Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 71.313 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:53:
[...]

Lekker, ik kan mijn code niet incasseren. Hij herkent het als 20 dollar maar daarna krijg ik een nogal generieke foutmelding dat hij het geld niet kan toevoegen. "The funds could not be added to your wallet"
Kan ook alleen maar een paar meldingen van anderen vinden dat ze hetzelfde probleem hebben, maar geen oplossing. Lekker dan.
Hhm vreemd! Zouden ze het onmogelijk hebben gemaakt om je US account op te waarderen vanuit Europa? Lijkt me niet logisch.

Een tijdje geleden is het me nog gelukt, zonder problemen. Weet je zeker dat je het US account was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:55:
[...]

Hhm vreemd! Zouden ze het onmogelijk hebben gemaakt om je US account op te waarderen vanuit Europa? Lijkt me niet logisch.

Een tijdje geleden is het me nog gelukt, zonder problemen. Weet je zeker dat je het US account was?
Ja, dat weet ik zeker. Zal die jongens waar het gekocht eens eerst mailen. Misschien moeten ze nog iets doorgeven aan Sony en is dat niet goed gegaan. :? Weet het anders ook niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist ook besteld.
Kreeg de code na een kwartier al binnen :).

Code werkt bij mij gewoon btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gelukkig reageren ze erg snel daar. Nog een paar keer geprobeerd, maar het werkt echt niet. Hij gaat nu terug naar een andere code voor me regelen. Vaag is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
SToRM666 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:02:
Zojuist eindelijk een US PSN Card weten te bemachtigen via deze site:

http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2382
http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2383

Goeie en snelle service! Binnen een paar uur kreeg ik mijn code via mail binnen :)
Moet je ook shipping costs betalen? Het lijkt er wel op als ik het probeer namelijk maar dat is toch raar?Die code krijg je via mail..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
so the fuck wat is LBP een vet spel zeg...

mogelijkheden zijn eindeloos en niet normaal wat er nu al voor mooie creaties te spelen zijn.. ik dacht ik ga fftjes kijken. nu is het 3 uur later!

alleen hoe kun je bepalen of je een map met 4 spelers joined of gaat dit niet? sommige dingetjes zijn af en toe nog een beetje onduidelijk maar dit komt hopelijk nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

El_V schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:43:
alleen hoe kun je bepalen of je een map met 4 spelers joined of gaat dit niet? sommige dingetjes zijn af en toe nog een beetje onduidelijk maar dit komt hopelijk nog wel
Dat weet ik ook niet precies. Ik zat op een gegeven moment met 1 andere gast in een level, toen kwamen er 2 bij, maar die konden pas spelen als wij het level af hadden. Toen 1 van die 2 weg ging kreeg ik de vraag of we mee wilden (en zo met 3 verder gingen) of niet.

Maar hoe je precies kunt zoeken op levels waar 3 mensen in zitten en jij de 4e zou worden weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het een te briljant spel is. Ik lig de hele tijd dubbel op de bank van het lachen... :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
P.E.No.1 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:12:
[...]

Moet je ook shipping costs betalen? Het lijkt er wel op als ik het probeer namelijk maar dat is toch raar?Die code krijg je via mail..
Ik had dat dus ook als opmerking bij mijn bestelling geplaatst en ik kreeg dit als uitleg:
The shipping price is Handling charge and taxes, as we have to get these from a store and pay NY Sales tax on top of the price.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:50:
[...]
Ik had dat dus ook als opmerking bij mijn bestelling geplaatst en ik kreeg dit als uitleg:
[NY sales tax blabla.]
Nou dat is niet helemaal de waarheid denk ik, sales tax is in NY zo'n 8,5% voor een 50$ PSN card zou dat dus iets meer dan 4$ worden. Voor een 20$ card nog minder dan 2$ dus.
swopdark schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:00:
[...]

Wat heb jij een zieke avatar zeg... ik kan men ogen er niet vanaf houden en ik krijg er pijn van in men vinger!
Leuk he? Ik vond hem zelf ook wel geslaagd. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SToRM666 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:50:
[...]

[...]
Gewoon transactiekosten voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik wil de harde schijf upgraden van m'n PS3, maar het word mij niet echt duidelijk of er nu een limiet zit aan de grootte van harde schijf. Op de ene site lees je dat de PS3 harde schijven ondersteund tot 250GB, op andere sites lees je weer dat er geen limiet is. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had er zelf een aanhangen van 750 Gb (zware overkill idd, kheb hem nu terug vervangen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Je hebt het over aanhangen, bedoel je daarmee een externe harde schijf? Want ik bedoelde eigenlijk de interne harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:20
reuzekind schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:46:
Ik wil de harde schijf upgraden van m'n PS3, maar het word mij niet echt duidelijk of er nu een limiet zit aan de grootte van harde schijf. Op de ene site lees je dat de PS3 harde schijven ondersteund tot 250GB, op andere sites lees je weer dat er geen limiet is. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
Volgens mij kan je elke 2,5" 5400rpm schijf er in stoppen. 7200rpm wordt afgeraden i.v.m. meer hitte productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reuzekind schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:51:
Je hebt het over aanhangen, bedoel je daarmee een externe harde schijf? Want ik bedoelde eigenlijk de interne harde schijf.
Ik gebruikte een Hard Drive Extender. Khad simpelweg een 750Gb externe via e-sata -> sata als interne van m'n ps3 gebruikt. Dus nee niet als externe, maar als interne (ookal staat ie extern :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net de mededeling dat er een software update is die gedownload moet worden. Net gedaan maar het is me niet echt duidelijk wat er nu gewijzigd is. Iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:35:
Ik krijg net de mededeling dat er een software update is die gedownload moet worden. Net gedaan maar het is me niet echt duidelijk wat er nu gewijzigd is. Iemand een idee :?
* The playback quality of some PS3 format software has been improved.
* A text entry issue that occurs when using the on-screen keyboard, USB keyboard or Bluetooth keyboard with some PS3 format software has been addressed.
Niet echt noemenswaardig dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thnx! Vond het dan nog lang duren voor zo'n onbenullige download.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
ik wordt gewoon gelukkig als ik mn sackboy zie!!

iemand enig idee hoe je de volgende trophies kunt behalen:
Trendsetter (Hidden)
Place a sticker or a decoration on another player’s sackperson
Secret Stickerist (Hidden)
Unlock the race in First Steps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update Available Firmware 2.52 :)
edit: hmm was dus weer eens te laat |:(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja beetje onzinnige update dus. Moest ik daar voor een kwartier wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mja, cumulatieve updates he... dus hele zwikje iedere keer compleet downloaden incl alle patches tot nu toe.

Maar goed, voordat je stopt met gamen even aanzetten en de PS3 vertellen dat ie na het installeren uit moet gaan, problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Ik heb net een code ontvangen voor de Killzone 2 beta, het lijkt echter nogal beperkt te zijn helaas.
We understand everyone has a busy schedule and would like to thak you for your participation. Wednesday and Thursday nights from 8 PM to 10 PM PT will be out scheduled evenings of play. During this time we ask all beta invitees to participate in online testing as we try and get as many people as possible online.

When the event night is over, we encourage you to play together with a group of participants in this test. There are a variety of options for you to try out. We would appreciate it if you would report your feedback to the developers.
Ik hoop dat ik er aan denk om te spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Gisteravond ook met de KZ2 beta bezig geweest en ik moet toegeven dat ik me er best aardig mee vermaakt heb. Het verbaasde me vooral hoe soepel de online gameplay verloopt (en dat voor een beta). Binnen no time ben je op een server ingelogd en zit je direct middenin de actie. In het online menu is de mogelijkheid je friendslist te laten zien en evt te iemand te joinen. Overigens ook geen last gehad van lag tot nu toe (16vs16). Ook over het map design is goed nagedacht; meerdere grote ruimtes zijn middels verschillende sluiproutes met elkaar verbonden en dat leverde zo hier en daar best intense shootouts op. Positief vind ik ook dat je meerdere speltypes per game speelt. Weet niet precies hoe de speltypes nu heten, maar bv na een potje domination ga je direct over in een potje VIP zonder dat je tussentijds terug gaat naar de lobby en je dus niet steeds naar een menuscherm zit te staren. Grafisch ziet het er gewoon goed uit, niet mindblowing imho maar de grimmige sfeer is wel typisch voor Killzone. Grote kans dat de single player er een stuk beter uitziet.

Ben er alleen nog niet uit of dit nu de zoveelste generieke shooter is, maar vermakelijk vind ik 'm wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 09:46
Gisteren RFOM uitgespeeld, best lastig nog dat laatste level, maar dat mag ook wel.

Daarna dacht ik, ik begin opnieuw en dan op het moeilijke level, dat is ook echt moeilijk, ik was al blij dat ik het eerste checkpoint gehaald had, op normaal "wandel" je er door heen, eens kijken hoe ver ik kom op moeilijk.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 18:06
Rival24 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 00:24:
Ik heb net een code ontvangen voor de Killzone 2 beta, het lijkt echter nogal beperkt te zijn helaas.

[...]

Ik hoop dat ik er aan denk om te spelen :X
Lucky bastard :) Ben je een Beta tester, of heb je deze code ontvangen nadat je de Killzone 2 MP Theme hebt gedownload??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:48
Ik zit er over te denken om wat extra controllers te kopen voor lbp te spelen. Ik wil sowieso één orginele dual shock extra maar die andere 2 extra controllers kunnen ook gewoon sixaxis zijn. Dan heb ik er 4.

Heb ik eigenlijk 2 vragen.

- Waar kan ik in NL voor een schappelijke prijs een controller kopen? Heb al zitten zoeken met google maar vind de prijzen best hoog. Wil niet in het buitenland kopen.
- Kan ik ook imitatie controllers gebruiken? Ik meen ergens gelezen te hebben dat de logitech controllers niet met lbp werken? Orginele sixaxis zijn ook nog best duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:54

Phydomir

Dennis

wiene schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:23:
- Waar kan ik in NL voor een schappelijke prijs een controller kopen? Heb al zitten zoeken met google maar vind de prijzen best hoog. Wil niet in het buitenland kopen.
- Kan ik ook imitatie controllers gebruiken? Ik meen ergens gelezen te hebben dat de logitech controllers niet met lbp werken? Orginele sixaxis zijn ook nog best duur.
1: Succes ermee. Prijzen in Nederland zijn echt belachelijk. Gewoon even op eBay kijken en uit Engeland een DS3 halen.
2: Meeste 3rd party controller zullen toch wel overal mee moeten werken. Volgens mij moeten die fabrikanten een overeenkomst sluiten met Sony voordat ze iets voor de PS3 mogen maken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Svennie schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:25:
Gisteren RFOM uitgespeeld, best lastig nog dat laatste level, maar dat mag ook wel.

Daarna dacht ik, ik begin opnieuw en dan op het moeilijke level, dat is ook echt moeilijk, ik was al blij dat ik het eerste checkpoint gehaald had, op normaal "wandel" je er door heen, eens kijken hoe ver ik kom op moeilijk.
Yup is inderdaad best een groot verschil per "difficulty setting". daar heb ik me ook al eens over verbaasd. Ik speel het meestal coop, en dan komt mijn mede speler meestal niet langs het begin waar die chimera op de 1e verdieping staat en jij op dat plein bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

tiguan schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:52:
[...]

Volgens mij kan je elke 2,5" 5400rpm schijf er in stoppen. 7200rpm wordt afgeraden i.v.m. meer hitte productie.
Dat dacht ik dus ook.
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:57:
[...]

Ik gebruikte een Hard Drive Extender. Khad simpelweg een 750Gb externe via e-sata -> sata als interne van m'n ps3 gebruikt. Dus nee niet als externe, maar als interne (ookal staat ie extern :+ )
Ok duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

l00pz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:59:
[...]

Lucky bastard :) Ben je een Beta tester, of heb je deze code ontvangen nadat je de Killzone 2 MP Theme hebt gedownload??
Hm nee ik zeker geen theme gedownload. Ik weet eerlijk gezegd niet waarom ik deze code heb gekregen, het zou namelijk best kunnen dat ik me ergens heb aangemeld voor een code (zoals ik dat bij zoveel games doe eigenlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

reuzekind schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:46:
Ik heb er een 320GB inzitten. Maar het maakt niet uit hoe groot, als ie maar 2,5" en 5400 RPM is.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
EgoPro schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:41:
[...]

Yup is inderdaad best een groot verschil per "difficulty setting". daar heb ik me ook al eens over verbaasd. Ik speel het meestal coop, en dan komt mijn mede speler meestal niet langs het begin waar die chimera op de 1e verdieping staat en jij op dat plein bent.
qua difficulty setting had er idd 1 tussen mogen zitten, maakt de uitdaging wel groter.

De persoon waar ik co-op mee speel had daar in het begin ook moeite mee, maar hij heeft het snel opgepikt, het speelt wel lekker met zijn 2en, een stalker is met zijn 2en toch wat makkelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 06-11-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Shiverzz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:26:
Gisteravond ook met de KZ2 beta bezig geweest en ik moet toegeven dat ik me er best aardig mee vermaakt heb. Het verbaasde me vooral hoe soepel de online gameplay verloopt (en dat voor een beta). Binnen no time ben je op een server ingelogd en zit je direct middenin de actie. In het online menu is de mogelijkheid je friendslist te laten zien en evt te iemand te joinen. Overigens ook geen last gehad van lag tot nu toe (16vs16). Ook over het map design is goed nagedacht; meerdere grote ruimtes zijn middels verschillende sluiproutes met elkaar verbonden en dat leverde zo hier en daar best intense shootouts op. Positief vind ik ook dat je meerdere speltypes per game speelt. Weet niet precies hoe de speltypes nu heten, maar bv na een potje domination ga je direct over in een potje VIP zonder dat je tussentijds terug gaat naar de lobby en je dus niet steeds naar een menuscherm zit te staren. Grafisch ziet het er gewoon goed uit, niet mindblowing imho maar de grimmige sfeer is wel typisch voor Killzone. Grote kans dat de single player er een stuk beter uitziet.

Ben er alleen nog niet uit of dit nu de zoveelste generieke shooter is, maar vermakelijk vind ik 'm wel.
Yep, ik heb gisteren ook een paar potjes van de beta gespeeld. Het ziet er goed uit en loopt prima met grote groepen. Dat van het overgaan qua speltypes was inderdaad leuk, geen downtime en direct door gaan tussen 'assassination', 'search & destroy' etc.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

t3q schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:40:
[...]

als ie maar 2,5" en 5400 RPM is.
Nee hoor kunnen ook andere toerentallen in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40
Word overigens niet aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

wiene schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:23:
Ik zit er over te denken om wat extra controllers te kopen voor lbp te spelen. Ik wil sowieso één orginele dual shock extra maar die andere 2 extra controllers kunnen ook gewoon sixaxis zijn. Dan heb ik er 4.

Heb ik eigenlijk 2 vragen.

Ik zou toch het buitenland overwegen, snap niet waarom je dat niet zou willen.

Video game plus voor 43 euro inclusief verzenden.

Yesasia voor 48 euro inclusief verzenden.

3 busy men(ebay) voor 46 euro inclusief verzenden.

Je moet het zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Sandyman538 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:51:
[...]

Ik zou toch het buitenland overwegen, snap niet waarom je dat niet zou willen.

Video game plus voor 43 euro inclusief verzenden.

Yesasia voor 48 euro inclusief verzenden.

3 busy men(ebay) voor 46 euro inclusief verzenden.

Je moet het zelf weten :)
Ik snap het ook niet . 8)7 Als je ziet dat het op veel games zo'n 20 euro scheelt, snap ik zelfs niet dat er hier nog games in de winkels verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:02:
[...]
Ik snap het ook niet . 8)7 Als je ziet dat het op veel games zo'n 20 euro scheelt, snap ik zelfs niet dat er hier nog games in de winkels verkocht worden.
Als je ooit een game bij play.com hebt gekocht, dan weet je waarom: je loopt in NL naar de winkel, haalt de game, gaat naar huis en gaat gamen.

Wanneer het niet boeit wanneer je de game ontvangt, tuurlijk dan is het buitenland beter.

--------------------
Overigens erger ik me meer en meer aan het ge-OH over winkels, leveringen e.d. in deze thread. Het is nl. niet het 'koop X ervarigen topic' maar het PS3 ervaringen topic.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
EfBe schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:19:
[...]

Als je ooit een game bij play.com hebt gekocht, dan weet je waarom:
Heb ik al meerdere keren gedaan en tot nu toe geen klagen. Maar je moet er idd een paar dagen op wachten.
je loopt in NL naar de winkel, haalt de game, gaat naar huis en gaat gamen.
Tja, als dat voor jou 20 euro waard is..........
Of je hebt misschien geld te veel, in dat geval zou ik ook naar de winkel gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:30:
Maar je moet er idd een paar dagen op wachten.
Ik wacht nu bijna een maand op een paar films. Worden nu dan ook opnieuw gestuurd. Een wachttijd van een x-aantal weken is bij Play echt geen uitzondering hoor.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Brad Pitt schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:57:
[...]

Ik wacht nu bijna een maand op een paar films. Worden nu dan ook opnieuw gestuurd. Een wachttijd van een x-aantal weken is bij Play echt geen uitzondering hoor.
Dat verschilt echt. Heb een aantal games besteld en die waren wel snel binnen. Buzz bv was er binnen 4 dagen.
Tis dus niet allemaal drama :D

[ Voor 3% gewijzigd door HoefMeistert op 06-11-2008 14:00 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:02:
[...]

In mijn vriendenkring gebruiken veel mensen bijvoorbeeld een ANWB pasje om 10% korting te krijgen bij de Freerecordshop. Ook hebben sommige zo'n Power Unlimited pasje met 7,50 € korting. Dat maakt het prijsverschil al weer aanzienlijk kleiner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

En dat is nou juist het probleem :P Je moet altijd maar afwachten hoe lang het gaat duren bij play.com.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play.com is niet een goede vergelijking. Veel pakketten raken zoek of zijn weken vertraagd, en de prijzen bij play.com liggen vaak maar een paar euro onder de winkelprijzen hier.

VGP is wel in opkomst, meestal betekend dat het niet lang meer duurt voordat de prijzen stijgen. Gamehubs was eerst een hele basic site met bizar lage prijzen, nu zie je steeds vaker dat prijzen boven de 40 liggen. Dat was toen ik er voor het eerst bestelde nog nooit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb ik al meerdere keren gedaan en tot nu toe geen klagen. Maar je moet er idd een paar dagen op wachten.

[...]

Of je hebt misschien geld te veel, in dat geval zou ik ook naar de winkel gaan :+
Dat heeft niets te maken met geld te veel. Alsof het 'elitair' is om je games gewoon in het binnenland te kopen. 8)7

Zo duur zijn ze nu ook weer niet. Ik heb nog geen enkele game online gekocht en dat lukt prima. Een beetje geduld, zelfbeheersing en vooral niet elke game kopen die verschijnt wil al een heel eind helpen.

Als je gewoon erg selectief bent en alleen de echte topgames koopt, die je aanvult met wat platinum/budget games, dan kan het prima. Stel, er komen twee topgames tegelijk uit. Dan koop je er bvb één en wacht je tot de andere in de budgetbak ligt (je kan ze toch niet beiden tegelijk spelen).
Indien je daar naast nog een beetje een leven hebt, dan merk je snel genoeg dat je met al je gametijd gemakkelijk kan volstaan met 1-2 topgames. (en dan bedoel ik 9+/90/A+ games)

Bovendien kan je nog steeds lenen en uitwisselen met vrienden (heerlijk die consoles, geen serial keys of wat dan ook, je kan gemakkelijk schijfjes uitwisselen). Zo speel je al snel 2x zoveel games als wat je werkelijk zelf bezit.

Ik geef een voorbeeld: waarom zou je in hemelsnaam bvb Saints Row 2 willen kopen. Als je geld uitgeeft, doe het dan goed en koop GTA IV. SR2 is op alle punten slechter, cheesy, voelt meer budget aan, koop dan het origineel waar duidelijk meer moeite in gestoken is. Dat soort tweederangsgames kopen is duidelijk omdat je echt alles wil spelen waar ook maar iets van media-aandacht naar toe gaat.

Ik heb in elk geval voor mezelf een houding ontwikkeld waardoor gamen evenveel voldoening schenkt, echt niet duur is, en ik gewoon de bartsmit kan binnenwandelen. Hoef ik niet online geld over te schrijven of te wachten. Over the counter ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:23:
Play.com is niet een goede vergelijking. Veel pakketten raken zoek of zijn weken vertraagd, en de prijzen bij play.com liggen vaak maar een paar euro onder de winkelprijzen hier.

VGP is wel in opkomst, meestal betekend dat het niet lang meer duurt voordat de prijzen stijgen. Gamehubs was eerst een hele basic site met bizar lage prijzen, nu zie je steeds vaker dat prijzen boven de 40 liggen. Dat was toen ik er voor het eerst bestelde nog nooit zo.
Dat is dan toch de schuld van de engelse post en niet van Play?

Van VGP heb ik gisteren een mail gekregen dat Resistance 2 verzonden was, ben eens benieuwd hoe lang dat dan gaat duren, want dat was m'n eerste bestelling daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer Stewie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:47:
Heb sinds vandaag ook een PS3.
PS3 80GB + DS3 + Motorstorm 2 + Resistance Fall of Men + James bond game voor 360€ bij Bart Smit (België).
Ze wilden LBP pack niet preorderen ofzo, maar ik wou toch motorstorm 2 en LBP, moet dus enkel LBP nog zien te scoren dit weekend.

In de carrefour was overal reclame van LBP, maar het spel lag nog niet in de winkel.

In de mediamarkt in Hasselt had je nog 2 mooie acties:
PS3 40 gb + 2 sixasis controller + Fifa street 3 en 2 Ratchet & Clank spellen voor 399€
PS3 80 GB + 2 x DS3 + nieuwe Ratchet & Clank ook voor 399.
Welke Bart Smit, eentje in Hasselt? Welke precies?

Mij vertelden ze aan telefoon dat er een promotie was van €375 voor de PS3 40GB + extra dualshock controller + ratchet & clank (een van de oudere) + little big planet (als keuzespel) voor €379 euro.

Dan lijkt me jouw deal van €360 voor een PS3 80GB + extra dualshock (1 dualshock zit al in de doos, he?) + ak die games.. wel een betere deal!?

Ik zou dus graag dezelfde deal krijgen bij BartSmit en dan koop ik LBP wel apart erbij ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als ik films of games speel met geluid in Dolby Digital formaat, krijg ik tikken in het geluid. Als ik gewoon films via mijn laptop afspeel, heb ik er geen last van.

Setup: PS3 -> optische kabel -> receiver --> speakers

Het vreemde is dat ik bij PCM of DTS geen probleem heb met het geluid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:30:
[...]

Van VGP heb ik gisteren een mail gekregen dat Resistance 2 verzonden was, ben eens benieuwd hoe lang dat dan gaat duren, want dat was m'n eerste bestelling daar.
Van VGP duurt bij mij alles 4-5 werkdagen... Best snel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

t3q schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:40:
[...]

Ik heb er een 320GB inzitten. Maar het maakt niet uit hoe groot, als ie maar 2,5" en 5400 RPM is.
Ok, dat is mooi. Dan weet ik dus dat dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:25:
[...]

Dat heeft niets te maken met geld te veel. Alsof het 'elitair' is om je games gewoon in het binnenland te kopen. 8)7

Zo duur zijn ze nu ook weer niet. Ik heb nog geen enkele game online gekocht en dat lukt prima. Een beetje geduld, zelfbeheersing en vooral niet elke game kopen die verschijnt wil al een heel eind helpen.

Als je gewoon erg selectief bent en alleen de echte topgames koopt, die je aanvult met wat platinum/budget games, dan kan het prima.
Of je koopt ze in het buitenland voor een mooie prijs en verkoopt ze hier na een tijdje weer door voor ongeveer hetzelfde bedrag. De prijzen in Nederland zijn de laatste tijd wel behoorlijk aan het zakken en de Euro wordt weer minder waard, dus het wordt steeds minder interessant helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:30:
[...]

In feite wel ja, toch is het dom om een internationaal opererende webwinkel te vestigen in een land met de slechtste postdiensten van de hele westerse wereld. Onderdeel van je ondernemingsplan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Speaking of prices; GTAIV is nu weer in stock bij Play, maar dan voor €55 ipv de 35 waar ik hem een week geleden voor heb besteld. En zeg nou zelf, 20 euro is toch best een leuke meevaller.

Gisteren mijn eerste PS3 crash gehad. Ik was net klaar met een potje NHL'09 (demo) en daarna toont hij wat plaatjes met tekst, echter je moet er wel handmatig doorheen klikken, dus ik ging ervan uit dat er even niks van de HDD werd geladen en drukte gewoon de PS knop in. Resultaat 3 korte piepjes, beeld zwart en alles muurvast (controller en PS bleven dus wel aan staan). Na hard uitzetten wel alles weer ok en gewoon door kunnen spelen. Schrok wel even, crashes is wel het laatste wat ik op mijn console wil hebben. Ik had met mijn GameCube weleens problemen dat hij een DVD (vooral NFS:U2) niet goed kon lezen en dan hoorde je een reeks van harde tikken, alsof de laser door de Cube werd geramd, en dat werkte verlammend. Elke keer als je zo'n tik hoorde was het "ohgodohgodohgod niet weer hé...". Hopelijk krijg ik dat niet met de PS.

Voor de rest nog steeds happy met alles, zelfs de controller begint goed in de hand te liggen (was niet zo'n fan van de DS), en zelfs op mijn CRT (nog even) ziet alles er best ok uit.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:15:
[...]

In feite wel ja, toch is het dom om een internationaal opererende webwinkel te vestigen in een land met de slechtste postdiensten van de hele westerse wereld. Onderdeel van je ondernemingsplan....
Ze zitten op Jersey. Ze kunnen beter de postzakken via Frankrijk versturen indd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
[...]
Ik heb andere ervaringen. Ook met andere winkels via internet, die veelal sneller leverden, maar waar je toch een week op een game moet wachten. Als je NU wilt gamen, dan zul je dus naar de winkel moeten.
[...]
Mwah, bij de bartsmit hier bij de pier is iedere game 59 euro, en dat vind ik niet duur, want richtprijs is toch een tientje hoger. Tuurlijk, als ik een game via internet koop ben ik wellicht een paar euro goedkoper uit, maar ach... zoveel games koop ik niet.

verder vergeet je dat sommige games online mogelijkheden hebben en ik wil per se europese online mogelijkheden, ik ga echt niet het risico lopen om bv R2 te kopen nu in canada en dan zometeen niet op EU servers kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:03
EfBe schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:47:
Mwah, bij de bartsmit hier bij de pier is iedere game 59 euro, en dat vind ik niet duur, want richtprijs is toch een tientje hoger. Tuurlijk, als ik een game via internet koop ben ik wellicht een paar euro goedkoper uit, maar ach... zoveel games koop ik niet.

verder vergeet je dat sommige games online mogelijkheden hebben en ik wil per se europese online mogelijkheden, ik ga echt niet het risico lopen om bv R2 te kopen nu in canada en dan zometeen niet op EU servers kunnen inloggen.
Dit vind ik ook helemaal :) Vooral bij dynabyte zijn meesten spellen ~55,- € . Tja voor €15,- al die moeite met paypal en uit het buiteland, waar je nooit zeker bent van Multiplayer regio's ( vooral online + DLC ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
FireBladeX schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:05:
[...]

Dit vind ik ook helemaal :) Vooral bij dynabyte zijn meesten spellen ~55,- € . Tja voor €15,- al die moeite met paypal en uit het buiteland, waar je nooit zeker bent van Multiplayer regio's ( vooral online + DLC ).
Nu ja, ieder zijn mening natuurlijk ;) Maar 15 euro (soms nog meer) per vind ik toch veel, 3 games bestellen en je hebt er 1 gratis. En moeite kost het niet, integendeel, je moet zelfs je huis niet uit. En dat van die multiplayer regios, dat is iets dat je eventueel voordien al kan opzoeken op internet. R2 bv kan je op alle servers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Jumpman schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:49:
[...]

Hoe was de prijs opbouw bij deze set?

Heeft iemand al wat geleverd gekregen met twee keer de 15% coupons op één artikel?
Sorry voor late reactie, maar...

Eerst even gevraagd naar een actie-pakket met LBP, maar die was er niet.

Hij had nog een 40GB staan, zonder doos (maar wel ongebruikt).

Ik dus een beetje aan de praat met die man, niet te geinteresseerd...

Uiteindelijk dus voor 350 het hele pakket meegekregen, prijsopbouw is mij onbekend... maar er zit wel een DS3 + HDMI + 3 games bij... ik vind het best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo laten we nu Bart Smit maar even begraven, fijn dat iedereen voordelig een PS3 heeft kunnen krijgen.
Voor de PC gamers (van vroeger) die nog steeds graag met toetsenbord en muis gamen even interessant.

Ik wil zelf ook weer lekker kunnen muizen vanwege het feit dat je makkelijker richt. Nu zijn er op dit moment 2 keuzes:
  • 80$ Splitfish FragFX; een combi van een halve controller verbonden aan een muis met als extra de welbekende rondje-kruisje-vierkantje-driehoekje toetsen.
.
  • 70€ Farmer XFPS Rateup Adapter: via USB sluit je de dongle aan en je zorgt dat hij als controller 1 herkend wordt, daarna steekt u de muis en tobo in de usb-poorten op de adaptor en GO!
De tweede optie bied meer dat PC gevoel maar is natuurlijk niet te spelen op de bank.

Ik heb gebeld met de Splitfish support in Canada en ze hadden gehoopt op een holidayrelease, helaas moet er nog veel gebeuren voordat de V2.0 klaar is dus -> Q1 2009. Of u koopt voor een bizar bedrag een V1 van Ebay. Er was een een Nederlandse webwinkel die de eerste versie ook verkocht maar ik kan hem niet meer vinden.

Er schijnt nog iets op de markt te zijn dat XIM 360 heet maar dat werkt overdreven onhandig ism PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bij mij geeft zo'n muis tobo combi toch een beetje het gevoel van oneerlijke concurrentie online. Als iedereen met controller speelt heb je gelijke kansen in een shooter, ga je daar een fragFX of iets dergelijks voor gebruiken ben je significant in het voordeel, wat ik jammer vind. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
dialMforMike schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:22:
[...]
Gisteren mijn eerste PS3 crash gehad. Ik was net klaar met een potje NHL'09 (demo) en daarna toont hij wat plaatjes met tekst, echter je moet er wel handmatig doorheen klikken, dus ik ging ervan uit dat er even niks van de HDD werd geladen en drukte gewoon de PS knop in. Resultaat 3 korte piepjes, beeld zwart en alles muurvast (controller en PS bleven dus wel aan staan). Na hard uitzetten wel alles weer ok en gewoon door kunnen spelen. Schrok wel even, crashes is wel het laatste wat ik op mijn console wil hebben. Ik had met mijn GameCube weleens problemen dat hij een DVD (vooral NFS:U2) niet goed kon lezen en dan hoorde je een reeks van harde tikken, alsof de laser door de Cube werd geramd, en dat werkte verlammend. Elke keer als je zo'n tik hoorde was het "ohgodohgodohgod niet weer hé...". Hopelijk krijg ik dat niet met de PS.
[...]
Ik heb het ook een keertje gehad met de Juiced-demo. Precies op dezelfde manier hoe je het vertelt over de NHL'09-demo. Crashen demo's sneller ofzo..? :S

Voor de rest geen crashes in games ooit gehad, wel een paar keer tijdens het internetten (en muziek aan tegelijk). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 03:11

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Die FragFX heb ik ook, maar is maar bij een beperkt aantal spellen een voordeel.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:47:
Bij mij geeft zo'n muis tobo combi toch een beetje het gevoel van oneerlijke concurrentie online. Als iedereen met controller speelt heb je gelijke kansen in een shooter, ga je daar een fragFX of iets dergelijks voor gebruiken ben je significant in het voordeel, wat ik jammer vind. :/
Nou ja dat is al in volle gang, bij zowel PS3 en 360 worden de ranglijsten gedomineerd door FragFX of XFPS gebruikers bij online FPS. Deze ontwikkeling is niet meer tegen te gaan. Ranked matches is de enige oplossing. Persoonlijk gaat het me niet om de rankings, mijn favoriete uitrusting is in bijna alle FPS games 'recon' (afhankelijk van de map.) Bij snipen op lange afstanden zijn de analog sticks toch vaak wat te jerky waardoor je weer te ver doorschiet, met een muis kun je sensitivity instellen.

Ik vind het altijd wel leuk als spelers na een tijdje dan toch doorkrijgen waar je zit, vooral sniper vs sniper kan soms erg grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Sandyman538 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:47:
ben ik helemaal met je eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hemiparo schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:12:
Sinds de release van MGS4 eindelijk een Playstation 3 gekocht (ook de reden om destijds een PS2 te kopen, release MGS2 dan) maar beeld was niet echt super op mijn Philips breedbeeld.

Sinds deze week een nieuwe TV gekocht, de Toshiba 37XV505D en nu dus ook een HDMI kabel.

Is deze kabel goed of zit hier ook kwaliteitsverschil in (en als deze goed is, waarom is het prijsverschil dan zo groot).

En dan snel weer met MGS4 aan de slag!
Sinds deze week de TV binnen en ook een kabeltje bij de Action gehaald. Ziet er allemaal heel goed uit :9~ maar ik zie ook elke keer pixels flikkeren op de achtergrond (ik weet niet eens of het pixels zijn, het zijn echt hele kleine puntjes, het lijkt een beetje op ruis). Als ik volop aan het spelen ben zie ik het niet maar met een zwarte achtergrond (standaard scherm) zie je het wel. Komt dit nu door de goedkope HDMI kabel of kan er iets anders zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Kan ik ergens direct zien wat de updates in de store vandaag waren? Voor wat betreft de demo's en de extra game-content is het makkelijk, die staan in de spotlight sectie, maar voor filmpjes en zo, die worden gelijk in hun categorieën en op alfabet opgeborgen, dus bijna niet meer te achterhalen.
Ik zie nu ook dat de MGS demo on-line staat, dus die ga ik iig even proberen, ben niet helemaal zeker dat het wat voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet kan dat niet, dat maakt de Nederlandse store ook zo waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Kunnen jullie met Little Big Planet a) online vandaag en b) de extra kostuums die te downloaden zijn uit de PSN store gebruiken? Bij mij is beide negatief. Vrees er beetje voor dat mijn import-versie geblokkeerd zal zijn hier in Europa (zelfs al staan er ook nederlandse stemmen op en zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

lapino schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:59:
Kunnen jullie met Little Big Planet a) online vandaag en b) de extra kostuums die te downloaden zijn uit de PSN store gebruiken? Bij mij is beide negatief. Vrees er beetje voor dat mijn import-versie geblokkeerd zal zijn hier in Europa (zelfs al staan er ook nederlandse stemmen op en zo).
Een vriend van me is gisteren langsgekomen met zijn exemplaar van Bart Smit en ik weet niet of het daar aan lag, maar ik kan nu de spacehelm en pompoen gratis downloaden. Dat eerste week t-shirt voor 5 EUR slaat natuurlijk ook nergens op zeg...

Even terug op de indeling van de store, waarom dan niet de functionaliteit van de US store overnemen (content wellicht niet qua rechten en zo), maar dat is toch een fluitje van een cent. Of denk ik nou weer te logisch na?

[ Voor 14% gewijzigd door Armada op 06-11-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:43:
[...]
Sinds deze week de TV binnen en ook een kabeltje bij de Action gehaald. Ziet er allemaal heel goed uit :9~ maar ik zie ook elke keer pixels flikkeren op de achtergrond (ik weet niet eens of het pixels zijn, het zijn echt hele kleine puntjes, het lijkt een beetje op ruis). Als ik volop aan het spelen ben zie ik het niet maar met een zwarte achtergrond (standaard scherm) zie je het wel. Komt dit nu door de goedkope HDMI kabel of kan er iets anders zijn?
Laat me raden, in donkere zwarte gebieden krijg je een soort plekjes van paars-bruine pixels?
In het standaard menu hoor je het niet te zien, bij bewegende filmpjes heb je dat eerder.
MGS4 had het bijvoorbeeld erg veel in de schaduw rijke gebieden, waarschijnlijk is het mijn oude TV die het veroorzaakt...model pana 50PV60. Experts die meer over deze vlekken weten?
@ Little big planet gebruikers, servers zijn down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
@Armada: Hier de PS Store update van vandaag: http://www.psonly.nl/nieu...e_update_6_november_2008/

@lapino: Ik heb zelf vandaag geen LBP gespeeld, maar ik weet wel dat er onderhoud vandaag was. Ik heb ook een import versie. Vannacht is de US store update, daar kun je dan de gratis kostuums vandaan plukken.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:07:
[...]

Laat me raden, in donkere zwarte gebieden krijg je een soort plekjes van paars-bruine pixels?
In het standaard menu hoor je het niet te zien, bij bewegende filmpjes heb je dat eerder.
MGS4 had het bijvoorbeeld erg veel in de schaduw rijke gebieden, waarschijnlijk is het mijn oude TV die het veroorzaakt...model pana 50PV60. Experts die meer over deze vlekken weten?
Nee, het is meer een soort glitter die over het scherm gaat, heel licht. Ik zie het dus vooral wel in het standaard menu omdat dat een donkere achtergrond is. Het is net of de kabel niet helemaal goed is aangesloten (zoals met de antenne kabel die niet helemaal goed zit en een beetje ruis geeft). Weet niet precies hoe ik het anders moet omschrijven maar ga me er wel steeds meer aan ergeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Hopelijk restocked VideoGamesPlus snel, ik wacht nog steeds op LBP en Socom+Headset ;(

Had bij GameHubs besteld al maanden maar die hebben mn order teruggestort omdat ze niet een non-Jap versie kunnen leveren... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
nudie schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:24:
Hopelijk restocked VideoGamesPlus snel, ik wacht nog steeds op LBP en Socom+Headset ;(

Had bij GameHubs besteld al maanden maar die hebben mn order teruggestort omdat ze niet een non-Jap versie kunnen leveren... :z
vat dit niet op als een flame ofzo, maar serieus wat moeten wij met deze informatie? :D ik merk dat je wel vaker van dit soort berichten post
SChief schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:17:
[...]

Ik heb het ook een keertje gehad met de Juiced-demo. Precies op dezelfde manier hoe je het vertelt over de NHL'09-demo. Crashen demo's sneller ofzo..? :S

Voor de rest geen crashes in games ooit gehad, wel een paar keer tijdens het internetten (en muziek aan tegelijk). :)
veel demo's zijn nog gebaseerd op de beta code. dit is grafisch niet altijd te zien, maar onder de motorkap kunnen er nog wel eens een paar bugjes inzitten die voor vastlopers zorgen. in de eindfase van de beta worden deze meestal wel eruit gevist zodat ze niet in de volledige versie terug te vinden zijn. ik denk dat het hiermee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Deze discussie hoort niet op GoT thuis.

[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 07-11-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Zie boven.

[ Voor 97% gewijzigd door PromoX op 07-11-2008 11:57 ]

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Gisteren heb ik de gratis costumes + de 1 week voor LPB kunnen downloaden en installeren.
Geen probleem voor mij (Europese versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
*knip*

het gaat mij niet om het copieren of hacken van mijn PS3, ik vroeg het me gewoon af, nieuwsgierig of de PS3 al gehacked was.

[ Voor 65% gewijzigd door PromoX op 07-11-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik heb pas een PS3 en ik geraak aan die PSN store niet echt uit.
Is er een gemakkelijke manier om alle demo's te zien en dus alleen maar demo's.
Heb bij aanmelden het land België gekozen.
Ik zie wel wat betalende spellen, maar vind geen demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Engineer Stewie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:30:
Is er een gemakkelijke manier om alle demo's te zien en dus alleen maar demo's.
Kort antwoord: Neen.

Lang antwoord: als je demos wilt vinden in de Benelux store zal je alle games moeten doorlopen op genre. In die categorieën kan je naast de betalende spellen ook de demos terugvinden.

Ja, het trekt op niets. Registreer op de US store met een tweede masteraccount en ga daar demos downloaden. Ik laat de Benelux store links liggen voor gratis content, ik ga het meeste uit de US store halen. Als ik een spel wil kopen, haal ik die meestal wel uit de Benelux store (maken ze meestal voldoende reclame voor, dat je hem dan toch makkelijk vindt).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
DarthDavy schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:43:
[...]

:/
Lang antwoord: als je demos wilt vinden in de Benelux store zal je alle games moeten doorlopen op genre. In die categorieën kan je naast de betalende spellen ook de demos terugvinden.

Ja, het trekt op niets. Registreer op de US store met een tweede masteraccount en ga daar demos downloaden. Ik laat de Benelux store links liggen voor gratis content, ik ga het meeste uit de US store halen. Als ik een spel wil kopen, haal ik die meestal wel uit de Benelux store (maken ze meestal voldoende reclame voor, dat je hem dan toch makkelijk vindt).
We zouden eigenlijk hierover een petitie moeten beginnen. Dit is natuurlijk belaggelijk.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Skire schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 00:17:
[...]

vat dit niet op als een flame ofzo, maar serieus wat moeten wij met deze informatie? :D ik merk dat je wel vaker van dit soort berichten post
Touché. Was meer zelf-ventilatie en eventueel mede Gamehubs slachtoffers om makkelijk op in te haken, maargoed /care.

Ja de Benelux store is natuurlijk belachelijk. Laatst was er in het nieuws dat ze de goedkeuringsfase van elke PSN release niet meer via EU, US en JAP hoeven te doen maar via 1 centraal iets. Dit zou de release tijden van spellen (vertraging op de EU store) verminderen. Wellicht dat dit ook kan bijdragen aan de store zelf al kunnen ze dat nu al makkelijk doen.

Misschien moeten we ff ergens gaan klagen met z'n allen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Dat lijkt me eigenlijk helemaal geen gek plan. De US store is vele malen overzichtelijker, dus het kan absoluut beter. Als we collectief naar ze gaan mailen (wat me effectiever lijkt dan een petitie) moeten we toch wel wat kunnen bereiken. Ik wil er wel een mailtje aan wagen in ieder geval.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

nou ik heb een drukke week gehad:
via de kortingsavond bij de Bart Smit Little Big Planet gekocht. meteen met z'n vieren aan de slag gegaan. helaas hadden een paar last met het 3D effect van LBP en hadden ze wat moeite met de besturing. maar dat kan er ook aanliggen dat ze gewoon nooit games spelen :D

daarnaast bij VGP Call of Duty : World at War voor € 46.89 gepreordered en Resistance : Fall of Man (deel 1 dus) voor € 24.52 besteld.

gaat goed met mijn collectie :)
ik heb nu de volgende games : Call of Duty 4 / Assasins Creed / Devil May Cry 4 / Metal Gear Solid 4 / Little Big Planet / Guitar Hero 3 / Singstar / Wipeout : Fusion / Burnout Paradise / Grand Theft Auto 4

PS. heb ik nog een vraag: helaas heb ik een 40GB PS3 en die heeft dus maar twee USB poorten, nu wil ik wel eens Singstar, PS Eye en één of twee opladende controllers. dus USB poorten te weinig.
als ik nu een USB hub aanschaf, moet ik dan een powered hub kopen of is een hub die zich voedt via de USB poort van de PS3 genoeg?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Svennie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:14:
Weet iemand hier meer van of doen een paar personen "stoer"?
Dat zijn stoer-doeners.. Of ze proberen een virus te verspreiden. Er is nog GEEN PS3 hack.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DarthDavy schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:43:
[...]

Dat niet alleen, maar je komt ook veel PSP demos / games tegen :X, waarom heeft de PSP niet een aparte store? Lijkt me voor PSP liefhebbers ook volledig niet interessant als je een PS3 demo ziet.

@Arx: petitie, whatever, als Sony NL maar hoort hoe ruk die store is. Heb alleen weinig hoop dat er bij Sony ook maar 1 persoon is die het EN kan veranderen EN wil veranderen.

@Positron: heb jij dan een email adres aldaar anders dan info@sony.nl ? :)

[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 07-11-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

psp heeft sinds kort ook een eigen store dus zou fijn zijn als de psp specifieke content verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Rhox1979 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:53:
Gisteren heb ik de gratis costumes + de 1 week voor LPB kunnen downloaden en installeren.
Geen probleem voor mij (Europese versie)
Je meent het serieus als je zegt dat je een digitaal t-shirtje gekocht hebt voor 5 EUR???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

Armada schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:58:
[...]
Je meent het serieus als je zegt dat je een digitaal t-shirtje gekocht hebt voor 5 EUR???
en dus?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Arx schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:45:
[...]
We zouden eigenlijk hierover een petitie moeten beginnen. Dit is natuurlijk belaggelijk.
Mijn zegen heb je. Ik zal zeker tekenen. Ik ken nog wel wat mensen die een dergelijke petitie met plezier zullen tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 16-09 15:56
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:07:
[...]

@ Little big planet gebruikers, servers zijn down.
Dit is ff mijlen off topic maar zoek en kijk de dood recht in de ogen. Purple Snakes of paarse slangen. Gekend probleem bij de 60 reeks van pana. Als je nog garantie hebt (wat ik betwijfel) contact opnemen met pana vriend.

Ontopic (ale, min of meer): Gisteren met vriendin LBP gespeeld en we hebben toch wel goed gelachen, die sackboys zijn geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

EfBe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:39:
[...]
@Positron: heb jij dan een email adres aldaar anders dan info@sony.nl ? :)
Het is info_Netherlands@scee.net

Maar het is toch algemeen geweten dat zo'n emailadres niet gelezen wordt. Of toch niet serieus.

We moeten een voornaam.naam@scee.net emailadres te pakken krijgen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron

Positron

Over het mailen/contacten/spammen van Sony over de slechte interface/opbouw van de NL/EU-store:

Ik heb even gebeld met de Sony Playstation helpdesk. Daar heb ik te horen gekregen dat ik via Sony's eigen PS3 forum een moderator kan contacten die misschien iets voor ons kan betekenen. Degene die ik sprak had er echter weinig vertrouwen in dat we echt iets veranderd zullen krijgen, omdat de store pas is veranderd en ze waarschijnlijk eerst een paar maanden ervaringen willen verzamelen.

Dat de EU en US store zo verschillen had er volgens hem te maken dat SCUS en SCEE (Sony US en EU) echt verschillende bedrijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik heb gisteren smackdown vs Raw 2009 gekocht. (leuk spel maar je moet wel fan zijn van de WWE) en daar kun je nu die custom muziek optie gebruiken die ze maanden geleden hebben toegevoegd in een Playstation update, kun je met entrances je eigen muziek gebruiken. Zijn er eigenlijk al meer spellen die deze functie gebruiken? Want ik heb er niet zoveel meer over gehoord nadat het was toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron

Positron

Ik heb de persoon op het forum van Sony het volgende gestuurd:
Beste Sony-PS3-forum-admin-meneer-of-mevrouw-maar-dan-zijn-of-haar-echte-nickname,

Ik ben actief op Gathering of Tweakers en kom daar veel gebruikers tegen die de NL PS3 store niet optimaal ingericht vinden. Velen spiegelen deze aan de US store, die ook naar mijn mening, veel inzichtelijker is.Veel gebruikers zouden de store graag wat overzichtelijker zien. Ik heb contact opgenomen met de NL helpdesk voor de PS3 om een ingang te vinden bij Sony, zodat wij als gebruikers gebruikers en Sony mogelijk uiteindelijk iets voor elkaar kunnen betekenen op dit gebied. Ik heb jouw 'naam' en dit forum toen doorgekregen, dus vandaar dit bericht. Mijn vraag is ook wat precies jouw rol hierin is en of ik niet de verkeerde persoon hiermee probeer te belasten.

Kort gezegd: ik ben bereid om opmerkingen/klachten/suggesties over de store te verzamelen en die aan Sony door te geven, maar dan moet ik wel weten dat het zin heeft. Kun jij mij/ons hierbij helpen?

Groet, Dennis
Ik hoop dat we gezamenlijk iets kunnen bereik op dit gebied en dat de aanwezige Tweakers me ook van gerichte feedback kunnen voorzien, anders sta ik daar mooi voor paal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Positron schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:15:
Over het mailen/contacten/spammen van Sony over de slechte interface/opbouw van de NL/EU-store:

Ik heb even gebeld met de Sony Playstation helpdesk. Daar heb ik te horen gekregen dat ik via Sony's eigen PS3 forum een moderator kan contacten die misschien iets voor ons kan betekenen. Degene die ik sprak had er echter weinig vertrouwen in dat we echt iets veranderd zullen krijgen, omdat de store pas is veranderd en ze waarschijnlijk eerst een paar maanden ervaringen willen verzamelen.

Dat de EU en US store zo verschillen had er volgens hem te maken dat SCUS en SCEE (Sony US en EU) echt verschillende bedrijven zijn.
Dan mogen ze van mij wel een paar mensen van SCEE op straat zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 15-09 13:38
Kan iemand me vertellen hoe ik me aan kan melden bij de US en EU store?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
johoo schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:46:
Kan iemand me vertellen hoe ik me aan kan melden bij de US en EU store?
Nieuwe account aan maken, en daar aangeven dat je in de US woont.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
NoTimeRemains schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:14:
PS. heb ik nog een vraag: helaas heb ik een 40GB PS3 en die heeft dus maar twee USB poorten, nu wil ik wel eens Singstar, PS Eye en één of twee opladende controllers. dus USB poorten te weinig.
als ik nu een USB hub aanschaf, moet ik dan een powered hub kopen of is een hub die zich voedt via de USB poort van de PS3 genoeg?
Volgens mij moet je een hub met voeding hebben omdat je anders alleen muizen en keyboards en dergelijke via je hub kunt gebruiken (low power devices). Het is vergelijkbaar met de PC. Een externe harddisk die gevoed word vanuit USB zal op een hub zonder voeding ook niet werken, dus ik denk niet dat je je controllers kunt laden met een hub zonder voeding.

Disclaimer: Ik heb hier geen persoonlijke ervaring mee alleen over gelezen.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.