• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is de update al online?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Heb wat rondgezocht, schijnbaar is de PS3 update al online, de 360 versie nog niet

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
ijskonijn schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:16:
Heb wat rondgezocht, schijnbaar is de PS3 update al online, de 360 versie nog niet
Ook al iets bekend over de grootte anders moet ik ff belletje doen dat de ps3 al aan wordt gezet :+

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

HammerNL schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:53:
[...]

Ook al iets bekend of de grootte anders moet ik ff belletje doen dat de ps3 al aan wordt gezet :+
154mb

PSN: Shiver23

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Update voor de 360 is er! 445,36MB

• HammerNL
  • Niet online
Giant87 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:37:
ehm... :? Mis ik als ps3 bezitter nu iets

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Giant87 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:37:
Nice! En nu de tijd om krijgen tot 17:00 :+

• DennusB
  • Niet online
Heb de update gedownload, motoren zijn er inderaad.
4 stuks, je krijgt er al 2 als je voor het eerst opstart.
En alles jezus, wat rijdt het weer lekker zeg.
Het is niet normaal, perfect gewoon!

Echt een top update!! :D

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

HammerNL schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:45:
[...]

[...]

ehm... :? Mis ik als ps3 bezitter nu iets
(Onwaarschijnlijk) misschien stond er al data op de disc, die je voor de 360 moet downloaden. Wel een groot verschil. Het is trouwens echt een goede update. Voor motoren zijn weer een berg challenges te halen off- en online, via een eigen license. En de dag en nachtcyclus is ook erg mooi gemaakt. Daar gaan weer een paar uurtjes inzitten zie ik al. :|

• Giant87
DennusB schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:03:
Heb de update gedownload, motoren zijn er inderaad.
4 stuks, je krijgt er al 2 als je voor het eerst opstart.
En alles jezus, wat rijdt het weer lekker zeg.
Het is niet normaal, perfect gewoon!

Echt een top update!! :D
Waar kan je ze vinden? 8) Zie ze nog niet in het rijtje staan, misschien ff burnout opnieuw opstarten..

//edit, "The download content appears to be damaged and can not be used" :( Even opnieuw.

[ Voor 18% gewijzigd door Giant87 op 18-09-2008 12:16 ]

• DennusB
  • Niet online
Giant87 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:14:
[...]

Waar kan je ze vinden? 8) Zie ze nog niet in het rijtje staan, misschien ff burnout opnieuw opstarten..

//edit, "The download content appears to be damaged and can not be used" :( Even opnieuw.
Hier werkte de update vlekkenloos :)
Is het bij jou ook al gelukt ondertussen?

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:52
mss een aankoop tip:
in Carrefour Belgie is de ps3 versie nu te verkrijgen voor 26€ (is zelfs goedkoper als op webshops!) :9~

• Walkman
  • Niet online
Bij de Media Markt (in ieder geval NL) is Burnout nu 28 euro, heb 'm dinsdag gekocht dus mooi op tijd voor de update en heel veel spelplezier :)

• Giant87
Ja werkt nu, even de cache opgeschoond van de 360. Daarna bij opstarten burnout kreeg ik een snelle update en nu werkt het :)

Hoe werkt het?
Vanuit het Dashboard ga je naar de tab System en kies je voor Memory. Vervolgens selecteer je de HDD (of MU als je deze als primaire opslag gebruikt), kies je Device Options (Y) en voer je achterelkaar met de controller de volgende code in: X, X, LB, RB, X, X. Er wordt nu gevraagd of je onderhoud wilt uitvoeren. Kies voor Yes. De cache wordt nu opgeschoond. Dit proces gaat meestal vrij snel, maar het kan ook wat langer duren dus heb hiermee geduld. Verwijder tijdens dit proces nooit de HDD en/of MU en zet je console niet uit.
DennusB schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:29:
[...]

Hier werkte de update vlekkenloos :)
Is het bij jou ook al gelukt ondertussen?

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:04
Een hele leuke update. Vanavond eens kijken hoe het eruit ziet als het nacht wordt. Voor de motoren zijn er nacht races die je nu (overdag) niet kunt rijden.

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Je kan zelf als je op select drukt en dan paar keer op R1 of L1 zelf gewoon de tijd naar een vast tijdstip zetten of een snellere cyclus kiezen. Bij Xbox iets andere knoppen mss, maar je moet in het hoofdmenu komen (niet bij het menu van je directional pad).

[ Voor 28% gewijzigd door Grannd op 18-09-2008 17:55 ]

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Burnout paradise besteld, update heeft mij meteen overhaalt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteravond even met de bikes gereden. Speelt heerlijk en het geluid van die motoren is echt goed. Meteen online gegaan en met (ik dacht) 10 man wat challenges gedaan. Met z'n tienen tegelijk een wheelie doen was echt leuk om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Frijns.Net schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:50:
Een hele leuke update. Vanavond eens kijken hoe het eruit ziet als het nacht wordt. Voor de motoren zijn er nacht races die je nu (overdag) niet kunt rijden.
Moet je even in het optiesmenu kijken, daar zit een optie "Time of Day", hiermee kun je het dagdeel instellen, je kunt 'm ook "vastzetten" op een bepaald dagdeel, dus ook op nacht, dan blijft het altijd nacht. De optie dat ie gelijk loopt met de lokale tijd is wel lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Erg leuke update, vooral dag/nacht cyclus geeft de game weer een compleet nieuwe look. Ik reed vanochtend (realtime en ingame ;)) even en er hingen gewoon mistbanken in de straten van Paradise City. Erg mooi gedaan.

De motoren missen een burnout functie, de roadrules zijn erg goed te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

wheeler schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:00:
Erg leuke update, vooral dag/nacht cyclus geeft de game weer een compleet nieuwe look. Ik reed vanochtend (realtime en ingame ;)) even en er hingen gewoon mistbanken in de straten van Paradise City. Erg mooi gedaan.

De motoren missen een burnout functie, de roadrules zijn erg goed te halen.
Eerlijk gezegd vind ik de Burning routes met die motoren ietsjes te makkelijk, sommige met auto's die haalde je soms net op een seconde, bij de motor routes heb ik altijd wel genoeg tijd over, maar ach, dat mag de pret niet drukken, ze rijden zo lekker, vooral door die bergen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
vind de motoren ietwat tegenvallen eigenlijk. Natuurlijk geweldig dat ze gratis content toevoegen, maar vooral de physics en de crashes van de motoren kunnen mij niet echt bekoren. Toch wel belangrijk, zeker omdat crashes van de auto's zo goed zijn uitgewerkt.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Kun je het weer ook aanpassen op het moment dat jij dat wil? Gister heb ik max 15min gespeeld en kon alleen de optie om de tijd aan te passen vinden. Geluid van motoren is super, en besturing ook. Animatie van de bestuurder van de motor zijn ook lache als je de motor start of ff stil staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:51:
vind de motoren ietwat tegenvallen eigenlijk. Natuurlijk geweldig dat ze gratis content toevoegen, maar vooral de physics en de crashes van de motoren kunnen mij niet echt bekoren. Toch wel belangrijk, zeker omdat crashes van de auto's zo goed zijn uitgewerkt.
Ik ben gisteren daarom ook weer lekker online geweest met de auto's. Ook even met de bikes, maar de dag- nacht cyclus is ook erg gaaf met de auto's.

Ik denk dat ik nog even moet uitzoeken hoe ik nu een beetje fatsoenlijk kan stunten met die bikes. Is er ergens een tutotial voor te vinden?

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik wilde ook gelijk de update doen, maar heb geen gold account en moet dus wachten totdat ie op silver beschikbaar is :( :(

Iemand een idee hoelang dat duurt ??

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Henkus schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 06:49:
Ik wilde ook gelijk de update doen, maar heb geen gold account en moet dus wachten totdat ie op silver beschikbaar is :( :(

Iemand een idee hoelang dat duurt ??
Dat duurt, zoals bij alle gratis content op Xbox Live, een week. Vanaf aankomende donderdag kunnen alle Xbox Live Silver gebruikers de update downloaden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:33

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb hem vanmiddag bij de MM in Enschede voor € 28,- opgehaald, erg tof en vooral andere auto's slopen is mijn ding :P

Maar als ik aan het rijden ben, krijg ik af en toe een tellertje bovenin, wat moet ik dan doen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Christiano007 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:28:
Ik heb hem vanmiddag bij de MM in Enschede voor € 28,- opgehaald, erg tof en vooral andere auto's slopen is mijn ding :P

Maar als ik aan het rijden ben, krijg ik af en toe een tellertje bovenin, wat moet ik dan doen?
De road rule verslaan (de hele weg sneller afleggen dan wat op de teller staat).
Als je ze allemaal hebt ... krijg je een vette kar.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:33

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 18:27:
[...]

De road rule verslaan (de hele weg sneller afleggen dan wat op de teller staat).
Als je ze allemaal hebt ... krijg je een vette kar.
Ahaa ok

Net anderhalf uur online gedaan, waren ook nog 2 andere Nederlanders die net begonnen waren. Dat racen is echt wel geinig online, vooral als ze host de meest trage bak kiest die er is en dan moet je iets van 6 miles :D

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nodig de ps3 aanzetten geloof ik, wist niet dat deze update zo snel al uit zou komen :)
Voor diegenen die online willen gamen: giulionl (PSN)

Verwijderd

Gisteren lagen de servers er vaak uit. Volgens mij hebben ze er bij Criterion geen rekening mee gehouden dat er nogal wat online gamers bij zijn gekomen de laatste tijd.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:57:
Gisteren lagen de servers er vaak uit. Volgens mij hebben ze er bij Criterion geen rekening mee gehouden dat er nogal wat online gamers bij zijn gekomen de laatste tijd.
Ik speel vaak online sinds de bike pack uit is, nog niks gemerkt van servers die eruit lagen of disconnects ofzo...Xbox Live trouwens, jij ook?

Verwijderd

ijskonijn schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:19:
[...]

Ik speel vaak online sinds de bike pack uit is, nog niks gemerkt van servers die eruit lagen of disconnects ofzo...Xbox Live trouwens, jij ook?
Nee, PS3.
Het lag niet aan mijn connectie, alleen bij Burnout had ik het probleem. Was wel gisteren rond 22:00 uur tot 23:00 uur. Misschien was het iets tijdelijks. Je zag zo'n 100 online sessies, dan viel de connectie weg en duurde het lang voordat ik weer connectie kreeg (connecting to server....duurde lang) vervolgens zag ik maar een paar sessies en liep het aantal weer snel op.

Als mijn wifi-connectie niet goed is dan krijg ik een melding dat er geen connectie met de router is. Dus dat was niet het geval.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:39:
[...]

Nee, PS3.
Het lag niet aan mijn connectie, alleen bij Burnout had ik het probleem. Was wel gisteren rond 22:00 uur tot 23:00 uur. Misschien was het iets tijdelijks. Je zag zo'n 100 online sessies, dan viel de connectie weg en duurde het lang voordat ik weer connectie kreeg (connecting to server....duurde lang) vervolgens zag ik maar een paar sessies en liep het aantal weer snel op.

Als mijn wifi-connectie niet goed is dan krijg ik een melding dat er geen connectie met de router is. Dus dat was niet het geval.
Ik weet wel dat ze bij Criterion inderdaad eigen servers hebben, misschien dat er bij hun iets niet goed zat. Moet je anders eens kijken op het forum van www.criteriongames.com, zie je vast wel wat klagende mensen als je niet de enige bent ;)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

de teophy patch is beschikbaar voor de ps3. Tegen alle eerdere berichten in moet je alles opnieuw halen. Wat een teleurstelling.

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:59:
de teophy patch is beschikbaar voor de ps3. Tegen alle eerdere berichten in moet je alles opnieuw halen. Wat een teleurstelling.
Dat ga ik dus niet doen.

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Shiver23 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:59:
Echt ZWAAR balen :( Zit je dan 101%... K zooi.
Miss ff mn save bacuppen en trophies scoren, ze zijn wel ERG makkelijk... Maar ja kost je toch weer heel wat uurtjes :'(

PSNID : HoefMeistert

• wheeler
Het was te verwachten, bij alle ps3 games moet je de trophies halen door spel (opnieuw) te spelen dus ik vond het al knap dat zij daar iets opgevonden hadden.

Verwijderd

Het had hier gewoon moeten kunnen, aangezien je ook geen savegames kon downloaden enzo. Is wel een enorm bittere pil. Als ze maar niet denken dat ik nog een keer naar de 101% ga...

Was ervanuit gegaan dat je nog wat extra trophies kon halen voor de motorchallenges. Wat ik dan weer een goede motivatie vond om het weer te gaan spelen. Dit is gewoon kut... zeg dan niets van te voren

[Edit] Natuurlijk wel enorm veelk respect voor criterion voor de zoveelste gratis update die ze uitbrengen voor een spel dat al 10 maanden op de markt is!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 13:44 ]

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ok, iemand enig idee hoe ik die day/night cycle disable?

Aunt bunny is coming to get me!

• Walkman
  • Niet online
Kan je gewoon in de opties doen door de tijd van de dag vast te zetten...

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Walkman schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:33:
Kan je gewoon in de opties doen door de tijd van de dag vast te zetten...
argh, over heen gekeken. thnx a million. dat donker trek ik niet :)

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Ja.. super.. dat heb ik ook.. als het donker is gaat het helemaal te.. f*cking snelllll

• wheeler
Ik was op 60% met de game maar denk dat ik gewoon even helemaal op nul begin om alle trophies meteen mee te pakken.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ben ook even opnieuw begonnen. Savegame naar een ander profiel gekopieerd, en toen bij mijn eigen profiel verwijderd. Toen dus opnieuw begonnen. Na een uurtje spelen zat ik al op 21% van de trophies. Gaat dus vrij snel omdat ze nogal makkelijk te halen zijn. Je hoeft hem niet 101% te halen om hem uit te spelen. Je hoeft bvb niet alle smash gates te halen (alleen 200) en niet alle billboards. Wel moet je je burnout license halen, en dat had ik in mijn vorige savegame nog niet eens, dus dat wordt wel ff knallen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sluuz schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:55:
Ben ook even opnieuw begonnen. Savegame naar een ander profiel gekopieerd, en toen bij mijn eigen profiel verwijderd. Toen dus opnieuw begonnen. Na een uurtje spelen zat ik al op 21% van de trophies. Gaat dus vrij snel omdat ze nogal makkelijk te halen zijn. Je hoeft hem niet 101% te halen om hem uit te spelen. Je hoeft bvb niet alle smash gates te halen (alleen 200) en niet alle billboards. Wel moet je je burnout license halen, en dat had ik in mijn vorige savegame nog niet eens, dus dat wordt wel ff knallen.
Je moet zelfs Elite halen voor de Platinum toch? Dan moet je alsnog alle gates en billboards halen.
Najah, zit nu weer op 24% qua trophies, maar de dikste trophies ben je echt wel een flink aantal uurtjes zoet mee. Bike 100%, al die @#$ showdowns. Denk echt niet dat ik burnout ooit op 100% krijg. Maar ja, die trophies werken wel om het spel nog eens te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Shiver23 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:39:
[...]

Je moet zelfs Elite halen voor de Platinum toch? Dan moet je alsnog alle gates en billboards halen.
Najah, zit nu weer op 24% qua trophies, maar de dikste trophies ben je echt wel een flink aantal uurtjes zoet mee. Bike 100%, al die @#$ showdowns. Denk echt niet dat ik burnout ooit op 100% krijg. Maar ja, die trophies werken wel om het spel nog eens te doen.
Elite license is niet nodig. Burnout is genoeg :) Gelukkig maar, gaan toch nog wel wat uurtjes inzitten.
Platinum is alle Burnout Trophies, niet Paradise Awards...
Wordt waarschijnlijk Burnout Lic halen en dan mn oude save weer terug! Heb ik in iedergeval 101 + challenges weer terug... Blijft balen :(

[ Voor 3% gewijzigd door HoefMeistert op 26-09-2008 08:13 ]

• carlhendrix
  • Laatst online: 02-09 23:50
Sinds gisteren ookin het bezit van Burnout, voor de PS3... Super tof spel, heb de demo gespeeld op de XBOX360.

Moet wel zeggen dat ik heel erg moet wennen aan het free roaming gebeuren, in het begin echt te chaotisch voor me. Meteen toen ik de BD erin deed de "Bike update" binnengehaald.. Super vet..Speel overigens ook online af en toe... PSN: carlhendrix

Speel m overigens met een G25, wel lachen alleen stom dat die koppeling dan ook meteen een rem is......

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

Ik heb hem nu ook een aantal dagen, fantastisch spel, vooral dat free roaming heeft wel wat. Even wennen inderdaad dat je elke keer naar een stoplicht moet rijden.. Wat ik wel heel erg mis, dat je een mode hebt waarin je een bepaalde crash moet maken en daar dus punten voor krijgt... Je weet wel, vol op een kruispunt inrijden en dergelijke. Of zie ik iets over het hoofd? Dit vond ik wel erg stoer namelijk. Ook helaas dat er geen split screen in zit.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Laatst online: 28-09-2022
Gewoon LB+RB dan krijg je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

thr- schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:23:
Gewoon LB+RB dan krijg je het.
Dat is helaas alleen totaal iets anders, de Crash Junctions uit de vorige Burnouts zijn helaas niet meer in Paradise aanwezig. Daarvoor in de plaats is de Showtime mode gekomen. Showtime is verslavend, maar is naar mijn mening lang niet zo leuk als de Crash Junctions waren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ja maar dan spring je al crashend met je auto over de straten ;) Ik bedoelde echt die soort van missies zeg maar. Dat je zo stoer mogelijk op een vrachtwagen moet beuken bijv.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een groot gemis inderdaad, de crash modus. Showtime is haalt dat bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik ben op nieuw begonnen om alle trophies te halen, moet zeggen dat de 2de keer spelen veel sneller gaat. Komt grotendeels omdat ik de stad al aardig ken.

De motoren vallen me nu toch aardig tegen; alle challlenges haal je op je duimpje en zonder burnout is het toch rechttoe-rechtaan. Ook zijn er geen hekken en reclameborden te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ben bezig met de Bikes. Rijdt best lekker, geniaal zo'n gratis update. Meer van dit :D

Enige jammere is dat je na een crash soms behoorlijk gedesorienteerd kan zijn :S

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Net heb ik Burnout ook maar besteld. Na de bike update was ik gelijk om :) Ben benieuwd! Voor €25,29 kan ik in ieder geval geen bult vallen.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:35
Erg leuk spel vorige week gekocht. Wat een snelheid zit er in die game en 60 fps. De stad ziet er ook super gelikt uit. Beter dan die GTA4 meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hoe kan ik opnieuw beginnen met Burnout? Ik kan in het spel geen optie om overnieuw te beginnen vinden. Moet ik m'n savefile weggooien ofzo? (PS3 versie)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Meelobee schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:01:
Hoe kan ik opnieuw beginnen met Burnout? Ik kan in het spel geen optie om overnieuw te beginnen vinden. Moet ik m'n savefile weggooien ofzo? (PS3 versie)
Ja, je moet je oude savegame weggooien ( in het xmb ondere savedata). Ik heb het spel ook nog niet zo lang maar ik speel hem voortdurend. Echt een vette game en verslavend. Ik wil elke keer een nieuwe auto halen. En het feit dat je je eigen muziek kan eronder kan zetten is ook zeer relax. Alleen het auto's halen gaat niet zo snel. En je krijgt vaak van die aparte bakken. (roze pimpbakken, SUV of een oldtimer) Wanneer ga je echte mooie racebakken krijgen?
Ik hoop dat ze er nog eens een update maken waarin de crashmode uit Burnout2 weer terugkomt. Die was ook erg verslavend..Kunnen we niet een petitie maken ofzo naar Criterion games? :P

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ze zijn nog niet helemaal klaar met de content voor de patches, maar volgens mij komen er nog 1 of 2 en wellicht kan daar weer een crashmode in zoals deze in eerdere burnouts zat. In principe vindt ik de showtimes niet zo geweldige toevoeging, zeker omdat je score erg afhankelijk is van de willekeur van aantal bussen.

Criterion heeft ook Flickr account met veel materiaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
wheeler schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:57:
Ze zijn nog niet helemaal klaar met de content voor de patches, maar volgens mij komen er nog 1 of 2 en wellicht kan daar weer een crashmode in zoals deze in eerdere burnouts zat. In principe vindt ik de showtimes niet zo geweldige toevoeging, zeker omdat je score erg afhankelijk is van de willekeur van aantal bussen.

Criterion heeft ook Flickr account met veel materiaal
Het zou zeer vet zijn als er een crashmode inkomt. Ikzelf betwijfel het, maar hoe tof zou het zijn om bijvoorbeeld online met zijn vieren op een kruising te staan en dan te kijken wie de meeste damage maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg vandaag mailtje dat Burnout Paradise via de PS store nu te koop is voor 29,95. Interessant of na zo'n tijd (9 maanden?) het niet echt waard?

Ik heb zelf al Burnout 3 (takedown) voor de PS2, waar nog geen free roaming in zat. Na GTA4 beetje grijs te hebben gespeeld, opzoek naar wat nieuws :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
SinergyX schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:39:
Kreeg vandaag mailtje dat Burnout Paradise via de PS store nu te koop is voor 29,95. Interessant of na zo'n tijd (9 maanden?) het niet echt waard?

Ik heb zelf al Burnout 3 (takedown) voor de PS2, waar nog geen free roaming in zat. Na GTA4 beetje grijs te hebben gespeeld, opzoek naar wat nieuws :)
Let op in de winkels kost deze game ook nog maar 29 euro. Ik heb hem zelf ook pas gehaald. Vette game veel snelheid leuke mutliplayer voor mij was de game die 29 euro dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Persoonlijk vind ik de motoren lekkerder rijden dan de autos. Voornamelijk ook omdat ze sneller gaan zonder boost. Ik vraag me echter wel af wanneer er een grotere map komt, want die challenges van de motoren waren ronduit m a k k e l i j k en binnen een paar dagen had ik alles weer volledig compleet...

spoiler:
Overigens rijd ik nu met een Duitse motor omdat er geen Nederlands kleurenschema is voor die laatste motor : /

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:39:

Ik ken de voorgangers niet maar Burnout paradise speel ik nu al een paar maanden en heb 'm helemaal compleet. Toch blijft het erg leuk om online challenges, stunt runs, road rages en marked man te spelen.

Ik heb er nu 178h 27m speeltijd opzitten (30 euro is bijna voor niks)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch maar gehaald, direct na installatie kwam ik nagenoeg direct op een nederlandse server terecht (iemand uit mijn friendlist mischien?). Ik heb amper auto's maar heb erg gelachen. Auto's rijden erg arcade, maar toch eigelijk best lekker. Ziet er allemaal erg mooi uit, motoren gaan bizar hard en online werkt alles toch best goed.

En natuurlijk het snelheids gevoel, man wat gaat dat hard voor je gevoel. Topsnelheid is het maar gokken, crashes zijn mooi in de replay. Grootste minpunt blijft de radar, weinig op te zien en imho wat te klein. (zoals bij GTA bv zoomde hij uit naarmate je sneller ging).

Overall, best happy met de aankoop :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
SinergyX schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:22:
..
Grootste minpunt blijft de radar, weinig op te zien en imho wat te klein. (zoals bij GTA bv zoomde hij uit naarmate je sneller ging).

..
Klopt; maar door het gemis aan duidelijke navigatie ga je de stad wel perfect kennen. Ik zit nu op 50 speeluur (ben opnieuw begonnen ivm trophies) en ken nu bijna elke straat/steeg en dan is de kick extra groot als je tussen 2 geparkeerde auto's doorschiet een shortcut in zonder op een kaartje hebt zitten turen. Bij GTA4 ga je toch teveel op GPS af. Voor mij is dit nadeel nu eerder een voordeel.

Gisteren even online gereden maar omdat niet iedereen zich verzamelde kwam ik niet toe een challenge te starten. Als iedereen dedicated meedoet is het vet, anders blijft het vooral een frustratie in wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb later nog wat online gedaan, met die challenges. Meestal vrij simpele, je moest 5 burnout borden neermaaien, je moest bij gebouw X een X meter springen etc. Maar de eerste online die ik deed was op een afgelegen (vliegveld?) terein, met echt leuke challenges. Tag-hunt, volledig rondje rijden, revenge nogwat, jammer alleen dat mijn wagen nagenoeg altijd werd gewrecked door die andere (die ongetwijfeld 10x beter wagen hebben).

Maargoed, moet nog veel oefenen en leren, zelf vind ik die wegen helemaal links op de map erg leuk, beetje racen tegen elkaar op de motor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Hoe krijg je die Tiger GT skin voor de Carson GT Concept?
Hij staat er bij mij niet tussen, ook niet als ik eerst online ga en dan in de Junkyard kijk...
Hetzelfde met die andere 2 skins (ene voor de Tempesta en ene voor dat busje)

[ Voor 20% gewijzigd door ijskonijn op 14-10-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet echt hoe ik nou precies opnieuw kan beginnen en mijn savegame weer terughalen nadat ik alle trophyes heb..... Dat kan toch wel?
Naar memory stick copy, opnieuw doen en tropheys halen, daarna backup terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:14:
Ik snap niet echt hoe ik nou precies opnieuw kan beginnen en mijn savegame weer terughalen nadat ik alle trophyes heb..... Dat kan toch wel?
Naar memory stick copy, opnieuw doen en tropheys halen, daarna backup terugzetten?
Correct.
1. Backup je huidige save
2. Verwijder je save en start Burnout, hij zal nu een nieuw "frisse" save maken
3. Haal je Burnout License (je zal dan de meeste trophies wel hebben)
4. Backup je save en verwijder deze.
5. Plaats je oude save terug

Als je je bike license nog niet op 100% hebt zou je dat bv eerst kunnen doen met de save welke je op dit moment speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het nogal druk, dus moet zowieso alles van de bikes nog halen. Ik denk dat dat misschien handiger is met de nieuwe save?

Edit:
De bikes tellen voor mijn psn account? dus die tropheys hou ik als ik opnieuw begin?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Van de week ook voor 30 euri's gekocht, en voor dat geld is het zeker wel te doen.
Gewoon een lekkere arcade racer met een hoge funfactor.
Oke, als je veel crasht worden de vele slomo's misschien wat saai, maar dat weet je van tevoren ;)
Jammer ook dat je geen "waypoint" op de minimapje kan zetten. Je moet echt alles zelf zoeken..... maar gelukkig is de map niet heel groot.

Een vraag:
Op sommige wegen kan je de beste tijd op die weg rijden, maar hoe doe je dat?
Moet je gewoon als een gek over de weg scheuren tot het eind of moet je dat activeren net als de showtime mode?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:04:

Een vraag:
Op sommige wegen kan je de beste tijd op die weg rijden, maar hoe doe je dat?
Moet je gewoon als een gek over de weg scheuren tot het eind of moet je dat activeren net als de showtime mode?
Gewoon van begin tot eind over de weg naar keuze rijden. Het wordt dan automatisch gestart.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
leech1984 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:21:
[...]

Gewoon van begin tot eind over de weg naar keuze rijden. Het wordt dan automatisch gestart.
Ik heb zo een flink aantal beste tijden kunnen maken door straten op een volgens door te rijden. Sommige straten liggen aan elkaar dus als je daar met topsnelheid induikt heb je meteen kans op een goede tijd.

Ik blijf de roadrules (crash en tijd) toch minder leuk vinden, zeker als ik nu op mijn kaart kijk en daar in verre uithoek nog zie dat ik ergens een showtime mis. Overigens heb ik nu wel alle hekken gecrashed met behulp van deze tool want de laatste 10 waren best lastig te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

P.E.No.1 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:10:
[...]
En het feit dat je je eigen muziek kan eronder kan zetten is ook zeer relax. Alleen het auto's halen gaat niet zo snel.
Heh? Sinds wanneer kan dat? En hoe werkt het? Kan je in de opties net zoals bij WipeOut HD dan gewoon je eigen albums selecteren die op de HD geïnstalleerd staan?

Games spelen met eigen muziek vind ik gewoon heel leuk. En ik denk dat Death Magnetic wel ideale muziek is om Burnout Paradise mee te spelen. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
DarthDavy schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:39:
[...]

Heh? Sinds wanneer kan dat? En hoe werkt het? Kan je in de opties net zoals bij WipeOut HD dan gewoon je eigen albums selecteren die op de HD geïnstalleerd staan?

Games spelen met eigen muziek vind ik gewoon heel leuk. En ik denk dat Death Magnetic wel ideale muziek is om Burnout Paradise mee te spelen. :P
De onderste optie in het "Easy Drive" (druk op de d-pad naar rechts) is "Custom Soundtrack"
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:11:
Ik had het nogal druk, dus moet zowieso alles van de bikes nog halen. Ik denk dat dat misschien handiger is met de nieuwe save?

Edit:
De bikes tellen voor mijn psn account? dus die tropheys hou ik als ik opnieuw begin?
Correct een gehaalde trophy hou je gewoon, deze is gelinkt aan je PSN account. Echter is er wel een soort van link. Ik had een nieuwe saver gestart en daar de burnout license gehaald, tevens de online Freeburn challenges. ik had echter ook 8 timed challenges gehaald. Ik mijn save terug gezet (denk die laatste 2 haal ik wel met mn normale save ). Die vlieger ging echter niet op. Moest mn temp save weer terug zetten en 2 challenges halen voordat ie verscheen. Dit is wel iets om op te letten ;-)

[ Voor 44% gewijzigd door HoefMeistert op 24-10-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de criterion site:

Burnout Paradise Pack 4 We'll be unveiling the full content of our next downloadable pack on 31st Oct '08. Of course, we'll bring you all the detail here on www.criteriongames.com. You can expect this pack in Spring '09.

Burnout Paradise Pack 5 will be announced on 7th November 2008. Check back to www.criteriongames.com on that day for all the detail. You can expect this pack in Spring '09.

Burnout Paradise Pack 6 will be announced on 14th November 2008. Check back to www.criteriongames.com on that day for all the detail. You can expect this pack in Spring '09.

Burnout Paradise Pack 7 will be announced on 21st November. Check back to www.criteriongames.com on that day for all the detail. You can expect this pack in Spring '09.

http://www.criteriongames.com/packs/coming_soon.php

IK zie alleen nergens meer The Island.....pack.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ze zijn inderdaad een beetje hun pack content door elkaar aan het gooien. Sowieso is de benaming plotseling niet meer namen (Cagney, Davis) maar nummers, maar gaan ze ook in korte tijd alle content bekend maken.

Denk dat in de patch wel The Island zit, al is mijn voornaamste vraag of het wel gratis DLC gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
wheeler schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:32:
Ze zijn inderdaad een beetje hun pack content door elkaar aan het gooien. Sowieso is de benaming plotseling niet meer namen (Cagney, Davis) maar nummers, maar gaan ze ook in korte tijd alle content bekend maken.

Denk dat in de patch wel The Island zit, al is mijn voornaamste vraag of het wel gratis DLC gaat worden.
Volgens mij hadden ze toch al aangegeven dat The Island niet gratis zou worden?

En dat ze nu die packs nummeren is inderdaad wel raar. Vond die namen juist wel handig. Maar hoop niet dat ze nu allerlei content in 300 verschillende packs gaan doen waar je dan de hoofdprijs voor betaald.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Ik denk niet dat de content gratis zal worden. Als je al ziet wat we tot nu toe gratis hebben gehad. Ze kunnen niet bezig blijven lijkt me. Er zal toch ook wel weer wat verdient moeten worden bij criterion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Kimo schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:38:
Ik denk niet dat de content gratis zal worden. Als je al ziet wat we tot nu toe gratis hebben gehad. Ze kunnen niet bezig blijven lijkt me. Er zal toch ook wel weer wat verdient moeten worden bij criterion.
Is het niet zo dat Criterion op dit moment geld verdient door reclameruimte in het spel te verkopen? Criterion is er dus bij gebaat om er voor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen het spel blijven spelen, waar die gratis DLC enorm bij helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop echt alles in diesel, maar hoor net dat het slecht is voor het milieu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben ik al een tijdje bezig met die bikes, maar krijg de night road rule trophy maar niet.... Heb al tig road rules by night, maar het lijkt alsof deze niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
MetroidPrime schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 15:13:
[...]

Is het niet zo dat Criterion op dit moment geld verdient door reclameruimte in het spel te verkopen? Criterion is er dus bij gebaat om er voor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen het spel blijven spelen, waar die gratis DLC enorm bij helpt.
Volgens mij zijn alle updates gratis. Heb ik een keer gelezen maar weet niet meer waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:53:
[...]

Volgens mij hadden ze toch al aangegeven dat The Island niet gratis zou worden?

En dat ze nu die packs nummeren is inderdaad wel raar. Vond die namen juist wel handig. Maar hoop niet dat ze nu allerlei content in 300 verschillende packs gaan doen waar je dan de hoofdprijs voor betaald.
Ik vraag me dan af hoe dat gaat.
Je gaat lekker online, start een race en rijdt naar The Island. Je opponent heeft The Island Pack niet gekocht en knalt dan tegen een muur aan? Of het water in?

Het kan natuurlijk zijn dat The Island alleen off-line te gebruiken is maar dan zou ik The Island niet eens kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

Ik vraag me dan af hoe dat gaat.
Je gaat lekker online, start een race en rijdt naar The Island. Je opponent heeft The Island Pack niet gekocht en knalt dan tegen een muur aan? Of het water in?

Het kan natuurlijk zijn dat The Island alleen off-line te gebruiken is maar dan zou ik The Island niet eens kopen.
Misschien kun je dan sommige races niet rijden? Die zijn dan island exclusive? Of misschien heb je de mogelijkheid om te kiezen welke plek je wilt rijden? Island of original map.

Ik denk niet dat ze daar niets voor kunnen verzinnen en SP-only zou wel ongelofelijk stom zijn.
Nee, daar vinden ze wel wat op :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
The Island is wel gratis, is al ruimte tijd geleden aangegegeven. Het Bikes pack zou "Paid" worden, deze was achteraf toch ook gratis. Miss dat de 4 upcomming packs paid zijn.. Echter is daar nog niets van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Speel dit spel nu alweer een tijdje, is er ook een mogelijkheid de head/mics default uit te schakelen? Bijna elke online game die ik join zit er weer een idioot met een brak afgestelde mic, bijzonder irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:18:
Speel dit spel nu alweer een tijdje, is er ook een mogelijkheid de head/mics default uit te schakelen? Bijna elke online game die ik join zit er weer een idioot met een brak afgestelde mic, bijzonder irritant.
Dat doen die Playstation Eye dingen.
Ikheb er ook 1 en krijg ook wel eens te horen dat er ruis/herrie op zit.
Ik trek 'm er dan uit.

Kun je niet in het options menu VOIP volume uitzetten? Ik meen zoiets gezien te hebben in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hmm, had ik nog niet aan gedacht :+ Daar maar eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SinergyX schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:18:
Online naar je "easy-drive" menu en vervolgens "Show Players" kiezen. Je kunt nu volgens mij persoonen muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, dat gebruik ik nu. Maar dan moet je echt elke keer er heen, is het met nieuwe joiners of met een nieuwe game joinen. Maar de 'toegevoegde' waarde van hele ingame speech is voor mij rond het 0-punt, dus van mij mag het helemaal uit. Dud die VOIP volume maar eens nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:45:
[...]

Dat doen die Playstation Eye dingen.
Ikheb er ook 1 en krijg ook wel eens te horen dat er ruis/herrie op zit.
Ik trek 'm er dan uit.

Kun je niet in het options menu VOIP volume uitzetten? Ik meen zoiets gezien te hebben in het menu.
Er zit in de menu een optie "music volume" sfx volume en ook voip volume.
Als je naar " show players" gaat kun je ook een individuele speler uitzetten qua voip.

Select en dan met rechtsboven knop naar under de hood meen ik voor die eerste opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb van de week eindelijk de PS3 eens op internet aangesloten en dus de update binnengehaald...
Wat is het gaaf om 's nachts met een motor door de straten te crossen!!
**edit**
's nachts races rijden met de auto is leuk, maar je ziet niet waar de afslagen zijn... zelfde als in de mist.
Jammer dat je dat niet uit kan zetten.
**

En jammer dat je de eerste trophies niet meer kan winnen zonder helemaal opnieuw te beginnen.

Zit nu op 65%, en de Burning routes voor mijn nieuwste wagens beginnen nu toch wel erg moeilijk en frustrerend te worden...
Zelfde met de stuntruns met minimaal 190.000 punten. Ben blij als ik de 20.000 haal...

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 01-11-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:44:
Ik heb van de week eindelijk de PS3 eens op internet aangesloten en dus de update binnengehaald...
**edit**
's nachts races rijden met de auto is leuk, maar je ziet niet waar de afslagen zijn... zelfde als in de mist.
**

En jammer dat je de eerste trophies niet meer kan winnen zonder helemaal opnieuw te beginnen.

Zit nu op 65%, en de Burning routes voor mijn nieuwste wagens beginnen nu toch wel erg moeilijk en frustrerend te worden...
Zelfde met de stuntruns met minimaal 190.000 punten. Ben blij als ik de 20.000 haal...
Stuntruns gewoon rustig aan doen. Om de paar seconde boosten om de run levend te houden en rij via de Naval Yard over de brug (daar kun je al minimaal 6 jumps maken en 2 billboards pakken) naar de Quarry. Maakt bijna niet uit waar je begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:44:
**edit**
**

Je kan de dag/nacht cyclus uitzetten of op een bepaalde tijd laten staan bij de opties, dus geen mist meer.
Op youtube staan leuke filmpjes over de stuntruns......
Als je psn hebt wil ik je wel wat leren :P

giulionl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criterion Games cranks out more DLC for hit racer, but upcoming offline multiplayer mode won't come free; Ultimate Box brings add-ons to retail.

Ever since Burnout Paradise launched in January, developer Criterion Games has supported the game with a wealth of free downloadable content, adding in new gameplay modes, challenges, cars, changing weather patterns, nighttime driving, and motorcycles. Although the flow of DLC for the game will continue, it appears that the gravy train is pulling to a stop.

Burnout Paradise Party brightens up the game's visuals.

Electronic Arts and Criterion Games today revealed Burnout Paradise Party, the latest update to the game. The add-on will be available for purchase as downloadable content or at retail in Burnout Paradise The Ultimate Box, a new version of the original game that also includes all previously released updates.

Although the core game's multiplayer focus has always been online, Burnout Paradise Party is an offline party-game mode. Up to eight players will be able to compete against each other in dozens of short games ranging from time trials to stunt challenges. The Party add-on also overhauls the game's visuals to be brighter and more colorful. Criterion also announced the Burnout Paradise Network, which was vaguely described as a PlayStation 3-exclusive in-game browser and "social innovation."

Burnout Paradise The Ultimate Box will launch on the Xbox 360, PlayStation 3, and PC in February of 2009, alongside the downloadable version of the Party mode and the Burnout Paradise Network. For more on the game, check out GameSpot's review of the original Burnout Paradise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 07:39:
[...]

Je kan de dag/nacht cyclus uitzetten of op een bepaalde tijd laten staan bij de opties, dus geen mist meer.
Op youtube staan leuke filmpjes over de stuntruns......
Als je psn hebt wil ik je wel wat leren :P

giulionl
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:01:
[...]

Stuntruns gewoon rustig aan doen. Om de paar seconde boosten om de run levend te houden en rij via de Naval Yard over de brug (daar kun je al minimaal 6 jumps maken en 2 billboards pakken) naar de Quarry. Maakt bijna niet uit waar je begint.
Thanx voor de tips!!
Ik ga ze zo gelijk even proberen...
:)

Maareh, wat bedoel je met als ik PSN heb kan je me wel wat leren?

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 02-11-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:00:
Criterion Games cranks out more DLC for hit racer, but upcoming offline multiplayer mode won't come free; Ultimate Box brings add-ons to retail.

Ever since Burnout Paradise launched in January, developer Criterion Games has supported the game with a wealth of free downloadable content, adding in new gameplay modes, challenges, cars, changing weather patterns, nighttime driving, and motorcycles. Although the flow of DLC for the game will continue, it appears that the gravy train is pulling to a stop.

Burnout Paradise Party brightens up the game's visuals.

Electronic Arts and Criterion Games today revealed Burnout Paradise Party, the latest update to the game. The add-on will be available for purchase as downloadable content or at retail in Burnout Paradise The Ultimate Box, a new version of the original game that also includes all previously released updates.

Although the core game's multiplayer focus has always been online, Burnout Paradise Party is an offline party-game mode. Up to eight players will be able to compete against each other in dozens of short games ranging from time trials to stunt challenges. The Party add-on also overhauls the game's visuals to be brighter and more colorful. Criterion also announced the Burnout Paradise Network, which was vaguely described as a PlayStation 3-exclusive in-game browser and "social innovation."

Burnout Paradise The Ultimate Box will launch on the Xbox 360, PlayStation 3, and PC in February of 2009, alongside the downloadable version of the Party mode and the Burnout Paradise Network. For more on the game, check out GameSpot's review of the original Burnout Paradise.
Dus offline tegen elkaar racen? Die ga ik zeker aanschaffen. Dat is nou echt een update (al dan niet betaald) waar ik op zat te wachten. Echt heel erg stoer :)

superB

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste