Zijn er nog mensen bij wie de RE5 demo gewoon vastloopt bij het loaden (laden na het eerste ingame filmpje met die kerel die op dat dak staat te schreeuwen).
Ik was telkens een offline co-op gestart, en heb de ps3 telkens daar via de knop moeten afzetten, want dat bleef maar duren. Iemand die kan zeggen hoelang die laadtijd daar is? Maar ik kan me niet voorstellen dat die langer is dan de periode die ik gewacht heb.
Een andere keer was het volledige hoofdmenu totaal f*cked, bleef maar op zwart gaan, terug komen, terug op zwart.
Ik zal later (morgen of zo) eens in singleplayer proberen, anders is het weer mooi 900Mb voor niets gedownload

(ja, limieten ja...) Van wat ik kon opmaken uit dat korte stukje te voet, pikken de controls snel op.
Ja, x om sneller te lopen (ipv analoog met de stick verder of minder ver duwen) is een beetje raar, maar het pakt wel snel op, vind ik. Ik weet het niet zeker, maar er staat me iets van bij dat ik nog al games gespeeld heb die het op die manier doen, maar vraag me niet welke. Het komt me in elk geval niet helemaal 'onbekend' over.
Ik heb verder nog geen enkele RE gespeeld (had geen GC vroeger) dus ik ben eens benieuwd wat het wordt. Niet lopen en schieten tegelijk lijkt mij op zich ook niet echt een probleem.
Iemand die weet waarom in splitscreen co-op beide beelden tov elkaar verschoven zijn?
Killzone 2 was trouwens hyperkort!
Weer 1.2 Gb min of meer overboord gegooid.
RE5 lijkt me wel een leuke game om te hebben, maar dan mag het eindproduct echt niet meer crashen op co-op, want dat is de enige reden dat ik 'm zou kopen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 05-02-2009 23:55
]