Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 82.130 views

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
http://ps3life.nl/nieuws/...s3-games-op-1-disc-kopen/

interessant nieuwtje, als het niet teveel invloed op de prijs heeft van de games is dit voor mij best ideaal eigenlijk!

Verwijderd

Voor zover ik weet is er geen demo van, ik heb gisteren nog gezocht naar aanleiding van de lovende berichten in dit topic.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:59:
[...]

Voor zover ik weet is er geen demo van, ik heb gisteren nog gezocht naar aanleiding van de lovende berichten in dit topic.
'Vroeger' heb ik een demo gespeeld van het spel. Die kwam volgens mij uit de Japanse store. Misschien dat er daar nog eentje staat. (Of US)

PSN: Shiver23

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Wou net de killzone 2 demo downloaden merk ik dat PSN zo traag is als dikke stront door een rietje :S
What's up?? Met vorige downloads van PS Home was het ook al langzaam dus is het denk ik een structurele probleem met het PSN netwerk?

Ik heb zelf de 360 en de PS3 en ik betaald graag voor Xbox L!ve om een werkend en snel product te krijgen. Het is gewoon zielig hoe langzaam ik een 77MB update binnen haal.
Oh en mijn inet verbinding is niet bagger langzaam ofzo. Ik haal download snelheden van 860KByte dus dat is zeker wel redelijk.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Alpha-sphere schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:07:
Wou net de killzone 2 demo downloaden merk ik dat PSN zo traag is als dikke stront door een rietje :S
What's up?? Met vorige downloads van PS Home was het ook al langzaam dus is het denk ik een structurele probleem met het PSN netwerk?

Ik heb zelf de 360 en de PS3 en ik betaald graag voor Xbox L!ve om een werkend en snel product te krijgen. Het is gewoon zielig hoe langzaam ik een 77MB update binnen haal.
Oh en mijn inet verbinding is niet bagger langzaam ofzo. Ik haal download snelheden van 860KByte dus dat is zeker wel redelijk.
wat moet je dr van zeggen. Ik had killzone2 binnen no time binnen. Dus misschien toevallig?

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Iedereen is massaal Flower aan het downloaden natuurlijk die net op de EU Store verschenen is *O*

Complete lijst voor 12/02/09
DEMOS

► MotorStorm Pacific Rift (637 MB)
► Super Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars (180 MB)

► Resistance Retribution (PSP) (172 MB)

GAMES

► Flower (€7,99 | £6.29)
► Super Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars (€9,99 | £7.99)

ADD-ONS

► Guitar Hero World Tour

○ Acoustic Track Pack (€5,49)
♪ Incubus - “Drive”
♪ The Shins - “New Slang”
♪ Ryan Adams - “Wonderwall” (cover)

○ Southern Rock Track Pack (€5,49)
♪ Creedence Clearwater Revival - “Commotion” (Master Track)
♪ ZZ Top - “Gimme All Your Lovin\’” (Cover)
♪ Ram Jam - “Black Betty” (Cover)

○ Dig Out Your Soul - Oasis (€17,99 or €1,99 per song)

► LittleBigPlanet
○ Ape Escape Costume (€1,99 | £1.59)
○ Toro Costume (€1,99 | £1.59)

► NBA Live 09
○ NBA Allstar Weekend Gamepack (free)

► Rock Band
○ The Fratellis Pack (€3,99 or €1,49 per song)
♪ "Creepin' Up The Backstairs"
♪ "Flathead"
♪ "Henrietta"

VIDEOS

► FIFA 09
○ Inside FIFA Interactive World Cup 09 trailer

► Flower
○ Trailer

► Tekken 6
○ New Year's Trailer

THEMES & WALLPAPERS

► Need for Speed Undercover - theme
► PAIN - Hasselhoff theme
bron

[ Voor 88% gewijzigd door Ace op 12-02-2009 14:49 ]

Verwijderd

serieus?? ohw vet zeg, die ga ik vanavond meteen downloaden!

Verwijderd

Ace schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:29:
Iedereen is massaal Flower aan het downloaden natuurlijk die net op de EU Store verschenen is *O*
Echt? Goed nieuws, ik wacht al weken om deze game eens te kunnen proberen :)

Dat soort dopey games vind ik namelijk altijd erg leuk om te doen :)

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:37:
[...]

Echt? Goed nieuws, ik wacht al weken om deze game eens te kunnen proberen :)

Dat soort dopey games vind ik namelijk altijd erg leuk om te doen :)
is er een demo van flower te verkrijgen dan ? of wil iedereen gewoon meten geld eraan uitgeven :P

Soundcloud

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Alpha-sphere schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:07:
Nee
Ik heb zelf de 360 en de PS3 en ik betaald graag voor Xbox L!ve om een werkend en snel product te krijgen.
Ik betaal ook liever voor iets dat werkt, dan dat iets gratis is en niet werkt. Gelukkig voor ons werkt het PSN als een zonnetje en is het gratis. win-win situatie
Het is gewoon zielig hoe langzaam ik een 77MB update binnen haal.
Misschien drukte op de server? Bij mij gaan downloads meestal heel snel en zoals vorige week bij de killzone 2 demo heel traag. Ligt aan de drukte denk ik. Gameupdates enzo trekt hij heel snel naar binnen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er staat ook nog een nieuwe demo van Motorstorm2 op.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:51

Maxow

Hidden Sound System

Hmm, ik dacht dat er ook een demo van HAWX zou komen.. Vanavond de US store maar in de gaten houden dan.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bij de inkoopafdeling van freerecordshop heb ik de Frag-FX V2.0 voorgedragen, met beetje mazzel is ie straks daar verkrijgbaar

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:16

Ves

A gadget addicted Bounty

Ace schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:29:

Complete lijst voor 12/02/09

[...]

bron
Ik denk eerder die Resistance demo

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Shiver23 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:07:
[...]

'Vroeger' heb ik een demo gespeeld van het spel. Die kwam volgens mij uit de Japanse store. Misschien dat er daar nog eentje staat. (Of US)
Er staat in de US store inderdaad een Monsters demo, daar heb ik hem (en de verslaving) vandaan. Weer eens gek dat die demo in de Benelux store mist, want bij een spel als deze is zo'n demo ideaal om te kijken of het wat voor je is. Ik zou iedereen aanraden de demo uit de US store te plukken (demo bevat een intro en één easy level).

You look like I need a drink.

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Maxow schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:53:
Hmm, ik dacht dat er ook een demo van HAWX zou komen.. Vanavond de US store maar in de gaten houden dan.
technische issues :-/
Hij komt nu pas de 28e
Alleen, volgens iemand de de 360 demo had gespeeld missen we er niet veel aan (helaas).

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Verwijderd

Ik zie bij flower geen demo? Alleen de volledige versie voor 7.99.

Dat is natuurlijk niet veel geld, maar aangezien ik (nog) geen cc heb had ik graag even de demo gespeeld, maar dat zit er dus blijkbaar niet in. Jammer.

Hoe speelt het? :)

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:20
AW_Bos schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:04:
Even een vraag. Heeft iemand inmiddels al enig idee waneer Sony zijn eigen merk PS3 toetsenboard die op de controller bevestigd kan worden zal uit gaan brengen?
Volgens mij zijn er nog maar enkele types van het merk Logic3 namelijk?
Ik heb hem net bij bart smit voor €39,95 gehaald en daar meteen toch ook maar een Sony blu-ray afstandsbediening voor €29,95 meegenomen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Ik heb de knoop doorgehakt en wil nu ook een los toetsenbord voor PS3-gebruik.
Ik zit meer en meer op internet via mijn PS3 en vind een los toetsenbord dan toch wel handig.

Alleen ik twijfel welke te nemen:
De Logitech Dinovo Mini of de originele van Sony die je op je controller moet klikken.

Dus iemand advies?
De Logitech is vele malen duurder, maar ziet er ook beter uit.
Maar om daar nu twee maal zoveel voor te gaan betalen..

Morgen ook maar eens Flower downloaden.
Doet wel aan als een spel wat je voor vijf minuten speelt en het dan zat bent.
Maar dat had ik met Flow ook, en die game is me toch alles meegevallen.

Wat ik helaas niet kan zeggen van Pain en dat Parachute-spel wat ik ook gekocht heb en echt nooit speel....

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:59:
[...]

Ik had nog een bonnetje ja, dat is wel jammer dat je m kwijt ben. Gewoon nog eens lastig vallen zou ik zeggen, betrek het Radar (of Kassa wat t ook was) verhaal erbij ofzo. ;)
Daarnet even gebeld met Sony en ze zeiden dat als ik via bankkaart heb betaald, en het bankafschrift van de aankoop nog heb, dit even goed is als het bonnetje zelf. Gelukkig had ik nog de uittreksels van maart 2007 _/-\o_ Aan de telefoon ook even gezegd dat het niet kan dat een apparaat van 600 euro (met volgens Sony een levensduur van +- 8 jaar) niet zou mogen stuk zijn na nog geen twee jaar. Hij ging kijken of de reparatie gratis kon, en met garantie op de 'nieuwe' console :)
kaos- schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:20:
Hoor telkens goede verhalen over Pixeljunk Monsters. Misschien dat ik dit ook maar es even een kans ga geven dan. Heb wel zin in een goede co-op game :)
Ik had wel eens gehoord van dit spel maar nooit echt gekeken wat het is tot ik hier al die positieve commentaren hoorde.

Even gekeken op wiki..... Is het toch geen Tower Defense zeker?! :Y)
* Ondergetekende heeft vele uurtjes TD zitten spelen van Warcraft3*

Graphics zien er wat oud uit, maar voor 4.99 met co-op mogelijkheid kan je moeilijk klagen. Ben je met deze game een tijdje zoet of is het rap uitgespeeld?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:56:
[...]
Graphics zien er wat oud uit, maar voor 4.99 met co-op mogelijkheid kan je moeilijk klagen. Ben je met deze game een tijdje zoet of is het rap uitgespeeld?
Je bent er zeker wel even zoet mee. Het spel begint vrij eenvoudig maar voor latere levels moet je echt een fatsoenlijke strategie en perfecte tower placement hebben anders haal je het niet.

Coop maakt het spel al een stuk makkelijker, en naar mijn idee ook leuker.

En dan heb je nog de trophies die goed te doen zijn, maar niet zo eenvoudig dat je ze allemaal in 1 keer haalt.

Ik vind de graphics trouwens best goed, het is ook een van de weinige full hd spellen, niet dat een TD het nodig heeft maar het ziet er best strak uit.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]
Even gekeken op wiki..... Is het toch geen Tower Defense zeker?! :Y)
* Ondergetekende heeft vele uurtjes TD zitten spelen van Warcraft3*

Het is TD en je bent hier heel veel uurtjes zoet mee, wil je alles halen.

Verwijderd

Ok ik ben overtuigd, straks kopen die handel :)

Ik heb enkel een klein screenshotje gezien dus ik kon het niet goed beoordelen qua graphics, het kan straks alleen verrassen dus, zeker als het HD is.

Verwijderd

Wat zijn de ervaringen met controllers van andere fabrikanten?

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zo ook even Flower, Pixel Junk Monsters en Lumines :D Iets te weinig tijd soms en dan is een PSN spel ideaal voor wat relaxed spelen. Ben erg blij met het aanbod van PSN! Zou alleen graag een of andere arcade shooter willen, online, met voice, oftewel: Fat Princess! Kan echt niet wachten daarop!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17

scorpie

Supra Addict

Volledig mee eens, PSN games zijn ideaal voor als je je zelf wilt dwingen max een uurtje te gamen ofzo, even snel spel opstarten zonder disc geneuzel en gaan.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Heb je Crash Commando al geprobeerd? Het is echt een lekker simpele 2d shooter, het lijkt een beetje op Soldat. http://www.youtube.com/watch?v=4bO80FvD2Xs

De trailer is helemaal geweldig: http://www.youtube.com/wa...cWuJoQowc&feature=related

Echt een prima spel als je snel even wilt knallen, Enige wat ik mis in het spel is lokale multplayer.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 20:28 ]

• Maxow
  • Laatst online: 09:51

Maxow

Hidden Sound System

Sentry23 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:40:
[...]

technische issues :-/
Hij komt nu pas de 28e
Alleen, volgens iemand de de 360 demo had gespeeld missen we er niet veel aan (helaas).
Hè jammer... Het leek een spel met potentie, maar spijtig als dat niet zo is :/

Verwijderd

Topicstarter
himlims_ schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:02:
Bij de inkoopafdeling van freerecordshop heb ik de Frag-FX V2.0 voorgedragen, met beetje mazzel is ie straks daar verkrijgbaar
Ja ik hoop het wel, ik heb bij meerdere ketens een keer in een goede nette brief een aanbeveling gedaan voor dit product. Enkel van de Barts Smit kreeg ik wat terug, ze waren erg geinteresseerd maar Splitfish had geen distributeur in de benelux alleen in Duitsland en die deed moeilijk.

Nu maar hopen dat met v 2.0 er een betere verspreiding gepland staat.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ha, m'n moeder zwaar aan t spacen met Flower, dik aan de griep dus werd een beetje duizelijk maar "oh wat is dit mooi!". En zelf vind ik t ook wel relaxed :P

Verwijderd

nudie schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:15:
Ha, m'n moeder zwaar aan t spacen met Flower, dik aan de griep dus werd een beetje duizelijk maar "oh wat is dit mooi!". En zelf vind ik t ook wel relaxed :P
Ik hou van dat soort games. Omdat wanneer ik dan ooit eens rustig achter m'n ps3 zit, ik meestal toch te lam ben om actief te gamen. Beetje lui :p

Ik heb nog geen idee wat de bedoeling is, en als je dat niet moet weten maakt het dat spel nog zoveel beter :p

Grrr, toch maar eens een cc aanvragen...

Verwijderd

Hmm inderdaad nergens een demo van flower te vinden, misschien toch maar het volledige spel kopen dan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:04:
Hmm inderdaad nergens een demo van flower te vinden, misschien toch maar het volledige spel kopen dan.
Zeker de centen waard. Er al een paar leveltjes op zitten....Toppertje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Gisteren voor de miljoenste keer de Killzone 2 demo gespeeld samen met wat vrienden. Weer een subtiel detail ondekt: als je in dat warenhuis bent kom je in een kantoortje waar wat stoelen staan. schiet je op die stoelen dan komen er kleine veertjes uit de vulling. grappig detail.

Is er al ergens een soort review van die game flower verschenen? Ik kan zelf niet wachten op Fat Princes, de eerste beelden en walktrough waren behoorlijk indrukwekkend.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:16:
[...]

Ja ik hoop het wel, ik heb bij meerdere ketens een keer in een goede nette brief een aanbeveling gedaan voor dit product. Enkel van de Barts Smit kreeg ik wat terug, ze waren erg geinteresseerd maar Splitfish had geen distributeur in de benelux alleen in Duitsland en die deed moeilijk.

Nu maar hopen dat met v 2.0 er een betere verspreiding gepland staat.
Ik kreeg een mailtje van een distributeur (in Frankrijk) die leverde voor de Benelux, is ook een groothandel die leverd voor splitfish. Daar zijn ze gewoon al leverbaar.
Hij dacht dat ik een groothandelaar was en ik kreeg een stukprijs voor het afnemen voor 24/96 stuks. :)

Alleen ik weet de site niet meer, zal ik opzoeken wanneer ik thuis ben.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:29:
Heb je Crash Commando al geprobeerd? Het is echt een lekker simpele 2d shooter, het lijkt een beetje op Soldat. http://www.youtube.com/watch?v=4bO80FvD2Xs

De trailer is helemaal geweldig: http://www.youtube.com/wa...cWuJoQowc&feature=related

Echt een prima spel als je snel even wilt knallen, Enige wat ik mis in het spel is lokale multplayer.
Lekker simpel vind ik nogal makkelijk. Het aimen gaat voor mij echt te snel en kan dus ook niet altijd goed schieten en dit valt zo ver ik weet nergens in te stellen. Sommige gasten zijn ook echt goed dus een echte knaller! En het ziet er nog leuk uit ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

FeaR1986 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:38:
De Logitech Dinovo Mini of de originele van Sony die je op je controller moet klikken.

Dus iemand advies?
Eén advies van mij is om toch echt de Logitech Dinovo te kopen - mits je ook daadwerkelijk een klein toetsenbord wilt hebben! Een willekeurig goed blue-tooth toetsenbord is ook prima. Ik heb zelf de Sony Keypad gehad maar ook inmiddels alweer verkocht. Te klein en totaal niet handig voor gebruik als 'volwaardig' toetsenbord; misschien leuk voor een chat (maar ik val niet onder die doelgroep ;) ).

Succes! Cheers...

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik krijg het nooit voor elkaar om avi bestanden af te spelen op mn ps3, Maar dit zou wel moeten kunnen toch? Of ligt dat er aan wat voor avi het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:38:
...

Dus iemand advies?

...
Ik heb de logitech Dinovo Mini, het is een geweldig apparaat, maar je moet bedenken dat i.c.m de ps3 je de sixaxis controller altijd bij je moet hebben, er zitten dus niet alle knoppen op. Ook moet je even uitzoeken welke knoppen op het toetsenbord corresponderen met kruisje-vierkantje-rondje-driehoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• younxta
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Zoals velen van jullie vast wel gemerkt hebben, zijn er een paar dingen die aan het Playstation Network ontbreken. Gisteren las ik op ps3-sense.nl een interessant artikel over hoe PSN verbeterd zou kunnen worden. Ik raad iedereen die een beetje geïnteresseerd is in de ontwikkelingen rondom PSN aan om het artikel te LEZEN en eventueel de petitie te TEKENEN.

[ Voor 9% gewijzigd door younxta op 13-02-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

De batterij-icoon die de tijd overlapt kan irritant zijn ja, en een postvak icoontje erbij is ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:32

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:31:
[...]

Ik heb de logitech Dinovo Mini, het is een geweldig apparaat, maar je moet bedenken dat i.c.m de ps3 je de sixaxis controller altijd bij je moet hebben, er zitten dus niet alle knoppen op. Ook moet je even uitzoeken welke knoppen op het toetsenbord corresponderen met kruisje-vierkantje-rondje-driehoekje
Ik heb gewoon een Apple Wireless Keyboard (ook BT). Werkt ook uitstekend en bijvoorbeeld browsen gaat prima met gebruik van de functie toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:18
-RazieL- schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:35:
De batterij-icoon die de tijd overlapt kan irritant zijn ja, en een postvak icoontje erbij is ook wel handig.
klopt ja, mis regelmatig berichten, je krijgt ook geen reminder of niks.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bullus schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:46:
[...]
Hij dacht dat ik een groothandelaar was en ik kreeg een stukprijs voor het afnemen voor 24/96 stuks. :)

Alleen ik weet de site niet meer, zal ik opzoeken wanneer ik thuis ben.
Hmm ik ruik handel...hier op tweakers of anders mp.nl moeten zeker wel 96 stuks kwijt te raken zijn voor een leuk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:57
swopdark schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 08:01:
Is er al ergens een soort review van die game flower verschenen? Ik kan zelf niet wachten op Fat Princes, de eerste beelden en walktrough waren behoorlijk indrukwekkend.
Gisteren Flower gekocht ik vind het een toffe game mooie beelden, sixaxis werkt uitstekend. Het is een unieke game, echt een topper voor PSN _/-\o_

Reviews zat kijk maar op gamerankings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

WizzieJP schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:16:
[...]Eén advies van mij is om toch echt de Logitech Dinovo te kopen - mits je ook daadwerkelijk een klein toetsenbord wilt hebben! Een willekeurig goed blue-tooth toetsenbord is ook prima. Ik heb zelf de Sony Keypad gehad maar ook inmiddels alweer verkocht. Te klein en totaal niet handig voor gebruik als 'volwaardig' toetsenbord; misschien leuk voor een chat (maar ik val niet onder die doelgroep ;) ).

Succes! Cheers...
Mja.... denk dat het toch even wachten wordt met de aanschaf van die Dinovo Mini.
Had een leuke aanbieding gezien op de veiling van de MyCom. Maar ik vertrouw het niet echt.
Er worden de meest onzinnige bedragen geboden en ook met te snel oplopende waarden. Zo ga je toch niet meteen €174,- bieden als het nieuwe bod maar €104,- hoeft te zijn....
Maar dat terzijde....

Net ook even Flower gedownload.
Lijkt wel wat op Flow: zelfde manier van sturen, je moet ook op andere plantjes afgaan om deze zo bij jouw "character" te betrekken en op het einde een soort van "baas". En als je die "verslagen" hebt krijg je er een nieuwe character bij.

Maar verder wel een vermakelijk spel, al heb ik wel steeds de neiging "Oh Oh" en "Nog een keer te roepen" :X.... Teletubbie landschap ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Nieuwe God of War 3 trailer, de titel is 'epic scale' en verder moet je gewoon ff kijken:

http://www.gametrailers.com/player/45513.html

Dat moet toch gewoon een topgame worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Kimo schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:00:
[...]

Gisteren Flower gekocht ik vind het een toffe game mooie beelden, sixaxis werkt uitstekend. Het is een unieke game, echt een topper voor PSN _/-\o_
Klopt het dat het met 4 uur spelen wel klaar is? Mijn vriendin is vanmiddag begonnen met spelen en zei dat ze klaar was aan het begin van de avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo ik gaat eerdaags ook maar naar de winkel om een playstation 3 te kopen :D Wil nieuwe televise hebben en ook iets om games op te spelen, dus was de keuze xbox of playstation. Aangezien de xbos voor veel problemen kan zorgne (ring of death) dus maar de playstation.

Alleen vervelend dat de console in kwestie al best wel 'oud' is, maar voor zover ik heb geinformeerd komt er in de nabije toekomst niks geen nieuwe console op de markt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Azqi schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:29:
[...]

Klopt het dat het met 4 uur spelen wel klaar is? Mijn vriendin is vanmiddag begonnen met spelen en zei dat ze klaar was aan het begin van de avond?
Als ze tegen jou zegt dat ze klaar met je is, wil dat ook niet altijd zeggen dat je totaal uitgespeeld bent... :-) (wauw, wat prachtig gezegd...)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:57
Azqi schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:29:
[...]

Ik heb er ongeveer anderehalf uur over gedaan. Maar je kunt het nog een keer opnieuw doen om wat trophys te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Binnen de 2 uur was ik er ook wel doorheen ja. Ik heb dan wel maar 1 trophy gehaald...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
maar, is het het 8 euro waard voor die paar uur? Ht schijnt toch wel heel erg mooi te zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:13:
Binnen de 2 uur was ik er ook wel doorheen ja. Ik heb dan wel maar 1 trophy gehaald...
Mmm... ik ben nu al zo'n twee uur bezig en ben net het derde level uit....
Moet wel zeggen dat ik als ik een bloempje mis toch wel probeer terug te gaan.

En heb in het tweede level zelfs één speciale bloem gevonden (één groen blaadje in het potje).
En ik het derde level heb ik ze allemaal gevonden. Al heb ik geen idee waar ik die vandaan heb.

Dus met die Trophy's gaat het wel goed hier.
Alleen heb ik de Flow-Trophy niet gehaald, ondanks dat ik het toch goed deed volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

*KWIJL*

Interview: http://www.gametrailers.com/player/45521.html
Nog een interview: http://www.gametrailers.com/player/45546.html
En een heerlijke trailer: http://www.gametrailers.com/player/45514.html

Edit: Dit gaat natuurlijk over God of War III 8)

Edit2: Zie net dat de trailer al gepost is. Achja, de link kan niet vaak genoeg gepost worden :9

[ Voor 26% gewijzigd door Reemster op 13-02-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:29
Ik ben op zoek naar een tas om mijn playstation veilig te vervoeren naar en van de camping. Ik heb zelf wel wat gevonden met google (http://www.ps3home.nl/pro...ial-messenger-bag-ps3.htm) maar ik ben benieuwd of hier mensen zijn met tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fredgroes schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:26:
maar ik ben benieuwd of hier mensen zijn met tips?
Ga naar de stoffenwinkel, haal daar een lap microvezel- of desnoods fluweelstof. Maak daar een 'pouch' van die mooi om je PS3 past, deze pouch+PS3 doe je in een tas en klaar. Stukken goedkoper en krassen krijg je toch ook al heb je een dure tas.

Zoals dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.jewelrybynet.com/photos/JBN-POUCH-2.jpg
Ze zou eventueel een dubbele laag stof kunnen doen met daartussen iets van foam.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:31

Aight!

'A toy robot...'

spaceboy schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:51:
[...]

Als ze tegen jou zegt dat ze klaar met je is, wil dat ook niet altijd zeggen dat je totaal uitgespeeld bent... :-) (wauw, wat prachtig gezegd...)
offtopic:
geniaal gesproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik las net dat de GoW 3 trailer in de store in 1080p te vinden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
Beste Tweakers,

Graag zou ik gedownloade films (laten we even zeggen dat ik het origineel OOK heb) willen bekijken op de PS3. Mijn vraag is of de PS3 de ondertitels in het formaat .srt kan weergeven, of dat je daadwekelijk de ondertitels bij de films moet voegen. Ik heb al bij de startpost gekeken, maar daar staat niks over ondertitels.

MVG,

Frank

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Er is geen ondersteuning voor losse ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Alleen bij AVCHD's heb je dat, ik raad je aan om Playstation 3 als media center - deel 4 eens door te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
fredgroes schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:26:
Ik ben op zoek naar een tas om mijn playstation veilig te vervoeren naar en van de camping. Ik heb zelf wel wat gevonden met google (http://www.ps3home.nl/pro...ial-messenger-bag-ps3.htm) maar ik ben benieuwd of hier mensen zijn met tips?
Ik heb nog zo'n originele PlayStation tas waar de PS3 precies in past. Ik wikkel m dan wel altijd in dat schuimpapier waar ie ook in zat toen ie uit de doos kwam om te voorkomen dat er krassen op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Laatst online: 16-09 14:16

Ves

A gadget addicted Bounty

SToRM666 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 12:54:
Ik las net dat de GoW 3 trailer in de store in 1080p te vinden is :)
Ja las het zelfde, moet nog ff kijken.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daarnet even gebeld met Sony en ze zeiden dat als ik via bankkaart heb betaald, en het bankafschrift van de aankoop nog heb, dit even goed is als het bonnetje zelf. Gelukkig had ik nog de uittreksels van maart 2007 _/-\o_ Aan de telefoon ook even gezegd dat het niet kan dat een apparaat van 600 euro (met volgens Sony een levensduur van +- 8 jaar) niet zou mogen stuk zijn na nog geen twee jaar. Hij ging kijken of de reparatie gratis kon, en met garantie op de 'nieuwe' console :)
Kijk zo hoort dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Naja, de medewerker in kwestie 'zou kijken' ... er is dus niks concreets afgesproken of beloofd.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet in de lokale gameshop snel nog mirror's edge opgepikt voor 39 euro. Niet zo slecht denk ik, voor een normale shop? Was weer een impulsaankoopje, kwartiertje voor sluitingstijd komen binnenwaaien :p

Moet ik niet meer doen, maar het is geen slechte game, dus op zich is het geen probleem.

Ik weet dat de game maar een 8 tal uurtjes duurt, maar m'n gameskills worden er met de jaren ook niet beter op. Dus dit houdt me wel even zoet. En dan gaat het over een typische game waarbij je gewoon zo ver kan gaan als je zelf wil. Waarbij je door meer oefening ook gewoon beter wordt, echt nog eens iets technisch waarin je je kan vastbijten. Dat speel ik op zich wel graag.

Daarnaast ook nog voor 19 euro BFBC steelcase (gold edition) uit de tweedehandsbak gehaald, wat misschien niet zo slim was. Die zal nieuw vast ook niet zo duur zijn, en het ding ruikt naar de sigarettenrook :N Boekje kan ik dus al wegsmijten.
edit: kan ik een blu ray wassen met zeep? :p

Ik was ook nog aan het twijfelen over resistance 2. Ik wéét dat ik er nooit aan zal toekomen om de singleplayer uit te spelen. Het gaat er mij ook alleen om een shooter te hebben die ik met vrienden co-op op hetzelfde scherm kan spelen.
edit: sowieso lees ik net dat de co-op van R2 niet over de normale singleplayer gaat zoals dat in R1 wel het geval was. En dat het maar een paar missies zijn. Valt dus af denk ik, alhoewel... :X

Killzone 2 heeft geen co-op, maar die koop ik sowieso, waardoor ik weet dat ik me niet zal toeleggen op resistance 2 als ik killzone zal hebben. Blijft het 'probleem' van een co-op shooter. Voor racen heb ik motorstorm 2, voor platform LBP. Nu nog een shooter dus.

Resistance 1 is misschien een beetje te verouderd en ook nogal grauw (alhoewel ik er wel plezier aan heb beleefd bij iemand anders toen ik zelf nog geen ps3 had)

Nu zit ik misschien Haze te overwegen uit één of andere budgetbak. :X Ik weet het, Haze is gigantisch hard afgebrand hier, maar het gaat me alleen om af en toe een uurtje of twee co-op shooten. Op die tijd kan je toch niet 'in' het verhaal komen, en het verhaal of setting is dan ook volstrekt onbelangrijk.

Mis ik nog andere shooters die in co-op kunnen gespeeld worden en die de moeite waard zijn? Army of 2 misschien... Call of duty world at war zal wel nog een eeuwigheid aan premiumprijs verkocht worden, anders zou ik deze misschien nemen. Verhaal of campaign is verder niet echt belangrijk, en ik zal 'm toch nooit uitspelen. Enkel voor als er bezoek is.

edit: hmm, fear 2 misschien, maar geen idee of die co-op heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oproep:
Als iemand het leuk vind om dit topic op zich te nemen DM mij dan even, ik heb het de komende maanden druk en het bijhouden van de TS zal dan zeker niet meer lukken.

Het topic is weer toe aan een nieuw deel en het zou mooi zijn als iemand het zou kunnen updaten. Mijn inziens is dit een van de beste topics van spielerij en daar hoort een goede TS bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Hey,

Ik heb een vraagje: Sinds dat ik de ps3 aangeschaft heb ik al het thema van metal gear solid. Ik vind dat er sindsdien maar weinig nieuwe thema's zijn bijgekomen. Weet iemand of je ze ergens anders nog vandaan kan halen? Of worden er gewoon weinig nieuwe bij gezet? Er mag van mij wel een mooie van Killzone komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

BaZZeHH schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:30:
Hey,

Ik heb een vraagje: Sinds dat ik de ps3 aangeschaft heb ik al het thema van metal gear solid. Ik vind dat er sindsdien maar weinig nieuwe thema's zijn bijgekomen. Weet iemand of je ze ergens anders nog vandaan kan halen? Of worden er gewoon weinig nieuwe bij gezet? Er mag van mij wel een mooie van Killzone komen!
Mja, er komen er in PSN-store wekelijks nieuwe bij... maar als je die niet mooi vindt, dan zoek je toch gewoon in Google... er zijn genoeg plekken waar custom themes worden aangeboden.

Bijvoorbeeld hier: http://www.psu.com/themes.php

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de twee metalen schaaltjes van de steelcase van het plastiek doosje afgepeuterd. Dat ligt nu samen met het schijfje te weken in een bak water met afwasmiddel :p

Het helpt redelijk, sigarettengeur is redelijk weg nu. Boekjes en die poster :O zal ik maar gewoon weggooien, heb je toch niet nodig.
Seraphus-Y schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 22:03:
[...]

Mja, er komen er in PSN-store wekelijks nieuwe bij... maar als je die niet mooi vindt, dan zoek je toch gewoon in Google... er zijn genoeg plekken waar cutom themes worden aangeboden.

*iew* Windows vista skins voor playstation 3... :P

Zitten verder wel heel wat mooie tussen zeg. Ik wist niet dat het 'theme' formaat 'open' was, of gemakkelijk aan te passen door mensen die zelf een theme in elkaar willen knutselen. Ik keek tot nu toe ook alleen maar naar de themes in de store.

Dit is wel leuk!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die een PS3 hebben in combinatie met een Samsung Le40a656?

De PS3 op de HDMI poorten 1,2 en 3 werkt niet helemaal lekker, hij springt heel onregelmatig op zwart alsof hij even het signaal verliest. Op HDMI poort 4 geen problemen. De HDMI poorten doen het prima met bijvoorbeeld mijn Macbook erop aangesloten.

Er zijn nog wat soortgelijke problemen te vinden op het web met Samsung Tv's en de PS3 maar niet echt in Nederland. Terwijl de combi 656 en PS3 toch een redelijk vaak zal voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:23:
edit: sowieso lees ik net dat de co-op van R2 niet over de normale singleplayer gaat zoals dat in R1 wel het geval was. En dat het maar een paar missies zijn. Valt dus af denk ik, alhoewel... :X
Dan zal ik nog maar eens checken, ik vind RS2 op dit moment de beste coop hebben!! (Haze is daar niks bij)
Oke het is niet de originele verhaallijn, maar ongv 8 levels met elk ongv 10 missies!
Erg leuk gedaan en genoeg variatie en ik denk dat je met de COOP langer bezig bent dan de CAMPAIGN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 23:26:

De PS3 op de HDMI poorten 1,2 en 3 werkt niet helemaal lekker, hij springt heel onregelmatig op zwart alsof hij even het signaal verliest. Op HDMI poort 4 geen problemen. De HDMI poorten doen het prima met bijvoorbeeld mijn Macbook erop aangesloten.

Er zijn nog wat soortgelijke problemen te vinden op het web met Samsung Tv's en de PS3 maar niet echt in Nederland. Terwijl de combi 656 en PS3 toch een redelijk vaak zal voorkomen.
Wij hebben hier zo'n combinatie... Hoewel ik moet zeggen dat ik je probleem herken moet ik toegeven dat ik er niet zo'n last van heb. De enige keer dat het gebeurt is wanneer ik een game start en ik dus normaal even een gewoon zwart scherm moet krijgen en dan is hij nog geen seconde het signaal kwijt. Voor mij geen reden om te klagen dus..
Btw, hij zit bij mij in HDMI1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn A-656,en dat lag aan de HDMI kabel.Op 1 of andere manier kan dit soms niet goed werken.Gewoon andere kabel kopen en je bent er vanaf.Of leen er 1 van de buurman ofzo,en test het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiefDelicious schreef op zondag 15 februari 2009 @ 00:00:
[...]

Dan zal ik nog maar eens checken, ik vind RS2 op dit moment de beste coop hebben!! (Haze is daar niks bij)
Oke het is niet de originele verhaallijn, maar ongv 8 levels met elk ongv 10 missies!
Erg leuk gedaan en genoeg variatie en ik denk dat je met de COOP langer bezig bent dan de CAMPAIGN!
Ik vind het gewoon jammer dat je geen vooruitgang maakt door je eigen singleplayer campaign als je co-opt. Iemand over de vloer om te co-op'en is dan altijd een goed excuus om de game nog wat verder uit te spelen.

Verder heb ik ook filmpjes gezien waar de co-op lijkt te bestaan uit klasses. Een soort tank, medic, en nogwat... Ik heb liever een totaal symmetrische co-op, waarbij beide partijen dus exact hetzelfde kunnen en moeten doen. Nu wordt je zowat elk in een andere rol gedwongen.

Meer R1 style (of GoW als je wil), misschien dan toch maar eens R1 op de kop tikken, alhoewel ik natuurlijk wel graag de beste games wil showen in co-op, en dat zou dan R2 moeten zijn. Ach, ik kijk wel eens uit naar een goedkope R2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:22:
[...]

Naja, de medewerker in kwestie 'zou kijken' ... er is dus niks concreets afgesproken of beloofd.
Klopt inderdaad, fingers crossed.

Zoals gezegd dus Pixeljunk monsters (!) gekocht en inderdaad een meevaller. Best pittig als je alleen speelt, met twee gaat het makkelijker. Enkel af en toe wat gekibbel om wie er wat upgrade en wie waar centen oppikt. :)

@ alvi, inderdaad monsters :)

Eden, Racers & Dungeons zeg je? Ga ik vlug even onderzoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 01:46:
[...]

Klopt inderdaad, fingers crossed.

Zoals gezegd dus Pixeljunk gekocht en inderdaad een meevaller. Best pittig als je alleen speelt, met twee gaat het makkelijker. Enkel af en toe wat gekibbel om wie er wat upgrade en wie waar centen oppikt. :)
Pixeljunk is een verzamelnaam voor alle games van Q-games studio

Volgens mij is er pixeljunk monsters, pixeljunk eden, en pixeljunk racers, blijkbaar komt er in de toekomst ook nog een pixeljunk dungeons.

Maar jij hebt het duidelijk over monsters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben sinds gisteren lekker los gegaan met Super Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars .. wat een verslavend spel is dat zeg. Het is wel even oefenen om de controls een beetje onder de knie te krijgen, maar dat houdt het uitdagend. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kan het kloppen dat je geen films kan afspelen direct van een USB stick? het zijn films die wel door de ps3 afgespeeld kunnen worden, had ze al eens eerder bekeken maar de ps3 ziet de usb stick als leeg.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Fietsbel schreef op zondag 15 februari 2009 @ 09:33:
Kan het kloppen dat je geen films kan afspelen direct van een USB stick? het zijn films die wel door de ps3 afgespeeld kunnen worden, had ze al eens eerder bekeken maar de ps3 ziet de usb stick als leeg.
De PS3 ziet films op een SUB stick alleen als die in een bepaalde map structuur van sony staan.
Is dat niet het geval dan moet je in de crossmediabar naar movies, dan op je usb stick gaan staan,
driehoekje drukken, en "display all" kiezen.
Nu kun je wel alles op de stick zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dank je wel, nu kreeg ik inderdaad alle bestanden te zien! :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde setje en herken het probleem wel ja. Ik heb de PS3 op de eerste HDMI-poort en heel af en toe heb ik wat jij beschrijft. Ik heb het idee dat als ik de boel even reboot het probleem weer weg is. Apart is het wel... Ik zal de PS3 ook eens op de vierde HDMI poort gooien en kijken wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 00:10:
[...]

Wij hebben hier zo'n combinatie... Hoewel ik moet zeggen dat ik je probleem herken moet ik toegeven dat ik er niet zo'n last van heb. De enige keer dat het gebeurt is wanneer ik een game start en ik dus normaal even een gewoon zwart scherm moet krijgen en dan is hij nog geen seconde het signaal kwijt. Voor mij geen reden om te klagen dus..
Btw, hij zit bij mij in HDMI1.
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 00:20:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn A-656,en dat lag aan de HDMI kabel.Op 1 of andere manier kan dit soms niet goed werken.Gewoon andere kabel kopen en je bent er vanaf.Of leen er 1 van de buurman ofzo,en test het even.
Dat hij bij het starten van een game even zwart wordt is volgens mij wel normaal omdat hij dan van 1920*1080 naar 1280*720 (vaak) moet schakelen.

Ik zal inderdaad eens een andere HDMI kabel proberen, maar ik dacht dat die wel in orde zou zijn omdat hij op HDMI4 geen problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 22:03:
[...]

Mja, er komen er in PSN-store wekelijks nieuwe bij... maar als je die niet mooi vindt, dan zoek je toch gewoon in Google... er zijn genoeg plekken waar custom themes worden aangeboden.

Ik ben op zoek naar animated themes, net zoals de standaard theme.
Die stills zijn ook wel mooi maar volgens mij kan je met die animated themes ook hele leuke dingen uithalen.
Probleem is, ik heb er nog nooit 1 gevonden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Net Flower uitgespeeld...
Denk dat ik er zo'n 3,5 - 4 uur over gedaan heb.
Maar heb nog maar 53% van de Trophy's, dus er zit nog wat replay waarde in de game.

Al ga ik niet alle Trophy's halen:
Die 10.000 bloemen laten bloeien is nog wel te doen.
Evenals alle bloemen pakken tijdens de credits (al is deze me nog niet gelukt...).
Maar alle geheime bloemen vinden wordt een stuk lastiger evenals het een-na-laatste level doorlopen zonder "gewond" te raken...

Maar vond het niet zonde van het geld, wat ik games als Pain en Ski Diving wel vond.
Nu wachten op Killzone 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 22:37
frankK800i schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:20:
Beste Tweakers,

Graag zou ik gedownloade films (laten we even zeggen dat ik het origineel OOK heb) willen bekijken op de PS3. Mijn vraag is of de PS3 de ondertitels in het formaat .srt kan weergeven, of dat je daadwekelijk de ondertitels bij de films moet voegen. Ik heb al bij de startpost gekeken, maar daar staat niks over ondertitels.

MVG,

Frank
Als het gewoon divx/xvid is dan kun je het gemakkelijk doen met AviAddXsubs. Dan maakt het programma van de srt en de avi 1 bestand die de ps3 kan afspelen. Ze zijn dan niet ingebakken maar moet ze kiezen in het menuutje van je ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

frankK800i schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:20:
Beste Tweakers,

MVG,

Frank
Ik gebruik hier zelf AVIAddXSubs voor, duurt niet langer dan 5 minuten. Resultaat is een divx bestand met selecteerbare ondertiteling die ondersteund wordt door de PS3.

Laatste pagina niet gezien, en mijn ^bovenbuurman was mij al voor :)

[ Voor 5% gewijzigd door reuzekind op 15-02-2009 18:58 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik kan de URLs niet verwijderen die ooit eens zijn ingevoerd op mijn PS3 browser. Ook niet als ik alle geschiedenis, cache en de hele bende weg gooi.

Iemand een idee hoe dit wél kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gumball schreef op zondag 15 februari 2009 @ 19:26:
Ik kan de URLs niet verwijderen die ooit eens zijn ingevoerd op mijn PS3 browser. Ook niet als ik alle geschiedenis, cache en de hele bende weg gooi.

Iemand een idee hoe dit wél kan?
Geen rare websites bezoeken? O-)
Volgens mij kan je auto-aanvulling leeggooien/uitzetten. Dat zit bij je persoonlijke woordenboek, of hoe dat ook mag heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:15:
Oproep:
Als iemand het leuk vind om dit topic op zich te nemen DM mij dan even, ik heb het de komende maanden druk en het bijhouden van de TS zal dan zeker niet meer lukken.

Het topic is weer toe aan een nieuw deel en het zou mooi zijn als iemand het zou kunnen updaten. Mijn inziens is dit een van de beste topics van spielerij en daar hoort een goede TS bij.
Ik zou het graag doen helaas heb ik helemaal geen sjoege van het maken van de topicstart of al die ander fancy grafische dingetjes... Ik kan mezelf amper door het netjes plaatsen van een reactie heen loodsen. Het wordt wel tijd voor een 40e deel misschien kunnen de moderators ff een nieuw deel aanmaken? dus copy paste van dit deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Jongens, jongens jongens, de trailer van God Of War 3 beloofd weer erg veel goeds en fun.

stoere trailer

Wat een jaar gaan we tegemoet... mischien dat GOD3 doorschuift maargoed ik krijg het waarschijnlijk toch te druk:

Uncharted 2
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/uncharted2amongthieves/ps3_preview01/_large_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/uncharted2amongthieves/ps3_preview01/_large_002.jpg

Infamous
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/Infamous/ps3_preview01/_large_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/Infamous/ps3_preview01/_large_003.jpg

Heavy Rain
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/heavyrain/ps3_screens03/_large_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/heavyrain/ps3_screens03/_large_003.jpg

Fat Princes (PSN titel)
Afbeeldingslocatie: http://www.nerdfellowship.com/wp-content/uploads/2008/07/medium_2673750714_544de24c5b_o.jpg
youtube

White Knight
Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/937/937193/white-knight-chronicles-20081210092631899_640w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt idd een erg goed jaar. En ik vond 2008 al erg stevig, zit nu nog heel wat games te spelen van 2008. En ook al zijn ze crossplatform, dat maakt verder niets uit. Een ps game is een ps game. Onlangs mirror's edge en bad company gekocht. Twee EA games, en beide erg goed. Go EA :)
Infamous
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me af welke ik zou moeten halen. Infamous of prototype. Of beide :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42
Infamous
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie neemt een gast met twee dildo's op zijn rug nu serieus. ;)

Voor mij zijn alleen: Uncharted 2 en God Of War III interessante titels.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Jumpman schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:25:

Wie neemt een gast met twee dildo's op zijn rug nu serieus. ;)
Wauw jij hebt echt teveel tijd.... had het zelf nog nieteens gezien. Acht, hij heeft ze gekocht op de groei zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, killzone 2, heavy rain, uncharted 2, mafia 2 (!!!!), fight night round 4,

Riddick!!! Goddamn, als er één spel de moeite waard is, is het deze wel. Ze hebben de volledige vorige game, butchers bay, een res-bump gegeven en ook op het schijfje gezet. Lekker butchers bay spelen op m'n plasma...
Vette voice acting van Vin Diesel (ja, toch wel). Actieve en agressieve stealth, met de bedoeling van confrontatie (jager-prooi achtig, itt andere stealth games)

God of war, FFXIII, RE5, GT5

En ik moet GTA IV nog beginnen :')

Waar zal ik alle tijd moeten vinden :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 00:15:
Pff, killzone 2, heavy rain, uncharted 2, mafia 2 (!!!!), fight night round 4,

Riddick!!! Goddamn, als er één spel de moeite waard is, is het deze wel. Ze hebben de volledige vorige game, butchers bay, een res-bump gegeven en ook op het schijfje gezet. Lekker butchers bay spelen op m'n plasma...
Vette voice acting van Vin Diesel (ja, toch wel). Actieve en agressieve stealth, met de bedoeling van confrontatie (jager-prooi achtig, itt andere stealth games)

God of war, FFXIII, RE5, GT5

En ik moet GTA IV nog beginnen :')

Waar zal ik alle tijd moeten vinden :'(
Hoor ik daar een klaagzang? ;)

God of war is nog even wachten hoor, op de E3 gaan ze de release datum bekend maken. Ergens tussen kerst van dit jaar en maart van 2010.
Mafia 2 is er ook nog niet meteen.

Tijd zat dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Weet iemand misschien wanneer Sony van plan is om de prepaid PSN-Cards in europa in te voeren ?

Heb namelijk geen zin om voor de PS-Store een creditcard aan te vragen etc :P ( y i know ik ben lui lol )

grtz

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deel 40 is live, geen updates in de TS helaas gewoon snel even gecopy-paste in de koffie pauze.

Hier gaan we verder: Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...