The Lord of the Rings Online - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.838 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:51

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
rik86 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:49:
ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als de racial voor- en nadelen groter worden. Bijvoorbeeld dat iedereen behalve dwergen in moria een soort van dread heeft, of juist dwergen extra hope en voor lothlorien/rivendell hetzelfde voor elven enzovoort
Ik ook, maar niet op deze manier. Als zelfs Istari bang waren voor Moria, dan zouden alleen de idioten daar zonder dread naar binnen stappen. Misschien dat Dwergen inderdaad geen dread moeten krijgen daar..

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Anoniem: 191619 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:47:
4 elites moesten we killen en de tweede dropt een second age lvl 56 2h Sword. Mijn voice output over de headset draaide overuren zo blij was ik. Dit wapen heb ik nog niet gezien bij iemand of op de AH. Nu heb ik niet iedere captain ge-inspected, maar een machtig wapen had ik wel bemachtigd.
Het is trouwens zo dat niet alle 2nd age items per definitie beter zijn dan 3rd age. Ik kan zelf helaas niet vergelijken, omdat ik nog geen 2nd age spul heb gevonden voor mijn eigen karakter maar een paar in mijn kin passen bv. op een lvl56 2nd age champions rune omdat deze niet beter is dan hun lvl59 3rd age rune. Goed kijken dus welke legacies er op zitten en hoever je het kunt levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:23
MueR schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:26:
[...]

Ik ook, maar niet op deze manier. Als zelfs Istari bang waren voor Moria, dan zouden alleen de idioten daar zonder dread naar binnen stappen. Misschien dat Dwergen inderdaad geen dread moeten krijgen daar..
Dread lijkt mij ook realistischer, maar daar gaat zoveel gezeur over ontstaan dat het vast niet gebeurt

sowieso een idee als dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Moraelyn schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:27:
[...]

Het is trouwens zo dat niet alle 2nd age items per definitie beter zijn dan 3rd age. Ik kan zelf helaas niet vergelijken, omdat ik nog geen 2nd age spul heb gevonden voor mijn eigen karakter maar een paar in mijn kin passen bv. op een lvl56 2nd age champions rune omdat deze niet beter is dan hun lvl59 3rd age rune. Goed kijken dus welke legacies er op zitten en hoever je het kunt levellen :)
Helemaal bij runes geldt dat de legacies veel belangrijkers zijn dan de age waaruit ze komen. Helemaal als de rune daarnaast nog eens een hoog lvl heeft, want dan is de kans dat die ook tot lvl 40 kan. Bij wapens gaat het vooral om de combinatie age en lvl van het wapen. Hoe lager de age, hoe meer DPS op een gelijk lvl, maar het lvl heeft volgens mij veel meer invloed op de max dps.

Afhankelijk van je class is hier vooral dps of de legacies van belang.
Ik heb tot nu toe niet het idee dat het deconstructen van 2nd age zooi meer oplevert, maar ik heb ook pas 1x een 2nd age item gedeconstruct. Ik hoop wel dat de patch snel komt, want dan is de kans dat ik op mijn nu al erg leuke rune er nog een leuke legacie bijkrijg een stuk groter, waardoor ik dan m'n nu lvl 31 rune kan deconstructen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Moraelyn schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:27:
[...]

Klopt, een 2nd age is niet per definitie beter dan een 3rd. Helemaal true, maar als je kijkt naar de legancies dan hebben die veelal drie kleuren: Goud, zilver, Koper. Goud is verhoudingsgewijs beter dan de andere kleuren qua levelrange, en de 2nd age heeft het voordeel dat die vaker over betere metaalopbouw (kleuren) beschikt dan 3rd age. Daarom moet een 1st age naar mijn mening veelal gouden legancies beschikken.

Daarbij is het eigenlijk gewoon een gokspel, want je kan een 2nd age vinden met:
  • matige stats
  • Stats die je nauwelijks nodig hebt
  • legancies die gebonden zijn aan skills die jij nooit gebruikt
  • legancies die niet matchen met jou speelstijl (BRG bijv) en stances (CHMP)
  • de kleuren van de legancies
  • een te laag level
  • vast nog wel een andere randvoorwaarde
voor mij betreft:
Ik heb ICPR, might, agility als stats op mn 2nd age (lvl 18 - lvl 56 wapen)
legancies: blade of elendil output, pressing attack (AeO), - kick (met gold op blade of elendil)

Kortom, wel goed, maar niet de heilige graal, want ik had liever wat meer might, wat vitality en devastating blow (de crit slag) willen hebben, die ik Wel heb op een lvl 55 2H Axe met veel dps lvl 24.

Het houdt je bezig ;)

@ rik

op welk level deco je je 2nd wapen? en weet je nog wat het opleverde?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 05-12-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ik kreeg 130k ixp voor een lvl 30, maar pas ook 100k ixp voor een lvl 24 volgens mij

binnenkort gaat er eentje tussen de 30 en 40 gedeconstruct worden denk ik, verwacht dat die wel redelijk wat meer zal opleveren, maar dat merk ik vanzelf wel.

Ben inmiddels begonnen met m'n minstrel te lvl-en terwijl ik met mijn champ vooral nog de instances doe. Merk wel dat 't heel anders spelen is en ook trager/lastiger lvl't omdat 't veel minder stomzinnig meppen is

heb op m'n wapen dat ik voor bk1 ch11 kreeg 4 tier 5 en 1 tier 6 legacy zitten, weet nog niet wat handig is, dus ik verdeel maar wat. Heb wel 't idee dat DPS niet zo zinvol is als minstrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het wapen dat je voor Volume II Book 1 krijgt is inderdaad standaard 4 legacies, bijna altijd alles goud. Das best een lief wapen. Heeft het bij mij tot level 55 volgehouden. Momenteel gebruik ik een level 59 boog, hij zit nu op level 34. Ik kan alleen niet wachten op de patch. Kloop al een week met een 2nd Age Hammer rond die ik graag wil reforgen.

Ondertussen ook Volume II afgerond. Ik verwacht dat ik book 6 chapter 8 nog best eens ga doen. De cloak die daar dropt is gaaf.
(klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PsgMQDBOdcFDSRx3axs2HNYF/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7BYgzei5KWY26vY0s866V3qU/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ik ben inmiddels begonnen aan Volume 2 book 1 met mijn minstrel lvl 50..die is dus nu ook alweer level 51 geworden. Heb ook al een legendary weapon of the 3rd age gevonden en zat wat met die expeditions te rommelen. 1 daarvan was simpel af te ronden in een cave, ik moest daar 12 lizards voor vermoorden (of zoiets) er waren echter nog twee quests in die cave, 4 dwarfs vinden (3 heb ik er al) en de top van de waterval bereiken, en hoe ik daar kom is me echt een gods raadsel.

Er waren nog wel wat mensen die zeiden dat het een of ander heel smal pad moest zijn, maar waar dan? Het is daar al een ontzettend doolhof en op een bepaald moment dacht ik echt dat ik een gang zag waar ik dan misschien langs naar boven zou komen, probleem is alleen, dat ik dat pad gewoonweg niet bereiken kon. Dit pad zat in een hoger gelegen zaal, waar de waterval aan de ene kant van me was, en een dwerg bij een stel rotsen stond. Rechts boven heb was het pad in kwestie...ik weet nu NOG niet hoe ik daar zou moeten komen en of het de goede plek was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ziet er inderdaad leuk uit.
Dit weekend lvl 57 gehaald.
Eens benieuwd wanneer ik MoM instances ga kunnen doen (treasury e.d.).
Wanneer zijn jullie ermee begonnen?

Eigenlijk had ik het leuker gevonden moesten ze een ingame reden hebben gegeven, voor mijn part een klein questje bij de 1ste stable waarbij je leert dat Moria te angstaanjagend is voor paarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:36

ResuCigam

BOFH

Simon Verhoeven schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:09:
Ziet er inderdaad leuk uit.
Dit weekend lvl 57 gehaald.
Eens benieuwd wanneer ik MoM instances ga kunnen doen (treasury e.d.).
Wanneer zijn jullie ermee begonnen?

Eigenlijk had ik het leuker gevonden moesten ze een ingame reden hebben gegeven, voor mijn part een klein questje bij de 1ste stable waarbij je leert dat Moria te angstaanjagend is voor paarden.
Ik had rond lvl57 4 quests voor treasury en veel (10+) quests voor de grand stairs, beide gedaan rond dat level al zal dat natuurlijk van class afhangen.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-07 10:07
Gisteren de radiance boots gehaald met de kin (en een vet schild!). Heb grand stair nu een zestal keer op hard mode gedaan. Zou hem nu graag op easy mode doen om die honderden quests te voltooien. Vervolgens een minstrel van de kin geholpen om de rune of winged te gaan halen. Dat duurde nog geen 45 minuten :)

Ik vind de mounts van moria (goats) net wel toegankelijk jorgasm. Het feit dat je er al een op friend kan kopen, maakt dat je het snel hebt (sneller dan tot 35 levelen voor een paard). Ik moet nu wel zeggen dat die friend goats niet supersnel lopen, dus ik hoop dat de kindreds beter zijn. Dat boek van de guards is een legendary die ik nooit nodig heb (behalve missch in de moors) gezien mijn speelstijl van de guardian, dus momenteel pomp ik alles in de miners bijna. Guards begint snel te stijgen als je de instances begint.

Nog zoveel te doen in moria :) Het wordt tijd dat het vakantie is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 08:00
Gisteren voor het eerst een kin run gedaan op de Grand Stairs. We gingen eigenlijk voornamelijk voor nieuwe trophies voor ons kin huis (en natuurlijk voor de fun). Het was voor de meesten onder ons de eerste keer (onze levels lagen tussen 53 en 60, de meesten rond 57). Met twee minstrels, een champ, twee hunters en ik als captain misten we wel wat crowd control. En helaas werd ik tot twee keer toe door die trollen van de trap af het water in gemept :( (ondanks dat ik mijn best deed om in een lijn te staan waardoor dat niet mogelijk was, probleem was dat op een gegeven moment de aggro wisselde van de ene speler naar de andere, waarbij de troll mij passeerde en me op dat moment een mep verkocht).

We hebben twee boss'en verslagen. Die ene met de trommels was erg leuk! (
spoiler:
ook omdat onze minstrels beiden een trommel bespeelden (is dat eigenlijk nodig? Twee spelers op de trommels?), als captain heb ik me vervolgens bezig gehouden met het healen van de champ, is weer eens wat anders ;)
). En die ene die op dat plateau van vuur stond. Helaas wipten we daar en na de wipe was de boss gebugged. Na ongeveer 10 minuten kwam er een GM die het voor ons opgelost heeft. Het gevecht wat erop volgde was wel lastig en ik ben tijdens dat gevecht geloof ik twee keer dood gegaan, maar met een retreat en snel terug lopen zijn we er toch in geslaagd om hem neer te krijgen.

Uiteindelijk hebben we twee barter items opgepikt voor trophies. Deze hebben we vervolgens met een ceremonie met veel Barlimans Best in de kinhall geplaatst. Een erg leuke avond gehad (ondanks de gigantische repear bill), veel geleerd ook van de instance. Nu al zin om weer een keer te gaan (heb ook nog 10 van de 15 quests open staan daar...).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-07 18:45

TAA

Liever IRC

Na een farmrun op vrijdagavond voor de leggings, het ding *60* zaterdagmiddag was de Dark Delving instance gisteravond een flinke domper. Wat een vervelende instance om te doen zeg. Zeker als je je na de eerste keer realiseerd dat er die avond nog 5 runs op het menu staan. De geluksfactor is mij veel te hoog in deze instance (of we moeten gewoon CC meenemen, daar doen we normaal niet aan en maakt er ook de Forges niet gemakkelijker op :+ ). Nadat we voor de 2e keer de "replacement helm" gepakt hadden zijn we uit frustratie gestopt... 1,2G aan repairs.. En dan was ik niet eens de MT. Auw.

Hoop dat we deze week patch1+hotfix krijgen. M'n legendaries smachten naar een reforge :( Allebei L60 secondary age met een max level van 50 en goede legacies. Toch maar even wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Merkte wel dat ik in het nieuwe gebied echt enorm snel weer geld verdiende..dat was wel fijn om te merken. Toen ik begin aan Eregion had ik krap aan nog 100 silver, inmiddels zit ik alweer ongeveer op 1 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 218701 schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:47:
Merkte wel dat ik in het nieuwe gebied echt enorm snel weer geld verdiende..dat was wel fijn om te merken. Toen ik begin aan Eregion had ik krap aan nog 100 silver, inmiddels zit ik alweer ongeveer op 1 gold.
Ik vind het wel opvallend dat er zoveel verschil zit in geld dat spelers hebben. Nu weet ik van mijn loremaster (is scholar) dat het craften gigantisch veel geld kost omdat je zoveel spullen moet kopen. Aan de andere kant speel ik eigenlijk nooit met mijn scholar, dus geld verdienen is er ook niet echt bij. Mijn captain zit echter lekker ruim, hij is weaponsmith en momenteel zit ik op 15 goud ofzo, terwijl ik de laatste twee weken nog 5g aan een extra kist gespendeerd heb en 3g heb overgemaakt naar mijn scholar.

Ik vraag me dus een beetje af of het verschil nou komt door welke crafting je doet? Of is er meer? Komt het verschil door veel of juist weinig op de AH te kopen?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Minstrel is ook Historian (dus Scholar) en inderdaad is die nog niet ver gelevelled in zijn crafting. Kan wel artisan scholar zaken aan, maar de andere twee skills zijn dus nog helemaal niet ver. Was ook begonnen in de tijd dat je nog helemaal geen tracking skills had als scholar en dan is het echt een ramp om daar je items voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 218701 schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:07:
Mijn Minstrel is ook Historian (dus Scholar) en inderdaad is die nog niet ver gelevelled in zijn crafting. Kan wel artisan scholar zaken aan, maar de andere twee skills zijn dus nog helemaal niet ver. Was ook begonnen in de tijd dat je nog helemaal geen tracking skills had als scholar en dan is het echt een ramp om daar je items voor te vinden.
Ah, mijn historian is lvl 25 en heeft eigenlijk alle pages gekregen van alts. Het enige wat ik op dit moment met hem doe is craften (ook zo nu en dan een beetje voor de crafting guild). Hij is wel bijna GM scholar, maar ik heb wel wat moeten farmen op de sindarin pages (heb ik met mijn captain gedaan). Toen ik eindelijk voldoende faded sindarin pages bij elkaar had, had ik ondertussen van de hogere level pages al zoveel bij elkaar geharkt dat ik in één keer vrijwel helemaal door kon naar GM (alts komen voornamelijk in hoge level gebieden waar de hogere tiers items droppen). Wil nog wel een keer levellen met deze alt, want het lijkt me wel leuk om ook een end-game LM te hebben die eens mee kan met kin runs (we hebben weinig LM's in onze kin).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

The Flying Dutchman schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:02:
[...]

Ik vind het wel opvallend dat er zoveel verschil zit in geld dat spelers hebben. Nu weet ik van mijn loremaster (is scholar) dat het craften gigantisch veel geld kost omdat je zoveel spullen moet kopen. Aan de andere kant speel ik eigenlijk nooit met mijn scholar, dus geld verdienen is er ook niet echt bij. Mijn captain zit echter lekker ruim, hij is weaponsmith en momenteel zit ik op 15 goud ofzo, terwijl ik de laatste twee weken nog 5g aan een extra kist gespendeerd heb en 3g heb overgemaakt naar mijn scholar.

Ik vraag me dus een beetje af of het verschil nou komt door welke crafting je doet? Of is er meer? Komt het verschil door veel of juist weinig op de AH te kopen?
ik heb een guardian weaponsmith, maar ik zit nu voor het eerst sinds maanden weer boven de 4G. (voornamelijk door de moria release)

Wel deed ik vaak iron ore kopen, zodat ik mijn crafting een beetje kon levellen. (ja ik ben lui :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Meeste geld krijg je gewoon van te questen en deeds te voltooien. De mobs droppen geld, en veel vendor brol. Questjes ingeven levert je dan ook nog eens gemiddeld 30 zilver op.

Verder niet doodgaan en een keer stoppen met constant op de AH spullen te kopen ;-) Iedereen was verbaasd toen ik als guardian & metalsmith lvl 50 bereikte met 19 goud (paard reeds gekocht). Ik ging gewoon zelf alles halen en kocht niets. Repairs werden vanaf boek 12 ook doenbaar. Nu zit ik continue rond 50g aangezien ik al een friendly rep goat heb gekocht, een nieuwe bagspace, ... En ik kill mobs maar half zo snel als een hunter.

Men LM heb ik geen craft op, gewoon gequest. Die heeft ook een goud of 20 steken (zit op lvl 50). Mijn kapitein (lvl 30) daarentegen heb ik soms wel dingen op AH gekocht voor scholar (omdat ik wat lui was) en die zit op 900s :D

Forochel, eregion en zeker moria. Gewoon quests doen en je stijgt snel. Of instances zoals Grand stairs runs op hard mode (en niet sterven) is ook een enorme boost. Die chests geven 130 zilver per chest per persoon. Als je weet dat je op een klein half uur 5 van die chests tegenkomt begint dat mooi te tellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
RonnieB82 schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:39:
[...]

ik heb een guardian weaponsmith, maar ik zit nu voor het eerst sinds maanden weer boven de 4G. (voornamelijk door de moria release)

Wel deed ik vaak iron ore kopen, zodat ik mijn crafting een beetje kon levellen. (ja ik ben lui :P)
Het kopen op de AH zal dan toch wel het verschil maken. Ik heb geen enkel stukje ore gekocht op de AH voor mijn weaponsmith. Alles zelf verzamelt, het was wel een hels karwei (zeker vóór boek 13 of 14, toen je vaak nog drie iron ingots nodig had om één steel ingot te maken), maar de bevrediging toen ik dan eindelijk GM was, was wel erg groot :).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een goat medium gekocht en ik heb er spijt van. Ik ren net niet harder, maar scheelt niet veel.

Goats moeten ze eigenlijk disablen buiten Moria, staat zo raar.

Bijna lvl 60 dit weekend geworden met mn Captain. Daarbij een 3rd age zwaard gevonden lvl 59, die sterker is dan mm 2nd Age met goede legancies en veel meer dps (53.8).

Met twee kinmates de twee Ergeion instances gedaan en met een lvl 59 captain sla ik zo erg hard met het zwaard. Gemiddeld 400 dmg per slag en veel semi crits van 600 tot 900 en 1500 tot 2000 dmg als crit. Je krijgt met een 2h sword echt het Conan/SoulCalibur/Aragorn gevoel dat je alles door midden slaat.

In Moria zelf zijn de stats natuurlijk iets minder, vanwege de hogere level cap. De Eregion instances (School & Library) zijn erg gemakkelijk en je kan all stacked mobs bij een boss lostrekken, zonder dat het hele zooitje op je afkomt.

Ik heb daarbij het gevoel dat Moria iets te groot is voor de levelcap qua quests, aangezien ik Flaming Deeps, Lothorien nog niet echt heb aangeraakt en daarbij heb ik nog wat random quests over in Waterworks, Zelem Melek, het Morroval gedeelte in Durin way, FoS en delen van Second Hall/first hall. Nu heb ik de instance quests even hier buitengelaten, maar er is genoeg te doen (wat uiteraard een voordeel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Anoniem: 191619 schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:03:Ik heb daarbij het gevoel dat Moria iets te groot is voor de levelcap qua quests
Eens... Ik heb vanwege de massa's alleen 10.000 iXP bij elkaar gemept in de buitenarea om Moria in te komen. Lothlorien, 16th Hall, bergen deeds en een hoop quests nog open en toch al 60... Een avondje Grand Stair met z'n berg quests en deeds is bijvoorbeeld goed voor zo'n 170k XP. Dit geeft wel de mogelijkheid om met alts een iets andere weg naar 60 te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 191619 schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:03:
Ik heb een goat medium gekocht en ik heb er spijt van. Ik ren net niet harder, maar scheelt niet veel.

Goats moeten ze eigenlijk disablen buiten Moria, staat zo raar.

Bijna lvl 60 dit weekend geworden met mn Captain. Daarbij een 3rd age zwaard gevonden lvl 59, die sterker is dan mm 2nd Age met goede legancies en veel meer dps (53.8).

Met twee kinmates de twee Ergeion instances gedaan en met een lvl 59 captain sla ik zo erg hard met het zwaard. Gemiddeld 400 dmg per slag en veel semi crits van 600 tot 900 en 1500 tot 2000 dmg als crit. Je krijgt met een 2h sword echt het Conan/SoulCalibur/Aragorn gevoel dat je alles door midden slaat.

In Moria zelf zijn de stats natuurlijk iets minder, vanwege de hogere level cap. De Eregion instances (School & Library) zijn erg gemakkelijk en je kan all stacked mobs bij een boss lostrekken, zonder dat het hele zooitje op je afkomt.

Ik heb daarbij het gevoel dat Moria iets te groot is voor de levelcap qua quests, aangezien ik Flaming Deeps, Lothorien nog niet echt heb aangeraakt en daarbij heb ik nog wat random quests over in Waterworks, Zelem Melek, het Morroval gedeelte in Durin way, FoS en delen van Second Hall/first hall. Nu heb ik de instance quests even hier buitengelaten, maar er is genoeg te doen (wat uiteraard een voordeel is)
Dat zwaard klinkt wel gaaf zeg! Mijn captain is gisteren net lvl 57 geworden en ik gebruik nog een lvl 55 grootzwaard (3rth age). Die doet momenteel 39.3 dps geloof ik en de hoogste crits die ik gezien heb zijn 1050 oid (en dan kijk ik jarloers naar de hunters die crits halen van 2.8k). Maar zo te horen kan ik nog wel wat hogere crits verwachten in de loop van de tijd.

Ben ook wel benieuwd of ik ooit eens een mooi 2nd age greatsword tegenkom, denk dat het wel een tijdje kan duren, aangezien ik voor mijn 3rth age wel een stuk of 15 bij de trader heb gehaald en de beste daaruit gekozen heb. Voordat ik 15 2nd age captain's greatswords geloot heb ben ik wel even verder denk ik... Maar goed, m'n huidige wapen kan nog wel even mee (kan nog 7 levels groeien).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
We krijgen in de komende patch in ieder geval de mogelijkheid om zelf legacies te kiezen bij het reforgen, dus dat gaat de kwaliteit van je wapen stiekem best ten goede komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

"iets" genuanceerder:

Whenever you reforge a Legendary Item we now give you a choice between 2 legacies to add at level 10, 30 and 50. At 20 and 40 you get a choice of which legacy to upgrade.

Maar goed; genoeg om te wachten met reforgen dus! Schiet eens op met die patch :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 08:41
krijg net Moria binnen (was toch nog geen lvl 50, dus kan wel) en daar zitten 2 buddy keys in.

PM me als je er 1 wilt. Zijn 14 dagen geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:36

ResuCigam

BOFH

TAA schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:43:
Maar goed; genoeg om te wachten met reforgen dus! Schiet eens op met die patch :X
Iemand al wat gehoord over deze patch? Wanneer kunnen we het verwachten?

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Afgelopen donderdag was eerst het doel, maar er is afgelopen week in de VS een hotfix uitgebracht die ze in europa gelijk mee willen nemen met patch 1. Afhankelijk van 't testen zou 't volgens mij aankomende donderdag worden, maar dat is 't laatste wat ik op de forums heb gelezen afgelopen vrijdag/zaterdag. Ik weet niet of er sindsdien nog nieuwe informatie is uitgebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Boek 4, ch 7 gedaan gisteren. Voelde me weer een echte tank! 9 mobs op mij houden, rustig overleven (ook wel dankzij de mincer). Redelijk lange instance maar zeker niet slecht. Nu even men weg banen naar b5, ch 5 zodat ik mee kan met de kinnies.

Ondertussen geleveled naar 59 en enhanced exp tot aan het eind van het level (nog 160k te gaan nu). Ik ga er zo snel geraken, en ik heb nog niet eens quests gedaan in lorien.

Die patch mag er van mij ook zeker binnenkort komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De quests in Lorien zijn best teleurstellend hoor. Een of twee quests voor elk Orc kamp wat daar zit. Je kan beter in de Flaming Deeps aan de gang gaan, daar heb je meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Gisteren nog wel iets leuks meegemaakt; we (1xlvl34 guardian (ikke), 1xlvl27 guardian (kinmate)) liepen in de north downs op zoek naar Wargs voor een deed, trokken we blijkbaar ineens al die Aurochs aan die daar liepen! 6 tegelijk, allemaal min. 1500 morale dus dat was even zweten! Uiteindelijk fluitend gehaald, ook omdat ik natuurlijk al wat leveltjes hoger was, maar was wel schrikken en uiteindelijk ontzettend lachen!

Wel heerlijk zo'n guardian; lekker boenderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:14:
De quests in Lorien zijn best teleurstellend hoor. Een of twee quests voor elk Orc kamp wat daar zit. Je kan beter in de Flaming Deeps aan de gang gaan, daar heb je meer aan.
Ik hoorde dat men in eerste instantie Lothorien toch niet wilde toevoegen aan de game ivm het nog niet af zijn. Sommige gamers waren verbaasd dat het gebied toch was toegevoegd tijdens de lauch. Nu zijn idd een paar laffe questjes te doen, en dat voelt vreem, aangezien je, Lore wise, na tijd in de mines te hebben gezeten, buiten komt en iets moois wil doen.

Flaming deeps is een goed alternatief, maar het valt me op dat dit gebied net als waterworks erg gemakkelijk is. Toch weer kill X van Y, Kill X2 van Y, versla boss Z. Het zijn best grootst opgezette gebieden, maar questen zijn summier. Daarentegen hebben deze gebieden instances (incl quests) dus genoeg te doen en lekker makkelijk xp verdienen.

Zijn er al mensen na behalen van 60, hun alt(s) aan het levellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik wel. Mijn Warden zit op 25 momenteel. Vanavond hebben we een Alt Day met de kin, met zn allen wat quests doen in de Lone Lands (boek 2 waarschijnlijk). Verder druk bezig met de verschillende crafts. Mijn Jeweller zit nog 200 punten van Supreme Master weg, al zal ik hem eens een keer moeten levellen. Op level 22 zijn zn tools enzo erg ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik heb lvl 60 nog niet gehaald (57 atm), maar gisteren wel even met een aantal kin genoten allemaal de alt gelogged (hoewel... niet zeker of het van iedereen de alt was, misschien waren er een paar mains bij) en een paar quests in de lone-lands gedaan. Wellicht dat we dat vanavond ook weer gaan doen, en anders zeker binnenkort wel.

Kon ik eindelijk ook weer eens lekker met mijn loremaster spelen, het kriebelt vaak toch wel om die ook eens naar end-game te krijgen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260458

Ik heb allereerst men Guardian naar lvl60 getild en nu zijn we met kin begonnen aan de instances om er de quests (wat zijn er een hoop zeg) af te werken en onze gear te verbeteren, nog geen runs op hard mode gedaan maar dat zal vanaf volgende week wel gebeuren.

Aangaande second-age versus thrid-age vind ik de legacies die je items hebben toch veel belangrijker hoor, ik heb nu third age belt (t6 guardians ward block, t4 guardians ward parry) en third age spear (t6 guardians ward duration) op m'n tank en ook de class traits geslot waardoor ik een improved resitance heb op critical devastating blows. Met deze set-up ben ik de aangewezen tank om de bosses bezig te houden.

Momenteel beginnen we ook onze alts te levelen en mijn minstrel en LM zitten nu allebei op lvl52 en moeten enkel nog de shool & library instances doen in eregion om lvl53 te worden waarna ze Moria zullen induiken.

Ik vermoed dat mijn LM het snelst gaat levelen want we hebben al Grand Stair en Skumfil instances gecleard met 3 tanks, minstrel, champ en hunter maar zonder de crowd control van een LM en diens wound/disease removal waren deze toch zeer pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Is er eigenlijk een manier om de exacte tiers te zien van legendary items die je niet geslot hebt? Probleem is dat ik vaak veel van die dingen in mijn kist heb zitten, door er met je muis boven te hangen kun je weliswaar zien welke kleur de tiers hebben (brons, zilver of goud), maar je kunt niet zien of het nou tier 1 of 2 is, of tier 3 of 4 of tier 5 of 6. Dit kan dan wel weer zodra je het item geslot hebt bij je legendary items, maar dan kun je het vervolgens niet meer 'unslotten'.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
er staan verschillende tekentjes op, maar het is inderdaad erg lastig om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

ik speel niet meer maar ben wel benieuwd wat de algemene indruk is van de nieuwe uitbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
In 1 woord: GAAF.
In wat meer woorden: Tering wat gaaf!

De US krijgt weer eens leuke goodies: http://my.lotro.com/

[ Voor 35% gewijzigd door MueR op 10-12-2008 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is nog maar een beta, wie weet wordt dat ook wel voor de EU servers uitgerold daarna.

En inderdaad, de uitbreiding is echt geweldig.. :) In 1 woord genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik ben sceptisch. Lorebook toegang voor ons regelen heeft ook "maar" een half jaar geduurd.

Even wat dingen op een rijtje zetten:

US heeft toegang (gehad) tot een preview server, ze krijgen alle content eerst.
US heeft Lorebook toegang, pas na een half jaar mogen wij ook daar gebruik van maken.
US krijgt de leaderboards en character info, wij moeten maar afwachten wanneer CM iets gaat doen.
US heeft eigen fora, wij zitten op de grote hoop bij Codemasters, met alle traagheid van dien.
US krijgt op de fora actieve devvers, community managers en daarmee dus feedback, wij krijgen misschien af en toe heel ooit een keer een post van Satine of Liquilla met de melding "we're looking into it".
Maandelijkse devchats? Watte? Die illusie is al lang weg.
De US heeft een goede, informatieve website. Wij hebben een marketing tool zonder inhoudelijke informatie die bol staat van de irritante flash dingetjes die de snelheid en overzichtelijkheid niet ten goede komen.

Met andere woorden: Turbine doet _veel_ voor haar spelers. Codemasters doet geen ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker eens met een aantal van de punten MueR en ik ben ook sceptisch hoor. Ik hoop alleen dat wij de kans eventueel ook krijgen om dat soort zaken te gaan gebruiken. Eigenlijk snap ik ook niet dat dat niet centraal geregeld wordt door Turbine, dat die gewoon iets aanleveren aan Codemasters van, rol dit even uit, want we moeten nog dat of dat aan de EU users beschikbaar maken. Lijkt mij toch dat het zo zou moeten werken.

En over de website, die is inderdaad absoluut ruk, net als het onderliggende forum. Mijn god wat is dat ding sloom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:02:
Maandelijkse devchats? Watte? Die illusie is al lang weg.
Deze zijn er wel degelijk (in ieder geval twee of drie keer gezien). Echter moet ik wel toevoegen dat je vragen niet rechtstreeks naar de chat gaan, maar ze gaan via een tussenpersoon die de vragen selecteerd en doorstuurt. Ook wel enigzins begrijpelijk, anders zouden er 1000'en vragen de chat inkomen waardoor het geheel onleesbaar wordt. Ook wordt er een onderwerp vastgesteld en dus zal een vraag waarin je lekker klaagt over het niet werken van DirectX 10 icm een Ati videokaart (na 6 maanden eindelijk opgelost toen er een nieuwe driver kwam) er niet doorkomen. Ook duurt het maar een half uurtje. Allemaal waar, maar er zijn chats en hoe wil je het anders opzetten? Er komen zoveel mensen op af dat er wel iets qua filtering nodig is.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het forum heb ik na wat mopperen tegen de webguru bij CM wel wat sneller gekregen. Leuk hoor, vBulletin, maar niet alle features moet je gebruiken voor zo'n enorm forum.

Flying Dutchman:
Ik doel niet op de maandelijkse IRC chat. Dat kan er nog net af. Net als een keer per maand een topic waarin Turbine developers reageren op sommige vragen. Dat is dus 2 keer per maand wat klantcontact. Kijk even op http://forums.lotro.com/, zie hoeveel feedback ze daar krijgen. Wij betalen meer, maar krijgen NIKS.

Edit:
Ik zie daar zojuist een aankondiging dat morgen het Yule (een soort kerst) Festival weer begint. Ik heb CM er nog niet over gehoord.

[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 10-12-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zucht...
Originally Posted by Satine
Hi folks,

We would like to clarify that the Turbine "myLOTRO" features are only for the Turbine website.

These features do not support systems external to those operated by Turbine and therefore neither Codemasters nor any of Turbine's other partners are currently able to mirror them.
Wat een onzin weer. Hoe zou een systeem wat Turbine heeft ontworpen en gebouwd nou weer niet werken? Ze gebruiken gewoon de database (die zij ook hebben ontworpen) van het spel. Die zal in Europa echt niet anders zijn, afgezien van Codemaster's overgecompliceerde account koppeling. Stomme dozenschuiver. Mag Turbine de hosting ajb overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:39

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Mmm, ben ik me een potje blij dat ik toch op de US servers zit. :P

Maar 99% van de tijd zitten jullie toch liever in het spel zelf. Ik gebruik het forum eigenlijk nooit, en de lorebook? Google ftw. Dit zijn gewoon leuke extra's.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:33:
Flying Dutchman:
Ik doel niet op de maandelijkse IRC chat. Dat kan er nog net af. Net als een keer per maand een topic waarin Turbine developers reageren op sommige vragen. Dat is dus 2 keer per maand wat klantcontact. Kijk even op http://forums.lotro.com/, zie hoeveel feedback ze daar krijgen. Wij betalen meer, maar krijgen NIKS.
Ah, ja die chats bedoel je. Daar had ik eigenlijk nog nooit goed naar gekeken. Misschien is het maar goed dat ik niet teveel naar de Amerikaanse fora kijk, dan weet ik ook niet zo goed wat ik mis ;). Een kingenoot wees me ook al op de nieuwe functionaliteit, ik heb wel even gekeken, maar ik wordt er niet veel wijzer van. Klopt het dat het gewoon een soort blog mogelijkheid is voor lotro spelers? Of is het echt een database die standaard alle characters en spelers van alle servers bevat?

En ohja: ik heb even je blog over legendary items bekeken en vond het plaatje met de symbolen voor de tiers erg verhelderend. Daarmee moet het lukken om de exacte tiers van legacies van items in je chest te bekijken.

[ Voor 10% gewijzigd door The Flying Dutchman op 10-12-2008 10:08 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Trinsec: true, maar het is nou niet bepaald prettig om derde rang te zitten, terwijl de US spelers meer krijgen voor minder. En een keer een extra zou je mij niet over horen, het is de hele stapel extra's die wij in europa ondertussen aan onze neus voorbij hebben zien gaan.

Ik noem:
- Bree horse voor lifetime en founder subscriptions
- Preview server
- Verlenging van festivals
- Lorebook
- Feedback
- Technical support (CM forum is bijna zelfhulp groep)
- Fatsoenlijke bug reporting

Edit:
@FD:
Het is inderdaad een database met alle spelers, waar anderen je armour en wapens enzo kunnen zien als je dat aan zou zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 10-12-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

MueR schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:10:
Trinsec: true, maar het is nou niet bepaald prettig om derde rang te zitten, terwijl de US spelers meer krijgen voor minder. En een keer een extra zou je mij niet over horen, het is de hele stapel extra's die wij in europa ondertussen aan onze neus voorbij hebben zien gaan.

Ik noem:
- Bree horse voor lifetime en founder subscriptions
- Preview server
- Verlenging van festivals
- Lorebook
- Feedback
- Technical support (CM forum is bijna zelfhulp groep)
- Fatsoenlijke bug reporting
True, als derderangsburgers behandeld te worden is niet zo geweldig, en ik moet toegeven dat ik achteraf eigenlijk erg blij ben dat ik toch nog voor Turbine ging. Ik vond CM eigenlijk veeeeel te duur. De hele reden dat ik voor Turbine ging was de lage dollar en dat ik gelijk voor een heel nette aanbieding het spel kon kopen en lifetime kon aanvragen.

Maar toch om op een paar punten te reageren:
  • Bree horse: Volgens mij is dat puur alleen voor de founder subscriptions. Ik heb lifetime en ik heb zeker nooit een Bree horse mogen meemaken.
  • Lorebook: Het is niet -super- uptodate. Het duurde nogal even voordat ze de nieuwe classes erin hebben staan. En zo zegt googlen en lotro.mmodb.com me meer.
  • Verlenging van festivals: Dat is omdat ze nogal buggy waren geweest! :P Niemand was tevreden, bitch, whine, okay.. okay.. we zullen het dan maar wat verlengen.
De rest is wel redelijk tot goed.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
MueR schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:10:
Het is inderdaad een database met alle spelers, waar anderen je armour en wapens enzo kunnen zien als je dat aan zou zetten.
Hehehe stel je voor dat ze dat nog extra bij de codemaster site zetten. Als je geluk hebt kan je dan 1 keer per dag op hun site geraken ^^

Ik snap wel dat mensen mekkeren over CM, maar ik denk ook wel dat ze niet zo vrij zijn om te doen wat ze willen. Wij krijgen altijd de code later dan de US maar dat is niet CM's fout, maar turbine.

Ik ga er wel mee akkoord dat een aparte server voor het forum van lotro enzo de performance enorm zou verbeteren. Als ze ooit die mylotro (beta in us, dus wij krijgen die toch pas als het werkt) erbij willen zetten is een gigantische upgrade meer dan nodig.

En we hebben wel al 1 iets gekregen, de moria-announcement was in EU en stond op EU forums voor US :)

Ik ben eigenlijk redelijk tevreden over CM. Zij mogen niet aan de code knoeien, maar in game zijn de GM's enorm behulpzaam. Forums bekijk ik toch alleen maar op een dood moment op het werk. Als ik thuis ben dan speel ik liever :) Hun announcements zijn soms wel laat.

Gisteren skumfil gedaan, hard mode (ik viel even in voor iemand die voor een uur weg moest.) Baas tot op 50% gekregen en toen gestorven. Hebben wel enorm plezier gehad door onmogelijke respawns te overleven (twee tanks, twee champs hunter en minni). De reputation, deeds en vooral item exp stijgen daar anders ook snel! Heb mezelf ook klaargezet voor boek 5, ch 5. Schijnt een moeilijke te zijn.

Nog 50k exp en ik zit op lvl 60. (ik heb nog 130k enhanced exp of met andere woorden tot aan lvl 60) :-) dat is snel gegaan! (gezien de werksituaties en vele weekends weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Gisteravond heb ik maar eens geprobeert om een captain book voor mijn legendary traits te farmen (ik ben te eigenwijs om ze op de AH te kopen of uit de kinchest te halen), maar dat schoot natuurlijk niet op. Zover ik weet droppen ze van lvl 41 humanoids (of hoger) en daar vallen ook goblins en uruk's onder. Ergens op internet vond ik dat Donnvail een goede plek zou zijn om eens te proberen, dus daar ben ik twee of drie keer doorheen gegaan. Het enige wat ik gevonden heb is echter een champions pagina en een beryl shard.

Iemand tips hiervoor? Of goede plekken om te proberen te farmen? Ik ben ook nog nooit in het reputation gebied bij Thorin's hall geweest (Sarnur heet dat geloof ik), droppen ze daar ook van Dourhands? (die lopen daar veel rond toch??). Dat zou op zich mooi zijn, dan heb ik in ieder geval een tweede doel behalve dat nutteloze humanoids grinden in Angmar (de deeds daarvoor heb ik toch al).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Trinsec schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:34:
Bree horse: Volgens mij is dat puur alleen voor de founder subscriptions. Ik heb lifetime en ik heb zeker nooit een Bree horse mogen meemaken.
Zou kunnen. Ik weet dat Turbine spelers met een Founder membership zo'n knol kregen als kerstcadeau (2007). EU spelers vonden ze in de Gold Edition die CM uitgaf, a 40 euro.
Lorebook: Het is niet -super- uptodate. Het duurde nogal even voordat ze de nieuwe classes erin hebben staan. En zo zegt googlen en lotro.mmodb.com me meer.
Klopt, niet super up to date, maar wel gevrijwaard van irritante goldselling ads. Daarbij kan je behalve enkel info over items, quests en npcs ook nog nuttige guides enzo vinden bij Lorebook. Zeker dus een voordeel.
Verlenging van festivals: Dat is omdat ze nogal buggy waren geweest! :P Niemand was tevreden, bitch, whine, okay.. okay.. we zullen het dan maar wat verlengen.
Dat bedoel ik nou. Jullie kregen die verlenging. Wij kregen een belofte, die vervolgens niet werd nagekomen. Ik heb het dan over achtereenvolgens Anniversary Festival, Summer Festival en Harvestmath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

MueR schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:12:
[...]

Zou kunnen. Ik weet dat Turbine spelers met een Founder membership zo'n knol kregen als kerstcadeau (2007). EU spelers vonden ze in de Gold Edition die CM uitgaf, a 40 euro.

[...]
Klopt, niet super up to date, maar wel gevrijwaard van irritante goldselling ads. Daarbij kan je behalve enkel info over items, quests en npcs ook nog nuttige guides enzo vinden bij Lorebook. Zeker dus een voordeel.

[...]

Dat bedoel ik nou. Jullie kregen die verlenging. Wij kregen een belofte, die vervolgens niet werd nagekomen. Ik heb het dan over achtereenvolgens Anniversary Festival, Summer Festival en Harvestmath.
Nou, die Gold Edition kan je nu alsnog kopen en de Bree Horse nemen. Die kans is voor mij bij Turbine allang voorbij hoor. :P

En jullie kunnen toch ook de Lorebook gebruiken? Ik zie niet in waarom niet.

En die festivals mochten van mij de verlengingen wel achterwege toen. Het was zoooo irritant om steeds maar op elke chatwindow in het spel met koeienletters in oranje te lezen 'X has won the race!' :P Ik denk dat ze daar nu wel wat aan gedaan hebben sinds de laatste paar patches, maar damn! 8)7

Zie je, zo erg is het niet. :+

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Gisteren met kin groep 16th hall gedaan, we dachten op Hard Mode, alleen de loot dacht daar helaas anders over ;)

Weten jullie toevallig een site/forum waarop uitgelegd staat wat de Hard Mode bij de verschillende instances is? Uitleg van hoe de gevechten moeten zoeken we meestal zelf wel uit, maar wat nu precies Hard Mode is, komt uit de instances zelf meestal niet echt goed naar voren. Globale uitleg erbij mag dus wel, maar liever niet te veel spoileren aan strategie.

Forums van lotro staat weinig echt duidelijke informatie op, en het is wat betreft Hard Mode wel handig om te weten wat je wel en niet mag doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Gister hardmode Fil Gashen (spelling?) gedaan.
Dan is het zaak op te passen met de sentries. Onze groot en charismatisch leider kende inmiddels wat truckjes en het ging dan ook redelijk. Uiteindelijk is het gelukt en hebben we onze coin, helaas rolde ik 13 en was er een opschepper die 100 rollde. Wel een enorm leuk avontuur en vanavond gaan we weer.

Ook de captain class quest gedaan, wat een pret met al die mobs, chop chop was wat er gebeurde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Fil Gashan heet dat :+ Ik wil eigenlijk ook zo snel mogelijk alle instances gedaan hebben. Jammer dat minstrels zo belachelijk slecht te vinden zijn. De paar goede minstrels die ik in mn friendslist en kinship heb staan, zijn of nog te laag in level, of hebben weinig tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Wij hebben gelukkig een actieve lvl 60 minstrel die graag instances doet;

Fil Gashan kan eigenlijk ook via een exploit heel snel gebeuren, enige minpunt is dat iedereen op de minstrel na 2x dood gaat als 't zonder verdere wipes lukt. We hebben daar vorige week zo'n 5 a 6 uur gezeten voordat we hem neerhadden. Afgelopen weekend verder gefarmd en een deel van de kin zit nu ook op 4/6 van de radiance set :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:56
Laat ik de (over)power hunter-class nog eens onder de aandacht brengen :+

Ik heb twee hunters, ééntje die ik 'echt' gebruik en die dan ook steeds behoorlijk geoptimaliseerd word, en ééntje die ik ei'k alleen gebruik voor wat portingservice voor de alts op mijn eerste account.

Die tweede is allesbehalve bijzonder uitgerust, vrijwel uitsluitend quest-rewards en wat regular craft-items, en met uiterst schrale virtues. Wel alle class-quest spullen op lvl45 gehaald. Met deze 'Mailservice' genoemd) ben ik op lvl45 Eregion ingerold, wat kleine quests gedaan en begonnen met book1 vol2. Mobs van 5 levels (rood) hoger (non-elite) zijn geen probleem, zelfs als ik er onverhoopt 2 tegelijk pull dan nog krijg ik de klus plat.

Inmiddels ben ik op chap 8 aangeland, alles solo en geen enkele defeat (zelfs geen enkel echt risico en zonder gebruik van DF). Imho is dit een teken dat de hunter-class met de MoM expansion bepaald niet slecht af is, sterker nog: wmb is de hunter overpowered.

Het is jammer dat ik zoveel xp kreeg voor de vol2 quests, anders had ik ws een lvl45 in Moria gezet, nu wordt dat lvl46 . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo- dat is echt niet alleen de hunter. Een Rune-keeper kan met heel erg veel gemak paarse(!) mobs aan. Een Warden heeft er iets meer moeite mee, maar ook met de Warden kan ik een paarse mob wel neerkrijgen. Het is gewoon slecht gebalanced momenteel.

Gisteren trouwens nog kritiek gekregen van een bevriendde guardian. Die vondt het even niet leuk meer met die aggro bug. Vroegah kon ik alleen aggro van haar afpakken als ik moeite deed, nu is het met gemak. Zelfs in Endurance mode met enkel quickshot pak ik het nog weg. Strength stance was op mijn hunter altijd al "instant aggro weg", nu helemaal. En dan heb ik Burn Hot nog niet aangeraakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik doe momenteel eigenlijk niet eens meer moeite om nog iets aan aggro management te doen... Standaard staat Overpower aan en loop ik met m'n 2H (51.1dps) rond te zwaaien... Zelfs m'n virtues en traits zijn nu omgegooid. Wel jammer want nu voel ik me net een wannabe champ ;)

En het lijkt erop dat we patch 1 morgen nog niet eens gaan krijgen... wat een zooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Eensch MueR, balans is ver te zoeken momenteel, mijn post was omdat het me erg opviel met zo'n halfwas huntertje (hobbit :D ).

Wb die aggro (ik wist niet dat het een bekende bug was). Ik was op lvl45 op een gegeven moment in fellow met een lvl53 Guardian in Pembar en idd ik trok zo de aggro bij 'm vandaan. Weliswaar in precision stance maar dan nog, aggro stelen van een 8 lvl's hogere tank is absurd.

[edit]
@TAA: zo ben ik momenteel ook mijn tank aan het levelen, overpower en 2H :) (wannabee chimp idd :'( )

[ Voor 12% gewijzigd door botoo op 10-12-2008 15:14 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ik vermaak me prima en heb geen klachten. Turbine en CM leveren goed werk af. Hier en daar moet nog wat bijgeschaafd worden, maar de basis die er ligt is solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Prima vermaken ben ik het heus wel mee eensch, maar goed werk afleveren is een discussie. Wmb zitten er fouten in die best behoorlijk storend zijn, ook zie ik fouten/foutjes terug die er al uit waren gehaald en er nu weer opnieuw in zitten (pathing issues, falende animations, rubberbanding en invisible walls). Nu weet ik wel dat het tegenwoordig de gewoonte is om software maar domweg te releasen en de betalende(!) klanten naar een bug-tracker te verwijzen zodat er patches bedacht kunnen worden, maar omdat nu 'goed werk' te noemen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Aggro management is doenbaar, maar nog altijd deels een verantwoordelijkheid van de hele groep. Vroeger nam een hunter in strength stance als hij bleef rammen op die knoppen ook mijn aggro af. Nu gaat dat wat simpeler maar het is wel doenbaar voor een guardian als hij zijn best doet. In het slechtste geval "dwing" je die mob maar om op jou te meppen voor 15 seconden en ga je er van uit dat die tegen dan dood is :).

Die eerste levels had ik door gigantische resists wel veel last, maar op 59 nu lukt dat allemaal vrij goed. Hield gisteren bv 4 spinnen op mij en lange tijd de spin waar de chimps op zaten te geven (voornamelijk dan want de AoE was enorm). Uiteindelijk ging de "main spin" wel op een champion maar de rest heb ik gemakkelijk op mij gehouden.

Ik hoop echt op de patch morgen, het is al eerder gebeurd dat dit heel laat wordt aangekondigd. En ik kan die extra guardian-hebbedingetjes goed gebruiken ^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zojuist even fijn gebabbeld met iemand van het webdev team van CM. Ze zijn zich er van bewust dat zowel de website als het forum niet prettig werken en zijn iig met het forum bezig. De website is nog maar de vraag. Schijnbaar hebben ze al wel hun marketing team aangeleerd dat Flash er leuk uitziet, maar bagger performed op websites, om van de usability maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-07 10:15

Knaak

It's me, Mario!

Flash performed niet bagger zolang je de code en streams optimaliseerd hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Voor iemand die websites grotendeels navigeert met een toetsenbord, en in combinatie met diverse web developer plugins, performt flash brak. Ga eens naar www.lotro-europe.com en zet javascript uit. Herhaal dat kunstje bij www.lotro.com en je ziet wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Beide laden hier binnen 12.5sec (EU: 3.2sec - US: 12.5sec).

Niet supersnel, dat geef ik wel toe. Normaal is het wel stukken sneller (althans voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Het hele aggrosysteem is momenteel vrij bugged atm. Guards hebben er idd erg veel moeite mee, en dan praat ik ook over de erg ervaren guards. Als ik op mn burglar niet oppas, kan ik zelfs aggro afpakken. In SoA was dat echt onmogelijk, ook als ik flatout dps ging. Nu moet ik me echt inhouden.

Daarnaast is IMHO een guardian simpelweg overrated. Niets persoonslijks voor guardians, maar de penalty is simpelweg te laag als je een andere class laat tanken. Zeker nu aggro echt gewoon broken is, is het veel voordeliger andere class te laten tanken. We hebben al Skumfil gedaan met een strengthstance hunter die tankt. Als je een guard het zou moeten laten doen, moet hunter in endurance én zich inhouden met dps om aggro niet af te pakken. Laat hem dan volledig flatout dps gaan, scheelt belachelijk veel in damage output. Moet minstrel iets meer healen, maar dat is best te doen.
Verder heb ik om mn burglar inmiddels Grand Stairs, Forges, Fil Gashan en Skumfil HM getanked, zonder enig probleem eigenlijk. En kun je nagaan dat dat na de combatnerf is. Ik heb 18% minder evade en parry dan in SoA, en nog steeds nauwelijks problemen.

Niet om stoer te doen overigens dit, maar om aan te geven dat er IMHO gewoon iets totaal mis is nog steeds met het combatsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

IK zat net de frontpage te lezen toen mijn oog op het volgende viel (en nee, het is nog steeds niet de review. ;) )

nieuws: Logitech stelt 'gameboard' met programmeerbare toetsen voor

Er staat specifiek bij dat het ook voor LOTRO kan werken. Wie gebruikt al een soortgelijk ding en hoe ervaar je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
TAA schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:09:
Ik doe momenteel eigenlijk niet eens meer moeite om nog iets aan aggro management te doen... Standaard staat Overpower aan en loop ik met m'n 2H (51.1dps) rond te zwaaien... Zelfs m'n virtues en traits zijn nu omgegooid. Wel jammer want nu voel ik me net een wannabe champ ;)

En het lijkt erop dat we patch 1 morgen nog niet eens gaan krijgen... wat een zooi...
Gelukkig dus wel volgens de login page. :) Eindelijk.

Gister avond weer druk aan het levelen geweest, bijna 57 met mijn champ.
Daarnaast druk mijn minstrel aan het levelen, die is bijna 42, maar moet wel zeggen dat die toch een stuk moeilijker geworden is om te levelen. Maar ja, dat geeft weer een extra dimensie eraan. :+

• Lointje
Anoniem: 219289 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:54:
Daarnaast is IMHO een guardian simpelweg overrated. Niets persoonslijks voor guardians, maar de penalty is simpelweg te laag als je een andere class laat tanken.
Dat is maar hoe je het bekijkt. Als minstrel is het een STUK toffer om een guardian te hebben die op de baas staat te meppen of die naast je staat, dan een burg/champ/capt. Je hoeft hem veel minder te healen dan een andere, en hij overleeft heel gemakkelijk.

Ik zeg zeker niet dat ze onmisbaar zijn, zeker omdat je vele bossen kan blijven kiten, maar een baas als zurm bijvoorbeeld kan je niet rondhossen, en dan heb ik toch liever een guardian-champ combo dan een burglar - something. Ongeveer elke klas kan een baas bezighouden, zolang je maar een goede minstrel hebt die je in leven houdt.

Ik heb gisteren skumfil hard mode gedaan met 3 tanks! (champ, hunter en minstrel) en het was echt een walk in the park, aldus onze mincer. Kreeg geen aggro, moest veel minder healen dan even erna toen we twee guardians vervangen hebben met een champ en hunter. Guardians zijn niet cruciaal, maar daardoor kan je wel vaak bv zonder minstrel op weg (ik denk aan CD, URU, school, library, ...).

En nogmaals: aggro control is moeilijker maar zeker niet onmogelijk! Het was even wennen maar ik heb het alweer onder controle denk ik :)

Anyway, ondertussen ook de radiance leggings verzameld, maar ik kan ze nog niet dragen! Nog 9900 experience (allemaal enhanced) en ik zit op 60. Vanavond waarschijnlijk boek 15, ch 12 doen, om daar ook vanaf te zijn!

• The Flying Dutchman
Ik heb nog eens even naar de patch notes gekeken en er zitten best wel wat toffe dingen in, een overzichtje van de dingen die me opvielen (complete notes hier):

Ik dacht dat dit een feature was, maar blijkbaar is het een bug ;).
The Cooldown Remaining entry in skill tooltips no longer counts down 10ths of a second.
Dit is ook leuk, aangezien ik die instances iedere dag doe:
We have added reputation rewards to the 9 Legendary Item Advancement instances.
Hopelijk ben je gisteren niet uitgelogged terwijl je op de bridge van Khazad Dum stond!
The broken pieces of the Bridge of Khazad-dûm were backwards, with the longer piece on the west side of the chasm and the shorter one on the east. They have now been reversed. This could cause people who logged out while standing on the broken bridge to log on in midair and plummet to their dooms. This should teach them not to log out on precarious bridges!
Dit is ook een hele opluchting, mijn herald rende altijd achter die goblins aan, vaak werden daarbij groepjes andere goblins gepulled.
The Moria Scout/Spear-thrower Goblins will no longer run away as far after performing their "Hit and Run" attack. This is to try and avoid situations where the goblins kite players into other groups of mobs.
Handig bij het craften in de 21st hall:
Provisioner in the 21st Hall will now sell Wax, Coal and other supplies.
Dit lijkt me een hele goede oplossing om die vreselijke lag in de 21st Hall te verminderen:
Crafting Vendors, Banker, and Auctioneers in Moria have moved into bunkers below the 21st Hall. These interiors are accessible in what used to be the crafting courtyard.
Verder zijn er een hoop quests die betere route beschrijvingen hebben gekregen. En natuurlijk is er het kiezen voor de extra legacy op lvl 10, 30 (en 50?) van je wapen en het kiezen welke legacy een hogere tier krijgt bij het reforgen op lvl 20 en 40 (maar dat wist iedereen natuurlijk al ;)).

[ Voor 5% gewijzigd door The Flying Dutchman op 11-12-2008 11:09 ]

The Flying Dutchman

Anoniem: 66797

Anoniem: 181786 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:59:
IK zat net de frontpage te lezen toen mijn oog op het volgende viel (en nee, het is nog steeds niet de review. ;) )

Er staat specifiek bij dat het ook voor LOTRO kan werken. Wie gebruikt al een soortgelijk ding en hoe ervaar je dat?
ik gebruikte dat vanaf het begin van het spel al... en ik moet zeggen dat ik het erg prettig vond (ja vond want ik speel niet meer) in mijn geval is het een Logitech G15 met 18 programeerbare toetsen. ik zette de belangrijkste skills eronder en dat werkt best prettig moet ik zeggen

• The Flying Dutchman
Ondertussen staat de review ook op de frontpage! :)
reviews: Review: Lord of the Rings Online - Mines of Moria

The Flying Dutchman

• TAA

TAA

Liever IRC

Zijn er al mensen die serieus naar de Vile Maw aan het kijken zijn? Binnen onze raidgroup zitten er nu 13 op lvl60 en hebben 3/6 of 4/6 van de radiance set. Gloves en helmet (de tijdelijke dan) instances zijn we nog in de startup fase... Wellicht dat we in de loop van volgende week (of misschien zondagavond al wel als het vanavond/morgenavond meezit) het eens serieus gaan proberen. Kan ik eindelijk de chainlink op 2 alts inleveren :+

• The Flying Dutchman
Nee nog niet, met mijn kin zijn we momenteel voornamelijk bezig om de Grand Stairs onder de knie te krijgen, zodat we op een gegeven moment de class items voor iedereen kunnen halen. Daarna zullen we verder gaan met andere instances en ze zo allemaal afwerken tot we ze onder de knie hebben. De members in onze kin zijn ook nog lang niet allemaal lvl 60 en als ik je zo hoor is dat wel nodig?

Het zal dus nog wel even duren voordat ik de Vile Maw ga zien denk ik. Maar maakt ook niet uit natuurlijk, ben ik ook niet zo snel door alle content heen ;).

The Flying Dutchman

Puh, de review geeft als negatief aan dat het behoorlijk moeilijk is. IMHO is dat het grootste pluspunt van de game. ^^

Onze kin zit heel serieus aan Vile Maw te denken, maar we hebben 10 hardcore spelers in onze kin die al 4/6 gear hebben. Daarna komt er een groep veel meer casual spelers, dus we moeten wachten tot die ook 60 zijn en de gear hebben...

Anyway, shit, ik had idd gelezen dat als je op de brug van Khazad-dum uitlogt, je naar beneden dondert. Helaas vergeten mn char daar gisteravond ook daadwerkelijk te parkeren... :P

Dat is wat mij betreft ook een pluspunt hoor Ltje, ik vind dat makkelijke zonde. Veel leuker als je iets voor elkaar krijgt wat ook nog een uitdaging heeft gevormd.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 219289 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:25:
Puh, de review geeft als negatief aan dat het behoorlijk moeilijk is. IMHO is dat het grootste pluspunt van de game. ^^
Dat heb ik in mijn feedback ook duidelijk gezegd, maar is niet meegenomen in de review.

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-07 13:53
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:59:

Ach, ik gebruik nu de G15. ik moet zeggen dat dit ideaal is! hoef niet meer ctrl+ .., alt + .. of shift + .. te doen om iets te activeren/casten. maar dat is dan ook het enige waar ik de macro's voor gebruik. Heb er nu 18 geprogrameerd maar meer hoeft ook echt niet. en om er dan 87 bij te krijgen, mwah.. hoeft echt niet. Heb er nu nog 36 over dus nog meer als genoeg. En wat betreft die game statestieken, die krijg je ten eerste ook wel bij de G15 en ten tweede stelt dat toch niet veel voor. je krijgt power/morale te zien + waar je bent en wat je mood is. Maar je kijkt er toch nooit naar omdat je dat ook wel op je beeldscherm ziet. Dus een beetje nutteloos. (als lotro er nu voor zorgt dat je het in kan stellen wat je ziet, dan wordt het al een stuk interresanter.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260458

Gisteren weer eens vervelend 'lame' gedrag meegemaakt.

Met een groepje zouden we Skumfil hard mode doen voor de radiance leggings. 3 Kinmembers van Dogs of War, eentje van Pata Negra, mezelf en een kinless hunter.

Nu wil het toeval dat de eerste drie barter items bij de roll naar die kinnies van Dogs of War gaan, waarna er eentje zegt van, oh ik moet loggen want moet morgen werken, waarna de overige 2 ook doodleuk de FS leaven en wegmappen. :( :'(

Geen enkele member van die kin zal nog hulp van mij krijgen.

Gelukkig drie nieuwe FS members geronseld en voor iedereen de leggings binnengehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Gisteren weer paar uur bezig geweest met 16th hall en uiteindelijk gehaald op Hard Mode, 4 kin en 2 pug waren we, waarbij opeens 1 van de pug's een geniale hard-mode objective opmerking maakte, waarna we hem inderdaad haalden :) Zoals gewoonlijk bij een instance won ik de eerste flake die dropte en daarna ook maar gelijk de shoulders ;)

zit nu op 3/6 met radiance, vanavond gaan we hem farmen en als 't meezit chest ophalen voor mij; gisterenavond nog voor andere kingenoot opgehaald, ben nu 1 van de weinige lvl 60's die hem nog niet heeft

Hoewel de instances erg leuk zijn, worden ze wel vervelend als je ze een week lang 4-6 uur per avond dezelfde doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
@ Storin:
Dat zal je altijd houden ja. Beetje flauw van die gasten, maar wat doe je er tegen?

@rik86:
Je bent ook niet helemaal lekker als je dat elke avond gaat doen :p Kheb nu Grand Stair een paar keer gedaan, en gisteravond en vanavond Forges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ik overdrijf een beetje, maar die 16th hall hebben we 2 dagen ingezeten zonder dat die lukte, gisterenavond dan uiteindelijk wel en vanavond een beetje farmen, uiteindelijk bijna een week ermee bezig;

Komt ook omdat we hem gewoon wilden halen en niet op wilden geven omdat we niet wisten hoe het moest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243601

Gisteravond even mijn eerste lotro character gemaakt, Aranther of Mirkwood, level 7 runekeeper =). Aangezien voor mij persoonlijk WotLK tegenvalt dit maar eens proberen, maar kan wel merken dat het niet hetzelfde is :P
Hebben jullie nog tips en/of een soort van wiki waar k een beetje info kan vinden over hoe je lotro een beetje makkelijk begint? Heb namelijk het idee dat ik er soms niet helemaal uit kom, of te lang over simpele questjes doe :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

http://lorebook.lotro.com/wiki/Lorebook_home
http://lotro-wiki.com/index.php/Main_Page

Onderandere het bovenstaande. Eventueel kunnen mede tweakers je ingame helpen als je op hun server zit, dus dat is misschien makkelijk om even te melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit op Evernight atm, goede keus of? ;)
http://lotro-wiki.com/index.php/Main_Page< had ik al wel even doorgekeken maar vond ik niet heel erg handig,
http://lorebook.lotro.com/wiki/Lorebook_home daarentegen ziet er wel goed uit, thx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ik zit zelf ook op Evernight, evenals Ltje (ingame heet hij Frenya, spreek hem eens aan)

Speel niet meer veel aangezien ik er geen tijd voor heb, daarom verwijs ik je naar Frenya :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En anders kun je...als ik er tenminste ben ook Tinybig wel aanspreken... :) Ik mag graag helpen, als ik kan that is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:56:
Ik zit zelf ook op Evernight, evenals Ltje (ingame heet hij Frenya, spreek hem eens aan)

Speel niet meer veel aangezien ik er geen tijd voor heb, daarom verwijs ik je naar Frenya :P
Thnx hoor. ^^ Maar hij heeft wel gelijk, stuur gerust een PM. Als je info wilt over kinships die je kan joinen op Evernight kun je ook bij mij zijn. Zit zelf bij een nederlandstalige, dus als je dat wilt ben je welkom, maar ik denk dat ik ook wel goede kinships weet als je dat juist niet wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja een Nederlandstalige lijkt me wel wat!! Zal je zo eens even opzoeken! Moet zeggen dat ik het spel best leuk vind, de eerste keer dat ik het spel speelde was vlak na de release maar alles was zoo laggy, nu gelukkig niks van te merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
heb op m'n champ inmiddels een lvl60 2nd age dagger, dus ik ga 't gewoon eens proberen. Tot nu toe val ik erg snel aan, helemaal als ik flurry gebruik, en ga ik erg snel door m'n power heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik heb ondertussen de boots, leggings en breastplate van de radiance set (na 7 keer forge runs te doen hadden we het allemaal ons derde stuk!).

spoiler:
ons record is 7 minuten en 27 seconden over in hard mode, en dat was meer geweest moest onze Chimp niet zovaak crashen :) Ik had zelf een andere taktiek bedacht die er nog op zijn minst 5 minuten kan afdoen in theorie, maar die hebben we niet gedaan.Na 8 runs ben je het wel moe en dan ga je liever voor zekerheid dan voor die tijd scherper te stellen. Die laatste baas is enorm tof voor guardian, iedereen doet zo weinig damage erop dat je zo simpel aggro behoudt.

Verder heb ik liever een axe dan dagger om twee redenen: Een dwerg met axe is gewoon toffer ^^ en doordat je tragere speed hebt met wapen (maar meer damage) ga je niet zo snel door je power. Nadeel is wel dat je soms wat trager skills gebruikt om aggro op te bouwen.

Heb nu een goeie belt en ga binnenkort mijn 27 khuzdul tablets inleveren (per 5 of zo) om een betere axe te vinden.

We zijn ook al fil gashan binnengeweest en dat is echt een toffe instance! We hebben daar onmogelijke gevechten overleefd, enorm gelachen bij de bazen en gewoon een toffe kingroup. Ga er zelf eens binnen. Nu zijn we wat taktieken voor hard mode aan het proberen.

Voor de rest zit ik nu permanent boven de 5100 moraal zonder buffs, en heb ik een mooie 7023 armour als ik guardians ward gebruik (15s duration ondertss en ik gebruik die skill echt vaak).

Ik moet zeggen, wij guardians zijn op lvl 60 weer zo onsterfelijk als vroeger, en ik zit nog niet eens met een optimale build!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
  • Laatst online: 02-07 00:23
Hey mede-LOTRO spelers.

Wie van jullie zit er eigenlijk op Gilrain?
Ik lees al een tijdje dit forum en tot nu toe heb ik niemand gevonden die ook op Gilrain zit.

Momenteel ben ik gestopt met lotro om WoW te spelen, maar ik ga binnenkort weer beginnen.

Heb zelf een lvl 50 Guardian en een lvl 50 Hunter(die moet ik dus nog beide naar level 60 lvlen :P)

Ingame heet ik Wiertzard of Wiertzus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gistermiddag waren er meer dan 12 kinnies online, waarvan een redelijk deel al rond de 4 radiance items had. Dus besloten ff bij de Watcher een kijkje te nemen om ff lekker met zn allen te wipen. :)
Echt enorm grappig, hij begint nml dus met een enorme one-shot, dus altijd vrij epic begin als de hele raid in 2 seconden na de start dood is. :) Ff wat uitgeprobeerd, en iemand overleefde dat, en probeerde bij de watcher te komen om daar te vechten. Blijkt dat de watcher ook nog een one-shot bite doet, met een briljante animantie, waarbij hij de andere persoon letterlijk ophapt. Voor de rest niet zoveel te weten gekomen, alleen dat het wel handig is als iedereen ook gewoon echt 6 radiance items heeft. :) En een hoop lol gehad natuurlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Wiertz schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:38:
Hey mede-LOTRO spelers.

Wie van jullie zit er eigenlijk op Gilrain?
Ik lees al een tijdje dit forum en tot nu toe heb ik niemand gevonden die ook op Gilrain zit.

Momenteel ben ik gestopt met lotro om WoW te spelen, maar ik ga binnenkort weer beginnen.

Heb zelf een lvl 50 Guardian en een lvl 50 Hunter(die moet ik dus nog beide naar level 60 lvlen :P)

Ingame heet ik Wiertzard of Wiertzus
Hey Wiert! Waar blijf je joh ;) Ik ben ondertussen weer druk bezig op Gilrain, mijn Dwarf-Gaurd is ondertussen alweer bijna 54...

Oja, ingame ben ik Dwergie, dan moet er wel een lichtje gaan branden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
  • Laatst online: 02-07 00:23
RonnieB82 schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:44:
[...]

Hey Wiert! Waar blijf je joh ;) Ik ben ondertussen weer druk bezig op Gilrain, mijn Dwarf-Gaurd is ondertussen alweer bijna 54...

Oja, ingame ben ik Dwergie, dan moet er wel een lichtje gaan branden! ;)
hahaha, hey Dwergie. Hoe is het jonge(lang niet gezien :P)

Ja ik ga binnen een maand of 2(asap) weer beginnen, dan kom ik je weer lastig vallen. Ik heb gehoord dat Guardians zwakker zijn geworden in MoM? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik mijn guardian of hunter moet lvlen, of zelfs een nieuwe char moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-07 17:24
Anoniem: 219289 schreef op maandag 15 december 2008 @ 10:41:
Gistermiddag waren er meer dan 12 kinnies online, waarvan een redelijk deel al rond de 4 radiance items had. Dus besloten ff bij de Watcher een kijkje te nemen om ff lekker met zn allen te wipen. :)
...
En een hoop lol gehad natuurlijk. :D
Waar waren die spoiler tags ook alweer voor bedoeld ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.