Ik ken het. We hadden een wipe, alleen de champ leefde nog, die in een helderziende actie ff voor de lol alle bugs in 1 keer maaide. Dacht dat ze weer zouden respawnen bij retry. Maar helaas.MueR schreef op zondag 21 december 2008 @ 12:51:
Hiawatta: True, heb ik ook met mijn vriendin samen. Warden en Rune-keeper. Dat is gewoon eng, wat die aankunnen.
Gisteravond anderhalf uur verspild in 16th hall. Idiote Loremaster ziet bij de Lost One twee bugs op haar afkomen en incasseert twee hits, drukt op de panic-skill Wisdom of the Council, bugs dood, weg hard mode. Zo duidelijk van tevoren gezegd: Geen AOE, geen damage reflecting gear of skills, geen auto-targetting... Ben ook meteen gestopt die avond. Khad er gruwelijk de pest over in. Ondertussen al 6 runs gedaan en nog steeds mn shoulders niet.
Nou ja, het is een beetje zuur dat ik ondertussen al 6 runs op die instance gedaan heb, en nog niks daarvan heb teruggezien. Elke keer wint iemand die de dag daarop niet kan. Nou kan ik daar mee leven, want het zijn mensen waar ik vaak mee speel en dus ook wel weet dat ze echt niet meteen de benen nemen als ze iets winnen. In het geval van deze Loremaster echter.. Ze heeft ook een minstrel, en daar zou ze beter op kunnen blijven. Daar is ze namelijk wel goed in. En ach, ik zeg er niks van tegen haar want het is inderdaad maar een spelletje. Het is gewoon irritant dat het voor de zoveelste keer niet is gelukt om iets uit die instance mee te nemen.The Flying Dutchman schreef op zondag 21 december 2008 @ 23:59:
Goed, wel ieder natuurlijk zo zijn eigen manier van spelen. Maar als je met elkaar speelt is het toch een beetje geven/nemen, als iemand dan eens een foutje maakt, kan gebeuren toch?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
ik weet dat de site www.lotrolinux.com bestaat, maar dan moet je missch wel opletten dat dat niet de US versie is ipv de EU.
Ja 16th hall, wij hadden al 4 keer gewiped op die baas (eerste keer dat we hem probeerden en we zoeken nooit taktieken op op internet. We wisten het wel van die bugs.) 5e keer is die baas gebugged en staat hij in combat achter de gesloten deur met wat kleintjes naast hem. GM erbij halen want de deur opent niet. GM reset de baas en maait daar alle kleintjes neer... Hard mode failed lol. Dat was vrijdagavond, dan maar meteen gestopt.
Gisteren kin-event gedaan, allemaal als santa verkleed en door bree springen, mensen kadotjes geven etc... Hilariteit alom.
En guardian - minstrel combo is echt wel super. Gisteren school en library met mijn favo mincer naast mijn zijde geduo'd, was geen probleem. Vervolgens in bree rep cave voor hem dat ene item voor boek 14 gaan halen. Hij had de kin-run gemist de dag ervoor waar 4 man horrible gewiped was, meerdere keren. Wij rustig met ons tweetjes dat gaan halen, geen vuiltje aan de lucht. (hij was lv l56 trouwens dus die mobs van 51-52 daar werden altijd geaggro'd.
Heb met hem vroeger ook al fornost, goblin town throne room, ... geduo'd. Ook ooit met hem twee shamans beziggehouden bij thrang, terwijl de 10 andere ook op twee zaten. Gaan die 10 toch wel niet dood terwijl wij daar nog rustig staan voort te meppen. Gevaarlijke combo, en ik benijd de mensen die altijd in zo'n combo kunnen spelen
Nog 3 dagen werken en dan vakantie!
Ja 16th hall, wij hadden al 4 keer gewiped op die baas (eerste keer dat we hem probeerden en we zoeken nooit taktieken op op internet. We wisten het wel van die bugs.) 5e keer is die baas gebugged en staat hij in combat achter de gesloten deur met wat kleintjes naast hem. GM erbij halen want de deur opent niet. GM reset de baas en maait daar alle kleintjes neer... Hard mode failed lol. Dat was vrijdagavond, dan maar meteen gestopt.
Gisteren kin-event gedaan, allemaal als santa verkleed en door bree springen, mensen kadotjes geven etc... Hilariteit alom.
En guardian - minstrel combo is echt wel super. Gisteren school en library met mijn favo mincer naast mijn zijde geduo'd, was geen probleem. Vervolgens in bree rep cave voor hem dat ene item voor boek 14 gaan halen. Hij had de kin-run gemist de dag ervoor waar 4 man horrible gewiped was, meerdere keren. Wij rustig met ons tweetjes dat gaan halen, geen vuiltje aan de lucht. (hij was lv l56 trouwens dus die mobs van 51-52 daar werden altijd geaggro'd.
Heb met hem vroeger ook al fornost, goblin town throne room, ... geduo'd. Ook ooit met hem twee shamans beziggehouden bij thrang, terwijl de 10 andere ook op twee zaten. Gaan die 10 toch wel niet dood terwijl wij daar nog rustig staan voort te meppen. Gevaarlijke combo, en ik benijd de mensen die altijd in zo'n combo kunnen spelen
Nog 3 dagen werken en dan vakantie!
Verwijderd
Ik heb dit weekend ook weet wat meer gespeeld. Heb inmiddels mijn Minstrel redelijk op weg met zijn songbook en Legendary Mace. Songbook is net gereforged op level 10 en de Mace is al wat verder en is nu level 14. Moria is gaaf, maar wel ontzettend moeilijk te navigeren, ik zit soms continue op de kaart te kijken om dan weer een stukje verder te lopen en als Minstrel, heb je het natuurlijk niet makkelijk. Op level 51 zat ik eigenlijk wel continue tegen level 53 of 54 beesten te vechten, waarvan sommigen lastiger lijken te zijn als anderen.
Die vleermuizen die in Moria zitten bijvoorbeeld, ik dacht in het begin dat ik dat beest nooit raakte, iedere keer miss, evade, blocked...en dat ding heeft toch een ruime 3000 morale, kom ik aan met mijn (indien gebuffed) 2500 a 2600 morale.
Kreeg hem toch wel neer na een tijdje, maar makkelijk was anders. Voorlopig ben ik dus ook nog totaal niet bezig met de instances als GS en dat soort zaken waar je hier nu zo'n beetje iedereen over hoort. Wel hem ik nog een paar keer echt de healer uitgehangen. Zag op een bepaald moment een hunter een beetje overmoedig worden en 4 level 54 Goblins aanvallen, zou je zeggen dat hij dat met zijn level 55 misschien best aan moest kunnen, maar dat moralebalkje werd toch wel erg snel korter. Dus ging ik hem op een afstandje staan healen. Dat ging prima, al kwam toen 1 van de 4 goblins op mij af, logisch natuurlijk..die heb ik dus maar een kopje kleiner gemaakt (wat ook lastig zat is) maar wat er ook gebeurde, ze kregen de hunter niet dood. Hij zocht na het gevecht in het rond waar de healer zat die hem had zitten healen, kwam naar me toegelopen en knielde voor me, waarna hij me hartelijk bedankte en me nog even een /tell stuurde dat hij inderdaad te overmoedig was geworden en niet goed oplette...rooten was voldoende geweest, maar dat vergat hij even...
Die vleermuizen die in Moria zitten bijvoorbeeld, ik dacht in het begin dat ik dat beest nooit raakte, iedere keer miss, evade, blocked...en dat ding heeft toch een ruime 3000 morale, kom ik aan met mijn (indien gebuffed) 2500 a 2600 morale.
Wel prettig dus dat je ook nog steeds aardige mensne tegen kome online. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen vervelende mensen tegen ben gekomen. Gisteravond nog weer wat gespeeld en gequest, ben nu lvl 16, gaat lekker.
Dat gaat inderdaad mooi
Ik heb men runekeeper van lvl 17 naar 22 gebracht zaterdag. (als je alle quests weet zijn in de lone lands ondertss en dan een heavy armour + healer duo hebt, raas je er door. Ook de ettenmoors mensen hadden voor de +5% exp gezorgd en een volle blauwe bar in het begin.)
Op 20 naar barrows geweest en dat was een goede heal-oefening! (enorm veel aggro als healer in het begin, pas later leerde ik de kneepjes om die aggro van me af te houden.) Iets later in de lone lands weer komt daar 2 lvls later de ideale healskill die geen extra aggro oproept
Die ga ik volgende keer zeker uitproberen!
Edit: voor hiawatta, mijn eerste character levelde helemaal niet zo snel als nu hoor
Kwestie van je niet te ontmoedigen. Mijn runekeeper is men 6e character echter, dus dan haal je wel al zo'n level stunts uit zonder een high level die je vooruit sleurt.
Ik heb men runekeeper van lvl 17 naar 22 gebracht zaterdag. (als je alle quests weet zijn in de lone lands ondertss en dan een heavy armour + healer duo hebt, raas je er door. Ook de ettenmoors mensen hadden voor de +5% exp gezorgd en een volle blauwe bar in het begin.)
Op 20 naar barrows geweest en dat was een goede heal-oefening! (enorm veel aggro als healer in het begin, pas later leerde ik de kneepjes om die aggro van me af te houden.) Iets later in de lone lands weer komt daar 2 lvls later de ideale healskill die geen extra aggro oproept
Edit: voor hiawatta, mijn eerste character levelde helemaal niet zo snel als nu hoor
[ Voor 20% gewijzigd door Lointje op 22-12-2008 11:09 ]
Welke server kan ik het best kiezen? Is er een server met erg veel nederlanders bijvoorbeeld? Ben helemaal nieuw in het spel, net gehaald
Graag snelle reactie 
Edit;
Word denk ik guardian/Captain oid. Hou dr wel van om lekker melee te gaan !
Edit;
Word denk ik guardian/Captain oid. Hou dr wel van om lekker melee te gaan !
[ Voor 21% gewijzigd door Bobmeister op 22-12-2008 12:06 ]
Verwijderd
Er zitten op elke server wel Nederlanders en Nederlandse Kinships, Laurelin, Evernight bijvoorbeeld, daar zit ik op en ook Eldar...maar ook op Gilrain zul je Nederlders tegenkomen. Maakt eigenlijk weinig uit. Wij Nederlanders zitten wel overal Awsom
Ga denk ik voor Snowbourn
Enneh, is captain een leuke class om te spelen?
Alle classes zijn leuk om te spelen, het is alleen de vraag of jij die leuk vindt. Je kan het beste een paar classes uitproberen en dan de keuze maken, en deze char verder lvlen.
Op elke server zitten Nederlanders, vrij veel zelfs, dus dat maakt niet zo uit.
Op elke server zitten Nederlanders, vrij veel zelfs, dus dat maakt niet zo uit.
Mooi:) Maar er is geen grootse pvp met dit spel of wel? En ik hou zelf het meest van het 'Aragorn-type', en dat lijkt mij toch wel de Captain, maar zal er stuk of 5 uitproberen en maak dan wel een beslissing
Ik hoop dat dit spel net zo leuk is als de films
(groot fan
)
Verwijderd
Naar mijn persoonlijk mening (met andere woorden, neem het niet te zwaar) leuker....het spel geeft je namelijk personages die je helaas moest missen in de films. Zoals een Tom Bombadil en is veel trouwer aan het verhaal. Zeker als je een fan bent, zou ik je ook willen aanraden om goed de quests te lezen, dat voegt voor mij echt wel veel toe aan de spelervaring. Vind het ook leuk om die verhalen te lezen, zitten echt hele goede tussen namelijk.
Ik ga akkoord met dragon
Ik ben een enorme fan van de boeken en er zitten veel subtiele hints in naar dingen die in de boeken wel zijn, maar nooit verfilmd. Vind ik wel een pluspunt. De boeken zijn trouwens beter dan de films 
En ik was ook even stil toen ik moria binnenging (dwerg in hart en nieren hier)
Snowbourn heeft een redelijk actief PvP gedeelte. Het was even langzamer omdat iedereen zijn character naar lvl 60 moest brengen. Vanaf lvl 10 kan je er aan meedoen aan de monsterzijde. De dutch dunedain kin bestaat daar op en is redelijk actief. (ik zit in een andere engelstalige weliswaar)
Aragorn is wel captain inderdaad. Captain moet je zien als een hybride klasse. Hij kan wat healen, wat tanken, doet redelijke damage en geeft goede buffs aan iedereen in je fellowship. Hij kan echter niet zo goed tanken als een guardian, of zo goed healen als een minstrel, maar is enorm handig om in je fellowship te hebben aangezien hij overal wat kan meehelpen.
Als je voornamelijk van melee houdt lijkt captain, guardian (tank) of champion (melee damage op veel targets) een goede keuze. Warden en burglar zijn ook redelijk melee maar al iets meer advanced.
En ik was ook even stil toen ik moria binnenging (dwerg in hart en nieren hier)
Snowbourn heeft een redelijk actief PvP gedeelte. Het was even langzamer omdat iedereen zijn character naar lvl 60 moest brengen. Vanaf lvl 10 kan je er aan meedoen aan de monsterzijde. De dutch dunedain kin bestaat daar op en is redelijk actief. (ik zit in een andere engelstalige weliswaar)
Aragorn is wel captain inderdaad. Captain moet je zien als een hybride klasse. Hij kan wat healen, wat tanken, doet redelijke damage en geeft goede buffs aan iedereen in je fellowship. Hij kan echter niet zo goed tanken als een guardian, of zo goed healen als een minstrel, maar is enorm handig om in je fellowship te hebben aangezien hij overal wat kan meehelpen.
Als je voornamelijk van melee houdt lijkt captain, guardian (tank) of champion (melee damage op veel targets) een goede keuze. Warden en burglar zijn ook redelijk melee maar al iets meer advanced.
Warden of RK zijn erg slechte keuzes als beginnend speler. Guardian of Champion past dan idd beter.
DPS classes en noobs, zou er soms een causal verband zijnMueR schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:48:
Aggro management is gewoon belangrijk op deze twee classes en veel mensen snappen de classes niet goed. Hunters en Champs zitten met een enorm slechte naam omdat er zoveel retards rondlopen.
Van 't weekend voor 't eerst Vile Maw doorgebracht, twee avondjes met de kin, best leuke fight. Alleen heel erg vermoeiend voor mij als minstel omdat steeds willekeurige spelers heel veel healing nodig hebben. We zijn best een heel end nu gekomen, lekker door zelf uit te zoeken, en 't lijkt erop dat we in de laatste fase waren gekomen. Eindelijk kreeg die nare octopus wat schade. Hopelijk wat meer deze kersttijd nu iedereen veel vrij heeft.
[ Voor 38% gewijzigd door bstard op 22-12-2008 16:35 ]
Blub
Is het ook mogelijk om Moria via internet te kopen? Zoals via Steam?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ligt eraan wat je bedoeld, je hebt wel een nummer nodig om te valideren.TheKillingBean schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:42:
Is het ook mogelijk om Moria via internet te kopen? Zoals via Steam?
Ook die kun je wel via internet krijgen. Ikzelf heb moria gekocht bij Codemasters zelf, dus ik heb geen doos oid.maartend schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:55:
[...]
Ligt eraan wat je bedoeld, je hebt wel een nummer nodig om te valideren.
Ik weet alleen niet zeker of je bij Codemasters een SoA key nodig hebt (die heb ik dan weer wel), maar die zou je eventueel bij gamecard.nu kunnen kopen. (al is ie daar wel prijzig)
Ik heb zelf al de normale versie (met een lifetime account), dus ik zal even op codemasters kijken. Dank je wel voor de tip.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Als je MoM via internet wil kopen zou ik deze zeker bij Codemasters kopen. En dan bij Codemasters UK. Als je naar je Lotro account gaat, dan moet je je "land" veranderen in United Kingdom. Nu kun je MoM in ponden kopen in plaats van euro's. En met de huidige koersen is 20 pond = 20 euro, dus dat is lekker voordelig.
Verwijderd
Ik vermoed persoonlijk dat ik deze kerst juist bijna geen kans zal hebben om te spelen. Tussen kerst en oud en nieuw door moet ik gewoon werken en de kerstdagen zijn al voller dan vol geplanned.
Ik heb vakantie genomen tussen kerst en nieuw
Als beginnend werker (1 september) had ik 3 vakantiedagen en die heb ik netjes tot nu gespaard. (via overuren (en ziektes) nog wat extra dagen gehad de voorbije maanden).
En eens de runekeeper een vol healingbalkje heeft, gaat dat healen best vlot (lvl 22). Die steen is ook een ideale aggropuller. Bv: zet steen neer, loop door mobs. De steen healt jou en al die mobs lopen op de sigil af
En eens de runekeeper een vol healingbalkje heeft, gaat dat healen best vlot (lvl 22). Die steen is ook een ideale aggropuller. Bv: zet steen neer, loop door mobs. De steen healt jou en al die mobs lopen op de sigil af
totdat je steen stuk is, en dan moet je hard gaan lopen..Lointje schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:39:
Ik heb vakantie genomen tussen kerst en nieuwAls beginnend werker (1 september) had ik 3 vakantiedagen en die heb ik netjes tot nu gespaard. (via overuren (en ziektes) nog wat extra dagen gehad de voorbije maanden).
Pak er een Warden bij, laat hem de aggro trekken. Runekeeper op full healing en je gaat niet dood. Gisteravond een elite en 5 adds (allen +1 of +2 levels) aangepakt op die manier.
Heb je er geen last van dat je als runekeeper agro krijgt? Ik heb momenteel daar dus af en toe wel last van met mijn minstrel. Dan helpt song of soothing ook niet altijd.
Minstrel is momenteel 48, alweer bijna 49, toch erg leuk om te spelen.
Vanavond Uru of CD in voor Class quest items.
Minstrel is momenteel 48, alweer bijna 49, toch erg leuk om te spelen.
Vanavond Uru of CD in voor Class quest items.
Ik ben (o.a.) mijn tank wat gaan levelen, lekker makkelijk in Moria, merendeel is goed solo te doen (ook al doe ik veel samen met een andere tank van hetzelfde lvl), maar tot nu toe (lvl54) is het weinig tanken en vooral overpower-mode wannabee champion wat de klok slaat 
We hebben in de kin één 'dedicated' lvl60 tank maar die kan bijna altijd gemist worden en gewisseld voor een champ, kost iets meer moeite voor de healer maar de mobs gaan wel sneller onderuit door de dps van de champ.
Er is, voor zover ik nu zie, nog maar weing nut voor 'echte' tanks
Het is dps en kiten wat de hoofdrol speelt met Moria, en dat is best wel jammer vind ik.
We hebben in de kin één 'dedicated' lvl60 tank maar die kan bijna altijd gemist worden en gewisseld voor een champ, kost iets meer moeite voor de healer maar de mobs gaan wel sneller onderuit door de dps van de champ.
Er is, voor zover ik nu zie, nog maar weing nut voor 'echte' tanks
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
In het begin van een gevecht is het wat lastiger, maar na een paar keer War-cry (10 targets) en Goad (6 targets met trait, 3 zonder), plus nog de extra aggro van de individuele skills die je moet gebruiken om die gambits te maken, heb je na een paar seconden wel de aggro hoor.MADG0BLIN schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:35:
Heb je er geen last van dat je als runekeeper agro krijgt? Ik heb momenteel daar dus af en toe wel last van met mijn minstrel. Dan helpt song of soothing ook niet altijd.
Zo maar weer eens even online om wat lvls te pakke.
Gata nu wel lekker, ben ook bezig met craften om daar de lvls omhoog te gooien, moet nu met m'n tailor op zoek gaan naar de tailer supervisor.
Gata nu wel lekker, ben ook bezig met craften om daar de lvls omhoog te gooien, moet nu met m'n tailor op zoek gaan naar de tailer supervisor.
Verwijderd
Agreed, ondanks dat ik geen tank speel. Class balance raakt steeds meer weg uit, ook uit PvE. We hebben in de kin een lvl 60 warden, die ook erg actief is (al bijna een week al zn radiance gearbotoo schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:40:
Ik ben (o.a.) mijn tank wat gaan levelen, lekker makkelijk in Moria, merendeel is goed solo te doen (ook al doe ik veel samen met een andere tank van hetzelfde lvl), maar tot nu toe (lvl54) is het weinig tanken en vooral overpower-mode wannabee champion wat de klok slaat
Er is, voor zover ik nu zie, nog maar weing nut voor 'echte' tanksHet is dps en kiten wat de hoofdrol speelt met Moria, en dat is best wel jammer vind ik.
En dan heb je daarnaast dan andere classes bijna net zo goed kunnen tanken. Champ, capt, en burglar kunnen allemaal tanken. Healer heeft het iets drukken, maar je DPS gaat flink omhoog.
Wel jammer dat 1 class IMHO vrij nutteloos is geworden. Maar het komt met name denk ik doordat andere classes te weinig een penalty krijgen tov de guardian als het op aggro en tanken aankomt.
Verwijderd
Op een gegeven moment in het spel ga je terug in de tijd en speel je een bepaald karakter die de val van Moria meemaakt bij de tombe. Ik vond dit erg goed uitgewerkt en vond voornamelijk het karakter wat je dan speeld erg stoer en sterk. Wat voor type is het? Een champion of een guardian of wat anders?
De session-play waarbij je de Balrog ziet is een Guardian, session-play op/om the bridge of Khazad-dûm is een champ
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Thx, ik ga dus binnenkort een champ aanmaken.botoo schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:34:
De session-play waarbij je de Balrog ziet is een Guardian, session-play op/om the bridge of Khazad-dûm is een champ
Een aantal van de leuke skills daar krijg je pas op hoge lvl's;
ik was ook gelijk jaloers op die champ in vergelijking met die van mij
ik was ook gelijk jaloers op die champ in vergelijking met die van mij
Hint: Deze specifieke Dwerg is wel een Champ op steroiden he. Een normale Champion speelt net wat anders.
Verwijderd
Is dat even jammer. Ik had eigenlijk wle gehoopt op zo'n super sterk karakter op lvl 60 want hij kon behoorlijk rake klappen uitdelen met zijn twee handige wapentuig. 
Dan hou ik het nog maar even bij mijn hunter momenteel.
Dan hou ik het nog maar even bij mijn hunter momenteel.
Verwijderd
mijn champ is nog maar level 31, maar kan toch ook al behoorlijk rake klappen uitdelen vind ik dan..
Oh ik raad je zeker aan om een Champion te proberen. Mijn Champ staat momenteel even stil ivm de Warden, maar op level 37 kan ik stiekem al best veel. Vier of vijf NPCs zijn goed te doen opzich, mits je even iets eet.
Verwijderd
Mijn lvl 50 champ met max gear en traits staat nog even op standby. nadat ik de Capt op 60 heb gekregen ben ik nu bezig met even iets anders: LM van 50 naar 60.
Daarna komt de dps weer om de hoek kijken en gaat de champ naar 60.
De Hunter en Minstrel gaan niet meer naar de 60.
De Warden (lvl 20 nu) leeft alleen op maandagavond op Alt Evening.
Van alle classen, is de champ echt een hele leuke. Vooral de arrogante bash houding van hem bevalt me goed.
Daarna komt de dps weer om de hoek kijken en gaat de champ naar 60.
De Hunter en Minstrel gaan niet meer naar de 60.
De Warden (lvl 20 nu) leeft alleen op maandagavond op Alt Evening.
Van alle classen, is de champ echt een hele leuke. Vooral de arrogante bash houding van hem bevalt me goed.
ik denk dat champ de ideale solo class in moria is en nodig in praktisch elke instance, beiden vooral door z'n clobber-skill.
Daarnaast natuurlijk lekker veel dps, ook tegen groepen mobs
Daarnaast natuurlijk lekker veel dps, ook tegen groepen mobs
Je kan zeggen wat je wil, maar ik sta als guardian momenteel op 4-0 gewonnen wanneer het op sparren tegen champions komt. Allemaal tussen hetzelfde level of de champ 2 lvls hoger. en het lag niet aan de gears van de champs want gisteren had die jongen 4 radiance gear items.
Ik heb als guardian dingen gesolo'd waar mijn twee kinnies champs elk apart het leven lieten. Mijn champ vriend vindt nu zelfs ook dat mijn guardian beter solo'd in moria dan zijn champ.
Guardian is niet de "necessary" class en dat is hij ook nooit echt geweest, maar dat kan je van elke andere class zeggen. Voor elke klas heb je een combo die even goed werkt. Echter was het wel zo dat door een guardian, een minstrel bijna overbodig werd in SoA (ik denk aan uru-carn dum waar ik alles behalve mordirith heb gedaan zonder mincer, Rift met 1 minstrel, B7, ch 8 zonder minstrel waar de groep met 5 eerst neerging, ik als tank voorstelde om mee te gaan ondanks hun cry for minstrel om achteraf te horen: wow,I'll never underestimate the value of a good tank again!, ...)
Een (goede) tank maakt gevechten veel eenvoudiger, en geeft je het gevoel van: wow dit was simpel. Net zoals een goede captain dat gevoel kan geven. Geloof me vrij en vraag aan creeps wie ze liever doden: guard of champ of minstrels wie ze liever healen en dat wordt snel duidelijk.
Tanks die hun job goed doen zorgen dat de minstrel geen aggro heeft, veel minder power moet spenderen aan jou te healen en dat resulteert in een grotere kans op slagen.
Verdraai mijn woorden niet, ik ben nu de champs niet de grond in aan het boren, een goede champ is enorm handig in het helpen met de aggro van de minstrel te houden en heeft goede aggro kwaliteiten. Ook is hun clobber en grote AoE damage vaak enorm handig in groepen.
Ik wil alleen maar zeggen, schilder een tank niet af als useless want dat is hij zeker niet. Probeer maar eens in Grand stairs hard mode een champion aggro te laten houden op 1 ranged en de devoted zonder die neer te halen tijdens heel het gevecht. Ocharme de minstrel
(ps, ik gebruik 1h en shield altijd, en zelden/nooit overpower)
Ik heb als guardian dingen gesolo'd waar mijn twee kinnies champs elk apart het leven lieten. Mijn champ vriend vindt nu zelfs ook dat mijn guardian beter solo'd in moria dan zijn champ.
Guardian is niet de "necessary" class en dat is hij ook nooit echt geweest, maar dat kan je van elke andere class zeggen. Voor elke klas heb je een combo die even goed werkt. Echter was het wel zo dat door een guardian, een minstrel bijna overbodig werd in SoA (ik denk aan uru-carn dum waar ik alles behalve mordirith heb gedaan zonder mincer, Rift met 1 minstrel, B7, ch 8 zonder minstrel waar de groep met 5 eerst neerging, ik als tank voorstelde om mee te gaan ondanks hun cry for minstrel om achteraf te horen: wow,I'll never underestimate the value of a good tank again!, ...)
Een (goede) tank maakt gevechten veel eenvoudiger, en geeft je het gevoel van: wow dit was simpel. Net zoals een goede captain dat gevoel kan geven. Geloof me vrij en vraag aan creeps wie ze liever doden: guard of champ of minstrels wie ze liever healen en dat wordt snel duidelijk.
Tanks die hun job goed doen zorgen dat de minstrel geen aggro heeft, veel minder power moet spenderen aan jou te healen en dat resulteert in een grotere kans op slagen.
Verdraai mijn woorden niet, ik ben nu de champs niet de grond in aan het boren, een goede champ is enorm handig in het helpen met de aggro van de minstrel te houden en heeft goede aggro kwaliteiten. Ook is hun clobber en grote AoE damage vaak enorm handig in groepen.
Ik wil alleen maar zeggen, schilder een tank niet af als useless want dat is hij zeker niet. Probeer maar eens in Grand stairs hard mode een champion aggro te laten houden op 1 ranged en de devoted zonder die neer te halen tijdens heel het gevecht. Ocharme de minstrel
(ps, ik gebruik 1h en shield altijd, en zelden/nooit overpower)
Verwijderd
Geen enkele class is useless, mijn minstrel is ook echt een graag geziene dwerg, en dat is ook altijd zo geweest. Zolang je maar weet wat je doet, zul je altijd je nut hebben. Oh en ik weet echt nog niet altijd even goed wat ik doe, maak nog steeds fouten waarvan ik dan op dat moment echt een "doh!" moment krijg, maar goed..daar zijn we mens voor toch?
oh, ik bedoel ook niet dat guard useless is, mits die goed is. Ik verlies met m'n champ waarschijnlijk ook elke spar van een goede tank, puur omdat die veel minder klappen krijgt. Heb ik niks aan mijn extra damage output. Maar 't voordeel van een champ is dat die niet door een goede speler gespeeld hoeft te worden 
Om zinvol te zijn als guardian moet je gewoon beter weten wat je doet, als champ maakt 't niet zoveel uit, die dps doe je zeer waarschijnlijk toch wel. Goed aggro houden is daarentegen veel moeilijker (als champ helemaal)
Om zinvol te zijn als guardian moet je gewoon beter weten wat je doet, als champ maakt 't niet zoveel uit, die dps doe je zeer waarschijnlijk toch wel. Goed aggro houden is daarentegen veel moeilijker (als champ helemaal)
Ben nu een lvl 10 captain, genaamd Breodryth of Rohan (voeg me maar toe
)
Vind captain echt leuk: ) Heb Hunter en Champion geprobeert, maar vind dit stukken gaver
Ik kan nu ook een Herald spawnen met een banner
prachtig
!
Het enige wat dit spel mist (vind ik zelf) is grootse pvp-battles, in middle earth hoort dat gewoon thuis!
Dit spel + de Graphics en PVP(-sieges) van AoC = geniaalste MMORPG ooit!!!
(ben oud Aoc speler
)
Vind captain echt leuk: ) Heb Hunter en Champion geprobeert, maar vind dit stukken gaver
Ik kan nu ook een Herald spawnen met een banner
Het enige wat dit spel mist (vind ik zelf) is grootse pvp-battles, in middle earth hoort dat gewoon thuis!
Dit spel + de Graphics en PVP(-sieges) van AoC = geniaalste MMORPG ooit!!!
(ben oud Aoc speler
Verwijderd
Heb mijn hunter weer eens opgepakt tijdens de schaarse tijd die ik aan Lotro kan besteden. Heb daar nog een reputation quest in het logboek staan om 10 Orc campagne medailles te halen in Angmar. Volgens de questlog moet ik dat in Malenhad doen. Nu heb ik al een flink stuks van Malenhad uitgeplozen maar ben nog niet de juiste Orcs tegengekomen. Ik ben bij die bronnen geweest waar ze die hutjes hebben gebouwd en ik ben vandaar naar het noorden gegaan, maar nog geen medaille tegengekomen. Iemand enig idee waar ik de juiste Orcs kan vinden?
Zow dan gisteravond lvl 18 geworden m'n guardian begint er wat op te lijken. Gister wel in een fellowship op m'n kop gekregen dat ik het neti goed aanpakte. Maar even uitgelegd dat dit m'n eerste char was en toen bonden ze in. Ik kan het ook niet helpen dat die champ ff 5 orcs activeerde en ik dat nog niet kon handelen. LOL, minstrel helemaal over de piss want die ging dood...
Het gaat lekker, misschien vanavond nog een lvl erbij.
Boven het dwergenkamp, aan de rechterkant van de map is een orc camp waar die droppen.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:24:
Heb mijn hunter weer eens opgepakt tijdens de schaarse tijd die ik aan Lotro kan besteden. Heb daar nog een reputation quest in het logboek staan om 10 Orc campagne medailles te halen in Angmar. Volgens de questlog moet ik dat in Malenhad doen. Nu heb ik al een flink stuks van Malenhad uitgeplozen maar ben nog niet de juiste Orcs tegengekomen. Ik ben bij die bronnen geweest waar ze die hutjes hebben gebouwd en ik ben vandaar naar het noorden gegaan, maar nog geen medaille tegengekomen. Iemand enig idee waar ik de juiste Orcs kan vinden?
Gisteravond met 2 kin groepen Uru en CD in gegaan voor Class Quest items.
Met wat hogere levels stamp je er nu toch echt doorheen.
Hehe, zeer herkenbaar. Als een champ of hunter pulled en jullie sterven allemaal is dat jouw fout niet hoor. Zeker op lvl 18 heb je nog niet al de skills om die mobs op jou te trekken en dat te overleven. Een tip als je weet dat je de situatie niet gaat aankunnen is gewoon de minstrel zoeken, en proberen elke mob die op hem slaat van hem af te houden. Dat de rest op die champion klopt, moet je dan maar negeren. Minstrel in leven houden vergroot de kans op slagen.Hiawatta schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:41:
Zow dan gisteravond lvl 18 geworden m'n guardian begint er wat op te lijken. Gister wel in een fellowship op m'n kop gekregen dat ik het neti goed aanpakte. Maar even uitgelegd dat dit m'n eerste char was en toen bonden ze in. Ik kan het ook niet helpen dat die champ ff 5 orcs activeerde en ik dat nog niet kon handelen. LOL, minstrel helemaal over de piss want die ging dood...
En het is inderdaad zo dat een eerste char altijd wat moeilijker is, je moet het nog allemaal leren. Eens je hoger level bent, zal dat allemaal een stuk gemakkelijker worden door ervaring en betere skills.
Als je inlogt kan je nu (sinds je lvl 10 bent) op monster play klikken. Dan kom je in het PvP gebied met een lvl 60 slechterik (ork, warg,...). Met je captain kan je wel nog niet aan de andere kant vechten, daar ben je nog te laag lvl voor.Awsom schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:27:
over de instances in Moria.
Heb nu 4/6 radiance. We zijn nu bezig met 16th hall, dus wel schouders maar niet van de set.
- Klopt het dat in Dark Delving je de helm van je radiance set krijgt?
- Is Vile maw waar je je laatste set item krijgt en dan dus de full radiance set hebt?
- Wat is er na vilemax? die shadow dinges in flaming deeps? Welke instances zijn er dus na de Vile maw
en over de champs discussie, wij heten niet voor niks champs, dat komt omdat we zo goed zijn
Heerlijk om met een ingeblikte dwerg met 2 bijlen rondt te sjouwen
Heb nu 4/6 radiance. We zijn nu bezig met 16th hall, dus wel schouders maar niet van de set.
- Is Vile maw waar je je laatste set item krijgt en dan dus de full radiance set hebt?
- Wat is er na vilemax? die shadow dinges in flaming deeps? Welke instances zijn er dus na de Vile maw
en over de champs discussie, wij heten niet voor niks champs, dat komt omdat we zo goed zijn
@vage: De helm uit Dark Delving geeft wel (o.a.) 10 radiance maar is geen onderdeel van de set (dus geen set-bonus).
Wb de tank-discussie:
Ik ben gisteren met 2 tanks (lvl54) en één champ (lvl55) -alledrie dwarvf- even op stap geweest en dat was dikke pret. We hebben de Taskmasters en de Taskmaster-boss inclusief adds (naam ff kwijt) op de 'CHARGE!!!' manier omgelegd
Ik ging met shield/block-mode voorop, pullde aggro van de Taskmaster, de andere twee namen de adds voor hun rekeneing en kwmen daarna 'mijn' Taskmaster kloppen. Het was een leuke uitdaging omdat we zonder healer waren maar juist door het incasseringsvermogen van een tanking-tank kregen we de ruimte om de dps-tank en de champ hun werk te laten doen
Visueel was het geweldig, drie kleine vierkante tonnen ballistic tussen de orcs
Wb de tank-discussie:
Ik ben gisteren met 2 tanks (lvl54) en één champ (lvl55) -alledrie dwarvf- even op stap geweest en dat was dikke pret. We hebben de Taskmasters en de Taskmaster-boss inclusief adds (naam ff kwijt) op de 'CHARGE!!!' manier omgelegd
Ik ging met shield/block-mode voorop, pullde aggro van de Taskmaster, de andere twee namen de adds voor hun rekeneing en kwmen daarna 'mijn' Taskmaster kloppen. Het was een leuke uitdaging omdat we zonder healer waren maar juist door het incasseringsvermogen van een tanking-tank kregen we de ruimte om de dps-tank en de champ hun werk te laten doen
Visueel was het geweldig, drie kleine vierkante tonnen ballistic tussen de orcs
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
-yepvage schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:19:
-yep
-nog niets, nog niet bekend ook. De eerstvolgende raid is heel erg waarschijnlijk Dol Guldur (overduidelijke hints in die richting), maar nog niet bekend over je daar radiance gear voor nodig hebt.
Er is overigens wel een instance bij de Shadowed Cave. Je kan er alleen niet in. Als je de instance gates in gaat, kom je weer buiten de gate uit.
spoiler:
Ik zit op dit moment in de session play instance We cannot get out, waarbij je als Ori in Nud-melek tegen orks moet vechten en de Balrog opnieuw tegenkomt.. echter op het einde moet ik met ene Thíli praten, maar dat kan ik niet want hij heeft geen ring boven zijn hoofd... is dit een bug??
[ Voor 3% gewijzigd door Evano op 24-12-2008 12:18 ]
GM roepen. En niet zo veel spoileren jij!
Lol ik weet niet wat je bedoelt
Maarre, GM roepen dan maar? Ik twijfel, want

Maarre, GM roepen dan maar? Ik twijfel, want
spoiler:
in de quest log staat "Talk to Thíli. Thíli is in the 21th Hall" terwijl ik zelf nog bij de Bridge ben en er een Thíli voor mn neus staat.. 't Is dus onduidelijk of hij is vastgelopen of dat ik zelf helemaal naar de 21th moet lopen...
[ Voor 5% gewijzigd door Evano op 24-12-2008 12:22 ]
spoiler:
Gaan rennen ja, hij rent als het goed is mee.
[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 24-12-2008 13:00 ]
Toch GM roepen... Je hoort na het praten met Thili geteleporteerd te worden naar 21th Hall en daar moet je weer gaan praten.. Bij mij bugde deze quest hierop ook 1 keer. Aangezien reactie GM op zich liet wachten heb ik me uiteindelijk dood laten meppen door een Stonetroll en het opnieuw gedaan. Toen zonder problemen.blacktarantulaX schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:21:
Lol ik weet niet wat je bedoelt![]()
Maarre, GM roepen dan maar? Ik twijfel, wantspoiler:in de quest log staat "Talk to Thíli. Thíli is in the 21th Hall" terwijl ik zelf nog bij de Bridge ben en er een Thíli voor mn neus staat.. 't Is dus onduidelijk of hij is vastgelopen of dat ik zelf helemaal naar de 21th moet lopen...
-Neen, wel een helm die +10 radiance geeft maar niet van de set, dat is een +20 die ook in vile maw dropt.vage schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:19:
-ja, je krijgt de laatste twee coins hier wat een totaal geeft van 80 radiance. Als je hierbij een +5 hope token neemt heb je een totale dread van 2, wat niet slecht is. Met een glorfindel chain heb je zelfs een positieve radiance
-Momenteel niets, je moet vile maw in moria zien als de rift in SoA. Als ik het goed heb, droppen daar dus de laatste twee radiances, en af en toe (altijd?) een first age weapon van de eindbaas.
Ja dat is een bug, heb ik ook gehad en de 'oplossing' volgens de GM was opnieuw doen . . .blacktarantulaX schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:14:
spoiler:is dit een bug??Ik zit op dit moment in de session play instance We cannot get out, waarbij je als Ori in Nud-melek tegen orks moet vechten en de Balrog opnieuw tegenkomt.. echter op het einde moet ik met ene Thíli praten, maar dat kan ik niet want hij heeft geen ring boven zijn hoofd...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
gelukkig daardoor voel ik me alwer een stuk beterLointje schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:08:
[...]
Hehe, zeer herkenbaar. Als een champ of hunter pulled en jullie sterven allemaal is dat jouw fout niet hoor. Zeker op lvl 18 heb je nog niet al de skills om die mobs op jou te trekken en dat te overleven. Een tip als je weet dat je de situatie niet gaat aankunnen is gewoon de minstrel zoeken, en proberen elke mob die op hem slaat van hem af te houden. Dat de rest op die champion klopt, moet je dan maar negeren. Minstrel in leven houden vergroot de kans op slagen.
En het is inderdaad zo dat een eerste char altijd wat moeilijker is, je moet het nog allemaal leren. Eens je hoger level bent, zal dat allemaal een stuk gemakkelijker worden door ervaring en betere skills.
later zei hij het ook een keer: I am pulling for training.
Ach ja aldoende leert men, vanavond maar eens flink kloppen craften.
Stel ik wil beginnen met dit spel, dan koop ik het origineel en krijg daarbij 30 dagen gratis speeltijd.
Als ik er gelijk de expension bij koop, zit daar dan ook 30 dagen speeltijd op?
Dus dat ik totaal 60 dagen te gaan heb?
Of zit er bij die expension geen maand gratis spelen?
volgens mij is het zo dat je dan maar 1x 30 dagen krijgt. niet helemaal zeker, maar heb dit ergens anders ook een keer gelezen.. Maar correct me if i'm wrong.Outlandos schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:14:
Stel ik wil beginnen met dit spel, dan koop ik het origineel en krijg daarbij 30 dagen gratis speeltijd.
Oke als iemand dat zeker weet hoor ik dat graag.Rexcore schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:02:
[...]
volgens mij is het zo dat je dan maar 1x 30 dagen krijgt. niet helemaal zeker, maar heb dit ergens anders ook een keer gelezen.. Maar correct me if i'm wrong.
Ik wil namelijk graag een Warden gaan rollen (ben helemaal nieuw met het spel, maar WAR kan mijn interesse niet meer opwekken).
Je kan bij die class 3 races kiezen en wel Men, Elves en Hobbits.
Hebben deze rassen nog verschillende RA? Bij FFxi Online maakte je ras keuze echt een groot verschil en ik kan er niet iets over vinden dus vandaar dat ik het maar even vraag!
De keuze in ras maakt niet heel veel verschil. Enkel de Racial traits verschillen een beetje. Man krijgt een heel erg zware heal (2300-3000 morale, eens per uur), Elf een +50% evade/parry bonus dacht ik. Hobbit krijgt een mogelijkheid om Play Dead te doen, waarmee ze uit combat kunnen komen.
Overigens is de Warden niet een ideale class om mee te beginnen. Hij is niet voor niets op "advanced" level ingedeeld.
Overigens is de Warden niet een ideale class om mee te beginnen. Hij is niet voor niets op "advanced" level ingedeeld.
En welk ras valt het beste aan te raden voor de Warden volgens jou?MueR schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:48:
De keuze in ras maakt niet heel veel verschil. Enkel de Racial traits verschillen een beetje. Man krijgt een heel erg zware heal (2300-3000 morale, eens per uur), Elf een +50% evade/parry bonus dacht ik. Hobbit krijgt een mogelijkheid om Play Dead te doen, waarmee ze uit combat kunnen komen.
En ik ben een mmo veteran mag ik wel zeggen, dus die advanced classes zullen wel lukken denk!
Edit: die heal is wel handig als tanker natuurlijk, maar +50% evade is ook nice. Play Dead kan ook handig zijn maar als tanker toch niet echt ideaal! Zie ik dit goed?
[ Voor 10% gewijzigd door outlandos op 25-12-2008 13:59 ]
Verwijderd
Dat is erg moeilijk om te bepalen voor een ander.Outlandos schreef op donderdag 25 december 2008 @ 14:36:
Ik heb zojuist het spel (inc. verzendkosten) gekocht voor 15 Euro.
Voordat ik de expension koop eerst maar is kijken of het wat voor mij is!
Wat is een leuke class voor beginners?
Kijk gelijk ook even wat voor een ras je wil spelen. Zelf speel ik het liefst dwerg en absoluut geen elf.
Ja, Hunter spreekt mij tot nu toe ook het meeste aan. En dan hobbit of dwarf, waarom heb jij voor een Dwarf gekozen?Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 15:18:
[...]
Dat is erg moeilijk om te bepalen voor een ander.Ik zou zeggen, lees het boekje (of de openingspost van dit topic) bij de verschillende klassen en kies wat je het meest aanspreekt.
Warden en Rune-Keeper kun je nog niet kiezen aangezien dat bij de uitbreiding hoort. Maar ook dan blijft er nog meer dan genoeg keuze over. Zelf sprak de hunter mij erg aan en daar ben ik nu nog steeds mee bezig en erg tevreden over. Wel denk ik er aan om een guardian te beginnen omdat ik ook dat wel eens wil uitproberen.
![]()
Kijk gelijk ook even wat voor een ras je wil spelen. Zelf speel ik het liefst dwerg en absoluut geen elf.
En nog een vraagje, in FFxi Online kon je alleen maar lvlen door een party te joinen en dan te gaan grinden op één bepaalde plek voor een x aantal uur.
Is dit ook zo in LOTRO? Ik vind dat niet erg, maar als dat zo is zou ik het graag willen weten want dan zoek ik een class uit waar veel vraag naar is, anders loop je uren te zoeken naar een party zoals in FFxi
Zo ja, welke class is the most wanted atm?
Verwijderd
Omdat dwergen mij in de boeken veel meer aanspreken dan al de andere.Outlandos schreef op donderdag 25 december 2008 @ 15:43:
[...]
Ja, Hunter spreekt mij tot nu toe ook het meeste aan. En dan hobbit of dwarf, waarom heb jij voor een Dwarf gekozen?
Dat zou je kunnen doen, maar daarvoor is het spel eigenlijk niet gemaakt. Grinden heb ik nog nooit gedaan (behalve voor 1 deed) en ben nu lvl 57. Lvl'en doe je door simpelweg quests af te maken. Dat kan in een groep (en bij sommige quests is dat ook nodig), maar ik speelde voor het merendeel quests die ik alleen af kon, of waar ik toevallig een groep voor tegenkwam.En nog een vraagje, in FFxi Online kon je alleen maar lvlen door een party te joinen en dan te gaan grinden op één bepaalde plek voor een x aantal uur.
Is dit ook zo in LOTRO?
Voor sommige quests heb je een groep nodig. Volgens mij is een healer het meest gevraagd. Maar ik heb eigenlijk nog nooit als hunter problemen gehad bij de samenstelling van een groep. Meestal is er wel een plaatsje over en elke klasse heeft voor en nadelen, individueel maar zeker ook in een groep.Ik vind dat niet erg, maar als dat zo is zou ik het graag willen weten want dan zoek ik een class uit waar veel vraag naar is, anders loop je uren te zoeken naar een party zoals in FFxi
Zo ja, welke class is the most wanted atm?
Ja het wordt dan een dwarf of hobbit, ze lijken me allebei wel leuk. En een hunter om te beginnen op zeker!Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 15:58:
[...]
Omdat dwergen mij in de boeken veel meer aanspreken dan al de andere.Daarnaast herken ik enkele karakter trekken van mijzelf sterk terug in dwergen. Zoals eigenwijs.
[...]
Dat zou je kunnen doen, maar daarvoor is het spel eigenlijk niet gemaakt. Grinden heb ik nog nooit gedaan (behalve voor 1 deed) en ben nu lvl 57. Lvl'en doe je door simpelweg quests af te maken. Dat kan in een groep (en bij sommige quests is dat ook nodig), maar ik speelde voor het merendeel quests die ik alleen af kon, of waar ik toevallig een groep voor tegenkwam.
[...]
Voor sommige quests heb je een groep nodig. Volgens mij is een healer het meest gevraagd. Maar ik heb eigenlijk nog nooit als hunter problemen gehad bij de samenstelling van een groep. Meestal is er wel een plaatsje over en elke klasse heeft voor en nadelen, individueel maar zeker ook in een groep.
Nou bedankt, nu maar even wachten tot ik het spel binnen krijg, ben benieuwd.
Bijna weer een lvl erbij. Ga straks nog wer ff online, beetje craften en dan weer die lvl erbij tikken. Daarna m'n alt ook even een lvl omhoog schoppen.
Ik ben nu bij level 15 en wil een huisje kopen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Een elfenhuisje lijkt me wel wat, als ik ga kijken naar sfeer en zo. Of iemand moet mij op andere gedachte brengen.
Ik heb nu een dwerg, maar wil een elf aanmaken. Waarschijnlijk een Hunter.
Waar moet ik op letten om een huisje te kopen? Een deluxe huis of een gewone? Wat is het voordeel van een deluxe huis? Behalve dat het duurder is?
Het lijkt me wel makkelijk om dingen tussen verschillende karakters van mezelf te delen, zo'n huisje.
Mischien leuk voor sociale contacten? Heb ik nog niet veel gehad in het spel. Is er verder gewoon nog niks van gekomen. Lijkt me wel gezelli.
En wat zijn gezellige buurten? Waar moet ik op letten als ik een plekkie zoek voor een huisje?
Liefst een met veel nederlanders, vind ik wel makkerlijk met de taal.
Engels lukt me wel, maar vind Nederlands makkerlijker.
Ik zit op de server "Laurelin"
Of is een andere server een aanrader?
Een elfenhuisje lijkt me wel wat, als ik ga kijken naar sfeer en zo. Of iemand moet mij op andere gedachte brengen.
Waar moet ik op letten om een huisje te kopen? Een deluxe huis of een gewone? Wat is het voordeel van een deluxe huis? Behalve dat het duurder is?
Het lijkt me wel makkelijk om dingen tussen verschillende karakters van mezelf te delen, zo'n huisje.
Mischien leuk voor sociale contacten? Heb ik nog niet veel gehad in het spel. Is er verder gewoon nog niks van gekomen. Lijkt me wel gezelli.
En wat zijn gezellige buurten? Waar moet ik op letten als ik een plekkie zoek voor een huisje?
Duurder = een voordeel ?BORG schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:44:
Ga is naar buiten voor sociale contacten

Verwijderd
Daar heb ik ervaring mee, alhoewel ik wel een wat hoger lvl had. Achteraf spijt als haren op mijn hoofd aangezien ik het goud op lvl 35 bijzonder goed kon gebruiken voor een pony. Maar nu vind ik het huisje nog steeds wel leuk.BORG schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:44:
Ik ben een dwerg en ben van mening dat een dwerg in een grot hoort te wonen. Ik heb dus ook een dwergenhuisje (klein) Voordeel is dat zeer dichtbij Thorin's Hall ligt waar voor mij alles te vinden is. EN er via de horse master swift trafels zijn naar Bree Town, Ettenmoors en andere belangrijke plaatsen.Een elfenhuisje lijkt me wel wat, als ik ga kijken naar sfeer en zo. Of iemand moet mij op andere gedachte brengen.
In een groter huis kun je veel meer spullen stoppen (spullen zoals meubels, schilderijen enz enz), het geeft meer status maar het grootste voordeel is dat je er twee kisten in kunt stoppen (ipv 1 in een klein huis) Deze kisten zijn bijzonder handig als extra opslag, en al helemaal als je meerdere karakters hebt. Een groter huis is niet enkel in aanschaf duurder maar ook in onderhoud, das dan weer een nadeel. Op lvl 15 lijkt het me niet de moeite om een groot huis te kopen, ik zit met lvl 57 nog steeds met een klein huis.Waar moet ik op letten om een huisje te kopen? Een deluxe huis of een gewone? Wat is het voordeel van een deluxe huis? Behalve dat het duurder is?
Dat is het zeker.Het lijkt me wel makkelijk om dingen tussen verschillende karakters van mezelf te delen, zo'n huisje.
Als je veel vrienden in het spel hebt en veel aan role playing doet dan is het leuk. Dan kun je vrienden uitnodigen enzo. Heb je weinig vrienden in het spel dan moet je niet opeens wonderen gaan verwachten. Het house systeem is nog niet helemaal ontwikkeld zodat de buurten levendig zijn. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen in mijn buurt. De ontwikkelaar is er wel mee bezig om te kijken hoe ze het systeem wat levendiger kunnen maken.Mischien leuk voor sociale contacten? Heb ik nog niet veel gehad in het spel. Is er verder gewoon nog niks van gekomen. Lijkt me wel gezelli.
Dat verschilt per server, maar volgens mij maakt het allemaal weinig uit. Ik heb een huis gekozen op locatie in de buurt. Mijn huis staat als eerste in de eerste straat en dus het dichts bij de ingang/uitgang. Je zou ook kunnen kiezen voor een plekje ergens dicht bij de vendors.En wat zijn gezellige buurten? Waar moet ik op letten als ik een plekkie zoek voor een huisje?
Als je in een kinship zit is het misschien wel leuk dan om in dezelfde buurt te gaan wonen als waar het kinshiphuis staat. En als dat een Nederlands kinship is dan zal dat iig wel meehelpen met het aantal Nederlanders.Liefst een met veel nederlanders, vind ik wel makkerlijk met de taal.
Op die server zit ik ook en ik zit in een Nederlandstalige kin. Erg vermakelijk. Ons kinshiphuis staat in een buurt bij Bree Town. Zo nu en dan worden er feesten gegeven en dan is het een drukte in het kinshiphuis. Op elke server zitten denk ik wel Nederlanders die je kunnen helpen. Over het algemeen is de community overal wel behulpzaam. Tip; zoek eerst een kinship en vraag daar dan even wat rond wat leuk is enzo.Ik zit op de server "Laurelin"
Ik word alleen een beetje simpel van die Nederlandse kin. Te veel idioten en spamhonden (Pinalea bijvoorbeeld).
Verwijderd
Hallo ik kwam dit forum per toeval tegen en ik vind het een leuk forum vandaar mijn reactie. Ik speel het spel al een tijdje, ik zit op eldar en ben een lvl60 guardian (woutolas) en ik zit bij the crusaders of light een internationale kin met members van over de hele wereld.
Ik vind het spel geweldig met name het feit dat je in je eentje je gang kan gaan maar ook in gropen een aantal dingen moet doen. Ik heb in groepen eigenlijk nooit een negatieve ervaring gehad, mensen zijn sociaal en eerlijk (degene die ik getroffen heb dan:)).
Ik vind het spel geweldig met name het feit dat je in je eentje je gang kan gaan maar ook in gropen een aantal dingen moet doen. Ik heb in groepen eigenlijk nooit een negatieve ervaring gehad, mensen zijn sociaal en eerlijk (degene die ik getroffen heb dan:)).
Nooit geen spijt gehad van mn lifetime abbo op dit spel.
Speel het niet veel, maar altijd geining om dan is voor een week in te loggen
Heeft expansie trouwens enig nut, als je chars laag level zijn?
Speel het niet veel, maar altijd geining om dan is voor een week in te loggen
Heeft expansie trouwens enig nut, als je chars laag level zijn?
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat na een dik halfjaar nog niet zo gemerkt heb, ik heb me er iig niet aan gestoord. De sfeer is er gemoedelijk en het is een actieve kin. Het is zeker niet de beste kin op de server (met instances bijvoorbeeld), die intentie heeft het ook niet. Ik let zelf niet zo heel veel op de kinchat en ben daarop ook niet de meest sociale persoon (ik reageer gewoon weinig als ik zelf druk bezig ben) wel heb ik zo nu en dan teamspeak aan, vooral als we met de kin een instance doen.MueR schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:00:
Ik word alleen een beetje simpel van die Nederlandse kin. Te veel idioten en spamhonden (Pinalea bijvoorbeeld).
Verwijderd
Haha, Pinalea. Dat is een dude van Legioen van Eriador, die spammed in het globallf channel en elke zin eindigt met smilies en als het uit de hand loopt tussen de spammers en niet-spammer zich heilig gedraagt en zegt: en nu is het genoeg geweest; hou eens op met spammen.MueR schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:00:
Na bijna 2 jaar deze game spelen, vis je ze er zo uit en aangezien ik wel op het LFF kanaal let is dat erg storend en soms weleens genant, als een er in het engels wordt verzocht om op te houden met het misbruiken van het kanaal en in nederlands wordt zo n persoon niet serieus genomen of in het ergste geval in het nederlands uitgescholden
Uiteraard in het nederlands ouwehoeren in global chatchannel op een ENgelse RP server is een eigenschap van velen. Het vreemde is dat vaak NLers zijn die enorm lopen te kutten in een global lff kanaal, waarop mensen beginnen met: Stop that filthy dutch crap spam!
Dat is jammer, want het zijn ook vaak de zelfde.
Daarbij komen al die gasten op de ignore lijsten van iedereen en ondervinden ze zelf problemen met lff in de toekomst. Maar daar maak ik me niet druk over.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 14:04 ]
Sterker nog, dat is de reden waarom ik op Gilrain zit, daar heb ik bewust voor gekozen. Daar zit voor het merendeel alleen volk uit het buitenland, vooral UK. Met die mensen is het veel toffer te spelen dan met Nederlanders. Ik kan de vergelijking maken, want ook bij mij zitten wel een paar Nederlanders, en ja hoor, ook zij voldoen aan de omschrijving die gegeven wordt.. ze noemen zichzelf Wazaa, Twaalfje, Daltonganger enz. wat aangeeft dat ze totaal geen namen kunnen verzinnen (kinnaam is bijvoorbeeld Helden Op Sokken en Strijders van Lotro, hoe triest kan je zijn) en spammen de GlobalChat vol. Gelukkig zijn ze op één hand te tellen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:00:
[...]
Haha, Pinalea. Dat is een dude van Legioen van Eriador, die spammed in het globallf channel en elke zin eindigt met smilies en als het uit de hand loopt tussen de spammers en niet-spammer zich heilig gedraagt en zegt: en nu is het genoeg geweest; hou eens op met spammen.
Na bijna 2 jaar deze game spelen, vis je ze er zo uit en aangezien ik wel op het LFF kanaal let is dat erg storend en soms weleens genant, als een er in het engels wordt verzocht om op te houden met het misbruiken van het kanaal en in nederlands wordt zo n persoon niet serieus genomen of in het ergste geval in het nederlands uitgescholden
Uiteraard in het nederlands ouwehoeren in global chatchannel op een ENgelse RP server is een eigenschap van velen. Het vreemde is dat vaak NLers zijn die enorm lopen te kutten in een global lff kanaal, waarop mensen beginnen met: Stop that filthy dutch crap spam!
Dat is jammer, want het zijn ook vaak de zelfde.
Daarbij komen al die gasten op de ignore lijsten van iedereen en ondervinden ze zelf problemen met lff in de toekomst. Maar daar maak ik me niet druk over.
Het grappige is zelfs, in mijn kin zitten 3 NL'ers (2 anderen en ikzelf) en we proberen een beetje te verbergen dat we Nederlander zijn, ik zit nu 1 jaar bij die kin en kwam er na een half jaar pas achter dat die 2 Nederlands waren xD
Het enige nadeel hiervan is dat ik niet bij jullie Tweakers op de server zit
Ik zit hier nog met
Golden tokens
Silver tokens
Volgens de beschrijving kan ik ze in Rivendell inleveren (barter), nabij Elrond's house. Maar vind niet waar. Of ben ik te laat?
Na guard Bluntor, nu ook captain Blotrun op lvl 50 (Laurelin)
Golden tokens
Silver tokens
Volgens de beschrijving kan ik ze in Rivendell inleveren (barter), nabij Elrond's house. Maar vind niet waar. Of ben ik te laat?
Na guard Bluntor, nu ook captain Blotrun op lvl 50 (Laurelin)
[ Voor 15% gewijzigd door Hurtebise op 28-12-2008 10:28 ]
Je bent te laat. Dat is al een aantal weken voorbij. 
Je kan ze misschien bewaren voor volgend festival, maar ik heb ze weggegooid.
Ondertussen mijn minstrel naar 50 geleveld, op naar de 60.
Je kan ze misschien bewaren voor volgend festival, maar ik heb ze weggegooid.
Ondertussen mijn minstrel naar 50 geleveld, op naar de 60.
Tot hoeveel chests kan je stockeren in een kinhouse? Afhankelijk van type kinhouse? Hebben er nu 2.
Kinhouses hebben er altijd 3. Deluxe houses hebben er 2, small houses 1.
Ik heb even een vraagje:
Via deze link kan je online een 60dagen gamecard kopen. http://www.gamecard.nu/pr...ngs_online_time_card.html
Dit is wel zo handig, omdat je de code meteen via email toegezonden krijgt. Maar werkt deze code ook met de Mines of Moria uitbreiding?
Via deze link kan je online een 60dagen gamecard kopen. http://www.gamecard.nu/pr...ngs_online_time_card.html
Dit is wel zo handig, omdat je de code meteen via email toegezonden krijgt. Maar werkt deze code ook met de Mines of Moria uitbreiding?
Er is eigenlijk maar 1 spel: Lord of the Rings Online. Daarvoor kun je gamecards gebruiken.Tyranium schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:34:
Ik heb even een vraagje:
Welke versie van Lord of the Rings Online (Shadows of Angmar, Mines of Moria) is niet van belang.
Dus: ja, de code kun je gewoon gebruiken.
Je kunt het overigens niet gebruiken om toegang te krijgen tot Mines of Moria zonder dat je de uitbreiding gekocht hebt...
[ Voor 8% gewijzigd door Moraxv op 28-12-2008 17:47 ]
Bedankt voor de info! Ik dacht dit al maar wilde het toch zeker weten.Moraxv schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:45:
[...]
Er is eigenlijk maar 1 spel: Lord of the Rings Online. Daarvoor kun je gamecards gebruiken.
Welke versie van Lord of the Rings Online (Shadows of Angmar, Mines of Moria) is niet van belang.
Dus: ja, de code kun je gewoon gebruiken.
Je kunt het overigens niet gebruiken om toegang te krijgen tot Mines of Moria zonder dat je de uitbreiding gekocht hebt...
Moet zeggen dat ik de kistjes erg klein vind. Vergeleken met de giant guild bank in WoW zouden ze in Lotro hier wel wat aan kunnen doen.MueR schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:55:
Kinhouses hebben er altijd 3. Deluxe houses hebben er 2, small houses 1.
Ik heb een vraag, ben nu lvl 57,5 en vraag me af waar ik mijn quests moet doen om door te levelen naar 60? Heb bijna alle quests in de Waterworks, Durins Way (behalve die quests met die morrovals), Zelem-melek en Flaming Deeps gedaan.
De deeds en quests in de 6 instances helpen je zo naar 60...
Verwijderd
Redhorn lodes zit ook nog wat, nudmelek ook wel. Dan heb je daarna de Foundation of Stone en Lorien (nja, het gedeelte buiten de mines iig). Dat geeft aardig wat xp. Daarnaast kun je alle exploration deeds doen, dat is ook lekker wat. Verder geven de quests in Grand stairs ook erg veel xp, zeker een grote aanrader.
Verwijderd
Toen ik level 58 was ben ik bij de first Hall naar buiten gegaan Lothorien in. Daar zijn een redelijk aantal q's die goed te doen zijn en aardig XP opleveren.
Zo, met de kerstdagen eens flink doorgehaald (had toch niets te doen). Mijn Hunter heeft ondertussen eindelijk (na 9 runs) zn shoulder guards, waardoor ik nu op 5/6 radiance pieces zit. Nu alleen de helm nog, dan kan ik naar de Watcher
Ook wat geluk gehad met craften voor hem. Ben ondertussen kindred met de Tailor Guild, dus ik kon een mooie High Herald's Hooded Cloak maken. Mn hobbit jeweler (l22) critte 2 single uses op de Dawn-rose Bracelet en Necklace, en een kinnie heeft nog een Earring voor me gemaakt. Rhyaehar is voorlopig wel even voorzien, nu enkel nog de Second Age boog met fatsoenlijke legacies.
Ook flink druk geweest met mn Warden, al is dat grotendeels omdat mn vriendin haar Runekeeper wil levellen. Dit verlengde weekend zo'n 10 levels gepakt, waardoor ik nu op 40,5 zit. Ik mis nog 1 page van de legendary Bullroarer's Boy, maar tering wat wordt daar belachelijk veel voor gevraagd op de AH zeg. De boeken gaan voor 5 goud ineens, pages voor 500s als je pech hebt. Kheb meer geluk gehad met de non-buyable pages. Na ongeveer een uur questen in de misties had ik bijna al mn pages daar (die laatste wil maar niet), en idem dito in Angmar. Zeven pages binnen 5 minuten.
Ook flink druk geweest met mn Warden, al is dat grotendeels omdat mn vriendin haar Runekeeper wil levellen. Dit verlengde weekend zo'n 10 levels gepakt, waardoor ik nu op 40,5 zit. Ik mis nog 1 page van de legendary Bullroarer's Boy, maar tering wat wordt daar belachelijk veel voor gevraagd op de AH zeg. De boeken gaan voor 5 goud ineens, pages voor 500s als je pech hebt. Kheb meer geluk gehad met de non-buyable pages. Na ongeveer een uur questen in de misties had ik bijna al mn pages daar (die laatste wil maar niet), en idem dito in Angmar. Zeven pages binnen 5 minuten.
Er zijn er wel een aantal op Gilrain hoorblacktarantulaX schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:18:
[...]
Sterker nog, dat is de reden waarom ik op Gilrain zit, daar heb ik bewust voor gekozen. Daar zit voor het merendeel alleen volk uit het buitenland, vooral UK. Met die mensen is het veel toffer te spelen dan met Nederlanders. Ik kan de vergelijking maken, want ook bij mij zitten wel een paar Nederlanders, en ja hoor, ook zij voldoen aan de omschrijving die gegeven wordt.. ze noemen zichzelf Wazaa, Twaalfje, Daltonganger enz. wat aangeeft dat ze totaal geen namen kunnen verzinnen (kinnaam is bijvoorbeeld Helden Op Sokken en Strijders van Lotro, hoe triest kan je zijn) en spammen de GlobalChat vol. Gelukkig zijn ze op één hand te tellen.
Het grappige is zelfs, in mijn kin zitten 3 NL'ers (2 anderen en ikzelf) en we proberen een beetje te verbergen dat we Nederlander zijn, ik zit nu 1 jaar bij die kin en kwam er na een half jaar pas achter dat die 2 Nederlands waren xD
Het enige nadeel hiervan is dat ik niet bij jullie Tweakers op de server zit
Alleen zoals je zegt, ze vallen niet zo op, zelf praat ik alleen nederlands in /tells met andere nederlanders. (en soms kom je daar best laat achter
En gisteren was het ook weer lekker raak, Wazaa was weer eens het LFF kanaal aan het volspammen (1x per 30 seconde ofzo), en daar gingen weer mensen op reageren waardoor het weer 1 grote flamewar werd. (Ze begonnen het al met WoW te vergelijken
Onze kin was ook een NL-only, maar dat liep toendertijd niet lekker door het gebrek aan nederlanders, en ik ben blij dat we toen ervoor gekozen hebben om ook andere nationaliteiten toe te laten.
Vorige week heb ik trouwens mijn GM weaponsmith gehaald, en gisteren voor het eerst maar eens geprobeerd wat te critten! Met een journal erbij lukte het me om een mirrored axe te maken, dus daar ben ik erg blij mee, nu alleen maar hopen of het nog een beetje wil verkopen.
Waar ik trouwens wel een beetje bang voor ben, is dat weaponsmithing na lvl50 niet echt interessant meer is. Iedereen is nu druk bezig met de legendary weapons, die relatief makkelijk te verkrijgen zijn. (iig de 3rd age) Ik vraag me ook heel erg af of ik mijn mirrored axe verkocht krijg.
Verwijderd
Ik heb afgelopen weekend ook nog eventjes kunnen spelen met mijn toen nog level 18 runekeeper, heel lang heb ik ook weer niet gespeeld, maar hij is inmiddels wel level 19 en het ging lekker. Heb lekker samen gespeeld met een guardian van hetzelfde level
Ben ook gelijk maar met mijn beide karakters op Eldar lid geworden van de kinship Serenity.
Dus kom je dragonspirit of Shocka tegen, that's me.
Lol hier was ik getuige van xD. We (ik zat er bij) zouden book 4 chapter 7 doen.. die gast was dus LFF aan het doen en inderdaad postte hij dat iets van 30x achter elkaar.. toen kwam er een flamewar, wat ik toen al zei de 1e die ik op Gilrain had gezienRonnieB82 schreef op maandag 29 december 2008 @ 09:48:
[...]
Er zijn er wel een aantal op Gilrain hoor
Alleen zoals je zegt, ze vallen niet zo op, zelf praat ik alleen nederlands in /tells met andere nederlanders. (en soms kom je daar best laat achter)
En gisteren was het ook weer lekker raak, Wazaa was weer eens het LFF kanaal aan het volspammen (1x per 30 seconde ofzo), en daar gingen weer mensen op reageren waardoor het weer 1 grote flamewar werd. (Ze begonnen het al met WoW te vergelijken)
Onze kin was ook een NL-only, maar dat liep toendertijd niet lekker door het gebrek aan nederlanders, en ik ben blij dat we toen ervoor gekozen hebben om ook andere nationaliteiten toe te laten.
Hij heeft me achteraf ook flink genaaid, ik kwam er als 3e bij maar moest intussen even weg om een quest in de Waterworks inleveren (we waren aan het wachten op de rest)... intussen heeft hij me er gewoon uitgegooid en zei dat ik pech had omdat anderen mij al voor waren, de aso

Anyway, ik moet dus naar Lórien gaan of GS? Dan kies ik eerst voor Lórien aangezien GS volgens mij pas te doen is vanaf lvl 59. Eindelijk eens weer de buitenlucht zien, want steen heb ik nu al genoeg gezien... ik snap nu ook waarom de elven denken dat dwergen zelfs steen eten
Zo. Zojuist een 2 pagina's tellend epistel richting Codemasters gestuurd over de kwaliteit van hun GMs. Die grapjassen (GM Declodan) hebben me opnieuw een OW gegeven voor misbruik van het ticket systeem. De eerste keer was terecht gespam en dus teruggedraaid, dit keer was het niet eens abuse (ik wil een enkel ticket geen abuse noemen namelijk, eerder intended use). Etterbak is die Declodan ook. Hij wil al nooit helpen tenzij je hem geen uitweg kan geven door hem met de regels om de oren te slaan, nu moet ie geen kunstjes gaan flikken.
Zow dan behoorlijk gelevelled in dit mooie weekeinde. M'n Guard is nu lvl 20 (bijna 21) en m'n captain is 19 (bijna 20).
Het gaat wel lekker, ben heel druk met craften, net voor m'n tailor de stap voor expert gemaakt en m'n weaponsmith is nu heel druk met journey master en expert apprentice. Nog 1 lvl en dan kan ik eigen gemaakte boots en gloves aan. ben ook maar een kinship gejoined, is wel makkelijk voor wat hulp af en toe.
Ik heb nog wel een 2 vragen trouwens. Ik heb mines of morai nog niet, maar het lijkt erop dat de game wel tot dar is geupdate. Is het dus nu alleen nodig dat ik de game koop en de code op codemasters ingeef en dan heb ik ook de mines tot m'n beschikking of moet ik ook de game/update nog installeren? Ik gok dat de key invoeren voldoende is, maar wil het graag zeker weten.
2e vraag, de eerste keer dat ik LOTRO start wordt ipv de game, windows media player geopend
Als ik dan de game meteen weer start loopt deze goed door. Als ik langer wacht opent zich weer media player. iemand dat ook wel een gezien/gehad?
Het gaat wel lekker, ben heel druk met craften, net voor m'n tailor de stap voor expert gemaakt en m'n weaponsmith is nu heel druk met journey master en expert apprentice. Nog 1 lvl en dan kan ik eigen gemaakte boots en gloves aan. ben ook maar een kinship gejoined, is wel makkelijk voor wat hulp af en toe.
Ik heb nog wel een 2 vragen trouwens. Ik heb mines of morai nog niet, maar het lijkt erop dat de game wel tot dar is geupdate. Is het dus nu alleen nodig dat ik de game koop en de code op codemasters ingeef en dan heb ik ook de mines tot m'n beschikking of moet ik ook de game/update nog installeren? Ik gok dat de key invoeren voldoende is, maar wil het graag zeker weten.
2e vraag, de eerste keer dat ik LOTRO start wordt ipv de game, windows media player geopend
Verwijderd
Dat heb ik zelf nog nooit gezien nee Hiawatta, best een vreemd probleem.
Over je vraag met de code, ik heb zelf in ieder geval gewoon geinstalleerd toen ik de Mines kreeg, maar dat wil niet zeggen dat het ook echt nodig is. Daar durf ik je geen antwoord op te geven eigenlijk.
Mijn Minstrel is nu in ieder geval lekker level 52, en begint ook weer wat meer op dreef te komen. Moest echt weer heel erg wennen en dat had ik ook met mijn champion die al een behoorlijke tijd stil stond op level 31. Gek is dat, je moet er toch altijd weer inkomen en ook natuurlijk niet heel makkelijk dat in de tussentijd diverse skill icons zijn gewijzigd.
Over je vraag met de code, ik heb zelf in ieder geval gewoon geinstalleerd toen ik de Mines kreeg, maar dat wil niet zeggen dat het ook echt nodig is. Daar durf ik je geen antwoord op te geven eigenlijk.
Mijn Minstrel is nu in ieder geval lekker level 52, en begint ook weer wat meer op dreef te komen. Moest echt weer heel erg wennen en dat had ik ook met mijn champion die al een behoorlijke tijd stil stond op level 31. Gek is dat, je moet er toch altijd weer inkomen en ook natuurlijk niet heel makkelijk dat in de tussentijd diverse skill icons zijn gewijzigd.
Verwijderd
Het craften, daar heeft zich ook bij ons ook een discussie laten plaatsvinden, want het craften is niet meer wat het geweest is.
Begon met een jeweller die SM jeweller werd en de crits geing bekijken qua stats en die heel droevig werd. Heb ik hier weken aan gezeten?
Meteen opende de metalsmith onder ons dat Turbine heeft geluisterd naar het verlangen dat Instance gear veel beter moet zijn dan craftgear, en dat chars niet zomaar een supersetje bij elkaar kunnen craften zonder een instance gedaan te hebben (mirrored/etched/ornate)
Naast dat je in de MIJNEN van Moria niet veel ore kan vinden, heel veel scholar items en daarom de balans en interesse in het crfaten zoekraakt, ontstond het gerucht dat het systeem van legendary craft weapons andere items gaan overnemen. Weaponsmith lijkt mij al wat nuttelozer met 3rd/2nd and 1st age, maar als men legendary gear kan maken, dan craft je alleen maar voor Radiance tokens...
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Begon met een jeweller die SM jeweller werd en de crits geing bekijken qua stats en die heel droevig werd. Heb ik hier weken aan gezeten?
Meteen opende de metalsmith onder ons dat Turbine heeft geluisterd naar het verlangen dat Instance gear veel beter moet zijn dan craftgear, en dat chars niet zomaar een supersetje bij elkaar kunnen craften zonder een instance gedaan te hebben (mirrored/etched/ornate)
Naast dat je in de MIJNEN van Moria niet veel ore kan vinden, heel veel scholar items en daarom de balans en interesse in het crfaten zoekraakt, ontstond het gerucht dat het systeem van legendary craft weapons andere items gaan overnemen. Weaponsmith lijkt mij al wat nuttelozer met 3rd/2nd and 1st age, maar als men legendary gear kan maken, dan craft je alleen maar voor Radiance tokens...
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Ben nu lvl 19 captain
Vette class! Genaamd Breodryt op de server Snowbourn, ga denk ik bij Dutch Dunedain
Geen spammers iig op mijn server
Dit topic is gesloten.