wildhagen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:31:
[...]
Tsja, als je zegt dat racisme (soms) goed is, in het kleine stukje dus, mag je denk ik nog blij zijn met een -1... dit zijn teksten die je op Stormfront, Fok, NVU-site en dat soort sites verwacht, niet op de FP van tweakers.net.
En los van die racisme-verheerlijking is de rest van het kleine stukje ook gewoon een troll, wat ook al een -1 rechtvaardigt.
Onzin. 100% onzin wat je nu schrijft.
Ik zal mezelf even quoten uit het stukje:
"En de spotjes van Obama blijven wel staan...
http://www.youtube.com/watch?v=lCMVL5tXLGQ
Oneerlijk dus. Politici moeten evenveel zendtijd hebben. Youtube hoort daar ook een beetje bij. Daarom zou of alles moeten blijven staan of alles weggehaald moeten worden."
Spotjes van McCain moeten weg, die van Obama niet. Ik laat even een voorbeeld zien en kom tot mijn conclusie is, namelijk dat het oneerlijk is.
Je hebt het over racisme verheerlijking, laat me mezelf weer even quoten.
"Racisme is hopelijk toch nog ergens goed voor."
Daaruit kan je als iemand die de Nederlandse taal begrijpt uit opmaken dat racisme nergens goed voor is, maar hopelijk deze ene keer dan wel.
Rasicmeverheerlijking? Nee dus.
Nog even mezelf quoten:
"Politici moeten evenveel zendtijd hebben. Youtube hoort daar ook een beetje bij. Daarom zou of alles moeten blijven staan of alles weggehaald moeten worden."
Dat is hoe het naar mijn mening er het eerlijkste uit zou zien. Dat dat op dit moment niet zo is klopt, maar dat doet niks af aan de waarde van de post. Het is een mening, zoals die zo vaak wordt gegeven, en niet eens zo een gekke.
Weer een quote:
"En, wil je nou echt Joe Biden als Vice President? De designer van de patriot act die zo alom gehaat is?"
Een retorische vraag. De meeste mensen in de wereld vinden de patriot act verschrikkelijk. Zeker de tweakers.
Graag een herziening van je post en excuus voor de aantijging dat ik aan racismeverheerlijking doe.