ROFL@reacties op hunter/creeps
@Muer: zoals je weet heb ik zelf ook een hunter (twee zelfs) en ook al pvp ik er niet/zelden mee, ik ben me bewust dat DF ooc een nerf is, maar zoals het nu zo vaak gebruikt word is het een 'Desert Friends' waar vooral de zwakke spelers het meest voordeel bij hebben. Als die zwakkere spelers nu eens leren dat een huntard meer kan dan alleen vanachter een plas tar meedoen en op DF drukken dan heeft iedereen daar baat bij.
Er zijn ook goede hunters die hun skills wel weten te gebruiken en dat zijn formidabele tegenstanders die DF idd zelden gebruiken of nodig hebben.
DF gebruiken op het moment dat er een zerg aankomt is wmb iets anders dan op de knop te drukken als een 1vs1 niet loopt zoals de huntard had gehoopt (creep omleggen voordat 'ie in melee range is).
Ik durf te stellen dat een goede hunter geen DF nodig heeft. Natuurlijk zal het z'n rating iets naar beneden kunnen halen, maar per saldo zal de freep-raid (en dus renown) er beter van worden. Huntards die bij melee gelijk beginnen te rennen en hun team in de steek laten heeft niemand wat aan -imho-
Overigens krijgen hunters, als ze daar voor kiezen, een extreme damage output, dus het is niet alleen nerf wat er speelt.
Voor de volledigheid: ik speel op Eldar en op Eldar zijn wereldwijd de hoogste ranked spelers (freeps en creeps) en we hebben een van de beste pvp (zo 'de' beste) in Europa als ik de diverse spelers die speciaal daarvoor naar Eldar zijn gekomen mag geloven. Mijn visie op hunters in pvp is ws gekleurd door de klasse die meerdere Eldar hunters laten zien en waardoor de huntards schril afsteken.
@Thorgrem: als ik 'huntard' schrijf of 'hunter' probeer ik het verschil duidelijk te maken tussen de goede en de slechte spelers, daar hoef je je niet persoonlijk op aangevallen te voelen. Je stelling dat ik vrij vaak slaag gehad heb van hunters is een niet meer dan een (gefrustreerde?) kortzichtige conclusie die niet gebaseerd is op enig inzicht. 1vs1 heb ik nog nooit 'slaag' gehad van een huntard, wel heb ik heel vaak mee mogen maken dat een huntard op DF drukt nog voordat 'ie de helft van z'n morale kwijt is. Van een goede hunter kan ik het onder normale omstandigheden 1vs1 niet winnen, en dan laat ik nog buiten beschouwing dat 'ie de mogelijkheid heeft om z'n Rift-gloves te gebruiken want dat heeft een goede hunter 1vs1 niet eens nodig tegen een warg.
Een huntard is makkelijk te herkennen aan z'n leeching positie in een raid (vaak zijn ze niet eens in die raid), knalt er zo vaak mogelijk een rain of arrows op, en heeft (te) veel sterren. Als ik in m'n damage logs kijk kan ik ze er ook zo uitvissen, enkele hits om mee te liften op het werk van anderen ipv hele series om me uit te schakelen.
Van mij mogen wargs ook weer gewoon een stuk langzamer lopen/sluipen als ze niet zichtbaar zijn.
Zal ik daar serieus op reageren of is het slechts geschreven uit frustratie?
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:17:
Ik hoor eigenlijk bij iedere update wel mensen klagen over nerfs, ik speel in de tussentijd zo ongeveer iedere klasse wel zo af en toe en heb eigenlijk nooit dat ik denk "Godsamme, wat ben ik toch benadeeld" of iets...
Yep, ik vermoed dan mensen meer gewicht toedichten aan een nerf die hunzelf aangaat dan aan de bonussen of aan de nerfs van anderen. met MoM gaat er een hoop veranderen en ongetwijfeld zal daar naderhand ook weer op veranderd moeten worden.
Wmb (zowel creep als freep) is het een kwestie van aanpassen op de nieuwe situatie en er mee om leren gaan, als er iets is wat echt slecht uitpakt dan word dat heus wel door de devvers opgepakt.
[
Voor 4% gewijzigd door
botoo op 17-11-2008 14:34
]