Het kleine-mismoderatietopic deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 18.295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 21:28
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:30:
[...]

Om iemand's eerlijke persoonlijk ervaring als 'onzin' af te doen, is niet bepaald netjes... Het is niet alsof die ervaring nou tegen alle redelijkheid in gaat...
Niet tegen alle redelijkheid, maar hij schrijft wel gewoon een onzinnig iets op (het vet op het scherm zou de functionaliteit verhinderen hetgeen simpelweg niet zo is). Daar reageerde ik voornamelijk op + een eigen ervaring die positief is, dat heeft weinig met fanboyism te maken (vermoeiend woord inmiddels). Die 70 en 50% zijn onrealistisch, geef ik toe ja, ook ik maak weleens een inschattings-fout, supersnel ben ik er wel mee. Dat geeft echter geen reden, vind ik, om mij dan -1 te geven aangezien ik net als hij een ervaring opschrijf die tegenover gesteld is + een correctie op zijn post plaats.

Maar allright, verschil van inzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het kan misschien met de edit te maken hebben, maar ik vind ze eigenlijk beide even onschuldig. "Wat een onzin weer" is niet echt netjes, maar om het daardoor door te laten slaan naar de -1 vind ik wat zwaar. Wel vind ik dat die reactie door de offtopicheid op het randje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

omgwtfbbq in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor'

Ondanks de uitdrukking "dat klinkt als een terroristische aanslag" wat misschien nogal overbodig is, maakt de edit het imho zo dat het geen -1 waard is.

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 15:15

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

LocalJoost schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:53:
omgwtfbbq in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor'

Ondanks de uitdrukking "dat klinkt als een terroristische aanslag" wat misschien nogal overbodig is, maakt de edit het imho zo dat het geen -1 waard is.
Dat komt waarschijnlijk omdat de 2e alinea er pas later bij geëdit is. :) In de huidige vorm is het wel een 0 waard vind ik.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
In de huidige vorm wel ja :p

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat kunnen wij anders? ;)

Zelfs ik kan niet met honderd procent zekerheid zeggen wat iemand er wel of niet bij geëdit heeft. Dus rest ons het modereren op wat we nu zien. Daarnaast, als je dat niet doet, ontneem je gebruikers de kans om hun geplaatste werk te verbeteren. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 16:30

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Fixed :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

glashio in 'nieuws: Eerste screenshots Firefox Mobile voor Windows Mobile vrijgegeven'

Niet een heel nuttige reply, maar verdient volgens mij geen -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 09:12

glashio

C64 > AMIGA > PC

Heeft iemand een idee wat er mis is met deze reactie ?

Ik werk dagelijks met mobiele browsers incombinatie met Gears ( heette eerst Google Gears), en omdat alleen Mobile IE ondersteund werd ( brakke layout engine ) is dit een aangename nieuwkomer :)

Edit: Ik zal voortaan me reactie meer motiveren ;) Excuus... iets te kort door de bocht misschien :P

[ Voor 13% gewijzigd door glashio op 13-10-2008 14:42 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Die had ik net ook al gezien en toen al een 0 gegeven. Veel inhoud heeft de reactie in deze vorm niet, maar geen -1 wat mij betreft.

edit:
Was@LocalJoost dus :)
edit2:
Automatisch ook reactie op glashio :+

[ Voor 27% gewijzigd door Kixtart op 13-10-2008 14:39 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

aval0ne in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor'
Die flame op het laatst maakt het imo een -1.

aval0ne in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor'
Inhoudsloos, imo een -1. Apart dat deze zo massaal op 0 gemod is...

Nimrod in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor'
Idem.

mars in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor'
Een flink stuk op de man gericht. Imo maakt het zo geen +1, maar een 0. -1 kan ik me ook voorstellen, maar er zit ook een stukje meerwaarde in, dus geef ik er netto een 0 voor.

Kul in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor'
Loosheid. Imo -1.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 13-10-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
aval0ne in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor' en
Nimrod in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor' met deze parent

Zijn imho toch redelijk offtopic en dragen niet heel veel bij. Een -1 of toch nog onder de noemer onschuldig?

Edit: :X was pagina vergeten te refreshen, zeg daarbij hetzelfde als Rod. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Regeneration op 13-10-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Staat ie nu op :)
Hier heb ik volgens mij niet echt opgelet eerst... fixed.
mars in 'nieuws: EU: mp3-spelers zijn bedreiging voor het gehoor'
Een flink stuk op de man gericht. Imo maakt het zo geen +1, maar een 0. -1 kan ik me ook voorstellen, maar er zit ook een stukje meerwaarde in, dus geef ik er netto een 0 voor.
Die agressieve toon heeft me ook doen aarzelen, maar ik houd het nog op een (krappe) +1.
Ook gedaan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Yup, foutje van mij onderandere :)
Ik vond deze op het randje, maar zo vervelend vond ik ze niet voor een -1. Reactie van aval0ne vond ik wel leuk gevonden hier.
Ook nog net onschuldig imho. Wel een beetje standaardgrapje als het over mp3-spelers gaat, maar deze kan nog door de beugel. De 'ogg' reactie daarna vind ik wel uitmelken van de grap.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 19:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd in 'nieuws: Blizzard komt met Wow-patch die 'mounts' laat zwemmen'
5x +1 en 1x +2? Kom op zeg. Overduidelijk mening-modderij. Gewoon een 0 imho.

Overigens de reactie waar voorgaande een reply op is: Rob Coops in 'nieuws: Blizzard komt met Wow-patch die 'mounts' laat zwemmen'. Die wankelt een beetje rond de -0.5. Imho is het ook een 0, het is zijn mening en hij beargumenteert het, imho zonder flames (hoewel z'n post wel iets duidelijker mag). Toch heeft hij 7x een -1 gekregen.

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 13-10-2008 17:10 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die eerste zit imo tussen de 0 en de -1. Ik geef er nog net een 0 voor, denk ik. Die tweede geef ik een -1 want dat is een duidelijke aanzet tot een onzinnige offtopicdiscussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Sterker nog: ik vind het een -1. Gewoon zwaar offtopic.
Overigens de reactie waar voorgaande een reply op is: nieuws: Blizzard komt met Wow-patch die 'mounts' laat zwemmen. Die wankelt een beetje rond de -0.5. Imho is het ook een 0, het is zijn mening en hij beargumenteert het, imho zonder flames (hoewel z'n post wel iets duidelijker mag). Toch heeft hij 7x een -1 gekregen.
Je linkt naar je eigen reactie :P Dit is de goede link: nieuws: Blizzard komt met Wow-patch die 'mounts' laat zwemmen welke ik ook offtopic vind, dus -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
+1 en +2 zijn duidelijke mismods bij de eerste. Ben het met de score eens met DirkW, die eerste is imho duidelijk een -1 gewoon offtopic.

De tweede twijfel ik nog maar neig eerder naar -1 dan naar 0...

[ Voor 18% gewijzigd door Regeneration op 13-10-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 19:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

RoD schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:03:
Die eerste zit imo tussen de 0 en de -1. Ik geef er nog net een 0 voor, denk ik. Die tweede geef ik een -1 want dat is een duidelijke aanzet tot een onzinnige offtopicdiscussie.
Dirk schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:06:
Je linkt naar je eigen reactie :P Dit is de goede link [...] welke ik ook offtopic vind, dus -1.
Waarom een onzinnige offtopic discussie? Het gaat dan iig nog over WoW, dus zo heel erg offtopic is het ook weer niet. Als je dit al offtopic vind dan kunnen heel veel reacties in heel veel artikelen wel op -1.

En dan het onzinnige, ik zie het zo: Rob vraagt zich af wat mensen er leuk aan vinden. Dat vraag ik me persoonlijk ook af, en de reacties die op Rob's post kwamen interesseerden mij dus ook wel. Ik begrijp nu iets meer waarom bepaalde mensen WoW leuk vinden, en dus is de post van Rob niet onzinnig geweest.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

HappyHobbit in 'nieuws: Microsoft klaagt DHL aan voor verlies 20.000 Xbox 360's'
Voegt niets toe, geeft dat ook toe in de edit, maar is imho geen -1 waard... -1 is ongewenst volgens de definitie, deze is gewoon een kwestie van "oeps niet goed gelezen" maar verder wel een redelijke vraag die hij stelt, als die niet al eerder in het topic voor gekomen was, was het ook een 0 geworden lijkt mij ... vragen. vragen ... 0 of -1 ?

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@.oisyn
Ik kan me goed voorstellen waarom die laatste 7x een -1 heeft gekregen... Zit jij bij een post over een spel te wachten op mensen die vertellen dat ze niet snappen waarom mensen dat spel spelen? Als het iemand niet spel totaal interesseert, waarom negeert hij dan niet gewoon het artikel?

Zoals de reacties al aangeven... dezelfde opmerking kan over iedere vorm van vermaak worden gegeven. Is dus een behoorlijk zinlose reactie, en daarom redelijk ongewenst.

Je zou het ook als off-topic kunnen beschouwen. Het artikel gaat er immers niet om of het spel leuk is, of dat mensen hun tijd wel nuttig besteden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het gaat er in die thread niet over wie WoW leuk vindt en wie niet. Daarnaast is het antwoord altijd persoonlijk. Het is daarom imo niet relevant om te weten dat hij WoW niet leuk vindt en niet snapt wat anderen er leuk aan vinden. Dat lokt weer "ik wel / ik ook niet" reacties uit, en imo hoort dat niet thuis in dat draadje.

Edit: ^^ verwoordt het beter dan ik.

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 13-10-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-08 17:02
Snake in 'reviews: Review Crysis Warhead' staat imho onterecht op -1, het is simpelweg zijn mening, niets mis mee imho. Zeker niet op een artikel als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ulysses schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:19:
HappyHobbit in 'nieuws: Microsoft klaagt DHL aan voor verlies 20.000 Xbox 360's'
Voegt niets toe, geeft dat ook toe in de edit, maar is imho geen -1 waard... -1 is ongewenst volgens de definitie, deze is gewoon een kwestie van "oeps niet goed gelezen" maar verder wel een redelijke vraag die hij stelt, als die niet al eerder in het topic voor gekomen was, was het ook een 0 geworden lijkt mij ... vragen. vragen ... 0 of -1 ?
Hij had gewoon beter moeten opletten. -1 van mij, dit vind ik ook ongewenst.
Avalaxy schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:23:
Snake in 'reviews: Review Crysis Warhead' staat imho onterecht op -1, het is simpelweg zijn mening, niets mis mee imho. Zeker niet op een artikel als deze.
Het is erg simpel, maar kan idd nog net. Staat nu op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:39

RayNbow

Kirika <3

Tjeerd in 'nieuws: Duitse rechter: thumbnails Google Images schenden copyrights'
11 13 17x +1, maar ik zie de meerwaarde niet, noch iets inzichtvols. De laatste zin is natuurlijk ook een non-argument.

Ik vind het zelf niet meer dan een 0 waard.

[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 14-10-2008 09:54 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die heeft inderdaad nog een goeie schop naar beneden nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:39

RayNbow

Kirika <3

Die reactie heeft nu zelfs een +2 gekregen... die mismodder mag denk ik wel eens worden nagekeken. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die reactie mag wel op 0 ja. Dan krijgen al die +2 modders vanzelf wel een flinke afwijking aan de broek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ulysses schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:19:
De reactie staat inmiddels stevig op -1, maar wilde nog wel even proberen wat verduidelijking te geven. Voor dubbelposten kan je een -1 geven of het nu perongeluk is, of doordat je het draadje niet heb gelezen, maar het blijft wel dubbelposten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is me raadsel wat deze twee posts op +1 doen: Verwijderd in 'plan: Tweakers.net geeft lcd-tv weg - de uitslag' en Fuzzillogic in 'plan: Tweakers.net geeft lcd-tv weg - de uitslag'
Ze hebben totaal niets te maken met de oorspronkelijke .plan en zijn verder ook niet echt heel bijzonder. Een 0 is voor mij wel het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die eerste ben ik met je eens.Wel ontopic en interessant, maar dan verder neutraal. De tweede geeft toch inzicht in bepaalde functies van google en geeft een statement. Daar valt binnen een bepaalde contekst wel een +1 voor tegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Simpelweg eens met collega ^^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: LG introduceert tweede Prada-telefoon'
Hoewel informatief is het volslagen offtopic. Imo dus een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

En dat is nog heel erg hoog lijkt mij! -1 van mij iig!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik geef een 0 omdat het wel een behulpzame reactie is. -1 vind ik dan wat zwaar, hoewel ik me het wel voor kan stellen dat je die geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:25
Wat RoD zegt, hij is behulpzaam, heeft een netjes verhaal en doet extra zijn best door de sites te geven waar hij die wijsheid vandaan heeft gehaald. Een 0 van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind een 0 ook wel kunnen ja, -1 vind ik in dit geval té zwaar :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

En ik geef een +1, simpelweg omdat het batterijenprobleem op 1 of andere manier ontopic is en dat zeer uitgebreid besproken wordt aan de hand van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Megaflix in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel'
Ik krijg een +2 voor deze post van twee mensen, maar is een +1 niet een betere score? Zo wereldschokkend is mijn bijdrage nou ook weer niet.

Peter 1981 in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel'
Dan vind ik eerder de reactie waar ik op reageer een +2, omdat zijn argumenten zeker steekhoudend zijn en de argumenten uit mijn eerste post onderuit halen.

[ Voor 0% gewijzigd door Megaflix op 14-10-2008 21:27 . Reden: grammatica verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Megaflix schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:26:
Megaflix in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel'
Ik krijg een +2 voor deze post van twee mensen, maar is een +1 niet een betere score? Zo wereldschokkend is mijn bijdrage nou ook weer niet.
Ik vind het best een goede post. Beter dan een gemiddelde +1, dus hij mag wmb op +2. En daar doe je het maar mee :P
Peter 1981 in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel'
Dan vind ik eerder de reactie waar ik op reageer een +2, omdat zijn argumenten zeker steekhoudend zijn en de argumenten uit mijn eerste post onderuit halen.
Die mag ook wel op +2 wmb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter 1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-03-2024
SKiLLa in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel'

Krijgt nu een +2. Vind het echter een beetje off topic (begint wel goed, maar gaat daarna een beetje te ver - heksenjacht, terrorisme). Daarnaast is het ook een beetje beledigend (alhoewel dit wel mee valt, maar het is niet echt een goed begin). Verdient wat mij betreft echter zeker geen +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik aarzel nog een beetje tussen de 0 en de +1, maar op dit moment houd ik het nog maar op een +1. Een +2 is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind een +2 ook teveel. Een +1 wil ik nog wel geven ervoor :) Er zijn echter nog wel wat tikjes nodig om hem wat naar beneden te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het redelijk blaterig, en tevens aardig offtopic. Ik geef er een 0 voor. Opzich zit er wel een verhaaltje in, dus kan ik me een +1 ook wel voorstellen.. maar voor mij is het teveel een verhaaltje waarbij ik het gevoel heb dat er maar wat geroepen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 01-08 08:02
Peter 1981 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:00:
SKiLLa in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel'

Krijgt nu een +2. Vind het echter een beetje off topic (begint wel goed, maar gaat daarna een beetje te ver - heksenjacht, terrorisme). Daarnaast is het ook een beetje beledigend (alhoewel dit wel mee valt, maar het is niet echt een goed begin). Verdient wat mij betreft echter zeker geen +2.
Ik vind het alleen maar een hoop geraas zonder enige echte onderbouwing (jaartallen en namen noemen, is voor mij geen onderbouwing, kan net zo goed uit zijn duim gezogen zijn).
Dus voor mij is de inhoud van zijn post alleen een erg eenzijdige menig die met wat scherpe loze statements wordt aangevuld. Daarom geef ik er een 0 voor.

Edit: wat RoD dus zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megaflix schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:26:
Helemaal mee eens. Prima +1 bijdrage, maar geen +2. Maar ik schijn de enige van TMF te zijn die er zo over denkt??? Staat alleen een +1 van mij bij....

Qua moderaties een vrij hopeloze thread trouwens... Iedereen die tegen de uitspraak van de rechtbank is, lijkt bij voorbaat een hogere moderatie te krijgen dan iemand die het er mee eens is.
Yep. Absoluut een mooie +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium geeft ook 0.

Te plat ei'k voor meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel is een goed artikel om mismodders te pakken te nemen, heel veel mee-eensmodders en papegaaien daar.

Een paar die ik niet heb kunnen corrigeren:
Verwijderd in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel' stoort me van alle mismods nog het minst. Hij is namelijk heel lomp gesteld, maar ik zie er verder niet echt iets ongewensts in.
freaky in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel' is een simpele one-liner die zelfs een +2 heeft gekregen!
Verwijderd in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel' is een onsamenhangende verhaal, ik vind het niet meer dan een 0 waard.
MarcelG in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel' is een gevalletje Godwin. De meeste non-argumenten heb ik een 0 gegeven, maar dit vind ik toch een grove vervuiling van de discussie en hoort wat mij betreft dus op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
offtopic:
Dat is lang geleden dat iemand komt "klagen" dat naar zijn eigen mening zijn eigen reactie te hoog is gemod. :P

Roely in 'nieuws: Energy Star komt met eisen voor gameconsoles' vind ik toch wel een redelijk geslaagde en ontopic grap en voor zover ik hem het draadje hebt gelezen ook verder niet eerder is gemeld. Mag wat mij betreft op 0 staan i.p.v. -1, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dirk schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:03:
nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel is een goed artikel om mismodders te pakken te nemen, heel veel mee-eensmodders en papegaaien daar.

Een paar die ik niet heb kunnen corrigeren:
Verwijderd in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel' stoort me van alle mismods nog het minst. Hij is namelijk heel lomp gesteld, maar ik zie er verder niet echt iets ongewensts in.
freaky in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel' is een simpele one-liner die zelfs een +2 heeft gekregen!
Verwijderd in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel' is een onsamenhangende verhaal, ik vind het niet meer dan een 0 waard.
MarcelG in 'nieuws: Britse rechtbank verwerpt zwijgrecht over encryptiesleutel' is een gevalletje Godwin. De meeste non-argumenten heb ik een 0 gegeven, maar dit vind ik toch een grove vervuiling van de discussie en hoort wat mij betreft dus op -1.
Volledig eens. Er mag hier echter nog wel wat grof geschut bij gebruikt worden. Dus als iemand nog puntjes over heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

De volgende reeks lijkt goed te beginnen maar als je dan zijn reactie leest op de reacties die op zijn post komen dan vraag ik me af of het geen uitlokking is.
Parent: Pixeltje in 'nieuws: 'Darkmarket-website was valstrik van FBI''
Gevolgd door: Roland684 in 'nieuws: 'Darkmarket-website was valstrik van FBI''
Verwijderd in 'nieuws: 'Darkmarket-website was valstrik van FBI''
En dan zijn eigen reactie daar weer op: Pixeltje in 'nieuws: 'Darkmarket-website was valstrik van FBI''
Moet nu alles op -1 of alleen die 2e en 3e reactie?
Als hij, zoals hij zelf al aangeeft, dit soort reacties al had verwacht, is dit dan geen uitlokking en had hij dan niet beter zijn originele post anders kunnen verwoorden?
En wat er daarna komt gaat dan toch (toevallig?) weer terug on-topic!!

[ Voor 7% gewijzigd door TheCapK op 15-10-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Deze reactie: SlimNewRatSkin in 'nieuws: Onderzoeker: Google profiteert van typosquatting'
lijkt mij gewoon op flamen naar de fipo die erboven staat. Heeft echter wel 3x +1 gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

k1n8fisher schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:17:
De volgende reeks lijkt goed te beginnen maar als je dan zijn reactie leest op de reacties die op zijn post komen dan vraag ik me af of het geen uitlokking is.
Parent: Pixeltje in 'nieuws: 'Darkmarket-website was valstrik van FBI''
Gevolgd door: Roland684 in 'nieuws: 'Darkmarket-website was valstrik van FBI''
En dan zijn eigen reactie daar weer op: Pixeltje in 'nieuws: 'Darkmarket-website was valstrik van FBI''
Moet nu alles op -1 of alleen die 2e en 3e reactie?
Als hij, zoals hij zelf al aangeeft, dit soort reacties al had verwacht, is dit dan geen uitlokking en had hij dan niet beter zijn originele post anders kunnen verwoorden?
En wat er daarna komt gaat dan toch (toevallig?) weer terug on-topic!!
Nee, hier zie ik geen uitlokking. Niet dat de oorspronkelijke reactie veel waard was, maar dat is nog een krap nulletje. Iets verwachten is iets anders dan iets uitdagen, want dat gebeurd hier absoluut niet. De rest van de reacties zijn natuurlijk wel offtopic en horen dus op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Ik ben in een groot gedeelte van de gevallen voor offtopic, -1 gegaan op dit moment is het wel erg goedkoop om te ranten op banken. Daarnaast is de de huidige credietcrisis op geen enkele manier gerelateerd aan het onderwerp. De eerste heb ik een mager nulletje gegeven, maar -1 vind ik zeker een mogelijkheid. Nog even verder kijken in dat draadje.

EDIT:
Deze 2 nog een 0 in de subdraad:
Pixeltje in 'nieuws: 'Darkmarket-website was valstrik van FBI''

De rest is -1 Offtopic wat mij betreft.

[ Voor 39% gewijzigd door Jorrit op 15-10-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Modmisbruikers gespot: een +1 voor deze reactie of deze reactie is best wel modmisbruik, om over de +2 van de tweede nog maar niet te spreken.

Beiden horen overduidelijk op de -1 thuis wegens compleet en totaal offtopic.

Denk dat de betreffende moderators wel eens van hun modrechten gestript zouden mogen worden...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-08 09:03
Nu wil ik niet perse mijn eigen reacties omhoog gemod zien. Maar ik vraag mij gewoon af, waarom is deze niet +1?

[ Voor 20% gewijzigd door Dorus op 16-10-2008 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je reactie staat er net 20 minuten en is waarschijnlijk door slechts één expert gemod. Een beetje geduld mag wel hoor... Maar hij staat nu op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

l.degroot01 in 'productreview: Western Digital My Book World WDG1NC10000 review door Escovan'
Is een beetje ondoordachte vraag, maar niet ongewenst i.m.ho. Ik meen me te herinneren dat Product Reviews milder worden beoordeeld. Ik stel voor een nulletje er van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-08 11:10

Haan

dotnetter

Ulysses schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:10:
l.degroot01 in 'productreview: Western Digital My Book World WDG1NC10000 review door Escovan'
Is een beetje ondoordachte vraag, maar niet ongewenst i.m.ho. Ik meen me te herinneren dat Product Reviews milder worden beoordeeld. Ik stel voor een nulletje er van te maken.
done :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

-2 is overdreven, een modbreak werkt meestal beter, ook dan jouw losse reactie ;), maar dat gezeur is wel zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Die kevinvd maakt er wel een sport van om op -1 te komen ... misschien een admin mailtje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-07 05:31
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij sla ik hier de spijker op z'n kop: Noxious in 'nieuws: Ministerie praat met Apple over verkoopverbod iPhone'
En toch een -1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Er had wat meer uitleg bij mogen zitten, maar die oorspronkelijke reactie had inderdaad op 0 gemoeten. De edit maakt het alsnog een -1, dus sorry. (Al kun je die edit er natuurlijk nog altijd weer uitslopen, dan kan je reactie ook weer naar de 0.)

[ Voor 25% gewijzigd door Dirk op 16-10-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 21:28
Ik vind het vrij apart dat er niets is gemeld over de reacties op het Apple laptop topic, nu is het zeker zo dat zulke topics toch niet echt voor verbetering vatbaar zijn wat reacties betreft, maar juist dan zou het pro-moderator-gebeuren moeten functioneren. Tenzij het in de meeste gevallen gewoon overduidelijk was om zaken op -1 te zetten, dan snap ik het wel, maar ik had toch meer discussie verwacht. Er staan er nog voldoende die duidelijk te maken hebben met mening-modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Tja, persoonlijk heb ik totaal geen belangstelling voor de apple artikelen. En aangezien ik toch lang niet alles kan modden, laat ik ze mooi links liggen. En zo zullen meer pro's eroverdenken. En al ben ik natuurlijk wel bereid om eventueel aangedragen mismods te controleren en zo nodig te corrigeren, een heel artikel nakijken over een onderwerp dat me niet echt interesseert, nee dank je, of ik moet me wel heel erg vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gaat het om nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan ?
Persoonlijk heb ik die niet meer doorgelezen nadat hij enkele uurtjes oud was. Ik ga er nog wel eens doorheen lopen, en als je daarbij zelf nog mismodders hebt gevonden helpt het natuurlijk als je ze hier meldt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

t-h in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan'
Een 0. Heeft niets met het artikel te maken, en is het standaard Apple-verhaaltje wat langskomt als het over MS vs. Apple gaat.

Verwijderd in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan'
Ook geen meerwaarde. Meningen zonder goede onderbouwing en daarnaast totaal niet zinvol voor het artikel.

latka in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan'
Slechte onderbouwing, geen meerwaarde.

Aaargh! in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan'
Halve flame + offtopic --> -1 imo.

latka in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan'
Heel verhaal, weer slechte onderbouwing. Nulletje imo. En degenen die daar +2 voor geven mogen wel eens nagekeken worden.

t-h in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan'
Staat vol met trolls en halve flames. Mag wmb op -1.

Deze is zo'n beetje volledig op de man gericht. Ook -1 dus.

Hoort in GR. -1 imo.

MAX3400 in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan'
Hoort ook niet op de FP thuis. -1 imo.

Hoogstens een 0 imo. Zeker geen +1.

Flame + weinig inhoud, maakt het voor mij een -1.

Een groot meningen-presenteren-als-feiten-festijn en daarnaast een hoop flames. -1 wmb.

Is al gepost. Aangezien het wel een relevant antwoord is op de voorgaande post wil ik er nog wel een 0 voor geven.

[ Voor 47% gewijzigd door RoD op 16-10-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op t-h in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan' na staat alles op de door jou aangegeven scores, ik kan me helemaal in jouw redenaties vinden. Deze heeft dus nog een schopje nodig naar de -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

RoD: ik geloof dat alle replies die je aandraagt zijn beland op het nivo dat je voor stelde ... ik heb daar ook aan meegewerkt ... maar mijn god hey, doe de volgende keer niet zo'n hele lijst (Ik snap dat dit een apple topic was en we de fanboy en non fanboy mods moesten scheiden maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Met 239 reacties mag je rekenen op flink wat mismods, vooral bij zo'n artikel. Eigenlijk valt me deze lijst dus nog wel mee.

Verder is er voor t-h in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan' nog altijd flink wat moddergewicht nodig om hem op -1 te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

En waarom moet dat dan op -1? Het is een zeer uitgebreid verhaal waarin wel het een en ander uit de doeken gedaan wordt. Het is niet echt draadvervuiling of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Laatst online: 07-05 21:46
Dirk schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:03:
Verder is er voor t-h in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan' nog altijd flink wat moddergewicht nodig om hem op -1 te krijgen...
Ook nog even een handje geholpen, alleen is hij er nog steeds niet (-0,3 op het moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-08 17:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ecteinascidin schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:14:
En waarom moet dat dan op -1? Het is een zeer uitgebreid verhaal waarin wel het een en ander uit de doeken gedaan wordt. Het is niet echt draadvervuiling of zo.
Zoals RoD het zo mooi omschrijft: Staat vol met trolls en halve flames. Mag wmb op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Dirk schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:25:
[...]

Zoals RoD het zo mooi omschrijft: Staat vol met trolls en halve flames. Mag wmb op -1.
ik weet niet of mijn mening er toe doet in deze, maar ik vond het ook een -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dan trek je simpelweg wat punten af van een totaalscore. Er staat voldoende in de reply om wel positieve bewoordingen (betoog) te herkennen en een vergelijk te maken. Dat betekend dus niet dat het op -1 moet eindigen en dat standaard Apple-rantverhaal herken ik er ook niet in. Zovaak staat op de FP niet dat 3 jaar virusabbonement wellicht de meerprijs naar Apples overbrugt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-07 05:31
Dirk schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:19:
Er had wat meer uitleg bij mogen zitten, maar die oorspronkelijke reactie had inderdaad op 0 gemoeten. De edit maakt het alsnog een -1, dus sorry. (Al kun je die edit er natuurlijk nog altijd weer uitslopen, dan kan je reactie ook weer naar de 0.)
Wat is er mis met mijn edit? :{
Ik verduidelijk alleen m'n post er maar in imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-08 16:12

sanzut

It's always christmas time

Hoi,

kunnen jullie mn foute post aub weg modden? Of een van de mods eventueel verwijderen?
sanzut in 'nieuws: Prijs simlockvrije T-Mobile G1 lekt uit'

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Noxious schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:08:
[...]

Wat is er mis met mijn edit? :{
Ik verduidelijk alleen m'n post er maar in imo.
Je moet geen commentaar op de moderatie geven in je reactie, dat kan je hier doen. (en heb je ook gedaan ;) ) Als je dat dus nog even weghaalt kan de reactie nog naar de 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
sanzut schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:55:
Hoi,

kunnen jullie mn foute post aub weg modden? Of een van de mods eventueel verwijderen?
sanzut in 'nieuws: Prijs simlockvrije T-Mobile G1 lekt uit'

bvd!
Hij staat wel netjes verborgen op -1, het is niet dusdanig storend oid dat het nodig is hem te verwijderen denk ik, maar daar gaan de PowerMods over.

[ Voor 54% gewijzigd door Jorrit op 16-10-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dirk schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:03:

Hele duidelijke -1 ja. Nog een paar zetjes kan hij wel gebruiken lijkt me :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-08 16:12

sanzut

It's always christmas time

Jorrit schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:58:
[...]

Hij staat wel netjes verborgen op -1, het is niet dusdanig storend oid dat het nodig is hem te verwijderen denk ik, maar daar gaan de PowerMods over.
Oke, ja ik het, net stond ie nog gewoon op 0, en dacht 'om topic vervuiling te voorkomen zal ik ff voor de zekerheid om -1 vragen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag Verwijderd in 'nieuws: Philips ontwikkelt 'groene' straatverlichting die zelf energie opwekt' op +1 (minimaal, misschien zelfs +2). Goede tekst, goede onderbouwing, laat mooi zien dat een 'normale' lantarenpaal ook groen is als hij maar op zonneenergie werkt (die 5 meter verder op kan zijn opgewekt)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:53:
Mag Verwijderd in 'nieuws: Philips ontwikkelt 'groene' straatverlichting die zelf energie opwekt' op +1 (minimaal, misschien zelfs +2). Goede tekst, goede onderbouwing, laat mooi zien dat een 'normale' lantarenpaal ook groen is als hij maar op zonneenergie werkt (die 5 meter verder op kan zijn opgewekt)!
Ik vind +2 ook zeker gerechtvaardigd (reactie staat nu ook op +2)

Na lezen van het artikel toch maar +1 gegeven, een deel van het commentaar staat gewoon in het artikel uitgelegd waarom.

[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 16-10-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die reactie die iedere keer wordt genoemd van t-h op het Apple topic vind ik ook niet zo negatief dat ie -1 moet krijgen. Hij stelt het scherp en speelt weliswaar af en toe op de man maar heeft voldoende onderbouwing om een positieve score te rechtvaardigen. daarom van mij een 0. Ik vind juist de reactie die RoD als eerste in zijn lijstje gaf (ook van t-h) veel erger.
Ter verduidelijking het gaat om deze reactie: t-h in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan'
Hier veralgemeniseert hij mij te veel. Volgens hem zijn gratis scanners per definitie slecht, gratis alternatieven voor het MS officepakket te veel moeite etc.! dat vind ik nou pas ranten op alles wat geen Apple is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Weer een nieuw topic waar streng op moet worden gelet:
nieuws: Riaa wil geen nieuw proces voor Jammie Thomas
Ik zie een reactie waar wederom wordt gesproken over "de muziek en filmmafia" en die krijgt zelfs een +2 toebedeeld: Verwijderd in 'nieuws: Riaa wil geen nieuw proces voor Jammie Thomas'
Hoezo meningmodden?
De volgende is misschien inhoudelijk wel OK maar de manier van schrijven maakt dat mensen hier snel een -1 voor kunnen geven. Verwijderd in 'nieuws: Riaa wil geen nieuw proces voor Jammie Thomas' Heeft nog niets (behalve de 5x 0 van mij) maar wel even in de gaten houden. Misschien dat een Powermod deze heer/dame even kan aanspreken over het gebruik van leestekens? De reactie erop stipt dit ook aan maar mijn ervaring is dat dit vaak door de parent niet gelezen wordt!

[ Voor 3% gewijzigd door TheCapK op 16-10-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:53:
Ik vind de nuance dusdanig dat ie wel op +2 mag.
k1n8fisher schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 19:44:
Die reactie die iedere keer wordt genoemd van t-h op het Apple topic vind ik ook niet zo negatief dat ie -1 moet krijgen. Hij stelt het scherp en speelt weliswaar af en toe op de man maar heeft voldoende onderbouwing om een positieve score te rechtvaardigen. daarom van mij een 0. Ik vind juist de reactie die RoD als eerste in zijn lijstje gaf (ook van t-h) veel erger.
Ter verduidelijking het gaat om deze reactie: t-h in 'nieuws: Apple kondigt nieuwe Macbooks en 24"-leddisplay aan'
Hier veralgemeniseert hij mij te veel. Volgens hem zijn gratis scanners per definitie slecht, gratis alternatieven voor het MS officepakket te veel moeite etc.! dat vind ik nou pas ranten op alles wat geen Apple is!
Je maakt het me moeilijk... ik weet het niet meer hoor. Ik houd mijn scores eerst maar zoals ze zijn.
k1n8fisher schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:05:
Weer een nieuw topic waar streng op moet worden gelet:
nieuws: Riaa wil geen nieuw proces voor Jammie Thomas
Ik zie een reactie waar wederom wordt gesproken over "de muziek en filmmafia" en die krijgt zelfs een +2 toebedeeld: Verwijderd in 'nieuws: Riaa wil geen nieuw proces voor Jammie Thomas'
Hoezo meningmodden?
Die vergelijking met de maffia mag wat mij betreft bestraft worden met een -1.
De volgende is misschien inhoudelijk wel OK maar de manier van schrijven maakt dat mensen hier snel een -1 voor kunnen geven. Verwijderd in 'nieuws: Riaa wil geen nieuw proces voor Jammie Thomas' Heeft nog niets (behalve de 5x 0 van mij) maar wel even in de gaten houden. Misschien dat een Powermod deze heer/dame even kan aanspreken over het gebruik van leestekens? De reactie erop stipt dit ook aan maar mijn ervaring is dat dit vaak door de parent niet gelezen wordt!
Die leest inderdaad klote, daar trek ik ook punten voor af... maar ik zal het nog op een krappe 0 houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze post mag imho ook op de -1, hij beschuldigt de RIAA van afpersing, moord, drugshandel (via de maffia-vergelijking).

Dat allemaal zonder onderbouwing maakt het imho gewoonweg een troll en dus een -1 waard, zeker omdat het ook nog eens niks toevoegt verder.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Daar kan ik me geen andere score voor voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens. Die kan echter nog wel een schop gebruiken... met 20x een 0 en zelfs iemand die er een +1 voor heeft durven geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:20:
Flame + weinig inhoud, maakt het voor mij een -1.

Een groot meningen-presenteren-als-feiten-festijn en daarnaast een hoop flames. -1 wmb.
Jezus man, je mag tegenwoordig echt niet meer pro-Apple zijn he? Hoe kan je dat nou flames noemen? Probeer ik juist op een redelijke en duidelijke manier mijn fanboyism uit te leggen, waarvoor ik eerst bij beide posts een +1 krijg, en nu bestempel jij het als "ongewenst gedrag"? Vind dit nogal kinderachtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Termen als "onzinnig geleuter", "schapendrang", de tweede alinea van de eerste reactie, de laatste alinea van de tweede reactie vind ik niet passen onder het kopje "redelijk", maar eerder onder het kopje "trollen" en/of "flamen".

Probeer gewoon op een volwassen manier te posten, of post niet. In deze vorm zoals je ze nu gepost hebt vind ik ze ook niet al te best iig. Kan prima meegaan met de -1 wat dat betreft.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 16-10-2008 21:28 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo krijg ik eigenlijk bij Verwijderd in 'nieuws: McCain niet blij met Youtube-verwijderbeleid' een -1, is dat vanwege het tekstje wat ik in het klein na het woordje offtopic heb geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:22:
[...]

Jezus man, je mag tegenwoordig echt niet meer pro-Apple zijn he? Hoe kan je dat nou flames noemen? Probeer ik juist op een redelijke en duidelijke manier mijn fanboyism uit te leggen, waarvoor ik eerst bij beide posts een +1 krijg, en nu bestempel jij het als "ongewenst gedrag"? Vind dit nogal kinderachtig?
Tsja, als jij dit soort dingen post:
Als je goed had gekeken had je gezien dat ik reageerde op het onzinnig geleuter van Cassius.
Dat is gewoon een flame. Daarnaast probeer je zoveel mogelijk je pro-Apple mening aan anderen op te dringen. Totaal niet relevant voor de draad. Tel daar die flames bij op en het maakt je reactie een -1.

Maar de anti-Apple posts die in deze stijl geschreven staan gaan net zo hard op -1. Waarom hoor ik je daar dan niet over?
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:28:
Hoezo krijg ik eigenlijk bij Verwijderd in 'nieuws: McCain niet blij met Youtube-verwijderbeleid' een -1, is dat vanwege het tekstje wat ik in het klein na het woordje offtopic heb geschreven?
Het offtopic-gedeelte draagt niet bij, maar ik vind het geen reden om er een -1 voor te geven. Er is ook nog een stuk ontopic.

Wmb dus een 0.

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 16-10-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:28:
Tsja, als je zegt dat racisme (soms) goed is, in het kleine stukje dus, mag je denk ik nog blij zijn met een -1... dit zijn teksten die je op Stormfront, Fok, NVU-site en dat soort sites verwacht, niet op de FP van tweakers.net.

En los van die racisme-verheerlijking is de rest van het kleine stukje ook gewoon een troll, wat ook al een -1 rechtvaardigt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij bedoelt hij helemaal niet letterlijk te zeggen dat racisme goed is. Althans, zo interpreteer ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

RoD schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:33:
Volgens mij bedoelt hij helemaal niet letterlijk te zeggen dat racisme goed is. Althans, zo interpreteer ik het niet.
Gezien de toon en strekking van zijn andere post denk ik dat-ie dat wel degelijk bedoelt.

Of hij moet in de 30 minuten tussen beide posts opeens 180 graden gedraaid zijn...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:31:
[...]

Tsja, als je zegt dat racisme (soms) goed is, in het kleine stukje dus, mag je denk ik nog blij zijn met een -1... dit zijn teksten die je op Stormfront, Fok, NVU-site en dat soort sites verwacht, niet op de FP van tweakers.net.

En los van die racisme-verheerlijking is de rest van het kleine stukje ook gewoon een troll, wat ook al een -1 rechtvaardigt.
Onzin. 100% onzin wat je nu schrijft.

Ik zal mezelf even quoten uit het stukje:

"En de spotjes van Obama blijven wel staan... http://www.youtube.com/watch?v=lCMVL5tXLGQ

Oneerlijk dus. Politici moeten evenveel zendtijd hebben. Youtube hoort daar ook een beetje bij. Daarom zou of alles moeten blijven staan of alles weggehaald moeten worden."

Spotjes van McCain moeten weg, die van Obama niet. Ik laat even een voorbeeld zien en kom tot mijn conclusie is, namelijk dat het oneerlijk is.

Je hebt het over racisme verheerlijking, laat me mezelf weer even quoten.

"Racisme is hopelijk toch nog ergens goed voor."

Daaruit kan je als iemand die de Nederlandse taal begrijpt uit opmaken dat racisme nergens goed voor is, maar hopelijk deze ene keer dan wel.

Rasicmeverheerlijking? Nee dus.

Nog even mezelf quoten:

"Politici moeten evenveel zendtijd hebben. Youtube hoort daar ook een beetje bij. Daarom zou of alles moeten blijven staan of alles weggehaald moeten worden."

Dat is hoe het naar mijn mening er het eerlijkste uit zou zien. Dat dat op dit moment niet zo is klopt, maar dat doet niks af aan de waarde van de post. Het is een mening, zoals die zo vaak wordt gegeven, en niet eens zo een gekke.

Weer een quote:

"En, wil je nou echt Joe Biden als Vice President? De designer van de patriot act die zo alom gehaat is?"

Een retorische vraag. De meeste mensen in de wereld vinden de patriot act verschrikkelijk. Zeker de tweakers.

Graag een herziening van je post en excuus voor de aantijging dat ik aan racismeverheerlijking doe.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.