Toon posts:

XMS glasvezelinternet voor particulieren deel V Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 21 Laatste
Acties:

Anoniem: 22438

Nick, zullen we zelf diensten gaan aanbieden via glas?
Anoniem: 245454 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 10:37:
[...]

Zouden er XMS'ers zijn die geen XMS internet hebben?
Ik kan mij alleen alle medewerkers van XMS voorstellen!

Mijn opmerking van een paar dagen geleden schijnt te kloppen. Denan heeft dit al bevestigd en als er storingen zijn merkt blijkbaar niemand van XMS dit, omdat ze geen gebruik maken van de XMS diensten?
Er zijn genoeg XMS medewerkers die een glasvezelaansluiting hebben, maar ik werk niet bij XMS (zoals je wellicht wel weet :)). BIj mij komt de vezel tot op 100 meter van mijn koophuis.. helaas net te ver om door te trekken.
Wilde schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:30:
[...]

Ik heb het idee dat het probleem bij de frontend van XMS ligt, en niet bij XSNEWS. Maargoed hopelijk kunnen zij een medewerker van xms wakker bellen. Crap :(
De frontend van XMS staat bij XSNEWS, de foutmeldingen die jullie krijgen komen dus van XSnews af, niet van XMS. Daar (bij XSnews) is hoogstwaarschijnlijk iets fout gegaan de afgelopen dagen. Wel netjes dat ze het zo snel opgepakt hebben.
Anoniem: 22438 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:14:
Nick, zullen we zelf diensten gaan aanbieden via glas?
De enige dienst die ik kan aanbieden is champagne,bier of fris in glas, maar qua support kom ik een heel eind geloof ik :)

(ow en ik heb een paar fiber kabeltjes voor digitaal geluid)

Weten dat 100 meter verderop glas ligt,dat is pas echt triest :X

[Voor 10% gewijzigd door Nick39 op 25-12-2008 13:35]

Anoniem: 7998

Ik heb het nagekeken (laptop en modem enzo..), maar ik kan nu gewoon inloggen (met een account van xmsnet) sinds dat deze error is opgelost. Kunnen mensen die bij XMSNet een abonnement hebben dit verifieren?

• chocka
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-07 18:03
denan schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:28:
De frontend van XMS staat bij XSNEWS, de foutmeldingen die jullie krijgen komen dus van XSnews af, niet van XMS. Daar (bij XSnews) is hoogstwaarschijnlijk iets fout gegaan de afgelopen dagen. Wel netjes dat ze het zo snel opgepakt hebben.
Ondanks dat je niet van XMS, toch bedankt voor je antwoord. Maar het is wederom een storing waarvan XMS het probleem bij derden legt. Die kerstkaart was zeker ook niet van XMS.

Natuurlijk is netjes dat de derden partij in deze wel reageert ondanks dat het kerst is en het probleem verhelpt. Maar de essentie blijft dat wij klant zijn van XMS welke die service niet verleent en niet van al die derden partijen.

Anoniem: 245454

denan schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:25:
Er zijn genoeg XMS medewerkers die een glasvezelaansluiting hebben, maar ik werk niet bij XMS (zoals je wellicht wel weet :)). BIj mij komt de vezel tot op 100 meter van mijn koophuis.. helaas net te ver om door te trekken.
Foutje, sorry.
chocka schreef op donderdag 25 december 2008 @ 17:23:
[...]

Ondanks dat je niet van XMS, toch bedankt voor je antwoord. Maar het is wederom een storing waarvan XMS het probleem bij derden legt. Die kerstkaart was zeker ook niet van XMS.

Natuurlijk is netjes dat de derden partij in deze wel reageert ondanks dat het kerst is en het probleem verhelpt. Maar de essentie blijft dat wij klant zijn van XMS welke die service niet verleent en niet van al die derden partijen.
XMS legt de storing niet bij derden.. dat deed ik :) XMS zal waarschijnlijk met XSnews gaan onderzoeken waar het probleem ontstaan is en dan de klanten informeren.

Anoniem: 223352

het is eerste kerstdag en geen klote te doen helaas dus denk ga maar even op de pc even de e-mail kijken
en ja hoor weer eens een storing en natuurlijk niemand te bereiken van xms
:X en al zou er iemand zijn een e-mail sturen gaat weer niet want dit werkt niet.
kan dus weer eens geen e-mail kijken of versturen. :(
straks zal de tv er ook wel uitliggen en zal ik ook wel niet meer kunnen spelen on-line
zucht-zucht wat een armoede in deze tijd
|:( nee het begint me steeds meer tegen te staan dat xms.
zelfde als die newsserver zou allemaal sneller zijn nou mooi niet met eweka gaat het anderhalf keer zo snel?
vreemd maar het is wel zo }:O

denan schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:25:
[...]

Je zou bijna zelf even een geul graven dan toch? Wil wel ff komen helpen hoor.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 22438 op 25-12-2008 21:25]

Anoniem: 214837

Hier werkt de nieuwsserver ook weer.
Kreeg wel netjes vandaag een mailtje terug van xs dat er bij hun geen storing was.
Er zijn dus wel bedrijven die op 1e kerstdag support leveren............

Anoniem: 245454

Anoniem: 22438 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 21:22:
Je zou bijna zelf even een geul graven dan toch? Wil wel ff komen helpen hoor.
Kuil graven voor een ander :) Aardig hoor!

SSSSssst ;)
denan schreef op donderdag 25 december 2008 @ 19:11:
[...]

XMS legt de storing niet bij derden.. dat deed ik :) XMS zal waarschijnlijk met XSnews gaan onderzoeken waar het probleem ontstaan is en dan de klanten informeren.
Dat informeren valt bar tegen de laatste tijd maar feit is natuurlijk wel dat als XSNEWS de storing kan verhelpen dat deze dus ook bij XSNEWS zit en niet bij XMS ook al neem ik de dienst af via XMS hetgeen haar niet ontslaat van haar verplichtingen en aansprakelijkheid.
XMS is dus mede verantwoordelijk want die zijn mijn aanspreekpunt,alleen was daar dus niemand.

Maar eerlijk is eerlijk,de storing was dus wel degelijk bij derden ontstaan en of XMS nu wel of niet aanspreekbaar is/was de storing lag dus bij XSNEWS.
Dat ze hem zo snel hebben opgelost verdient alle lof,maar ja, hij was daar ook ontstaan.
Verder kreeg iedereen een mailtje van XSNEWS dat de storing bij XMS zou liggen en had ik gelukkig een medewerker die snapte dat het toch bij hun moest zitten.
Minpuntje dus voor XMS omdat ze weer aantoont dat ze bij storingen niet bereikbaar is,maar ook minpuntje voor XSNEWS,de storing was bij hun ontstaan en dat communiceerde ze niet goed.
Pluspuntje: mazzel dat de juiste medewerker wel een schopje tegen het frondeind gaf.

Leerpunt: waarom gaat het mis met die frontend server,want dat is niet de eerste keer.
Anoniem: 223352 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:49:
het is eerste kerstdag en geen klote te doen helaas dus denk ga maar even op de pc even de e-mail kijken
en ja hoor weer eens een storing en natuurlijk niemand te bereiken van xms
:X en al zou er iemand zijn een e-mail sturen gaat weer niet want dit werkt niet.
kan dus weer eens geen e-mail kijken of versturen. :(
straks zal de tv er ook wel uitliggen en zal ik ook wel niet meer kunnen spelen on-line
zucht-zucht wat een armoede in deze tijd
|:( nee het begint me steeds meer tegen te staan dat xms.
zelfde als die newsserver zou allemaal sneller zijn nou mooi niet met eweka gaat het anderhalf keer zo snel?
vreemd maar het is wel zo }:O
1) net gechecked maar er is geen storing met de mailserver (geweest). Wellicht een probleem met je virusscanner/firewall?
2) met die newsserver haal je zonder problemen 50Mbit. Zit je daaronder dan is er iets anders aan de hand in je lokale instellingen.
Ik ervaar geen problemen ook met de mail server,en nu de newsserver het weer doet haal ik een gemiddelde van 45 mbits.

Anoniem: 284997

haal hier 30 mbits hoger kom ik niet.
Weet iemand waar de internetkabel van een 4 poorts modem inmoet?
heb nu in de eerste poort digitale tv zitten en in de tweede poort internet.
Anoniem: 284997 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:32:
1e TV, 2e internet.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-08 01:36

psychoclown

Back in black

Anoniem: 284997 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:32:
Wat voor router heb je? Haal je met bijv een speedtest de volle 50Mbit wel?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• chocka
Op advies van Denan, zit mijn internet op poort 4 van de 4-poorts DRG. Usenet loopt erg traag op 16Mbs Mag aannemen dat het niet mag uitmaken welke poort je gebruikt en of invloed heeft op de snelheid? 2de of 4de poort voor internet.

• dewaal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:56
de snelheid van internet is gewoon in orde. Ik heb zelf een account bij xsnews dus heb ook geen storing bij xmsnet.

psychoclown schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:08:
[...]

Wat voor router heb je? Haal je met bijv een speedtest de volle 50Mbit wel?
Heb een linksys wrt54g

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:42
Misschien een stomme vraag, maar test je bedraad of wireless? Als ik via mijn (wireless) laptop test kom ik nooit boven de 17 Mbit uit. Met een kabel kom ik in de buurt van de 50 Mbit.

[Voor 15% gewijzigd door ijdod op 26-12-2008 16:54]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

ijdod schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 16:53:
Misschien een stomme vraag, maar test je bedraad of wireless? Als ik via mijn (wireless) laptop test kom ik nooit boven de 17 Mbit uit.
ik test bedraad via wireless haal ik ronde 15-20 mbit.
dus bedraad 30 mbit
Afhankelijk van de exacte versie kan die router 24-49Mbit halen. Ik gok dat je router dus het probleem is.

denan schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 17:13:
[...]

Afhankelijk van de exacte versie kan die router 24-49Mbit halen. Ik gok dat je router dus het probleem is.
Heb de nieuwste firmware er op gezet blijft hetzelde 30Mbit.
heb progamma altbinz met 20 poorten open.
maakt niets uit of ik nou 20 of 10 poorten open zet blijft 30Mbit.
Denk dat ik een andere router moet halen.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:20
Je kunt ook gewoon tijdelijk je pc rechtstreeks op je DRG aansluiten. Op die manier kun je een routerprobleem eenvoudig uitsluiten.

Aangezien de DRG (of de DHCP-server in het netwerk) het mac-adres onthoudt zul je óf 1 uur moeten wachten met het aansluiten van je pc óf het mac-adres van je netwerkkaart moeten spoofen.

• dewaal
wordt glashart hilversum nu de concurrent van xms welke ook bezig is met glasvezel in hilversum. Krijgen we geen dubbele netwerk?

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:16

Nyana

Who?!

dewaal schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:03:
wordt glashart hilversum nu de concurrent van xms welke ook bezig is met glasvezel in hilversum. Krijgen we geen dubbele netwerk?
"Glashart" zal de naam zijn die XMS eraan gegeven heeft net als in Veenendaal o.a.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:15

d0s

sssst

Glashart is de naam van de netwerkeigenaar/investeerder. XMS is hier slechts een provider op. Zo is in Uden/Veghel etc. KPN de provider op het glashart netwerk.

In Zeewolde bijvoorbeeld is het Glashart Zeewolde met de providers XMS en Solcon.. :)

Anoniem: 284997 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 17:39:
[...]

Heb de nieuwste firmware er op gezet blijft hetzelde 30Mbit.
heb progamma altbinz met 20 poorten open.
maakt niets uit of ik nou 20 of 10 poorten open zet blijft 30Mbit.
Denk dat ik een andere router moet halen.
Ik heb de WRT 54 GL met Tomato firmware www.polarcloud.com en ik haal wel tegen de 50 mbit bij news servers.

Ga binnenkort over op een Zyxel NBG 460 N en dan mag de router geen bottleneck meer zijn.

Verder merk ik nog steeds dat met name de upload in windows Vista beperkt is en dit in Windows XP en Windows 7 veel beter loopt. Mogelijk dat ook de download lichtelijk beïnvloed wordt.
er zijn wat tcp/ip tweaks die je kan uithalen,genoemd in het vorig topic.
De linksys 150N en 160N halen beiden ruim de 50 kbits (ruim 90 in de testen die ik gedaan heb op 100 mbits)
Deze discussie is in de vorige topics veel vaker gehouden,ik ben over diverse dingen ontevreden bij XMS maar de snelheid is gewoon zoals beloofd,eerlijk is eerlijk.

Wat de helpdesk betreft.. ik sta al ruim 15 minuten in de wacht, uit de wijk kast hier komt een soort van loeiende sirene en dat lijkt me niet goed,alle diensten doen het nog hier maar of dat voor iedereen geldt weet ik niet,dus ik wil het even melden,gelukkig is het gratis.

(na 20 minuten in de wacht werd er opgenomen,men zou het door gaan geven maar erg enthousiast klonk het niet... meer een "bel je nu daarvoor" houding)

[Voor 39% gewijzigd door Nick39 op 27-12-2008 11:01]

• dewaal
Nick39 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 10:50:
er zijn wat tcp/ip tweaks die je kan uithalen,genoemd in het vorig topic.
De linksys 150N en 160N halen beiden ruim de 50 kbits (ruim 90 in de testen die ik gedaan heb op 100 mbits)
Deze discussie is in de vorige topics veel vaker gehouden,ik ben over diverse dingen ontevreden bij XMS maar de snelheid is gewoon zoals beloofd,eerlijk is eerlijk.

Wat de helpdesk betreft.. ik sta al ruim 15 minuten in de wacht, uit de wijk kast hier komt een soort van loeiende sirene en dat lijkt me niet goed,alle diensten doen het nog hier maar of dat voor iedereen geldt weet ik niet,dus ik wil het even melden,gelukkig is het gratis.

(na 20 minuten in de wacht werd er opgenomen,men zou het door gaan geven maar erg enthousiast klonk het niet... meer een "bel je nu daarvoor" houding)
Is het geen opschoten jeugd die bezig was met vuurwerk rond die kast?
dewaal schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 11:34:
[...]

Is het geen opschoten jeugd die bezig was met vuurwerk rond die kast?
Nou,het is een betonnen huisje met een stalen deur.. er staat een airco op het dak en die draait nog,misschien is het te koud geworden,het is een piep piep piep piep toon,elke seconde een luide piep die je een blok verder nog duidelijk kan horen. (althans ik).

• chocka
Hoe snel kan je die newsserver gebruiken als je lid wordt van een betaald abonnement?

• d0s
  • Laatst online: 22:15

d0s

sssst

chocka schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:21:
Hoe snel kan je die newsserver gebruiken als je lid wordt van een betaald abonnement?
Vrijwel direct volgens mij

• chocka
Ik ben nu ruim meer dan uur verder, maar krijg nog steeds de foutmelding in Newsleecher te zien:

Connect Error: "502 Authentication error - check newsreader settings, then account status{B}"
If the connection error massage states your account is "locked" or "disabled" You should contact your usenet provider , not Newsleecher support , for the reason why.

Ik heb de gegevens 1:1 gekopieerd van mijnxms. Maar desondanks blijft de melding?
XMS Newsserver

U kunt met uw newsprogramma verbinding maken met de volgende gegevens:
NNTP server news.xmsnet.nl
Username xms******
Password ************

U heeft een downloadlimit van 50 Mbps.

Uw XS News account wordt op dit moment gewijzigd. Over een aantal minuten kunt u uw account weer gebruiken.
Die aantal minuten zijn intussen al opgelopen naar ruim 1.5 uur?
uitloggen op mijn xms, opnieuw inloggen, dan kijken naar de status,vermoedelijk is er een fout opgetreden.

• chocka
Nee helaas, de PC opnieuw opgestart; toen naar mijnxms; melding blijft zoals die hierboven staat vermeld; ook firewall even uitgezet en newsleecher opnieuw geprobeerd. Wederom helaas geen succes. Intussen loopt er iets op mijn oude payserver, maar die wil ook maar niet lopen, komt niet eens boven de 1 MBs. Geen idee waar het aan ligt. Ben bang dat ik binnenkort er maar eens over na moet gaan denken om deze machine eens helemaal weer opnieuw te installeren incluis Windows. Een hoop werk waar ik niet op zit te wachten, maar om een of andere manier is mijn internetsnelheid er helemaal uit.

• Mawlana
Gezien de melding op Mijn XMS lijkt het erop dat jouw account nog niet is 'geprovisioned' in de systemen van xsnews. Mogelijkerwijs is bij het aanmaken van je een fout opgetreden wat handmatig opgelost moet worden, of er is *ergens* vertraging.

• chocka
sylvesterrr schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:37:
Gezien de melding op Mijn XMS lijkt het erop dat jouw account nog niet is 'geprovisioned' in de systemen van xsnews. Mogelijkerwijs is bij het aanmaken van je een fout opgetreden wat handmatig opgelost moet worden, of er is *ergens* vertraging.
Nou, dat is leuk dan. Intussen is het ruim 12 uren verder en melding staat er nog steeds, ook Newsleecher geeft nog steeds dezelfde foutmelding. Wel vreemd, heb toch veel verschillende payserver gehad en nog nooit met geen enkele problemen gehad.

• Mawlana
chocka schreef op zondag 28 december 2008 @ 07:27:
[...]

Nou, dat is leuk dan. Intussen is het ruim 12 uren verder en melding staat er nog steeds, ook Newsleecher geeft nog steeds dezelfde foutmelding. Wel vreemd, heb toch veel verschillende payserver gehad en nog nooit met geen enkele problemen gehad.
Een subtiel doch belangrijk verschil met andere payservers is dat jij via een derde partij (XMS) een abonnement afneemt bij xsnews. Jouw registratie is bij XMS bekend, maar dat moet ook bekend worden bij xsnews.

Voor het provisionen van je account bij xsnews zal XMS geheid een API van xsnews gebruiken. Daar kan van alles misgaan...

• chocka
sylvesterrr schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:59:
[...]

Een subtiel doch belangrijk verschil met andere payservers is dat jij via een derde partij (XMS) een abonnement afneemt bij xsnews. Jouw registratie is bij XMS bekend, maar dat moet ook bekend worden bij xsnews.

Voor het provisionen van je account bij xsnews zal XMS geheid een API van xsnews gebruiken. Daar kan van alles misgaan...
Dus dat wordt helpdesk bellen?!

chocka schreef op zondag 28 december 2008 @ 11:59:
[...]

Dus dat wordt helpdesk bellen?!
heb je de gratis versie geprobeerd? Deze zou het moeten doen.
Wat je ook kan proberen ergens een trial aan vragen om te kijken of dat wel werkt.
Als dat ook niet werkt is het toch iets lokaals denk ik

• wiebo66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08 11:42
test

• chocka
Ja, de gratis versie werkt wel, maar zodra ik aangeef dat er een login van toepassing is loopt de boel vast met de 502 medling
chocka schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:11:
Ja, de gratis versie werkt wel, maar zodra ik aangeef dat er een login van toepassing is loopt de boel vast met de 502 medling
Xsnews mailen een oplossing ? anders morgen helaas de helpdesk.

• dewaal
mail xsnews even dan wordt je sneller geholpen.
chocka schreef op zondag 28 december 2008 @ 07:27:
[...]

Choka: email je klantgegevens even naar denan@inter.nl.net dan zal ik even in de interface kijken hoe & wat.

• chocka
Mogelijk heb jij iets gedaan (Denan) of er iets gebeurd vandaag waartoe mijn aanmelding het nu wel doet obv inloggegevens, maar JA het doet het.

MAAR... Zoals ik laatst al melde constateer ik de laatste tijd dat snelheid enorm langzaam is. En zo ook met usenet gebruik. Heb zojuist een test geopend en deze komt binnen met een max van 800 kbs (newsleecher staat op automatisch decteren van de mogelijke snelheid) en een gemiddelde van 350 kbs. Ik ben en blijf van mening dat er serieus iets fout zit. JA de snelheid is er togenblik echt even uit bij mij. What is happening?

Wie gaat of kan mij nu verder helpen???

PS Ik heb snelheid omhoog kunnen krijgen bij mijn andere nog lopende payserver door een SSL connect te gebruiken op poort 443. Toen kwam de snelheid omhoog naar max 2.25 MB/s. NEE ik heb de SSL van XMS nog uitgeprobeerd. Maar volgens mijn info heb je SSL alleen nodig indien je ISP de boel afknijpt, want SSL is niet meer secure dan geen SSL te gebruiken.

(ik moet gewoon werken tot woensdag, dus kan alleen 's avonds reageren)

[Voor 94% gewijzigd door chocka op 29-12-2008 21:45]

• chocka
Ondanks een speedtest niets zegt, althans zo wordt het mij voorgespiegeld, kijk al dagen tegen een gemiddelde van deze resultaten aan, waar ik niet vrolijk van wordt. Maar mij wel bevestigt dat er sinds een week of drie/vier iets niet goed zit in mijn lijn.

http://www.speedtest.net/result/380917688.png

Zelfs na het uitschakelen van mijn firewall en antivirus programma, worden de snelheden er niet beter op.

http://www.speedtest.net/result/380919805.png

Dit kan toch niet kloppen zo?!

HELP

[Voor 39% gewijzigd door chocka op 29-12-2008 21:52]

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 10:01

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Voor alle zekerheid....: je verbinding met router en/of router met CPE is toch wel 100Mb?

• dewaal
heb je het al eens zonder router geprobeerd? Ik had eerst ook verbindingsproblemen.maar dat lag aan de router.

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 13:51
Verder nog iemand in Nijmegen problemen? Hier ligt telefoon & DTV eruit en de internet-verbinding haperde ook behoorlijk ...

EDIT: Na een telefoontje met de helpdesk werd me geadviseerd om het modem even een kwartiertje uit te zetten en dit verhielp het probleem inderdaad :)

[Voor 38% gewijzigd door swima op 30-12-2008 16:20]

@ Chocka, download tcp optimizer: http://www.speedguide.net/downloads.php
Kies bij general settings je goede netwerk kaart, zet de slider helemaal naar rechts.
Kies dan optimal settings en apply changes.
Restart je computer.
Als het goed is zou het allemaal wat sneller moeten gaan.
Ook kan je je tcpip.sys patchen waardoor je meer connecties aan kan.
Download hier de patcher: http://www.lvllord.de/?lang=en&url=downloads
Beantwoord de vraag of je tcpip wilt patchen ( Y)
Windows zal geheid met een melding komen dat hij de dvd wil hebben om het originele file terug te zetten maar dat doe je dus niet.
De gepatchte tcpip.sys staat maximaal 50 connecties toe ipv 10.
Reboot je pc, nu zou het sneller moeten zijn.

• ArjenB64
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 17:13
swima schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:35:
Verder nog iemand in Nijmegen problemen? Hier ligt telefoon & DTV eruit en de internet-verbinding haperde ook behoorlijk ...
Bij mij (ook Nijmegen) nu niet, maar gisteravond had ik (zo'n 5 minuten) op alle zenders "verbinding verbroken". Dat was zaterdagavond rond 20.30 uur ook, maar toen lag de telefoon er ook uit (mijn gesprek werd ineens verbroken en ik kon niet meer bellen). Nu een kwartier werkte alles toen weer.

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:01

Robinski

A.K.A. RHarmsen

chocka schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:48:
Ondanks een speedtest niets zegt, althans zo wordt het mij voorgespiegeld, kijk al dagen tegen een gemiddelde van deze resultaten aan, waar ik niet vrolijk van wordt. Maar mij wel bevestigt dat er sinds een week of drie/vier iets niet goed zit in mijn lijn.

[afbeelding]

Zelfs na het uitschakelen van mijn firewall en antivirus programma, worden de snelheden er niet beter op.

[afbeelding]

Dit kan toch niet kloppen zo?!

HELP
Je kan veel beter testen door een grote file van een snelle server te downloaden, dan zo een speedtest te gebruiken. Deze speedtests gebruiken vaak te kleine tests waardoor ze zeer onbetrouwbaar zijn.

Ik raad je dan ook aan om eens te testen met een rist bestanden welke je hier kan vinden:
http://www.glasvezel.nu/speedtest-servers-100mb-1000mb-bin

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Anoniem: 285506

Ik ben op het moment bezig met .htaccess.
Alleen in het script wordt een full path gevraagd naar de .passwd file.
Bij mijn vorige provider xs4all was het: /WWW/[eerste letter loginnaam]/[loginnaam]/passwd (http://www.xs4all.nl/help...ancedunix/directories.php)
Alleen ik kan zo'n soort path niet bij Xms vinden.
Ik heb al verschillende paden geprobeerd maar ik kom er niet uit.
Weet iemand het full path name?

• chocka
Moraxv schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:46:
Voor alle zekerheid....: je verbinding met router en/of router met CPE is toch wel 100Mb?
Mea Culpa, maar ik geen idee wat je bedoeld te zeggen of 8)7 :) te vragen???

• chocka
dewaal schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:48:
heb je het al eens zonder router geprobeerd? Ik had eerst ook verbindingsproblemen.maar dat lag aan de router.
Mijn PC is via een Intel Pro 1000 GT direct aangesloten met een 10GBit Premium patchkabel Cat.6A PIMF (STP) op poort 4 van de 42 Networks DRG zonder tussenkomst van een router

• chocka
Nick39 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:59:
@ Chocka, download tcp optimizer: http://www.speedguide.net/downloads.php
Kies bij general settings je goede netwerk kaart, zet de slider helemaal naar rechts.
Kies dan optimal settings en apply changes.
Restart je computer.
Als het goed is zou het allemaal wat sneller moeten gaan.
Ook kan je je tcpip.sys patchen waardoor je meer connecties aan kan.
Download hier de patcher: http://www.lvllord.de/?lang=en&url=downloads
Beantwoord de vraag of je tcpip wilt patchen ( Y)
Windows zal geheid met een melding komen dat hij de dvd wil hebben om het originele file terug te zetten maar dat doe je dus niet.
De gepatchte tcpip.sys staat maximaal 50 connecties toe ipv 10.
Reboot je pc, nu zou het sneller moeten zijn.
Bedankt Nick, voor reactie heb ik je een PM gestuurd.

• chocka
ArjenB64 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:22:
[...]

Bij mij (ook Nijmegen) nu niet, maar gisteravond had ik (zo'n 5 minuten) op alle zenders "verbinding verbroken". Dat was zaterdagavond rond 20.30 uur ook, maar toen lag de telefoon er ook uit (mijn gesprek werd ineens verbroken en ik kon niet meer bellen). Nu een kwartier werkte alles toen weer.
Advies van Denan
quote: Denan
Bel tijdens zo'n outage de helpdesk even. Zij kunnen de lijn uitmeten en zien waar het probleem zit.

• chocka
Robinski schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:41:
[...]

Je kan veel beter testen door een grote file van een snelle server te downloaden, dan zo een speedtest te gebruiken. Deze speedtests gebruiken vaak te kleine tests waardoor ze zeer onbetrouwbaar zijn.

Ik raad je dan ook aan om eens te testen met een rist bestanden welke je hier kan vinden:
http://www.glasvezel.nu/speedtest-servers-100mb-1000mb-bin

bbned: Your current bandwidth reading is: 1.04 Mbps which means you can download at 132.5 KB/sec. from our servers
Cyso: Your current bandwidth reading is: 1.42 Mbps

which means you can download at 181.51 KB/sec. from our servers.
Megadownloads.nl: Uw Snelheid
De grootte van het gedownloade bestand: 1000 kB
Het bestand is gedownload in: 3.408 seconde(n)
Uw Downloadsnelheid is gemeten op: 293 kB/s
Uw Connectiesnelheid: 2400 kbps

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:01

Robinski

A.K.A. RHarmsen

chocka schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:55:
[...]

bbned: Your current bandwidth reading is: 1.04 Mbps which means you can download at 132.5 KB/sec. from our servers

Niet genoeg uitleg gedaan door mij vrees ik.
Je moet even (bij verschillende providers) grote bestanden downloaden van snelle servers, in die lijst staan een hele berg 100mb bestanden welke op als het goed is snelle servers staan.

Als je daar een bestand van download (een tegelijk) kun je als het bestand binnen is, bij de download zien hoe snel het was gegaan. (niet de download laten sluiten als die klaar is dus!)

Dit geeft een veel beter resultaat dan al die "automatische" speedtest.

ps:
Overigens op mijn ADSL lijn, krijg ik bij de bbnet test:
[quote]
Your current bandwidth reading is: 4.53 Mbps which means you can download at 580.45 KB/sec. from our servers. [quote]

Dat lijkt hoger, en er dus op te duiden dat er iets niet helemaal goed gaat ergens

[Voor 11% gewijzigd door Robinski op 30-12-2008 21:52]

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Anoniem: 269348

zo.. wat een hoop weer lezen,
door paar daagjes down te zijn geweest.

Ik moet wel zeggen dat ik mijn twijfels nu krijg of ik naar de XMSnews dienst zal gaan.
Gebruik nu Download2Day en deze liggen er bijna nooit uit.
2 keer lag de server voor een aantal uren eruit,
en toen kreeg je de uren netjes, let op DUBBEL gecompenseerd.
Kijk dat vind ik wel service.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

@ chocka

Stop eens een Linux live cd in je computer en probeer dan de verbinding eens zonder router ertussen. Dus een directe kabel van je computer naar de glasvezelmodem.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 13:51
Dit heb ik uiteraard ook gedaan en zoals in mijn eerste post te lezen werd me geadviseerd om de DRG voor een kwartier uit te zetten wat het probleem uiteindelijk ook heeft verholpen. Ik vond het enkel interessant te weten te komen of er ook anderen last van hebben ;)

Anoniem: 214837 schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:21:
Hier ook een factuur voor de newsserver tot 31-1-2009, terwijl ik deze stop heb gezet met als einddatum 01-01-2009.
Ook geen maand gratis zoals toegezegd als pilot deelnemer, vind het allemaal weer erg slordig.
Ik heb een mail gestuurd naar de facturatie afdeling, ik mag toch aannemen dat ze weten wat ze factureren?
Als de projectleider dit vergeet door te geven vind ik dat wel erg knullig, ik heb een mail met mijn gegevens op 17-11 verstuurd als dat na een maand nog niet verwerkt is......
Geen antwoord op mijn vraag gehad via de mail van xms.
Vandaag is wel het bedrag afgeschreven, nog maar een mail verstuurd over hoe of wat.
Wederom slechte service.
Anoniem: 214837 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:34:
[...]

Geen antwoord op mijn vraag gehad via de mail van xms.
Vandaag is wel het bedrag afgeschreven, nog maar een mail verstuurd over hoe of wat.
Wederom slechte service.
Volgens mij zijn er momenteel heel wat mensen vrij/ op vakantie dus de mail zal iets trager beantwoord worden dan normaal. Ik heb wel een bevestiging gezien dat men de bedragen gaat crediteren op de XMS facturen van de pilotdeelnemers.
Ik weet uit ervaring dat de facturatie afdeling erg slecht reageert op mail en de mevrouw die er de scepter zwaait is er maar 3 dagen per week of zo.
Je kan beter bellen,maar zo uit mijn hoofd is ze er op maandag en dinsdag niet.
De facturen rollen er automatisch uit en aanmaningen en zo ook en ook incassering gebeurt automatisch dus als die persoon de mail niet gelezen heeft gaat dat gewoon door,overigens ook als ze ze wel leest in mijn geval.
Ik had eerst gestorneerd (terug geboekt) en het juiste bedrag overgemaakt,kreeg daarna een aanmaning over het hele bedrag (terwijl ik het juiste bedrag had geboekt en het dus maar over een tientje ging) en nadat we het er over eens waren dat ik juist had gehandeld,kreeg ik nog een aanmaning over wederom het hele bedrag,daarna heb ik alleen nog schriftelijk gereageerd want op mail kwam geen reactie en telefonische toezeggingen werden niet nagekomen.
Het onterechte bedrag wat ik zelf had terug geboekt werd een maand daarna opeens gecrediteerd.
Dat was dus ook ten onrechte,ik had dus nu 10 euro teveel terug gekregen,daar heb ik zelf over gebeld en toen zei men,steek maar lekker in uw zak !
Aangezien ik zo niet ben heb ik dus weer 10 euro over gemaakt naar XMS, als ze bij mij 10 euro teveel inhouden boek ik dat terug,maar als ze ten onrechte 10 euro teveel terug boeken maak ik dat dus wel over,het mes snijdt aan 2 kanten vind ik,maar het schetsts aardig de financiele "chaos".

Over de XMS snelheid kan ik kort zijn,die is uitstekend !
Server Groningen:

http://www.speedtest.net/result/381705774.png

Server Amsterdam:

http://www.speedtest.net/result/381709439.png

(ik haal de snelheden dus wel,had een upload lopen dus dat verklaart mijn lagere upload)

[Voor 11% gewijzigd door Nick39 op 31-12-2008 10:47. Reden: chaos tussen haakjes gezet,Amsterdam toegevoegd]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Nick, Hoe krijg je een ping van 0 ms? Of is dit een uitzondering? :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-05-2021
Fiber schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:02:
lol afgerond naar beneden denk ik aangezien er niet achter de komma wordt gewerkt zal het wel in de buurt van 0,4 zijn ;-).

Wat natuurlijk beangstigend snel is.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Bij mij blijft die upload toch magertjes vind ik hoor

http://www.speedtest.net/result/381744818.png

[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 269348 op 31-12-2008 12:39]

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Anoniem: 269348 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:38:
Bij mij blijft die upload toch magertjes vind ik hoor

[afbeelding]
Mja daar hebben zoveel mensen al in eerdere topics iets over gezegd.
Zelf haal ik met een DGL-4100 van D-Link die de download snelheid met gemak haalt maar waarvan ik de upload niet verder dan 27Mbit kan pushen.. Achja heb me er al heel lang bij neergelegd en wrs is het wel me router maar hoe vaak upload ik nou .. zo goed als nooit :)

Fiber schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:02:
Ik heb eigenlijk maar 1 server waar de ping hoger is maar daar is de snelheid ook minder..
Ik zoek ff.
Misschien is het wel van belang dat ik dus <50 meter vanaf het wijk toegangspunt zit ? (Het xms aansluit huisje waar alle kabels op binnen komen) ik zit in elk geval niet te photoshoppen,als er iets negatiefs is meld ik dat ook,of bij speedtest is er wat fout maar hoe objectief zijn de metingen dan nog ?
(je kan het ook aan de plaatjes zien,die verwijzen rechtstreeks naar speedtest.net,bij photoshoppen kan dit niet)
Er loopt een torrent nu op de achtergrond dus hierdoor worden de snelheden beinvloed.

Belgie:
http://www.speedtest.net/result/381755847.png

Eindhoven:
http://www.speedtest.net/result/381756282.png

Amsterdam:
http://www.speedtest.net/result/381757403.png

Dusseldorf:
http://www.speedtest.net/result/381756561.png

Binnen Nederland slaat het metertje van de ping nagenoeg niet uit.

Ha: toch nog een binnen Nederland, een Ziggo server:
http://www.speedtest.net/result/381758137.png

[Voor 76% gewijzigd door Nick39 op 31-12-2008 14:00. Reden: Vermelding torrent en toevoeging server resultaten.]

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35
Die Animo 110 kan die ook met een universele AB bedient worden? z'n logitech harmony ofzo.

https://bettyskitchen.nl

halo schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:46:
Die Animo 110 kan die ook met een universele AB bedient worden? z'n logitech harmony ofzo.
Dat kan, ja dus !

• zoudenbalch
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:22
Ai. ai, ai als ik de speedtestresultaten zie van anderen dan zit er bij mij een en ander niet goed. Ik zit wel achter een Linksys WRT54GL router, maar of dat de lage download verklaart?

http://www.speedtest.net/result/381824334.png

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Nee hij zou toch wel meer moeten kunnen halen, gooi anders eens TCPoptimizer eroverheen als je dat nog niet gedaan hebt. Heeft nick ook nog eens netjes uitgelegd op de vorige pagina.

Met mijn DGL-4100, tcp optimizer (al eeuwen :)) en goede settings op de router ed.
http://www.speedtest.net/result/381837584.png

Amsterdam
http://www.speedtest.net/result/381838929.png
Alkmaar
http://www.speedtest.net/result/381839627.png
Groningen
http://www.speedtest.net/result/381840247.png
Niks mis mee lijkt me zo ;)

• chocka
Snif, bij mij ziet het er niet zo rooskleurig uit.

Groningen:
http://www.speedtest.net/result/381914071.png
Amsterdam:
http://www.speedtest.net/result/381914579.png

En Eindhoven maar zitten, want je gaat er spontaan van huilen.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Chocka wat heb je dan gedaan want eerst haalde je toch ook gewoon de max? :)

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35
weet iemand of het mogelijk is om de een DTV weer te cancellen en en de decoder terug te sturen binnen een bepaalde tijd? vind de animo niet echt een super setup up box.

vind het jammer dat er geen EPG bij zit en de hele STB voelt super cheap aan :(
zou het ook zeer raar vinden als er uit eindelijk EPG komt dat je er dan voor zou moeten betalen.
het beeld op zich is vrij goed voor wat ik heb gezien. geen rare dingen ofzo.

[Voor 43% gewijzigd door aegis op 31-12-2008 20:31]

https://bettyskitchen.nl

halo schreef op woensdag 31 december 2008 @ 19:59:
weet iemand of het mogelijk is om de een DTV weer te cancellen en en de decoder terug te sturen binnen een bepaalde tijd? vind de animo niet echt een super setup up box.

zou het ook zeer raar vinden als er uit eindelijk EPG komt dat je er dan voor zou moeten betalen.
Ehm, of dat kan weet ik niet,maar je had natuurlijk eerst jezelf wat beter kunnen laten informeren.

• mrFoce
  • Laatst online: 26-09 01:58
chocka schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:55:
[...]

Volgens die Megadownloads.nl: site heb ik 154 mbps :')
(zit op 6 mbit adsl)

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 09:36
Jezus nog steeds niet beschikbaar hier in Utrecht ( Dichterschof) . 50 mbit down lijkt me super :)
:+ :+ G E L U K K I G _____ N I E U W J A A R :+ :+

Nick39 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 01:17:
:+ :+ G E L U K K I G _____ N I E U W J A A R :+ :+
Jij ook Nick.. enneh... dit is het korste bericht dat je ooit geschreven hebt... zie je wel dat je het kunt :p

Alle goeds voor 2009 allemaal!

• chocka
psychoclown schreef op woensdag 31 december 2008 @ 19:38:
Chocka wat heb je dan gedaan want eerst haalde je toch ook gewoon de max? :)

bookmark online Geplaatst op donderdag 12 juni 2008 21:47

Net de overstap gemaakt van Firefox 2.0.0.14 naar de 3.0 versie, ook dit werkt vele malen beter

http://www.speedtest.net/result/283253168.png
Dit was toen mijn best gemeten snelheid. Dus echt optimaal is het nooit geweest, maar vanwege de enorme snelheden heb ik mij daarmee tevreden gesteld. Maar eigenlijk nooit echt de vinger achter gekregen.

Sinds medio november ervaarde ik al snelheidsverlies, maar geen enkel idee waardoor. Intussen ben ik er wel wat intensiever mee bezig, want de snelheid is togenblik dramatisch laag geworden. Maar zoals alles gaat hier veel tijd inzitten en mijn dagelijks werk gaat ook gewoon door. Dus hopelijk kan ik er van het weekend weer mee verder aan slag. En dan wil ik de tip van Denan ook nog uitproberen om het stekkertje van de glasaansluiting voorzichtig wat aan te drukken, ondanks dat deze op een niet met mijn vingers bereikbare plek in de DRG zit, dus dat zal wel pincet werk worden.

Maar voor nu wens ik een ieder een glassnel jaar toe en dat de XMS toezeggingen voor medio dit jaar werkelijkheid zullen gaan worden.

halo schreef op woensdag 31 december 2008 @ 19:59:

Nou je hebt zo en zo een wettelijke recht van geloof ik 7 werkdagen om het product terug te zenden als deze niet bevalt.
Valt dit buiten die tijd, jah dan heb je een Animo in je kast staan.

• chocka
Fiber schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:37:
@ chocka

Stop eens een Linux live cd in je computer en probeer dan de verbinding eens zonder router ertussen. Dus een directe kabel van je computer naar de glasvezelmodem.
Kan ik dan ergens een handleiding krijgen hoe of wat te doen, want met alleen een cdtje er in te stoppen ben ik er nog niet?!

• chocka
Robinski schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:51:
Niet genoeg uitleg gedaan door mij vrees ik.
Je moet even (bij verschillende providers) grote bestanden downloaden van snelle servers, in die lijst staan een hele berg 100mb bestanden welke op als het goed is snelle servers staan.

Als je daar een bestand van download (een tegelijk) kun je als het bestand binnen is, bij de download zien hoe snel het was gegaan. (niet de download laten sluiten als die klaar is dus!)
Mss doe ik wel vervelend, maar ook die info schijnt niet te kloppen. Want jij bedoeld de snelheid die wordt weergegeven in het downloadscherm van je browser.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

chocka schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 09:48:
[...]

Mss doe ik wel vervelend, maar ook die info schijnt niet te kloppen. Want jij bedoeld de snelheid die wordt weergegeven in het downloadscherm van je browser.
Yep, maar ik weet wel wat hij bedoelt oa. bij bbnet kun je een 100MB bestand downloaden en ook op multikabel enzo. Die geven meestal wel een aardig beeld alhoewel het maar 100MB is :)
De gratis versie van AVG downloaden doet het ook wel goed, daar haal ik zo'n 4.5MB/s maar eigenlijk niet echt meer nodig om nog meer te testen zo omdat je toch al met zekerheid kan zeggen dat er iets niet klopt.

• chocka
@Denan, ik heb zojuist geprobeerd om dat genoemde stekkertje aan te drukken, maar die zit zo afgeschermd dat er niet bij te komen is.

Bovendien heb ik vanmorgen de DRG eens voor uurtje uitgezet. Maar ook daarmee schiet ik niets op. En nadien blijft er een netwerk icoontje in mijn systeembalk bewegen, met de info:

Speed: 100,0 Mbps
Status: Acquiring network address
Anoniem: 22438 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:28:
[...]

Jij ook Nick.. enneh... dit is het korste bericht dat je ooit geschreven hebt... zie je wel dat je het kunt :p

Alle goeds voor 2009 allemaal!
:)

Educatief intermezzo
Anoniem: 269348 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 09:13:
[...]

Nou je hebt zo en zo een wettelijke recht .....
Ik weet niet hoe ik het je anders moet zeggen, dus ik doe het maar even hier. En als niemand je erop wijst, leer je het niet. Ik zie je vaker de term zo en zo gebruiken. Dit moet zijn sowieso.

Dit is een leenwoord uit het duits en vergelijkbaar met überhaupt wat ook uit het duits geleend is. Ik zie ook veel mensen er iets van maken als zo-ie-zo of zowiezo... maar de enige correcte schrijfwijze is sowieso.

Einde van dit educatieve intermezzo

• chocka
Overdrijven is ook vak, hé. BTW het kan nog korter, gewoon niet reageren O-) :)

• chocka
Zo ik ben er even helemaal klaar mee.

http://www.speedtest.net/result/382161766.png

Of dat speedtest nu wel of niet goed is, blijf ik deze als referentiepunt gebruiken.

Via broadbannuts.com heb ik nu deze instellingen, welke van de week soms een piek gaven, maar sinds van ochtend is de snelheid definitief weg.

DefaultReceiveWindow = 921600
DefaultSendWindow = 128000
DisableAddressSharing = 1
InitialLargeBufferCount = 200
InitialMediumBufferCount = 480
InitialSmallBufferCount = 640
LargeBufferSize = 819200
MaxFastTransmit = 64000
MediumBufferSize = 150400
Priority Boost = 0
SmallBufferSize = 12800
TransmitWorker = 32
FastSendDatagramThreshhold = 4096
EnableFastRouteLookup = 1
EnablePMTUDiscovery = 1
IgnorePushBitsOnReceives = 0
GlobalMaxTcpWindowSize = 1027840
MaxFreeTcbs = 8000
MaxHashTableSize = 16384
MaxNormLookupMemory = 5000000
SackOpts = 1
SynAttackProtect = 1
Tcp1323Opts = 1
TcpLogLevel = 1
TcpMaxDupAttacks = 3
TcpMaxHalfOpen = 100
TcpMaxHalfOpenRetired = 80
TcpRecvSegmentSize = 1460
TcpSendSegmentSize = 1460
TcpTimedWaitDelay = 30
TcpUseRFC1122UrgentPointer = 0
TcpWindowSize =1027840
MaxConnectionsPer1_0Server = 20
MaxConnectionsPerServer = 10
DefaultTimeToLive = 64
DefaultUserTOSSetting = 0
TcpMaxDataRetransmissions = 6
DefaultTOSValue = 240

Misschien woont er iemand in Arnhem die mij binnenkort wil of kan helpen, want mijn mogelijkheden beginnen een beetje op te raken.

• chocka
.. ik las ook laatst dat firefox blokkeert bij gebruik van fiber???

• chocka
http://i258.photobucket.com/albums/hh258/Chocka999/langzaam.png

5.26KB/sec, deze download deed er bijna 5 minuten over voor een bestand van 1.10 Mb.
Pagina: 1 2 3 ... 21 Laatste

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee