Die had op +1 gemogen, maar dan had je hem eerder moeten melden...

Daar staat ie inmiddels ruimschoots op.

Daar is het meldpunt voor.

Niet per definitie, maar wel in deze vorm inderdaad.
0 is zat.
Ook als het geen dubbelpost was geweest had hij van mij een -1 gekregen.
De reacties over de prijs van windows an sich vind ik nog voldoende ontopic om een 0 te geven, het onderwerp wordt gewoon wat breder getrokken van de prijzen van games naar de prijzen van software. Alle reacties over het prijsbeleid van MS vind ik dus nog voldoende ontopic. Daar waar het echter gaat over het omzeilen van de OEM-regels van MS gaat het me wel te ver offtopic, zie iets verderop in dat draadje. Dus
SSH in 'nieuws: Valve vindt games te duur' en verder en ook
mad_max234 in 'nieuws: Valve vindt games te duur' en het hele achterliggende draadje.
Daarnaast is een +1 voor
MadEgg in 'nieuws: Valve vindt games te duur' pure meningmodderij.
Dat had beter op een andere manier / plaats kunnen uiten...
pcgek schreef op zondag 22 februari 2009 @ 15:21:
Dat windows erbij gehaald word in verband met de hoge prijzen daarvan kan ik me wel voorstellen, dat hebben ze gemeen, al kun je een spel niet met een besturingsysteem vergelijken. Maar de reacties die gaan over de verschillende versies van windows, vind ik te ver offtopic.
Ik zie niet in wat de verschillende uitvoeringen van een besturingsysteem,te maken hebben met een spel die er maar in 1 soort te krijgen is.
Ik hoop dat bovenstaande duidelijk is, de prijsopbouw van software in het algemeen vind ik nog voldoende ontopic bij dit onderwerp.
Pjerry schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:48:
[...]
Met de laatste eens, hoewel ik me wel iets van zijn frustraties voor kan stellen, maar hij uit het op de verkeerde manier en de verkeerde plaats, plus dat hij niet inziet dat de moderatie niet afhangt van hoe goed je geschoold bent in de Nederlandse taal. Ik stuur die mensen altijd een PM met wat verbeteringsvoorstellen, is wat discreter en je maakt niet iemand onnodig belachelijk. Door de bank genomen krijg ik heel positieve reacties op mijn aanpak.
Moah, bij de reactie die hij aanhaalt zijn de spellingsfouten al dusdanig dat het flink storend begint te worden, een punt aftrek zou dus niet gek zijn. En dat heb ik dus ook gedaan.
Wat je daarboven bedoeld is me niet helemaal duidelijk. Ik heb die reacties gewoon op nul gemodereerd. Waarbij er een paar zijn die eigenlijk te ver afdwalen, maar dan toch maar op nul gehouden omdat het verschil met de andere nullen eigenlijk ook weer niet zo groot was.
Hij bedoeld de onderliggende threads met reacties over de prijs van windows, dus even terug gaan naar de thread en je ziet waar het het over heeft. Kijk hierboven voor wat ik ervan vind, de hier aangehaalde reactie houd ik dus ook op 0, maar andere reactie verderop in de thread gaan wel te ver offtopic.
@ Regeneration: Eens, eens
P.S. welke +2's???
Aan beide reacties is door iemand een +2 gegeven...

De kop is in dit geval een spijker.....

. Kom ik wel vaker tegen. Ik vind het soms ook wel vaag. Sommige goede reacties worden omlaag gemod vanwege te weinig onderbouwing, terwijl bij een volgende (soms mindere) reactie het gebrek aan onderbouwing wel geaccepteerd wordt. Overigens maak ik mezelf daar ook wel eens schuldig aan. Blijft moeilijke materie, maar jouw opmerking snijdt absoluut hout.
Ik vind de argumentatie hier ook ondermaats en heb dus zitten twijfelen tussen een 0 en een -1, al heb ik het nog op een 0 gehouden.