[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.153 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

isomis schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:03:
heb een vraagje:

ik kan een iphone 16gb kopen (oude versie) voor 200 euro 2de hands. Het schijnt dat het knopje soms niet helemaal goed werkt. Ik heb op het internet gelezen dat je die kan vervangen of dat je hem moet schoonmaken en dan werkt het weer. Me vader is technici, dus dat moet het probleem dan niet zijn.

Nu is de vraag: is dat duur? is het verstandig?
Het open maken van de iPhone is niet erg makkelijk, dan kan je pa wel technici zijn, maar dat maakt in dit geval niet veel uit als je het voor het eerst doet. Tweakers.net molde hun iPhone 3G review exemplaar door het open maken, ten minste, de iPhone ging wel aan, maar bellen werkte niet meer. Op het oog was er niks kapot gemaakt en je zou ook zeker wel denken dat ze hier verstand van zaken hebben.

Overigens heb ik de oude iPhone zelf ook open gemaakt, toen werkte ie nog wel, echter was de achterkant er behoorlijk door beschadigd (bleeeegh, heb 4 uren zitten kloten :X )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:42
Muthas schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:10:
[...]

Het open maken van de iPhone is niet erg makkelijk, dan kan je pa wel technici zijn, maar dat maakt in dit geval niet veel uit als je het voor het eerst doet. Tweakers.net molde hun iPhone 3G review exemplaar door het open maken, ten minste, de iPhone ging wel aan, maar bellen werkte niet meer. Op het oog was er niks kapot gemaakt en je zou ook zeker wel denken dat ze hier verstand van zaken hebben.

Overigens heb ik de oude iPhone zelf ook open gemaakt, toen werkte ie nog wel, echter was de achterkant er behoorlijk door beschadigd (bleeeegh, heb 4 uren zitten kloten :X )...
duidelijk! ik ga hem toch maar niet kopen, aangezien nu blijkt dat ze hem ook nog even heeft laten vallen. Deze informatie stond niet bij de advertentie en kwam ik zelf achter na een paar vragen. Kortom, zwijgen bah!

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

isomis schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:03:
heb een vraagje:

ik kan een iphone 16gb kopen (oude versie) voor 200 euro 2de hands. Het schijnt dat het knopje soms niet helemaal goed werkt. Ik heb op het internet gelezen dat je die kan vervangen of dat je hem moet schoonmaken en dan werkt het weer. Me vader is technici, dus dat moet het probleem dan niet zijn.

Nu is de vraag: is dat duur? is het verstandig?
Wauw, is je vader meerdere personen... Wat handig.

Ik zou zo'n apparaat sowieso nooit 2de hands kopen. You never know where it's been...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:33:
Mijn laatste wall of text, althans, voorlopig.. :p
*horror*
Nou succes er mee, zo te zien trek je als consument met al je tig rechten toch altijd aan het kortste eind. Je bent afhankelijk van degene (als je pech hebt dus een niet-conflictvaardige sukkel) die je treft in de winkel en van een zogenaamde shopmanager die er dan weer niet is. Wat een gelul zeg, wat heb je als klant hier nou voor boodschap aan. Laat die winkelbediende en de shopmanager het dan regelen als hij weet dat jij de volgende dag weer zou komen/beloofd werd morgen een antwoord te hebben :(
Einde rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

KroeT schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:16:
[...]

Dus je Exchange gaat naar je iPhone, vanaf je iPhone naar MobileMe, vanaf daar naar iCal, en vanaf iCal weer terug naar je tweede agenda op je iPhone? Of maak ik het nu nodeloos ingewikkeld? ;)
Nee hoor :)
Exchange wordt gesynchroniseerd met de Exchange calendar in de iPhone.
MobileMe wordt gesynchroniseerd met de MobileMe calendar in de iPhone en met iCal.

Dat zijn twee gescheiden agenda's, die toevallig op de iPhone afzonderlijk maar ook tegelijk zichtbaar kunnen zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 14:31
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:12:
[...]

Wauw, is je vader meerdere personen... Wat handig.

Ik zou zo'n apparaat sowieso nooit 2de hands kopen. You never know where it's been...
Er is niks mis met 2e hands kopen (heb de mijne ook via mp)

Iemand backgrounder uit Cydia al geprobeert?

http://www.iphoneclub.nl/...et-backgrounder/#comments

Heb m nu een 2 uurtjes draaien op Palringo en SW unleashed en geen bijzondere battery drainage of onstabilliteit opgemerkt.

Een aanrader so far.

[ Voor 30% gewijzigd door musiqman op 03-10-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:49:
[...]

Er is niks mis met 2e hands kopen (heb de mijne ook via mp)
Met een mobiel vind ik dat stiekem toch wel een beetje ranzig. Dat ding ligt en zit overal, iedereen heeft em in zijn vette handjes de hele dag... Doe mij er maar een nieuwe uit de doos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:36

EraZor

Don't mention the war

Ik heb na wat speurwerk op interenet gevonden dat er meer mensen met hetzelfde probleem als dat ik heb
: na de update naar 2.1 slaat mijn bluetooth carkit (een parrot ck3100 in mijn geval) op mute. Maw het gesprek wordt gewoon doorgezet naar de karkit, maar die slaat op mute (muzieknootje met een streep er door). Zijn er mensen bij wie 't wèl werkt? Of zijn er mensen die een oplossing hebben/ Of wordt t weer gewoon wachten op 2.11 oid? (laatste firmware vd carkit brengt geen solaas, bovendien blijkt het het geval met vrijwel alle bluetooth carkits voor te komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
EraZor schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:16:
Ik heb na wat speurwerk op interenet gevonden dat er meer mensen met hetzelfde probleem als dat ik heb
: na de update naar 2.1 slaat mijn bluetooth carkit (een parrot ck3100 in mijn geval) op mute. Maw het gesprek wordt gewoon doorgezet naar de karkit, maar die slaat op mute (muzieknootje met een streep er door). Zijn er mensen bij wie 't wèl werkt? Of zijn er mensen die een oplossing hebben/ Of wordt t weer gewoon wachten op 2.11 oid? (laatste firmware vd carkit brengt geen solaas, bovendien blijkt het het geval met vrijwel alle bluetooth carkits voor te komen).
Hmm ik heb geen problemen, 2.1 firmware en ook een parrot ck3100 en bij de auto van me ouders (nokia carkit 6610 incl bluetooth) heb ik ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

EraZor schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:16:
Zelfde probleem bij mij. Ook sinds 2.1 en met diezelfde ck3100 carkit. Erg vervelend. Ik dacht dat een firmware-update zou helpen, maar dat hoef ik blijkbaar niet eens te proberen dus... Vervelend.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Ik heb er ook last van. Maar niet altijd. Meestal druk dan nogmaals op het opnemen knopje en dan kun je je wel een gesprek voeren.

Nitai in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 15"

[ Voor 21% gewijzigd door Nitai op 04-10-2008 02:32 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:02:
[...]

Met een mobiel vind ik dat stiekem toch wel een beetje ranzig. Dat ding ligt en zit overal, iedereen heeft em in zijn vette handjes de hele dag... Doe mij er maar een nieuwe uit de doos...
tenzij m nieuw uit de doos haalt ;) (en er dan nog een 2ehands prijs voor betaald)

daarbij als het je 100en euro's scheelt kan ik het me voorstellen dat men een mobiel 2ehands haalt zeker als deze goed verzorgd eruit ziet (noem even mijn eigen tytn II die ik verkocht had) en goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:34:
[...]
Edit: Dat is ook toevallig, net vandaag komt Fring uit :). Hiermee moet het dus wel kunnen zoals achterop23 ook al zei. Ik wist niet eens dat ze er aan bezig waren.
Net geinstalleerd en werkt prima. Het is alleen jammer dat je je Skypeout tegoed niet kunt zien, maar dat kon geloof ik ook niet bij de andere versies van Fring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een groepsgesprek start, gaat dat dan gewoon van de bel minuten af (aantal personen x bel minuten) of zijn dat de overige kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:41:
Als ik een groepsgesprek start, gaat dat dan gewoon van de bel minuten af (aantal personen x bel minuten) of zijn dat de overige kosten?
Bij T-Mobile gaat het van je belbundel af. Aantal personen x bel minuten inderdaad. Dit heet bij T-Mobile een "Duogesprek".

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datafeest schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:57:
[...]

Bij T-Mobile gaat het van je belbundel af. Aantal personen x bel minuten inderdaad. Dit heeft bij T-Mobile een "Duogesprek".
Bedankt voor je reactie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 28-10 12:52

KroeT

[...]

Heeft iemand toevallig al de instellingen van Telfort in Fring gestopt? Ik vul bij proxy sip.telefoniedienst.nl in, bij username mijn telefoonnummer en bij wachtwoord mijn wachtwoord, maar ik krijg de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. En dat klopt toch echt, want dat heb ik even gecontroleerd ;)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 22:41
Ik wil dit tussendoor even kwijt ;)

Twee dagen geleden de iphone 3g aangeschaft via een abonnement bij T-Mobile.
Werkt inderdaad voor geen meter. Slecht tot geen ontvangst.

Vervolgens heb ik hem door T-Mobile laten unlocken en een bestaand Vodafone abonnement simkaart
erin gestopt.
Nog steeds zwaar belabberd (misschien ietsie pietsie beter). Maar nog steeds vaker wel dan niet "geen service" beschikbaar. En dit allemaal in en om Rotterdam en Leidschendam.

Dat jullie het maar even weten dat het met Vodafone dus ook problemen geeft :(
Naar mijn gevoel is het dus echt een hardware of software probleem.

Terugbrengen die handel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:24
Hmm, mijn moeder is een beetje ontevreden..

Ze kan bij recent gesprekken niet 1 nummer wehalen.. Het is óf alles, of niks.

Niet mogelijk dus?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jojoba007 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:57:

Vervolgens heb ik hem door T-Mobile laten unlocken en een bestaand Vodafone abonnement simkaart
erin gestopt.
Nog steeds zwaar belabberd (misschien ietsie pietsie beter). Maar nog steeds vaker wel dan niet "geen service" beschikbaar. En dit allemaal in en om Rotterdam en Leidschendam.

Dat jullie het maar even weten dat het met Vodafone dus ook problemen geeft :(
Naar mijn gevoel is het dus echt een hardware of software probleem.

Terugbrengen die handel ;(
Dan ben je volgens mij de eerste hier die beroerd ontvangst heeft icm Vodafone. Misschien ligt het dus wel aan je toestel, zoals je zelf al vermoed, en helpt het als je een andere/nieuw toestel krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
Even een vraagje voor de echte Iphone kenners.

Wanneer ik een smsje krijg trilt mijn iphone helemaal niet. Alleen als ik een sms-toon instel trilt hij als ik iets ontvang.

Het maakt niet uit of het schakelaartje linksboven op mijn iphone op normaal of stil heb staan. Ook dan bibbert hij alleen als ik een sms-toon heb ingesteld (uiteraard hoor ik die dan niet als mijn phone op stil staat).

Naar mijn idee staat de instellingen goed:
Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0821/IMG_0001_1.png

[ Voor 23% gewijzigd door endless90 op 04-10-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Dotto schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:30:
Even een vraagje voor de echte Iphone kenners.

Wanneer ik een smsje krijg trilt mijn iphone helemaal niet. Alleen als ik een sms-toon instel trilt hij als ik iets ontvang.

Het maakt niet uit of het schakelaartje linksboven op mijn iphone op normaal of stil heb staan. Ook dan bibbert hij alleen als ik een sms-toon heb ingesteld (uiteraard hoor ik die dan niet als mijn phone op stil staat).

Naar mijn idee staat de instellingen goed:
[afbeelding]
Ja, want nu staat deze ingesteld op geen melding. Je zal een beltoon moeten instellen.

[ Voor 12% gewijzigd door memento__mori op 04-10-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
memento__mori schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:54:
[...]

Ja, want nu staat deze ingesteld op geen melding. Je zal een beltoon moeten instellen.
Dus ik kan alleen mijn iphone laten trillen als ik een smstoon instel?

Dat is raar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-10 22:13
jojoba007 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:57:

.................. En dit allemaal in en om Rotterdam en Leidschendam.
....
ik zit ook in Rotterdam en omgeving en heb overal in Rotterdam vol bereik met 3G ok op sommige plekken wil het want minder worden maar dan moet je een meter (?) opzij en dan heb ik weer vol 3G..
zal dus echt aan je toestel liggen helaas en dan ben je hem minimaal 3 weken kwijt (ervaring, helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*offtopic*
Zag net een stukje op tv van veldhuis&kemper, ze maakten een grap over het bereik van TM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10 08:43
Dotto schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 20:06:
[...]

Dus ik kan alleen mijn iphone laten trillen als ik een smstoon instel?

Dat is raar....
Ik denk dat de gedachtegang hier net iets anders is: jij hebt nu ingesteld dat je geen melding van nieuwe SMS wil krijgen (wellicht niet al te duidelijk aangegeven op de telefoon). Als je dan insteld dat je wel een melding (dus en beltoon) wil krijgen, maar je zet de foon op stil, dan zou 'ie alleen moeten trillen.

Ik heb trouwens ook nooit een telefoon gehad waar je specifiek in kan stellen dat je 'm alleen wil laten trillen bij sms, en tril+toon bij telefoon. Altijd trillen voor alle meldingen. (iemand wel zo-een gehad?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 17:43
Ik mis toch wel de profiel functionaliteit. Dieptriest eigenlijk dat dat er niet op zit. WM6 devices hebben overigens exact hetzelfde probleem. Ik wil gewoon 3 profielen. 1 normaal, 1 voor 's nachts (geen mail/sms signaal, wel incoming maar andere, rustige ringtone), en 1 voor de carkit.
Why the hell is dit zo moeilijk te implementeren voor smart phone bouwers? Ik snap het niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
CJ_Latitude schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:19:
[...]

Ik denk dat de gedachtegang hier net iets anders is: jij hebt nu ingesteld dat je geen melding van nieuwe SMS wil krijgen (wellicht niet al te duidelijk aangegeven op de telefoon). Als je dan insteld dat je wel een melding (dus en beltoon) wil krijgen, maar je zet de foon op stil, dan zou 'ie alleen moeten trillen.

Ik heb trouwens ook nooit een telefoon gehad waar je specifiek in kan stellen dat je 'm alleen wil laten trillen bij sms, en tril+toon bij telefoon. Altijd trillen voor alle meldingen. (iemand wel zo-een gehad?)
Ja, dat zal het dan wel zijn.

Jammer dat ik niet gewoon kan instellen dat mijn Iphone alleen maar trilt bij een sms, ongeacht of hij op normaal of stil staat.

Echt jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
CJ_Latitude schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:19:
[...]

WM toestellen kunnen dat al jaren.. Zo kan je bij elke notificatie soort instellen of het wel of niet moet trillen en welke toon je daarbij wilt hebben.

Zo hebben sms en email bij mij dezelfde toon, alleen trilt de telefoon bij een sms ook, bij email trilt me telefoon niet.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crossposten is nergens voor nodig :)

[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 05-10-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Dotto schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:22:
[...]

Jammer dat ik niet gewoon kan instellen dat mijn Iphone alleen maar trilt bij een sms, ongeacht of hij op normaal of stil staat.

Even een stukje stilte opnemen en daar een ringtone van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-10 06:25
Verbal_Kint schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:08:
[...]

Even een stukje stilte opnemen en daar een ringtone van maken?
Je kan helaas geen eigen sms toon maken :S
Wel ringtones maar die werken niet bij de optie sms :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-10 22:13
Dotto schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:22:
[...]

je kan natuurlijk ook een ringtone maken die geen geluid bevat en die dan "stil" noemen. hoeven je niet al je geluid uit te zetten maar zal hij alleen trillen bij sms...
maar waarom wil je wel beltoon en niet een smstoon???

edit: spuit 11 kijkt niet verder voor hij antwoord geeft. vraag blijft wel staan :)

[ Voor 7% gewijzigd door A4-tje op 05-10-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:12
Ik heb een vraag.

Ik heb hier een Iphone van mij, met allerlei spelletjes.

Mijn vriendin heeft ook een iphone.. Zij wil dus ook mijn spelletjes die ik heb gekocht in de App store.

Maar als ik ze er op wil zetten, dan doet ie dat niet...

Ik had begrepen dat je op 3 andere telefoons het erop kon zetten.

Pls iemand een antwoord?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-10 13:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Kuhr89 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:16:
Ik heb een vraag.

Ik heb hier een Iphone van mij, met allerlei spelletjes.

Mijn vriendin heeft ook een iphone.. Zij wil dus ook mijn spelletjes die ik heb gekocht in de App store.

Maar als ik ze er op wil zetten, dan doet ie dat niet...

Ik had begrepen dat je op 3 andere telefoons het erop kon zetten.

Pls iemand een antwoord?
Je moet op haar eigen pc in haar itunes inloggen met jouw apple ID. Vervolgens klik je op store en deze computer machtigen. Nu zou je de spelletjes erop kunnen zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Eastman schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:40:
[...]

WM toestellen kunnen dat al jaren.. Zo kan je bij elke notificatie soort instellen of het wel of niet moet trillen en welke toon je daarbij wilt hebben.

Zo hebben sms en email bij mij dezelfde toon, alleen trilt de telefoon bij een sms ook, bij email trilt me telefoon niet.
Ga nou geen onzin staan verkondigen, dat wat je roept is absoluut niet waar. Je kunt namelijk heel veel notifications niet instellen. Je hebt dan wel een algemene setting voor een x aantal van die notifications die je kunt instellen en dat is dan ook alles. Er is geen enkel systeem op de markt waar dit wel mee kan, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie de iPod functie van je iPhone veel? Ik hoorde dat deze niet zo ontzettend veel batterij gebruikt dus dat dat goed te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:48:
Gebruiken jullie de iPod functie van je iPhone veel? Ik hoorde dat deze niet zo ontzettend veel batterij gebruikt dus dat dat goed te doen is.
Ik wel daarom heb ik ook voor de iphone gekozen vanwege de ipod functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
ppl schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:56:
[...]

Ga nou geen onzin staan verkondigen, dat wat je roept is absoluut niet waar. Je kunt namelijk heel veel notifications niet instellen. Je hebt dan wel een algemene setting voor een x aantal van die notifications die je kunt instellen en dat is dan ook alles. Er is geen enkel systeem op de markt waar dit wel mee kan, helaas.
Waarom zal ik onzin verkondigen.. Ik maak al jaren gebruik van een WM toestel en wat ik hierboven beschreven heb, is hoe ik het al jaren heb ingesteld!

Dat jij de opties niet kan vinden, betekend niet dat het niet bestaat..

bij SMS kan ik gewoon instellen welke toon ik wil, of de telefoon wel of niet moet trillen en of het lampje op de telefoon moet gaan branden.

Zelfde geldt voor emails die ontvangen worden.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Is het een idee om het gekibbel over WM6 naar een relevant topic te verhuizen? Please? Met suiker er bovenop?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Weet iemand of je de Adapt Handsfree Carkit Apple iPhone 3G ook kunt gebruiken voor muziek? Er is namelijk wel een aux uitgang te zien op de afbeelding van het product.

Zodoende wil ik dus graag de muziek van de iPhone over m'n autospeakers horen, en als ik bel daarnaast dan eventueel ook.

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=67162&dimensionid=1&shopid=2
(klikbaar)

Ik wil dus graag die uitgang koppelen aan de aux ingang van mijn cd-speler in de auto..
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:48:
Ja ik gebruik die heel vaak! Super handig, ook een reden dat ik een iPhone heb gekocht. Het vreet echt weinig van je batterij. Tenzij je om het nummer het beeldscherm aanzet en een ander nr opzoekt. De iPod functie is gewoon super verweven met de andere functies (zoals bellen :9 )

[ Voor 39% gewijzigd door johnneman op 06-10-2008 00:13 . Reden: verduidelijking, en een reactie op Koekiee ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-10 10:51
johnneman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 00:09:
[...]
Ja ik gebruik die heel vaak! Super handig, ook een reden dat ik een iPhone heb gekocht. Het vreet echt weinig van je batterij. Tenzij je om het nummer het beeldscherm aanzet en een ander nr opzoekt. De iPod functie is gewoon super verweven met de andere functies (zoals bellen :9 )
Inderdaad, heb precies het zelfde. Maakt eigenlijk niet uit waar ik ben, heb altijd het idee dat ik mijn iPod ook bij me heb, en eigenlijk mijn hele pc, want mailen en surfen lukt ook goed (niet zoals op een desktop maar goed genoeg om even iets te checken of te sturen). Vroeger had ik deze nog gescheiden (iPod Touch & Samsung F-700) maar dit is echt super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:26:
[...]

Waarom zal ik onzin verkondigen.. Ik maak al jaren gebruik van een WM toestel en wat ik hierboven beschreven heb, is hoe ik het al jaren heb ingesteld!

Dat jij de opties niet kan vinden, betekend niet dat het niet bestaat..

bij SMS kan ik gewoon instellen welke toon ik wil, of de telefoon wel of niet moet trillen en of het lampje op de telefoon moet gaan branden.

Zelfde geldt voor emails die ontvangen worden.
Je hebt gelijk hoor, het kan wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een iPhone 3G die met twee uur gebruik (na volledig opladen) al uitvalt omdat ie leeg is...... dat lijkt me toch te kloppen? De 2.1 update heeft hier weinig tot niks gedaan met de batterijtijd en Apple zegt op hun website dat je tot 300 uur standby tijd moet hebben (hier hooguit 8 ) en gesprekstijd tot 5 uur.

Ben ik de enige met zo'n belabberde batterijtijd? Want dan gaat deze iPhone gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 07:40:
Een iPhone 3G die met twee uur gebruik (na volledig opladen) al uitvalt omdat ie leeg is...... dat lijkt me toch te kloppen? De 2.1 update heeft hier weinig tot niks gedaan met de batterijtijd en Apple zegt op hun website dat je tot 300 uur standby tijd moet hebben (hier hooguit 8 ) en gesprekstijd tot 5 uur.

Ben ik de enige met zo'n belabberde batterijtijd? Want dan gaat deze iPhone gewoon terug.
2 uur?! Ik weet niet wat je er dan mee doet om 'm zo snel leeg te krijgen. Draai je soms DPC? :P

Even zonder gekheid, dat lijkt me niet normaal en ik zou kijken of je het toestel om kan ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JottemJ schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 08:05:
[...]

2 uur?! Ik weet niet wat je er dan mee doet om 'm zo snel leeg te krijgen. Draai je soms DPC? :P

Even zonder gekheid, dat lijkt me niet normaal en ik zou kijken of je het toestel om kan ruilen.
Dat sterk aan je instellingen! Als alles wat hij kan ook aan staat, en hij is nog vrij nieuw.
En je zit bovendien nog in de witte broods weken. Dan kan dat maar zo kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KroeT schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:55:
Heeft iemand toevallig al de instellingen van Telfort in Fring gestopt? Ik vul bij proxy sip.telefoniedienst.nl in, bij username mijn telefoonnummer en bij wachtwoord mijn wachtwoord, maar ik krijg de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. En dat klopt toch echt, want dat heb ik even gecontroleerd ;)
Nog niet getest, maar ga het zeker binnenkort eens doen. Zou me heel goed uitkomen als dat zou werken.

BTW telfort laat aanmelden alleen toe vanaf het TELFORT netwerk, dus je zult op WiFi moeten zitten op een Telfort vebinding om aan te kunnen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:23:
[...]

Nog niet getest, maar ga het zeker binnenkort eens doen. Zou me heel goed uitkomen als dat zou werken.

BTW telfort laat aanmelden alleen toe vanaf het TELFORT netwerk, dus je zult op WiFi moeten zitten op een Telfort vebinding om aan te kunnen melden.
Voor zover ik weet gaat elke soort voice verbinding bij Fring via een proxy van hen die het protocol vertaalt van het Fring-eigen protocol naar SIP/Skype/MSN etc. Dus in dat geval zal je verbinding nooit vanaf het telfort netwerk gebeuren. Fring gebruikt maar een heel simpele client die alleen hun eigen VoIP protocol aan kan en verzorgt een interface naar de andere protocollen waarmee ze praten via hun server.

Edit: Ik weet dit vrij zeker, trouwens, ik las het laatst nog. Heb het alleen nooit zelf gecheckt met een packet sniffer.

[ Voor 19% gewijzigd door GekkePrutser op 06-10-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 10-10 08:40
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:29:
[...]

Dat sterk aan je instellingen! Als alles wat hij kan ook aan staat, en hij is nog vrij nieuw.
En je zit bovendien nog in de witte broods weken. Dan kan dat maar zo kloppen.
Nou, toen ging hij bij mij zelfs nog meer dan 2 uur mee... 2 uur is echt té weinig en duidt gewoon op problemen met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Zoals in de het Apple Media Devices Beleid staat is het bespreken van simunlocken hier niet toegestaan.

[ Voor 69% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-10 15:13
Dat is dus echt weer zo'n neppe site :). Dus leuke poging..

[ Voor 34% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
dit is gewoon keiharde spam. Mod?

Als je ietst ziet wat niet de bedoeling is, maak dan een topicreport aan, maar ga dat niet in het topic posten :)

[ Voor 50% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:25:
[...]

Voor zover ik weet gaat elke soort voice verbinding bij Fring via een proxy van hen die het protocol vertaalt van het Fring-eigen protocol naar SIP/Skype/MSN etc. Dus in dat geval zal je verbinding nooit vanaf het telfort netwerk gebeuren. Fring gebruikt maar een heel simpele client die alleen hun eigen VoIP protocol aan kan en verzorgt een interface naar de andere protocollen waarmee ze praten via hun server.

Edit: Ik weet dit vrij zeker, trouwens, ik las het laatst nog. Heb het alleen nooit zelf gecheckt met een packet sniffer.
jammer... is er een alternatief? een simpele SIP client zodat ik thuis met WiFi kan bellen en gebeld worden via mijn Telfort nummer??
(Op de N95 werkte dit prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 28-10 12:52

KroeT

[...]

GekkePrutser schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:25:
[...]

In dat geval kunnen we vaststellen dat Fring nooit gaat werken met de telefoniegegevens van Telfort (of andersom) - althans buitenshuis. Hoe dan ook, het werkt niet :). Spijtig, maar ik snap waarom Telfort die beperking in stand heeft gebracht.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 07:23:
[...]

Je hebt gelijk hoor, het kan wel. ;)
Natuurlijk kan het... Het is niet dat ik met een speciale versie van WM rond loop ofzo.

Gewoon erg vervelend dat er zoveel iphone believers hier zijn die oogkleppen voor andere gebruikers voor willen houden.. bij vrijwel elke functie die mist op de iphone wordt er geroepen, die hebben andere telefoon ook niet of het is geen bug maar een feature...

Ik lees en schrijf niet met de topic mee omdat ik de iphone wil afkraken, zit zelf nog steeds te twijfelen en wil op de hoogte blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnneman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 00:09:

[...]
Oke, dan ga ik denk ik ook voor een iPhone. Het is alleen jammer dat ik naar T-Mobile moet als ik een 16GB versie wil, vraag me af of 8gb genoeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:59:
[...]

Oke, dan ga ik denk ik ook voor een iPhone. Het is alleen jammer dat ik naar T-Mobile moet als ik een 16GB versie wil, vraag me af of 8gb genoeg is...
Ligt eraan wat je er mee wilt doen.. Ik heb zelf de 16 gb versie, maar heb er maar 5 op staan 8)7
Wou em gewoon graag in 't wit, haha!

Maar filmpjes hoef je er iig niet op te zetten (youtube is genoeg), en ja ik heb altijd zoiets van, ik kan m'n iPod of iPhone wel helemaal vol gooien met albums.. maar hoevaak luister ik nou echt al die muziek? Het is toch meestal een selectie van albums/compilaties/afspeellijsten dat je draait. Tenminste voor mij dan :)

btw:
Iemand nog enig idee of ik muziek kan krijgen uit die Adapt carkit??
De site van Adapt biedt ook weinig informatie.

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32

Vos

AFCA

Als je er films op wilt gooien dan zou ik voor 16 gaan...ik heb zelf de 8 en voor mp3, foto's e.d. vind ik dat voldoende. Maar je hebt ook mensen die er 10gb aan muziek op willen hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KroeT schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:52:
[...]

In dat geval kunnen we vaststellen dat Fring nooit gaat werken met de telefoniegegevens van Telfort (of andersom) - althans buitenshuis. Hoe dan ook, het werkt niet :). Spijtig, maar ik snap waarom Telfort die beperking in stand heeft gebracht.
Met Fring inderdaad dan niet....

Met mijn Nokia maakte ik een VPN verbinding naar mijn routertje thuis en zat ik dus altijd via Telfort ingelogged.

Waar ter wereld dan ook, ik was op mijn vaste nummer bereikbaar en ik kon met mijn vaste nummer (gratis) uitbellen naar alle andere vastenummers in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:59:
[...]

8 Zou ik niet genoeg vinden. Met wat muziek kom je daar zo aan, dat is ook de reden dat ik voor 16 heb gekozen. Als je meer nodig hebt is er geen probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
Daarnet even Fring icm sip instellingen van voipbuster uitgeprobeerd over het wifi netwerk hier. Werkt als een zonnetje (1 ct p min naar landlijn in duitsland) vanavond proberen over 3g. Handig voor vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 10-10 08:40
Stouten schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:48:
Daarnet even Fring icm sip instellingen van voipbuster uitgeprobeerd over het wifi netwerk hier. Werkt als een zonnetje (1 ct p min naar landlijn in duitsland) vanavond proberen over 3g. Handig voor vakantie!
3G gaat niet, is een beveiliging i.v.m. bezwaren van de telefonie providers (logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:50:
[...]

jammer... is er een alternatief? een simpele SIP client zodat ik thuis met WiFi kan bellen en gebeld worden via mijn Telfort nummer??
(Op de N95 werkte dit prima)
Op dit moment is er maar 1 sip client, die van sipgate. Voor zover ik heb begrepen doet die wel native SIP vanaf je telefoon, dus gaat niet via een proxy van sipgate. Je moet er wel je telefoon voor jailbreaken, en een account aanmaken op de sipgate site waar je je provider instellingen moet instellen.

Ik heb hem alleen nooit uitgeprobeerd dus ik weet niet of het echt zo werkt. Het zou trouwens best kunnen dat deze stiekem ook over 3G werkt, want het is geen Apple SDK applicatie en ze hebben dus nooit de daarbij bijbehorende voorwaarden geaccepteerd.

Edit: Sorry, hij werkt niet op de 3G, zie ik nu pas, omdat hij alleen met versie 1.1.4 werkt. Niettemin denk ik dat je deze binnenkort ook wel op de App Store kan verwachten. En ik zie nu ook dat hij toch ook weer via een proxy werkt dus wat dat betreft heb je er ook niks aan, sorry. Zie hier de FAQ met deze vragen/antwoorden.

[ Voor 17% gewijzigd door GekkePrutser op 06-10-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:37:
[...]

Op dit moment is er maar 1 sip client, die van sipgate. Voor zover ik heb begrepen doet die wel native SIP vanaf je telefoon, dus gaat niet via een proxy van sipgate. Je moet er wel je telefoon voor jailbreaken, en een account aanmaken op de sipgate site waar je je provider instellingen moet instellen.

Ik heb hem alleen nooit uitgeprobeerd dus ik weet niet of het echt zo werkt. Het zou trouwens best kunnen dat deze stiekem ook over 3G werkt, want het is geen Apple SDK applicatie en ze hebben dus nooit de daarbij bijbehorende voorwaarden geaccepteerd.

Edit: Sorry, hij werkt niet op de 3G, zie ik nu pas, omdat hij alleen met versie 1.1.4 werkt. Niettemin denk ik dat je deze binnenkort ook wel op de App Store kan verwachten. En ik zie nu ook dat hij toch ook weer via een proxy werkt dus wat dat betreft heb je er ook niks aan, sorry. Zie hier de FAQ met deze vragen/antwoorden.
Ander groot nadeel dat ik nog niet snel opgelost zie:
Apps mogen niet in de achtergrond draaien, dus de iPhone zal niet snel binnenkomende SIP gesprekken herkennen of je moet steeds je SIP client opstarten nadat je een andere app hebt gebruikt ;-(

Het zal nog wel een hele tijd duren (als het er al komt) voordat Apple een SIP client in de software zal duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:24
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:53:
[...]

Ander groot nadeel dat ik nog niet snel opgelost zie:
Apps mogen niet in de achtergrond draaien, dus de iPhone zal niet snel binnenkomende SIP gesprekken herkennen of je moet steeds je SIP client opstarten nadat je een andere app hebt gebruikt ;-(

Het zal nog wel een hele tijd duren (als het er al komt) voordat Apple een SIP client in de software zal duwen.
Maar dat is dus juist iets wat perfect met de push notificatie zal werken. Als je de SIP client op de achtergrond laat draaien is de batterij in no-time leeg, vergelijkbaar met een IM applicatie. Door de pushnotificaties zou je gewoon een melding krijgen van een inkomend gesprek, waarna je meteen de applicatie kan openen (en dus kan opnemen).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
Klik Het werkt dus wél over 3G, het kost alleen even wat tijd. En het werk op mijn iphone nu ook over 3G.

[ Voor 65% gewijzigd door Stouten op 06-10-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnneman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:40:
[...]

Ligt eraan wat je er mee wilt doen.. Ik heb zelf de 16 gb versie, maar heb er maar 5 op staan 8)7
Wou em gewoon graag in 't wit, haha!

Maar filmpjes hoef je er iig niet op te zetten (youtube is genoeg), en ja ik heb altijd zoiets van, ik kan m'n iPod of iPhone wel helemaal vol gooien met albums.. maar hoevaak luister ik nou echt al die muziek? Het is toch meestal een selectie van albums/compilaties/afspeellijsten dat je draait. Tenminste voor mij dan :)

btw:
Iemand nog enig idee of ik muziek kan krijgen uit die Adapt carkit??
De site van Adapt biedt ook weinig informatie.
helemaal mee eens.
Ik heb een 8 gig iphone omdat de 16's op waren op launch day :p
Maar ik heb nog nooit ruimte te kort gehad. Ik heb nu ook nog 1,5 gig vrij en ik heb er rond de 450 mp3's op staan, 7 films, bijna 500 foto's en heel wat gedownloade apps, meer heb ik onderweg echt niet nodig.

Ik heb hiervoor altijd een 4 gig nano gebruikt, ook die stond nooit vol. Je luistert idd toch niet alles. De rest wat je nooit luistert staat alleen maar in de weg.

Maar eerlijk is eerlijk, als er nog een 16 gig was geweest toen had ik die ook gehad maar ik wilde perse geen witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Toch heb ik de 16 GB gekocht. Inderdaad, hiervoor had ik een iPod nano met 2, echter heb ik met de iPod Touch en iPhone, video podcasts ontdekt. :) Ook leuk, maar samen met wat (wisselende) muziek, kom je al snel over de 8 GB heen. Ook wilde ik wat ruimte hebben voor de applicaties (voorbereidt zijn op de toekomst zeg maar). Heb ik nog steeds zo'n 6 over, maar dat had ik dus niet gehaald met minder.

@ persoon met accu-trouble: 2 uur is erg weinig, maar meet het nogmaals met alle extra opties uit en normaal gebruik (dus niet de hele tijd naar het scherm staren met 3G streaming, wifi, push en fetch om de 15 min aan, maar af en toe 3G internetten, sms-je her en der, belletje her en der en uurtje of wat muziek luisteren). Ik zat op 3 uur gebruik met alle opties aan, maar nu op 7 uur + 2 dagen standby met het bewustere gebruik van die opties (voornamelijk push en 3G slurpen). Het wordt gaandeweg ook iets beter. Het is niet geheel de bedoeling, maar een beetje inherent aan de chips en dunne accu-combinatie. Aan de andere kant is het aan- en uitzetten van opties nauwelijks een gedoe met het interface en het levert dus veel meer. Dit geldt overigens ook voor andere 3G mobieltjes, die echter vaak een dikkere accu gebruiken. Bovendien, wat heb je aan 3G als je maar af en toe van het Internet gebruik maakt, mail ophalen, zelfs Google maps is in veel gevallen snel genoeg op GPRS. Ik vergelijk het weleens met een dure auto, zit ook airco, stoelverwarming, electrische ramen etc in.... echter zet ik die ook niet continue aan. Als het met alle opties uit en een paar keer volledig ont- en opladen niet >4 uur is, zou ik ermee terug gaan.

[ Voor 60% gewijzigd door vgroenewold op 06-10-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 22:45
Nou internet is over 3G wel een stuk sneller hoor. Daarbij werkt youtube e.d. niet zonder 3G, ik vind google maps trouwens ook niet echt lekker werken zonder 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-10 14:22
2.2 preview:
Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2008/10/06/052221-autocorrect.jpg
Ik denk dat een hoop mensen hier blij mee gaan zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door IJnte op 06-10-2008 19:46 . Reden: Beetje vreemd Nederlands... ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:24:
[...]

helemaal mee eens.
Ik heb een 8 gig iphone omdat de 16's op waren op launch day :p
Maar ik heb nog nooit ruimte te kort gehad. Ik heb nu ook nog 1,5 gig vrij en ik heb er rond de 450 mp3's op staan, 7 films, bijna 500 foto's en heel wat gedownloade apps, meer heb ik onderweg echt niet nodig.

Ik heb hiervoor altijd een 4 gig nano gebruikt, ook die stond nooit vol. Je luistert idd toch niet alles. De rest wat je nooit luistert staat alleen maar in de weg.

Maar eerlijk is eerlijk, als er nog een 16 gig was geweest toen had ik die ook gehad maar ik wilde perse geen witte.
Ik heb wel een 16GB en van mij had hij nog wel veel groter mogen zijn :P Daarnaast heb ik een iPod Classic (80 GB) en dat is veel handiger. Ik vind het echt heel lastig om een selectie te maken in mn muziek (30+ GB), dus als ik ff de keuze krijg om om die keuzes niet te hoeven maken dan doe ik het ook niet :P Plus soms heb ik gewoon zin in dit, en later weer in dat, als ik er dan elke keer andere muziek op moet zetten vind ik het niet echt handig.

Op m'n iPhone heb ik nu iets van 10 GB aan muziek. Eigenlijk zou ik em liever helemaal volstoppen, maar heb ergens een lijn getrokken en daar hou ik me dan ook maar aan. (voor zolang mogelijk ;) )

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:24
IJnte schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:33:
[afbeelding]
Ik denk dat een hoop mensen hier blij mee gaan zijn ;)
Waar vond je optie? Hier bij keyboard staat het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-10 14:22
Tomino schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:42:
[...]

Waar vond je optie? Hier bij keyboard staat het niet..
"blij mee gaan zijn.." Het is er dus nog niet.. Staat gepland voor versie 2.2 :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlabakje
  • Laatst online: 27-10 12:16
Positron schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 02:14:
[...]

Zelfde probleem bij mij. Ook sinds 2.1 en met diezelfde ck3100 carkit. Erg vervelend. Ik dacht dat een firmware-update zou helpen, maar dat hoef ik blijkbaar niet eens te proberen dus... Vervelend.
Ik heb ook een ck3100 maar heb geen problemen. Misschien is het verschil dat ik nooit met een andere firmware heb geconnect dan de 2.1 (ik heb mijn telefoon pas een week). Ook daarom is het misschien een poging waard de parrot even een reset te geven (zowel ophangen en opnemen paar seconden indrukken). Daarna moet je wel opnieuw pairen, code is 1234.

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

vlabakje schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:03:
[...]

Ik heb ook een ck3100 maar heb geen problemen. Misschien is het verschil dat ik nooit met een andere firmware heb geconnect dan de 2.1 (ik heb mijn telefoon pas een week). Ook daarom is het misschien een poging waard de parrot even een reset te geven (zowel ophangen en opnemen paar seconden indrukken). Daarna moet je wel opnieuw pairen, code is 1234.
Toevallig, veel mensen met een Parrot ck3100 hier :)
Ik heb m'n iPhone nog niet met de carkit gekoppeld, maar dat ga ik morgen even proberen.

De optie om auto completion uit te zetten vind ik een goede verbetering. Het is niet dat ik er veel last van heb, maar ik maak er ook geen gebruik van.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik heb auto correctie al uit op mn 1st gen. Ben even de naam kwijt van dat progje.

Ik heb een 8 gb en aardig vol , maar nog aardig wat ruimte. Als ik wil kan 1tb vol stoppe, maar waar houd het op?

Ik had een keer een iriver van 100gb en toen ik deze helemaal vol had kreeg ik op een gegeven moment een overkill aan muziek, das ook niet goed. Kan je beter een selectie maken van video, muziek progjes, fot'o's en video's (cycorder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsvr schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:26:
[...]

Nou, toen ging hij bij mij zelfs nog meer dan 2 uur mee... 2 uur is echt té weinig en duidt gewoon op problemen met de accu.
Ja, navraag bij twee collega's met een 3G leverde ook al dergelijke opmerkingen op. Ik ga deze week 's even terug, want dit is geen bruikbaar apparaat voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:28:
Ik heb auto correctie al uit op mn 1st gen. Ben even de naam kwijt van dat progje.

Ik heb een 8 gb en aardig vol , maar nog aardig wat ruimte. Als ik wil kan 1tb vol stoppe, maar waar houd het op?

Ik had een keer een iriver van 100gb en toen ik deze helemaal vol had kreeg ik op een gegeven moment een overkill aan muziek, das ook niet goed. Kan je beter een selectie maken van video, muziek progjes, fot'o's en video's (cycorder)
Dat heb ik ook, als je ontzettend veel muziek hebt weet je op gegeven moment ook niet meer wat je wil horen, blijf je maar bladeren en is niks meer leuk genoeg. Ik heb nu iets van 30 cd's op mijn iphone, veel verschillende genres, dus voor elke stemming wel iets :p

Zou het eigenlijk überhaupt mogelijk zijn om je iphone te ruilen. Dus zeg maar 160 euro betalen voor een 16 gig met behoud van je huidige abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gmail komt niet meer automatisch binnen, terwijl mijn fetch aan staat op om het half uur! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-10 12:50
De kwaliteit van youtube lijkt sterk verbeterd. Ervaren meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Laatst online: 27-10 22:55

MaxPoweR

-=StopTech=-

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:14:
Mijn gmail komt niet meer automatisch binnen, terwijl mijn fetch aan staat op om het half uur! Iemand een idee?
Zeker met fw 2.1....bij mij komen alle mailtjes sindsdien ook niet meer binnen. Ik heb het nu tijdelijk opgelost door al mijn mailtjes door te laten sturen naar Yahoo account, die ondersteunt Push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-10 10:15
Hier krijg ik van gmail nog wel altijd automatisch een berichtje als er mail is. :)

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:53
Animal schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:22:
De kwaliteit van youtube lijkt sterk verbeterd. Ervaren meer mensen dit?
Nee? Kwaliteit van Youtube over 3G is nog altijd dramatisch, over Wi-Fi is het gewoon goed. En moet Truveo is het zowel over 3G als over Wi-Fi goed :)

Ik blijf nog ff bij Truveo.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:14:
Engadget plaatst er toevallig net een poll over.
http://www.engadget.com/2...fetch-for-email-accounts/
Lijkt dus een bekend probleem. Ik heb er ook last van gehad, maar het lijkt nu opgelost, zonder duidelijke troubleshoot of aanpassing.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik had hier gister ook last van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemerk, dat je als je de telefoon in de hoekjes pakt tussen duim en wijsvinger dat de glasplaat zichtbaar/voelbaar op en neer veert.
Wat me eerder nooit is opgevallen, of is dit bij jullie ook wel het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
Shailesh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:24:
[...]

Nee? Kwaliteit van Youtube over 3G is nog altijd dramatisch, over Wi-Fi is het gewoon goed. En moet Truveo is het zowel over 3G als over Wi-Fi goed :)

Ik blijf nog ff bij Truveo.
Maar is de snelheid waarmee het filmpje word geladen dan ook hetzelfde als bij youtube over 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:53
Stouten schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:13:
[...]

Maar is de snelheid waarmee het filmpje word geladen dan ook hetzelfde als bij youtube over 3g?
Wel...het kan soms wat langer duren uiteraard. Hangt een beetje van je bereik af. Als ik slecht bereik heb dan is er geen opschieten aan nee. Maar als ik gewoon goed bereik heb dan speelt ie wel binnen een paar seconden zonder enige vertraging, dus nergens last van nee.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen wat de volgende 2 functies inhouden?
- Dataroaming
- Locatievoorzieningen

thx in advance:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:16:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de volgende 2 functies inhouden?
- Dataroaming
- Locatievoorzieningen

thx in advance:)
1: Dataverbruik in het buitenland. Dit is (zeer) duur en staat standaard uit.
2: Hiermee geef je je iPhone toestemming om je locatie te bepalen (aan de hand van GSM masten en eventueel GPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09
Bij dataroaming geef je aan of je ook op buitenlandse netwerken gebruik wil maken van data
Met lokatievoorziening zet je de GPS chip aan of uit.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-10 16:47
Zet je met lokatievoorziening de GPS chip aan of uit, of geef je alleen toestem aan bv. google maps om de GPS chip aan of uit te zetten? Lokatievoorziening staat bij mij altijd aan, maar dit betekend toch niet dat die GPS chip constant ingeschakeld is zonder dat er gebruik van gemaakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:27
Wat is dit nou weer voor SMS dan van T-Mobile (iPhone abbo):
T-Mobile heeft uw betaling van EUR.30.20 vandaag verwerkt en de belbeperking op uw mobiele telefoon opgeheven.
Hoe kan ik in godsnaam te laat zijn met betalen als ik betaal via een automatisch incasso en mijn banksaldo al maanden lang nooit onder de 0 euro geweest is en ik rood mag staan tot EUR -999?

Meer iPhone bezitters die zo'n "fijne" sms kregen? Ik vind het een behoorlijk beledigend eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Is het mogelijk om alle e-mail die je binnenhaalt helemaal binnen te halen? Ik haal nl via POP mijn mail op, maar na een dag is deze weg. Als ik dan later nog een oude e-mail wil lezen, dan is dat nooit mogelijk omdat deze niet helemaal is opgehaald. Erg onhandig dus.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:24
The - DDD schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:35:
Wat is dit nou weer voor SMS dan van T-Mobile (iPhone abbo):

[...]

Hoe kan ik in godsnaam te laat zijn met betalen als ik betaal via een automatisch incasso en mijn banksaldo al maanden lang nooit onder de 0 euro geweest is en ik rood mag staan tot EUR -999?

Meer iPhone bezitters die zo'n "fijne" sms kregen? Ik vind het een behoorlijk beledigend eerlijk gezegd.
Je interpreteert het helemaal verkeerd. Als nieuwe abonnee kun je de eerste twee maanden niet in het buitenland bellen (of je moet een soort borg betalen), die beperking wordt opgeheven als je de eerste twee maanden voldaan hebt. Daarvan wordt dus melding gemaakt m.b.v. een SMSje ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik snap maar niet wat "push" is. Ik heb gezocht op internet, maar kom er maar niet uit. Ik weet dat de iPhone 3G Push-technologie bezit, maar ik snap er niet veel meer van dat het iets te maken heeft met je e-mail? Kan iemand me misschien in kleutertaal uitleggen wat ik nou precies heb aan die "push"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Als je mailprovider het ondersteunt:

Met Push zegt je mailprovider tegen je iPhone: er is nieuwe mail!
Zonder Push vraag je iPhone aan je mailprovider: is er nog nieuwe mail?

Met Push heb je dus direct je berichten, je hoeft het niet meer op te halen (handmatig of automatisch met een bepaalde interval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-10 10:01
push houd in dat je iphone altijd een verbinding houd met een server die kijkt of je mail hebt heb je mail dan maakt je iphone verbinding met je email die ook push ondersteund en dan haad die gelijk je mail op.

de andere instelling is fetsh daar maakt die om de zoveel minutten (wat jij insteld) verbinding met je mail om te kijken of je mail hebt)

als jij niet gelijk hoeft te weeten dat je mail hebt moet je gewoon fetsh gebruiken scheeld veel op je accu

-edit-
spuit 11 zie hierboven is duidelijker.

[ Voor 5% gewijzigd door sk1nny666 op 07-10-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
offtopic:
Elke keer dat je denkt dat iets met een d ipv van een t is (en andersom): volg je intuïtie NIET!

[ Voor 5% gewijzigd door MrAcid op 07-10-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ahhh, oké, dus ik gebruik dan maar fetch! ;-) Klinkt inderdaad een stukje slimmer! :D Maar er zijn zo veel dingen die je maar beter uit kunt hebben om je iPhone een beetje levensduur te geven! ;-) Maar gelukkig heeft Apple al een hoop verbeterd in de softwareversie 2.1 las ik.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.