The Lord of the Rings Online - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.889 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:44:
[...]

Bij book 1 van Moria leer je op een gegeven moment legendarische wapens te hanteren. Deze wapens lvl'en ook, net zoals je karakter. En ook bij deze wapens heb je ontzettend veel mogelijkheden om het beter te laten worden. En je kunt het wapen zelf een naam geven. Op een gegeven moment heb je dus een uniek wapen wat perfect past bij datgene waar jij het voor wil gaan gebruiken.
Ik ben net klaar met C7 van B1. Ik stap zo over op die solo naar Moria, kom ik hem dan snel tegen? Anders is het zonde en wacht ik nog voorlopig. Ach, ik kan ook in de grote Googlaumaat kijken, maar hier wordt het zo prettig uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Als ze je in een quest vragen naar iemand toe te gaan moet je die dan zelf vinden of wordt die persoon ook aangegeven op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:59:
[...]

Ik ben net klaar met C7 van B1. Ik stap zo over op die solo naar Moria, kom ik hem dan snel tegen? Anders is het zonde en wacht ik nog voorlopig. Ach, ik kan ook in de grote Googlaumaat kijken, maar hier wordt het zo prettig uitgelegd
Voordat je Moria in wil zul je echt eerst Book 1 moeten afmaken anders kom je niet langs the watcher. Het past dus prima in datgene wat jij wil. Je wilt een kijkje nemen in Moria, daarvoor zul je book 1 moeten doen. EN tijdens book 1 krijg je je eerste legendarische wapen. :)
Heel veel succes, het is echt een mooi book om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:54:
[...]

Voordat je Moria in wil zul je echt eerst Book 1 moeten afmaken anders kom je niet langs the watcher. Het past dus prima in datgene wat jij wil. Je wilt een kijkje nemen in Moria, daarvoor zul je book 1 moeten doen. EN tijdens book 1 krijg je je eerste legendarische wapen. :)
Heel veel succes, het is echt een mooi book om te doen.
Heb book 1 dus af en ga beginnen. Zal morgen worden, vanavond RL-gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:05:
[...]

Heb book 1 dus af en ga beginnen. Zal morgen worden, vanavond RL-gamen.
Book 1 van Moria bedoel ik dan he, maar dat kom je vanzelf tegen op je weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:47:
Als ze je in een quest vragen naar iemand toe te gaan moet je die dan zelf vinden of wordt die persoon ook aangegeven op de map?
Die persoon moet je gedeeltelijk zelf vinden, al hangt het een beetje van de quest af. Vaak staat in de questomschrijving wel redelijk duidelijk aangegeven waar je die persoon kunt vinden, en personen die voor jou van interesse zijn hebben altijd wel een ring boven hun hoofd als het om quests gaat. Die ringetjes zie je ook op je minimap als je dus maar dicht genoeg in de buurt bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wie heeft er goede tips of een leuke guide om Library / School te doen? We gingen met 3 (champ, hunter, capt) en kregen wreed hard slaag. Lib: Vooral last met groepjes van 1 (selfhealende) elite en verschillende gemaskerde gastjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Hurtebise op 11-01-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:57:
Wie heeft er goede tips of een leuke guide om Library / School te doen? We gingen met 3 (champ, hunter, capt) en kregen wreed hard slaag. Lib: Vooral last met groepjes van 1 (selfhealende) elite en verschillende gemaskerde gastjes.
Tip: neem een healer mee.
Op een gegeven moment staan er drie gasten boven aan de trap, keer eerst de healers links en rechts, daarna die in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
spoiler:
Bij de pale-folk had je waarschijnlijk last van poison, er is namelijk 1 poison wound die gruwelijk veel damage doet. Deze moet dus onmiddelijk gecured worden. Heb hem nu vrij vaak gedaan, maar genoeg healing is inderdaad wel belangrijk. Al is het ook wel eens gelukt met een captain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Hurtebise schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:57:
spoiler:
Ik haal zo altijd door elkaar, de school is die toch met dat pale-folk... anyway, neem daar min 1 hunter mee en die laat je direct poison curen, ook handig met trappen btw. School heb ik met 2 hunters en 1 captain gecleared en is goed te doen
Andere, de lib daar in tegen vind ik wat moeilijker... moet nog eens bekijken hoe we dat bovenaan die trap gaan doen, maar een healer en/of CC-er is daar denk ik wel handig.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
spoiler:
School is degene met humanoids en Library is degene met de pale-folk dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Zow dan ondertussen 34 en een half zo'n beetje en het geld bij elkaar voor een paard. Dus nu door naar 35 en dan de paardrij quests maar eens gaan beginnen.
Esteldin is een mooie lokatie om te questen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
Mijn runekeeper is zo goed als 43 nu :) Ben gisteren ook de ettenmoors ingegaan, even op creepside en even op freepside.

Was wel plezant. Vind het wel jammer dat de teamgeest aan beide kanten redelijk verdwenen is (vooral freep side dan). Na ettelijke malen te vragen of mensen niet wilden samenhokken, kwam er geen antwoord. uiteindelijk dan maar met ons 3 gebleven. Ik begrijp wel dat hunters meer renown krijgen solo dan in groep, maar vind het toch jammer. Ook als guardian heb ik me overpower getrait en ik moet zeggen dat ik me geamuseerd heb. Een paar killing blows, solo charges, en dingen overleefd die je voor onmogelijk houdt.

Binnenkort weer eens een kin-raid maken, dan wordt er eindelijk weer wat gecoördineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nah, halverwege lvl 49 nu, gaat best lekker. legendary bow heb ik nu ook, zit op Tier 8 en allereli kleine quests in Angmar aan het afwerken. Gaat best prettig zo. Moet wel die stad in het noorden in (Dunevail of zoiets) gaat lastig worden in mijn uppie. Denk dat ik er maar een ks-member bij ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
maartend schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:48:
Moet wel die stad in het noorden in (Dunevail of zoiets) gaat lastig worden in mijn uppie. Denk dat ik er maar een ks-member bij ga halen.
Nou erin komen zal solo nogwel lukken, maar dan het einde (die 3 quests) zal onmogelijk zijn alleen op dat level.

Gisteren 300 dwarf-iron ore bij elkaar gezocht om toch eens mn metalsmith ophoog te brengen, pfff wat een gedoe (en gelukkig gaat het tegenwoordig sneller doordat je minder ore nodig hebt om te refinen). Nu die master nog "ff". Moet nog 800 punten, maar heb nog 8 stacks van 50 ancient iron ingots liggen, dus dat zal rap opschieten :P.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een heerlijke dag gehad met mijn Runekeeper Shocka en diens hunter maatje Morendeth, begonnen met net level 28 en Morendeth lvl 27.

Meestal spelen we allebei online op afstand, maar gisteren hebben we gezellig naast elkaar gezeten en een hele berg lol gehad terwijl we in de North Downs flink aan het questen waren. Einde van de dag was ik op een haar na level 31 en Morendeth ook alweer halfverwege naar de level 31.

We kwamen op een bepaald moment voor de Defence of Trestlebridge nog in een groepje van 4 man te zitten, waarvan er eentje in de Dutch Peacekeepers kin bleek te zitten, dus na een vraag of bewuste healer dan inderdaad een Nederlander was, bleek al snel dat we alle vier Nederlanders waren, hoezo toevallig? ;)

We hebben echt veel fun gehad, daar kan geen teamspeak tegenop.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

was idd heel gezellig :) lekker opgeschoten en leuke groepjes gehad :)
Powerlevelling FTW

En niet geheel onbelangrijk....de zak friet hebben we leeggekregen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:18:
[...]

Nou erin komen zal solo nogwel lukken, maar dan het einde (die 3 quests) zal onmogelijk zijn alleen op dat level.
Klopt, erin lukt me wel, heel voorzichtig en stuk voor stuk pullen, maar eenmaal een eindje erin ging het snel fout. 4-5 raaders op mijn dak, kan deze Hunter toch niet echt hebben. Dacht dat het er 2 waren, kwamen er zich nog een paar mee bemoeien.

Je kunt dan 2 dingen doen; DF of als een echte vrouw blijven staan en zo veel mogelijk van dat tuig de dood mee innemen al smogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rfce schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:18:
Gisteren 300 dwarf-iron ore bij elkaar gezocht om toch eens mn metalsmith ophoog te brengen, pfff wat een gedoe (en gelukkig gaat het tegenwoordig sneller doordat je minder ore nodig hebt om te refinen). Nu die master nog "ff". Moet nog 800 punten, maar heb nog 8 stacks van 50 ancient iron ingots liggen, dus dat zal rap opschieten :P.
Ik hoop dat je flink wat coal en nog wat Westernesse Steel of Dwarf Iron hebt liggen :p De recipes voor level 47 (Knight's Armour) geven de beste punten tov de ore, maar daar heb je Ancient Steel voor nodig ;)

Mijn crafters schieten aardig op, al gaan een aantal een stuk langzamer. Mijn Jeweler is SM en Kindred bij guild (maar level 24 helaas, dus weinig single uses voor hem), mijn Tailor heeft gisteravond eindelijk SM gehaald, al was ie al een tijdje Kindred.
Mijn Woodworker loopt een beetje tegen mijn luiheid aan. Ik moet nog zo'n 300 Black Ash Wood gaan verzamelen om GM te halen, dan kan ik weer verder met de Supreme tier. Daar zit hij nu tegen de top aan van proficiency, en ik heb nog zo'n 100 bowstaves liggen en een paar stapels hout in die tier. Tegen de tijd dat ik die black ash heb verzameld, ben ik wel klaar om in een ruk door te stomen naar Supreme Master denk ik.
De Metalsmith is nu ondertussen ook begonnen met tier 6, nu bijna op proficiency. Kheb wat problemen met het verzamelen van genoeg Khazad-Copper. Alles wat ik vind is Tin :s Maar ik hoop binnenkort nog wat meer te gaan farmen, dan kan ik hem ook naar Supreme Master tillen en een poging wagen op die fijne nieuwe tools. De Weaponsmith is nog bezig met Master Artisan, en langzaam de Master tier aan het aanboren. Dat komt wel goed terwijl ik level denk ik ;)

Dit weekend ook weer druk geweest met de Warden. Ondertussen level 46, kheb mn class quests afgerond en mn eerste Master trait gekregen: Master of the Spear. Die unlocked 2 skills, Spear and Shield en Spear and Fist, waarmee ik met 1 skill 2 gambits op hun plek kan zetten. Bij level 50 krijg ik de deeds voor Master of the Shield en Master of the Fist, dus dat wordt nog skills spammen. Flink aan het craften geweest ook voor hem. Ik moet alleen nog even een L47 speer zien te regelen, maar daar schop ik nog wel iemand voor in de kinship. Al met al begint de Warden me steeds beter te bevallen, zo goed dat ik overweeg mn Hunter met pensioen te sturen zelfs.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Het weekend flink gequest in Esteldin, was 32 en ben nu bijna halverweg 35, dus ja gaat heel mooi, heel veel quests daar voor rond die level en met m'n 2.1K morale en 3K armor is het zelfs in m'n eentje heel goed te doen. 3 tegenstanders tegelijk is net te redden als ik redelijk weet te blocken.
Zelfs een fellowhip quest in m'n uppie weten te redden. Alleen de elites killen met 4-5K morale is gewoon te veel daar doe ik nog niet genoeg damage voor. vanavond een rondzap avondje, moet overal nog heen om spul weg te brengen en repuatation te scoren, spullen bij craft master brengen etc etc. Wordt een flinke rondsrping avond. Ook een mooi armor scoren, das wel lekker.

Ook het craften gaat lekker, prospector naar artisan aant brengen en metalsmith naar expert aan het aan het masteren.

[ Voor 8% gewijzigd door Hiawatta op 12-01-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:43
Minstrel gisteren lvl 60 geworden én SM jeweller :) gelijk 2 bracelets gecrit (en 2 gemist). Kan nu tenminste ook de delen van de radiance set aan die ik al had.

En vrijdag gaan we met de kin eindelijk de watcher proberen. Zelf waarschijnlijk op m'n champ, die heeft al full radiance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Gisteravond weer 3 uurtjes doorgebracht in de Vile Maw. Onze tactics zijn gepolished tot aan de derde fase en die bereiken we nu ook gemakkelijk. Alleen dan begint het probleem... Op een of andere manier zijn we met 2 hunters en 2 champs niet in staat voldoende damage op te brengen.

spoiler:
we downen 1 tentacle tot 5k en daarna halen we de 2e neer, direct na de respawn gaat ook de 1e neer en gaan we naar de nieuwe en dan herhalen. zodra er ruimte is (en nog maar 1 tentacle up) gaan de hunters op de Watcher. Helaas krijgt de melee de tentacle niet snel genoeg neer en zitten we vroeger of later weer met 2 tentacles en een fully healed Watcher. Argh!

Als Guardian heb ik er weinig te doen... tijd om m'n hunter ook een naar 60 te tillen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:28:
was idd heel gezellig :) lekker opgeschoten en leuke groepjes gehad :)
Powerlevelling FTW

En niet geheel onbelangrijk....de zak friet hebben we leeggekregen! :D
En of we die leeg hebben gegeten, that's gotta be a new world record. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zitten met exact hetzelfde probleem TAA. Exact. Een geen flauw idee wat de oplossing is. We weten de strat, we hebben bevestigd gekregen door verschillende bronnen die de Watcher neerhebben dat onze tactiek de juiste is. We kijken naar filmpjes, we lezen posts, en we zien dat we de juiste tactiek hebben. En het lukt gewoon niet!

spoiler:
We missen idd ook DPS terwijl we een DPS heavy group hebben, en ook qua damage zitten we op het randje, andere groepen lijken minder damage te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
JEUJ! gisteren een dol dinen run gedaan, is een mooie plek om te questen en ben nu eindelijk lvl 35, kan nu beginnen aan de paardrij training. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:07:
[...]
Ik hoop dat je flink wat coal en nog wat Westernesse Steel of Dwarf Iron hebt liggen :p De recipes voor level 47 (Knight's Armour) geven de beste punten tov de ore, maar daar heb je Ancient Steel voor nodig ;)
Coal kun je kopen, dus dat is geen probleem. Ik had inderdaad geen dwarf-iron meer, dus heb ook geen westernesse meer gemaakt. Ik ben dan ook niet voor de ancient steel armour gegaan (die 4+4+8 punten geeft) maar voor die andere (die 4+4+6 punten geeft).
Daarvoor heb je in verhouding tot de punten minder ingots voor nodig en al helemaal geen dwarf-iron meer. Uit mijn hoofd volgensmij 8 ancient-iron ingots en 3 boiled exeptional leader. Dus volgensmij is dat de ideale craft voor tier5. Ik kom nog 150 punten te kort voor GM nu, dus vanavond zal ik maar ff iron gaan farmen :-)
Hiawatta schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:36:
JEUJ! gisteren een dol dinen run gedaan, is een mooie plek om te questen
Ook al de final quest gedaan daar? Master of the Black Tide als ik me niet vergis. Best een pittige en uitdagende quest voor dat level.

[ Voor 15% gewijzigd door Rfce op 13-01-2009 09:52 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

aaah Dol Dinen...daar moeten wij ook bijna naartoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren met een PUG de school en library gedaan!
Er was een shout in moria, en ze hadden al 2 man. Ik wilde beide instances nog steeds een keer doen, dus ik maar mee!
We waren met een lvl58 champ, lvl55 LM en ik (lvl55 Guard).
Viel me totaal niet tegen, we hebben geen wipe's gehad, slechts 1 death van de iets te enthousiaste champion. (hij had geen zin om zich in te houden, dus ik kon met mijn 3 levels lagere guardian geen aggro houden)
Verder ging het redelijk vlot, alles gecleard, en een hoop IXP items gedropt gekregen!
Nu heb ik nog maar 1 laatste quest over in eregion! Dat is die instance met die draken, eens kijken of ik vanavond wat mensen kan vinden daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:51:
aaah Dol Dinen...daar moeten wij ook bijna naartoe :)
Moeten we wel eerst de andere quests clearen natuurlijk naast Esteldin. :) Was gisteren in ieder geval weer een goed dagje. Waardoor mijn Runekeeper alweer 2 levels is gestegen en nu dus alweer level 32 is, nog even en we kunnen voor het paard gaan. Book 3 is ook weer klaar alleen book 2 moeten we nog een keer afronden natuurlijk, zo zonde als die open blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Heb gisteren wat zitten experimenteren met men aggro en heb een manier gevonden om een champion bij te houden als hij vanaf het begin full out gaat zonder force-skills. (hangt wel wat af van aantal resists enzo natuurlijk).
Vandaag ga ik missch de traits wat hersteken zodat aggro houden nog simpeler wordt.

Nu nog een goede 2nd age belt. Er stond er een hele mooie op AH, maar zonder buyout en een andere heeft hoger geboden. Jammer maar dat gebeurt. Ik wil enkel een belt als de legacies juist zijn. Ongelooflijk hoeveel mensen een 2nd age kopen omdat het een second age is (ongeacht de slechtheid van de legacies). (hoewel ik hier wel moet zeggen dat ik de algemene speelstijl niet ken van de mensen dus missch is het voor hun goed, maar een champion die voornamelijk ardour based legacies had... niet veel champs gebruiken dat).

EDIT: vergeet ik nog te zeggen dat ik 16th nu ook heb voltooid, wat wil zeggen dat hier een 60 radiance dwergje rondloopt (hoewel schouder me niet echt overtuigen qua stats). Overmorgen gaan we naar de rift. Dat wil zeggen dat ik al niet zal coweren van de balrog gewoon door men gear. Hope pot poppen en ik heb zelfs positieve hope zonder een balrog chain :)

[ Voor 17% gewijzigd door Lointje op 13-01-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
RonnieB82 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:59:
Gisteren met een PUG de school en library gedaan!
Er was een shout in moria, en ze hadden al 2 man. Ik wilde beide instances nog steeds een keer doen, dus ik maar mee!
We waren met een lvl58 champ, lvl55 LM en ik (lvl55 Guard).
Probeer het maar eens op als je het level hebt wat de quest aangeeft, lvl51 resp lvl53... dan is het zwaar-pittig :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:01:
[...]

Moeten we wel eerst de andere quests clearen natuurlijk naast Esteldin. :) Was gisteren in ieder geval weer een goed dagje. Waardoor mijn Runekeeper alweer 2 levels is gestegen en nu dus alweer level 32 is, nog even en we kunnen voor het paard gaan. Book 3 is ook weer klaar alleen book 2 moeten we nog een keer afronden natuurlijk, zo zonde als die open blijft staan.
Jullie zitten toch ook op Evenight?
neem maar contact op, loop graag mee, wil graag meer ervaring op doen daar.
Moet zelf ook nog een de laatste van book 2: the red pass is dat geloof ik en meot nu geloof ik naar Rivendell voor boek 3.
Als je er bent, de charname is Thyrsa, ga woensdagavond weer even spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiawatta schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:05:
[...]

Jullie zitten toch ook op Evenight?
neem maar contact op, loop graag mee, wil graag meer ervaring op doen daar.
Moet zelf ook nog een de laatste van book 2: the red pass is dat geloof ik en meot nu geloof ik naar Rivendell voor boek 3.
Als je er bent, de charname is Thyrsa, ga woensdagavond weer even spelen.
Ik wel ja, ik heb op evernight 6 karakters rondlopen, en dan ook nog eens 5 op Laurelin heb daar nog wel een champion van lvl 32 of een Lore-Master van level 45 (of was het nou toch nog 44..) maar speel momenteel voornamelijk op Eldar waar ik inmiddels ook alweer 4 karakters heb rondhobbelen.

edit:
Woensdag...dan kan ik wel effe inloggen op Evernight hoor, moet kunnen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Lointje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:18:
maar een champion die voornamelijk ardour based legacies had... niet veel champs gebruiken dat).
Mijn champ loopt zelfs met een dagger rond - achteraf een minder handige beslissing, puur vanwege m'n enorme power-drain die daardoor komt - maar ik heb m'n champion ardour-focussed.

Op m'n rune zit -4 ardour pip, dus krijg net zo snel fervour als wanneer ik in fervour sta; m'n in-combat power -regen is bijna net zo hoog; m'n damage output ook en ik evade ook redelijk wat. Met name icm een schild vind ik het ideaal. Ik doe dan wel minder damage, maar krijg ook ruim minder klappen. Extra voordeel is dat ik als ik 1 mob heb omgelegd flurry aan kan laten staan totdat ik 10 seconden uit combat ben, geeft 20% extra attack speed zonder dat 't me fervour/power kost om flurry te activeren. Dat compenseert m'n power output en lagere damage output ook volgens mij. Solo tegen 1 of 2 mobs is fervour nog wel beter denk ik, maar anders is wat mij betreft ardour prettiger vechten.

Hoe doen jullie de instances eigenlijk? met of zonder exploits en wat zien jullie dan als exploits? ik zie op de lotro forums steeds meer flame-wars ontstaan tussen voor en tegenstanders; En voor beiden groepen is wat te zeggen. Ik heb, helemaal bij m'n minstrel, instances mogelijkerwijs in exploit mode gedaan, ook afhankelijk van of je bijvoorbeeld een doodliggende minstrel als exploit ziet. Dark Delvings is de enige instance die ik na de patch niet gehaald heb op een, naar mijn mening, 'legale' Hard Mode dus het is zeker te doen, maar het kost wel veel tijd. En hoewel ik het jammer vind dat het bij bijvoorbeeld GS mogelijk is om te exploiten, maak ik er, vooral ook vanwege het tijdsaspect dus wel regelmatig gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Gisteren met mijn alt, en een vriend en mijn vriendin boek 2 gedaan (van Volume 1). Dat ging vlotter dan ik dacht. We waren met een groep zonder main healer en allemaal lvl 28 (waarvoor de quests bedoelt zijn). Toch kwamen we er behoorlijk goed doorheen (we wipten één door een bad pull). M'n loremaster is nu een aardig eind op weg naar level 29. Hopelijk kan ik hem de komende maanden ook richting end game krijgen, zou leuk zijn voor de afwisseling en ook handig in de kin (waar we slechts 2 end game loremasters hebben).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:11:
[...]

Ik wel ja, ik heb op evernight 6 karakters rondlopen, en dan ook nog eens 5 op Laurelin heb daar nog wel een champion van lvl 32 of een Lore-Master van level 45 (of was het nou toch nog 44..) maar speel momenteel voornamelijk op Eldar waar ik inmiddels ook alweer 4 karakters heb rondhobbelen.
Dan moet je vrij veel spelen, of niet? ;) In welke kin zit je eigenlijk op Eldar? Speel er zelf ook op, inmiddels 2 lvl 60's, maar 't rommelt volgens mij een beetje in mijn kin, dus ben een beetje bang dat 't uit elkaar gaat vallen. Heb al wel een aantal serieuze opties als 't echt mis blijkt te gaan, maar hoe meer opties, hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
rik86 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:13:
[...]

Mijn champ loopt zelfs met een dagger rond - achteraf een minder handige beslissing, puur vanwege m'n enorme power-drain die daardoor komt - maar ik heb m'n champion ardour-focussed.

Op m'n rune zit -4 ardour pip, dus krijg net zo snel fervour als wanneer ik in fervour sta; m'n in-combat power -regen is bijna net zo hoog; m'n damage output ook en ik evade ook redelijk wat. Met name icm een schild vind ik het ideaal. Ik doe dan wel minder damage, maar krijg ook ruim minder klappen. Extra voordeel is dat ik als ik 1 mob heb omgelegd flurry aan kan laten staan totdat ik 10 seconden uit combat ben, geeft 20% extra attack speed zonder dat 't me fervour/power kost om flurry te activeren. Dat compenseert m'n power output en lagere damage output ook volgens mij. Solo tegen 1 of 2 mobs is fervour nog wel beter denk ik, maar anders is wat mij betreft ardour prettiger vechten.
Interessant! Ik speel zelf geen champion dus ik ben niet zo heel familiair met alle skills, maar dat is een goed doordachte aanpak! Ik ga hem zeker mijn champ vriend eens laten uitproberen.
rik86 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:13:
Hoe doen jullie de instances eigenlijk? met of zonder exploits en wat zien jullie dan als exploits? ik zie op de lotro forums steeds meer flame-wars ontstaan tussen voor en tegenstanders; En voor beiden groepen is wat te zeggen. Ik heb, helemaal bij m'n minstrel, instances mogelijkerwijs in exploit mode gedaan, ook afhankelijk van of je bijvoorbeeld een doodliggende minstrel als exploit ziet. Dark Delvings is de enige instance die ik na de patch niet gehaald heb op een, naar mijn mening, 'legale' Hard Mode dus het is zeker te doen, maar het kost wel veel tijd. En hoewel ik het jammer vind dat het bij bijvoorbeeld GS mogelijk is om te exploiten, maak ik er, vooral ook vanwege het tijdsaspect dus wel regelmatig gebruik van.
Ik heb alle instances zonder exploits gedaan. Wel in skumfil de "laat guardian lopen en sterven en revive dan" of de "minstrel drop dead" taktiek om er sneller te komen. Maar altijd wel de laatste baas gedood zoals het moet. Ook bv forges zonder exploits, alle bazen en nog hadden we 8 minuten over.
Dark Delvings is doenbaar zonder exploits maar je hebt een tank nodig (ja guardians zijn toch handig!). Eén goede minstrel (en ik ga er vanuit dat de tank ook deftig is) kan hem net in leven houden. Een LM/runekeeper/captain als backup lijkt me iets handiger. Voor de rest nuken want als je +80% incoming damage hebt, doet het pijn :) (ik heb het overleefd)
16th hall is de moeilijkste vind ik om in normale hard mode te laten sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Dragon en ik zitten in Serenity :) een hele leuke gezellige kleine kin. De kinchat is lekker druk en er is veel hulp voor alts en lagere lvls. We zijn Rank 7 dacht ik en doen raids met 2 andere kleine kins. We doen alle grote en kleinere instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:19:
[...]

Dan moet je vrij veel spelen, of niet? ;) In welke kin zit je eigenlijk op Eldar? Speel er zelf ook op, inmiddels 2 lvl 60's, maar 't rommelt volgens mij een beetje in mijn kin, dus ben een beetje bang dat 't uit elkaar gaat vallen. Heb al wel een aantal serieuze opties als 't echt mis blijkt te gaan, maar hoe meer opties, hoe beter :)
Dat is Serenity, maar hoe makkelijk je daarin komt durf ik je niet te zeggen. Had het geluk dat ik qntal al kende en die zat al in de kin, dan kom je wat makkelijker binnen. ;) Botoo zit in dezelfde kin en die is daar ook officer dus die kun je beter vragen of het mogelijk is ;)

Ik speel aardig vaak ja, maar toch ook weer niet elke dag. Laatste tijd speel ik weer een stuk meer dan een tijd geleden, heb even een soort break gehad. Serenity is overigens geen Nederlandse kinship, er zitten wel een paar Nederlanders in, maar dat is het dan ook. En ik vind het persoonlijk heerlijk dat het geen volledig Nederlandse kin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
OK maar dat is dus niet op Evernight, das jammer.
Dan maar weer op zoek naar andere mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiawatta schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:02:
OK maar dat is dus niet op Evernight, das jammer.
Dan maar weer op zoek naar andere mensen :P
Ik zit dus wel ook op Evernight he.. ;) Wat ik al zei, ik log woensdag wel effe in op Evernight en hobbel wel eens met je mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
oke, dan zou DD ook gewoon moeten lukken, 16th hall is me nu al een paar keer gelukt, maar hij duurt erg lang. Geldt trouwens voor meerdere instances tenzij je moedwillig je hele groep op 1 na dood laat gaan, wat door sommigen ook als exploit gezien wordt. Zelf vind ik dat een twijfelgeval, omdat het wel niet echt de bedoeling zal zijn, maar door je skills wel mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:23:
[...]

Ik zit dus wel ook op Evernight he.. ;) Wat ik al zei, ik log woensdag wel effe in op Evernight en hobbel wel eens met je mee. ;)
Ohw ok ik dacht dat je daar niet meer speelde. Ik ga je woensdag wel zien dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Eerste post hier. Ik zit ook op Evernight.

Caracters zijn Dralack en Brubar. Ben momenteel wel niet zoveel online omdat ik in midden van verhuis zit. Maar als je ooit wilt groepen laat je maar iets weten.

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Is goed zal ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer eens op pad gegaan met mijn nieuwe Minstrel op Eldar. Geheel in mijn eigen traditie van het eerste karakter dat ik in LOTRO speelde die ook Minstrel was, is de naam en het ras exact gelijk. ;) Het is dus een dwarven minstrel geworden met de naam Tinybig. Waarom die naam? Nou Tinybig was als dwerg altijd een apart mannetje. Zijn voorliefde voor muziek bracht hem tot de lijn der Minstrelen, die zijn onder de dwergen niet echt dik bezaaid, dus hij was altijd een beetje de zonderling. Toch werd hij al snel geaccepteerd toen er een aantal aanvallen kwamen op het dorp waar hij woonde. Met de muziek die hij maakte inspireerde hij de dorpelingen tot sterker verzet en redde daarmee het dorp.

De dorpelingen die hier verbaasd over waren hadden nu pas de kracht door van muziek en wat dat kon doen voor de kracht van een groep. Een van deze dorpelingen had tegen hem gezegd "Je mag dan een kleine dwerg zijn, maar je bent groots in je daden." Dit werd al snel vertaald in Tinybig en zo werd zijn naam omgedoopt. Het is dus vooral eigenlijk een nickname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie background. Zover heb ik er niet over nagedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

beetje roleplayen vind ik altijd wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:51:
beetje roleplayen vind ik altijd wel leuk :)
Same here, vandaar ook dat ik bij een aantal van mijn karakters daar best behoorlijk over na denk. Niet altijd over de betekenis van de naam, want dat is bij sommigen nog best een lastig iets, maar vaak wel over de manier waarop dat karakter in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roleplayen is inderdaad heel leuk. Ik doe dat in real life. Star wars. Maar op de pc denk ik nu niet zo veel na. Ik probeer het karakter wel altijd zo goed mogelijk te maken, maar echt roleplaying lukt niet altijd. Tenzij je in een rolepleying guild zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Roleplayen kan met deze game heel goed, maar dan moet je inderdaad wel in een roleplay guild zitten en een groepje mensen hebben wat er ook serieus mee omgaat anders slaat het al snel nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach waarom? ;) Als je je gewoon gedraagt als het karakter wat je speelt, dan maakt het voor jezelf toch niet uit of anderen dat oppikken of niet? ;) Ik vind het gewoon leuk en doe het toch wel af en toe, ook weer niet altijd, maar meestal heb ik toch wel de eigenschappen van het karakter dat ik speel in mijn hoofd en handel ik daar dus ook naar. Zo heb ik een dwarf guardian die meer dapper is dan slim. Die kan het dus ook niet schelen wat er tegenover hem staat en is een soort van Jack Russel onder de dwergen. Hoe groot en sterk zijn tegenstander ook is, hij denkt altijd dat ie sterker is. Rennen doet ie ook zelden. (Kost soms wel aardig wat aan repair costs, maar ach) Zijn van die kleine dingetjes.

Het wordt uiteraard wel makkelijker als je in een groep zit die daar in meegaat. Dan kun je ook eens een geintje uithalen door als die dwerg bijvoorbeeld een groep mobsen (ja, die houden we erin) te pullen die je normaal gesproken wat rustiger zou pullen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Héhé met mijn champ speel ik ook zo. Eerst vechten en altijd denken dat we het aankunnen. En meestal lukt dit ook :). Soms loopt het gewoon is fout af :).

Repair bills lopen dan inderdaad wel heel hoog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
Same here, heb ook een overmoedige dwerg gehad, die altijd zijn aanvallen tegen orcs/goblins begon met een mighty roar! Die dwerg heeft me ook veel geld gekost ivm met repair costs. Hij geniet nu van zijn verdiende rust in de torin halls, misschien heb je hem wel eens zien vissen boven op de brug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Dat is ook wel weer zo, wat ik bedoelde is samen roleplayen. Je kunt dat bijna niet alleen doen in woord en gebaar. veel mensen snappen dat niet en dan krijg je scheve gezichten. Als mensen weten dat je een bepaalde rol speelt is dat leuker en makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Even een vraagje...

Hebben jullie de laatste tijd (sinds laatste patch) ook wat meer last van crashende clients dan voor deze patch? Eigenlijk had ik daar nooit last van maar de afgelopen week al een stuk of 3-4 crashes te pakken gehad.
Het kan uiteraard ook aan mijn eigen configuratie liggen, vandaar mijn vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
Moraxv schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:10:
Even een vraagje...

Hebben jullie de laatste tijd (sinds laatste patch) ook wat meer last van crashende clients dan voor deze patch? Eigenlijk had ik daar nooit last van maar de afgelopen week al een stuk of 3-4 crashes te pakken gehad.
Het kan uiteraard ook aan mijn eigen configuratie liggen, vandaar mijn vraag..
ik helemaal nooit.. toen ik net begon heb ik nog wel eens een crash gehad. Maar het laatste jaar nooit 1 keer.

Nu moet ik wel zeggen dat ik binnen de kin wel mensen hoor dat er een aantal crashen in de 21st hall. terwijl ze in de rest van het spel gewoon goed kunnen spelen. Daar ben ik met mijn RK iig nog niet geweest. dus kan niets zeggen. Maar heb jij het ook op bepaalde locaties? of random?

[ Voor 20% gewijzigd door Rexcore op 14-01-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ik heb er de laatste weken ook vaker last van en ook vooral in 21st hall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 00:23
Mijn spel crasht absoluut vaker dan voorheen. Voorheen is bij mij dan nog voor MoM. Bij het opstarten heb ik wel vaker een crash en tijdens het spelen af en toe. En sinds gisteren heb ik weer een hardnekkige crash dat me PC opeens heel traag gaat reageren en een reset de enigste oplossing is. Dit heb ik vroeger ook eens gehad, ik vraag me af waar dit aan ligt ( zou het me Windows 7 beta op andere partitie zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet echt veel last van crashen gehad. Maar zeg het momenteel nog niet veel tijd gekregen om te spelen. :). Binnenkort zal dit zeker veranderen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel meer problemen met crashes als ik alt-tab naar de desktop, daar had ik voorheen absoluut geen last van. Best vervelend als je dit hebt op een plek waar respawns kunnen komen, maar ach, eigen schuld...ik hoef tenslotte niet naar de desktop te alt-tabben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ik had wel wat last van crashes, niet heel vaak , maar sinds ik alle drivers weer up to date heb is dat eigenlijk ook voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Ik heb in het verleden een tijdje crashes gehad als ik DirectX 10 aan zette in combinatie met een AMD Radeon. Sinds de 8.10 hotfix driver van AMD voor de radeons is dit echter opgelost. Sindsdien heb ik geen enkele crash meer ervaren (daarvoor ook nooit crashes gehad onder DirectX 9).

Ik hoor wel van kin genoten inderdaad over crashende clients als ze porten/mappen/swift travellen naar de 21st hall, dan gaat het tijdens (of misschien vlak na) het laden mis. Zelf heb ik er echter geen last van gehad.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Veel mensen hier die hem morgen gaan halen? Of misschien al in huis hebben? (zoals ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:51
pgerrits schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:57:
Veel mensen hier die hem morgen gaan halen? Of misschien al in huis hebben? (zoals ik)
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit --> \[PC/PS3/360] Lord of the Rings: Conquest

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb LOTRO al langer in huis dan gisteren :). Denkt dat je het ander topic moet bekijken van LOTR Conquest :). Maar dat zal ik dus ook wel kopen als het in de rekken ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
ik zet mijn bril even op... sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Mjah :p Kheb dat Conquest even zitten bekijken over de schouder van mn broertje. Mensen die zeuren dat de Runekeeper breekt met de lore, moeten eerst conquest gaan spelen, dan zullen ze allemaal zeggen dat de RK best meevalt :P Daar loopt men gewoon rond als Ent of Wizard :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen we een optie om het gekletter van de RK eruit te filteren in FS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 00:23
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:09:
ik heb wel meer problemen met crashes als ik alt-tab naar de desktop, daar had ik voorheen absoluut geen last van. Best vervelend als je dit hebt op een plek waar respawns kunnen komen, maar ach, eigen schuld...ik hoef tenslotte niet naar de desktop te alt-tabben.. ;)
Dit is onder andere een van mijn problemen, als ik te lang of te vaak naar windows alt-tab crasht me spel. Dit had ik voorheen dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
LOL als ik wil alt-tabben gebeurt er helemaal niks, dat weigert ie gewoon :p
Misschien uit eigen bescherming... slim spel dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
Hiawatta schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:57:
LOL als ik wil alt-tabben gebeurt er helemaal niks, dat weigert ie gewoon :p
Misschien uit eigen bescherming... slim spel dan..
als ik in DX10 speel wil die ook mniet alt tabben, dus dan maar alt enter gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weinig gespeeld. Heb mijn Minstrel op Eldar eventjes naar lvl 11 getild maar dat was het dan ook eigenlijk wel.

Vervolgens nog even kort ingelogd op Evernight, eerst even met mijn Lore-Master maar ik was sjacherijnig en kon mezelf er niet echt toe zetten om iets te gaan doen, had niets met het spel te maken overigens hoor. Daarna nog eventjes ingelogd op mijn Minstrel op Evernight en toen was Hiawatta online, die ik vervolgens wel even gesproken heb, maar niet meer gezien. Hij was bezig met zijn horse quest, hoop overigens dat die gelukt is? Zo ja, gefeliciteerd met je paard. :D

Sjacherijnige is al wel weer over, al bestaat de factor die er voor zorgde nog steeds en zal ik die factor nog regelmatig tegenkomen. Ik wil het alleen mijn plezier zeker niet laten bederven, dus de volgende keer dat ik ga gamen zal het me niet meer storen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Gelukkig maar kunnen we een keer samen spelen :p
De paardrij quest is gelukt, ik zag eigenlijk geen blauw meer toen ik bij het laatste poortje was dus was erg krap, maar ja had vantevoren het parcours een beetje verkend dus wel in een keer gehaald.

Gisteren daarna nog weer even Dol Dinen in geweest voor Siegemaster pakonka en wat andere quests voor fellowshipleden, maar als je daar ingaat zonder echte healer en die is ook nog maar eens lvl 30 krijg je 2 keer een wipe om je oren. Sjemig, bijna 100 silver repairs. Ik moet ook zeggen dat de respawns daar ook wel heel snel zijn, we zijn net een gebied met 8 elites door en als je je omkeert staat de eerste er al weer. Dat is wel heel erg vervelend. Quests wel gehaald, maar ja door de repairkosten eigenlijk niet rendabel geweest. Nu nog een of twee quests daar en dan ben ik er klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Moet nu mijn legendary bow upgraden of zoiets. Zit op tier/lvl 10 en krijg er geen IXP meer bij. Moet dat in Rivendell gebeuren bij de Forge? Ik zat nl. midden in een groot gevecht toen dat bericht kwam en geloof me, dan klik je snel weg. Kan het ook niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een forge master laten reforgen. Dit kan je in al de groote steden en in Moria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet in alle grote steden; de Forge Masters zitten in Thorin's Hall en Rivendell, plus alle grote locaties in Moria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Je moet inderdaad elke 10 levels reforgen.

Goed nieuws trouwens, vanaf boek 7, als je je max level van item hebt gehaald (en gereforged), krijg je je relics terug als je deconstruct. Dat wil zeggen dat je je goede relics op je item kan plaatsen zonder bang te zijn ze te verliezen moest je een beter item tegenkomen.

Vanavond gaan wij riften :) Dat wordt lachen (heb 60 radiance zonder ook maar enige vorm van hopetoken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibroni
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
Voor degenen die Vista draaien en Lotro twee keer moeten opstarten wil het gaan werken (Na de eerste keer opstarten sluit lotro af zonder foutmelding oid, gelijk weer opstarten en dan start het spel normaal op). Dat is een probleem met DX10. Je kunt het aanpassen door Lotro te forceren DX9 te gebruiken. Sinds ik dit gedaan heb werkt het weer feilloos.
Ga naar het bestand Userprefences.ini in <user>/documents/lorod of the rings online/ en pas daar de regel graphicscore=d3d10 aan naar d3d9.
Opslaan en klaar :) .

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:32:
Niet in alle grote steden; de Forge Masters zitten in Thorin's Hall en Rivendell, plus alle grote locaties in Moria.
Die in TH en Riv werken alleen voor V2 Book 1, daarna zijn ze niet langer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bibroni schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:23:
Voor degenen die Vista draaien en Lotro twee keer moeten opstarten wil het gaan werken (Na de eerste keer opstarten sluit lotro af zonder foutmelding oid, gelijk weer opstarten en dan start het spel normaal op). Dat is een probleem met DX10. Je kunt het aanpassen door Lotro te forceren DX9 te gebruiken. Sinds ik dit gedaan heb werkt het weer feilloos.
Ga naar het bestand Userprefences.ini in <user>/documents/lorod of the rings online/ en pas daar de regel graphicscore=d3d10 aan naar d3d9.
Opslaan en klaar :) .
Een andere mogelijkheid waarbij je gewoon DX10 kunt blijven gebruiken: even LOTRO activeren vanaf de taskbar (bij mij minimaliseert Lotro vaak bij de eerste keer opstarten; als ik niets doe sluit het programma) en de client start gewoon door.
MueR schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:28:
[...]

Die in TH en Riv werken alleen voor V2 Book 1, daarna zijn ze niet langer beschikbaar.
Dat dacht ik ook, maar ik heb ze na Book 1 ook nog gebruikt?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTRO: Best overall game of 2008 (MMORPG.COM)
http://www.mmorpg.com/gam...erall-Game-of-2008-Winner

en ook..

Best expansion of 2008 (MMORPG.COM)
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/45/feature/2579

Best MMO Studio of 2008 (MMORPG.COM)
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/45/feature/2574

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibroni
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:34:

Een andere mogelijkheid waarbij je gewoon DX10 kunt blijven gebruiken: even LOTRO activeren vanaf de taskbar (bij mij minimaliseert Lotro vaak bij de eerste keer opstarten; als ik niets doe sluit het programma) en de client start gewoon door.
Bij mij sluit hij gewoon direct af, dus die optie heb (of beter gezegd had) ik helaas niet. Ik heb in een ander forum ook gelezen dat het soms helpt op Lotro in een windowed versie op te starten en dan vervolgens met alt-enter om te schakelen naar full-screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

bibroni schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:52:
[...]

Bij mij sluit hij gewoon direct af, dus die optie heb (of beter gezegd had) ik helaas niet. Ik heb in een ander forum ook gelezen dat het soms helpt op Lotro in een windowed versie op te starten en dan vervolgens met alt-enter om te schakelen naar full-screen.
Ik ken de problemen onder vista (en dx10) niet, maar ik draai lotro eigenlijk alleen maar windowed (zodat ik ernaast gewoon lekker kan surfen/msn'en zonder dat ik alt-tab nodig heb om mijn muis uit lotro te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Hmm, die oplossingen ga ik eens even proberen, maar ik vind het zelf eigenlijk niet echt hinderlijk, plus dat ik wel van DX10 wil genieten binnen LOTRO.
is dat windowed mode even mooi/snel als gewoon fullscreen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibroni
Hiawatta schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:28:
Hmm, die oplossingen ga ik eens even proberen, maar ik vind het zelf eigenlijk niet echt hinderlijk, plus dat ik wel van DX10 wil genieten binnen LOTRO.
ach ik vond meer dat ik het op moest kunnen lossen dan dat ik het echt vervelend vond ;). Zelf merk ik geen verschil tussen DX9 en DX10 moet ik zeggen (speel op een 17" laptop waar vista op staat en thuis op een XP pc met 22" TFT). Ik vind windowed mode minder prettig spelen door de rand om het scherm maar ik denk dat het een puur persoonlijke kwestie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hiawatta schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:28:
Windowed mode kost wel wat meer kracht, omdat de desktop erachter en de startbalk ook 'beschikbaar' moeten zijn.

Vooralsnog speel ik dan zonder problemen bijna fullscreen op een 1680x1050 scherm, en de settings op very high. (alleen met raiden en in EM moet ik dit naar beneden gooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf speel ik op 1920x1080 oftewel full hd resolutie, met de settings op Ultra High op een 23" TFT scherm. Ik ga zeker niet windowed spelen, dan maar alt tab en dan moet ik dat maar bewaren voor rustige momenten, tijdens craften of iets dergelijks. Het gebeurd ook zeker niet iedere keer dat ik er door crash, eigenlijk vrij zelden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ik speel op 1680 bij 1050 en eigenlijk alles op very high en speelt goed met zo ongeveer 80 fps gemiddeld.

vanavond maar eens even lvl 36 gaan halen en kijken of ik mensen kan vinden voor the red pass. het lukt maar niet daar een groep voor bij elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiawatta schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 08:38:
Ik speel op 1680 bij 1050 en eigenlijk alles op very high en speelt goed met zo ongeveer 80 fps gemiddeld.

vanavond maar eens even lvl 36 gaan halen en kijken of ik mensen kan vinden voor the red pass. het lukt maar niet daar een groep voor bij elkaar te krijgen.
The Red Pass is ook niet de makkelijkste quest chain in history zeg maar.. ;) Veel mensen skippen die uiteindelijk omdat ze er weinig zin meer in hebben na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Eigenlijk wel jammer, ook voor Great Barrows en Fornost geldt dit, terwijl het allemaal leuke instances zijn en je wat betreft fellowship play er een hoop van leert.
Wat dat betreft zou nieuwe mid-lvl content niet verkeerd zijn, het zal ervoor zorgen dat bestaande spelers alts aanmaken en die gaan lvl-en, waardoor het voor nieuwe spelers ook makkelijker is om een fs te vinden.

En vanavond gaan we als kin de vile maw doen, eerste keer als kin en voor de meesten die meegaan sowieso de eerste keer. Ik weet zelf inmiddels voor een groot deel de strategie wel, maar hier nog adviezen over dingen die we absoluut wel/niet moeten doen en groepssamenstelling?

Ik dacht zelf aan ongeveer het volgende:
- 1 guardian
- 2 minstrels
- 2 captains
- 1 runekeeper
- 1 lm
- 1 burglar
- 2 hunters
- 2 champions

Ik heb vooral twijfel of we niet een extra LM mee moeten en of we genoeg dps hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd absoluut geen moeite heb om fellowships te vinden, gaat vaak vrij snel als je maar heel eventjes zoekt heb je al wel een groepje voor de quest die je wilde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ik heb normaal gesproken ook geen moeite, maar voor the red pass krijg ik eigenlijk niks bij elkaar.
vaanvond maar weer eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik zou hem skippen. Het is erg veel moeite voor relatief weinig rewards. Je kan er beter een keer op een wat hoger level met vrienden naar toe gaan. Red Pass en Fornost zijn van die dingen die eigenlijk iedereen overslaat omdat ze zo ontzettend moeilijk zijn en weinig opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik heb Fornost juist wel gedaan, maar idd lang op gewacht. Tot er uiteindelijk 2 man uit mijn KS meegingen (die hadden hem ooit geskipped) en achteraf heeft iedereen grote lol gehad. Het is daar wel echt farmen, je komt zoveel tegenstanders tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fornost is vooral heel irritant vind ik, je hebt daar zoveel plekken waar je bijvoorbeeld als healer gewoon niks kunt omdat je een silence over je heen krijgt die je niet kunt opheffen, erg prettig..not! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:14:
Eigenlijk wel jammer, ook voor Great Barrows en Fornost geldt dit, terwijl het allemaal leuke instances zijn en je wat betreft fellowship play er een hoop van leert.
Wat dat betreft zou nieuwe mid-lvl content niet verkeerd zijn, het zal ervoor zorgen dat bestaande spelers alts aanmaken en die gaan lvl-en, waardoor het voor nieuwe spelers ook makkelijker is om een fs te vinden.

En vanavond gaan we als kin de vile maw doen, eerste keer als kin en voor de meesten die meegaan sowieso de eerste keer. Ik weet zelf inmiddels voor een groot deel de strategie wel, maar hier nog adviezen over dingen die we absoluut wel/niet moeten doen en groepssamenstelling?

Ik dacht zelf aan ongeveer het volgende:
- 1 guardian
- 2 minstrels
- 2 captains
- 1 runekeeper
- 1 lm
- 1 burglar
- 2 hunters
- 2 champions

Ik heb vooral twijfel of we niet een extra LM mee moeten en of we genoeg dps hebben
spoiler:
Voor de eerste fases met de tentakels gaat die setup geen enkel probleem zijn. Voor de laatste fase heb je niet heel veel dps, maar ook zeker niet bizar weinig. Ik denk dat het wel te doen is, alhoewel het ons nog steeds niet gelukt is down te krijgen. We weten de exacte tactics, en ergens lukt het niet. We krijgen teveel damage, en doen zelf te weinig damage. Weten nog steeds niet helemaal hoe we dat moeten oplossen.
Succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:08:
Fornost is vooral heel irritant vind ik, je hebt daar zoveel plekken waar je bijvoorbeeld als healer gewoon niks kunt omdat je een silence over je heen krijgt die je niet kunt opheffen, erg prettig..not! ;)
Wij hebben hem idd ook zonder echte healer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Blijf uit het water dragon, dan heb je geen silence.

En spreken we hier over B2ch 8 the red pass, of over GA gebied.Dat eerste zou ik net wel doen, goede rewards (hoewel op lvl 34 niet meer ^^) en boeken zijn altijd leuk te doen vind ik.
Fornost kan je best bijna lvl 40 zijn.

Gisteren rift gedaan. Op 2 uur en een kwartier hadden we van start tot en met thrang gedaan. (lvl 53, 55, 58 en allemaal 60's). Op de balrog verrast door een poison die killt als de timer afloopt :( en direkt daarna een massieve puke op de rest zodat er nog 2 man rechtstond. Jammer maar niets aan te doen. Dit weekend leggen we hem wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:54:
[...]

spoiler:
Voor de eerste fases met de tentakels gaat die setup geen enkel probleem zijn. Voor de laatste fase heb je niet heel veel dps, maar ook zeker niet bizar weinig. Ik denk dat het wel te doen is, alhoewel het ons nog steeds niet gelukt is down te krijgen. We weten de exacte tactics, en ergens lukt het niet. We krijgen teveel damage, en doen zelf te weinig damage. Weten nog steeds niet helemaal hoe we dat moeten oplossen.
Succes. :)
Voordeel van de RK is dat die over kan stappen op damage ipv healing als blijkt dat het nodig is. Nu nog afwachten of we inderdaad de juiste tacktiek hebben. Bij fase 1 weet ik in ieder geval wat we moeten doen om niet direct dood te gaan, al was ik bij elke poging die ik tot nu toe gedaan heb als enige binnen een minuut dood omdat ik precies het verkeerde doe.

spoiler:
Meestal ren ik precies daar waar de watcher heen kijkt ;)

Zijn de tentacles in phase 3 eigenlijk interruptable of niet? Want dan kan je met clobber ook een heel eind komen toch?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.