Wiertz schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:47:
[...]
hahaha, hey Dwergie. Hoe is het jonge(lang niet gezien

)
Ja ik ga binnen een maand of 2(asap) weer beginnen, dan kom ik je weer lastig vallen. Ik heb gehoord dat Guardians zwakker zijn geworden in MoM? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik mijn guardian of hunter moet lvlen, of zelfs een nieuwe char moet beginnen.
Ik vind het wel meevallen, alleen het aggro houden is wat lastiger. (al schijnt dat gefixt te gaan worden?)
Laatst moest ik voor een quest een elite white hand omleggen, maar die liep precies in een stuk waar je redelijk wat adds op je dak kan krijgen als je niet snel genoeg bent.
Dus dan maar ff snel een PUG bij elkaar zoeken, en binnen 5 minuten had ik 2 andere guards erbij, verder reageerde er weinig...
Moest te doen zijn, misschien een beetje voorzichtig zijn met de adds, maar verder moet het lukken.
Helaas ging het pullen niet zoals gewenst, er waren ook wat mobs in stealth, en toevallig spawnde ook er gelijk 2 mobs vlak naast ons!
We hadden dus direct een 8 tegen 3 situatie (zowel mobs als de guards allemaal rond lvl52), dus dat word een uitdaging

1 van de guards begon gelijk te zweten, en wilde het op een lopen zetten... (uiteraard human, dwergen denken daar niet eens aan)
Maar gelijk maar even duidelijk gemaakt dat ie z'n muil moest houden en door moest rammen

Het heeft even wat tijd (en skills!) gekost, maar we hebben ze allemaal om kunnen leggen, alledrie zo rond de 300 morale over!
Geweldig dat soort acties, daar hou ik van
laatst net zoiets, iemand moest een hoop goblins mollen in 1 of andere grot, we hadden een FS van 3 man, ik als guardian, een champ en een hunter... We waren er al even mee bezig, en op een gegeven moment moest hij er nog 6, maar had haast, z'n kin had hem nodig voor een instance.
Geen probleem hoor

ik schiet wat pijlen in de rondte, hop, daar zijn je 6 goblins, alleen nog ff doodmaken
Het was wel even flink tanken (vooral lastig om aggro te houden met nog een champ en hunter), maar met de goeie skills paraat kom je een eind

Gast die de goblin kills nodig had schrok wel ff toen er zoveel ineens aan kwamen rennen, maar moest er wel hard om lachen dat we ze zonder problemen omlegde