[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.117 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
angel00008 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:15:
iemand last van geen 3g bereik ?

in zaandam en bergen opeens geen bereik terwijl ik dit voorheen altijd had..
ja vanaf vanmorgen, normaal in huis echt vollebak maar vanaf 8.30 geen bereik meer en op mijn iphone, touch en 2610 allemaal t-mobile maar 1 of 2 streepjes gsm bereik.

ik heb zo'n vermoeden dat er storing is. maar zit nu op werk en daar heb ik weer vollebak bereik!

edit: niet in zaamdam maar dit is in mierlo (bij eindhoven)

[ Voor 5% gewijzigd door Michieleke op 26-09-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

kan natuurlijk dat er plaatselijk een mast is uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
ja dat kan idd, maar daar konden ze geen antwoord op geven, moest ik maar naar een tmobile store gaan :?

edit: het is idd een storing. maar ze konden niet zeggen wanneer het opgelost is...

[ Voor 31% gewijzigd door Michieleke op 26-09-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:58
Ik heb zelf een vf abbo, maar ga niet over naar de iphone bundel O.a. na 12 maanden stilzwijgend verlengd, alleen gebruik op de iphone (leuk als je een reparatie hebt van 2 maanden en een ander toestle krijgt) sms verdubbelaar (ik heb een 1000 sms bundel) Mischien dat het voor andere wel ok is, maar ik vond het te mager,

Ik heb trouwens gister avond mn phone aan de meegeleverde lader gehangen, maar geen verschil met een standaard usb adapter te merken. Doe er nog steeds een werk dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:23
Helderheid van het scherm omlaag brengen naar 1/3 werkt bij mij ook goed. Dan kan ik zeker 2 dagen gebruik maken van de telefoon met aardig wat gedaan te hebben (constant wifi). Veel surfen e.d.

Het zal wel eerder naar voren gekomen zijn maar het is misschien nog als tip voor diegene die het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

CJ_Latitude schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:54:
[...]

Mijn ervaring (en die van anderen hier) ontkracht deze stelling toch al? Het gaat er dan niet om dat 'ie niet volledig op zou kunnen laden (volgens de indicator iig), maar hoe lang je ermee kan doen. Ik heb al meerdere malen gemerkt dat de telefoon een stuk sneller leeg was als ik 'm aan de USB-poort van de PC/laptop heb opgeladen dan aan de 220V-converter. Uiteraard zijn er vele factoren die meespelen (waaronder gebruik en bereik), maar over het algemeen genomen ervaar ik dit.

En nee, dat is inderdaad geen wetenschappelijk bewijs, maar niemand heeft mij ook uit kunnen leggen waarom m'n iPhone als 'ie WiFi connectie heeft langer meegaat dan als 'ie op 3G draait (terwijl ik hier vol 3G heb).

Mij kan wetenschappelijk bewijs aan m'n anus oxideren als mijn eigen ervaringen hier niet mee overeenkomen. Daarnaast is dit een ervaringen topic, dus waarom zou je de ervaringen van anderen als bullshit bestempelen?
Dat zit dus tussen je oren. Een accu in een device (zeker een li-ion) is gewoon vol wanneer het zichzelf als vol ziet. de laadwijze maakt daarin totaal geen verschil omdat het kijkt naar wat de accucellen doen. Technisch gezien is het dus onmogelijk en daarom ook nonsens wat nitespeed al aangeeft. Dan krijgen we dadelijk ook verhalen dat als je je iPhone in een hoek van 3 graden houdt de accu wel 10 minuten langer mee gaat. Met zulke reacties verlaag je het niveau tot een kiddo niveau en is het hele nut van het topic weg, mag er lekker een mooie grote slot op omdat dat het enige zinnige is wat je dan nog kunt doen.

Dat je iPhone op wifi langer mee gaat dan op 3G is hier ook al inmiddels door iemand uitgelegd, of althans een vermoeden waarom dat zo zou zijn. De 2.1 firmware heeft enorm lopen knoeien met het aantal streepjes wat jij vast aanziet als de ultieme en ultranauwkeurigste manier om tot op 30 decimalen nauwkeurig te bepalen hoe je ontvangst is (en ja, nu ben ik cynisch). Dat vol ontvangst dat je meet aan de hand van streepjes zeggen niets zolang er bij zowel -79 dB als -97 dB hetzelfde aantal aangegeven wordt. Tussen die waarden zit anders een wereld van verschil. Je mag dan wel 5 streepjes zien maar voor hetzelfde geld hangt je iPhone met een zijden draadje aan de ontvangst. Als je wifi dan wel vol ontvangst biedt levert dat bij datatransfers toch een aardige besparing van je accu op. Maar dat is ook al niet diverse malen uitgelegd hier...
Deddiekoel schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:47:
En als laatste, is er een mogelijkheid om iPhone development op een windows machine te doen? Ik wilde het via VMWare doen maar die lijkt geen Mac OS te ondersteunen. Iemand hier een idee voor?
VMware Fusion is een VMware pakket specifiek bedoeld voor OS X zodat je daarin Windows en Linux kunt draaien. Het werkt stabieler dan Parallels en het kan tenminste niet-Windows systemen fatsoenlijk draaien (Parallels heeft er de grootst mogelijke moeite mee). We hebben niet voor niets in het Apple subforum er een heel topic over wat al aardig lang bestaat ;) Afgezien van dat staat het ook gewoon op de site van VMware. Als je al je research zo slecht doet.. :X

Bij goede research had je ook kunnen ontdekken dat je niet je iPhone beheert maar dat je het beheer in iTunes doet. Enige wat je doet is de inhoud in je iTunes synchroniseren met je iPhone zodat je onderweg ook je bieb mee kunt nemen. Die denkwijze is iets waar sommige mensen heel erg aan moeten wennen, waar sommige mensen maar niet aan wennen en welke discutabel is of het nou zo nice is of niet omdat het bepaalde beperkingen met zich meebrengt. Die discussie over beperkingen is echter iets wat je bij ieder product en ieder stuk software hebt.
STIMPPYYY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:47:
Helderheid van het scherm omlaag brengen naar 1/3 werkt bij mij ook goed. Dan kan ik zeker 2 dagen gebruik maken van de telefoon met aardig wat gedaan te hebben (constant wifi). Veel surfen e.d.

Het zal wel eerder naar voren gekomen zijn maar het is misschien nog als tip voor diegene die het niet weten.
Helderheid van het scherm omlaag brengen is zo'n beetje de manier om bij een mobiel apparaat een forse accubesparing te realiseren. Het werkte ook al op mijn Treo 650 (met volle verlichting hield hij het ook een dagje uit, hooguit) en met mijn laptops die ik in de loop der tijd heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 19:27
Sinds enkele dagen heb ik ook een iPhone, bevalt heel goed! :)

Ik heb 'm nog niet verzekerd, maar ben dit van plan snel te doen bij Unigarant.

Hebben jullie toevallig hier ervaring mee? Heb niet veel recensies i.c.m. iPhone gevonden.

Link naar Unigarant mobiele apparatuur

Ik heb de 8GB versie kom uit op een paar euro per maand, prima toch?

Ik zal maandag eens bij kantoor van Unive langsgaan.

Iemand enig idee wat de nieuwwaarde is van een iPhone 8GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn click & buy account.

Tot voor kort kon ik alle apps downloaden en het afrekenen ging zonder enig probleem (met easy collect van c&b). Nu heeft mijn huisgenoot zijn iPhone op mijn iTunes geactiveerd en gelijk een c&b account aangemaakt.
Hierna gaf mijn iPhone een error; dat er een fout is met mijn rekening.
Op internet inloggen bij c&b: Hier staat dat ik een betaling nog niet gedaan heb. Nu is mijn c&b account geblokkeerd. Het lukt me niet meer om easy collect aan te zetten en ook geld storten geeft een fout. Mijn bankrekening heb ik wel weer geactiveerd maar mijn iPhone blijft de error geven.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

ppl schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:00:
[...]

VMware Fusion is een VMware pakket specifiek bedoeld voor OS X zodat je daarin Windows en Linux kunt draaien. Het werkt stabieler dan Parallels en het kan tenminste niet-Windows systemen fatsoenlijk draaien (Parallels heeft er de grootst mogelijke moeite mee). We hebben niet voor niets in het Apple subforum er een heel topic over wat al aardig lang bestaat ;) Afgezien van dat staat het ook gewoon op de site van VMware. Als je al je research zo slecht doet.. :X
Als jij al je commentaar baseert op verkeerd gelezen berichten...:X
Wat ik wil doen is onder windows iPhone development doen. Onder windows biedt VMware (voor zover ik heb kunnen achterhalen) Mac OS X niet als gast OS aan. En aangezien (voor zover ik weet) de iPhone SDK alleen op Mac OS X draait kan ik dus onder windows niets doen. Inmiddels heb ik WinChain gevonden maar dat snap ik niet :S dus ik hoop nog steeds op een VM achtige oplossing voor Mac OS X...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 14:27
Ah, een speciaal abbo voor iphone! Goedkoop hoor.

Daarom zei ik ook knoeierds: als ze eerder hadden aangekondigd dat dit eraan zou komen dan had ik niet hoeven overstappen naar een andere aanbieder.
MrAcid schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:40:
[...]

Dit hoor niet in dit topic en is niet bepaald een officiële aanbieding van Vodafone. Geen idee wie je "knoeierds" noemt dus.
Vos schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:19:
[...]

Lekker officieel ja :? .

Ik kan ook een toestel in Belgie kopen en hier Vodafone erbij nemen. Kost nagenoeg hetzelfde.
U zei?

[ Voor 32% gewijzigd door Ferry34 op 26-09-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
[...]

Iets zegt me dat degene op wie je reageert geen OS X heeft, maar wel graag apps voor de iPhone wil maken en daarom OS X binnen VMware wil draaien. Dus niet VMware binnen OS X ;)

Edit: spuit 11 :(

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ferry34 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:53:
[...]

Ah, een speciaal abbo voor iphone! Goedkoop hoor.

Daarom zei ik ook knoeierds: als ze eerder hadden aangekondigd dat dit eraan zou komen dan had ik niet hoeven overstappen naar een andere aanbieder.

[...]

[...]

U zei?
Dat Vodafone iPhone abonnement was er ongeveer een week nadat bekend werd dat de iPhone 3G in Italië simlockvrij verkocht zou worden. Het was dus al veel eerder bekend.

De aanbieding waar jij nu mee komt is geen echte Vodafone aanbieding. Dat is gewoon een telecomzaak die een iPhone 3G verkoopt en korting op het toestel geeft wanneer je er een abo bij afsluit. In dit geval een Vodafone abonemment.

• Ferry34
Hoedje schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:23:
[...]

Je kunt met twee vingers in tekstvakken scrollen (tenminste ik neem aan dat je dat bedoelt).
Bedankt man, je wilt niet weten hoe je me hebt geholpen _/-\o_

Ik zat steeds te klooien met dat scrollen en dan had ik maar een klein vakje over tussen het "toetsenbord" en het vernster. Dit maakt het een stuk makkelijker :)

Nou nog een manier om url's of tekst te kunnen knippen en plakken, dat zou ik ook handig vinden. Had mn vorige fone wel namelijk.

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
3G en push lijken de grootste accu-slurpers te zijn. Sinds ik die standaard uit heb staan kan ik bellen, spelletjes spelen, muziek luisteren, Internetten (dan wel met 3G aan) en houdt de telefoon het gemakkelijk 5-6 uur vol met 25 uur standby. Gewoon de zaken uitzetten en alleen gebruiken wanneer nodig, is niet heel veel moeite (al zou dat niet nodig moeten zijn, so be it) en je haalt flink voordeel.

@Deddiekoel: Helaas is iPhone development OSX only. Dus dan is het een Mac kopen of OSX86, waarvan de laatste wat discutabel is. Ik denk ook niet dat Apple een Xcode voor Windows gaat uitbrengen, het is teveel verwoven met OSX eigenlijk, of ik heb het mis...

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 17:41
ik kan ineens helemaal niet meer bellen en smsen
Wel internet
Wel bereik

Als ik bel zegt ie gelijk, gesprek beeindigd! Ik kon er rond 8 uur nog wel mee bellen.
Het is ook geen mast, want ben van den bosch ook nog in tilburg geweest.

Iemand een idee?

Verwijderd

Vraagje!

Ik heb sinds het begin 1 scheurtje aan de achterkant, boven de camera. Nu zijn er twee bijgekomen, bij de volume-toetsen. Denken jullie dat dit (snel) gerepareerd kan worden. Graag ervaringen hiermee.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Snel denk ik niet, maar naar mijn ervaring (ook al sinds het begin scheurtjes) doen ze er niet zo moeilijk over om hem in elk geval zonder gezeur in te nemen.

Mij werd verteld 3 tot 6 weken overigens.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Wordt er trouwens nog ooit flash ondersteuning in safari mogelijk of is dat echt 100% uitgesloten ?
want ik mis dat toch wel op een hoop websites als ik eerlijk ben. (vooral fotoalbums enzo maken er veelvuldig gebruik van)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
harley schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:33:
Wordt er trouwens nog ooit flash ondersteuning in safari mogelijk of is dat echt 100% uitgesloten ?
want ik mis dat toch wel op een hoop websites als ik eerlijk ben. (vooral fotoalbums enzo maken er veelvuldig gebruik van)
De kans is vrij klein :) . Er zijn ook eigenlijk nog geen browsers voor mobieltjes met echte flash ondersteuning (wel met flash lite, maar daar heb je alsnog weinig aan).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Blijkbaar is er een applicatie blijven hangen want vanmorgen zag ik dat mijn accu een stuk leger was en het gebruik was 10 uur ipv 2 toen ik ging pitten. Ik zou alleen geen idee hebben wat er is blijven hangen. Erg lastig dat je niet ergens kan zien welke processen er draaien.

Ook heb ik ook het probleem dat hij soms de mail niet meer checkt. Het lijkt dan of de dataverbinding niet tot stand komt. Ook iets wat het vertrouwen niet erg vergroot

PSN: Shiver23

• Diddle
  • Niet online
Shiver23 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:24:
Blijkbaar is er een applicatie blijven hangen want vanmorgen zag ik dat mijn accu een stuk leger was en het gebruik was 10 uur ipv 2 toen ik ging pitten. Ik zou alleen geen idee hebben wat er is blijven hangen. Erg lastig dat je niet ergens kan zien welke processen er draaien.

Ook heb ik ook het probleem dat hij soms de mail niet meer checkt. Het lijkt dan of de dataverbinding niet tot stand komt. Ook iets wat het vertrouwen niet erg vergroot
Had ik ook vandaag toevallig. Net opgeladen, weggelegd, scherm was uit. Kom ik 5 uur later terug, batterij half leeg en staat er dat hij al 5 uur gebruikt is. Even gereboot maar. :P

• ppl
  • Niet online

ppl

Deddiekoel schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:51:
[...]

Als jij al je commentaar baseert op verkeerd gelezen berichten...:X
Wat ik wil doen is onder windows iPhone development doen. Onder windows biedt VMware (voor zover ik heb kunnen achterhalen) Mac OS X niet als gast OS aan. En aangezien (voor zover ik weet) de iPhone SDK alleen op Mac OS X draait kan ik dus onder windows niets doen. Inmiddels heb ik WinChain gevonden maar dat snap ik niet :S dus ik hoop nog steeds op een VM achtige oplossing voor Mac OS X...
En ook dat bedoel ik met onderzoek doen...MacOS X mag en kun je alleen virtualiseren wanneer je de server versie gebruikt. Licentietechnisch is het niet mogelijk om de client versie te draaien, technisch trouwens ook niet. Had je nou eens gezocht dan had je ook geweten dat daar dus geen oplossing voor is. Er zijn wel alternatieven: een Mac gebruiken of een hackintosh proberen (met de nadruk op proberen omdat er geen enkele garantie is dat het werkt, laat staan snel en stabiel...hier geldt "ymmv"). Ik verwees je niet voor niets naar het VMware Fusion topic hier.

• no11
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 08:48:
Vraagje!

Ik heb sinds het begin 1 scheurtje aan de achterkant, boven de camera. Nu zijn er twee bijgekomen, bij de volume-toetsen. Denken jullie dat dit (snel) gerepareerd kan worden. Graag ervaringen hiermee.
Heb je 'm ook verzekerd, zo ja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no11 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 22:20:
[...]

Heb je 'm ook verzekerd, zo ja waar?
Ik heb hem niet verzekerd, omdat ik geen verzekering nodig heb. Die haarscheurtjes vallen ongetwijfeld onder garantie. Maar wat het probleem is:

Als ik terug ga naar waar ik hem aangeschaft heb, dan gaan ze wellicht zien dat mijn contract nog steeds niet verlengd is. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 18:06
Is er eigenlijk een mogelijkheid om het toets geluid uit te schakelen als je een Telefoonnummer intoetst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
l00pz schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:22:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om het toets geluid uit te schakelen als je een Telefoonnummer intoetst?
Daar ben ik ook benieuwd naar... ik heb het nog niet gevonden.

Klopt het dat je geen sms-jes door kan sturen?
Ik wilde gister een sms doorsturen, maar kon het niet vinden...
Kijk ik er overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan inderdaad (helaas) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

l00pz schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:22:
Onder je linkerduim zit het geluid-uit knopje. Dat onderdrukt ook het toetsgeluid.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
burne schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:46:
[...]

Onder je linkerduim zit het geluid-uit knopje. Dat onderdrukt ook het toetsgeluid.
Ik zou toch liever alleen het keypad geluid uitzetten in plaats van elke keer dat ik een nummer draai met mijn wijsvinger moeilijk te zitten doen. Maar ik ben nu wel aan dat geluid gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Laatst online: 16-09 18:06
Diddle schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:47:
[...]

Ik zou toch liever alleen het keypad geluid uitzetten in plaats van elke keer dat ik een nummer draai met mijn wijsvinger moeilijk te zitten doen. Maar ik ben nu wel aan dat geluid gewend.
Ja dat was inderdaad mijn bedoeling van de vraag. Geluid helemaal uitzetten is zo omslachtig.. Maar we zullen er maar aan moeten wennen haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
[...]

Dat zit dus tussen je oren. [...].
Prima, als jij dat vind. Ik niet. Dat is mijn ervaring. Punt.
Dat je iPhone op wifi langer mee gaat dan op 3G is hier ook al inmiddels door iemand uitgelegd, of althans een vermoeden waarom dat zo zou zijn. De 2.1 firmware heeft enorm lopen knoeien met het aantal streepjes wat jij vast aanziet als de ultieme en ultranauwkeurigste manier om tot op 30 decimalen nauwkeurig te bepalen hoe je ontvangst is (en ja, nu ben ik cynisch). Dat vol ontvangst dat je meet aan de hand van streepjes zeggen niets zolang er bij zowel -79 dB als -97 dB hetzelfde aantal aangegeven wordt. Tussen die waarden zit anders een wereld van verschil. Je mag dan wel 5 streepjes zien maar voor hetzelfde geld hangt je iPhone met een zijden draadje aan de ontvangst. Als je wifi dan wel vol ontvangst biedt levert dat bij datatransfers toch een aardige besparing van je accu op. Maar dat is ook al niet diverse malen uitgelegd hier...
Klopt dat DAT uitgelegd is, ik kan wel lezen. Maar ik heb hier en op werk VOL 3G en dat was VOOR 2.1 ook al zo. Compleet geen last van wegvallende verbindingen, etc. Dus 3G ontvangst kan nauwelijks beter, en wifi ook niet. En toch slurpt 3G (bij mijn iPhone iig, ik zal me wel weer even indekken) veel meer stroom. Enig idee daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
laat maar

[ Voor 89% gewijzigd door Mr.S op 28-09-2008 19:15 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 16:32

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ok. Heb nu 2 dagen een iPhone 3G. Gelukkig geen verbrekende verbindingen etc :D Gelijk 2.1 er op gezet. Binnenkort jailbreaken. Het is alleen mega irritant dat Safari en Google Maps zo vaak crashen :S Hebben meer mensen hier last van?

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Maps crasht bij mij nooit, maar Safari wel om de haverklap idd.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
Ik heb langs de linkerzijde van mijn scherm, bij het randje tussen het chrome gedeelte en het zwarte naast het scherm, backlight dat ertussen door komt. Ik heb er overdag geen last van, maar wanneer ik in het donker bijvoorbeeld een film aan het kijken ben is het nogal storend.
Hebben hier meer mensen last van?

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Bakkert schreef op zondag 28 september 2008 @ 19:21:
Ok. Heb nu 2 dagen een iPhone 3G. Gelukkig geen verbrekende verbindingen etc :D Gelijk 2.1 er op gezet. Binnenkort jailbreaken. Het is alleen mega irritant dat Safari en Google Maps zo vaak crashen :S Hebben meer mensen hier last van?
Safari crasht hier ook om de haverklap. Als ik rustig een pagina aan het lezen ben, en het scherm niet eens aanraak crasht hij soms al. Hij is in 10 minuten 4 keer gecrasht op een IGN.com pagina. Dus ik stuur gewoon eens per week een bugreport in bij Apple (iPhone Feedback) en stuur elke keer mijn crashlogs naar hen in de hoop dat het in 2.2 wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:07
WybWyb schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:13:
Ik heb langs de linkerzijde van mijn scherm, bij het randje tussen het chrome gedeelte en het zwarte naast het scherm, backlight dat ertussen door komt. Ik heb er overdag geen last van, maar wanneer ik in het donker bijvoorbeeld een film aan het kijken ben is het nogal storend.
Jup hier heb ik ook "last" van. Je kan de zijkant zelfs een beetje indrukken en dan is het weg, totdat je natuurlijk je duim weer weg haalt... Maarja ik stoor me er niet zo aan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, hoe verwijder je de bladwijzers? Ik heb perongeluk alle bladwijzers van IE laten synchroniseren met mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:27:
Vraagje, hoe verwijder je de bladwijzers? Ik heb perongeluk alle bladwijzers van IE laten synchroniseren met mijn iPhone.
Open de browser
druk op Favorieten icoontje (het soort boekje)
nu zie je de lijst met alle favorieten
druk nu (zonder iets te selecteren op "wijzig" linksonder
nu zie je voor alle favorieten een bordje verboden in te rijden (ik verzin het niet ;) )
druk bij de favoriet die je witl verwijderen op het rode bordje
druk op "verwijder"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx het is gelukt! :)

Hebben jullie trouwens ook dat de touchscreen soms wat traag (en niet) reageert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

CJ_Latitude schreef op zondag 28 september 2008 @ 19:00:
[...]

Prima, als jij dat vind. Ik niet. Dat is mijn ervaring. Punt.
Dat is niet wat ik vind, dat is iets wat zo is wetenschappelijk gezien. Je zet ergens stroom op, hoe maakt niet uit. Wat er aan hoeveelheid binnenkomt bepaald hoe snel het ding is opgeladen, niet hoe vol het wordt. Die li-ion accu wordt helemaal door een microcontroller gereguleerd omdat het ding anders kan exploderen/ontvlammen (het zijn hele gevaarlijke dingen die li-ion accu's). Die microcontroller meet niets anders dan wat er in die accu zit, niet wat er aan de iPhone hangt of hoe die stroom binnenkomt omdat dat simpel weg allemaal totaal absoluut echt beslist never nooit niet te meten is. Als het meet dat die li-ion cellen vol zijn kapt hij het laden. Wat jij dus stelt is complete onzin en hartstikke onmogelijk. Het is dus niet iets wat ik vind maar iets wat moeder natuur icm de wetenschap vindt/bepaald. Mensen met LSD hadden ook de ervaring dat ze konden vliegen. Toen ze van een flatgebouw sprongen om dat te laten zien vielen ze allemaal hartstikke te pletter. Mensen kunnen nou eenmaal niet vliegen, of ze nou iets anders ervaren of niet. Zo ook met li-ion accu's.
Klopt dat DAT uitgelegd is, ik kan wel lezen. Maar ik heb hier en op werk VOL 3G en dat was VOOR 2.1 ook al zo. Compleet geen last van wegvallende verbindingen, etc. Dus 3G ontvangst kan nauwelijks beter, en wifi ook niet. En toch slurpt 3G (bij mijn iPhone iig, ik zal me wel weer even indekken) veel meer stroom. Enig idee daarover?
Waarop baseer jij dat het aan de 3G verbinding ligt dan? Er zijn meer dingen in die iPhone die energie slurpen. Als jij je scherm op 100% brightness hebt staan en een half uurtje staat te internetten dan is het niet zo raar dat de accuduur aan de korte kant is. Buiten dat, hoe weet je dat die ontvangst ook nu nog steeds overal daadwerkelijk zo goed is? Hoe meet jij je ontvangst (als het wederom die streepjes zijn vergeet het dan maar, das een hele onnauwkeurige indicatie, ook VOOR 2.1 en dat zal ook ALTIJD zo blijven)? Weet je zeker dat er geen programma op de achtergrond heel wat staat te fetchen (mail bijv.)?

BTW: hier geen wegvallende verbindingen en ook niet overal en altijd een volle verbinding (zowel met streepjes niet als wanneer ik de fieldtest aanslinger en daar eens de waarden mee meet). Je hebt dus niet een volle, halfvolle of wat voor volle 3G verbinding nodig om geen of juist wel wegvallende verbindingen te hebben. De wegvallende verbindingen ontstonden overigens op het punt dat je van mast naar mast ging of van een 3g snelheid naar een 2g snelheid ging omdat de ontvangst voor 3g niet goed was. Het was ook maar een bepaalde groep mensen die dat probleem hadden, niet iedereen.
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:09:

Hebben jullie trouwens ook dat de touchscreen soms wat traag (en niet) reageert?
Touchscreen schoonmaken helpt hier altijd wel (maar dan issie dus best wel smerig enzo). Dat scherm werkt middels elektrische geleiding zoals bij touchpads ook het geval is. Als je dan iets op je vinger hebt wat dat onderbreekt (stof, zweet, etc.) dan werkt dat niet zo goed meer.

[ Voor 7% gewijzigd door ppl op 28-09-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:09:

meestal een seconde of wat voordat de betreffende applicatie vastloopt of eventjes 'freezing' (?) en daarna weer 'running' is. Soms lijkt het alsof ik te snel (tappen) te veel in een keer wil.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Diddle schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:13:
[...]

Safari crasht hier ook om de haverklap. Als ik rustig een pagina aan het lezen ben, en het scherm niet eens aanraak crasht hij soms al. Hij is in 10 minuten 4 keer gecrasht op een IGN.com pagina. Dus ik stuur gewoon eens per week een bugreport in bij Apple (iPhone Feedback) en stuur elke keer mijn crashlogs naar hen in de hoop dat het in 2.2 wordt opgelost.
Geen last van. Laatst wel een keer icm Ipod.
WybWyb schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:13:
Geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchscreen schoonmaken helpt hier altijd wel (maar dan issie dus best wel smerig enzo). Dat scherm werkt middels elektrische geleiding zoals bij touchpads ook het geval is. Als je dan iets op je vinger hebt wat dat onderbreekt (stof, zweet, etc.) dan werkt dat niet zo goed meer.
Ahh oke, het scherm is niet zo heel vies maar ik heb bijna altijd wel zweethandjes, heel irritant. Als ik hem een paar minuten in mijn handen heb dan is de achterkant + scherm gewoon nat :p
Ongeveer zoiets maar ik heb helemaal bovenin in het scherm een paarse streep. (bij Youtube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
ppl schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:13:
[...]

Waarop baseer jij dat het aan de 3G verbinding ligt dan? Er zijn meer dingen in die iPhone die energie slurpen. Als jij je scherm op 100% brightness hebt staan en een half uurtje staat te internetten dan is het niet zo raar dat de accuduur aan de korte kant is. Buiten dat, hoe weet je dat die ontvangst ook nu nog steeds overal daadwerkelijk zo goed is? Hoe meet jij je ontvangst (als het wederom die streepjes zijn vergeet het dan maar, das een hele onnauwkeurige indicatie, ook VOOR 2.1 en dat zal ook ALTIJD zo blijven)? Weet je zeker dat er geen programma op de achtergrond heel wat staat te fetchen (mail bijv.)?
Ik baseer dat op het feit dat ik ondertussen een zeer stabiel gebruik heb (als je kijkt naar het aantal uren dat de telefoon gebruikt is als 'ie weer opgeladen moet worden en het soort gebruik). Daarnaast heb ik vanaf het begin mijn instellingen goed gezet en sindsdien niet gewijzigd (dingen als brightness, fetch e-mail, etc.).
Ten slotte heb ik specifiek ook een testje gedaan: dagje WiFi aan, dagje WiFi uit op eenzelfde soort dag ('s ochtends thuis, overdag op werk, op beide plekken vol 3G). En het is me niet 1 keer opgevallen, ik kan het iedere keer weer ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
ppl schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:13:
Dat is niet helemaal waar geloof ik. Ik heb hier een plastic stuk screenprotector over mijn scherm heen zitten (plus de plastic plaat die sowieso al over het scherm zit) en het scherm werkt nog steeds prima, of er nou een liter vet/vocht op ligt of niet. De iPhone heeft een capacitief touchscreen dat geen aanraking nodig heeft om goed te werken, dus stof en zweet zouden niet van hele grote invloed mogen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Diddle op 29-09-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een tijdje de iPhone. Binnenkort vervalt mijn oude abo en wordt mijn nummer overgezet. Ik heb nu 2 telefoons met een dualsim (SE W800i en HTC Tytn II). Op allebei deze telefoons staan sms berichten die ik wil houden.

Is er een manier om de berichten van deze 2 simkaarten te kopieren naar mijn iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Msshn een stomme vraag, ik merk dat er aan de rechter kant van mn scherm (die zwarte dunne rand) onder het glas wat beschadigingen zitten, lijkt wel of het zwart daar weg is. op een paar plekker is het niet zwart meer.

Nu zou je zeggen garantie maar heb hem een keer laten stuiteren, einde verhaal dan he? Hoef ik niet meer te proberen om het te laten maken onder garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Is er al een goede oplossing voor losse sms verwijdering voor de 2.0 fw?

Lache trouwens dat light saber appje. Goed voor de conditie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:35
Creepy schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:32:
[...]

Op mijn PC sync ik de boel handmatig. Als ik de iPhone op m'n werk inplug staan alle sync opties uit. Als ik dan handmatig syncen aan wil zetten krijg ik toch de waarschuwing dat de boel is gesynct met een andere PC en dat itunes alleen kan syncen door de gehele library op de iPhone te vervangen met de library op m'n werk PC (=niks). Is die melding er dan voor niks en kan die genegeerd worden of schoont iTunes dan wel degelijk je iPhone op?

In het verleden (iTunes 7.4 als ik me niet vergis) ging dit wel goed met bijv. een ipod touch en verscheen er helemaal geen melding. Met de iPhone met 2.x firmware en nieuwe iTunes lijkt dit dus niet meer te kunnen... ik heb nog geen tijd gehad om de boel eventuel opnieuw te syncen dus uitproberen wat er nu echt gebeurd nadat iTunes de melding geeft heb ik nog niet.
Dat probleem heb ik ook. Ik studeer en zit dus op kamers, maar ben ook wel eens in t weekend thuis en dan wil ik daar ook wel eens wat muziek erbij of af halen. Maar zodra je dan manual aanklikt in iTunes wordt ie inderdaad gereset als je yes klikt :X

Met m'n iPod Nano G3 kon 't altijd zonder problemen... Snap niet waarom de iPhone als enige product niet op meerdere locaties te managen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 00:05:
[...]
Ahh oke, het scherm is niet zo heel vies maar ik heb bijna altijd wel zweethandjes, heel irritant. Als ik hem een paar minuten in mijn handen heb dan is de achterkant + scherm gewoon nat :p
....
Invisible Shield is the answer. Daarvóór had ik altijd een vette, viezige en klamme telefoon, dat shield is echt fantastisch. Het is vuil en vet afstotend lijkt wel :P Ik 'veeg' nu ook een stuk soepeler en over het scherm doordat het oppvervlak schoon blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Laatst online: 16-09 13:19
Jimmie schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:30:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Ik studeer en zit dus op kamers, maar ben ook wel eens in t weekend thuis en dan wil ik daar ook wel eens wat muziek erbij of af halen. Maar zodra je dan manual aanklikt in iTunes wordt ie inderdaad gereset als je yes klikt :X

Met m'n iPod Nano G3 kon 't altijd zonder problemen... Snap niet waarom de iPhone als enige product niet op meerdere locaties te managen is.
Ik heb dit geprobeerd en het werkt voor mij!

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:28:
[...]

Ja ik heb ook een mega vet hoesje. Gaat goed joh. Ik hoop dat je er wat aan heb.

Je denk dat wij boven natuurlijk inzicht in de vette hoesjes fabriek? ;)
Ik was ook op zoek naar een hoesje voor mijn Iphone3G en was wat huiverig voor die screenprotectors. Ik heb verschillende gehad voor andere apparaten (PSP fotocamera's) , maar altijd kwamen er lelijke luchtbellen etc onder en heb ik ze meteen weggegooid.
Maar ik kocht net een IFrogz hoesje voor de Iphone en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n fijne screenprotector geplakt heb en de siliconen hoes is ook erg fijn. Ik had dat niet verwacht voor 14,99, maar echt een aanrader!!!
Deze is oa verkrijgbaar bij bol.com, en hij doet ook geen afbreuk aan de gevoeligheid van het schem..

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroenit op 29-09-2008 16:27 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
trouwens, even een kleine gebruikerservaring van mijn kant:

Ik heb sinds een paar dagen ook een IPhone 3G, na verschillende Nokia's en Sony Ericsson's gehad te hebben.
Mijn laatste telefoon was een N95. Ik had hier eigenlijk een 2 jarig abbonement bij afgesloten maar ivm overgang Orange-->T Mobile kon ik al na een jaar mijn abbonement oversluiten en een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik had eigenlijk helemaal niets met die hele Apple franchise, nooit een Ipod of Apple computer gehad, maar ik vond een N96 teveel op mijn vorige toestel lijken en zag de meerwaarde daar niet van in.
Dus in een opwelling besloten de IPhone te nemen. Dinsdag besteld, woensdag in huis...
Had er eigenlijk niet al te veel van verwacht... normaal doe ik er een paar dagen over om alles op internet uit te zoeken en dan een keus te maken. Maar echt, en ik zeg het niet snel, wat een SUPERding. Ik ben echt overdonderd door het gebruiksgemak van dit toestel. Nog nooit heb ik bv mijn upc emailaccount lekker werkend gekregen op mijn telefoon, maar bij de Iphone een fluitje van een cent en werkt echt helemaal perfect. Ook mobiel internet heeft een andere betekenis gekregen, het werkte al redelijk op mijn N95, maar dit is echt even wat anders. Het mooiste van alles vind ik wel dat ik nu eindelijk fatsoenlijk YouTube kan bekijken. Deze telefoon zit echt zo ontzettend slim in elkaar, ik ben echt voor het eerst in mijn leven laaiend enthousiast over een telefoon!
En zoals ik hierboven al schreef, een IFrogz hoesje met meegeleverde screenprotector is ook een aanrader. Smaken verschillen, maar ik vind dat ding niet teveel afbreuk doen aan het uiterlijk van de IPhone en die screenprotector is echt makkelijk en onzichtbaar aan te brengen zonder luchtbellen of behandeling met water oid.
Het scherm voelt ook prettiger aan en qua beeld zie ik geen verschil. Hij houd ook fijner vast omdat je meer grip hebt.

http://ifrogz.com/product...ay=4481|IP3GSiliconeWrapz

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
Flatwhite schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:38:
[...]

Jup hier heb ik ook "last" van. Je kan de zijkant zelfs een beetje indrukken en dan is het weg, totdat je natuurlijk je duim weer weg haalt... Maarja ik stoor me er niet zo aan... :)
Nee k heb er ook niet zoo heel erg veel last van idd... alleen in het donker...

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:39
Ik heb sinds enkele dagen een iPhone 3G, en ik zit met een probleem:

De programma's (alle) die ik gedownload heb via de apps store, die doen het niet meer. Wat er gebeurt is het volgende. Ik klik het programma aan, hij start het programma en na enkele seconden 'crasht' het programma en keert hij terug naar het springboard.

Nu heb ik al geprobeerd een reboot te doen van de telefoon, dit hielp niet. Het enige dat tot nu toe helpt is het programma verwijderen en opnieuw installeren. Dan doet hij het weer een dag en dan komt het zelfde probleem weer.

Het gekke is dat dit alleen bij de gedownloade programma's gebeurt. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Zo ja, wat is de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb hier sinds 2.1 ook last van crashende safari en soms ook andere apps waarbij het scherm opeens zwart wordt en terugkeert naar springboard. Hopelijk komt 2.2 snel met de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
rusman schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:29:
Ik heb sinds enkele dagen een iPhone 3G, en ik zit met een probleem:

De programma's (alle) die ik gedownload heb via de apps store, die doen het niet meer. Wat er gebeurt is het volgende. Ik klik het programma aan, hij start het programma en na enkele seconden 'crasht' het programma en keert hij terug naar het springboard.

Nu heb ik al geprobeerd een reboot te doen van de telefoon, dit hielp niet. Het enige dat tot nu toe helpt is het programma verwijderen en opnieuw installeren. Dan doet hij het weer een dag en dan komt het zelfde probleem weer.

Het gekke is dat dit alleen bij de gedownloade programma's gebeurt. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Zo ja, wat is de oplossing?
Meerdere mensen hebben hier verschillende ervaringen mee. Na de update naar 2.1 had ik dit ook en het volgende werkte bij mij. Ik heb toen 1 programma wat niet meer werkte verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Daarna werkte alles weer normaal. Raarrrrrr.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:39:
Ik heb hier sinds 2.1 ook last van crashende safari en soms ook andere apps waarbij het scherm opeens zwart wordt en terugkeert naar springboard. Hopelijk komt 2.2 snel met de oplossing.
je kan proberen je telefoon te restoren. Je kunt ook proberen de vastlopende (gedownloade) applicaties verwijderen en deze vervolgens via je PC/iTunes opnieuw te downloaden en via iTunes te installeren op je telefoon. Ik heb hier en daar gelezen dat dat beter gaat. Zelf doe ik het uit voorzorg al zo. Gekochte applicaties worden overigens niet opnieuw in rekening gebracht (Dat zie je pas als je het programma opnieuw aanklikt om te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Niet online
Nou is het me voor de tweede keer gebeurt.
Ik was vandaag aan het fietsen met ipod oortjes in (ja ik weet het, maar op provinciale wegen wordt het anders saai elke dag op en neer), de muziek dempt, ik hoor een geluidje dat er een bericht is dus ik kijk en vervolgens is er niks te zien. Geen bericht, mail, niks. 3g stond aan en fetch, gps, push uit. Nou is het wel de tweede keer in een maand tijd en ik ga hiervoor (nog) geen restore uitvoeren maar ik vind het wel irritant. Iemand een idee hoe dit kan?

P.S. Nog steeds hartstikke tevreden met mijn iphone. De drie haarscheurtjes zijn alleen onder een hoek in het licht te zien en samen met mijn sms probleem zijn dat mijn enige klachten (3g mag ook wel beter maar is niet noodzakelijk voor mij). Topapparaat, elke keer als ik een windows mobile apparaat zie moet ik glimlachen :). Laatst stond ik in een kantine en iemand pakte zijn iphone (zwarte) om muziek te luisteren. Dus ik pak mijn witte om te internetten. Hij keek naar mij en ik naar hem. We moesten beiden glimlachen :*) Als het een vrouw was had ik haar iphone nummer gevraagd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07 16:51
Ik heb net even mijn Iphone oordoppen geupgrade.
Originele koord + Creative EP 630/635 doppen.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3231/2898819773_ce23f9d6ac.jpg

Nu veel beter geluid en nog steeds een knop/microfoon :)

Ik heb een stappenplan op Flickr gezet voor mensen die hetzelfde willen doen.

Mag eventueel aan de openingspost toegevoegd worden als jullie denken dat het interessant is. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Elkoe op 29-09-2008 22:02 . Reden: typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:13
Wat ik eigenlijk mis is dat hij van de ipod functie niet goed onthoudt waar je bent gebleven terwijl bij het kijken van filmpjes er niets aan de hand is. Vind ik zo ontzettend raar, ik begin (bijna) iedere ochtend met hetzelfde nummer waarna ik weer de shuffle moet aanklikken....
Is het geluid van de toetsen trouwens niet uit te zetten door "tikgeluid" (toetsenbord) uit te zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Elkoe schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:48:

[afbeelding]

Mag eventueel aan de openingspost toegevoegd worden als jullie denken dat het interessant is. ;)
Heel interessant, leuk gedaan :). Het is dat goede oordoppen zo duur zijn anders had ik dit ook wel gedaan. Veel te bang om mijn Senheissers te slopen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07 16:51
NiteSpeed schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:16:
[...]

Heel interessant, leuk gedaan :). Het is dat goede oordoppen zo duur zijn anders had ik dit ook wel gedaan. Veel te bang om mijn Senheissers te slopen :D.
Tja, het ligt er een beetje aan hoe gemakkelijk de oordoppen te openen zijn. De rest stelt niet veel voor.
Ik denk dat ik binnenkort mijn broertje een stel Etymotic's mee laat nemen uit de USA. Die ga ik er dan ook gewoon aan solderen hoor :)
Het probleem is dat er maar weinig goede oordoppen zijn met microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
A4-tje schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:15:
Is het geluid van de toetsen trouwens niet uit te zetten door "tikgeluid" (toetsenbord) uit te zetten??
Ja, bij je geluid instellingen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockmanz schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:44:
Nou is het me voor de tweede keer gebeurt.
Ik was vandaag aan het fietsen met ipod oortjes in (ja ik weet het, maar op provinciale wegen wordt het anders saai elke dag op en neer), de muziek dempt, ik hoor een geluidje dat er een bericht is dus ik kijk en vervolgens is er niks te zien. Geen bericht, mail, niks. 3g stond aan en fetch, gps, push uit. Nou is het wel de tweede keer in een maand tijd en ik ga hiervoor (nog) geen restore uitvoeren maar ik vind het wel irritant. Iemand een idee hoe dit kan?

P.S. Nog steeds hartstikke tevreden met mijn iphone. De drie haarscheurtjes zijn alleen onder een hoek in het licht te zien en samen met mijn sms probleem zijn dat mijn enige klachten (3g mag ook wel beter maar is niet noodzakelijk voor mij). Topapparaat, elke keer als ik een windows mobile apparaat zie moet ik glimlachen :). Laatst stond ik in een kantine en iemand pakte zijn iphone (zwarte) om muziek te luisteren. Dus ik pak mijn witte om te internetten. Hij keek naar mij en ik naar hem. We moesten beiden glimlachen :*) Als het een vrouw was had ik haar iphone nummer gevraagd :9
Heb dit ook vaak gehad, is denk ik een bug. Want er komt absoluut GEEN sms binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
ik heb sinds gister de mm 50 van Sennheiser. Top ding voor 70 bij de mm. Stopppen spelen vooruit achteruit en natuurlijk een mic. En het geluid is bijna net zo goed als mn Voicetronics Vt 05's (a la resoin van 700>)

Een aanrader dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blifjt mijn overgebleven beltegoed en smstegoed staan voor de volgende maand bij het i150 t-mobile abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 17:51
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:33:
Blifjt mijn overgebleven beltegoed en smstegoed staan voor de volgende maand bij het i150 t-mobile abbo?
Ja, ik sta hier al op 264 minuten en 299 smsjes, wat moet ik ermee |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Oeh! Ga ik ook proberen. Kan ik eindelijk bij mijn ouders ook mijn iPhone beheren, bedankt. :)
Jeroen Sack schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:40:
[...]
Ja, ik sta hier al op 264 minuten en 299 smsjes, wat moet ik ermee |:( .
Haha, dat heb ik ook. Ik stuur vrijwel nooit SMSjes, maar de manier waarop de iPhone ze weergeeft lokt wel uit tot meer SMSen. Heb de eerste maanden mijn huisgenoot dan ook kapot gespamt met nutteloze berichten. "Eten is klaar" "Trusten" "Saai college" "Bijna thuis" "Trein vertraging". Op zijn verzoek ben ik nu maar gestopt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

baquelappe schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:54:
[...]

Ja, bij je geluid instellingen |:(
uhm, nee dus. Als je het tikgeluid uitzet hoor je nog steeds de toetsgeluiden bij het kiezen van een telefoonnummer. Zover ik weet is dit alleen uit te zetten dmv de 'silent switch'.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Elkoe schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:48:

[afbeelding]

Focking held ben je! Ik zat met hetzelfde probleem, relaxte oordopjes, maar geen afstandsbediening. Ik had al bijna nieuwe dopjes gekocht met knopje ingebouwd maar daar ben jij met je flickr tutorial en je mesje! Ik had er serieus nog nooit over na gedacht om de dopjes zelf open te maken, ik zat steeds aan de draad te denken maar die moet je dan weer verkrimpen, blabla, etc. Dit had ik binnen 10 minten gefixt en hij doet het heerlijk. Extra mooi aangezien het draadje van mijn Sennheisers (precies hetzelfde als jouw creatives maar met ander logo) net stuk aan het gaan was. Had niet eens het eindje garen nodig om de kabel door de dopjes te trekken. A je to buurman, voor mekaar!

Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/6S8ZeqGODeh8d0uwOoQluJano1_400.jpg

offtopic:
ondertussen wel een stukje van mijn laptop casing gesmolten omdat ik zo onder de indruk van deze hack was maar dat terzijde...

EDIT: oh, en die oude oordopjes niet weg gooien natuurlijk hè...

Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/6S8ZeqGODeh924uubDpEjSm1o1_400.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door DaSchop op 30-09-2008 01:03 ]

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
Mijn iPhone 16GB is nu een paar dagen oud en ik vind het gigantsich!!!
Steeds opnieuw ontdek ik weer dingen.
Weten jullie dat er een vergrootglasje zit als je bijv. een sms-je aan het typen bent en je wil de cursus ergens tussen zetten. Als je je vinger op de tekst houdt, komt dat vergrootglasje vanzelf te voorschijn en kun je de cursus precies daar neer zetten waar je wil.

Maar er zijn ook nog wat onduidelijkheden:
  • wordt een programma altijd afgesloten als ik met de home-knop terug ga?
  • is het mogelijk om een programma te laten lopen, ook al ga ik met de home knop terug (iPod doet dit bijv.)
  • is het mogelijk om te switchen tussen 2 programma's zonder dat dit via de home-knop gebeurd.
  • als ik thuis 3G aanzet krijg ik een melding "geen service" op de plaats waar normaal "T-Mobile" staat
_/-\o_ Alvast bedankt voor de antwoorden. _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
1: Ja
2: Nee (alleen met een Jailbreak)
3: Nee
4: Je hebt dan geen bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
funske schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:36:
Mijn iPhone 16GB is nu een paar dagen oud en ik vind het gigantsich!!!
Steeds opnieuw ontdek ik weer dingen.
Weten jullie dat er een vergrootglasje zit als je bijv. een sms-je aan het typen bent en je wil de cursus ergens tussen zetten. Als je je vinger op de tekst houdt, komt dat vergrootglasje vanzelf te voorschijn en kun je de cursus precies daar neer zetten waar je wil.

• wordt een programma altijd afgesloten als ik met de home-knop terug ga?
  • is het mogelijk om een programma te laten lopen, ook al ga ik met de home knop terug (iPod doet dit bijv.)
  • is het mogelijk om te switchen tussen 2 programma's zonder dat dit via de home-knop gebeurd.
  • als ik thuis 3G aanzet krijg ik een melding "geen service" op de plaats waar normaal "T-Mobile" staat
_/-\o_ Alvast bedankt voor de antwoorden. _/-\o_
Programma blijft wel aanstaan op dezelfde instellingen als dat je hem hebt afgesloten. Ik zou het inderdaad ook wel erg fijn vinden als ik kon switchen tussen programma's. Je kan het wel als je bijvoorbeeld de midden knop insteld (door 2 maal te drukken) om hiermee Ipod te openen. Hiermee draai je dus in feite twee programma's dus het moet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
* Maeslant is helemaal in z'n nopjes met de new facebook 2.0 app.

Kijk now we are talking.

Verbeter puntjes voor Apple :
- Push messages
- Betere iPod shuffle functie.

Verder ben ik uitermate tevreden over het product. Begin niet over de puinhoop waar een sticker T-Mobile op zit want op dit moment zou ik echt iedereen van dat kut bedrijf willen molesteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
heel irritant dat je zelfs met een break palringo afmeld als je op de home knop drukt. Zelfde geld voor de ns reisplanner.

Oja

Op headsets met 1 knop:

1x drukken start of stop
2x drukken een nummer of playlist vooruit
3x drukken een nummer of playlist achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Hmm missen jullie ook in iTunes die lijst met gratis apps?
Ik bladerde er regelmatig doorheen om nieuwe dingen te checken... en soms kwam ik dan software tegen met korting of gratis, waar je normaal veel voor moest betalen.
Nu kan ik niet meer makkelijk alles doorbladeren, is wel jammer... Of hebben jullie dat linkje nog wel in de iTunes?

Die oordopjes hack ga ik ook doen, misschien maak ik er dan wel een youtube vid van. Is misschien wel handig voor andere tweakers.. :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:21:
ik heb sinds gister de mm 50 van Sennheiser. Top ding voor 70 bij de mm. Stopppen spelen vooruit achteruit en natuurlijk een mic. En het geluid is bijna net zo goed als mn Voicetronics Vt 05's (a la resoin van 700>)

Een aanrader dus
klinkt misschien stom, maar.... ik vind het knopje met mic niet zo mooi aan dat headsetje.... Ik vind het knopje/mic van de originele kabel zo fijn klein, (jammer dat de Apple in-ear buds het niet doen op de iPhone!*) misschien dat ik mijn oordopjes ook maar ga tweaken zoals hierboven.
Er is wel een voordeel te noemen van zo'n zwart draad / zwarte headset ten opzichte van een witte: het valt niet op dat je een iPhone/iPod hebt, waardoor de kans op beroving (fiets 's avonds laat vanuit mijn werk door Amsterdam West) weer kleiner wordt... hmmm :|
* Om maar iemand te quoten die dat ook vind en treffend weergeeft:
"jedimacfan
Good thing they put a mic in the new $79 headphones that aren't compatible with the iPhone. What a great idea... Roll Eyes
"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:44:
[...]

klinkt misschien stom, maar.... ik vind het knopje met mic niet zo mooi aan dat headsetje.... Ik vind het knopje/mic van de originele kabel zo fijn klein, (jammer dat de Apple in-ear buds het niet doen op de iPhone!) misschien dat ik mijn oordopjes ook maar ga tweaken zoals hierboven. Er is wel een voordeel te noemen van zo'n zwart draad / zwarte headset ten opzichte van een witte: het valt niet op dat je een iPhone/iPod hebt, waardoor de kans op beroving (fiets 's avonds laat vanuit mijn werk door Amsterdam West) weer kleiner wordt... hmmm :|
Tegenwoordig heeft bijna elk merk headsets wel een witte variant. Wit is niet meer voorbehouden aan apple producten hoor.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:56:
[...]

Tegenwoordig heeft bijna elk merk headsets wel een witte variant. Wit is niet meer voorbehouden aan apple producten hoor.
Het ging me voornamelijk om het knopje met mic. dat 'ie zo fijn klein is. Kleur zwart is geen enkel probleem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:44:
[...]

klinkt misschien stom, maar.... ik vind het knopje met mic niet zo mooi aan dat headsetje.... Ik vind het knopje/mic van de originele kabel zo fijn klein, (jammer dat de Apple in-ear buds het niet doen op de iPhone!*) misschien dat ik mijn oordopjes ook maar ga tweaken zoals hierboven.
Er is wel een voordeel te noemen van zo'n zwart draad / zwarte headset ten opzichte van een witte: het valt niet op dat je een iPhone/iPod hebt, waardoor de kans op beroving (fiets 's avonds laat vanuit mijn werk door Amsterdam West) weer kleiner wordt... hmmm :|
* Om maar iemand te quoten die dat ook vind en treffend weergeeft:
"jedimacfan
Good thing they put a mic in the new $79 headphones that aren't compatible with the iPhone. What a great idea... Roll Eyes
"
Dopjes zijn nog steeds niet te koop dus laten we even afwachten totdat het getest is. Ik verwacht niet teveel problemen, behalve dat de volumeknop niet gaat werken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
Ik wil mijn iphone verzekeren bij Unigarant,

maar wat is nou de nieuw waarde? Ik heb de 8GB zwart met i-150 abo.

http://www.iphonepalace.nl/ geeft 630,- aan.

maar op andere sites weer 800euro, en op de t-mobile factuur zelfs 1300euro? (las ik op een ander forum).

Ik heb nog geen eerste factuur gekregen, dus kan iemand mij adviseren over welke waarde ik in moet vullen?

dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
no11 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:21:
Ik wil mijn iphone verzekeren bij Unigarant,

maar wat is nou de nieuw waarde? Ik heb de 8GB zwart met i-150 abo.

http://www.iphonepalace.nl/ geeft 630,- aan.

maar op andere sites weer 800euro, en op de t-mobile factuur zelfs 1300euro? (las ik op een ander forum).

Ik heb nog geen eerste factuur gekregen, dus kan iemand mij adviseren over welke waarde ik in moet vullen?

dank is groot!
Hoeveel wil je maandelijks betalen, en hoeveel wil je van de verzekering hebben als hij wordt gestolen/kapot gaat?? ;)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
funske schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:36:
- als ik thuis 3G aanzet krijg ik een melding "geen service" op de plaats waar normaal "T-Mobile" staat
Dan blijkt wel, want ik kan dan ook niet gebeld worden. :?
Dat vind ik dan toch wel gek. En als ik 3G uitschakel, dan gaat alles wel goed.
Het is toch niet zo dat als ik geen 3G bereik heb, ik helemaal niets meer kan doen?
Schakelt hij dan niet zelf over op de gewone verbinding?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:27
funske schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:10:
[...]

[...]

Het is toch niet zo dat als ik geen 3G bereik heb, ik helemaal niets meer kan doen?
Ehm nee dat doet hij schijnbaar niet, zodra 3G aan staat gaan ook je gesprekken via 3G (zie het als internetplusbellen) Ik heb namelijk hetzelfde probleem. op 3G heb ik helemaal niets, en op gewoon dan heb ik 1 a 2 streepjes.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
funske schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:10:
[...]

[...]

GSM en 3G zijn 2 verschillende netwerken.
De iPhone switched automatisch naar 3G als dat beschikbaar is
3G is het voorkeursnetwerk (als je die hebt ingeschakeld), maarhij
zou moeten terugschakelen er geen 3G dekking is.

Zodra er weer een 'beetje' 3G opgepakt wordt, blijft hij op het 3G netwerk.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heeft er iemand al ervaring met een iPhone 3G dock die niet bij Apple vandaan komt, maar bijvoorbeeld van eBay? Ik vind €25 voor de dock een beetje te gortig, en uit Hong Kong zijn iPhone docks te halen voor zo'n $8-15. Het maakt mij niet zoveel uit als het namaak is, maar m'n iPhone 3G moet er natuurlijk wel inpassen en het laden (en het liefst ook de audio uit) werken.

Voorbeelden:
http://cgi.ebay.com/USB-S...87433849&_trkparms=39%3A1|66%3A2|65%3A15|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
http://cgi.ebay.com/Sync-...94307670&_trkparms=39%3A1|66%3A2|65%3A15|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
http://cgi.ebay.com/Sync-...91758003&_trkparms=39%3A1|66%3A2|65%3A15|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
http://cgi.ebay.com/OEM-N...28032&_trkparms=72%3A1205|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
http://cgi.ebay.com/APPLE...09738&_trkparms=72%3A1205|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Ik heb zelf deze gehaald via Ebay: USB Dock Cradle HotSync Charger for iPhone 3G AV output
€ 16,25 ex. €6,- verzending...heb hem samen met een protector shield gekocht daar.

Bij => http://myworld.ebay.nl/first2save/

Afbeeldingslocatie: http://i18.ebayimg.com/05/i/001/0f/9a/cb82_1_b.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:22:
[...]

GSM en 3G zijn 2 verschillende netwerken.
De iPhone switched automatisch naar 3G als dat beschikbaar is
3G is het voorkeursnetwerk (als je die hebt ingeschakeld), maarhij
zou moeten terugschakelen er geen 3G dekking is.

Zodra er weer een 'beetje' 3G opgepakt wordt, blijft hij op het 3G netwerk.
Mijn ervaring is anders: thuis heb meestal 3G totdat ik ga internetten, dan springt ie na een paar seconden naar GPRS :( . Als ik ga bellen, verdwijnt het 3G icoontje én het GPRS icoontje meteen als het nummer wordt gekozen, dus helemaal. Ik dacht zelf dat dat ook de bedoeling is: bij een 'zwak' 3G of GPRS verbinding terug vallen op (alleen) gsm verbinding om zogenaamde 'dropped calls' te voorkomen.

Edit: wat een lelijk doch hierboven ;( goed, heb je wel AV uitgang (is dat te doen op een TV 640x480 filmpjes bekijken?)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Echt mooi is anders ja, maar ik vind het uiterlijk wel ok en het werkt prima.

Heb video nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Te lelijk inderdaad. :+

Ik wil er dus zo een:
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1133/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MB484?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:59:
Heeft er iemand al ervaring met een iPhone 3G dock die niet bij Apple vandaan komt, maar bijvoorbeeld van eBay? ...
Voorbeelden:
http://cgi.ebay.com/USB-S...87433849&_trkparms=39%3A1|66%3A2|65%3A15|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
enz.
ik heb deze (de eerste in je lijst) besteld: €8,92 incl. shipping. Lijkt er op dat er nog een kabel bij zit zelfs ook! Duurt wel een paar weekjes, maar who cares. _/-\o_ De prijs kan ik me iig geen buil aan vallen. Ik vond die andere allemaal teveel op een universal dock lijken waarvoor je dan misschien weer een adapter nodig hebt wellicht + dat die groter of breder zijn. De eerste lijkt het meest op de originele van Apple.
Edit: en nou stop ik met accessoires kopen voor dat kreng O-)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone dock gewoon bij apple zelf gehaald, alleen het kabeltje niet omdat daar een lange levertijd op zat. Iemand waar je zon kabeltje (online) kunt kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:26
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:16:
Mijn iPhone dock gewoon bij apple zelf gehaald, alleen het kabeltje niet omdat daar een lange levertijd op zat. Iemand waar je zon kabeltje (online) kunt kopen ?
Hier?
Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Die kabeltjes hebben ze meestal gewoon op voorraad bij de T-Mobile shop..

Ik had overigens wel verwacht dat ik de phone gewoon uit die originele dock kon pakken, zonder dat ik met mijn andere hand de dock vast moet houden. Zeer irritant imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 16-09 16:43
UltraSub schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:46:

Ik had overigens wel verwacht dat ik de phone gewoon uit die originele dock kon pakken, zonder dat ik met mijn andere hand de dock vast moet houden. Zeer irritant imo.
Idd, erger me daar ook groen en geel aan :-S
Maarja apple heeft in het jaar stilletjes ooit een interface bedacht voor zn apparaten en die nooit meer geupdate ofzo :-(

Ook een paar GB muziek er op zetten word je niet vrolijk van :-(

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:45:
[...]

ik heb deze (de eerste in je lijst) besteld: €8,92 incl. shipping. Lijkt er op dat er nog een kabel bij zit zelfs ook! Duurt wel een paar weekjes, maar who cares. _/-\o_ De prijs kan ik me iig geen buil aan vallen. Ik vond die andere allemaal teveel op een universal dock lijken waarvoor je dan misschien weer een adapter nodig hebt wellicht + dat die groter of breder zijn. De eerste lijkt het meest op de originele van Apple.
Edit: en nou stop ik met accessoires kopen voor dat kreng O-)
Ik hoor graag je ervaringen als je 'm binnen hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzendtijd 1 a 2 weken. Ik zeg in mijn post al dat ik hem daarom niet daar wil halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:46:

Het zal te maken hebben met het gewicht van het dock. Want als ik in de winkel die luidspreker setjes uittest met eenzelfde connector op moet je de luidspreker natuurlijk niet vast houden, dan kan je de iPod er zo uithalen.

Misschien met dubbelzijdige tape vastplakken aan je bureau ;)
martijnve schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:58:

Ook een paar GB muziek er op zetten word je niet vrolijk van :-(
Huh? Wat is daar nu weer het probleem mee? Inpluggen en syncen, gebeurt verder automatisch en intussen doe je maar iets anders. USB transfer snelheid ligt vrij hoog. Ik verbaas me er over hoe snel m'n Nano 4G gesynct wordt (sneller dan m'n 2G in elk geval) Ik ken de cijfers niet, maar gevoelsmatig is er niets mis met de usb transfer snelheid. Misschien niet op een 1.1 poort aansluiten? ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.