Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 71.324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:08:
De Endwar demo valt me heel erg tegen, speelt gewoon niet lekker en doet me meer denken aan hoe spellen in eind jaren 90 speelden, tegenwoordig zijn we toch wel betere gameplay gewend, World in Conflict doet wat Endwar wil doen en WiC doet dat gewoon tig keer beter, zonder die voice control dan.

Van Mirrors Edge verwachte ik dan weer wat minder en die demo is toch best wel goed, maar of ik hem ga kopen weet ik nog niet, deze maanden zijn al duur genoeg.
Hij heeft mij ook teleurgesteld. Voice control gaat ook vermoeien na een tijdje, maar dat komt denk ik ook door een licht accent waardoor ik soms dingen twee keer moet zeggen :P

Ook vind ik het overzicht niet al te duidelijk. Gelukkig is de demo er en weet ik nu dat ik hem niet hoef te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekfad schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:24:
[...]

is dat pakket enkel in de winkel verkrijgbaar want online vind ik er niets van terug? (en enkel in NL?)
Idem dito hier, dit zou ik ook wel erg graag weten. Ikzelf ben ik van plan m'n "oude" 40Gb de deur uit te doen en te gaan voor een dergelijk pakket. Is dit in Bart Smit België ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ekfad schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:24:
[...]

is dat pakket enkel in de winkel verkrijgbaar want online vind ik er niets van terug? (en enkel in NL?)
Ik ga enkel uit van de paar berichten hier op het forum, morgen zal ik bij de plaatselijke (Nederlandse) BS binnen stappen en kijken hoe en wat, misschien hadden een paar Tweakers gewoon mazzel, misschien ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door dialMforMike op 31-10-2008 15:35 ]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb ook vrij lang gewacht met de aanschaf, maar de bekende Bart Smit deal was wel een fraaie, en daarom ook maar de 80Gb MotorStorm pakket aangeschaft voor 360, en de op de site van bartsmit nog een extra controller besteld met 2x 15% korting (45,- incl. verzending).
Vanmorgen tijdje gespeeld al, maar persoonlijk vind ik motorstorm geen geweldig spel, op de 1 of andere manier trekt het me nog niet, dus morgen denk ik nog maar ergens een 2e spel oppikken.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:29:
[...]

Idem dito hier, dit zou ik ook wel erg graag weten. Ikzelf ben ik van plan m'n "oude" 40Gb de deur uit te doen en te gaan voor een dergelijk pakket. Is dit in Bart Smit België ook zo?
Ben net heel even in bartsmit R'dam Alexandrium geweest, maar daar zag ik niks over een actie met een 80GB + 2 games. Nou heb ik daar niks gevraagd, maar die actie bestaat dus wel degelijk en gewoon even vragen?

Kan iemand dat bevestigen?
Want dan ga ik vanavond gewoon even naar de winkel aldaar kijk ik de medewerker even lief aan.

Geen acties in Alexandrium; "Zo'n pakket hebben wij niet."

[ Voor 4% gewijzigd door Morphix op 31-10-2008 20:50 . Reden: spuit 11, meer f5 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:50:
Zijn er al mensen die het toevallig hebben geprobeerd? En dan ben ik met name benieuwd naar de prestaties...loopt het een beetje soepel?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het merkbaar beter loopt dan YDL 6, die is namelijk in samenwerking met Sony gemaakt speciaal voor de PS3. Waarschijnlijk waren ze bij Sony ook benieuwd hoe het zou uitpakken...nou niet zo best dus. Linux draait sneller op mijn pc barrel van 10 jaar oud dan op de PS3.

Wat betreft de PS3 themes van je vorige post: dat zijn alle sites die ik die goede usercreated themes aanbieden. Voor betere zul je moeten aankloppen bij de PSN store, al dan niet tegen betaling.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Waarschijnlijk al door iemand eerder gemeld maar de Pixeljunk Monsters trophy update is weer zeer de moeite waard. Ze hebben een nieuwe game-mode toegevoegd met specifieke doelen die je moet doen om je trophies te halen. Voorbeeld is: haal dit level zonder een toren te upgraden. Of: haal dit level en eindig met 10.000 gold. Ook is er een casual en hard mode toegevoegd naast de regular mode. Pixeljunk Monsters was al de beste titel op PSN (vind ik dan ;)), en nu dus nog uitgebreider, uitdagender en toegankelijker!
Deze update is het perfecte voorbeeld hoe achievements/trophies meerwaarde aan het spel kunnen geven.

(en ik krijg gvd in single play nog steeds niet een regenboog in double-team :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Ik vraag me af bij welke spellen het interessant is om een tweede controller te hebben. Weet iemand waar ik hiervoor een lijst van games kan zien?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 23:18
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:45:
[...]

Ik kan me bijna niet voorstellen dat het merkbaar beter loopt dan YDL 6, die is namelijk in samenwerking met Sony gemaakt speciaal voor de PS3. Waarschijnlijk waren ze bij Sony ook benieuwd hoe het zou uitpakken...nou niet zo best dus. Linux draait sneller op mijn pc barrel van 10 jaar oud dan op de PS3.

Wat betreft de PS3 themes van je vorige post: dat zijn alle sites die ik die goede usercreated themes aanbieden. Voor betere zul je moeten aankloppen bij de PSN store, al dan niet tegen betaling.
1. Heb je helemaal gelijk in, YDL 7 zal in dat geval ook wel niet heel erg fantastisch zijn denk ik zo?!
2. Hou het dan maar bij de standaard theme :P val altijd daar op terug :+

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 21:48
Only schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:37:
Ik heb ook vrij lang gewacht met de aanschaf, maar de bekende Bart Smit deal was wel een fraaie, en daarom ook maar de 80Gb MotorStorm pakket aangeschaft voor 360, en de op de site van bartsmit nog een extra controller besteld met 2x 15% korting (45,- incl. verzending).
Vanmorgen tijdje gespeeld al, maar persoonlijk vind ik motorstorm geen geweldig spel, op de 1 of andere manier trekt het me nog niet, dus morgen denk ik nog maar ergens een 2e spel oppikken.
Misschien heb ik iets gemist maar hoe krijg je 2x 15% korting? Je kan toch niet 2 codes voor 1 artikel gebruiken? Ik heb overigens ook gemaild en kan ook zodra de LBP incl ps3 80GB voor 360 bestellen zodra die binnen is. Wil ook graag een extra controller voor 45 euro. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
wiene schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:55:
[...]

Misschien heb ik iets gemist maar hoe krijg je 2x 15% korting? Je kan toch niet 2 codes voor 1 artikel gebruiken? Ik heb overigens ook gemaild en kan ook zodra de LBP incl ps3 80GB voor 360 bestellen zodra die binnen is. Wil ook graag een extra controller voor 45 euro. :9~
Heel simpel, die beide 15% codes van de Bartsmit site invullen, en je krijgt gewoon 30%, werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:55:
[...]
Wil ook graag een extra controller voor 45 euro. :9~
Gewoon bij Yesasia bestellen heb ze daar voor 35 of 40 euro ps inc verzend al een aantal maanden geleden gekocht, net als het halve tweakers forum hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 21:48
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:07:
[...]

Gewoon bij Yesasia bestellen heb ze daar voor 35 of 40 euro ps inc verzend al een aantal maanden geleden gekocht, net als het halve tweakers forum hiero :)
De euro is helaas wat minder waard geworden waardoor die daar ook op 45 euro staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:04

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Gusev schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:33:
Zijn er nog mensen die een bepaalde playstation 3 theme kunnen aanbevelen :P ?! Meeste die ik langs zie komen op www.ps3-themes.com/ , www.allps3themes.com/ , www.bestps3themes.com/ enz. zijn het net niet...
is dit misschien wat :P
Afbeeldingslocatie: http://www.allps3themes.com/images/thumb_Realistic2_4x.jpg
hier te vinden

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een PS3 80gb , Uncharted, Fallout 3 voor de prijs van €332! Egt te gekke prijs. Het was trouwens in Utrecht BS. Had gevraagd of ik de 2 x15% bonnen kon gebruiken op 1 artikel, en dit mocht helaas niet. Nou vraag ik me af of er mensen zijn die al hun order binnen hebben gekregen, waarbij ze 30% hebben ingevuld? En dus ook daadwerkelijke er 30% eraf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:25:
Heb net een PS3 80gb , Uncharted, Fallout 3 voor de prijs van €332! Egt te gekke prijs. Het was trouwens in Utrecht BS. Had gevraagd of ik de 2 x15% bonnen kon gebruiken op 1 artikel, en dit mocht helaas niet. Nou vraag ik me af of er mensen zijn die al hun order binnen hebben gekregen, waarbij ze 30% hebben ingevuld? En dus ook daadwerkelijke er 30% eraf is.
ik heb LittleBigPlanet besteld én betaald met 2x 15% eraf (dus iets van 48 euro kwam het uiteindelijk op neer dan)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Beetje reclame voor jezelf zitten te maken... :D haha just kidding, ziet er goed uit! Ga ik vanavond ff proberen, Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:30
SeamusXanthus schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:47:
Waarschijnlijk al door iemand eerder gemeld maar de Pixeljunk Monsters trophy update is weer zeer de moeite waard. Ze hebben een nieuwe game-mode toegevoegd met specifieke doelen die je moet doen om je trophies te halen. Voorbeeld is: haal dit level zonder een toren te upgraden. Of: haal dit level en eindig met 10.000 gold. Ook is er een casual en hard mode toegevoegd naast de regular mode. Pixeljunk Monsters was al de beste titel op PSN (vind ik dan ;)), en nu dus nog uitgebreider, uitdagender en toegankelijker!
Deze update is het perfecte voorbeeld hoe achievements/trophies meerwaarde aan het spel kunnen geven.

(en ik krijg gvd in single play nog steeds niet een regenboog in double-team :'( )
Ik heb daarstraks Monsters opgestart en ik krijg geen melding van een update. Ik heb monsters (+ encore) wel uit de USA store, zou het kunnen dat die update dan (nog) niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

botech schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:16:
[...]

Ik heb daarstraks Monsters opgestart en ik krijg geen melding van een update. Ik heb monsters (+ encore) wel uit de USA store, zou het kunnen dat die update dan (nog) niet werkt?
Daar was de update er vorige week al volgens mij. Leuke update inderdaad en je kan nu dus ook je eigen muziek toevoegen. Merkte gisteren wel dat het geluid niet helemaal lekker klonk toen de eindbaas aan kwam bonzen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 19:18
Bij BS in Leeuwarden was het slechts de PS3 met 10% korting dus geen spellen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Shiver23 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:19:
[...]

Daar was de update er vorige week al volgens mij.
Wat zou dan het probleem kunnen zijn dat ik geen update krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

botech schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:23:
[...]

Wat zou dan het probleem kunnen zijn dat ik geen update krijg?
Geen idee. Misschien een keer het spel opstarten met je US-account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al een manier om wipeout hd te kopen/verkrijgen zonder credit card?

Psn cards zijn nog steeds niet te verkrijgen in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:29:
Weet iemand al een manier om wipeout hd te kopen/verkrijgen zonder credit card?

Psn cards zijn nog steeds niet te verkrijgen in nederland?
Ik was daar ook net mee bezig om dat uit te vinden, kan iemand bevestigen of die manier in de startpost nog werkt of niet? Of dat er prepaids beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasbarroni
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:18
@ Gusev
Deze vind ik er erg strak uitzien, aanradertje O-)

Afbeeldingslocatie: http://th06.deviantart.com/fs31/300W/i/2008/201/0/6/Sfere_Colors_3___PS3_Theme_by__kol.jpg

[url="http://-kol.deviantart.com/art/Sfere-Colors-3-PS3-Theme-92164664"]Sfere Colors 3[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Hoe komen ze op €332,- als er maar 10% afgaat? Is de set daar goedkoper? Ik wil namelijk vanavond ook gaan kijken bij de BS (ander filiaal) maar ben wel benieuwd hoe ik deze aanbieding ook voor 332 kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E®nst schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:00:
[...]
Hoe komen ze op €332,- als er maar 10% afgaat? Is de set daar goedkoper? Ik wil namelijk vanavond ook gaan kijken bij de BS (ander filiaal) maar ben wel benieuwd hoe ik deze aanbieding ook voor 332 kan krijgen.
Hij kost blijkbaar €369. En ze hadden daar de 40gb voor €377. Heel raar dus, maar ik heb nix te klagen. :9
En toen zei ik dat ik er ook 2 games erbij mocht kiezen. En toen bleek dat ik 332 moest betalen, was zeer verbaast want ik had al 370 meegenomen. Gewoon zeuren en zelfverzekerd doen dan lukt het wel, al heb ik het niet erg gedaan in dit geval..Gewoon geluk denk, net als die andere tweaker die t pakket ook voor dezelfde prijs had gehaald.

Succes man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 19:18
Ik ben ook benieuwd, want voor die prijs wil ik 'm ook wel! Bij de BS in Leeuwarden hadden ze de PS3 niet voor die prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Shiver23 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:28:
[...]

Geen idee. Misschien een keer het spel opstarten met je US-account?
Werkt ook niet. Jammer. Voorlopig geen trophys in Monsters |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ik heb mijn PS3 net een klein weekje, maar hij loopt me te vaak vast in Battlefield BC. En juist net als ik redelijk wat punten heb gescoord.

Om wat voor reden kan dat ding vastlopen? Hij is nog hagelnieuw, dus stof is uitgesloten, de blu ray van Battlefield is krasvrij en ook schoon, het apparaat staat stabiel en krijgt genoeg koeling [staat dus niet omsloten ofzo]. Verder heb ik de systeemsoftware geupdate naar de meest recente versie.

Iemand enig idee?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

En als je hem verwijdert en weer installeert vanuit de store? (Als het goed is blijft je savegame in je game data map zitten, maar backup het even voor de zekerheid). Bij mij zag ik gisteravond rond 7 uur ook pas dat er een update was toen ik het spel opstartte.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:40:
En als je hem verwijdert en weer installeert vanuit de store? (Als het goed is blijft je savegame in je game data map zitten, maar backup het even voor de zekerheid). Bij mij zag ik gisteravond rond 7 uur ook pas dat er een update was toen ik het spel opstartte.
Opnieuw downloaden uit de store moet de oplossing zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 17:57
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:09:
[...]

Hij kost blijkbaar €369. En ze hadden daar de 40gb voor €377. Heel raar dus, maar ik heb nix te klagen. :9
En toen zei ik dat ik er ook 2 games erbij mocht kiezen. En toen bleek dat ik 332 moest betalen, was zeer verbaast want ik had al 370 meegenomen. Gewoon zeuren en zelfverzekerd doen dan lukt het wel, al heb ik het niet erg gedaan in dit geval..Gewoon geluk denk, net als die andere tweaker die t pakket ook voor dezelfde prijs had gehaald.

Succes man!
Niet geheel met de ps3 te maken maar dit had mijn vriendin bij de actie van intertoys met de Nintendo DS.
Ding was in de winkel €149,- min die 10% is €134,10 maar ze kreeg hem mee voor €125,- Ook zo raar, maarja die pas er door heen halen en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
botech schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:17:
[...]

Werkt ook niet. Jammer. Voorlopig geen trophys in Monsters |:(
Verwijder het spel en download het opnieuw. Dan krijg je in ieder geval de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Vandaag Unchartered uitgespeeld, ben ik de enige die de laatste levels een beetje jammer vind? Tot aan 'die andere wezens' vond ik het nog erg leuk en kabbelde het verhaal leuk voort. Maar daarna werd het heel anders qua sfeer. Ik hoop dat ze dat achterwege laten in deel 2...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 20:49

jefjef

learning by doing

ff informerend:

Wat is langste tijd die jullie PS3 bezitters kwijt waren tijdens een RMA periode?
--de mijne is sinds 10-10-2008 weg en zal nog 6 tot 8 weken duren? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Armada schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:17:
Vandaag Unchartered uitgespeeld, ben ik de enige die de laatste levels een beetje jammer vind? Tot aan 'die andere wezens' vond ik het nog erg leuk en kabbelde het verhaal leuk voort. Maar daarna werd het heel anders qua sfeer. Ik hoop dat ze dat achterwege laten in deel 2...
Op zich heb je wel een punt, aan de andere kant kon het spel wel wat variatie in enemy gebruiken op dat moment. Kijk trouwens ook na je het hebt uitgespeeld even de making-of filmpjes, zijn erg leuk. Vooral omdat je de lieftallige actrice acteurs in het echt ziet. ;)

offtopic: dit vind ik zelf de leukste making-of ooit gemaakt (bonus in Midtown Madness 3)
http://www.youtube.com/watch?v=oEy5v7kn-wI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die nieuwe eigenaren, erg leuk om te zien dat jullie het beste topic van tweakers gevonden hebben!
Only schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:31:
[...]
Ik was daar ook net mee bezig om dat uit te vinden, kan iemand bevestigen of die manier in de startpost nog werkt of niet? Of dat er prepaids beschikbaar zijn?
Voor Europa is er nog weinig bekend, in de US zijn de kaarten verkrijgbaar maar niet erg in trek dus niet elke winkelketen voert ze in haar assortiment. Ik heb wel eens een stapeltje besteld en verkocht via marktplaats met een beetje winst, deze werken alleen op je US account.
Wellicht binnenkort weer een ronde, belangstelling? meld het even.

Voor europa zal denk ik eerder iets gedaan worden als iDeal, en soortgelijken. of misschien zelfs Paypal maar dat is voor Sony niet gratis. (1,70€ per transactie)
Snowwie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:40:
Ik heb mijn PS3 net een klein weekje, maar hij loopt me te vaak vast in Battlefield BC. En juist net als ik redelijk wat punten heb gescoord.

Om wat voor reden kan dat ding vastlopen? Hij is nog hagelnieuw, dus stof is uitgesloten, de blu ray van Battlefield is krasvrij en ook schoon, het apparaat staat stabiel en krijgt genoeg koeling [staat dus niet omsloten ofzo]. Verder heb ik de systeemsoftware geupdate naar de meest recente versie.

Iemand enig idee?
Ik ben redelijk verslingerd aan BFBC, zeker nu ik de maps als mijn broekzak ken. Ook ik heb regelmatig te maken met vastlopers, de game zorgt bij mij voor de vastlopers niet de console. Soms gewoon plots, vaak als je net naar het respawn-menu hoort te gaan

Vooral de game beindigen is praktisch onmogelijk zonder vastlopen, enkel vanuit het game menu kan ik 'systeem uitschakelen'. Probeer een andere game en kijk of het dan nog zo is.

Sinds de update van gister heb ik het nog niet weer gehad, geen idee of er iets is verbetert.
jefjef schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:26:
ff informerend:

Wat is langste tijd die jullie PS3 bezitters kwijt waren tijdens een RMA periode?
--de mijne is sinds 10-10-2008 weg en zal nog 6 tot 8 weken duren? :(
Ik volg het topic nu ruim een jaar en volgens mij was het langst dat je moest wachten 6 weken.
Maar dat betrof een 60gb. Ik heb mijn vorige (60gb) in 5 weken teruggekregen, er was mij met de hand op het hart 2 weken beloofd... :*) so much for service eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik vond alleen de eindbaas een makkie. Had ik wel graag wat meer uitdaging gehad. Maar zag er wel gaaf uit. Ik vind uncharted super. En de wezens passen mooi in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 21:42
Nico111 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:15:
[...]

Ik vond alleen de eindbaas een makkie. Had ik wel graag wat meer uitdaging gehad. Maar zag er wel gaaf uit. Ik vind uncharted super. En de wezens passen mooi in het verhaal.
Ben ik het helemaal mee eens. Toen ik ze eerst tegenkwam vond ik het echt jammer. Maar toen ik doorspeelde en merkte hoe alle stukjes van het verhaal mooi in elkaar vielen, vond ik het uiteindelijk toch geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ondanks een aantal negatieve recensies die ik heb gelezen, ben ik toch wel gecharmeerd van Brothers in Arms: Hell's Highway. Vind het vet gemaakt, met het commanderen van je troepen. Alleen blijf ik het moeilijk vinden om met een controller te spelen ipv een muis en toetsenbord. En nee, BiA is niet mijn eerste shooter op een console. GoW op de 360 heb ik ook grijs gespeeld. Ik denk dat ik er nooit goed in zal worden :)
Maar, ik vind het echt tof gemaakt. Mooie gfx, mooi geluid, mooie gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Gasbarroni schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:55:
@ Gusev
Deze vind ik er erg strak uitzien, aanradertje O-)

[afbeelding]

[url="http://-kol.deviantart.com/art/Sfere-Colors-3-PS3-Theme-92164664"]Sfere Colors 3[/url]
Ziet er idd heel vet uit! Thanks!
Heb eigenlijk helemaal niet op deviantart gezocht...wel een goeie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Voor even was het wel leuk, een wat donkerder sfeertje ook. En het was ook maar voor even, dus ik vond het wel goed. Of er in deel2 weer van zulk soort wezens zitten is afwachten. Ligt eraan naar wat voor schat hij nu op zoek gaat en of daar een vloek op zit :P

Ik heb nog wel wat ideetjes voor het 2e deel:

Uncharted 2: The Last Crusade
Uncharted 2: Raiders Of The Lost Ark
Uncharted 2: The Temple Of Doom

:*)

Van mij kan ie niet snel genoeg komen, vind zulke games en films altijd erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:34:
[...]

Ik heb nog wel wat ideetjes voor het 2e deel:

Uncharted 2: The Last Crusade
Uncharted 2: Raiders Of The Lost Ark
Uncharted 2: The Temple Of Doom

:*)

Van mij kan ie niet snel genoeg komen, vind zulke games en films altijd erg gaaf.
Je vergeet de beste, crystal skull iets...met die aliens op het eind. :X Kansloos.
Als ze dat serieus zouden doen is meteen de hele serie verpest, bovendien is het dan gewoon Indiana Jones the game. Een originele Uncharted 2 zou een beter verhaal kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
ik heb heel de tijd zitten wachten tot ik de 160gb versie met die 4 extra spellen kon kopen. was erg blij met de bart smit aktie maar nu blijkt volgens de klantenservice dat ze niks weten van een extra voucher en "hun" 160gb versie voor 450 euro zonder extra's verkocht wordt.
ik zal morgen in de stad nog eens vragen in de winkel of dat echt zo is. wel vreemd aangezien ik verwachtte dat de 160gb overal als hetzelfde pakket geleverd zou worden.

edit: het plaatje op hun site lijkt toch echt wel dezelfde doos te zijn als op dit plaatje. die klantenservice zal wel van toeten noch blazen weten.

[ Voor 40% gewijzigd door nodog op 01-11-2008 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn order bij the Hut met de halloween code gecancelled.
Maak nu gebruik van de actie dat als je meer dan 40 pond besteed dat je dan 5 pond korting krijgt :)
Fallout3 en Resistence2 voor 88 euro inclusief verzenden :P
Actie duurt tot 4 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nodog schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:50:
ik heb heel de tijd zitten wachten tot ik de 160gb versie met die 4 extra spellen kon kopen. was erg blij met de bart smit aktie maar nu blijkt volgens de klantenservice dat ze niks weten van een extra voucher en "hun" 160gb versie voor 450 euro zonder extra's verkocht wordt.
ik zal morgen in de stad nog eens vragen in de winkel of dat echt zo is. wel vreemd aangezien ik verwachtte dat de 160gb overal als hetzelfde pakket geleverd zou worden.
Ik wou eerst ook 160gb halen, maar die blijkt volgend week geleverd te worden in de winkels en je kan m wel nu al bestellen op internet met 10% korting. De pakket zit met 4 geselecteerde games. Dat is t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:05:
Ik ben redelijk verslingerd aan BFBC, zeker nu ik de maps als mijn broekzak ken. Ook ik heb regelmatig te maken met vastlopers, de game zorgt bij mij voor de vastlopers niet de console. Soms gewoon plots, vaak als je net naar het respawn-menu hoort te gaan

Vooral de game beindigen is praktisch onmogelijk zonder vastlopen, enkel vanuit het game menu kan ik 'systeem uitschakelen'. Probeer een andere game en kijk of het dan nog zo is.

Sinds de update van gister heb ik het nog niet weer gehad, geen idee of er iets is verbetert.
Ik heb het zojuist nog gehad, maar het was niet in een spawn moment. Wel in een druk moment. Zat in een heavy tank zwaar gevecht te leveren met een stuk of 2 a 3 infanterie en 1 light tank, en bams...beeld stil. Nu was ik wel al een uurtje of 2 bezig geweest, dus misschien de warmte.

Zoveel andere spellen heb ik nog niet voluit gespeeld. Heb een aantal gratis demo versies op de PS3 staan, maar die games zijn nog niet vastgelopen. Heb ze ook nog niet echt heel lang gespeeld.

Ik heb overigens geen problemen de game normaal te beëindigen.

Ps. kun je ook games installeren op een externe hd? gekoppeld via usb?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 03:02:
Ps. kun je ook games installeren op een externe hd? gekoppeld via usb?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:45:
[...]

Opnieuw downloaden uit de store moet de oplossing zijn :)
Het probleem is opgelost, ik heb Monsters zelfs niet meer opnieuw moeten downloaden. Toen ik het spel deze morgen opstarte kreeg ik de melding van de patch.
Maar wat zijn die trophys rete moeilijk zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
botech schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:05:
[...]

Het probleem is opgelost, ik heb Monsters zelfs niet meer opnieuw moeten downloaden. Toen ik het spel deze morgen opstarte kreeg ik de melding van de patch.
Vind het vooral mooi dat je nu je eigen muziek op kan zetten bij Pixeljunk Monsters. Nee, makkelijk zijn die achievements niet. Alleen de eerste al is verdomd lastig omdat towers uit zichzelf al kunnen upgraden dus je moet goed opletten en je oudste torens op tijd afbreken en weer opbouwen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die zijn order van BS binnen heeft? Ben benieuwd of het inderdaad lukt door 2x 15% kortingsbonnen te gebruiken voor 1 artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
nodog schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:50:

edit: het plaatje op hun site lijkt toch echt wel dezelfde doos te zijn als op dit plaatje. die klantenservice zal wel van toeten noch blazen weten.
Er is geen extra voucher. Deze pack bevat een enkele voucher om de 4 op de doos afgebeelde games te kunnen downloaden. De 160GB-PS3 zoals Bart Smit die verkoopt is dus compleet (incl voucher voor Gran Turismo 5: Prologue, Ratchet & Clank: Quest for Booty, Super Stardust HD en The Last Guy)

[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 01-11-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:08

Aight!

'A toy robot...'

botech schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:05:
[...]

Werken die thropys ook met de 2 player mode?Of alleen 1 player.

Want mijn broer is helemaal verslaafd eraan, dus zal wel handig zijn als je ze ook met z'n 2e kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand die Socom al heeft durven kopen? De cijfers die de game krijgt zijn dramatisch.
Kijk hier. Ik heb me wel vermaakt met het eerste deel ooit maar ik denk niet dat ik hier mijn geld aan ga uitgeven.

Fallout 3 net gekocht voor 30€, van een journalist. Ben benieuwd naar de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:35:
Nog iemand die zijn order van BS binnen heeft? Ben benieuwd of het inderdaad lukt door 2x 15% kortingsbonnen te gebruiken voor 1 artikel.
Ik had gisteren mijn 2e controller besteld met 2x 15% korting, en vanmorgen stond de tnt netjes voor de deur met mijn pakketje:) oftewel: Prima gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zijn er hier mensen die Motorstorm 2 gaan importeren? Ik zit namelijk te twijfelen om m bij 3Busymen te bestellen, maar ik wil wel even weten of ik dan op de Europese servers kan spelen. Het lijkt me wel een leuke game, maar ik heb er eigenlijk geen 65euro voor over...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:34:
Is hier iemand die Socom al heeft durven kopen? De cijfers die de game krijgt zijn dramatisch.
Kijk hier. Ik heb me wel vermaakt met het eerste deel ooit maar ik denk niet dat ik hier mijn geld aan ga uitgeven.
De belangrijkste reden voor de matige cijfers was zo te zien dat er allerlei serverproblemen waren toen de review geschreven werden. Het spel is ook nog niet helemaal bugvrij. De serverproblemen lijken volgens de userreviews op metacritic ondertussen opgelost te zijn. Ik ga het spel zelf niet kopen. Ik ben niet een zo'n online gamer dus dan vallen games als Socom en Warhawk voor mij al snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 actie bij de Wehkamp 80GB 369,- spellen 10% korting :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:34:
Hij is nog niet uit, maar ik heb hem al een tijdje in de preorder staan. Heb vele honderden uren besteed aan Socom 2, dus dit is voor mij wel een must have en voor 30 euro laat ik hem niet liggen.
De lage cijfers komen inderdaad voornamelijk voort uit de server issues, dus als die eind deze maand uitkomt, heeft Noord-Amerika meer dan een maand als verkapte beta-tester kunnen spelen en zijn de problemen hopelijk voor een groot deel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Moehaha.. De reden om toch maar eens de singleplayer van Battlefield te gaan spelen heeft zich afgelopen week als download ter beschikking gesteld! Trophies!

En gelukkig is je online-rank dus wel gekoppeld aan je online ID dus krijg je met terugwerkende kracht trophies voor reeds gehaalde ranks in de online modus!!

Ik heb de game eigenlijk alleen maar in de bizar goede multiplayer gedaan en nu ga ik dus eindelijk ook beginnen met de singleplayer.

pff als ik zo kijk naar men spellen dan moet ik er nog een hoop uitspelen voordat straks Resistance 2 zich aandiend. Met die game ben ik denk ik wel zoet totdat Killzone 2 en Prince of Persia uitkomt.

Ik heb nog Battlflied, MGS 4 en Dead Space liggen. Daarnaast heb ik laatst ff Star Wars TFU geleend van een vriend.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:56

SkyStreaker

Move on up!

Goed. Ik HAD een ps3, verkocht een Xblargh360. Dat ding was ik zat en ik miste mijn ps3. Ik heb nu dus een nieuwe. Nu had ik ooit wat games gekocht op dat oudere ding en die wou ik weer op deze hebben eigenlijk. Hoe ga ik dat doen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:06:
PS3 actie bij de Wehkamp 80GB 369,- spellen 10% korting :9
hhm ik gok dat er een officiële prijsverlaging aan zit te komen. De Bart Smit medewerkers in Utrecht waren ook al in de war, wellicht omdat ze al met de nieuwe prijs rekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
SkyStreaker schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:44:
Goed. Ik HAD een ps3, verkocht een Xblargh360. Dat ding was ik zat en ik miste mijn ps3. Ik heb nu dus een nieuwe. Nu had ik ooit wat games gekocht op dat oudere ding en die wou ik weer op deze hebben eigenlijk. Hoe ga ik dat doen?
Ik snap weinig van je verhaal. Als je vroegah games van het PSN hebt gekocht dan moet je gewoon met diezelfde online naam aanmelden en kan je tot 5 keer toe opnieuw de games downloaden.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:45:
[...]

hhm ik gok dat er een officiële prijsverlaging aan zit te komen. De Bart Smit medewerkers in Utrecht waren ook al in de war, wellicht omdat ze al met de nieuwe prijs rekenden.
Ja, ze wisten echt niet hoe en wat. Ze moesten helemaal naar hoofdkantoor bellen. Had daar wel relax pakketje gekocht, dus van mij moge ze blijven in de war zijn :P

Trouwens heb je op psn toegevoegd .

PSN-ID= moootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:59:
[...]

Ik had gisteren mijn 2e controller besteld met 2x 15% korting, en vanmorgen stond de tnt netjes voor de deur met mijn pakketje:) oftewel: Prima gelukt.
Thnx mann dan ga ik zometeen ook effe wat bestellen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

swopdark schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:10:
[...]

Ik snap weinig van je verhaal. Als je vroegah games van het PSN hebt gekocht dan moet je gewoon met diezelfde online naam aanmelden en kan je tot 5 keer toe opnieuw de games downloaden.
Nee, je kunt op 5 verschillende machines oneindig aantal keren die games downloaden, het is dus net iets anders dan je nu zegt :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 09:21

mzx

SToRM666 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:03:
Zijn er hier mensen die Motorstorm 2 gaan importeren? Ik zit namelijk te twijfelen om m bij 3Busymen te bestellen, maar ik wil wel even weten of ik dan op de Europese servers kan spelen. Het lijkt me wel een leuke game, maar ik heb er eigenlijk geen 65euro voor over...
Hoi, ik heb motorstorm 2 gekocht in NL(duur!), maar ik kan alleen op de eu servers, dus ik denk dat als je hem gaat importeren je alleen op de servers kan van die regio |:( .

Als je hem toch nog gaat kopen in NL dan doe ik graag een potje tegen je

psn: gameplaypage , ik bijt niet :P

groetjesss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:45:
[...]

Dan is de BS actie een stuk minder interessant, PS3 is dan slechts € 9,04 goedkoper :'(
De PS3 met Motorstorm2 blijft dan over, maar die krijgt niet echt supergoede cijfers op Gamefaqs en dat ligt dan voornamelijk aan de besturing :| Iemand ervaring met dit spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

CapTVK schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:12:
[...]

Vind het vooral mooi dat je nu je eigen muziek op kan zetten bij Pixeljunk Monsters. Nee, makkelijk zijn die achievements niet. Alleen de eerste al is verdomd lastig omdat towers uit zichzelf al kunnen upgraden dus je moet goed opletten en je oudste torens op tijd afbreken en weer opbouwen.
De eerste drie vond ik niet heel moeilijk om te doen. Scrooge moet je vooral investeren in rente. Bij die eerste moet je goed in de gaten houden dat je de torens vroeg genoeg weer afbreekt. En die eindbaas was met 3 mijnen wel te slopen. Verwacht dat de zilveren en gouden trophy's aanmerkelijk lastiger zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Bij de Saturn op Rotterdam Zuidplein was de PS3 (en pack) ook al 360 zonder verdere aanbiedingen. Overigens kon je daar in de gameshop ook nog 60GB PS3's kopen met 2 controllers en 2 games voor niet veel (ergens tussen de 360 en 400 geloof ik).

Trouwens, aanstaande dinsdag 4 november krijg je bij de Bart Smit als je tussen 17:00 en 21:00 komt ook dezelfde korting als met die bonnetjes, alleen heb je die dan niet nodig. Geldt alleen in de winkel, en je moet het even vermelden bij het afrekenen.

[ Voor 7% gewijzigd door Tim op 01-11-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:39
Zo, ik heb mijn PS3 ter reparatie naar Sony gestuurd. 3 maanden over de garantie, maar toen ik uitlegde wat het probleem was ( Leest geen CD's meer ) kon ik hem gratis opsturen.
Hopelijk ben ik hem niet lang kwijt. Aan de andere kant, in de tussentijd zal ik geen geld uitgeven aan games, en kan ik ff sparen voor LBP bijvoorbeeld. Enige game die ik nu misschien had willen kopen is Dead Space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 11:09
technoaddict schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 14:50:
Zo, ik heb mijn PS3 ter reparatie naar Sony gestuurd. 3 maanden over de garantie, maar toen ik uitlegde wat het probleem was ( Leest geen CD's meer ) kon ik hem gratis opsturen.
Hopelijk ben ik hem niet lang kwijt. Aan de andere kant, in de tussentijd zal ik geen geld uitgeven aan games, en kan ik ff sparen voor LBP bijvoorbeeld. Enige game die ik nu misschien had willen kopen is Dead Space.
Dus ze hebben de voorwaarden van de garantie aangepast? Ze vergoeden de kapotte drives nu wel nu er zoveel klachten zijn? Mooi bezig Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
BartSmit in Utrecht ftw *O*

Goed, nu heb ik dus een psn account, maar wordt die nick ingame gebruikt of kan je per spel instellen wat voor nick je gebruikt, ala cod4 @pc?

Ik heb namelijk een nogal gare naam (echt niet normaal wat er allemaal al geregistreerd is), maar ik gebruik liever een andere naam als je het toch per game kan instellen.

edit: ik zie dat resistance in ieder geval psn naam gebruikt, doet het grootste deel van de online games hetzelfde?

[ Voor 17% gewijzigd door Morphix op 01-11-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat gaat niet. Daarom moet je dus ook goed nadenken over je PSN naam. Vind zelf ook wel logisch dat hij deze steeds gebruikt, anders zou een vriendenlijst ook niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Tja.. ik ben een pc gewend :P
Mijn xfire naam is ook anders als al mijn ingame nicks, sterker nog in xfire verander ik ook mijn naam on the fly.

Ik heb voor accounts altijd liever mijn echte naam als inlognaam met een andere gebruikersnaam, die je achteraf nog kan veranderen. Kan hier dus niet, dus laat ik het hier maar bij denk ik.

Mochten jullie nog vriendjes zoeken, mijn psn is hREV05 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
hoe vet is fallout 3..

heb zelf far cry 2 gekocht, mijn broer fallout 3 maar ik moet zeggen na paar uurtjes dat fallout3 vetter is. Kan niet wachten totdat hij hem heeft uitgespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_V schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 17:54:
hoe vet is fallout 3..

heb zelf far cry 2 gekocht, mijn broer fallout 3 maar ik moet zeggen na paar uurtjes dat fallout3 vetter is. Kan niet wachten totdat hij hem heeft uitgespeeld :D
Met (max) 100 uur gameplay zul je nog even moeten wachten..hehe.
Ik krijg hem maandag ook binnen hoop ik, en dat in een tentamenperiode :o

Té coole trailer van Endwar, Whaat papegaaien die tegen elkaar vechten!
Kan ook aan mijn PSN nick liggen dat ik ze leuk vind... O+

Ik hoop dat het echt is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Vandaag bij de Bart Smit in Zaandam geweest en daar gebruik gemaakt van de actie: 10% korting op PS3 (dus €360) + 2 gratis games (één uit de platinum reeks en de ander vrije keuze uit volledig assortiment). Echter blijkt dat je slechts uit een aantal games van de platinum reeks mag kiezen en die waren op (R&C en Virtua Tennis3 lagen er nog). Uit welke platinum games je mocht kiezen wist de verkoper ook niet precies meer, hij dacht sowieso Heavenly Sword (geen interesse). Ik heb de actie toch gebruikt en ga nu met een scan van de bon richting Bart Smit. Hoop dat ik Uncharted nog als extra gratis game kan kiezen, dan ben ik erg tevreden hiermee. Vond deze actie de moeite waard om niet nog minimaal een week op het LBP pakket te wachten.

Heb nu MGS4 gratis meegenomen en die wilde ik ook erg graag. Ook vandaag de remote van Play.com binnen gekregen, als vanouds een verzendtijd van 3/5 dagen, colour me impressed.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kheb zo'n 2 weken lang mijn PS3 niet gebruikt (tijd gebrek), maar probeer nu in de store te komen en krijg de melding dat er een system update is (2.50). Prima maar het wil niet echt lukken, downloaden gaat echt tergent traag en hij breekt hem dan een tijd af met een foutmelding,

Ligt het aan mij of zijn er problemen met de download servers van Sony?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Chaoss schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:49:
kheb zo'n 2 weken lang mijn PS3 niet gebruikt (tijd gebrek), maar probeer nu in de store te komen en krijg de melding dat er een system update is (2.50). Prima maar het wil niet echt lukken, downloaden gaat echt tergent traag en hij breekt hem dan een tijd af met een foutmelding,

Ligt het aan mij of zijn er problemen met de download servers van Sony?
Geloof me, beter installeer je die firmware niet, wat een brak ding zeg. Alles werkte vloeiend, had speciaal een Synology Disk Station gekocht voor media share, allerlei MP3`s op DVD geplaatst maar nu met deze nieuwe firmware kan ik helemaal nada noppes niets meer met de PS3. Geen foto`s, geen video, geen muziek! Games gaan wel goed.

Wordt dr schijt en schijt ziek van. Heb al geprobeert om iets wat een "oplossing" zou moeten zijn uit te proberen (wat in draadje 34 werdt vertelt - paar seconde de aan/uit knop in drukken) maar ook dat werkt niet. Ik krijg dan de melding om beeld en geluid instellingen in te stellen.

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

jah maar zonder de update kom ik niet in de Ps3 shop?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Chaoss schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:49:
Je kunt firmware-updates ook op je PC downloaden en via een USB-stick je PS3 updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 11:08
W.Wezz schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:38:
[...]

Geloof me, beter installeer je die firmware niet, wat een brak ding zeg. Alles werkte vloeiend, had speciaal een Synology Disk Station gekocht voor media share, allerlei MP3`s op DVD geplaatst maar nu met deze nieuwe firmware kan ik helemaal nada noppes niets meer met de PS3. Geen foto`s, geen video, geen muziek! Games gaan wel goed.

Wordt dr schijt en schijt ziek van. Heb al geprobeert om iets wat een "oplossing" zou moeten zijn uit te proberen (wat in draadje 34 werdt vertelt - paar seconde de aan/uit knop in drukken) maar ook dat werkt niet. Ik krijg dan de melding om beeld en geluid instellingen in te stellen.
Hier geen problemen mee!
Maak gebruik van de PS3 en de DS207+ en werkt zeer goed met de nieuwe firmware van Sony.

Als je een beetje had uitgezocht op het Synology forum dan had je kunnen lezen dat er ondertussen een nieuwe firmware update uit is. Deze is dan nog wel in beta versie maar werkt zeer goed met de PS3 en alle streams etc. werken dan ook weer perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

PS3 (60GB 1ste versie, juli 2007) leest geen CD/DVD/BR meer :( lezer stuk...

alles gedaan, wordt dus terug sturen...

Zou je niet gewoon een br speler kunnen swappen? mijne is nog mooi en onbekrast, zometeen krijg ik zo'n bekraste revisie ding terug....

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Mabili schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:57:
[...]

Hier geen problemen mee!
Maak gebruik van de PS3 en de DS207+ en werkt zeer goed met de nieuwe firmware van Sony.

Als je een beetje had uitgezocht op het Synology forum dan had je kunnen lezen dat er ondertussen een nieuwe firmware update uit is. Deze is dan nog wel in beta versie maar werkt zeer goed met de PS3 en alle streams etc. werken dan ook weer perfect!
Mensen mensen, ik hoor een ondertoon in jou bericht naar mij toe? Uiteraard heb ik de beta overwogen maar dat ga ik niet doen op een webserver die live draait. Daarbij klopt het ook niet want een DVD of CD met muziek (WMA, MP3, WAVE) wordt óók niet afgespeelt vanaf de PS3. En dán heeft mijn Synology er niets nada noppes mee te maken! Kortom; ik vindt dat Sony hiervoor een oplossing moet uitbrengen en niet Synology want dat ding werkte gewoon zeer goed voor de firmware update van Sony.

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoE schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:08:

Zou je niet gewoon een br speler kunnen swappen? mijne is nog mooi en onbekrast, zometeen krijg ik zo'n bekraste revisie ding terug....
Nee, bij revisie doen ze sinds een half jaar compleet nieuwe behuizing om het apparaat. Velen denken dat het een nieuwe is maar dat is niet het geval. Er waren klachten binnengekomen van mensen die een bekraste revisiebak terugkregen, terwijl ze een keurige nette hadden opgestuurd.

BR-speler kun je swappen, helaas kost het je dan 200€ en je garantie. Geef het 4/6 weken tijd en je hebt gratis een 'goede' ps3. Ik hoorde ook van mensen dat ze 60gb eigenaren nu wél de optie aanbieden om een 80gb terug te ontvangen (nieuw/revisie?) maar hier weet ik persoonlijk niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
wat vinden jullie trouwens van de demo van Mirrors Edge?

Ik had er veel positiefs over gelezen maar was aanvankelijk even goed nog een beetje skeptisch maar snap nu toch wel waarom er zo lovend over die game gepraat wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme spoilers van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 11:08
W.Wezz schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:08:
[...]

Mensen mensen, ik hoor een ondertoon in jou bericht naar mij toe? Uiteraard heb ik de beta overwogen maar dat ga ik niet doen op een webserver die live draait. Daarbij klopt het ook niet want een DVD of CD met muziek (WMA, MP3, WAVE) wordt óók niet afgespeelt vanaf de PS3. En dán heeft mijn Synology er niets nada noppes mee te maken! Kortom; ik vindt dat Sony hiervoor een oplossing moet uitbrengen en niet Synology want dat ding werkte gewoon zeer goed voor de firmware update van Sony.
Het is zeker niet als ondertoon bedoeld maar zoals ik je post las kon ik er alleen maar uit op maken dat je problemen had met je shares.. en inderdaad wat Sony heeft aangepast waardoor dit soort problemen opeens onstaan is mij ook een raadsel en vooral omdat als iets al goed werkte opeens niet meer naar behoren werkt.

Nu zit ik ook nog even met een aantal vragen..

Op diverse sites lees je over het aansluiten van een PS3 en dan voornamelijk de geluidsinstellingen
Nu was mijn vorige opstelling als volgt:

Beeld:
PS3 HDMI > TV HDMI Plasma TV

Geluid
Optisch linear maar ook bitstream geprobeerd

Nieuwe opzet

Beeld en Geluid
PS3 > Receiver Sony 3200ES HDMI > Plasma TV

Geluid:
Linear PCM

Nu heb ik de volgende vragen..
Ik lees diverse dingen over wat nou beter is om als standaard in te stellen
Nu is mijn vraag wat is nou beter Linear-PCM of Bitstream instellen?

Is nou geluid via HDMI naar Receiver de beste optie of is toch optisch beter?

[ Voor 26% gewijzigd door Mabili op 02-11-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:39
NoE schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:08:

Je kan je PS3 nog wel gratis opsturen naar Sony voor reparatie. De mijne heb ik eind juli 2007 gekocht, en kon ik nog opsturen. Heb Sony daarvoor een paar dagen geleden gebeld. Je krijgt idd een gereviseerde terug, maar goed, als hij maar werkt vind ik het best. En je mag er vanuit gaan dat je een goeie terug krijg. Er zijn mensen die voor een euro of 90 je BR speler vervangen. Het is dus mogelijk. En waarschijnlijk kan je het ook zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Mabili schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:42:
Ik lees diverse dingen over wat nou beter is om als standaard in te stellen
Nu is mijn vraag wat is nou beter Linear-PCM of Bitstream instellen?

Is nou geluid via HDMI naar Receiver de beste optie of is toch optisch beter?
Geluid via HDMI (Linear PCM) naar receiver is het beste. Dat is de enige manier waarop je Dolby TrueHD en DTS HD met de maximum kwaliteit horen. De HD-codecs werken niet met bitstream op de PS3. Als je de optische verbinding gebruikt ipv HDMI loop je tegen de beperkte bandbreedte van een SPDIF-signaal aan waardoor je enkel DD5.1/DTS met DVD-kwaliteit krijgt. Alleen met HDMI icm Linear PCM haal je dus het maximum eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Gaat die actie tot 2 november, en zoja zit er dan wellicht een prijsverlaging toch nog in, ook al zeggen ze nu van niet, wellicht met kerst?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 19-09 23:13
W.Wezz schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:38:
[...]

Je wilt zeker die recovery menu op je scherm hebben?
Om dit te doen moet er niks in je usb slots zitten en daarna pas je PS3 knop indrukken totdat je eerst 1 biep hoort en daarna 2x biep snel.
Je hebt waarschijnlijk iets in je usb slots en daarom reset je je beeld instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
ik begrijp uit voorgaande berichten dat games uit canada het goedkoopst zijn. video games plus is die winkel toch?
mij vallen de verzendkosten een beetje tegen. en dan vraag ik me ook nog af: komen ze wel zonder extra belasting/douanekosten aan? als ik iets uit de vs bestel kost het me altijd zo'n 20% extra aan importbelasting en btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

sorcees schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:19:
Gaat die actie tot 2 november, en zoja zit er dan wellicht een prijsverlaging toch nog in, ook al zeggen ze nu van niet, wellicht met kerst?
Mss wel handig dat je ook quote m.b.t. de reactie die jij geeft ;)... je zult wel willen refereren naar de BS aktie? Aankomende dinsdag avond is er een koopavond waarbij je nogmaals -/- 15% krijgt op je aankopen óf je koopt vandaag online want t/m 02-11 gelden daar de kortingen ook nog.

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
nodog schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:52:
ik begrijp uit voorgaande berichten dat games uit canada het goedkoopst zijn. video games plus is die winkel toch?
mij vallen de verzendkosten een beetje tegen. en dan vraag ik me ook nog af: komen ze wel zonder extra belasting/douanekosten aan? als ik iets uit de vs bestel kost het me altijd zo'n 20% extra aan importbelasting en btw.
Ik heb nog nooit voor een zending van VG+ hoeven bij te betalen. Ze versturen het nl als een "toygame" met een waarde van $20 zodat het probleemloos langs de douane gaat. Volgende maand gaat de invoerlimiet flink omhoog en kun je voor een veel hoger bedrag belastingvrij importeren.

Het is wel mogelijk om games nog wat goedkoper te krijgen (bij gamehubs.com bijv) maar VG+ heeft de snelste verzending. LBP was afgelopen dinsdag verstuurd, zaterdag lag het in de brievenbus. Hun zendingen komen heel wat sneller aan dan pakjes uit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Tip van de dag: Metal Gear Solid 4 kost bij Bart Smit nu 39,95. Als je de kortingscodes AC8137 en AC3953 hierop loslaat krijg je bij elkaar 30% korting op deze prijs. Totaalbedrag 30,92 incl verzendkosten.

De codes zijn alleen vandaag te gebruiken dus wees er snel mee.

Bij consoleshop.nl is weer de LE van MGS4 te bestellen. De cover die ze daar gebruiken is trouwens niet correct, maar wel fraai. Die had ik liever gehad dan de covers die daadwerkelijk gebruikt zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=60630&dimensionid=17&shopid=6

Overigens wel opvallend dat een aantal Limited Editions achteraf helemaal niet zo limited bleken te zijn geweest. Ik heb een half jaar na data nog een heel goedkope Mass Effect SE op de kop getikt. Halo 3 LE's (inclusief de luxe versie met de helm) zijn nog steeds probleemloos te krijgen.

[ Voor 46% gewijzigd door ymmv op 02-11-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
ymmv schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:10:
Volgende maand gaat de invoerlimiet flink omhoog en kun je voor een veel hoger bedrag belastingvrij importeren.
Ik heb even lopen googlen, maar kon niks vinden mbt bovenstaande. Heb jij een bron voor mij?

Overigens heb ik tot nu toe flink wat spellen bij gamehubs gekocht en nooit belasting hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
ymmv schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:15:
Tip van de dag: Metal Gear Solid 4 kost bij Bart Smit nu 39,95. Als je de kortingscodes AC8137 en AC3953 hierop loslaat krijg je bij elkaar 30% korting op deze prijs. Totaalbedrag 30,92 incl verzendkosten.

De codes zijn alleen vandaag te gebruiken dus wees er snel mee.

Bij consoleshop.nl is weer de LE van MGS4 te bestellen. De cover die ze daar gebruiken is trouwens niet correct, maar wel fraai. Die had ik liever gehad dan de covers die daadwerkelijk gebruikt zijn.

[afbeelding]

Overigens wel opvallend dat een aantal Limited Editions achteraf helemaal niet zo limited bleken te zijn geweest. Ik heb een half jaar na data nog een heel goedkope Mass Effect SE op de kop getikt. Halo 3 LE's (inclusief de luxe versie met de helm) zijn nog steeds probleemloos te krijgen.
Zijn die limited editions het geld nou waard? Ik zat erover te denken om de LE van MGS4 toch maar te kopen, en ook de LE van Resistance 2.
Is het trouwens zo dat als je over 10 jaar dan je LE weer verkoopt er veel winst op maakt? :P

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.