The Lord of the Rings Online - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.885 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiawatta schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:50:
Ik heb mines of morai nog niet, maar het lijkt erop dat de game wel tot dar is geupdate. Is het dus nu alleen nodig dat ik de game koop en de code op codemasters ingeef en dan heb ik ook de mines tot m'n beschikking of moet ik ook de game/update nog installeren? Ik gok dat de key invoeren voldoende is, maar wil het graag zeker weten.
Ik heb hetzelfde gedaan : nl. de update laten draaien een paar dagen voor ik Moria had, key van moria later ingegeven en ik kon zonder verder updaten spelen. Je kan trouwens zelfs zonder de uitbreiding spelen, maar Moria kan je dan wel niet binnen. ( Een mexicaanse kinshipmember was ingame zonder uitbreiding, MoM schijnt daar nog niet verkrijgbaar te zijn in de winkels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:26:
Ben nu lvl 19 captain :) Vette class! Genaamd Breodryt op de server Snowbourn, ga denk ik bij Dutch Dunedain :) :D Geen spammers iig op mijn server :)
Ik zit op dezelfde server :) Als je ooit vastzit mag je altijd hulp vragen ;) (firgil/firmin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:24:
[verhaal over crafting]

Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Sowieso heb ik altijd al gevonden dat het GM (en sinds kort dus ook SM) halen veel te lang duurt, ik ben zelf weaponsmith, en behoorlijk mijn best gedaan om GM weaponsmith te worden, maar pas op lvl54 had ik mijn GM te pakken. (eigenlijk dus zo'n 7 levels te laat, ondertussen had ik al een mirrored axe gekocht)
En dan heb ik zelfs regelmatig wat stacks ore vanaf de AH gekocht, ik denk dat het in totaal zo'n 10g gekost heeft... (als het niet meer is)

Ik kijk er nu ook heel erg tegenop om SM te gaan halen, ik heb echt achterlijk veel ore nodig daarvoor, en in Moria is dat inderdaad redelijk schaars.
En dan is het nog de vraag, wat heb ik eraan om SM weaponsmith te worden? Iedereen is druk in de weer met de legendary weapons, wth, ik weet niet eens of ik überhaupt wel interessante wapens kan maken...

Van mij mogen ze best wat sterkere wapens 'craftbaar' maken, maar zorg er dan voor dat je daar een speciaal ingrediënt nodig hebt, die je alleen in een instance kan scoren bijvoorbeeld. (mythril flakes kun je ook van 4k mobs vinden, dus die zijn niet super exclusief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:24:
Het craften, daar heeft zich ook bij ons ook een discussie laten plaatsvinden, want het craften is niet meer wat het geweest is.

Begon met een jeweller die SM jeweller werd en de crits geing bekijken qua stats en die heel droevig werd. Heb ik hier weken aan gezeten?

Meteen opende de metalsmith onder ons dat Turbine heeft geluisterd naar het verlangen dat Instance gear veel beter moet zijn dan craftgear, en dat chars niet zomaar een supersetje bij elkaar kunnen craften zonder een instance gedaan te hebben (mirrored/etched/ornate)

Naast dat je in de MIJNEN van Moria niet veel ore kan vinden, heel veel scholar items en daarom de balans en interesse in het crfaten zoekraakt, ontstond het gerucht dat het systeem van legendary craft weapons andere items gaan overnemen. Weaponsmith lijkt mij al wat nuttelozer met 3rd/2nd and 1st age, maar als men legendary gear kan maken, dan craft je alleen maar voor Radiance tokens...

Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Het systeem van de Legendary Items die te craften zijn is belabberd. Oke, het is de enige manier om L60 legendaries te bemachtigen (drops uitgezonderd), maar met hoogstens 1 per week zou er op zijn minst een mindere "random bullshit" kans op de legacies moeten zitten. Ook een crit mogelijkheid naar Second Age zou zeker geen slechte optie zijn. Momenteel is het gewoon zinloos, want het kost te veel.

Wat betreft ore: Ja, daar ben ik het zeker mee eens. Je breekt je nek over de scholar nodes op elke hoek, maar ore is ver te zoeken. Er lijkt ook weinig logica in te zitten. Zo kom ik in alle gebieden van Moria dat verrotte Khazad-tin tegen. Daar heb ik pas 2 stacks van, dus voorlopig heb ik het echt niet nodig. Copper-ore daarentegen lijkt behoorlijk schaars. Goud en Iron kom je in de Flaming Deeps en Foundations nog regelmatig tegen, maar verder ook niet echt. Hout is nogal zoiets. Overal vindt je Ilex en Mallorn door elkaar. Maar zelfs de hoeveelheid hout en ore bij elkaar komt nog niet in de buurt van de scholar nodes. Tel daar de drops van random mobs bij op en je kan wel opmaken dat Scholars flink wat liefde hebben gekregen.

De crits van Jeweler vind ik best meevallen. Momenteel draag ik een Sublime Dawn-Rose Necklace, Earring en Bracelet en die doen het best aardig. Ik zal zo eens even een screenshot van mn stats posten.

Na Moria:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qnHLfEA796mDg4ZF3TOdN0yd/thumb.jpg

Voor Moria:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AY2GiP37RhvB4D7aME6YyqU1/thumb.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door MueR op 29-12-2008 13:57 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:42:
[...]

Ik zal zo eens even een screenshot van mn stats posten.

Na Moria:
[afbeelding]

Voor Moria:
[afbeelding]
damn mooie stats... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:26
nerf hunters!
You wound the Morroval-mistress with Heart Seeker for 5,383 points of Westernesse damage.
:X :N

Da's net geen one-shot, en mijn stats zijn lang niet zo fraai als die van MueR. Ik vraag me werkelijk af wat een dps-maxxed hunter kan halen met een Burn-Hot Hartseeker

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb zelf 8,5k gehaald, maar een kinnie van me heeft een hunter al 10k+ zien halen. Die had trouwens wel +HS damage, +Burn Hot Damage, +Devastating Multiplier en nog wat leuks op zn boog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanonnen...toch tijd dat ik mijn hunter weer eens ga afstoffen dan.. ;) Nee hoor, het zal me eerlijk gezegd worst zijn, zolang ik fun heb met de classes die ik speel, zal ik niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8,5 k. Dat is one-shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:18:

Over je vraag met de code, ik heb zelf in ieder geval gewoon geinstalleerd toen ik de Mines kreeg, maar dat wil niet zeggen dat het ook echt nodig is. Daar durf ik je geen antwoord op te geven eigenlijk.
Ja ok, maar dat is voor de updates van nu. Ik denk namelijk dat de game al helemaal up to date is nu en dat als ik de CD installeer ik weer nieuwere files ga overschrijven met oudere. Dat zou zonden zijn. iemand die dat zeker weet, Wil geen content missen namelijk. Ik gok dat de key invoeren voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

pfff... kom ik aan met mijn 150-250 hits die ik met mijn guardian maak... (als ik mazzel heb een keer 500/600 devastating)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:10:
Kanonnen...toch tijd dat ik mijn hunter weer eens ga afstoffen dan.. ;) Nee hoor, het zal me eerlijk gezegd worst zijn, zolang ik fun heb met de classes die ik speel, zal ik niet klagen.
Zeer juist, iedere class heeft gewoon z'n eigen manier van spelen. Zolang je d'r plezier aan beleeft zit je goed :)
Ik wissel graag al eens af tussen m'n mincer en hunter. Na een paar uurtjes te healen en traagjes mobs te killen of te questen, is het altijd weer leuk om alles snel neer te maaien met m'n hunter :)

Ik ben vanplan met een Lore Master te beginnen, iemand die tips heeft ? Zijn er goeie guides te vinden of lijkt jullie dat overbodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiawatta schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:57:
[...]

Ja ok, maar dat is voor de updates van nu. Ik denk namelijk dat de game al helemaal up to date is nu en dat als ik de CD installeer ik weer nieuwere files ga overschrijven met oudere. Dat zou zonden zijn. iemand die dat zeker weet, Wil geen content missen namelijk. Ik gok dat de key invoeren voldoende is.
Key invoeren en je kan spelen hoor. Heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe je zulke kanonsschoten voor elkaar krijgt? Ik ben een casual speler overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow 8,5k damage, en ik ben net zo blij dat ik met full buffs 8200 morale op mijn guard heb, nutteloos in een spar dus. Gisteren een tour door de forge met 2 hunters gemaakt maar dat ging inderdaad razendsnel met hun dps. Verder hadden we een burglar capt minstrel en mijzelf. Snelste run was 25 min dus ging erg lekker en weer 6 mensen gelukkig met een chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ho even, kleine nuance. Dat is dus wel gedaan met full buffs, ontzettend goede legacies op een boog, +25% damage en Oathbreakers van Captain en Reveal Weakness van de Burglar. Alle mogelijke debuffs zaten wel op die NPC hoor.

Ik zit overigens ernstig te twijfelen of mijn Hunter mn main blijft. Ik heb echt lol met mn Warden. Misschien gaat mn Hunter met semi-pensioen, al gaat het me wel aan het hart.

[ Voor 28% gewijzigd door MueR op 30-12-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me ook echt af wat voor max hit ik kan krijgen met mn burglar. SS+Aim+LiE hit ik voor 1900 devastated. Nog een RV van mn burglar maat, capts oathbreakers, to arms, balad of war van mincer, scolletje, op een grodbyg met een broken shell, terwijl ik quiet knife debuff opheb, een debuff van purple barter item, en de beste gem op allebei mn legendaries. En dan een lvl 59 2nd age mace ipv mn lvl 58 2nd age mace die ik nu heb, 2.2 speed of 2.4 speed is groot verschil (60 is weer 2.2).
Dat is dus 1900+10%+35%+25%+10%+5%+35%+25%+10%+5%.

Kijk, zo kan ik ook iets overpowered halen met mn burglar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan een full buffed warden ook wel aardig rake klappen uit gaan delen op een hoog level. Die van mij is voorlopig nog level 17, eerst even weer wachten tot we weer met ons vaste groepje verder kunnen. Dan gaat die ook wel weer omhoog. Warden is een leuke class vind ik. Wel even wennen qua mechaniek van spelen, maar dat gaat vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:51

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

MueR schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:20:
Ik zit overigens ernstig te twijfelen of mijn Hunter mn main blijft. Ik heb echt lol met mn Warden. Misschien gaat mn Hunter met semi-pensioen, al gaat het me wel aan het hart.
Ik heb precies hetzelfde hier. Heb een Hunter main, maar heb veel te veel lol met m'n Warden. Ik denk dat het m'n nieuwe main wordt. Het killen gaat misschien wat trager, maar er zijn zoveel interessante combo's enzo, dat het nogal gevarieerd kan worden.

Als nou m'n Runekeeper maatje eens leert dat 'ie niet meer de tank is... (hij was hiervoor Champion) :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Binnenkort nog eens tijd maken voor LOTRO (school geeft een take-home examen :'( voor VB.NET, heeft al een redelijk deel van mijn vakantie gesloopt).

Is er eigenlijk nog session play in MoM want ik ben het nog niet direct tegengekomen. (in moria zelf, en liefst iets in de trend zoals dat stukje session play voor je moria binnen gaat als dwerg vlak voor de Balrog wordt gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:57
Ergens in book 3 (dacht ik) moet je de instance We Cannot Get Out spelen via session play. Die is echt awesome, je speelt als overpowered dwerg, maar meer zal ik er niet over spoileren.

Over de hunters, daar ben ik ook best jaloers op. Ze hebben er geloof ik meerdere, van die crit-skills, ik ben even de naam kwijt, iets van Merciful Shot ofzo, daarmee doen ze ook dik 2k damage.

Daarbij ben ik als champ niets met mijn 700 devastated (1h sword). Met een 2H zal ik ongetwijfeld meer damage doen, maar dat ga ik niet proberen aangezien dat nauwelijks dps geeft overall.

Het ergste vind ik eigenlijk dat hunters door die crit rates overall enórme dps hebben, terwijl de champion juist de class is die ontworpen is voor mass-dps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook chars aan het retiren. Mn hunter en minstrel blijven op 50 stoffen.

De champ, LM en Captain gaan door. Mn Warden blijft voor fun en alleen op alt maandag spelen.

Eerlijk gezegd is Moria niet interessant genoeg om daar een heleboel alts doorheen te levellen. Shadows of Angmar was dat veel interessanter en leuker. Eregion is wel aardig, maar misschien komt dat omdat ik meer een outside speler ben. Daarom vond ik Far cry zo n leuke verassing jaren geleden in vergelijking tot alle Gangen-shooters.

Om nu 6 chars door boeken en levels heen te krijgen zie ik niet zitten en dat heeft met de questen te maken in de mijnen of Moria.

Dat mensen met hun Warden spelen of verder willen is erg begrijpelijk. De classe is veelzijdig. Deelt damage uit. Tankt. En heeft gewoon een hele mooie (Troy-achtige) vechtstijl. Vooral de speer - schild combo ziet er goed uit. Het is een goede klasse die ook enigzins de standaard roles/classe van mmo's doorbreekt en dat heeft Turbine goed gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Trinsec schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:31:
Ik heb precies hetzelfde hier. Heb een Hunter main, maar heb veel te veel lol met m'n Warden. Ik denk dat het m'n nieuwe main wordt. Het killen gaat misschien wat trager, maar er zijn zoveel interessante combo's enzo, dat het nogal gevarieerd kan worden.

Als nou m'n Runekeeper maatje eens leert dat 'ie niet meer de tank is... (hij was hiervoor Champion) :P
Tja, ik heb mn vriendin en kinleader meestal bij me als RK. Kinleader heeft een LM als main, maar ook een Champ en Guard. Gelukkig weet hij het wel onder controle te houden. Mijn vriendin heeft een hunter main, maar zelfs op haar hunter was haar reactie op het vangen van klappen "Waarom wordt ik geraakt? MueR! Doe eens wat!"
blacktarantulaX schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:06:
Over de hunters, daar ben ik ook best jaloers op. Ze hebben er geloof ik meerdere, van die crit-skills, ik ben even de naam kwijt, iets van Merciful Shot ofzo, daarmee doen ze ook dik 2k damage.

Het ergste vind ik eigenlijk dat hunters door die crit rates overall enórme dps hebben, terwijl de champion juist de class is die ontworpen is voor mass-dps..
Fout. De Champion is ontworpen als multi-target DPS. De Hunter is altijd al de koning van de single-target DPS geweest, waar de Champion en Loremaster de aan de voet van de berg staan, en de rest van de klasses ergens in het ravijn rond dabbert. Onze AoE is belabberd.

We hebben 1 AoE (nou ja, 2 targets max) melee skill, die weinig damage doet en vooral een cripple veroorzaakt. Verder hebben we Rain of Arrows, die met traits wel iets kan doen, maar anders gewoon maar halfjes 200-400 damage op max 5 targets. Dat is met geen mogelijkheid te vergelijken met een Blade-wall die 10 targets kan raken voor hetzelfde resultaat, om nog maar te zwijgen van de rest.

Overigens heb ik in Burn Hot onlangs een mooie 3,5k op Merciful Shot gezien :)

[ Voor 43% gewijzigd door MueR op 30-12-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:10:
[...]

Key invoeren en je kan spelen hoor. Heb ik ook gedaan.
Ok thx weet ik voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed herinner kwam er voor Khazad-dûm ongeveer elke 2 maanden een gebied(je) bij de spelwereld.
Is er al iets bekend over welk gebied erbij komt of welk gebeid verder uitgebreid wordt de eerstvolgende keer? En wanneer is de volgende keer dan? Niet dat ik me momenteel verveel hoor (zeer zeker niet, ondanks dat ik lvl 59 ben heb ik nog geen enkele niet solo instance gedaan en heb dus nog geen leuke uitrusting), maar ik ben dol op verkenning van nieuwe gebieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Lothlorien komt in het eerste boek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:38:
Lothlorien komt in het eerste boek :)
Het viel me al lichtelijk tegen dat ik de elfenstad niet kon bezoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
2 tanks (56 en 58) ontmoeten een lvl53 EM met 47K morale in Moria, prachtig gevecht volgde en uiteindelijk kregen we 'm plat :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F3ZVPhy41BR9uyobRLAwteHv/thumb.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Mooi plaatje, hoeveel damage doet een klap van zo'n monster nou? En hoe zorg je ervoor dat je tussendoor gehealed wordt want je had geen healer. gebruik je dan je pots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
botoo schreef op woensdag 31 december 2008 @ 02:04:
2 tanks (56 en 58) ontmoeten een lvl53 EM met 47K morale in Moria, prachtig gevecht volgde en uiteindelijk kregen we 'm plat :)

[afbeelding]
Leuke UI indeling. Ook eens wat mee gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook weer lekker gequest met mijn runekeeper, samen met Salarod en uiteindelijk ook met diens vriendin Lhia en een andere kinnie die zijn level 50 hunter en later zijn level 50 captain even mee nam de Great Barrows in. Salarod en ik waren level 19, Lhia level 27 en nou ja..dus een level 50. We gingen an Ancient Story of Evil doen samen met Purging the Dead, gevolgd door de quest waar je Sambrog moest killen. Uiteraard is een level 50 behoorlijk sterk, maar de Great Barrows is in mijn ervaring eigenlijk altijd best zwaar geweest.

We gingen er wonderwel goed doorheen, waarbij ik alleen bij de weg naar de eerste boss tot twee keer toe het loodje legde. Dit was voornamelijk te danken aan crawlers. Irritante beesten blijven dat. Uiteindelijk hebben we dus deze quests in de Great Barrows met 4 man gedaan. Best netjes en inmiddels ben ik bijna lvl 21, dat zal de eerstvolgende keer dan ook zeker wel gebeuren. Toch duidelijk dat het veel beter gaat als er een goed geoliede machine rond loopt. Fellowship moves werden namelijk ook keer op keer goed uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker gevecht guardians:) Het scheelt dat je als guardian jezelf kan healen zo af en toe met catch a breath, verder natuurlijk de potts en je block,parry evade buffs helpen zeker. Als je om de beurt agro pakt kom je een heel eind blijkt maar weer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hiawatta schreef op woensdag 31 december 2008 @ 08:52:
Mooi plaatje, hoeveel damage doet een klap van zo'n monster nou? En hoe zorg je ervoor dat je tussendoor gehealed wordt want je had geen healer. gebruik je dan je pots?
Als je met 2 (goede ;)) tanks bent, kun je om de beurt aggro overpakken. zodra de 1 dan weer redelijk laag komt qua morale, kan de andere (die net weer bijgehealt is) het weer overnemen.

Ook heeft een gaurd een aantal skills waarmee hij zichzelf kan healen (al zijn dit niet superheals), maar in combinatie met wat andere evade/parry/block skills, kan het heel lang duren voordat een guardian laag op morale komt te zitten ;)

Mijn lvl55 guardian zit rond de 4000 morale, maar ik kan wel elites van mijn eigen level en 13.000-14.000 morale in m'n eentje aan. (en dan heb ik nog niet eens mijn triats gemaxt)

[ Voor 11% gewijzigd door GeleFles op 31-12-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:37:
Gisteren ook weer lekker gequest met mijn runekeeper, samen met Salarod en uiteindelijk ook met diens vriendin Lhia en een andere kinnie die zijn level 50 hunter en later zijn level 50 captain . . .
Salarod? Lhia?
Welke server, welke kin? Klinkt wel hééél erg bekend :D

(check de namen uit de twee tanks screenie ^^^ eens? komen die bekend voor? ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door botoo op 31-12-2008 10:43 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hiawatta schreef op woensdag 31 december 2008 @ 08:52:
Hoeveel damage 'ie deed heb ik niet bijgehouden, het viel redelijk mee (geen one-shotter) en met Guardians Pledge en shield block viel het helemaal mee, ook hadden we protection op elkaar gedaan en Challenge the Darkness help ook prima :). Healen deden we met idd met (2) pots en guardian skills en de andere tank heeft z'n dwarven racial skill gebruikt (15 sec super-block).
Het was idd een kwestie van aggro overpakken van elkaar wanneer het morale te ver zakte.

Vlak voor de mob neerging kregen we nog een kleine random goblin op onze pet die er voor zorgde dat de morale van de andere tank op 19 (negentien) eindigde en hij moest schuilen achter een pilaar terwijl ik snel de drops lootte (Mithril Flake :D ) en gelukkig ook nog de goblin er onder kreeg :D

Persoonlijk vind k dit soort spontane uitdagingen de mooiste momenten in lotro, en helemaal als je het succescol af kan sluiten :)

Het moet gezegd: Ik speel heel vaak duo met deze player (en beide met heel veel verschillende classes) en dit was een stukje teamwork wat je ws niet tegen zal komen met players die elkaar niet zo naadloos aanvoelen.
We hebben een 'lijfspreuk' 'only one way to find out . . . '

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:43:
[...]

Salarod? Lhia?
Welke server, welke kin? Klinkt wel hééél erg bekend :D

(check de namen uit de twee tanks screenie ^^^ eens? komen die bekend voor? ;) )
Duh...je hebt me zelf toegevoegd aan jullie kin ;) Ik speelde gisteren als Shocka, en de andere die erbij zit is dragonspirit ;) Maar inderdaad dus Eldar en Serenity. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
inderdaad botoo, ik probeer ook vaak dingen uit, gewoon om te zien of ze lukken. Als je je klas (guardian bij mij dan) tot op de limiet kan trekken en er levend uitkomen geeft dat altijd een enorm goed gevoel.

Verder heb ik nu ook 5/6 radiance (4 van de set en de DD helm). Nu nog de schouders. Boek 6 is ook voltooid.
Ook heb ik op twee avonden mijn runekeeper van lvl 24 naar 31 getrokken. Lone lands en north downs avondje :) Interessante klas, heel squishy wel, zeker als je zo'n levend dwergenschild gewoon bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Great Barrows blijft gaaf....als je de weg weet :P
gelukkig hadden we gister een goeie gids mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik vandaag waarschijnlijk niet in staat ga zijn om te gamen. Ik verga van de pijn, waarschijnlijk een zenuw klem in mijn rechter schouderblad. Het is dat ik nu een site van een klant moet live zetten en daar wat zaken voor moeten gebeuren, anders was ik nu al thuis. Gelukkig mogen we wel eerder weg vandaag, dus ik zit het hele gebeuren maar uit, vanmorgen ben ik in ieder geval niet gaan fietsen, en zelfs in de taxi verschoot ik al regelmatig als we door een bocht gingen.

I just hope it's over before I go home, dan kan ik nog effe gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

klote :{
sterkte er mee iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ok klinkt goed. Een flink aantal van die skills heb ik dus nog niet op lvl 23. ben er hard mee aant werken en als ik nog een beetje kan gamen aankomend weekend kan ik wel naar 26 toe hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Heh... met mijn alt heb ik een paar dagen geleden ook great barrows gedaan. Met lvl 25 was ik de laagste die erbij was. Er waren een paar bij van boven level 35 die het leuk vonden dat ze daar zo overpowered waren. Dan was er nog eentje die nogal hard riep dat hij vanalles en nog wat beslist nodig had bij de loot van de laatste boss (evil's final chapter waren we aan het doen). Vervolgens needde iemand anders nog op het barter item en binnen twee seconden was nummer 1 kwaad weg ;).

De helft van onze fellowship ging ook nog een keer dood op een punt waar dat beslist niet nodig was doordat de helft al veel te hard vooruit was gegaan. Nee, geef mij dan maar een groep van gemotiveerde lvl 25'ers, desnoods wipen we een paar keer. Maar de voldoening is uiteindelijk veel groter en we hebben meer lol.

Met mijn main heb ik gisteravond voor het eerst een serieuze poging gedaan, samen met kingenoten, om de Grand Stairs op hard mode te doen. Met een groep van een captain, twee hunters, twee champions en een minstrel hadden we weinig opties wat betreft crowd control en aggro van de minstrel afhouden. Aangezien het naar beneden springen niet meer kan en we geen burglar in onze groep hadden moesten we wel zsm overal doorheen zien te komen.

Het heeft ons ongeveer 10 pogingen gekost, maar uiteindelijk hadden we de slag te pakken en lukte het om het eerste gedeelte op hard mode te doen. Voor het laatste gedeelte (de laatste boss op hard mode) hadden we niet veel tijd meer en dat lukte uiteindelijk ook niet meer. Daar gaan we dan een andere keer maar voor zitten. De voldoening was in ieder geval wel erg groot toen we het eerste gedeelte gehaald hadden en begrepen hoe we hier snel genoeg doorheen konden komen. Hopelijk kunnen we de volgende keer de laatste boss ook neerhalen en vervolgens farmen voor kinmembers. Daarna verder met de andere instances! :D

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
botoo schreef op woensdag 31 december 2008 @ 02:04:

[afbeelding]
Is hij niet vlakbij de bridge of Khazad Dum? Die heb ik vorige week omgelegd, samen met een aantal kingenoten (we deden dat met z'n vijfen, een aantal hunters, captain en twee champions geloof ik).

Ik weet nog wel dat hij het niet leuk vond als je probeerde weg te rennen, dan kreeg je in één klap 1600 damage (hij maakt dan ook een opmerking erbij, iets als "probeer je me van een afstand te bevechten?").

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Heeft iemand tips voor book 5 chapter5, en dan the way of smiths? die failt gewoon keer op keer bij onze (verschrikkelijke) PUG.. net op het moment dat die dwerg wordt aangevallen door die orcleider en er ook een aanval op een forge komt, wordt de forge door de orcs overwonnen.. de 1e keer bestond de groep uit 2xGRD 1xCHM 1xHNT en 2xMinstel, daarna werd 1 mini vervangen door een LM. Beide keren dikke fail. terwijl 21th zo goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
spoiler:
Laat 1 persoon (ik deed dat zelf altijd) de goblin meenemen langs een forge die niet onder aanval ligt. Met die NPCs erbij kan een redelijke hunter hem tanken. Betrek bij het hoofdgevecht ook alle andere forges. Hoe meer dwergen, hoe meer healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor locations gebruikte ik vroeger Mehq.net. Nu niet meer sinds zij niets met MoM doen.

Tegenwoordig gebruik ik http://dynmap.ruslotro.com/moria.html

alleen het lijkt erop dat deze stuk is, of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:37:
voor locations gebruikte ik vroeger Mehq.net. Nu niet meer sinds zij niets met MoM doen.

Tegenwoordig gebruik ik http://dynmap.ruslotro.com/moria.html

alleen het lijkt erop dat deze stuk is, of ligt het aan mij?
Klopt, enkele maps doen het bij mij ook niet. En laat dat nou net de map zijn die ik nodig heb. :) Wat een mooi toeval toch weer.

Andere vraag, mijn subscriptie is 24/12/08 afgelopen (hierna moet ik weer even een betaling doen) maar tot de dag van vandaag (en ik hoop nog langer :) ) kan ik echter gewoon inloggen en spelen.... Zeer vreemd, of is het een speciale actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste wensen allemaal

Over de supscriptie, volgens mij heeft die afdeling vanaf de kerst vakantie genomen. Je kunt er ook iets over lezen als je inlogt.

Vandaag de hele dag vrij dus eens kijken of ik nog een radiance piece te pakken kan krijgen (ik moet er nog 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 00:05:
[...]

Andere vraag, mijn subscriptie is 24/12/08 afgelopen (hierna moet ik weer even een betaling doen) maar tot de dag van vandaag (en ik hoop nog langer :) ) kan ik echter gewoon inloggen en spelen.... Zeer vreemd, of is het een speciale actie?
Misschien wilt er iemand van je af en heeft je een liftetime gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Hallo allemaal
Gisteren voor het eerst de GB gedaan en het was wel een toffe raid. Voor eht eerst echt gecontroleerd getanked en als je een goede healer hebt dan is dat erg leuk. de groep was goed, niemand hoger dan 26 en goed gecoordineerd door een kinny, Ging echt lekker en als Guardian mocht ik het schild van de baas hebben, dat was relaxed. Blijkbaar kun je ook needen? Hoe werkt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
Hiawatta schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:43:
Hallo allemaal
Gisteren voor het eerst de GB gedaan en het was wel een toffe raid. Voor eht eerst echt gecontroleerd getanked en als je een goede healer hebt dan is dat erg leuk. de groep was goed, niemand hoger dan 26 en goed gecoordineerd door een kinny, Ging echt lekker en als Guardian mocht ik het schild van de baas hebben, dat was relaxed. Blijkbaar kun je ook needen? Hoe werkt dat dan?
Dat kan de fellowship leader instellen. Daar heb je verschillende instellingen wat er met de loot gebeurd. en zo ook dat het greed/pass is of need/greed/pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Need= je hebt het echt nodig omdat het voor je klasse is en vaak als het een beter item is, dan dat je al hebt. Vaak need je ook op craft items waarvoor je de vocation (beroep) hebt afgesloten. Je need bevoorbeeld minder gauw op tier items die niet nodig hebt of genoeg van hebt.

Greed = je kan het gebruiken, maar je hebt het niet zeer dringend nodig. Vaak greed je op je zooi waar eigenlijk niet beter van wordt (grijze en gele items) die je kan verkopen.

Pass = als je het niet kan gebruiken of als je zeker wilt stellen dat een ander dat item krijgt. Stel dat een FS member graag dat item nodig hebt, maar hij drukt per ongeluk op greed; als je pass hebt ingedrukt, dan komt het item altijd bij hem terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ok snap ik, zal er eens mee gaan spelen. had ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Ik heb kort achter elkaar 2 second age drops gehad, zou iemand kunnen vertellen hoeveel het waard is?

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/589/2ndagetoolsan9.th.png

Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/4895/greataxeau2.th.png

De tools verkoop ik sowieso, maar wat moet ik doen met de axe? Verkopen, houden, misschien ruilen? Ik kan hem verkopen, maar de legacies zijn nou niet echt geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:49
Als je op Laurelin zit ben ik eventueel wel geinteresseerd in die champion's axe. Als je daar zit moet je even contact opnemen met aikanaron of aikrandir. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Sorry ik zit op Gilrain ;)

Maarre, wat is het nou waard enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axe is redelijk wat waard, 20g toch zeker wel. Speel geen champion, niet goed in verdiept, maar ik denk dat je dat er wel voor zou kunnen krijgen.
4g ofzo voor burglar tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Iemand een mirror naar de full client, ik kan hem nergens vinden, heb ik eindelijk een trial key :D

De meeste mirrors van de site can lotro doen het niet....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
http://www.gamershell.com/download_35410.shtml :?

Staat gewoon in de TS heur.

[ Voor 24% gewijzigd door MueR op 04-01-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Das inderdaad wel een mooie Axe zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteren met een PUG naar Vile Maw geweest. Dat is me even een leuke encounter. Het is allemaal nog wat in de uitzoekfase, maar ik heb ondertussen al een redelijk beeld van de eerste 2 stages van het gevecht. Overigens is het ook de laatste keer geweest dat ik met een PUG ben gegaan. Wat een bende zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
blacktarantulaX schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:24:
Ik heb kort achter elkaar 2 second age drops gehad, zou iemand kunnen vertellen hoeveel het waard is?
[afbeelding]
[afbeelding]
De tools verkoop ik sowieso, maar wat moet ik doen met de axe? Verkopen, houden, misschien ruilen? Ik kan hem verkopen, maar de legacies zijn nou niet echt geweldig...
Nice, als ik me niet vergis is een dergelijke axe afgelopen vrijdag voor 105G verkocht (ja je leest het goed honderdvijf)... een van mijn kinmembers had hem op AH gezet zonder buyout, de prijs is dus FLINK opgelopen (Snowbourn btw).

Heeft iemand btw een goede tactiek voor die EM in de School van Mirobel. En dan heb ik het pas over die ene wat bovenaan de trap staat met 2 healers naast zicht. Volgensmij is dit nl niet te doen zonder burglar of loremaster. Die healers healen heel snel en elkaar. Ik wil de quest nl met 2 hunters en een random voltooien, maar volgensmij kan dat zo niet.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

dude, denk je dat ik achterlijk ben :/

die doet het dus ook niet....

Iets vriendelijker mag ook wel. Of dacht je soms dat MueR achterlijk is en niet even een linkje test voordat hij hem post? ;)
Werkt trouwens prima, dus check inderdaad 'jouw kant' eens...

[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 05-01-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
. Overigens is het ook de laatste keer geweest dat ik met een PUG ben gegaan. Wat een bende zeg.
Muer, toch hoop ik wel je hulp te krijgen al sik hem ooit nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:06
Rfce schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:03:
[...]

Nice, als ik me niet vergis is een dergelijke axe afgelopen vrijdag voor 105G verkocht (ja je leest het goed honderdvijf)... een van mijn kinmembers had hem op AH gezet zonder buyout, de prijs is dus FLINK opgelopen (Snowbourn btw).
Uladar verkocht hem voor 108G :p , niet 105! :o

Wie ben jij dan? Dan zit jij ook bij Dutch Dunedain :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
[...]

Heeft iemand btw een goede tactiek voor die EM in de School van Mirobel. En dan heb ik het pas over die ene wat bovenaan de trap staat met 2 healers naast zicht. Volgensmij is dit nl niet te doen zonder burglar of loremaster. Die healers healen heel snel en elkaar. Ik wil de quest nl met 2 hunters en een random voltooien, maar volgensmij kan dat zo niet.
Hmm, vreemd, laatste tijd heb ik hem ruim 10 keer gedaan, maar nooit een probleem. Wat we vaak proberen is 1 healer wegsturen door een shout van bijvoorbeeld een minstrel, of hem stunnen, dan iedereen op de andere healer, is die dood, weer op andere healer en als laatste de boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Hmm did is een two handed axe, veel minder gebruikt, dus zal ook minder als 20 G opbrengen, zeker ook omdat het 59 ipv 60 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Damian schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:22:

Dat ligt dan aan jouw PC/Router/verbinding, hier werkt ie gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORG
  • Laatst online: 31-08 21:07
Hoe kan ik dingen verkopen en kopen?
Ik zie dat men het hier heeft over AH?
Ik heb tot nu toe alleen gekocht en verkocht via de Vendors.

Ik heb LOTRO tot nu toe meestal solo gedaan. Nog weinig ervaring met samenspelen.
Als ik bij een kinship wil, welke is een leuke? Liefst nederlandstalig.
Ik zit op de Laurelin server en heb een level 16 Elf Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:22:
[...]

Telfort toevallig? Sommige sites geven bij mij ook problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:29:
[...]

Telfort toevallig? Sommige sites geven bij mij ook problemen.
mja inderdaad telfort, maar doet ie het bij anderen wel dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Wat Muer zegt, hier werkt ie ook gewoon zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Hmmz LOTRO lijkt nu down das wel jammer krijg een forbidden.
Wilde snel nog even een paar dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

komt door de daily restarts...daar is voor gewaarschuwd. Elke morgen om 7 uur nederlandse tijd ligt het er voor ongeveer een half uurtje uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
maartend schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:22:
Muer, toch hoop ik wel je hulp te krijgen al sik hem ooit nodig heb.
Oh, met een paar mensen die ik ken wat doen vindt ik prima hoor. Raid instances met een PUG nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
BORG schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:26:
Hoe kan ik dingen verkopen en kopen?
Ik zie dat men het hier heeft over AH?
Ik heb tot nu toe alleen gekocht en verkocht via de Vendors.

Ik heb LOTRO tot nu toe meestal solo gedaan. Nog weinig ervaring met samenspelen.
Als ik bij een kinship wil, welke is een leuke? Liefst nederlandstalig.
Ik zit op de Laurelin server en heb een level 16 Elf Hunter.
In bree, rivendell, thorin's hall en michel delving heb je een auction hall (en 21st in moria). Daar kan je dingen op kopen en verkopen aan medespelers. Je kan bieden op een item (bid) of het item meteen kopen (buyout). Met bieden heb je de kans dat iemand een hoger bod doet. Maar voor buyout betaal je meer. Het icoontje op de map hiervoor is een hamertje.

Missch wel zeggen dat vele laag level items (gele of grijze achtergrond) niet waard zijn om op AH (auction hall) te zetten. Die vendor je gewoon. Hides, scholar stuff, ... kan je voor een mooiere prijs verkopen dan vendorwaarde.
[...]
taktiek in de spoiler, lijkt me zeker doenbaar met 2 hunters en random, beetje afhankelijk van je level wel.

spoiler:
1) Allebei op dezelfde van die twee leaders gaan en nuken. Twee hunters doen zeker genoeg damage. (ik heb al met guard+ mins en guard + champ geduo'd)
2) Indien een van jullie de bard's arrow heeft geslot, zeker gebruiken om de andere van de twee weg te fearen, (hoewel dat eigenlijk niet eens nodig lijkt. je kan die heals outdamagen). Ik kan me niet herinneren of hunters interruptskills hebben (behalve bard's arrow dan weer) maar zeker gebruiken als je het hebt en hij healt.
3) Van zodra de eerste dood is, ga je op de tweede leader. Die kan alleen zichzelf nog healen.
4) Negeer de baas tot de twee adds dood zijn, dan pas dood je hem.

Paar tips:
1) neem een healer type of heavy armour mee als pug, zodat je blijft overleven.
2) Als die healers elkaar healen, gewoon blijven schieten. Eén heal kan je outdamagen, twee heal over times gewoon blijven schieten tot eentje afloopt en dan gaat het snel. Starten met een dubbele heartseeker en vervolgens wat snelle penetrating shots, ... moet 1 van de healers toch in geen tijd neerhalen lijkt me :).
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hunters hebben als interrupts:
- Bard's Arrow (legendary, 15s fear zo uit mn hoofd, 30s cooldown, alles behalve nature en beast)
- Distracting Shot (l56/58 skill, 10s daze, 3m cooldown)
- Cry of the Predator (15s fear, 1m cooldown, alleen beasts en nature)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Afgelopen weekend een CD-run gedaan voor class-quest items van een RuneKeeper. We gingen binnen met 2 Hunters60, Burg60, Champ60, Mincer52 en RK54, het was een absurde walkover. Mooiste vond ik Helchgam, bijne nog voordat de Champ bij Helchg was op één van de omgevallen pilaren moest 'ie alweer terug omdat de 2 Hunters zoveel damage (vanaf de kant :) ) hadden gedaan dat de pilaar alweer onder ging.
Juist het gevecht bij Helchgam vond ik altijd een crime, tijdrovend en vervelend, maar nu is het werkelijk een eitje :)

Ik heb mijn tank ook nog naar 58 getild, maar ik vraag me soms af waarom ik dat doe, laten we hopen dat het aggro systeem eens goed bekeken word, want in een fs met een champ en/of een hunter ren je de helft van de tijd achter de feiten aan :(
Overigens lijken RuneKeepers ook extreem hoog op de aggro ladder te staan.

Ik zal (nog) wat meer aggro-skills en items moeten gaan verzamelen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend vooral veel gecraft, oh en nog meer gecraft. Daarnaast een nieuwe burglar gestart die inmiddels bijna level 14 is. Ging hardstikke lekker en bleef ongeschonden tot ergens halfverwege naar level 14, toen ik een paar goblins aan het slachten was. Twee tegelijk is geen probleem, drie wordt opletten geblazen en laat nu net toen een kinmember mij een /tell sturen of ik zin had om samen de brigand deed in de Shire te gaan doen. Ik stom genoeg antwoord gewoon en krijg het daardoor moeilijker en moeilijker. Geen probleem dacht ik, ga ik rennen...maar ik werd geroot. Kom ik los, krijg ik net op dat moment een fellowship invite van hem en die stond dus precies voor mijn zicht, waardoor ik de verkeerde kant op ren en vast zit. Druk snel op accept om dan weer wat te kunnen zien...helaas...dood...dag titel. ;) Nou ja, dan maar niet he..zo belangrijk is die titel nu ook weer niet.

Daarna dus samen met deze kinmember effe brigands omleggen. Hij was al level 20 runekeeper en voor hem was het dus nog veel makkelijker dan voor mij (en ook ik doe al veel damage daar) dus we vlogen er werkelijk doorheen. Ook weer afgerond.

Heb voor deze maar eens een keer historian als profession genomen.. Wat DOE ik mezelf aan.. ;) Maar goed, wel weer veel light hides voor mijn warden verzameld die daarmee zeker weten de mastery van zijn eerste tier gaat halen van Tailor, hij was er al bijna namelijk. Kan ik daarna weer mooi medium hides gaan verzamelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Gister even book 5 en 6 afgerond. Waar book 6 heel makkelijk is, was book 5 toch wel wat lastiger. Maar na de evil dwarf skinogwattus en een nazgul aan mn BBQ-prikker heb geregen was ook die afgerond. Met hulp van wat lvl 60 kinmembers :D Onze ADHD tank dwarf had naast zn ritalin niet ingenomen ook de turbo boost aanstaan :P We hebben niet eens tijd gehad om alles te kunnen looten, laat staan om me heen te kijken in de Helegrod instance :P

Helaas ging de CD run voor class items niet door aangezien die voor de meeste kinnies op cooldown stond. Van de week dus maar ff plannen.

Vanaaf maar wat craften (heb een shitload adaments, platinum ingots en ancient silver ingots gekregen van een kinnie dus ik kan ff vooruit. Hij wilde mij meer geven dan ik bagslots over had :{ :P

En vanaaf nog wat class items grinden in angmar *O*

[ Voor 13% gewijzigd door qntal op 05-01-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag met een PUG geprobeerd om de 21 hall te doen bij book 5 chap 5. Het ging op zich best redelijk maar geen van ons had het eerder gedaan of wist vooraf hoe of wat. Uiteindelijk is het ons niet gelukt. Ik heb het maar 1 keer geprobeerd en toen vond ik het mooi geweest.

Zaterdag maar weer geprobeerd met een PUG en het liep als gesmeerd, zonder enige moeite de 21 hall gedaan. Daarna gingen er wat weg die we weer aangevuld hebben. Uiteindelijk alle drie de plaatsen achter elkaar gedaan en alles in 1 keer gelukt. Een positieve ervaring met een PUG dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:23:
Afgelopen weekend een CD-run gedaan voor class-quest items van een RuneKeeper. We gingen binnen met 2 Hunters60, Burg60, Champ60, Mincer52 en RK54, het was een absurde walkover. Mooiste vond ik Helchgam, bijne nog voordat de Champ bij Helchg was op één van de omgevallen pilaren moest 'ie alweer terug omdat de 2 Hunters zoveel damage (vanaf de kant :) ) hadden gedaan dat de pilaar alweer onder ging.
Juist het gevecht bij Helchgam vond ik altijd een crime, tijdrovend en vervelend, maar nu is het werkelijk een eitje :)
Helchgam heb ik slechts een keer gedaan (pre Moria) en toen was het eigenlijk niet eens zo heel moeilijk. We vervelend want er ging wat mis waardoor er een GM bij moest komen om het weer op de rails te krijgen. Uiteindelijk ging het vrij soepel. Maar goed, we hadden dan ook wat veteranen erbij.

Het lijkt me wel leuk om een keer terug te gaan om te kijken of het op lvl 60 nog steeds een uitdaging is. ;)
De Rift heb ik ook nog nooit gedaan, lijkt me nu ook wel leuk op lvl 60. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:42:
[...]

Helchgam heb ik slechts een keer gedaan (pre Moria) en toen was het eigenlijk niet eens zo heel moeilijk. We vervelend want er ging wat mis waardoor er een GM bij moest komen om het weer op de rails te krijgen. Uiteindelijk ging het vrij soepel. Maar goed, we hadden dan ook wat veteranen erbij.

Het lijkt me wel leuk om een keer terug te gaan om te kijken of het op lvl 60 nog steeds een uitdaging is. ;)
Heb het na MoM twee keer Helcham gedaan (waren tevens mijn eerste keren dat ik dat deed). Ik vond het eigenlijk erg gemakkelijk.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond de intro quests maar eens afronden met mijn burglar, wordt nu toch wel tijd en als ik niet dood was gegaan had ik ook alle 10 goblins gekilled, nu werden dat er 9 van de 10.. ;) Best irri als je er dan nog een te kort komt en kilometers van die plek verwijderd weer spawned. ;)

Bovendien vind ik het tijd worden om dan de Shire eens te verlaten en Bree op te gaan zoeken, daar quest ik toch een stuk liever dan al dat stomme postbezorgen en dat soort ongein. Het heeft 1 voordeel, de map van de Shire heb ik echt volledig bezocht binnen een uurtje, want ja, voor die postbezorg ongein loop je de hele Shire door van links naar rechts, onder naar boven en dat dan nog een keer of wat...

Ik zou nog een stuk of 20 quests meer moeten doen in de Shire voor de Final quest deed, maar dat zijn er dan ook wel 75.. :S Dat kan ik nog wel een andere keer doen ofzo...

Verder nog lekker een beetje doorcraften ook vanavond met mijn main, maar we zien wel hoe ver we komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach, een guardian kan Helchie soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Awsom schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:36:
[...]
Uladar verkocht hem voor 108G :p , niet 105! :o

Wie ben jij dan? Dan zit jij ook bij Dutch Dunedain :) ?
Idd het was Ula... op het moment dat hij op 105G stond heb ik gelogged, d8 dat er niet veel meer bij zou komen, maar die 3G valt in het niets tov het totaal bedag ;-).
Ik zit idd ook bij DD (sinds 2007), zoals je in de TS kunt zien speel ik met Tiberivs en Tiberia... beide in DD.
Wie ben jij dan?
MADG0BLIN schreef
Hmm, vreemd, laatste tijd heb ik hem ruim 10 keer gedaan, maar nooit een probleem. Wat we vaak proberen is 1 healer wegsturen door een shout van bijvoorbeeld een minstrel, of hem stunnen, dan iedereen op de andere healer, is die dood, weer op andere healer en als laatste de boss.
en @ tactics Lointje:

spoiler:
Nou, beide hunters zijn lvl54 (incl mij dus). De ene keer hebben we samen met een captain geprobeerd van lvl54 en de andere keer met een LM van lvl56, beide keren failden we. We starten met een RoT-trap en, daarna 2x HS op de ene, maar in 2 tellen was hij weer 3kwart gehealed, we konden hem dus niet out-damagen. De tweede x met de LM ging beter, instant root + stun op de ene healer, andere healer was zo neer, maar zodra de boss vrij kwam was de LM in 3 tellen dood (fear of shadowdamage, ik denk dat de LM een Crack the earth op hem had moeten doen voor een chain-root), dus het duurde niet veel langer voordat we ook af waren.

Ik denk dat op het moment dat de boss los komt we deze moeten fearen of chain-rooten (zodat de stun kan cooldownen) en we de healer af moeten maken.... Misschien vanavond nog eens op deze manier proberen.

BTW ook nog eens eindelijk book5 af gemaakt op mijn hunter, Fire en Ice... was wel lol, we waren met 4 +lvl50-ers (burg + 3 hunter), maar de nazgul lukte ons niet, lol. We kregen hem tot 2k, maar doordat hij die irritante ghosts spawn lukt het niet. Laten resetten en een 5e erbij gezocht, nou snel een kinmember gevonden die mee wilde, en 2sec nog een random guardian. Je begrijpt wel dat het nu zo gepiept was. Die lvl42 kinmember had zoiets van, lol zo snel heb ik Fire&Ice nog nooit gedaan :P

[ Voor 63% gewijzigd door Rfce op 05-01-2009 13:33 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arg, gisteravond leuke en frustrerende avond gehad, gingen weer wipen op de Watcher. Zelfde probleem als vorige keer, alles onder controle, maar 1 ding waar we nog totaal niet mee wisten hoe we er mee om moesten gaan. Dus deze avond weer precies hetzelfde, 3 pogingen gedaan, hoop ideeen uitgeprobeerd, maar allemaal zonder effect. Om 11 uur besloten toch een laatste poging te doen, ging alleen niet heel goed, iedereen was moe, en de controle was een beetje weg. Alleen toen hadden we opeens wel het grote AHA-moment omdat we opeens de tactics voor dat laatste opstakel doorhadden. Alleen een beetje zuur dat controle weg was, en onze tactic nog niet heel erg polished was, zodat we wipe hadden.

Erg tof om de tactics nu zelf te hebben uitgevonden voor de Watcher. Frustrerend dat we hem nog niet down hebben. Heel erg hopelijk lukt het nog vanavond, maar geen hele grote kans, en de volgende keer is dan pas vrijdagavond. Maargoed, nog 2 pogingen en we hebben Watcher down, dat is wel vet gevoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:42:
[...]
Ik hoorde dat de Rift bugged is? Is dit nog steeds zo? Nouja, ik speel op Gilrain, misschien was er helemaal geen sprake van op Laurelin e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rift is gefixed in patch2. Zonder problemen te doen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
aah rfce, ik ben guardian dus ik laat die baas gewoon rustig op mij slaan terwijl we de adds afmaken :) met een squishy LM kan het inderdaad wat moeilijker worden omdat je geen heavy armour hebt.

Ik heb mijn runekeeper op twee dagen van 30 naar 36 getrokken dit weekend. Die is gewoonweg nog squishy-er dan een LM. Gelukkig speel ik vaak samen met een captain dus hebben we toch iets meer morale. Runekeeper is een leuke klas. Wat moeilijk als solo healer (toch bij het missen van een goede tank) en op damage mode een aggro-kanon. Maar best een leuke klasse. Die lightning skills kan je al lopend gebruiken en dat maakt hem solo net iets handiger dan een hunter (die kan ook wel lopen en schieten maar geen skills om de damage te verhogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

MueR schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:48:
[...]

Dat ligt dan aan jouw PC/Router/verbinding, hier werkt ie gewoon.
klikken jullie ook echt op de link om het downloaden te beginnen? Ik heb het nu vanaf 2 internet verbindingen geprobeert, en het werkt op allebei niet:

Gamershell:
Deze webpagina is niet beschikbaar.

De webpagina op http://download2.gamershe...U_Book14_GB_Installer.zip is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

Meer informatie over deze fout
Ausgamer:

De webpagina op http://syd5.ausgamers.com...U_Book14_GB_Installer.zip is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

Games on net:

De webpagina op http://files-adl.games.on...U_Book14_GB_Installer.zip is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

:(

[ Voor 34% gewijzigd door Damian op 05-01-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Als ik op die link klik kan ik het bestand opslaan :P

Edit: Alleen bovenste link werkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Knaak op 05-01-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
En als die niet werkt, heb je ook al hier gekeken: http://community.lotro-europe.com/full_client.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Damian schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:31:
[...]

klikken jullie ook echt op de link om het downloaden te beginnen? Ik heb het nu vanaf 2 internet verbindingen geprobeert, en het werkt op allebei niet:

Gamershell:

[...]

Ausgamer:

[...]

Games on net:

[...]

:(
Gebruik je toevallig Internet Explorer? Ik meende dat ik eens zoiets had gehoord dat het downloaden van bestanden groter dan 2gb met IE niet gaat...

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Flying Dutchman schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:38:
[...]

Gebruik je toevallig Internet Explorer? Ik meende dat ik eens zoiets had gehoord dat het downloaden van bestanden groter dan 2gb met IE niet gaat...
Dan moet de link zelf het nog wel doen..krijg je gewoon een waarschuwing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb het uiteindelijk in firefox met een shady link ergens voor elkaar gekregen :/

vage shit, chrome en IE wilde die links allemaal niet downloaden, copy paste naar FF, en werken :/

bedankt voor het meedenken allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
botoo schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:23:
... laten we hopen dat het aggro systeem eens goed bekeken word, want in een fs met een champ en/of een hunter ren je de helft van de tijd achter de feiten aan :(
Overigens lijken RuneKeepers ook extreem hoog op de aggro ladder te staan.

Ik zal (nog) wat meer aggro-skills en items moeten gaan verzamelen.
Idd. gisteren eens met mijn 51 guard Fornost ingetrokken. Was ook een lvl 55 champ mee. Niet bij te houden. Die champ overrule zowat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar liep Marmaric gisteren, vastberaden om zijn Epic Intro quest helemaal af te ronden liep hij richting een goblin kampje waar hij de dag ervoor zijn morale helemaal had verloren. Eerst effe elevensies en een stevige pint halen bij de Green Dragon, gevolgd door een pijpje met shire-leaf (een hobbit moet toch wat) en toen was hij er helemaal klaar voor. Een paar minuten later stond hij voor de ingang van het goblin kamp. Snel even de broekriem omhoog trekken, borst vooruit, kin omhoog en stoer doen om dan vervolgens toch maar te gaan sneaken (je bent burglar of je bent het niet) sloop hij het kampje binnen.

Er was nog maar 1 goblin nodig, dus dat zou gaan lukken. Nadat Marmaric de bewuste goblin eerst een Agate afhandig had gemaakt sloeg hij toe met een enorme klap die de goblin al meteen voor meer dan de helft van zijn morale ontdeed. Twee klappen later lag de goblin op de grond. Voelde Marmaric nu wat in zijn nek kriebelen? Jawel hoor nog zo'n irritante goblin. Met een venijnige klap draaide hij zich om en een riddle liet de goblin stunned achter. Marmaric keek er eventjes naar. Zo is een goblin eigenlijk veel liever dacht hij, voordat hij deze ook tegen de grond werkte. Moest ie maar niet in de weg gaan staan tenslotte.

Snel weer terug om te horen te krijgen dat hij nu helemaal naar de andere kant van de Shire moest. Nou vooruit dan maar weer zeg, goed dat de elevensies al in de maag zaten want het is een eind van Scary naar Michael Delving hoor. Na te praten in Michael Delving te horen gekregen dat hij weer helemaal naar Brockenborings (naast Scary) terug moest. Allemachtig zeg, weten ze dan niet dat hobbits korte benen hebben? (maar wel weer grote voeten)

Vooruit dan maar weer, en een flinke tijd later stond Marmaric hijgend in Brockenborings. Nu moest hij de Quarry in bij Scary, een met spinnen overspoelde grot, om een schedel te vinden. Zo gezegd, zo gedaan en Marmaric vond het slachten van de spinnen eigenlijk wel weer een welkome afwisseling ten opzichte van goblins, die ook nog eens enorm stinken. Een paar minuten later waren er genoeg spinnen ritueel om zeep geholpen om een jongedame in Scary ook weer blij te maken en nog wat later was Marmaric enmity of the spiders.

De volgende quest verlangde van Marmaric dat hij weer naar de goblins zou gaan en nu een cave in zou gaan. Een dikke zucht kwam uit Marmaric en hij besloot toch nu maar eens de wijde wereld in te trekken en de o zo vertrouwde Shire te gaan verlaten.

Inmiddels is zijn naam ook al diverse keren genoemd in Bree en omgeving, Marmaric wordt een gevreesde naam onder Brigands aldaar. Toen Marmaric in de Prancing Pony aankwam kreeg hij te horen dat Strider daar zat en op hem wachtte, een hele reeks quests later stond Marmaric voor Tom Bombadil, die hem vroeg om The Great Barrows in te gaan. Terwijl het bloed van een aantal crebain en diens baas nog van zijn zwaarden droop overwoog hij het, maar besloot het voor een tikke later te bewaren, eerst maar eens terug naar Bree en trainen. Hij had vast nog wel nieuwe skills op zijn inmiddels level 16.

P.S. Bovenstaande is uiteraard op een aantal punten lichtelijk in het voordeel van bovengenoemde hobbit aangepast, zoals dat een hobbit betaamd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

grin leuk verhaal dragon :)

Ik heb gister bats, neekerbreekers, fire-worms en spiders gegrind in angmar voor mn classquests. Voor allebei de quests de 2 stages afgerond zodat ik nu mn spullen in Uru en CD moet hallen. Er staat een Uru run geplanned voor vrijdag. Ben erg benieuwd :)
Wel bijna een half lvl omhoog gegaan door al dat gegrind (bijna lvl 47 nu) dus ik ga er vanavond nog maar even mee door. Goeie XP en lekker verdienen daar. Me like Angmar. Lekker creepy en twisted :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 00:23
hehe, grappig verhaaltje, alsof je The Hobbit aan het lezen bent.

Ben zelf druk in de weer met mijn lvl 12 Warden. Een korte pauze ingelast zodat ik al zijn gear kan craften met mijn mains, dit maakt het lvlen toch weer een heel stuk gemakkelijker.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.