Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat je daarna de 101% ook nog wil halen (2 complete sets online challenges).

Ik moet nog steeds 4 3player challenges overigens.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel online de laatste dagen, moet je me maar inviten voor challenges.
Ben zelf veel offline bezig met (nu dus) elite halen.
Stunt runs zijn zwaar klote bij mij, op een of andere manier zie ik superjumps steeds net over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stunt runs waren bij mij ook een ramp, als je ze op een gegeven moment wat meer doet wordt het steeds makkelijker omdat je de route's en locaties leert kennen (denk aan de brug, haven, spoorlijnen e.d.) en die aan elkaar kan knopen. Uiteindelijk is zelfde die 1 miljoen niet eens zo heel moeilijk meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog tips qua auto's voor stunts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Watson Turbo Roadster

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In een nieuwe update voor Burnout komen ook nieuwe online events:
Online Road Rage

* This is an 8-player online team event.
* At the start, everyone chooses their team (red or blue).
* One team of "runners" has to drive to a checkpoint then the finish – they can only see one checkpoint ahead.
* The other team has to take them down. These guys can see the checkpoint and finish and choose whether to wait and ambush in key locations, shortcut to the action if they get left behind or just follow the pack and cause chaos.

Online Marked Man

* We randomly choose a "Marked Man".
* There's an intense few moments, while all players wait for the selection to be made – you want to stay close to other players, so you can hit the Marked Man, as soon as he's selected but far enough away that that you can run like hell if it's you that's the Marked Man.
* The target is selected and a 90 second timer starts – you get 1 point if you survive and 1 point if you take down the Marked Man. After 90 seconds a new Marked Man is selected at random.
* If you're the Marked Man, you can't see the attacking players on the map, your car is a little slower and you don't get boost.
* The session usually consists of around 10-12 minutes of intense gameplay depending on the number of players involved.

Online Stunt Run

* This is 8-player simultaneous online Stunt Run – everyone competes for the highest score within the 2 minute time limit and you can play anywhere in Paradise City.
* An on-screen display shows all player scores, so you can easily see how you're doing.
* Earn multipliers for taking each other out but you lose your combo score, if you're taken down.
* Eliminated players are greyed out of the scoring area but can exact brutal revenge by chasing after players that have managed to keep their combos alive beyond the time-out.
* For the first time, you can drive alongside someone as they complete a billion score in Stunt Run - you can absolutely use this mode to try and show off to your friends.
Ben nog wel even druk met met GT5, R&C en einde van de maand GTAIV, maar zo blijft het spel zeker de moeite waard om nog eens in de PS3 te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Shiver23 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:44:
In een nieuwe update voor Burnout komen ook nieuwe online events:

[...]

Ben nog wel even druk met met GT5, R&C en einde van de maand GTAIV, maar zo blijft het spel zeker de moeite waard om nog eens in de PS3 te schuiven.
Komt dit er echt aan?
Damn dat wordt tof.
Hopenlijk kan ik nog wat vrienden overtuigen om ook op xbox live te komen, want dan is dit echt mega tof (vooral road rage lijkt me erg vet zo!)

Dan vind ik het wel minder erg dat die downloadable content is uitgesteld want hiermee kan ik me ook wel weer ff vermaken ;)

Trouwens, is er al voor die downloadable content een datum bekend gemaakt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het al jammer dat er geen beuk opties waren in burnout, nu dus wel!! lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Mja kan nu niet wachten. Dit maakt het wachten op GTA al iets aangenamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Downloadable content is 24 april te downloaden! Da's dus dat extra eiland plus nieuwe wagen :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Dan komt die patch toch uit en niet dat eiland? Of is er een nieuw nieuwsbericht de deur uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Volgens mij is de volgende patch toch pas 1.2 en bij 1.3 zit die map toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op http://criteriongames.com/ staat dat bij de casey update de nieuwe game modes zijn, de volgende update voor nu is bogart :(
Er komt ook "custom soundtracks" via XMB bij PS3!!!
Maar ook dit in de volgende update, niet die van over paar dagen.
Maar die heeft in elk geval al wel de 1080 PS3 ondersteuning :(
Is misschien ook wel handig, gta IV zal waarschijnlijk volgende week meer aandacht vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:34
misschien een domme vraag maar hoe kun je van te voren weten of je een race al gedaan hebt op die license? heb vandaag erg lang over gedaan om een race te vinden die ik nog niet gedaan had voor geloof ik me a license te krijgen.

Voor de rest super spel. maar muziek werd ik wel zat, zit eigenlijk maar 1 leuk liedje bij van miss lavigne. maar gelukkig kun je ook muziek uit dashboard spelen op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De races hebben kleuren, geel meen ik.

druk op "select" dan heb je een kaart.
Daar kun je de races, road rages etc. zien.
Als je eentje hebt gehaald zit er een vinkje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:34
echt waar?? snel hd televisie aanschaffen dan maar, want ik zie alleen maar een heel erg klein bolletje haha. ik bedoelde niet specifiek races eigenlijk, gewoon event, maar toch bedankt voor de uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeVortex schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:31:
echt waar?? snel hd televisie aanschaffen dan maar, want ik zie alleen maar een heel erg klein bolletje haha. ik bedoelde niet specifiek races eigenlijk, gewoon event, maar toch bedankt voor de uitleg
Ook op mijn sd televisie was het erg goed te zien, niet op het kleine kaartje kijken maar op de grote kaart.
En je kan dus ook alleen road rages laten zien, of alleen stunt runs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:14:

Maar die heeft in elk geval al wel de 1080 PS3 ondersteuning :(
Het is 1080i he, hellaas geen 1080p. Deze mode is voor mensen met een HD tv zonder 720p maar met 1080i

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 07:20:
[...]

Het is 1080i he, hellaas geen 1080p. Deze mode is voor mensen met een HD tv zonder 720p maar met 1080i
En nu lees ik dus op de link die ik zelf net gaf dat de update naar 1080i/p ook nog helemaal geen datum heeft.
Ik heb zelf een 1680x1050 tft, dus had gehoopt met 1080 een betere resolutie te vangen.
maar dat zit ook al niet in de volgende update, lekker duidelijk van ze.
Beetje nieuwe gamemodes, resoluties, eilanden aankondigen en elke dag wel wat leuks en dan niets daarvan in de update van 24 april stoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Martinspire schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:32:
Volgens mij is de volgende patch toch pas 1.2 en bij 1.3 zit die map toch?
Klopt inderdaad. 1.2 = Bogart en 1.3 = Cagney. Cagney bevat de nieuwe modes en volgens mij ook het eiland. Ik heb net even rondgeneusd op de forums van criterion, en het schijnt dat de Bogart update al online staat op Xbox Live. Dalijk thuis meteen checken!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:36:
[...]

En nu lees ik dus op de link die ik zelf net gaf dat de update naar 1080i/p ook nog helemaal geen datum heeft.
Ik heb zelf een 1680x1050 tft, dus had gehoopt met 1080 een betere resolutie te vangen.
maar dat zit ook al niet in de volgende update, lekker duidelijk van ze.
Beetje nieuwe gamemodes, resoluties, eilanden aankondigen en elke dag wel wat leuks en dan niets daarvan in de update van 24 april stoppen :(
Je weet wel dat 1080 niet gaat werken op je 1680x1050 tft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Martinspire schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:51:
[...]

Waarom niet. De meeste nieuwe 1680x1050 schermen kunnen 1080i/p input wel goed verwerken. Zelfs met een kleine stretch is dat prima te doen. Alleen omdat het bij Burnout om een interne scaling gaat zul je waarschijnlijk weinig verschil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
omdat je maximaal 1050 kunt weergeven? wat 30 minder is dan 1080?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:51:
[...]

Films doen het goed, ps3 menu ook, dus waarom niet?
Heb alleen geen games die ik weet die het daarop doen om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Maar hoe kan die resolutie dan werken? Hier doet ie het namelijk niet? Aangezien 1080 1920x1080 is...
Bovendien is dat een 16:9 verhouding en is 1680x1050 een 16:10 verhouding dus dat kan zoiezo niet goed kloppen.

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 18-04-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het scherm geeft echt 1050 aan bij ps3 menu en de hd trailers die je kan downloaden.
Vooral die van wall-e is erg mooi, is duidelijk zeer hoge resolutie en geen 720.
Technisch heb ik geen idee hoe het werkt, denk downscalen van monitor, of ps3 die de resolutie van het scherm herkent?
Meen dat het iets te maken heeft met pixel mapping en misschien ook hdcp compliancy?
Dat laatste hebben niet alle schermen, vandaar dat ik deze heb uitgezocht.
btw:
Nu gaan we wel beetje offtopic he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 21:03:
het scherm geeft echt 1050 aan bij ps3 menu en de hd trailers die je kan downloaden.
Vooral die van wall-e is erg mooi, is duidelijk zeer hoge resolutie en geen 720.
Technisch heb ik geen idee hoe het werkt, denk downscalen van monitor, of ps3 die de resolutie van het scherm herkent?
Meen dat het iets te maken heeft met pixel mapping en misschien ook hdcp compliancy?
Dat laatste hebben niet alle schermen, vandaar dat ik deze heb uitgezocht.
btw:
Nu gaan we wel beetje offtopic he?
Volgens mij heb jij het ook over de PS3 dus dan zit het zoiezo anders (dan bij de 360) ;)

Anyways, nog 85 races en ik heb mn elite! Weet alleen niet of ik nu nog wel de zin heb om zoveel races te doen. Doe ze liever online, maar die tellen dan weer niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Martinspire schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:26:
omdat je maximaal 1050 kunt weergeven? wat 30 minder is dan 1080?
Wat is werken? Je krijgt geen full-HD pixel voor pixel 1920x1080 weergave op een 1680x1050 scherm nee. Lijkt me logisch. Maar hij kan het wel weergeven, zij het iets geschaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Heeft er iemand intresse in 3-player challenges, heb nu 2 mensen dus zoek nog 1 persoon. Is voor vanavond (zaterdag 19-04-2008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil vanavond wel spelen, maar snap nou nog steeds niet hoe ik vrienden kan vinden online.
Als ik een multiplayer doe, hoe kom ik dan bij mijn vrienden?
Kon alleen invite vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Pff ik had net een leuke actie/bug, ik maakte een superjump onderaan bij de nevalyard bij die containers en kranen, blijft me auto bovenop een hekje hangen (net na de superjump). En me airtime counter bleef maar oplopen! Ik kon nog wel naar links en rechts bewegen, zo ben ik er af gekomen. Nu heb ik een longest airtime van 10 seconden :P Ik denk dat ik makkelijk eeuwig op dat hekje had kunnen blijven hangen... Maar nu heb ik al een longest airtime die ik nooit meer kan verbeteren!

Ik heb de actie nog een keer proberen te herhalen maar wil maar niet lukken :P

Edit:
Het is me weer gelukt, ik heb er een kleine video van weten te maken met de telefoon. Hij stopt er mee na 10.05 seconden blijkbaar. Zal wel in ingebouwde airtime limiet zijn.

Edit2: nog beter filmpje gemaakt:

Edit3:
Filmpje moet ietsje anders, ik post morgen een nieuwe versie

[ Voor 30% gewijzigd door KnEuTeR op 19-04-2008 19:06 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat je dat vanuit 1e persoon deed, was wel nieuwsgierig hoe dat eruit zag, zo'n auto op een hekje.

Iemand overigens nog die stunt filmpjes van micheldel (meen ik) voor me?
Moet ongeveer alle stunt runs nog voor mijn elite, de rest heb ik bijna alles.
Nou ja, alles is dus nog iets van 40 voor mijn elite, waarvan sommige simpel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:29:
jammer dat je dat vanuit 1e persoon deed, was wel nieuwsgierig hoe dat eruit zag, zo'n auto op een hekje.
Dat ziet er dus zo uit :P Als je het eenmaal doorhebt kan je het truckje zo herhalen....

[YouTube: http://www.youtube.com/v/UmGP_6jb9X4]

Score word hier niet toegekend volgens mij, maar dat is wel mogelijk

[ Voor 17% gewijzigd door KnEuTeR op 19-04-2008 19:07 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:03:
Ik wil vanavond wel spelen, maar snap nou nog steeds niet hoe ik vrienden kan vinden online.
Als ik een multiplayer doe, hoe kom ik dan bij mijn vrienden?
Kon alleen invite vinden..
Je kan alleen vrienden "inviten" welke ook Burnout aan het spelen zijn, zij staan dan in het lijstje. Heb waarschijnlijk alwel 3 mensen. Ik kan je een invite sturen als alle 3 player challenges klaar zijn of er mensen niet komen opdagen, je staat volgens mij al in mn friends list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
De update staat nu volgens mij online, moest net updaten, maar zal ff kijken of dit de juiste update is.

Jup de 1.2 patch staat nu online.
Bij de volgende 1.3 (Cagney) komen dus die nieuwe freeburn modussen, meer challenges, meer standaardraces (voor online).

Ik lees trouwens dat die downloadable content niet bij cagney zal zitten, maar dat deze dus los van de patches komt.

Ik kan ook geen datum ervoor vinden (erg jammer), maar ik had gehoopt dat die nieuwe road rage e.d. er nu al bij zouden zitten maar daar moeten we dus nog ff op wachten (hoe lang weten ze ook al niet!)

[ Voor 69% gewijzigd door Martinspire op 19-04-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een tijdje last van stotterende momenten, als ik garage rij, tijdens races (vooral bij de start), als ik kruisingen overga, uit tank of garage kom en nog wel meer momenten.
Is dit iets met psn of mijn ps3 of hebben er wel meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:01:
[...]

Je kan alleen vrienden "inviten" welke ook Burnout aan het spelen zijn, zij staan dan in het lijstje. Heb waarschijnlijk alwel 3 mensen. Ik kan je een invite sturen als alle 3 player challenges klaar zijn of er mensen niet komen opdagen, je staat volgens mij al in mn friends list.
Je kan in burnout ook bij je normale vriendenlijst. Hiervoor druk je op 'start' en ga je naar het tabblad online. Wanneer je hier op 'driehoekje' drukt verschijnt je vriendenlijst.

Goed teken bepaalde functies van Ingame XMB er al wel mogelijk zijn, maar zelden gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Ziet er vet uit. Trouwens, na enig zoeken op de site van Criterion, lijkt het erop dat de Cagney update (timed challenges, combined challenges, nieuwe freeburn modussen) in eind juni uitkomt.
Here's an early shot, which contains much of the info you'll see as part of our "Cagney" update at the end of June.
Ook vond ik deze auto, die in de Cagney update komt:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2336/2436083967_cc6b4c4ea8.jpg

Ook zag ik een voorbeeld van marked man online:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lO3sUTor_M8]

Road Rage online:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ThdipywMNLE]

En stunt run online:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WsUCjKzZB4M]

En misschien handig om de volgende update in de TS mee te nemen, deze bevat namelijk de changelogs van de updates en aankomende updates. Zo zie ik een 1.21 patch staan voor de 360 (streaming issues). En staat daar dus wat ze voor roadmap hebben:
http://www.criteriongames.../viewtopic.php?f=12&t=929

En als laatste lees ik net dat het eiland niet bij Cagney zal zitten, ook niet bij Darvis maar bij Eastwood! Deze komt waarschijnlijk in het najaar van dit jaar (fall 2008) en dit is dus erg jammer. Al was het wel te verwachten aangezien ze bij die filmpjes nog niet alle textures hadden gemaakt. Erg jammer, had verwacht hem iets eerder te begroeten, maar met Cagney hou ik me al wel ff bezig denk ik :>

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 23-04-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wel apart dat je dus veel challenges met veel mensen moet halen, dan moet je ook maar net veel mensen kennen die burnout op hetzelfde moment spelen. Of heb ik het mis?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die challenges zijn toch wel leuk, gewoon een goede server zien te vinden.
Met de headset kun je ook al snel vragen of ze challenges doen en als je host bent kun je diegenen die niet meedoen gewoon kicken.
Is wel te doen.
Voor 2 a 3 player challenges heb je niet veel vrienden nodig.
Ik ben giulionl op psn, dus als je nog iemand nodig hebt :)

Ikzelf zit nu met nog iets van tien dingetjes die ik moet doen, 2 races die maar niet lukken, 3 burning routes ofzo.
Die burnout auto's lukken me maar niet, crash steeds maar :(
De 500gt en v16 nog wat, die gaan steeds maar helemaal naar de windfarm, als het dan niet lukt moet ik dat hele pokke eind terug rijden.
Dat vind ik wel een groot gebrek aan burnout, dan zit je ergens waar je niets kan doen, terwijl je dan steeds maar terug moet naar downtown om opnieuw te beginnen.
Een retry functie was toch niet zoveel gevraagd ???

Hoop vanavond toch eindelijk in een gouden auto te cruisen!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuwe voor de PC-gamers die ook graag een Burnout op de PC willen spelen. Burnout Paradise komt naar de PC _/-\o_.

Bron: http://pc.ign.com/articles/872/872741p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:47:
Goed nieuwe voor de PC-gamers die ook graag een Burnout op de PC willen spelen. Burnout Paradise komt naar de PC _/-\o_.

Bron: http://pc.ign.com/articles/872/872741p1.html
Ik zag het net op de site ja, echt heel goed nieuws voor de PC-gamers onder ons, de eerste burnout ooit die op de pc komt. Heb het altijd jammer gevonden dat er geen burnout op de PC was, maarja onderhand heb ik gamen op de PC afgeschaft. Maar toch: goed nieuws!! :)

Het staat ook op de site van Criterion games zelf nu:
Burnout Paradise Announced for the PC

Burnout Paradise is coming to the PC.

For more information, check out the Live Podcast here on www.criteriongames.com at 1600 UK time and check the site for world-exclusive first in-game screenshots.

[ Voor 22% gewijzigd door ijskonijn op 09-05-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, kijk er echt naar uit. Eens kijken of de game het niveau van de eerste 2 delen uit de serie haalt, die waren echt overduidelijk de beste delen :). En dan nog eens de bonus van fatsoenlijke AA en high-res textures :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg die codes maar niet voor elkaar, heb er een aantal gevonden, maar het werkt niet :(
Heb overigens nog steeds de 40x stunt run en 1x multiplier te gaan.
Tevens een aantal online challenges, heb er nu 200 meen ik, maar als ik een game host komt er maar niemand bij :(
Moet nog wat showtime voor de straten, heb nu dus 74 auto's.
Maar wat doe ik fout? heb iets van tien codes, geen enkele werkt.
Moet ik ook de spaties doen bij de langere codes? (niet de namen, maar zoiets al zd84 dsaf3 etc.)

Ik heb mijn burnout via biz2, op het doosje staat de tekst in het engels en chinees... staat tevens op dat het een ntsc versie is. (kom ik nu pas achter, niets gemerkt op mijn tv.)
Vind het nog steeds een topgame, nu al over de 200 uur gespeelt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:11:
Ik krijg die codes maar niet voor elkaar, heb er een aantal gevonden, maar het werkt niet :(
Heb overigens nog steeds de 40x stunt run en 1x multiplier te gaan.
Tevens een aantal online challenges, heb er nu 200 meen ik, maar als ik een game host komt er maar niemand bij :(
Moet nog wat showtime voor de straten, heb nu dus 74 auto's.
Maar wat doe ik fout? heb iets van tien codes, geen enkele werkt.
Moet ik ook de spaties doen bij de langere codes? (niet de namen, maar zoiets al zd84 dsaf3 etc.)

Ik heb mijn burnout via biz2, op het doosje staat de tekst in het engels en chinees... staat tevens op dat het een ntsc versie is. (kom ik nu pas achter, niets gemerkt op mijn tv.)
Vind het nog steeds een topgame, nu al over de 200 uur gespeelt!!
De codes zijn Case sensitive, de spaties moet je ook doen!
Ik weet niet of alle codes werken met jou versie.zelf heb ik de EU versie en hierop werken maar een aantal codes.

Ze gaan volgens mij in de Cagney update het online host probleem (dat er niemand in je game komt) fixen.

Cagney feature list (www.criteriongames.com) :
New Freeburn Game Modes
• Road Rage
• Stunt Run (vs)
• Marked Man

Challenges
• 70 new timed multi-part challenges
• Leaderboards for these challenges that log your best time (as well as those people who did it with you)

Vehicles
• Hunter Olympus
• A secret Criterion Car!

New liveries
• Rossolini Tempesta Dream
• Crazysztof's Oval Steel Racer and Inferno Hippie Van
• A secret Criterion livery!

Ranked Race Changes
• Too much to report in this blog entry but click here for the full breakdown!

Custom Soundtracks
• Custom Soundtrack support on PS3

Other high-priority fixes and updates

• If you're in a 3 or more player challenge and a player drops out, the remaining players can still complete it (subject to it being a challenge that can handle this!)
• ‘Previously’ section on the search games list now displays Challenges, Today's Best and Freeburn game modes, making it loads easier to decide which game you want to join
• You can now view Leaderboards and Options in an online game
• You can now mute other online players in the show players screen
• You can now mute yourself if you have a PS3 Eye/Eye toy
• We've increased time-out for online races, and if all players complete the races within the timer, then you go straight to results
• The Airfield has been changed to help with the drivability of the area and make it a little easier to complete the hoop challenges
• Online cars now show damage - roll up to the start in a half-destroyed Hunter Cavalry and everyone else will see it!
• Added an stronger display message if you rule all of Todays Best
• The Easy Drive menu & Challenges page now loops from top to bottom
• Fixed the navigation system so that it takes into account the next check point in a race
• Fixed traffic not reappearing in Freeburn after a no-traffic race
• Fixed online races using Lawrence Road – it's been reporting finish distances with a little inaccuracy
• Revised 30+ car resets following crashes
• All new sound effects added for Easy Drive
• Driving backwards in Road Rage now ends the event as it does in Marked Man
• Option to invert camera axis for the look around camera on right stick
• Online player information made accurate on the instance a player goes through a checkpoint in races
• If you set VOIP mix to zero it is now saved correctly
• 1080i support for ‘almost HD’ sets
• Improved the Standard Definition rendering on PS3
• New highlight to show the player in Today's Best
• Easy Drive fades out if it's unused for 20 seconds
• Boost chaining no longer possible by drifting in open areas

Het blijft een meesterlijke game, je moet alleen geluk hebben online met je "groep" mensen dat er geen dodo's tussen zitten die de challenge verlaten als ie bijna klaar is (gelukig ook gefixt in cagney)

[ Voor 3% gewijzigd door HoefMeistert op 20-05-2008 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle codes die ik heb geprobeert :

B179 8M20 XA09 80FF GameStop Car for UK
E60J 8Z7T MS8L 51U6 Steel Wheels GT
G23X 5K8Q GX2V 04B1 Unlock the Steel Wheels Concept Car
bestbuy Unlockes Best Buy car. (Must have A rank license to use offline.)
circuitcity Unlocks Circuit City car (Must have a Burnout Paradise license to use offline.)
gamestop Unlocks Gamestop car. (Must have A rank license to use offline)
H211 1Z99 LZ00 00BB Unlocks Micromania car (Must have a C Class Burnout Paradise license to use offline.)
Z891 4K88 IN25 79AA Unlocks the PAL "Steel Wheels" GT (Must have a Burnout Paradise license to use offline).
walmart Unlocks Walmart car (Must have a Burnout Paradise license to use offline.)

Misschien ook handig voor de anderen die codes zoeken, dus ik zet ze hier maar neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 12:04
Voor de PS3'ers hier
A quick summary of what we can tell you about PlayStation Trophy support in Burnout Paradise:

* We will support PlayStation Trophies in a future update of Burnout Paradise
* (But if won't be in Codename: Cagney update)
* Trophies will be awarded based on your progress in your existing save game - so, when the update arrives the trophies you have earned will reflect the progress you've made in the game at that time (so you won't have to replay the game again to earn trophies)*

* We can reveal that this is why your Burnout Paradise save game has always been locked to your PlayStation Network id - so we could guarantee that when PlayStation Trophies arrived that your save game would reflect your progress.
Goed nieuws, met name dat je niet hele game opnieuw zal hoeven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, dat scheelt weer, zie mezelf niet opnieuw naar de 100% gaan.

Vraag me wel af of de trophies gewoon een 1op1 vertaling zijn van de achievements in het spel, of dat ze je nog stimuleren om bv met cagney aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Cagney komt 10 juli, nog 8 daagjes dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna 103% dus graag een online meeting voor de multipart challenges.
Was me eigenlijk niet duidelijk voor hoeveel spelers de nieuwe multipart challenges zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:44:
Bijna 103% dus graag een online meeting voor de multipart challenges.
Was me eigenlijk niet duidelijk voor hoeveel spelers de nieuwe multipart challenges zijn?
10 challenge per aantal mensen had ik ergens gelezen. Dacht tot 101% de max was... Waar haal je de andere 2% vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

101 % en dan verder alles doen
Dacht dat het 103 zou worden. geen idee waar ik het vandaan heb.
Ik moet nog steeds een aantal challenges doen, 2x 5 player, 5x 7 player etc
Dus hoop dat met de update weer wat betere spelers online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:45:
101 % en dan verder alles doen
Dacht dat het 103 zou worden. geen idee waar ik het vandaan heb.
Ik moet nog steeds een aantal challenges doen, 2x 5 player, 5x 7 player etc
Dus hoop dat met de update weer wat betere spelers online komen.
Je moet idd mazzel hebben met de mensen. Kom toch regelmatig in een room waar challenges worden gedaan en je ook nummers kan roepen welke je nog moet, beetje onder het mom van elkaar helpen :) Zelf een room hosten duurd soms lang voordat er mensen inzitten, voordeel is dan wel dat je de lamme takken kan kicken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Slecht nieuws voor de 360 bezitters:
The 3rd and most ambitious FREE software update for Burnout Paradise will arrive later than expected for Xbox 360 players.

We've picked up some additional bugs in our final test phase for the 360 version of Cagney and will delay until these issues are resolved.
De PS3 patch komt morgen wel vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Dat was toch al bekend? Dat hij de 14e zou komen?

Edit:
Oh je bedoelt dat hij nu ipv de 14e de 24e uitkomt?
Dat is wel jammer ja

[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 09-07-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet toch die draadloze router nu maar eens gaan installeren, ding staat er al weer een tijdje maar nog niet aan toe gekomen te installeren en zo'n update maakt he ttoch wel de moeite waard om er even voor te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

wheeler schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:19:
Slecht nieuws voor de 360 bezitters:

[...]

De PS3 patch komt morgen wel vrij.
Das wel jammer inderdaad, maarja ik ben pas opnieuw begonnen met Ninja Gaiden II dus ik krijg de tijd wel om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 08:08
heeft iemand de update op zijn PS3 al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

RC2

Resistance is futile

Update geinstaleerd, eerste keer meteen vastloper. Was nog het nieuws aan het lezen en drukte niet op start. Muziek speelde nog verder reageerde niets.
Na reset, alles weer ok. Heb nog geen custom muziek instelling kunnen vinden...

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik eerst ook niet maar je moet ingame op de analoog knop naar recht drukken en dan helemaal naar beneden voor soundtrack en dan custom kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 18:29
is burnout er eingelijk ook voor op de pc? ik heb het namelijk zo gauw nergens kunnen vinden.....

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gamer1009 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:38:
is burnout er eingelijk ook voor op de pc? ik heb het namelijk zo gauw nergens kunnen vinden.....
Windows-versie is TBA. Hij komt dus wel, maar niemand weet wanneer.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Zie playstation blog : http://blog.us.playstatio...-choppers-burnouts-bikes/

De bike's zijn dus toch gratis :D had altijd begrepen dat je hiervoor moest betalen... Niet dus :D

[ Voor 5% gewijzigd door HoefMeistert op 06-08-2008 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Er zaten nu toch ook 2 nieuwe auto's bij? Waarom zie ik die dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
De 2 nieuwe auto's zitten al in de huidige update (Cagney genaamd) en zijn alleen in de online modus in je garage terug te vinden. De komende update met motoren en dag/nacht cyclus was in eerste instantie betaalde content maar gaat nu blijkbaar ook gratis weg.

Heb nog geen spel meegemaakt waar zoveel aan gesleuteld is sinds de release, ik heb het idee dat ze dit mede doen om binnenkort een PC versie te introduceren met alles erop en eraan. Overigens wordt het nieuwe eiland wel betaalde content en wellicht blijft het hier ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Ik heb ze inderdaad nu gevonden, maar volgens mij kun je die alleen online gebruiken en hebben ze allebei geen boost? Wat is dat nou weer voor halfbakken zooi. Valt me wel tegen dan, nu gebruikt niemand ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
wheeler schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:38:
De 2 nieuwe auto's zitten al in de huidige update (Cagney genaamd) en zijn alleen in de online modus in je garage terug te vinden. De komende update met motoren en dag/nacht cyclus was in eerste instantie betaalde content maar gaat nu blijkbaar ook gratis weg.

Heb nog geen spel meegemaakt waar zoveel aan gesleuteld is sinds de release, ik heb het idee dat ze dit mede doen om binnenkort een PC versie te introduceren met alles erop en eraan. Overigens wordt het nieuwe eiland wel betaalde content en wellicht blijft het hier ook bij.
Eiland wordt Gratis, dit is meerdere malen aangegeven.
Martinspire schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:39:
Ik heb ze inderdaad nu gevonden, maar volgens mij kun je die alleen online gebruiken en hebben ze allebei geen boost? Wat is dat nou weer voor halfbakken zooi. Valt me wel tegen dan, nu gebruikt niemand ze.
Dat valt ook wel weer mee, zie toch redelijk veel mensen in de Rai-Jin rijden. Online Markmen met de olympus. Enige minpunt is dat je niet van auto kan switchen als je Markmen start.

[ Voor 26% gewijzigd door HoefMeistert op 06-08-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:53
Rai-Jin heeft geen boost nodig. Is de snelste auto in de game. Then again, vrij lastig rijden met dat ding. Is trouwens ook mega slap, dus een tikje, en je ligt op je dak.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog veel Burnout Paradise (PS3) online gamers bij gekomen na de laatste update? Het valt in ieder geval niet uit het aantal post op dit forum op te maken. Wel wordt er nog flink online gegamed.

Ik heb de game nu een maandje of 2 in bezit en speel het de laatste 2 weken wat vaker 's avonds nu ik er wat tijd voor heb. Echt een aanrader. Ik merk echter wel dat online nogal wat 'experts' aan het gamen zijn met de mooiste auto's met zilver en gouden skins en F1 bolides. Die kennen de map op hun duimpje en laten mij vaak alle hoeken van de stad zien (meestal zie ik die dan als het ware op z'n kop omdat ik net gecrashed ben of in de vangrail hang). Maar al doende leer ik het.

Zijn er nog meer rookies of intermediates op dit forum voeg dan gerust mij als 'friend' toe (experts mag natuurlijk ook maar dan kan het wel eens voorkomen dat ik een challange nog niet onder de knie heb).

PSN-ID: nielsan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week ook dit spel aangeschaft ..
Zit goed in mekaar dit spel , ziet er erg gaaf uit (plasma 42")

maar ben er net pas aan begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Gunner schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Windows-versie is TBA. Hij komt dus wel, maar niemand weet wanneer.
Ik heb December 2008 gehoord, en op GameSpot staat Q1 2009, maar aangezien het EA is zal het wel gepusht worden zodat het met de feestdagen in de winkels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook bij dit spel dat je automatisch dichter bij de tv gaat zitten ??

Ik heb het idee als ik op normale afstand (3,5 meter) veel detail mis en dan automatisch meer crash

De tv is trouwens een plasma 42 inch .. bij dit spel zit ik dan ook op 1,5 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:20:
Hebben jullie ook bij dit spel dat je automatisch dichter bij de tv gaat zitten ??

Ik heb het idee als ik op normale afstand (3,5 meter) veel detail mis en dan automatisch meer crash

De tv is trouwens een plasma 42 inch .. bij dit spel zit ik dan ook op 1,5 meter
Ik ga ook wel eens dichterbij zitten om afslagen of obstakels beter te zien.
Ik gebruik ook een koptelefoon. Dan hoor ik andere auto's beter aankomen (van achteren of voren) en bij races kun je dan beter horen dat je een afslag moet nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu op de PS3 online met die challenges bezig en dat is best fun, merkt ook dat de meesten tot nu toe gewoon hun best doen om mee te werken aan de challenge, niet iedereen weet even goed de weg, ik rij ook niet altijd de snelste route er naar toe maar wel leuk die challenges met een groepje.
PS3 id: CyclonusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
This week, we started to ramp up towards the release of our great FREE Bikes Pack. This one's pretty much complete now and in the final phase of testing. Here at the studio, most of the Burnout team have moved on to the next pack, which is trophies. But more on that soon, because today we want to spill a few details about bike gameplay.

The Bike Pack adds another 9-10 hours of gameplay to our already MASSIVE game, but it's important that we give you new things to do…not more of the same.
Dus eerst de motoren, daarna trophies en daarna dag/nacht updates. Ben erg blij dat deze game al zoveel extra content gekregen heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Eindelijk dus zichtbare bestuurders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Vraag me af hoe ze crashen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de vooruit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de bestuurders van de motoren verdwijnen bij de crashes.
Vind dat maar lomp, maar misschien moeten ze wel vanwege de PEGI/ESRB ratings die ze moeten aanhouden van het spel.

[ Voor 29% gewijzigd door Grannd op 23-08-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnout Paradise bike gameplay and night
http://nl.youtube.com/wat...KaHZT-zNc&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wel erg leeg op straat ineens?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Die crashes vallen wel héél erg tegen vind ik, maar het filmpje is wel maar van 28 juni dus misschien dat ze eerst vooral aan de gameplay hebben gesleuteld om daarna aan de crashes te werken. Het is trouwens gewoon een stukje uit 'Crash tv' van de developers, als je naar het gewone filmpje kijkt vertelt hij erbij dat hij ook de tijd weer versneld heeft naar 5 minuten voor een hele dag/nacht cyclus dus misschien heeft hij ook het verkeer op een lager pitje gezet om de motor en dag/nach cyclus wat beter te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Game sinds paar dagen (geruild tegen andere)

PSN : Capoeirist

Heb enkel nog de eerste auto en bak er nog niet veel van ;) slechts half uur kunnen spelen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:53:
Game sinds paar dagen (geruild tegen andere)

PSN : Capoeirist

Heb enkel nog de eerste auto en bak er nog niet veel van ;) slechts half uur kunnen spelen.
Ik heb er nu 44 meen ik. Gisteren weer even online geweest en dan merk ik dat ik nog niet zo goed ben. Wel leuk dat je dan bij het uitvoeren van online coop-challenges aangemoedigd wordt door andere spelers die al klaar zijn (via de ps-eye microfoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Laatst online: 09:52
Heb de game sinds gisteren en het valt me niet tegen. Ik denk dat de online challenges wat lastig gaan worden aangezien iedereen al klaar lijkt te zijn en wacht op de update.

Maar als ik het hier zo lees valt er wellicht iets te regelen voor ons noobs :) (stille hint)

PSN: politrix

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

politrix schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:35:
Heb de game sinds gisteren en het valt me niet tegen. Ik denk dat de online challenges wat lastig gaan worden aangezien iedereen al klaar lijkt te zijn en wacht op de update.

Maar als ik het hier zo lees valt er wellicht iets te regelen voor ons noobs :) (stille hint)

Lange tijd geleden dat ik Burnout gedaan heb maar het blijft een ontzettend gaaf spel. Misschien wel het leukste spel én waar ik de meeste tijd in heb zitten op de PS3. Was weer leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

politrix schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:35:

Ik zie echter het aantal online spelers toenemen de laatste tijd (als je het de burnout facts bekijkt waar de game sinds de laatste update mee start). Aangezien de game de laatste tijd ook een stuk goedkoper is geworden, er een aantal functionele updates gepland staan (bikes, dag-nacht cyclus, nieuw eiland) en binnenkort als PSN titel te downloaden is denk ik dat er toch een flink aantal nieuwe spelers bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Laatst online: 09:52
Wat me opvalt aan het spel online is wel dit.

Vandaag join ik een freeburn room met 2 andere mensen erin. Beide zitten op ruim 300+ challenges complete. De eigenaar gooit de room dicht en gaat gewoon van voor af aan alle 3 player timed en niet timed (ben naam kwijt) challenges afwerken. Blijft keurig wachten tot ik de lastigere dingetjes heb voltooid. 3 player gedaan, gooit room open laat 1 iemand toe en gooit de room dicht en begint lekker van vooraf aan met de 4 player challenges. Zelfde verhaal. Ik ken die hele gozer niet. Dat noem ik nog een samenwerken op het gebied van multiplayer! Hulde voor de burnout community!

Shiver jij ook nog bedankt trouwens!

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Sinds lange tijd geleden heb ik gister weer eens burnout in mijn ps3 gestopt en na het downloaden van update 1.3 viel mij op dat, de blue-ray lens veel minder aan het zoeken is naar data op de disk. Voor zover ik me kan herinneren was bijvoorbeeld bij het uitkiezen van je auto's de lens veel aan het zoeken, nu hoor ik hem amper meer. Deze verbetering naast de zichtbare verbeteringen zoals nieuwe menu layout en mogelijkheden vind ik dit echt een ontwikkeling die meer game developers zouden moeten gaan toepassen. Een wat 'oudere' game opfrissen met nieuwe layout en mogelijkheden en niet zoals andere alleen nieuwe personages oid toevoegen. Toppie! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er al een datum bekend dat de update met motoren enzo uitkomt ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennus2006 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:19:
Is er al een datum bekend dat de update met motoren enzo uitkomt ?
September - geen exacte datum bekend. Deze week begint de ramp-up.
In de herfst is het eiland gepland,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevermind (oude bericht verwijderd).

[ Voor 154% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

RC2

Resistance is futile

van de criterion website vandaag:

We're finally able to announce that our latest free downloadable Burnout pack bikes will be out 18th September!!!

It's tough to give specific dates on downloadable content, because we don’t know for certain until the last minute. But hey, we're really excited about bringing bikes to Burnout, so we're going to take a chance and tell you that we're aiming for September 18 – that's this coming Thursday!

If you missed our earlier posts, here's what's coming:

Pick from 2 motorcycles featuring male or female characters and start on a whole new progression to earn your Bike License.
38 new against-the-clock race events – Burning Ride and Midnight Ride.
A brand new in-game 24 hr day / night cycle that impacts traffic density and available events. (It's fully customisable – you can make it day/night/change the clock speed – it's up to you.)
Dynamic weather brings an all-new look to Paradise City
And if that's not enough, we've got 70 more Freeburn Challenges too

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Tot nog toe de enige developer die écht goed met DLC omgaat wat mij betreft. Dit voegt gewoon echt wat toe. Hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Willybubba schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:01:
Tot nog toe de enige developer die écht goed met DLC omgaat wat mij betreft. Dit voegt gewoon echt wat toe. Hulde.
Helemaal mee eens inderdaad, de eerste update was vooral online, maar met deze bike update komen dus ook offline een hele hoop challenges weer erbij, Hulde!
Vooral de dag/nacht cyclus spreekt me erg aan (die zit ook in de bike update). Racen in het donker met minder verkeer 8)
Nog 3 dagen als het goed is!

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 15-09-2008 15:50 ]

Verwijderd

Vandaag bikes en day-night cycle.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Yep! :)
Kwam daar zelf gisteren pas achter. De update zou al online moeten staan, heb ergens gelezen dat deze om 9:00 (Nederlandse tijd) online zou komen. Iemand al gecheckt?
Ik ben aant werk, kan pas om 17:30 kijken :(

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste