis is niet voldoende. Bij voorbaat: 'iedereen weet het toch' is geen valide argument.".
Qua beargumentering ben ik het helemaal met je eens, maar het ging me in de post om de twijfelachtige consequenties van de "deal" onder de aandacht te brengen en niet om (semi-offtopic) te bewijzen dat platenmaatschappijen niet zo fris handelen (in de hoop een +1 te scoren ofzo); het was simpelweg als beeldvormende context bedoelt. En een niet (in de post) onderbouwd feit is nog niet automatisch een ongegronde beschuldiging.
Maar om het dan ook maar meteen met een -1 af te doen, vind ik weer een brug te ver. Op T.net mag je toch wel verwachten dat mensen enige kennis van de relevante materie hebben. Of is het gebruik van "corruptie" in een bouwfraude-gerelateerde post zonder het bijbehorende afschrift van het parlementaire onderzoek soms ook direct trollen ?
Ik geef grif toe dat de opmerking "witte-boorden-boeven" bij het teruglezen niet lekker tot z'n recht komt, maar het gaat me al helemaal niet om de uiteindelijk score van +1 of -1 (lekker belangrijk); het gaat me om de mierenneukerige bureaucratische reacties op de post (binnen 15 minuten).
Is dat anno 2009 nou echt de manier waarop T.net - en de community zelf - met reacties en moderaties wenst om te gaan ? Prima hoor; maar dan neem ik hierbij afscheid, ik wens geen onderdeel van een dergelijke 1984 community te zijn ...
Nee serieus, het "nieuwe" moderatie-systeem werkt blijkbaar gewoon niet goed. Er zijn "richtlijnen" die vervolgens als een heilig schrift behandelt worden (iets met doel en middel door elkaar halen), versterkt door het "meeloop-modereren" als gevolg van geldende moderatie regels.
En diezelfde regels propageren "goed onderbouwde" posts (ensich niets mis mee natuurlijk), maar helaas met gevolg dat je strategische posters krijgt die het hele topic scannen op sterke - doch politiek veilige, correcte - argumenten; die bij elkaar plakken met een paar links naar Wikipedia-pagina's ofzo en vervolgens dikke +2s incasseren met mooi geformuleerde wollige dubbelposts terwijl je bijna nooit meer echt interessante of gedurfde posts leest. Nee, stel je voor dat je hoofd boven het maaiveld uitsteekt ... Of ben ik soms de enige die deze trend van "vervlakking" al langere tijd opmerkt ?
PS: Voor de goede orde wil ik nog even zeggen dat bovenstaande absoluut geen persoonlijk verwijt richting DirkW is, maar als opbouwende kritiek richting de redactie.
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
'Dat weet iedereen toch' is geen argument had ik al gezegd, als jij ernstige beschuldigingen wil kunnen uiten moet je die kunnen onderbouwen!SKiLLa schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 02:22:
Quote Croga: "Welke feiten dan?"
Laten we niet op de man spelen, daar haal je alleen maar de discussie onderuit. En voor de duidelijkheid, dit topic is er voor het melden van foutieve moderaties, en specifiek voor reacties die je niet alleen op de juiste score kunt krijgen. Dat hij al na 15 minuten werd gemeld is inderdaad snel, maar die +1 was fout en hij kon hem zelf niet op de juiste (-1) score krijgen. En of die score terecht was of niet, zijn melding was snel, maar terecht."Klopt, dat had gekund. Echter stond hij al snel op +1 en daar hoort hij duidelijk niet thuis.".
En een -1 uitdelen (ieder z'n mening) - was dus niet genoeg ? Nee, binnen 15 minuten (!) klagen over een onterechte +1 was de meest gepaste en beste oplossing die jij, als 38-jarige projectleider - kon bedenken als reactie op het woord "boeven"... Sorry hoor, maar dat is voor iemand van jou caliber minstens net zo ongepast als deze persoonlijke "spiegel voorhoud"-reactie mijnerzijds. Denk daar maar eens over na !
Als je dat niet wil bewijzen, gebruik dan ook die argumenten niet. Als je dergelijke beschuldigingen wil uiten, onderbouw ze dan. Niet onderbouwde beschuldigingen zijn alleen maar potentiële flames en trolls, wat jij bedoelde weet ik niet, ik zie alleen maar wat je hebt opgeschreven en alleen daar kan ik een waardering aan hangen.Quote DirkW: "Feiten die je niet bewijst, uitgaan van algemene kennis is niet voldoende. Bij voorbaat: 'iedereen weet het toch' is geen valide argument.".
Enige kennis kun je inderdaad vanuit gaan, maar bij dergelijke beschuldigingen verwacht ik dat je op zijn minst iets onderbouwd, jij onderbouwd géén van je beschuldigingen.Maar om het dan ook maar meteen met een -1 af te doen, vind ik weer een brug te ver. Op T.net mag je toch wel verwachten dat mensen enige kennis van de relevante materie hebben. Of is het gebruik van "corruptie" in een bouwfraude-gerelateerde post zonder het bijbehorende afschrift van het parlementaire onderzoek soms ook direct trollen ?
Het moderatiesysteem heeft tot doel kwalitatief goede reacties aan te moedigen, om dit doel te bereiken zijn een aantal regels opgesteld, waaraan iedereen zich heeft te houden. Dit gebeurd er niet altijd en bovendien is er ook wel eens sprake van misinterpretatie. Om dergelijke gevallen op te vangen is dit topic gemaakt. En ja, dat levert vervolgens bureaucratie op, want dan moet gecontroleerd worden welke score een post nu werkelijk waard is. En ja, dan wordt er gekeken naar details. En nee, het is geen bemoeizuchtigheid dat mensen de reacties hier melden, het is de wens om de community een goed leesbaar artikel inclusief reacties voor te schotelen.Ik geef grif toe dat de opmerking "witte-boorden-boeven" bij het teruglezen niet lekker tot z'n recht komt, maar het gaat me al helemaal niet om de uiteindelijk score van +1 of -1 (lekker belangrijk); het gaat me om de mierenneukerige bureaucratische reacties op de post (binnen 15 minuten).
En als je al het bovenstaande niet wil, maar gewoon simpelweg vrijheid-blijheid, dan kan het inderdaad wezen dat tweakers.net geen website voor jou is, aangezien deze kwaliteit stelt boven vrijheid.
Tja, wat heeft meer nut voor 'de community', iemand die simpelweg zijn mening uit en daarbij een aantal niet onderbouwde beschuldigingen in het rond slingert, of iemand die verteld waar het voor staat, de feiten bij elkaar voegt en gewoon een duidelijke, goed onderbouwde post neerzet?En diezelfde regels propageren "goed onderbouwde" posts (ensich niets mis mee natuurlijk), maar helaas met gevolg dat je strategische posters krijgt die het hele topic scannen op sterke - doch politiek veilige, correcte - argumenten; die bij elkaar plakken met een paar links naar Wikipedia-pagina's ofzo en vervolgens dikke +2s incasseren met mooi geformuleerde wollige dubbelposts terwijl je bijna nooit meer echt interessante of gedurfde posts leest. Nee, stel je voor dat je hoofd boven het maaiveld uitsteekt ... Of ben ik soms de enige die deze trend van "vervlakking" al langere tijd opmerkt ?
Ik zie hier een algemeen verwijt naar het algemene beleid, daar voel ik me echt niet persoonlijk mee aangesproken hoor. Overigens is dit ook geen zaak voor de redactie, die heeft niets te doen met de moderaties, uiteindelijk moet je bij Femme zijn, die is de motor achter het moderatiesysteem, al neemt hij niet vaak persoonlijk deel aan de discussies.PS: Voor de goede orde wil ik nog even zeggen dat bovenstaande absoluut geen persoonlijk verwijt richting DirkW is, maar als opbouwende kritiek richting de redactie.
Heb hem ook een zetje gegeven is idd een -1.Pjerry schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 00:37:
Anoniem: 22438 in 'nieuws: Firmwaredetails wijzen op komst nieuwe iPhone' moet door een vreselijke mismod van +2 (expert) en +1 (novis) nog een klein zetje richting de rode kuil hebben.
Maar hij zit nu nog op het randje van neutraal
Is dit een +2 volgens jullie of een +1
Ik moet zeggen ik vind ik deze gewoon beter tov de standaard +1 posts die er gemaakt zijn in dit gehele topic.
painkill in 'nieuws: Ierse provider gaat klanten die illegaal muziek downloaden afsluiten'
[ Voor 33% gewijzigd door pino85 op 30-01-2009 08:44 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik twijfel een beetje.
Het is duidelijk minimaal een +1, maar een +2 vind ik eigenlijk wat te hoog.
Ten eerste omdat een aantal zaken niet kloppen met het artikel. (de provider gaat bv zelf niet bekijken wat er illegaal is of niet)
En verder zijn het een beetje de standaard argumenten. op zich geen slechte argumenten, maar als je ze elke week weer een aantal keren ziet langs komen, dan heeft met voor mijn gevoel niet meer de grote meerwaarde van een +2.
Inderdaad is de post wel een stuk beter dan de meeste anderen in de thread, maar die heb ik dan ook voornamelijk een 0 gegeven. Dus dat is ook geen reden voor mij om naar +2 te gaan.
Het is duidelijk minimaal een +1, maar een +2 vind ik eigenlijk wat te hoog.
Ten eerste omdat een aantal zaken niet kloppen met het artikel. (de provider gaat bv zelf niet bekijken wat er illegaal is of niet)
En verder zijn het een beetje de standaard argumenten. op zich geen slechte argumenten, maar als je ze elke week weer een aantal keren ziet langs komen, dan heeft met voor mijn gevoel niet meer de grote meerwaarde van een +2.
Inderdaad is de post wel een stuk beter dan de meeste anderen in de thread, maar die heb ik dan ook voornamelijk een 0 gegeven. Dus dat is ook geen reden voor mij om naar +2 te gaan.
Wat mij betreft gewoon een (dikke) +1. De post mag dan heel lang zijn, maar eigenlijk staat er heel weinig concreets in. De meeste 'argumenten' zijn vage vermoedens, en zaken die al 100 keer de reveu gepasseerd zijn.
Een stukje beschouwing zet ik dan weer wel op +2. Dat niveau is niet heilig enzo.
Ja ik vind het ook er net tussen in een 1.5 kunnen we niet geven, maar dan bekijk ik gewoon de andere +1 posts en dan neig ik naar een +2 toe en die deel ik dan ook uit.
Ik vind dat er al snel geen +2 word uitgedeeld terwijl ik dacht dat we dit toch vaker zouden moeten toepassen omdat het lijkt zoals in het kleine +2 topic in de start post dacht ik uit mijn hoofd stond dat men er te weinig uitdeelt.
Maar afijn dat is een gehele andere discussie
Even weer wat anders,
Deze post is toch gewoon een nulletje ipv een min 1
Onschuldig doelend op dat keulen centraler ligt en dichterbij
Anoniem: 44174 in 'nieuws: Gamesbeurs definitief in Keulen na annulering Leipzig'
Ik vind dat er al snel geen +2 word uitgedeeld terwijl ik dacht dat we dit toch vaker zouden moeten toepassen omdat het lijkt zoals in het kleine +2 topic in de start post dacht ik uit mijn hoofd stond dat men er te weinig uitdeelt.
Maar afijn dat is een gehele andere discussie
Even weer wat anders,
Deze post is toch gewoon een nulletje ipv een min 1
Onschuldig doelend op dat keulen centraler ligt en dichterbij
Anoniem: 44174 in 'nieuws: Gamesbeurs definitief in Keulen na annulering Leipzig'
[ Voor 19% gewijzigd door pino85 op 30-01-2009 11:37 ]
Liefhebber van Tweakers
hmm, ik denk dat ie een -1 *zwaar overbodig* heeft gekregen.
De allereerste reactie gisteren was al dat het lekker dicht bij is.
Dan is deze reactie van vandaag toch echt heeeel erg nutteloos.
De allereerste reactie gisteren was al dat het lekker dicht bij is.
Dan is deze reactie van vandaag toch echt heeeel erg nutteloos.
Heb even de FaQ bekeken wat die nu zegt als richtlijn hier over in dit geval.
Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen nuttige bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau
et niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn
Delen uit de FaQ
Je kan het op allerlei manieren interpeteren denk ik( dat is ook het mooie natuurlijk)
Daarnaast als we echt vinden dat alles wat 2x is gezegd of 5x of 10x naar de -1 moet ondanks dat het onschuldig en goed bedoelde posts zijn zonder trolls/flames oid dan is er nog veel werk aan de winkel ben ik bang, want wanneer gaat dit in werking? ik zie vaak berichten waarin iemand voor de 6e keer oid iets aanhaalt wat al gezegd is maar die worden niet op -1 gezet.. maar gewoon op de nul ook na melding heb ik dat vaak gezien.
Kzie dus nog niet helemaal in waarom ik hem zo zou moeten bestraffen, ik geef hem het voordeel, al is er al 3x gezegd oid dat het niet zo ver is, maar -1 vind ik dan moet je wel wat ergere dingen hebben gedaan.. ik ben in dit geval dan ook niet zo streng misschien.
Misschien kan iemand me wel uitleggen waarom hij wel naar de -1 moet, op een goed onderbouwde manier
Dan leer ik er ook weer wat van want nu tja ik begrijp het niet helemaal
Bij de 1 wel en de ander niet dan moeten we toch denk ik wat meer consequent gaan zijn( ik ook)
Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen nuttige bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau
et niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn
Delen uit de FaQ
Je kan het op allerlei manieren interpeteren denk ik( dat is ook het mooie natuurlijk)
Daarnaast als we echt vinden dat alles wat 2x is gezegd of 5x of 10x naar de -1 moet ondanks dat het onschuldig en goed bedoelde posts zijn zonder trolls/flames oid dan is er nog veel werk aan de winkel ben ik bang, want wanneer gaat dit in werking? ik zie vaak berichten waarin iemand voor de 6e keer oid iets aanhaalt wat al gezegd is maar die worden niet op -1 gezet.. maar gewoon op de nul ook na melding heb ik dat vaak gezien.
Kzie dus nog niet helemaal in waarom ik hem zo zou moeten bestraffen, ik geef hem het voordeel, al is er al 3x gezegd oid dat het niet zo ver is, maar -1 vind ik dan moet je wel wat ergere dingen hebben gedaan.. ik ben in dit geval dan ook niet zo streng misschien.
Misschien kan iemand me wel uitleggen waarom hij wel naar de -1 moet, op een goed onderbouwde manier
Dan leer ik er ook weer wat van want nu tja ik begrijp het niet helemaal
Bij de 1 wel en de ander niet dan moeten we toch denk ik wat meer consequent gaan zijn( ik ook)
[ Voor 49% gewijzigd door pino85 op 30-01-2009 12:08 ]
Liefhebber van Tweakers
Dat hij net iets meer dan 100km moet rijden om er te zijn heeft geen enkele binding met de thread en is zwaar overbodig. Er is totaal geen inhoud. Wat mij betreft valt hij onder dit stukje:
En ja, de FAQ is natuurlijk onderhevig aan persoonlijke interpretatieReacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 30-01-2009 12:09 ]
Ja ik begrijp het ook deels maar dan de volgende vraag.
Wanneer is iets overbodig als reactie doelend op als iets al meerdere keren is gezegd.
Als je de 5e bent die zo';n reactie plaatst of de 4e of de 3e of de 2e of?
Snap je wat mijn punt is?
Hij is in dit geval de 3e uit mijn hoofd die zo'n soort opmerking plaatste.
Er is tevens nog iemand die nog niet gemod is die dit ook plaatste moet die dan ook naar de -1?
Maar ik begin het wel meer te begrijpen iig RoD
Wanneer is iets overbodig als reactie doelend op als iets al meerdere keren is gezegd.
Als je de 5e bent die zo';n reactie plaatst of de 4e of de 3e of de 2e of?
Snap je wat mijn punt is?
Hij is in dit geval de 3e uit mijn hoofd die zo'n soort opmerking plaatste.
Er is tevens nog iemand die nog niet gemod is die dit ook plaatste moet die dan ook naar de -1?
Maar ik begin het wel meer te begrijpen iig RoD
[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 30-01-2009 12:16 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik ben normaal gesproken heel soepel wat betreft dubbelposts en nutteloze posts.
Maar in dit geval zijn er de avond daarvoor al 5 reacties geweest die vertellen dat het lekker dichtbij is.
En dat in een thread van in totaal maar een stuk of 15 reacties.
Als de poster dan 's ochtends denkt dat er ook maar één persoon op zijn 6de reactie over de afstand zit te wachten, dan heeft ie wat mij betreft toch wel een beetje een bord voor zijn kop...
Voor mij ligt het een beetje tussen de 0 en 1 in.
Als ie ditzelfde nou gisteravond ongeveer gelijk met de rest had gepost, dan had ik het een 0 gegeven, maar nu slaat de schaal voor mij door naar -1.
Maar in dit geval zijn er de avond daarvoor al 5 reacties geweest die vertellen dat het lekker dichtbij is.
En dat in een thread van in totaal maar een stuk of 15 reacties.
Als de poster dan 's ochtends denkt dat er ook maar één persoon op zijn 6de reactie over de afstand zit te wachten, dan heeft ie wat mij betreft toch wel een beetje een bord voor zijn kop...
Voor mij ligt het een beetje tussen de 0 en 1 in.
Als ie ditzelfde nou gisteravond ongeveer gelijk met de rest had gepost, dan had ik het een 0 gegeven, maar nu slaat de schaal voor mij door naar -1.
Bedankt Mjtdevries
Ik had het nog niet gezien maar nu je het zegt klopt inderdaad
Ja ik snap het argument nu wel, dat is het mooie van feedback en even overleggen andere invalshoeken doen een mens goed, hij zal door mij ook naar de -1 worden gezet , maar soms blijft het moeilijk vanwege wat ik hier boven schreef, wat is de grens die moet worden getrokken, maar ach daar hebben we dit topic voor als je het even niet weet beter eerst posten dan blind maar modden toch.
heb de andere reactie ook naar de -1 geplaatst aangezien ook die wederom het zelfde zegt.
Weer over naar de orde van de dag, deze kreeg een +2 lijkt me niet juist
De post boven onderstaande reactie ook trouwens
Felke in 'nieuws: Rechter oordeelt dat WoW-bot DMCA schendt'
Ik had het nog niet gezien maar nu je het zegt klopt inderdaad
Ja ik snap het argument nu wel, dat is het mooie van feedback en even overleggen andere invalshoeken doen een mens goed, hij zal door mij ook naar de -1 worden gezet , maar soms blijft het moeilijk vanwege wat ik hier boven schreef, wat is de grens die moet worden getrokken, maar ach daar hebben we dit topic voor als je het even niet weet beter eerst posten dan blind maar modden toch.
heb de andere reactie ook naar de -1 geplaatst aangezien ook die wederom het zelfde zegt.
Weer over naar de orde van de dag, deze kreeg een +2 lijkt me niet juist
De post boven onderstaande reactie ook trouwens
Felke in 'nieuws: Rechter oordeelt dat WoW-bot DMCA schendt'
[ Voor 48% gewijzigd door pino85 op 30-01-2009 12:42 ]
Liefhebber van Tweakers
Die +2 scores waren mij net ook opgevallen.
Zal wel dezelfde persoon zijn geweest die ze allebei +2 heeft gegveven. En die zal ook wel flink afgestraft worden door de modbot neem ik aan.
Heb ze allebei een 0 gegeven. Kijk, zo soepel ben ik dan wel weer voor nutteloze posts
Zal wel dezelfde persoon zijn geweest die ze allebei +2 heeft gegveven. En die zal ook wel flink afgestraft worden door de modbot neem ik aan.
Heb ze allebei een 0 gegeven. Kijk, zo soepel ben ik dan wel weer voor nutteloze posts
Ja inderdaad , heb ze ook 2x een nul gegeven, zijn grapjes dragen weinig bij voor de rest.
Deze volgende twijfel ik tussen de 0 en -1 al neig ik naar de -1 vanwege de toonzetting vooral in het laatste gedeelte.
Edit: iemand heeft hem een +2 gegeven..
wankel in 'nieuws: Rechter oordeelt dat WoW-bot DMCA schendt'
Deze volgende twijfel ik tussen de 0 en -1 al neig ik naar de -1 vanwege de toonzetting vooral in het laatste gedeelte.
Edit: iemand heeft hem een +2 gegeven..
wankel in 'nieuws: Rechter oordeelt dat WoW-bot DMCA schendt'
[ Voor 83% gewijzigd door pino85 op 30-01-2009 13:43 ]
Liefhebber van Tweakers
"... En nee, het is geen bemoeizuchtigheid dat mensen de reacties hier melden, het is de wens om de community een goed leesbaar artikel inclusief reacties voor te schotelen.En als je al het bovenstaande niet wil, maar gewoon simpelweg vrijheid-blijheid, dan kan het inderdaad wezen dat tweakers.net geen website voor jou is, aangezien deze kwaliteit stelt boven vrijheid.".
Leuk statement, maar van die kwaliteit is anders verdomd weinig te merken. En is vrijheid en tolerantie niet een essentieel onderdeel van de kwaliteit in dit geval ? Nee, mooie woorden, maar het beleid is gewoon een commerciele farce die de sfeer niet verbetert, getuige jullie eigen onderzoek.
Misschien wordt het dus een tijd om zelf ten rade te gaan over het beleid, onder het mom van "leading by example" ...
Leuk statement, maar van die kwaliteit is anders verdomd weinig te merken. En is vrijheid en tolerantie niet een essentieel onderdeel van de kwaliteit in dit geval ? Nee, mooie woorden, maar het beleid is gewoon een commerciele farce die de sfeer niet verbetert, getuige jullie eigen onderzoek.
Misschien wordt het dus een tijd om zelf ten rade te gaan over het beleid, onder het mom van "leading by example" ...
Ik zie in die thread niet eens zo snel of er al duidelijke conclusies uit het onderzoek zijn gekomen. Tweakers is geen democratie, ook het modden niet. Kijk maar wat er gebeurt in de topics over OS-en en browsers, daar zie je wat er gebeurt als we vrijheid/blijheid zouden aanhouden (het modden is aldaar dus duidelijk gebaseerd op vrijheid/blijheid/emoties). Wat mij betreft moet het mod-systeem dus juist nog wat strikter en beter worden toegepast. Onder vrijheid/blijheid wordt tegenwoordig maar al te vaak verstaan dat je mensen zonder reden mag beledigen of generaliseren, "moet kunnen", ik vind het heerlijk dat er op Tweakers iets kritischer naar wordt gekeken. Wil je hier aan discussies meedoen, dan heb je je te houden aan een bepaalde etiquette, gewoon goed fatsoen tonen en als het kan de boel een beetje onderbouwen, daar is echt niets saais aan hoor. Ik zie al veel teveel sites waar mensen zomaar vanalles roepen, daar zit ik niet op te wachten en aangezien mensen zich niet uit zichzelf massaal gaan gedragen, moet die vrijheid/blijheid enigzins worden beperkt.SKiLLa schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:01:
Van onderbouwing is hier ook niet veel te merkenSKiLLa schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:01:
"... En nee, het is geen bemoeizuchtigheid dat mensen de reacties hier melden, het is de wens om de community een goed leesbaar artikel inclusief reacties voor te schotelen.En als je al het bovenstaande niet wil, maar gewoon simpelweg vrijheid-blijheid, dan kan het inderdaad wezen dat tweakers.net geen website voor jou is, aangezien deze kwaliteit stelt boven vrijheid.".
Leuk statement, maar van die kwaliteit is anders verdomd weinig te merken.
Wat hebben vrijheid en tolerantie met het moderatiesysteem te maken? Het is besloten om reacties op inhoud te modden, en hier dus een waardering aan te hangen. Als je mee wilt modden, doe je dat volgens de richtlijnen, en anders mod je niet. Verder ben je vrij (binnen de grenzen van wat redelijk is) vrij om te posten wat je wilt. En commercieel? Kom op zeg. Het hele moderatiesysteem wordt in stand gehouden door vrijwilligers.En is vrijheid en tolerantie niet een essentieel onderdeel van de kwaliteit in dit geval ? Nee, mooie woorden, maar het beleid is gewoon een commerciele farce die de sfeer niet verbetert, getuige jullie eigen onderzoek.
Sorry hoor, maar met zo'n reply waarin er met wat losse termen gesmeten wordt kunnen we niks beginnen.
@Skilla,
Ik denk dat dit niet de juiste plaats is om over het gehele mod systeem in discussie te gaan.
Dit topic is daar voor niet bedoelt imo, als je klachten hebt moet je denk ik uiteindelijk bij Femme zijn( dacht ik uit mijn hoofd) en de klacht bij hem neer leggen over wat jij slecht vind aan het huidige systeem en wat er zou veranderd moeten worden.
Ik denk dat dit niet de juiste plaats is om over het gehele mod systeem in discussie te gaan.
Dit topic is daar voor niet bedoelt imo, als je klachten hebt moet je denk ik uiteindelijk bij Femme zijn( dacht ik uit mijn hoofd) en de klacht bij hem neer leggen over wat jij slecht vind aan het huidige systeem en wat er zou veranderd moeten worden.
[ Voor 33% gewijzigd door pino85 op 30-01-2009 15:35 ]
Liefhebber van Tweakers
@Skilla
Als je zo'n reply neerzet heb je al zo'n generalisatie aan je broek hangen dat je betoog sowieso bijkans te grof is. Wat Scherprechters als DirkW je dan voor de voeten werpen (ik deel dat overigens maar half) zijn andere zaken, deze zinssnede kost je gewoon de waarde van je betoog, ook al heb je voortreffelijk gelijk. Die -1 is onterecht maar een beloning voor zulke zinnen krijg je ook niet.Muziekmaatschappijen zijn enorm grote boeven, dat weet iedereen,
Leading by example is dat hier toch een spiegel voorgehouden wordt. Zijn dat scherprechters of powermods, beide zullen niet vaak zo'n zinssnede voor waar aannemen. Grote woorden zijn er al genoeg en overschreeuwen zichzelf maar al te vaak. Zoals ook hier een url van een beter GoT wordt aangehaald terwijl dat topic over GoT gaat en we hier zuiver en alleen over de FP praten. Wat dus in dat topic staat aan schone schijn en rommel is verder niet relevant.SKiLLa schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:01:
Wat denken we hier van? ik zie niets waardoor hij naar -1 moet worden gezet
evleerdam in 'nieuws: Rechter oordeelt dat WoW-bot DMCA schendt'
Edit: is al omhoog gemod bedankt
evleerdam in 'nieuws: Rechter oordeelt dat WoW-bot DMCA schendt'
Edit: is al omhoog gemod bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door pino85 op 30-01-2009 17:12 ]
Liefhebber van Tweakers
Dannydekr in 'nieuws: Programma's Uitzending Gemist al na drie minuten online'
offtopic discussie. -1
offtopic discussie. -1
🌞🍃
Wat is er offtopic aan? Volgens mij is het behoorlijk ontopic. Ik snap alleen het linkje niet.
Dat linkje gaat over de nieuwste zender, volgens sommigen onzinnig, maar die toch weer een hoop subsidie zal krijgen als ie er inderdaad komt. Maar ik vind het ook nog wel voldoende ontopic.
[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 30-01-2009 18:02 ]
Ja, ik zie het probleem ook niet... De vraag is waar het geld voor 'uitzending gemist' vandaan komt, en daar wordt antwoord op gegeven. Lijkt me hardstikke ontopic.
Het linkje is weliswaar zwaar gekleurd, maar ik denk niet dat de informatie vervalst is...
Natuurlijk, die reacties die daar op volgens zijn wel off-topic. Maar die staan al op rood...
Het linkje is weliswaar zwaar gekleurd, maar ik denk niet dat de informatie vervalst is...
Natuurlijk, die reacties die daar op volgens zijn wel off-topic. Maar die staan al op rood...
Degene die hier een +2 heeft gegeven mag ook wel eens nagekeken worden?
TUX2K in 'nieuws: Microsoft gaat Vista SP1 en XP SP3 verplichten'
Liefhebber van Tweakers
Dat is zeker geen +2 waard dus dat is door een mee-eensmodder gegeven. Zonder de rest van de reacties daar te hebben gezien vraag ik me wel af wat deze op -1 doet. Als dit geen dubbelpost is is dat net zo goed overdreven en kan die +2 ook een compensatiemod zijn!pino22 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 19:12:
Degene die hier een +2 heeft gegeven mag ook wel eens nagekeken worden?
Die had het artikel niet gelezen.
de tien mensen die dit +1 gegeven hebben verdienen wel speciale aandacht denk ik
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Hmm inderdaad, is niets meer dan maximaal een nul als je het mij vraag
Liefhebber van Tweakers
Is dit ook ongewenst? Anoniem: 175233 in 'nieuws: Microsoft gaat Vista SP1 en XP SP3 verplichten'
Vind hem er eigenlijk net even te lang over doorgaan. Misschien dat alleen een linkje een 0 waard was geweest?
Vind hem er eigenlijk net even te lang over doorgaan. Misschien dat alleen een linkje een 0 waard was geweest?
[ Voor 25% gewijzigd door pcgek op 30-01-2009 20:35 ]
Ja, want offtopic.
Misschien een idee om in de toekomst een link van dit topic te plaatsen bij het nieuwsartikel? In de buurt van
Geachte Redactie ofzo
Geachte Redactie ofzo
[ Voor 30% gewijzigd door pcgek op 30-01-2009 20:48 ]
Mmm, niet een supper nuttige post, maar ik vind deze veel te hard naar -1 getrokken: TUX2K in 'nieuws: Microsoft gaat Vista SP1 en XP SP3 verplichten'
Ondanks dat ik hem zelf ook op -1 gezet heb, zit ik mezelf ook af te vragen, waarom eigenlijk?
edit: Het nieuws is wel wat tegenstrijdig, maar als hij het gewoon wat beter had doorgelezen had tie ook kunnen weten dat zijn reactie verder nutteloos was.
edit: Het nieuws is wel wat tegenstrijdig, maar als hij het gewoon wat beter had doorgelezen had tie ook kunnen weten dat zijn reactie verder nutteloos was.
[ Voor 45% gewijzigd door pcgek op 30-01-2009 21:13 ]
Hij heeft het nieuwsartikel niet (goed) gelezen, waardoor zijn bericht nergens op slaat en meer over komt als een flame richting MS. Dus een -1 past daar wel bij.vgroenewold schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 20:55:
Mmm, niet een supper nuttige post, maar ik vind deze veel te hard naar -1 getrokken: TUX2K in 'nieuws: Microsoft gaat Vista SP1 en XP SP3 verplichten'
Vind ik ook. Die had ik ook al op 0 staan. Met 63x-1 denk ik echter wel dat er hoop Pro/Power-mods het niet met mij eens zijn.vgroenewold schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 20:55:
Anoniem: 69437
Hmm, weer even een reactie van mij: een -1 waard? Als je teruggaat naar de hoofd-thread (geweldige feature overigens dattie nu naar die post springt in de thread!) zie je dat iemand de hele draad op -1 heeft gezet. Ik denk niet dat elke post daarin een -1 waard is, aangezien het redelijk on-topic is.
Ik zou deze op 0 zetten:
90710 in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
Simon Verhoeven in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
Anoniem: 100904 in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
Dit is een twijfelgeval:
Anoniem: 80487 in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
En deze staan mooi op -1:
kozue in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
guitarzphreak in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
Ik zou deze op 0 zetten:
Simon Verhoeven in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
Anoniem: 100904 in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
Dit is een twijfelgeval:
En deze staan mooi op -1:
kozue in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
guitarzphreak in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit'
Duidelijk geval van een user die het artikel niet heeft gelezen (het artikel ontkracht namelijk letterlijk zijn stelling), maar alleen een snelle reactie wilde plaatsen in de hoop de eerste te zijn (imho). Een mislukte fipo, en dus een -1 imho.vgroenewold schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 20:55:
Virussen? Scan ze hier!
Mee eens wildhagen, hij had echt even beter moeten lezen eer meteen te reageren, zoals je al zegt wat hij stelt word letterlijk ontkracht.
Waarom deelt men +1 x4 uit en zelfs een +2 voor deze opmerking, ik begrijp daar niets van.. laatste dagen kom ik echt aparte moderaties tegen
Maar goed daar werkt de modbot wel mee af denk ik dan maar
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2963617
Waarom deelt men +1 x4 uit en zelfs een +2 voor deze opmerking, ik begrijp daar niets van.. laatste dagen kom ik echt aparte moderaties tegen

[ Voor 171% gewijzigd door pino85 op 30-01-2009 23:22 ]
Liefhebber van Tweakers
Dat ontopic gehalte vind ik nog tegenvallen, ik stoor me er minder aan dan aan de opera fanboys, maar het artikel gaat hier over de uitgestelde release van ff, niet over acid3. In dat kader is er dus ook nog wel wat voor te zeggen om inderdaad dat hele draadje op -1 te zetten. Maar goed, persoonlijk vind ik dat allemaal nog niet zo ernstig, dus ik heb de laatste paar reacties nog een 0 gegeven, inclusief die van jou.Anoniem: 69437 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 21:45:
Hmm, weer even een reactie van mij: een -1 waard? Als je teruggaat naar de hoofd-thread (geweldige feature overigens dattie nu naar die post springt in de thread!) zie je dat iemand de hele draad op -1 heeft gezet. Ik denk niet dat elke post daarin een -1 waard is, aangezien het redelijk on-topic is.
Ik zie daar enkel nutteloos fanboyisme, daar heb ik geen 0 voor over.Ik zou deze op 0 zetten:
Niet direct heel ontopic zoals ik hierboven al zei, maar ze kunnen nog wel, een krappe 0 van mij.
Hij haalt op zijn minst de discussie weer naar firefox, laat ik hem daar nog voor belonen, een 0.Dit is een twijfelgeval:
Mee eens.
Inderdaad, zoals ik al zei toen hij de eerste keer gemeld werd:wildhagen schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 22:44:
[...]
Duidelijk geval van een user die het artikel niet heeft gelezen (het artikel ontkracht namelijk letterlijk zijn stelling), maar alleen een snelle reactie wilde plaatsen in de hoop de eerste te zijn (imho). Een mislukte fipo, en dus een -1 imho.
Dirk schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 20:18:
Die had het artikel niet gelezen.
Het is dat het een poll is en de meeste nutteloze opmerkingen nog een 0 kunt geven, maar anders...pino22 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:00:
Mee eens wildhagen, hij had echt even beter moeten lezen eer meteen te reageren, zoals je al zegt wat hij stelt word letterlijk ontkracht.
Waarom deelt men +1 x4 uit en zelfs een +2 voor deze opmerking, ik begrijp daar niets van.. laatste dagen kom ik echt aparte moderaties tegen![]()
Edit:
kozue in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit' is een fikse troll, die mag van mij dus ook wel op -1...
@DirkW,
Inderdaad is een -1 heb hem een zetje naar de -1 gegeven
Inderdaad is een -1 heb hem een zetje naar de -1 gegeven
Liefhebber van Tweakers
Anoniem: 69437
Hmm, volgens mij heb ik die toon gefilterd tijdens het skimmen van de berichten. Ik las "doe mij maar desktop-integratie, da's beter voor de consistentie", alleen de "bah", smiley en zinloze rant tegen MS was me even ontgaan. Fixed.Dirk schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:45:
kozue in 'nieuws: Mozilla stelt Firefox 3.1 opnieuw uit' is een fikse troll, die mag van mij dus ook wel op -1...
Overigens, over dat Acid-test draadje in het Firefox-artikel... ik denk dat de relatie tussen Acid, Opera en Firefox geïmpliceerd wordt. Het impliciete onderwerp is de kwaliteit van de browsers, en of je dat kan meten met de Acid-tests. Vandaar dat ik het niet offtopic vind. Het heeft natuurlijk ook weer niet direct te maken met het uitstellen van de release van Firefox, maar dat is dan ook wel een heel erg specifiek onderwerp.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 69437 op 31-01-2009 01:28 ]
Waarom is Anoniem: 175233 in 'nieuws: Microsoft laat gebruikers Vista SP1 en XP SP3 niet langer blokkeren' op +2 gefixed? Hetgene dat hij meld staat letterlijk in het artikel, al is deze inderdaad enigszins raar opgebouwd.
When you only live once, try not to die?
Ik vind de powermod ook enigszins vreemd, en zeker een powermod naar +2. Het is weliswaar informatief, maar t.o.v. de inhoud van het nieuwsartikel heeft het ook weer niet zó veel toegevoegde waarde dat het een +2 zou moeten zijn. Zelf vind ik een +1 toch wel toepasselijker eerlijk gezegd.
Virussen? Scan ze hier!
Ik vind een +1 ook toepasselijker. Ook vind ik het vreemd dat ie op +2 gefixed is. Waarom moest dat?
Voor wat het waard is, ik ben het ook niet eens met die +2. En gezien Delerium in "Vista SP1 en XP SP3 worden niet verplich..." weet ik waarschijnlijk ook wel wie we moeten vragen dat ongedaan te maken...
Welke modmisbruiker geeft deze troll trouwens een +1? 
Een vergelijking met de maffia zonder onderbouwing is nogal trollerig zeg maar. Hij beschuldigt middels die vergelijking Belgacom c.q. de regering van het bezig zijn in de drugshandel, vermoorden, ontvoeren, afpersen van mensen en liquideren van tegenstanders.
Plus natuurlijk de compleet niet-onderbouwde beschuldiging van corruptie/omkoping in de tweede alinea.
Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling... daarom geef ik er dus ook mooi een -1 voor.
Een vergelijking met de maffia zonder onderbouwing is nogal trollerig zeg maar. Hij beschuldigt middels die vergelijking Belgacom c.q. de regering van het bezig zijn in de drugshandel, vermoorden, ontvoeren, afpersen van mensen en liquideren van tegenstanders.
Plus natuurlijk de compleet niet-onderbouwde beschuldiging van corruptie/omkoping in de tweede alinea.
Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling... daarom geef ik er dus ook mooi een -1 voor.
[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 31-01-2009 12:52 ]
Virussen? Scan ze hier!
Los van die vergelijking.. de rest van het draadje sluit er mooi bij aan. Een grote flame/troll. -1 indeed.
Zelf wilde ik deze post ook punten geven en merkte dat die fixed was.arne schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:24:
Waarom is Anoniem: 175233 in 'nieuws: Microsoft laat gebruikers Vista SP1 en XP SP3 niet langer blokkeren' op +2 gefixed? Hetgene dat hij meld staat letterlijk in het artikel, al is deze inderdaad enigszins raar opgebouwd.
Wa's dat toch voor raar idee, om een mod op fixed te zetten?!? Wie heeft dat gedaan en waarom?
Het modsysteem is er toch voor om een gemiddelde score te verkrijgen? En niet de mening van één Powermoderator.
Make music, not war
Laten we hopen dat het een misklikje was (zo niet dan hoor ik dat graag), ik heb de fixatie iig ongedaan gemaakt.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Gelijk gebruik van gemaakt door er nog een +1 aan te plakkenbotoo schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:18:
Laten we hopen dat het een misklikje was (zo niet dan hoor ik dat graag), ik heb de fixatie iig ongedaan gemaakt.
Pjerry leest de les....
Waarom wordt deze reactie op -1 gemod. Hij haalt er in zijn staatje nog wat extra verhelderende zaken bij. Kan toch niet fout zijn? Wellicht dat een hoop mensen dat niet willen lezen.
Pjerry leest de les....
Een linkje naar de desbetreffende reactie is wel handig
Anoniem: 95032 in 'nieuws: Verkopen Playstation 2 halveren'
(schaamrood)

DirkW het valt me toch tegen dat je nou niet begreep dat het om deze reactie ging....

DirkW het valt me toch tegen dat je nou niet begreep dat het om deze reactie ging....
[ Voor 22% gewijzigd door Pjerry op 31-01-2009 17:38 ]
Pjerry leest de les....
Dit topic is gesloten.