Het kleine-mismoderatietopic deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:26:
[...]

En dat was de post over Thomson niet? Redelijk op de man spelend volgens mij hoor...
Nogmaals: de Thompson-reactie was: 1. het onderwerp van discussie 2. meer onderbouwd. Dat blijf je maar negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulysses schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:25:
[...]

Hey. ik heb net een paar van mijn kostbare minuten verspild aan jouw nutteloze doordrammen van je eigen mening. Het is de bedoeling dat je hier een mismoderatie oppert, de reacties van de Pro's en de PowerMods afwacht en je daar dan of bij neerlegt en niets doet of op aan past en je moderatie veranderd. Verdere discussie is ZINLOOS. Dus ga es effe heen *knip*... |:(
Jou minuten zijn niet kostbaar. tut tut

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 08-10-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:30:
[...]

Nogmaals: de Thompson-reactie was: 1. het onderwerp van discussie 2. meer onderbouwd. Dat blijf je maar negeren.
Dan zou ik mijn reacties toch even herlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 21:40
Ulysses schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:25:
[...]Het is de bedoeling dat je hier een mismoderatie oppert, de reacties van de Pro's en de PowerMods afwacht en je daar dan of bij neerlegt en niets doet of op aan past en je moderatie veranderd. Verdere discussie is ZINLOOS.
Ten eerste hoef je niet je moderatie aan te passen omdat de pro/powermods ergens anders over denken. Verder is het imo niet zo dat verdere discussie zinloos is ;) Mits op een goede manier natuurlijk :+

[ Voor 5% gewijzigd door Heikanu op 08-10-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Dirk schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:28:
[...]

Wij hebben ook niet altijd gelijk hoor...
Nee, dat weet ik ook wel maar dit specifieke geval leek me toch wel een case-closed en kappen met die grappen. Een discussie is trouwens ook nog wat anders als consequent je vooringenomen mening opdringen misschien was ik daar niet duidelijk genoeg in. Ik vind overleg hier prima thuis horen ... maar jammeren en zeuren doe je maar bij je moeder of iemand die er wel het geduld voor heeft ;)

EDIT: Dit kan beter via een TR :)

[ Voor 26% gewijzigd door Cloud op 08-10-2008 22:49 ]

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
laat ook maar ...

[ Voor 95% gewijzigd door Ulysses op 08-10-2008 22:45 . Reden: wegggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Modbreak:Laat deze onzin even rusten s.v.p. Héél graag weer verder met mismoderaties vanaf hier.

[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 08-10-2008 22:48 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Laatst online: 18:37
Crazy- in 'nieuws: Intel bezorgd over opsplitsen AMD' 0 of -1? het is antwoord op een vraag maar wel heel summier zonder uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Voor mij het absolute minimum voor een 0. Hij had meer kunnen zeggen, maar op zich is het voldoende.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kort maar krachtig. Het is waar (blijkbaar), hij geeft het antwoord, alleen niet onderbouwd. Ik geef er een nulletje voor. Maar een -1 zou ik kunnen begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Jorrit schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:49:
Crazy- in 'nieuws: Intel bezorgd over opsplitsen AMD' 0 of -1? het is antwoord op een vraag maar wel heel summier zonder uitleg
Is een reactie threaded op mij dus ik kan hem niet naar -1 schoppen waar die imho hoort.

Bedankt Cloud b.t.w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
Eens met DirkW en RoD, het lijkt me nuttig genoeg voor een nulletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Geez, dat hele topic is bijna threaded aan mijn reply ... kan ik dus niet modden maar hoort op 0 imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Naar mijn mening zijn dat 'mismods' die niet gezamelijk rechtgezet hoeven te worden. Als je zelf ziet dat het niet klopt dan zet je het op een 0, maar het hoeft niet per se op die score te eindigen. Hij zou wel beter op 0 kunnen staan, maar het is ook weer niet nodig dat een +1 gever een afwijking krijgt daardoor.

(je krijg natuurlijk wel zelf een afwijking als je het niet meldt, maar de moderators die hier rondlopen kunnen dat gewoonlijk wel aan :) )

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Kixtart schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:34:
(je krijg natuurlijk wel zelf een afwijking als je het niet meldt, maar de moderators die hier rondlopen kunnen dat gewoonlijk wel aan :) )
hmmmjah dat zie je wel goed:
Totaal aantal moderaties: 743
Gemiddelde afwijking van expertmoderaties: 0,12 (op basis van 332 moderaties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:02
stewie in 'nieuws: Intel bezorgd over opsplitsen AMD'

Best een aardige post, flame in de laatste zin zorgt er echter voor dat ik hem een -1 geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
-1 it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
Verwijderd in 'nieuws: Xs4all stelt nieuwe directeur aan'
Dit is toch een duidelijke -1 (misschien een beetje snel gepost, maar deze moet imo ook snel naar -1)

[ Voor 3% gewijzigd door Heikanu op 09-10-2008 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Behoorlijke rant. Duidelijke -1 inderdaad. Daar staat ie inmiddels op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Ik twijfel over de volgende: Rinzwind in 'nieuws: Symantec neemt spambestrijder Messagelabs over'
Op zich is het behulpzaam maar is dit ook niet overbodig zeker zonder verdere informatie? Misschien kan je het zelfs als reclame zien!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat komt op mij inderdaad over als spam. Ook al omdat het de eerste post is, dus geen reactie op iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Blokker_1999 in 'nieuws: Kraker van e-mail Sarah Palin aangeklaagd'
Heeft volgens mij onterecht een -1 te pakken gekregen. Het is inderdaad een korte reactie, maar wel een argument dat betrekking heeft op het topic. Geen meerwaarde, maar ook niet ongewenst i.m.h.o een nulletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Klopt, hij staat inmiddels weer netjes op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
smartsys in 'nieuws: Intel bezorgd over opsplitsen AMD'
Is een beetje aan het slowchatten, wat volgens mij ongewenst is, maar ik weet het niet zeker, ik heb em -1 gegeven, omdat hij ook een offtopic vermelding onder zijn initiële post had kunnen doen met het bedankje... Hij wist de edit knop iig wel te vinden blijkt, dus waarom dan nog een reply d'r achter aan?!
Maargoed, ik twijfel, dus ik vraag, -1 Mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die post is inderdaad redelijk overbodig. Op zich zou het niet erg zijn wanneer deze post op 0 zou eindigen, maar persoonlijk vind ik -1 ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Post heeft totaal geen inhoud. Dus ik geef er ook een -1 voor. Het is inderdaad nogal slowchatterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ulysses schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:48:
smartsys in 'nieuws: Intel bezorgd over opsplitsen AMD'
Is een beetje aan het slowchatten, wat volgens mij ongewenst is, maar ik weet het niet zeker, ik heb em -1 gegeven, omdat hij ook een offtopic vermelding onder zijn initiële post had kunnen doen met het bedankje... Hij wist de edit knop iig wel te vinden blijkt, dus waarom dan nog een reply d'r achter aan?!
Maargoed, ik twijfel, dus ik vraag, -1 Mee eens?
Mee eens! Als hij inderdaad zijn initiële post kan veranderen dan kan dat bedankje daar ook wel bij. Het is misschien niet gewenst om je post te editen door commentaar wat je van anderen krijgt te weerleggen in je initiële post maar daar is hier geen sprake van daarom had zijn tweede post dus total niet gehoeven en is daarmee effectief vervuiling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Hier nog een paar van mijn reacties die ongemod zijn:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2782319
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2782334
Ik vraag niet om een bepaalde score alleen maar dat ze gemod worden!

Edit: mijn dank! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door TheCapK op 09-10-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Nou, ik heb em op nul gedaan ... vond het wel een duidelijke mening, ook een waar ik me in kon vinden, maar niet echt meerwaarde. In ieder geval geen -1 of +1 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, ik ga ook voor de 0, ik vind een +1 net een fractie aan de hoge kant (hoewel het wel te verdedigen is).

Die -1 zijn idd modmisbruikers ja.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
sk1nny666 in 'nieuws: Panasonic toont dunne inductieve oplader' veel spelfouten maar wel een aardige post, imho geen -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik moest hem echt te vaak lezen voordat ik er iets van snapte. Imo een -1. Zo belachelijk slecht schrijven vind ik ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het heeft inderdaad zijn grenzen. Ik neig ook naar een -1 want de reactie op zich is al niet zo veel, maar met dit soort taal en spelling is het helemaal niets meer waard.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 09-10-2008 18:45 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Van mijn kant ook een -1. Een paar spelfouten, ok, dat kan iederen gebeuren, maar deze reactie is gewoon onbegrijpelijk.

Ik tel zo al 12 spel-, stijl- en grammaticafouten (en dan kijk ik nog maar vluchtig...), en dat in drie zinnen. Hoe krijg je het voor elkaar vraag je je af...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik ga ook voor de -1. Je mag ook je reactie niet in het russisch maken en dit is evenmin begrijpbaar. Aan andere posts op FP/Forum te zien maakt hij weleens een foutje, maar zo overdreven nooit.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Ik wil toch even een mod of mijn offtopic reply gewenst is of niet
Ulysses in 'nieuws: Kraker van e-mail Sarah Palin aangeklaagd'
Is nog niet beoordeeld, maar alstie op -1 eindigt begrijp ik dat hoewel ik persoonlijk 0 ook vind te verdedigen (behulpzaam, frontpage schoon houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volledig offtopic, en mensen wijzen om maar op Geenstijl te gaan posten vind ik flamend. Van mij dus een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Je merkt zelf dat jouw reactie niks aan het artikel toevoegd, want anders zou je het niet klein geschreven hebben + Ik bedoel dit behulpzaam, maar snap het als ik weggemod wordt.... Als je dat zelf al denkt dan zullen velen moderators dat ook vinden en in dit geval vind ik het niks toevoegen.

editje:
Na een -1 snapt diegene ook wel dat zoiets niet echt wenselijk is :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kixtart op 09-10-2008 19:01 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, die -1 op mijn reactie was sowieso een mismod.
In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Viel toch niet onder die categorie?
Vond mijn reactie meer vallen onder "offtopic maar onschuldig, zonder kwaad in de zin" een nul dus.

Daarnaast was ik best trots op mijn zelfbeheersing; Ik beslis zelf wel waar en hoe ik reageer. En de belachelijke aanname dat ik niet weet wat GS is, is nog veel beledigender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sorry Bluecold, maar welke reactie bedoel je precies?

Ah Verwijderd in 'nieuws: Kraker van e-mail Sarah Palin aangeklaagd' bedoel je? Tja ik kan er niets anders dan een -1 van maken, al is het maar omdat het offtopic is.

[ Voor 62% gewijzigd door Cloud op 09-10-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het een -1. Het heeft he-le-maal niks met het onderwerp van de newspost te maken (dus zwaar off-topic, wat al goed is voor een -1, zie je eigen quote uit de FAQ).

En de manier waarop je het zegt komt niet erg vrouwvriendelijk over richting Palin eigenlijk...

Tel dat bij elkaar op, en ik vrees dat de -1 het juiste niveau is voor deze reactie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
DrClaw in 'nieuws: Nederland berispt om uitblijven locatiebepaling 112-beller'
en de reactie:
cc12 in 'nieuws: Nederland berispt om uitblijven locatiebepaling 112-beller'
lijken mij ongewenst en niets toevoegen aan de discussie. Mee eens?

b.t.w. ik zal niet meer verwijzen naar GS. Sorry daar voor.

[ Voor 7% gewijzigd door Ulysses op 09-10-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind ze eigenlijk best wel ontopic, zeker als je kijkt waar ze op reageren. Die tweede zou je nog denigrerend ten opzichte van Nigeria kunnen beschouwen, maar een echte -1 vind ik het niet. Die eerste geef ik sowieso een 0, die tweede weet ik nog niet.
Edit: van die tweede maak ik ook maar een 0. Vind die reactie toch meer onschuldig.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 09-10-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
RoD schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:51:
Ik vind ze eigenlijk best wel ontopic, zeker als je kijkt waar ze op reageren. Die tweede zou je nog denigrerend ten opzichte van Nigeria kunnen beschouwen, maar een echte -1 vind ik het niet. Die eerste geef ik sowieso een 0, die tweede weet ik nog niet.
Edit: van die tweede maak ik ook maar een 0. Vind die reactie toch meer onschuldig.
Okay, jij hebt meer ervaring met het huidige moderatie systeem als ik, dus ik leg me daar bij neer en pas mijn moderaties aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer is lichtelijk offtopic gaan een reden voor een -1?
Het is niet zo dat ik het opeens heb over een onderzoek waaruit blijkt welke blaadjes giraffes het lekkerst vinden. Het gaat nog steeds over Palin. En vrouwonvriendelijkheid richting Palin? Het was een compliment richting Palin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ulysses schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:53:
[...]

Okay, jij hebt meer ervaring met het huidige moderatie systeem als ik, dus ik leg me daar bij neer en pas mijn moderaties aan.
Eh, mijn ervaring is nou niet echt een goed criterium om het met mij eens te zijn. Niet echt een goed argument. :)
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:16:
Het is niet zo dat ik het opeens heb over een onderzoek waaruit blijkt welke blaadjes giraffes het lekkerst vinden. Het gaat nog steeds over Palin. En vrouwonvriendelijkheid richting Palin? Het was een compliment richting Palin!
Ik vind dit persoonlijk niet lichtelijk offtopic. Roepen dat ze best wel lekker is vind ik gigantisch offtopic in een draadje wat gaat over het aanklagen van iemand die in haar mail zat te snuffelen. Ik vind het een beetje een "random" opmerking. Zonder enige inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:16:
Is het ook niet. Maar dit is niet licht offtopic, het is zwaar offtopic, en dat is wel een valide reden voor een -1. Wat is het verband tussen de veroordeling van een hacker, en het uiterlijk van het slachtoffer? Da's zo'n beetje zo offtopic als je maar kunt gaan...
Het is niet zo dat ik het opeens heb over een onderzoek waaruit blijkt welke blaadjes giraffes het lekkerst vinden. Het gaat nog steeds over Palin.
Tsja, dan kan ik ook iets gaan posten over wat de schoenmaat van Palin is, of wat ze gisteren gegeten heeft. Gaat allemaal over Palin, maar erg veel heeft het allemaal niet te maken met het onderwerp van de newspost zou ik zo zeggen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
RoD schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:20:
[...]

Eh, mijn ervaring is nou niet echt een goed criterium om het met mij eens te zijn. Niet echt een goed argument. :)
Feit is: Jij hebt meer gemoderate met het nieuwe systeem als ik, dus ik doe de aanname dat jij er beter het beleid van kent. Ik moet nog steeds wennen want ik heb geholpen met Modsysteem 1 te testen en dat was toch wel heel anders.
En die andere gast ga ik mijn reacties niet aan besteden verder, ik heb sorry gezegd, done is done... we willen geen herhaling van wat er gister hier gebeurde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik wil alleen maar benadrukken dat je niet minder kritisch moet zijn omdat iemand een ProMod is oid. Je moet naar de argumentatie blijven kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Daar heb je wel een punt RoD ... Ik kan trouwens de afwijking die het zou veroorzaken makkelijk lijden, ik zit op 0,11 nu na 590 ofzo moderaties die beoordeeld zijn door andere experts. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Staat vrij stevig op 0 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 12:54

QkE

In your face Gnagna

Zie edit reden:

[ Voor 96% gewijzigd door QkE op 10-10-2008 02:26 . Reden: Beetje late en nutteloze reply ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Megalodon86 in 'nieuws: Microsoft belooft gebruiksvriendelijker uac voor Windows 7'
Vind ik niet ongewenst. Hij geeft gewoon aan dat je UAC kunt uitzetten, okay misschien weet de gemiddelde Vista gebruikende Tweaker dit al wel, maar -1 vind ik te ver gaan. Ik heb em op 0 gemod, maar dat was nog niet genoeg...
Update: Hij staat nu op -0,3 ... vind ik nog aan de lage kant, maar is iig geel, waarom die 8x -1 heeft gehad is me een raadsel. Zaten waarschijnlijk een aantal papegaaitjes tussen.

[ Voor 23% gewijzigd door Ulysses op 10-10-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

En binnen 5 minuten staat ie alsnog stabiel op 0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
nutty in 'nieuws: Microsoft belooft gebruiksvriendelijker uac voor Windows 7'
Nog een klein tikje dan heeftie wattie verdient voor MS bashen -1 imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die reactie staat minder dan een uur, en is niet echt een glasharde -1. Imo een beetje te vroeg om te melden. Ik heb er overigens wel een -1 voor gegeven, waardoor ie nu ook op -1 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dit REDSD in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' is imho geen +1, lijkt me een beetje "mee eens moderaties", staat op 0,5 en mag wmb daar wel iets steviger op 0 staan, dat ik ook heb gegeven. Het is zelfs licht offtopic, maar reageert op de parent reacties.

Daarna gaat het erg offtopic imho, een -1?
Umbrah in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie'
hiostu in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie'

En wat van de volgende (wellicht wat uitgekauwde?) reactie: Dannydekr in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' Nog net onschuldig voor een 0? Of gewoon zo laten op de -0.6 = -1 waarop hij nu staat?

groovyhot in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' staat op 0, maar het gaat me vooral om de +2 die iemand heeft gegeven... 8)7

Umbrah in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' heeft het over Dannydekr in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' die zeurt over de moderatie van zijn reactie (die ik hierboven ook heb aangekaart: Dannydekr in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' ) Die zeur reactie heeft een terechte -1 al, maar de Umbrah in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' heeft een +1 waar hij voor de helft uitleg geeft over hoe en wat over de moderaties, duidelijk offtopic hoe goed ook bedoeld, hij zegt nog wel wat ontopic, maar twijvel nog tussen de -1 en 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Regeneration schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:21:
Dit REDSD in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' is imho geen +1, lijkt me een beetje "mee eens moderaties", staat op 0,5 en mag wmb daar wel iets steviger op 0 staan, dat ik ook heb gegeven. Het is zelfs licht offtopic, maar reageert op de parent reacties.
Eens.
Die eerste mag wmb nog wel een 0 hebben, maar die tweede gaat echt te ver offtopic, imo.
En wat van de volgende (wellicht wat uitgekauwde?) reactie: Dannydekr in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' Nog net onschuldig voor een 0? Of gewoon zo laten op de -0.6 = -1 waarop hij nu staat?
Ik vind het een onschuldige mening. Niets verkeerds aan. Nulletje imo.
groovyhot in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' staat op 0, maar het gaat me vooral om de +2 die iemand heeft gegeven... 8)7
:X
Umbrah in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' heeft het over Dannydekr in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' die zeurt over de moderatie van zijn reactie (die ik hierboven ook heb aangekaart: Dannydekr in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' ) Die zeur reactie heeft een terechte -1 al, maar de Umbrah in 'nieuws: Xperia-kopers krijgen geheugenkaart na registratie' heeft een +1 waar hij voor de helft uitleg geeft over hoe en wat over de moderaties, duidelijk offtopic hoe goed ook bedoeld, hij zegt nog wel wat ontopic, maar twijvel nog tussen de -1 en 0.
Ik twijfel ook nog tussen de -1 en de 0. Een +1 is het zeker niet, daarvoor speelt hij veel te veel op de man. Tsja, het is maar net waar je de nadruk op wil leggen. Ik neig toch iets meer naar de -1 omdat er weinig inhoud instaat die het ongewenste gedeelte zou kunnen compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Heeft hiervoor ook een +2 gegeven :+
Rinzwind in 'nieuws: The Pirate Bay stelt mediaboycot in na tv-optreden'

Doorgegeven in crew-gedeelte.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mee eens. Een scherpe toon is geen reden voor een -1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
* Kixtart agrees :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft belooft gebruiksvriendelijker uac voor Windows 7'
en de threaded reply
Woet in 'nieuws: Microsoft belooft gebruiksvriendelijker uac voor Windows 7'
zijn imho geen -1 waard. Het zijn wel duidelijk linux fan boys, maar iedereen mag zijn eigen mening hebben (echt feitelijke meerwaarde hebben ze ook niet dus ik heb ze 0 gemod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zie er zelfs een +1 in. Verwijderbijdrage is zeker een goed punt.

Ook eens met Escovan. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Delerium op 10-10-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:22

Haan

dotnetter

Calamor in 'nieuws: Apple: sommige Macbook Pro's bevatten gebrekkige Nvidia-gpu'

Heeft een hoop -1 gekregen, maar dat lijkt mij net wat te laag eigenlijk. Het is wel een beetje een offtopic reactie, maar niet zo erg dat de reactie op -1 moet staan imho.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Haan: Die heb ik naar nul geprobeert te duwen, maar die heeft nog heel wat duwtjes nodig. In ieder geval is de +1 die gegeven is een vorm van compensatie-modden en dus modmisbruik geweest i.m.h.o Het is namelijk echt geen +1 reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is wat er in deze post staat niet ronduit illegaal? Hij geeft een link waarmee je policies van een site kan overtreden, dat lijkt me toch niet echt de bedoeling op de FP....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze Verwijderd in 'nieuws: Microsoft belooft gebruiksvriendelijker uac voor Windows 7' is wat mij betreft absoluut geen +2 waard.

Ten eerste is de post volledig off-topic. Het artikel gaat over nieuew UAC implementatie in Windows 7, en niet over of je Windows uberhaupt leuk vindt, of hoe goed windows home server is.

Verder staat er ondanks de tergend lange post, eigenlijk nauwelijks tot geen interessant informatie in! Boel geleuter, maar nauwelijks iets dat de term meerwaarde dekt... Heb er uiteindelijk maar een +1 voor gegeven, maar heb zelf eventjes over een 0 gedacht... Hoe mensen er +2 voor hebben kunnen geven is mij volslagen duister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

wildhagen schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:19:
Is wat er in deze post staat niet ronduit illegaal? Hij geeft een link waarmee je policies van een site kan overtreden, dat lijkt me toch niet echt de bedoeling op de FP....
Lijkt mij ook niet nee. :)
Een +1 is goed genoeg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Haan schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:53:
Calamor in 'nieuws: Apple: sommige Macbook Pro's bevatten gebrekkige Nvidia-gpu'

Heeft een hoop -1 gekregen, maar dat lijkt mij net wat te laag eigenlijk. Het is wel een beetje een offtopic reactie, maar niet zo erg dat de reactie op -1 moet staan imho.
Ik zie het als een 'ikke, ikke' verhaal, zonder verdere toepassing of nut. Bovendien is het nog slecht geschreven ook. Van mij krijgt hij een -1.

Verder: wat deze twee op +1 doen is mij een raadsel: Verwijderd in 'nieuws: AMD: splitsing leidt niet tot licentieschending x86' en GENETX in 'nieuws: AMD: splitsing leidt niet tot licentieschending x86'. Een 0 is een royale score hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' '
Geen inhoud, -1 imo.

Tijger in 'nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' '
Volledig offtopic, onzinnige discussie, etc. -1

AlexanderB in 'nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' '
Interessant stukje informatie. Hoewel niet super relevant mag ie wmb wel op +1.

dreameater in 'nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' '
Weinig inhoud, en heeft blijkbaar het artikel ook niet goed begrepen.

Geen inhoud, -1 imo.

Tyoi in 'nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' '
Matige inhoud, nulletje imo.

orange.x in 'nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' '
Offtopic, hoort in een GR-discussie thuis imo.

-1, hoort in GR thuis.

Xenan in 'nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' '
Deze reactie heeft ie al eens gepost in het artikel. Dubbelpost dus, en dus -1.

mrouwendal in 'nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' '
Geen inhoud, -1 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan in 'nieuws: Elcomsoft-software kan wpa2 snel kraken door gebruik gpu'
Lijkt mij een 0. Iig niet genoeg voor een +1 denk ik. Hij doet in het eerste deel van zn betoog een foute aanname (Core Impact en FrSrt abbo zijn toch ook niet illegaal?)

Zn tweede stukje klopt idd, maar dat zag iedereen al.

Zo ver mijn motivatie voor een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

@RoD: Op Tyoi in 'nieuws: 'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen' ' na staan ze allemaal op hun plek :)

@matiov, hebt gelijk, maar met nog maar zo weinig moderaties en terwijl de reactie nog zo nieuw is had je hem nog niet hoeven melden.

[ Voor 29% gewijzigd door Dirk op 11-10-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bovenstaande twee reacties staan nu ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:02
Ehhh notsonewbie in 'nieuws: Nokia bevestigt komst 'indrukwekkendste smartphone ooit'' +1???

1) overkill aan smileys.
2) specs zijn volgens mij gewoon uit te lucht gegrepen, zoals het nu staat lijkt het net een feit te zijn.
3) ik mis een bron, zodat ik punt 2 controleren. Zonder bron is het imho sowieso al geen nuttige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Veel meer dan een 0 kan ik er idd niet van maken in deze vorm, leest niet bepaald prettig door het smileymisbruik enzo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het maar een mislukte grap die ook nog eens pijn aan mijn ogen doet, ik geef er een -1 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:10

RayNbow

Kirika <3

Pure vervuiling door de smiley-overkill, dus imo -1.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 17:30
Maar het is zeker geen flame of rant of iets in die richting. Een 0 lijkt mij prima.
edit:
De smilies zijn eigenlijk wel zo irritant dat dit een -1 waard is.

[ Voor 30% gewijzigd door Vihaio op 11-10-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Verwijderd in 'nieuws: Nokia bevestigt komst 'indrukwekkendste smartphone ooit''
vraagt om iets illegaals volgens mij -2 en een admin waarschuwing dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Laatst online: 09-10 05:31
Omdat hij verkondigt wat de realiteit is? Een tal van reviews geven juist aan dat de iPhones touchscreen een leuke tool is maar niet geschikt is om veel mee te typen. Nu zijn er misschien mensen die er wel aardig mee wegkomen maar om te beginnen met 'vette iPhone' is enerzijds irritant, anderzijds denken daar een tal van mensen anders over.
--edit--
70% van wat ik op een toetsenbord doe, ik wil nog wel eens iemand 210 aanslagen per minuut op een iPhone zien doen. Zelfs op mn crackberry ben ik blij na wat mailtjes dat ik weer achter m'n laptop zit.

[ Voor 11% gewijzigd door n4m3l355 op 12-10-2008 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
n4m3l355 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 00:25:
[...]

Omdat hij verkondigt wat de realiteit is?
Uhmmm, sinds wanneer is een persoonlijke ervaring realiteit, die reviews die dat aangeven ken ik niet en het is totaal geen reden om die van mij op -1 te zetten en die van hem niet aangezien mijn ervaring dus inderdaad is dat ik er supersnel mee weet te typen. "Vette iPhone" verwijst overigens naar 2 posts erboven waar ik op reageer, waar deze persoon aangeeft dat vet op de iPhone zou storen, wat onzin is.

Maar daar gaat het niet echt om, ze zijn allebei off-topic.

[ Voor 29% gewijzigd door vgroenewold op 12-10-2008 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Hoogstwaarschijnlijk is het illegaal om dergelijke firmwares erop te zetten. -2 is wat te sterk naar mijn mening, maar ik heb voor de zekerheid toch een waarschuwing erin gezet.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik vind deze reactie een beetje uit de hoogte doen en hij heeft het natuurlijk helemaal fout, maar toch vind ik een onschuldige 0 beter dan een -1: Lightmanone1984 in 'nieuws: Elcomsoft-software kan wpa2 snel kraken door gebruik gpu'

Wanneer zijn idee wel goed was geweest zou het ook misschien in de buurt van een +1 zijn gekomen.

Edit:
En deze reactie op een 0 (imho geen dubbelpost nog):
zordaz in 'nieuws: Elcomsoft-software kan wpa2 snel kraken door gebruik gpu'

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 12-10-2008 14:26 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:01
Ok, normaal ben ik een zelfverzekerde modder, maar nu begin ik even te twijfelen:

0 duidelijk een drog redenering. Hij maakt een aantal verkeerde aannamens, zoals er onder word opgemerkt, ook laat hij de besparing van het aperaat weg. Anyway, die staat gemiddeld nu al op nul (+.3)
Dan de reacties op die post, daar heb ik meer moeite mee:
+1 Inzichtevolle toevoeging, geeft duidelijk aan waar de denk fout in de forige post zit.
0 Dit is bijna een trol als je het mij vraagt, stoom en spanning zijn haast synoniem, geheel nutteloze opmerking dus. Echt uitleggen waarom de een in dit geval wel goed is en de ander niet doet hij niet. Stroom is zover ik weet een breed begrip, spanning iets waarmee je een onderdeel van stroom uitlegt/beschrijft.
+1 Net als de vorige +1 een nuttige toevoeging, niet alleen op eerste reactie, maar ook op de nieuwspost. Ik vroeg mij ook al af hoeveel wat dat aperaat gebruikt. Haast niets dus (als dat tenmisnte klopt met de bron, heb ik niet geconroleerd)
+1 Tevens +1 toch? Gewoon een inhoudelijk goede en duidelijke en juiste reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat jouw reactie tot -1 is getrokken, heeft wellicht iets te doen met de zwaar negatieve toon, en het grote fanboy karakter ervan...

Om iemand's eerlijke persoonlijk ervaring als 'onzin' af te doen, is niet bepaald netjes... Het is niet alsof die ervaring nou tegen alle redelijkheid in gaat...

Jouw tegenargumentatie, dat je bijna even snel typed als op een toetsenbord, gaat juist wel tegen alle redelijheid in. Ook mensen die niet met 10 vingers hebben leren typen, kunnen vele malen sneller op een normaal toetsenbord typen, dan op wat voor smartphone dan ook.

Best mogelijk dat jij het snel genoeg vindt, en iemand anders niet. Maar doen alsof je bijna even snel bent als op een normaal toestenbord getuigd van weinig realisme.

Wanneer je dan een afweging moet maken bij posts die off-topic neigen, dan is dat nou net het verschil waarom die van jou op -1 beland, en de anderen op 0 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:22

Haan

dotnetter

Dorus806 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:29:
Ok, normaal ben ik een zelfverzekerde modder, maar nu begin ik even te twijfelen:

0 duidelijk een drog redenering. Hij maakt een aantal verkeerde aannamens, zoals er onder word opgemerkt, ook laat hij de besparing van het aperaat weg. Anyway, die staat gemiddeld nu al op nul (+.3)
Dan de reacties op die post, daar heb ik meer moeite mee:
+1 Inzichtevolle toevoeging, geeft duidelijk aan waar de denk fout in de forige post zit.
0 Dit is bijna een trol als je het mij vraagt, stoom en spanning zijn haast synoniem, geheel nutteloze opmerking dus. Echt uitleggen waarom de een in dit geval wel goed is en de ander niet doet hij niet. Stroom is zover ik weet een breed begrip, spanning iets waarmee je een onderdeel van stroom uitlegt/beschrijft.
+1 Net als de vorige +1 een nuttige toevoeging, niet alleen op eerste reactie, maar ook op de nieuwspost. Ik vroeg mij ook al af hoeveel wat dat aperaat gebruikt. Haast niets dus (als dat tenmisnte klopt met de bron, heb ik niet geconroleerd)
+1 Tevens +1 toch? Gewoon een inhoudelijk goede en duidelijke en juiste reactie.
Ik vind het ook lastig, sowieso staan er heel veel dubbele posts die allemaal ongeveer hetzelfde zeggen over het verbruik van dat ding.
harry1001 in 'nieuws: Onderzoekers claimen brandstofbesparing dankzij simpele elektronica' staat imo beter op 0 dan op 1 ja.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Wat er aan deze:
kluyze in 'nieuws: Onderzoekers claimen brandstofbesparing dankzij simpele elektronica'
offtopic reply zo speciaal is weet ik niet, ik heb em op 0 gemod, nog een klein duwtje dan staat die daar ook waar die hoort i.m.h.o.

@Kixtart: die 2 van jou had ik al gehad op 0, maar ze staan erg vast op -1

[ Voor 11% gewijzigd door Ulysses op 12-10-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Crp in 'nieuws: Nieuwe techniek maakt oleds aanraakgevoelig'

GENETX in 'nieuws: Nieuwe techniek maakt oleds aanraakgevoelig'

Beide post hebben op bijna hetzelfde moment gereageerd met het zelfde idee. Beide vind ik nou niet zoveel toevoegen dat ze een +1 rechtvaardigen imho. Eerste had alleen maar +1 ontvangen en de tweede stond op +0,5. Beide een 0 lijkt me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:20

painkill

Pain(k)(ill)

painkill in 'nieuws: Xbox-update vereist opslag, MS werkt aan oplossing'

Ik weet het, hij is er net 15 minuten, maar ik erger mij dood aan de mensen die deze post een -1 geven, of zelfs een 0, hij is minstens 1 waard, en omdat ik het zelfs zoveel vind toevoegen aan het bericht, ook wel makkelijk een +2, eigenlijk gewoon een +2, want die wordt echt te weinig gegeven, dit is een goed voorbeeld van een +2.

[ Voor 11% gewijzigd door painkill op 12-10-2008 16:21 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +2 vind ik wel iets te hoog, maar een +1 moet idd wel kunnen. Bij deze dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

(jarig!)
Regeneration: Eens, Eens, ... maar die eerste staat nog steeds op +0,5 dus effectief +1
Painkill: Voor een +2 is iets meer nodig vind ik. Maar een +1 is zeker te rechtvaardigen en die -1 die iemand heeft gegeven lijkt me of een klikfout of modmisbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
SecondReality in 'nieuws: Xbox-update vereist opslag, MS werkt aan oplossing' flame / troll in laatste zin richting Nintendo: -1 lijkt me dan beter.

Kaasje123 in 'nieuws: Xbox-update vereist opslag, MS werkt aan oplossing' zegt iets dat eigenlijk ook in het artikel staat, lijkt me geen +1 waard. 0 lijkt me voldoende.

[ Voor 26% gewijzigd door Regeneration op 12-10-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mwoah, lief is het niet, maar een flame... Ik vind persoonlijk een -1 wat zwaar.
Kaasje123 in 'nieuws: Xbox-update vereist opslag, MS werkt aan oplossing' zegt iets dat eigenlijk ook in het artikel staat, lijkt me geen +1 waard. 0 lijkt me voldoende.
0 it is.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.