trouwens, even een kleine gebruikerservaring van mijn kant:
Ik heb sinds een paar dagen ook een IPhone 3G, na verschillende Nokia's en Sony Ericsson's gehad te hebben.
Mijn laatste telefoon was een N95. Ik had hier eigenlijk een 2 jarig abbonement bij afgesloten maar ivm overgang Orange-->T Mobile kon ik al na een jaar mijn abbonement oversluiten en een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik had eigenlijk helemaal niets met die hele Apple franchise, nooit een Ipod of Apple computer gehad, maar ik vond een N96 teveel op mijn vorige toestel lijken en zag de meerwaarde daar niet van in.
Dus in een opwelling besloten de IPhone te nemen. Dinsdag besteld, woensdag in huis...
Had er eigenlijk niet al te veel van verwacht... normaal doe ik er een paar dagen over om alles op internet uit te zoeken en dan een keus te maken. Maar echt, en ik zeg het niet snel, wat een SUPERding. Ik ben echt overdonderd door het gebruiksgemak van dit toestel. Nog nooit heb ik bv mijn upc emailaccount lekker werkend gekregen op mijn telefoon, maar bij de Iphone een fluitje van een cent en werkt echt helemaal perfect. Ook mobiel internet heeft een andere betekenis gekregen, het werkte al redelijk op mijn N95, maar dit is echt even wat anders. Het mooiste van alles vind ik wel dat ik nu eindelijk fatsoenlijk YouTube kan bekijken. Deze telefoon zit echt zo ontzettend slim in elkaar, ik ben echt voor het eerst in mijn leven laaiend enthousiast over een telefoon!
En zoals ik hierboven al schreef, een IFrogz hoesje met meegeleverde screenprotector is ook een aanrader. Smaken verschillen, maar ik vind dat ding niet teveel afbreuk doen aan het uiterlijk van de IPhone en die screenprotector is echt makkelijk en onzichtbaar aan te brengen zonder luchtbellen of behandeling met water oid.
Het scherm voelt ook prettiger aan en qua beeld zie ik geen verschil. Hij houd ook fijner vast omdat je meer grip hebt.
http://ifrogz.com/product...ay=4481|IP3GSiliconeWrapz
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2