Het kleine-mismoderatietopic deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.330 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSH in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Deze vind ik eigenlijk wel leuk. Ik had er nog nooit over nagedacht, maar Safari is inderdaad de enige browser die geld kost. Het werkt op 2 OSen, en voor beide moet je betalen. Dit is de enige post onder het hele artikel die mij een nieuw inzicht gaf, en verdient daarmee van mij een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 02:30:
SSH in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Deze vind ik eigenlijk wel leuk. Ik had er nog nooit over nagedacht, maar Safari is inderdaad de enige browser die geld kost. Het werkt op 2 OSen, en voor beide moet je betalen. Dit is de enige post onder het hele artikel die mij een nieuw inzicht gaf, en verdient daarmee van mij een +1.
Ik vind het gewoon offtopic. De uitleg die jij er bij geeft vind ik niet in de reactie terug. Wat mij betreft gewoon een loze offtopic post, en dus -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
@ hierboven: eens -1 van mij.

Mattiwatti in Nieuws 'Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'. Is voor mij geen meer waarde, en is zelfs 1x met +2 gemodereerd. Mag naar 0 lijkt me.

[ Voor 6% gewijzigd door martinx76 op 15-09-2008 09:34 ]

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
/me DirkW maakt er een 0 van

Hmmm, deze reactie is ook niet echt een +1 waard... crisp in 'reviews: Tweakers.net 10 jaar: de crewmeets'

[ Voor 65% gewijzigd door Dirk op 15-09-2008 10:13 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:03

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Het zou kunnen alhoewel ik hier daar zeker over twijfel!
Iemand kan soms in 1 zinnetje iets heel inzichtvols zeggen terwijl een ander daar een heel betoog voor nodig heeft. Daar hoef je dus op de lengte voor te kijken. Hier gaat het echter over een speculatie en ik denk dat die wel gewoon op 0 mag blijven staan!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

In dit geval kan ik er iig geen +1 van maken, een 0 van mij.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

In het volgende topic moet er scherp worden gekeken naar de reacties.
nieuws: EA ziet alsnog af van overname Take-Two
Veel reacties namelijk van: gelukkig dat het niet doorgaat etc. waarbij toch stiekem EA wordt geflamed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoals hierboven ook al vermeld, soms kán een korte opmerking erg scherp en/of inzichtvol zijn. Deze is dat echter niet vind ik. Ook een 0 van mij. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

Cyphax

Moderator LNX
k1n8fisher schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:37:
In het volgende topic moet er scherp worden gekeken naar de reacties.
nieuws: EA ziet alsnog af van overname Take-Two
Veel reacties namelijk van: gelukkig dat het niet doorgaat etc. waarbij toch stiekem EA wordt geflamed!
Dan moet het ook weer niet overdreven worden.
Mektheb in 'nieuws: EA ziet alsnog af van overname Take-Two' vind ik geen -1. Het is geen flame namelijk, ik zie er niet echt iets in waardoor ie op -1 moet.

YippieKaye in 'nieuws: EA ziet alsnog af van overname Take-Two' dit vind ik ook een twijfelgevalletje. Is dat een flame? Lijkt me iets overdreven eerlijk gezegd.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyphax op 15-09-2008 11:03 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Tja, die heeft wel erg weinig inhoud, maar dan mag ie inderdaad nog steeds op 0, daar staat ie dus nu weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Ik heb hem(/had al) op +1 staan. Kort is geen rede om 0 te krijgen. Ik geef hem +1 omdat hij gelijk heeft, echter bij gebrek aan argumenten of bron zit hij idd. wel op het randje van 0 en +1. 0,4 is dus geen slechte eindscore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dorus806 schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:27:
Ik heb hem(/had al) op +1 staan. Kort is geen rede om 0 te krijgen. Ik geef hem +1 omdat hij gelijk heeft, echter bij gebrek aan argumenten of bron zit hij idd. wel op het randje van 0 en +1. 0,4 is dus geen slechte eindscore :)
Wees je wel voorzichtig dat je niet mensen omhoog modt puur omdat je vindt dat ze gelijk hebben? Iemand kan een flinke flame posten waarvan je het met de inhoud eens bent, maar de bedoeling is niet dat dat daarom op +1 komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Cyphax schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:46:
YippieKaye in 'nieuws: EA ziet alsnog af van overname Take-Two' dit vind ik ook een twijfelgevalletje. Is dat een flame? Lijkt me iets overdreven eerlijk gezegd.
Neuh, op zich een redelijk zinloze reactie, maar hij mag wel op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: EA ziet alsnog af van overname Take-Two'

Duidelijk een -1, en toch hebben twee of drie mensen hem een +1 gegeven. 8)7

Nog een trouwens, uit hetzelfde draadje:
..iemand heeft deze een +2 gegeven. 8)7. Een -1 imo.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Tja hij heeft bronnen O-)

Maar idd, een duidelijke flame.
Nog een trouwens, uit hetzelfde draadje:
..iemand heeft deze een +2 gegeven. 8)7. Een -1 imo.
Tja... Ik had hem helaas al op -1 staan dus kan hem niet verder omlaag helpen.

[ Voor 84% gewijzigd door Dirk op 15-09-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Maar ik wel :p

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd in 'reviews: Tweakers.net 10 jaar: de crewmeets' heeft iemand een +2 aan gegeven die mag wel een nagetrokken worden. Dikke compensatiemod lijkt me. Daardoor staat de reactie nu wat losser op de -1, daar mag hij imho wel wat vaster op staan. Het is namelijk gewoon een dubbelpost van enkele post boven hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

sKweezr in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' Onjuist, maar niet flamed ofzo, van mij gewoon een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Lekker flamen naar MS doormiddel van een onjuiste stelling, waarvan je redelijkerwijs zou moeten weten dat hij onjuist is. Ik zie er echt geen 0 in, maar wel de -1 waar hij op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Als je hem zo in zijn verband bekijkt vind ik het flamende wel meevallen: nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'
En het redelijkerwijs moeten weten dat het onjuist is ben ik het niet mee eens, het is meer een verhaal van klok en klepel.

Edit: Verwijderd in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' vind ik nou niet echt een +1 waard...

[ Voor 13% gewijzigd door Dirk op 15-09-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
De aanname dat windows 7 gelijk is aan vista vind ik anders wel heel voorbarig. Combineer het met het
En .... (tromgeroffel)... KASSA voor Microsoft!
En het lijkt me wel een redelijk duidelijke flame. Wanneer je die beweringen serieus neer wil zetten zal je toch wel een onderbouwing nodig hebben imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dirk schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:14:

Tja... Ik had hem helaas al op -1 staan dus kan hem niet verder omlaag helpen.
In reactie daarop:
Cyphax in 'nieuws: EA ziet alsnog af van overname Take-Two'
Die staat nu op +1. Wat natuurlijk onzin is. Ja, op zich, behulpzaam is het wel, maar het hoort gewoon niet in de reacties thuis, en door die posts wel te belonen geef je imho wel een beetje een signaal af dat het modsysteem biased is. Een -1 dus imho, net als voor Hellpunk in de reactie eronder: HellPunk in 'nieuws: EA ziet alsnog af van overname Take-Two'

Niets ten nadele van Cyphax overigens. Net als hem kan ik ook soms ook niet de neiging weerstaan om af en toe even te reageren op het geklaag op het moderatiesysteem, maar feitelijk hoort het net als het geklaag niet in de draad thuis en voegt het niets toe - dus -1. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arne schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:22:
De aanname dat windows 7 gelijk is aan vista vind ik anders wel heel voorbarig. Combineer het met het
[...]

En het lijkt me wel een redelijk duidelijke flame. Wanneer je die beweringen serieus neer wil zetten zal je toch wel een onderbouwing nodig hebben imho.
Ik geloof eigenlijk dat de poster zelf ook wel weet dat het niet klopt. Hij gaat gewoon verder in het scenario van de vorige poster dat "de opvolger van Vista" eigenlijk gewoon Vista was. Naast een leuke test om te kijken of de Vista-haters daadwerkelijk Vista haten, kan MS het natuurlijk ook gewoon op de markt brengen en makkelijk geld verdienen. :P Een nulletje.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

.oisyn schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:22:
[...]

In reactie daarop:
Die staat nu op +1. Wat natuurlijk onzin is. Ja, op zich, behulpzaam is het wel, maar het hoort gewoon niet in de reacties thuis, en door die posts wel te belonen geef je imho wel een beetje een signaal af dat het modsysteem biased is. Een -1 dus imho, net als voor Hellpunk in de reactie eronder: HellPunk in 'nieuws: EA ziet alsnog af van overname Take-Two'
Helemaal mee eens. Al moet je bij die post van Cypax zelf ook nog even een -1 uitdelen, ik was de eerste ;)
arne schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:22:
[...]

Dat stukje is inderdaad redelijk dubieus, ik zie het door de vingers, maar snap wel dat jij daar een flame van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik kan mij daar ook wel in een 0 vinden. Dat iets dan Kassa is en eigenlijk best wel slim is niet -1,niveau-waardig IMO. Open deur, dat wel. Maar ook neutraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Edit, was weer eens te langzaam. :P DirkW zei hetzelfde:
Dirk schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:25:
[...]

Helemaal mee eens. Al moet je bij die post van Cypax zelf ook nog even een -1 uitdelen, ik was de eerste ;)
[...]

In reactie daarop:

Niets ten nadele van Cyphax overigens. Net als hem kan ik ook soms ook niet de neiging weerstaan om af en toe even te reageren op het geklaag op het moderatiesysteem, maar feitelijk hoort het net als het geklaag niet in de draad thuis en voegt het niets toe - dus -1. :)
Wel mee eens. Wel heb jij die van Cyphax momenteel een 0 gegeven... ? foutje?

[ Voor 15% gewijzigd door Regeneration op 15-09-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dat rijmt natuurlijk niet. -1 is automatisch een nadeel. :+

Ik reageerde niet omdat ik de neiging niet kon weerstaan, ik reageerde omdat ik wil voorkomen dat in dat draadje een discussie ontstaat (en heel toevallig is dat ook niet gebeurd en is de gebruiker waarop ik reageerde zich op GoT gaan melden). Gewoon alles omlaagmodden voorkomt dat niet, dus heb je alsnog die vervuiling. Als je dat -1 waard vindt moet je dat zelf weten, maar ik zou zelf als het niet mijn post was daar zeker niet een -1 aan uitdelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Cyphax op 15-09-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is volledig offtopic, voor mij genoeg reden anders... Leuk dat je het op zo'n manier wil doen, maar juist hier zijn modbreaks nog wel eens handig om uit de hand lopen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dirk schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:30:
Het is volledig offtopic, voor mij genoeg reden anders... Leuk dat je het op zo'n manier wil doen, maar juist hier zijn modbreaks nog wel eens handig om uit de hand lopen te voorkomen.
Want genezen is beter dan voorkomen? :+
Dankzij mij hoeven er geen modbreaks te worden geplaatst. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Cyphax op 15-09-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dirk schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:25:
[...]

Regeneration schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:26:
Wel mee eens. Wel heb jij die van Cyphax momenteel een 0 gegeven... ? foutje?
8)7 idd, verkeerd geklinkt denk ik. Heb het aangepast, tx :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Cyphax schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:31:
[...]

Want genezen is beter dan voorkomen? :+
Dankzij mij hoeven er geen modbreaks te worden geplaatst. :P
Ik heb gewoon een hekel aan vervuiling, een modbreak vervuild nauwelijks, een reactie veel meer. En als het toch uit de hand loopt bestaat er ook nog de -2. Ik kan me daar nauwelijks druk om maken.

[ Voor 36% gewijzigd door Dirk op 15-09-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik heb hem dan ook nog maar even een -1 gegeven, waarmee het gemiddelde op 0 komt 8)7
Waarmee ik overigens zou kunnen leven wanneer dat door de 0-scores komt. Maar die +1'tjes lijken mij niet de bedoeling.

[ Voor 41% gewijzigd door Arne op 15-09-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Cyphax schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:28:
[...]

Dat rijmt natuurlijk niet. -1 is automatisch een nadeel. :+

Ik reageerde niet omdat ik de neiging niet kon weerstaan, ik reageerde omdat ik wil voorkomen dat in dat draadje een discussie ontstaat (en heel toevallig is dat ook niet gebeurd en is de gebruiker waarop ik reageerde zich op GoT gaan melden). Gewoon alles omlaagmodden voorkomt dat niet, dus heb je alsnog die vervuiling. Als je dat -1 waard vindt moet je dat zelf weten, maar ik zou zelf als het niet mijn post was daar zeker niet een -1 aan uitdelen.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap wel wat je bedoeld, maar zoals DirkW zegt is het offtopic. Wellicht is het voortaan beter om het even hier te melden zodat Powermods het kunnen editen met een modbreak. :)

Ik heb het bij deze dan ook even gedaan

offtopic:
(omdat ik Powermod powers heb, maar geen Powermod ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Cyphax schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:28:
I know, en daarom reageer ik soms ook. Of er moet een modbreak komen. Maar feit blijft dat het net zo offtopic, en dus -1 is. Als ik zo'n post plaats verwacht ik ook een -1, wat ik er meestal ook gewoon bij zet (om aan te geven dat niet alleen reacties tegen het modsysteem omlaag gemod zouden moeten worden). Jouw post is alleen nuttig voor de klagers en wellicht voor andere mensen die iets willen weten over het modsysteem, maar daar is het modsysteem niet voor bedoeld. Het is bedoeld om reacties die irrelevant zijn voor het artikel te kunnen filteren. Mensen die het artikel lezen en hun filter op minimaal 0 hebben staan, hebben ook geen behoefte om jouw post over het moderatiesysteem te lezen. Daarom een -1 is op zijn plek. :)

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 15-09-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Makaveli09 in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' is inhoudelijk onjuist, zoals SunnieNL in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' ook aangeeft. De eerste reactie hoort dus ook op 0 en niet op +1 waar die nu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03
Dan moet je die 2e wel een +1 geven lijkt me ;) is wel relevant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hmm ja, dat mag wel.

Volgende: ShellGhost in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit''
Een wikipedialinkje vind ik geen +1 waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Regeneration schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:35:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik snap wel wat je bedoeld, maar zoals DirkW zegt is het offtopic. Wellicht is het voortaan beter om het even hier te melden zodat Powermods het kunnen editen met een modbreak. :)

Ik heb het bij deze dan ook even gedaan

offtopic:
(omdat ik Powermod powers heb, maar geen Powermod ben)
Dat is wel een goed idee, dat zal ik ook eens doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hoe eerder jullie ze melden, hoe groter de kans dat een modbreak nog helpt. :) Nu achteraf is er wel een modbreak geplaatst, maar die had eigenlijk niet zoveel zin meer. "Men moet het ijzer smeden als het heet is" zeggen ze wel eens en dat geldt ook voor modbreaks.

Als de betreffende reactie nét geplaatst is, kan het lonen om er een modbreak in te plaatsen zodat eventuele reagerende mensen er niet op doorgaan. In het bovenstaande geval was de thread eigenlijk al dood voor het middaguur. Aan het eind van de middag dan nog een modbreak plaatsen kán dan wel, maar het effect is vrij klein. :)

Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat ik Regeneration zijn modbreak afkeur - hij was dan ook terecht - maar wel even een kleine kanttekening plaatsen bij de discussie over wanneer we modbreaks plaatsen en wanneer niet (meer).

Feit blijft dat eventuele kanshebbende reacties hier melden natuurlijk wel helpt. Zoals deze van vanmorgen, kunnen ze over het hoofd gezien worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Cloud schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:25:
Hoe eerder jullie ze melden, hoe groter de kans dat een modbreak nog helpt. :)
Helemaal mee eens.

Verder, ik snap wel wat je bedoelt, maar je kan altijd nog voorkomen dat (andere) users er verder op ingaan, lijkt me. Ik kan de modbreak om ~16.30 geplaatst en de reactie was om 11.13u. Dat is laat maar ook omdat de reactie zo hoog in de thread staat zal het vast nog wel gelezen worden, denk ik. Zo, weten mensen (die later het bericht lezen maar) die net als mogwax en Verwijderd niet op de hoogte zijn waar kritiek geuit moet worden en hoe het modsysteem werkt kan worden bijgestuurd. Iig zo denk ik erover. Maar ok, 5 uur na de reactie is wellicht wat aan de lange kant. Eigenlijk had ik eigenlijk niet eens naar de plaatsing tijden gekeken... Ik zal er voortaan wat beter op letten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Cloud schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:25:
Hoe eerder jullie ze melden, hoe groter de kans dat een modbreak nog helpt. :)
Ik had verdorie zelf een modbreak willen plaatsen (zo was mijn reactie iig bedoeld ook) maar dat kan ik niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Leuk machteloos gevoel he? Zo had iemand een keer om 23:00 (of iets in die trant) gepost dat er ergens wharez in stond, maar er was uiteraard geen powermod meer online te vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ja vreselijk! Dat heb ik op het forum ook nog weleens. Maar dan kan ik nog wel iemand op ICQ vinden die er eventueel wat mee kan. Op de FP is het melden en dan hopen dat iemand het tijdig ziet terwijl ik dat zelf best had kunnen doen!. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Mensen lees de TS...
PowerMod
Als laatste de PowerMod. Deze moderators zijn onderdeel van de Tweakers.net Crew en hebben veel ervaring met modereren. Deze groep beschikt over bijzondere rechten, zoals het uitdelen van -2's wat inhoud dat een reactie niet meer zichtbaar is. Deze rechten worden ingezet in bijzondere gevallen. Deze functie is ook niet aan te vragen :+
Ook niet stiekem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 08:20
GeeBee in 'nieuws: Justitie: weren kinderporno met zwarte lijst politie is onwettig' krijgt een -1, plus alle onderliggende reacties, maar dit lijkt mij nogal scheef. Zelf vind ik deze reactie een 0, zou iemand kunnen verklaren waarom het een -1 zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Omdat feedback over het nieuwsbericht zelf (vorm en opbouw) niet op de FP hoort maar op het forum. Via het knopje 'feedback' kom je daar ook op uit. Het reactiesysteem op de FP is bedoeld voor inhoudelijke discussies en in deze gevallen is de reactie nutteloos wanneer het artikel wordt aangepast.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 08:20
Kixtart schreef op maandag 15 september 2008 @ 22:40:
Omdat feedback over het nieuwsbericht zelf (vorm en opbouw) niet op de FP hoort maar op het forum. Via het knopje 'feedback' kom je daar ook op uit. Het reactiesysteem op de FP is bedoeld voor inhoudelijke discussies en in deze gevallen is de reactie nutteloos wanneer het artikel wordt aangepast.
Duidelijk, bedankt voor je antwoord en zal in 't vervolg de moderaties er op aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
nieuws: Microsoft Nederland geeft extra korting op Xbox 360

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft Nederland geeft extra korting op Xbox 360' mod jporter in 'nieuws: Microsoft Nederland geeft extra korting op Xbox 360' met een +2 omhoog als dikke compensatie mod. Geen twijvel mogelijk RichardHoman87 bevestigd het zelf met die reactie. Mag wmb wel actie ondernomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat lijkt me tamelijk ongewenst inderdaad. * RoD heeft die reactie nog maar even extra dik op -1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Reactie is foetsie. Ga even een mailtje bakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Discussie afgesplitst naar Reacties binnen offtopic threads. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 12:58
Nou breekt echt mijn klomp, als we het hebben over mismoderaties:
In Intel Core i7 en X58-chipset op 3 november verwacht staat als eerste reactie een wat mij betreft non reactie die niets meer dan -1 verdiend, maar goed. Als reactie daarop geeft Icestorm een duidelijk sarcastische reactie die een 0 krijgt. Daar kan ik me ook nog wel in vinden. Maar om daarna nog een reactie van Elconejo met +1 te modereren is voor mij volkomen onbegrijpelijk. Deze reactie is niet grappig en heeft totaal geen meerwaarde, net zoals de hele thread geen enkele meerwaarde heeft in het hele verhaal.

Maar goed, kijk er eens naar zou ik zeggen.....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Fixed, reactie was ook nog niet zo oud.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik weet niet of ik die allereerste reactie wel -1 wil geven eigenlijk. Het is wat onzinnig, het taalgebruik is erg slecht, maarja, -1?
De reactie van IceStorm vind ik op 0 thuishoren, hij stond intussen al op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op het forum zou een topic met een dergelijke vraag onmiddelijk gesloten worden, 'Is een nieuwe technologie vooruitgang?' Daar heb ik niet meer dan een -1 voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: HTC introduceert nieuwe Touch HD en Touch 3G'
Redelijk offtopic en bovendien hetzelfde uitgekauwde pro-Apple argument wat je altijd tegenkomt. Ik zie hier dus geen meerwaarde in. Nulletje lijkt me voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die reactie van Icestorm lokt een aardig overbodige zijdraad uit. En toch moet het kunnen, gezien eerdere oproepen over meer humor op de FP.

Poe's law lijkt tot uiting te komen, wanneer het teveel parodie wordt op iets extreems kunnen mensen (grappenmakers en fundamentalisten) het verschil zelf niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lijkt me ook niet nee, vrij onschuldige 0. Staat inmiddels ook aardig vast op diezelfde 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 08:14
Mijn bericht: DivxLover in 'nieuws: Justitie: weren kinderporno met zwarte lijst politie is onwettig'

2 posten lager: Woy in 'nieuws: Justitie: weren kinderporno met zwarte lijst politie is onwettig'

Berichten van dezelfde strekking, waarbij de 1 inzichtvol wordt gevonden en de ander (ja, de mijne ;) ) ondermaats wordt bevonden.

Ik zit niet te wachten op een dikke plus, maar vind persoonlijk ook niet dat deze waarde die nu aan mijn bericht is toegekend geheel terecht is.

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Beiden 0 uitgedeeld.

Overigens hebben we hier een speciaal topic voor: Het kleine-mismoderatietopic deel X ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 08:14
dank je voor de 0 en sorry voor het verkeerd plaatsen ;)

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Dat deze post:
k7of9 in 'nieuws: Wisselende reacties op softwareupdate iPhone'
op -1 staat lijkt mij logisch gezien zijn afsluiting. Was die er niet geweest had ik zeker een 0 gegeven.

Maar waarom deze:
vgroenewold in 'nieuws: Wisselende reacties op softwareupdate iPhone'
dan ook op -1 gemod wordt is mij een compleet raadsel, tenzij de posters allemaal compleet anti-Apple zijn.
Imho gewoon een 0.

/edit
P.S. Ik heb niet heel dit topic doorgeworsteld (het ontbreekt mij erg aan tijd op dit ogenblik, dus misschien is hier al iets over gezegd.
Beschouw het in dat geval als niet geschreven...... :Y

[ Voor 15% gewijzigd door Pjerry op 16-09-2008 18:58 ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Het lijkt zo op het eerste oog een beetje een offtopic discussie te zijn over fanboygedrag. Effe na het eten wat beter naar kijken. *nom*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cyphax schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:19:
Het lijkt zo op het eerste oog een beetje een offtopic discussie te zijn over fanboygedrag. Effe na het eten wat beter naar kijken. *nom*
Inderdaad, dat was mijn reden om die reactie een -1 te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Het zweeft in mijn ogen een beetje tussen 0 en 1 in, maar eerlijk gezegd vind ik het niet echt bijzonder dus ik hou het op een 0. Het is een prima post verder, maar het is voornamelijk zo'n "ja, vind ik ook"-post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel nieuw is de opmerking dat je games vaak kan herinstalleren dankzij modpacks. Ik installeer XP eens per 2 jaar en vroeg me al af waarom max 4 keer (of 6 keer) een probleem is (behalve de principekwestie).... maar dankzij die reply is me dat wel duidelijk.
Dat maakt het voor mij een +1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vind ik inderdaad ook wel aardig bijdragen. Rest van de reactie draagt aardig bij aan de discussie, dus hij krijgt van mij een +1 voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Bovendien is het een redelijk net onderbouwd verhaal, zolang het geen dubbelpost is, is het ook zonder de toevoeging over de modpacks een +1 voor mij.

• Dirk

Dirk

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zeker mee eens en aan de moderaties te zien wel meer mensen :)

☻/
/▌
/ \

• Dirk

Dirk

Graag wat hulp om de +2 modders hier af te straffen: BikkelZ in 'nieuws: Microsoft geeft Nederlandstalige bèta 2 van IE8 vrij'
Flame van het hoogste niveau.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mee eens, maar heeft nog een paar tikken nodig om daar solide op te komen.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
+2? Hehe. Ik heb 'm ook even een -1 gegeven, hoewel ik weleens ergere flames heb gezien. :)
Waarmee ie nou op -1 staat.

[ Voor 13% gewijzigd door Cyphax op 17-09-2008 15:03 ]

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik vind dit nou niet echt een meerwaarde hebben t.o.v. het artikel: Countess in 'nieuws: 'Google bezig met overname Valve''. Hooguit een zero.

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2750000
Een totaal offtopic XBOX HUEG doodleuk gecopypaste reactie die de hele thread onleesbaar maakt krijgt een +1 :?
Als meneer nieuwstips wil geven, kan dat ook gewoon zoals iedereen dat doet.

• Regeneration
  • Niet online
Dirk schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:00:
Graag wat hulp om de +2 modders hier af te straffen: BikkelZ in 'nieuws: Microsoft geeft Nederlandstalige bèta 2 van IE8 vrij'
Flame van het hoogste niveau.
-1 van mij

graceful schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:50:
Ik vind dit nou niet echt een meerwaarde hebben t.o.v. het artikel: Countess in 'nieuws: 'Google bezig met overname Valve''. Hooguit een zero.
0 van mij

kamerplant in 'nieuws: 'Google bezig met overname Valve'' reactie is nog vrij vers maar heeft al redelijk veel mods. Ik vind dit gewoon neutraal een reactie geven op de parent. bas-r in 'nieuws: 'Google bezig met overname Valve'' die na Datafeest heeft gepost krijg met dezelfde strekking wel eem +1 :? Beide vind ik dan een 0.

Edit: Verwijderd in 'nieuws: 'Google bezig met overname Valve'' zou ook een 0 kunnen hebben omdat er, weliswaar met 1 woord, een terechte vraag wordt gesteld imho.

[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 17-09-2008 15:56 ]

Verwijderd

@Bluecold, dat is een zeer lange reactie, is er geen maximum voor reacties? Vind dit soort lange reacties FP vervuiling, hoe goed het ook bedoelt is dit is gewoon te lang. Als het aan mij ligt gaat deze op -1 en anders maar een admin-edit (waar ik persoonlijk weer niet zo van hou).

Edit: Ik refresh net de reactie en het lijkt erop dat hij hem zelf al heeft ingekort. Al dan niet op verzoek van iemand via DM.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 16:09 ]

• Arne
Een -1 lijkt mij daar redelijk op zijn plaats. Dit is net als het posten van het gehele mersenne priemgetal :p

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zet daar ook een -1 bij. Tussen de opkomende nieuwsdingen zie ik de Mark er zo tussen staan dus blijft het draadvervuiling.

• --Niels--
  • Laatst online: 22-09 22:23
Matis in 'nieuws: Onderzoekers ontdekken priemgetallen met meer dan tien miljoen cijfers'
Deze vind ik niet meer dan een 0 waard. Dat priemgetallen belangrijk zijn voor encryptie staat al in het artikel en SHA1 zegt mij niks zonder enige uitleg.

Deze en deze zijn wellicht goed bedoeld, maar zijn volledig offtopic. Heb ze beide een -1 gegeven.

• TheCapK

TheCapK

--Niels-- schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:26:
Matis in 'nieuws: Onderzoekers ontdekken priemgetallen met meer dan tien miljoen cijfers'
Deze vind ik niet meer dan een 0 waard. Dat priemgetallen belangrijk zijn voor encryptie staat al in het artikel en SHA1 zegt mij niks zonder enige uitleg.

Deze en deze zijn wellicht goed bedoeld, maar zijn volledig offtopic. Heb ze beide een -1 gegeven.
En ze kunnen er nog een flink aantal gebruiken.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• Guitarist
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:16
Guitarist in 'nieuws: Metallica klinkt in Guitar Hero beter dan op cd'

Ik vertel alleen maar iets over hoe muziek tegenwoordig gemixt wordt en dat is meteen nutteloos?
Als ik het zou hebben over de alcohol verslaving van James Hetfield dan zou het nutteloos zijn, maar dit past toch echt bij het onderwerp. :{

http://www.brianesselbrugge.nl

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Geen idee waarom je een -1 krijgt. Ik had al een 0 geparkeerd nog voor je dit hier neerzette. Ik hoop dat het straks idd van de -1 af is.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Iets 'vertellen'? Je hele reactie is:
Tegenwoordig wordt alles plat gemixt. Vroegah klonk alles beter.
Wat vertelt dat de lezer, of; wat voegt dat nu toe? Ik vind dat het eigenlijk niets toevoegt. Dit kan iedereen wel roepen of ze nu gelijk hebben of niet. Als je dan ook nog met 'vroegah' aankomt, lijkt het helemaal een simpele rant. Een 0 zou eventueel nog kunnen voor onschuldig, maar een -1 is ook niet raar.

Had je nu echt voorbeelden of argumentatie gegeven waaruit blijkt wáárom het tegenwoordig dan zoveel slechter is, dan had je zomaar een 0 of +1 te pakken gehad. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 18-09-2008 13:17 ]

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: 'Google bezig met overname Valve' - update' sherpe toon, offtopic reactie op een andere offtopic reactie. Lijkt me eerder een -1.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb 'm een 0 gegeven. Het voegt niets toe omdat het een ononderbouwde one-liner is (of het nou waar is of, en er is op GoT best veel over te vinden zelfs), maar het voldoet ook niet aan de eisen voor -1 wat mij betreft.

• Regeneration
  • Niet online
Cyphax schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:42:
Ik heb 'm een 0 gegeven. Het voegt niets toe omdat het een ononderbouwde one-liner is (of het nou waar is of, en er is op GoT best veel over te vinden zelfs), maar het voldoet ook niet aan de eisen voor -1 wat mij betreft.
True, 0 zou niet onverdedigbaar zijn. Iemand heeft er een +1 voor gegeven, dat is echt een mismod, imho.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het voordeel van de twijfel dan, ik zet de reactie van Guitarist ook op 0. :)
Regeneration schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:48:
True, 0 zou niet onverdedigbaar zijn. Iemand heeft er een +1 voor gegeven, dat is echt een mismod, imho.
Cyphax heeft het over de reactie van Guitarist, niet de door jou aangedragen reactie ;)

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Cloud schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:52:
Cyphax heeft het over de reactie van Guitarist, niet de door jou aangedragen reactie ;)
Dat klopt helemaal, Regeneration kroop er effe tussen. :+
Die 2e is -1 wat mij betreft, maar die eerste... hij is wel erg trollerig eigenlijk. Laten we dat maar niet aanmoedigen, dat is nergens voor nodig. Ik denk dat ik die ook -1 geef.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

scorpie in 'nieuws: Asus stuurt cracks en vertrouwelijke documenten mee op herstel-dvd's'
Heeft daar 25x +1's gehad en zelfs 2x een +2, voor compleet ongefundeerde onzin (wat ik hier overigens ontkracht)

• Dirk

Dirk

Als jij het zegt... :P

Nee, netjes beredeneerd, een +1 voor jou, een 0 voor de ander.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als iemand als MSalters je bijvalt dan weet je dat je de waarheid spreekt :Y)

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kamerplant in 'nieuws: Telefoonbezitter e-mailt nauwelijks met mobieltje'

Een verkapte "alles wat geen iphone is, is ruk" flame imo, heb het -1 gegeven.

Zowiso vind ik het héél sterk van die kerel om toch maar weer eens een reden te vinden om de iphone te betrekken in een telefoongerelateerd topic.

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 18-09-2008 14:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Regeneration
  • Niet online
Cloud schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:52:
Het voordeel van de twijfel dan, ik zet de reactie van Guitarist ook op 0. :)
[...]

:X 8)7 Maar natuurlijk... :p

• Dirk

Dirk

Boeboe schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:58:
kamerplant in 'nieuws: Telefoonbezitter e-mailt nauwelijks met mobieltje'

Een verkapte "alles wat geen iphone is, is ruk" flame imo, heb het -1 gegeven.

Zowiso vind ik het héél sterk van die kerel om toch maar weer eens een reden te vinden om de iphone te betrekken in een telefoongerelateerd topic.
Ach, dát ie het doet is niet zo'n probleem, ik heb een paar van de reacties gelezen en je ziet toch dat er allerlei telefoons vergeleken worden op de mogelijkheid er eenvoudig emails mee te versturen. Maar de manier waarop is inderdaad heel storend, een -1 van mij.
.oisyn schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:21:
Als iemand als MSalters je bijvalt dan weet je dat je de waarheid spreekt :Y)
Moet je wel eerst weten dat zijn mening een meerwaarde heeft... :P
Als in: ik kom eigenlijk nooi in de programeurshoek, dus ik ken hem ook niet echt...

[ Voor 19% gewijzigd door Dirk op 18-09-2008 15:07 ]

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dat vind ik geen -1. Het is absoluut geen iPhone/Apple-fanboygeklets, hij had ook kunnen zeggen dat zijn telefoon in reparatie is, dan zou dat punt al afvallen.

Die HTC's zijn op de markt gebracht als high end telefoons, hij maakt het punt dat de interface niet voor iedereen begrijpelijk is waardoor het zomaar eens zou kunnen dat mensen er niet mee mailen.

[ Voor 38% gewijzigd door Cyphax op 18-09-2008 15:09 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.