Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 71.322 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

De LE is uiteindelijk 5 euro meer waard na een jaar. Na 20 jaar maak je misschien winst :)

Ik koop alleen LE's van spellen waar ik echt fan van ben. Dat zijn maar 2 franchises.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
OCTheEagle schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:28:
[...]

Ik heb even lopen googlen, maar kon niks vinden mbt bovenstaande. Heb jij een bron voor mij?
http://www.telegraaf.nl/o...en_goedkoper__.html?p=8,1

vr 04 jul 2008, 09:01

AMSTERDAM - Het kopen van internetartikelen in Amerika wordt vanaf 1 december aanmerkelijk goedkoper. Zo kan het voordeel op een iPod 160 Gb oplopen tot €85 inclusief verzendkosten.

Op dit moment profiteren particulieren al van de lage dollar. Maar de douane kan ook invoerrechten, accijns en btw heffen als het product duurder is dan €22. Op 1 december gaat dit drempelbedrag echter omhoog naar €150. Dat is omgerekend 238 dollar. Wie onder dit bedrag blijft, wordt niet aangeslagen.

De Europese Unie heeft deze wijziging van de douanevrijstellingen al op 11 maart doorgevoerd, maar dat is vrijwel iedereen ontgaan. Zelfs de internetbedrijven die zaken doen met de VS, maar ook de Belastingtelefoon/douane weten van niets. Er staat zelfs (nog) geen melding op de website van de douanedienst.

----

Het dremelbedrag wordt dus €150. Door de duurdere dollar is de max met de huidige koers ongeveer $190 (US). Het prettige is dat de drempel voor Canadese dollars $231 is. Je krijgt dus meer waar voor je geld als je in Canada bestelt.

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 02-11-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Negaiido schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:26:
[...]

Je wilt zeker die recovery menu op je scherm hebben?
Om dit te doen moet er niks in je usb slots zitten en daarna pas je PS3 knop indrukken totdat je eerst 1 biep hoort en daarna 2x biep snel.
Je hebt waarschijnlijk iets in je usb slots en daarom reset je je beeld instellingen.
Klopt! Mijn controllers waren aangesloten op de USB poorten. Máár ik heb nu mijn Synology afgelopen nacht onderuit gehaalt, eerst alles op backup gezet, offline gehaald. Website omgelinkt naar webhoster. Synology geupdate met beta drivers, alles terug geplaatst. En nu kan ik (zoals dus ook in alle fora`s al staat) weer sharen via mijn ps3.

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

WizzieJP schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:09:
[...]

Mss wel handig dat je ook quote m.b.t. de reactie die jij geeft ;)... je zult wel willen refereren naar de BS aktie? Aankomende dinsdag avond is er een koopavond waarbij je nogmaals -/- 15% krijgt op je aankopen óf je koopt vandaag online want t/m 02-11 gelden daar de kortingen ook nog.

Cheers
15% op games of op de console (pack met motorstorm 2)?
Ik zit erover te denken hem te halen, wil dit natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk hebben.
Kan iemand mij uitleggen hoe het zat met 'kies een spel uit en nog een platinum game erbij, met je PS3 80GB aankoop? Heb aantal reacties gelezen, maar kwam er niet helemaal uit.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
ymmv schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:10:
[...]

Ik heb nog nooit voor een zending van VG+ hoeven bij te betalen. Ze versturen het nl als een "toygame" met een waarde van $20 zodat het probleemloos langs de douane gaat. Volgende maand gaat de invoerlimiet flink omhoog en kun je voor een veel hoger bedrag belastingvrij importeren.

Het is wel mogelijk om games nog wat goedkoper te krijgen (bij gamehubs.com bijv) maar VG+ heeft de snelste verzending. LBP was afgelopen dinsdag verstuurd, zaterdag lag het in de brievenbus. Hun zendingen komen heel wat sneller aan dan pakjes uit de UK.
bedankt voor je antwoord. helaas is gamehubs nét vandaag offline maar ik zal daar morgen eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
ymmv schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:15:
Tip van de dag: Metal Gear Solid 4 kost bij Bart Smit nu 39,95. Als je de kortingscodes AC8137 en AC3953 hierop loslaat krijg je bij elkaar 30% korting op deze prijs. Totaalbedrag 30,92 incl verzendkosten.

De codes zijn alleen vandaag te gebruiken dus wees er snel mee.
Bedankt voor deze goede tip. Ik heb hem meteen even besteld. Ik zat al vanaf de release te twijfelen of ik hem zou kopen. Maar voor 31 euro was ik zo over de streep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
sorcees schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:47:
[...]

15% op games of op de console (pack met motorstorm 2)?
Ik zit erover te denken hem te halen, wil dit natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk hebben.
Kan iemand mij uitleggen hoe het zat met 'kies een spel uit en nog een platinum game erbij, met je PS3 80GB aankoop? Heb aantal reacties gelezen, maar kwam er niet helemaal uit.
Dat is een 'lokale' actie van blijkbaar enkele Bartsmits uit Utrecht. Je kan daar een PS3 halen + 2 gratis games en dan geldt ook nog de landelijke actie met 10% korting. Verder is een 80GB ps3 daar €369. In mijn geval had ik dus voor ~€332 een 80 gig en twee games.
El_V schreef op zondag 02 november 2008 @ 03:28:
wat vinden jullie trouwens van de demo van Mirrors Edge?

Ik had er veel positiefs over gelezen maar was aanvankelijk even goed nog een beetje skeptisch maar snap nu toch wel waarom er zo lovend over die game gepraat wordt!
Mirror's Edge is inderdaad erg cool. Het 'verhaal' kan me volgens mij gestolen worden, maar die time trials lijken wel leuk. Zo snel mogelijk met allerlei rare trucs van de ene naar de andere kant, best hip imo. Vraag is alleen of het niet na een tijdje heel erg gaat vervelen.

* Morphix gaat op zoek naar een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

raevo schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:21:
[...]

Dat is een 'lokale' actie van blijkbaar enkele Bartsmits uit Utrecht. Je kan daar een PS3 halen + 2 gratis games en dan geldt ook nog de landelijke actie met 10% korting. Verder is een 80GB ps3 daar €369. In mijn geval had ik dus voor ~€332 een 80 gig en twee games.

[...]

Mirror's Edge is inderdaad erg cool. Het 'verhaal' kan me volgens mij gestolen worden, maar die time trials lijken wel leuk. Zo snel mogelijk met allerlei rare trucs van de ene naar de andere kant, best hip imo. Vraag is alleen of het niet na een tijdje heel erg gaat vervelen.

* sorcees gaat op zoek naar een aanbieding.
Gaat die actie ook tot 2 november, of tot 4 november, wat ik uit andere posts begreep?
Anders is het hoogste tijd naar Utrecht te gaan... (omdat die aktie van 10% korting) ook maar tot 2 november gaat.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Ik lees vandaag in het Bart Smit blaadje voor komende week dat de 160Gb PS3 een special edition zou zijn. OP=OP staat er ook bij. Klopt het dat deze maar tijdelijk te verkrijgen is?

[ Voor 3% gewijzigd door johoo op 02-11-2008 15:56 ]

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Laatst online: 17-09 11:09
sorcees schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:52:
[...]

Gaat die actie ook tot 2 november, of tot 4 november, wat ik uit andere posts begreep?
Anders is het hoogste tijd naar Utrecht te gaan... (omdat die aktie van 10% korting) ook maar tot 2 november gaat.
Tja.. dat weet ik niet. De winkel waar ik was had die actie maar tot gister geloof ik, maar de 80gb's waren daarna toch op. Als ze open zijn zou je ze even kunnen bellen, heb ik ook gedaan.

Overigens had niet elke bartsmit in utrecht die actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:44:
Ik lees vandaag in het Bart Smit blaadje voor komende week dat de 160Gb PS3 een special edition zou zijn. OP=OP staat er ook bij. Klopt het dat deze maar tijdelijk te verkrijgen is?
Jazeker, het is een limited editionhttp://www.ng-gamer.nl/ga...s-160-gb-ps3-is-een-test/. mediamarkt arena heeft er bv 100 stuks maar, en daarna is het op. Maar bij barts mit krijg je ok nog 10% korting, en volgend week zelfs 15% op n koopavond, weet niet precies welke dag. maar de deal van 80gb met 2 games voor €332 is beter. Had m bij BS gehaald, de bs op CS utrecht overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Een vraagje over de "kleur" van de PS3. Is deze bij alle versies, de 40-60-80 en nu de 160Gb allemaal hoogglans zwart? Of zijn er ook versies die matzwart zijn? Ik dacht dat het verschil alleen in het stripje zat voor de BR speler? dat is bij sommige (60Gb) verchroomd en bij de rest anders van kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:46:
[...]

Jazeker, het is een limited editionhttp://www.ng-gamer.nl/ga...s-160-gb-ps3-is-een-test/. mediamarkt arena heeft er bv 100 stuks maar, en daarna is het op. Maar bij barts mit krijg je ok nog 10% korting, en volgend week zelfs 15% op n koopavond, weet niet precies welke dag. maar de deal van 80gb met 2 games voor €332 is beter. Had m bij BS gehaald, de bs op CS utrecht overigens.
Is dat die koopavond op dinsdag van 5 tot 9 's avonds?
Zoja, geld dat ook voor de BS op CS Utrecht, ben daar namelijk op die dag.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

johoo schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:55:
Een vraagje over de "kleur" van de PS3. Is deze bij alle versies, de 40-60-80 en nu de 160Gb allemaal hoogglans zwart? Of zijn er ook versies die matzwart zijn? Ik dacht dat het verschil alleen in het stripje zat voor de BR speler? dat is bij sommige (60Gb) verchroomd en bij de rest anders van kleur?
Precies zoals je zelf zegt :)

Er zijn ook witte (jap) versies btw ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Hmm, hoe zit het nu precies met die 160GB versie? Is die 70euro vrij te besteden of kun je daarmee slechts de 4 spellen bestellen die op de doos staan?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
morpheus schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:05:
Hmm, hoe zit het nu precies met die 160GB versie? Is die 70euro vrij te besteden of kun je daarmee slechts de 4 spellen bestellen die op de doos staan?
Je krijgt een voucher waarmee je de 4 games op de doos (met een waarde van 70 euro) kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:46:
[...]

Volgens mij zit er bij de 160Gb een voucher voor 4 games op PSN. Staat bij iedere online shop in ieder geval. Bij BS melden ze daar niets over. Zit hier toch ook gewoon bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een rare bug op m'n ps3. Ik ga m'n oude ps3 verkopen en wil een backup maken en heb er dus een externe 250gb aan hangen (fat32 met meer dan 80 gb vrije ruimte). Maar nu ziet m'n ps3 precies dat er slechts 9gb vrije ruimte is en kan ik niet back-uppen .. Googlen helpt me niet verder want gelijkaardige problemen heb ik nog nergens tegen gekomen.

Iemand? Windows ziet 80+ Gb, maar m'n ps3 slechts 9..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:17:
[...]

Volgens mij zit er bij de 160Gb een voucher voor 4 games op PSN. Staat bij iedere online shop in ieder geval. Bij BS melden ze daar niets over. Zit hier toch ook gewoon bij?
Ja in de doos zelf zit een voucher met daarin codes die je moet invoeren bij ps store. En de codes zijn voor de volgende games: Ratchet and Clank: Quest of Booty, The Last Guy, Gran Turismo 5: Prologue en een voucher voor Super Stardust HD. Je kunt het zelfs zien op de doos zelf. Je kan geen andere games krijgen met de voucher. jammerz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 19-09 23:13
Dat zijn anders wel de leukste spellen naja naast Wipeout HD dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Resistance 2 krijgt na een 9,5 op IGN een 10 van eurogamer

Er blijft weinig over om aan te geven dat deze game niet de bom gaat worden. Helaas gaat Gears 2 door alleen al de hype (en de kwaliteit van het eerste deel) deze game voorbij en zal Resistance 2 denk ik in de schaduw gezet worden.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
swopdark schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:02:
Resistance 2 krijgt na een 9,5 op IGN een 10 van eurogamer

Er blijft weinig over om aan te geven dat deze game niet de bom gaat worden. Helaas gaat Gears 2 door alleen al de hype (en de kwaliteit van het eerste deel) deze game voorbij en zal Resistance 2 denk ik in de schaduw gezet worden.
Ik denk dat dat gevaar wel meevalt. Als je een PS3 hebt, dan is R2 de belangrijkste FPS die dit jaar nog uitkomt. Als je een 360 hebt, zal de keuze hoogstwaarschijnlijk op GoW2 vallen. Dat bijt elkaar niet. (En als je beide consoles hebt, dan koop je ze gewoon allebei. Zo makkelijk is het leven voor multi-console-gamers nou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nou over Alone in the dark kunnen we kort zijn: de nieuwe controls zijn nog steeds brak. De demo geprobeerd (staat in de US store), maar het is echt tenenkrommend vervelend. Dan weer moet je 1st person, dan weer 3rd person... camera werkt nog steeds niet goed vind ik... hoe kan dat toch... als ik dead space speel, 3rd person game, is alles gewoon perfect, ondanks dat de controls daar wat onorthodox zijn. Wel jammer, want ik keek wel uit naar die game, naja, maar wachten tot de budgetbak :)

@swopdark: eurogamer.net heeft nog geen review online staan van R2? het lijkt me nl. sterk dat zij een 10 gaan geven aan een PS3 game.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
EfBe schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:21:

@swopdark: eurogamer.net heeft nog geen review online staan van R2? het lijkt me nl. sterk dat zij een 10 gaan geven aan een PS3 game.
Volg mijn linkje maar, die gaat naar de Spaanse site van eurogamer maar ik verwacht dat .net deze review zal overnemen?

Ik heb eerdere reviews op eurogamer niet gevolgd maar ik begrijp ook uit jouw post dat ze redelijk anti PS3 zijn?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
EfBe schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:21:
De 10 werd gegeven door de Portugese Eurogamer. De Engelstalige is idd niet zo'n fan van de PS3. Denk maar 'ns aan de zuinige achtjes voor MGS4 en R&C:ToD of de zes voor Resistance 1. En vergelijk dat bijv met de 10 voor Halo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ymmv schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:15:
Ik denk dat dat gevaar wel meevalt. Als je een PS3 hebt, dan is R2 de belangrijkste FPS die dit jaar nog uitkomt. Als je een 360 hebt, zal de keuze hoogstwaarschijnlijk op GoW2 vallen.
Ik denk echter dat Gears2 gewoon veel meer media aandacht krijgt. Kijk straks maar naar bijvoorbeeld de covers van gamebladen. De meesten zullen toch echt wel Marcus van Gears2 op de cover hebben staan. Microsoft maakt (voor zover ik het in Nederland kan zien) veel meer reclame dan Sony. Zo zag ik laatst een reclame van Fallout 3 met daar achteraan ff een 360 reclame met de melding dat het apparaat nu slechts 149 euri kost. Slimme zetten al zeg ik het zelf.
Dat bijt elkaar niet.
Zo, echt wel. De oorlog op forums is in volle gang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Tes schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 14:20:
Bij de Saturn op Rotterdam Zuidplein was de PS3 (en pack) ook al 360 zonder verdere aanbiedingen. Overigens kon je daar in de gameshop ook nog 60GB PS3's kopen met 2 controllers en 2 games voor niet veel (ergens tussen de 360 en 400 geloof ik).

Trouwens, aanstaande dinsdag 4 november krijg je bij de Bart Smit als je tussen 17:00 en 21:00 komt ook dezelfde korting als met die bonnetjes, alleen heb je die dan niet nodig. Geldt alleen in de winkel, en je moet het even vermelden bij het afrekenen.
geld deze actie voor alle BS winkels of alleen je plaatselijke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ymmv schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:26:
De 10 werd gegeven door de Portugese Eurogamer. De Engelstalige is idd niet zo'n fan van de PS3. Denk maar 'ns aan de zuinige achtjes voor MGS4 en R&C:ToD of de zes voor Resistance 1. En vergelijk dat bijv met de 10 voor Halo 3.
[speculatie]
Zal dit item dan misschien morgen in de doofpot gestopt zijn? maw van het net gehaald zodat de .net versie gewoon een 8 kan geven, en een 10 voor Gears 2?
[/speculatie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

swopdark schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:30:
Zo, echt wel. De oorlog op forums is in volle gang!
De oorlog is al 3 jaar in volle gang ;) Sony heeft mijns inziens flink wat ingeleverd qua reclame en promotie van hun console en games ten opzichte van wat ze tot een aantal jaren geleden deden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik heb gisteren Wipeout HD uit de Store gedownload en geinstalleerd.
Daarna moest ik gelijk een update downloaden. Daarna kon het spelen gaan beginnen, althans, dat dacht ik..... :(
Tijdens het starten van het spel krijg ik de melding dat 'het sleutelbestand' ontbreekt en dat ik deze in de Playstationstore kan downloaden. Daar heb ik gezocht maar niets kunnen vinden. Ook het opnieuw installeren levert niets op....
Wie kan me uit de brand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:37:
Even een vraagje, ik heb gisteren Wipeout HD uit de Store gedownload en geinstalleerd.
Daarna moest ik gelijk een update downloaden. Daarna kon het spelen gaan beginnen, althans, dat dacht ik..... :(
Tijdens het starten van het spel krijg ik de melding dat 'het sleutelbestand' ontbreekt en dat ik deze in de Playstationstore kan downloaden. Daar heb ik gezocht maar niets kunnen vinden. Ook het opnieuw installeren levert niets op....
Wie kan me uit de brand helpen?
Account management.-> transactiebeheer -> download list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:47:
Account management.-> transactiebeheer -> download list
Hmmm, daar had ik de eerste keer gekeken maar zag het toen niet staan. Nu wel, heel erg bedankt!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter informatie: Allebei de kortingscodes invoeren werkt niet meer, althans niet bij een dualshock.
Bartje is dus niet helemaal dom..

Edit: aha toch een beetje wel, bij games werkt de dubbele code wel. weird.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik ben wel blij dat bart smit ons een steuntje in de rug geeft met deze aanbiedingen in deze dure gamemaanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 23:42:
Ter informatie: Allebei de kortingscodes invoeren werkt niet meer, althans niet bij een dualshock.
Bartje is dus niet helemaal dom..

Edit: aha toch een beetje wel, bij games werkt de dubbele code wel. weird.
Lijkt me logisch want voor hardware stond er maar 1 code in de nieuwsbrief ( in tegenstelling tot software waarvoor 2 codes beschikbaar waren) en voor zover ik weet valt de dualshock nog altijd onder hardware >:)

Zit een beetje te twijfelen of ik Fallout3 moet halen of niet. Ben wel toe aan een goeie RPG maar toch bekruipt mij het gevoel dat Fallout3 meer een soort shooter is ook al heb ik in meerdere reviews gelezen dat het niet te vergelijken is met een FPS.
Ik vind shooters geen zak aan maar met een RPG game kan ik me altijd wel uren vermaken, ben ook zo'n persoon die elk hoekje en gaatje in de wereld wil verkennen en meer bezig is met side-quests dan met het hoofdverhaal.
Of misschien moet ik maar gewoon wachten op White Knight Story want volgens mij is dat 1 van de eerst aankomende RPG's op de PS3. Final Fantasy zal nog wel ff duren voordat die eindelijk klaar is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
reggie2000 schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:15:
[...]
Zit een beetje te twijfelen of ik Fallout3 moet halen of niet. Ben wel toe aan een goeie RPG maar toch bekruipt mij het gevoel dat Fallout3 meer een soort shooter is ook al heb ik in meerdere reviews gelezen dat het niet te vergelijken is met een FPS.
Ik vind shooters geen zak aan maar met een RPG game kan ik me altijd wel uren vermaken, ben ook zo'n persoon die elk hoekje en gaatje in de wereld wil verkennen en meer bezig is met side-quests dan met het hoofdverhaal.
Ik heb Fallout al een beetje bekeken bij een huisgenoot van me en als je van spellen als Oblivion houdt, ga je deze zeker vet vinden. Het is een ontzettend grote wereld, waar je heel erg veel kan doen. Voor mij is het misschien zelfs iets te groot, maar als je van verkennen houdt... :)

[ Voor 0% gewijzigd door creatif op 03-11-2008 08:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Armada schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:17:
Vandaag Unchartered uitgespeeld, ben ik de enige die de laatste levels een beetje jammer vind? Tot aan 'die andere wezens' vond ik het nog erg leuk en kabbelde het verhaal leuk voort. Maar daarna werd het heel anders qua sfeer. Ik hoop dat ze dat achterwege laten in deel 2...
ik vond die "aliens" ook wat minder maar wel weer een uitdaging en daar gaat het om. Ik vond het laatste level geweldig, alleen het allerlaatste stukje op het heli platform viel me tegen, dat was te makkelijk.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Dan is Fallout 3 helemaal jou ding. Het is dat je toevallig "normale" wapens hebt en geen spreuken of zwaarden maar verder is het shooter element ver te zoeken.

Enige nadeel is dan weer dan de ps3 versie schijnbaar nog meer bugs heeft dan de pc/360 versie.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 16:13
Kreeg net een emailtje met deze aanbieding dat Fifa 09 vandaag voor maar 28 euro bij play.com te bestellen is.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
[...]
Of misschien moet ik maar gewoon wachten op White Knight Story want volgens mij is dat 1 van de eerst aankomende RPG's op de PS3. Final Fantasy zal nog wel ff duren voordat die eindelijk klaar is :|
Fallout 3 is een echte RPG. Ik heb hem zelf op de PC gekocht omdat ik hoorde dat de PS3 versie last heeft van framedrops en wat bugs hier en daar (bv. als je notifications aan hebt staan).

Het spel is verder erg balanced en een absolute aanrader als je van exploration en open ended RPGs houdt. Ook heb je niet gewoon de voor de hand liggende good and evil keuzes die je bv in mass effect ziet, er is echt een grijs gebied (neutral).

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
Fallout 3 is een echte RPG. Ik heb hem zelf op de PC gekocht omdat ik hoorde dat de PS3 versie last heeft van framedrops en wat bugs hier en daar (bv. als je notifications aan hebt staan).
heb hier na 2 uur spelen nog niet echt last van gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Svennie schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:38:
[...]
ik vond die "aliens" ook wat minder maar wel weer een uitdaging en daar gaat het om. Ik vond het laatste level geweldig, alleen het allerlaatste stukje op het heli platform viel me tegen, dat was te makkelijk.
Het zal je misschien verbazen maar er zijn mensen die nog niet zo ver in het spel zijn. Nu lezen dat er dus ook aliens in voorkomen is dan ook niet bijzonder handig, IMHO. Doe dan een spoiler er van maken of zo.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, aanstaande dinsdag 4 november krijg je bij de Bart Smit als je tussen 17:00 en 21:00 komt ook dezelfde korting als met die bonnetjes, alleen heb je die dan niet nodig. Geldt alleen in de winkel, en je moet het even vermelden bij het afrekenen.
Bij welke Bart Smit is dat? En heeft iedereen op die avond vrij toegang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:02:
[...]

Het zal je misschien verbazen maar er zijn mensen die nog niet zo ver in het spel zijn. Nu lezen dat er dus ook aliens in voorkomen is dan ook niet bijzonder handig, IMHO. Doe dan een spoiler er van maken of zo.
ik ben ook een grote fan van de spoiler tag en zit zelf ook nog te wachten op mijn copy van fallout 3. Meldingen over aliens in een futuristische post nucleaire wereld verrassen mij echter zo weinig dat ik toch niet van spoilers zou willen spreken, maargoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Sinds zaterdag dus in het bezit van een PS3 en hij bevalt uitstekend. Was eerst nog bang dat ik heel veel moest instellen, maar dat viel mee. Wireless opzoeken lukte even niet, ook niet met alles handmatig invullen, maar toen ik voor "easy" setting koos vond hij het netwerk al snel en na wat invullen alles goed en wel. Zondag de hele dag GT5 gespeeld en continu in de PS Store op zoek naar demo's. Moet zeggen dat de richting die consoles op gaan (zijn gegaan) met het integreren van downloads, online play, friendslists etc mij erg goed bevalt. Het is niet gelijk zo dat je zonder game ook niks meer kan, er is nog genoeg te bekijken en instellen om het leuk te houden.

Heb nog geen PSN games gekocht. Wel de demo's van The Last Guy en Super Stardust gespeeld, maar dat lijkt het toch net niet te zijn. Misschien dat Elefunk en Monsters _HET_ juist wel is. Blijf ook voor alsnog van MGS4 af omdat ik daar pas in wil springen als ik mijn nieuwe TV heb en alles aangesloten en opgeruimd is. Het zit allemaal in mijn hoofd, maar anders kan ik me misschien niet zo goed inleven en dat is voor iets als MGS zonde.

Vind trouwens wel dat veel van de demo's (die ik heb gedaan) weinig content bevatten om mij echt hooked te krijgen. Eén level lijkt misschien logisch en geeft wel een ideetje, maar als je er 2 of 3 geeft blijf ik misschien veel vaker terug komen voor de demo en wil ik meer. Dat had ik vroeger met PC demo's wel iig.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Brad Pitt schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:02:
[...]

Ik heb het spel ook pas gekocht toen het platinum werd, heb het dus ook nog niet zo lang. Heb niet bij het spoiler gehalte stil gestaan, zal er de volgende keer aan denken. Het zijn trouwens geen aliens maar ik zal verder mijn mond maar houden voor ik nog meer verklap :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Furfoot schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:04:
Kreeg net een emailtje met deze aanbieding dat Fifa 09 vandaag voor maar 28 euro bij play.com te bestellen is.
Ik weet niet wat de koers is die de CC maatschappij aan houdt maar google rekent 19.99 pond om naar 25.37 E, dat is goedkoper dan de 28 die play.com rekent. Als het kan is afrekenen in ponden dus gunstiger (al eerder genoemd in dit of een eerder topic als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 21:48
Heeft iemand toevallig een screenshot gemaakt van de online codes voor die kortingen. Ik mag zodra het LBP pakket uit is deze voor 360 bestellen door eerst volledig te betalen en dan een mail te sturen. Krijg dan die 10% terug. Misschien heb ik die code wel nodig maar ben hem vergeten op te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Svennie schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:18:
[...]

Ik weet niet wat de koers is die de CC maatschappij aan houdt maar google rekent 19.99 pond om naar 25.37 E, dat is goedkoper dan de 28 die play.com rekent. Als het kan is afrekenen in ponden dus gunstiger (al eerder genoemd in dit of een eerder topic als ik me niet vergis)
Je kunt bij play.com niet in ponden bestellen als je niet in de UK woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Filmpje van Heavy Rain met een behoorlijk stuk gameplay: http://www.viddler.com/explore/Lirion/videos/2/
Ik ben er even snel doorgeen geskipt maar ik vond het om te zien al spannend.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:05
Iemand toevallig LittleBigPlanet zien liggen bij de MediaMarkt?
Volgens de flyer zou die vanaf vandaag te koop zijn?!

edit:
Ik quote uit het LittleBigPlanet topic:
Vonturk schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:19:
Komt LBP vandaag uit ?

Vorige week nog ff bij de MediaMarkt geweest en volgens hun komt ie 4 / 5 november.

[ Voor 54% gewijzigd door Gusev op 03-11-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
wiene schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:12:
Heeft iemand toevallig een screenshot gemaakt van de online codes voor die kortingen. Ik mag zodra het LBP pakket uit is deze voor 360 bestellen door eerst volledig te betalen en dan een mail te sturen. Krijg dan die 10% terug. Misschien heb ik die code wel nodig maar ben hem vergeten op te schrijven.
Deze kortingscode?

Kortingscode 10% (spelcomputer): AC2810

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Hmmm mooie deal bij Play.com voor FIFA 09... Jammer dat ik alleen American Express heb... dat accepteren ze niet bij Play.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 21:48
Furfoot schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:54:
[...]

Deze kortingscode?

Kortingscode 10% (spelcomputer): AC2810
Bedankt! Die bedoelde ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
ymmv schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:26:
[...]

De acht van R&C ToD kan ik me wel voorstellen omdat het veel van hetzelfde was. Resistance 1 zit ik nu toevallig te spelen. Zeker geen Gears of War kwaliteit maar een zesje is inderdaad lachwekkend laag (namelijk wel een erg goede schooter). Wel vind ik het een beetje Calimero om te suggereren dat veel sites anti-PS3 zijn. Hoge scores krijgt de PS3 nu genoeg. Vergeet niet dat bij de launch ons door Sony is voorgelogen dat de games echt veeeeeeeeeeel mooier zijn dan bij de conurrent. Dit blijkt niet te zijn en men zal daardoor bv de graphics wellicht 'redelijk' hebben beoordelijk ipv 'goed'. Nu weten we wat het apparaat ongeveer kan en wordt de PS3 games niet meer kritischer bekeken dan 360 games.

En ja, de 10 voor Halo is overdreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kan je ergens in de PS3 aangeven op hoeveel hz het signaal van de HDMI uitgang is?
Mijn PS3 stuurt een 720p/60 signaal naar mijn receiver (HK AVR355), die er vervolgens 720p/50 van maakt.
Dit heeft als resultaat dat games niet meer soepel draaien, het beeld stottert. In de settings van de AVR kan ik hiervoor niets instellen, ik zie enkel opties waarmee in te stellen is dat het signaal wat naar de tv gaat 1080 of 720p is.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Dr. Quipers schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:02:
Hmmm mooie deal bij Play.com voor FIFA 09... Jammer dat ik alleen American Express heb... dat accepteren ze niet bij Play.com...
Die prijs maakt de keus tussen Fifa en PES niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Op de 160Gig kun je dus 4 spellen bij PSN downloaden. Kun je die spellen op cd zetten, als backup? Of wat dient er te gebeuren als je later een nog grotere schijf in de de PS3 wil zetten? Kun je de spellen dan nog een keer (gratis) downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:59:
Op de 160Gig kun je dus 4 spellen bij PSN downloaden. Kun je die spellen op cd zetten, als backup? Of wat dient er te gebeuren als je later een nog grotere schijf in de de PS3 wil zetten? Kun je de spellen dan nog een keer (gratis) downloaden?
Yep. Alle aankopen worden aan je account gekoppeld. Dus mocht je van HDD wisselen of je PS3 kaduuk gaan,dan kun je ze weer opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Sony wilt net zoals Nintendo en Microsoft heel wat consoles verkopen dit najaar. En hoewel we geen prijsverlaging krijgen, komt Sony toch met enkele hele mooie bundels om de consument over de streep te trekken.

PlayStation 3 bundels:

* Het PES 2009 pakket, bevat Pro Evolution Soccer 2009 en een 160Gb PlayStation 3 console voor 449€ (reeds beschikbaar).

* Het MotorStorm: Pacific Rift pakket met de 80GB versie en een Dual Shock 3 controller voor 399 € (reeds beschikbaar).

* Het LittleBigPlanet pakket met de 80Gb versie voor 399€ (beschikbaar vanaf 7 november).

* Het Blu-ray pakket, bevat 5 Harry Potter movies op Blu-Ray en de 80GB voor 449 €. (beschikbaar op 21 of 26 november).

* Het Need For Speed: Undercover pakket, egbundeld met de 80GB voor 409€ (beschikbaar begin december).

bron: klik!

dacht wel dat het leuk was om het even te melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsoutthere schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:28:
[...]

ik heb LittleBigPlanet besteld én betaald met 2x 15% eraf (dus iets van 48 euro kwam het uiteindelijk op neer dan)
Ja heb gisteravond lbp besteld voor inderdaad 48 euries. Helaas is de actie afgelopen. Nu maar hopen dat ik m krijg op tijd. Want wanneer is de releasedatum? op BS staat 7/11 maar ik zie op sommige sites ook 4/11 en 5/11.

ps: ik voeg je ook meteen toe heb ik meteen iemand waarmee ik online kan testen en spelen :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:07
SPOILERS
Iemand DIT al gezien?

Resistance 2 10 minuten gameplay. Ziet er ernstig vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Frank J. schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:30:
SPOILERS
Iemand DIT al gezien?

mwah, dit is dan beter.... ;)

http://www.gamersyde.com/news_7279_en.html

http://www.gamersyde.com/news_7282_en.html

6x ongeveer 10 minuten.... dat deze gameplay vids natuurlijk bomvol zitten van de spoilers lijkt me duidelijk. :*)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:42:
[...]
dat deze gameplay vids natuurlijk bomvol zitten van de spoilers lijkt me duidelijk. :*)
Inderdaad, daarom vind ik het zonde om te kijken. Ik wacht wel op mijn copy uit Canada, wordt als het goed is morgen verstuurd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:45:
[...]

Inderdaad, daarom vind ik het zonde om te kijken. Ik wacht wel op mijn copy uit Canada, wordt als het goed is morgen verstuurd _/-\o_
Yup, same here... ook de CE versie gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:45:
[...]

ik heb familie daar wonen (vraag me ook neit waarom) kan dat ook 'gewoon' via de post? dat zij dit voor mij kopen, in envelop en zenden?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 09:00

Sandyman538

SandstorM [148839]

himlims_ schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:52:
[...]

ik heb familie daar wonen (vraag me ook neit waarom) kan dat ook 'gewoon' via de post? dat zij dit voor mij kopen, in envelop en zenden?
Dat moet je ze vragen... :?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:47:
[...]

Nee heb de gewone versie. Die boekjes lees ik de eerste dag en dat poppetje gaat ook stof vangen...
Enige waar ik het heel graag voor had gehad was de wapen skin (of de multiplayer skin die je krijgt bij de CE als je bestelt bij Amazon).
Baal ook wel een beetje van de cover: de CE en de euro gewone versie hebben een mooier hoesje... :P

btw: leuke reclame!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
himlims_ schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:52:
[...]

Dat is misschien wel lastig niet iedereen kan zo maar een brief sturen, helemaal naar het buitenland is dat vrij pittig |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:42
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:37:
[...]

Bij welke Bart Smit is dat? En heeft iedereen op die avond vrij toegang?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Geldt dit ook alleen voor Utrecht? Mijn schoonmoeder werkt namelijk bij de Bart Smit in Tilburg. Kan ik bij haar gaan shoppen :) .

[ Voor 5% gewijzigd door Shaflic op 03-11-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

johoo schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:59:
maximaal 5x, dan dien je telefonisch contact op te nemen met sony of deze opnieuw aan te schaffen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:07
himlims_ schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:47:
[...]

maximaal 5x, dan dien je telefonisch contact op te nemen met sony of deze opnieuw aan te schaffen
Dit is niet waar. Je kunt onbeperkt downloaden op je PS3. Je kunt alleen maar op 5 verschillende PS3 systemen je content opnieuw downloaden. Dus als je PS3 defect gaat of je koopt een nieuwe PS3 dan kun je downloaden tot max 5 verschillende systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Kijk dit bedoel ik nou: de PS3 gaat wel degelijk aan kop bij veel multiplatform games in nederland. Dit was ook al zo met grote titels als Fifa 09, Burnout en Call of Duty 4. De PS3 versies verkopen steeds beter!!!

Nederlandse games top 10:
1 FABLE 2 (XBOX 360) MICROSOFT
2 MARIO KART (Wii) NINTENDO
3 FAR CRY 2 (PS3) UBISOFT
4 WII FIT (Wii) NINTENDO
5 PRO EVOLUTION SOCCER 2009 (PS2) KONAMI
6 FAR CRY 2 (XBOX 360) UBISOFT
7 COMMAND & CONQUER/RED ALERT 3 (PC) ELECTRONIC ARTS
8 FAR CRY 2 (PC) UBISOFT
9 FIFA 2009 (PS2) ELECTRONIC ARTS
10 SAINTS ROW 2 (PS3) THQ

Fable 2 trouwens verdiend op 1, deze game lijkt me heel vet! en misschien wel een aanschaf waard. Nog boven Fallout 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:04:
[...]
Dat is misschien wel lastig niet iedereen kan zo maar een brief sturen, helemaal naar het buitenland is dat vrij pittig |:( ;)
Gelukkig is het 2008 en kunnen we tegenwoordig bellen en mailen, en als je dat al niet kan dan lijkt je mij niet geschikt om een game te spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Seraphus-Y schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:47:
[...]

Ik heb hem via ebay gekocht, niet de CE versie overigens. Ben benieuwd welke versie ik krijg,waarschijnlijk de ASIA versie. Hopelijk doen ze hem morgen op de post, heb ik hem ongeveer binnen alsie ook hier in NL uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Weet iemand een site waar het inwendige van de PS3 uitgebreid wordt uitgelegd? Hoe je hem uit elkaar kan halen en hoe alles aangesloten zit? Ik wil eens kijken of op de huidige PS3 de memorycard reader zoals de 60Gig versie ook aangelsoten kan worden op het moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een primeurtje, Er komt een PS3 80gb + Resistance 2 Pack. !!

http://gamemania.nl/Defau...gmgame=000000000000021445

Bovendien staat er op die site dat SOCOM Confrontation pas januari 2009 gaat komen, Delaystation 3 once again.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke store in canada is rfom2 te bestellen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kan een van jullie PixelJunk Monsters: Encore in de playstation store vinden. Ik zie alleen mar het origineel, niet deze uitbreiding. In de US store vind ik hem wel gewoon, maar daar heb ik dus niet zo veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:36:
Welke store in canada is rfom2 te bestellen dan ?
http://www.vgp.ca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:23:
http://gamemania.nl/Defau...gmgame=000000000000021445

Bovendien staat er op die site dat SOCOM Confrontation pas januari 2009 gaat komen, Delaystation 3 once again.
Ach, dat lijkt me een prima keuze. De reviews waren niet heel goed, en waarschijnlijk zou de game het niet best doen in al het eindejaarsgeweld. Op deze manier kan de ontwikkelaar nog even de puntjes op de i zetten, en kan het in januari/februari nog wat verkopen, aangezien er dan toch niets uitkomt.

Zoals IGN zegt:
You can tell that the potential of the game is there in theory, but its current incarnation is completely and tragically flawed
Wie weet breien ze dat nog goed.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 03-11-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 09:00

Sandyman538

SandstorM [148839]

PWM schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:58:
[...]

Ach, dat lijkt me een prima keuze. De reviews waren niet heel goed, en waarschijnlijk zou de game het niet best doen in al het eindejaarsgeweld. Op deze manier kan de ontwikkelaar nog even de puntjes op de i zetten, en kan het in januari/februari nog wat verkopen, aangezien er dan toch niets uitkomt.
Maar toch wel erg suf dat Socom in Amerika wel al gereleased is... Hier ligt hij in ieder geval deze week op de mat.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Sandyman538 schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:23:
[...]

Maar toch wel erg suf dat Socom in Amerika wel al gereleased is... Hier ligt hij in ieder geval deze week op de mat.
Typisch dat zowel Resistance 2 als Socom bijna een maand na de Amerikaanse release hier ten lande verschijnen. (Ik hecht weinig waarde aan dat verhaal dat Socom in Europa pas begin volgend jaar uitkomt, ik kan daar geen nieuwsbericht van vinden).

Overigens verscheen er 30 oktober een patch voor Socom, de ergste bugs zouden nu gefixt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:26
PWM schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:58:
[...]

Ik denk dat ondanks de minder goede reviews de game het toch niet slecht zal doen, mede door de headset die erbij zit. Ik ging het spel ook niet kopen normaal gezien, wel de headset, en als je dan ziet dat je voor een euro of tien extra Socom erbij hebt, is dat toch geen slechte deal. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:36:
[...]

Typisch dat zowel Resistance 2 als Socom bijna een maand na de Amerikaanse release hier ten lande verschijnen. (Ik hecht weinig waarde aan dat verhaal dat Socom in Europa pas begin volgend jaar uitkomt, ik kan daar geen nieuwsbericht van vinden).
Don't shoot the messenger, ik zag alleen dat de release date bij Gamemania verschoven was naar januari 2009, dat vond ik opvallend. Ik had niet gechecked of de game in de VS al uit was denk dat ze de game gewoon niet krijgen bij de release. Andere shops hebben hem nog wel staan.
botech schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:50:
Ik denk dat ondanks de minder goede reviews de game het toch niet slecht zal doen, mede door de headset die erbij zit. Ik ging het spel ook niet kopen normaal gezien, wel de headset, en als je dan ziet dat je voor een euro of tien extra Socom erbij hebt, is dat toch geen slechte deal. 8)
Vergeet niet dat de headset ook los te krijgen is, en bij TC's Endwar.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die koopavond van de Bart Smit nou voor iedereen toegankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
SPOILERS
Iemand DIT al gezien?

Wreed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 18-09 15:56
Frank J. schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:51:
[...]

Dit is niet waar. Je kunt onbeperkt downloaden op je PS3. Je kunt alleen maar op 5 verschillende PS3 systemen je content opnieuw downloaden. Dus als je PS3 defect gaat of je koopt een nieuwe PS3 dan kun je downloaden tot max 5 verschillende systemen.
Of je deelt de kosten met een vriend natuurlijk... :P heb je nog drie downloads over voor defecte machines, moet voldoende zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:13:
Is die koopavond van de Bart Smit nou voor iedereen toegankelijk?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS3 met MS2 pack is geheel van de site verdwenen. Lekker dan. Nu is het maar hopen dat er in de winkel morgen nog wat te vinden is :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

SPOILERS
Iemand DIT al gezien?

Ik was niet zo onder de indruk van de eerste game hiervan, maar dit ziet er inderdaad wel goed uit... Hmmm..

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Armada schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:25:
[...]

Ik was niet zo onder de indruk van de eerste game hiervan, maar dit ziet er inderdaad wel goed uit... Hmmm..
ik heb RFOM als platinum gekocht en vind het een superspel, na het zien van de filmpjes kan ik niet wachten op deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 19:18
Geldt die aanbieding nog bij de BS? PS3 (80 GB) + 1 platinum game (naar keuze) + 1 game (vrij naar keuze)? Ik zit erg te twijfelen om nu een PS3 te kopen of toch nog een aantal maanden te wachten.... De aanbieding die nu geldt lijkt me een erg goede aanbieding en ik denk dat er de aankomende maanden geen betere aanbieding komt.... Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je nog wat langer moet wachten. Over een half jaar komen er hele vette aanbiedingen, want dat is altijd zo in de cadeaumaanden mei en juni.....

NEE MAN! Nu kopen die bak :P, strakkere acties zijn er op dit moment niet. Wel verwacht ik nog deze maand een prijsverlaging van het basispakket naar ~370 euro. ;)

Edit: Nogmaals @Chris. Ik denk het niet, die aanbieding hadden ze omdat de LBP-pack nog niet binnen was terwijl ze daar wel mee adverteerden. Als je een beetje kan lullen dan krijg je die aanbieding nu ook nog wel. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 19:18
:) haha... maar geldt die aanbieding nog bij de BS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
johoo schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:21:
Weet iemand een site waar het inwendige van de PS3 uitgebreid wordt uitgelegd? Hoe je hem uit elkaar kan halen en hoe alles aangesloten zit? Ik wil eens kijken of op de huidige PS3 de memorycard reader zoals de 60Gig versie ook aangelsoten kan worden op het moederbord.
Hier wordt niet echt uitgelegd hoe de PS3 uit elkaar gehaald kan worden maar wel heel veel info over de hardware etc... http://www.edepot.com/playstation3.html#TOC

Resistance 2 vandaag uit of niet...? Zoiets las ik..

[ Voor 84% gewijzigd door P.E.No.1 op 04-11-2008 11:07 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:01:
Resistance 2 vandaag uit of niet...? Zoiets las ik..
Alleen in de US. EU versie komt eind van de maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:03:
[...]

Alleen in de US. EU versie komt eind van de maand...
Potver, die wilde ik vandaag gaan halen...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
P.E.No.1 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:07:
[...]

Potver, die wilde ik vandaag gaan halen...
ik ga eerst deel 1 nog maar eens uitspelen, ben er bijna, zit in het laatste level. Van mij mag het dus nog wel een weekje of zo duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zitten hier te twijfelen om een PS3 aan te schaffen.. Eerste prioriteit is Blue-Ray.. daarnaast delen we de kosten. Dus 200 - 200 voor een PS3 is nice :)

Alleen welke aanbiedingen zijn op dit moment hot? Het liefst wil ik natuurlijk twee controllers.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.