Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23

Kluus

Gang is alles

Iemand tips voor stunts, hier ben ik nooit goed in geweest (barrel rolls land ik altijd netjes op mijn dakje enzo) en tot nu toe heb ik ze aardig kunnen vermijden, maar nu ik bezig ben voor de elite license wordt dat vrij lastig (mijn stunt skill zit dus waarschijnlijk nog op n00b nivo maar het spel niet meer ;)).

Gisteren heb ik mijn eerste stunt run sinds tijden weer gehaald doordat ik crashte met een "drive away", maar op een of andere manier telde ie alle drie dubbele loopings etc in de crash als een combo :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

TjaBske schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:28:
Iemand tips voor stunts, hier ben ik nooit goed in geweest (barrel rolls land ik altijd netjes op mijn dakje enzo) en tot nu toe heb ik ze aardig kunnen vermijden, maar nu ik bezig ben voor de elite license wordt dat vrij lastig (mijn stunt skill zit dus waarschijnlijk nog op n00b nivo maar het spel niet meer ;)).

Gisteren heb ik mijn eerste stunt run sinds tijden weer gehaald doordat ik crashte met een "drive away", maar op een of andere manier telde ie alle drie dubbele loopings etc in de crash als een combo :+.
Tja die stunts blijven ook mijn zwakke punt. Ik heb langzamerhand wat plekken gevonden waar je makkelijk stunts kan doen. Bijvoorbeeld bij de haven en de brug bij de haven (nog onder de dam). Ik haal nu rond de 400K punten. Billboards zijn ook altijd goede multipliers.
Pak een goede auto en ga er even voor zitten. Ik vind het ook niet heel spannend, maar het is helaas wel nodig.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Shiver23 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:50:
[...]

Tja die stunts blijven ook mijn zwakke punt. Ik heb langzamerhand wat plekken gevonden waar je makkelijk stunts kan doen. Bijvoorbeeld bij de haven en de brug bij de haven (nog onder de dam). Ik haal nu rond de 400K punten. Billboards zijn ook altijd goede multipliers.
Pak een goede auto en ga er even voor zitten. Ik vind het ook niet heel spannend, maar het is helaas wel nodig.
Vooral weten waar de superjumps en billboards zitten, multipliers pakken is een goede tactiek, had gisteren iets van 22xMultiplier :D Eindtotaal was ergens in de 800.000 punten. Barrel rolls waag ik me nooit aan tijdens stunts, die gaan bij mij te vaak verkeerd :+

Ook een tip: pak geen te snelle auto, dat gaat niet goed. Ik zelf vind de Watson R Turbo Roadster de beste stunt car: niet te snel en een heerlijke wegligging/handling 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Stunts heb ik eigenlijk geen moeite mee, ik probeer dan zo snel mogelijk naar White mountain te rijden waarna ik dan over de brug rijd en via de Naval Jard naar het stadion rijd. Als ik daar aankom heb ik meestal wel een miljoen of 2 (hangt er een beetje af waar je vandaan komt en hoeveel tijd je dan nog hebt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tot nog toe bezig met al die hekken te vinden en die billboards, maar sommige zijn echt irritant en lijken onmogelijk.
Maar is wel leuk, online doe ik wel mee met die challenges, maar zoals laatst was ik een uur bezig met die jump door de ring bij vliegveld.
Daar merk ik toch dat ik meer en andere auto's nodig heb om veel dingen te doen.
Dus straks maar eens die "kruispunt" opdrachten doen... 4 auto's is wel erg weinig he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:14:
Ik ben tot nog toe bezig met al die hekken te vinden en die billboards, maar sommige zijn echt irritant en lijken onmogelijk.
Maar is wel leuk, online doe ik wel mee met die challenges, maar zoals laatst was ik een uur bezig met die jump door de ring bij vliegveld.
Daar merk ik toch dat ik meer en andere auto's nodig heb om veel dingen te doen.
Dus straks maar eens die "kruispunt" opdrachten doen... 4 auto's is wel erg weinig he?
Als je races e.d. haalt krijg je vanzelf nieuwe auto's. Met een burning route krijg je een nieuwe versie van dezelfde auto, dus dat blijft lastig. Zorg dat je iig de Watson Roadster hebt. Dan kun je met de meeste stuntchallenges prima meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Details 1.2 Patch :

As you all know we have been playing, listening and responding to feedback with you all, our community. In addition we’ve also been working hard to make Burnout Paradise even better. In play time and reading issues that players are reporting we’ve been making adjustments and fixes to the game. We’re very nearly complete with this update and wanted to share with you all what it is that we’re doing.

The Top 10 problems reported by you have been fixed, these are:
• PS3 game can crash when a player is taken down and the player that has performed the Takedown leaves the game.
• The game indefinately displayes “Connecting to Paradise City Servers” if it’s having problems pinging the rebroadcast server.
• Disconnecting the controller before a race begines can mean that race timings can be manipulated with players who didn’t cross the line first being awarded the win
• Repeatedly joining and leaving a game with 8 players can cause the game to hang.
• Hammering the A (360) or X (PS3) after unlocking a car can cause the game to hang.
• East Crawford and Watt St achievements can not be achieved if the player goes online and sets road rules before attempting them.
• Audio distortion when using 5.1 / DTS and looking rearwards.
• Enhanced 360 streaming performance stops instances where the game seems to pause for a second or so.
• Total time driven in player stats would stick at 145 hours 
• VoIP connection problems with 8 player games.

Game experience enhancements
• We’re going to be running road rule timers in all events and online challenges.
• Tuning Online Takedown logic & physical behaviour to iron out instances where it doesn’t feel fair.
• Increase online race timer timeout so players have a greater chance of finishing the race.
• Fix drifting bug when drifting and boosting there wasn’t any real control on the brake so players would grind around the walls of the corners. Getting better control.
• Boost fix, stabbing the boost has too much of a jerky behaviour in the car handling.
• Surround sound fix – Centre speaker was 4dB louder, ruining the mix and the speech has now been positioned correctly.
• Tweak Marked Man gameplay AI, was easy to exploit by driving in reverse.
• Increase the # of search results returned for online games.
• Increase Picture Paradise timer so it doesn’t kick in so quickly.

Other high priority issues being fixed
• Some online race start points face the players in the wrong direction
• Instances where Barrel rolls were not registering correctly in Stunt Run
• Instances in Stunt Run where players would crash but not wreck & score multipliers by driving away
• Fixed instances where the counting of Boost Chains would drop out
• Some instances where Revenge Rivalries desync & don’t get fixed until players are updated online.
• Some instance where the Host couldn’t change the game access if the game was created through an invite.
• Achievements, Awards and Challenges numbers sometimes not updated if the player didn’t leave the game cleanly
• Online challenge issues where the challenge couldn’t be completed if it was started at the exact time that a player left the game.
• Incorrect rivalry updates when European players played against English or Japanese players. Online connection issues
• Force timeout if the 360 gets stuck on “Connecting to Paradise City Servers” – NAT error
• Rich presence on 360 didn’t change correctly when there is a change in the game parameters.
• Instances where Friends were not being displayed on the mini map.

We’ll get a definitive release date out to you all as soon as we can, but it doesn’t stop here for us! Look out in the near future for more details on future updates and our plans for DLC.

Thanks

The Burnout Team

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jammer, blijkbaar geen fix voor de keren dat ik door het level heen viel :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Heb dit spel nu alweer een tijdje :)
Vermaak me uitstekend, krijg het alleen niet voor elkaar om veel auto's vrij te spelen. Heb er nu 12 van de 70 ofzo.. en zit al op 20% van de game :O

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burning route kunnen dat aantal flink ophogen. Daarnaast ging het bij mij ook niet bijzonder snel aan het begin volgens mij. Later lijken ze sneller te komen, maar dat komt denk ik ook omdat ik nu sneller races e.d. win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

SpoTs schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:00:
Vermaak me uitstekend, krijg het alleen niet voor elkaar om veel auto's vrij te spelen. Heb er nu 12 van de 70 ofzo.. en zit al op 20% van de game :O
Je moet gewoon de kruispunt events spelen. Zo moeilijk zijn die niet. Dan komen die auto's vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SpoTs schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:00:
10% van 70 is 7. 20% is dus 14, en kom je aardig in de buurt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jah, had ook al zoiets berekend :P maar ja.. moet gewoon ff wat meer burning routes doen e.d. eigenlijk nog geen 1 gedaan.. heb nu al wel wat flinke wegplak auto's * die rijden echt als een droom! *

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Burning routes krijg je geen nieuwe auto's voor. Alleen licht aangepaste versies van auto's die je al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Giant87 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:40:
Burning routes krijg je geen nieuwe auto's voor. Alleen licht aangepaste versies van auto's die je al hebt.
Ze tellen als nieuwe auto's. Burning routes tellen ook als events waardoor je ook nieuwe auto's vrijspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je ook iets voor alle versperringen ?
Die heb ik een dezer dagen wel denk ik.

Nog een andere vraag:
Hoe zit dat nou met die servers?
Chatten met turken gaat niet goed dus hoe kies je ze? geen mogelijkheid tot zien waar de server zit?

Heb geen online vrienden dus:
Giulionl

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Alle smashes krijg je idd ook een carbon wagen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giant87 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:40:
Alle smashes krijg je idd ook een carbon wagen voor.
En voor alle billboards en jumps ook, voor de road rules allemaal compleet schijn je ook een auto te krijgen maar dat weet ik niet, de 3 voor smashes, jumps en boards heb ik zelf ook al. Zit nu op zo'n 70 auto's van de 75 volgens mij op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alle time road rules. Daar krijg je idd een carbon auto voor. Voor de showtime roadrules ook. Alleen heb ik daar geen zin in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze in de patch geen nieuwe features hebben gestopt, zoals het niet afbreken van challenges wanneer iemand weggaat aangezien je ze in 95% van de gevallen prima af kan maken met een speler minder. Het is nu echt onmogelijk om ze te doen met een willekeurige groep mensen.

Voor 4 en meer speler-challenges kun je me een DM sturen / 'Terr KEK' contacteren :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch op komst! :)

kut - stond er al :o

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff vraagje:

je kunt road rule op tijd en op schadebedrag doen. Die tijd is het probleem niet, dat snap ik wel. Maar hoe doe je dat met het schadebedrag? Je start dit door pijltje naar links op de vpd (vier-punts-druktoets) maar als ik daarna crash gebeurt er niks???

Graag ff hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hey mensen,

Ik wil graag met een maat van de vakantie dit spel online gaan doen, echter is mijn xbox nog niet aangesloten op het internet. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om via een hub de xdoos te laten werken met de inet verbinding op mijn pc? Heb namelijk niet veel behoefte voor het aanschaffen van een wireless network prutje van 80 eurie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:43:
Ff vraagje:

je kunt road rule op tijd en op schadebedrag doen. Die tijd is het probleem niet, dat snap ik wel. Maar hoe doe je dat met het schadebedrag? Je start dit door pijltje naar links op de vpd (vier-punts-druktoets) maar als ik daarna crash gebeurt er niks???

Graag ff hulp.
Je start de showtime modus door gewoon R1 en L1 (Bovenste twee triggers achterop ) in te drukken. Daarna is het gewoon auto's raken om je boostbar hoog te houden, je kan dus het beste een agression type auto nemen. Die hebben de langste boost bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft de site waar je de save game kan downloaden ? voor ps3

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De savegave downloaden, dat is een mij onbekende functie ???

Als je de community site bedoeld, waar je je voortgang online kan zien is het: http://burnout.ea.com/community/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De jongens bij Criterion zijn druk met nieuwe dingen voor Burnout.
Hier een lijst met dingen waar ze mee bezig zijn. http://www.operationburno...burnout-paradise-changes/
Even kort een aantal veranderingen: Horns, Sirens and Online Modes, Freeburn 2.0, Replays, Custom Soundtracks (PS3).

Ook komen er nieuwe eilanden (de EA-methode).
[YouTube: http://www.youtube.com/v/DcrprEQwSpE]

Even afwachten wat dit financieel allemaal gaat betekenen....

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 10-03-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Filmpje ook gezien, Lijkt erop dat ze in deze video al op het nieuwe eiland rijden... Ik heb deze burg nog niet gezien :P

[ Voor 17% gewijzigd door HoefMeistert op 10-03-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet die brug die in aanbouw is in Palm Bay Heights / Downtown Paradise?

edit:
De bruggen die in aanbouw zijn, zijn inderdaad de wegen die naar de nieuwe content gaan.

Replays zijn verder een mooie toevoeging, dat idee was bij mij ook al een paar keer binnengeschoten bij het zien van een mooie crash, toeteren: tja :P, Freeburn 2.0 kan mooi zijn. Ik vraag me alleen af of het niet te laat zal zijn en of er genoeg variatie bijkomt. Nog 2 smashes, 80 events, 32 online challenges en wat Road Rules te gaan en dan heb ik het spel denk ik wel gezien.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

*O*

Offline progress
Cars owned 58
Road Rules Time won 18/64
Road Rules Showtime won 2/64
Total time in Paradise 24h 38m
Total distance driven 1407.43 miles
Jumps 45/50
Smashes 400/400
Billboards 120/120
Takedowns 297

Gisteren de laatste smash gevonden 8)7 zat op een verdieping vlak bij het park in Downtown, en die verdieping was alleen via het spoor te bereiken met een jump.. Zag hem ineens :D

Nu m'n Elite license nog en even die jumps zoeken :P

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 11-03-2008 18:40 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich zijn die updates een goeie zaak alleen krijg er wel een vies EA smaakje van in mijn mond, mede tweakers hier kunnen zich vast nog wel het eerste plattegrondje herinneren van Paradise City waar meer op stond, de gebieden die nu weggelaten zijn in het spel komen misschien nu wel terug dmv betaalde content, typisch EA maar dan pas ik toch echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja ik begrijp je EA gedachte. Ben echt benieuwd wat het gaat kosten en wat je daadwerkelijk hebt aan een nieuw eiland. Nieuwe events? We zullen zien.

Ik schiet al aardig op richting de elite license. En dan ook maar meteen door naar 'alles'.

Cars owned 72 (2 unlocked met code)
Road Rules Time won 64/64
Road Rules Showtime won 26/64
Total time in Paradise 54h 56m
Total distance driven 2936.28 miles
Jumps 50/50
Smashes 400/400
Billboards 120/120
Takedowns 1012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Sorry hoor, maar waarom haalt iedereen hier nou nog steeds dat ene grote kaartje erbij? Het is al uitgebreid besproken (zowel hier als op andere sites) dat dat een eerste ontwerp was voor Paradise City. Want als je goed kijkt kunnen ze niet eens zulke content toevoegen omdat de kaart er nu gewoon te veel van verschilt.

Verder ben ik wel benieuwd naar de content die binnenkort gaat komen, want ik heb het idee dat er aardig wat op stapel staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, ik zit met een paar billboards die maar niet lukken.
Kom maar niet dichtbij genoeg, die ene bij dat drukke plein kom ik niet ver genoeg met de auto's en bij het beach in de buurt kom ik ook al niet dichtbij genoeg (vanaf garages beide).
Moet ik nou een speciale auto hebben (die ik dan ws. nog niet heb) om in korte tijd snelheid te maken en zover te komen?
Iemand tips welke?
Heb met nog 3 andere borden zelfde probleem dus 5 erbij als ik een passende auto weet te vinden.
Ik zal mijn stats online gooien zodra ik wat minder aan het klooien ben, gaat snel sinds ik me heb voorgenomen minder takeouts te doen.

Er komen overigens een hele rits eilanden bij als downloadeble content, kaarten waar je ws je billboards enzo op kan zien etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ik kan je niet helpen, heb het gister net aangeschaft :) heb er wel nog niet veel tijd voor gehad om te spelen, maar dat komt de volgende dagen hopelijk wel

geweldig game. Vooral de crashes vind ik heel leuk gedaan. Er komen echt wel redelijk wat goede racegames uit dit jaar heb ik de indruk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandeweek fight night en de orange box, eind april gta 4 en ws. ook nog cod4 terwijl ik rfom nog niet eens 10 minuten heb gespeeld.
Burnout is al een tijdje niet uit de playstation geweest...
De dualshock geeft toch wel een beetje extra gevoel, vooral over het spoor enzo krijg je echt een snelheidsgevoel, leuk!

Eerst maar even geen spelletjes meer kopen, al lijkt uncharted me ook wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:51
Ben toch wel erg teleurgesteld in het feit dat je niet eens splitscreen kunt scheuren met elkaar.... Ik heb zowat elke burnout game op de xbox en altijd splitscreen.

Had achterop het doosje moeten kijken, nu dus 65 euro weg gegooid geld bah prut EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsof het verder niet gewoon een spel waar je erg lang mee bezig kan zijn....... Als het je alleen om het splitscreen te doen was had je misschien een review ofzo moeten lezen. NFS Pro Street schijnt het wel te hebben, maar dat is dan verder een ruk game..

Daarnaast staat op het criterium forum (en inmiddels wat nieuws sites) dat de de aangekondigde extra eilanden (met nieuwe gameplay aspecten) gratis te downloaden zullen zijn.

Er komt als het goed is wel betaalde DLC, maar dat gaan blijkbaar om andere zaken.

Als dit ook waar is zou ik dit zeer netjes vinden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Heb zo'n idee dat ik heel lang ga doen over al die bill boards en hekken.
Denk dat voor dat ik alles kan vinden er allang een andere nieuwere game zal zijn die ik dan meer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:52:
Hee, ik zit met een paar billboards die maar niet lukken.
Kom maar niet dichtbij genoeg, die ene bij dat drukke plein kom ik niet ver genoeg met de auto's en bij het beach in de buurt kom ik ook al niet dichtbij genoeg (vanaf garages beide).
Moet ik nou een speciale auto hebben (die ik dan ws. nog niet heb) om in korte tijd snelheid te maken en zover te komen?
Iemand tips welke?
Heb met nog 3 andere borden zelfde probleem dus 5 erbij als ik een passende auto weet te vinden.
Ik zal mijn stats online gooien zodra ik wat minder aan het klooien ben, gaat snel sinds ik me heb voorgenomen minder takeouts te doen.

Er komen overigens een hele rits eilanden bij als downloadeble content, kaarten waar je ws je billboards enzo op kan zien etc. etc.
Voor sommige billboards heb je inderdaad snelle auto's voor nodig, een tip:
Ga eerst voor alle Superjumps, dan krijg je een Carbon X12, deze is behoorlijk snel en heeft een Stunt-boost meter. (i.p.v. een speed-boost meter van de gewone X12/XS12) Dit is (voor mij dan toch) de ideale Billboard-sloopwagen 8)

mijn stats ook maar effe neerzetten:

Offline progress
Cars owned: 68
Road Rules Time won: 13/64
Road Rules Showtime won: 16/64
Total time in Paradise: 47h 0m
Total distance driven: 2407.88 miles
Jumps: 50/50
Smashes: 398/400
Billboards: 120/120
Takedowns: 626

Ik moet nog ergens in de 40 events voor m'n elite license. Ook ga ik binnenkort eens al die road rules doen. Die 2 smashes zijn trouwens erg klote, heb me rot gezocht maar ik vind ze maar niet...(eentje in Harbor Town en eentje in White Mountain) maar ik kom ze vanzelf nog wel tegen als ik de road rules ga doen denk ik .

Verder wel goed nieuws over die DLC 8) Toeteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Shiver23 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:54:
De jongens bij Criterion zijn druk met nieuwe dingen voor Burnout.
Hier een lijst met dingen waar ze mee bezig zijn. http://www.operationburno...burnout-paradise-changes/
Even kort een aantal veranderingen: Horns, Sirens and Online Modes, Freeburn 2.0, Replays, Custom Soundtracks (PS3).

Ook komen er nieuwe eilanden (de EA-methode).
[video]

Even afwachten wat dit financieel allemaal gaat betekenen....
Buggy & jumps ala Crackdown DLC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu overigens gisteren mijn 4e vastloper gehad. (na 1 uur, miss nieuwe firmware?)
Beeld stopt, geluid blijft soms doorgaan. Een keer ging zelfs de chat door.

Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo beste user het lukt mijn niet om de steel wheels car te unlocken ik heb een ps3 de eurpese versie van burnout alvast bedank

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb deze afgelopen week ook maar eens aangeschaft (X360) op de FRS site (aanbiedng voor €45) terwijl ik de demo toch niks vond.

Moet zeggen dat 'ie me positief meevalt. Op de momenten dat het spel goed is is het beter dan Takedown (mijn favo) maar er zijn ook genoeg momenten dat het spel wel irritant is. Geen spijt van mijn aankoop!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:48:
hallo beste user het lukt mijn niet om de steel wheels car te unlocken ik heb een ps3 de eurpese versie van burnout alvast bedank
Nikt te danken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:59:
Heb zo'n idee dat ik heel lang ga doen over al die bill boards en hekken.
Denk dat voor dat ik alles kan vinden er allang een andere nieuwere game zal zijn die ik dan meer speel.
Die rare gedachte had ik net ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil het graag weten ik heb het al geprobeerd

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:13:
[...]

ik wil het graag weten ik heb het al geprobeerd
Die codes zijn toch op diverse sites te vinden. Let op de hoofdletters en spaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik kreeg zelf die Steelworks GT pas nadat ik de normale versie daarvan had vrijgespeeld. Ik denk dat je dat bedoeld met je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Marked man is niet altijd even simpel vind ik. Die tegenstanders zijn bijna onbreekbaar en zelfs met een een nieuwe sterke wagen laten ze mijn nog redelijk eenvoudig het asfalt proeven. Maar 't is wel leuk =) elke keer zie ik weer nieuwe routes en hekken als ik aan het racen ben, er komt bijna geen einde aan. Verschrikkelijk is telkens weer je voluit gaat en je ziet per ongeluk niet dat er een andere wagen de baan opkomt .. boem! Spijtig dat er zo'n crashes weinig of niets opleveren. Ben benieuwd hoe die nieuwe content is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Shiver23 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:56:
Ik kreeg zelf die Steelworks GT pas nadat ik de normale versie daarvan had vrijgespeeld. Ik denk dat je dat bedoeld met je vraag.
Je hoeft niet perse de originele GT's te hebben, je moet een Burnout License hebben. Je kunt hem wel al unlocken maar je kunt er pas in rijden als je een Burnout License hebt.

Superfijne wagen trouwens, gebruik deze altijd in de road rage events.

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 18-03-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakoina schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 07:44:
Marked man is niet altijd even simpel vind ik. Die tegenstanders zijn bijna onbreekbaar en zelfs met een een nieuwe sterke wagen laten ze mijn nog redelijk eenvoudig het asfalt proeven. Maar 't is wel leuk =) elke keer zie ik weer nieuwe routes en hekken als ik aan het racen ben, er komt bijna geen einde aan. Verschrikkelijk is telkens weer je voluit gaat en je ziet per ongeluk niet dat er een andere wagen de baan opkomt .. boem! Spijtig dat er zo'n crashes weinig of niets opleveren. Ben benieuwd hoe die nieuwe content is.
Marked man vind ik in principe het simpelste event dat er tussen zit. Je moet gewoon zorgen dat je waar mogelijk de auto repairs meepakt, en verder wil een wat zware auto wel helpen.

Als ik je tekst goed lees probeer jij die zwarte wagens van de weg te beuken, hier zou ik ik me niet al te veel mee bezig houden, juist door bij ze uit de buurt te blijven haal je de eindstreep.

PS. een return op zijn tijd maakt je tekst een stuk leesbaarder. (gaat hele bovenstaande nou over marked man events, of gewoon over het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:55:
[...]

Marked man vind ik in principe het simpelste event dat er tussen zit. Je moet gewoon zorgen dat je waar mogelijk de auto repairs meepakt, en verder wil een wat zware auto wel helpen. Als ik je tekst goed lees probeer jij die zwarte wagens van de weg te beuken, hier zou ik ik me niet al te veel mee bezig houden, juist door bij ze uit de buurt te blijven haal je de eindstreep.

PS. een return op zijn tijd maakt je tekst een stuk leesbaarder. (gaat hele bovenstaande nou over marked man events, of gewoon over het spel)
Marked Man vind ik ook de makkelijkste modus, je moet je route zo uitstippelen dat je tenminste 1 auto-repair mee kan pikken indien nodig, de snelste route is in deze modus meestal niet de beste.
En een aggression auto pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is er iemand die interesse heeft om vrijdagavond met mij en Magni_NL de three-player challenges te halen? PS3-versie.

Met een beetje geluk kunnen we ze redelijk snel achter elkaar halen. Magni heeft ze al in een logische volgorde gezet.
Duuvel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:40:
[...]

Je hoeft niet perse de originele GT's te hebben, je moet een Burnout License hebben. Je kunt hem wel al unlocken maar je kunt er pas in rijden als je een Burnout License hebt.

Superfijne wagen trouwens, gebruik deze altijd in de road rage events.
Maar die wagen krijg je bij je burnout license, dus allebei is waar :)

[ Voor 48% gewijzigd door Shiver23 op 18-03-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Shiver23 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:07:
Is er iemand die interesse heeft om vrijdagavond met mij en Magni_NL de three-player challenges te halen? PS3-versie.

Met een beetje geluk kunnen we ze redelijk snel achter elkaar halen. Magni heeft ze al in een logische volgorde gezet.

[...]

Ow oke dan klopt het inderdaad allebei ja :+
Is al een tijdje geleden, dacht dat je die Concept GT moest unlocken door 'm te "Takedownen", my bad!

Heb de 360 versie trouwens, anders deed ik wel mee met die challenges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert

[...]

Hmmm dan kan ik hellaas niet... Moet ook nog een berg 3 player challenges :( Overigens mag de lijst gepost worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://spreadsheets.googl...y=p8yVInVrZYcq9q03cnUuoSg

Kruisjes is wat ik gehaald heb. Van Magni staat er ook nog niet in. Andere spelersaantallen kan ik nog wel invullen, maar denk niet dat ik dat ga doen. Met twee volle lijstjes krijg je nog een extra auto. De rest levert niets op.
Evt. kun je ook de lijst bijwerken, maar dan moet je even een google-adres doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

PSN of live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
2de zin. PS3 versie => PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:23:
[...]

2de zin. PS3 versie => PSN
Ja, dat stond er ook echt heel onduidelijk hoor, beetje verstopt tussen al die zinnen in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ga even proberen vandaag of morgen een router te kopen, als dat lukt en ik krijg de boel aan de praat (wordt draadloos anders moet ik een kabel door het hele huis trekken) dan heb ik wel interesse, heb burnout nog niet online kunnen doen, ik laat het nog weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Shiver23 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:02:
http://spreadsheets.googl...y=p8yVInVrZYcq9q03cnUuoSg

Kruisjes is wat ik gehaald heb. Van Magni staat er ook nog niet in. Andere spelersaantallen kan ik nog wel invullen, maar denk niet dat ik dat ga doen. Met twee volle lijstjes krijg je nog een extra auto. De rest levert niets op.
Evt. kun je ook de lijst bijwerken, maar dan moet je even een google-adres doorsturen.
Perfect! Heb de 2player al wel allemaal en van de 3 player een stuk of 20. Wel jammer dat ik niet kan vrijdag.
Verder gisteren Elite gehaald :) dus zal wat vaker online mensen inviten en challenges/races doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt nou die update dan? Ik wil kunnen zien welke superjumps ik nou al heb, in welke wijk ik nog billboards mis of die hekjes.
Geloof dat dat in die update zou komen.
Ik rij nu de hele tijd rondjes en herhaal hele tijd superjumps die ik al heb gehaald.
Hoorde op de radio dat er in andere siezoenen sneeuw zou liggen in de bergen... Dat lijkt me wel een extra dimensie.....

Mijn stats:
Player Progress Summary
World Rank 0
Time played online 18h 43m
Online races won 1
Online races played 22
Online races unfinished 1
Takedowns 122
Number of times taken down 221
Number of crashes 1120
Events started 23
Number of rivals 33

Offline progress
Cars owned 10
Road Rules Time won 10/64
Road Rules Showtime won 6/64
Total time in Paradise 49h 18m
Total distance driven 863.97 miles
Jumps 42/50
Smashes 365/400
Billboards 100/120
Takedowns 139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:35:
Wanneer komt nou die update dan? Ik wil kunnen zien welke superjumps ik nou al heb, in welke wijk ik nog billboards mis of die hekjes.
Druk op start en kijk onder "Discovery" hier staat per sectie hoeveel Jumps/gates/billboards je nog moet!
Dat je je gehaalde Jumps niet ziet is idd jammer. Maar gelukkig zijn het er maar 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Jumps en billboards zijn inderdaad wel te doen, maar zie maar eens 1 smash te vinden als je de andere 399 hebt (Wat ik nu dus heb :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Duuvel schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:15:
Jumps en billboards zijn inderdaad wel te doen, maar zie maar eens 1 smash te vinden als je de andere 399 hebt (Wat ik nu dus heb :S )
Ken het probleem :? Miste heel lang 1 hekje in Harbor Town. Heel wat uurtjes "gezocht" gevonden toen ik met challenges/Road Time's bezig was en dus niet actief aan het zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Maar, iemand die vrijdagavond mee doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Shiver23 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:14:
Maar, iemand die vrijdagavond mee doet?
Vrijdag avond kan ik hellaas niet :(

[ Voor 16% gewijzigd door HoefMeistert op 20-03-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet straks werken tot morgenvroeg 6 uur ofzow, dus weet niet hoe fit ik me voel morgenavond, maar denk dat ik wel online ga rond 20:00.... Voel me alleen niet helemaal lekker, dus voor zelfde geld lig ik morgenavond plat in bed.

giulionl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Zojuist even de Burnout Elite License gehaald, en alles 100% compleet. Dus nu heb ik elke auto nog eens in het Goud en Platinum. Dat verdiend een rondje rondcruizen in de cadillacs met Jay-Z's Big Pimpin' luidt uit den schtereo schallen!

BIG PIMPIN'!

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Goed bezig! Je bent na Magni_NL en ikzelf de derde die deze pasen de 100% gehaald heeft :D

Nu online nog 2 volle rijtjes en dan heb ik de laatste carbonauto ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog 4 3player online challenges en dan zit ik op de 101% en heb ik alle auto's (moet nu alleen de carbon Ubershall nog).

Heb pas sinds twee weken een headset, en speel ook pas sindsdien regelmatig online. Bevalt me wel erg goed moet ik zeggen, al worden er wel weinig races gedaan en ligt het accent wel erg veel bij de challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Ik game nog steeds niet online. Op de een of andere manier zie ik dat nog steeds niet als de 60 euro waard...toch wel jammer van de achievements dan, maar verder speel ik niet genoeg MP om het te kopen. (Misschien komt het er ooit nog van als ik wat meer geld kan spenderen)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik ook niet. Daarom heb ik een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Shiver23 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:34:
Goed bezig! Je bent na Magni_NL en ikzelf de derde die deze pasen de 100% gehaald heeft :D

Nu online nog 2 volle rijtjes en dan heb ik de laatste carbonauto ook.
Zet mij ook maar bij het lijstje :9
Heb jullie hellaas niet gezien... Moet ook nog een aantal 3 player challenges...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dus bijna 2 week ziek geweest, vanaaf werken dus dit weekend maar weer eens online.
Zal jullie toevoegen... Gezellie.
Mijn eerste ps3 vriendjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Zo, gisteren na het eten begonnen en om half 12 gestopt, resultaat:
Alle Time Road Rules gehaald --> Carbon Ikusa GT
EIN-DE-LIJK die laatste smash gevonden in Harbor Town --> Carbon GT Concept
Alle Road Rages gehaald.
Alle Stunt Runs gehaald.

Die laatste smash in Harbor Town zat trouwens wel op een rare plek, ik heb deze echt met geluk gevonden

Wat ik nog moet:
- 3 auto's: De Thunder Shadow en die Formule-1 Look-a-like en z'n 2e versie.
De burning route van de Thunder Custom heb ik 1 keer geprobeerd gisteren, maar toen had ik al die bovenstaande dingen allemaal gehaald en had dus eigenlijk al geen zin meer. Dat ding rijdt wel klote, hij gaat wel snel maar bochten gaan wat lastig :+
- De Showtime Road Rules
- De overige events (Races, Marked Man's en 2 burning routes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver weer mij op het volgende nieuwtje. grappige manier om reclame te maken voor een video game!.

http://www.insidegamer.nl...met-Burnout-Paradise.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoef overal evenredig veel, dus overal nog maar 1 jump etc....

@magni >>>> leuke reclame!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Zo, ook de Thunder Shadow geunlockt en ook alle Showtime Road rules gehaald, dus de Carbon Hydros Custom is ook binnen 8)
Spel is echt zo verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het echt een heerlijk spel, maar het meest frustrerende is toch (met burning route) wel dat als je crasht de tijd in realtime doorloopt, maar de crash in slooooowmotion te zien in. Zeker als er nog een paar seconden over zijn. Grr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:
ik vind het echt een heerlijk spel, maar het meest frustrerende is toch (met burning route) wel dat als je crasht de tijd in realtime doorloopt, maar de crash in slooooowmotion te zien in. Zeker als er nog een paar seconden over zijn. Grr :(
Gewoon niet crashen bij een burning route :P
1 keer crashen is in de meeste gevallen geen ramp, maar zodra je een 2e keer crasht kun je het beste stoppen en effe stil blijven staan zodat de burning route wordt afgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Heb hem dan ook eindelijk gehaald zodat ik nu online kan racen (heb nieuwe xbox dus vandaar), maar ben al hard op weg na mn C licence in iets meer dna een uurtje. Had eerst bijna mn Elite dus kan wel al aardig rijden.

Dus wie nog eens zin heeft om beetje relaxed online te gaan racen en coole stunts uit te halen, lekker te beuken of gewoon ff rondrijden, voeg mijn gamertag dan maar toe: Martinspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Nog een tip voor de mensen die 'm nog niet hebben omdat ze de prijs iets te hoog vinden:

http://www.play.com/Games...out-Paradise/Product.html
Hij is daar nu 35 euro... (42 euro voor de PS3 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren was weer zo'n saaie zondag dus heb maar de hele dag door Paradise City rondgescheurd, resultaat:
Elite License én 100% Comple 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hmm ik denk niet dat ik hem helemaal opnieuw ga spelen, maar beter laat dan nooit: 1080i support voor de PS3-versie.
http://criteriongames.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Heb gister eindelijk ook eens goed kunnen genieten van Burnout Paradise online. Heb het al eerder geprobeerd maar dan worden die challenges nooit gehaald omdat er altijd 1 in zit die geen zin heeft. Maar gister was het wel gezellig met zn 8en. Heb aardig wat challenges kunnen doen, maar vanavond maar weer verder gaan.
Als er trouwens hier nog meer mensen online spelen op de 360 dan voeg me maar toe: Martinspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren 2 uur aan een stuk online gedaan met 8 man, kende niemand maar was een leuke groep, veel 8-player challenges gedaan. Heb in dat potje ook die achievement gehaald waar je met 6 of meer onderdelen de beste moet zijn in een 8-player game (Burnout Skills: In 8 Player online Freeburn lead 6 of the Today's Best Scores) :)

Nu is trouwens Guns 'n Roses - Paradise City op 3FM, krijg meteen weer om te spelen :D helaas zit ik op m'n werk tot 17.00 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las iets over dat elke auto zijn eigen burning route heeft, hoe herken ik die?
Moet ik nou bij elk kruispunt een andere auto uit mijn garage halen?
Of zie ik het op een of andere manier als ik de auto net heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op de kaart kijkt, wordt de burning route van de auto waar je in rijdt aangegeven met een ster. Wanneer je hemhebt gehaald verscijnt hier een vinkje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:42:
als je op de kaart kijkt, wordt de burning route van de auto waar je in rijdt aangegeven met een ster. Wanneer je hemhebt gehaald verscijnt hier een vinkje bij.
Nog 1 toevoeging: Burning Routes zijn de events met een oranje bolletje. De goede vind je idd door die met de ster te zoeken, dat is de burning route voor de auto waar je in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee wat het is, maar ondanks dat dit het meest frustrerende spel is wat ik ooit heb gespeeld blijf ik het toch weer opstarten :P

Ik heb het iets minder frustrerend kunnen maken door in first-person mode te rijden. Dit deed ik altijd al in de vorige Burnouts, maar ik vond in dit deel de graphics er te mooi voor. Nu ik het wel doe rij ik echt stukken beter, zeker buiten de stad waar de laaghangende camera ervoor zorgt dat je verkeer dat onderaan een heuvel rijdt niet ziet.

Joh, misschien dat ik zowaar m'n Elite license ga halen :P

[edit]
Oh ja, de standaard muziek uitzetten en vervangen door een stream dmv Connect360 scheelt ook enorm. Ik ergde me helemaal kapot aan constant dezelfde muziek (net als bij commerciële radiostations :P)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:14:
Geen idee wat het is, maar ondanks dat dit het meest frustrerende spel is wat ik ooit heb gespeeld blijf ik het toch weer opstarten :P

Ik heb het iets minder frustrerend kunnen maken door in first-person mode te rijden. Dit deed ik altijd al in de vorige Burnouts, maar ik vond in dit deel de graphics er te mooi voor. Nu ik het wel doe rij ik echt stukken beter, zeker buiten de stad waar de laaghangende camera ervoor zorgt dat je verkeer dat onderaan een heuvel rijdt niet ziet.

Joh, misschien dat ik zowaar m'n Elite license ga halen :P

[edit]
Oh ja, de standaard muziek uitzetten en vervangen door een stream dmv Connect360 scheelt ook enorm. Ik ergde me helemaal kapot aan constant dezelfde muziek (net als bij commerciële radiostations :P)
Heb je zoveel last van de camera? Want ik weet nu ondertussen wel waar ik moet zijn dus kan me ook beter richten op het verkeer zelf. Maar als je enigszins rekening houd met tegemoetkomend verkeer (dus niet constant tegen het verkeer in rijden :> ) dan lukt het meestal wel om niet teveel te crashen tijdens een race. Al heb ik wel vaak last van auto's die net eventjes in de binnenbocht zitten of die ik eigenlijk voorrang zou moeten verlenen omdat ze van rechts komen :+

Trouwens, heel irritant als je met 8 spelers online zit die je niet kent. Er zit altijd wel 1 persoon tussen die geen zin heeft om mee te doen aan challenges (of challenges die hij al gehaald heeft). Merk het steeds vaker dat je weer iemand moet "stimuleren >:) " om mee te doen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel net gehaald, erg leuk, ben uiteraard nog niet ver ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

24 april is het zover. versie 1.2
The Top 10 problems reported by you have been fixed, these are:

* PS3 game can crash when a player is taken down and the player that has performed the Takedown leaves the game.
* The game indefinitely displays "Connecting to Paradise City Servers" if it's having problems pinging the rebroadcast server.
* Disconnecting the controller before a race begines can mean that race timings can be manipulated with players who didn't cross the line first being awarded the win
* Repeatedly joining and leaving a game with 8 players can cause the game to hang.
* Hammering the A (360) or X (PS3) after unlocking a car can cause the game to hang.
* East Crawford and Watt St achievements can not be achieved if the player goes online and sets road rules before attempting them.
* Audio distortion when using 5.1 / DTS and looking rearwards.
* Enhanced 360 streaming performance stops instances where the game seems to pause for a second or so.
* Total time driven in player stats would stick at 145 hours :)
* VoIP connection problems with 8 player games.

Game experience enhancements

* We're going to be running road rule timers in all events and online challenges.
* Tuning Online Takedown logic & physical behaviour to iron out instances where it doesn't feel fair.
* Increase online race timer timeout so players have a greater chance of finishing the race.
* Fix drifting bug when drifting and boosting there wasn't any real control on the brake so players would grind around the walls of the corners. Getting better control.
* Boost fix, stabbing the boost has too much of a jerky behaviour in the car handling.
* Surround sound fix - Centre speaker was 4dB louder, ruining the mix and the speech has now been positioned correctly.
* Tweak Marked Man gameplay AI, was easy to exploit by driving in reverse.
* Increase the # of search results returned for online games.
* Increase Picture Paradise timer so it doesn't kick in so quickly.

Other high priority issues being fixed

* Some online race start points face the players in the wrong direction
* Instances where Barrel rolls were not registering correctly in Stunt Run
* Instances in Stunt Run where players would crash but not wreck & score multipliers by driving away
* Fixed instances where the counting of Boost Chains would drop out
* Some instances where Revenge Rivalries desync & don't get fixed until players are updated online.
* Some instance where the Host couldn't change the game access if the game was created through an invite.
* Achievements, Awards and Challenges numbers sometimes not updated if the player didn't leave the game cleanly
* Online challenge issues where the challenge couldn't be completed if it was started at the exact time that a player left the game.
* Incorrect rivalry updates when European players played against English or Japanese players. Online connection issues
* Force timeout if the 360 gets stuck on "Connecting to Paradise City Servers" - NAT error
* Rich presence on 360 didn't change correctly when there is a change in the game parameters.
* Instances where Friends were not being displayed on the mini map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ziet er goed uit, al mogen ze ook wel een releasedate voor 1.3 bekend maken, want daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Voornamelijk de downloadable content ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Inderdaad, die 1.2 update vind ik niet zo bijzonder eerlijk gezegd, meer een bugfix rekease

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 09-04-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag dus eindelijk mijn burnout license, maar dacht dat je dan niet veel meer hoefde te doen om elite te halen....
Moet ik nog 112 challenges...
Moet ik nu Alle races, marked mans etc. doen?
Of tellen de online 2 speler en 3 speler challenges ook mee?
Moet nog wel de road rules doen voor een groot aantal wegen, tellen die ook mee?

Ik denk niet dat ik vandaag nog kan, 30 races/burnouts, tig straten en iets van 15 auto's erbij is wel weer genoeg vandaag.

IK WIL ELITE!!
Boehoe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:50:
Ik heb vandaag dus eindelijk mijn burnout license, maar dacht dat je dan niet veel meer hoefde te doen om elite te halen....
Moet ik nog 112 challenges...
Moet ik nu Alle races, marked mans etc. doen?
Of tellen de online 2 speler en 3 speler challenges ook mee?
Moet nog wel de road rules doen voor een groot aantal wegen, tellen die ook mee?

Ik denk niet dat ik vandaag nog kan, 30 races/burnouts, tig straten en iets van 15 auto's erbij is wel weer genoeg vandaag.

IK WIL ELITE!!
Boehoe :(
Elite zijn alle offline challenges op de map. 100% elite zijn alle Paradise Awards (dus ook alle road times / Show times)

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste