Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:00
Op 22 Januari komt Burnout Paradise uit. Voor de Xbox 360 is de demo sinds gisteren te downloaden en natuurlijk ook te spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.burnout.ea.com/images/page_frame/paradise_logo.gif

Afbeeldingslocatie: http://ea.phosdev.se/images/screenshots/151592-126723-bopar_ps3_13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ea.phosdev.se/images/screenshots/151601-126727-bopar_ps3_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ea.phosdev.se/images/screenshots/151600-126715-bopar_ps3_5.jpg

Meer informatie:
http://www.ea.com/burnout/paradise/
http://www.insidegamer.nl...rnoutparadise/videos/3859
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5549
http://www.gamez.nl/web/P...view-Burnout-Paradise.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Ik heb gisteren de demo gespeeld op de 360, maar kan niet zeggen dat ik echt enthousiast ben. Ik ben echt een fan van de vorige delen. Car handeling e.d. was echt super.

Nu is er Free Roaming (dat vind ik persoonlijk niet zo tof), maar in de demo vind ik de auto erg bagger reageren. Het lekkere driften is gewoon weg.. handrem zorgt ervoor dat je meteen 90-180 graden draait i.p.v. te doseren.

Moet zeggen dat ik pas iets van een kwartier heb gespeeld en ik zeker nog niet een goed beeld kan schetsen, maar mijn enthousiasme is flink gedaald. De filmpjes waren zeer veelbelovend..

See it voor yourself... ben benieuwd hoe jullie het vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:38
De demo was vanaf gisteren ook al te downloaden voor de PS3 in de US store ;)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Hele vette game dit en ik kijk er echt naar uit. Trouwens, aangezien mn 360 niet aan internet hangt, is er nog een mogelijkheid om deze alsnog ergens te downloaden en uit te proberen? K zie ze heel af en toe op usenet voorbij vliegen, maar dat zijn vaak oude :o

Naja, anyways, ik hoop dat deze game zijn verwachtingen waar kan maken!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

WaSteiL schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:01:
Nu is er Free Roaming (dat vind ik persoonlijk niet zo tof), maar in de demo vind ik de auto erg bagger reageren. Het lekkere driften is gewoon weg.. handrem zorgt ervoor dat je meteen 90-180 graden draait i.p.v. te doseren.
Inderdaad! Ik miste iets, maar ik kon het niet echt benoemen. Nu wel.

Even mijn stukje uit het PS3 topic hier neerplempen:
harlekein schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 05:49:
Ik zal wel moeilijk met de tijd meegaan of zo. Ik heb ook net de Burnout demo zitten spelen en ik vond het ruk. Het lijkt wel Skate met auto's. Ten eerste die DJ. Die moet gewoon uitgezet kunnen worden.

Maar het hele free roaming is gewoon puur boredom in een spel als dit. Ik wil direct een race beginnen en niet naar stoplichten op zoek. De repair shops vind ik overbodig en geeft meer een extra verplichting in het spel.

Het racen zelf is wel okay, maar waarom moet elke tegenligger het stuur omdraaien om op jouw af te komen? Is iedereen in Paradise City suicidaal? Het boost systeem is wel weer iets beter als in Revenge waar je continu full boost had. De takedowns kosten ook meer moeite dan 3 seconden achter een auto hangen. Tot zover de pluspunten.

Ik vind het een zware tegenvaller. Ik kreeg meer een Need for Speed gevoel dan een Burnout gevoel tijdens het spelen en Need for Speed is al jaren kapot. EA did it again.
Je moet ook eens het Burnout Showtime filmpje op Gamershyde eens bekijken. Dat moet de vervanger zijn van de Crash events. Het is echt te sneu voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Technische vragen in Spielerij - Problemen & Vragen svp ;)

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 14-12-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
WaSteiL schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:01:
Ik heb gisteren de demo gespeeld op de 360, maar kan niet zeggen dat ik echt enthousiast ben. Ik ben echt een fan van de vorige delen. Car handeling e.d. was echt super.

Moet zeggen dat ik pas iets van een kwartier heb gespeeld en ik zeker nog niet een goed beeld kan schetsen, maar mijn enthousiasme is flink gedaald. De filmpjes waren zeer veelbelovend..

See it voor yourself... ben benieuwd hoe jullie het vinden.
Klagen over de handling omdat de handrem niet te doseren is is het vreemdste wat ik ooit gehoord heb (een echte handrem is nou eenmaal ook niet te doseren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

johnnyv.nl schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:00:
[...]

Klagen over de handling omdat de handrem niet te doseren is is het vreemdste wat ik ooit gehoord heb (een echte handrem is nou eenmaal ook niet te doseren)
Dit snap ik echt niet, maar goed misschien ben ik blond, remmen kan je altijd doseren, alsook dus een handrem, tenminste in heel wat auto's waar ik gereden heb wel, je kan namelijk heel hard aan een handrem trekken dan remt hij harder dan als je zacht trekt. Het werkt namelijk gewoon op basis van wrijving. Als je een handrem van een auto niet stevig genoeg aantrekt, kan je er vanuit stilstand gewoon doorheen rijden. Een hydrolisch systeem van een rallywagen werkt krachtiger waardoor je achterwielen sneller blokkeren. Maar helemaal ondoseerbaar is het nooit. In een spel is dit altijd moelijk te verwerken dat ben ik met je eens.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:28

On_E

Housemusic

Tsja, Burnout 2 blijft de beste vind ik na het spelen van de demo van Paradise.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:50:
damn met jou kan ik praten! de extra pompende muziek als je de turbo aantikt in BO2 - subliem :)

ben hem nog steeds aan het trachten uit te spelen (voorlaatste grandprix in custom mode geloof ik)

jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ga de demo ook maar eens proberen.. Ik zweer ook bij BO2 opde gamecube :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Persoonlijk vind ik 3 het hoogtepunt. Maar goed, we zijn het er in ieder geval allemaal over eens dat Burnout vergane glorie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:37:
damn met jou kan ik praten! de extra pompende muziek als je de turbo aantikt in BO2 - subliem :)

ben hem nog steeds aan het trachten uit te spelen (voorlaatste grandprix in custom mode geloof ik)

jij?
ReCreator schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:20:
Ga de demo ook maar eens proberen.. Ik zweer ook bij BO2 opde gamecube :)
Kijk dit zijn de kenners! :Y)

Heb de demo gisteren even kort bekeken dus echt een oordeel kan ik niet vellen, maar vond het allemaal een beetje onduidelijk door het free roaming. Ik heb liever lineaire, afgebakende races ipv dat ik de map in de gaten moet houden zodat ik niet verkeerd rijd - iets waar ik in GTA ook een hekel aan heb en dan race je geeneens.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Even over die handrem...
Waar heb je die in hemelsnaam voor nodig? Ik bedoel, bij de vorige burnout was een simpele tik op de rem genoeg om hem in een slip te krijgen en dan was het gewoon bijsturen.

Het is Burnout jongens, (hand)remmen is no-go!

Daarnaast, ik heb het idee (van de filmpjes) dat de stad een beetje leeg oogt. Klopt dit of rijden er wel degelijk een hoop auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Is inderdaad redelijk leeg. Over de handrem... Ik heb net toch weer zitten spelen, want ik wil het echt wel leuk vinden. Maar goed, het driften zoals in de vorige Burnouts gaat gewoon niet. Het kan wel, maar niet zo lekker en het is ook niet de bedoeling volgens mij.

Een ander groot nadeel van het free roaming gebeuren is dat je niet kunt racen door simpelweg je ogen op de weg te houden, je moet de minimap of het kompas in de gaten houden. Ik vind dat niet geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Hetgene wat ik erg jmmr vind is dat je niet meer zelf kan kiezen wanneer je in slomo gaat tijdens een crash, de camerapositie en slomo worden voor je bepaald :(.

Verder vind ik het erg lekker rijden en geeft de demo me een zeer goed gevoel :D, alleen ben ik bang dat het racen heel erg wennen word aangezien je nu zelf je route moet bepalen. En is de crash mode er nu helemaal uit en vervangen voor showtime of zit die er nog wel in ??

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 14-12-2007 18:38 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Het weekend de demo nog even gespeeld en ook nog even online, maar ik kan nog steeds niet zeggen dat ik enthousiast ben. Natuurlijk hebben jullie gelijk dat die handrem "onzïn" is, maar het gevoel van de vorige Burnouts waar je heel makkelijk een drift in kan zetten is niet meer. Grote oorzaak hiervan kan de auto zijn. Normaal gebruikte je de rem, maar het lijkt alsof ze nu meer inzetten op de handrem en die wil je eigenlijk helemaal niet gebruiken.

Daarnaast zijn er challenges. In de demo zitten er 3 in, maar die slaan echt helemaal nergens op. Dan moet je bijvoorbeeld naar een bepaald punt rijden en over elkaar heen springen. Joepie.. dat is dan de challenge.

Bij een andere moet je beide door billboards en hekken rijden. Die gaat dan nog wel.
Bij de 3e moet je een bepaald aantal near misses en drift meters hebben. Het nadeel van de challenges is dat het eigenlijk helemaal niet duidelijk is wat je moet doen en wat je doel is. Hoeveel meters (yards eigenlijk) moet je bijvoorbeeld driften.

Al met al vind ik dat er veel te veel onzin bijgekomen is. Het echte race gevoel mis ik in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:37:
[...]

jij?
Al heel lang geleden helemaal uitgespeeld.

Het toffe aan BO2 was dat het nog echt om racen ging, dus om de snelste tijden te halen zonder te botsen.

Vanaf 3 lag de nadruk teveel op botsen, en kon je zelfs verkeer wat dezelfde richting reed gewoon aantikken zonder dat je daardoor tijd verloor.

In deel 2 heb ik echt uren gespeeld om fracties van seconden van mijn record-tijden af te rijden, en ook mooi aan 2 was dat je per track een highscore-lijst had, zodat mensen die op bezoek kwamen soms ineens een big air record ofzo haalden, en maanden later zagen dat ze er nog steeds in stonden.

Dat was vanaf deel 3 ook ineens verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:56:
[...]

Al heel lang geleden helemaal uitgespeeld.

Het toffe aan BO2 was dat het nog echt om racen ging, dus om de snelste tijden te halen zonder te botsen.

Vanaf 3 lag de nadruk teveel op botsen, en kon je zelfs verkeer wat dezelfde richting reed gewoon aantikken zonder dat je daardoor tijd verloor.

In deel 2 heb ik echt uren gespeeld om fracties van seconden van mijn record-tijden af te rijden, en ook mooi aan 2 was dat je per track een highscore-lijst had, zodat mensen die op bezoek kwamen soms ineens een big air record ofzo haalden, en maanden later zagen dat ze er nog steeds in stonden.

Dat was vanaf deel 3 ook ineens verdwenen.
jep, de spanning is in deeltje 2 het hoogst :) Gister de laatste grand prix gewonnen (zes races)... blijkt dat ik nu écht de laatste grandprix heb unlocked (Heart Attack GP, 7 races!!) - kan ik weer aan de bak :)

nog best aanpoten met die Supercar die bijna alle stats maxed out heeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een super spel.

- Wat is powerparking ? Ik ben er nog steeds niet uit.
Volgens google, E-brake gebruiken en parkeren tussen 2 auto's. Iemand al gelukt ?

Het is gelukt. Je moet gewoon langs een rij auto's rijden die geparkeerd staan. En vervolgens zo eenvoudig mogelijk er tussen in stil staan zonder andere auto's te raken.

Ik heb een drift record van 1394 yds. Iemand beter ?:D

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:21:
Ik vind het een super spel.

- Wat is powerparking ? Ik ben er nog steeds niet uit.
Volgens google, E-brake gebruiken en parkeren tussen 2 auto's. Iemand al gelukt ?

Het is gelukt. Je moet gewoon langs een rij auto's rijden die geparkeerd staan. En vervolgens zo eenvoudig mogelijk er tussen in stil staan zonder andere auto's te raken.

Ik heb een drift record van 1394 yds. Iemand beter ?:D
Je kunt oneindig driften door een groot kruispunt te pakken en daar rondjes te blijven rijden in een soort drift.. telt niet echt mee, maar het spel rekent het als één drift..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaSteiL schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:11:
[...]

Je kunt oneindig driften door een groot kruispunt te pakken en daar rondjes te blijven rijden in een soort drift.. telt niet echt mee, maar het spel rekent het als één drift..
Klopt maar het topic is echt stil.
Ik vind het wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik vind de game fantastisch, en heb de demo al zeker 5 uurtjes gespeeld. Alle billboards zoeken, hekjes smashen etc... Het schademodel en de sounds als je een goeie crash maakt zijn zeer indrukwekkend!
De constante fps van 60 is ook iets wat je nog maar weinig ziet in console games. De jongens bij Criterion weten hoe te programmeren.
Ook het switchen naar online/offline tijdens het spelen vind ik zeer geslaagd.
Ik las ook dat er updates voor de demo komen voordat de game uitkomt. In welke vorm weet ik niet, maar ik hoop op een extra stukje paradise city... :)

Kan niet wachten op de volledige versie in januari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Crackman schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:32:
Ik vind de game fantastisch, en heb de demo al zeker 5 uurtjes gespeeld. Alle billboards zoeken, hekjes smashen etc... Het schademodel en de sounds als je een goeie crash maakt zijn zeer indrukwekkend!
De constante fps van 60 is ook iets wat je nog maar weinig ziet in console games. De jongens bij Criterion weten hoe te programmeren.
Ook het switchen naar online/offline tijdens het spelen vind ik zeer geslaagd.
Ik las ook dat er updates voor de demo komen voordat de game uitkomt. In welke vorm weet ik niet, maar ik hoop op een extra stukje paradise city... :)

Kan niet wachten op de volledige versie in januari!
Iemand al enig idee waar je de game al kan pre-orderen bij een winkel?
Wil natuurlijk de 25e niet naast de pot pissen en dat hij uitverkocht is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Niet online
Ik loop meestal de woensdag voor een release (vrijdag is vaak release dag, zo ook de 25ste) een rondje door de stad. Meestal zijn de nieuwe games dan al te vinden, en sowieso nog niet uitverkocht.
Dan heb je em nog eerder dan wanneer je de game pre-ordered.
Alhoewel Burnout me niet een titel lijkt waar mensen voor in de rij staan, zoals Mario Galaxy of Halo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Een groot pluspunt van Paradise is dat je makkelijk met een aantal vrienden online met en tegen elkaar kan racen op een zeer vrije manier. Je kunt bepaalde quests halen maar ook free roaming op 7 of 8 verschillende disciplines proberen nummer 1 te worden(tegelijkertijd) .

Disciplines als:
- langste drift
- langste oncomming
- meeste barrel rolls in 1 keer
- langste airtime
- grootste sprong
- grootste flat spin
etc

Eén van de mooiste dingen om te doen vind ik de flat spin, zo snel mogelijk op een goede ramp af rijden (die van een barrel roll werkt goed) en vlak van de voren de auto overdwars zetten met de e-turn knop. Mijn beste flat spin is op dit moment 381 graden, iets meer dan een volledige draai.

Je kan tijdens het spelen makkelijk zien wie waarin eerste staat (de hele top staat in beeld dus je weet hoe je er voor staat). En ook wordt er aangegeven wie in de meeste disciplines voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

On_E schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:56:
[...]Het toffe aan BO2 was dat het nog echt om racen ging, dus om de snelste tijden te halen zonder te botsen.

Ik denk dat jij ergens een deeltje gemist hebt. Traffic Checking was in Burnout Revenge het geval. Deel 4. Het deel daarvoor was de eerste die door EA was uitgegeven. Dit was deel 3: Burnout Takedown.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:52:
[...]
jep, de spanning is in deeltje 2 het hoogst :) Gister de laatste grand prix gewonnen (zes races)... blijkt dat ik nu écht de laatste grandprix heb unlocked (Heart Attack GP, 7 races!!) - kan ik weer aan de bak :)

nog best aanpoten met die Supercar die bijna alle stats maxed out heeft.....
Echt, jullie hebben het gewoon over Burnout 3 Takedown. Ik heb deze ook op 100% uitgespeeld en kan de nachtmerries met de GP races ook nog wel herrineren.

[ Voor 83% gewijzigd door harlekein op 18-12-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:28
Voor de 360 mensen waarbij het connecten soms niet wil (Blijft zeggen connecting to paradise server oid):

Bij mij is het verholpen sinds ik wacht met connecten tot DJ Atomika even uitgesproken is en wanneer er verder geen info berichten in beeld staan. Anders lijkt het connecten vast te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

harlekein schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:19:
[...]

Ik denk dat jij ergens een deeltje gemist hebt. Traffic Checking was in Burnout Revenge het geval. Deel 4. Het deel daarvoor was de eerste die door EA was uitgegeven. Dit was deel 3: Burnout Takedown.
Takedown vond ik alsnog minder dan Burnout 2 Point of Impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

On_E schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:36:
[...]

Takedown vond ik alsnog minder dan Burnout 2 Point of Impact.
Burnout2 had gewoon ook de lekkerste besturing. Geweldig om met behulp van de handrem (Die in er in Revenge iig niet meer was) de lekkerste bochten te maken en daardoor weer een burnout te verdienen. En je daardoor some een burnout chain van 10+ burnouts haalde.
Dan crashen was echt frustrerend!
Beste arcade racer ooit...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb de Need for Speed Burnout: Paradise net gespeeld, maar ik ben echt zwaar teleurgesteld. Het spel heeft IMHO veel meer weg van Need for Speed: Most Wanted dan van de vorige Burnout delen. Ik had op zijn minst verwacht dat de races net zo hectisch zouden zijn als in de voorgaande delen, maar ik vind het racen in de demo alles behalve hectisch. De hoeveelheid verkeer lijkt vele malen lager te liggen dan in de voorgaande delen en takedowns lijken veel minder nut te hebben, waardoor ze gewoon het risico niet meer waard zijn.

Ze zaten niet in de demo, maar wat er met de Crash Junctions gebeurd is, is helemaal rampzalig. Crash Junctions waren al niet zo realistisch, maar dit lijkt wel eerder uit de Katamari serie te komen dan de Burnout serie. Zo'n beetje alles wat ik zelf aan Burnout leuk vond, lijkt compleet verdwenen te zijn in Paradise. Ik snap wel dat EA een spel zoekt dat in het gat past dat de NFS serie achter zich heeft achtergelaten vanwege de overgang naar Pro Street, maar moet dat echt ten koste gaan van de Burnout serie?

[ Voor 23% gewijzigd door MetroidPrime op 21-12-2007 00:27 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:19:
[...]

[...]

Echt, jullie hebben het gewoon over Burnout 3 Takedown. Ik heb deze ook op 100% uitgespeeld en kan de nachtmerries met de GP races ook nog wel herrineren.
Echt, ik speel en praat hier over BO2: Point Of Impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:22:

Ze zaten niet in de demo, maar wat er met de Crash Junctions gebeurd is, is helemaal rampzalig. Crash Junctions waren al niet zo realistisch, maar dit lijkt wel eerder uit de Katamari serie te komen dan de Burnout serie. Zo'n beetje alles wat ik zelf aan Burnout leuk vond, lijkt compleet verdwenen te zijn in Paradise. Ik snap wel dat EA een spel zoekt dat in het gat past dat de NFS serie achter zich heeft achtergelaten vanwege de overgang naar Pro Street, maar moet dat echt ten koste gaan van de Burnout serie?
omg ik ben een echte fan maar dit is toch wel heel erg over-the-top.....

fucking omkeren als je een bus mist tijdens je katamari spins. what the fuck criterion.....

ik ga die andere deeltjes op de ps2 maar eens doen....

• knny
Zijn er al nieuwe onderdelen bekend in de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:12:
Zijn er al nieuwe onderdelen bekend in de demo?
Nee.

Iemand interesse in online @ PS3 ?

Voeg toe op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
From Jan 4th to Jan 14th 2008, the Paradise City servers will double the number of players that can join in an online session of Burnout Paradise, from 4 to 8.

With it, a total of 13 new Freeburn challenges will be available for players to attempt - 3 challenges in 5, 6 and 7 player sessions, and 4 new challenges for those playing in 8 player sessions.

Burnout Paradise offers a true open world environment built for intense speed, excitement, and exploration.

The demo is now available worldwide on the PlayStation®Network and Xbox LIVE™ Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brengt dit deel dan eindelijk weer wat meer vernieuwing. Na deel 3 vond ik het more of the same. Wat was nou eigenlijk het vernieuwende in Burnout Dominator tegenover Revenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hmm een Indycar/F1-achtige auto in Burnout.
http://www.gametrailers.com/player/29393.html
Schademodel ziet er hier niet echt realistisch uit.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Shiver23 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:05:
Hmm een Indycar/F1-achtige auto in Burnout.
http://www.gametrailers.com/player/29393.html
Schademodel ziet er hier niet echt realistisch uit.
Ik zie het niet zo goed, maar is deze gesponsort door Wal-Mart? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hoewel hij al wel uit is in America moeten wij nog wachten tot 25 januari (al staat ie ook al op diverse illegale websites).

Voor de liefhebbers heb ik trouwens de kaart geupload:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VK2odnUQB7xHnHPJ5aDabALx/thumb.jpg

En ik had ook een lijstje van de auto's gevonden:
Hunter Cavalry
Hunter Oval Champ 69
Hunter Mesquite
Hunter Mesquite Custom
Hunter Vegas
Hunter Vegas Carnivale
Hunter Manhattan
Hunter Manhattan Custom
Hunter Reliable Custom
Hunter Reliable Special
Hunter Spur
Hunter Hotspur
Hunter Takedown 4X4
Hunter Takedown Dirt Racer
Hunter Racing Oval Champ
Hunter Oval Champ 69
Hunter Citizen
Hunter Civilian
Nakamura SI-7
Nakamura Racing SI-7
Nakamura Ikusa GT
Nakamura Ikusa Samurai
Kitano Hydros Custom
Kitano Hydros Techno
Kitano Touge Sport
Kitano Touge Criterion
Watson R-Turbo Roadster
Watson Burnout Roadster
Watson 25 V16 Revenge
Watson Revenge Racer
Carson Grand Marais
Carson Grand Sicilian
Carson Inferno Van
Carson Inferno BRT Van
Carson Fastback
Carson Fastback Special
Carson Opus
Carson Opus XS
Carson Annihilator
Carson Annihilator Phoenix
Carson 500 GT
Carson Racing 500 GT
Carson GT Concept
Carson GT Flame
Krieger Pioneer
Krieger Pioneer Super Gator
Krieger 616 Sport
Krieger 616 Arachno Sport
Montgomery Hyperion
Montgomery Hyperion Rattler
Montgomery GT 2400
Montgomery Sabotage GT 2400
Jansen P12
Jansen P12 Track Package
Jansen X12
Jansen XS12
Rossolini LM Classic
Rossolini LM Track Package
Rossolini Tempesta
Rossolini Tempesta GT

Misschien handig voor de TS

Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb de full game nu bijna 4 uur gespeeld, zit iets over de 20% completion en 15/75 auto's nu. Dus ik denk dat ik wel iets zinnigs kan zeggen over de game na er even mee bezig te zijn geweest.

De auto's die erin zitten vind ik (tot nu toe) super, het ziet er allemaal strak uit, de paint shop is een leuke toevoeging en er zit voldoende verschil in uiterlijk en handeling van de auto's die ik op dit moment unlocked heb. Het spel draait volgens mij constant op een strakke 60fps, ik heb in ieder geval nog geen slowdown ondervonden. Textures worden af en toe wel iets te veel herhaald, dit valt vooral op in de bergen/platteland, maar het is niet heel erg storend. Verder heeft het allemaal wel een toffe stijl, van de menu's tot de crashes, het past allemaal goed bij elkaar. Al had ik het zelf niet erg gevonden als je gewoon zoals in deel3 aftertouch had gehad in plaats van steeds bijna dezelfde closeup van je crash waarna je enigzins gedesorienteerd bent omdat je niet hebt kunnen zien wat er om je heen gebeurde. De grootste verandering is natuurlijk het free roaming onderdeel.
Ik vind het free roaming aspect van de game een hele leuke feature, als je geen zin hebt om een event te beginnen kan je gewoon lekker rondrijden en nieuwe jumps en shortcuts ontdekken of lekker wat billboards trashen. Voor de meeste gamemodes werkt free roaming ook prima.
Ik had het alleen toch wel fijn gevonden als ze bij races gewoon een vaste route in de stad hadden afgezet. Je bent nu toch vrij veel tijd kwijt aan navigeren en het lijkt erop alsof ze dat hebben gecompenseerd door minder verkeer op de weg te doen, zodat je niet te veel vervelende crashes hebt als je op de kaart zit te kijken. Wat toch wel jammer is, want daar zat toch een deel van de moeilijkheidsgraad van de vorige delen: bij zeer hoge snelheiden tegenliggend verkeer ontwijken.
Ook heb ik nog geen handige manier gevonden om de juiste "burning routes" makkelijk te vinden (de game mode waarbij je met een bepaald model auto binnen een bepaalde tijd van A naar B moet rijden). Het is echt een kwestie van op de kaart zoeken op welk kruispunt de burningroute te starten is voor het model waar je op dat moment in rijd. Intussen ontdekt dat het startpunt als een oranje rondje met daarin een ster staat aangegeven op je 'radar', dus gelukkig makkelijk te vinden :)
Showtime daar ga ik niet eens over beginnen :(

Ik ben er op dit moment nog niet helemaal over uit of ik dit deel echt slechter vind dan Burnout3: Takedown (het eerste deel dat ik zelf gespeeld heb en die ik persoonlijk erg goed vond) De race events zelf zijn wat minder intens en het ontbreken van Crash Junctions een groot gemis. Free roaming is echter, buiten de race events om, een goede toevoeging, de game speelt lekker en online vond ik in de demo heel erg tof (heb ik nu nog niet gedaan) dus ik ga er vanuit dat ik die voor de full game ook als pluspunt mee mag tellen... Ik denk dat de conclusie gewoon is dat de game gewoon iets veranderd is en of dat positief is blijft persoonlijk, maar het is naar mijn mening zeker geen slechte game, er is echter nog wel voldoende ruimte om wat dingetjes te kunnen verbeteren :)

Even een Editje:
Ik vraag me eigenlijk af hoe lang het zal duren totdat ik de stad een beetje uit mijn hoofd begin te leren: ondertussen gaat de moeilijkheidsgraad wel langzaam omhoog (heb nu een Class B license) dus misschien dat het navigatie aspect na wat meer tijd met de game toch wat minder vervelend aanwezig zal zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 23-01-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Niet online
Ik ga de stad eerst een beetje verkennen (er valt genoeg te doen, billboards, hekken, superjumps etc..) voordat ik alle race events doe.
Waarschijnlijk zijn de races veel toffer en minder frustrerend als je de stad een beetje kent.

Verder ben ik zeer te spreken over deze game. Het ziet er allemaal goed uit, en inderdaad een rock solid fps van 60 wat ik wel erg belangrijk vind voor de algehele feel van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ik heb de game vanochtend al gekregen van de free record shop :P

Vet wijs spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hem gekocht via 3busymen of estarland? US versie dus? Ik vraag me af of ik met de US versie ook tegen EU mensen kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zaterdag besteld bij Estarland, maar ben dus nog in afwachting.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:02:
Heeft iemand hem gekocht via 3busymen of estarland? US versie dus? Ik vraag me af of ik met de US versie ook tegen EU mensen kan rijden.
Die van mij komt van 3Busymen (PS3 versie): ik heb pas 1 keer online gespeeld en toen zat ik wel met andere europeanen (paar belgen, rest had geen mic.) in een game.
Het zou natuulijk kunnen dat zij ook een import versie hadden... :)

Ik vond het online wel grappig, even een race gedaan en verder liepen mensen elkaar een beetje kapot te rijden, er werden door de host ook enkele challenges gestart. Ik heb alleen nog niet helemaal door hoe die challenges werken, want zelfs als iedereen een challenge gecomplete had, dan werd deze niet bij mijn statistieken bijgewerkt. Als ik nu check staat er nog steeds dat ik 0/*** challenges gehaald heb online :S

ps. de Rossolini Tempesta GT is echt sex op wielen :D

[ Voor 32% gewijzigd door nioz op 23-01-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

knny schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:18:
Ik heb de game vanochtend al gekregen van de free record shop :P

Vet wijs spel
Ja? Heb je er al wat van opgestoken? :+.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een tweaker die hem via 3BM heeft ontvangen gisteren.

Wie zit er nog meer al bij de Millionaires Club? :D Ik iig net sinds een half uurtje geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Gister een paar uur zitten spelen en een aantal auto's gehaald. Ik vind het echt een leuk spel al mag de moeilijksheidgraad wel ietsje hoger ;)

Vooral de Road Rage events zijn tof :Y

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Road Rage is zoiezo wel tof. Trouwens, als je nu de snelweg op gaat dan is het pas vet. De hele tijd anderen van de viaducten afrossen enzo >:)

Trouwens, die nieuw crash mode: showtime is eigenlijk best afgezaagd, in het begin is het wel vet, maar het wordt wel heel herhalend op den duur.

En samen met het ontbreken van de splitscreen, de retry mogelijkheid en het niet kunnen transporteren naar een willekeurige locatie zorgen ervoor dat ik hem wel iets vind tegenvallen.

Het vinden van de jumps, de crashes, god de crashes!! en de hoeveelheid actie tijdens het racen zijn echter wel schitterend en dat bevalt me zeker wel.

Het is zeker geen slechte game (die ik zeker nog wel tijden ga spelen), maar het is minder vernieuwend dan ik had gehoopt. Die 8,5 van insidegamer is dan ook wel een goed cijfer.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 24-01-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp is er geen splitscreen multiplayer optie aanwezig? Dat zou ik toch wel erg jammer vinden. Met wat vrienden op de bank met een biertje erbij blijft toch altijd de leukste manier van gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jup is volledig afwezig en vervangen door de online modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:41:
Wie zit er nog meer al bij de Millionaires Club? :D Ik iig net sinds een half uurtje geleden!
Woah netjes, dat is toch de challenge waarbij je 1.000.000 score moet halen bij een stunt event? (ben ff de ingame naam kwijt)
Ik ben tot nu toe voornamelijk bezig geweest met het zo snel mogelijk halen van races zodat ik snel wat goede auto's kon unlocken en ga me zodra ik mijn burnout license heb me iets meer op de challenges concentreren. Helaas ben ik dit weekend een uitstapje aan het maken met mijn werk. Dus ik zal dinsdag waarschijnlijk pas weer even kunnen burnouten, baal er stiekem toch wel een beetje van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Hebben jullie ook problemen met races starten (PS3 versie), iedereen disconnect de hele tijd en als ik "Start Race" doe krijg ik de hele tijd "The event could not be started. Players are still connecting.".

Met andere games totaal geen probleem met mensen die connecten naar eigen gehoste games zoals Warhawk en UT3 dus het ligt niet aan me NAT setup denk ik?

Nou staat er in de handleiding dat je een aantal poorten moet mappen, moet dat voor het goed werken van hosten van games in burnout? Is ook beetje lastig als het echt zou moeten, zijn hier 2 PS3's die achter 1 internet connectie zitten..

[ Voor 24% gewijzigd door tex5 op 25-01-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Ik heb de game ook gehaald (PS3) en vind hem zeker zeer vermakelijk. Ik heb alleen moeite om online ranked games (wat is trouwens het verschil met unranked?) te kunnen joinen. 9 van de 10 keer wordt ik binnen 20sec gekicked, zou dat misschien te maken kunnen hebben door mijn Orange Livebox ?
Unranked gaat daarentegen altijd goed.

Weet iemand trouwens wat/hoe het zit met die sponsor codes die je in het options screen kan invoeren ?

[ Voor 5% gewijzigd door Madshark op 25-01-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ranked matches zijn denk ik vanaf een bepaalde ranglijstpositie die je hebt behaald in unranked matches? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb hem sinds gisteren. Lekker spel, iets minder dan de vorige delen (heb ze allen). Mis alleen de crash modus..op een kruispunt afrijden en zoveel mogelijk punten in'één crash halen, of ziet deze deze jongen iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Exorcist schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:37:
Heb hem sinds gisteren. Lekker spel, iets minder dan de vorige delen (heb ze allen). Mis alleen de crash modus..op een kruispunt afrijden en zoveel mogelijk punten in'één crash halen, of ziet deze deze jongen iets over het hoofd?
De crash junctions zijn vervangen door Showtime, een soort Katamari Damacy met auto's.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MetroidPrime schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:43:
[...]

De crash junctions zijn vervangen door Showtime, een soort Katamari Damacy met auto's.
Ah ok..moet ik ´s beter kijken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Exorcist schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:51:
[...]

Ah ok..moet ik ´s beter kijken denk ik :P
R1 + L1 tegelijk indrukken om het te starten. Het is overigens nog dommer dan dom :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Paxlie schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:07:
[...]

R1 + L1 tegelijk indrukken om het te starten. Het is overigens nog dommer dan dom :{
Jah... de oude manier was veel leuker. Subtiel je auto op ander auto's afsturen tijdens het crashen.

Nu kun je zowat de halve map rond stuiteren na 1 crash. Ik zat al op $1.5mil toen vond ik et wel genoeg.

Voor de rest een top game!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja een groot gemis is nu trouwens ook de crashbreaker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Martinspire schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:19:
Mja een groot gemis is nu trouwens ook de crashbreaker :(
Wat was dat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BOOOOM! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Oh verrek!!! :(
Die had er inderdaad in gemoeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 20:57
Refragmental schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:41:
[...]

Oh verrek!!! :(
Die had er inderdaad in gemoeten!
zit die er niet meer in? :(
dan koop ik hem niet.
nouja dan ga ik slootervaard wel in voor de aftertouch

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ben nu een beetje bezig met de Achievements, zit op de 180. De 100% parking is niet zo moeilijk, de barrel roll zal ook een kwestie van oefenen zijn, maar die 1.000.000 punten in stunts? Is dat in één run? Hoe moet je dan is vredesnaam bereiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Exorcist schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:47:
Ben nu een beetje bezig met de Achievements, zit op de 180. De 100% parking is niet zo moeilijk, de barrel roll zal ook een kwestie van oefenen zijn, maar die 1.000.000 punten in stunts? Is dat in één run? Hoe moet je dan is vredesnaam bereiken..
Multipliers... Dan gaat het hard uiteindelijk.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
zit die er niet meer in?
dan koop ik hem niet.
nouja dan ga ik slootervaard wel in voor de aftertouch
It's a sad story, maar de aftertouch is er ook uit :'(

Toch blijft er genoeg over om het een leuk spel te maken, je moet deze gewoon helemaal niet met de vorige burnout's vergelijken. tis meer een GTA waarin je goed kunt racen en stunten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Madshark schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:31:
[...]
Toch blijft er genoeg over om het een leuk spel te maken, je moet deze gewoon helemaal niet met de vorige burnout's vergelijken.
Dat is voor de fans al genoeg reden om het spel links te laten liggen. Ik ben helemaal voor vernieuwing, maar het moet niet ten koste gaan van alles wat de serie juist zo bijzonder en leuk maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net weer een tijd gespeeld. De races zijn af en toe erg irritant, doordat je continu op je map moet kijken, of op andere signalen moet letten. Ik ontwijk liever verkeer (en dat alleen). De showtime modus is saai, en op geen enkele manier vergelijkbare met de crash modus in bijv. Revenge. Heel, heel jammer dat dát er niet inzit. Verder zijn de crashes dan wel weer leuk, de jumps etc. ook, en ook het powerparken (al is het na de achievement niet iets dat ik nog vaak zal doen).
Al met al zit ik nu op 23%..denk dat het leuker is met vrienden erbij, omdat je goed kan lachen als je full-speed ergens vol tegenaan knalt. Wel leuk spel verder, maar ze wijken teveel af van mijn Burnout gevoel.

/edit

als ik reclame van oa Diesel en Gilette wil, dan kijk ik wel TV. Als ik 60 euro betaal voor een spel, behoef ik niet zo nodig reclame..dus dank.

[ Voor 10% gewijzigd door Exorcist op 26-01-2008 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Exorcist schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 01:22:
als ik reclame van oa Diesel en Gilette wil, dan kijk ik wel TV. Als ik 60 euro betaal voor een spel, behoef ik niet zo nodig reclame..dus dank.
Ach, daar is snel mee afgerekend :>
Trouwens, zulke reclame vind ik anders niet zo heel irritant, het past nog redelijk bij de game (itt sommige games waarbij in de wo2 reclame gemaakt wordt voor nike ofzo)

Late edit:
Er zijn nu ook afbeeldingen van de auto's in Burnout Paradise online gezet. Gevonden via GameFaqs.com

Hunter Cavalry
http://img99.imageshack.us/img99/8024/huntercavalryye0.jpg

Hunter Oval Champ 69
http://img86.imageshack.us/img86/3766/hunterovalchamp69cc4.jpg

Hunter Mesquite
http://img152.imageshack.us/img152/7124/huntermesquiteil3.jpg

Hunter Mesquite Custom
http://img253.imageshack.us/img253/8253/huntermesquitecustomes3.jpg

Hunter Vegas
http://img244.imageshack.us/img244/7513/huntervegaswc7.jpg

Hunter Vegas Carnivale
http://img244.imageshack.us/img244/1883/huntervegascarnivalezm7.jpg

Hunter Manhattan
http://img257.imageshack.us/img257/1345/huntermanhattanml1.jpg

Hunter Manhattan Custom
http://img293.imageshack.us/img293/5103/huntermanhattancustomlq8.jpg

Hunter Reliable Custom
http://img522.imageshack.us/img522/4983/hunterreliablecustomlp8.jpg

Hunter Reliable Special
http://img443.imageshack.us/img443/568/hunterreliablespeciallp7.jpg

Hunter Spur
http://img209.imageshack.us/img209/8985/hunterspuryl8.jpg

Hunter Hotspur
http://img405.imageshack.us/img405/7955/hunterhotspurlx6.jpg

Hunter Takedown 4X4
http://img442.imageshack.us/img442/6135/huntertakedown4x4my4.jpg

Hunter Takedown Dirt Racer
http://img166.imageshack.us/img166/5483/huntertakedowndirtraceraw2.jpg

Hunter Racing Oval Champ
http://img237.imageshack.us/img237/1149/hunterracingovalchampdu1.jpg

Hunter Oval Champ 69
http://img237.imageshack.us/img237/3398/hunterovalchamp69qx1.jpg

Hunter Citizen
http://img250.imageshack.us/img250/523/huntercitizenta7.jpg

Hunter Civilian
http://img142.imageshack.us/img142/2020/huntercivilianju9.jpg

Nakamura SI-7
http://img209.imageshack.us/img209/2001/nakamurasi7vh9.jpg

Nakamura Racing SI-7
http://img253.imageshack.us/img253/4403/nakamuraracingsi7ke8.jpg

Nakamura Ikusa GT
http://img527.imageshack.us/img527/8793/nakamuraikusagtls3.jpg

Nakamura Ikusa Samurai
http://img179.imageshack.us/img179/1921/nakamuraikusasamuraies0.jpg

Kitano Hydros Custom
http://img527.imageshack.us/img527/8541/kitanohydroscustomap6.jpg

Kitano Hydros Techno
http://img293.imageshack.us/img293/1985/kitanohydrostechnoze3.jpg

Kitano Touge Sport
http://img120.imageshack.us/img120/3131/kitanotougesportmt9.jpg

Kitano Touge Criterion
http://img171.imageshack.us/img171/8113/kitanotougecriteriontx4.jpg

Watson R-Turbo Roadster
http://img256.imageshack.us/img256/6285/watsonrturboroadsterrk9.jpg

Watson Burnout Roadster
http://img256.imageshack.us/img256/1600/watsonburnoutroadsterzq7.jpg

Watson 25 V16 Revenge
http://img250.imageshack.us/img250/7752/watson25v16revengecl0.jpg

Watson Revenge Racer
http://img503.imageshack.us/img503/6442/watsonrevengeracercj5.jpg

Carson Grand Marais
http://img339.imageshack.us/img339/6524/carsongrandmaraisbw7.jpg

Carson Grand Sicilian
http://img85.imageshack.us/img85/2193/carsongrandsicilianll1.jpg

Carson Inferno Van
http://img339.imageshack.us/img339/1938/carsoninfernovanaz0.jpg

Carson Inferno BRT Van
http://img246.imageshack.us/img246/9866/carsoninfernobrtvankc5.jpg

Carson Fastback
http://img339.imageshack.us/img339/5828/carsonfastbackgv5.jpg

Carson Fastback Special
http://img149.imageshack.us/img149/1867/carsonfastbackspecialoo3.jpg

Carson Opus
http://img139.imageshack.us/img139/3083/carsonopuskk2.jpg

Carson Opus XS
http://img176.imageshack.us/img176/3949/carsonopusxseu0.jpg

Carson Annihilator
http://img246.imageshack.us/img246/6609/carsonannihilatords6.jpg

http://img246.imageshack.us/img246/3216/carsonfastbackspecialat1.jpg

Carson 500 GT
http://img166.imageshack.us/img166/9889/carson500gtdd4.jpg

Carson Racing 500 GT
http://img237.imageshack.us/img237/5996/carsonracing500gtzy4.jpg

Carson GT Concept
http://img99.imageshack.us/img99/6526/carsongtconceptje0.jpg

Carson GT Flame
http://img124.imageshack.us/img124/9336/carsongtflametl3.jpg

Krieger Pioneer
http://img151.imageshack.us/img151/1370/kriegerpioneerkk6.jpg

Krieger Pioneer Super Gator
http://img149.imageshack.us/img149/4562/kriegerpioneersupergatolo0.jpg

Krieger 616 Sport
http://img250.imageshack.us/img250/8187/krieger616sportch4.jpg

Krieger 616 Arachno Sport
http://img220.imageshack.us/img220/6642/krieger616archnosportzu3.jpg

Montgomery Hyperion
http://img250.imageshack.us/img250/7861/montgomeryhyperionuk8.jpg

Montgomery Hyperion Rattler
http://img181.imageshack.us/img181/2296/montgomeryhyperionrattlbg5.jpg

Montgomery GT 2400
http://img139.imageshack.us/img139/9382/montgomerygt2400yk8.jpg

Montgomery Sabotage GT 2400
http://img176.imageshack.us/img176/2223/montgomerysabotagegt240vh8.jpg

Jansen P12
http://img250.imageshack.us/img250/8035/jansenp12gw4.jpg

Jansen P12 Track Package
http://img217.imageshack.us/img217/9694/jansenp12trackpackagebj1.jpg

Jansen X12
http://img502.imageshack.us/img502/160/jansenx12gp7.jpg

Jansen XS12
http://img251.imageshack.us/img251/7654/jansenxs12ug0.jpg

Rossolini LM ****c
http://img263.imageshack.us/img263/5030/rossolinilm****cky9.jpg

Rossolini LM Track Package
http://img245.imageshack.us/img245/1303/rossolinilmtrackpackageck5.jpg

Rossolini Tempesta
http://img245.imageshack.us/img245/3381/rossolinitempestaat5.jpg

Rossolini Tempesta GT
http://img245.imageshack.us/img245/1237/rossolinitempestagtxn0.jpg

Hunter BRT Oval Champ
http://img247.imageshack.us/img247/2964/hunterbrtovalchamphc0.jpg

http://img340.imageshack.us/img340/5205/carsonannihilatorphoenihp3.jpg

[ Voor 95% gewijzigd door Martinspire op 27-01-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
huh.., deze auto is echt mijn lieverdje, maar bij mij is hij rood (zoals op het kleine plaatje onderin de screenshot) en hij is niet te painten. Vraag me af hoe het kan dat deze groen is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

nioz schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:24:
[...]

huh.., deze auto is echt mijn lieverdje, maar bij mij is hij rood (zoals op het kleine plaatje onderin de screenshot) en hij is niet te painten. Vraag me af hoe het kan dat deze groen is dan?
Ik hoop je dit al wist, maar als je een auto krijgt moet ie eerst gerepareerd worden en vervolgens kan je een kleur kiezen in de junkyard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ja dat je hem eerst moet repareren staat groot in beeld, maar deze is dus niet te painten bij mij, in tegenstelling tot alle andere auto's waar ik tot nu toe mee heb gereden.

Edit:
Ik heb het gevonden, je kan hem niet painten, maar bij de junkyard kan je wel uit 3 soorten "paint finish" kiezen, wat dus op 3 kleuren neerkomt voor deze auto :)

[ Voor 33% gewijzigd door nioz op 30-01-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Demo gespeeld, briljant spel:)
Zeker die crashes, zijn echt tof:D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Damn deze game is top, nu ik heb geen burnouts hiervoor gespeeld dus ik weet geeneens wat ik miss maar het blijft leuk met veels te snel je door een bocht te laten glijden en daarna een jump maken om te landen op een weg ver eronder en daar een barrel rol te maken. Yup allemaal mogelijk!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:47:
Multipliers idd. Heb de 2mln al snel daarna gehaald. Heb bv een videootje op youtube staan van een run waarbij ik alleen maar flatspins doe (en 1mln+ haal):
http://www.youtube.com/watch?v=Apr-k7tyefM
(kwali is wel belabberd, gewoon digicam op hdtv gericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cross post:
swampy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:30:
[...]
Zonder Maphulp jazeker, en heb er erm.. 12 uur in gestoken. Okay heb maar 2 officiele races gedaan omdat ik te druk bezig ben geweest met jumps en billboards en natuurlijk de hekwerken! Gelukkig is het gebiedt opgedeelt in 6 stukken zo kun je dus zien dat je bijvoorbeeld in White Mountain nog iets van 4 te doen hebt ofzo! Ik schat nog zeker 4 uur werk in om alle jumps te halen!

Er zijn wat geheime gebieden die NOOIT op de map te zien zijn maar als je gewoon blijft rondrijden op een "rustig" tempo dan kom je snel genoeg hekwerken en rare weggetjes tegen die "nergens" naartoe leiden.
Heb iig al 3 'geheime' gebieden gevonden die niet op de kaart staan in het bergachtige gedeelte van PC, vooral die ene waar je door die ringen kan springen vond ik wel cool.

Net trouwens m'n Burnout License gehaald en de credits scrollen over het scherm. Nu kunnen we nog verder op voor een Elite License (114 wins vereist, met 120 events is dat dus zo'n beetje alles).
Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen, heb er nu zo'n 20 uur opzitten volgens het systeem, maar ik leg m'n controller nog weleens weg, dus denk dat wel zo'n 5-10% hoger is dan ik daadwerkelijk heb gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik heb vanmiddag ook eindelijk mijn burnout license gehaald, wel een relaxte bak die je dan krijgt (carson concept) zit nu op iets van 50% completed geloof ik, dus heb nog wel even te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik ga hem na het werk even halen, demo veel gespeeld en deze was vet, afgelopen week geen tijd gehad maar vanaf vandaag wel weer :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:
Cross post:

[...]

Heb iig al 3 'geheime' gebieden gevonden die niet op de kaart staan in het bergachtige gedeelte van PC, vooral die ene waar je door die ringen kan springen vond ik wel cool.

Net trouwens m'n Burnout License gehaald en de credits scrollen over het scherm. Nu kunnen we nog verder op voor een Elite License (114 wins vereist, met 120 events is dat dus zo'n beetje alles).
Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen, heb er nu zo'n 20 uur opzitten volgens het systeem, maar ik leg m'n controller nog weleens weg, dus denk dat wel zo'n 5-10% hoger is dan ik daadwerkelijk heb gespeeld :P
Dat is hoe je het moet doen!

Er zijn hekken overal, gewoon "rustig" rondrijden dus

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:01:
Dat is hoe je het moet doen!

Er zijn hekken overal, gewoon "rustig" rondrijden dus
Ik doe niet aan rustig rondrijden :P Die boost zit er niet voor niets op he ;)
Die 3 gebieden heb ik ook gewoon op full speed gevonden, had al snel door dat de grote groene gebieden op de kaart gewoon toegankelijk waren toen ik de game net had en lekker door de bergen aan het driften was...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:
Cross post:

[...]

jullie komen best ver in zo'n korte tijd dat het spel uit is! :) valt het nu mee, het racen en navigeren op dat kleine kutkaartje? ik ben een echte burnout-fan, maar twijfel nog steeds...

dus...overtuig me en haal me over!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:24:
valt het nu mee, het racen en navigeren op dat kleine kutkaartje? ik ben een echte burnout-fan, maar twijfel nog steeds...
Ik heb Burnout sinds maandag maar heb nog lang niet zoveel gegamed als sommige hier.... ;)
Vind het een fantastische game, maar dat kaartje is inderdaad nog het enige waar ik aan moet wennen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:24:
jullie komen best ver in zo'n korte tijd dat het spel uit is! :) valt het nu mee, het racen en navigeren op dat kleine kutkaartje? ik ben een echte burnout-fan, maar twijfel nog steeds...

dus...overtuig me en haal me over!! :)
Je moet geen game kings kijken, die gasten zijn gewoon nurts, want als je niet met dat kaartje kunt navigeren ben je gewoon een wijf en offline kun je zelfs mid-race gewoon op select drukken om de kaart erbij te pakken en je route nog even uit te stippelen..

Ik ben ook een echte burnout fan, maar ben eigenlijk wel blij dat ze nu wat nieuws hebben gedaan. Als ik Burnout 3 of 4 wil spelen pak ik die wel op. De mannen bij Criterion Games hebben zeker wel de juiste keuzes gemaakt met deze game (tuurlijk, iedere game heeft z'n flaws), ongeacht wat alle zogenaamde 'fanboys' op het internet schreeuwen. Gewoon kopen die game! _/-\o_

Ik heb er nu 23 uur opzitten volgens de in-game timer, maar ken echt nog niet elk achterweggetje in de game..
Wij spelen btw al sinds dinsdag (22 jan), toen kwam die in de states uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik zit nu op 13uurtjes Burnout, zat de eerste dag volgens mij al op 10uur :D Het is dat ik even een weekendje ben gaan snowboarden in Oostenrijk, anders had ik minstens het dubbele gehad, want het is echt een super game. Ik deel echter wel de mening dat via het kaartje navigeren niet echt ideaal is, maar zoals MicheldeL al zei: je kan offline gewoon op select drukken en dan krijg je een fullscreen map. Ik stippel aan het begin van de race gewoon mijn route uit en check soms halverwege even of ik goed rij, na een tijdje ken je de hoofdwegen toch wel een beetje.
Als je net speelt is de open stad bij races denk ik een nadeel door het lastige navigeren, maar als je wat meer uurtjes in de game hebt zitten, dan is het juist leuk als je de stad een beetje kent, dat je dan je eigen route kan kiezen.

Hoe verder ik in de game zit en hoe sneller de auto's worden, des te meer ik het ouderwetse burnout gevoel ook weer krijg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hou het nuttig. Als je iets ziet wat je niet bevalt, plaats dan een topic report

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
He MicheldeL, zat volgens mij net met jou online! Was te merken dat jij er wat meer uurtjes in hebt zitten dan ik...

Toch leuk dat ik nu weet dat je ergens uit het zuiden des lands komt ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik zat daar ook bij. Toch nog even wat challenges kunnen doen. Maar wat je er aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=zOf7ARg-JV8

Altijd leuk om wat challenges te halen met mede-tweakers. Hier doen Shiver23 en ik de Bridge Jump waarbij je elkaar in mid-air moet raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Speel dit spel nu al een paar tussenuren bij een vriend van me op de PS3, moet zeggen dat het me erg bevalt. Weet alleen nog niet of ik hem zelf ook ga kopen. (voor de 360)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
He Shiver23, ja inderdaad!

Ik snap het nut alleen niet echt van sommige challenges. Ik bedoel "Drift 75 yards". Dat is echt peanuts en slaat nergens op! Had liever wat meer van die bridge jump dingen gehad, hoewel er natuurlijk al wel 50 verschillende zijn per hoeveelheid spelers. Jullie zaten er ook nog om te lachen hoorde ik, die 75 yards hehe. Toch ook maar eens een headsetje aanschaffen...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In de lijst met 50 challenges per spelersaantal staan ook heel veel meetings. Dat wil dus zeggen: ga met z'n allen op het dak van een parkeergarage staan ofzo. Misschien dat er een aantal lastig te bereiken plekken zijn, maar de 'challenge' hiervan ontgaat me. Ik had hier toch liever wat andere challenges gezien.
Ik heb ook nog geen mogelijkheid gevonden voor een take-down race online. Of zie ik dingen over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:51:
Ik heb ook nog geen mogelijkheid gevonden voor een take-down race online. Of zie ik dingen over het hoofd.
Nee, volgens mij kun je idd alleen van punt naar punt (met evt. checkpoints) racen. Marked Man online zou misschien nog wel cooler zijn zelfs ipv road rage :D

Voor de mensen die 'm vanuit de states hebben geimporteerd, hier nog wat codes als je deze auto's eens wilt proberen (met name de Walmart racer natuurlijk!):
WALMART - unlocks Wal-Mart Racer
BESTBUY - unlocks Hunter Bestbuy Oval Champ
CIRCUITCITY - unlocks Carson Circuit City HotRod
GAMESTOP - unlocks Kitano GameStop Sport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Lo mensen :)

Ik ben in het bezit van alle voorgaande delen van Burnout.
Nu hoor ik hier echter verschillende meningen over deze game, maar heb toch intresse (hou van auto's beuken.. maar dat kan niet irl :( )

Kunnen jullie misschien een aantal pro's en neg's neerzetten?

Alvast bedankt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
SpoTs schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:13:
Lo mensen :)

Ik ben in het bezit van alle voorgaande delen van Burnout.
Nu hoor ik hier echter verschillende meningen over deze game, maar heb toch intresse (hou van auto's beuken.. maar dat kan niet irl :( )

Kunnen jullie misschien een aantal pro's en neg's neerzetten?

Alvast bedankt.
Demo al gechecked ?

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Lees dit artikel maar even. Dat vertaalt behoorlijk mijn eigen ervaringen met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Mijn Xdoos zit niet aan het internet gekoppeld Speel dan ook puur offline :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BO heeft me ook aangenaamd verrast. De demo vond ik maar meh maar ben blij dat ik de fullgame heb gekocht. Het is een heerlijk gevoel om eindeloos en doelloos rond te rijden en wat aan te klooien. Graphics zien er goed uit, ondanks de ietwat grauwe sombere sfeer in de stad.

@PS3 spelers: Zou ik zo brutaal mogen zijn om wat PSNers te adden om wat rond te racen? Online met onbekende halve zolen is toch een stuk minder. Mijn PSN is Hawah.
Zie jullie in Paradise City, met het groene gras en mooie vrouwtjes
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste