Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik lees trouwens in het artikel wat Shiver23 aanraad dat het erg dood is op de straat? houdt dit in dat er weinig tot geen activiteit is? want ik vind het altijd wel leuk om wat te spelen met andere auto's :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf geen andere burnouts gespeeld maar het schijnt wel iets rustiger te zijn op de weg als in voorgaande delen.

Maar omdat je zelf moet navigeren om je weg te vinden, en je dus aandacht moet hebben voor meer dan de weg en daarop rijdende auto's alleen, rijden er voor mij in ieder geval genoeg rond om tegenop te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
SpoTs schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:53:
[...]

Mijn Xdoos zit niet aan het internet gekoppeld Speel dan ook puur offline :)
Ja das jammer, je krijgt met de demo in iedergeval een beetje een indruk van de gamne
SpoTs schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:21:
Ik lees trouwens in het artikel wat Shiver23 aanraad dat het erg dood is op de straat? houdt dit in dat er weinig tot geen activiteit is? want ik vind het altijd wel leuk om wat te spelen met andere auto's :P
Er lopen iedegeval GEEN mensen, er rijden wel diverse auto's/busjes.

Verder ben ik persoonlijk erg te spreken over de game, kan heerlijk rondkrullen en verkennen events tussen door doen. Dat je een event niet kan herstarten is jammer maar in mijn ogen niet meer dan dat, Als je voor de elite lic gaat (120 events) zou het wel irri kunnen worden :) Grafisch ziet het er zeker goed uit, loopt lekker soepel. Het is geen GranTurismo.
Ben je helemaal weg van de "oude" crash events zul je wellicht teleurgesteld zijn in de nieuwe ShowTime mode.

Anders eerst ff huren, of afspreken dat je de game binnen een X aantal dagen kan teurg brengen als je het nix vindt...
Het is wel zonde als je de game alleen offline speelt imo, de online mode is zo goed geimplementeerd..

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:38
Ik heb bijna al die hekwerken gevonden, moet er nog 33 ofzo :S
Ik heb toch bijna elk gebied gechecked nu :(

Hij gaf wel een melding dat in een bepaald gebied alle hekken gevonden waren!

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
knny schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:32:
Ik heb bijna al die hekwerken gevonden, moet er nog 33 ofzo :S
Ik heb toch bijna elk gebied gechecked nu :(

Hij gaf wel een melding dat in een bepaald gebied alle hekken gevonden waren!
Je kunt als je op start druk zien in welk gebied je nog hoeveel hekken moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:38
HoefMeistert schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:49:
[...]

Je kunt als je op start druk zien in welk gebied je nog hoeveel hekken moet...
ah kijk dat is beter;) thnx voor de tip

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik kon het niet laten....
Na 10x de demo gespeeld te hebben toch maar het hele spel gekocht:P
Heerlijk:D

Nutteloze mededelingen kun je ook laten, dat houdt het topic lekker overzichtelijk.

[ Voor 31% gewijzigd door TheZeroorez op 02-02-2008 20:46 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
@hawah: add erop los zou ik zeggen, als mensen het niet willen zetten ze hun PSN ID's waarschijnlijk toch niet in hun sig.

Ik heb trouwens het idee dat het op straat iets drukker is geworden sinds ik mijn burnout license heb gehaald, best vreemd. Waarschijnlijk zal het er wel aan liggen dat ik gewoon in snellere auto's rij en constant boost, dan vliegt alles wat sneller langs ;)
Ik heb nu 55/75 (59 incl sponsor cars) auto's
Ik vind het toch wel het leukste om lekker alle auto's te unlocken, maar dan mag ik straks dus ook hekjes en billboards gaan hunten, ik weet nog niet of ik daar echt zin in heb, er zitten in ieder geval wel genoeg uurtjes gameplay in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
HoefMeistert schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:11:
[...]

Ja das jammer, je krijgt met de demo in iedergeval een beetje een indruk van de gamne

[...]

Er lopen iedegeval GEEN mensen, er rijden wel diverse auto's/busjes.

Verder ben ik persoonlijk erg te spreken over de game, kan heerlijk rondkrullen en verkennen events tussen door doen. Dat je een event niet kan herstarten is jammer maar in mijn ogen niet meer dan dat, Als je voor de elite lic gaat (120 events) zou het wel irri kunnen worden :) Grafisch ziet het er zeker goed uit, loopt lekker soepel. Het is geen GranTurismo.
Ben je helemaal weg van de "oude" crash events zul je wellicht teleurgesteld zijn in de nieuwe ShowTime mode.

Anders eerst ff huren, of afspreken dat je de game binnen een X aantal dagen kan teurg brengen als je het nix vindt...
Het is wel zonde als je de game alleen offline speelt imo, de online mode is zo goed geimplementeerd..
Het lijkt mij op zich een machtige game. maar het probleem is dat ik vooral op mijn pc online speel. en heb daarnaast geen zin om ook nog 60 euro voor Xdoos Live te betalen voor 1 game.
Maar jij geeft dus aan dat het online gedeelte het juist leuk maakt?

Dan kan ik misschien toch beter overslaan..

Cheers.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SpoTs schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:45:
[...]

Het lijkt mij op zich een machtige game. maar het probleem is dat ik vooral op mijn pc online speel. en heb daarnaast geen zin om ook nog 60 euro voor Xdoos Live te betalen voor 1 game.
Maar jij geeft dus aan dat het online gedeelte het juist leuk maakt?

Dan kan ik misschien toch beter overslaan..

Cheers.
Nee je mist imo wel een gedeelte van de pret als je alleen offline speelt. Neemt niet wel dat je vele uren met de game druk zal zijn. Jumps/Billboars/Gates en natuurlijk de challenges.
Online is de game OOK gewoon erg leuk, lekker freeburnen afwisselen met Online challenges...

Ik zou zeggen huur/leen de game en kijk of je hem wilt aanschaffen. Als je hem koopt en je vindt het nix kun je em altijd nog op marktplaats gooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Door pushen van een vriend heb ik hem ook gekocht. Bij de 3 drukke mannen op e-bay. 45 euro inc verzendkosten. Netjes dacht ik zo. Verwacht hem over een weekje :)

Hier hebben wij niets aan, post het dus ook gewoon niet.

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 02-02-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:10
Heb je met de versie van 3BusyMen niet het nadeel dat je alleen op US servers kunt spelen? Ben aan het twijfelen om hem ook daar te bestellen, goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist gescoord op marktplaats voor 37,50 incl :)

in het weekend zal ik mijn bevindingen posten..

Post dan gewoon in het weekend, en niet nu zoiets als dit.

[ Voor 26% gewijzigd door TheZeroorez op 02-02-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msniekers schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:53:
Heb je met de versie van 3BusyMen niet het nadeel dat je alleen op US servers kunt spelen? Ben aan het twijfelen om hem ook daar te bestellen, goede ervaringen mee.
De spelers hosten zelf, je komt dus gewoon in games met europeanen en amerikanen, ligt er maar net aan rond welke tijd je aan het spelen bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Msniekers schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:53:
Op de website van 3busymen zie je bij burnout staan "Region Free". Dat zal wel zo iets betekenen als "maakt geen drol uit waar je woon" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
technoaddict schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:29:
[...]

Op de website van 3busymen zie je bij burnout staan "Region Free". Dat zal wel zo iets betekenen als "maakt geen drol uit waar je woon" :)
Je hebt bij PS3 games REGION FREE voor het spel (alle spellen zijn Regio vrij), games kunnen echter wel online regio locked zijn (bv motorstorm). Andere mogelijkheid is ook nog dat er voor een bepaalde regio eerder een patch uitkomt (bv COD4) waardoor je niet tegen of met spelers met een game uit die regio kan spelen.

Prijs technisch is importeren intressant, let echter wel op bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
bij Burnout Paradise maakt het geen drol uit uit welk werelddeel je game komt. Die van mij besteld via 3BM en heb de aziatische versie gekregen, maar al tegen wat GOT-ers online geraced. No problemo!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Azie is zoiezo dezelfde regio (PAL) als hier ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Martinspire schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:56:
Azie is zoiezo dezelfde regio (PAL) als hier ;)
Azië heeft alleen bij het DVD-Video formaat dezelfde regiocode(regio 2) als Europa. De regiocodes van DVD hebben verder helemaal niets met de regiocodes van spelcomputers of, zoals hierboven genoemd, Blu-Ray te maken.

Overigens hebben ze in Azië sowieso geen PAL, maar NTSC als TV formaat.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Sorry, my bad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Zit te twijfelen tussen TDU en burnout paradise. burnout heb ik al bij een vriend gespeeld en vind ik erg leuk, maar de TDU demo was ook wel cool. Alleen vind ik het schadevrij proberen te rijden niks, dus het word waarschijnlijk burnout. :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Erg leuke game dit. Twijfelde bij de demo, maar de full valt absoluut niet tegen!
Je blijft van alles zien, stunts proberen, events starten etc. etc. Wat mij betreft een aanrader!

Weet iemand of er een kaart is met alle junkyards. Heb er nu 4 gevonden maar kan de laatste niet vinden!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

The_Bash schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:26:
Erg leuke game dit. Twijfelde bij de demo, maar de full valt absoluut niet tegen!
Je blijft van alles zien, stunts proberen, events starten etc. etc. Wat mij betreft een aanrader!

Weet iemand of er een kaart is met alle junkyards. Heb er nu 4 gevonden maar kan de laatste niet vinden!
hmm vond dit ergens anders.
De dichbijzijnste junkyard en de burning route voor jou auto staan altijd aangegeven op je minimap
Mischien is hij zo makkelijker te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb net een aantal replies aangepast, waar nogal veel nutteloze mededelingen in stonden. Mag ik jullie eraan herinneren dat dit topic over Burnout Paridise gaat, en niet over jouw nieuwe aanschaf oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Borgoth schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:40:
Heb inmiddels een map gevonden!

http://bds360clan.com/images/BPlocations.jpg

Dat maakt het weer makkelijk om de locaties op de site te krijgen. Bij de nummers op de map horen deze auto's
  • 1. Calvary 2. Annihilator 3. Manhattan 4. Hawker 5. Opus 6. Ikusa GT 7. Hyperion 8. 616 Sport 9. Fastback 10. R-Turbo 11. Inferno Van 12. 25 V-16 Revenge 13. Uberschall 8 14. Tempesta 15. Grand Marais 16. S1-7 Turbo 17. Touge Sport 18. Pioneer 19. Vegas 20. Citizen 21. 500GT 22. P12 23. LM Classic 24. Thunder Custom 25. Mesquite 26. WTR 27. Hydros Custom 28. X12 Turbo 29. Takedown 4x4 30. Oval Champ 31. Spur 32. GT 2400 33. Hot Rod Coupe 34. GT Concept 35. Reliable Custom
Is het trouwens geen goed moment om de TS te gaan updaten?

[ Voor 3% gewijzigd door The_Bash op 02-02-2008 20:52 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

@The_Bash: mischien niet slim om het in de startpost te zetten. Het is natuurlijk het leukst om zelf te zoeken waar je wat moet halen/unlocken.

denk toch dat ik voor burnout ga inplaats van TDU. :) Burnout spreekt me toch meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik ben vanmiddag weer even flink aan het burnouten geweest: op weg naar de elite license. Op het moment heb ik alle race events en alle beschikbare burning routes gehaald en ben ik begonnen aan de marked man events die nog open stonden, maar er zitten een aantal lange bij die ik niet tot een goed einde kon brengen. (van midden in de stad tot de windfarm o.a.)
Mijn vraag aan de wat verder gevorderde burnout spelers (want aan beginnelingen heb ik niets, dan is t nog makkelijk :) ): welke auto gebruiken jullie en wat is je taktiek?
- Hard rijden?
- Rustig/gecontroleerd rijden?
- Short cuts?
In het begin van de game gebruikte ik vaak een snelle auto en reed ik die zwarte auto's er gewoon uit. Maar dat is nu toch wel lastig, ze blijven me gewoon inhalen. Ook met langzamere/sterkere auto's rijden ze me gewoon helemaal kapot. (die 4x4 viel echt tegen, zo instabiel als t maar kan :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry mod, zal het niet meer doen :)

heb vannacht eindelijk m'n eerste meters met de retailversie gemaakt. moet zeggen dat de ervaring gelijk beter was dan de demo. ben direct naar het westen gereden om daar eens even te neuzen en ik moet zeggen, daar kan je een stuk beter knallen dan in het drukke downtown uit de demo :)

de superjumps en smashes zijn erg geinig om te doen.

vond het eerst lastig dat je de controller niet kunt instellen qua toetsen, maar ben gewend aan de triggers nu.

anywayz - als burnout fan van het uurste uur is paradise al met al toch zeer geslaagd.

en idd, die gasten van gamekings die zaten te zeiken over dat kaartje, dat valt echt mee. tenslotte zijn er maar 8 punten waar een event kan eindigen dus na enige oefening weet je de weg aardig te vinden.

GOTY? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
nioz schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:05:
Ik ben vanmiddag weer even flink aan het burnouten geweest: op weg naar de elite license. Op het moment heb ik alle race events en alle beschikbare burning routes gehaald en ben ik begonnen aan de marked man events die nog open stonden, maar er zitten een aantal lange bij die ik niet tot een goed einde kon brengen. (van midden in de stad tot de windfarm o.a.)
Mijn vraag aan de wat verder gevorderde burnout spelers (want aan beginnelingen heb ik niets, dan is t nog makkelijk :) ): welke auto gebruiken jullie en wat is je taktiek?
- Hard rijden?
- Rustig/gecontroleerd rijden?
- Short cuts?
In het begin van de game gebruikte ik vaak een snelle auto en reed ik die zwarte auto's er gewoon uit. Maar dat is nu toch wel lastig, ze blijven me gewoon inhalen. Ook met langzamere/sterkere auto's rijden ze me gewoon helemaal kapot. (die 4x4 viel echt tegen, zo instabiel als t maar kan :D )
Ik ben nu ook bezig voor mn elite, maar met marked man wacht ik nog wel ff. Op een 1 of andere manier heb ik daar nooit zo'n zin in. Maar goed, je wilde tips?
Gebruik shortcuts. Via de treinrails is een hele handige, want het gaat toch niet om tijd. En probeer de drukte een beetje op te zoeken. Uiteraard niet botsen ofzo, maar die andere auto's zijn niet zo goed in het ontwijken van andere auto's dus doe daar je voordeel mee. En hard rijden heb je vaak niet zoveel aan want dan heb je meer kans op botsen en die anderen houden je toch wel bij. Verander ook vaak van richting, dan duurt het ook ff voordat ze weer allemaal bij je zijn.

Ook is het handig om een wat stevigere auto te nemen die toch aardig snel kan. De politieauto of de nieuwe-camaro-look-a-like zijn er erg geschikt voor.

Verder moet je ook wel wat mazzel hebben denk ik, maar ik heb er nooit zo'n problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Marked Man : ik rij zelf vaak met een stevigere auto die minder makkelijk weg te duwen is. Daarnaast rij ik vaak op top-speed, en trap dan ineens vol op de rem. Vaak vliegen ze dan net voorlangs, waarna ik weer full-speed ga. Helpt echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Het kaartje is af en toe niet goed te volgen ja, maar het is wel prima. Zeker op een normale tv zonder hd is het moeilijk, toen ik het daarop probeerde ging het helemaal mis en kon ik het aankomende verkeer en het kaartje niet goed zien. Gelukkig speel ik altijd op 1920x1080. Doet burnout trouwens echt 1080p of scaled hij het vanaf 720p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:13:
Het kaartje is af en toe niet goed te volgen ja, maar het is wel prima. Zeker op een normale tv zonder hd is het moeilijk, toen ik het daarop probeerde ging het helemaal mis en kon ik het aankomende verkeer en het kaartje niet goed zien. Gelukkig speel ik altijd op 1920x1080. Doet burnout trouwens echt 1080p of scaled hij het vanaf 720p ?
720p, zie doosje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Op het doosje staat 720p/1080i/1080p. Verder zie ik niet staan of het word verteld dat het word geupscaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Damn dat spel is echt gaaf! heb em onlangs gekocht via http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-2fm3.html voor 30 euries whoeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:40:
Zijn probleem was dus dat ze nog niet op je kaart staan als je ze nog niet gevonden hebt...
Nutral schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:11:
Op het doosje staat 720p/1080i/1080p. Verder zie ik niet staan of het word verteld dat het word geupscaled.
Op mijn (US) doosje staat gewoon 'HD Output: 720p', dus 1080p wordt gescaled, zoals de meeste games op de PS3.
De makers hebben dit ook gewoon in de podcasts aangegeven, dat ze er liever op wilden focussen om 60fps te maken dan 1080p, ze zijn daarom voor 720p/60fps gegaan bij het developpen :)

Mijn max boostchain is trouwens ook 6x, maar heb daar nog niet echt op gefocussed. Wil nu eigenlijk alle smashes vinden (zonder map) zodat ik een van de carbon auto's krijg. Moet nog 18 smashes zien te vinden...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik probeer die achievement te halen waar je 20x burnout achter elkaar moet hebben.. Ik kom echter niet verder dan 6x op de snelweg.. Uiteindelijk crash ik elke keer..

Heeft iemand hem al gehaald? En waar?
Boosting Around the World 25
Get a x20 Boost Chain

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 03-02-2008 21:16 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Angeloonie schreef op zondag 03 februari 2008 @ 21:13:
Ik probeer die achievement te halen waar je 20x burnout achter elkaar moet hebben.. Ik kom echter niet verder dan 6x op de snelweg.. Uiteindelijk crash ik elke keer..

Heeft iemand hem al gehaald? En waar?

[...]
De snelweg schijnt de beste plek te zijn als je een langzame auto gebruikt, maar het is mij ook nog niet gelukt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

op de drift/dirt track ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb hem gehaald :P

Je krijgt voor drift ook punten, dus ik ging een beetje kloten met rondjes driften met boost, dat werkt op zich wel, maar niet met de auto die ik toen had, dus ff zitten proberen en met de Hydros Custom is het uiteindelijk gelukt in dat honkbalstadion, genoeg ruimte om rondjes te driften :P Heb 21x gehaald, maar volgens mij had ik oneindig lang door kunnen gaan :P

Die Parralel Park is trouwens nog best lastig :+ Heb hem wel maar telkens 92-98% score :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik heb net even gechecked, maar mijn beste boostchain is 23. Ik heb er nooit echt op zitten letten en heb hem dus gewoon een keer bij toeval gehaald. Het zal waarschijnlijk op de snelweg of de berg-wegen wel makkelijk te halen zijn.

Heb nu alleen nog stunt runs en marked man events te gaan; stun runs ben ik verschrikkelijk slecht in (al heb ik wel geleerd dat het met een langzame auto makkelijker is: record is nu 500k+) en marked man vind ik saai ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Gisteren een vastloper gehad :( spel sloeg vast met een stuk achteruit rijden... Moest mn PS3 resetten, na reset was mn savegame corrupt.... Kon dus weer lekker met een "Lerner's Permit" beginnen.... Tip van de dag... maak een BACKUP van je savegame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 21:11:
_/-\o_ Damn dat spel is echt gaaf! heb em onlangs gekocht via http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-2fm3.html voor 30 euries whoeee
Ik koop normaal ook mijn games via play-asia, maar ik durfde het niet met deze te doen omdat er nergens iets over regiovrij staat vermeld. Bummer, had ik me ruim 27 euro kunnen besparen.

Maar de game is gewoon de moeite waard is ook als je de volle mep betaalt.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Angeloonie schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:42:

Je krijgt voor drift ook punten, dus ik ging een beetje kloten met rondjes driften met boost, dat werkt op zich wel, maar niet met de auto die ik toen had, dus ff zitten proberen en met de Hydros Custom is het uiteindelijk gelukt in dat honkbalstadion, genoeg ruimte om rondjes te driften :P Heb 21x gehaald, maar volgens mij had ik oneindig lang door kunnen gaan :P

Die Parralel Park is trouwens nog best lastig :+ Heb hem wel maar telkens 92-98% score :+
Het parkeren vond ik juist dan weer simpel. Bij poging 5 had ik een 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:23:
Het parkeren vond ik juist dan weer simpel. Bij poging 5 had ik een 100% :)
Haha, idd. Als ik online kom gooi ik meestal m'n auto meteen ff ergens in een gaatje, dan heb ik dat record alvast op 100% staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:23:
[...]

Ik koop normaal ook mijn games via play-asia, maar ik durfde het niet met deze te doen omdat er nergens iets over regiovrij staat vermeld. Bummer, had ik me ruim 27 euro kunnen besparen.

Maar de game is gewoon de moeite waard is ook als je de volle mep betaalt.
Ik heb dit nog nooit gedaan, werkt dit goed? En waar moet je opletten bij het bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ben toch voor paradise gegaan en zeker geen spijt. :)

Vond alleen die eerste auto take-downen erg lastig (die roze die vrij op de weg rijd) heb toen ik hem zag er 20 min over gedaan. Wat is die eerste auto rete traag zeg. Ben gewend bij een vriend dat je ze met 3 to 10 seconde neer hebt maar hij bleeft maar weg boosten.

Heb nu bijna me B licence, moet nog 2 races.

Edit:
ik zie op sommige fora dit plaatje langskomen:
Afbeeldingslocatie: http://images.xbox-france.com/7/4178/zoom/6414.jpg

Zitten deze extra stukken er nu wel of niet in? Heb ze zelf niet kunnen vinden. ook de hele stad indeling qua wegen lijkt anders. Kan iemand iets over deze map vertellen?

[ Voor 34% gewijzigd door Borgoth op 04-02-2008 21:23 . Reden: plaatje en typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nee, die zitten er niet in. Denk dat dit van een eerdere versie is ofzo. Dat rechtergedeelte zou nog kunnen toegevoegd worden, maar de gedeeltes aan de onderkant en bij de stuwdam zijn veel te anders. Misschien een fotosoep of dus zoals ik al eerder zij een eerdere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Net mijn elite license gehaald. Ik ben blij dat het erop zit, want die marked man events irriteerden me toch wel. Het was gewoon een beetje onzinnig als ik vol aan het boosten was met de Watson Revenge en dan nog werd ik ingehaald :S Nu kan ik gelukkig weer rustig de stad rond cruisen en even de laatste paar billboards en hekjes zoeken en de laatste 5 auto's unlocken. Ik heb nu bijna 30uur gespeeld, dus het is zeker een game waarbij je waar voor je geld krijgt (*kijkt afkeurend naar Heavenly Sword ;)*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel ook gehaald en vermaak me offline prima, kan momenteel niet online dus heb even pech op dat vlak, en in het begin gewoon wat rond gaan rijden en langzaam aan wat events gaan doen, vind de stunt events leuk maar road rage best denk ik momenteel, voor de marked man events gebruik ik zelf steeds een grote/zware auto waarmee ik de zwarte auto's makkelijker aan de kant kan zetten, als er eentje naast of voor me komt rijden ram ik ze gewoon aan de kant, tot nu toe geen problemen mee ondervonden, misschine dat het voor de elite license straks moeilijker word. Ben nog niet echt bezig geweest om doelbewust dingen op te zoeken als smashes ed, alleen die ik onderweg tegenkwam uitgezocht hoe ik ze kon bereiken, sommige Burnout reclames zijn wat lastig te bereiken, soms kan ik niet vinden hoe je er bij moet komen en dan maak je ergens een sprong en ineens heb je weer zo'n bord gevonden, laat het maar aan toeval over, heb er zo al veel gevonden. Heb nu ook pas een auto of 30 ofzo, ben meer bezig gewoon rond te rijden en hier en daar een event doen dan echt puur events rijden vind het maken van sprongen en verborgen gebieden vinden veel leuker. Zitten nog heel wat uren vermaak ik denk ik zo, enige wat ik mis is eigenlijk een offline multiplayer, maar die lijken erg schaars op de PS3, vooral races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gister met een vriend online aan het freeburnen toen ik hem door een billboard heen zag vliegen die ik zelf ook nog niet geraakt had. Hierna was dit bord bij mij ook verdwenen.

Voor zover ik het kon zien hielp het ook niet toen ik zelf nog een keer door de oude plek van het billboard vloog. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? en zou het nog kunnen dat ik hierdoor die 120 billboards wel op mijn buik kan schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:05:
Ik was gister met een vriend online aan het freeburnen toen ik hem door een billboard heen zag vliegen die ik zelf ook nog niet geraakt had. Hierna was dit bord bij mij ook verdwenen.

Voor zover ik het kon zien hielp het ook niet toen ik zelf nog een keer door de oude plek van het billboard vloog. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? en zou het nog kunnen dat ik hierdoor die 120 billboards wel op mijn buik kan schrijven?
Als je ff een stukkie wegrijd en dan weer terug komt hangt ie er weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, dan was mijn 'stukkie' gister niet ver genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Hij moet weer ff laden volgens mij (rode pijl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit spel al op play-asia gekocht? En werkt het op de nederlandse XBOX 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volgens de site van play-asia is de amerikaanse versie niet regio-protected, dus die zou het moeten doen...het scheelt wel 15 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54
Ik heb hem besteld bij 3Busymen op 3bay voor mijn PS3 dus over een paar dagen zal ik ook wat vaker in dit topic komen. Ik vond de demo al leuk dus heb echt zin om lekker te gaan raggen in paradise city :D Tijd voor wat afwisseling van CoD4 ;)

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:54:
Volgens de site van play-asia is de amerikaanse versie niet regio-protected, dus die zou het moeten doen...het scheelt wel 15 euro...
De US versie werkt idd probleemloos op je EU PS3, hebben vele tweakers hier (waaronder ondergetekende) al sinds de release binnen. En online speel je gewoon tegen zowel europeanen als amerikanen, vooral afhankelijk van het tijdstip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:50
Even opletten, TimD vraagt naar de Xbox 360 versie en die is niet regiovrij volgens Play Asia (zoals alle EA games op de Xbox 360 niet regiovrij zijn :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Borgoth schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:03:
Ben toch voor paradise gegaan en zeker geen spijt. :)

Vond alleen die eerste auto take-downen erg lastig (die roze die vrij op de weg rijd) heb toen ik hem zag er 20 min over gedaan. Wat is die eerste auto rete traag zeg. Ben gewend bij een vriend dat je ze met 3 to 10 seconde neer hebt maar hij bleeft maar weg boosten.

Heb nu bijna me B licence, moet nog 2 races.

Edit:
ik zie op sommige fora dit plaatje langskomen:
[afbeelding]

Zitten deze extra stukken er nu wel of niet in? Heb ze zelf niet kunnen vinden. ook de hele stad indeling qua wegen lijkt anders. Kan iemand iets over deze map vertellen?
Dit plaatje heb ik op meerdere fora gezien, dit schijnt dus inderdaad zoals eerder gezegd een vroege-conceptversie te zijn geweest van Paradise City.
Angeloonie schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:42:

Ik heb me laatst rot geergerd, 9x boost was mijn max, deze tip uitgeprobeerd met de Hydros Custom en inderdaad: het lukt :D
Je kunt inderdaad oneindig doorgaan, maar bij 21x vond ik het ook genoeg.

Die parralell park heb ik gehaald, eerlijk gezegd is dit bij mij meer geluk dan skill geweest, gewoon een paar keer achter elkaar proberen, ik kreeg eerst ook altijd rond de 95% maar uiteindelijk is het me toch gelukt. Vond het wel vreemd want ik vond die 100% park niet beter dan die paar van rond de 95%

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb ondertussen al meer dan 370 smashes gedaan, maar de laatste zijn erg moeilijk te vinden :(

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Mr Magic schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:28:
Even opletten, TimD vraagt naar de Xbox 360 versie en die is niet regiovrij volgens Play Asia (zoals alle EA games op de Xbox 360 niet regiovrij zijn :().
Zie het nu ook, vervelend dat het zo veel scheelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik weet niet of anderen het al ontdekt hadden, maar ik zat gisteren op de PS3 versie een beetje stats te bekijken toen ik opeens mijn friendslist opende.

Aanvullend heb ik hier een handleiding. Ik geloof dat ik zelf een andere optie had gevonden, maar het kan dus erg snel:
Simply pause the game at any point, select the "Paradise City Online" menu, and press Triangle. Bam, there's your friends list, just as you remember it from the XMB. You can send and receive messages, change your comment, add, block, remove... anything you could normally find listed under the Friends icon can be found here. Although a few other titles have allowed messaging from certain menus, this is the first time it's been available during gameplay.

[ Voor 66% gewijzigd door Shiver23 op 07-02-2008 11:21 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Snapte even niet wat je bedoelde, maar je hebt het over het "paradise city online" scherm (eerst even op start drukken en ff via L1 of R1 er naartoe) als je daar op driehoekje drukt dat je dan je XMB friendslist krijgt? Wist niet dat dat kon, maar wel cool, kan je dus gewoon ingame berichten sturen en lezen.
_/-\o_ @ Criterion, mooi dat ze dat soort dingen implementeren.

Edit: misschien moet ik voortaan eerst even refreshen voor het posten, nu hebt je het er zelf al bijgezet wat je precies bedoelde :D

[ Voor 15% gewijzigd door nioz op 07-02-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:04:
[...]

Zie het nu ook, vervelend dat het zo veel scheelt...
Betekent dit dat ik helemaal geen xbox games kan bestellen op play-asia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Zit toch te twijfelen of ik 'm zal halen of niet. :$

Vond de demo niet echt tof eigenlijk, maar lees zoveel positieve verhalen over de retail versie, dat het toch kriebelt.

Heb wel een SDTV (100hz), zou ik dan echt enorme problemen hebben met dat kaartje enzo ? (ik kan de letters in Dead Rising nog wel lezen als ik goed kijk bv.)

Verder heb ik geen Gold abonnement en ben ik ook niet van plan dit aan te schaffen, is het offline ook tof of moet je echt online gaan spelen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

On_E schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:24:
Zit toch te twijfelen of ik 'm zal halen of niet. :$

Vond de demo niet echt tof eigenlijk, maar lees zoveel positieve verhalen over de retail versie, dat het toch kriebelt.

Heb wel een SDTV (100hz), zou ik dan echt enorme problemen hebben met dat kaartje enzo ? (ik kan de letters in Dead Rising nog wel lezen als ik goed kijk bv.)

Verder heb ik geen Gold abonnement en ben ik ook niet van plan dit aan te schaffen, is het offline ook tof of moet je echt online gaan spelen ?
Ik speel alleen offline, en vooralsnog vind ik het echt super d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Offline is tof genoeg hoor :) Ik zit nu op 99% complete en ben er bijna 50uur mee bezig geweest (ja, no life :D Heb vakantie, vriendin op curacao... kon elke week maar zoals deze zijn :P) Online ben ik maar heel even geweest en het voegt opzich wel wat toe (online racen is wel leuk, de challenges vind ik niet zo interessant), maar het is naar mijn mening niet zo dat je een belangrijk deel van de ervaring mist als je niet online kan.

Ik weet alleen niet of je de retail versie wel leuk zal vinden als je de demo niet zo leuk vond, maar er waren geloof ik wel meer mensen die de retail versie toch wel leuk vonden ondanks dat ze de demo niets vonden... ?

G23X 5K8Q GX2V 04B1 is de sponsor code voor "Steel Wheels GT"
Werkt in ieder geval bij de PS3 US Burnout Paradise versie, schijnt niet te werken voor de EU retail versie, maar dat kan ik niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakdipity
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08 14:23
Vraag me af wat jullie gebruiken, de normale controller of een stuurtje? (aangezien dit spel meer arcade is dan simulation)

En voor diegene die misschien allebei gebruiken, wanneer is een stuurtje fijner en wanneer een controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tweakdipity schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:14:
Vraag me af wat jullie gebruiken, de normale controller of een stuurtje? (aangezien dit spel meer arcade is dan simulation)

En voor diegene die misschien allebei gebruiken, wanneer is een stuurtje fijner en wanneer een controller?
Stuurtje lijkt me bijna onmogelijk met deze game... 1) je stuurtje begeeft het na 1 dag waarschijnlijk want 2) je moet zo onwijs vaak corrigeren, dat gaat gewoon niet snel genoeg met een stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
6 dagen geleden heb ik Burnout besteld en betaald bij de 3drukkemannen op E-Bay. Vandaag lag hij in mijn postvak. 6 dagen! Overtreft mijn verwachtingen!
Net dan ook even gespeeld. 2e auto gekregen( Van mijn learning licence af dus ). En nu mijn blijheid even uiten op tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd, ik zit na 38 uur pas op 73 auto's, dus je hebt nog even te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr, kom er net achter dat ze ons de nieuwe podcasts (http://www.criteriongames.com/podcast/) voortaan alleen nog maar via iTunes willen laten downloaden. Dat is weer flinke onzin dus, want dat $^&#*& programma wil ik helemaal niet op mijn pc hebben, gebruik voor m'n iPod ook gewoon een ander programma...

Mag die mannen bij Criterion wel, maar hier zakt m'n broek wel van af.

Goed, ik zal terzake komen, want er is wel een omweggetje, ik zal 'm voor jullie hier gewoon de direct link plaatsen, ff copy pasten:
code:
1
http://www.criteriongames.com/podcast/crashfm_20_080207.mp3

Nrtje 20 alweer dus :) Ik weet niet wie ze hier nog meer allemaal gevolgd heeft, maar ik vond ze altijd wel de moeite waard. Tegenwoordig luister ik gewoon tijdens het spelen...

Enjoy!

Edit:
Hoe cool :D Mijn brief (van 23 jan) zit er eindelijk in! (44m25s) Helaas m'n adres niet in m'n mailtje gezet, anders had ik nog wat van ze gekregen ook 8)7 Ik dacht nog, laat ik niet al te voorbarig zijn en meteen al m'n gegevens sturen :X

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:51:
Edit:
Hoe cool :D Mijn brief (van 23 jan) zit er eindelijk in! (44m25s) Helaas m'n adres niet in m'n mailtje gezet, anders had ik nog wat van ze gekregen ook 8)7 Ik dacht nog, laat ik niet al te voorbarig zijn en meteen al m'n gegevens sturen :X
Wat zou je dna krijgen van ze? :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:43:
Ik weet alleen niet of je de retail versie wel leuk zal vinden als je de demo niet zo leuk vond, maar er waren geloof ik wel meer mensen die de retail versie toch wel leuk vonden ondanks dat ze de demo niets vonden... ?
Ik was ook niet zo onder de indruk van de demo. Was maar een klein stukje waar je kon rijden, met maar een handjevol events. Hierdoor was ik voor mijn gevoel veel maar aan het zoeken. Na het lezen van wat reviews toch maar de volledige game gehaald, en geen seconde spijt van gehad.

In de volledige game heb je veel meer dat vrijheid gevoel. En zijn er zo veel events voor handen dat je niet lang hoeft te zoeken. Ook de invloed van de verschillende wagens maakt de full game anders dan de demo.

Het hangt denk ik beetje van je bedenkingen af die je bij demo had. Als je gewoon niet van race games houdt zal de full game ws ook niets zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Pff vind de game wel mega snel! Gelukkig gaat het sturen wel redelijk soepel, want anders zou het een puinhoop worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooruit, ik vroeg om een tshirt, maar ze waren bereid geweest een van hun speciale limited edition postcards te sturen als ik m'n adres erin had gezet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:18:
[...]

Vooruit, ik vroeg om een tshirt, maar ze waren bereid geweest een van hun speciale limited edition postcards te sturen als ik m'n adres erin had gezet... :/
wow, dat is wel jammer dan idd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb alweer een nieuwe vraag gemailt naar ze en meteen m'n adres in de email erbij gezet, hopelijk valt er nog eens iets in de bus :)

Nog 21 wins tot m'n Elite License!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
Zo, paar uurtjes gespeeld en ik vind het wel een vet spel! Alleen vind ik die navigatie/map wel erg irritant klein. Gewoon niet goed te zien welke afslag je moet hebben, heb nu al zo vaak gehad dat ik de afslag mistte en daarom de race verloor. Maarja, dat zal wel niet veranderd worden en ik moet er maar aan wennen :D
Showtime mode is ook wel grappig, dat is gewoon het oude burnout :)

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

ChiLLeR schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:03:
Zo, paar uurtjes gespeeld en ik vind het wel een vet spel! Alleen vind ik die navigatie/map wel erg irritant klein. Gewoon niet goed te zien welke afslag je moet hebben, heb nu al zo vaak gehad dat ik de afslag mistte en daarom de race verloor. Maarja, dat zal wel niet veranderd worden en ik moet er maar aan wennen :D
Offline kan je SELECT gebruiken om de kaart te bekijken (online ook) en zo je weg te plannen. Natuurlijk is het grote "geheim" dat je gewoon niet altijd de wegen moet gebruiken :)

Een paar uur in alle nookies leren kennen helpt je om af te kunnen snijden!

[ Voor 5% gewijzigd door swampy op 09-02-2008 14:31 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
swampy schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:30:
[...]

Offline kan je SELECT gebruiken om de kaart te bekijken (online ook) en zo je weg te plannen. Natuurlijk is het grote "geheim" dat je gewoon niet altijd de wegen moet gebruiken :)

Een paar uur in alle nookies leren kennen helpt je om af te kunnen snijden!
Ja ik denk dat het ook wel makkelijker zal worden naarmate je het meer speelt, dan ken je de stad en weet je bepaalde shortcuts.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiLLeR schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:03:
Ik vind showtime niet zo leuk.

Oude crashmode was echt veel beter, jammer dat dat er niet meer inzit :(

Maarja, oude crashmode is wel moeilijk te implementeren als je echt alles zo samen wil laten vloeien in de stad. Maar ik had een paar laadschermen en een tijdelijk ramp met pick ups (multipliers, explosion etc) niet erg gevonden hoor...

Dus dat was balen, gelukkig is de rest wel toppie. Navigeren gaat ook wel redelijk vind ik, alleen soms maak je een jump en dan kom je bijv. net op een snelweg waar je niet makkelijk meer afkan (tenminste niet waar je der af wil). Tjah, dan verlies je. Maar gelukkig kan je zo weer verder rijden en de volgende race laten beginnen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook maar gehaald. En ben nu al bijna 8 uur aan het spelen en het valt me op dat ik nog maar weinig gedaan heb :P Heb nu net mijn C license gehaald en pas 7 auto's maar enige dat ik eigenlijk nog steeds doe is gewoon door de stad rijden en beetje borden die ik tegen kom slopen. En tot nu toe bevalt de game goed :P Ondanks dat hij anders is als de eerdere burnouts kan ik me er enorm mee vermaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik gisteravond weer ff gereden. Bijna alle hekjes, jumps en billboards. Ook een heleboel roadrules. Maar ik heb nog altijd een B-license en doe bijna geen races en/of andere van die evenementen. Blijkt maar weer dat iedereen het op een hele andere manier speelt.

Heeft iemand enig idee hoe je het billboard op East Lake Drive, dat parallel met de rijrichting staat kapot kan krijgen?

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 10-02-2008 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Shiver23 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:59:
Ik gisteravond weer ff gereden. Bijna alle hekjes, jumps en billboards. Ook een heleboel roadrules. Maar ik heb nog altijd een B-license en doe bijna geen races en/of andere van die evenementen. Blijkt maar weer dat iedereen het op een hele andere manier speelt.

Heeft iemand enig idee hoe je het billboard op East Lake Drive, dat parallel met de rijrichting staat kapot kan krijgen?
Volgens mij bedoel je dat billboard parallel aan de web achter dat fuelstation ? Dan na fuel station rechts en dan link het spoor op. Er zit daar een superjump, middels die superjump kom je achter het fuel station en kun je het billboard pakken... Als deze het niet is moet ik ff op de kaart kijken en of ik em zelf al heb.. he iets van 108 billboards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Als je vanaf het vliegveld daar over de muur springt zit daar een billboard. Als je die weg waar je dan opkomt doorrijdt zit er aan de linker kant nog eentje met uitzicht op zee. Ik heb net een tip gekregen dat je die via de haven een stukje verder op misschien zou moeten kunnen bereiken. Dat maar eens proberen.

edit: er zit links van het bord een haven met een grote jump. Hiermee kon ik erbij.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 10-02-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:52:
Als je vanaf het vliegveld daar over de muur springt zit daar een billboard. Als je die weg waar je dan opkomt doorrijdt zit er aan de linker kant nog eentje met uitzicht op zee. Ik heb net een tip gekregen dat je die via de haven een stukje verder op misschien zou moeten kunnen bereiken. Dat maar eens proberen.

edit: er zit links van het bord een haven met een grote jump. Hiermee kon ik erbij.
Haha, weet je hoe ik die gehaald heb... Hunter 4x4 pakken en twee wielen over de railing knallen (op een hoek van zo'n 35 graden op de railing af rijden), dan ligt dat bord zo plat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 08:12:
[...]

Haha, weet je hoe ik die gehaald heb... Hunter 4x4 pakken en twee wielen over de railing knallen (op een hoek van zo'n 35 graden op de railing af rijden), dan ligt dat bord zo plat :P
Haha ja das ook een methode :P Wat is het toch een meesterlijk spel he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook vooral bezig met rondrijden, soms wel wat races doen en vooral burning routes om auto's te unlocken, van het weekend eens echt op jacht gegaan naar billboards, smashes en jumps, heb nu alle jumps en smashes en de beloning daarvoor maar mis nog 2 billboards, 1 in Downtown Paradise City en 1 in de Mountains, wel gezocht niet gevonden helaas, wel frustrerend af en toe om rond te rijden en niks te vinden en dan vind je ineens achter elkaar de verborgen dingen.
Doe niet veel Road Rules, vind dat niet echt een leuk spel element eigenlijk, showtime kan niet tippen aan de oude crash mode en die snelste tijden neerzetten op wegen kan me ook niet zo boeien.
Voor de rest vermaak ik me nog prima hoop alleen bij een volgende versie toch op offline multiplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik sprong gisteren gewoon over billboard heen. Ik dacht krijg nou wat meestal ga ik niet hard genoeg. Van de anderkant af ging hij gelukkig wel. Dit is de eerste Burnout die ik speel maar niks dan lof. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat ook regelmatig, dat ik de eerste keer een billboard net niet haal, en dat ik dan de keer erna een goede aanloop met boost neem en er dan mijlen overheen vlieg. Heb nog beetje moeite met doseren soms :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:36:
Ik heb dat ook regelmatig, dat ik de eerste keer een billboard net niet haal, en dat ik dan de keer erna een goede aanloop met boost neem en er dan mijlen overheen vlieg. Heb nog beetje moeite met doseren soms :-)
Of heb je de afstand goed, maar is je aanvlieg hoek net verkeerd en mis je het board op een haar na, ik heb ook wel eens gehad dat je aan het scheuren bent een shortcut denkt te zien die neemt en dan meteen een jump en/of billboard meenemen terwijl je lekker snel doorscheurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren m'n Burnout License gehaald 8)
Ik ben nu alle jumps, smashes en billboards aant doen, ik moet nog 1 smash maar die vind ik niet, erg frustrerend :( (ik weet dat ie in dat gedeelte rechtsboven van de map zit, waar ook angus wharf ligt, maar vind 'm niet!)

Road Rules doe ik eigenlijk ook bijna niet, alleen die 2 waar die achievements voor te halen zijn (Time road rule op Watt Street en een showtime road rule op een andere straat).
Ik heb trouwens die 10x showtime multiplier achievement 2 keer moeten halen, de eerste keer pakte hij 'm niet, schijnt vaker voor te komen heb ik al van meerdere kanten gehoord.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 08:53:
Voor de rest vermaak ik me nog prima hoop alleen bij een volgende versie toch op offline multiplay.
Ik heb vorige week daarvoor Burnout Revenge gekocht (PS2, op PS3 met BC) maar zelfs met de upscale ziet dat er toch echt belabberd uit eerlijk gezegd :/
Kan met niet herinneren dat het er zo slecht uitzag (vroeger op Xbox v1.0 uitgespeeld op oude breedbeeld sdtv)
Maar goed, splitscreen takedowns doen blijft toch een van de leukste elementen van het spel vind ik. Gelukkig kunnen we ze nu iig online goed doen, met de Eye is dat dan toch ook wel weer leuk 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Sinds vorige week rij ik ook rondjes door Paradise City, heerlijk! Soms wat events afwerken en soms een beetje bilboard omver rammen. Ken nog lang niet alle plekjes. Doe hard mn best.

Ik heb wel twee vraagjes...
1. Als je tijdens een event een hek smasht, een billboard doorkruist of een super jump neemt tellen die dan ook mee? Of moet je deze tijdens het rondcruisen nog een keer nemen?

2.
spoiler:
Op crash FM hoorde ik de DJ over een geheim eiland bij een jachthaven geloof ik. Is dat er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja de smashes en billboards tellen mee. Ook als je online zit.

Ja dat eiland is er. Lees even mijn vraag, want dat eiland had ik nodig om bij dat billboard te komen, hoewel anderen het creatiever hebben opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:18:
Ja de smashes en billboards tellen mee. Ook als je online zit.

Ja dat eiland is er. Lees even mijn vraag, want dat eiland had ik nodig om bij dat billboard te komen, hoewel anderen het creatiever hebben opgelost ;)
Shiver als je het kaartje erbij pakt wat hier laatst stond met alle events enzo aangegeven dan moet je bij burning route 32 zijn langs het water, daar staat ook jouw billboard, tenminste als we het over dezelfde hebben ;)

EDIT: dit kaartje dus: http://bds360clan.com/images/BPlocations.jpg
spoiler:
Als je vanaf 32 langs het water naar beneden rijd zie je op het kaartje ook dat eilandje naast de blauwe stip, iets lager staat een pier op de kaart, ziet eruit als een Y op zijn kant, die moet je even vinden, vanaf die Y spring je naar het eilandje en van het eiland weer door naar dat billboard.

Toch maar in spoiler tags, hoop dat het zo duidelijk is, kan nu nog niet online anders zou ik zeggen rijd achter me aan >:) De sprong naar het eiland telt ook meteen als Super Jump dus heb je er daar ook weer 1 van gevonden, als ik het me goed herinner, ik kwam er bij toeval langs en dacht goh wat zou daar te vinden zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 13:40 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste