Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 71.321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor de tweakers onder ons die een PS3 hebben die geen disks meer leest en het zelf willen repareren:
http://progamer.cc/blog/p...3-bluray-lens-guide.html/

Het is wel verontrustend om te lezen dat de admin daar gokt op iedere 6-7 PS3's er 1 een brakke laser heeft. Je zou toch verwachten dat Sony na het laser debacle op de PS2 er alles aan doet om dit crucale onderdeel goed te verzorgen... apparently not.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:45:
[...]

Inderdaad, daarom vind ik het zonde om te kijken. Ik wacht wel op mijn copy uit Canada, wordt als het goed is morgen verstuurd _/-\o_
Vinneh! (en eventueel anderen).

Ik had LBP+Resistance+Socom met Headset bij Gamehubs besteld, nou drama daar, want release dates zijn allemaal verschoven in Azie en LBP is Japanse versie dus ik krijg m'n geld terug. Nu zoek ik even een betere webwinkel om te bestellen (ook met betere support). Ik lees veel over VGP en daar kom ik uit op 130EUR incl verzending, maar staan nergens release dates en LBP is al uit in US volgens mij. Of hebben ze latere release dates in Canada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

nudie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:27:
[...]

Ik had LBP+Resistance+Socom met Headset bij Gamehubs besteld, nou drama daar, want release dates zijn allemaal verschoven in Azie en LBP is Japanse versie dus ik krijg m'n geld terug. Nu zoek ik even een betere webwinkel om te bestellen (ook met betere support). Ik lees veel over VGP en daar kom ik uit op 130EUR incl verzending, maar staan nergens release dates en LBP is al uit in US volgens mij. Of hebben ze latere release dates in Canada?
LBP is al uit in canada, ik heb hem besteld, en hij is onderweg, hoop hem deze week binnen te krijgen! (let wel op dat je waarschijnlijk alleen US content kan downloaden, dus geen EU content)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:40
nudie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:27:
[...]

Ik heb Resistance 2 besteld bij VGP en die zou normaal gezien vandaag verzonden moeten worden.
Socom komt het voordeligst in Engeland, 35 pond bij Play en The Hut, maar aangezien je bij Play hun prijs in euro moet volgen is The Hut nog een paar euro goedkoper, daar kan je wel bestellen in Pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Die paar euro maakt me niet zoveel uit :) Ik wil het liefste bij 1 winkel bestellen en dat ik ze gewoon het snelste krijg. En mijn vraag is dan of VGP goed is, snelle levering/release data etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

nudie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:50:
Die paar euro maakt me niet zoveel uit :) Ik wil het liefste bij 1 winkel bestellen en dat ik ze gewoon het snelste krijg. En mijn vraag is dan of VGP goed is, snelle levering/release data etc
Ik heb meerdere keren games en zelfs hardware bij VGP besteld, het kwam bijna altijd binnen 3-4 werkdagen binnen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:48:
Wij zitten hier te twijfelen om een PS3 aan te schaffen.. Eerste prioriteit is Blue-Ray.. daarnaast delen we de kosten. Dus 200 - 200 voor een PS3 is nice :)

Alleen welke aanbiedingen zijn op dit moment hot? Het liefst wil ik natuurlijk twee controllers.
Dit is wel interessant voor jullie 80gb+ 2 contrl. voor €399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:54:
[...]

Dit is wel interessant voor jullie 80gb+ 2 contrl. voor €399
En ga dan VANAVOND naar Bartsmit/E-Plaza en score die 10% korting. Misschien is een 80GB + Motorstorm Pack nog voordeliger + 10% en dan een losse controller scoren met 15% korting. Veel plezier in ieder geval!

@Bovenstaand. Bedankt! Ik ga voor VGP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
nudie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:01:
[...]

Opletten als je alles in 1 keer besteld dat je niet teveel douanekosten d'r bij krijgt, het is nog geen 1 december ;) , dan mag je namelijk meer invoeren zonder kosten (weet de exacte bedragen niet uit het hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
RonnieB82 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:34:
[...]

LBP is al uit in canada, ik heb hem besteld, en hij is onderweg, hoop hem deze week binnen te krijgen! (let wel op dat je waarschijnlijk alleen US content kan downloaden, dus geen EU content)
LBP heeft wereldwijde servers die je vanuit elke regio kunt benaderen. Er is dus geen regio-lockout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 19:18
Net bij BS geweest en de aanbieding geldt nog steeds! :)

edit: de 160 GB versie met 4 spellen is geen betere keuze? Komt dan op €410 euro!

[ Voor 43% gewijzigd door chrissis op 04-11-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ja die regio's komen wel goed. Ik moet 3x verzendkosten betalen als ik 3 spellen bestel. Worden die dan ook apart verzonden of tezamen? Tezamen = douane risico toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
nudie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:16:
Ja die regio's komen wel goed. Ik moet 3x verzendkosten betalen als ik 3 spellen bestel. Worden die dan ook apart verzonden of tezamen? Tezamen = douane risico toch?
Hoe groter (en duurder) je verzending , hoe groter je douanerisico, inderdaad. Nu weet ik niet hoe het gaat bij VGP als je meerdere games tegelijk besteld, heb ik nog niet gedaan. Ik dacht dat als je meerdere gamestegelijk besteld je maar 1 pakje hebt dus 1 x verzendkosten. Maar dit ben ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En ga dan VANAVOND naar Bartsmit/E-Plaza en score die 10% korting. Misschien is een 80GB + Motorstorm Pack nog voordeliger + 10% en dan een losse controller scoren met 15% korting. Veel plezier in ieder geval!

Welke 10% korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
botech schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:21:
[...]

Hoe groter (en duurder) je verzending , hoe groter je douanerisico, inderdaad. Nu weet ik niet hoe het gaat bij VGP als je meerdere games tegelijk besteld, heb ik nog niet gedaan. Ik dacht dat als je meerdere gamestegelijk besteld je maar 1 pakje hebt dus 1 x verzendkosten. Maar dit ben ik niet zeker.
Ik maak wel 3 losse bestellingen, just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:36
Ik weet niet of er hier mensen zijn uit België die ook kijken om een PS3 80gig, DS met LBP aan te kopen bij bart smit vanavond. Als je vandaag aankoopt bij Collishop (colruyt - http://www.collishop.be/newcollishop/index.jsp ) heb je dit pakket en bepaalde andere zaken (zoals de meeste topgames) aan dezelfde voorwaarden als bij Bart Smit maar bovendien heb je met deze promotiecode 'Z009' nog eens 5% extra korting!. Je kan het pakket dus kopen voor zo'n 342€!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
ymmv schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:11:
[...]

LBP heeft wereldwijde servers die je vanuit elke regio kunt benaderen. Er is dus geen regio-lockout.
Het gaat over content die je kunt downloaden via PSN zoals extra costumes, die zijn wel regio gebonden.
Dit staat los van alle levels die je kan spelen van makers over de hele wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:35:
Ik weet niet of er hier mensen zijn uit België die ook kijken om een PS3 80gig, DS met LBP aan te kopen bij bart smit vanavond. Als je vandaag aankoopt bij Collishop (colruyt - http://www.collishop.be/newcollishop/index.jsp ) heb je dit pakket en bepaalde andere zaken (zoals de meeste topgames) aan dezelfde voorwaarden als bij Bart Smit maar bovendien heb je met deze promotiecode 'Z009' nog eens 5% extra korting!. Je kan het pakket dus kopen voor zo'n 342€!
Enig idee of er iets vergelijkbaars is in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Ekfad schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:35:
Mijn eerste PS3 heb ik een jaar geleden ook op deze manier gekocht, bij de Collishop aan de BS voorwaarden. Blijkbaar doen ze dat nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:43:
[...]

Enig idee of er iets vergelijkbaars is in Nederland?
Geen idee, weet ook niet of je in Nederland een colruyt hebt. En als je er een hebt dan is de kans klein dat de code daar werkt aangezien deze code een promocode is voor ambtenaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even naar de lokale BS geweest; hebben alleen het 160gb pack en de 80gb zonder game ;(
Is er ergens nog een mooi pakket over of nog een tip waar ik de 80gb+games kan halen? Liefst omgeving Almere / Amsterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:47:
[...]

Geen idee, weet ook niet of je in Nederland een colruyt hebt. En als je er een hebt dan is de kans klein dat de code daar werkt aangezien deze code een promocode is voor ambtenaren :)
Ok, en die Bartsmit / E-plaza actie..?
Loopt dat nog zover je weet? Hoe/wat/waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 21:48
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:24:
[...]

Ok, en die Bartsmit / E-plaza actie..?
Loopt dat nog zover je weet? Hoe/wat/waar?
Ik mag ook het lbp pakket kopen voor 360 zodra die online beschikbaar komt, moet wel eerst meer betalen en krijg later die 10% terug. Had een mail gestuurd toen die actie was. Denk als je hem online koopt als dat kan en je stuurt ook die mail dat je ook wel die 10% korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:21

mzx

Jeuuh!!!

Ik heb littlebigplanet!!!
Als je online met me wilt spelen voeg me toe!!! :D

Groetjesss

psn:gamplaypage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:53:
[...]

Ik mag ook het lbp pakket kopen voor 360 zodra die online beschikbaar komt, moet wel eerst meer betalen en krijg later die 10% terug. Had een mail gestuurd toen die actie was. Denk als je hem online koopt als dat kan en je stuurt ook die mail dat je ook wel die 10% korting krijgt.
Maar de online bestel codes werken toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedankt voor de tips, maar waarom die kortingen juist vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:17:
[...]

Maar de online bestel codes werken toch niet meer?
Dat klopt maar omdat vorige week het LBP pakket niet te bestellen was omdat hij is vertraagd heb ik net als een andere tweaker een mail gestuurd. In die mail staat dat ik netjes mijn pakket mag bestellen zodra dat kan en dan een mail moet sturen om de korting terug te ontvangen. Best netjes van BS.

Een PS3 voor 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
wiene schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:37:
[...]

Dat klopt maar omdat vorige week het LBP pakket niet te bestellen was omdat hij is vertraagd heb ik net als een andere tweaker een mail gestuurd. In die mail staat dat ik netjes mijn pakket mag bestellen zodra dat kan en dan een mail moet sturen om de korting terug te ontvangen. Best netjes van BS.

Een PS3 voor 360 ;)
Ik heb die mail ook verstuurd en daaruit las ik dat het mogelijk aan mijn e-mail gekoppeld is. Ik ga er dus niet vanuit dat iedereen nu even een mailtje kan sturen. Dan had je dit moeten vragen VOOR de actie verlopen was.

Maar mogelijk is dit een verkeerde interpretatie van de mail.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
morpheus schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:42:
[...]

Ik heb die mail ook verstuurd en daaruit las ik dat het mogelijk aan mijn e-mail gekoppeld is. Ik ga er dus niet vanuit dat iedereen nu even een mailtje kan sturen. Dan had je dit moeten vragen VOOR de actie verlopen was.

Zeker mee eens, maar het valt altijd te proberen. In het ergste geval ben je 40 euro meer kwijt. Je kunt er altijd bijzeggen dat je het op een forum had gelezen dat het zo moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
morpheus schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:42:
[...]

Eens.

Ik heb BS ook gemaild nadat ik las dat anderen de toezegging hadden gekregen. Een kleine moeite om dan een mail te sturen, dunkt mij. Ratio: mocht ik het pakket alsnog niet aanschaffen, dan zit ik nergens aan vast. Wil ik het wel aanschaffen, dan heb ik een toezegging per mail.

Overigens is het geen LPB-pack geworden, maar een ps3 40gb, met een platinum titel (Ratchet & Clank), Fall-Out 3 en een extra syxaxis (in originele verpakking) voor een totaalprijs van 379. Daar ging nog eens 10% korting van af.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47
Hebben er trouwens nog meer mensen een code ontvangen op de mail om de demo van resistance 2 te downloaden? Kreeg hem net binnen en ben nu aan het downloaden. 2200mb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Pfieuw.. het lijkt hier inmiddels wel het grote BS ervaringen topic geworden :?

Leuk.. maar nu weer back to reality? :+

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floffert schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:49:
Hebben er trouwens nog meer mensen een code ontvangen op de mail om de demo van resistance 2 te downloaden? Kreeg hem net binnen en ben nu aan het downloaden. 2200mb 8)7
Hhm nog niks gezien, ik heb wel deelgenomen aan de Beta. Die was ook 2200mb...toevallig.
Die liep afgelopen week af en kun je niet meer spelen. Ik heb nog niks gelezen op sites over de demo.

Wel las ik dat Damnation naar begin 2009 gaat ipv de release deze maand, lekker gezellie met Killzone 2 in dezelfde periode. De beelden op Firstlook van deze game zagen er behoorlijk goed uit, al werd ie wel ondergesneeuwd door de echte toppers. Codemasters tweak die shit en verras iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:02:
[...]

Hhm nog niks gezien, ik heb wel deelgenomen aan de Beta. Die was ook 2200mb...toevallig.
Die liep afgelopen week af en kun je niet meer spelen. Ik heb nog niks gelezen op sites over de demo.
Ik zie net bij downloads staan dat het gaat om de open beta trial. Zal dus wel dezelfde zijn als die jij hebt gedaan. Downloaden gaat wel tergend langzaam trouwens, zal wel niet de enige zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik heb ook een mailtje gekregen over de beta, heb me nergens voor aangemeld oid.
Heb niet zoveel interesse, wie me als eerst een mailtje stuurt mag hem hebben.

Of is iedereen geselecteerd :)
De promotiecode is niet meer geldig vanaf: 13/11/2008
Te laat

[ Voor 3% gewijzigd door Alieunited op 04-11-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok laatste keer BS dan, wou het LBP pack hebben met de 10% korting, hadden ze echter nog niet binnen :( Kreeg toen een 'kale' 80GB voor € 389,- met los LBP spel (normaal 55 euro) en kon nog gratis spel uit de platinum range erbij zoeken, is Uncharted geworden :P
Hier 10% vanaf, voor € 350,10 vind ik dit een goede deal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
wow, nette deal :)

Die gratis platinum games die ze overal bijgooien snap ik ook niet! Is dat ergens officieel te zien op hun website ofzo? Ik dacht vorige week mooi uit te zijn tijdens een Intertoys (op uitnodiging) koopavond met 10% korting, alleen dan met hun gratis ps3 spel actie. Dus Fifa09 + 80GB voor 360EUR. Maar nu lees ik overal nog vettere acties. Maakt me niet uit daar niet van, maar wel lekker voor nieuwe eigenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Binnen twee dagen moet hier dan ook de PS3 op de deurmat ploffen. Incl. LBP want dat pack staat vanaf nu op de bs site als leverbaar. Met code AC9315 krijg je tot vanavond 9 uur ook de 10% korting.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
Hier ook de PS3 (80 GB) met LBP en Resistance Fall of Men gehaald. Was 355 euro kwijt! :) Daarnaast gister Fifa 2009 en de orginele remote besteld, tesamen 48 euro! Mooi pakket voor iets meer dan 400 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Damn! Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar 8)7

Anyway, wat hou ik toch van m'n regiovrije PS3... Ik weet niet wat het is maar nu ik spellen voor 45EUR~ kan krijgen incl koop ik er echt 10x meer dan dat ik 65EUR in de winkel neerleg... Zit nu bijna tegen 25 spellen aan.. gaat hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 18:06
nudie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:26:

Anyway, wat hou ik toch van m'n regiovrije PS3... Ik weet niet wat het is maar nu ik spellen voor 45EUR~ kan krijgen incl koop ik er echt 10x meer dan dat ik 65EUR in de winkel neerleg... Zit nu bijna tegen 25 spellen aan.. gaat hard.
Je bent niet de enigste :) Zal toch wel die interessante Dollar koers zijn. Nu maar hopen dat die niet te hoog gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
Spellen via Play.com zijn de spellen ook niet duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 00:12
Heb sinds vandaag ook een PS3.
PS3 80GB + DS3 + Motorstorm 2 + Resistance Fall of Men + James bond game voor 360€ bij Bart Smit (België).
Ze wilden LBP pack niet preorderen ofzo, maar ik wou toch motorstorm 2 en LBP, moet dus enkel LBP nog zien te scoren dit weekend.

In de carrefour was overal reclame van LBP, maar het spel lag nog niet in de winkel.

In de mediamarkt in Hasselt had je nog 2 mooie acties:
PS3 40 gb + 2 sixasis controller + Fifa street 3 en 2 Ratchet & Clank spellen voor 399€
PS3 80 GB + 2 x DS3 + nieuwe Ratchet & Clank ook voor 399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

pff hier ook ja! Afgelopen 3 weken gewoon 4 spellen gekocht!

Vandaag LittleBigPlanet binnen! superleuk!

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01

bij mij het zelfde. Ik koop eerder vier spelen voor 40 euro per stuk dan 2 voor 65 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
itsoutthere schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:53:
[...]

pff hier ook ja! Afgelopen 3 weken gewoon 4 spellen gekocht!

Ik heb zojuist nog paar spelletjes gekocht bij de Bart met de 15% korting:) voor 55.00 euro LBP en Farcry 2, GTA IV voor 49.95 en R&C: Quest for booty voor 14.95 en over dit alles dan nog de 15% korting, en dan betaal je rond de 46,75 voor die 2, GTA voor rond de 42,50 en R&C voor 12.75 :)
Met zulke prijzen kan ik nog enigszins leven. 50 Euro vind ik toch de max voor een spel.

Ik heb nu totaal 7 spellen en 80 Gb versie.
Motor Storm: Pacific Rift.
Dragonball Z: Burst Limit
Unreal Tournament 3
Little Big Planet
Farcry 2
GTA IV
Ratchet&Clank: Quest for booty

En ik heb de PS3 pas sinds afgelopen week, dus kan voorlopig lekker lang vooruit, en de enige game die ik nog eigelijk wil is Resistance2, maar wacht ook wel totdat die er is en in prijs gezakt is :)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zojuist eindelijk een US PSN Card weten te bemachtigen via deze site:

http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2382
http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2383

Goeie en snelle service! Binnen een paar uur kreeg ik mijn code via mail binnen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 01:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vandaag ook een PS3 gekocht, 17.00 aanbieding van Bart Smit _O_
Ik moet toegeven, wat een prachtig ding _O_.. Blueray is echt om te _O_...
Prachtig, leuke aanwinst i.c.m. met een nieuwe Bravia 32" voor op de slaapkamer 8)7...
Toen ik dit kocht stond de verkoopster bij de It's echt verbaasd te kijken met open mond toen ik verteld dat dit allemaal voor de slaapkamer is 8)7.... :D

Er valt nog een hoop te ontdekken verder voor mij, en ik moet eens kijken hoe ik mijn PSP erop kan aansluiten :P Als het goed is zou ik deze als extra controller kunnen instellen geloof ik?

Trouwens, wel jammer dat ik al meteen een bug vond in de internet-browser op de PS3... De base-tag negeert hij waardoor je corrupte URL-formats kan krijgen op sommige sites :(. www.site.nl?p=page/bla wordt dus: www.site.nl/page/bla 8)7 wat dus in een 404 resulteert :/.

Iemand enig idee waar ik bugreports dus naar kan sturen? Ik kan het even niet meer vinden.... :?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
waar besteld? ik bij BS, moet hem ook echt snel hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:02:

Goeie en snelle service! Binnen een paar uur kreeg ik mijn code via mail binnen :)
Ik nomineer jouw voor de Tweaker van het jaar! Echt een keer een waardevolle toevoeging want hier hebben binnenkort veel (nieuwe) gebruikers behoefte aan. Dank, Ebay is duur vergeleken met dit.

Arx, deze moet in de startpost. 42€ voor een 50$ PSN card is cheap. (of 17€ voor 20$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Nou, ik heb 2 weken van mijn ps3 mogen genieten, nu naar blijkt is de blu ray speler kapot.

De indicaties waren er al dat er wat aan de hand was omdat Battlefield al vaker vastliep dan bij anderen.
Nu kon ik niet eens meer in het menu komen, bleef de boel al hangen. Ik heb de disc meegenomen naar een kameraad en deze daar getest. Werkte prima. Ik heb zijn disc meegenomen naar mijn huis, zelfde probleem.

Lijkt me zo klaar als een klontje, de blu ray speler in mijn ps3 is naar z'n grootje.
Daar ben ik klaar mee. Ik heb het apparaat besteld via www.bestelmaar.nl icm een vodafone telefoon abonnement. Dat wordt uitpluizen hoe dat zit met de garantie.

Of is het misschien zinvol een blu-ray reinigings set op te halen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:34:
[...]

Ik nomineer jouw voor de Tweaker van het jaar! Echt een keer een waardevolle toevoeging want hier hebben binnenkort veel (nieuwe) gebruikers behoefte aan. Dank, Ebay is duur vergeleken met dit.

Arx, deze moet in de startpost. 42€ voor een 50$ PSN card is cheap. (of 17€ voor 20$)
Geen dank! Ik was ook zeer blij eindelijk eens een PSN Card te kunnen kopen voor een fatsoenlijke prijs :)
Ik heb de links via een ander forum hoor, maar vind het wel goeie informatie om mede-Tweakers goedkoop aan PSN Cards te helpen :)
Ik moet wel zeggen dat ze er op het einde nog iets van 5 dollar bij rekenen, maar zelfs dan is het nog best voordelig.

[ Voor 54% gewijzigd door SToRM666 op 04-11-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

[...]

I 2nd that! *O*

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie deze PS3 newbie uitleggen hoe je deze dan kan spenderen?
Moet ik dan een US PSN account aan maken?
En deze kan ik dan gewoon naast mijn EU account op een en dezelfde PS3 bewaren? inclusief alle spellen die ik er vandaan haal?

Zie namelijk dat je op deze site met Paypal kan betalen en dat is zo veel makkelijker dan telkens bij me pa mekkeren om zn CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Snowwie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:37:
Nou, ik heb 2 weken van mijn ps3 mogen genieten, nu naar blijkt is de blu ray speler kapot.

De indicaties waren er al dat er wat aan de hand was omdat Battlefield al vaker vastliep dan bij anderen.
--- een vodafone telefoon abonnement. Dat wordt uitpluizen hoe dat zit met de garantie.

Of is het misschien zinvol een blu-ray reinigings set op te halen?
Mijn ps3 liep ook heletijd vast bij bad company. Maarja het is al bekend dat het spel vastloopt. ( bij mij liep hij elke dag vast, en bij een vriend nooit ). Echter heeft een complete systeem herstel de probleem aanzienlijk verminderd. :) Heb je ook een andere spel geprobeerd?

[ Voor 20% gewijzigd door FireBladeX op 04-11-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, kleine bummer hier. Ik dacht "even" de 250GB harddisk van m'n 60GB PS3 te prikken in de vanmiddag gekochte 80GB versie. Dat werkt blijkbaar niet, de PS3 ziet geen systeem software. Ga het nu nog even proberen met een USB-sticky met de 2.50 firmware er op. Heb heeeel weinig zin om hem helemaal te formatteren en weer opnieuw te beginnen :/

[Edit] Helaas kan 2.50 er niet via USB "weer" op worden gezet zonder complete format. Lekker dan!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

l00pz schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:35:Je bent niet de enigste :) Zal toch wel die interessante Dollar koers zijn. Nu maar hopen dat die niet te hoog gaat worden.
US-dollar is alweer veel te hoog. De canadese dollar is nu ook ineens weer zo'n 4% gestegen 0_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
FireBladeX schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:59:
Mijn ps3 liep ook heletijd vast bij bad company. Maarja het is al bekend dat het spel vastloopt. ( bij mij liep hij elke dag vast, en bij een vriend nooit ). Echter heeft een complete systeem herstel de probleem aanzienlijk verminderd. :) Heb je ook een andere spel geprobeerd?
Ik heb hier nog 2 andere spellen liggen die ik ff van hem geleend heb, nog niet volledig getest.
Systeem herstel kan ik proberen, ik heb verder geen bijzondere data op de HD staan. Alle ranks en punten op BF BC staan immers op de servers van EA/Ubisoft[?].

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50

Het zou een mooie toevoeging zijn voor de startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Niet vergeten; er komt nog $ 9,00 verzendkosten bij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:00
Snowwie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:20:
[...]

Ik heb hier nog 2 andere spellen liggen die ik ff van hem geleend heb, nog niet volledig getest.
Systeem herstel kan ik proberen, ik heb verder geen bijzondere data op de HD staan. Alle ranks en punten op BF BC staan immers op de servers van EA/Ubisoft[?].
Door nog een spel te testen weet je in ieder geval of het aan het spel ligt, of aan de PS3 zelf.
Na aankoop heb je een jaar garantie bij Sony. Je hebt neem ik aan een bon gekregen van bestelmaar.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:27:
[...]

Niet vergeten; er komt nog $ 9,00 verzendkosten bij O-)
De PSN Card kostte me 17,20 euro en daarbij kwam dan nog 3,91 euro. In totaal dus 21,11 euro.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:57:
Kunnen jullie deze PS3 newbie uitleggen hoe je deze dan kan spenderen?
Moet ik dan een US PSN account aan maken?
En deze kan ik dan gewoon naast mijn EU account op een en dezelfde PS3 bewaren? inclusief alle spellen die ik er vandaan haal?
Je moet inderdaad een US Account aanmaken en dat kan op dezelfde PS3. Als de downloads eenmaal bezig zijn kun je gewoon terug gaan naar je EU account en de spellen daar installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Iemand al die mediaserver al aan de gang gekregen? Ik kan dus mijn Netcenter in mijn LAN laten herkennen door mijn PS3 dan en zo o.a fotos bekijken?

Ik krijg hem niet aan de praat namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
technoaddict schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:43:
Door nog een spel te testen weet je in ieder geval of het aan het spel ligt, of aan de PS3 zelf.
Na aankoop heb je een jaar garantie bij Sony. Je hebt neem ik aan een bon gekregen van bestelmaar.nl.
Ja, factuur heb ik hier. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ariën Clay schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:19:

Toen ik dit kocht stond de verkoopster bij de It's echt verbaasd te kijken met open mond toen ik verteld dat dit allemaal voor de slaapkamer is 8)7.... :D
verkoopster + It's = :D

Ontopic; Welcome to the family! Meteen al bugs submitten? Toe maar! Ga nou maar eerst genieten van je apparaat gek 8)7

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

El_V schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:31:
[...]

waar besteld? ik bij BS, moet hem ook echt snel hebben :(
Ja ik ook bij BS, en dus vandaag bninnengehad. (Lekker met 2x 15% korting dus voor +/-49 euro)

Nu m'n vriendin maar weer eens verslaafd maken net zoals eerder bij PixelJunk Monsters :)

Is er trouwens al nieuws van de grote firmware-update waar Home ook eindelijk bij zou zitten?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
itsoutthere schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:33:
[...]

Ja ik ook bij BS, en dus vandaag bninnengehad. (Lekker met 2x 15% korting dus voor +/-49 euro)

Nu m'n vriendin maar weer eens verslaafd maken net zoals eerder bij PixelJunk Monsters :)

Is er trouwens al nieuws van de grote firmware-update waar Home ook eindelijk bij zou zitten?
Bij Bart Smit in deventer was het spel zelf standaard 55 Euro + vandaag de 15% = 46,75 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Arg, Ps3 net verplaatst naar een non-FullHD scherm. Dus normaliter houd ik mijn power knop even 2 sec in gedrukt, krijg ik 2 piepjes en wordden de video settings gereset. Alleen nu krijg ik maar 1 piepje en nog steeds zwart beeld. Hoe reset ik de video settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nog iets van usb-apparaten er in zitten? Zo ja komt dat recovery-gedoe inderdaad niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 00:26:
Heb je nog iets van usb-apparaten er in zitten? Zo ja komt dat recovery-gedoe inderdaad niet...
Niks, helemaal leeg, alleen power+hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

nudie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:27:
[...]

verkoopster + It's = :D

Ontopic; Welcome to the family! Meteen al bugs submitten? Toe maar! Ga nou maar eerst genieten van je apparaat gek 8)7
Have fun!
Tja, ik wil wel fatsoenlijk mijn site kunnen bezoeken he :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ariën Clay schreef op woensdag 05 november 2008 @ 00:57:
[...]

Tja, ik wil wel fatsoenlijk mijn site kunnen bezoeken he :P.
Site.nl van jou? :o

Okay, het is laat maar hij is wel erg flauw/slap O-)

[ Voor 11% gewijzigd door nudie op 05-11-2008 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hij doet ut weer..... *O* *O*

lekker ontopic

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy!!!
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

Geweldig!! Hartstikke bedankt!
Kan ik eindelijk WipeOut HD voor een normale prijs spelen :)

edit: Wil ik eindelijk WipeOut spelen, komt versie 2.52 uit :P

[ Voor 10% gewijzigd door Timmy!!! op 05-11-2008 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Only schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:10:
[...]

Ik heb zojuist nog paar spelletjes gekocht bij de Bart met de 15% korting:) voor 55.00 euro LBP en Farcry 2, GTA IV voor 49.95 en R&C: Quest for booty voor 14.95 en over dit alles dan nog de 15% korting, en dan betaal je rond de 46,75 voor die 2,
hoe kom je aan 2x 15% korting voor LBP? wij hebben wel van die 15% korting stickers van de BS gehad.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Chaoss schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:43:
[...]

hoe kom je aan 2x 15% korting voor LBP? wij hebben wel van die 15% korting stickers van de BS gehad.
ik heb gewoon alletwee die codes uit de nieuwsbrief ingevuld toen ik LBP op internet bestelde bij bartsmit.com.

btw. Nieuwe firmware 2.52

This time, PS3 firmware is updated to 2.52 which includes the following improvements:
  • The playback quality of some PS3 format software has been improved.
  • A text entry issue that occurs when using the on-screen keyboard, USB keyboard or Bluetooth keyboard with some PS3 format software has been addressed.
Don’t get too excited Sony PS3 users because the PS3 update to 2.52 is only a minor update to the PlayStation firmware version. Other upcoming PS3 updates are in the works so stay tuned for the latest updates on your Playstation firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:00:
Hmmm, kleine bummer hier. Ik dacht "even" de 250GB harddisk van m'n 60GB PS3 te prikken in de vanmiddag gekochte 80GB versie. Dat werkt blijkbaar niet, de PS3 ziet geen systeem software. Ga het nu nog even proberen met een USB-sticky met de 2.50 firmware er op. Heb heeeel weinig zin om hem helemaal te formatteren en weer opnieuw te beginnen :/

[Edit] Helaas kan 2.50 er niet via USB "weer" op worden gezet zonder complete format. Lekker dan!
Ik had dus precies hetzelfde probleem.

Dit is hoe ik het heb opgelost:

1. Format de USB stick naar FAT32.
2. Maak op de stick een DIR aan genaamd "PS3" en maak in deze DIR een map aan genaamd "UPDATE"
3. Download de 2.50 software en zet deze in de UPDATE DIR
4. Reboot de PS3 met de stick er in en als het scherm komt met de melding dat de systeemsoftware niet geladen kan worden druk op start en select. En dan de stappen volgen.
5. Hiermee werkte het bij wel weer. (Wel eerst mijn savegames en dergelijke gebackupped.)

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

itsoutthere schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:59:
[...]

ik heb gewoon alletwee die codes uit de nieuwsbrief ingevuld toen ik LBP op internet bestelde bij bartsmit.com.
ooh nieuwsbrief.. die krijg ik niet van BS, wij hadden gewoon van die korting sticksors in de brievenbus! ff tsjecken of ik daar ook 2 van op 1 product kan plakken... zal wel niet :P

waar bestel jij je games als ik vragen mag? want bij play.com zijn de meesten 50,- en dan nog eens verzendkosten. LBP komt zo op 56,- bij play.com

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 05-11-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dan alleen dingen uit de US shop halen? En hoe zit het met updates? Ik wee dat de Ps3 regiovrij is maar als ik uit de US updates haal voor een PAL spel, gaat dit dan goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:25
Chaoss schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:08:
[...]
LBP komt zo op 56,- bij play.com
Bij videogamesplus betaalde ik laatst 44,50 incl. verzendkosten voor LBP. (Ook voor Far Cry 2 hetzelfde bedrag)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
itsoutthere schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:59:
[...]

btw. Nieuwe firmware 2.52

This time, PS3 firmware is updated to 2.52 which includes the following improvements:
  • The playback quality of some PS3 format software has been improved.
  • A text entry issue that occurs when using the on-screen keyboard, USB keyboard or Bluetooth keyboard with some PS3 format software has been addressed.
Don’t get too excited Sony PS3 users because the PS3 update to 2.52 is only a minor update to the PlayStation firmware version. Other upcoming PS3 updates are in the works so stay tuned for the latest updates on your Playstation firmware
Ben ik de enige die zich irriteert aan de vele kleine updates? Meestal zijn ze maar zeer beperkt wat betreft impact, maar het is wel verplicht en kost je best veel tijd. Waarom niet gewoon bundelen en dan eens in de zoveel maanden releasen? Een handje vol mensen zit op zo'n kleine update te wachten, maar miljoenen mensen moeten het installeren. De wachttijd op installaties en updates gaat inmiddels in de uren zitten bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Dan zou ik toch eens investeren in breedband. Uren bezig met een kleine update? Kom op. En je kan het van verschillende kanten bekijken, ik heb 10x liever dit (periodieke updates, sommige super met leuke nieuwe functionaliteit, sommige minder spectaculair met beveiligingsupdates en onzichtbare veranderingen) als dat je een half jaar moet wachten totdat iets geüpdatet wordt. Dan is het in 1 klap misschien (ala NXE) "wow geweldig" maar moet je als puntje bij paaltje komt, langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
t3q schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:08:
[...]
Ik had dus precies hetzelfde probleem.

Dit is hoe ik het heb opgelost:

1. Format de USB stick naar FAT32.
2. Maak op de stick een DIR aan genaamd "PS3" en maak in deze DIR een map aan genaamd "UPDATE"
3. Download de 2.50 software en zet deze in de UPDATE DIR
4. Reboot de PS3 met de stick er in en als het scherm komt met de melding dat de systeemsoftware niet geladen kan worden druk op start en select. En dan de stappen volgen.
5. Hiermee werkte het bij wel weer. (Wel eerst mijn savegames en dergelijke gebackupped.)
Maar moest je toen niet alsnog alles formatteren en opnieuw er op zetten dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Brad Pitt schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:46:
[...]

Maar moest je toen niet alsnog alles formatteren en opnieuw er op zetten dan?
De nieuwe HD word wel compleet geformatteerd ja, alleen alle systeem instellingen blijven "gesaved".

Je zal wel zelf je save games en themes etc moeten opslaan.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
nudie schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:38:
Dan zou ik toch eens investeren in breedband. Uren bezig met een kleine update? Kom op. En je kan het van verschillende kanten bekijken, ik heb 10x liever dit (periodieke updates, sommige super met leuke nieuwe functionaliteit, sommige minder spectaculair met beveiligingsupdates en onzichtbare veranderingen) als dat je een half jaar moet wachten totdat iets geüpdatet wordt. Dan is het in 1 klap misschien (ala NXE) "wow geweldig" maar moet je als puntje bij paaltje komt, langer wachten.
Genoemde uren zijn cumulatief natuurlijk. Een update duurt denk ik 10 - 15 minuten of zo. Al die updates die ik tot nu toe heb meegemaakt voegen gewoon heel weinig toe, op drie updates na:
- de store update
- de ingame crossbar update
- de trophy update

Ze hadden mijnsinziens prima de updates tijdens deze rondes kunnen toevoegen. Behalve voor noodpatches is het echt overkill om zo vaak een update uit te brengen. Dan kan je inderdaad beter eens in het half jaar updaten of maximaal eens per kwartaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zwembroek schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:35:
[...]

Bij videogamesplus betaalde ik laatst 44,50 incl. verzendkosten voor LBP. (Ook voor Far Cry 2 hetzelfde bedrag)
dat klinkt al beter jah! :P want voor 55,- koop je LBP ook in nl :P

is er alnge elvertijd bij videogamesplus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 17:43

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

SeamusXanthus schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:36:
[...]

Ben ik de enige die zich irriteert aan de vele kleine updates? Meestal zijn ze maar zeer beperkt wat betreft impact, maar het is wel verplicht en kost je best veel tijd. Waarom niet gewoon bundelen en dan eens in de zoveel maanden releasen? Een handje vol mensen zit op zo'n kleine update te wachten, maar miljoenen mensen moeten het installeren. De wachttijd op installaties en updates gaat inmiddels in de uren zitten bij mij.
Snap niet wat er zo vervelend is aan updaten... Ik ben juist blij dat ze vaak nieuwe software brengen om sommige vervelende bugs te verhelpen. En ook is het logisch dat ze vaak security dingen uitbrengen, omdat ze niet willen dat iedereen de PS3 massaal gaan hacken, en daardoor (game) verkopen gaan missen.

Af en toe is het wel vervelend als je even snel iets online wilt spelen. Maar als je toch niet online gaat om ff te spelen kun je de update ook gewoon negeren...

Ik blijf het een goede service vinden en hoop dat Sony er gewoon mee doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:36:
[...]
Soms worden er ook updates uitgebracht om problemen met bepaalde games te verhelpen, Sony is het gewoon aan de developers én de gamers verplicht om te zorgen dat hun spanking new game vloeiend loopt. Niets is zo frustrerend als een nieuwe game die niet goed werkt, money down the drain.

Niemand heeft zin om maanden te wachten tot er dan eindelijk een update vrijkomt waar hun game in gepatched word. Niet alle problemen kunnen verholpen door patches van de developers soms moet Sony ook iets aanpassen in de PS3 OS voordat het goed loopt.

Als ik lees dat er een nieuwe patch is dan download ik hem vaak op een stick en dan instaleer ik hem, via pc gaat het sneller voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:43:
[...]

Ik heb geen 2x 15% gehad op LBP, hij was 55 in de winkel + 15% korting van BS = 46,75 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
SeamusXanthus schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:07:
[...]

Genoemde uren zijn cumulatief natuurlijk. Een update duurt denk ik 10 - 15 minuten of zo. Al die updates die ik tot nu toe heb meegemaakt voegen gewoon heel weinig toe, op drie updates na:
- de store update
- de trophy update

Ze hadden mijnsinziens prima de updates tijdens deze rondes kunnen toevoegen. Behalve voor noodpatches is het echt overkill om zo vaak een update uit te brengen. Dan kan je inderdaad beter eens in het half jaar updaten of maximaal eens per kwartaal.
Of je zet hem aan voordat je gaat gamen en doet ondertussen je dingetje (lunch, douchen) zoals elk logisch nadenkend persoon..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Only schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:28:
[...]

Ik heb geen 2x 15% gehad op LBP, hij was 55 in de winkel + 15% korting van BS = 46,75 :)
nette rpijs dan! hij stond hier int foldertje gewoon voor 64,99 :/ balen dat die prijzen per Bs filiaal verschillend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
itsoutthere schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:33:
[...]

dan krijg ik hem hopelijk ook vandaag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
nudie schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:31:
[...]

Of je zet hem aan voordat je gaat gamen en doet ondertussen je dingetje (lunch, douchen) zoals elk logisch nadenkend persoon..?
Ja want ik weet, net als elk logisch nadenkend persoon, 15 minuten van te voren wanneer ik zin heb om te gamen.

Ik heb geen probleem met updates maar met de manier waarop. Stel dat Windows XP een update uit brengt (om de twee weken) die je internet verbinding onbruikbaar maakt tot je upgrade. Jullie zouden dat dus allemaal prima vinden. Tenslotte is het goede service, en elk weldenkend persoon gaat even douchen voordat hij achter zijn PC kruipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SeamusXanthus schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:07:
[...]

- de store update
- de trophy update

Wees blij dat er updates zijn, ze kunnen nooit iedereen tevreden houden. De een wil wekelijkse updates, de ander (jij bv) wil ze minder vaak. Belangrijkste is dat ze er in ieder geval mee bezig zijn :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:38:
[...]

Ik heb geen probleem met updates maar met de manier waarop. Stel dat Windows XP een update uit brengt (om de twee weken) die je internet verbinding onbruikbaar maakt tot je upgrade. Jullie zouden dat dus allemaal prima vinden. Tenslotte is het goede service, en elk weldenkend persoon gaat even douchen voordat hij achter zijn PC kruipt.
Touché, op dat punt heb je gelijk. Als je een 'impulsieve' gamer bent dan heb je dat probleem, ik heb er geen problemen mee. Als ik de PS3 aanzet en hij moet updaten dan kijk ik even TV, meestal heb ik de OS update al op die usb stick dus het downloaden hoef ik niet op te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liever zoveel mogelijk updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TC: End War was ook binnen bij dimension plus zag ik, maar is dat wat?

Ben nog niet aan de demo toegekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:32:
TC: End War was ook binnen bij dimension plus zag ik, maar is dat wat?

Ben nog niet aan de demo toegekomen...
Speciaal voor jou :) http://www.gametrailers.com/player/42331.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Lekker, ik kan mijn code niet incasseren. Hij herkent het als 20 dollar maar daarna krijg ik een nogal generieke foutmelding dat hij het geld niet kan toevoegen. "The funds could not be added to your wallet"
Kan ook alleen maar een paar meldingen van anderen vinden dat ze hetzelfde probleem hebben, maar geen oplossing. Lekker dan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy!!!
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Shiver23 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:53:
[...]

Lekker, ik kan mijn code niet incasseren. Hij herkent het als 20 dollar maar daarna krijg ik een nogal generieke foutmelding dat hij het geld niet kan toevoegen. "The funds could not be added to your wallet"
Kan ook alleen maar een paar meldingen van anderen vinden dat ze hetzelfde probleem hebben, maar geen oplossing. Lekker dan.
Wel via de US Playstation Store gedaan??
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.