Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 81.993 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Jumpman schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:05:
[...]

NL versie? Creditcard nodig en die heb ik niet.
Ja en Ja. Kijk even in het "Games import topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Only schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:53:
Hmmz, fijn, net contact gehad met sony, maar die doen dus werkelijk waar echt geen ene moeite om je te helpen (PSN account). Ja, dan moet u een nieuwe aanmaken, verder komt der echt helemaal niks uit, dan vind ik dan weer een beetje jammer van sony :( En dan heb ik zelfs nog een 2e account met dezelfde geheime vraag..en waarvan ik wel het wachtwoord heb en kan inloggen..maar dan nog kan je helemaal niks :s
Hmm, dat is ook raar dan. Ik ben juist goed geholpen, ik wist me geheime vraag antwoord niet meer, maar Sony gaf me subtiele hints waardoor ik het kon achterhalen. Ik zou zeggen, probeer nog een x te bellen, en dan een andere medewerker te pakken te krijgen ;) Ik heb geen idee meer wie ik aan de lijn had destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Anoniem: 255271 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:10:
[...]
Ja, dat hoor ik toch, ik zal me maar wat laten wijsmaken hebben zeker <+:)

Maar had je nog je betaalbewijs? Daar vroegen ze namelijk om toen ik belde en die ben ik kwijt..
Ik had nog een bonnetje ja, dat is wel jammer dat je m kwijt ben. Gewoon nog eens lastig vallen zou ik zeggen, betrek het Radar (of Kassa wat t ook was) verhaal erbij ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 15:25
scorpie schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:11:
Er zit toch maar 1 lens in de ps3? Ik heb nog nooit gehoord dat een ps3 geen blurays meer kon lezen maar nog wel dvd's / cd's.
Lijkt me ook redelijk aannemelijk, want dvd's hebben ook al een dunner spoor in die discs, en die lens moet ook sterker kunnen focussen. En dvd spelers hebben ook maar 1 lens. Dat het licht wat erdoor wordt geschoten andere eigenschappen heeft tijdens het lezen van andere media klopt ja, maar de lens hoeft alleen maar scherp te stellen, en als dat niet meer werkt voor Blu-Ray discs, dan werkt het echt niet meer voor dvd's.
Dit kan want er zit maar 1 lens in de ps3 maar 3 laser units - 1 voor cd, dvd en bluray. Dus het kan zijn dat hij 1 van de 3 niet meer wil lezen.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:28
3 laser units? Lijkt me erg sterk als ik eerlijk ben. Waarom zou je uberhaupt al twee lasers willen hebben voor CD en DVD, dit kan namelijk met dezelfde laser.

Volgens mij zitten er in de nieuwe 40GB en 80GB modellen 2 lasers, een blauwe en een rode laser. Terwijl in de oudere modellen maar één laser zat. Hoe deze dan weer precies werkt weet ik overigens niet. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Jumpman schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:05:
[...]

€ 19,48 zelfs op dit moment. ;) NL versie? Er is een creditcard nodig en die heb ik niet. :s
Teksten en spraak zijn in de game gewoon op engels in te stellen alleen hoesje is engels maar dat boeit toch niet. Er zijn trouwens ook wel engelse sites waar je paypal kunt gebruiken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Die sites ben ik nog niet tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:44

spaceboy

Op grote hoogte

Enne, zijn er hier al mensen die Flower hebben gespeeld? Denk dat ik die zo 's ga downloaden...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131758

Is er al een store update dan? Die zijn normaal toch altijd op donderdag?

Heb zelf fl0w nooit gedaan maar ik hoor zoveel gehype over Flower dat ik wel wil proberen ondanks dat ik geen idee heb wat uberhaupt de bedoeling van het spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Ik ben weer eens begonnen met WipeOut HD. wat eens spel! Heerlijk! ze hebben het nu wat makkelijker gemaakt om een gouden medaille te halen (welliswaar op novice) maar hiermee kan je wel wat gemakkelijker door de campain heen spelen. Ik probeer tekens toch de "skilled" medaille te halen maar soms lijkt het gewoon onmogelijk. Heeft iemand hier al de " beat ZERO" trophy? Daarbioj moet je met de piranha op venom speed een laptijd van 30.84 of sneller halen. Holy crap, ik kom nieteens onder de 34 seconden ofzo. Ik zou niet weten waar ik die 3 seconden vandaan moet snoepen.

Verder: kopen!!!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-05 16:21

Grannd

da Granndest

2 dingen die vereist zijn om de Beat Zico trophy te halen, die tijd van 30.84.

- Je moet steeds een rondje rijden zonder je boost te gebruiken, dan zet je hem in net vóór de start/finish zodat je dan verderop in de ronde nog een boost heb.
- In totaal kan je (en moet je ook) 4 barrel rolls maken om het te redden.

Zoek anders ff op youtube op 'Beat Zico trophy wipeout HD' oid, dan zie je precies hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

spaceboy schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:39:
Enne, zijn er hier al mensen die Flower hebben gespeeld? Denk dat ik die zo 's ga downloaden...
Staat daar dan al een demo van Flower online in de EU store?

Graag iets vollediger zijn als je iets meldt, nu heb ik er alsnog het raden naar. En niet iedereen (ik bvb) troost zich de moeite om er meerdere accounts op na te houden, dus alleen de EU interesseert mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:42:
[...]

Staat daar dan al een demo van Flower online in de EU store?

Graag iets vollediger zijn als je iets meldt, nu heb ik er alsnog het raden naar. En niet iedereen (ik bvb) troost zich de moeite om er meerdere accounts op na te houden, dus alleen de EU interesseert mij.
Ja sorry. Geen opzet in het spel. Ik was weer 's veel te snel. Ik kwam wat reviews tegen op het net en dacht "Ah, leuk". Niet rekening houdend met het feit dat we 'm hier nog heel niet hebben. (ik heb me kapot gezocht in die gruwelijk onoverzichtelijke store) :-)

Dan maar Pixel Junk Monsters gedownload. Ik MOEST wat kopen... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is ook een goede aankoop. Ik raad wel aan om iemand te vinden die het leuk vind om mee te doen, want ik vond het spel pas echt goed worden in coop mode.

Lekker elkaar uitschelden over slechte toren plaatsing en wie de muntjes op mag pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Weet iemand misschien een site waar ik HD filmpjes kan streamen door de webbrowser van de ps3? Youtube heeft 720 HD content maar werkt niet op de ps3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

swopdark schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:31:
Ik ben weer eens begonnen met WipeOut HD. wat eens spel! Heerlijk! ze hebben het nu wat makkelijker gemaakt om een gouden medaille te halen (welliswaar op novice) maar hiermee kan je wel wat gemakkelijker door de campain heen spelen.
Ik dacht al. Ik was laatst aan het spelen en haalde allemaal gouden medailles op plaatsen waar ik (mijn goede geheugen gebruikend) niet echt verder kwam. Nu was het ineens appeltje eitje. Ik dacht nog dat ik gewoon door een paar weekjes niet te spelen ultra skilled was geworden, niet dus :z

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05:13
FlipFlink schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:16:
Weet iemand misschien een site waar ik HD filmpjes kan streamen door de webbrowser van de ps3? Youtube heeft 720 HD content maar werkt niet op de ps3..
youtube.com/tv misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Topicstarter
FlipFlink schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:16:
Geenstijl.tv is ook soort van HD. of ander Autoblog hd channel ABHD.nl volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 22:09
Heb Lumines uit de store gehaald. Heb het spel al op mijn psp, maar al tijden niet meer gespeeld. Nu weer echt verslavend op de ps3.
Verschillen met de psp versie zijn trouwens zeer klein. Maar het speelt nog even prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-05 08:58
pffff erg irritant..

sinds vandaag blijft mn cod4 hangen op downloading game settings.. schijnt vaker voor te komen maar ik heb niets veranderd aan router/ps3 dus snap niet waarom ik het nu opeens krijg.

erg frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Ik trek een post over de ps3 van Fear (FeaR1986 in "Nieuwe Receiver + Enkele vragen") sterk in twijfel en kan ook eigenlijk nergens op internet vinden dat de 60GB een betere BR speler heeft. Sowieso is de 60gb ruim verkrijgbaar voor normale prijzen op GoT en sites als marktplaats.

Maar toch zou ik er wel wat meer van willen weten. Kan iemand er wat zinnigs over zeggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

sander_dr schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:10:
Heb Lumines uit de store gehaald. Heb het spel al op mijn psp, maar al tijden niet meer gespeeld. Nu weer echt verslavend op de ps3.
Verschillen met de psp versie zijn trouwens zeer klein. Maar het speelt nog even prettig.
Ligt het nou aan mij of is dit spel echt supermoeilijk? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 131758 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:07:
Dat is ook een goede aankoop. Ik raad wel aan om iemand te vinden die het leuk vind om mee te doen, want ik vond het spel pas echt goed worden in coop mode.

Lekker elkaar uitschelden over slechte toren plaatsing en wie de muntjes op mag pakken :P
Het is echt dé aankoop van het jaar voor mij. Gisteren met een vriend 4 uur non-stop gespeeld. ERG leuk in coop mode. We hielden de scheldpartijen over de muntjes beperkt. Alleen toen die lamstraal een tesla canon midden in het bos zonder enige range zette ging ik ff los... :P

Su-per-spel! 4.99E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 07:18:
[...]

Het is echt dé aankoop van het jaar voor mij. Gisteren met een vriend 4 uur non-stop gespeeld. ERG leuk in coop mode. We hielden de scheldpartijen over de muntjes beperkt. Alleen toen die lamstraal een tesla canon midden in het bos zonder enige range zette ging ik ff los... :P

Su-per-spel! 4.99E.
Een goede tip voor het spel is bij onderstaande situatie:

code:
1
2
3
4
5
-------------|
bomen hier   |
bomen hier   |
bomen hier   |
-------------|

Streepjes geven het pad aan waar de monsters langs lopen. BIj dat soort situaties is het altijd beter om de toren boven te bouwen. Als je kijkt naar de cirkel die de range aangeeft dan zie je dat deze verder naar onder gaat dan naar boven. Het middelpunt ligt niet helemaal waar je verwacht. Hierdoor kunnen torens als je ze boven plaatst beide kanten op schieten 8)
Anoniem: 136772 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 07:07:
[...]

Ligt het nou aan mij of is dit spel echt supermoeilijk? :$
Ik bak er ook helemaal niks van. Ik denk dat ik die lessons maar eens ga volgen, want ik kan nu twee van de easy missions nieteens halen (lege rij en veld leeg). Ik zie moves nog niet, of niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 17:30
Hoor telkens goede verhalen over Pixeljunk Monsters. Misschien dat ik dit ook maar es even een kans ga geven dan. Heb wel zin in een goede co-op game :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
[schaam me diep modus]
Ik heb gisteren een zilveren trophy gehaald in Wipeout door de 99 laps te halen. Het halen ervan was erg makkelijk, zeker nadat ik het volgende filmpje op youtube had gezien en me tot een vergelijkbare schandelijke daad heeft gebracht. [/schaam me diep modus]

Ik deed het echter door een lucifer tussen het gasknopje te klemmen. ;) auto piloot aan en lekker gaan slapen. Vanacht om iets over half 1 was hij behaald. hihihihi

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 07:14

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand ervaring met de Datel Wireless Mic i.c.m. Singstar op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

kaos- schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:20:
Hoor telkens goede verhalen over Pixeljunk Monsters. Misschien dat ik dit ook maar es even een kans ga geven dan. Heb wel zin in een goede co-op game :)
Trust me. Hij is 't waard, die 5E.
Maaruh, iemand ervaringen met Pixel Junk Monsters Encore? Moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

swopdark schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:32:
[...]

[schaam me diep modus]
Ik heb gisteren een zilveren trophy gehaald in Wipeout door de 99 laps te halen. Het halen ervan was erg makkelijk, zeker nadat ik het volgende filmpje op youtube had gezien en me tot een vergelijkbare schandelijke daad heeft gebracht. \[/schaam me diep modus]

Ik deed het echter door een lucifer tussen het gasknopje te klemmen. ;) auto piloot aan en lekker gaan slapen. Vanacht om iets over half 1 was hij behaald. hihihihi
Zo kan het ook ja ;)

Ik heb hem gedaan op de hoogste snelheid (korte rondetijden dus), en 99 laps was gelijk een goede oefening, als het goed is sta ik nog ergens in de top 100 met m'n tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Ik heb MGS4 en wil ook KZ2 en nog meer games die al eerder een aantal delen hadden.

Wat is nou de beste manier om niets te missen van de voorgaande delen?

Ik heb geen behoefte aan tig oude consoles te kopen en daar de games nog op te gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-05 16:52
nitpicker schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:39:
Ik heb MGS4 en wil ook KZ2 en nog meer games die al eerder een aantal delen hadden.

Ik heb geen behoefte aan tig oude consoles te kopen en daar de games nog op te gaan spelen :D
Voor MG kun je de MG Database downloaden van de PSN, daar staat alles in wat je moet/wilt weten van het Metal Gear verhaal.

Killzone wordt een gevalletje Wikipedia denk ik?

[ Voor 3% gewijzigd door UTwizard op 11-02-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
van MGS4 is er een DVD waarop het verhaal uit de eerdere delen wordt verteld.

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006116989/index.html
De Metal Gear Saga dvd levert achtergrondinformatie over de eerdere Metal Gear-delen en bevat scènes van de serie. Deze dvd is precies wat je nodig hebt als je nieuw bent met de Metal Gear serie. Bevat een hoofdstuk voor de personages Big Boss, Liquid, Solidus en Solid Snake.
MGS1 is in ieder geval ook uitgekomen in een PC versie, misschien ergens in een budgetbak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Edit: Info over de dvd: http://www.vgblogger.com/?p=2841

Volume1 was vooral een behind-the-scenes.

[ Voor 82% gewijzigd door Reemster op 11-02-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

In Killzone2 topic staat een link naar de filmpjes van Killzone in Youtube. Verder staat er op wikipedia volgens mij wel een samenvatting van KZ1 en KZ:liberations.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Volume 1 zat bij de pre-order van MGS3. Ik denk dat Vol.2 ook gewoon alle delen voor MGS4 behandeld, maar zeker weet ik het niet. Zou je even moeten uit-googlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 01-05 10:51
swopdark schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:32:
[...]

[schaam me diep modus]
Ik heb gisteren een zilveren trophy gehaald in Wipeout door de 99 laps te halen. Het halen ervan was erg makkelijk, zeker nadat ik het volgende filmpje op youtube had gezien en me tot een vergelijkbare schandelijke daad heeft gebracht. \[/schaam me diep modus]

Ga je schamen :P

Je had deze trophy ook wel gehaald als je voor de "Beat Zico" gaat...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:58:
[...]

Trust me. Hij is 't waard, die 5E.
Maaruh, iemand ervaringen met Pixel Junk Monsters Encore? Moeite waard?
Encore is zeker de moeite waard. Het is een stuk pittiger dan het gewone spel en zorgt weer voor een hoop nieuwe levels. Er waren maar weinig levels die we de eerste keer haalden, zelfs op easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gametrailers.com heeft een aantal erg goede en volledige retrospectives van bepaalde franchises.

MGS zat er zeker bij en brengt je helemaal op de hoogte. 6 delen van een tiental minuten.

Killzone is in feite niet veel aan :p dus maak je geen zorgen. En normaalgezien moet het ook allemaal duidelijk worden bij het spelen van KZ2.

In het kort, ongewenste personen worden verbannen naar een andere planeet. Om in die harde omgeving enigzins een kans te maken om te overleven, bouwen ze een structuur op, die uitmondt in een soort 1984 fascistische charismatische leider met veel 'hate talk'. In KZ1 komen ze op de aarde oorlogje voeren, in killzone 2 brengen wij (de aarde) het gevecht naar de hellgast op hun planeet.

Op zich is het wel knap gedaan dat je soms wel sympathie kan opbrengen voor die leider van de hellgast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 131758 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:05:
[...]

Encore is zeker de moeite waard. Het is een stuk pittiger dan het gewone spel en zorgt weer voor een hoop nieuwe levels. Er waren maar weinig levels die we de eerste keer haalden, zelfs op easy.
Maar jij hebt Encore ook uitgespeeld? Wij hebben al flink moeite met de gewone levels (op de normale moeilijkheidsgraad, waarbij ook online ranking aanstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Waardevolle tips! Tnx guys! _/-\o_ Straks weer helemaal op de hoogte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

spaceboy schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:43:
[...]

Maar jij hebt Encore ook uitgespeeld? Wij hebben al flink moeite met de gewone levels (op de normale moeilijkheidsgraad, waarbij ook online ranking aanstaat).
Encore is nog moeilijker. Mijn vriendin heeft deze na veel pijn en moeite ook uitgespeeld. Het spel leent zich ook niet om alle levels in 1x te halen. Sommige levels doe je echt 100x als je voor een regenboogje wilt gaan. Met z'n 2-en is het wel iets makkelijker omdat je sneller kan upgraden, maar het spel blijft erg lastig bij de hogere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:43:
[...]

Ja, we hebben alle levels uitgespeeld. Het heeft aardig wat avonden geduurd waar we soms in één avond maar een of twee levels haalden. Dit komt vooral omdat je na een tijdje een bepaald aantal rainbows(eerst 6, dan 8, dan 9) moet halen om verder te kunnen.

Ik moet ook zeggen dat de manier waarop we levels aanpakken compleet anders is dan in het origineel. Daar gebruikten we onze gems meestal voor toren upgrades. In encore moet je bijna altijd meteen een of andere speciale toren(meestal laser/fire/tesla) zo snel mogelijk halen omdat het anders niet te doen is. Je zit veel meer vast in het vinden van de perfecte methode om het level te halen.

Je wilt niet weten hoe vaak we niet op een rainbow afgingen, maar door een wijziging in torenplaatsing er ineens ergens 1 beest doorschiet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Maar dan nog wat. Met Pixel Junk Monsters... die Trophy Challenges. Ik probeer de eerste: complete the leven without a tower ever upgrading ofzo. Hoe kan dat?? Na 2 waves gaat bijna elke tower een level omhoog (zonder ervoor te dansen). Of moet je dan na elke wave de hele bende weer verkopen? Da's echt niet te doen... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
Heel erg, maar ik ben er erg trots dat ik (zonder enige guide) alle trophy challenges heb gehaald, en alle levels met regenboog (2 spelers).

Met 1 speler ook alles gehaald, alleen enkele levels op encore haal ik niet.Coop spelen is wel grappig maar maakt taktiek veel minder belangrijk. Het spel wordt dat eigenlijk te 'makkelijk'. Singleplayer levels moet je echt soms met perfecte taktiek doen. Multiplayer kom je weg met 'geen dome dingen doen'.

Spel is Geniaal. met hoofdletter g ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
spaceboy schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:04:
Maar dan nog wat. Met Pixel Junk Monsters... die Trophy Challenges. Ik probeer de eerste: complete the leven without a tower ever upgrading ofzo. Hoe kan dat?? Na 2 waves gaat bijna elke tower een level omhoog (zonder ervoor te dansen). Of moet je dan na elke wave de hele bende weer verkopen? Da's echt niet te doen... :S
Jawel hoor.

Die challenges zou ik pas later doen. Daarvoor moet je echt alle truukjes weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb net ff een trailer zitten kijken van Pixeljunk Monsters... maar wat is nou precies de bedoeling ? :O
Nu iedereen vol lof erover praat, wil ik het graag proberen... maar wat moet je doen ? :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DennusB schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:23:
Ik heb net ff een trailer zitten kijken van Pixeljunk Monsters... maar wat is nou precies de bedoeling ? :O
Nu iedereen vol lof erover praat, wil ik het graag proberen... maar wat moet je doen ? :P
Er is toch een demo van? Je moet torens bouwen, tegen golven van tegenstanders. Verschillende torens hebben verschillende eigenschappen. Je moet dus goed nadenken welke torens je waar plaatst om alle vijanden tegen te houden. Je kan die torens ook nog upgraden of meer geavanceerde torens kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Maar het is niet zo suf als het lijkt. De onderliggende spelbalans is namelijk briljant. Zomaar wat torens plaatsen zal je niet redden. Het leveldesign is geweldig, en je bent uren bezig de gamemechanics te doorgronden. Ter indicatie, voor de singleplayer levels hebben we vele A4tjes vol geschreven met 'intel' om ons door de levels heen te laten komen.
Als je niet van een beetje denksport/puzzelen houdt is deze game trouwens niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 20:14

scorpie

Supra Addict

Voor de PixelJunk Monsters (+Encore) mensen die hulp nodig hebben met strategiën, zie de volgende youtube playlist links:

http://www.youtube.com/sw...L=http://www.youtube.com/

http://www.youtube.com/sw...L=http://www.youtube.com/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb een vreemd probleem met de PSN store.

Van een collega kreeg ik een code die bij zijn PS3 zat die hij onlangs kocht (ging na 1 dag kapot, hij het ding wezen ruilen, kreeg compleet andere PS3 inc. nog een code).

De code is voor 3 games, Quest for Booty, The Last Guy & GT5 Prologue.

Aangezien ik GT5P al had heb ik na het invoeren van de code alleen QfB en Last Guy gedownload om dan later GT5P nog wel eens te downloaden.

Als ik nu naar de Store ga dan kan ik GT5P niet downloaden maar ook niet kopen, er staat wel een rood tasje rechts onderin het plaatje wat waarschijnlijk betekend dat ik deze titel al gedownload heb?

Maar dat is dus niet zo, en ik kan verder nergens aangeven GT5P alsnog te willen downloaden (of kopen, die optie is ook verdwenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ace schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:54:
Als ik nu naar de Store ga dan kan ik GT5P niet downloaden maar ook niet kopen, er staat wel een rood tasje rechts onderin het plaatje wat waarschijnlijk betekend dat ik deze titel al gedownload heb?

Maar dat is dus niet zo, en ik kan verder nergens aangeven GT5P alsnog te willen downloaden (of kopen, die optie is ook verdwenen).
Het lijkt er inderdaad op alsof hij aangeeft dat je het spel reeds heb gekocht en gedownload. Normaal kun je dan naar het downloads scherm gaan en hier het spel opnieuw downloaden. Geen idee of het voor jou gaat werken maar het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Dan moet je bovenin even je aankoop geschiedenis bekijken, dat is de plek waar je gekochte dingen nogmaals kunt downloaden. Als je op de normale links in de store klikt wil hij het namelijk kopen, maar dat heb je al gedaan, dus dan werkt dat niet.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Is het slecht voor de controller als je hem niet in 1 keer volledig oplaad? Ik was daarstraks aan het gamen, maar na 40 minuten opladen ben ik gestopt.

Is het ook mogelijk om de controller op te laden met een ipod usb power adapter?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

scorpie schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:16:
Dan moet je bovenin even je aankoop geschiedenis bekijken, dat is de plek waar je gekochte dingen nogmaals kunt downloaden. Als je op de normale links in de store klikt wil hij het namelijk kopen, maar dat heb je al gedaan, dus dan werkt dat niet.
Daar heb ik vanmiddag gekeken en toen was de hele lijst leeg, ik log nu net opnieuw in en alles staat er weer, inclusief GT5P.

Vreemd

• Grannd
  • Laatst online: 27-05 16:21

Grannd

da Granndest

Anoniem: 137811 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:46:
Is het slecht voor de controller als je hem niet in 1 keer volledig oplaad? Ik was daarstraks aan het gamen, maar na 40 minuten opladen ben ik gestopt.

Is het ook mogelijk om de controller op te laden met een ipod usb power adapter?
Probeer het eens zou ik zeggen, ik vermoed wel dat het werkt als ik hem aan een hubje van mijn pc aansluit laadt ie ook gewoon op.
En ik geloof niet dat het slecht is als je tussentijds stopt met laden, de PS3 is alweer bijna 3 jaar uit en de eerste berichten over kapotte DS3's of SIXAXIS's moeten nog komen, gelukkig maar want zo'n ingebouwde accu is natuurlijk meestal vragen om problemen.

• itons
  • Niet online
http://ps3life.nl/nieuws/...s3-games-op-1-disc-kopen/

interessant nieuwtje, als het niet teveel invloed op de prijs heeft van de games is dit voor mij best ideaal eigenlijk!

Voor zover ik weet is er geen demo van, ik heb gisteren nog gezocht naar aanleiding van de lovende berichten in dit topic.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 131051 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:59:
[...]

Voor zover ik weet is er geen demo van, ik heb gisteren nog gezocht naar aanleiding van de lovende berichten in dit topic.
'Vroeger' heb ik een demo gespeeld van het spel. Die kwam volgens mij uit de Japanse store. Misschien dat er daar nog eentje staat. (Of US)

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Wou net de killzone 2 demo downloaden merk ik dat PSN zo traag is als dikke stront door een rietje :S
What's up?? Met vorige downloads van PS Home was het ook al langzaam dus is het denk ik een structurele probleem met het PSN netwerk?

Ik heb zelf de 360 en de PS3 en ik betaald graag voor Xbox L!ve om een werkend en snel product te krijgen. Het is gewoon zielig hoe langzaam ik een 77MB update binnen haal.
Oh en mijn inet verbinding is niet bagger langzaam ofzo. Ik haal download snelheden van 860KByte dus dat is zeker wel redelijk.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Alpha-sphere schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:07:
Wou net de killzone 2 demo downloaden merk ik dat PSN zo traag is als dikke stront door een rietje :S
What's up?? Met vorige downloads van PS Home was het ook al langzaam dus is het denk ik een structurele probleem met het PSN netwerk?

Ik heb zelf de 360 en de PS3 en ik betaald graag voor Xbox L!ve om een werkend en snel product te krijgen. Het is gewoon zielig hoe langzaam ik een 77MB update binnen haal.
Oh en mijn inet verbinding is niet bagger langzaam ofzo. Ik haal download snelheden van 860KByte dus dat is zeker wel redelijk.
wat moet je dr van zeggen. Ik had killzone2 binnen no time binnen. Dus misschien toevallig?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Iedereen is massaal Flower aan het downloaden natuurlijk die net op de EU Store verschenen is *O*

Complete lijst voor 12/02/09
DEMOS

► MotorStorm Pacific Rift (637 MB)
► Super Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars (180 MB)

► Resistance Retribution (PSP) (172 MB)

GAMES

► Flower (€7,99 | £6.29)
► Super Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars (€9,99 | £7.99)

ADD-ONS

► Guitar Hero World Tour

○ Acoustic Track Pack (€5,49)
♪ Incubus - “Drive”
♪ The Shins - “New Slang”
♪ Ryan Adams - “Wonderwall” (cover)

○ Southern Rock Track Pack (€5,49)
♪ Creedence Clearwater Revival - “Commotion” (Master Track)
♪ ZZ Top - “Gimme All Your Lovin\’” (Cover)
♪ Ram Jam - “Black Betty” (Cover)

○ Dig Out Your Soul - Oasis (€17,99 or €1,99 per song)

► LittleBigPlanet
○ Ape Escape Costume (€1,99 | £1.59)
○ Toro Costume (€1,99 | £1.59)

► NBA Live 09
○ NBA Allstar Weekend Gamepack (free)

► Rock Band
○ The Fratellis Pack (€3,99 or €1,49 per song)
♪ "Creepin' Up The Backstairs"
♪ "Flathead"
♪ "Henrietta"

VIDEOS

► FIFA 09
○ Inside FIFA Interactive World Cup 09 trailer

► Flower
○ Trailer

► Tekken 6
○ New Year's Trailer

THEMES & WALLPAPERS

► Need for Speed Undercover - theme
► PAIN - Hasselhoff theme
bron

[ Voor 88% gewijzigd door Ace op 12-02-2009 14:49 ]

Anoniem: 281387

serieus?? ohw vet zeg, die ga ik vanavond meteen downloaden!

Ace schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:29:
Iedereen is massaal Flower aan het downloaden natuurlijk die net op de EU Store verschenen is *O*
Echt? Goed nieuws, ik wacht al weken om deze game eens te kunnen proberen :)

Dat soort dopey games vind ik namelijk altijd erg leuk om te doen :)

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 17:30
Anoniem: 131051 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:37:
[...]

Echt? Goed nieuws, ik wacht al weken om deze game eens te kunnen proberen :)

Dat soort dopey games vind ik namelijk altijd erg leuk om te doen :)
is er een demo van flower te verkrijgen dan ? of wil iedereen gewoon meten geld eraan uitgeven :P

Soundcloud

• swopdark
Alpha-sphere schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:07:
Nee
Ik heb zelf de 360 en de PS3 en ik betaald graag voor Xbox L!ve om een werkend en snel product te krijgen.
Ik betaal ook liever voor iets dat werkt, dan dat iets gratis is en niet werkt. Gelukkig voor ons werkt het PSN als een zonnetje en is het gratis. win-win situatie
Het is gewoon zielig hoe langzaam ik een 77MB update binnen haal.
Misschien drukte op de server? Bij mij gaan downloads meestal heel snel en zoals vorige week bij de killzone 2 demo heel traag. Ligt aan de drukte denk ik. Gameupdates enzo trekt hij heel snel naar binnen.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er staat ook nog een nieuwe demo van Motorstorm2 op.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30

Maxow

Hidden Sound System

Hmm, ik dacht dat er ook een demo van HAWX zou komen.. Vanavond de US store maar in de gaten houden dan.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bij de inkoopafdeling van freerecordshop heb ik de Frag-FX V2.0 voorgedragen, met beetje mazzel is ie straks daar verkrijgbaar

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 17:38

Ves

A gadget addicted Bounty

Ace schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:29:

Complete lijst voor 12/02/09

[...]

bron
Ik denk eerder die Resistance demo

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• dialMforMike
  • Laatst online: 26-05 11:59
Shiver23 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:07:
[...]

'Vroeger' heb ik een demo gespeeld van het spel. Die kwam volgens mij uit de Japanse store. Misschien dat er daar nog eentje staat. (Of US)
Er staat in de US store inderdaad een Monsters demo, daar heb ik hem (en de verslaving) vandaan. Weer eens gek dat die demo in de Benelux store mist, want bij een spel als deze is zo'n demo ideaal om te kijken of het wat voor je is. Ik zou iedereen aanraden de demo uit de US store te plukken (demo bevat een intro en één easy level).

You look like I need a drink.

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
Maxow schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:53:
Hmm, ik dacht dat er ook een demo van HAWX zou komen.. Vanavond de US store maar in de gaten houden dan.
technische issues :-/
Hij komt nu pas de 28e
Alleen, volgens iemand de de 360 demo had gespeeld missen we er niet veel aan (helaas).

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Ik zie bij flower geen demo? Alleen de volledige versie voor 7.99.

Dat is natuurlijk niet veel geld, maar aangezien ik (nog) geen cc heb had ik graag even de demo gespeeld, maar dat zit er dus blijkbaar niet in. Jammer.

Hoe speelt het? :)

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
AW_Bos schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:04:
Even een vraag. Heeft iemand inmiddels al enig idee waneer Sony zijn eigen merk PS3 toetsenboard die op de controller bevestigd kan worden zal uit gaan brengen?
Volgens mij zijn er nog maar enkele types van het merk Logic3 namelijk?
Ik heb hem net bij bart smit voor €39,95 gehaald en daar meteen toch ook maar een Sony blu-ray afstandsbediening voor €29,95 meegenomen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:11

FeaR

In GoT we trust

Ik heb de knoop doorgehakt en wil nu ook een los toetsenbord voor PS3-gebruik.
Ik zit meer en meer op internet via mijn PS3 en vind een los toetsenbord dan toch wel handig.

Alleen ik twijfel welke te nemen:
De Logitech Dinovo Mini of de originele van Sony die je op je controller moet klikken.

Dus iemand advies?
De Logitech is vele malen duurder, maar ziet er ook beter uit.
Maar om daar nu twee maal zoveel voor te gaan betalen..

Morgen ook maar eens Flower downloaden.
Doet wel aan als een spel wat je voor vijf minuten speelt en het dan zat bent.
Maar dat had ik met Flow ook, en die game is me toch alles meegevallen.

Wat ik helaas niet kan zeggen van Pain en dat Parachute-spel wat ik ook gekocht heb en echt nooit speel....

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Anoniem: 255271

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:59:
[...]

Ik had nog een bonnetje ja, dat is wel jammer dat je m kwijt ben. Gewoon nog eens lastig vallen zou ik zeggen, betrek het Radar (of Kassa wat t ook was) verhaal erbij ofzo. ;)
Daarnet even gebeld met Sony en ze zeiden dat als ik via bankkaart heb betaald, en het bankafschrift van de aankoop nog heb, dit even goed is als het bonnetje zelf. Gelukkig had ik nog de uittreksels van maart 2007 _/-\o_ Aan de telefoon ook even gezegd dat het niet kan dat een apparaat van 600 euro (met volgens Sony een levensduur van +- 8 jaar) niet zou mogen stuk zijn na nog geen twee jaar. Hij ging kijken of de reparatie gratis kon, en met garantie op de 'nieuwe' console :)
kaos- schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:20:
Ik had wel eens gehoord van dit spel maar nooit echt gekeken wat het is tot ik hier al die positieve commentaren hoorde.

Even gekeken op wiki..... Is het toch geen Tower Defense zeker?! :Y)
* Ondergetekende heeft vele uurtjes TD zitten spelen van Warcraft3*

Graphics zien er wat oud uit, maar voor 4.99 met co-op mogelijkheid kan je moeilijk klagen. Ben je met deze game een tijdje zoet of is het rap uitgespeeld?

Anoniem: 255271 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:56:
[...]
Graphics zien er wat oud uit, maar voor 4.99 met co-op mogelijkheid kan je moeilijk klagen. Ben je met deze game een tijdje zoet of is het rap uitgespeeld?
Je bent er zeker wel even zoet mee. Het spel begint vrij eenvoudig maar voor latere levels moet je echt een fatsoenlijke strategie en perfecte tower placement hebben anders haal je het niet.

Coop maakt het spel al een stuk makkelijker, en naar mijn idee ook leuker.

En dan heb je nog de trophies die goed te doen zijn, maar niet zo eenvoudig dat je ze allemaal in 1 keer haalt.

Ik vind de graphics trouwens best goed, het is ook een van de weinige full hd spellen, niet dat een TD het nodig heeft maar het ziet er best strak uit.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 255271 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:56:
[...]
Even gekeken op wiki..... Is het toch geen Tower Defense zeker?! :Y)
* Ondergetekende heeft vele uurtjes TD zitten spelen van Warcraft3*

Het is TD en je bent hier heel veel uurtjes zoet mee, wil je alles halen.

Anoniem: 255271

Ok ik ben overtuigd, straks kopen die handel :)

Ik heb enkel een klein screenshotje gezien dus ik kon het niet goed beoordelen qua graphics, het kan straks alleen verrassen dus, zeker als het HD is.

Anoniem: 50662

Wat zijn de ervaringen met controllers van andere fabrikanten?

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zo ook even Flower, Pixel Junk Monsters en Lumines :D Iets te weinig tijd soms en dan is een PSN spel ideaal voor wat relaxed spelen. Ben erg blij met het aanbod van PSN! Zou alleen graag een of andere arcade shooter willen, online, met voice, oftewel: Fat Princess! Kan echt niet wachten daarop!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Volledig mee eens, PSN games zijn ideaal voor als je je zelf wilt dwingen max een uurtje te gamen ofzo, even snel spel opstarten zonder disc geneuzel en gaan.

Heb je Crash Commando al geprobeerd? Het is echt een lekker simpele 2d shooter, het lijkt een beetje op Soldat. http://www.youtube.com/watch?v=4bO80FvD2Xs

De trailer is helemaal geweldig: http://www.youtube.com/wa...cWuJoQowc&feature=related

Echt een prima spel als je snel even wilt knallen, Enige wat ik mis in het spel is lokale multplayer.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 131758 op 12-02-2009 20:28 ]

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30

Maxow

Hidden Sound System

Sentry23 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:40:
[...]

technische issues :-/
Hij komt nu pas de 28e
Alleen, volgens iemand de de 360 demo had gespeeld missen we er niet veel aan (helaas).
Hè jammer... Het leek een spel met potentie, maar spijtig als dat niet zo is :/

Topicstarter
himlims_ schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:02:
Bij de inkoopafdeling van freerecordshop heb ik de Frag-FX V2.0 voorgedragen, met beetje mazzel is ie straks daar verkrijgbaar
Ja ik hoop het wel, ik heb bij meerdere ketens een keer in een goede nette brief een aanbeveling gedaan voor dit product. Enkel van de Barts Smit kreeg ik wat terug, ze waren erg geinteresseerd maar Splitfish had geen distributeur in de benelux alleen in Duitsland en die deed moeilijk.

Nu maar hopen dat met v 2.0 er een betere verspreiding gepland staat.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ha, m'n moeder zwaar aan t spacen met Flower, dik aan de griep dus werd een beetje duizelijk maar "oh wat is dit mooi!". En zelf vind ik t ook wel relaxed :P

nudie schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:15:
Ha, m'n moeder zwaar aan t spacen met Flower, dik aan de griep dus werd een beetje duizelijk maar "oh wat is dit mooi!". En zelf vind ik t ook wel relaxed :P
Ik hou van dat soort games. Omdat wanneer ik dan ooit eens rustig achter m'n ps3 zit, ik meestal toch te lam ben om actief te gamen. Beetje lui :p

Ik heb nog geen idee wat de bedoeling is, en als je dat niet moet weten maakt het dat spel nog zoveel beter :p

Grrr, toch maar eens een cc aanvragen...

Hmm inderdaad nergens een demo van flower te vinden, misschien toch maar het volledige spel kopen dan.

Anoniem: 276348

Anoniem: 281387 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:04:
Hmm inderdaad nergens een demo van flower te vinden, misschien toch maar het volledige spel kopen dan.
Zeker de centen waard. Er al een paar leveltjes op zitten....Toppertje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Gisteren voor de miljoenste keer de Killzone 2 demo gespeeld samen met wat vrienden. Weer een subtiel detail ondekt: als je in dat warenhuis bent kom je in een kantoortje waar wat stoelen staan. schiet je op die stoelen dan komen er kleine veertjes uit de vulling. grappig detail.

Is er al ergens een soort review van die game flower verschenen? Ik kan zelf niet wachten op Fat Princes, de eerste beelden en walktrough waren behoorlijk indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Anoniem: 239951 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:16:
[...]

Ja ik hoop het wel, ik heb bij meerdere ketens een keer in een goede nette brief een aanbeveling gedaan voor dit product. Enkel van de Barts Smit kreeg ik wat terug, ze waren erg geinteresseerd maar Splitfish had geen distributeur in de benelux alleen in Duitsland en die deed moeilijk.

Nu maar hopen dat met v 2.0 er een betere verspreiding gepland staat.
Ik kreeg een mailtje van een distributeur (in Frankrijk) die leverde voor de Benelux, is ook een groothandel die leverd voor splitfish. Daar zijn ze gewoon al leverbaar.
Hij dacht dat ik een groothandelaar was en ik kreeg een stukprijs voor het afnemen voor 24/96 stuks. :)

Alleen ik weet de site niet meer, zal ik opzoeken wanneer ik thuis ben.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:01
Anoniem: 131758 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:29:
Heb je Crash Commando al geprobeerd? Het is echt een lekker simpele 2d shooter, het lijkt een beetje op Soldat. http://www.youtube.com/watch?v=4bO80FvD2Xs

De trailer is helemaal geweldig: http://www.youtube.com/wa...cWuJoQowc&feature=related

Echt een prima spel als je snel even wilt knallen, Enige wat ik mis in het spel is lokale multplayer.
Lekker simpel vind ik nogal makkelijk. Het aimen gaat voor mij echt te snel en kan dus ook niet altijd goed schieten en dit valt zo ver ik weet nergens in te stellen. Sommige gasten zijn ook echt goed dus een echte knaller! En het ziet er nog leuk uit ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

FeaR1986 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:38:
De Logitech Dinovo Mini of de originele van Sony die je op je controller moet klikken.

Dus iemand advies?
Eén advies van mij is om toch echt de Logitech Dinovo te kopen - mits je ook daadwerkelijk een klein toetsenbord wilt hebben! Een willekeurig goed blue-tooth toetsenbord is ook prima. Ik heb zelf de Sony Keypad gehad maar ook inmiddels alweer verkocht. Te klein en totaal niet handig voor gebruik als 'volwaardig' toetsenbord; misschien leuk voor een chat (maar ik val niet onder die doelgroep ;) ).

Succes! Cheers...

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik krijg het nooit voor elkaar om avi bestanden af te spelen op mn ps3, Maar dit zou wel moeten kunnen toch? Of ligt dat er aan wat voor avi het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

FeaR1986 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:38:
...

Dus iemand advies?

...
Ik heb de logitech Dinovo Mini, het is een geweldig apparaat, maar je moet bedenken dat i.c.m de ps3 je de sixaxis controller altijd bij je moet hebben, er zitten dus niet alle knoppen op. Ook moet je even uitzoeken welke knoppen op het toetsenbord corresponderen met kruisje-vierkantje-rondje-driehoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• younxta
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Zoals velen van jullie vast wel gemerkt hebben, zijn er een paar dingen die aan het Playstation Network ontbreken. Gisteren las ik op ps3-sense.nl een interessant artikel over hoe PSN verbeterd zou kunnen worden. Ik raad iedereen die een beetje geïnteresseerd is in de ontwikkelingen rondom PSN aan om het artikel te LEZEN en eventueel de petitie te TEKENEN.

[ Voor 9% gewijzigd door younxta op 13-02-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

De batterij-icoon die de tijd overlapt kan irritant zijn ja, en een postvak icoontje erbij is ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 12:51

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Anoniem: 239217 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:31:
[...]

Ik heb de logitech Dinovo Mini, het is een geweldig apparaat, maar je moet bedenken dat i.c.m de ps3 je de sixaxis controller altijd bij je moet hebben, er zitten dus niet alle knoppen op. Ook moet je even uitzoeken welke knoppen op het toetsenbord corresponderen met kruisje-vierkantje-rondje-driehoekje
Ik heb gewoon een Apple Wireless Keyboard (ook BT). Werkt ook uitstekend en bijvoorbeeld browsen gaat prima met gebruik van de functie toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:12
-RazieL- schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:35:
De batterij-icoon die de tijd overlapt kan irritant zijn ja, en een postvak icoontje erbij is ook wel handig.
klopt ja, mis regelmatig berichten, je krijgt ook geen reminder of niks.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bullus schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:46:
[...]
Hij dacht dat ik een groothandelaar was en ik kreeg een stukprijs voor het afnemen voor 24/96 stuks. :)

Alleen ik weet de site niet meer, zal ik opzoeken wanneer ik thuis ben.
Hmm ik ruik handel...hier op tweakers of anders mp.nl moeten zeker wel 96 stuks kwijt te raken zijn voor een leuk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:44
swopdark schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 08:01:
Is er al ergens een soort review van die game flower verschenen? Ik kan zelf niet wachten op Fat Princes, de eerste beelden en walktrough waren behoorlijk indrukwekkend.
Gisteren Flower gekocht ik vind het een toffe game mooie beelden, sixaxis werkt uitstekend. Het is een unieke game, echt een topper voor PSN _/-\o_

Reviews zat kijk maar op gamerankings.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...