Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alieunited schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:08:
Sinds vorige week rij ik ook rondjes door Paradise City, heerlijk! Soms wat events afwerken en soms een beetje bilboard omver rammen. Ken nog lang niet alle plekjes. Doe hard mn best.

Ik heb wel twee vraagjes...
1. Als je tijdens een event een hek smasht, een billboard doorkruist of een super jump neemt tellen die dan ook mee? Of moet je deze tijdens het rondcruisen nog een keer nemen?
Ze tellen altijd mee, zelfs als je ze online pakt (al dan niet tijdens een race) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Heb toevallig net trouwens dit gevonden:
These are codes that will work only for the PAL version of the game. If you aren't in that region or don't have a PAL version of the game, these codes will not work.

* GameStop Car - B179 8M20 XA09 80FF
* Steel Wheels GT - Z891 4K88 IN25 79AA
Iemannd al geprobeerd of deze codes wel werken?

Ik ga straks als ik thuis ben eens proberen! :)

edit: Geprobeerd, ze werken, die Steel Wheels GT is vet 8)

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 12-02-2008 08:55 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nou.. na twijfelen en nadenken heb ik hem dan toch maar eindelijk gekocht! vanavond is even lekker met me vriendin wat auto's in de prak rijden ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SpoTs schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:09:
Nou.. na twijfelen en nadenken heb ik hem dan toch maar eindelijk gekocht! vanavond is even lekker met me vriendin wat auto's in de prak rijden ^^
Je kan niet in split-screen he :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jup i know :) maar omstebeurt :)het is toch free roaming :).

Trouwens.. las ik nou goed dat je ook moet tanken?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, er zijn wel gas-stations maar die dienen om je boost weer volledig op te laden, maar dit kan ook door bv driften/springen/tegen verkeer inrijden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ah, jammer ^^ " droomt nog even over Lotus "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Duuvel schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:36:
Heb toevallig net trouwens dit gevonden:

[...]

Iemannd al geprobeerd of deze codes wel werken?

Ik ga straks als ik thuis ben eens proberen! :)

edit: Geprobeerd, ze werken, die Steel Wheels GT is vet 8)
Afaik zijn er totaal 5 sponsor cars voor de US retail versie op dit moment:
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:08:
[...]
Voor de mensen die 'm vanuit de states hebben geimporteerd, hier nog wat codes als je deze auto's eens wilt proberen (met name de Walmart racer natuurlijk!):

WALMART - unlocks Wal-Mart Racer
BESTBUY - unlocks Hunter Bestbuy Oval Champ
CIRCUITCITY - unlocks Carson Circuit City HotRod
GAMESTOP - unlocks Kitano GameStop Sport
nioz schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:43:
G23X 5K8Q GX2V 04B1 is de sponsor code voor "Steel Wheels GT"
Nadat ik de game afgelopen donderdag op 99% heb gekregen (die 40x stunt multiplier mag oprotten :P) heb ik de behoeft om ff te racen niet meer gehad. Ik vind online echt weinig toevoegen om eerlijk te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door nioz op 12-02-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Voor mij is de single player nog zo leuk dat ik niet online ga. Sterker nog, ben nog geen enkele keer online geweest met de game. Maar goed, ik heb ook pas een class C License en 6 auto's ofzo.. Dus ben nog maar net begonnen. Maar voor mijn gevoel hoef ik binnenkort ook nog niet online te gaan met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je brengt het net alsof het een hele grote moeite is om online te gaan. Het is gewoon 2 drukken op de knop naar rechts... En of en toe beetje vrienden van de weg af knallen is best vermakelijk hoor :)

Je kan online namelijk ook gewoon doorgaan met het zoeken naar smashes/jumps/billboards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dat is op zich idd wel leuk.. of lekker cruisen met een hoop vrienden lijkt mij ook ontzettend leuk :) beetje RPG ervan maken ofzo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu eigenlijk nog nooit online tegen nederlanders gespeeld (ok ik kan ook absoluut niet horen wat mensen door de headset zeggen dus veel verschil maakt het toch niet) maar beetje met zijn alle zitten kloten in de stad is me wel bevallen. En qua spel veranderd er niet echt veel of je nou online of offline door de stad scheurt. Behalve dat je online soms nog wel is leuke foto's kan zien als je iemand van de baan af werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23

Kluus

Gang is alles

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:02:
heb nu eigenlijk nog nooit online tegen nederlanders gespeeld (ok ik kan ook absoluut niet horen wat mensen door de headset zeggen dus veel verschil maakt het toch niet) maar beetje met zijn alle zitten kloten in de stad is me wel bevallen. En qua spel veranderd er niet echt veel of je nou online of offline door de stad scheurt. Behalve dat je online soms nog wel is leuke foto's kan zien als je iemand van de baan af werkt :P
Gisteren even geprobeert, werkt echt zeer lachen. Maar nog geen mug shots gezien.... Werkt dat alleen als je je eigen eye aan hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
TjaBske schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:10:
[...]

Gisteren even geprobeert, werkt echt zeer lachen. Maar nog geen mug shots gezien.... Werkt dat alleen als je je eigen eye aan hebt staan?
Nope, zodra iemand een PS-Eye / Eye-Toy aangesloten heeft en je klapt hem.haar van de weg krijg je zijn/harr mugshot.. Werkt erg leuk.. Worden ook opgeslagen zodat je ze nog eens na kunt kijken
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:02:
heb nu eigenlijk nog nooit online tegen nederlanders gespeeld (ok ik kan ook absoluut niet horen wat mensen door de headset zeggen dus veel verschil maakt het toch niet) maar beetje met zijn alle zitten kloten in de stad is me wel bevallen.
Deze ervaring heb ik niet, ik kan iedereen altijd goed verstaan door de headset. Zodra je challenges gaat doen (b.v. tegelijk een barrelrol) is het wel handig om ff af te stemmen :P

[ Voor 37% gewijzigd door HoefMeistert op 13-02-2008 14:17 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

HoefMeistert schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:15:

Deze ervaring heb ik niet, ik kan iedereen altijd goed verstaan door de headset. Zodra je challenges gaat doen (b.v. tegelijk een barrelrol) is het wel handig om ff af te stemmen :P
Ik heb deze ervaring wel, lijkt wel alsof het stemvolume bij dit spel lager is dan andere spellen (was het stemvolume in COD 4 maar zo laag :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:52:
Ik heb deze ervaring wel, lijkt wel alsof het stemvolume bij dit spel lager is dan andere spellen (was het stemvolume in COD 4 maar zo laag :P )
Het volume valt op twee manieren aan te passen in de PS3 versie. Eerst bij de normale options (voip volume), maar daarnaast kun je in het spel ook gewoon bij de XMB instellingen van je headset, deze zijn te vinden bij 'Under The Hood' -> Audio Device

/me heeft net z'n Elite License gehaald 8)
Afbeeldingslocatie: http://homepage.uvt.nl/~S827758/thumb.jpg

46,5 uur alweer gespeeld en heb bijna alles gehaald dat ik wilde doen (het nieuwe Showtime kan me echt niet boeien, ik denk niet dat ik dat nog uit ga spelen, zo graag hoef ik die teller ook weer niet op 100% te hebben..
Nu even met de Krieger Racing WTR een Marked Man event doen :D
Edit: Done, was niet zo moeilijk als je zou denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:04:
[...]

Het volume valt op twee manieren aan te passen in de PS3 versie. Eerst bij de normale options (voip volume), maar daarnaast kun je in het spel ook gewoon bij de XMB instellingen van je headset, deze zijn te vinden bij 'Under The Hood' -> Audio Device

[afbeelding]

46,5 uur alweer gespeeld en heb bijna alles gehaald dat ik wilde doen (het nieuwe Showtime kan me echt niet boeien, ik denk niet dat ik dat nog uit ga spelen, zo graag hoef ik die teller ook weer niet op 100% te hebben..
vet! :) dus je hebt 'em nu in feite offline uitgespeeld? hoeveel % heb je?

edit: ik zal je binnenkort eens toevoegen op PSN :) ok?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het met elk spel (xbox360) dat ik echt blij mag zijn als ik iets hoor (ook via de TV zelf hoor ik gewoon niet wat iemand zegt). Zal wel weer iets verkeerd ingesteld hebben staan. Maar ik ben het er mee eens dat in dit spel overleggen wel makkelijk zal zijn.

Maar eigenlijk heb ik nog geen flauw idee hoever ik ben :P Heb pas 7 auto's ofzo en online ook altijd de lelijkste auto. Maar alsnog kan je gewoon mee doen en dat is wel cool gedaan. Je hoeft niet het spel uit te spelen om online goed mee te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:04:
[...]

[afbeelding]

Dat showtime gedoe valt nog verrassend snel te halen, ik vond het alleen wel saai omdat je het beste zo snel mogelijk richting de drukkere straten kan rollen: in principe zijn er dus wel 64 straten om showtime op te doen, maar in de praktijk rol je bijna altijd over dezelfde drukke straat. Ik vind het in ieder geval een beetje een goedkope manier om de game te verlengen, ik had liever crash junctions gehad.
En die Krieger WTR race was inderdaad niet zo lastig. Ik stond echt te kijken tijdens die race, ik heb die zwarte auto's namelijk maar 1 keer gezien, terwijl ik met die burnout revenge wagen nog werd ingehaald terwijl ik vol aan het boosten was :?

Anyway: gratz met je license! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
nioz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:03:
[...]

Dat showtime gedoe valt nog verrassend snel te halen, ik vond het alleen wel saai omdat je het beste zo snel mogelijk richting de drukkere straten kan rollen: in principe zijn er dus wel 64 straten om showtime op te doen, maar in de praktijk rol je bijna altijd over dezelfde drukke straat. Ik vind het in ieder geval een beetje een goedkope manier om de game te verlengen, ik had liever crash junctions gehad.
En die Krieger WTR race was inderdaad niet zo lastig. Ik stond echt te kijken tijdens die race, ik heb die zwarte auto's namelijk maar 1 keer gezien, terwijl ik met die burnout revenge wagen nog werd ingehaald terwijl ik vol aan het boosten was :?

Anyway: gratz met je license! :)
Mja beter was geweest om gewoon de crashes met crashbreaker te hebben zoals in revenge en de andere delen. En dan zo'n crash junction activeren op de plekken waar je ook races activeerd maar in plaats van de linker en rechter trigger indrukken doe je dan de bumpers ofzo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:33:
vet! :) dus je hebt 'em nu in feite offline uitgespeeld? hoeveel % heb je?

edit: ik zal je binnenkort eens toevoegen op PSN :) ok?
Prima, online is altijd wel cool als je ook echt kunt samenwerken met de challenges.
Heb uiteindelijk pas 82% omdat ik showtime en road rules niet echt interessant vond. Daarnaast moet ik nog 3 superjumps en 2 smashes (wil geen kaartje gebruiken), dus daar zal ik nog wel goed naar op zoek moeten...

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Road rules kan ik je aanbevelen overigens. Ook online een leuke bezigheid.

PSN: Shiver23

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:55:
Road rules kan ik je aanbevelen overigens. Ook online een leuke bezigheid.
Had je het bollboard nou nog te grazen kunnen nemen? Of heb je niet meer gespeeld?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:40:
[...]

Had je het bollboard nou nog te grazen kunnen nemen? Of heb je niet meer gespeeld?
Ja is gelukt en inmiddels heb ik ze allemaal gevonden. En alle smashes en roadrules. Ik moet nog twee jumps en dan heb ik dat ook compleet. Ik heb nog altijd een b-license dus van het weekend maar weer verder met wat races e.d.

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:37:
[...]

Ja is gelukt en inmiddels heb ik ze allemaal gevonden. En alle smashes en roadrules. Ik moet nog twee jumps en dan heb ik dat ook compleet. Ik heb nog altijd een b-license dus van het weekend maar weer verder met wat races e.d.
Ik heb alle jumps en smashes maar moet nog 2 billboards die ik niet kan vinden, rijd er waarschijnlijk steeds langs want heb de gebieden echt uitgekamt, moet er 1 in Downtown en 1 in Mountains. Zijn er misschien 2 die overduidelijk aanwezig zijn want heb sommige gevonden die echt goed verstopt zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad erg frustrerend. Ik moet zelf nog 1 smash. Kan ook nog een flinke kluif worden.

Ik kreeg van Shiver23 de tip om gewoon aan alle road rules te beginnen. en ondertussen je ogen open te houden. Werkt erg goed. Op die manier wordt je gedwongen om alle straten nog eens door de rijden. En na een tijdje had ik vanzelf al mijn billboards gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb ook nog steeds niet alle Orbs gevonden in Crackdown, dus zal hieraan ook wel een kluif hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Geen idee of deze al gepost was:

http://faqsmedia.ign.com/...ut_paradise_2008jan30.jpg

map met alle locations van de billboards, smashes en jumps. Ik moet in elke district nog 1 billboard, en na 2 uur zoeken gisteren is het nog niet gelukt.. Nu dus maar met deze map elke billboard doorstrepen die ik heb gesmashed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja op zich is het dan wel weer jammer dat dit niet op de map aangegeven kan worden of dat er in ieder geval een hint gegeven kan worden als je er nog maar een paar hoeft over waar je heen moet rijden ofzo. Desnoods een klein geluidje wat je hoort want nu kun je "uren" zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Smashes en Billboards kun je tenminste nog zien. Jumps is maar gokken of je ze al gehad hebt. Gelukkig heb ik vandaag ook de laatste jump gevonden.
Net nog even met Tjabbe online geraced. Sorry dat ik zoveel showtimes ging doen, had gehoopt op wat challenges of nog een race van jouw kant.

[ Voor 32% gewijzigd door Shiver23 op 15-02-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Ik zie bijna iedereen praten over hoeveel billboards de één heeft gehad, en hoeveel die er nog moet. Wat krijg je dan als je ze allemaal heb gehad? Een mega vette auto? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Volgens mij krijg je de laatste auto als je alles op 100% hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

technoaddict schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:57:
Ik zie bijna iedereen praten over hoeveel billboards de één heeft gehad, en hoeveel die er nog moet. Wat krijg je dan als je ze allemaal heb gehad? Een mega vette auto? :)
Ja. Een vette carbon wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je Elite license haalt krijg je een 'Gold' skin voor een heel aantal wagens, ook cool om online mee te patsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Heb de jump en de gates Carbon auto, smullen! Je kan gewoon bijna geen sneller auto's vinden. Ook eentje omdat ik offline de snelste tijden neerzette voor alle wegen maar ja als ik all showtimes moet breken op alle wegen om nog een auto te krijgen..

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Afgelopen middag deze game gehaald. Heb nu een kleine 6 uur gespeeld en moet zeggen tis dat ik langzaam naar bed toe moet gaan anders zat ik hier nog om 7 uur deze morgen. Wat een lekker spel is dit. De demo vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Zeker nadat ik eerst fervent PGR speler was. Maar de full game stelt me absoluut niet teleur, de snelheid, de actie, de crashes alles is super uitgewerkt. Een minpunt heb ik tot nu toe wel al kunnen ontdekken en dat is het feit dat de wagens zonder bestuurder rijden. Maar dit doet niks af aan de gameplay. Aanrader!!!

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik probeer online te komen, maar hij komt niet verder dan: Connecting To Paradise City Servers (Xbox 360 versie)

Nog meer mensen last van?

edit: hij deed het na een paar uurtjes weer :)

[ Voor 14% gewijzigd door ijskonijn op 19-02-2008 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:10:
Geen idee of deze al gepost was:

http://faqsmedia.ign.com/...ut_paradise_2008jan30.jpg

map met alle locations van de billboards, smashes en jumps. Ik moet in elke district nog 1 billboard, en na 2 uur zoeken gisteren is het nog niet gelukt.. Nu dus maar met deze map elke billboard doorstrepen die ik heb gesmashed :P
Ben inmiddels zover dat ik nog 1 billboard moet vinden en die zit ergens in Downtown verstopt, ga nog 1 keer goed zoeken en anders de kaart maar gebruiken, wil dat laatste billboard nou ook wel hebben en mijn derde carbon auto :P Binnenkort toch maar eens een draadloze router aanschaffen zodat ik weer online kan, racen online hoeft niet zo van mij maar challenges lijkt me wel leuk, geen idee wat er online te doen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:37:
[...]

Ben inmiddels zover dat ik nog 1 billboard moet vinden en die zit ergens in Downtown verstopt, ga nog 1 keer goed zoeken en anders de kaart maar gebruiken, wil dat laatste billboard nou ook wel hebben en mijn derde carbon auto :P Binnenkort toch maar eens een draadloze router aanschaffen zodat ik weer online kan, racen online hoeft niet zo van mij maar challenges lijkt me wel leuk, geen idee wat er online te doen valt.
Ben zelf niet zo van de maps... Stoppen ze er een keer iets uitdagends in :+ Moet nog 3 hekjes (2 in harbor en 1 in WhiteMountain) ;( hoorde ergens iets over een "geheime" tunnel... Dus nog maar eens goed zoeken. Verder zijn Billboards imo goed te vinden... Alleen moet je af en toe een weg ook de andere kant op rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De billboards zijn redelijk goed te vinden, maar bij sommige heb ik echt zoiets van: WTF hoe kom je daar in godsnaam...ik dacht een keer slim te zijn en een billboard in showtime-stand te slopen maar dat slikt het spel helaas niet Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/clown.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Duuvel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:58:
De billboards zijn redelijk goed te vinden, maar bij sommige heb ik echt zoiets van: WTF hoe kom je daar in godsnaam...ik dacht een keer slim te zijn en een billboard in showtime-stand te slopen maar dat slikt het spel helaas niet [afbeelding]
Bij mij wel hoor? :? Zat billboards zo gesloopt. Krijg je nog een multiplier voor ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Angeloonie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:19:
[...]

Bij mij wel hoor? :? Zat billboards zo gesloopt. Krijg je nog een multiplier voor ook..
Je krijgt er wel punten voor, maar als je later teruggaat staat het billboard er weer.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
denk dat jij stuntrun bedoelt...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MetroidPrime schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:52:
[...]

Je krijgt er wel punten voor, maar als je later teruggaat staat het billboard er weer.
De billboards die ik tijdens Showtime of welk event dan ook geramd heb telden gewoon mee. Ik heb ze allemaal gehaald en misschien 1/5 tijdens de events, waaronder Showtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Onder gewone events wel, maar tijdens showtime niet...het bord ziet er inderdaad wel kapot uit, maar als je wegrijdt en erna weer terugkomt, is het bord weer heel..

Ik heb alle jumps, die Carbon X12 is best wel fijn!
Nog 1 billboard in iets van 7 smashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren eindelijk alle smashes gehaald. Het stomme is dat ik de laatste smashes per toeval gevonden heb, terwijl ik ze eerder niet kon vinden toen ik ze echt aan het zoeken was. De Carbon GT Concept die ik gekregen heb rijdt in ieder geval heerlijk :)
Nu nog de laatste 10 billboards zien te vinden om de Carbon Hawker ook aan mijn collectie toe te kunnen voegen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SToRM666 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:26:
Ik heb gisteren eindelijk alle smashes gehaald. Het stomme is dat ik de laatste smashes per toeval gevonden heb, terwijl ik ze eerder niet kon vinden toen ik ze echt aan het zoeken was. De Carbon GT Concept die ik gekregen heb rijdt in ieder geval heerlijk :)
Nu nog de laatste 10 billboards zien te vinden om de Carbon Hawker ook aan mijn collectie toe te kunnen voegen.
Zelf moet ik nog 1 smash :? Moet zeggen dat het halen van billboards/smashes/jumps wel verslavend werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond vooral de billboards verslavend. Ook omdat je die goed ziet, en het vaak nog wel even zoeken was hoe je er vervolgens bij komt.

Bij de jumps vind ik het gewoon vervelend dat je niet kan zien welke je al hebt gehaald,en dus eigenlijk alles opnieuw moet gaan proberen als je niet goed hebt bijgehouden/onthouden welke je al hebt gehad zoals ik aangezien ik pas in een later stadium bewust met die jumps ben begonnen. (ik moet er nog 3, in elk deel van de stad (dus niet de bergen en het meer) nog 1).

Die ene smash die ik nog moet in downtown paradise hoop ik gewoon een keer bij toeval tegen te komen. Ben nu maar weer begonnen met mijn licences/burning routes om mijn wagenpark wat op te uit te breiden, nog zo'n 35 wagens te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:48:
Ik vond vooral de billboards verslavend. Ook omdat je die goed ziet, en het vaak nog wel even zoeken was hoe je er vervolgens bij komt.

Bij de jumps vind ik het gewoon vervelend dat je niet kan zien welke je al hebt gehaald,en dus eigenlijk alles opnieuw moet gaan proberen als je niet goed hebt bijgehouden/onthouden welke je al hebt gehad zoals ik aangezien ik pas in een later stadium bewust met die jumps ben begonnen. (ik moet er nog 3, in elk deel van de stad (dus niet de bergen en het meer) nog 1).

Die ene smash die ik nog moet in downtown paradise hoop ik gewoon een keer bij toeval tegen te komen. Ben nu maar weer begonnen met mijn licences/burning routes om mijn wagenpark wat op te uit te breiden, nog zo'n 35 wagens te gaan.
Smashes vind ik best klote, je moet er niet naar gaan zoeken want dan vind je ze net niet!

Gisteren alle Jumps gehaald, die ene jump waarbij je door die betonnen ring in de lucht moet springen heb ik me echt groen en geel aan geërgerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:57:
Gisteren alle Jumps gehaald, die ene jump waarbij je door die betonnen ring in de lucht moet springen heb ik me echt groen en geel aan geërgerd :X
Dies juist cool toch :P Hebben Shiver en ik nog eens voor wat challenges moeten doen ook online 8)

Verwijderd

Nou heb gisteren eindelijk dat laatste billboard gevonden, was op de Paradise City variant van Times Square, ik was daar al eerder geweest maar 1 board gewoon over het hoofd gezien, was nog wel even vaag hoe ik er moest komen, daarna nog wat races enzo gedaan en de Burnout License gehaald, volet aan de ene kant wel vreemd nu ik rondrijd en niet meer op de jumps en smashes hoef te letten, soms rijd je toch nog een keer die kan top om te kijken en dan besef je weer dat je alles al hebt gevonden.

• technoaddict
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:34:
Nou heb gisteren eindelijk dat laatste billboard gevonden, was op de Paradise City variant van Times Square, ik was daar al eerder geweest maar 1 board gewoon over het hoofd gezien, was nog wel even vaag hoe ik er moest komen, daarna nog wat races enzo gedaan en de Burnout License gehaald, volet aan de ene kant wel vreemd nu ik rondrijd en niet meer op de jumps en smashes hoef te letten, soms rijd je toch nog een keer die kan top om te kijken en dan besef je weer dat je alles al hebt gevonden.
Heb je nog een vette auto gekregen door alle boards te vinden?

• HoefMeistert
technoaddict schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:52:
[...]

Heb je nog een vette auto gekregen door alle boards te vinden?
Voor alle Smashes/Jumps/Billboards krijg je een Carbon Auto. Erg cooluh karren :9

Verwijderd

HoefMeistert schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:09:
[...]

Voor alle Smashes/Jumps/Billboards krijg je een Carbon Auto. Erg cooluh karren :9
En bloedsnel, was wel even wennen in het begin en ik heb toch wat moeite met de wegligging van 1 van de auto's dat lijkt haast een geval van PK's niet op de weg krijgen maar alleen rubber wegroken.
Maar vind ze alledrie ook wel mooi om te zien, qua auto design vind ik alle auto's wel goed tot nu toe, veel variatie en detail, ook de meerde Finishes voor de auto's en alle verf opties zijn wel leuk, wel afgekeken van NFS denk ik maar beter goed gejat toch ;)

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:37:
[...]

En bloedsnel, was wel even wennen in het begin en ik heb toch wat moeite met de wegligging van 1 van de auto's dat lijkt haast een geval van PK's niet op de weg krijgen maar alleen rubber wegroken.
Maar vind ze alledrie ook wel mooi om te zien, qua auto design vind ik alle auto's wel goed tot nu toe, veel variatie en detail, ook de meerde Finishes voor de auto's en alle verf opties zijn wel leuk, wel afgekeken van NFS denk ik maar beter goed gejat toch ;)
Jij bedoelt denk ik de Jansen X12 Carbon, die je krijgt na alle jumps.

Met dit ding moet je inderdaad rustig optrekken, niet meteen volgas want dan slipt het ding alle kanten op :+

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Heeft er iemand anders het probleem met de Xbox 360 versie dat er ingame 2-4 verticale lichtgroene strepen in beeld zijn? Ze zijn vrij lastig te zien, maar ze zijn vrijwel constant in beeld. Ik vermoed dat het aan mijn Xbox 360 ligt, maar ik krijg deze strepen alleen bij Burnout Paradise.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Burnout community site open : http://burnout.ea.com/community/loggedout.asp

Wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel gaaf. Ik vroeg me al af waarom ik linksboven steeds dat rode pijltje zag draaien, maar iedere keer als je een serie takedowns doet of een race wint stuurt 'ie dat dus door :P

Ik hou me trouwens aanbevolen om online challenges te gaan doen, want met random mensen wil dat niet echt lukken. Omdat gameafspraken in topics zelf niet mogen (:P), staat mijn DM open (en mijn gamertag is 'Terr KEK') :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die community is erg grappig ja.

Vooral dat rule the roads kan denk ik wel leuk zijn. Beetje burnout risken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 21:11:
_/-\o_ Damn dat spel is echt gaaf! heb em onlangs gekocht via http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-2fm3.html voor 30 euries whoeee
Ok mijn cd is niet meer werkzaam door klein foutje door de honden hier. Ik heb geen zin om weer 60 euro uit te geven. Wert deze versie ook op de pal x360? want op de site staat van niet maar door jou ga ik twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:( :( :( :(

Heb nu 399/400 smashes :/ Moet er nog 1 in Downtown Paradise.. en die kan ik dus niet vinden. Het kutte aan die maps is dat je a) niet ziet of de smash op de "begane grond" is of op een dak en b) dat je niet precies kan zien of je een smash al gevonden hebt omdat ze niet blijven staan zoals Billboards..

Nu kan ik dus uren rond gaan rijden in Downtown om die laatste klote smash te vinden :(

Afbeeldingslocatie: http://guidesmedia.teamxbox.com/guides/850815/images/maps/burnout_950.jpg

Vooral de gebieden met 10 smashes op een kluitje zijn erg irritant..

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 25-02-2008 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Angeloonie schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:00:

Heb nu 399/400 smashes :/ Moet er nog 1 in Downtown Paradise.. en die kan ik dus niet vinden. Het kutte aan die maps is dat je a) niet ziet of de smash op de "begane grond" is of op een dak en b) dat je niet precies kan zien of je een smash al gevonden hebt omdat ze niet blijven staan zoals Billboards..

Nu kan ik dus uren rond gaan rijden in Downtown om die laatste klote smash te vinden :(

[afbeelding]

Gewoon rond rijden, je komt hem vanzelf tegen. Zelf moest ik er nog 1 in Harbor Town na ong een week gevonden. Geen kaartjes gebruikt. een goede tip is gewoon Time challenges op de wegen je komt em dan vanzelf tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 17:19:
[...]

Ok mijn cd is niet meer werkzaam door klein foutje door de honden hier. Ik heb geen zin om weer 60 euro uit te geven. Wert deze versie ook op de pal x360? want op de site staat van niet maar door jou ga ik twijfelen.
Mee teruggaan naar de winkel. In principe heb je recht op een vervangend exemplaar voor een productie- + onkosten vergoeding. Je betaalt voor de inhoud, niet voor de drager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

spoiler:
Ik heb zelf ook eeuwen moeten zoeken naar mijn laatste smash in Downtown paradise. Deze bleek uiteindelijk bovenop een parkeergarage te zitten. Te bovenkant van die parkeer garaga is te bereiken door te springen vanaf een andere parkeer garage. In de buurt van Angus Warf (helemaal in het oosten, in het midden van de map ongeveer). Daar bleek een hele kleine doorgang te zitten met een hek. Die ik in eerste instantie over het hoofd had gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

[afbeelding]

spoiler:
Moet je ook nog 1 superjump? Anders zou je eens kunnen kijken in een van de parkeergarages in downtown. Daar heb ik namelijk lang op zitten zoeken, je hebt daar een super jump van die parkeergarage naar het dak van een ander gebouw (dat andere gebouw is zo'n groene parkeergarage waar je verder niet in kan), op dat dak bevint zich een smash met nog een superjump erachter. De eerste superjump was bij mij ooit m"mis" gegaan, ik kwam niet op het dak, maar crashte verder niet waardoor de superjump wel goedgekeurd was. Vervolgens heb ik me echt blind lopen zoeken naar die smash/superjump daarachter :D.

Ik mis ook nog 1 smash van alles, maar in harbor town, billboards en jumps heb ik allemaal.... Heb ook al alle time rules gedaan, daar kan het dus niet aan liggen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n eerste vastloper gehad nu!

Na zo'n 50 uur burnout is het spel voor het eerst echt vastgelopen. Was online bezig met een 8 player challenge en beeld liep vast, SFX bleef hangen, muziek speelt verder (behalve als ik de disk eruit haal, dan stopt de muziek) en controller doet niks (PS knop ook niet) en soft reboot via de knop op de PS3 zelf werkte wel (al duurde het vele seconden langer dan normaal om op rood lichtje over te gaan)...

Nou ja, wilde dat ff melden dus... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:17:
[...]

spoiler:
Ik heb zelf ook eeuwen moeten zoeken naar mijn laatste smash in Downtown paradise. Deze bleek uiteindelijk bovenop een parkeergarage te zitten. Te bovenkant van die parkeer garaga is te bereiken door te springen vanaf een andere parkeer garage. In de buurt van Angus Warf (helemaal in het oosten, in het midden van de map ongeveer). Daar bleek een hele kleine doorgang te zitten met een hek. Die ik in eerste instantie over het hoofd had gezien
Nope, die heb ik al :P

Ga straks met een nieuwe save (andere gamertag) heel downtown rondrijden en met de camera een foto maken van elke smash :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:10:
Heb m'n eerste vastloper gehad nu!

Na zo'n 50 uur burnout is het spel voor het eerst echt vastgelopen. Was online bezig met een 8 player challenge en beeld liep vast, SFX bleef hangen, muziek speelt verder (behalve als ik de disk eruit haal, dan stopt de muziek) en controller doet niks (PS knop ook niet) en soft reboot via de knop op de PS3 zelf werkte wel (al duurde het vele seconden langer dan normaal om op rood lichtje over te gaan)...

Nou ja, wilde dat ff melden dus... :X
Ach, je zal niet de enigste zijn waarbij een NextGen console vastloopt. Zolang hij het maar blijft doen is er niets aan de hand. Op de PC heb ik het ook nog wel eens en dan ligt het niet aan de hardware of OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024

-knip
spoiler:
in 1st street naar boven de rails op rijden richting stadion, met bocht mee (1 of 2) en aan einde een jump naar een soort gang, aan het einde van die gang staat een smash (dus op eerste verdieping, was mijn laatste waar ik een tijd naar gezocht heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

RedBaret schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:45:
[...]

spoiler:
in 1st street naar boven de rails op rijden richting stadion, met bocht mee (1 of 2) en aan einde een jump naar een soort gang, aan het einde van die gang staat een smash (dus op eerste verdieping, was mijn laatste waar ik een tijd naar gezocht heb :-)
Heb ik ook al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Crosspost met XBW:

hmmm vaag of ik heb iets aangezet of er is iets anders geworden. Ik reed in mijn platinum :+ F1 politie bolide (Krieger PCPD Special), en opeens viel het me op dat de waarschuwingslichtsignalen het deden.

Was dit altijd al?

//edit op de playstation moet je L3 indrukken geen idee welke dat op de 360 is.. volgens mij ging hij aan toen ik op Y (view switch) had gedrukt of één van de pookjes indrukte

geleend plaatje
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2cwn9jd.gif

p.s. 1000/1000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hmm, heeft de Citizen dat ook? Zal eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Volgens mij niet, dit is namelijk de laatste wagen in het spel (burnout route vd krieger). Soort extra'tje denk ik.

Damn keek net op de ea site,
Totaal 220uur gespeeld 8) Nog nooit zo veel 1 spel gedaan volgens mij,

[ Voor 63% gewijzigd door Giant87 op 26-02-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nog meer die three-player challenges willen halen? (PS3-versie). Two-player heb ik allemaal en als je er twee hebt krijg je nog wat extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giant87 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:17:
Volgens mij niet, dit is namelijk de laatste wagen in het spel (burnout route vd krieger). Soort extra'tje denk ik.

Damn keek net op de ea site,
Totaal 220uur gespeeld 8) Nog nooit zo veel 1 spel gedaan volgens mij,
220 uur Burnout ?:| PS3 versie ?
uhh, ik denk even na of ik ook Burnout Paradise ga kopen.

Hoelang ben je offline bezig ? En hoelang online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Shiver23 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:51:
Nog meer die three-player challenges willen halen? (PS3-versie). Two-player heb ik allemaal en als je er twee hebt krijg je nog wat extra's.
vervallen!

[ Voor 61% gewijzigd door RedBaret op 02-03-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor de showtime?? kom er totaal niet verder mee dan 100.000 dollar.
Snap ook niet wat ik nou met die sixaxis moet doen qua besturing, lijkt geen verschil te maken....

En zag een filmpje (volgens mij van michel) waar ie ook dollars kreeg voor jumps, ik krijg ook dat niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:06:
Iemand nog tips voor de showtime?? kom er totaal niet verder mee dan 100.000 dollar.
Snap ook niet wat ik nou met die sixaxis moet doen qua besturing, lijkt geen verschil te maken....

En zag een filmpje (volgens mij van michel) waar ie ook dollars kreeg voor jumps, ik krijg ook dat niet voor elkaar.
Bussen pakken, die geven een multiplier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Indd vooral voor de bussen gaan en zoek busjes en limo's op. Ook voor verkeersborden boven de weg kun je wel extra punten krijgen, maar de bussen zijn multipliers. Met 15x multiplier worden die 100.000 punten een stuk meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik stuiter maar wat rond en kom echt niet verder dan 100.000 .... incl 2 of 3 bussen enzo...
En dat besturen met sixaxis snap ik ook niet echt..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:06:
Ja, maar ik stuiter maar wat rond en kom echt niet verder dan 100.000 .... incl 2 of 3 bussen enzo...
En dat besturen met sixaxis snap ik ook niet echt..
Je kan de SixAxis besturing ook uit zetten, dan werkt het met R1 en L1 en buig je dus respectievelijk af naar rechts of links, verder gewoon de analoge sticks gebruiken.
Ik doe bijna geen road rules, vindt de andere events leuker, heb nu zo'n 60 auto's tot mijn beschikking, helaas werkt bij de Citizen de sirene en zwaailichten niet, ik kreeg het iig niet aan de praat gisteren.

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 15:08
Net een ps3 aangeschaft, en direct Burnout paradise erbij gekocht.

Wat ziet het er goed uit en wat moest ik lachen om mezelf. De eerste 10 minuten echt alleen over de weg gereden en een paar hekken pakken enz. Maar toen ik die afsnij weggetjes door had en die jumps _/-\o_ Ik zie nu meer offroad dan onroad :D

Morgen ff internet fixen en een PSN aanmaken.

dat was het dan weer voor deze post

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:13
corniels schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:35:
Net een ps3 aangeschaft, en direct Burnout paradise erbij gekocht.

Wat ziet het er goed uit en wat moest ik lachen om mezelf. De eerste 10 minuten echt alleen over de weg gereden en een paar hekken pakken enz. Maar toen ik die afsnij weggetjes door had en die jumps _/-\o_ Ik zie nu meer offroad dan onroad :D

Morgen ff internet fixen en een PSN aanmaken.
Hoe is het met je pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
haha, zeer attent. Zal jullie even op de hoogte brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel nu al een tijdje burnout en een paar dingen zijn mij niet duidelijk. Ik vind overigens het spel super alleen vind ik het spel totaal niet overzichtelijk kwa spelopties.
Als ik online race heb ik altijd een kapotte auto, terwijl de rest dat niet heeft?
Ook snap ik niet zo goed hoe die challenges werken, offline zijn er toch maar twee challenges? showtime en time? Of zijn de challenges alleen online?
Die showtime opties heb ik gedaan maar vind er vrij weinig aan, kan je hiermee die crash challenge behalen?
En wat houdt die time challenge in?

en het laaste wat ik niet snap, zijn de burning routes. Ik heb er nu 1 gedaan, eentje in het downtown ditrict. En die heb ik gedaan met die caddilac achtige auto, alleen dan de custom versie. (gehaald) Klopt het dat je de burning routes alleen met custom autos kan doen? Want ik kan er nu geen een meer vinden, en heb klasse A license? veel autos, alleen maar 1 custom. Ook op de map vind ik het niet meer, tenminste zie de burning routes wel staan op mijn map, alleen heb ik die eerste burning route gevonden, omdat het icoontje heel anders was. Rood met een rkuisje erin.

Trouwens Lijkt me leuk om online met wat mensen te spelen, koop ik gelijk een headset en kan ik zodoende nog wat vragen stellen over het spel, jullie kunnen mij toevoegen. PSN naam is Ahoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:37:
Als ik online race heb ik altijd een kapotte auto, terwijl de rest dat niet heeft?
Ook snap ik niet zo goed hoe die challenges werken, offline zijn er toch maar twee challenges? showtime en time? Of zijn de challenges alleen online?
Die showtime opties heb ik gedaan maar vind er vrij weinig aan, kan je hiermee die crash challenge behalen?
En wat houdt die time challenge in?

en het laaste wat ik niet snap, zijn de burning routes.
Je ziet de damage van de anderen niet online.
Online kan de host uit een lijst met challenges er eentje starten. Dit zijn challenges als samen 100yrds driften en dat soort dingen.
Timechallenges wil zeggen dat je een snelle tijd haalt op een weg. (Pijltje naar boven kun je ze activeren) Offline staat er bepaalde tijd die je moet verslaan. Online zie je de tijden van andere mensen uit je lijst die je kunt verslaan.

Burning routes zijn per auto verschillend. Door een burning route te halen krijg je een nieuwe versie van deze auto. Op de kaart staat de burning route voor je huidige auto aangegeven met een ster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@shiver23: Dat laatste is dus bij niet het geval. Heb al met een paar autos gechecked en zie alleen oranje bolletjes zonder ster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:19:
@shiver23: Dat laatste is dus bij niet het geval. Heb al met een paar autos gechecked en zie alleen oranje bolletjes zonder ster?
Verander de weergave van je kaart zodat je alleen de burning routes ziet.
Zorg dat je alle events gevonden hebt.
Op je minimap onder in beeld staat ook de richting van de burning route aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dus als ik ergens nog niet ben geweest met mijn auto dan is het ook niet zichtbaar op de kaart?
wel vreemd, heb class A license en dacht overal wel ongeveer geweest te zijn. Kennelijk ontbreken er nog wat kruisingen dan waar ik nog niet over heb gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op start drukt kan je bij je statistieken zien hoeveel(van het totaal) events je gevonden hebt.

Als je er zeker van wil zijn dat je alles gehad hebt, moet je gewoon alle time road rules gaan doen. Moet je wel overal komen, en je houdt er gelijk nog een carbon wagen aan over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:29:
ok, dus als ik ergens nog niet ben geweest met mijn auto dan is het ook niet zichtbaar op de kaart?
wel vreemd, heb class A license en dacht overal wel ongeveer geweest te zijn. Kennelijk ontbreken er nog wat kruisingen dan waar ik nog niet over heb gereden.
Er zitten een aantal events op de I-88 snelweg bij de tolpoorten, misschien dat je die nog mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelen jullie met gevonden events, geactiveerde dus l2 en r2 indrukken, of gewoon dat je er "overheen" hebt gereden?
En die time rules. Als je die activeerd dan gaat er bij mij een teller lopen maar die stopt vrij snel. Klopt het dat het "over" is als je tegen iets aan botst? En waar moet ik dan heen racen? gewoon de weg volgen totdat hij overloopt in een andere? En wat als je halverweg de een weg een time road rule activeerd? Kortom, de bedoeling daarvan is mij niet geheel duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met gevonden events bedoelen we 'er overheen gereden' zodat ze op je map verschijnen.

Time road rules gaan om het zetten van de snelste tijd voor het rijden van de gehele weg (maakt niet uit vanaf welke kant je komt). Je mag best tegen iets aan raggen, alleen blijft de teller dan wel lopen, vooral bij kortere road rules betekend dit dat je direct kan stoppen. Bij de wat langere kan je het met een of twee crashes nog wel redden.

De teller begint te lopen als je de straat 'in rijdt'. Hij stopt als je een andere weg inrijdt. Of wanneer je snelste tijd niet hebt gehaald, maar dat laatste zie je ook grafisch in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:48:
Bedoelen jullie met gevonden events, geactiveerde dus l2 en r2 indrukken, of gewoon dat je er "overheen" hebt gereden?
En die time rules. Als je die activeerd dan gaat er bij mij een teller lopen maar die stopt vrij snel. Klopt het dat het "over" is als je tegen iets aan botst? En waar moet ik dan heen racen? gewoon de weg volgen totdat hij overloopt in een andere? En wat als je halverweg de een weg een time road rule activeerd? Kortom, de bedoeling daarvan is mij niet geheel duidelijk?
Als je ergens tegenaan botst loopt de timer gewoon door.
Je moet zo snel mogelijk van het ene uiteinde van de straat naar het andere uiteinde van de straat racen. De timer stopt als je de straat verlaat voordat je het einde hebt bereikt. Waarschijnlijk pak je ergens een verkeerde bocht waardoor je een andere straat in rijdt, dan stopt de timer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe herken ik eigenlijk auto's die ik kan krijgen, want die dj zei dat ik auto's kon krijgen door ertegen aan te crashen, maar zie of hoor totaal geen opvallende auto's...
Heb er nog maar 4 (moet minder klooien) maar heb wel veel online callenges geloof ik. (let er niet echt op, klooien is leuker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:57:
Hoe herken ik eigenlijk auto's die ik kan krijgen, want die dj zei dat ik auto's kon krijgen door ertegen aan te crashen, maar zie of hoor totaal geen opvallende auto's...
Heb er nog maar 4 (moet minder klooien) maar heb wel veel online callenges geloof ik. (let er niet echt op, klooien is leuker).
Dus jij ben zo'n online prutser die de challenges aan het dwarsbomen is ;)

Op het moment dat er een nieuwe auto in de stad rijdt wordt dat verteld. In je stats kun je zien hoeveel auto's er rondrijden (cars to shutdown). Als je er eentje tegenkomt dan valt dat wel snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
Iemand enig idee of het mogelijk is om de sounds ed aan te passern op hun volume?

Wanneer ik het geluid beetje hard zet, hoor je de muziek veel harder dan de ingame sound.. en heb dat liever andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

corniels schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:48:
Iemand enig idee of het mogelijk is om de sounds ed aan te passern op hun volume?

Wanneer ik het geluid beetje hard zet, hoor je de muziek veel harder dan de ingame sound.. en heb dat liever andersom
Bij de opties kun je inderdaad ergens het volume van de muziek apart instellen, heb die ook een stuk lager gezet want ik vond 'm een tikkeltje te hard. Overigens heb ik m'n iPod aan de Xbox hangen en gebruik ik die muziek als ingame muziek ipv die standaard muziek, die ben ik nu onderhand wel moe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:57:
Je herkend ze aan het rijgedrag ;).
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste