Het ging mij er ook niet om, of de game slecht was of niet, ik heb alleen niks met de besturing.. maar dat moet idd misschien komen, zo vond ik Uncharted, ook niet echt top in het begin kwa besturing, maar trok dit later bij... Fifa daarentegen vind ik een uiterst goed speelbaar spel, ook voor een beginner.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:47:
[...]
RE is bijlange geen 'stevige shooter' of een run and blast shooter zoals de voorbeelden die je opnoemt.
Als RE dus de stijl van GoW overneemt is het geen RE meer, en kan de franchise net zo goed stopgezet worden.
Zoals gezegd, het gaat om het gevoel. Als je dat niet zo ervaart, dan is het niet jouw soort game, maar dat maakt de game voor de mensen die bekend zijn met de serie en de mechanics niet slecht.
Wat is dat hier trouwens over dat 'lekker wegspelen'...Ik heb talloze games gespeeld die in het begin niet lekker 'wegspelen', maar waar je gewoon een beetje aan moet wennen. Alsof fifa vanaf minuut 1 'lekker' wegspeelt voor wie nog nooit fifa heeft gespeeld.
RE is dus nadrukkelijk NIET gelijk aan left for dead. Als je op die manier zombies wil afknallen moet je LFD kopen.
En ik weet ook wel dat de games die ik opnoemde, een ander caliber game is als RE, maar het ging mij om de besturing, en bovenal het camerapunt. Het maakt natuurlijk verder ook niet uit, ieder zijn eigen smaak, en dit smaakje (besturing) lust ik (nog) niet.