Toon posts:

XMS glasvezelinternet voor particulieren deel V Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 21 Laatste
Acties:

Anoniem: 22438

Nick, zullen we zelf diensten gaan aanbieden via glas?
Anoniem: 245454 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 10:37:
[...]

Zouden er XMS'ers zijn die geen XMS internet hebben?
Ik kan mij alleen alle medewerkers van XMS voorstellen!

Mijn opmerking van een paar dagen geleden schijnt te kloppen. Denan heeft dit al bevestigd en als er storingen zijn merkt blijkbaar niemand van XMS dit, omdat ze geen gebruik maken van de XMS diensten?
Er zijn genoeg XMS medewerkers die een glasvezelaansluiting hebben, maar ik werk niet bij XMS (zoals je wellicht wel weet :)). BIj mij komt de vezel tot op 100 meter van mijn koophuis.. helaas net te ver om door te trekken.
Wilde schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:30:
[...]

Ik heb het idee dat het probleem bij de frontend van XMS ligt, en niet bij XSNEWS. Maargoed hopelijk kunnen zij een medewerker van xms wakker bellen. Crap :(
De frontend van XMS staat bij XSNEWS, de foutmeldingen die jullie krijgen komen dus van XSnews af, niet van XMS. Daar (bij XSnews) is hoogstwaarschijnlijk iets fout gegaan de afgelopen dagen. Wel netjes dat ze het zo snel opgepakt hebben.
Anoniem: 22438 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:14:
Nick, zullen we zelf diensten gaan aanbieden via glas?
De enige dienst die ik kan aanbieden is champagne,bier of fris in glas, maar qua support kom ik een heel eind geloof ik :)

(ow en ik heb een paar fiber kabeltjes voor digitaal geluid)

Weten dat 100 meter verderop glas ligt,dat is pas echt triest :X

[Voor 10% gewijzigd door Nick39 op 25-12-2008 13:35]

Anoniem: 7998