Het kleine-mismoderatietopic deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 18.603 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Wat zijn die +1 snel verdwenen die op beide reacties was gegeven.

edit:,Heb niet goed gekeken, staan er nog wel.

edit2: staan nog wel wat meer overgewaardeerde reacties tussen vanaf hier 8_ball in 'nieuws: Duitsers kunnen straatverlichting met mobieltje inschakelen' die van iemand een +1 hebben gekregen.

[ Voor 70% gewijzigd door pcgek op 25-02-2009 21:49 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ronny in 'nieuws: Intel verdedigt concept en merknaam van netbook'
Véél te offtopic voor de 0. De rest van de subdraad staat al op -1, maar deze mag daar ook nog naartoe imo.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze overduidelijke -1 een +2 gaf mag zijn modrechten ook wel per diect inleveren imho...

Virussen? Scan ze hier!

Anoniem: 230385

nieuws: Microsoft attendeert Vista- en Windows 7-gebruikers op WGA

Wat te doen met al het gepraat over Linux, Mac en andere dingen die helemaal niets te maken hebben met het nieuws item: soft mods.

Ja het kan intresant zijn, maar on-topic is het zeker niet, ellelange discussies over hoe makkelijk Linux software kan installeren of hoe moeilijk is, over welk systeem er eerst op de markt kwam, etc, etc het is toch gewoon off topic?

Vind het wel jammer dat het te moeilijk is voor mensen ontopic te blijven, zeker bij dir soort berichten kunnen de reacties er intresant zijn mits ontopic.

Verder worden er erg veel reacties op 1+ gezet die al offtopic zijn en/of bestaan uit een simpel linkje of een reeks open deuren. Ik moet me inhouden niet alles richting -1 te modden.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

@wildhagen:
Klopt, aan zijn andere moderaties te zien ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Kixtart op 26-02-2009 09:21 ]

☻/
/▌
/ \

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ikke_Niels in 'nieuws: Eerste benchmarks van AMD's 40nm RV740 duiken op' "klaagt / zeurt" over de naam van de komende ATI kaart, welke nog niet eens vast staat. Verder is het al eerder genoemd, dus je zou het zelfs als dubbelpost aanmerken. Een +1 lijkt mij iig te veel een 0 lijkt me beter.

+1 voor Countess in 'nieuws: Eerste benchmarks van AMD's 40nm RV740 duiken op' lijkt me ook wat wat veel, of niet?

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:38

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Eerder een troll. Maar iig een duidelijke -1 ja :)

Is deze reactie echt een +1 of +2 waard? Mij lijkt het eerder een -1, dit is iets wat in het GR-forum thuishoort, niet op de FP. Kan een powermod eens naar deze modmisbruikers kijken?

[ Voor 72% gewijzigd door wildhagen op 26-02-2009 17:17 ]

Virussen? Scan ze hier!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:38

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Linkje verwijderd

edit:
Is deze reactie echt een +1 of +2 waard? Mij lijkt het eerder een -1, dit is iets wat in het GR-forum thuishoort, niet op de FP. Kan een powermod eens naar deze modmisbruikers kijken?
Aantal daarvan intern nogmaals gemeld.

[ Voor 90% gewijzigd door Kixtart op 26-02-2009 17:36 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dannydekr in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''

Vragen worden ook al beloond met +1? Vind het een goeie vraag maar wel gewoon een 0, maar het antwoord is zeer zeker een +1.

Pmf1971 in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''

Deze +1 gever was zeker nog niet wakker, volgens mij is het eerder een -1 dan een +1, althans dat heb ik er voorover.

Er worden behoorlijk wat +1's gegeven voor open deuren en one liners, zal linkjes posten als ze er over een paar uur nog op +1 staan, hopelijk trekt het wel recht als iedereen een kop koffie heeft gehad en het draadje nog eens langs loopt :P

Keypunchie in 'nieuws: Google voegt advertenties toe aan Google News'

Wie daar een +2 voor over heeft krijgt van mij geen glas melk hoor }:O

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 230385 op 27-02-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kixtart schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:31:
edit:

[...]

Aantal daarvan intern nogmaals gemeld.
Tnx, maar reactie moet nog aardig wat zetjes hebben om op de -1 te komen helaas.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:18
Pff het lijkt wel nationale +1 dag op de FP vandaag... Zoals deze.. dat is toch geen +1 waardig tbh :? Ook bij reacties over Apple's mobile'me en het nieuw aangekondigde Dell scherm wordt vrolijk met +1 rondgestrooid..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Er was iemand behoorlijk aan het strooien met +2's. Diegene is daar inmiddels gedwongen mee gestopt. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:18
Zoiets als "Join me, or Die!" (Star Wars) ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Anoniem: 230385 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:16:
Dannydekr in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''

Vragen worden ook al beloond met +1? Vind het een goeie vraag maar wel gewoon een 0, maar het antwoord is zeer zeker een +1.
Een vraag die dusdanig essentiële punten aanstipt en daarbij ook referenties naar het verleden gebruikt, ja die mag op +1.
Pmf1971 in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''

Deze +1 gever was zeker nog niet wakker, volgens mij is het eerder een -1 dan een +1, althans dat heb ik er voorover.
Te zinloos, -1.
Er worden behoorlijk wat +1's gegeven voor open deuren en one liners, zal linkjes posten als ze er over een paar uur nog op +1 staan, hopelijk trekt het wel recht als iedereen een kop koffie heeft gehad en het draadje nog eens langs loopt :P
Je doelt bijvoorbeeld op -NRG- in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3'' en Pozo in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''? Die mogen wat mij betreft iig naar de 0 toe.
Keypunchie in 'nieuws: Google voegt advertenties toe aan Google News'

Wie daar een +2 voor over heeft krijgt van mij geen glas melk hoor }:O
0 is zat daar inderdaad.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GreenPictures in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Leuk om te weten maar wel offtopic dus 0.

Wederom leuk om te weten, maar voegt weinig toe dus gewoon een 0.

Pozo in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Ook na de edit gewoon een 0 lijkt me.

MSalters in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Deze one liner, lijkt me een nulletje.

vgroenewold in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Is weer gewoon een nul, wat hij zegt is ook al meerdere malen langs gekomen.

jbdeiman in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Voegt ook weinig toe.

Eguna in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Info is al eerder lags geweest, dus eigenlijk dubbelpost, -1 lijkt me te hard dus dan 0.

kalizec in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Een +1 zou nog net kunnen al heb ik er een 0 voor over, maar de +2 gever was aan het dag dromen.

chime in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Een nulltje.

Korben in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Nog een nulletje.

Blokker_1999 in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Zelfde verhaal over het verkopen van een quad core waarvan een core het niet goed deed, al vaak langsgekomen, soort van dubbelpost dus 0.

Anoniem: 290649 in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Weer een dikke nul.

kalizec in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Intresant maar geen +1 voor mij, er is zelfs een +2 voor gegeven wat vrijwel zeker een mismod is.

polytweaker in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
One liner, die gewoon op 0 moet staan.

Krentenbol in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Weer verhaal over quad core met een kapotte core, dubbelpost in mijn ogen dus 0.

White Dust in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Zelfde verhaal en met de sneer aan het einde mag die zelfs wel op -1, vandaag ben ik in een milde bui dus geef zelf een 0 :P

parent: Deddiekoel in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
child: kalizec in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Voegen weinig toe, dus een 0.

magnifor in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Mag w.m.b. wel op -1. De +1 gever is zeker in een gulle bui.

Nforcer181 in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Voor deze 0 worden ook +1 en +2 gemod.

Zo dat was mijn waslijstje voor dat draadje. Doe er mee wat je wilt, ik ga een glas melk drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Een aantal daarvan mogen van mij best een +1 hebben. Zo streng hoeven we ook niet te zijn. Interessante vraag of toevoeging 0 of +1. De +2's gegeven zijn allemaal van dezelfde die Cloud om 12.31 de rechten af heeft gepakt. Hij was wel heel slecht bezig :P

edit:
Hij was ook vaak de eerste, dus wat papegaaien die +1 geven waarschijnlijk. Verder toch wel met de meeste eens dat ze beter een 0 kunnen zijn, maar de 'dubbelposts' zijn vaak wel redelijk rond dezelfde tijd en niet echt een copy, dus daar blijf ik wel bij een +1.

[ Voor 35% gewijzigd door Kixtart op 27-02-2009 15:41 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Ik vind deze reactie wel een beetje onvriendelijk/ op de man gespeeld. Wat vinden jullie ervan? Degene die er een +2 aan heeft gegeven mag imo wel even nagekeken worden.

Kan iemand mijn reactie trouwens even modden? Is op een artikel van gisteren, en ik vind het altijd wel jamer als mijn reacties niet meer worden gemod.

Edit: deze reactie lijkt mij echt totaal nutteloos.

[ Voor 21% gewijzigd door Emile|IA op 27-02-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

1: Mag imho nog wel net een 0 hebben. -1 is zeker ook niet fout.
2: Done, nog nette informatie / eigen conclusie
3: Was geen Pro/PowerMod

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Kixtart schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:08:
1: Mag imho nog wel net een 0 hebben. -1 is zeker ook niet fout.
0 kan ik inderdaad goed voorstellen, hij heeft immers wel gelijk. Echter vind ik de manier waarop hij het zegt toch iets te flamerig, vandaar dat ik een -1 heb gegeven. Ik vond het een twijfelgeval, dus ik wou het toch even vragen. :)
2: Done, nog nette informatie / eigen conclusie
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Emile schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:03:
Ik vind deze reactie wel een beetje onvriendelijk/ op de man gespeeld. Wat vinden jullie ervan? Degene die er een +2 aan heeft gegeven mag imo wel even nagekeken worden.

Kan iemand mijn reactie trouwens even modden? Is op een artikel van gisteren, en ik vind het altijd wel jamer als mijn reacties niet meer worden gemod.

Edit: deze reactie lijkt mij echt totaal nutteloos.
Mwa, die eerste is vrij onschuldig. Het is een klein beetje een sneer, maar ach.. eigenlijk toch best wel licht, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Om ze dan maar eens in detail langs te gaan, Kixtart, waarom doe jij dat niet even, je had ze toch ook bekeken? Luilak. :P
0 idd.
Wederom leuk om te weten, maar voegt weinig toe dus gewoon een 0.
Zoals ik al eerder beargumenteerde, een vrij essentiële vraag en daarom een +1 waard.
idd.
Absoluut.
vgroenewold in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Is weer gewoon een nul, wat hij zegt is ook al meerdere malen langs gekomen.
8 minuten na het posten van een compleet nieuwsbericht ga ik in principe nog geen dubbelposts afstraffen, gewoon +1 dus.
Veel te weinig voor een +1 idd.
Eguna in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Info is al eerder langs geweest, dus eigenlijk dubbelpost, -1 lijkt me te hard dus dan 0.
Hier hetzelfde als de bovenstaande dubbelpost, alleen een minuutje later, ga ik dus ook niet afstraffen. Een +1.
Een +1 zou nog net kunnen al heb ik er een 0 voor over, maar de +2 gever was aan het dag dromen.
Niet te bescheiden, +1 mag best.
Een royale, maar een 0 is idd wel voldoende.
Opnieuw een royale 0.
Blokker_1999 in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Zelfde verhaal over het verkopen van een quad core waarvan een core het niet goed deed, al vaak langsgekomen, soort van dubbelpost dus 0.
Opnieuw zo kort na het posten van het nieuwsbericht, ik reken hem geen dubbelpost aan.
0 is wel voldoende hier idd.
Interessant maar geen +1 voor mij, er is zelfs een +2 voor gegeven wat vrijwel zeker een mismod is.
Kort maar krachtig, mag best op +1.
+1 is hier ronduit mismodden.
Krentenbol in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Weer verhaal over quad core met een kapotte core, dubbelpost in mijn ogen dus 0.
Na 20 minuten is voor mij de limiet ook wel bereikt idd, hier dus een 0.
White Dust in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Zelfde verhaal en met de sneer aan het einde mag die zelfs wel op -1, vandaag ben ik in een milde bui dus geef zelf een 0 :P
Moah, zo zwaar zou ik hem dat laatste zinnetje niet willen aanrekenen, maar een 0 is zat idd.
Niet te zuinig, dat soort details mogen best op +1.
magnifor in 'nieuws: 'AMD wil bios-fix tegen inschakelen vierde core op Phenom II X3''
Mag w.m.b. wel op -1. De +1 gever is zeker in een gulle bui.
Hoezo -1? Meer dan een 0 is het overigens ook niet waard.
Leuk nulletje.
Zo dat was mijn waslijstje voor dat draadje. Doe er mee wat je wilt, ik ga een glas melk drinken.
Zie mij commentaar, ik hoop dat je niet al te teleurgesteld bent. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik heb bijna precies hetzelfde gemod als DirkW zie ik :+

De 'royale 0' wel op +1 staan en TKing heeft bij mij wel nog geluk gehad :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Na >1100 posts toch maar door met een nieuw deeltje? :)
Het kleine-mismoderatietopic deel XIV

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:15
deze is volgens mij iets te goed op weg naar de -1..:
Afvalzak in 'nieuws: Pioneer toont achtspeed-blu-ray-brander'

is een onschuldig 0'tje en hij laat duidelijk zijn edit zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.