The Lord of the Rings Online - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 15:06
rik86 schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:40:
volgens mij is DF alleen in de ettenmoors out of combat, naar wat ik ervan begreep
dat klopt, enkel in de ettenmoors. in PvE kan je DF gebruiken wanneer je wil.
Enerzijds vind ik het handig. Vond het best lastig om hunters aan te vallen, die DF-en op het laatste moment en dan 10 minuten niet zichtbaar zijn. Langs de andere kant is er maar een klein percentage dat dat echt doet. De meesten keren meteen terug en dan kan je ze wel doden.
Hips en disappear zijn ongeveer hetzelfde, hoewel je in theorie deze nog met AoE kan afmaken, en wargs kan je nog altijd tracken voor ze weg lopen. maar dat is ook gemakkelijker gezegd dan gedaan. (en ook bij wargs heb je er die dan wegblijven tot de reset van de skil)

Toch zal het een aanpassing zijn voor hunters en zeker nu ze enorm veel damage gaan doen als lvl 60, met geen DF zullen ze veel meer getarget worden dan vroeger. Langs de andere kant. Een hartseeker van 2500+ is ook rude ^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:40:
volgens mij is DF alleen in de ettenmoors out of combat, naar wat ik ervan begreep
Klopt, en dat gaf ik ook aan.

Ik speel geen PvmP, maar na 1.8 jaar LOTRO kan ik wel begrijpen dat de HNT het zwaarst te verduren heeft. Het aanpassen in pvp is een begrip en de damage dealers zijn dan vaak de lul.

Jammerlijke ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunters hebben echt niets te klagen hoor. DF OOC is alleen in EM, en niet in PvE.En aan de andere kant, met hot burn kun je een creep oneshotten. Max hit met devastating critical met HS+hot burn is 7600 (en nog een klein beetje). Ik zie je punt niet echt. Hunters krijgen echt veel goede nieuwe dingen in MoM, daar zijn zelfs de mensen van de USboards het over eens. Wees blij dat je geen minstrel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dus de mogelijkheid je build zo te maken dat je iemand kan one-shotten moet dan maar betekenen dat hunters volledig gestripped worden van hun survivability? Wat een onzin.

Oh, Minstrels hebben weinig te klagen hoor. Het valt reuze mee met de soloability van de Minstrel. De meeste klaagposts op de fora komen van mensen die wat filmpjes op youtube hebben gezien.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:36:
Dus de mogelijkheid je build zo te maken dat je iemand kan one-shotten moet dan maar betekenen dat hunters volledig gestripped worden van hun survivability? Wat een onzin.

Oh, Minstrels hebben weinig te klagen hoor. Het valt reuze mee met de soloability van de Minstrel. De meeste klaagposts op de fora komen van mensen die wat filmpjes op youtube hebben gezien.
Yep, dat heet balance. En daarnaast, to what point and purpose is DF in EM anyway? Je gebruikt die skill alleen als je op het punt staat dood te gaan, en daarmee je kostbare, zuurverdiende sterretjes verliest. Of je doodgaat of DF gebruikt, je komt precies op dezelfde plek uit, alleen 1 seconde later als je doodgaat. En als je doodgaat, doe dan aan fair play, en gun die creeps die eerlijk verdiende infamypoints. Ze waren sterker/beter dan jou (of ze konden beter zergen ;) ), dus hebben ze er recht op.
En ja, het is een skill, dus uiteraard mag je hem gebruiken. Het levert je zelf alleen geen voordeel op, en je irriteert de andere partij ermee. Dus waarom zou je?

Gelukkig verdwijnen de sterren met MoM, dus nog minder reden om DF te doen. :) En dus extra reden om met lage rating rond te lopen, want met lage rating krijg je zelf meer renown bij de volgende kill, en creeps minder infamy. Dus waarom zou je uberhaupt willen DF'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:33:
Hunters hebben echt niets te klagen hoor. DF OOC is alleen in EM, en niet in PvE.En aan de andere kant, met hot burn kun je een creep oneshotten. Max hit met devastating critical met HS+hot burn is 7600 (en nog een klein beetje). Ik zie je punt niet echt. Hunters krijgen echt veel goede nieuwe dingen in MoM, daar zijn zelfs de mensen van de USboards het over eens. Wees blij dat je geen minstrel speelt.
Ik speel onder andere een minstrel, het is mijn enige level 50 en ik klaag echt niet. Vind mijn minstrel heerlijk spelen en kan over het algemeen ook behoorlijk lang in leven blijven, al heb ik het ook wel eens moeilijk, maar het is gewoon, net als bij de andere klassen een kwestie van je class goed leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:43:
En ja, het is een skill, dus uiteraard mag je hem gebruiken. Het levert je zelf alleen geen voordeel op, en je irriteert de andere partij ermee. Dus waarom zou je?
Leg mij dan ook even uit wat het verschil is tussen een Hunter die middels DF een defeat voorkomt (en daarmee de creeps van hun infamy puntjes berooft), en een warg die disappear gebruikt en hetzelfde doet (en de freeps van hun Renown berooft), of een Burglar met HIPS? Ik mis namelijk een beetje het punt. Je zegt dat hunters lamers zijn, terwijl Wargs het kunnen, Spiders en Burglars. Waarom moet dan de skill van de Hunter generfed worden en de rest niet?
Gelukkig verdwijnen de sterren met MoM, dus nog minder reden om DF te doen. :) En dus extra reden om met lage rating rond te lopen, want met lage rating krijg je zelf meer renown bij de volgende kill, en creeps minder infamy. Dus waarom zou je uberhaupt willen DF'en?
Ik ben blij dat de sterren weggaan, zijn we iig van de lamers af. Waarom zou ik willen DFen? Omdat ik het kan. Waarom doet een Warg disappear? Of een WL een Bubble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:44:
[...]

Ik speel onder andere een minstrel, het is mijn enige level 50 en ik klaag echt niet. Vind mijn minstrel heerlijk spelen en kan over het algemeen ook behoorlijk lang in leven blijven, al heb ik het ook wel eens moeilijk, maar het is gewoon, net als bij de andere klassen een kwestie van je class goed leren kennen.
Ik heb het niet over een minstrel nu, maar een minstrel met MoM. Je gaat tegen nogal wat nerfs aanlopen zegmaar. Alhoewel dat met patch1 wel beter schijnt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:49:
[...]

Ik heb het niet over een minstrel nu, maar een minstrel met MoM. Je gaat tegen nogal wat nerfs aanlopen zegmaar. Alhoewel dat met patch1 wel beter schijnt te worden.
Ook daar ben ik toch nog niet bang voor Ltje, ik leer er wel weer mee omgaan en ook dat komt wel weer goed. Meestal zijn die nerfs er toch echt niet zonder reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:48:
[...]
Leg mij dan ook even uit wat het verschil is tussen een Hunter die middels DF een defeat voorkomt (en daarmee de creeps van hun infamy puntjes berooft), en een warg die disappear gebruikt en hetzelfde doet (en de freeps van hun Renown berooft), of een Burglar met HIPS? Ik mis namelijk een beetje het punt. Je zegt dat hunters lamers zijn, terwijl Wargs het kunnen, Spiders en Burglars. Waarom moet dan de skill van de Hunter generfed worden en de rest niet?

[...]

Ik ben blij dat de sterren weggaan, zijn we iig van de lamers af. Waarom zou ik willen DFen? Omdat ik het kan. Waarom doet een Warg disappear? Of een WL een Bubble?
Als ik HiPS doe als burglar, dan regen in snel een klein beetje, om vervolgens weer net zo hard terug te komen vanuit stealth met een aim+surprise strike. Daarnaast is een HiPS niet definitief, met AoE kan ik nog gekilled worden, en ik kan getracked worden. Zelfde voor wargs: je kan getracked worden, geAoE'ed, en je kan zelf hard terugkomen met een pounce oid.
Spiders weet ik niet precies hoe die trapdoor skill werkt, dus daar zal ik niet mijn mening over geven.
Een bubble van een WL is wel totaal iets anders. Een DF haalt de hunter uit het gevecht, met een bubble help je iemand in het gevecht. Bubble op reaver die kan chargen bijv. Of een creep ligt onder focus fire van de zerg, bubble erop, zerg switcht target, creep overleeft, en vecht 10 seconden later weer even hard mee. Totaal iets anders IMHO.

Alleen maar DF'en omdat het kan, terwijl het je geen duidelijk voordeel oplevert IMHO vind ik verder niet heel sterk... =/

EDIT to avoid double post:
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:51:
[...]

Ook daar ben ik toch nog niet bang voor Ltje, ik leer er wel weer mee omgaan en ook dat komt wel weer goed. Meestal zijn die nerfs er toch echt niet zonder reden.
Goede houding. Ik zeg ook niet dat je er bang voor moet zijn, en je kan zeker vol plezier verder spelen met je minstrel. Alleen je minstrel wordt wel een stuk harder generfed dat MueR's hunter die alleen maar in de EM niet meer kan DF'en IC.
Iemand build van een minstrel van live werd overgezet naar beta. Toen had ie in beta meer melee crit dat tactical crit. Om maar even een voorbeeld te geven van een nerf, die je continue raakt, en niet alleen in een PvP situatie.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 13:57 . Reden: double post voorkomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor eigenlijk bij iedere update wel mensen klagen over nerfs, ik speel in de tussentijd zo ongeveer iedere klasse wel zo af en toe en heb eigenlijk nooit dat ik denk "Godsamme, wat ben ik toch benadeeld" of iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Iemand al enig idee wat ie aan gaat maken? Warden of Rune-keeper?

Rune-Keeper lijkt me opzich wel erg interessant. Mede door het 2 ledige...of damage of healing

dragonspirit :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Een lid van mn raidgroup heeft een minstrel, ook overgezet naar de beta. Ja, je hebt meer melee crit ineens en minder tactical crit. Maar het hele systeem is ook anders gaan werken. Geloof me als ik zeg dat de minstrel helemaal niet zo hard generfed is als dat de meeste boe-roepers zeggen.

Trapdoor Sanctuary geeft een spider de mogelijkheid om onder de grond te duiken, waardoor ze totaal onschendbaar worden. Er zit wel een maximum tijd aan, 1 minuut, maar het kan lang genoeg zijn om je webs en andere slowende skills uit een cooldown te halen, om zo alsnog weg te komen. Zeg maar exact hetzelfde als waar disappear veel voor gebruikt wordt, wegkomen omdat je bijna dood bent.

Het gaat er niet om hoe ver je uit combat gaat. Waar het om gaat, is dat Turbine hiermee de hunter de enige survivability die hij had ontneemt. Nadat de Rain of Thorns al generfed was waardoor deze bijna altijd resist, waarmee je als hunter misschien nog gewoon kon rennen, wordt nu onze laatste redding ontnomen. Dat is gewoon niet eerlijk, hoe je het ook bekijkt. Ik weet niet welke creep class kan tracken, maar met +10 stealth level is er niemand die jou kan tracken hoor.

Wat is er nou precies op tegen dat je een defeat kan voorkomen? Beantwoord me dat eens?
qntal schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:17:
Warden hier.

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 17-11-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03
ROFL@reacties op hunter/creeps :o

@Muer: zoals je weet heb ik zelf ook een hunter (twee zelfs) en ook al pvp ik er niet/zelden mee, ik ben me bewust dat DF ooc een nerf is, maar zoals het nu zo vaak gebruikt word is het een 'Desert Friends' waar vooral de zwakke spelers het meest voordeel bij hebben. Als die zwakkere spelers nu eens leren dat een huntard meer kan dan alleen vanachter een plas tar meedoen en op DF drukken dan heeft iedereen daar baat bij.
Er zijn ook goede hunters die hun skills wel weten te gebruiken en dat zijn formidabele tegenstanders die DF idd zelden gebruiken of nodig hebben.

DF gebruiken op het moment dat er een zerg aankomt is wmb iets anders dan op de knop te drukken als een 1vs1 niet loopt zoals de huntard had gehoopt (creep omleggen voordat 'ie in melee range is).

Ik durf te stellen dat een goede hunter geen DF nodig heeft. Natuurlijk zal het z'n rating iets naar beneden kunnen halen, maar per saldo zal de freep-raid (en dus renown) er beter van worden. Huntards die bij melee gelijk beginnen te rennen en hun team in de steek laten heeft niemand wat aan -imho-

Overigens krijgen hunters, als ze daar voor kiezen, een extreme damage output, dus het is niet alleen nerf wat er speelt.

Voor de volledigheid: ik speel op Eldar en op Eldar zijn wereldwijd de hoogste ranked spelers (freeps en creeps) en we hebben een van de beste pvp (zo 'de' beste) in Europa als ik de diverse spelers die speciaal daarvoor naar Eldar zijn gekomen mag geloven. Mijn visie op hunters in pvp is ws gekleurd door de klasse die meerdere Eldar hunters laten zien en waardoor de huntards schril afsteken.

@Thorgrem: als ik 'huntard' schrijf of 'hunter' probeer ik het verschil duidelijk te maken tussen de goede en de slechte spelers, daar hoef je je niet persoonlijk op aangevallen te voelen. Je stelling dat ik vrij vaak slaag gehad heb van hunters is een niet meer dan een (gefrustreerde?) kortzichtige conclusie die niet gebaseerd is op enig inzicht. 1vs1 heb ik nog nooit 'slaag' gehad van een huntard, wel heb ik heel vaak mee mogen maken dat een huntard op DF drukt nog voordat 'ie de helft van z'n morale kwijt is. Van een goede hunter kan ik het onder normale omstandigheden 1vs1 niet winnen, en dan laat ik nog buiten beschouwing dat 'ie de mogelijkheid heeft om z'n Rift-gloves te gebruiken want dat heeft een goede hunter 1vs1 niet eens nodig tegen een warg.

Een huntard is makkelijk te herkennen aan z'n leeching positie in een raid (vaak zijn ze niet eens in die raid), knalt er zo vaak mogelijk een rain of arrows op, en heeft (te) veel sterren. Als ik in m'n damage logs kijk kan ik ze er ook zo uitvissen, enkele hits om mee te liften op het werk van anderen ipv hele series om me uit te schakelen.
Van mij mogen wargs ook weer gewoon een stuk langzamer lopen/sluipen als ze niet zichtbaar zijn.
Zal ik daar serieus op reageren of is het slechts geschreven uit frustratie?
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:17:
Ik hoor eigenlijk bij iedere update wel mensen klagen over nerfs, ik speel in de tussentijd zo ongeveer iedere klasse wel zo af en toe en heb eigenlijk nooit dat ik denk "Godsamme, wat ben ik toch benadeeld" of iets...
Yep, ik vermoed dan mensen meer gewicht toedichten aan een nerf die hunzelf aangaat dan aan de bonussen of aan de nerfs van anderen. met MoM gaat er een hoop veranderen en ongetwijfeld zal daar naderhand ook weer op veranderd moeten worden.
Wmb (zowel creep als freep) is het een kwestie van aanpassen op de nieuwe situatie en er mee om leren gaan, als er iets is wat echt slecht uitpakt dan word dat heus wel door de devvers opgepakt.

[ Voor 4% gewijzigd door botoo op 17-11-2008 14:34 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Woei, heb dit weekend een nieuwe videokaart besteld (HD4850) en Mines of Moria. Dat betekent dat ik eindelijk weer van de partij ben. Kon niet meer fatsoenlijk spelen omdat mijn videokaart een keer te heet is geworden dat hij het nog maar half doet (crashes bij zware games).

Kan ik eindelijk mijn goudstukjes terug betalen aan Rhyaehar :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel het erg jeukt om een nieuw karakter aan te maken denk ik niet dat ik dat nu snel zal doen. Ik heb een lvl 50 hunter (wat ook mijn enige karakter is) en ik wil daarmee dolgraag Moria in. Daar ben ik de komende maanden denk ik wel zoet mee.

Mocht ik nog een tweede karakter aan willen maken denk ik toch sterk aan een warden of een guardian. Alhoewel magie me ook wel leuk lijkt. :) Kortom, keuze genoeg om het al flink moeilijk te maken om te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:26:
Een lid van mn raidgroup heeft een minstrel, ook overgezet naar de beta. Ja, je hebt meer melee crit ineens en minder tactical crit. Maar het hele systeem is ook anders gaan werken. Geloof me als ik zeg dat de minstrel helemaal niet zo hard generfed is als dat de meeste boe-roepers zeggen.

Trapdoor Sanctuary geeft een spider de mogelijkheid om onder de grond te duiken, waardoor ze totaal onschendbaar worden. Er zit wel een maximum tijd aan, 1 minuut, maar het kan lang genoeg zijn om je webs en andere slowende skills uit een cooldown te halen, om zo alsnog weg te komen. Zeg maar exact hetzelfde als waar disappear veel voor gebruikt wordt, wegkomen omdat je bijna dood bent.

Het gaat er niet om hoe ver je uit combat gaat. Waar het om gaat, is dat Turbine hiermee de hunter de enige survivability die hij had ontneemt. Nadat de Rain of Thorns al generfed was waardoor deze bijna altijd resist, waarmee je als hunter misschien nog gewoon kon rennen, wordt nu onze laatste redding ontnomen. Dat is gewoon niet eerlijk, hoe je het ook bekijkt. Ik weet niet welke creep class kan tracken, maar met +10 stealth level is er niemand die jou kan tracken hoor.

Wat is er nou precies op tegen dat je een defeat kan voorkomen? Beantwoord me dat eens?
Ik had idd begrepen dat de minstrel nerf minder erg is dan eerst werd geroepen, maar nog steeds vind ik het contrast met geen DF in EM erg groot.

Je zegt dat de survivability weg wordt gehaalt van de hunter. Hangt erg af van je definitie van surivability. Door dood naar de rez cirkel, of door DF naar de rezcirkel, is IMHO hetzelfde, je overleeft het gevecht niet. Toegegeven, bij DF ga je niet dood, maar het uiteindelijke resultaat verschilt nauwelijks, vandaar dat ik van mening ben dat je survivability niet veranderd. Met de nerf van RoT heb je gelijk idd, dat heeft daadwerkelijk effect op het wegkomen, en nerfed je survivability.

Niet 100% positief, maar vrij zeker dat Uruks mensen kunnen tracken (ik speel een woman burglar). En ik ben al een paar keer getracked door een blackarrow met een I See You, dan heeft je +6 stealth lvl niet zoveel nut (max is +8, maar ik heb geen 4 delen shadowstalker, niet de moeite)

Wat ik tegen een defeat voorkomen heb dmv DF, is het feit dat je praktisch al verslagen bent, en zonder duidelijk eigen voordeel creeps van hun infamy onthoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:32:
[...]

Zal ik daar serieus op reageren of is het slechts geschreven uit frustratie?
Ik heb nooit onder stoelen of banken geschoven dat voor mij als hunter een wargpack in cloack op de ettens het grootste probleem is. En ja hoor, ik ben vele malen het hoekje omgegaan door een paar wargs in stealth. Geen probleem verder, maar als mij als hunter skills worden ontnomen lijkt het me logisch dat andere ook skills verliezen die in hun voordeel werken. De term huntards komt op mij over als kinderachtig taalgebruik. Ongeacht wat je er verder mee duidelijk wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:37:
Je zegt dat de survivability weg wordt gehaalt van de hunter. Hangt erg af van je definitie van surivability.
Survivability betekent voor mij: weg kunnen komen uit een situatie waar je anders door verslagen wordt. Met andere woorden, als je weet dat je het niet gaat redden, kunnen omdraaien en weggaan.
Wat ik tegen een defeat voorkomen heb dmv DF, is het feit dat je praktisch al verslagen bent, en zonder duidelijk eigen voordeel creeps van hun infamy onthoud.
Net als HIPS kan, Trapdoor kan en Disappear kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rune-Keeper lijkt me opzich wel erg interessant. Mede door het 2 ledige...of damage of healing

dragonspirit :W
:W qntal ;) Waarschijnlijk ga ik allebei de classed wel een keer proberen, ach ik zie het wel..eerst maar eens zien wat ik als eerste zal mogen aanmaken op Eldar.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
MueR schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:26:
Persoonlijk vind ik het niet meer dan billijk om een ander ook loon naar werken te gunnen. Nu kan een hunter bijna verslagen worden en de creep toch met lege handen naar huis sturen, of sterker nog, huntards die graag gebruik maken van npc's (ik heb het hier over gelijkwaardige gevechten, niet over ongelijke) kunnen zelfs met zo'n verloren strijd nog de renown krijgen als de creep achteraf alsnog door de npc's verslagen word.

Als ik een gevecht aanga en dan blijkt dat ik het niet ga winnen dan gun ik de freep z'n renown, disp en maken dat je wegkomt staat onder lame in mijn boekje. En ja ik gebruik disp natuurlijk ook maar dan wel om direct een double-pounce te doen, ik veroop mijn vacht wel zo duur mogelijk :+

[edit]
HIPS/DISP/Trapdoor zijn absoluut geen zekere wegkomers, HiPS/DiSP geven je max 8 sec de tijd en daarna ben je het haasje (altijd leuk als een burg door een weaver geslowed en ge-dot word en hoopt met HiPS weg te komen, DF daarintegen is wel een 100% zekere vlucht.

[ Voor 13% gewijzigd door botoo op 17-11-2008 14:50 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik heb net de MoM patch geinstalleerd (2.7GB, gedownload van lotro.com (heb nml. US versie)). Kan nog gewoon LotRO spelen, dus dat is mooi. Ben ik gelijk klaar voor morgen waarschijnlijk. :)

Ik denk dat ik waarschijnlijk beiden Warden en Runekeeper ga proberen. Vooral de Runekeeper lijkt me geweldig. Dan kan een buddy van me Runekeeper Healing spelen en ik Runekeeper DPS. Hou van DPS, mijn main is een hunter. :) Ik denk dat ik weer voor een Elf zal gaan.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
@botoo, misschien waar, maar toch wordt hier met 2 maten gemeten. In de eerste plaats is het goed dat DF generfed wordt, dan zijn de lamers tenminste klaar. Dat betekent dat de goeden lijden onder de kwaden. Schijbaar mag dat wel voor hunters, wat dat zijn immers bijna allemaal lamers als ik jullie zo hoor. Er zijn echter genoeg Burglars, Wargs en Spiders die er misbruik van maken. Zo weet ik dat er een Warg rondloopt op Laurelin met 4.5 sterren, en een aantal burglars met 4 sterren. Zij misbruiken hun HIPS en Disappear om weg te vluchten. Moeten ze daar ook maar uit combat zeker..

Ik heb al regelmatig gezegd helemaal geen probleem te hebben met een nerf van DF. Mits er een fatsoenlijk alternatief tegenover staat. Geeft mij bijvoorbeeld in de Moors maar de +50% evade van een Blackarrow ipv DF. Dat zou ik heel acceptabel vinden. Nu wordt een skill weggehaald, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik heb als officer van men kin een nieuwe event georganiseerd voor de 30e november: Day of the new alt. Op die dag gaan we met zen allen een nieuw character aanmaken en dan samen, in groepen van 4-5-6. Hiermee was er een antwoord op de vraag: zou ik eerst verder levelen of direct een nieuw char beginnen. Je kan eerst nog wat rondhossen lvl 50+ en dan die zondag maak je een nieuw character aan. Het is pas het tweede weekend omdat we mensen van zuid afrika en australie hebben die hun kopie van MoM iets later krijgen (voor de 2 nieuwe slots).

En ook leuk omdat we met heel de kin samen kunnen babbelen, questen en een nieuwe klas kunnen leren kennen die je zelf nog niet kent (hoeft niet runekeeper of warden zijn)

Voel je vrij dit idee ook zelf te doen in je kin, maar vergeet niet je bron te vermelden: Lointje - Room For Improvement - Snowbourn :)

Ik ga waarsch beginnen met een runekeeper, dwergje. Warden zal ik zeker ook eens proberen maar pas later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

mijn vriendin melde net dat mijn mijn client niet meer opstart...gister nog wel en toen had ik de patch ook al geinstalleerd :{
Vrouwen en techniek :')

Maargoed als je dus de 2,7 gig patch hebt geinstalelerd hoef je de cd's van de MoM niet meer te gebruiken begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
We zijn het helemaal niet zo vreselijk oneens hoor Muer :) en zoals ik al eerder heb uitgelegd, er zijn zat goede hunters (ergo: geen lamers). De sterren voorbeelden die jij aandraagt vallen wmb voor een groot deel ook onder ** tard

Burgs hebben (binnenkort 'hadden') een absurde survivability en kunnen daardoor makkelijk aan veel sterren komen zonder terug te hoeven vallen op lame-play, een warg of spider met meer dan 4 sterren word door mij ook uiterst wantrouwend bekeken als 'ie bij mij in de groep komt, die vertrouw ik niet echt om schouder aan schouder de freep-raid mee aan te vallen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:59:
mijn vriendin melde net dat mijn mijn client niet meer opstart...gister nog wel en toen had ik de patch ook al geinstalleerd :{
Vrouwen en techniek :')

Maargoed als je dus de 2,7 gig patch hebt geinstalelerd hoef je de cd's van de MoM niet meer te gebruiken begrijp ik?
LOL qntal, het is toch wat he? ;) Je kunt ze gewoon niet alleen laten met je LOTRO client.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 08:54

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Volgens mij klopt dat wel hoor qntal, ik meende een melding gezien te hebben gisteren op het client welkomscherm dat er op 17 november iets met de servers gedaan zou worden. Hiermee kwam dan de reguliere downtime op 20 november te vervallen...

Dus als het goed is, heeft iedereen (?) hier last van...

/edit:
Zoals hieronder gemeld wordt: dit schijnt dus pas vanaf 23:00 uur vanavond te zijn.. dat wist ik dus niet zeker meer...

[ Voor 17% gewijzigd door Icephase op 17-11-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:20:
[...]

LOL qntal, het is toch wat he? ;) Je kunt ze gewoon niet alleen laten met je LOTRO client.. ;)
idd nu is het kapot :{
ik ga vanavond wel ff kijken en anders vermaak ik me wel ff met COD5 WaW :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

woelders schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:25:
Volgens mij klopt dat wel hoor qntal, ik meende een melding gezien te hebben gisteren op het client welkomscherm dat er op 17 november iets met de servers gedaan zou worden. Hiermee kwam dan de reguliere downtime op 20 november te vervallen...

Dus als het goed is, heeft iedereen (?) hier last van...
volgens mij begint dat maintenance window pas om 23:00 uur vanavond :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gelezen dat de hele server maandag (vandaag) plat zou liggen en dat we morgen kunnen updaten en inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf 22:00 pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

das dus om 23:00 uur nederlandse tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Nou het is dus vanavond vanaf 22 23.00 (22.00 GMT) uur:

http://community.lotro-eu...3&pagename=news&type=news

Het onderhoud van a.s. donderdag komt hiermee inderdaad te vervallen...

[ Voor 5% gewijzigd door Icephase op 17-11-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Hmm mijn gameclient blijft idd hangen op examine game data.
Ik heb de patch dus eergister toegepast en gister nog online geweest. iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik heb niets gepatcht. Draai ook nog 1.08, maar kon vanochtend nog erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:20:
[...]

Mijn vriendin blies vanochtend m'n computer op toen ze lotro aan het spelen was :P.

Kan overigens nog gewoon spelen, patches wel gedownload, dvd ligt hier ook al klaar, maar ik zal vanavond de boel pas installeren zodra de servers down zijn. Ze waarschuwen niet voor niets dat het nog niet kan en dat de game code niet compatible is.

[ Voor 24% gewijzigd door The Flying Dutchman op 17-11-2008 17:21 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Na een paar keer proberen en lang wachten kan ik nu ook weer inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem in ieder geval binnen, maar wacht nog wel effe met installeren... maar hij ziet er in ieder geval mooi uit die CE.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een wereldwijd serverbericht in dikke grote letters dat de wereld zal sluiten in 60 minuten. It's the end of the world as we know it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:17:
Zojuist een wereldwijd serverbericht in dikke grote letters dat de wereld zal sluiten in 60 minuten. It's the end of the world as we know it.
Aye..and the start of a world bigger than we can comprehend.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 16:35
inmiddels nog maar 30 minuten ook gehad ;) zal zo wel 15 minuten komen ;)

ben maar naar Mirobel gereden, vast rustiger dan aan 't begin van eregion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kon net ook al niet meer inloggen...een kwartier geleden niet, dus ze zullen al geen mensen meer toelaten gok ik... ;)

dan maar installeren nu dus.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Ja ben u ook aan het installeren, alleen... waar moet ik de activation code invullen van MoM?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Rfce schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:50:
Ja ben u ook aan het installeren, alleen... waar moet ik de activation code invullen van MoM?
Op je codemasters pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:50:
Om precies te zijn een upgrade doen van je huidige account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Installen had ik al gedaan gelukkig, net als mn codes invullen. Ben net nog even ingelogd. Gekkenhuis in Bree op Laurelin. Nu pitten en morgen fijn met de Warden beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:02:
[...]

Om precies te zijn een upgrade doen van je huidige account...
ok dus onder Manage Subscriptions, bij LOTRO "upgrade" kiezen (sorry ben bank om iets fout te doen :P)

@MueR
Op snowboun was het ook lol... treintjes door Bree-town, mensen op het dak in van AH in Bree en een nice concert bij de boarfountain... kortom lekker geammusseerd het laatste uur!

edit:
ow en let op, vul je code in met hoofdletters :P

[ Voor 29% gewijzigd door Rfce op 17-11-2008 23:19 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
60 min voor shutdown:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uK0lcIB7gm1p0fzzFraTdvA6/full.jpg

Aparte titel voor een witte warg, maar dat mag de pret niet drukken. Rank 8 :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Zojuist op beide pc's de expansion geinstalleerd. Heb hem maar even schoon geinstalleerd, dus eerst oude client verwijderd en vervolgens installeren met de expansion pack. Vervolgens versie 2.02 er nog even op gezet (die patch had ik eerder al gedownload).

En voor mijn eigen subscription even de MoM code ingevuld. M'n vriendin heeft nog geen MoM, maar haar chars zijn ook nog wat minder ver dan die van mij (hoewel ze wel haar main sinds kort op level 50 heeft, dus het zal wel niet lang meer duren voordat ze ook naar Moria wil ;)).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voelt wel vreemd hoor om nu alweer een uur op het werk te zitten...in mijn hoofd zit ik steeds te bedenken dat ik ook nu wel ongeveer Mines of Moria zou kunnen zitten doen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of zijn de servers nu nog down??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

Nog minimáál een uur.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou best kunnen, niet gechecked vanmorgen. Weet niet hoe lang ze de servers down zouden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaauw
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 12:58
The gates are open.... --> http://community.codemast...php?p=4663926#post4663926

Lijkt me duidelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar drinken we er een op.. ;) (voorlopig slechts koffie, iets met werk enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Hier zijn de clients de preloaded updates aan het toepassen. Eentje op 70%, eentje op 40%. Duurt niet lang meer, dan eens kijken wat MoM ons brengt!

@Dragonspirit: extra vroeg begonnen vandaag?

[ Voor 13% gewijzigd door The Flying Dutchman op 18-11-2008 08:57 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Wij hebben gisteren de balrog nog neergehaald. 1 uur en 10 minuten voor de server neerging. Het was de eerste keer met de kin, na een paar jammere attempts de voorbije maanden. (elf chick sterven en balrog eindigt op 400 morale was het pijnlijkste, zeker omdat er een hunter door DC heel het gevecht opgesloten zat). Maar dus nu na de 6e keer of zo hadden we hem van de eerste keer goed. Wel bedankt aan de mensen die nog een chain link hebben ingegeven twee uur voor servers down gingen op snowbourn, dat maakte het heel wat simpeler voor ons (niet continue de loremasters antistun op iedereen laten gooien, meer moraal en minder incoming damage).

Ik moet niet vertellen dat de vreugde groot was dat we hem nog net voor moria neergehaald hebben. Het zwaardje staat bij het kinhouse. Gems heb ik niet gewonnen maar is niet zo erg. Ik heb sinds een half jaar al 5/6 op de riftset en die schouders van boek 14 waren lang niet slecht.

Nu een LANGE dag op het werk en dan naar huis hollen en hopen dat mijn moria-dvdtje daar ligt. Patch2 heb ik in 5 minuten gedownload dus dat zit al goed. Veel plezier aan iedereen die reeds kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

ik hoop ook heeeeeel erg dat mijn moria dvd op de mat ligt vanmiddag...niet dat ik er al in kan want mn hoogste char is lvl 43 maar ik wil graag een Rune-Keeper uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:42:
Voelt wel vreemd hoor om nu alweer een uur op het werk te zitten...in mijn hoofd zit ik steeds te bedenken dat ik ook nu wel ongeveer Mines of Moria zou kunnen zitten doen.. :P
same here.. zit nu allemaal zwakke excusen te bedenken om vandaag eerder te stoppen met werk.. :) Het zal een lange dag worden tot 17:00.. :'(

Maar 1 voordeel.. kan nu de hele dag nadenken wat ik nu ga doen. Doorgaan met m'n lvl 50 Loremaster, of opnieuw beginnen met de runekeeper.. Zoals het nu staat de runekeeper.. maar zit nog wel te twijfelen.... Nieuw character of nieuw gebied.. moeilijk... :/

--------------------------------------------------------------------
Trouwens.. kom nog een hele leuke site tegen!
De visie van lord of the rings.. Hier kun je zien wat ons de komende >5 jaar (!!!) nog te wachten staat!

http://www.visionsofthering.com/expac_timeline.shtml

* Rexcore krijgt dr zin an!!

[ Voor 18% gewijzigd door Rexcore op 18-11-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even als info

POORTEN NAAR MORIA ZIJN OPEN!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik loop al rond in Eregion! Leuk gebied, hoewel ik er nog maar een klein stukje van heb gezien natuurlijk. Veel dingen in de client zijn veranderd, zoals het traits overzicht, veel mooier en duidelijker. Veel icoontjes zijn ook veranderd.

Zojuist even koffie gezet, nu verder spelen!

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The Flying Dutchman schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:51:
Ik loop al rond in Eregion! Leuk gebied, hoewel ik er nog maar een klein stukje van heb gezien natuurlijk. Veel dingen in de client zijn veranderd, zoals het traits overzicht, veel mooier en duidelijker. Veel icoontjes zijn ook veranderd.

Zojuist even koffie gezet, nu verder spelen!
Aaah mazzelaar, ik zit hier ook op mn werk vast :+

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Flying Dutchman schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:57:
Hier zijn de clients de preloaded updates aan het toepassen. Eentje op 70%, eentje op 40%. Duurt niet lang meer, dan eens kijken wat MoM ons brengt!

@Dragonspirit: extra vroeg begonnen vandaag?
7.00 vanmorgen, maar ik kan niet eerder stoppen helaas...tis gewoon veel te druk.. :S Ik heb vandaag ook nog geen moment mijn planning mogen aanhouden.

@qntal, gaat helemaal goed komen, je krijgt straks vast een bericht van thuis dat de mines of moria is bezorgd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitroke
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-05 16:36
Zit ook op men werk maar heb laptop meegenomen ;-)

Alles geüpdate, maar inloggen op de server lukt (eldar) tot ik men char gekozen heb en in de wereld zelf wil gaan. Dan krijg ik server connection lost... :(

Straks tijdens de lunchpauze nog es proberen, nu toch maar beetje verder werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik heb vanmorgen even kunnen kort kunnen kijken.

Er zijn 2 slots bijgekomen voor nieuwe (freep) characters \o/

Bij mijn burg zijn er enkele sub50 skills bijgekomen (beter met daggers omgaan) maar het is ff zoeken/uitvogelen hoe het met de stats in character-journal gaat nu (layout was stevig in de war en ik kon niet alles lezen omdat het over elkaar wegviel).

Op mijn warg 'mocht' ik 120K DP inleveren voor een rits nieuwe skills en traits, wat die allemaal doen weet ik nog niet maar ik hoorde van een R10 weaver dat 'ie ge-owned was door npc's in HH :o

Gaat er allemaal nog behoorlijk anders uitzien, en er valt een hoop te doen :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

postbode geweest....geen MoM }:O

nu maar hopen dat de pakketdienst van de TNT ons huisje ook nog weet te vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Een tijdje gespeeld, nog wat eerste indrukken:
  • Eregion vind ik een leuk gebied, het heeft een beetje de feeling van de Trollshaws, de bossen hier zijn prachtig.
  • De graphics zijn volgens mij en een aantal van mijn kingenoten verbeterd, ook weer effecten zien er mooier uit.
  • Van veel dingen zoals recepten en zalfjes zijn de icons veranderd, verder kunnen zalfjes gebruikt worden op allies binnen een range van 6m, mijn kingenoten en ik wisten eigenlijk niet of dat eerder ook al was.
  • Heb 3 extra quest slots gekregen (per 40 voltooide deeds krijg je een extra quest slot).
Een mooi screenshotje (clickable):
Afbeeldingslocatie: http://www.heikoharders.nl/pics/MoM/eregion_small.jpg

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Zijn die verbeteringen nu ook van toepassing als je niet MoM hebt (wel de patches gedraaid)?

En lopen er nog wel mensen rond in Eriador? Of nu alleen nog maar in Moria?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:39:
postbode geweest....geen MoM }:O

nu maar hopen dat de pakketdienst van de TNT ons huisje ook nog weet te vinden ;(
Ik zou anders toch echt gaan zeuren hoor...dat kan natuurlijk niet, gaat nergens over...ze zouden het vrijdag verstuurd hebben, dan hoor je toch echt wel je game te hebben op dinsdag, en de pakketdienst komt over het algemeen wel apart van de gewone postbode. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:18:
[...]

Ik zou anders toch echt gaan zeuren hoor...dat kan natuurlijk niet, gaat nergens over...ze zouden het vrijdag verstuurd hebben, dan hoor je toch echt wel je game te hebben op dinsdag, en de pakketdienst komt over het algemeen wel apart van de gewone postbode. ;)
Dat klopt. Maar indien het via de TNT verstuurd is dan zal de postbode het pakketje gewoon door de brievenbus duwen (daar is het klein genoeg voor). De kans is echter groot dat een ander bedrijf zulke bezorgingen doet.

Mijn order staat als backorder met leverdatum onbekend.... (dynabyte online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

ik heb 2x mines of moria besteld en ook een copy van Fifa09 dus kan niet door de brievenbus. En ik heb 12game al gemailt waar het blijft en of ze misschien al een trackingnummer hebben. Maar uiteraard nog niets teruggehoord.
En ik neem aan dat je zonder de expension ook gewoon de nieuwe chars aan kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
woelders schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:17:
Zijn die verbeteringen nu ook van toepassing als je niet MoM hebt (wel de patches gedraaid)?

Ik neem aan dat engine updates gewoon voor iedereen gelden, iedereen heeft namelijk exact dezelfde software. Mijn vriendin heeft nog geen MoM, maar ik heb gisteravond op de pc waar zij altijd op speelt de oude client verwijderd en vervolgens geheel opnieuw geinstalleerd met mijn MoM expansion set. Vervolgens ook update 2.02 erop gezet.

Ze kan met deze MoM client gewoon spelen zonder dat ze MoM heeft. Natuurlijk kan ze niet in de nieuwe gebieden komen en ze heeft ook nog steeds slechts 5 character slots. Verder neem ik aan dat ze ook geen Warden of Rune-keeper kan maken (maar dat weet ik niet zeker). Wat ze wel kan doen is in haar cog account nu gewoon een update voor haar game kopen en dan komt voor haar ook al die functionaliteit beschikbaar (ze krijgt dan echter geen dvd).

Dus voor iedereen die de expansion nog niet gekocht heeft, je kunt ieder moment een key aanschaffen in je cog account en dan heb je de game gelijk en kun je gelijk spelen. Je hebt de software namelijk al gekregen via de updates.

Of het nu rustig is in Eriador: geen idee, ik ben in Eregion ;) (is overigens ook nog een deel van Eriador).

[ Voor 4% gewijzigd door The Flying Dutchman op 18-11-2008 12:37 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitroke
Ik had hem 2 maal via play.com bestel en hem gisteren mooi op tijd in de busgekregen. Was donderdag verstuurd uit de UK

Spelen gaat nog steeds niet hier op Eldar. Denk dat de meeste vergeten zijn die extra patch te downloaden en de server het een beetje te druk heeft met alle clients te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:33:
ik heb 2x mines of moria besteld en ook een copy van Fifa09 dus kan niet door de brievenbus. En ik heb 12game al gemailt waar het blijft en of ze misschien al een trackingnummer hebben. Maar uiteraard nog niets teruggehoord.
En ik neem aan dat je zonder de expension ook gewoon de nieuwe chars aan kan maken
Da's best bagger, maar ik denk niet dat je zonder de expansion de nieuwe chars aan kunt maken, je moet namelijk je account nog upgraden naar een account met Mines of Moria toegang...maar ik kan me vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
woelders schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:17:

Zonder MoM heb je geen toegang tot de nieuwe content. Je kan dus niet naar level 60, geen legendary weapons, geen warden/rune-keeper, geen nieuwe trait sets. Je krijg wel alle updates van de client, maar je game blijft steken op "Shadows of Angmar", zoals ie maandag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

MueR schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:54:
[...]

Zonder MoM heb je geen toegang tot de nieuwe content. Je kan dus niet naar level 60, geen legendary weapons, geen warden/rune-keeper, geen nieuwe trait sets. Je krijg wel alle updates van de client, maar je game blijft steken op "Shadows of Angmar", zoals ie maandag was.
Maar dus wel dingen als:
- betere graphics
- extra quest logs
- gewijzigde recepten
- etc.

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Iemand de pre-order toevallig bij Dynabyte besteld?
Heb nog altijd niets gehoord of binnen gekregen. :(

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2vjbdpg.jpg

:S

Alles ging goed met installeren, patch2 eroverheen, subscription upgedate via CMsite, staat ook allemaal er goed bij. Log ik in, krijg ik dit...
Iemand tips? Mn kinnies hoor ik via TS allemaal dat ze er zonder problemen inzitten, best frustrerend. =/

EDIT:
Servers erroneously showing as down18-Nov-2008We are currently investigating an issue where the servers show as down on the launcher. The servers are up and those players in game may continue playing as usual. We will fix this problem as soon as possible.

EDIT2: ik zit erin. Wazig, maargoed, Im up and running. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik had ook van play.com besteld, donderdagavond gekregen dat het verzonden was, maar gisteren nog niets in de bus (belgie hier). Aangezien sommigen van jullie het gisteren kregen via play.com hoop ik toch dat ze in belgie de weg naar mijn huis vandaag vinden.

Ltje, ik las op codemastersforum dat er nog wat problemen waren met inlogserver maar dat ze daar naar keken. (vanmorgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toevallig net aan het updaten en het laatste bericht in de client is 'Servers erroeously showing as down'. Ze zijn er mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitroke
Lointje schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:18:
Ik had ook van play.com besteld, donderdagavond gekregen dat het verzonden was, maar gisteren nog niets in de bus (belgie hier).
Hier ook België gisteren ontvangen dus denk wel dat die van jou vandaag in de bus zal zitten.

----------

Hier kan ik nog steeds niet op de server (eldar) geraken, inloggen lukt, character kiezen lukt maar dan... connection lost :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cadamink schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:10:
Iemand de pre-order toevallig bij Dynabyte besteld?
Heb nog altijd niets gehoord of binnen gekregen. :(
Ja, ik. Die van mij staat in backorder las ik vanochtend op de mail. Leverdatum onbekend.... Lekker hoor, dat nodigd uit om nog eens daar te bestellen...

Alles is gedownload (ik heb Moria zelf nog niet) en wil het spel gewoon gaan spelen zonder Moria. Hij start op en geeft vervolgens "error cannot patch" en vervolgens moet ik op ok drukken om af te sluiten... Lekker, denk dat ik niet meer kan spelen totdat Dynabyte eens besluit Moria naar mij op te sturen.
Opnieuw opgestart en hij vond nog meer opdates. :) Doet het.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

TNT is mn pakketje kwijt...
erg fijn
vanavond dus niet gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:52:
erg fijn
vanavond dus niet gamen
:( Stomme tnt ook. Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar. En het ergste is dat je dat als consument maar hebt te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Lointje schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:18:
Ik had ook van play.com besteld, donderdagavond gekregen dat het verzonden was, maar gisteren nog niets in de bus (belgie hier). Aangezien sommigen van jullie het gisteren kregen via play.com hoop ik toch dat ze in belgie de weg naar mijn huis vandaag vinden.
Ook hier in België (Wallonië).
Ik heb m via Codemasters bestelt en had afgelopen vrijdag een briefje in de bus van de postbode dat ik maandag het palletje op kon halen (aangetekent), dit gisteren gedaan. Dus voor mij is alles ruimschoots op tijd binnen gekomen. Mooi dat alles goed is verlopen (hier kan dus niets van gezegt worden _/-\o_ ).
erg fijn
vanavond dus niet gamen
Je kunt wel spelen door de online patches te downloaden en te installeren, je kunt alleen Moria nog niet in!

[ Voor 11% gewijzigd door Rfce op 18-11-2008 13:57 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:55:
[...]

Ook hier in België (Wallonië).
Ik heb m via Codemasters bestelt en had afgelopen vrijdag een briefje in de bus van de postbode dat ik maandag het palletje op kon halen (aangetekent), dit gisteren gedaan. Dus voor mij is alles ruimschoots op tijd binnen gekomen. Mooi dat alles goed is verlopen (hier kan dus niets van gezegt worden _/-\o_ ).

[...]

Je kunt wel spelen door de online patches te downloaden en te installeren, je kunt alleen Moria nog niet in!
Inderdaad, en als je écht niet kunt wachten, dan koop je na het installeren van alle patches de game update in je COG account, dan kun je toch nog gelijk spelen (maar dan heb je straks wel twee MoM game codes).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:55:
[...]

Klopt. Ik heb net gekeken en het nieuwe gebied (tussen Moria en de Trolls) is erg groot en daar is de komende dagen genoeg te doen. Helaas krijg ik er geen XP voor aangezien Moria nog niet binnen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

mja ik krijg het dus niet meer...moet dus opzoek gaan naar een winkel in de buurt die het heeft...al een uur aan het bellen....en ik heb nog 0 resultaat.
ja ik kan wel gamen maar de leuke coole nieuwe features kan ik dan nog niet gebruiken.

*baalt enorm*

probeer je een keer legaal een spel te kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
ik denk dat ik ook maar eens bij tnt ga werken. :P gratis spelletjes want de customers moeten het maar opnieuw bestellen.

Nog twee uur en dan neem ik de trein naar huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:45:
mja ik krijg het dus niet meer...moet dus opzoek gaan naar een winkel in de buurt die het heeft...al een uur aan het bellen....en ik heb nog 0 resultaat.
ja ik kan wel gamen maar de leuke coole nieuwe features kan ik dan nog niet gebruiken.

*baalt enorm*

probeer je een keer legaal een spel te kopen....
Ik denk dat ik wel wat winkels weet waar ze het hebben...weet ik eigenlijk wel zeker...gisteren zag ik hem bij de FRS in Den Bosch staan en ook volgens mij nog wel wat andere winkels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39
En anders kan je altijd nog de digital download kopen. :) Ik heb hem gelukkig ook net binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Flying Dutchman schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:05:
[...]

Inderdaad, en als je écht niet kunt wachten, dan koop je na het installeren van alle patches de game update in je COG account, dan kun je toch nog gelijk spelen (maar dan heb je straks wel twee MoM game codes).
Ik kreeg via de mail de pre-order acitveringscode. Ik denk dat je deze moet ingeven als je je in game vonus items wilt krijgen, en niet degene die bij de DVD zit. (ik heb de DVD nog niet, dus weet niet of deze hetzelfde zijn)
Laat maar.... ik lul weer....de codes via de mail zijn voor id in game items. DVD code is dan voor de upgrade lijkt me.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal straks wel even voor je kijken qntal, kan vast wel iets vinden. frs, dixons iets...een van die winkels zal ze vast wel hebben of dynabyte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

heb 2 exemplaren gevonden bij FRS in den Bosch *O*

dankje dragonspirit maar hopelijk niet meer nodig. We gaan ze strax ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:15:
heb 2 exemplaren gevonden bij FRS in den Bosch *O*

dankje dragonspirit maar hopelijk niet meer nodig. We gaan ze strax ophalen :)
Den Bosch is toch zo'n fijn durp he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:53:
ik denk dat ik ook maar eens bij tnt ga werken. :P gratis spelletjes want de customers moeten het maar opnieuw bestellen.

Nog twee uur en dan neem ik de trein naar huis...
De boel is bij TNT altijd verzekerd, dus je kan of via TNT of via de dealer een nieuwe kijgen (in dit geval je geld, aangezien je er nu een gaat kopen denk ik)

Ongeveer de helft van mn kin had gisteren - maandag 21.00 uur - het pakketje nog niet. Hele trieste zaak, want ook gasten in UK en Noorwegen hadden geen disc.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
pfff nog flink wat updaten zeg na patch1 en 2... ben nu bij "Update game data", maar zit pas op 13% :(

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitroke
Ik heb gewoon een full reïnstall gedaan, had ook eerst gewoon proberen patchen maar dan wilde hij nog 12.000+ patchen downlaoden en installeren. Bij clean isntall van MoM discs + de 500MB patch was dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
nitroke schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:08:
Ik heb gewoon een full reïnstall gedaan, had ook eerst gewoon proberen patchen maar dan wilde hij nog 12.000+ patchen downlaoden en installeren. Bij clean isntall van MoM discs + de 500MB patch was dit niet.
Strange, dan gaat dat updates niet echt lekker... heb gewoon patch1+2 gedaan van de huidige install (geen cleane gedaan), en nu is hij rond de 15000 files aan t downloaden :S

euh...ja

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.