Toon posts:

XMS glasvezelinternet voor particulieren deel V Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste
Acties:

Anoniem: 295271

Nick39 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:47:
[...]

Niets van gemerkt,de laatste tijd werkt de telefoondienst naar behoren,geen fouten,geen spooktelefoontjes,geen rare robot stemmen.

[...]

Maar de gesprekken met Telio hebben blijkbaar geholpen,ik durf de telefonie weer betrouwbaar te noemen.
Eerlijk is eerlijk, het lek lijkt inderdaad boven te zijn op het telefonievlak. Heb ook al een hele tijd geen enkel probleem meer gehad met telefonie. :)

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 13:51
Ben ik nou gek aan het woorden of is het DTV beeld in Nijmegen nu beter?!? Ook analoog (waar ik dezer dagen met name de BBC zenders kijk) lijken wat scherper en met minder ruis ... of verbeeld ik me alles weer?!?! ;-)

Anoniem: 295271

@Denan,

op dtvuitrol.xmsnet.nl barst het van de spam. :(
Zou je aub 5 minuten de tijd willen nemen om een zwikkie te deleten zodat het weer enigszins leesbaar wordt ? Alvast bedankt. ;)

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 295271 op 24-06-2009 20:50]

Anoniem: 295271 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:47:
@Denan,

op dtvuitrol.xmsnet.nl barst het van de spam. :(
Zou je aub 5 minuten de tijd willen nemen om een zwikkie te deleten zodat het weer enigszins leesbaar wordt ? Alvast bedankt. ;)
Pff.. vanmorgen heb ik daar al 20 useraccounts op geblacklist.. ik blijf bezig :)
Teletekst stopt op BBC1
Mocht je plotseling geen teletekst meer kunnen vinden.. dan kan dat kloppen:

Nieuwsbericht BBC
De BBC heeft haar teletekstdienst Ceefax via BBC 1 beëindigd.
Wel is er nog een beknopte dienst beschikbaar via BBC 2 (vanaf pag.199)
De teletekstdienst is nog wel beschikbaar op: www.ceefax.tv

• wiebo66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08 11:42
tijd voor deel VI ??

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-12-2021
IJnte schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:31:
Mm telefoon ligt eruit hier in V'daal. Schijnt een verhuizing geweest te zijn bij hun telefonieboer (teleo :?). Hoop dat et snel weer gefixt wordt!
Als het goed is werkt alles weer (ook in veenendaal)

Na wat issues met deze verhuizing en vanochtend vroeg een iets andere issue in Veenendaal werkt alles weer naar behoren.

Anoniem: 245454

denan schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:42:
Teletekst stopt op BBC1
Mocht je plotseling geen teletekst meer kunnen vinden.. dan kan dat kloppen:

Nieuwsbericht BBC
De BBC heeft haar teletekstdienst Ceefax via BBC 1 beëindigd.
Wel is er nog een beknopte dienst beschikbaar via BBC 2 (vanaf pag.199)
De teletekstdienst is nog wel beschikbaar op: www.ceefax.tv
Dank Denan.

Ik had op de 20ste al een opmerking hierover gemaakt en omdat niemand reageerde ben ik er niet op teruggekomen.
De analoge BBC1 & 2 hadden trouwens al jaren maar een beperkte ceefax, maar in ieder geval nog wel 888 ondertiteling. Die is nu dus alleen nog op BBC2 aanwezig.
Programmering op 601 & 602.

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-09 15:57

Lulukai

God's gift to women

Anoniem: 214837 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:46:
Wat ik vreemd vind is dat tijdens de pilot test de newsserver redelijk goed en constant was.
Is er iets veranderd dat er de laatste tijd meerdere problemen zijn?

Ik ben zelf enkele maanden gebruiker van eweka, gaat ''maar'' tot 40 mbits en kost € 7,50.
Tot nu toe geen enkel probleem mee gehad.
Eweka gaat gegarandeerd tot 40 mbit, maar je kan er zonder problemen 50 mbit mee halen.

.

Anoniem: 245454 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:10:
[...]

Dank Denan.

Ik had op de 20ste al een opmerking hierover gemaakt en omdat niemand reageerde ben ik er niet op teruggekomen.
De analoge BBC1 & 2 hadden trouwens al jaren maar een beperkte ceefax, maar in ieder geval nog wel 888 ondertiteling. Die is nu dus alleen nog op BBC2 aanwezig.
Programmering op 601 & 602.
Via Ziggo wordt een soort van doven en slechthorende ondertiteling meegezonden,die zit niet in TT maar die wordt via de ontvanger er uitgehaald.
Er is dus wel ondertiteling op BBC 1 tm 4 maar blijkbaar wordt dit op een andere manier aangeboden/meegezonden.

@Alexander01 Wat de keuze van decoders betreft bij Ziggo zit je voor iptv ook vast aan de Cisco decoder.
Bij Ziggo is alleen Nederland 1 onversleuteld,de rest is wel gratis in het basispakket maar vereist wel een werkende kaart.
De CI+ techniek is nieuw, Ziggo komt nu met een 2tal gecertificeerde cams uit,maar er zijn maar heel weinig tv's nog in de huiskamer die ook CI+ ondersteunen.
Heb je alleen dvb-c dan blijf je verplicht de alphacrypt cam te gebruiken want daar werkt de CI+ niet in.
En de JVC's met ingebouwde decoder hebben alleen een SD decoder er in zitten,beetje dom in een HD ready TV.

Het grote voordeel bij Ziggo is natuurlijk een groot aantal aansluitingen,zij kunnen gemakkelijker tegen een content aanbieder een vuist maken..
Ze maken ook gebruik van dat monopoly, FAN TV, oh geen vergoeding, hup er af.
Action Now, oh jullie betalen niet, morgen er af.
Zegt XMS dat,dan ligt de content provider er niet wakker van.

En om het nog gezelliger te maken is canal Digitaal samen met orange gaan werken en biedt nu een triple play pakket aan.
Decoder,schotel,montage,het zit nu allemaal in je maandbedrag.
Bellen en internetten er bij, korting !
Maar hiermee bespeelt canal Digitaal wel diverse markten,ze huren complete satellieten af,bieden transponders aan voor bv ned 1,2 en 3 maar leveren dat gelijk ook weer aan partikulieren die nu niet eens meer de schotel hoeven te kopen...
Goed punt.. 81 pages is wel erg lang:
Deel VI is up:

XMS glasvezelinternet voor particulieren deel VI

Aub geen posts meer in deze thread plaatsen!

[Voor 1% gewijzigd door denan op 25-06-2009 16:31. Reden: 80 pages aangepast naar 81.. Mijn post was net de +1 :P]

• chocka
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-07 18:03
denan schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:30:
[...]

Goed punt.. 81 pages is wel erg lang:
Deel VI is up:

XMS glasvezelinternet voor particulieren deel VI

Aub geen posts meer in deze thread plaatsen!
BUMP :9

Nick blij dat die eerste was en mag ik dan de laatste hier wezen................

[Voor 11% gewijzigd door chocka op 25-06-2009 20:06]

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 01:32
Even wat anders:

gameservers draaien, is dat mogelijk?

Ik wil in Open Arena (gebaseerd op de open source Quake II engine) knallen met een vriend en even een spel hosten..

Maar het ding blijft zeggen dat de poort dicht is en die vriend kan niet connecten. Heb mijn router geconfigureerd. Zit er in het wijkpunt ( neem aan dat daar een soort switch staat?) nog een firewall ofzo?

Of ligt het aan Xubuntu, dat er standaard personal firewall aanstaat erin?

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb nog niet meegemaakt dat er bij XMS een poort dicht staat voor wat gamen betreft.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:51

Speedy-Andre

Sony ZL-XA, Nokia 7 plus

Toch knap dat er 2 in een topic van 2009 posten en het niet zien :+

PVoutput Stookt met 2x Tosh Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016 Sinds 6-11-2018 5590Wp WU IALMER88

Het is bijna jeugdsentiment.. Tijd om een slotje aan te vragen :D

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 20:36
Ik had allang een slotje aangevraagd maar de report is nooit gelezen door een modje sinds 2009 :'(

[Voor 7% gewijzigd door White_Collar op 23-01-2014 14:33]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:47:
Toch knap dat er 2 in een topic van 2009 posten en het niet zien :+
Dat is dan ook niet het eerste waar ik op let. LBW.
Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee