kan jij me even quoten waar ik racisme goed praat? of anders je excuses aanbieden?wildhagen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:35:
[...]
Gezien de toon en strekking van zijn andere post denk ik dat-ie dat wel degelijk bedoelt.
Of hij moet in de 30 minuten tussen beide posts opeens 180 graden gedraaid zijn...
Een +2 voor deze reactie lijkt me ietwat aan de hoge kant, zo enorm veel voegt hij nu ook weer niet toe. Ik denk dat een +1 hier wel zou moeten volstaan.
Virussen? Scan ze hier!
Een +1 is inderdaad zat. En daar staat hij dus ook op.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Anoniem: 157093
wildhagen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:27:
Termen als "onzinnig geleuter", "schapendrang", de tweede alinea van de eerste reactie, de laatste alinea van de tweede reactie vind ik niet passen onder het kopje "redelijk", maar eerder onder het kopje "trollen" en/of "flamen".
Probeer gewoon op een volwassen manier te posten, of post niet. In deze vorm zoals je ze nu gepost hebt vind ik ze ook niet al te best iig. Kan prima meegaan met de -1 wat dat betreft.
"Onzinnig geleuter". Goed, je kan het als een flame bestempelen, maar lees de reactie van Cassius, vind je het gek dat ik me een beetje laat gaan na zo'n reactie? Alsnog is het maar één klein zinnetje, is dat genoeg om beide reacties als flame te bestempelen?RoD schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:31:
[...]
Tsja, als jij dit soort dingen post:
[...]
Dat is gewoon een flame. Daarnaast probeer je zoveel mogelijk je pro-Apple mening aan anderen op te dringen. Totaal niet relevant voor de draad. Tel daar die flames bij op en het maakt je reactie een -1.
"Schapendrang", zijn niet mijn woorden, maar die van Cassius, ik herhaalde ze alleen.
Tweede alinea eerste reactie: is geen flame en ook niet als flame bedoeld. Het enige wat er in die alinea staat is een beschrijving van m'n eigen gevoel bij de aankoop van een Mac en PC. Graag wat uitleg, hoe zien jullie dit als een flame?
Laatste alinea tweede reactie: hoe is dit een flame? Vanwege "bespaar me je elitair gedrag"? Lijkt me niet, want een paar reacties boven mij heeft iemand het over het "elitair geleuter" van Apple fanboys en die blijft gewoon op een 0 staan. Of is het vanwege "Verdiep je je eens wat meer in de materie"? Is ook geen flame, ik wijs Cassius alleen erop dat hij het punt voorbij gaat waarom mensen zo enthousiast zijn over de Mac (namelijk niet een kwestie van hardware maar van software). In de voorgaande alinea's heb ik dat zo goed mogelijk uitgelegd. Is dus niet als flame bedoeld en ik zie ook niet in hoe je dat als flame kan opvatten.
Waarom zou ik me daar druk over maken? Dat zijn toch niet mijn posts?Maar de anti-Apple posts die in deze stijl geschreven staan gaan net zo hard op -1. Waarom hoor ik je daar dan niet over?
En alsjeblieft zeg... ik probeer mijn "pro-Apple mening op te dringen aan anderen"? Met dat soort opmerkingen kan je me echt het bloed onder de nagels vandaan halen. Ik probeer helemaal niemand mijn mening op te dringen. Ik probeer mijn mening te geven en zo goed mogelijk te beargumenteren. Helaas wordt dat hier al snel gezien als fanboy gedrag, als het om een pro-Apple mening gaat. Zonde, echt zonde. Ik zie posts met minder en minder valide inhoud dan mijn posts toch een 0 of zelfs een +1 krijgen... maar ja, die zijn niet pro-Apple, die zijn anti-Apple... ik wil hier helemaal niks meer insinueren, maar ik vind dit toch kinderachtig gedrag van de frontpage moderators.
@matiov:
Verder wil ik daar geen discussie over aangaan, want de vorige keren heb je laten blijken voor geen rede vatbaar te zijn. Ik zal dus alle volgende posts van jou over dit onderwerp negeren.
Noem ik racistisch.Het was gewoon hoog tijd dat het midden oosten een beetje werd opgeschoond
Verder wil ik daar geen discussie over aangaan, want de vorige keren heb je laten blijken voor geen rede vatbaar te zijn. Ik zal dus alle volgende posts van jou over dit onderwerp negeren.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Naar aanleiding van de opmerking in Anoniem: 223418 in 'nieuws: McCain niet blij met Youtube-verwijderbeleid' en de discussie in dit topic erover: mijn gedachten, zelfs na meerdere keren lezen van verschillende postings van matiov, doen mij besluiten om het niet eens te zijn met de argumenten van RoD eerder in dit topic.
De uitspraken zijn in mijn ogen erg gestaafd op het nationalisme van bepaalde Amerikaanse groeperingen waar onder andere de meest recente invallen in het Midden-Oosten door zijn geinitieerd. Ook de opmerking over "zo is racisme toch nog ergens goed voor" neigt in mijn ogen meer naar bepaalde theorieen die inderdaad geassocieerd kunnen worden met een rechts-nationalistisch/racistisch denkbeeld.
Ik heb in de afgelopen jaren op T.net/GoT veel uitspraken langs zien komen maar nog niet echt zo ongenuanceerd (of moeten we het inverted cynism noemen) als waar de discussie nu over gaat. Oftewel; ook wat mij betreft een -1 (en terecht dat het topic in SM verwijderd is).
De uitspraken zijn in mijn ogen erg gestaafd op het nationalisme van bepaalde Amerikaanse groeperingen waar onder andere de meest recente invallen in het Midden-Oosten door zijn geinitieerd. Ook de opmerking over "zo is racisme toch nog ergens goed voor" neigt in mijn ogen meer naar bepaalde theorieen die inderdaad geassocieerd kunnen worden met een rechts-nationalistisch/racistisch denkbeeld.
Ik heb in de afgelopen jaren op T.net/GoT veel uitspraken langs zien komen maar nog niet echt zo ongenuanceerd (of moeten we het inverted cynism noemen) als waar de discussie nu over gaat. Oftewel; ook wat mij betreft een -1 (en terecht dat het topic in SM verwijderd is).
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 223418
Mag ie dan op 0RoD schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:31:
Het offtopic-gedeelte draagt niet bij, maar ik vind het geen reden om er een -1 voor te geven. Er is ook nog een stuk ontopic.
Wmb dus een 0.
Als jij dat racistisch noemt dan heb je een hele vreemde voorstelling van de betekenis van het woord racisme.Dirk schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:31:
@matiov:
[...]
Noem ik racistisch.
We halen de dikke van dale er bij: ra·cis·me het; o 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras verkondigt 2 discriminatie op grond van iems ras
Wat ik zei is dat het hoog tijd was om het midden oosten op te schonen, en ben je dat niet met me eens? De taliban daar en saddam was nou niet echt lekker om daar te hebben.
Voor de rest, dat je me negeert zegt meer over jou 'voor rede vatbaar zijn' dan over mij.
Zucht...
Het wel of niet mee eens zijn met jouw stelling m.b.t. het Midden Oosten staat niet ter discussie.Anoniem: 223418 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:41:
Wat ik zei is dat het hoog tijd was om het midden oosten op te schonen, en ben je dat niet met me eens? De taliban daar en saddam was nou niet echt lekker om daar te hebben.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik wil niet steeds in herhaling vallen, maar speciaal voor jou doe ik het wel even.
Je baseert je mening dus op posts die niet de post is die beoordeeld wordt. Lijkt me onzin. Jij hebt vast wel eens een -1 op de FP gekregen, zijn al jou posts daarom -1 waard?MAX3400 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:37:
Naar aanleiding van de opmerking in Anoniem: 223418 in 'nieuws: McCain niet blij met Youtube-verwijderbeleid' en de discussie in dit topic erover: mijn gedachten, zelfs na meerdere keren lezen van verschillende postings van matiov, doen mij besluiten om het niet eens te zijn met de argumenten van RoD eerder in dit topic.
Ik ben inderdaad pro McCain, Bush en alle andere republikeinen. Die hebben inderdaad met instemming van de democraten het midden oosten ingevallen. Noem je de democraten en republikeinen uit amerika en mij een rechtse nationalist/racist? Dat kan, maar dat is erg kortzichtig van je.MAX3400 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:37:
Ik ben inderdaad ongenuanceerd. Kan je daar niet tegen en strooi je daarom met -1 het en der? Dat komt op me over alsof je een maoistisch denkbeeld hebt. Als iets je niet zint dan straf je iemand maar af? Zielig hoor...MAX3400 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:37:
Tsja, nou, zo komt het op mij ook over. Net zoals sommige anderen hun anti-Apple-mening op een bepaalde manier ventileren die ook op -1 terecht komt. Misschien dat je het niet zo bedoelt, maar ik kan er toch niks anders dan een -1 van maken. Je zou ook eens kunnen kijken of het niet aan jouw manier van je argumenten overbrengen ligt.Anoniem: 157093 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:05:
En alsjeblieft zeg... ik probeer mijn "pro-Apple mening op te dringen aan anderen"? Met dat soort opmerkingen kan je me echt het bloed onder de nagels vandaan halen. Ik probeer helemaal niemand mijn mening op te dringen. Ik probeer mijn mening te geven en zo goed mogelijk te beargumenteren. Helaas wordt dat hier al snel gezien als fanboy gedrag, als het om een pro-Apple mening gaat. Zonde, echt zonde.
Voorbeelden? Ik heb vandaag al een hoop anti-Apple posts op -1 gezet, maar als ik er een aantal vergeten ben dan kun je het natuurlijk altijd melden. Het is niet de bedoeling dat de moderatie eenzijdig of partijdig wordt.Ik zie posts met minder en minder valide inhoud dan mijn posts toch een 0 of zelfs een +1 krijgen... maar ja, die zijn niet pro-Apple, die zijn anti-Apple... ik wil hier helemaal niks meer insinueren, maar ik vind dit toch kinderachtig gedrag van de frontpage moderators.
Edit: Wat ik er nog wel even bij wil zeggen... het zijn niet volledig slechte posts, maar het gebrek aan een inhoudelijk verband met het artikel geeft je al geen punten. Als er dan flames bijkomen dan geef ik er snel een -1 voor. Een welles/nietes-discussie tussen pro- en anti-Apple's over of Apple nu wel of niet goed is, is niet het onderwerp van discussie en voegt niets toe.
[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 16-10-2008 23:01 ]
Daar ben ik het mee eens. Mijn stelling was dan ook dat het een uitspraak was die niet racistisch was.RayNbow schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:56:
[...]
Het wel of niet mee eens zijn met jouw stelling m.b.t. het Midden Oosten staat niet ter discussie.
Anoniem: 223418 in 'nieuws: McCain niet blij met Youtube-verwijderbeleid' is wmb -1, teveel offtopic
Anoniem: 223418 in 'nieuws: McCain niet blij met Youtube-verwijderbeleid' Volledig offtopic => -1
Anoniem: 223418 in 'nieuws: McCain niet blij met Youtube-verwijderbeleid' Volledig offtopic => -1
Jorik in 'nieuws: Far Cry 2 duikt week voor release op als torrent' is veel te hoog gemod, zelfs 8x+2! Maar hij hoort in GR, dus wie wil er helpen hem naar -1 te krijgen?
Whatever, ik sta niet op -100-nog-wat dus er zal met enige regelmaat wel iets zijn waarom "de meerderheid" vindt dat jouw comments bij artikelen off-topic zijn of anderszins uit de toon vallen en in dit geval vinden blijkbaar ook meerdere mensen dat, hence -1 op je comments.Anoniem: 223418 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:57:
Ik wil niet steeds in herhaling vallen, maar speciaal voor jou doe ik het wel even.
Feit is; het artikel waar men over valt is een copyright-verhaal; het had elke politicus kunnen overkomen maar blijkbaar is het woordje McCain aanleiding om uitspraken op het randje te doen. Tja, voor politieke uitlatingen/discussies hebben we /2; daar hoef je niet te bedelen om een 0 of -1 maar zal een "officieel" modje ingrijpen en hoef je je niet te storen aan mensen die in jouw ogen klakkeloos/anoniem/onbegrepen een -1 willen weggeven.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 69437
Woehoe, keb even de queue leeggetrokken. We zijn klaar met modereren, we kunnen naar huis.
offtopic:
Dan mag je nu gaan slapen en zien we je hier morgenochtend weer
Dan mag je nu gaan slapen en zien we je hier morgenochtend weer
Ik lees dat je hoopt dat racisme toch nog ergens goed voor is. Ik lees daar geen opt-out dat het alleen voor deze ene keer is, ik lees er niet uit dat je racisme in het algemeen niet goed vindt.Anoniem: 223418 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:50:
[...]
Je hebt het over racisme verheerlijking, laat me mezelf weer even quoten.
"Racisme is hopelijk toch nog ergens goed voor."
Daaruit kan je als iemand die de Nederlandse taal begrijpt uit opmaken dat racisme nergens goed voor is, maar hopelijk deze ene keer dan wel.
Ik vind het een dubieuze post. Racisme is nergens goed voor. En zeker niet in de vorm van een loze flame als aanzetje om te zeggen dat Obama geen president moet worden. Als je dat vindt dan zou het voldoende moeten zijn om op feiten te discussieren.
Want vertel me: waarom moet je racisme erbij halen? Waarom zou dat een reden moeten zijn om Obama niet als president te hebben als iemand niet overtuigd is door jou youtube filmpje?
Signatures zijn voor boomers.
Anoniem: 175233
+2 is voor deze reactie volgens mij toch echt een beetje te hoog: Anoniem: 19339 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
Goeiemorgen iedereen, de queue staat weer vol, ik ga weer hard aan de slag, alle bovenstaande tot mijn vorige reply hier heb ik tot mij genomen en waar nodig naar -1 geholpen (of het nivo dat het verdiende) Ik ga ze niet stuk voor stuk motiveren, want dat levert toch niets op.
@Maasluip: Doe dat nou niet!
(Blader maar es een x aantal dagen terug in deze thread)
@Maasluip: Doe dat nou niet!
Ken ik jou?
Het is op zich een vrij goede reactie, maar een +1 is inderdaad wel genoeg.Anoniem: 175233 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:14:
+2 is voor deze reactie volgens mij toch echt een beetje te hoog: Anoniem: 19339 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
[ Voor 69% gewijzigd door Dirk op 17-10-2008 10:18 . Reden: Escovan gooi er nou niet net effies een of andere post tussen :( ]
Ik heb +1 voor die reactie gegeven. De post staat netto nog op +2 (24x +1 en 24x+2). Een duwtje in de juiste richting is dus nog nodig.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Done.Bor de Wollef schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:33:
Ik heb +1 voor die reactie gegeven. De post staat netto nog op +2 (24x +1 en 24x+2). Een duwtje in de juiste richting is dus nog nodig.
En zoals al gezegd, de racisme discussie is eentje die er wat mij betreft op zit. Graag verder met andere mismoderaties.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik ben dat hele draadje nu aan het remodden, maar inderdaad vind ik het niet meer dan een +1 waard.Anoniem: 175233 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:14:
Ken ik jou?
TheCapK in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
Heeft imho geen toegevoegde waarde, zegt alleen wat al in het artikel staat ... nulletje toch?
Anoniem: 225842 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
De vergelijking met de nazi's lijken me buitengewoon grievend dan wel gewoon ongewenst.
Anoniem: 95032 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
Vind ik dan nog niet eens zo heel gek dattie op -1 hoort ... hij heeft wel een punt, al is het een beetje offtopic. Niet ongewenst imho
Heeft imho geen toegevoegde waarde, zegt alleen wat al in het artikel staat ... nulletje toch?
Anoniem: 225842 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
De vergelijking met de nazi's lijken me buitengewoon grievend dan wel gewoon ongewenst.
Anoniem: 95032 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
Vind ik dan nog niet eens zo heel gek dattie op -1 hoort ... hij heeft wel een punt, al is het een beetje offtopic. Niet ongewenst imho
[ Voor 40% gewijzigd door Ulysses op 17-10-2008 10:56 ]
Ken ik jou?
arie_papa in 'nieuws: 'Drie op tien mensen allergisch voor mobiele telefoons''
Waarom word die reactie onderuit gemod?
Onder de lijst aan de rechterkant van de pagina vind ik die niet terug,
verder vond ik het vrij handig en interessant om die link eens te gaan bekijken.
Waarom word die reactie onderuit gemod?
Onder de lijst aan de rechterkant van de pagina vind ik die niet terug,
verder vond ik het vrij handig en interessant om die link eens te gaan bekijken.
Dat is inderdaad een erg fout gemodereerde reactie. Die -1 is absoluut niet terecht. Daar is alleen nog wel wat meer voor nodig.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Het is gewoon een offtopic first post, zijn link heeft helemaal niets met het topic te maken. -1 imhoTaraWij schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:55:Waarom word die reactie onderuit gemod?
Edit: Hmm als cloud het zegt ... dan ga ik wel twijfelen ... nul of -1 nul of -1 ... nou Okay ... ik gun hem het voordeel van mijn twijfel, ben in een goede bui 0
[ Voor 24% gewijzigd door Ulysses op 17-10-2008 11:00 ]
Ken ik jou?
Het heeft natuurlijk niet direct met het topic te maken, maar er is wel een overeenkomst natuurlijk; lichamelijke 'schade' door telefoons. Tuurlijk het is niet echt inzichtvol, maar wel dermate onschuldig dat een -1 onterecht is.
Maar hey, laat je mening niet te snel omklappen door wat ik zeg hé
Ik sta altijd open voor discussie.
Maar hey, laat je mening niet te snel omklappen door wat ik zeg hé
Klopt.Ulysses schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:50:
TheCapK in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
Klopt ook.Anoniem: 225842 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
Daar kan ik mee inkomen, 0 it is.Anoniem: 95032 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen'
Hij komt inderdaad wat fipo-achtig over, maar het is zeker wel een relevant punt.Ulysses schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:59:
[...]
Het is gewoon een offtopic first post, zijn link heeft helemaal niets met het topic te maken. -1 imho
Edit: Hmm als cloud het zegt ... dan ga ik wel twijfelen ... nul of -1 nul of -1 ... nou Okay ... ik gun hem het voordeel van mijn twijfel, ben in een goede bui 0
cantate in 'nieuws: 'Drie op tien mensen allergisch voor mobiele telefoons''
Onschuldig grapje imho
Edit: Bedankt DirkW
Onschuldig grapje imho
[ Voor 16% gewijzigd door Ulysses op 17-10-2008 11:22 ]
Ken ik jou?
Letten we er wel op dat het +2 niveau niet heilig verklaard is?
Anoniem: 19339 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen' kan best een +2 zijn.
Anoniem: 19339 in 'nieuws: Google kan Android-applicaties op afstand verwijderen' kan best een +2 zijn.
Ik twijfel tussen de -1 en een krappe 0. De post heeft echt niets met het onderwerp te maken namelijk en komt over als een fipo. Uiteindelijk gekozen voor " voordeel van de twijfel " en een 0 gegeven.Cloud schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:58:
Dat is inderdaad een erg fout gemodereerde reactie. Die -1 is absoluut niet terecht. Daar is alleen nog wel wat meer voor nodig.
Hoewel ik hem niet echt leuk vind (smaak) toch een nulletje.Ulysses schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:22:
cantate in 'nieuws: 'Drie op tien mensen allergisch voor mobiele telefoons''
Onschuldig grapje imho
kan kan ... als die toevalig op 1,5 mocht blijven hangen en effectief +2 wordt ben ik er niet op tegen ik heb em iig een stukje in de richting geholpen.Ecteinascidin schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:25:
Exception in 'nieuws: 'Drie op tien mensen allergisch voor mobiele telefoons''
Waarom moet dit nou weer ongewenst zijn? Okay, misschien is niet zo relevant wie hij kent, maar ongewenst is het imho ook niet ... gewoon een nulletje imho.
Ken ik jou?
Een +2 meer is inderdaad geen schande nee. I stand corrected.Ecteinascidin schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:25:
edit:
@ hierboven; inderdaad, een onschuldige vraag. Een 0 is beter [ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 17-10-2008 11:40 ]
Een nulletje. Het is een domme post (ik ken niemand dus het probleem bestaat niet of is overdreven) maar niet offtopic, flamerig of anders.Ulysses schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:33:
[...]
Exception in 'nieuws: 'Drie op tien mensen allergisch voor mobiele telefoons''
Waarom moet dit nou weer ongewenst zijn? Okay, misschien is niet zo relevant wie hij kent, maar ongewenst is het imho ook niet ... gewoon een nulletje imho.
En weer een topic om in de gaten te houden: nieuws: Ballmer: Windows 7 is Vista, maar dan beter
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 17-10-2008 12:08 ]
Ik vind alleen wel dat de complottheorieën de reactie wat overdreven maken. Maar met zowel +1 als +2 kan ik heel goed leven, lager zou echter mismodden zijn!Ecteinascidin schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:25:
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
MadEgg in 'nieuws: Ballmer: Windows 7 is Vista, maar dan beter'
Ik zie niet in waarom dit op -1 zou moeten... (5x !) ... het is niet echt flamen, maar gewoon zijn beleving/visie op hoe MS werkt. Ik heb em op nul gedaan
Ik zie niet in waarom dit op -1 zou moeten... (5x !) ... het is niet echt flamen, maar gewoon zijn beleving/visie op hoe MS werkt. Ik heb em op nul gedaan
Ken ik jou?
Redelijke kritische post. Een 0 mag zeker.Ulysses schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:10:
MadEgg in 'nieuws: Ballmer: Windows 7 is Vista, maar dan beter'
bangkirai in 'nieuws: Ballmer: Windows 7 is Vista, maar dan beter'
Komt op mij een beetje flamerig over ... -1 ?
Komt op mij een beetje flamerig over ... -1 ?
Vooral dat is wat mij doet neigen naar -1.Voordeel: ben je gelijk af van je ouwe vista flop editie als producent.
[ Voor 24% gewijzigd door Ulysses op 17-10-2008 17:12 ]
Ken ik jou?
offtopic:
Ik weet niet of het komt dat ik zoveel modereer in groen, geel en rood de laatste tijd maar ik had dit liedje de laatste 24 uur erg veel in mijn hoofd: http://www.youtube.com/watch?v=1ph7p7DT53Y Gouwe ouwe.
Ik weet niet of het komt dat ik zoveel modereer in groen, geel en rood de laatste tijd maar ik had dit liedje de laatste 24 uur erg veel in mijn hoofd: http://www.youtube.com/watch?v=1ph7p7DT53Y Gouwe ouwe.
@Wildhagen: Bedankt ... Hij had nog een duwtje nodig, maar dat heeft iemand anders nog effe geregeld. Jij kent mij trouwens ook nog als CyberJunk86 van tig jaar geleden als het goed is
Dan iets anders:
Anoniem: 181786 in 'nieuws: Ballmer: Windows 7 is Vista, maar dan beter'
Ik heb em vooralsnog gemod op 0 maar +1 grappig van het oude mod systeem zou hier mijn voorkeur hebben... maar dat is erg persoonlijke mening... Vinden anderen dit ook een +1 waard om de FAQ te citeren
Want ik twijfel nog of nul niet een beetje te min is ... maar aan de andere kant is +1 meerwaarde ook weer zo veel voor zo'n kort grapje ... Ik heb er wel dubbel om gelegen overigens.geslaagde grappen kunnen ook een +1 opleveren
[ Voor 37% gewijzigd door Ulysses op 17-10-2008 19:05 ]
Ken ik jou?
Is dit geen verkapte rant op MS en vooral windows ME?
+1 is echt te veel. 0 kan ik me als grapje nog bedenken!
+1 is echt te veel. 0 kan ik me als grapje nog bedenken!
Ik hou een 0 aan. +1 vind ik echt te veel.
Nee, geen rant, tis gewoon werkelijkheid, ik heb ME op veel systemen gedraaid, maar 4 jaar hou je het er echt niet mee uit, eigenlijk was ME gewoon een ramp vergeleken met wat we nu van MS zien, dus een rant vind ik het niet.k1n8fisher schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:32:
Is dit geen verkapte rant op MS en vooral windows ME?
Maar 0 it is dus.
Ken ik jou?
Misschien kan iemand even checken welke retard deze post een +1 geef... Anoniem: 229792 in 'nieuws: Far Cry 2 duikt week voor release op als torrent'
Anoniem: 2053 in 'nieuws: Beveiligingsexpert Schneier: quantumcryptografie nutteloos'
28x +1 voor een ronduit onjuiste post. Hij heeft echter nog wat nodig om 'm op 0 te krijgen.
28x +1 voor een ronduit onjuiste post. Hij heeft echter nog wat nodig om 'm op 0 te krijgen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
lukt mij ook niet, en ik ga niet compensatie-modden... hij staat nog op 0,8.oisyn schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 03:20:
Anoniem: 2053 in 'nieuws: Beveiligingsexpert Schneier: quantumcryptografie nutteloos'
@Avalaxy lijkt me idd modmisbruik, wellicht dat de betreffende user, die de reactie postte, ook een mailtje van de admins moet krijgen om hem te wijzen op de FAQ waarin staat dat dit je een ban kan opleveren.
Ken ik jou?
Anoniem: 140398 in 'nieuws: 'Drie op tien mensen allergisch voor mobiele telefoons''
Nikker of Nikkel is echt iets heel anders, ik kan me ook niet voorstellen dat het hier een typo betreft want de R en de L zitter ver uitelkaar op het toetsenbord. Ik heb em al naar -1 geduwt, maar misschien dat een admin-edit meer resultaat boekt. Of ben ik nou te para?
Nikker of Nikkel is echt iets heel anders, ik kan me ook niet voorstellen dat het hier een typo betreft want de R en de L zitter ver uitelkaar op het toetsenbord. Ik heb em al naar -1 geduwt, maar misschien dat een admin-edit meer resultaat boekt. Of ben ik nou te para?
Ken ik jou?
Poweerrrrrrmods to the rescue!.oisyn schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 03:20:
jj71 in 'nieuws: China gaat alle bezoekers van internetcafés fotograferen'
Deze post staat nog op 0 maar het is een dubbelpost want alles wat deze persoon zegt is al eerder gezegd (meerdere malen zelfs). En dat allemaal in 1 zinnetje! Graag nog wat -1's daarvoor!
Deze post staat nog op 0 maar het is een dubbelpost want alles wat deze persoon zegt is al eerder gezegd (meerdere malen zelfs). En dat allemaal in 1 zinnetje! Graag nog wat -1's daarvoor!
Deze heeft ondertussen al 30x +1 gekregen. Voor een post van deze lengte, die weinig toevoegt en zelfs een beetje trollerig is is dit zwaar overdreven. 0 ok maar +1?????.oisyn schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 03:20:

Tsja, dat noemen we nu papegaaimodden. Meer dan een 0 is het niet (heb ik hem dan ook vijf maal gegeven), maar als er één papegaai over de dam is volgen er meer....
Virussen? Scan ze hier!
Blijkbaar toch een foutje gezien zijn edit.Ulysses schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:00:
Anoniem: 140398 in 'nieuws: 'Drie op tien mensen allergisch voor mobiele telefoons''
Dat soort typo's kunnen best wel voorkomen. Heb ik ook wel eens als ik te snel wil zijn.
Als ik nu naar zijn edit kijk dan vraag ik me af in hoeverre zijn opmerking hout snijd: hoe zou iemand anders, buiten een Powermod, nou zijn reactie moeten kunnen editen?
Als ik nu naar zijn edit kijk dan vraag ik me af in hoeverre zijn opmerking hout snijd: hoe zou iemand anders, buiten een Powermod, nou zijn reactie moeten kunnen editen?
De reactie was ook niet ge-edit, want dan staat er zo'n melding in het klein (Editted by.. etc).
Ik vermoed dat-ie het bewust tikte (de L en de R zitten nu niet bepaald bij elkaar in de buurt...) en schrok van de negatieve moderatie, waardoor-ie op deze manier hoopt de negatieve moderatie nog ongedaan te kunnen maken.
Ik wil dat soort spelletjes niet meespelen en handhaaf mijn eerdere -1 dan ook, in ieder geval voorlopig.
Ik vermoed dat-ie het bewust tikte (de L en de R zitten nu niet bepaald bij elkaar in de buurt...) en schrok van de negatieve moderatie, waardoor-ie op deze manier hoopt de negatieve moderatie nog ongedaan te kunnen maken.
Ik wil dat soort spelletjes niet meespelen en handhaaf mijn eerdere -1 dan ook, in ieder geval voorlopig.
Virussen? Scan ze hier!
It wasn't me 
En typo's moeten kunnen. Het is hiet wel erg duidelijk dat hij nikkel bedoeld.
En typo's moeten kunnen. Het is hiet wel erg duidelijk dat hij nikkel bedoeld.
☻/
/▌
/ \
nieuws: Medeoprichter AMD overleden
Lijkt me vreemd dat 2 RIP reacties als ongewenst zijn
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Een reactie met alleen maar "RIP" voegt niks toe... *iets* meer inhoud mag ook wel weer. Anders heb je straks 10.000 reacties met drie letters: RIP... zitten we daar op te wachten?
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb er geen probleem mee dat er 2 reacties staan met alleen 'RIP', zolang het maar niet continu herhaald wordt. Op dit moment geen dubbelpost-achtige reactie in ieder geval.
☻/
/▌
/ \
Vraag: wat vinden jullie van deze reactie?
Ik vind hem nogal trollerig, met termen als "de overheid is een terroristische organisatie", "tirannie", "rotzooi", de hint naar WO2 (met het opzettelijk in Duitse woorden spreken).
Ik weet niet, een 0 is nog te verdedigen, maar de +1 vind ik imho echt te hoog en klinkt als "mee eens"-modden. Ikzelf twijfel tussen de 0 en de -1, maar ben toch maar voor de laatste gegaan.
Ik vind hem nogal trollerig, met termen als "de overheid is een terroristische organisatie", "tirannie", "rotzooi", de hint naar WO2 (met het opzettelijk in Duitse woorden spreken).
Ik weet niet, een 0 is nog te verdedigen, maar de +1 vind ik imho echt te hoog en klinkt als "mee eens"-modden. Ikzelf twijfel tussen de 0 en de -1, maar ben toch maar voor de laatste gegaan.
Virussen? Scan ze hier!
Ik neig zelf meer naar de 0 dan de -1, het is inderdaad een tikje trollerig, maar daarnaast heeftie wel net dat tikje meer inhoud dan de gemiddelde trollpost.wildhagen schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:17:
Vraag: wat vinden jullie van deze reactie?
Wat te doen met deze reactie: Anoniem: 272636 in 'nieuws: Sony Ericsson gaat deel modellen niet meer maken'
ongewenst -1 of onschuldig (maar niks toevoegend) 0?
Ik ga voor -1, neigt wel heel erg naar flamebaiten.k1n8fisher schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:21:
Wat te doen met deze reactie: Anoniem: 272636 in 'nieuws: Sony Ericsson gaat deel modellen niet meer maken'
Anoniem: 233180
Anoniem: 233180 in 'nieuws: Sony Ericsson gaat deel modellen niet meer maken'
Ik snap niet direct waarom deze reactie als "ongewenst" gezien wordt? Er zijn (volgens de reacties en na het spreken met enkele medetweakers) nog mensen die zich hier in eerste instantie hebben vergist.
Ik heb er geen probleem mee dat mijn reactie op 0 staat en dus niets '"nieuws" toevoegt, maar -1 vind ik persoonlijk toch wel overdreven.
Mvg ev1ltje
Ik snap niet direct waarom deze reactie als "ongewenst" gezien wordt? Er zijn (volgens de reacties en na het spreken met enkele medetweakers) nog mensen die zich hier in eerste instantie hebben vergist.
Ik heb er geen probleem mee dat mijn reactie op 0 staat en dus niets '"nieuws" toevoegt, maar -1 vind ik persoonlijk toch wel overdreven.
Mvg ev1ltje
Ik ook, en -1 it is.Leftblank schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:28:
[...]
Ik ga voor -1, neigt wel heel erg naar flamebaiten.
Je reactie is totaal overbodig geworden door de edit ... en hoeft dus niet op normaal lees niveau weergegeven te worden i.m.h.oAnoniem: 233180 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:30:
Anoniem: 233180 in 'nieuws: Sony Ericsson gaat deel modellen niet meer maken'
Ik snap niet direct waarom deze reactie als "ongewenst" gezien wordt?
Mvg ev1ltje
b.t.w. Wij Tweakers doen elkaar permanent de groeten, ook op GoT is het een aanname, dus dat hoef je niet onder je post te plakken, ivm overzicht enzo.
[ Voor 62% gewijzigd door Ulysses op 18-10-2008 15:59 ]
Ken ik jou?
Als iemand zijn eigen reactie helemaal wegedit en alleen 'foutje' achterlaat zet ik hem wel altijd op -1, maar in dit geval zie je wat er staat en wat het foutje was. Ik ben van mening dat dit niet ongewenst is dus heb een 0 gegeven.
☻/
/▌
/ \
Daar heb je wel een punt mee, of in dit geval 0 puntenKixtart schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:06:
Als iemand zijn eigen reactie helemaal wegedit en alleen 'foutje' achterlaat zet ik hem wel altijd op -1, maar in dit geval zie je wat er staat en wat het foutje was. Ik ben van mening dat dit niet ongewenst is dus heb een 0 gegeven.
Deze dan:
Shal-Ziar in 'nieuws: Medeoprichter AMD overleden'
Beetje nul bijdrage vind ik .,.. niet ongewenst imho. Het is iig beter als alleen RIP.
[ Voor 15% gewijzigd door Ulysses op 18-10-2008 16:28 ]
Ken ik jou?
Waarom deze reactie weggemod wordt is mij niet geheel duidelijk.
AI0003 in 'nieuws: Ballmer: Windows 7 is Vista, maar dan beter'
Schrijft gewoon zijn ervaring zonder te trollen o.i.d. een nul lijkt mij terecht.
AI0003 in 'nieuws: Ballmer: Windows 7 is Vista, maar dan beter'
Schrijft gewoon zijn ervaring zonder te trollen o.i.d. een nul lijkt mij terecht.
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
@Pjerry: Ik had em eerst ook op -1 gedaan ... weet niet wat die ge-edit heeft maar vind het inderdaad nu bij nader inzien ook een nul reactie.
Ken ik jou?
Ha, ik zie nu pas dat hij/zij de reactie ge-edit heeft, dat kan een hoop verklarenUlysses schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:31:
@Pjerry: Ik had em eerst ook op -1 gedaan ... weet niet wat die ge-edit heeft maar vind het inderdaad nu bij nader inzien ook een nul reactie.

Pjerry leest de les....
Wat moet ik hier nou weer mee:
Masterlans in 'nieuws: Medeoprichter AMD overleden'
De hele subthread is rood, en terecht, want het gaat over het moderatie systeem wat niet ter discussie hoort te staan daar ... maar deze reply, ik moest wel lachen eigenlijk ... ging ook weer een beetje richting topic dus voorlopig maar op 0 gemod i.h.k.v. gevatte opmerking die het lezen nog wel waard is.
Masterlans in 'nieuws: Medeoprichter AMD overleden'
De hele subthread is rood, en terecht, want het gaat over het moderatie systeem wat niet ter discussie hoort te staan daar ... maar deze reply, ik moest wel lachen eigenlijk ... ging ook weer een beetje richting topic dus voorlopig maar op 0 gemod i.h.k.v. gevatte opmerking die het lezen nog wel waard is.
Ken ik jou?
Die kan idd wel op 0 ja, is iig nog semi-ontopic te noemen. De rest van de betreffende subthread kan imho door het rioolputje naar de -1
Virussen? Scan ze hier!
flippy in 'nieuws: Bijenkorf gaat gouden iPhone verkopen'
Okay, het hoeft misschien niet iedereen zijn vorm van humor te zijn, maar dit is een grappig bedoelde post imho die nog wel een nul waardig is ... niet -1 waar die nu staat (is niet buitengewoon grievend te noemen o.i.d.)
Okay, het hoeft misschien niet iedereen zijn vorm van humor te zijn, maar dit is een grappig bedoelde post imho die nog wel een nul waardig is ... niet -1 waar die nu staat (is niet buitengewoon grievend te noemen o.i.d.)
Ken ik jou?
Regeneration in 'reviews: Review Pro Evolution Soccer 2009' (mijn eigen reactie) is niet veel gemod, maar 1 iemand heeft er een +2 gegeven. Ik kan zien wie het is (maar zal hij/zij niet bij naam noemen) en weet van het PES topic dat hij fan is (let op: ik zeg fan geen fanboy) van PES is (net als ik dus
). Maar om mijn reactie met een +2 te geven is wel wat veel. Het is wellicht een compensatie mod om de reactie op +1 te krijgen, maar dat is niet echt de bedoeling. In het kort: wat is mijn reactie waard en moet wellicht de modder even gechecked worden?
Edit: Crap, zie dat de reactie al meer dan 48u oud is.
Wellicht men wel een reactie kan geven en eventueel een Powermod de score nog kan geven.
Edit: Crap, zie dat de reactie al meer dan 48u oud is.

[ Voor 133% gewijzigd door Regeneration op 18-10-2008 23:22 ]
Say what?? 
Ik zie 1x een mod en die is +1 (weging: 1)
[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 18-10-2008 23:00 ]
☻/
/▌
/ \
Door de smilie (Ulysses schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:39:
flippy in 'nieuws: Bijenkorf gaat gouden iPhone verkopen'

Kixtart schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:59:
Say what??

Nog wat mismods:
Krentenbol in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' geeft antwoord op de parent, maar de meerwaarde zie ik niet zo zeer. Een 0 van mij iig.
De parent heeft ondertussen zijn post ge-edit.
Wellicht dat ik wat bevooroordeeld ben dat ik het wel "begrijp" maar dit en dit soort post zijn imho wel erg uitgekauwd en niets toevoegend en ook offtopic eigenlijk. Een -1 van mij iig.
Henk86 in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' een totaal offtopic vraag imho. Ik heb hem een -1 gegeven.
fevenhuis in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' duidelijk offtopic, -1 van mij. Op deze parent die ook redelijk offtopic gaat, twijvel nog tussen -1 en 0 hier.
Astennu in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' reageert op Jeanpaul145 in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' waarbij hij min of meer hetzelfde zegt als Spekkie88 in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen'. De reactie van Astennu is dus eigenlijk gewoon dubbelposten, hier gelijk een -1 geven? Of is een 0 ook wel te rechtvaardigen. Stond iig op +1.
k4kl44s in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' is een offtopic reactie waarbij hij ook niet gebruik maakt van de genest reactie systeem, weet dus ook niet waarop hij reageert. -1 lijkt me.
Edit:
Stidge in 'nieuws: Intel komt eind dit jaar met vijf nieuwe dualcores ' eigenlijk een nietstoevoegende vraag, neig hierbij erg naar een -1. Hoe denken jullie hierover?
[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 18-10-2008 23:35 ]
De smiley is "Ik durf het haast niet te zeggen maar..." ofzo ... licht cynisme ofzo, ik ben wat meer van die zwarte humor kant ... en lang niet alle als humor bedoelde posts zijn voor iedereen grappig, dat snap ik ook wel weer. Maargoed, ik ben de rest nietBor de Wollef schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:04:
Door de smilie () komt het op mij niet echt over als een grap. Ik weet nog niet goed welke score ik hier aan moet hangen. Wat vind de rest?
EensRegeneration schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:22:
Nog wat mismods:
Krentenbol in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' geeft antwoord op de parent, maar de meerwaarde zie ik niet zo zeer. Een 0 van mij iig.
Ook mee eensDe parent heeft ondertussen zijn post ge-edit.Wat nu, zo staat het heel onduidelijk. Een -1?
Eerste heb ik 0 gedaan, niet zozeer ongewenst imho, 2e wel -1 wegens ranten op NVidea
Vind ik offtopic binnen de grenzen, 0 imho.Henk86 in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' een totaal offtopic vraag imho. Ik heb hem een -1 gegeven.
Eerste eens, tweede zou ik op nul doen ... is niet volledig ongewenst imho.fevenhuis in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' duidelijk offtopic, -1 van mij. Op deze parent die ook redelijk offtopic gaat, twijvel nog tussen -1 en 0 hier.
Nulletje m.i.Astennu in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' reageert op Jeanpaul145 in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' waarbij hij min of meer hetzelfde zegt als Spekkie88 in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen'. De reactie van Astennu is dus eigenlijk gewoon dubbelposten, hier gelijk een -1 geven? Of is een 0 ook wel te rechtvaardigen. Stond iig op +1.
Eensk4kl44s in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' is een offtopic reactie waarbij hij ook niet gebruik maakt van de genest reactie systeem, weet dus ook niet waarop hij reageert. -1 lijkt me.
Geen slimme vraag, maar ook niet ongewenst imho ... mensen die dit soort reacties niet willen zien kunnen op +1 filteren.Edit:
Stidge in 'nieuws: Intel komt eind dit jaar met vijf nieuwe dualcores ' eigenlijk een nietstoevoegende vraag, neig hierbij erg naar een -1. Hoe denken jullie hierover?
En nu ga ik slapen jah

[ Voor 100% gewijzigd door Ulysses op 19-10-2008 00:29 ]
Ken ik jou?
Voor deze reactie: Anoniem: 230001 in 'nieuws: Bijenkorf gaat gouden iPhone verkopen' lijkt mij een 0 op zijn plaats. Een +1 is dubi (IMHO) een +2 is een absolute mismod!
Pjerry leest de les....
Een mooi nulletje inderdaad.Pjerry schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:59:
Voor deze reactie: Anoniem: 230001 in 'nieuws: Bijenkorf gaat gouden iPhone verkopen' lijkt mij een 0 op zijn plaats. Een +1 is dubi (IMHO) een +2 is een absolute mismod!
Regeneration schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:22:Wellicht dat ik wat bevooroordeeld ben dat ik het wel "begrijp" maar dit en dit soort post zijn imho wel erg uitgekauwd en niets toevoegend en ook offtopic eigenlijk. Een -1 van mij iig.
Een beetje een standaard rant, beiden hebben een -1 van mij.Ulysses schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:20:
Eerste heb ik 0 gedaan, niet zozeer ongewenst imho, 2e wel -1 wegens ranten op NVidea
Henk86 in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' een totaal offtopic vraag imho. Ik heb hem een -1 gegeven
Zwaar offtopic, -1.Vind ik offtopic binnen de grenzen, 0 imho.
fevenhuis in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' duidelijk offtopic, -1 van mij. Op deze parent die ook redelijk offtopic gaat, twijvel nog tussen -1 en 0 hier.
Ook de tweede is teveel offtopic, -1.Eerste eens, tweede zou ik op nul doen ... is niet volledig ongewenst imho.
Astennu in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' reageert op Jeanpaul145 in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen' waarbij hij min of meer hetzelfde zegt als Spekkie88 in 'nieuws: Eerste blik op MSI's Radeon HD 4830 geworpen'. De reactie van Astennu is dus eigenlijk gewoon dubbelposten, hier gelijk een -1 geven? Of is een 0 ook wel te rechtvaardigen. Stond iig op +1.
Aangezien hij nog antwoord op een andere post inderdaad een 0.Nulletje m.i.
Die kan inderdaad nog net.Geen slimme vraag, maar ook niet ongewenst imho ... mensen die dit soort reacties niet willen zien kunnen op +1 filteren.
RIP berichten moeten kunnen wat mij betreft. Vooral als er meer in staat dan puur 'RIP'.wontcachme schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:32:
nieuws: Medeoprichter AMD overleden
[ Voor 109% gewijzigd door Dirk op 19-10-2008 01:23 ]
Anoniem: 199713 in 'nieuws: S3 Graphics zet videokaarten in voor beeldverbetering'
Ik snap niet helemaal goed waarom deze reactie zoveel -1's krijgt. De 5x +2 die ie gehad heeft lijkt me dan ook uit den boze, maar is denk ik meer strategisch bedoeld. De correcte score lijkt me een onschuldige 0.
Ik snap niet helemaal goed waarom deze reactie zoveel -1's krijgt. De 5x +2 die ie gehad heeft lijkt me dan ook uit den boze, maar is denk ik meer strategisch bedoeld. De correcte score lijkt me een onschuldige 0.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De reactie is ge-edit. Wellicht dat er eerst iets heel anders stond..oisyn schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 05:27:
Anoniem: 199713 in 'nieuws: S3 Graphics zet videokaarten in voor beeldverbetering'
Nu van mij ook een 0 gekregen, waardoor effectief weer de nul gehaald wordt.
Pjerry leest de les....
Pjerry leest de les....
Ik zie daar een heel sterk 'ik' gecentreerd verhaal, zonder verdere argumentatie dat het voor andere mensen ook nog nuttig zou zijn of zo. Het is puur egocentrisch en daarmee nutteloos.
EDit:
Nvm
( kan iemand dit verwijderen deze post)
Nvm
( kan iemand dit verwijderen deze post)
[ Voor 162% gewijzigd door pino85 op 19-10-2008 12:14 ]
Liefhebber van Tweakers
Pino22: ging je reactie over deze reply?
Die staat terecht op -1, om twee redenen:
1) Je hebt hem voor 100 procent ge-edit zodat-ie compleet anders is dan voorheen.
2) Er stond eerst alleen een melding over een typo. Dat is ongewenst op de FP en dus een -1, want je hoort dat via de feedback-knop die bij elk artikel staat te melden in het GR-forum
Die staat terecht op -1, om twee redenen:
1) Je hebt hem voor 100 procent ge-edit zodat-ie compleet anders is dan voorheen.
2) Er stond eerst alleen een melding over een typo. Dat is ongewenst op de FP en dus een -1, want je hoort dat via de feedback-knop die bij elk artikel staat te melden in het GR-forum
Virussen? Scan ze hier!
Er zouden nog een paar reacties erbij kunnen om aan de 1000 posts te komen, maar dit lijkt me wel een goed moment om over te stappen naar een nieuw deel 
Het kleine-mismoderatietopic deel XI
Het kleine-mismoderatietopic deel XI
☻/
/▌
/ \
Flamebait: hoor hier op de frontpage thuis.
Helghast. in 'nieuws: Release Little Big Planet vertraagd door Koran-teksten'
Wil een van de powermods hier eens naar kijken:
Lau26 in 'nieuws: Release Little Big Planet vertraagd door Koran-teksten'
Helghast. in 'nieuws: Release Little Big Planet vertraagd door Koran-teksten'
Wil een van de powermods hier eens naar kijken:
Lau26 in 'nieuws: Release Little Big Planet vertraagd door Koran-teksten'
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 19-10-2008 17:06 ]
Tsja, heel Stormfront en Fok kan zich natuurlijk uitleven in dit soort extreem gevoelige newsposts. Idd eentje om goed in de gaten te houden.
Maar pst: er is een nieuw deel van dit topic: Het kleine-mismoderatietopic deel XI
Maar pst: er is een nieuw deel van dit topic: Het kleine-mismoderatietopic deel XI
Virussen? Scan ze hier!
Zou iemand dit topic op slot willen doen in dat geval?
By your command Bor 
locked
locked
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dit topic is gesloten.