Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Dat had ik laatst met GTA 4. Aan het spelen, ps3 freezed, reset dmv uit/aan zetten. Daarna wil GTA 4 dus neit meer opstarten. Tot ik de cd eruit haal en er inderdaad een scheur inzit. Vanuit het binnenste naar buiten toe zegmaar.Willy-Jan Prijs schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 23:11:
Vandaag is er tijdens het spelen van Resistance 2 een scheur in mijn schijfje gekomen
Tijdens het spelen van Resistance 2 hoorde ik wat leek op een tik vanuit mijn ps3 en kort daarna stopte Resistance 2 er volledig mee en hoorde ik dat de bluray steeds opnieuw het schijfje probeerde te lezen.
Geen idee wat er aan de hand was heb ik mijn ps3 een keer voor de zekerheid uit en aan gezet en opnieuw het schijfje ingebracht (op dat moment wist ik nog niet dat er een scheurtje in de disc zat).
Opnieuw probeerd te ps3 constant het schijfje te lezen en nadat ik het schijfje uit mijn ps3 haalde zag ik tot mijn verbazing een scheur in mijn schijfje zitten van binnenuit tot ongeveer de helft naar buiten toe.
Heb het spel nu een iets meer dan een maand maar het schijfje is niet meer dan 4 keer in mijn ps3 geweest.
Op de webste van Insomniac zou ik bij Scee moeten zijn omdat dit de distributeur is van de schijfjes.
Dus een mail weggedaan aan de desbetreffende contact persoon op de Scee website hoe ik mijn schijfje kan laten vervangen.
Iemand anders hier ervaring mee ? want zoiets heb ik nog nooit meegemaakt met geen een cd/dvd die ik ooit gekocht heb.
Heb take2 al gemaild maar daar hoor ik niets meer van. Helaas heb ik de bon niet meer en de winkel waar ie vandaan komt is niet meer. Zit me niet mee zegmaar.
Heb alwel een nieuwe GTA 4 gekocht want hield het niet meer uit
USB-kabel zit er dus echt niet bij! Op de doos zie ik wel dat ie er in moet zitten. Toch maar contact opnemen met Redcoon, de webshop waar ik 'm gekocht heb.Osiris schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:03:
Die USB-kabel voor de controller hoort er wel degelijk bij te zitten, maar dat er geen component-kabel bij zat, had je van te voren wel ergens kunnen lezen
En toch vind ik het mager dat ze er alleen maar een scart-kabel bij doen.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, als je een beetje goed kan lullen en die winkel bediende is redelijk dan krijg je een nieuwe of sturen ze de jouwe voor je op naar hun leverancier.ljt schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:06:
Heb alwel een nieuwe GTA 4 gekocht want hield het niet meer uitWellicht dat iemand hier nog een tip heeft om de andere schijf geruild te krijgen.
superB
Dit ivm dat sommige component willen gebruiken, andere HDMI, waardoor sony elk kabel soort erbij moet gaan leveren, niet echt winstgevend dus.CaptainM schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:10:
[...]
USB-kabel zit er dus echt niet bij! Op de doos zie ik wel dat ie er in moet zitten. Toch maar contact opnemen met Redcoon, de webshop waar ik 'm gekocht heb.
HDMI of component is niet zo duur, het hangt er een beetje vanaf hoe gek je je laat maken en waar je het haalt
ljt schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:06:
Helaas heb ik de bon niet meer en de winkel waar ie vandaan komt is niet meer. Zit me niet mee zegmaar.
Ik denk dat dat hem niet wordtVerwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:18:
[...]
Gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, als je een beetje goed kan lullen en die winkel bediende is redelijk dan krijg je een nieuwe of sturen ze de jouwe voor je op naar hun leverancier.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Betalen op PSN store zonder gebruik te maken van een CC. Je kies op de site $20, $50 of de 100$ card. Je kies dan hoe je wilt betalen vooraf betalen of met Ideal. En binnen een paar uur had ik mij code ontvangen via mail.
Let wel op werkt alleen op de US account op de Europese werkt hij helaas niet
http://www.hdmoviesource.com is goedkoper (~20 euro voor $20 kaart)Evertt schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:00:
Ik kwam gisteren dit tegen http://www.mijnwebwinkel....ategory&categoryID=324336.
Betalen op PSN store zonder gebruik te maken van een CC. Je kies op de site $20, $50 of de 100$ card. Je kies dan hoe je wilt betalen vooraf betalen of met Ideal. En binnen een paar uur had ik mij code ontvangen via mail.
Verwijderd
Die kende ik ook al even. Maar dan vraag ik liever aan een goede kennis om een CC te gebruiken. Want voor een kaartje van 20$, dus €15, vraagt hij €25...Evertt schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:00:
Ik kwam gisteren dit tegen http://www.mijnwebwinkel....ategory&categoryID=324336.
mm en nog een keer....inXs schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:42:
the hard disc file system is corrupted and will now be restored.... Die melding kreeg ik net... hij is nu weer restored en het lijkt er allemaal nog te zijn.. schrok wel even van de melding eigenlijk. Mijn ps3 hangt ook zo nu dan tijdens het gamen, hopelijk wordt dit toch snel opgelost.
superB
quote:
ljt schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:06:
Helaas heb ik de bon niet meer en de winkel waar ie vandaan komt is niet meer. Zit me niet mee zegmaar.
quote:
JeepXJ89 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:18:
[...]
Gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, als je een beetje goed kan lullen en die winkel bediende is redelijk dan krijg je een nieuwe of sturen ze de jouwe voor je op naar hun leverancier.
Reclame niet gezien? van dat kind aan de balie? heeft u met pin betaald en geen bon dan is uw afschriften ook rechtsgeldig.
Tis maar een tip.
[ Voor 18% gewijzigd door AngelusHD op 01-02-2009 13:49 ]
Verwijderd
Een hdmi kabel kost 9-10 euro, dat is het einde van de wereld niet, toch?CaptainM schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:10:
[...]
USB-kabel zit er dus echt niet bij! Op de doos zie ik wel dat ie er in moet zitten. Toch maar contact opnemen met Redcoon, de webshop waar ik 'm gekocht heb.
Vanuit het standpunt van Sony is dit heel logisch. Daar doen ze al hun best om een onderdeel van 1 euro goedkoper te maken of weg te cijferen, laat staan dat ze er een hdmi kabel bij doen die misschien niet iedereen zal gebruiken. Je weet niet bij wie de ps3 zal terecht komen, en wat voor scherm/tv en aansluitingen hij heeft of wil gebruiken. Met die redenering kan je er dan net zo goed 4 kabeltjes bij doen, en dat is ook overdreven.
Voor zover ik weet hebben de goedkoopste xbox'en ook geen hdmi kabel in de doos (en hdmi is uiteraard de enige aansluiting die je voor je ps3 wil gebruiken). Mijn kabeltje van 9 euro doet het perfect (en dat is dan nog in een dure winkel gekocht)
Je had dit op voorhand kunnen weten en gewoon in dezelfde winkel een kabeltje meenemen.
Deze discussie is ook al meerdere keren gevoerd. Bij andere AV/apparatuur vind je normaal gesproken ook géén kabeltjes terug, dus de ps3 is daar zeker geen uitzondering.
Komt er van als de industrie zodanig gefragmenteerd is dat er 5 verschillende soorten video-standaarden zijn. Hadden ze allemaal maar voor hdmi moeten kiezen. Daarnaast is het bedrijfsmodel van nagenoeg elk bedrijf dat er meer geld verdiend wordt op de accessoires (kabels) Zelfs sommige printers komen tegenwoordig zonder usb kabel!! (terwijl je daar wél goed genoeg weet dat het enkel op een usb aansluiting kan)
Trouwens, op die manier geef je de consument ook de kans om los te gaan in de kwaliteit van kabel die hij wil kopen. Als die dan een hdmi kabel van 160 euro wil omdat de 'kwaliteit beter is', dan kan dat gewoon...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 13:58 ]
Alleen vertelt die kerel net dat die winkel helemaal niet meer bestaat, daar ging het meer over...angelus20 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:46:
[...]
[...]
[...]
Reclame niet gezien? van dat kind aan de balie? heeft u met pin betaald en geen bon dan is uw afschriften ook rechtsgeldig.
Tis maar een tip.
Sandyman538 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 14:47:
[...]
Alleen vertelt die kerel net dat die winkel helemaal niet meer bestaat, daar ging het meer over...
Iemand hier al het nieuwe photoshow programma geprobeerd? Ik heb vandaag wat foto's van m'n vakantie erin gezet en het intelligente sorterings systeem werkt opmerkelijk vlot. Alles wordt standaard gesorteerd op een soort tijdlijn naar datum maar je kan bijvoorbeeld ook selecteren op aantal mensen in de foto, kleur, landschap, etc...Natuurlijk heb je ook nog playlists die je zelf kan maken. Al met al heeft Sony best wel wat aandacht hieraan besteed. Ik denk dat ik nog meer uit fotocollectie maar op de PS3 ga zetten.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Je kan toch alleen maar albums maken van foto's die op de ps3 schijf staan? Foto's die op het netwerk staan kan hij geen album van maken?CapTVK schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:47:
Even terugkomend op de 2.60 update...
Iemand hier al het nieuwe photoshow programma geprobeerd? Ik heb vandaag wat foto's van m'n vakantie erin gezet en het intelligente sorterings systeem werkt opmerkelijk vlot. Alles wordt standaard gesorteerd op een soort tijdlijn naar datum maar je kan bijvoorbeeld ook selecteren op aantal mensen in de foto, kleur, landschap, etc...Natuurlijk heb je ook nog playlists die je zelf kan maken. Al met al heeft Sony best wel wat aandacht hieraan besteed. Ik denk dat ik nog meer uit fotocollectie maar op de PS3 ga zetten.
superB
Replay? Dat brengt toch wel wat memories terug zeg. Gek om te horen dat die er niet meer is. Kocht er nooit wat, kwam er zelfs zelden (Eindhoven vestiging), maar was toch wel leuk om zo nu en dan binnen te stappen met familie en even rond te neuzen. Lag ook wel redelijk uit de buurt van het centrum, dus kan me voorstellen dat het niet het grote publiek trok. En die prijzen... ach zal ook niet echt geholpen hebben.ljt schreef op zondag 01 februari 2009 @ 14:52:
[...]
ja inderdaad. Wil best me afschrift laten zien maar om nou zomaar een willekeurige winkel in te stappen. De winkel is kwestie zat in Den Bosch, volgens mij was het iets van Replay. Hadden ook een shop in Eindhoven volgens mij.
You look like I need a drink.
Edit: Linkje naar de site gevonden

Weet iemand trouwens wanneer Fat Princes gepland staat voor release in de PSN Store? Die ga ik ook zeker halen!
[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 01-02-2009 22:02 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dat heb ik ook gedaan, gewoon via USB naar de ps3 gekopieerd. Mijn PS3 is niet gekoppeld aan m''n PCinXs schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:01:
[...]
Je kan toch alleen maar albums maken van foto's die op de ps3 schijf staan? Foto's die op het netwerk staan kan hij geen album van maken?
Is dat een beetje zoals Commando's?swopdark schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:52:
Iemand iets te zeggen over de nieuwe screens van de PS3 exclusive "Under Siege"? een RTS waarvaan afgelopen week de eerste twee screenshots naar buiten zijn gekomen. Ziet er wel goed uit meer kan ik er niet over zeggen.
Edit: Linkje naar de site gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet iemand trouwens wanneer Fat Princes gepland staat voor release in de PSN Store? Die ga ik ook zeker halen!
Heb vandaag ook 1 gekocht omdat je makkelijk met ideal kon betalen, code komt snel en werkt ook nadat je een nieuwe Amerikaanse account hebt gemaakt.Evertt schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:00:
Heb na de Wirecard nu deze maar gekocht om de Variety Pack voor COD4 binnen te halen, nou gedownload dus, maar nu doet die Variety pack het niet, zijn deze dingen Region locked of dergelijke?
En als ik nu naar mijn originele Account switch werkt de map pack dan ook nog steeds? Anders moet ik weer helemaal bij 0 beginnen, en dat is toch weer 3 dagen non stop knallen
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Eigenlijk wil ik geen nieuwe kopen natuurlijk maar het lijkt me nu de enige optie. Ik denk wel dat ik de PS3 die ik nu heb kan verkopen aangezien er vast veel mensen zijn die hem alleen als console gebruiken.
Regiocodering..is dat niet totaal achterhaald in deze tijd van globalisering.
Euhm, slimpie, 't is juist verzonnen vanwege de globaliseringJpjedi schreef op maandag 02 februari 2009 @ 06:31:
Regiocodering..is dat niet totaal achterhaald in deze tijd van globalisering.
Bij de meeste games kun je alleen content downloaden uit de store van waar je spel afkomstig is.Q_7 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:38:
[...]
Heb na de Wirecard nu deze maar gekocht om de Variety Pack voor COD4 binnen te halen, nou gedownload dus, maar nu doet die Variety pack het niet, zijn deze dingen Region locked of dergelijke?
Dus heb jij je COD4 in europa gekocht, en je download US content, dan gaat dit zeer waarschijnlijk niet werken, en ben je je geld kwijt.
Dit is al vaker voorbij gekomen in dit topic met mensen die onder andere Guitar hero Packs, en LBP MGS pack hadden gedownload, en gedacht hadden ietsje goedkoper uit te zijn.
Het is een webshop, dus de wet kopen op afstand is van toepassing, wat betekent dat de klant binnen een maand altijd zn geld mag terugeisen ongeacht de reden (en in deze is dat terecht, hij heeft IMHO een 2e hands ps3)Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:18:
[...]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Echter op mijn vraag of hij mij kon adviseren in verkopen of wachten vertelde hij mij iets interessants. "Officieel kan ik niets uitspreken maar op persoonlijke titel kan ik wellicht adviseren om even te wachten aangezien Sony de policy heeft aangepast en door middel van een firmware upgrade wellicht de regiocodering volledig zal opheffen"
Zou mooi meegenomen zijn maar aan de andere kant een jaar te wachten zonder garantie dat het opgelost wordt, is ook zowat. Dan maar beter voor een scherpe prijs op marktplaats.
Dat lijkt me wel heel sterk... Trouwens, waarom til je zo zwaar de regiocodering van je PS3? De games zijn regiovrij. Je gaat enkel problemen hebben met BD's die je hier aankoopt en dat valt dan ook nog altijd te omzeilen (streamen van je PC bvb).Jpjedi schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:17:
Echter op mijn vraag of hij mij kon adviseren in verkopen of wachten vertelde hij mij iets interessants. "Officieel kan ik niets uitspreken maar op persoonlijke titel kan ik wellicht adviseren om even te wachten aangezien Sony de policy heeft aangepast en door middel van een firmware upgrade wellicht de regiocodering volledig zal opheffen"
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Streamen is kloten en is veel gemakkelijk met een PCH. BD werken niet aangezien ik er 2 uit NL heb waarvan ik de melding krijg dat ze niet werken vanwege de regio.DarthDavy schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:39:
[...]
Dat lijkt me wel heel sterk... Trouwens, waarom til je zo zwaar de regiocodering van je PS3? De games zijn regiovrij. Je gaat enkel problemen hebben met BD's die je hier aankoopt en dat valt dan ook nog altijd te omzeilen (streamen van je PC bvb).
Kerel van Sony vertelde dat de reden van het veranderen van de policy bij Sony is dat HDMI geen regiocodering kent en analoog wel. Hoe dat precies zit weet ik niet. OF het waar is wat hij vertelt weet ik natuurlijk ook niet.
Maar ik wil gewoon DVD en BR kunnen afspelen.
Kijk gewoon hoeveel je er voor krijgt als je hem online zet.Jpjedi schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:43:
[...]
Streamen is kloten en is veel gemakkelijk met een PCH. BD werken niet aangezien ik er 2 uit NL heb waarvan ik de melding krijg dat ze niet werken vanwege de regio.
Kerel van Sony vertelde dat de reden van het veranderen van de policy bij Sony is dat HDMI geen regiocodering kent en analoog wel. Hoe dat precies zit weet ik niet. OF het waar is wat hij vertelt weet ik natuurlijk ook niet.
Maar ik wil gewoon DVD en BR kunnen afspelen.
Als je zo zwaar tilt aan die twee functies zou je met een "verlies" van 100 euro genoegen moeten nemen. Weet alleen niet zo goed hoe de tweedehands markt er in India uitziet?
Hier staat wat
Hier nog even plaatje van de melding als ik een BR film uit NL probeer te spelen:

de disc:

You look like I need a drink.
Denk dat je gelijk hebt.dialMforMike schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:03:
Er is inderdaad een regiolock betreffende (veel) BD/DVD films, dus dat gaat niet lukken. Eventueel houd je hem en koop je een goedkope standalone BD speler. Denk niet dat wij er meer van kunnen maken.
Komt gewoon nieuwe PS3 en ik verkoop mijn oude voor zacht prijsje onder vermelding van "aziaat". Voor dat verschil koop ik geen BR standalone.
Ik ben het zeker met je eens. Alleen krijg je bijvoorbeeld bij een Xbox 360 wél een hd-component kabel én een scart-kabel. Verder krijg je er ook een headset bij (zij het niet draadloos), en een controller met rumble-functie.Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:56:
[...]
Een hdmi kabel kost 9-10 euro, dat is het einde van de wereld niet, toch?
Vanuit het standpunt van Sony is dit heel logisch. Daar doen ze al hun best om een onderdeel van 1 euro goedkoper te maken of weg te cijferen, laat staan dat ze er een hdmi kabel bij doen die misschien niet iedereen zal gebruiken. Je weet niet bij wie de ps3 zal terecht komen, en wat voor scherm/tv en aansluitingen hij heeft of wil gebruiken. Met die redenering kan je er dan net zo goed 4 kabeltjes bij doen, en dat is ook overdreven.
Voor zover ik weet hebben de goedkoopste xbox'en ook geen hdmi kabel in de doos (en hdmi is uiteraard de enige aansluiting die je voor je ps3 wil gebruiken). Mijn kabeltje van 9 euro doet het perfect (en dat is dan nog in een dure winkel gekocht)
Je had dit op voorhand kunnen weten en gewoon in dezelfde winkel een kabeltje meenemen.
Deze discussie is ook al meerdere keren gevoerd. Bij andere AV/apparatuur vind je normaal gesproken ook géén kabeltjes terug, dus de ps3 is daar zeker geen uitzondering.
Komt er van als de industrie zodanig gefragmenteerd is dat er 5 verschillende soorten video-standaarden zijn. Hadden ze allemaal maar voor hdmi moeten kiezen. Daarnaast is het bedrijfsmodel van nagenoeg elk bedrijf dat er meer geld verdiend wordt op de accessoires (kabels) Zelfs sommige printers komen tegenwoordig zonder usb kabel!! (terwijl je daar wél goed genoeg weet dat het enkel op een usb aansluiting kan)
Trouwens, op die manier geef je de consument ook de kans om los te gaan in de kwaliteit van kabel die hij wil kopen. Als die dan een hdmi kabel van 160 euro wil omdat de 'kwaliteit beter is', dan kan dat gewoon...
Dat doet Sony niet. Ik vind dat een beetje arrogant van Sony. Zo van: Wij verkopen de Playstation 3 die toch iedereen gaat kopen en dus ook randapparatuur waar wij weer veel geld op maken. Ik bedoel winst maken is logisch, maar een beetje water bij de wijn doen mag toch ook wel. Kom op zeg, wij zijn toch allemaal Nederlanders..??!!
Forever raver!
Maar aan de andere kant zit je bij Microsoft heel erg gebonden aan de apperatuur die ze meeleveren. Losse HDMI kabel en Toslink gaat je op een 360 niet lukken zonder modden of een 'officiele MS kabel' van 50,-CaptainM schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:22:
[...]
Ik ben het zeker met je eens. Alleen krijg je bijvoorbeeld bij een Xbox 360 wél een hd-component kabel én een scart-kabel. Verder krijg je er ook een headset bij (zij het niet draadloos), en een controller met rumble-functie.
Dat doet Sony niet. Ik vind dat een beetje arrogant van Sony. Zo van: Wij verkopen de Playstation 3 die toch iedereen gaat kopen en dus ook randapparatuur waar wij weer veel geld op maken. Ik bedoel winst maken is logisch, maar een beetje water bij de wijn doen mag toch ook wel. Kom op zeg, wij zijn toch allemaal Nederlanders..??!!
Ideaal is het geen van beide, maar doe mij dan toch maar de Sony manier want zoals alvi schreef, een HDMI kabeltje kost je geen fortuin.
Zoals al aangegeven wordt, bij bijna alle apparatuur die je koopt zitten geen kabels. Ook bij de PS3 niet. Dat toevallig Microsoft dit wel doet betekent nog niet dat Sony arrogant is? Voor 5 euro koop je een HDMI kabel (niet van Sony) waarmee je PS3 super werkt. Mensen die hem niet via HDMI aansluiten hebben niks aan zo'n kabel. Sony had alle verschillende kabels er wel in kunnen doen, maar dan was de PS3 weer enkele tientjes duurder geworden.CaptainM schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:22:
[...]
Ik ben het zeker met je eens. Alleen krijg je bijvoorbeeld bij een Xbox 360 wél een hd-component kabel én een scart-kabel. Verder krijg je er ook een headset bij (zij het niet draadloos), en een controller met rumble-functie.
En die vergelijkingen met de Xbox heb ik hier nu wel genoeg gelezen. Koop dan een Xbox. Ik heb een PS3 en geen Xbox en begin dan ook niet te posten in het Xbox topic over hoe goed de PS3 wel niet is en dat er een blu ray speler in zit en dat die draadloze headset zo lekker werkt en dat hij zo mooi glimt en dat er zoveel verschillende kleuren lampjes opzitten en dat je het PlayStation logo op de PS3 kunt draaien etc etc etc
Nou het spijt me maar het was niet de bedoeling om hier te komen flamen ofzo. Begrijp me niet verkeerd. Heb zelf ook een Xbox 360 (2 zelfsSandyman538 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:42:
[...]
En die vergelijkingen met de Xbox heb ik hier nu wel genoeg gelezen. Koop dan een Xbox. Ik heb een PS3 en geen Xbox en begin dan ook niet te posten in het Xbox topic over hoe goed de PS3 wel niet is en dat er een blu ray speler in zit en dat die draadloze headset zo lekker werkt en dat hij zo mooi glimt en dat er zoveel verschillende kleuren lampjes opzitten en dat je het PlayStation logo op de PS3 kunt draaien etc etc etc
Maargoed de HDMI-kabel is al onderweg en de eerste blu-ray films staan in mijn queue van de newsgrabber...
Forever raver!
Kan dat dan? Thanks voor de tip!Sandyman538 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:42:
...dat je het PlayStation logo op de PS3 kunt draaien etc etc etc
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
Ik weet niet hoe dat verder precies in zn werk gaat, heb zelf een 'normale' credit card, wat me overigens ook maar 12,50 per jaar kost. Bij de postbank met een studentenrekening
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Las toevallig vanochtend hier iets over op XGN.nlArmada schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:50:
Zou die Street Fighter II HD versie nog eens in de nabije toekomst in de EU shop komen? Ik vind het maar een vreemde gang van zaken. Ik lees her en der dat het komt door de certificering voor de EU shop, maar dat ding staat toch al lang en breed in andere stores? Is het nu zo moeilijk om voor de EU store te certificeren, of ontgaat me hier wat?
http://www.xgn.nl/ps3/nie...-snel-mogelijk-in-europa/
quote: http://XGN.nlOf Super Street Fighter II Turbo HD Remix in Europa op de PlayStation 3 zou uitkomen was tot nu toe een raadsel. Nu heeft Capcom echter aangegeven de game gewoon in Europa uit te willen brengen.
Super Street Fighter II Turbo HD Remix zou vanwege een aantal problemen niet voor de Europese PlayStation 3 uitkomen, maar deze game zal dus gewoon in Europa uitkomen. Leo Tan, woordvoerder van Capcom, vertelde dat Capcom er alles aan doet om deze game vooralsnog naar de console te brengen.
Het fysieke logo neem ik aan toch?
Of het "intro" logo als je de ps3 aanzet of een game opstart? Want dat is wél nieuw voor mij
12,50 per jaar betalen is niks voor al de voordelen die je bij een CC hebt.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:25:
mss een prepaid creditcard aanschaffen?
Ik weet niet hoe dat verder precies in zn werk gaat, heb zelf een 'normale' credit card, wat me overigens ook maar 12,50 per jaar kost. Bij de postbank met een studentenrekening.
PSN id: PENo1
Verwijderd
Wat een verrassing! Die ga ik straks meteen maar even binnen halenP.E.No.1 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:27:
Resident Evil 5 demo schijnt nu te downloaden te zijn. Killzone 2 as donderdag....
Nu zal ik eens kijken wel versie ik heb, maar ik heb er tijdje terug eentje gedownload als HD versie.Armada schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:50:
Zou die Street Fighter II HD versie nog eens in de nabije toekomst in de EU shop komen? Ik vind het maar een vreemde gang van zaken. Ik lees her en der dat het komt door de certificering voor de EU shop, maar dat ding staat toch al lang en breed in andere stores? Is het nu zo moeilijk om voor de EU store te certificeren, of ontgaat me hier wat?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel een vraagje: ik meen mij te herinneren dat, toen ik MGS uitspeelde, je een aantal items kreeg die je vervolgens in een nieuwe game kon gebruiken wanneer je voor het eerst Otacon en de Mk. II ontmoette. Nu ben ik dat punt weer gepasseerd maar de items kan ik nergens terugvinden.... Heb ik dit nou gedroomd of doe ik iets fout ?
grtz,
Silverscope
Just grow old with grace
Je hoort de Items te krijgen zodra je de MKII hebt ontmoet, maar dan moet je wel je game hebben geload en niet op "gewoon" new-game drukkenSilverscope schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:56:
Gister MGS4 maar weer eens uit de kast gehaald, wat een bruut spel is dat eigenlijk. Dat was ik alweer vergeten (a).
Wel een vraagje: ik meen mij te herinneren dat, toen ik MGS uitspeelde, je een aantal items kreeg die je vervolgens in een nieuwe game kon gebruiken wanneer je voor het eerst Otacon en de Mk. II ontmoette. Nu ben ik dat punt weer gepasseerd maar de items kan ik nergens terugvinden.... Heb ik dit nou gedroomd of doe ik iets fout ?
grtz,
Silverscope
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
TeGek schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:58:
[...]
Je hoort de Items te krijgen zodra je de MKII hebt ontmoet, maar dan moet je wel je game hebben geload en niet op "gewoon" new-game drukken
Just grow old with grace
- Partner loopt irritant in de weg (wellicht co-op begrijp je elkaar beter)
- Over de schouder view vind ik persoonlijk niks (kan je niet aanpassen in de demo iig)
- 2 super korte levels (offline en online co-op wel aanwezig maargoed zelfde levels)
- Graphics niet al te fantastisch, wel oke (ze komen in de verste verte niet in de buurt van MGS4)
Vreemd dat de PS3 versie van de demo bijna 1 GB is en de 360 versie 473 MB. Is er meer content, of is software voor de PS3 altijd al groter? (en nee, de bestanden op Live zijn niet gecompressed, dus daar ligt het niet aan).P.E.No.1 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:27:
Resident Evil 5 demo schijnt nu te downloaden te zijn. Killzone 2 as donderdag....
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik heb gehoord dat veel spellen op de PS3 geĂŻnstalleerd moeten worden. Zijn de spellen zeer groot en is het 40 GB model dan snel vol?
Verwijderd
Spelen zetten een deel op de HD, hoe je de HD zelf kunt vervangen (door een grotere) staat hier in het topic uitgelegd (staat zelfs in de PS3 handleiding). Als je echt tig demo's wilt downloaden, dan heb je aardig wat HD ruimte nodig.Fierry schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:06:
Ik wil binnenkort een PS3 kopen maar ik zit te twijfelen tussen het 40 GB of 80 GB model.
Ik heb gehoord dat veel spellen op de PS3 geĂŻnstalleerd moeten worden. Zijn de spellen zeer groot en is het 40 GB model dan snel vol?
This footer is intentionally left blank
idd, heb zelf een 40 gb ps3, enige tijd terug 320 gb hdd erin gezet, was binnen 5 mins gepiept. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik die van 80 kopen, volgens mij scheelt het namelijk ook niet zoveel in de prijs.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:08:
Je kunt er vrij simpel een nieuwe HDD inzetten, maar volgens mij is het 40Gb model bijna niet meer te verkrijgen. Heb zelf ook voor het 80 GB mdel gekozen.
Just grow old with grace
Sorry voor deze ongetwijfeld al gestelde vraag maar moet snel beslissen. Ik heb een prachtig aanbod gekregen voor een PS3, nog het 60GB model (waar ik ook naar op zoek was). Het betreft hier echter wel een NTSC USA import model. Wat ik begreep moet dit niet uitmaken voor Blu-Ray films en PS3 games die ik hier koop, echter wil ik dit wel zeker weten alvorens ik deze aanschaf. Wel las ik dat dit ergens een probleem zou geven met DVD-playback....
En daarnaast zijn er nog enige belemmeringen met betrekking tot het PS network, Home, firmware updates vanuit europa of is dit hier ook helemaal geen issue...?
alvast dank!
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
[ Voor 25% gewijzigd door Brad Pitt op 02-02-2009 17:34 ]
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Verwijderd
- Partner is inderdaad niet te slim (bij offline en online co-op, wat de bedoeling is, zal het wel beter gaan)Gusev schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:37:
RE5 demo is een beetje mwuah mwuah:
- Partner loopt irritant in de weg (wellicht co-op begrijp je elkaar beter)
- Over de schouder view vind ik persoonlijk niks (kan je niet aanpassen in de demo iig)
- 2 super korte levels (offline en online co-op wel aanwezig maargoed zelfde levels)
- Graphics niet al te fantastisch, wel oke (ze komen in de verste verte niet in de buurt van MGS4)
- Over de schouder is heerlijk spelen, net zoals in RE4.
- Graphics vind ik dik in orde, het is trouwens 'maar' een demo.
Tijd om een RE5 topic te maken zeker?
De 40 gig versie is eigenlijk niet meer te koop. Je hebt nu keuze uit een 80 gig versie en een limited edition met 160 gig.Fierry schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:06:
Ik wil binnenkort een PS3 kopen maar ik zit te twijfelen tussen het 40 GB of 80 GB model.
Veel games hebben een install nodig tussen de 3 en 4 gig. Met uitschieters naar 5 en zakkers naar 2. Demo's wegen meestal zo'n 1 a 1,5 gig. Met de 80 gig ben je voorlopig helemaal klaar hoor! Wordt het toch allemaal te krap dan koop je voor 60 euri een 250 gig HDD en vervang je die zonder garantie te verliezen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
DVDs en Blu-Rays zijn regio-gebonden. Je kunt in principe enkel Amerikaanse films op een Amerikaanse PS3 afspelen Uitzondering zijn DVD(-R)s zonder regiobescherming en regiovrije Blu-Rays. PAL-output is ook niet mogelijk.martincm schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:28:
Hallo allen,
Sorry voor deze ongetwijfeld al gestelde vraag maar moet snel beslissen. Ik heb een prachtig aanbod gekregen voor een PS3, nog het 60GB model (waar ik ook naar op zoek was). Het betreft hier echter wel een NTSC USA import model. Wat ik begreep moet dit niet uitmaken voor Blu-Ray films en PS3 games die ik hier koop, echter wil ik dit wel zeker weten alvorens ik deze aanschaf. Wel las ik dat dit ergens een probleem zou geven met DVD-playback....
Game-updates zijn afhankelijk van de regio van je spel. Koop je een Amerikaanse PS3-game, dan moet je DLC van de Amerikaanse PSN-winkel komen.En daarnaast zijn er nog enige belemmeringen met betrekking tot het PS network, Home, firmware updates vanuit europa of is dit hier ook helemaal geen issue...?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Er is geen special edition van Killzone. Het is is zelfs bevestigd door de developers. Verbaasd me dat men nog naar Gamekings kijkt.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:52:
Heeft er iemand al een Killzone 2 Special edition gezien? Die zo'n jonge gast bij Gamekings sprak er in een filmpje over dat hij ontzettend gaaf was maar ik kan nergens vinden hoe en wat.
[ Voor 5% gewijzigd door Ves op 02-02-2009 20:02 ]
Hoezo? Wat is er mis met soms bijna eind 30-ers die er uitzien als 15, en praten als Breezah meisjes?VesNL schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:02:
[...]
Er is geen special edition van Killzone. Het is is zelfs bevestigd door de developers. Verbaasd me dat men nog naar Gamekings kijkt.
Ditto for meSnippertje schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:00:
De demo van RE5 gespeeld. Maar vind het wel irritant dat je nog steeds niet kan lopen en schieten. Daarbij werd ik afgeslacht in het eerste levelMaar dat lag meer aan mij..
Er komt wel een SteelBook edition, maar dat schijnt dan ook het enige te zijn. Dus geen extra's.VesNL schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:02:
[...]
Er is geen special edition van Killzone. Het is is zelfs bevestigd door de developers. Verbaasd me dat men nog naar Gamekings kijkt.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Brad Pitt schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:34:
Blu-ray films zijn (meestal) wel degelijk regio-geboden. Games (vooralsnog, schijnt wel te kunnen maar wordt geen gebruik van gemaakt) niet nee.
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:47:
dvd's zijn eigenlijk altijd regiogebonden, dus de PAL dvd's kun je niet afspelen op die playstation. Dus dat geeft inderdaad nogal wat problemen. Games zijn bij mijn weten, wat Brad Pitt ookal zei, nagenoeg altijd regivrij, de ps3 games dan toch. Want volgens mij kun je ook geen PAL ps2 spellen spelen op een NTSC ps3?
Top en bedankt voor de snelle respons. De import blijft dan maar wat mij betreft waar die is, ik kijk wel even verder naar de PAL variant. Dank jullie.ymmv schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:43:
[...]
DVDs en Blu-Rays zijn regio-gebonden. Je kunt in principe enkel Amerikaanse films op een Amerikaanse PS3 afspelen Uitzondering zijn DVD(-R)s zonder regiobescherming en regiovrije Blu-Rays. PAL-output is ook niet mogelijk.
[...]
Game-updates zijn afhankelijk van de regio van je spel. Koop je een Amerikaanse PS3-game, dan moet je DLC van de Amerikaanse PSN-winkel komen.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ik zit zooooo te twijfelen he, ik wil eigenlijk wel die steelbook versie van Killzone 2, en zie dat Bart Smit hem gaat krijgen, maar zouden ze hem ook als non-preorder krijgen? Ik neem aan van wel, en ach, anders is de normale edition toch hetzelfde als ie steelcase versie
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Nog een ditto.CapTVK schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:17:
[...]
Ditto for me, weet niet of het aan mij ligt maar RE4 speelde qua controls en camera viewpoint toch wat gemakkelijker.
Met name het stoppen om te schieten en de naar mijn smaak rare stick indeling (kan ook komen omdat ik nog steeds met SH5 loop te pielen op het ogenblik) maar zelfs op control scheme D (links strafe, rechts kijken) wisselt hij weer terug naar links mikken als je wil schieten, en die wil ik juist ook rechts hebben.
Op de graphics heb ik niet zo veel aanmerkingen.. ziet er netjes uit allemaal, maar het is inderdaad geen MGS4.(had ik ook niet verwacht).
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
LOLPWM schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:06:
[...]
Hoezo? Wat is er mis met soms bijna eind 30-ers die er uitzien als 15, en praten als Breezah meisjes?Dat soort gasten zorgen er voor, dat gaming nooit volledig serieus gemomen gaat worden.
Leuk gebracht, maar feit is dat de doelgroep van Gamekings (helaas) vele malen groter is dan de doelgroep serieuze gamers die serieus genomen kunnen worden. In Nederland in ieder geval....
Zoals ook eerder vermeld is, is er alleen een speciale stealcase versie van KZ2.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:52:
Heeft er iemand al een Killzone 2 Special edition gezien? Die zo'n jonge gast bij Gamekings sprak er in een filmpje over dat hij ontzettend gaaf was maar ik kan nergens vinden hoe en wat.
Die gast uit GAMEKINGS praatte over de review versie, dat is de versie die gamejournalisten enz, in handen krijgen. Deze is meestal uitgebreider dan de consumenten versie, maar het spel is hetzelfde.
Ik vind wel dat ik ze even moet verdedigen, deze lui zijn zowat de enige autoriteit in Nederland die écht wat doet met gaming. Gammo Media maakt allerlei verschillende dingen, TV programmas, toffe events en een site waar elke dag een nieuw eigen filmpje op staat. Noem mij eens één organisatie in nederland die één van deze drie maakt op een behoorlijk niveau. De stijl hoef je niet aan te spreken en de kwaliteit is niet altijd even sterk maar deze lui houden gaming tenminste in stand. Gamemagezines vallen bij bosjes en dat terwijl gaming groter dan ooit is.VesNL schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:02:
[...]
Ze nemen zichzelf niet zo serieus maar hun business des te meer. Het laatste event van hun FirstLook was wat mij betreft zeer speciaal voor een klein landje als nederland. Je moet er ook rekening mee houden dat ze in opdracht van TMF/MTV werken, hun doelgroep is nou eenmaal 10 t/m 20 jaar.PWM schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:06:
Hoezo? Wat is er mis met soms bijna eind 30-ers die er uitzien als 15, en praten als Breezah meisjes?Dat soort gasten zorgen er voor, dat gaming nooit volledig serieus gemomen gaat worden.
Ik werd helemaal flauw van de besturing. Ik speel altijd met L-R Inverted en liep in RE5 dus continu tegen muren aan omdat de besturing voor mij omgedraaid was. Ik snap niet dat developers niet stanaard die optie in games stoppen. Dat je om te rennen op X moet drukken is ook zo'n gekke beslissing, het is toch veel makkelijker als je gaat rennen als je de linkerpook helemaal naar voren drukt. Of anders door de linkerpook in te drukken. Onhandige besturing, moeizame lelijke menu's. De graphics, cutscenes en alles ziet er prima uit, maar de boel eromheen voelt nogal primitief aan. Daar hadden ze meer werk van mogen maken.Sentry23 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:22:
[...]
Nog een ditto.
Met name het stoppen om te schieten en de naar mijn smaak rare stick indeling (kan ook komen omdat ik nog steeds met SH5 loop te pielen op het ogenblik) maar zelfs op control scheme D (links strafe, rechts kijken) wisselt hij weer terug naar links mikken als je wil schieten, en die wil ik juist ook rechts hebben.
Op de graphics heb ik niet zo veel aanmerkingen.. ziet er netjes uit allemaal, maar het is inderdaad geen MGS4.(had ik ook niet verwacht).
Daarom zoek ik mijn heil ook ergens anders. Al jaren. En omdat ze een van de weinigen zijn die soms met een heel verkeerd beeld over games komen, krijgen kopers de verkeerde info. Maar het is iets dat je niet door een paar keer naar een show kijken meteen door heb, maar het vergelijken van verschillende shows. En dat is een ding waar Nederland nog op achter loopt.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:35:
[...]
Ik vind wel dat ik ze even moet verdedigen, deze lui zijn zowat de enige autoriteit in Nederland die écht wat doet met gaming. Gammo Media maakt allerlei verschillende dingen, TV programmas, toffe events en een site waar elke dag een nieuw eigen filmpje op staat. Noem mij eens één organisatie in nederland die één van deze drie maakt op een behoorlijk niveau. De stijl hoef je niet aan te spreken en de kwaliteit is niet altijd even sterk maar deze lui houden gaming tenminste in stand. Gamemagezines vallen bij bosjes en dat terwijl gaming groter dan ooit is.
[...]
Volgens mij is dat standaard bij RE? Ik heb RE4 nooit gespeeld, dus weet niet hoe het daar zit. Misschien zit ni de volledige versie wel de optie om invert aan te zetten.ymmv schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:38:
[...]
Ik werd helemaal flauw van de besturing. Ik speel altijd met L-R Inverted en liep in RE5 dus continu tegen muren aan omdat de besturing voor mij omgedraaid was. Ik snap niet dat developers niet stanaard die optie in games stoppen. Dat je om te rennen op X moet drukken is ook zo'n gekke beslissing, het is toch veel makkelijker als je gaat rennen als je de linkerpook helemaal naar voren drukt. Of anders door de linkerpook in te drukken. Onhandige besturing, moeizame lelijke menu's. De graphics, cutscenes en alles ziet er prima uit, maar de boel eromheen voelt nogal primitief aan. Daar hadden ze meer werk van mogen maken.
superB
Dat zal best maar ik vind dit een ontzettende afbreuk aan de gameplay.. het speelt absoluut niet lekker weg..daarnaast vond ik er niets claustrofobisch aan. De graphics vond ik dik ok, de sfeer ook.. maar de besturing.. als dat zo blijft is het een reden voor mij om de game NIET te kopen.kaos- schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 08:14:
Even een kleine opmerking omtrent de besturing van RE5. Dat je niet kan lopen en schieten tegelijk en dat het allemaal een beetje stroef aanvoelt is met opzet gedaan. De gasten van Capcom wilde een soort van claustrofobisch gevoel bij de speler oproepen, en dat is ze met deze manier aardig gelukt vind ik
Vroeger, ten tijde van de PSX en PS 2 had je een game magazine, die echt meesterlijk was, Playnation. Collums van een boze Opa, Arie en Sylvester. Dat was echt mega koning, helaas zijn ze gefuseerd met een of ander wazig blad. Zonde, heb er nog een hoop hier liggen.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:35:
[...]
Ik vind wel dat ik ze even moet verdedigen, deze lui zijn zowat de enige autoriteit in Nederland die écht wat doet met gaming. Gammo Media maakt allerlei verschillende dingen, TV programmas, toffe events en een site waar elke dag een nieuw eigen filmpje op staat. Noem mij eens één organisatie in nederland die één van deze drie maakt op een behoorlijk niveau. De stijl hoef je niet aan te spreken en de kwaliteit is niet altijd even sterk maar deze lui houden gaming tenminste in stand. Gamemagezines vallen bij bosjes en dat terwijl gaming groter dan ooit is.
[...]
Bij RE4 vond ik het stilstaan schieten helemaal niet storend, was juist toch, waren ze te dicht bij, moest je rennen
Nou ik vind het anders behoorlijk goed werken. Vooral op het moment dat je tegen die mini-boss moet vechten met die kettingzaag. Juist doordat je beperkt wordt in je bewegingen raak je in 'paniek' in die kleine steegjes waar je weg moet rennen. Ondertussen komen er nog allerlei andere negers op je af. Ik ben ondertussen een doorgewinterde RE speler, maar ik vind het nog steeds erg lekker spelen.ourplayground schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:33:
[...]
Dat zal best maar ik vind dit een ontzettende afbreuk aan de gameplay.. het speelt absoluut niet lekker weg..daarnaast vond ik er niets claustrofobisch aan. De graphics vond ik dik ok, de sfeer ook.. maar de besturing.. als dat zo blijft is het een reden voor mij om de game NIET te kopen.
De dag dat ze Gears of War-achtige controls in gaan voeren bij de Resident Evil serie is de lol er voor mij wel vanaf.
Is niet gefuseerd. Playnation, pczone en nog 1 (gamequest ofzo) zijn overgenomen door IDG die later besloot dat ze niet meer winstgevend waren. De bladen zijn toen verdwenen en vervangen voor de site gamez.nlAight! schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:39:
[...]
Vroeger, ten tijde van de PSX en PS 2 had je een game magazine, die echt meesterlijk was, Playnation. Collums van een boze Opa, Arie en Sylvester. Dat was echt mega koning, helaas zijn ze gefuseerd met een of ander wazig blad. Zonde, heb er nog een hoop hier liggen.
Ik vind de games die dat over genomen hebben juist super. Bijv. Uncharted en GTA speelde daarom fantastisch. Voor mij mogen ze dat in de toekomst bij iedere game doen waar ook maar een wapen in zit....Rival24 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:00:
[...]
De dag dat ze Gears of War-achtige controls in gaan voeren bij de Resident Evil serie is de lol er voor mij wel vanaf.
Gezien de taal in de PU onder andere, denk ik eerder nog 2 jaartjes minder.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:35:
Ze nemen zichzelf niet zo serieus maar hun business des te meer. Het laatste event van hun FirstLook was wat mij betreft zeer speciaal voor een klein landje als nederland. Je moet er ook rekening mee houden dat ze in opdracht van TMF/MTV werken, hun doelgroep is nou eenmaal 10 t/m 20 jaar.

(nee, dan liever de US en Asia Gaming channel, dat is pas TV. Live verslagen van RTS fights, enorme reviews met harde kritiek - jammer dat het hier niet meer te ontvangen is).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heeft iedereen ook zo'n gebrek aan ammo? Je hebt ongeveer 10 kogels per zombie nodig om hem neer te krijgen. Aangezien niet iedere zombie ammo dropt, kom je dus al snel in de problemen.
Daarnaast moet ik ook nog wennen aan de besturing.
Het speelt niet lekker weg en dat is toch nog altijd het belangrijkste.
Ik denk dat RE5 een beetje ten onder zal gaan aan de hype. Een slecht spel is het zeker niet, maar zo geweldig nu ook weer niet dat ie aan de verwachtingen van de hype zal/kan voldoen. Maar jah, dat verwachtte ik eigenlijk al.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Kom op zeg.SinergyX schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:29:
[...]
Gezien de taal in de PU onder andere, denk ik eerder nog 2 jaartjes minder.Serieus nemen? Niet meer dan het wereldsucces van K3, de droomband van elke 10-13 jarige.
Tip: Aim for the headDarthDavy schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:34:
Ben ook net even aan de slag gegaan met de RE5 demo.
Heeft iedereen ook zo'n gebrek aan ammo? Je hebt ongeveer 10 kogels per zombie nodig om hem neer te krijgen. Aangezien niet iedere zombie ammo dropt, kom je dus al snel in de problemen.
Daarnaast moet ik ook nog wennen aan de besturing.
Het speelt niet lekker weg en dat is toch nog altijd het belangrijkste.
Ik denk dat RE5 een beetje ten onder zal gaan aan de hype. Een slecht spel is het zeker niet, maar zo geweldig nu ook weer niet dat ie aan de verwachtingen van de hype zal/kan voldoen. Maar jah, dat verwachtte ik eigenlijk al.
Computer says no
Haha op die reactie zat ik te wachtenRival24 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:00:
[...]
Nou ik vind het anders behoorlijk goed werken. Vooral op het moment dat je tegen die mini-boss moet vechten met die kettingzaag. Juist doordat je beperkt wordt in je bewegingen raak je in 'paniek' in die kleine steegjes waar je weg moet rennen. Ondertussen komen er nog allerlei andere negers op je af. Ik ben ondertussen een doorgewinterde RE speler, maar ik vind het nog steeds erg lekker spelen.
Rennen dmv van de linkerpook indrukken zou ook verboden moeten worden..zooo irritant mn duim wordt er vernaggeld van...doe dan de ren functie onder L2 ofzo..zoals bij resistance2 werkt voor mij een stuk prettigerymmv schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:38:
[...]
Dat je om te rennen op X moet drukken is ook zo'n gekke beslissing, het is toch veel makkelijker als je gaat rennen als je de linkerpook helemaal naar voren drukt. Of anders door de linkerpook in te drukken.
Verwijderd
RE is bijlange geen 'stevige shooter' of een run and blast shooter zoals de voorbeelden die je opnoemt.ourplayground schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:05:
[...]
Haha op die reactie zat ik te wachtenNou ik moet zeggen dat GoW erg lekker weg speeld, maar dat is eigenlijk bananen en kersen vergelijken. Maar een iets meer bewegender character zou erg fijn zijn. Dan ben ik ook geen "doorgewinterde"RE speler. Toch hou ik mee van besturingen als CoD, GoW, en Ao2 bijvoorbeeld. Dit zijn dan wel weer de wat stevigere shooters, maar dat is in principe RE ook volgens mij
Als RE dus de stijl van GoW overneemt is het geen RE meer, en kan de franchise net zo goed stopgezet worden.
Zoals gezegd, het gaat om het gevoel. Als je dat niet zo ervaart, dan is het niet jouw soort game, maar dat maakt de game voor de mensen die bekend zijn met de serie en de mechanics niet slecht.
Wat is dat hier trouwens over dat 'lekker wegspelen'...
RE is dus nadrukkelijk NIET gelijk aan left for dead. Als je op die manier zombies wil afknallen moet je LFD kopen.
PSN id: PENo1
Nou ja zeg

Andere kant, klopt ook beter met de doelgroep van dat gamekings
Heel wat anders, zijn er nu ook spellen in de PS store die je wel op meerdere systemen mag spelen? Zo had ik nummers voor singstar -> enkel mijn PS3, maar Buzz packs mag je activeren op maximaal 5 PS3's. Pixeljunky racers (oid) is weer 1 PS3, die SF HD nogwatwhatever mag ik weer vrij installeren, MK2 ook.
[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 03-02-2009 15:13 ]
Wat betreft het stoppen om te schieten kan ik me wel wat voorstellen als design decision. Maar om de poken zo raar in te stellen.. Ik heb verder met RE 1 2 en 3 en een related survival horror van Capcom; Haunting Ground geen enkel probleem gehad (4 heb ik om een of andere reden nooit gedaan) alleen deze versie.. nee helaas.Rival24 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:00:
[...]
Nou ik vind het anders behoorlijk goed werken. Vooral op het moment dat je tegen die mini-boss moet vechten met die kettingzaag. Juist doordat je beperkt wordt in je bewegingen raak je in 'paniek' in die kleine steegjes waar je weg moet rennen. Ondertussen komen er nog allerlei andere negers op je af. Ik ben ondertussen een doorgewinterde RE speler, maar ik vind het nog steeds erg lekker spelen.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Verwijderd
Zou je in dan niet gewoon de 'vrije games' kunnen uploaden naar Internet zodat vervolgens iemand anders ze download op USB en ze installeert op zijn/haar PS3?SinergyX schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:12:
[...]
Nou ja zeg![]()
Andere kant, klopt ook beter met de doelgroep van dat gamekings
Heel wat anders, zijn er nu ook spellen in de PS store die je wel op meerdere systemen mag spelen? Zo had ik nummers voor singstar -> enkel mijn PS3, maar Buzz packs mag je activeren op maximaal 5 PS3's. Pixeljunky racers (oid) is weer 1 PS3, die SF HD nogwatwhatever mag ik weer vrij installeren, MK2 ook.
Klopt ik kan op mijn US PS3 geen PAL PS2 games spelen (of PAL DVD's for that matter).Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:47:
dvd's zijn eigenlijk altijd regiogebonden, dus de PAL dvd's kun je niet afspelen op die playstation. Dus dat geeft inderdaad nogal wat problemen. Games zijn bij mijn weten, wat Brad Pitt ookal zei, nagenoeg altijd regivrij, de ps3 games dan toch. Want volgens mij kun je ook geen PAL ps2 spellen spelen op een NTSC ps3?
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Dit topic is gesloten.
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...