[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Hmm, mijn vakantierekening binnen. Er klopt niets van.

Afbeeldingslocatie: http://henk.liewes.googlepages.com/naamloos.GIF

Ik heb zojuist gebeld met T-mobile en ze gaan het voor me uitzoeken.
Als ik in de voorwaarden kijk van het iPhone-abo staat daar ten eerste
dat de kosten van datagebruik binnen zone 1 €2,- per mb zijn.
Zwitserland, Italië en Frankrijk vallen in Zone 1.

Rekensom: 18 mb * € 2,- = +-€ 36,-

Verder staat daar ook dat er maximaal € 15,- per dag in rekening gebracht wordt.

Let dus op als je je factuur krijgt!

bovenstaande kosten zijn trouwens ex btw

[ Voor 5% gewijzigd door funk-e op 07-10-2008 12:34 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hoedje schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:38:
[...]

Je interpreteert het helemaal verkeerd. Als nieuwe abonnee kun je de eerste twee maanden niet in het buitenland bellen (of je moet een soort borg betalen), die beperking wordt opgeheven als je de eerste twee maanden voldaan hebt. Daarvan wordt dus melding gemaakt m.b.v. een SMSje ;)
Ik schrok ook al van dat woord belbeperking. Dat hadden ze wel wat duidelijker kunnen vermelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
wat bij mij erg goed heeft geholpen is de helderheid op zoon 30% zetten is alles nog prima te lezen en toen ik dat had gedaan kon ik zoon 50% langer met mijn accu doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
[...]

Je interpreteert het helemaal verkeerd. Als nieuwe abonnee kun je de eerste twee maanden niet in het buitenland bellen (of je moet een soort borg betalen), die beperking wordt opgeheven als je de eerste twee maanden voldaan hebt. Daarvan wordt dus melding gemaakt m.b.v. een SMSje ;)
Is het dan zo moeilijk om dat gewoon duidelijk te vermelden vraag ik me dan af.

Had er al over geprobeerd te bellen. Dus ik lekker op knopjes drukken om door een menu te komen.

Kies 1 om... Kies 2 om... Kies 3 om... Als u geen keuze maakt, dan wordt verbinding automatisch verbroken. (nog geen 2 tellen later) U heeft geen keuze gemaakt, de verbinding wordt automatisch verbroken *tuut tuut tuut*

8)7

Maar goed, fijn dat ik van mijn buitenland beperking af ben. (Boeien...) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
MrAcid schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:49:
Als je mailprovider het ondersteunt:

Met Push zegt je mailprovider tegen je iPhone: er is nieuwe mail!
Zonder Push vraag je iPhone aan je mailprovider: is er nog nieuwe mail?

Met Push heb je dus direct je berichten, je hoeft het niet meer op te halen (handmatig of automatisch met een bepaalde interval).
Nou ja... in theorie wel... Maar met ActiveSync staat je iPhone dus vrolijk de hele tijd dit te doen:

Is er nog mail..... (time out verloopt bijna) Nee er is niks...
etc...

De iPhone heeft dus constant verbinding met een socket in wait-state en dat vreet je accu zo leeg.

Dit had prima in een post gekunt. Je kan m.b.v. de edit knop Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif nog iets toevoegen aan je post.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 07-10-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

[...]

Dat is mijn ook verteld, echter heb ik nooit een borg oid betaald en toch heb ik eind augustus in Londen even naar huis gebeld. :) En mijn abonnement is ingegaan op 11 juli, dus ik weet niet hoe dat kan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Afaik kun je de eerste 2 maanden wel IN het buitenland bellen, maar je kunt juist niet vanuit NL NAAR het buitenland bellen (en SMSen)...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:00

MaxPoweR

-=StopTech=-

nvanthoff schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:25:
Ahhh, oké, dus ik gebruik dan maar fetch! ;-) Klinkt inderdaad een stukje slimmer! :D Maar er zijn zo veel dingen die je maar beter uit kunt hebben om je iPhone een beetje levensduur te geven! ;-) Maar gelukkig heeft Apple al een hoop verbeterd in de softwareversie 2.1 las ik.
Alleen werkt Fetch niet zo lekker met FW 2.1, de ene keer haalt hij wel mail op en de andere keer weer niet, daarom gaat je iPhone nu langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- maar wat houdt jet dan in als ik dataroaming aan heb in NL?
- ik heb 2 mail accounts: student(exchange) en gmail. Ik zie nergens push of fetch staan? Volgens mij is exchange altijd push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Exchange is altijd push, maar dan moet je push wel aan hebben staan.

Dataroaming aan of uit maakt niks uit als je gewoon op je eigen netwerk (= in Nederland) zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:09:
Ik heb gemerk, dat je als je de telefoon in de hoekjes pakt tussen duim en wijsvinger dat de glasplaat zichtbaar/voelbaar op en neer veert.
Wat me eerder nooit is opgevallen, of is dit bij jullie ook wel het geval?
Ja dat heb ik ook. Als ik langs mijn toestel kijk dan zie ik ook dat het scherm scheef in de behuizing ligt (in de ene hoek onder de buitenrand verzonken, andere hoek steekt iets uit) Ik ben bang dat als ik hem inlever met deze klacht dat ik hem dan na de gebruikelijke minimaal 6 weken onveranderd retour krijg met een melding 'probleem niet ondervonden' of iets dergelijks. Het is nl. heel pietsie weinig en ik heb ook geen last van lekkende verlichting langs het scherm ofzo dus dan vind ik het wel prima. De kans is toch groot dat ik het toestel een keer laat stuiteren, dan gebeurt zoiets ook. Het is een gebruiksvoorwerp dus van mij hoeft ie niet perfect te zijn, al betaal ik me er scheel aan.
Gelukkig lees ik hier dat Gmail fetch het een tijdje niet heeft gedaan, ik dacht al dat het aan mij lag ;)
Ps. een batterij - ervaring berichtje: ik heb eens 3G uitgezet sinds gister na volledige lading (wifi thuis wel aan) en locatiebepaling uit. Ik zit nu op dag 2; 26 uur standby, 2 uur gebruik, en nog 60% batterij (iig iets over het midden) Op zich zegt dat nog niet zoveel, want ik haal meestal 4 a 5 uur 'gebruik', dus nog even afwachten wat de tellers zeggen als de batterij leeg is (en als dat ding tussentijds niet crasht :| waardoor de tellers weer op '-' springen )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb mijn iPhone sinds vrijdag weer terug trouwens. :)
Het heeft 2 weken en 2 dagen geduurd. In tegen stelling tot wat de helpdeskvrouw van Pro Assist zei is het niet gerepareerd, maar inderdaad gewoon netjes vervangen.

Way te lange tijd kwijt, maar ik ben nu weer happy =)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
PcFer schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:34:
Zet je met lokatievoorziening de GPS chip aan of uit, of geef je alleen toestem aan bv. google maps om de GPS chip aan of uit te zetten? Lokatievoorziening staat bij mij altijd aan, maar dit betekend toch niet dat die GPS chip constant ingeschakeld is zonder dat er gebruik van gemaakt wordt?
Deze vraag was nog niet beantwoord: Ja, als je locatievoorziening aan zet, heb je constant je GPS chip aan. Kost dus constant stroom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
rob1n schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Deze vraag was nog niet beantwoord: Ja, als je locatievoorziening aan zet, heb je constant je GPS chip aan. Kost dus constant stroom :)
Dit lijkt me sterk aangezien je dan meteen een fix hebt... dit is niet zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
MrAcid schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:53:

...
Dus Exchange is niet altijd push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
The - DDD schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:03:
[...]

Dus Exchange is niet altijd push.
Haha, ok. Daar spreek ik mezelf inderdaad redelijk tegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Vanmorgen werd ik opgebeld door The Phone House dat m'n iPhone binnen was. De eerste keer hadden ze er niks aan gedaan dus heb ik em weer op later sturen. Nu na bijna 3 weken was hij weer terug. Ditmaal heb ik een compleet nieuwe iPhone gekregen. Waar niks mis mee is. Als ze dit nou de eerste keer ook hadden gedaan was het een stuk beter geweest. Maargoed, alles is nu weer goed.

* Vanitas is weer blij :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datafeest schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:26:
Ik heb mijn iPhone sinds vrijdag weer terug trouwens. :)
Het heeft 2 weken en 2 dagen geduurd. In tegen stelling tot wat de helpdeskvrouw van Pro Assist zei is het niet gerepareerd, maar inderdaad gewoon netjes vervangen.

Way te lange tijd kwijt, maar ik ben nu weer happy =)
Mijn iPhone is exact twee weken weggeweest. Vanochtend kreeg ik een telefoontje en nu heb ik een nieuwe. :) Best prima opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
Hoe zit het met de klachten over de haarscheurtjes op het moment? Ik heb namelijk sinds 11 juli mijn iPhone en heb sinds een paar week putjes en haarscheurtjes in de achterkant. Ik zit er alleen niet om te springen om mijn telefoon 2 week kwijt te raken en ik dan vervolgens een nieuwe krijg.

Heeft Apple iets verbeterd aan het haarscheurtjes-probleem? M.a.w., als ik mijn iPhone inlever en ik over 2-3 week een nieuwe krijg, zit ik dan na een maand of twee weer met hetzelfde probleem?

Ik hoor namelijk hier de laatste tijd eigenlijk niets meer over op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had last van de scheurtjes en heb vandaag mijn nieuwe gekregen. Mochten er problemen mee ontstaan zal ik het hier zeker vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Splendid_dj schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:36:
Hoe zit het met de klachten over de haarscheurtjes op het moment? Ik heb namelijk sinds 11 juli mijn iPhone en heb sinds een paar week putjes en haarscheurtjes in de achterkant. Ik zit er alleen niet om te springen om mijn telefoon 2 week kwijt te raken en ik dan vervolgens een nieuwe krijg.

Heeft Apple iets verbeterd aan het haarscheurtjes-probleem? M.a.w., als ik mijn iPhone inlever en ik over 2-3 week een nieuwe krijg, zit ik dan na een maand of twee weer met hetzelfde probleem?

Ik hoor namelijk hier de laatste tijd eigenlijk niets meer over op GoT.
Je kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat het is opgelost. Op MacRumors en hier lees je er eigenlijk niets meer over. Het is waarschijnlijk vrij snel opgelost, aangezien alleen veel vroege bezitters er last van hadden :).
Moartn schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:55:
Afaik kun je de eerste 2 maanden wel IN het buitenland bellen, maar je kunt juist niet vanuit NL NAAR het buitenland bellen (en SMSen)...
Dat klinkt logischer, waarschijnlijk waren ze bij de T-Shop ook niet helemaal goed ingelicht :P
[...]

Dat is onzin :) . Die switch is er alleen maar voor je privacy, zodat je de GPS functie kunt uitschakelen. Maar als je niet een programma gebruikt dat GPS gebruikt dan zal de GPS chip ook geen stroom verbruiken.
MaxPoweR schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:14:
[...]
Alleen werkt Fetch niet zo lekker met FW 2.1, de ene keer haalt hij wel mail op en de andere keer weer niet, daarom gaat je iPhone nu langer mee.
Dat kun je daar niet uit afleiden, voor hetzelfde geld gaat er iets mis, waardoor die verbinding probeert te blijven maken en je batterij juist sneller leegloopt ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn defecte, teruggestuurde iPhone is nog steeds zoek! We zijn nu 4 weken en 1 dag verder, sinds ik mijn iPhone inleverde. T-Mobile heeft nog steeds een 'onderzoek' lopen naar de vermissing van mijn telefoon en waar deze is kwijtgeraakt in het traject van reparateur/vervanger 'Solid Vision -> Koerier ->TMS'.

Hoewel ik afgelopen vrijdag telefonisch contact heb gehad met de afdeling Aftersales en de bevestiging kreeg dat ik gisteren een nieuwe iPhone zou kunnen ophalen (uit de winkelvoorraad van de TMS), wist mijn TMS van niks. Zij zeggen nu het recht te hebben om 2 weken lang onderzoek te mogen doen naar de vermissing van het toestel. Deze 2 weken gaan in de op de dag dat zij van de vermissing afweten... en dat is dus de dag dat ik zelf heb geconstateerd dat het toestel al lang weg was bij Solid Vision (sinds de 18e) en niet is aangekomen bij de TMS!! :X En geloof me, ik heb werkelijk alles geprobeerd in de winkel gedurende een half uur: tot behoorlijke stemverheffing toe in een volle winkel (uiteraard beschaafd en nooit onbeschoft). Er wordt mij behoorlijk onrecht aangedaan en het is ongelooflijk dat ik gewoon op geen enkele manier direct een nieuw toestel krijg. En 't leukste moet nog komen: Wanneer het toestel namelijk binnen de 9 resterende dagen van het onderzoek toch wordt teruggevonden, willen zij deze gewoon nog eens naar Solid Vision versturen om hem te laten omruilen!! |:( Daar moeten we het dan nog maar eens over hebben.. In het geval hij binnen deze 9 dagen nog niet terug wordt gevonden, krijg ik een compleet nieuw toestel. Op dit laatste hoop ik dus, in deze krankzinnige situatie. Wel is mij een betere abonnementskorting beloofd dan de gratis maand die ik al te pakken had. De service van TM is echt hopeloos en zelfs het aftersalesmanagement doet niet wat het beloofd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:29:
Mijn defecte, teruggestuurde iPhone is nog steeds zoek! We zijn nu 4 weken en 1 dag verder, sinds ik mijn iPhone inleverde. T-Mobile heeft nog steeds een 'onderzoek' lopen naar de vermissing van mijn telefoon en waar deze is kwijtgeraakt in het traject van reparateur/vervanger 'Solid Vision -> Koerier ->TMS'.

Hoewel ik afgelopen vrijdag telefonisch contact heb gehad met de afdeling Aftersales en de bevestiging kreeg dat ik gisteren een nieuwe iPhone zou kunnen ophalen (uit de winkelvoorraad van de TMS), wist mijn TMS van niks. Zij zeggen nu het recht te hebben om 2 weken lang onderzoek te mogen doen naar de vermissing van het toestel. Deze 2 weken gaan in de op de dag dat zij van de vermissing afweten... en dat is dus de dag dat ik zelf heb geconstateerd dat het toestel al lang weg was bij Solid Vision (sinds de 18e) en niet is aangekomen bij de TMS!! :X En geloof me, ik heb werkelijk alles geprobeerd in de winkel gedurende een half uur: tot behoorlijke stemverheffing toe in een volle winkel (uiteraard beschaafd en nooit onbeschoft). Er wordt mij behoorlijk onrecht aangedaan en het is ongelooflijk dat ik gewoon op geen enkele manier direct een nieuw toestel krijg. En 't leukste moet nog komen: Wanneer het toestel namelijk binnen de 9 resterende dagen van het onderzoek toch wordt teruggevonden, willen zij deze gewoon nog eens naar Solid Vision versturen om hem te laten omruilen!! |:( Daar moeten we het dan nog maar eens over hebben.. In het geval hij binnen deze 9 dagen nog niet terug wordt gevonden, krijg ik een compleet nieuw toestel. Op dit laatste hoop ik dus, in deze krankzinnige situatie. Wel is mij een betere abonnementskorting beloofd dan de gratis maand die ik al te pakken had. De service van TM is echt hopeloos en zelfs het aftersalesmanagement doet niet wat het beloofd. :(
Kan je niet eens een hartig woordje met de manager van het filliaal wisselen? En aftersales nog maar eens bellen, vragen naar de persoon met wie je hebt afgesproken.. dat de communicatie niet goed loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Niet online

Op dit punt zou ik al lang het contract ontbonden hebben (mocht dit mogelijk zijn). Dat jij de dupe wordt van HUN interne problemen hoort niet te kunnen. Eerst verdwijnt een product waarna de klant er zelf achterna moet gaan. Valse beloftes en omkoperij later heb je je iphone nog steeds niet. Laat hun maar het probleem oplossen zou ik zeggen :/ En wat is die korting op je abonnement? Als laatste vraag ik me af waarom het twee weken moet duren voordat het zoeken naar je toestel is opgelost (immers, hier gaat het om of is hierbij een intern onderzoek naar diefstal/vermissing inbegrepen?). En heb je al geprobeerd het probleem hogerop in de t-mobile keten op te lossen (in ieder geval verder dan winkelmedewerkers of telefonistes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:48:
Gebruiken jullie de iPod functie van je iPhone veel? Ik hoorde dat deze niet zo ontzettend veel batterij gebruikt dus dat dat goed te doen is.
Hier een 16 GB iPhone 3G vanwege de iPod mogelijkheden. Ik had al een iPod Nano en een Nokia N95. Het feit dat ik nu 1 apparaat mee sleep die beide kan en waarbij het opnemen van de telefoon terwijl je naar muziek luistert erg makkelijk is was voor mij juist 1 van de redenen om die 16 GB iPhone 3G aan te schaffen. Ik merk zelf dat het qua stroom niet veel anders is als met mijn iPod Nano, erg goed dus.
Eastman schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:26:
[...]
Waarom zal ik onzin verkondigen.. Ik maak al jaren gebruik van een WM toestel en wat ik hierboven beschreven heb, is hoe ik het al jaren heb ingesteld!

Dat jij de opties niet kan vinden, betekend niet dat het niet bestaat..

bij SMS kan ik gewoon instellen welke toon ik wil, of de telefoon wel of niet moet trillen en of het lampje op de telefoon moet gaan branden.

Zelfde geldt voor emails die ontvangen worden.
Ik doelde op het punt dat je het van alles in kunt stellen. Dat is dus absoluut niet waar en geldt voor alle devices. Bij alle devices is het zo dat je beperkte instelmogelijkheden hebt wat betreft de geluiden en het trillen. Ook hier jaren ervaring met WM devices en diverse andere devices. Probeer jij maar eens de nodige system sounds in te stellen of uit te schakelen (een veel gehoorde klacht van gebruikers die al die irritante geluidjes op een paar na niet willen). Dat komt omdat ieder apparaat geluiden bij elkaar groepeert (system sounds, notifications waaronder een alarm ook vaak valt) en je alleen de mogelijkheid geeft om die groep aan of uit te zetten of het signaal te wijzigen (dat laatste komt ook niet erg vaak voor). Een aantal geluiden doen ze dan wel weer apart met de mogelijkheid om het aan/uit te zetten en er een eigen geluidje aan te koppelen (beltonen, sms, mail).

Door te stellen dat je alle geluiden aan kunt passen (wat niet zo is) zet je mensen op een verkeerd been. Het is dus ook vervelend dat je van die figuren hebt die mensen hier oogkleppen voor houden dat het elders beter is omdat het daar wel kan. Het is hier een ervaringen topic over de iPhone, niet het mijn-smartphone-heeft-dat-wel-en-de-iphone-lekker-niet-dus-lekker-puh topic. Dat je een feature mist en dat een gemiste kans vindt is prima, die zullen er ook zijn zoals met ieder apparaat. Maar om nou steeds te blijven miepen dat een ander apparaat het allemaal wel kan...het wordt heel heel erg vermoeiend en vergalt aanzienlijk de inhoud van een topic als deze. Men moet eens afleren om een apparaat als silver bullet te zien en dat als zodanig te presenteren.
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:50:
[...]

jammer... is er een alternatief? een simpele SIP client zodat ik thuis met WiFi kan bellen en gebeld worden via mijn Telfort nummer??
(Op de N95 werkte dit prima)
Als je in de App Store zoekt vindt je zat SIP clients. Er is er zelfs eentje specifiek voor als je een Asterisk server draait.
MrAcid schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:53:
Als ik push op de server uitzet is er toch echt geen push meer. Als ik het goed heb zit je met Exchange 2003 ook al vrij snel zonder push, daar moet je het nodige voor doen wil je dat hebben. Die push werkt dus alleen wanneer de server het ondersteund en ingeschakeld heeft en wanneer op je iPhone de push mogelijkheid staat ingeschakeld. Misschien kleine details maar ze kunnen mogelijk wel net de verklaring kunnen zijn waarom het niet werkt.
[...]

Die functie zet al je locatiebepalingsmogelijkheden aan. Dat is plaatsbepaling middels gsm masten, middels wifi maar ook de GPS chip. de optie zorgt er alleen voor dat plaatsbepaling gedaan kan worden wanneer een applicatie die mogelijkheid heeft. Zodra je die applicatie start wordt het gebruikt, anders niet. Zorgen dat die applicatie niet in de achtergrond blijft draaien dus tenzij het de bedoeling is om de accu leeg te slurpen.

@ Rubeneo: al eens een officiële aangetekende brief gestuurd met daarin een ingebrekestelling van T-Mobile met daarin de opdracht dat ze binnen 2 weken met een oplossing dienen te komen. Zo niet, dan leg je de hele handel bij een advocaat neer. Vaak heeft dat nog wel een dermate afschrikkend effect dat ze wat harder voor je rennen. Als ze namelijk in die 2 weken niets doen hebben ze bij een eventuele rechtszaak een vrij zwakke positie (men zou dan kunnen spreken van onwil van T-Mobile). Loop anders eens zo'n rechtswinkel binnen voor advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Als je een rechtsbijstands-verzekering hebt, zou ik daar eens contact mee opnemen. Dit is belachelijk, zij zijn in gebreke en wellicht dat het alvast helpt om met een papiertje van je advocaat te zwaaien in een volle winkel. Ik zou ook even kijken op consuwijzer.nl daar staat ook vanalles op. Als het mij zou zijn overkomen, had ik een aangetekende brief gestuurd naar T-Mobile Nederland zelf, inclusief wat officiele documentatie over mijn rechten en adres van de desbetreffence shop met eventuele naam van de manager.

[ Voor 4% gewijzigd door vgroenewold op 07-10-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dit topic is vooral bedoeld om de technische kant van de iPhone te bespreken. Problemen met T-Mobile en hoe je die het beste kunt oplossen is ook interessant, maar past beter in het Shopping Forum.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, ik heb op mijn iPhone via de Apple Store apps gedownload, een stuk of 10 ofzo. Mijn vraag is, als ik mijn iPhone synchroniseer met iTunes, gaan dan alle apps die ik heb gedownload weg omdat de apps nog niet in iTunes staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:34:
Ik heb een vraagje, ik heb op mijn iPhone via de Apple Store apps gedownload, een stuk of 10 ofzo. Mijn vraag is, als ik mijn iPhone synchroniseer met iTunes, gaan dan alle apps die ik heb gedownload weg omdat de apps nog niet in iTunes staan?
Nee, blijft gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
Sterker nog, de apps die alleen op je iPhone staan worden naar iTunes gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:55
Splendid_dj schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:51:
[...]

Sterker nog, de apps die alleen op je iPhone staan worden naar iTunes gekopieerd.
en op die manier kan je (mocht je een applicatie per ongeluk verwijderd hebben op je foon) deze gewoon weer erop zetten met itunes.....

(kleine aanvulling op Splendid_dj :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
A4-tje schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:54:
[...]

en op die manier kan je (mocht je een applicatie per ongeluk verwijderd hebben op je foon) deze gewoon weer erop zetten met itunes.....

En mocht je ze expres op je telefoon verwijderd hebben, dan moet je eerst een dubbelzinnige vraag op de juiste manier beantwoorden om te voorkomen dat de apps opnieuw geinstalleerd worden op je iPhone. Die heb ik al twee keer verkeerd beantwoord, ik kies de eerste keer steeds de verkeerde optie.

[ Voor 6% gewijzigd door Diddle op 07-10-2008 21:47 . Reden: Vaag Nederlands verholpen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt natuurlijk ook gewoon aanwennen alleen apps te kopen/verwijderen via iTunes...je iPhone hobbelt er wel achteraan en heb je geen omkijken meer naar. Of ben ik nou gek en is dat juist omslachtig? Iig doe ik het op deze manier (ivm kans op vastlopers) en scheelt een hoop gedoe, die iPhone hangt toch elke nacht aan de Computer... ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Meanwhile..

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberhq.nl/~marco/iphone-batt-071008.png

3G aan, WiFi aan, scherm op vrij laag.

(Charging omdat 'ie vlak daarvoor toch echt compleet leeg was precies terwijl ik aan 't bellen was..)

[ Voor 31% gewijzigd door CyBeR op 07-10-2008 22:15 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR, hoe is de iPhone op het vodafone netwerk? Werkt dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 19:55
Afbeeldingslocatie: http://www.foto-uploaden.nl/upload/5a6b0d22c85a70d75b5cfad9e7cd034a.png

lang niet slecht :)

gps, 3g aan, brightness ongeveer op de helft, oh en fetch elke 15 minuten.

ik ben tevree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 19:55
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:45:
bij mijn vader werkt het goed, hij gebruikt zo'n apart chipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
!GN!T!ON schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:50:

ik ben tevree
Netjes! Haalde van de week 2 dagen en 17 uur, weliswaar met maar 5:25 aan gebruik en dat was voornamelijk 3g en ipod use. Heb het gevoel dat de iphone het steeds langer begint uit te houden bij me.

Trouwens eindelijk een manier gevonden om het geluid van mijn films te kunnen luisteren terwijl de iphone gelocked is. Vrij simpel achteraf:

- film afspelen
- locken
- dubbel klick op de homebutton
- play

Zonder het locken lukt het niet om het af te spelen zonder de film te kijken.

[ Voor 25% gewijzigd door Stouten op 07-10-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
De iPhone doet het zeker steeds langer na verloop van tijd, hier ook. Echter haal ik die 9 uur ook wel... als ik voornamelijk de iPod functie gebruik, dat wordt ook als gebruik geteld maar kost veel minder stroom. De cijfers zeggen dus alleen iets als je ook erbij zet hoe je het apparaat hebt gebruikt. Als ik zo'n beetje alles doe, met af en toe 3G aan, push uit en fetch om de 15 min...dan zit ik op zo'n 5-6 uur gebruik en 2 dagen stand-by. Push en 3G slurpen het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:45:
Natuurlijk. Met officieel geunlockte telefoon hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Vanwege het gekneukel over GPS nog is geprobeer of aGPS al wat beter werkt. Ik had een tijdje terug mijn eigen wireless netwerk aangemeld bij SkyHook... De service provider die aGPS data levert.

En zowaar, mijn iPhone heeft nu in de maps applicatie met 1 seconde een redelijk nauwkeurige fix op mijn locatie, exact op mijn huis met een ring er omheen van zo'n 15 meter. Best netjes, blijkbaar werkt het echt als je WIFI stations aanmeld bij die gasten.
Staat een linkje deze pagina om een WIFI access point aan te melden: http://www.skyhookwireless.com/howitworks/coverage.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
heeft iemand een idee of het probleem met het fetchen van mail nog opgelost gaat worden? namelijk best klote dat het maar half werkt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

hurp01 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:08:
heeft iemand een idee of het probleem met het fetchen van mail nog opgelost gaat worden? namelijk best klote dat het maar half werkt.
Vast wel. 2.2 is your friend gok ik zo. Maar tot dan zal er niet zo veel veranderen. Ik hoop eigenlijk dat Gmail ooit nog eens de push switch omzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

The - DDD schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:44:
Vanwege het gekneukel over GPS nog is geprobeer of aGPS al wat beter werkt. Ik had een tijdje terug mijn eigen wireless netwerk aangemeld bij SkyHook... De service provider die aGPS data levert.
Dat is geen a-GPS, dat is gewoon een locatie hangen aan een wireless BSSID.

A-GPS is assisted GPS, en is gewoon GPS met wat extra hulp van het GSM-net (met vaste, bekende posities) om sneller tot een resultaat te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
CyBeR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:46:
[...]

Dat is geen a-GPS, dat is gewoon een locatie hangen aan een wireless BSSID.

A-GPS is assisted GPS, en is gewoon GPS met wat extra hulp van het GSM-net (met vaste, bekende posities) om sneller tot een resultaat te komen.
Naast de GSM-masten kan AGPS ook gebruik maken van Wifi-netwerken (waarvan de positie bekend is) om sneller een fix te krijgen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
Heeft een van jullie een wekkerradio voor zijn iphone 3G? ik wil er eigenlijk 1 maar, ik lees maar weinig reviews over die dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:38
Michieleke schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:51:
Heeft een van jullie een wekkerradio voor zijn iphone 3G? ik wil er eigenlijk 1 maar, ik lees maar weinig reviews over die dingen!
Ik heb zelf ook al eens gekeken naar een wekkerradio met Ipod stand. Ik kwam toen op deze uit.
Pure Idock officieel ondersteunt deze de Iphone 3G niet. Maar volgens deze review op amazon.co.uk werkt het wel met de Iphone 3G. Er staat alleen niet bij of het alleen in flight mode werkt of ook als de gsm functie geactiveerd is.
Hij is trouwens in het zwart en in het wit leverbaar.
Dus als je het wilt testen be my guest O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Mensen even een vraagje. Ik heb een autoradio met USB aansluiting. Nu had een vriend zijn Samsung E950 hierop aangesloten en het werkte gewoon. De muziek die hij op zijn telefoon had staan kon ik dus gewoon afspelen. Nu is mijn vraag, ondersteund de Iphone dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
VulcanRaven schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:14:
Mensen even een vraagje. Ik heb een autoradio met USB aansluiting. Nu had een vriend zijn Samsung E950 hierop aangesloten en het werkte gewoon. De muziek die hij op zijn telefoon had staan kon ik dus gewoon afspelen. Nu is mijn vraag, ondersteund de Iphone dit ook?
Nee, dit is alleen voor het uitlezen van een usb stick of bijvoorbeeld in e950 in usb transfer modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb een iPod aansluiting laten inbouwen in mijn Honda (Honda Music Link), waarmee de iPod kan worden bediend via het audiosysteem en de stuurwielbediening. Die werkt helaas (nog?) niet met de iPhone.

Mijn Onkyo iPod dock heb ik nog niet aangesloten, maar ik vrees dat die ook niet met de iPhone gaat werken. De nieuwe uitvoering doet dat wel, maar ik heb nog een DS-A2 in plaats van de DS-A2X.

Jammer, maar een luxeprobleem. Ik houd dus mijn iPod ernaast voor de muziek in de auto en thuis aan mijn audioset.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
ASracing schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:44:
[...]

Ik heb zelf ook al eens gekeken naar een wekkerradio met Ipod stand. Ik kwam toen op deze uit.
Pure Idock officieel ondersteunt deze de Iphone 3G niet. Maar volgens deze review op amazon.co.uk werkt het wel met de Iphone 3G. Er staat alleen niet bij of het alleen in flight mode werkt of ook als de gsm functie geactiveerd is.
Hij is trouwens in het zwart en in het wit leverbaar.
Dus als je het wilt testen be my guest O-)
grapjas 8) weetje wat het is, met die werktwel accessoires, die werken idd wel, maar die laden de iphone niet op! en die storen zodra je de flightmodus niet aan hebt staan. dan hoor je de welbekende gsmbrom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Gewoon een autoradio nemen die ook een AUX aansluiting heeft. Dan heb je nergens last van. Maar dan moet je wel je Iphone besturen.

Mijn Ipod nano werkt opzich wel met USB stand, alleen dan moet je in de F01 mappen gaan bladeren van de ipod. niet ideaal. misschien omdat mijn radio niet Ipod ondersteunend is. maar AUX werkt wel fijn vind ik :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

A4-tje schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:54:
[...]

Moet je wel even in iTunes aangeven dat hij de betreffende applicatie dan met synchroniseren anders werkt dat niet. Normaliter synct hij alleen de dingen die er al zijn en wat nieuw is aan 1 van de kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Michieleke schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

grapjas 8) weetje wat het is, met die werktwel accessoires, die werken idd wel, maar die laden de iphone niet op! en die storen zodra je de flightmodus niet aan hebt staan. dan hoor je de welbekende gsmbrom ;)
Geen brom als je op 3G zit overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
Lt. Marx schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:33:
[...]

Vast wel. 2.2 is your friend gok ik zo. Maar tot dan zal er niet zo veel veranderen. Ik hoop eigenlijk dat Gmail ooit nog eens de push switch omzet...
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat Apple, om battery live te sparen de fetch in standby mode heeft disabled. Zodra je uit standby gaat haalt ie mail op als de periode van je fetch interval verstreken is en als je gewoon bezig bent en je fetch interval verstrijkt.

Dit is dus sinds 2.1, echt heel dom want je wil juist dat er mail gefetched wordt als ie srandby staat!!!!

Voor iemand waarvoor de iPhone de eerste Apple ervaring is laten ze behoorlijk wat steken vallen om mij te overtuigen dat Apple nou zo goed is (no flame intended).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie ook last van dat er een beetje licht lekt aan de linkerkant van het scherm tussen de chromen rand en de glasplaat?

Bij mij valt het alleen in het donker op. In diverse Amerikaanse forums wordt er hierover bericht en het schijnt dat dit te maken heeft dat de seal niet goed dicht zit waardoor er op den duur stof onder het scherm kan komen. Volgens de berichten heeft de helft van de iphones hier last van en hebben de meeste mensen hem ingeruild voor een nieuw exemplaar. Wat denken jullie? Ruilen/repareren of nog even aankijken? Ik heb hem net 7 dagen...

Ter verduidelijking: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=526266

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Heb de Iphone nu een maandje en hij bevalt nog steeds prima. Alleen blijft hij de laatste dagen best vaak hangen. Safari crashed best veel opeens terwijl ik hier voorheen nooit last van had. Hij is ook een stuk trager geworden met iets opstarten enz. Dit is wel wat minder, maar vergeleken met alle pluspunten van het apparaat is dit niet erg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo ik heb ook eindelijk een iphone, bevalt prima op 1 groot irritant ding na: waarom kan apple niet gewoon laten zien hoeveel tekens er in je getikte smsje staan. Is dit een afspraak met de telco's zodat wij meer sms-sen?
En ik vind het irritant dat hij al die smsjes als 1 grote history ziet, en niet als losse smsjes :/

[ Voor 18% gewijzigd door Atlas op 09-10-2008 13:56 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!GN!T!ON schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:50:
[afbeelding]

ik ben tevree
Dussssss. dan heb ik misschien toch een slechte batterij. Ik heb de batterij aan het begin goed 'ingetraind' (eerste 4 keer volledig opgeladen en ontladen, tussendoor ook niet aan iTunes of PC gehangen)
Ik kom absoluut nooit boven de 4 a 5 uur gebruik uit. Dit is mijn maximum met 3G uit, Locatiebepaling uit, Bleutooth uit, fetch&push uit, helderheid scherm zo 30~40%, wifi (soms) aan (en springt ook zelf uit/standby als het toestel stand-by staat)
Afbeeldingslocatie: http://www.foto-uploaden.nl/upload/c4dd4a7fef048f57fc654f4dde918761.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 14:57 . Reden: effe plaatje toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Dussssss. dan heb ik misschien toch een slechte batterij (Gebruik: 5 uur 16 minuten, Stand-by 2 dagen 13 uur) Ik heb de batterij aan het begin goed 'ingetraind' (eerste 4 keer volledig opgeladen en ontladen, tussendoor ook niet aan iTunes of PC gehangen)
Ik kom absoluut nooit boven de 4 a 5 uur gebruik uit. Dit is mijn maximum met 3G uit, Locatiebepaling uit, Bleutooth uit, fetch&push uit, helderheid scherm zo 30~40%, wifi (soms) aan (en springt ook zelf uit/standby als het toestel stand-by staat)
Met 2 dagen standby heb je echt geen slechte batterij. Dat is mij nog steeds niet gelukt. Uberhaupt zolang doen met het toestel zonder dat de gebruiksmeter --- laat zien vanwege een crash of reset van het springboard.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:38
Michieleke schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

>:) Jammer dat je het niet wilt proberen en dan daarna hier je bevindingen komt posten.

In die review staat het volgende;
Works perfectly with my iPhone 3G. Plays all the music on it and charges it. It also charges the iPhone when in Standby so you can stick your iPhone on it overnight to charge and take it off in the morning when you wake up.
/quote

Dus volgens deze persoon laadt hij wel op.

Maar ik vindt het ding net ff te duur om te proberen of hij inderdaad goed werkt.
Als hij echt perfect met dat ding werkt, dan hadden ze de 3G wel bij de ondersteunde apparaten gezet neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:39:
[...]

Met 2 dagen standby heb je echt geen slechte batterij. Dat is mij nog steeds niet gelukt. Uberhaupt zolang doen met het toestel zonder dat de gebruiksmeter --- laat zien vanwege een crash of reset van het springboard.
Hm misschien heb je gelijk, maar als ik mijn batterij resultaat vergelijk met !GN!T!ON boven mij, houdt zijn toestel op dezelfde batterij (of laadcyclus whatever), ook nog in hetzelfde tijdsbestek, er 3 uur langer 'Gebruik' op na, kan ruim 2 uur langer bellen én heeft de opties 3G, GPS en Fetch (15 min.) allemaal aan staan terwijl ik die allemaal al uit had moeten zetten om überhaupt deze stand-by tijd te behalen. Dat vind ik een enorm verschil. 8)7 Als jij mij weer kan vertellen dat jouw batterij nog 'minder' is vind ik de verschillen wel uiteen lopen, moet ik zeggen.
Edit: ik heb ook 2 dagen geen spelletjes gespeeld en met geknepen billen Safari gebruikt :+ , ik had ook steeds het probleem dat het toestel crashde zodat de tellers weer op '-' stonden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
ASracing schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:47:
[...]

>:) Jammer dat je het niet wilt proberen en dan daarna hier je bevindingen komt posten.

In die review staat het volgende;
Works perfectly with my iPhone 3G. Plays all the music on it and charges it. It also charges the iPhone when in Standby so you can stick your iPhone on it overnight to charge and take it off in the morning when you wake up.
/quote

Dus volgens deze persoon laadt hij wel op.

Maar ik vindt het ding net ff te duur om te proberen of hij inderdaad goed werkt.
Als hij echt perfect met dat ding werkt, dan hadden ze de 3G wel bij de ondersteunde apparaten gezet neem ik aan.
ik ben gisteren naar de MM geweest en heb wat van die dingen geluisterd en eigenlijk alles rond de 100e klinkt niet echt lekker! :'( enige die echt belachelijk goed klonken waren allemaal 250 euro ofzo!

maar 1 radio verbaasde mij echt! en dat was de philips DC910 officieel niet bedoelt voor iphone, maar hij wordt wel netjes opgeladen en klinkt bijzonder goed... maar mag ook wel voor 170 euro! keuzes keuzes keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:52:
[...]

Hm misschien heb je gelijk, maar als ik mijn batterij resultaat vergelijk met !GN!T!ON boven mij, houdt zijn toestel op dezelfde batterij (of laadcyclus whatever), ook nog in hetzelfde tijdsbestek, er 3 uur langer 'Gebruik' op na, kan ruim 2 uur langer bellen én heeft de opties 3G, GPS en Fetch (15 min.) allemaal aan staan terwijl ik die allemaal al uit had moeten zetten om überhaupt deze stand-by tijd te behalen. Dat vind ik een enorm verschil. 8)7 Als jij mij weer kan vertellen dat jouw batterij nog 'minder' is vind ik de verschillen wel uiteen lopen, moet ik zeggen.
Edit: ik heb ook 2 dagen geen spelletjes gespeeld en met geknepen billen Safari gebruikt :+ , ik had ook steeds het probleem dat het toestel crashde zodat de tellers weer op '-' stonden.
Waarom doet iedereen toch zo moeilijk om die batterij? Telefoon is toch om te gebruiken en niet om steeds op die batterij te letten. Dan is hij maar snel leeg, leg je hem in de nacht weer aan de oplader toch? of die dag erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Dussssss. dan heb ik misschien toch een slechte batterij.
Nou, dat zou ik nu ook weer niet zeggen. Je accu staat op meer dan 2 dagen standby + 5 uur gebruik, dat is normaal hoor. Ik kan meer halen (6-7 uur) maar dat is dan nog binnen 2 dagen. Het gaat puur om hoe je de boel gebruikt. Als je alles uit hebt staan en lekker alleen de iPod gaat gebruiken, dan kom je makkelijk aan 9 uur. Met de tijd wordt het ook wat beter overigens. Het is een beetje de prijs voor een mooie dunne behuizing, maar ik kan er prima mee overweg, mijn HTC hiervoor had dezelfde gebruiksduur. Je moet je er niet teveel op focussen en gewoon lekker gebruiken, volgende iPhone komt waarschijnlijk met zuinigere chips.

Weet iemand overigens of je binnen dit abbonnement zo een nieuwe iPhone kan kopen bij T-Mobile?

[ Voor 44% gewijzigd door vgroenewold op 09-10-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om jullie toch te laten weten wat de uitkomst van mijn zoekgeraakte-iPhone-T-Mobile-drama is, kan ik zeggen dat ik eindelijk een nieuwe iPhone heb ontvangen. Het onderzoek naar de vermiste iPhone is inmiddels gestaakt en daaruit kwam voort dat mijn iPhone met 3 dode pixels terecht is gekomen bij een andere klant die ook een defecte iPhone heeft ingeleverd (kan ook bij een andere TMS zijn geweest). Die klant heeft niks gemerkt/laten horen, dus is er iemand die denkt een nieuwe/gerepareerde iPhone teruggekregen te hebben, terwijl dit mijn 'oudje' is!! TM is in ieder geval niet van plan om daar ook achter te gaan, dus zo krijgen jullie wat inzicht in hoe TM werkt.. Misschien heeft zelfs iemand van jullie 'm wel ;)

Anyway.. Ik heb een nieuwe uit doos gekregen met de doos erbij, vanwege IMEI (moest wel m'n eigen accessoires houden). Deze lijkt tot nu toe prima! Ben nu de herstelkopie aan het terugzetten. Pff..duurt dat lang! Ik krijg dus nog een korting op m'n abonnement, maar die heb ik ook al via de klantenservice gekregen (1 maand gratis). Al met al heeft het mijn 'omruiling' dus 4,5 week geduurd.

Vond toch wel dat ik jullie dit nog even moest laten weten, gezien de reacties op mijn verhaal. En nu maar weer verder over de iPhone zelf :p.....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Michieleke schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:59:
[...]

ik ben gisteren naar de MM geweest en heb wat van die dingen geluisterd en eigenlijk alles rond de 100e klinkt niet echt lekker! :'( enige die echt belachelijk goed klonken waren allemaal 250 euro ofzo!

maar 1 radio verbaasde mij echt! en dat was de philips DC910 officieel niet bedoelt voor iphone, maar hij wordt wel netjes opgeladen en klinkt bijzonder goed... maar mag ook wel voor 170 euro! keuzes keuzes keuzes!
Begrijp ik goed dat je ze hebt getest met een iPhone 3G? Ik ben zelf niet echt actief op zoek, maar die Philips-apparaten zijn met enige korting te krijgen in de Postbank voordeelwinkel. Ik heb zat rentepunten, dus die DC910 zou voor mij op 123 euro komen. Volgens de Philips-website zit er een wekfunctie op, dus dat maakt het voor mij wel interessant. USB, Aux, SD en iPodaansluiting, netjes. Misschien binnenkort toch maar eventjes luisteren bij de MM. :)

http://www.shop.philips.n...073/cp45007/si3335921/cl/

Maar wat ik graag wilde weten, als je het met een 3G hebt getest; krijg je die mededeling dat het apparaat niet geschikt is voor de iPhone 3G als je hem inplugt waarna het prima werkt, of werkt het gewoon 100% zoals het moet zonder enig gezeik?

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:55
Atlas schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:55:
Zo ik heb ook eindelijk een iphone, bevalt prima op 1 groot irritant ding na: waarom kan apple niet gewoon laten zien hoeveel tekens er in je getikte smsje staan. Is dit een afspraak met de telco's zodat wij meer sms-sen?
En ik vind het irritant dat hij al die smsjes als 1 grote history ziet, en niet als losse smsjes :/
waarom wil je dat weten? als je gewoon via t-mobile zit kan je 150 sms-en per maand versturen. een getal dat ik sowieso niet snel haal en ik denk dat menig ander het ook niet zal halen.
iphone is bedoeld voor speciale abbonementen dus als je een andere provider hebt kan ik me voorstellen dat je het wel wilt weten. maar die heeft geen speciaal abbo waardoor je ze officieel niet bij die provider kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
STIMPPYYY schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:53:
[...]

Waarom doet iedereen toch zo moeilijk om die batterij? Telefoon is toch om te gebruiken en niet om steeds op die batterij te letten. Dan is hij maar snel leeg, leg je hem in de nacht weer aan de oplader toch? of die dag erop.
Ja, maar als je het einde van de dag niet haalt is het knap kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
UltraSub schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:54:
[...]

Ja, maar als je het einde van de dag niet haalt is het knap kut.
Zo kan je alles wel uit de context halen. Het ging erom dat hij een paar uur minder gebruik haalde op ruim 5 uur gebruik en ruim 2 dagen standby. Een dag is natuurlijk weer een ander verhaal. Alhoewel je dan wel extreem veel moet gebruiken. Ik haal met push mail (MobileMe), 3G e.d. aan en zo'n 3-4 uur gebruik (wat eigenlijk best veel is als je er over nadenkt 8)7 ) makkelijk een dag en dan heb ik dus nog geen 20% waarschuwing gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A4-tje schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 17:51:
[...]

waarom wil je dat weten? als je gewoon via t-mobile zit kan je 150 sms-en per maand versturen. een getal dat ik sowieso niet snel haal en ik denk dat menig ander het ook niet zal halen.
iphone is bedoeld voor speciale abbonementen dus als je een andere provider hebt kan ik me voorstellen dat je het wel wilt weten. maar die heeft geen speciaal abbo waardoor je ze officieel niet bij die provider kan krijgen...
Jij bent dan eerder een uitzondering, 150 smsjes is tegenwoordig helemaal niks meer, mensen die een smartphone kopen zijn over het algemeen grootverbruikers van belminuten en smsbundels.

En dat van die speciale abo's slaat helemaal nergens op, T-Mobile naait ons allemaal hard met hun minuten/maandbedrag ratio voor de "speciale" iPhone abo's, een iPhone met een 700 minuten abo + onbeperkt internet is een veel betere deal.
Maar daar verdienen ze niet op, de iPhone is gods geschenk voor telco's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
Positron schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 17:37:
[...]

Begrijp ik goed dat je ze hebt getest met een iPhone 3G? Ik ben zelf niet echt actief op zoek, maar die Philips-apparaten zijn met enige korting te krijgen in de Postbank voordeelwinkel. Ik heb zat rentepunten, dus die DC910 zou voor mij op 123 euro komen. Volgens de Philips-website zit er een wekfunctie op, dus dat maakt het voor mij wel interessant. USB, Aux, SD en iPodaansluiting, netjes. Misschien binnenkort toch maar eventjes luisteren bij de MM. :)

http://www.shop.philips.n...073/cp45007/si3335921/cl/

Maar wat ik graag wilde weten, als je het met een 3G hebt getest; krijg je die mededeling dat het apparaat niet geschikt is voor de iPhone 3G als je hem inplugt waarna het prima werkt, of werkt het gewoon 100% zoals het moet zonder enig gezeik?
yes sir, iphone 3G 8) je krijgt inderdaad de melding dat deze accessoire niet geschikt is, maar het werkt perfect, de bediening, opladen alles. maar wat ik niet getest heb is bellen, daar is het overigens ook niet stil genoeg voor bij de MM in eindhoven ;) maar dat moet je eigenlijk wel ff proberen of hij niet bromt tijdens het opladen enz. mijn andere speakers brommen wel zowel met iphone op gsm als op 3G...

dus dat ga ik nog wel proberen, wie weet morgen wel want dan ben ik ook weer ff in de stad, dus hou degene die geinteresseerd zijn wel op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 17:34:
[...]
Vond toch wel dat ik jullie dit nog even moest laten weten, gezien de reacties op mijn verhaal. En nu maar weer verder over de iPhone zelf :p.....
Leuk dat je het even laat weten! Nu weten we in iedergeval dat het "uiteindelijk" toch nog goed is gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:14:
[...]

Jij bent dan eerder een uitzondering, 150 smsjes is tegenwoordig helemaal niks meer, mensen die een smartphone kopen zijn over het algemeen grootverbruikers van belminuten en smsbundels.
Oh. Dus daarom heb ik 534 minuten en 598 smsjes in m'n bundel staan, en we zijn pas halverwege de maand. (i300, dus ik heb er voor moeten sparen..) Omdat ik een uitzondering ben, en jij de norm. :+

Nou, daar ben ik het niet mee eens. De gemiddelde Europeaan verstuurt een 50-tal smsjes per maand en belt zo'n 237 minuten uitgaand. En, gek genoeg, sinds ik een iphone heb ben ik behoorlijk minder gaan bellen en smsen en meer gaan emailen en chatten. Meer dan de helft van m'n collega's heeft een iPhone en driekwart van m'n vrienden hebben er een, dus ik zit niet in een of ander technologisch achterstandshoekje.

Onder 'de gemiddelde beller' vallen ook je ouders en grootouders, hou je dat effe voor ogen?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:59:
[...]

Zo kan je alles wel uit de context halen. Het ging erom dat hij een paar uur minder gebruik haalde op ruim 5 uur gebruik en ruim 2 dagen standby. Een dag is natuurlijk weer een ander verhaal. Alhoewel je dan wel extreem veel moet gebruiken. Ik haal met push mail (MobileMe), 3G e.d. aan en zo'n 3-4 uur gebruik (wat eigenlijk best veel is als je er over nadenkt 8)7 ) makkelijk een dag en dan heb ik dus nog geen 20% waarschuwing gehad.
Inderdaad; mijn post over mijn 'slechte' batterij ging er niet over hoe onoverkomelijk de batterij is - ik haal wel degelijk 1 hele dag (maar altijd met maximaal 4 uur gebruik) minimaal met 3G/Wifi/Fetch aan. Daar ben ik zelfs dik tevreden over! Waar het mij vooral om ging, was het ogenschijnlijke (groot) verschil. Je zegt: 'een paar uur minder verbruik', maar ik vind 5 uur tegen 8 of 9 uur wel een verschil van bijna de helft, zeker als je bedenkt dat die twee posters met 8 resp. 9 uur gebruik (!GN!T!ON haalde in totaal wel twee en een halve dag stand-by, bijna 2x zolang 'gebruik' en 3x zoveel meer gebeld) rustig alle de meeste batterijslurpende opties gewoon aan hadden staan. Ik moest dit allemaal uitzetten om überhauptdie stand-by tijd te evenaren.
Ik vind het helemaal geen enkel probleem om dagelijks ('s nachts) mijn iPhone te laden, het ging me echt puur om het mogelijke verschil. Maar het moet ook gezegd, gebruik kan alleen muziek luisteren zijn maar ook spelletjes spelen en dat kost waarschijnlijk veel meer batterij...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Is er een manier om te zien hoeveel "charge cycles" je iPhone al heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

cornelixnootje1 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 23:15:
Is er een manier om te zien hoeveel "charge cycles" je iPhone al heeft gehad?
Li-ion kent geen echte charge-cycles, dus waarom zou je dat willen weten?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Ligt het aan mij, of synchroniseert je .MacMobileMe account gelezen e-mail nu wel tussen je iPhone en mail.app?
Dwz: als ik onderweg mail krijg, en dit onderweg lees, ik thuis niet meer ongelezen berichten heb?
Zelfs weggooien werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Shiver23 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 23:29:
[...]

Li-ion kent geen echte charge-cycles, dus waarom zou je dat willen weten?
Denk je echt dat ze oneindig meegaan? :+

Apple zegt dat je batterij ongeveer 400 cycles mee moet gaan. Ik vraag me af hoever ik al ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

He allemaaal :)
Ik las net dat Apple verschillende dingen meestuurd bij de iPhone zoals een dock en een 'headset' alleen heb ik maar 2 componenten gekregen .

Oordopjes en de oplader..
Dit zit allemaal in het witte doosje waarin de iPhone komt.
Ik heb het telefonisch allemaal geregeld dus moet ik nu bellen met T-Mobile ?!
Of 'klopt' dit ... :?

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armano schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:38:
Ik las net dat Apple verschillende dingen meestuurd bij de iPhone zoals een dock en een 'headset' alleen heb ik maar 2 componenten gekregen .

Klopt gewoon, headset zijn de oordopjes (met mic functie, dus klopt gewoon) en je moet volledig lezen wat er staat: er staat dock adapter. Die zit bij elke iPod/iPhone, omdat ze er niet allemaal hetzelfde uitzien.

De adapter hoort in een universal dock, met de adapter kan elk apple product daarin geplaatst worden. De universal dock is apart te koop en kost 39 of 49 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 10:08
armano schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:38:

Dat is helemaal correct :)
Je krijgt bij de iPhone 3G alleen een headset met microfoon én een oplader met usb-kabel. De dock was alleen bij de iPhone 'classic' (eerste generatie iPhones). Bij de iPhone 3G moet je het los erbij kopen. Ik heb de mijne bij de APR (HTR Utrecht) gekocht voor €9,95 :) (vraag naar de bulk-versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:30:
[...]

Apple zegt dat je batterij ongeveer 400 cycles mee moet gaan. Ik vraag me af hoever ik al ben.
Als Apple dat zeg dan haal je het einde van je contractperiode niet eens met 1,5dag per beurt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
cornelixnootje1 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:30:
[...]

en laat nou net bekend worden dat de iphone niet aan de nieuwe europese regels voldoet, ik ben benieuwd wat apple gaat doen met bestaande modellen?! eigenlijk zouden ze hem gratis moeten plaatsen, dat je als consument alleen de accu moet afrekenen.

400cycles is wel ERG weinig, bij iedere dag opladen is dat net iets meer als een jaar... dat kan toch eigenlijk niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Michieleke schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:50:
[...]

en laat nou net bekend worden dat de iphone niet aan de nieuwe europese regels voldoet, ik ben benieuwd wat apple gaat doen met bestaande modellen?! eigenlijk zouden ze hem gratis moeten plaatsen, dat je als consument alleen de accu moet afrekenen.

400cycles is wel ERG weinig, bij iedere dag opladen is dat net iets meer als een jaar... dat kan toch eigenlijk niet :?
http://www.apple.com/batteries/iphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 13:49
[...]

400cycles is neem ik aan volledig leeg/vol laden.
Ze raden aan dat minimaal 1x per maand te doen naast het "normale" opladen.

verder:
A properly maintained iPhone battery is designed to retain up to 80% of its original capacity at 400 full charge and discharge cycles.
Na 400cycles is ie dus nog gewoon op 80% dat hebben normale cellphones ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
weeraanmelden schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:02:
Ligt het aan mij, of synchroniseert je .MacMobileMe account gelezen e-mail nu wel tussen je iPhone en mail.app?
Dwz: als ik onderweg mail krijg, en dit onderweg lees, ik thuis niet meer ongelezen berichten heb?
Zelfs weggooien werkt.
Dat werkte altijd al? Tenminst het weggooien... Zolang je nog een keer synct, nadat je hebt gelezen, klopte read/unread ook. Misschien dat het nu meteen gebeurt, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd :)
[...]

Er is één jurist die zegt dat Apple mogelijk niet aan de nieuwe regelgeving voldoet. Het is nog helemaal niet duidelijk hoe de richtlijn geïnterpreteerd zal worden en dus hoe deze in de praktijk zal uitvallen. Daarbij gaat het natuurlijk niet om al verkochte producten.

Overigens is het doel van de wetgeving om te voorkomen dat de batterij (met giftige stoffen) met de rest van het elektronische apparaat gedumpt wordt op een vuilnisbelt. Aangezien Apple allerlei recycling programma's heeft, denk ik niet dat ze in Brussel Apple voor ogen hadden met deze wetgeving.

Anyway, het is nog een beetje prematuur om nu al te beginnen over het omruilen van iPhones ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Hoedje op 10-10-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

GS2K1 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:18:
Na 400cycles is ie dus nog gewoon op 80% dat hebben normale cellphones ook...
Normale telefoons (dus niet: smartphones) gaan wel iets langer mee op een volle batterij, circa vier dagen komt veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Raween schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 03:30:
[...]

Dat is helemaal correct :)
Je krijgt bij de iPhone 3G alleen een headset met microfoon én een oplader met usb-kabel. De dock was alleen bij de iPhone 'classic' (eerste generatie iPhones). Bij de iPhone 3G moet je het los erbij kopen. Ik heb de mijne bij de APR (HTR Utrecht) gekocht voor €9,95 :) (vraag naar de bulk-versie).
He thnx ;)
Alleen twijfel ik of ik wel oordopjes met microfoon heb gekregen ?!
Zal thuis even kijken maar hier heb ik wel mijn twijfels over!

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Canaria schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:48:
[...]

Normale telefoons (dus niet: smartphones) gaan wel iets langer mee op een volle batterij, circa vier dagen komt veel voor.
Dat is geheel iets anders. Die kunnen na 400 cycles ook op 80% zitten, alleen hebben ze gewoon meer capaciteit en wordt er minder van ze gevraagd. Niet te vergelijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
armano schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:47:
[...]

He thnx ;)
Alleen twijfel ik of ik wel oordopjes met microfoon heb gekregen ?!
Zal thuis even kijken maar hier heb ik wel mijn twijfels over!
De knop is ook een microfoon :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oordopjes waren stuk, dus ging ik naar T-Mobile, krijg volgende week nieuwe thuis gestuurd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

vgroenewold schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:59:
[...]

Dat is geheel iets anders. Die kunnen na 400 cycles ook op 80% zitten, alleen hebben ze gewoon meer capaciteit en wordt er minder van ze gevraagd. Niet te vergelijken dus.
Dat bedoel ik ook ;)
Het punt was dat er werd gezegd dat de capaciteit van de batterij van de iPhone na 400 complete laadcycli nog maar 80% is, en dat dit bij elke dag volledig opladen al na ruim een jaar zou zijn.

Dit vergeleek GS2K1 met 'normale' telefoons door te melden dat de batterij van een gewone telefoon na 400 complete laadcycli ook op 80% van z'n capaciteit is. Met andere woorden: niets aan de hand bij de iPhone dus, normaal verschijnsel.

Wat ik wilde zeggen is dat dit voor batterijen wel normaal is, maar dat 'normale' telefoons er langer over doen om die 400 laadcycli te bereiken, omdat ze per laadcyclus zo'n vier dagen meegaan. Dat dit verschil veroorzaakt wordt door het feit dat het gebruik van een 'normale' telefoon minder van de batterij vraagt dan het gebruik van de iPhone (met al z'n energieslurpende features), leek me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:48

B2

wa' seggie?

Hoe verloopt het unlock proces van T-mobile eigenlijk? Ik heb net via de klantenservice een unlock aangevraagd, maar de mevrouw kon niet via mijn imei nummer de iPhone unlocken?

Laat maar al opgelost door 070-3056007 te bellen.

[ Voor 13% gewijzigd door B2 op 10-10-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
AAArrggg...
Ik wil mijn contacten uit mijn N95 overzetten naar mijn nieuwe iPhone 3G v2.1... Maar, via bluetooth...

Ik zet mijn bluetooth aan via:

Settings -> General -> Bluetooth -> On

Ik zie dan het volgende (PrintScreen van mijn iPhone:)

Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/0602/Bluetooth_zoekt_device.jpg

Dus je zou denken dat ik dan iets kan versturen, of dat mijn iPhone in ieder geval mijn N95 ziet. maar er gebeurd niets en als ik een visitekaartje stuur naar mijn iPhone (Die mijn N95 wel ziet anmelijk) dan krijg ik gelijk een foutmelding dat die is geannuleerd! 8)7

Weet iemand wat voor iets sufs ik doe? En hoe ik dat op los? ;)

Edit: Heb de afbeelding van PNG naar JPG gezet, dat lijkt makkelijker in te laden door browsers.

[ Voor 9% gewijzigd door nvanthoff op 10-10-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Je doet niks fout, het kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Haha, mooi is dat! :P
Wat kan je dan met die bluetooth, want hij ziet mijn laptop, N95 en K810i ook niet! >:)
Dus iets verzenden kan je niet met je iPhone, en ontvangen kennelijk ook niet! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Je kan bluetooth alleen gebruiken voor het koppelen van een headset of carkit.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Canaria schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:49:
[...]

Dat dit verschil veroorzaakt wordt door het feit dat het gebruik van een 'normale' telefoon minder van de batterij vraagt dan het gebruik van de iPhone (met al z'n energieslurpende features), leek me duidelijk :)
True, te snel gelezen. :) Zoals het stond in de laatste paar posts kwam het wat verwarrend over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
nvanthoff schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:40:
Haha, mooi is dat! :P
Wat kan je dan met die bluetooth, want hij ziet mijn laptop, N95 en K810i ook niet! >:)
Dus iets verzenden kan je niet met je iPhone, en ontvangen kennelijk ook niet! :X
Nope, dat is inderdaad nog steeds een vreemde keuze van Apple. Je kan wel proberen via Outlook je contacten te syncen, of als je op een Mac zit eerst je contacten in Address Book plaatsen en vervolgens op je iPhone. Ik neem aan dat Apple dit nog wel gaat verbeteren, alleen dat het nog niet af is (men is echt gewoon te snel geweest met die 2.x software), de bluetooth chip in de iPhone is namelijk vrij standaard.
Tweede optie voor bestanden is de applicatie "Airsharing" uit de App-store, werkt over wifi en dat gaat vrij goed.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.