Daarnet in de lokale gameshop snel nog mirror's edge opgepikt voor 39 euro. Niet zo slecht denk ik, voor een normale shop? Was weer een impulsaankoopje, kwartiertje voor sluitingstijd komen binnenwaaien
Moet ik niet meer doen, maar het is geen slechte game, dus op zich is het geen probleem.
Ik weet dat de game maar een 8 tal uurtjes duurt, maar m'n gameskills worden er met de jaren ook niet beter op. Dus dit houdt me wel even zoet. En dan gaat het over een typische game waarbij je gewoon zo ver kan gaan als je zelf wil. Waarbij je door meer oefening ook gewoon beter wordt, echt nog eens iets technisch waarin je je kan vastbijten. Dat speel ik op zich wel graag.
Daarnaast ook nog voor 19 euro BFBC steelcase (gold edition) uit de tweedehandsbak gehaald, wat misschien niet zo slim was. Die zal nieuw vast ook niet zo duur zijn, en het ding ruikt naar de sigarettenrook

Boekje kan ik dus al wegsmijten.
edit: kan ik een blu ray wassen met zeep?
Ik was ook nog aan het twijfelen over resistance 2. Ik wéét dat ik er nooit aan zal toekomen om de singleplayer uit te spelen. Het gaat er mij ook alleen om een shooter te hebben die ik met vrienden co-op op hetzelfde scherm kan spelen.
edit: sowieso lees ik net dat de co-op van R2 niet over de normale singleplayer gaat zoals dat in R1 wel het geval was. En dat het maar een paar missies zijn. Valt dus af denk ik, alhoewel...
Killzone 2 heeft geen co-op, maar die koop ik sowieso, waardoor ik weet dat ik me niet zal toeleggen op resistance 2 als ik killzone zal hebben. Blijft het 'probleem' van een co-op shooter. Voor racen heb ik motorstorm 2, voor platform LBP. Nu nog een shooter dus.
Resistance 1 is misschien een beetje te verouderd en ook nogal grauw (alhoewel ik er wel plezier aan heb beleefd bij iemand anders toen ik zelf nog geen ps3 had)
Nu zit ik misschien Haze te overwegen uit één of andere budgetbak.

Ik weet het, Haze is gigantisch hard afgebrand hier, maar het gaat me alleen om af en toe een uurtje of twee co-op shooten. Op die tijd kan je toch niet 'in' het verhaal komen, en het verhaal of setting is dan ook volstrekt onbelangrijk.
Mis ik nog andere shooters die in co-op kunnen gespeeld worden en die de moeite waard zijn? Army of 2 misschien... Call of duty world at war zal wel nog een eeuwigheid aan premiumprijs verkocht worden, anders zou ik deze misschien nemen. Verhaal of campaign is verder niet echt belangrijk, en ik zal 'm toch nooit uitspelen. Enkel voor als er bezoek is.
edit: hmm, fear 2 misschien, maar geen idee of die co-op heeft.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 14-02-2009 20:52
]