The Lord of the Rings Online - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
We hadden gister een kinship feestje, en hebben een leuke verrassing gekregen van onze RP-officers. Klik onderstaande link om te zien wat er op het feestje was georganiseerd!!

http://community.codemast...php?p=4735652&postcount=1

Een zeer geslaagd feest moet ik zeggen.
(oh ja, die elf in het blauw die er rond stuiterd, dat ben ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteravond een beetje pech gehad :/ We gingen een paar runs doen op Skumfil, om de laatste vier mensen van onze groep nog leggings te bezorgen (waaronder ik). Ging allemaal vrij goed, zonder problemen. Tot we bij run vier (voor mij dus) aankwamen. Ineens wilde het niet meer. Nou had ik in de vorige runs al niks aan loot te pakken gekregen, nu heb ik ook mn leggings nog niet :'(. Vanavond nog maar eens proberen, want ik wil mn vierde deel van de set!

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skumfil is een eitje, wij doen het met een burglar die effe de FS verlaat, alles aggro'et waarna we er met z'n allen achterlopen en in een hoekje kort bij de boss postvatten, dan doet burglar hips en inviten we terug in de FS (een andere class en hobbit moet ook kunnen).

Bijkomend voordeel van dat hoekje is dat de boss er niet kan komen en dus in exploit mode gaat, dus telkens als er adds spawnen of hij zijn acid cloud legt, gewoon in het hoekje gaan staan. :P

Burglar kan ook 3 maal conjunction starten en met YYYYYY is het zo gepiept.

Snelste run tot nu hebben we gedaan in 9 minuten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Onze run was 11 minuten ofzo. Alleen die 4e run voor mij scheen gewoon constant te mislukken. Knockbacks all around enzo, telkens in een groepje adds. Ach, vanavond weer. Daarna waarschijnlijk Fil-Gashan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Wiertz schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:47:
[...]

hahaha, hey Dwergie. Hoe is het jonge(lang niet gezien :P)

Ja ik ga binnen een maand of 2(asap) weer beginnen, dan kom ik je weer lastig vallen. Ik heb gehoord dat Guardians zwakker zijn geworden in MoM? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik mijn guardian of hunter moet lvlen, of zelfs een nieuwe char moet beginnen.
Ik vind het wel meevallen, alleen het aggro houden is wat lastiger. (al schijnt dat gefixt te gaan worden?)

Laatst moest ik voor een quest een elite white hand omleggen, maar die liep precies in een stuk waar je redelijk wat adds op je dak kan krijgen als je niet snel genoeg bent.
Dus dan maar ff snel een PUG bij elkaar zoeken, en binnen 5 minuten had ik 2 andere guards erbij, verder reageerde er weinig...
Moest te doen zijn, misschien een beetje voorzichtig zijn met de adds, maar verder moet het lukken.
Helaas ging het pullen niet zoals gewenst, er waren ook wat mobs in stealth, en toevallig spawnde ook er gelijk 2 mobs vlak naast ons!

We hadden dus direct een 8 tegen 3 situatie (zowel mobs als de guards allemaal rond lvl52), dus dat word een uitdaging :P
1 van de guards begon gelijk te zweten, en wilde het op een lopen zetten... (uiteraard human, dwergen denken daar niet eens aan)
Maar gelijk maar even duidelijk gemaakt dat ie z'n muil moest houden en door moest rammen :P
Het heeft even wat tijd (en skills!) gekost, maar we hebben ze allemaal om kunnen leggen, alledrie zo rond de 300 morale over!
Geweldig dat soort acties, daar hou ik van :P

laatst net zoiets, iemand moest een hoop goblins mollen in 1 of andere grot, we hadden een FS van 3 man, ik als guardian, een champ en een hunter... We waren er al even mee bezig, en op een gegeven moment moest hij er nog 6, maar had haast, z'n kin had hem nodig voor een instance.
Geen probleem hoor :P ik schiet wat pijlen in de rondte, hop, daar zijn je 6 goblins, alleen nog ff doodmaken :+
Het was wel even flink tanken (vooral lastig om aggro te houden met nog een champ en hunter), maar met de goeie skills paraat kom je een eind :)
Gast die de goblin kills nodig had schrok wel ff toen er zoveel ineens aan kwamen rennen, maar moest er wel hard om lachen dat we ze zonder problemen omlegde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteren eindelijk mijn 4e deeltje uit de radiance set opgehaald. Heeft me 10 succesvolle runs gekost (echt alle andere mensen wonnen eerst...) en behalve de leggings weinig gewonnen (1x een IXP rune van 15k). Khad graag een 2e Golden Earring gehad, maar helaas. Nu de tijdelijke helm en leggings nog, dan ben ik klaar voor de Watcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, met Muer in je groep ben je ervan verzekerd dat je niet als laatste van de groep een roll wint hehe ;)

Grats man, 40 radiance voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Ben net afgelopen weekend begonnen en ik heb een vraagje. Ik heb een special edition gekocht van het eerste deel. Nu issie een halve dag bezig geweest met updaten en overal staat nu mines of moria. is het spel nu geupdate naar Mines of Moria? Ik dacht dat dat een los aan te schaffen uitbreiding was.

Verder bevalt het tot nu toe erg goed, leuke game, een hoop quests en tot nu toe alleen aardige mensen tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:51
Hiawatta schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:50:
Ben net afgelopen weekend begonnen en ik heb een vraagje. Ik heb een special edition gekocht van het eerste deel. Nu issie een halve dag bezig geweest met updaten en overal staat nu mines of moria. is het spel nu geupdate naar Mines of Moria? Ik dacht dat dat een los aan te schaffen uitbreiding was.

Verder bevalt het tot nu toe erg goed, leuke game, een hoop quests en tot nu toe alleen aardige mensen tegengekomen.
Ik denk dat hij dan wel geupdate is tot en met moria. Je kan er echter niet in totdat je je key hebt geupdate in het codemaster systeem.

denk ik...

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, de uitbreiding voegt twee nieuwe classes toe die jij nu niet kunt spelen en het gehele gebied Moria is nieuw daar kun je ook niet komen, maar daar zul je als je dit weekend begonnen bent ook nog lang niet aan toe zijn.

Welkom in Middle Earth in ieder geval Hiawatta (die strip heb ik vroeger toch best vaak gelezen in de Donald Duck :P) welke server zit je? Wie weet komen we je nog een keer tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

De nieuwe klassen kun je wel spelen, ook al heb je geen MoM volgens mij! Het nieuwe gebied kun je inderdaad niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woelders schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:33:
De nieuwe klassen kun je wel spelen, ook al heb je geen MoM volgens mij! Het nieuwe gebied kun je inderdaad niet in.
Zeker weten? Ik dacht namelijk dat je echt alleen die nieuwe classes kreeg als je MoM had aangeschaft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:05

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Lijkt me sterk. Is juist een van de selling points van de uitbreiding.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Als je MoM niet hebt gekocht, is _niks_ van de content op de Moria discs beschikbaar. Dat is dus ook zo voor de classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ok das dan duidelijk, die uitbreiding gaan we dus kopen, maar dan wel pas over een tijdje, eerst maar eens m'n 45 dagen free play opmaken en dan kijken of ik het nog steeds leuk vind. M'n character heet Thyrsa en ik speel op die eerste server, Evernight geloof ik. ben male guardian nu lvl 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
Guardians zijn precies in trek :) Onze kin heeft nu 16 60's. 6 guardians, 5 champions, 2 hunters, 2 minstrels en een loremaster. Er zijn nog een kleine tien 59's dus dat zit wel snor.

Veel van die guardians zijn alts van mensen die vroeger hunter waren, maar uiteindelijk een guardian alt gerolled hebben en nu nog enkel met die spelen. Vind ik, als dwarf guardian at heart, best wel tof. Zeker omdat ik er 2 heb overtuigd ^ ^.

Gisteren nog boek 5 ch 5 gedaan en enorm snel! (op 1u 40 minuten alle drie voltooid). Vanavond waarsch wat boek 6 omhoog brengen tot aan de fellowship quest zodat ik daar ook weer klaar ben moest de kin plots willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:38:
Skumfil is een eitje, wij doen het met een burglar die effe de FS verlaat, alles aggro'et waarna we er met z'n allen achterlopen en in een hoekje kort bij de boss postvatten, dan doet burglar hips en inviten we terug in de FS (een andere class en hobbit moet ook kunnen).

Bijkomend voordeel van dat hoekje is dat de boss er niet kan komen en dus in exploit mode gaat, dus telkens
Exploiter!!!!
;)

Zo doen wij het ook, gisteren in een uur of drie (incl. softmode voor alle mobs en key) Skumfil gecleared en voor alle 6 de leggings meegenomen :) Nu op weg naar de resterende Radiant pieces.
Het valt me wel op dat veel van de nieuwe uitrusting (ale soorten) erg op verhogen van morale en power gespeend zijn, en wat minder op het verhogen van stats zoals met de Helegrod/Rift sets.

Het was overigens de eerste keer dat we met 6x60 uit onze eigen (nieuwe) kin waren, best leuk. Nu op weg naar de opvolgende Radiant pieces (de meesten hebben pas twee stuks).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
Vandaag de Chest gehaald, afgelopen nacht 3 runs en vandaag nog 5 en bij die laatste had ik hem eindelijk ;)

daarvoor ook al 3x niet gehaald, dus totaal 11x nodig gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:15
Wiertz schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:38:
Hey mede-LOTRO spelers.

Wie van jullie zit er eigenlijk op Gilrain?
Ik lees al een tijdje dit forum en tot nu toe heb ik niemand gevonden die ook op Gilrain zit.

Momenteel ben ik gestopt met lotro om WoW te spelen, maar ik ga binnenkort weer beginnen.

Heb zelf een lvl 50 Guardian en een lvl 50 Hunter(die moet ik dus nog beide naar level 60 lvlen :P)

Ingame heet ik Wiertzard of Wiertzus
Sorry voor de crosspost, maar ik zit al vanaf 2007 op Gilrain, ik dacht altijd dat ik er in mn eentje was, niet dus :)

Mijn inname naam is Mormegill, lvl 53 champ. Ik ben speel echter ivm tijdgebrek alleen in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blacktarantulaX schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:34:
[...]

Sorry voor de crosspost, maar ik zit al vanaf 2007 op Gilrain, ik dacht altijd dat ik er in mn eentje was, niet dus :)

Mijn inname naam is Mormegill, lvl 53 champ. Ik ben speel echter ivm tijdgebrek alleen in het weekend.
Ik speel ook op Gilrain, om hier maar even verder op in te gaan ;)
Mijn ingame naam is LovelyKate (lvl 42 Loremaster), maar heb ook een aantal alts daar rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Sjemig, ik heb gisteren nog weer 4 uur gespeeld en het is echt ontzettend verslavend, ben nu druk bezig met de quests rond Combe/Chetwood Forest, ondertussen bijna lvl 11. In de chetwood forest loopt alleen een of andere mega wolf rond met 1600 hp die je zeer gemakkelijk op peuzelt.

Verder gisteren met een fellowship rondgelopen en dan gaat het een stuk relaxter. Ik lees trouwens regelmatig dat er mensen PUG's genoemd worden. Wat betekent dat precies, niet in een kinship?

Zijn er op Evernight een beetje leuke/goede nederlandse kinships?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 00:23
Hiawatta schreef op woensdag 17 december 2008 @ 08:44:
Sjemig, ik heb gisteren nog weer 4 uur gespeeld en het is echt ontzettend verslavend, ben nu druk bezig met de quests rond Combe/Chetwood Forest, ondertussen bijna lvl 11. In de chetwood forest loopt alleen een of andere mega wolf rond met 1600 hp die je zeer gemakkelijk op peuzelt.

Verder gisteren met een fellowship rondgelopen en dan gaat het een stuk relaxter. Ik lees trouwens regelmatig dat er mensen PUG's genoemd worden. Wat betekent dat precies, niet in een kinship?

hehe, die wolf heeft mij ook een aantal keren te grazen genomen.

PUG= Pick Up Group. Is dus gewoon een groep van een paar mensen die je niet kent en alleen samen speelt voor een bepaald doel (dungeon, quest, etc).

@Kate, jou ken ik nog van het gilrain forum :P, daar had je een welcome post gemaakt.

Maar Mormegill ken ik niet, in welke Kinship zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
PUG wil zeggen: pick up group. Of met andere woorden dat je mensen in je groep meeneemt die je niet kent. Als je in een kinship zit, en je maakt een 6man fellowship met mensen uit je kin, heb je een kingroup. Meestal gaat dit vlotter omdat je vaak met elkaar speelt en elkaars sterke punten kent, en weet dat je elkaar kan vertrouwen. PUG groups zijn groepen van 6 onbekende mensen die toch een quest samen voltooien. Sommige mensen doen dit niet graag omdat het enorm KAN misgaan. Ik moet zeggen dat ik ook mijn deel van ongeluk heb gehad in pug groups, maar langs de andere kant zelfs rift raids met 11 onbekenden heb gedaan die zeer succesvol en eerlijk qua loot waren. Het kan misgaan maar vaak valt dat wel mee.
Een ander voorbeeld is dat je bv 5 man van de kin hebt en een zesde zoekt. Niemand in de kin, of friend list is beschikbaar dus dan zoek je een "pug". Ofwel een onbekende om de laatste plaats te vullen. Dus iemand niet in jouw kinship (of friend list).

Gisteren fil gashan wat geoptimaliseerd qua taktiek en wat gaat dat lekker nou. Twee hard mode runs gedaan uiteindelijk (eerste run was lang omdat we de taktiek moesten bijschaven en de laatste baas nog niet helemlaal lekker ging). De laatste run ging vlotjes en daar won ik de gem! Of met andere woorden, de radiance gloves. Ik kan niet geloven dat ik nu al 4 van de 6 items uit de set heb! Vanavond waarsch de andere 4 nog aan de gem helpen. Daarna nog twee instances te gaan alvorens we langzaamaan naar de watcher gaan :) Heb ook 17 van de 37 khuzdul tablets ingediend en 1 axe viel redelijk mee, de rest was helaas niet goed. Als ik weer wat bagspace heb, ga ik de andere 20 inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiertz schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:00:
[...]

PUG= Pick Up Group. Is dus gewoon een groep van een paar mensen die je niet kent en alleen samen speelt voor een bepaald doel (dungeon, quest, etc).

@Kate, jou ken ik nog van het gilrain forum :P, daar had je een welcome post gemaakt.

Tis alleen geen wolf maar een warg, en nog wel een elite ook van lvl 15 als ik me niet vergis. ;) Dat was voor mij ook even schrikken toen ik die per ongeluk tegenkwam op mijn eerste keer daar. Hij stond toen ineens voor mijn neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Gisteren onze laatste instance - the 16th hall - uiteindelijk ook op farm gekregen! De laatste pieces voor onze raidgroup deze week bij elkaar rapen en dan volgende week op naar de Watcher. Ben blij dat we dan weer eens een raid gaan doen! Komend weekend gaan we de eerste riftset ophalen voor een van onze runekeepers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje. Als ik bij de opties aangeef dat ik een headset/microfoon heb dan zie ik wel in de game dat icoontje verschijnen, maar werkt het niet. (althans ik kan kletsen wat ik wil maar ze horen me niet) Moet ik ergens anders nog wat anders instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
OK dan bedankt voor de uitleg. vanavond maar weer verder levelen en questen. Die top instances lijken me wel erg leuk om te doen. Maken jullie veel gebruik van crafting trouwens of helemaal niet?
Iemand nog een leuke kinship op Evernight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
je moet waarschijnlijk een knop indrukken of zo. Er zit ook een optie om je geluid te testen, bij je audio opties. Kijk daar anders of je iets hoort.

Heb naast gisterenochtend/middag met een PuG de chest 's avonds met de kin voor mij en een kingenoot de leggings en voor ons groepje van 6 ook nog de helm gehaald. Dus gisteren er 3 radiance stukken bij gehaald, waardoor ik nu op 6 stuks zit :) Komende week flinke kin-groep naar 6/6 brengen en dan de watcher maar eens gaan proberen :)

Van de andere champion sets moet ik nog 2 delen in totaal, dus het sets verzamelen gaat erg hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:26:
Even een kort vraagje. Als ik bij de opties aangeef dat ik een headset/microfoon heb dan zie ik wel in de game dat icoontje verschijnen, maar werkt het niet. (althans ik kan kletsen wat ik wil maar ze horen me niet) Moet ik ergens anders nog wat anders instellen?
Standaard staat push to talk op, (default key is z op een standaard qwerty bord). Sommigen in mijn kin moeten wel reloggen als ze hun micro niet hadden ingestoken voor het spel werd opgestart (vista only). Missch was het dat?
Hiawatta schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:31:
OK dan bedankt voor de uitleg. vanavond maar weer verder levelen en questen. Die top instances lijken me wel erg leuk om te doen. Maken jullie veel gebruik van crafting trouwens of helemaal niet?
Iemand nog een leuke kinship op Evernight?
Ik craft redelijk, maar niet zo fanatiek als andere mensen in de kin. Craften is goed om je alts low level gear te geven, goede items te krijgen als je geen kin hebt die veel end game stuff doet, of uiteindelijk om wat geld te maken. Hangt ook een beetje af van de craft, cooks bv maken niet zoveel winst, maar is zelf wel nuttig op high level, omdat het voedsel die extra boost geeft tegen de nasty bosses. Jewellers maken veel winst per item, maar eer je dat gemaxed hebt...
Ikzelf ben voornamelijk armourer (kindred in metalsmith) en heb een explorer alt, scholar alt, en een cook (maar die zit echt nog nergens)

En ik zit op snowbourn dus ik kan je niets aanraden voor evernight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:26:
standaard moet je volgensmij een knop indrukken om het spraakkanaal open te zetten (z als ik me niet vergis). Als je praat, zie je dat groene balletje bij je toon dan rood worden?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
@Rainking:
Mogelijk heb je bij audio niet je headset geselecteerd. Bij mij wil dat ook nog wel eens verkeerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiawatta schreef op woensdag 17 december 2008 @ 08:44:

Yep, ik zit zelf in een nederlandstalige kinship from Dutch till Dawn. Verreweg de grootste en actiefste, de andere die er was is grotendeels uit elkaar gevallen. Indien je interesse hebt, kun je je aanmelden op www.fromdutchtilldawn.nl Of spreek me aan, mn char name is Frenya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Lointje schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:42:

[...]

Ik craft redelijk, maar niet zo fanatiek als andere mensen in de kin. Craften is goed om je alts low level gear te geven, goede items te krijgen als je geen kin hebt die veel end game stuff doet, of uiteindelijk om wat geld te maken. Hangt ook een beetje af van de craft, cooks bv maken niet zoveel winst, maar is zelf wel nuttig op high level, omdat het voedsel die extra boost geeft tegen de nasty bosses. Jewellers maken veel winst per item, maar eer je dat gemaxed hebt...
Ikzelf ben voornamelijk armourer (kindred in metalsmith) en heb een explorer alt, scholar alt, en een cook (maar die zit echt nog nergens)

En ik zit op snowbourn dus ik kan je niets aanraden voor evernight :)
Ik heb ook Armourer gekozen, ben Guardian, dus dacht wel wat te hebben aan heavy armor. ben nu druk bezig met melten, maar ben ook nog druk op zoek naar leer voor de bandjes voor het armor. Die zijn lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Hiawatta schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:13:
[...]

Ik heb ook Armourer gekozen, ben Guardian, dus dacht wel wat te hebben aan heavy armor. ben nu druk bezig met melten, maar ben ook nog druk op zoek naar leer voor de bandjes voor het armor. Die zijn lastig te vinden.
Je kan de leren dingen zelf maken met je tailor-tab. Helaas kan je de hides die je nodig hebt niet zelf boilen. Gewoon de hides verzamelen en vragen aan een vriendelijke forester of hij deze kan omzetten in boiled hides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Lointje schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:57:
[...]

Je kan de leren dingen zelf maken met je tailor-tab. Helaas kan je de hides die je nodig hebt niet zelf boilen. Gewoon de hides verzamelen en vragen aan een vriendelijke forester of hij deze kan omzetten in boiled hides.
Aha, ik had al wel zo'n hide gevonden en zat me al af te vragen waar ik die moest boilen inderdaad. Dan moet ik nu dus een forester vinden, ik benieuwd hoe makkelijk dat zal gaan.
Voegt wel weer een extra dimensie aan het spel toe, je bent dus ook qua craften niet volledig self supporting. Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Je kan eventueel ook gewoon een nieuw karakter maken en die een crafting profession met Forester geven. Dan kan je de huiden gewoon per mail naar hem sturen, verwerken en weer terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:15
Wiertz schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:00:
[...]

Ik zit bij The Last Hope. Is niet de allergrootste kin (zoals Judgement of Eru, Illuminati en Six six shadow lords) maar wel max level enzo en redelijk actief met raiding door onze alliance met enkele andere kins. We hebben maar iets van 50 members denk ik maar het maakt het wel gezellig en geeft het gevoel dat je erbij hoort.

Ik hoor hier iedereen over instances om dingen als boots, radiance gloves enzo te krijgen maar is dit vergelijkbaar met de Rift om zo ownage end-game stuff te verkrijgen? Ik hoop dat het echt ownage stuff is, aangezien ik van MoM nog niet echt de indruk heb dat het voor een über verbetering/aanvulling van je gear zorgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Wat denk je van gear dat +10 radiance (beetje zelfde als +1 hope vroeger) geeft PER STUK :) (de twee stukken die in de grote raid vallen hebben zelfs +20 per stuk) Ik heb momenteel +40 radiance, wat wil zeggen als ik sterf, ik geen oranje zie op men balk! ik heb dus 4% meer morale en doe 4% meer damage door dat alleen. Bovendien heb je vaak 40 vit, agi of might samen met een hoop andere stats. Zeker wel de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiawatta schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:31:
Maken jullie veel gebruik van crafting trouwens of helemaal niet?
Voor de MOM expansion had ik met mijn alts alle crafts op Grand Master gekregen waardoor ik alle items die ik nodig had zelf kon maken, dit scheelt je ook een smak geld uit omdat je niets tegen woekerprijzen op de auction hall moet kopen. Remember Etched Beryl Rings voor 15gold 8)7 . Hiervan heb ik er nog een tweetal in mijn vault liggen die enkel wachten tot mijn nieuwe alts ze kunnen dragen.

Momenteel neem ik ook mijn tijd om mijn crafts op Supreme Master te krijgen. Bovendien moet ik twee crafts opnieuw starten omdat je slechts bij één guild per character kan aansluiten. (Op Tailor ondertussen al opniew Master :P & voor Cook zal ik een paar gold ophoesten om op supreme master te komen).

PS: ik ben een crafting addict en moet je wel vertellen dat het me meer dan een jaar gekost heeft om dit voor elkaar te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
MueR schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:31:
Je kan eventueel ook gewoon een nieuw karakter maken en die een crafting profession met Forester geven. Dan kan je de huiden gewoon per mail naar hem sturen, verwerken en weer terugsturen.
Ja dat kan inderdaad ook, maar ja wil me nu even focussen op 1 character, dus dat komt dan later wel, misschien kan ik die spullen kopen in het auction house?
Maar dat is er in Combe geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
Gear van de Hard Mode van instances is erg lekker, alleen shoulders vallen met nogal tegen

Ik zit nu unbuffed op zo'n 530 might, 450 agi, 520 vit en ergens rond de 150 met will en fate

unbuffed op zo'n 5.5k morale en 2.5k power, wat ook beiden veel meer is dan ik voor MoM had op m'n champ.

En daarnaast is het gewoon nodig om de watcher te doen, vanwege de gloom die hij geeft. Nu ga je er in met 110 radiance als je hope-pot en full-radiance gear hebt en veel minder is volgens mij ook niet echt te doen.

Set is vooral ook erg goed als je de neiging hebt regelmatig dood te gaan, omdat je geen last hebt van 't doodgaan, dus voor mij komt die goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
Als je alles wilt kopen kan het vrij prijzig worden. Vooral de wat hogere grondstoffen.
In Bree is er wel een Auction House, netzo in Thorin's Hall, Rivendell, Michel Delving, 21st hall.

Als je bij een kin gaat zijn er vast wel mensen die je hierbij willen helpen. Ik heb zelf ook een tailor maar geen Forester, iemand uit mijn kin is elke keer weer aardig genoeg om ze te boilen voor me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radience gear is geniaal. Geen last van dread betekend dat ik overal regelmatig naar beneden spring, omdat dat simpelweg de snelste manier is om bij de rez cirkel te komen. Blijft erg leuk, deze nieuwe vorm van swift-travel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ja ok zouden die boiled skins zo duur zijn dan?
Ik ga zo wel eens even online roepen of een forester ze ff kan boilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:23:
Radience gear is geniaal. Geen last van dread betekend dat ik overal regelmatig naar beneden spring, omdat dat simpelweg de snelste manier is om bij de rez cirkel te komen. Blijft erg leuk, deze nieuwe vorm van swift-travel. :)
schop je daarmee je repairbill niet mee omhoog? of is het afhankelijk van de manier van doodgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doodgaan door misadventure geeft geen repairkosten. :)

• Hiawatta
Sjemig, gisteren weer even 4 uur beziggeweest en flink wat hides verzameld, nu denk ik toch maar een alt opstarten die als trade forester heeft. Anders schiet het niet op.
Wat doen jullie trouwens met je destiny points. Ik bewaar ze maar gewoon, want ik schat in dat je daar later in het spel leuke dingen voor kunt kopen.
ben nu lvl 13 en loop rond in de swamps rond Staddle en Bree. Als er daar iemand rondloopt morgenavond, neem ff contact op, de naam is Thyrsa.

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:23:
Eigenlijk is dit natuurlijk onzin... je ziet weliswaar niet het rode dread balkje, maar als je dood gaat betekend het wel dat je niet mee 104% damage doet en 96% ontvangt (voorbeelden, weet de echte getallen niet), maar weer terug bij af bent: 100% damage doen en 100% damage ontvangen. Kortom, of je nou die radiance gear hebt of niet, je blijft er last van hebben als je dood gaat.

The Flying Dutchman

• Lointje
Destiny points gebruik ik nooit/zelden op men gewone characters. Het beste dat je kan kopen is een tijdelijke xp bonus (dus dat je balk onderaan wat meer blauw wordt), handig als je dag in dag uit speelt :) (had ik vroeger).

Ik hou ze nu bij voor monsterplay (kan je doen vanaf je eerste char op lvl 10 is). Daarbij speel je als warg/spin/orc/... tegen andere mensen die hun eigen character gebruiken (loremaster, hunter, ...) in het PvP gedeelte. De nieuwe skills van de "monsters" die je speelt kosten destiny points. Moest je ooit DP te kort hebben voor je gewone char, kan je ze snel omhoog brengen via monsterplay (mits je weet waar de grote bedragen te verdienen zijn ^^)

Fil gashan is zo goed als gemastered in onze kin, gisterenavond 4 maal de run gedaan en de rest de gloves gegeven. Volgende zal wel 16th hall worden. Ik hoop alleen dat ik nog eens een avondje kan questen gewoon ipv elke avond die instances. Sinds ik werk heb ik zo weinig tijd om te spelen!

• Hiawatta
Ok duidelijk. Voorlopig ga ik neit aan monsterplay beginnen, eerst maar eens een alt opstarten met forester trade zodat ik wat kan gaan craften.

Wat doen jullie trouwens met recepten die je niet kan gebruiken, gewoon verkopen of houden om te auctionnen of weg te geven.

• rik86
(jarig!)
Vannacht voor 't eerst de Vile Maw geprobeerd, pug bij elkaar gekregen in een niet bepaald optimale samenstelling, eerste poging kansloze wipe, 2e poging hadden phase 1 helemaal door, alleen werd 't nog niet perfect uitgevoerd dus weer een wipe.

Vanavond gaan we de eerste pug worldwide worden die hem neerhaalt ;)

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
The Flying Dutchman schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:58:
Eigenlijk is dit natuurlijk onzin... je ziet weliswaar niet het rode dread balkje, maar als je dood gaat betekend het wel dat je niet mee 104% damage doet en 96% ontvangt (voorbeelden, weet de echte getallen niet), maar weer terug bij af bent: 100% damage doen en 100% damage ontvangen. Kortom, of je nou die radiance gear hebt of niet, je blijft er last van hebben als je dood gaat.
Damage received/dealt blijft gelijk, behalve bij dread. Bij Radiance gaat wel je morale omhoog naar 100% + (Radiance / 10)%, en je skill effectiveness met eenzelfde percentage. Bij dread krijg ik als hunter bijvoorbeeld meer misses op mn ranged skills.

Verwijderd

The Flying Dutchman schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:58:
[...]

Ik zei: geen last van, niet dat er geen effect is. ;)

Je hebt wel gelijk natuurlijk, maar die paar extra damage die ik krijg als ik in de tussentijd mobs vecht, is totaal niet significant met de tijdsbesparing in sommige gevallen. Tuurlijk, bij endgame bosses is het meer van belang, dan let ik er wel op. :)

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
rik86 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:11:
Vannacht voor 't eerst de Vile Maw geprobeerd, pug bij elkaar gekregen in een niet bepaald optimale samenstelling, eerste poging kansloze wipe, 2e poging hadden phase 1 helemaal door, alleen werd 't nog niet perfect uitgevoerd dus weer een wipe.

Met andere woorden, morgen krijgen we een fijne strategy guide van je? :P

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

rik86 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:11:

Ehhmm... valt het dan nog wel onder een PUG? Als je specifiek met een aantal mensen afspreekt?

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Als het een bij elkaar geraapt zooitje is, ja. En met Rik er bij dat "zooitje" al snel geregeld :p

• rik86
(jarig!)
nou ja, vannacht was 't echt een PuG ;)

strategy guide wil ik hier natuurlijk best posten, maar dan moet die én eerst neer, en ik vinden jullie 't niet leuker 't zelf uit te zoeken?

Doodvallen maakt straks ook echt bijna niets meer uit omdat de bonussen die je krijgt van radiance gemaxxed zijn op 103% damage en 105% health. Dus je verliest met full radiance 1% health

Verwijderd

ik zoek het altijd liever zelf uit...da's half the fun van het spel :D

• BORG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 21:07
Kan ik ook items en geld van mijn ene karakter naar de andere sturen? Allebij op dezelfde server?
Ik zag dat je via Mail Items en geld kunt versturen, maar welk mail adres moet ik dan gebruiken?

• MADG0BLIN
Gewoon de naam van je andere char opgeven.
Zijn trouwens wel kosten aan verbonden.

Verwijderd

in game kosten..even voor de duidelijkheid.. ;)

Verwijderd

BORG schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:33:
Kan ik ook items en geld van mijn ene karakter naar de andere sturen? Allebij op dezelfde server?
Ik zag dat je via Mail Items en geld kunt versturen, maar welk mail adres moet ik dan gebruiken?
Het kan idd via mail. Je kan het ook via je huis doen. Als je een huis hebt koop je daar een kist in en dan geef je toestemming aan bepaalde karakters (je alts dus) om de kist ook te openen.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Je alts hebben standaard alle permissies heur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Gisteren nog eens neen dank u gezegd tegen een instance run en op men gemak wat questjes gedaan. Daar ik op het einde van de avond wel de meeste moria quests (niet instance) had voltooid, ben ik terug naar Lorien gegaan om daar wat te questen. Liep wel redelijk veel volk rond, maar plezante quests.!

Mijn belt is echt super geworden, gisteren op lvl 30 kreeg ik de enige legacy die ik nog miste. Die belt ga ik toch nog lange tijd bijhouden, jammer dat hij maar tot lvl 40 zal gaan. Toch steekt hij enorm uit boven de belts van mijn kinniegenoten dus ik heb al een paar jaloerse blikken ^ ^

Vandaag nieuwe patch, en vanavond weekend! Daarna nog 3 dagen werken en van dan heb ik eindelijk wat vakantie. Daar zal een heleboel lotro in zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik zoek nog steeds een fatsoenlijke belt... heb er vandeweek 30+ 3rd age lvl59 age belts gebartered maar er zat niets tussen met tenminste 2 wanted legacies waarvan minimaal 1 gold... Dus als iemand nog een lvl60 second age belt heeft liggen :P

Guardians Ward, Warriors Heart en Catch a Breath ftw! Ik weet dat er veel guardians voor threat up legacies gaan maar dat is niet mijn ding. Geef me gewoon even de kans om aggro te pakken :+

Hoe denken de andere Guards hier daarover? En heeft iemand de Final Straw al? Ik moet nog zo'n 200x en ben benieuwd hoe betrouwbaar het CJ effect zal blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Vandaag wordt dus de nieuwe patch gerold?
Gisteren toch maar even een alt aangemaakt en geleveled naar 7. Profession gekozen en druk resources heen en weer gemailed. M'n eerste item gecraft: Elven shoulders.

Kun je met crafting ook echt goeie items craften, dat wil zeggen met bonussen? Ik neem aan van wel, maar daar heb je denk ik andere recipes voor nodig?
Mailsysteem werkt perfect en de alt is een captain. Dat speel weer een stuk anders dan een Guardian. ben bang dat ik m'n alt uiteindelijk ook flink zal gaan levelen.
Deze game gaat me een hoop tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook nog even kort bezig geweest, niet echt waanzinnig veel gedaan, maar wel met Volume 2 Book 1 van chapter 5 naar chapter 10 gegaan. Ik heb nu dus een legendary weapon, een mace of the third age en heb daar ook een relic in mogen slotten, dus we gaan al vooruit. :) Leuke quests ook om daar te komen. Echt makkelijk zat om te solo-en, maar wel veel verhaal erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Hiawatta schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:17:
Kun je met crafting ook echt goeie items craften, dat wil zeggen met bonussen?
In Lotro heeft crafting van wapens, jewellery en armor zin, er zitten echt goede items bij waar mensen flink voor willen dokken. Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Je moet wel lol hebben in crafting... Als je simpelweg 1 of 2 chars uit wilt rusten met goede gear is het uiteindelijk goedkoper om de mats die je vindt te verkopen en het geld op de AH uit te geven aan spullen naar keuze...

[edit] 7 chars met alle vocations en lid van alle guilds dus mijn keus is duidelijk 8)

[ Voor 16% gewijzigd door TAA op 19-12-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hiawatta schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:17:
Deze game gaat me een hoop tijd kosten.
Welcome to MMO's, the time sink and termination of your social life ;)

Ja, je kan met crafting geweldige items maken. Al is het per class verschillend hoe nuttig die items gaan zijn. Zo heb ik als Hunter nog niet echt goede crafted jewelry gezien (voor mijn build dan). Over het algemeen zijn crafted items op alle classes gericht, waardoor ze niet voor iedereen optimaal zijn. Al schijnt dat met de nieuwe Moria sets ook niet veel uit te maken voor de developers. Mijn Hunter wordt volgepompt met might :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de echt goede items zul je met je crafting de tier waar je in bezig bent moeten masteren, dan kun je namelijk critical items gaan maken. Bij de zaken als prospector, forester en dat soort professions maakt dat niet echt veel uit, ja je krijgt de kans er drie keer zoveel tegelijk te maken, bij tailor, weaponsmith en dat soort professions dan weer wel. Je kunt dan met een critical hit een veel beter item maken, hiervoor kun je ook speciale items toevoegen aan je recept waardoor je meer kans krijgt op een critical hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
TAA schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:05:
Ik zoek nog steeds een fatsoenlijke belt... heb er vandeweek 30+ 3rd age lvl59 age belts gebartered maar er zat niets tussen met tenminste 2 wanted legacies waarvan minimaal 1 gold... Dus als iemand nog een lvl60 second age belt heeft liggen :P

Guardians Ward, Warriors Heart en Catch a Breath ftw! Ik weet dat er veel guardians voor threat up legacies gaan maar dat is niet mijn ding. Geef me gewoon even de kans om aggro te pakken :+

Hoe denken de andere Guards hier daarover? En heeft iemand de Final Straw al? Ik moet nog zo'n 200x en ben benieuwd hoe betrouwbaar het CJ effect zal blijken.
Ik ga helemaal akkoord. Geef de tank 5s om aggro te pakken op gewone mobs en 20 op bazen en je krijgt dat er niet meer af (behalve force shouts van champ).
Helaas denken de anderen zelden zo en hunters en champs zijn vaak zo ongeduldig en gaan dus full damage van bij de start. Mijn belt heeft dus wel een threat up :) Ik snap ook niet waarom ze dat nu wel doen, maar als ik dat bij barz vroeg lieten ze me wel even alleen. Raids en gigantische trollen zijn blijkbaar toch wat schrikwekkender :)
Bij men weapon vind ik guardians ward duration enorm belangrijk. Ik heb nu +6 wat de duration op 16 seconden brengt, of met andere woorden continue de buffs zodat ik meer dan 7000 armour heb, goede mitigation en een boost in BPE. Heb ook een axe gevonden die voornamelijk overpower stats heeft dus die level ik nu ook mee.
(oh en een tip: ik ben van 36.7 naar 46.8 DPS axe gegaan en aggro houden is veel gemakkelijker nu :) Dus investeer wel wat in dps punten op je weapon.)

Ik heb final straw al, maar nog niet geslot om eerlijk te zijn. (ik ga zeker binnenkort nog eens naar men traits kijken). (en ik ben ook niet zeker of hij zo goed is als je enige tank bent, 30% conj chance is super, maar je moet het wel kunnen opbouwen. Een resist en je begint weer van nul denk ik? Ga het wat dieper bekijken thuis in game).

De enige class traits die ik nog niet heb zijn die van force opening en stagger. Ik vecht echt zelden in overpower, gisteren tijdens die solo-instances wel gedaan om die traits wat omhoog te krijgen. Zit nu bij 200 elk, dus nog wel een wegje te gaan. Ik ga ze zeker completen want als ik de moors in ga, wordt het keen of the blade all the way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Lointje schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:42:
[...]Bij men weapon vind ik guardians ward duration enorm belangrijk. Ik heb nu +6 wat de duration op 16 seconden brengt, of met andere woorden continue de buffs zodat ik meer dan 7000 armour heb, goede mitigation en een boost in BPE. Heb ook een axe gevonden die voornamelijk overpower stats heeft dus die level ik nu ook mee.
(oh en een tip: ik ben van 36.7 naar 46.8 DPS axe gegaan en aggro houden is veel gemakkelijker nu :) Dus investeer wel wat in dps punten op je weapon.)
Ideaal gezien vanuit mijn build:
Ward Duration op de belt, Parry chance op de 2H en Block op de 1H :9
Warrior's Heart en Catch a Breath op de belt
Damage modifier legacies (stagger, whirling) op de 2H
Threat legacies (threat up, mob count) op de 1H

Mijn beide weapons zitten op max damage; vooral op de 2H hammer krijg ik nogal eens een reactie. Waanzinnig ding, he MueR? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Lointje schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:42:
Helaas denken de anderen zelden zo en hunters en champs zijn vaak zo ongeduldig en gaan dus full damage van bij de start. Mijn belt heeft dus wel een threat up :) Ik snap ook niet waarom ze dat nu wel doen, maar als ik dat bij barz vroeg lieten ze me wel even alleen. Raids en gigantische trollen zijn blijkbaar toch wat schrikwekkender :)
Meer dat het overgrote deel van de Hunters en Champs gewoon niet weten wat ze aan het doen zijn. Ik ga ook regelmatig gewoon direct full DPS op een NPC, maar dan ken ik de groep waar ik in zit wel ;) Geef mij een goede minstrel en ik kan een Nemesis tanken met mn Hunter ;)

Aggro management is gewoon belangrijk op deze twee classes en veel mensen snappen de classes niet goed. Hunters en Champs zitten met een enorm slechte naam omdat er zoveel retards rondlopen. In een PUG beginnen ze altijd tegen mij te roepen dat ik niet in strength mag gaan, want dan ga ik dood. Sorry? Ik kan prima in Strength stance mijn aggro onder controle houden hoor (iig voor Moria wel :P moet nog even wat tunen sinds Moria), net zoals ik dat kan in Endurance of Precision. Simpele kwestie van je skills goed kennen.

@TAA: Mazzelpik :x Als je een l60 2nd age hunter bow vindt, laat het me even weten hmmkay?

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 19-12-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
MueR schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:08:
[...]

Welcome to MMO's, the time sink and termination of your social life ;)

Ja, je kan met crafting geweldige items maken. Al is het per class verschillend hoe nuttig die items gaan zijn. Zo heb ik als Hunter nog niet echt goede crafted jewelry gezien (voor mijn build dan). Over het algemeen zijn crafted items op alle classes gericht, waardoor ze niet voor iedereen optimaal zijn. Al schijnt dat met de nieuwe Moria sets ook niet veel uit te maken voor de developers. Mijn Hunter wordt volgepompt met might :/
Ja daar ben ik nu wel achter inderdaad. Ik zal dus voral met m'n armourer bezig gaan om de profession te masteren. Thx for the info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op men belt (lvl55 en dus spijtig genoeg maar tot lvl30)
+7 Guardians ward (tier 6)
+4% Guardians ward damage (tier 6)

Op men spear (lvl59)
+ Guardians ward parry rating (tier 6)
+ Guardians ward block rating (tier 6)

Hierdoor heb ik de ideale set-up voor het boss tanken, wat toch al steeds men rol bij uitstek is geweest.

Ook voor solo is deze build parchtig want vier mobs zijn met deze build eenvoudig te verslaan, vooral met de power/morale regen bij block in block stance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
MueR schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:48:
[...]

Meer dat het overgrote deel van de Hunters en Champs gewoon niet weten wat ze aan het doen zijn. Ik ga ook regelmatig gewoon direct full DPS op een NPC, maar dan ken ik de groep waar ik in zit wel ;) Geef mij een goede minstrel en ik kan een Nemesis tanken met mn Hunter ;)

Aggro management is gewoon belangrijk op deze twee classes en veel mensen snappen de classes niet goed. Hunters en Champs zitten met een enorm slechte naam omdat er zoveel retards rondlopen. In een PUG beginnen ze altijd tegen mij te roepen dat ik niet in strength mag gaan, want dan ga ik dood. Sorry? Ik kan prima in Strength stance mijn aggro onder controle houden hoor (iig voor Moria wel :P moet nog even wat tunen sinds Moria), net zoals ik dat kan in Endurance of Precision. Simpele kwestie van je skills goed kennen.

@TAA: Mazzelpik :x Als je een l60 2nd age hunter bow vindt, laat het me even weten hmmkay?
Helemaal mee akkoord, ik heb ook hunters in men kin die direct vechten maar mijn limieten kennen en ik hun omdat we vaak samen spelen. Van zodra het te erg wordt gaan ze beneath notice zodat ik weer aggro heb en enkele goede shouts doe zodat wanneer het uitgewerkt is, dit op mij blijft.

Met champs hetzelfde. Onlangs was er een die zich afvroeg waarom ie altijd aggro van mij trok. Die jongen kent zijn skills wel niet evengoed en gebruikt er dus maar weinig. (ik heb hem in de richting van clobber moeten wijzen). Blijkt nu dat hij alleen damage skills gebruikt waarbij staat: "draws ire to you" Logisch dan ^^

Als DPSer heb je ook aggro verantwoordelijkheden zoals muer zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die overdag weleens spelen (een dagje vrij of ziek) is het vandaag en ook gisteren niet echt leuk.

Downtime gaat van 14.00 naar 15.00 en nu naar 16.00 uur GMT

Ben onlangs begonnen met de LM om die naar 60 te tillen. Moest erorm wennen (na de champ en captain) dat deze klasse in dps niet zo sterk is en ook niet veel kan hebben. Mezzen worden vaker resist in MoM, dus vaak oppassen.

Ik hoorde van BRG dat hun resist veel groter is geworden en dat hun klasse een aardige nerf te pakken heeft sinds MoM. Iemand die hier een high lev BRG heeft die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik speel vaak samen met een goede burglar, begreep van hem dat er veel meer geresist wordt inderdaad.

Vanavond mijn minstrel naar 46 tillen en dan mijn champ verder afwerken, die is bijna 58. Ben trouwens wel benieuwd naar de instances, heb er bijna nog geen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
heb zelf lvl 50 burg, nog niet echt mee gespeeld maar wat ik van kinnies begrijp die een burglar hebben is dat die echt minder is geworden. Ga hem zelf denk ik op z'n vroegste als 3e naar 60 brengen, m'n minstrel is inmiddels bijna 53, die gaat nu waarschijnlijk eerst naar 60, al hangt dat een beetje af van hoeveel lvl60 champs en minstrels we binnenkort hebben.

Verdeling is tot nu toe beetje scheef, we hadden gisteren 11 lvl 60's, waarvan 5 captains ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:44:
Ben onlangs begonnen met de LM om die naar 60 te tillen. Moest erorm wennen (na de champ en captain) dat deze klasse in dps niet zo sterk is en ook niet veel kan hebben. Mezzen worden vaker resist in MoM, dus vaak oppassen.
Ben ook begonnen met m'n LM te levellen en intussen is hij al lvl55.

Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ik enorm veel damage doe, basic routine is (met lynx) silent fangs (crit 1000+ dmg) burning embers (crit 700+), dawn of light? (crit 800+), sign of wizardry/wizards fire (60/75 every 5), als ik dan toch aggro trek een root en nog enkele burning embers en de mob gaat neer. Meestal dus zelfs geen melee nodig. ;)

Bij 2 mobs chain-stun je er eentje en zo is er ook geen vuiltje aan de lucht. Vanaf 3 mobs wordt het een ander verhaal.

Bij de class skills heb ik er 3 in de damage en 3 in de healer build geplaatst zodat ik zowel solo als in FS mijn rol kan vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:44:
Voor de mensen die overdag weleens spelen (een dagje vrij of ziek) is het vandaag en ook gisteren niet echt leuk.

Downtime gaat van 14.00 naar 15.00 en nu naar 16.00 uur GMT

Ik hoorde van BRG dat hun resist veel groter is geworden en dat hun klasse een aardige nerf te pakken heeft sinds MoM. Iemand die hier een high lev BRG heeft die dat kan bevestigen?
Als 60 burglar kan ik dat idd bevestigen. De echte nerf voor burglars zit hem idd IMHO veel meer in de enorme verhoging van resists, ipv wat eerst geroepen werd, de drastische vermindering van evade en parry.

Ongeveer 1 op de 8 tricks en stuns heeft een resist, wat echt belachelijk vaak is, als je een betrouwbare stunner wilt zijn. Ik heb inmiddels al een redelijk aantal keren ready en able moeten gebruiken, zodat ik gelijk kon herstunnen, omdat ik weer is een resist had op het moment dat we het niet konden hebben als groep. Leuke is, we hebben een trait gekregen dat we minder resist hebben op riddle, maar die is bugged, en heeft geen effect. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:58:
[...]

Ben ook begonnen met m'n LM te levellen en intussen is hij al lvl55.

Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ik enorm veel damage doe, basic routine is (met lynx) silent fangs (crit 1000+ dmg) burning embers (crit 700+), dawn of light? (crit 800+), sign of wizardry/wizards fire (60/75 every 5), als ik dan toch aggro trek een root en nog enkele burning embers en de mob gaat neer. Meestal dus zelfs geen melee nodig. ;)

Bij 2 mobs chain-stun je er eentje en zo is er ook geen vuiltje aan de lucht. Vanaf 3 mobs wordt het een ander verhaal.

Bij de class skills heb ik er 3 in de damage en 3 in de healer build geplaatst zodat ik zowel solo als in FS mijn rol kan vervullen.
Op 55 en iets dichterbij kan ik me dat wel voorstellen. Maar ik was 50 in Eregion en dan is het wel erg wennen. Mn captain hakte er makkelijker doorheen (wolves, half orcs, etc) en dan is dat geeneens een echte dps-er. Misschien is dps niet de goede vergelijking, maar de LM doet er gewoon wat langer over, aangezien je sneller 1 voor 1 pakt op lvl 50/51/52 door er 1 te mezzen en de ander neer te halen.

Ik vind het persoonlijk leuker om met de LM in mini group of group te questen, terwijl je met een hnt of chm of capt (dit zijn ook de classen die ik heb, kan dus niet voor andere spreken) het solo gedeelte goed kan oppakken.

Betreft het nerven is het natuurlijk nooit leuk dat je classe wordt aangepakt. Vooral als je het je main is. Toch moet je altijd als ontwikkelaar oppassen dat je niet te hard nerfed, want dan kan het zo zijn dat je je de classe gewoon niet meer leuk vind, omdat het spelbederf is. Geef een kind een xbox, pak m af en geef m een Action Man.

De captain had een nerf in zijn damage (volgens mij devas blow of blade of elendil), maar die is weer teruggegeven in MoM. Zouden ze dan echt zo vaak luisteren naar huilebalken? ( nou de hunters doen zoveel dps! :'( Nou de brg zijn veel te sterk! :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Mwha ik vind dat Burglars niet mogen klagen als het om resists gaat. Loremasters en Guardians hebben ergere gevolgen bij enkele physical of cry resists :P

Gister enorm gelachen, er schijnt een bug te zijn waardoor een cry gemissed kan worden. Hoe kan je een Cry nu missen? :P

En we stonden gister @Thaurlach en die was dus bugged bigtime, waren we even vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LM vind ik zwaar meevallen hoor. Minstrel is een stuk erger. Guard weet ik niet heel goed, maar wat ik zie bij anderen is dat na patch1 ook wel een stuk verbeterd.

En omdat het voor anderen nog vervelender is, wil het niet zeggen dat het voor burglars óók erg vervelend kan zijn. Overigens heb ik altijd al toegegeven dat andere classes er erger vanaf zijn gekomen dan de burglar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Is er btw een trial voor lotr? kan er geen info over vinden op de pagina van lotr/turbine, maar zie wel verwijzingen staan.
Ook vraag ik me af of het spel net zoals bijv wow/eve nog op andere platformen uit gaat komen (zoals osx/linux) en zo niet: zijn er hier mensen die het succesvol kunnen emuleren (met wine voor osx bijv)?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Je kan misschien zelfs beter nog voor 7 euro bij de bart smit een versie halen. Dan heb je meteen wat meer dagen om mee te spelen.

Andere platformen weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
[b][message=31225927,noline]
Ook vraag ik me af of het spel net zoals bijv wow/eve nog op andere platformen uit gaat komen (zoals osx/linux) en zo niet: zijn er hier mensen die het succesvol kunnen emuleren (met wine voor osx bijv)?
Eigenlijk vraag ik me dat ook af, want als dat goed loopt kan ik eindelijk overstappen op Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Wat een avond gisteren... 16th Hall en de Dark Delving gefarmed en nog 6 mensen op 6/6 gekregen. Het begint er nu echt op te lijken :P

Daarnaast had ik eens een rune in m'n bags die ik donderdag nog niet had; zonder te kijken geapplied op m'n onehander. *ding* *reforge* *wtf hij was pas lvl27 toch? verkeerde weapon?!?* Bleek het een 700k rune te zijn... Geen idee waar ie vandaan gekomen is; heb viavia nog 1 persoon gehoord die dat ook overkomen was. Een kerstcadeautje ofzo?!? Vreemd hoor... Maar m'n Axe was ineens wel lvl38 :D (en aan het einde van de avond lvl40 :o ).

Nu 2 weken vrij en lekker rustig aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:23

ResuCigam

BOFH

blouweKip schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:49:
Is er btw een trial voor lotr? kan er geen info over vinden op de pagina van lotr/turbine, maar zie wel verwijzingen staan.
http://www.codemasters.nl/trylotro/trialkey.php voor de key en http://lotro-europe.com/ voor de rest ;)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MADG0BLIN schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:52:
Je kan misschien zelfs beter nog voor 7 euro bij de bart smit een versie halen. Dan heb je meteen wat meer dagen om mee te spelen.

Andere platformen weet ik zo niet.
Maar dan heb je geen Mines of Moria en moet je alsnog gigantisch veel downloaden. De 7 euro Bart Smit versie is Shadows of Angmar tot en met Boek 8. Dan moet je Boek 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 en de MoM update nog downloaden, als je dat via patchen laat doen kost het je uren (ga in eerste instantie maar uit van minimaal 8 uur).

Veel beter is het om óf bij Bart Smit gelijk de compilation pack te halen (die kost daar 25 euro, een koopje), dan heb je zowel Shadows of Angmar, als Mines of Moria. Anders zou ik een full client downloaden (ik denk dat de Boek 14 full client de nieuwste is, maar dat staat allemaal op de website waar al naar verwezen is), die installeren en dan laten patchen. Dat gaat ongetwijfeld sneller dan van een SoA dvd installeren.
[b][message=31225927,noline]Ook vraag ik me af of het spel net zoals bijv wow/eve nog op andere platformen uit gaat komen (zoals osx/linux) en zo niet: zijn er hier mensen die het succesvol kunnen emuleren (met wine voor osx bijv)?
Officieel alleen voor Windows, maar in mijn kin zit iemand die het onder Linux draait, ik neem aan met Wine. Dat lukt dus wel, hiervoor zou ik ook eens rondkijken op de forums van lotro-europe.com, daar heb ik ook wel eens wat topics over Linux gezien.

[ Voor 19% gewijzigd door The Flying Dutchman op 20-12-2008 09:46 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
The Flying Dutchman schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 09:44:
[...]

Maar dan heb je geen Mines of Moria en moet je alsnog gigantisch veel downloaden. De 7 euro Bart Smit versie is Shadows of Angmar tot en met Boek 8. Dan moet je Boek 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 en de MoM update nog downloaden, als je dat via patchen laat doen kost het je uren (ga in eerste instantie maar uit van minimaal 8 uur).
ja lekker is dat, ik had gewoon de eerste game nog liggen, als je die installeert en gaat patchen ben je meer dan een halve dag onderweg.... ja dat is dus meer dan twaalf uur inderdaad. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag.
Ik heb ooit eens aan het begin van lotro het spel gespeelt maar ben toen gestopt omdat eve weer erg begone te kriebelen.

Nu zit ik erover te denken om weer te gaan spelen.
Kan ik meteen 1 van de 2 nieuwe classes maken als ik de MoM expansion heb of moet ik daarvoor eerst iets anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, je kan gelijk een warden of runekeeper maken zodra je de expansion hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
TAA schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 07:56:
Wat een avond gisteren... 16th Hall en de Dark Delving gefarmed en nog 6 mensen op 6/6 gekregen. Het begint er nu echt op te lijken :P

Daarnaast had ik eens een rune in m'n bags die ik donderdag nog niet had; zonder te kijken geapplied op m'n onehander. *ding* *reforge* *wtf hij was pas lvl27 toch? verkeerde weapon?!?* Bleek het een 700k rune te zijn... Geen idee waar ie vandaan gekomen is; heb viavia nog 1 persoon gehoord die dat ook overkomen was. Een kerstcadeautje ofzo?!? Vreemd hoor... Maar m'n Axe was ineens wel lvl38 :D (en aan het einde van de avond lvl40 :o ).

Nu 2 weken vrij en lekker rustig aan doen...
is waarschijnlijk 1 van je weapons een legacy kwijt, was een bug dacht ik, en op deze manier worden de spelers die erdoor getroffen zijn gecompenseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Sjemig gisteravond weer veel te lang gespeeld, gedeelte van de epic quests gedaan rond Bree met een minstrel samen. Dat speelt wel lekker, guardian en minstrel. je voelt je zo gevaarlijk onkwetsbaar....

Nou ja vanavond maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hiawatta: True, heb ik ook met mijn vriendin samen. Warden en Rune-keeper. Dat is gewoon eng, wat die aankunnen.

Gisteravond anderhalf uur verspild in 16th hall. Idiote Loremaster ziet bij de Lost One twee bugs op haar afkomen en incasseert twee hits, drukt op de panic-skill Wisdom of the Council, bugs dood, weg hard mode. Zo duidelijk van tevoren gezegd: Geen AOE, geen damage reflecting gear of skills, geen auto-targetting... Ben ook meteen gestopt die avond. Khad er gruwelijk de pest over in. Ondertussen al 6 runs gedaan en nog steeds mn shoulders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Weet niet precies wat je bedoelt, maar ja het zal wel balen zijn.
ga nu weer online, ff levelen, ben nu lvl 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels lvl 57 en heb eigenlijk nooit actief instances gespeeld. Nu begint het toch te jeuken daar ik een hele zooi quests voor de grand stairs kan pakken. Nu hoor ik regelmatig mensen over hard mode. Kan iemand mij uitleggen wat dat inhoud? Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op zondag 21 december 2008 @ 12:51:
Hiawatta: True, heb ik ook met mijn vriendin samen. Warden en Rune-keeper. Dat is gewoon eng, wat die aankunnen.

Gisteravond anderhalf uur verspild in 16th hall. Idiote Loremaster ziet bij de Lost One twee bugs op haar afkomen en incasseert twee hits, drukt op de panic-skill Wisdom of the Council, bugs dood, weg hard mode. Zo duidelijk van tevoren gezegd: Geen AOE, geen damage reflecting gear of skills, geen auto-targetting... Ben ook meteen gestopt die avond. Khad er gruwelijk de pest over in. Ondertussen al 6 runs gedaan en nog steeds mn shoulders niet.
Ach... je speelt het spel toch voor je lol? Ik snap wel dat je het graag op hard mode wilt doen en graag die shoulders wilt hebben, maar het moet toch ook een beetje leuk blijven allemaal? Als ik sommige mensen zo hoor `al X runs en nog steeds geen shoulders/trousers/weetikveelwat' dan vraag ik me wel eens af of je het spel nog voor je lol speelt. Moria is nog geen maand open!

Zelf heb ik nog helemaal niets, heb met kingenoten wel een paar keer Grand Stairs gedaan en twee keer Forgotten Treasury. We hebben het nog niet onder de knie, we zijn ook niet zo heel fanatiek en hard modes zijn er ook nog niet van gekomen. Maar over het algemeen hebben we in ieder geval wel lol in het spelen van die instances.

Goed, wel ieder natuurlijk zo zijn eigen manier van spelen. Maar als je met elkaar speelt is het toch een beetje geven/nemen, als iemand dan eens een foutje maakt, kan gebeuren toch?

The Flying Dutchman

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.