Het kleine-mismoderatietopic deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.330 views

• Guitarist
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 16:16
Cloud schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:11:
Iets 'vertellen'? Je hele reactie is:

[...]

Wat vertelt dat de lezer, of; wat voegt dat nu toe? Ik vind dat het eigenlijk niets toevoegt. Dit kan iedereen wel roepen of ze nu gelijk hebben of niet. Als je dan ook nog met 'vroegah' aankomt, lijkt het helemaal een simpele rant. Een 0 zou eventueel nog kunnen voor onschuldig, maar een -1 is ook niet raar.

Had je nu echt voorbeelden of argumentatie gegeven waaruit blijkt wáárom het tegenwoordig dan zoveel slechter is, dan had je zomaar een 0 of +1 te pakken gehad. :)
Je zegt iets over mijn "vroegah" terwijl jullie zelf "T'rug naar huus" in een review gebruiken?

Ik zal in de toekomst meer argumenten toevoegen. Hij staat nu weer op 0. :)

http://www.brianesselbrugge.nl

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn in 'nieuws: Grafeen ingezet in ultracondensators'
Compleet overbodig. Kan 'm zelf helaas niet modden.

:P
Guitarist schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:28:
[...]

Je zegt iets over mijn "vroegah" terwijl jullie zelf "T'rug naar huus" in een review gebruiken?
Het gaat uiteraard niet om de spelling van vroegah oid, maar om het feit dat je zo'n niets toevoegend cliché aanhaalt.

[ Voor 55% gewijzigd door .oisyn op 18-09-2008 18:29 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

.oisyn schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:25:
.oisyn in 'nieuws: Grafeen ingezet in ultracondensators'
Het gaat uiteraard niet om de spelling van vroegah oid, maar om het feit dat je zo'n niets toevoegend cliché aanhaalt.
Correct. :) Ik zei het misschien wat krom maar dat was inderdaad wat ik bedoelde.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

twan1 in 'nieuws: Telefoonbezitter e-mailt nauwelijks met mobieltje'

Dat is toch gewoon een 0, toch ben ik de eerste die er een 0 voor geeft, de rest is allemaal +1, schaapjes?

Edit: Staat nu stevig op 0.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 21:42 ]

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
behuizing antec
wordt duidelijk gecompenseerd? inclusief nog 2 reacties die dit soort (ik vind het flauwe) humor 'aanvragen om goed te modden'.. zou die laatste 2 sowieso -1 doen, alhoewel ze nog klein beetje reactie hebben op het originele topic.

Is het de bedoeling dat dit soort 'fouten' ook gemeld worden?

Wat ik altijd vervelend vind bij modden is dat ik soms niet "durf" te modden, omdat er al zoveel "fout gemod is" door schaapjes (hierboven genoemd). En als ik dan wel 'goed' zou modden volgens richtlijnen, dan krijg ik een probleem met m'n afwijking. Wat dien je op zo'n moment te doen?

[ Voor 60% gewijzigd door vmsw op 18-09-2008 22:20 ]

Verwijderd

Gewoon melden en dan komt het goed, laat je niet weerhouden om naar eigen inzicht te modden. Mocht je de mod rechten via modbot kwijt raken dan kan een power modje die wel weer aanslingeren voor je. Zoals in mijn post hier boven stond die post op 13x +1 en geen andere mods, ik mod een 0 omdat ik het een typpische 0 post vind. En nu staat deze post netjes op 0 en ik hoef niet bang te zijn dat ik teveel afwijk van het gemiddelde :9

Edit: Je kan hier gewoon de link v/d/ datum van de post pasten en dan maakt de forum software er automagisch een nette link van:

nieuws: Antec introduceert 'open air' pc-behuizing
Noel in 'nieuws: Antec introduceert 'open air' pc-behuizing'

Vind het inderdaad wel flauwe grappen en het gezeur over moderaties hoort daar ook niet thuis, dat hoort hier thuis.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 22:38 ]

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:33:
Noel in 'nieuws: Antec introduceert 'open air' pc-behuizing'

Vind het inderdaad wel flauwe grappen en het gezeur over moderaties hoort daar ook niet thuis, dat hoort hier thuis.
Blijkbaar moesten sommige er erg om lachen. +2... +1.. 8)7 Van mij een -1.
vmsw schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:16:

Wat ik altijd vervelend vind bij modden is dat ik soms niet "durf" te modden, omdat er al zoveel "fout gemod is" door schaapjes (hierboven genoemd). En als ik dan wel 'goed' zou modden volgens richtlijnen, dan krijg ik een probleem met m'n afwijking. Wat dien je op zo'n moment te doen?
Gewoon modden zoals jij denkt dat het hoort (gebaseerd op de mod FaQ). En dan komt het wel goed, als ze zoveel mis-mods tov volgens jouw goeie mod hebben; hier melden. Je mod status word niet afgenomen omdat je een keer niet gelijk bent aan de experts.

[ Voor 42% gewijzigd door graceful op 18-09-2008 23:29 ]

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
behuizing antec
wordt duidelijk gecompenseerd? inclusief nog 2 reacties die dit soort (ik vind het flauwe) humor 'aanvragen om goed te modden'.. zou die laatste 2 sowieso -1 doen, alhoewel ze nog klein beetje reactie hebben op het originele topic.

Ja zeker! Voor alle "mismoderaties" moet je hier wezen. :)
Dat klopt, maar mod altijd zoals jij denkt dat een reactie verdient! (zoals ze hierboven ook zeggen) Plaats dan een reactie in dit topic, er zullen Pro- en Powermods naar kijken en als je gelijk hebt zal de reactie gecomenseerd worden. Zoals je in de de startpost kan lezen hebben de Pro- en Powermod een weging van 5x. Er zijn een stuk of 10 Pro- en Powermods. Dus een reactie kan vaak makkelijk nog de juiste score krijgen. Heel eventueel kunnen Powermods ook de score fixen = de score daar zetten wat volgens de Powermods goed is. Wellicht is dat hier nodig, maar daar zullen we even op de Powermods moeten wachten.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
behuizing antec

Hier melden helpt altijd. Het grove geschut (5x weging van Pro's en Power's) zorgt ervoor dat je afwijking sowieso niet bijzonder groot zal zijn. In de meeste gevallen zullen zelfs de reacties gewoon op de score komen die jij aandraagt.

Mocht je toch eens een afwijking krijgen van een punt ofzo is er nog niets aan de hand. Zolang je niet selectief mod (dwz, alleen reacties modden waarvan je vindt dat ze fout staan) dan zou je afwijking binnen de perken moeten blijven. Kijk anders eens op je moderatieperformancepagina om te kijken hoe je er voor staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Ik zit eigenlijk met daft_dutch in 'nieuws: 'Antec introduceert 'open air' pc-behuizing'') reactie in m'n maag. Het is wel goed bedoeld.. maar andere kant tja. Simpel kan ook goed zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ReneDx vind dat gewoon een -1, overbodig en voegt niets toe, wie daar een +1 voor geeft snapt het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 22-09 22:23
graceful schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:36:
Ik zit eigenlijk met daft_dutch in 'nieuws: 'Antec introduceert 'open air' pc-behuizing'') reactie in m'n maag. Het is wel goed bedoeld.. maar andere kant tja. Simpel kan ook goed zijn, toch?
Simpel kan idd ook goed zijn, maar als je het te simpel houd, begrijpt niemand wat je bedoelt. In dit geval vind ik zijn post een niets zeggend woord, een kleine beschrijving er bij wat het is, had hem een goede 0 gemaakt.

De reactie er op vind ik lastiger. Hij legt het wel netjes uit, maar het geklaag over de moderatie neigt mij naar het belonen van slecht gedrag met een -1..., nog even een nachtje over slapen.

Edit:
Kan deze gewoon op -1 blijven staan, of is hij zo onzinnig dat een modbreak/mailtje op zijn plaats is?

[ Voor 9% gewijzigd door --Niels-- op 19-09-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan wel erg veel dubbel posts in dat Antec draadje. Het "pas maar op met drinken", "veel stof", "weinig stof", "erg vet", "erg lelijk" enzo komen erg vaak langs. Ga ze maar op -1 zetten omdat ze niets toevoegen en al vele malen langs geweest zijn. Maar misschien is dat weer te streng :?

Edit:
Mizitras in 'nieuws: Antec introduceert 'open air' pc-behuizing'
Die is hooguit een 0 omdat hij behulpzaam is, daanra gemekker over moderaties wat het voor mij eigenlijk een -1 maakt, en wie daar een +1 voor geeft is aan het slaap wandelen :9

Reflian in 'nieuws: Google laat internetters nu ook gesproken tekst doorzoeken'
Die vind ik ook zo flauw, en nog niet eens goed ook want het klinkt niet zoals hij het bedoelt, kan er niets anders dan -1 van maken, en de +1 gevers tja...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 01:07:
Die is hooguit een 0 omdat hij behulpzaam is, daanra gemekker over moderaties wat het voor mij eigenlijk een -1 maakt, en wie daar een +1 voor geeft is aan het slaap wandelen :9
Ik vind dit geen "gezeur" over moderatie. Natuurlijk blijft het wel commentaar op de moderatie wat eigenlijk niet hoort, maar daarnaast heeft ie ook wel enigszins wat zinnigs te zeggen en blijft het vrij onschuldig. Imho een 0.
Reflian in 'nieuws: Google laat internetters nu ook gesproken tekst doorzoeken'
Die vind ik ook zo flauw, en nog niet eens goed ook want het klinkt niet zoals hij het bedoelt, kan er niets anders dan -1 van maken, en de +1 gevers tja...
Eens.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 01:07:

Ik vindt het ook niet echt geklaag. Een 0 lijkt mij op zijn plaats.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o er zijn nog andere nacht mensen aanwezig! Vind het gemekker ook niet echt storend zal mijn -1 in een krappe 0 veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat we meer +1's moeten geven, maar sommige reacties worden overgewaardeerd;

Verwijderd in 'nieuws: Telefoonbezitter e-mailt nauwelijks met mobieltje'
djpdjpnl in 'nieuws: Telefoonbezitter e-mailt nauwelijks met mobieltje'
Croga in 'nieuws: Telefoonbezitter e-mailt nauwelijks met mobieltje'

Vind ik gewoon nulletjes, kan er de meerwaarde niet van in zien. Er staan nog wel een aantal reacties in dat draadje die een tikje tichting de 0 nodig hebben, maar dat komt wel goed in de loop v/d dag als er een pro/power modje langs is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Alle drie een 0 inderdaad

[ Voor 88% gewijzigd door Arne op 19-09-2008 11:22 . Reden: Eerst een artikel lezen is soms toch nutig :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Weer eens een compensatie modder gespot: guanothan in 'nieuws: Large Hadron Collider weer ingeschakeld na elektrische storing' stond op -1 en daar heeft ie blijkbaar wat aan willen doen met een +2 (Alles hoger dan een 0 zie ik als een mismod, zo bijzonder is dat geintje helemaal niet.)
De reactie daarop: Verwijderd in 'nieuws: Large Hadron Collider weer ingeschakeld na elektrische storing' is gewoon moderatie gezeur en hoort dus op -1.
En luckyjan in 'nieuws: Large Hadron Collider weer ingeschakeld na elektrische storing' wordt elke keer bij dit onderwerp gepost, ik vind het gewoon een -1. (Ook hier is die +2 dus ook veel te hoog...)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

TERW_DAN in 'nieuws: Large Hadron Collider weer ingeschakeld na elektrische storing' heeft wel meerwaarde vind ik. Mag van mij wel naar +1 :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die had ik zonder dit topic al op +1 staan :) Inimddels staat de reactie ook op +1,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Wat moet ik met de volgens reacties:
1. t-h in 'T-Mobile introduceert Android-smartphone ook in Europa'. Eigenlijk moet ik zeggen dat dit een flame is denk ik en dus -1 modereren,

2. DaMorpheus 'T-Mobile introduceert Android-smartphone ook in Europa' is dit nou sarcastisch/flamerig of een typefoutje?

Iemand een mening?

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

1. Ik vind het eigenlijk alleen een negatieve toonzetting, en dat is voor mij niet voldoende voor de -1. Ik geef er een 0 voor.

2. Ik zie geen foutgespelde woorden eigenlijk. Misschien is de reactie inmiddels ge-edit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

martinx76 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:48:
Wat moet ik met de volgens reacties:
1. t-h in 'T-Mobile introduceert Android-smartphone ook in Europa'. Eigenlijk moet ik zeggen dat dit een flame is denk ik en dus -1 modereren,
Hij eindigt met een persoonlijke aanval, een -1 van mij.
2. DaMorpheus 'T-Mobile introduceert Android-smartphone ook in Europa' is dit nou sarcastisch/flamerig of een typefoutje?

Iemand een mening?
Het is een beetje een onzinninge reactie, maar niet flamerig ofzo. Ook een typefout zie ik niet. Hij snapt het gewoon niet als ik het zo zie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Deze
sohus in 'nieuws: Hyves uitgeroepen tot 'website van het jaar''
vind ik toch eigenlijk wel een +1 waard.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd in 'reviews: Vooruitblik: Borderlands'
Verwijderd in 'reviews: Vooruitblik: Borderlands'
2 posts die imo op 0 horen, maar wel erg vaak -1 krijgen. Beetje te streng vind ik.

Saved by the buoyancy of citrus

• RoD
  • Niet online

RoD

Ze zijn wel volledig offtopic. Ik weet nog niet wat ik er van maak.

Verwijderd in 'nieuws: Privacyhervormingen bij Google blijken zoethoudertje'
Mag op -1 imo. Totaal geen inhoud.

Verwijderd in 'nieuws: Spaanse rechter oordeelt dat linksites legaal zijn'
Lijkt me gewoon een nulletje. Ik weet niet wat er voor de edit stond, maar hier zie ik weinig verkeerds aan,

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 20-09-2008 13:08 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

RoD schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:29:

Verwijderd in 'nieuws: Spaanse rechter oordeelt dat linksites legaal zijn'
Lijkt me gewoon een nulletje. Ik weet niet wat er voor de edit stond, maar hier zie ik weinig verkeerds aan,
Voor de edit stonden er een hoop smileys die niets toevoegde. Mede door dat FiPo-achtige gedrag heb ik hem een -1 gegeven en die laat ik lekker staan.

Een +1 voor deze reactie lijkt me veel te hoog, een 0 is voldoende. De +2 is modmisbruik en die mag imho door een powermod worden bekeken.

Virussen? Scan ze hier!

• RoD
  • Niet online

RoD

wildhagen schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 13:16:
[...]

Voor de edit stonden er een hoop smileys die niets toevoegde. Mede door dat FiPo-achtige gedrag heb ik hem een -1 gegeven en die laat ik lekker staan.
In dat geval kan ik het me voorstellen ja.
Een +1 voor deze reactie lijkt me veel te hoog, een 0 is voldoende. De +2 is modmisbruik en die mag imho door een powermod worden bekeken.
0 is inderdaad hoog zat. Daar staat ie nu ook op.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7

Alarm, alarm, alarm! Een Windows-draad :/ :+

Om maar te beginnen:
Aubergine in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7' staat op 0 en Verwijderd in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7' op -1. Het kan aan mij liggen, maar hoort dat niet andersom? Darx-Jordi heeft een negatief totale reactiescore, en da's niet voor niets. Likmereet daarentegen, heeft wel dergelijk een punt ("bij het oude blijven werkt ook niet altijd").

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Beiden horen op -1, het heeft niks met het onderwerp te maken (het gaat over Windows7, niet Vista, XP of wie nou beter is), is dus off-topic, vooral de tweede.

Beiden zijn ook niet meer dan een simpele oneliner en beiden kan je als trollerig betitelen (proberen een bepaald soort reacties uit te lokken).

Voor mij voldoende reden om beiden 5 maal een -1 te geven. Zeker als je bedenkt dat je in gevoelige newsposts (en daar mag je deze wel onder rekenen imho) sowieso al iets strenger mag modden.

Edit: een modmisbruiker heeft zojuist de eerste een +2 gegeven. Tijd voor een onderzoek door een powermod :P

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 20-09-2008 18:29 ]

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Moo! Een Microsoft topic, werk aan de winkel dus.

Verwijderd in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Vind dat een nette +1 maar zeker geen +2.

Greyh0und in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Beetje flamerig, een 0 vind ik voldoende.

Blokker_1999 in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Mag wat mij betreft ook wel op -1 zoals de andere "wat is de meerwaarde met x?" opmerkingen.

IStealYourGun in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Leest een beetje als een rant voor mij, en dus een 0 en geen +1.

Zarc.oh in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Ranten; -1 van mij, al ben momenteel de enige die deze op die manier modereert.

Beetje trollerig, dus ook -1.

PolarBear in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Vind ik gewoon een nulletje, en geen +1 al ben ik weer de enige die zo gemod heeft.

Crawl NL in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Mag ook gewoon op -1, de +1 gevers zijn duidelijk Vista haters/mis-modders.

Ook opmerkingen als "ik draai x al x tijd en heb x crashes gehad" zet ik op -1.

Verder heb een aantal twijfelgevalltjes die ik normaal met 0 beoordeel maar nu misschien een -1 kunnen krijgen omdat met dit soort topics een beetje strenger modden gewenst is. Voorbeeldjes:

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 18:08

CoolGamer

What is it? Dragons?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:11:

Wel duidelijk. Dat toch zoveel voor de +2 kiezen?
Valt toch wel mee. 0 kan nog wel naar mijn mening.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

wildhagen schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:24:
Beiden horen op -1, het heeft niks met het onderwerp te maken (het gaat over Windows7, niet Vista, XP of wie nou beter is), is dus off-topic, vooral de tweede.

Beiden zijn ook niet meer dan een simpele oneliner en beiden kan je als trollerig betitelen (proberen een bepaald soort reacties uit te lokken).

Voor mij voldoende reden om beiden 5 maal een -1 te geven. Zeker als je bedenkt dat je in gevoelige newsposts (en daar mag je deze wel onder rekenen imho) sowieso al iets strenger mag modden.

Edit: een modmisbruiker heeft zojuist de eerste een +2 gegeven. Tijd voor een onderzoek door een powermod :P
Helemaal mee eens. 2x 2x -1 erbij.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:11:

Eens, +1 van mij. Scores lopen van -1 t/m +2. Ik denk dat de powermods hier eens een nader onderzoekje aan moeten wagen.
Een echte vette nul wel te verstaan!
Blokker_1999 in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Mag wat mij betreft ook wel op -1 zoals de andere "wat is de meerwaarde met x?" opmerkingen.
Wederom eens.
IStealYourGun in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Leest een beetje als een rant voor mij, en dus een 0 en geen +1.
Ik vind het geen rant, een nul is genoeg, maar kan me de +1 wel voorstellen.
Troost je er is al 4x -1 uitgedeeld. Maar ik vind het echt een nul, absoluut geen -1. Er zit wel degelijk wat in wat hij zegt. Zijn mening mag hij imo gewoon geven (ook al heeft het niets met W7 te maken, maar dat komt door het draadje).
Staat nu ruim op -1, heb het nog een extra zetje gegeven....
Vind ik gewoon een nulletje, en geen +1 al ben ik weer de enige die zo gemod heeft.
Ik snap niet waar de +1-en vandaan komen. Gewoon een wagewijd openstaande deur wordt er ingetrapt.
Crawl NL in 'nieuws: Chinese blogger lekt screenshots van Windows 7'
Mag ook gewoon op -1, de +1 gevers zijn duidelijk Vista haters/mis-modders.
+1 slaat nergens op (powermods, werk aan de winkel), van mij ook een -1.
Ook opmerkingen als "ik draai x al x tijd en heb x crashes gehad" zet ik op -1.

Verder heb een aantal twijfelgevalltjes die ik normaal met 0 beoordeel maar nu misschien een -1 kunnen krijgen omdat met dit soort topics een beetje strenger modden gewenst is. Voorbeeldjes:

Gewone nulletjes wat mij betreft die laatste twee.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Off-topic, maar wel een reactie op het draadje:
Rinzwind in 'nieuws: Hyves uitgeroepen tot 'website van het jaar''
Vind dat deze reactie toch een 0 verdient i.p.v. een -1. Hij zegt imo niets verkeerds (al wordt het blijkbaar door sommigen wel als zodanig opgevat).

Barres B. in 'nieuws: Hyves uitgeroepen tot 'website van het jaar''
Een flame en dus een -1 imo.

[ Voor 12% gewijzigd door Pjerry op 21-09-2008 01:51 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Pjerry schreef op zondag 21 september 2008 @ 00:42:
[...]

Helemaal mee eens. 2x 2x -1 erbij.
De 1e kan nog een paar zetjes richting -1 gebruiken ;)

Misschien is een mailtje richting de poster van deze reactie, plus een modbreak, wel handig? Een vergelijking van moderators met de Gestapo lijkt me toch wel onwenselijk en erg krom. En het erge is dat ie dan censuur ook nog eens fout spelt ook.

Misschien kan deze persoon in zijn algemeenheid trouwens wel eens onderzocht worden door een powermod of fp-admin, met een totale reactiescore van -252 (bij 934 replies) en een gemiddelde score van -0.3 kan je toch vrij stellig concluderen dat hij niet goed bezig is....

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 21-09-2008 09:20 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat de meeste mensen dit soort draadjes aangrijpen een debat te voeren over Vista en hoe slecht/goed het wel niet is, ipv on-topic op Windows 7 te reageren. Vind dat wel een gemis, het is steeds dezelfde discussie die langs komt bij deze onderwerpen, begint haast saai te worden :9

Om over de ononderbouwde tirades/rants nog maar te zwijgen.

Edit:
Heeft nog wel wat hulp richting de 0 nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmsw
PolarBear in 'nieuws: FBI heeft verdachte voor hacken van mailbox Palin'
Hij heeft wel een puntje, maar is dat gelijk +1?

Hm.. en de mensen hier
vladimirN in 'nieuws: FBI heeft verdachte voor hacken van mailbox Palin'
moeten eens leren GoT te gebruiken lijkt me, maar die zijn inmiddels weggemod

Er vormt een hele discussie hieronder (en bij).. moet/mag dat daar? Want er komen steeds meer van die reacties daarop.

[ Voor 41% gewijzigd door vmsw op 21-09-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

0 lijkt me voldoende.

In diezelfde newspost zijn twee kiddo's bezig met een complete offtopic discussie, die thuishoort in GR, niet op de FP. Daar zijn ze mijns insziens gewoon een -1 waard mede door de negatieve toonzetting.

Dan heb ik het concreet over:

- Alle posts in deze subdraad
- Idem voor alle posts in deze subdraad
- deze losse post

Hoe zien jullie dat?

edit: hé, vmsw, tik eens niet zo snel ;)

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 21-09-2008 14:49 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmsw
Ik begrijp zijn punt, en vind het prima dat hij laat zien dat hij er niet mee eens is. Maar dan moet dat zeker NIET bij het nieuwsartikeltje zelf.. een Tweaker zou moeten weten dat dit op GoT thuishoort. En dan vooral blijven doorgaan nadat hij al zoveel -1 mods heeft gehad, zelfs klagen over de mods.. dit hoort gewoon niet, en verdient zeker een -1 lijkt me. Hij staat al negatief, en voegt niks toe verder
edit: hé, vmsw, tik eens niet zo snel ;)
700 karakters/minuut op topsnelheid O-)

EDIT:
waar ik een beetje moeite mee heb is het feit dat er zoveel 'standaardantwoorden' worden gegeven, die elke keer weer terugkomen. Denk aan het herhalen van 'waarvoor dient de LHC' en regelmatig terugkerende projecten of patentvragen. Je kan elke keer een standaardantwoord geven, en toch een +1 krijgen. Beetje vreemd, maar het lijkt wel zo te werken.
Ik begrijp dat je bij de eerste keer nog wel een +1 kan geven voor een goede uitleg voor -soms een 'simpele' vragensteller-, echter als je al 6x zo'n nieuwsberihct hebt gezien, en al 10x zo'n antwoord...

[ Voor 30% gewijzigd door vmsw op 21-09-2008 14:59 . Reden: toevoeging om geen extra post te openen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:51
Als een mooie kandidaat voor een -2 aan de hele subdraad, vooral die 2e reactie :X een gevalletje ik zit anoniem achter een pc dus ik heb een grote mond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Staan ondertussen op 0 alledrie. Die laatste is niet flamerig genoeg om daar -1 voor te geven.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Is een -1 voor deze post wel terecht?
Rinzwind in 'nieuws: Cern: deeltjesversneller zeker twee maanden buiten bedrijf'
Hij zet terecht vraagtekens bij genoemde link.

Er is een grote off-topic Afrika sub-draadje aan de gang. Hierin worden 0-en en +1-en gescoord bij het leven.
Waarom de reactie hieronder dan plotseling op -1 moet snap ik niet (of alles off-topic "afstraffen" of geen enkele afstraffen). Het sub-draadje was overigens wel te verwachten, komt altijd bij dit soort artikelen naar boven.....
Dus:
Verwijderd in 'nieuws: Cern: deeltjesversneller zeker twee maanden buiten bedrijf'
gewoon naar nul modden imho.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dat is optie 1, maar ik ben niet zo van de "kunnen we dat niet aan afrika geven" draadjes. Wanneer je dat positief gaat modereren dan kan je die draad wel bij elk t.net artikel posten aangezien het practisch allemaal luxeartikelen of dure projecten zijn. Een -1 voor alle lijkt mij dan ook nuttiger dan een 0 voor deze, uitzonderingen daar gelaten.

Edit:
Eigenlijk staan er best veel ontopic posts in die subdraad. De posts die echt niks ontopics toe te voegen hebben, zoals de aangehaalde, mogen van mij best op -1.

[ Voor 19% gewijzigd door Arne op 22-09-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
Deze: The Zep Man in'Huisartsen verzetten zich tegen invoering digitaal patiëntendossier'. Was gemod als +2, veel te hoog, maar wat mij betreft naar 0

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vavoem in 'nieuws: CDA wil onderzoek naar technologie om auto 'aso proof' te maken'

Hm, wat moet ik hiermee? Ik heb hem maar een 0 gegeven, maar hij is eigenlijk wel zó onleesbaar dat het een overbodige reactie wordt, dus eigenlijk ook een -1. Wat te doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Onleesbaar.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Sandisk introduceert muziekformaat voor microsd'

Mening modden van anti Sony/M2 volk? Vind het gewoon een nulletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 22-09 22:23
Ook een 0 gegeven.

stijnos1991 in 'nieuws: Adobe test Lightroom 2.1 met ondersteuning voor nieuwe dslr's'
Hoort niet op de fp, zelfs 2 x +1 gehad. Hoort natuurlijk op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@--Niels--
Eens een dikke -1, zoiets hoort in GR, en Spooik staat nu zeer stevig op de nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Onschuldige berichten die een poging doen om grappig te zijn imho ;)

Als het de 10e was die dit zei dan was ik het wel eens, maar nu niet :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als ik niet eens zie dat het een poging tot grappig doen is laat ik mijn moderatie in ieder geval op -1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Dat mag :)
Ik vind zoiets sowieso geen mismod eigenlijk

[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 22-09-2008 15:15 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: 'AMD gaat naamgeving processors herzien'' standaard reactie "ik snap het niet meer" bij een nieuwsbericht met een titel in de trant van "verandering naamgeving". Lijkt me beter op -1 net als dangerpaki in 'nieuws: 'AMD gaat naamgeving processors herzien'' die wel al op -1 staat.

Dan nog H004 in 'nieuws: 'AMD gaat naamgeving processors herzien''. Lijkt me wat onschuldige / onbewuste vraag dat wellicht in GR hoort. Vind persoonlijk een +1 wel hoog, zeker nu het al in het artikel staat. De +2 zijn zeer duidelijke mismods. van mij een 0 iig.

edit:
Oeps, de reacties zijn pas een uurtje oud, had ik even niet opgelet...

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 22-09-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Deze reactie vind ik niet kunnen: AtleX in 'reviews: Tweakers.net 10 jaar: Op bezoek in de Huiskamer' Graag wat hulp voor een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gewoon een geintje imo. Ik vind em onschuldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Eigenlijk vond ik die weer juist weer te loos en had een -1, maar net aangepast omdat dat bericht ook lekker losjes is geschreven. Probeer gewoonlijk rekening met de serieusheid van het artikel te houden bij het modereren.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ook hoor, nul moet kunnen. De boog hoeft niet altijd strak gespannen te staan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De serieusheid van het artikel is ook voor mij de reden om juist hier wel een 0 voor te geven. Het is een HK-reply op een HK-artikel, dus dat moet kunnen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
De volgende post is zeer waardeloos en storend in de discussie, gewoon een stuk van een andere site geknipt en dat gepost. Gevolg ellenlang stuk tekst wat niets bijdraagt.
Wat mij betreft mag deze op onzichtbaar.
Het linkje: Whatever001 in 'Huisartsen verzetten zich tegen invoering digitaal patiëntendossier'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een enorme lap tekst zonder enige vorm van uitleg vind ik ook nogal gewenst. Staat op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ehm, je bedoelt neem ik aan ongewenst? ;)

Iig, ook een -1 van mijn kant. Aan een simpele copy/paste zonder verdere toevoeging hebben we niet zoveel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

8)7 Inderdaad ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Als ie nou die tekst als link had gegeven en zelf een Nederlandse samenvatting had gegeven had ie misschien zelfs op +1 kunnen staan. Nu is het idd een -1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Potatomice in 'productreview: Scythe Infinity SCINF-1000 review door martiniman'

Hij is al gemod op -1, maar toch wil ik wat extra aandacht aan de post besteden. Het komt namelijk neer op een überflame, zo hoort het hier niet te gaan. Wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten, I'm just the messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyBSD in 'nieuws: Adobe test Lightroom 2.1 met ondersteuning voor nieuwe dslr's'
Is een (erg) simpele vraag nou direct ongewenst? Aan de post tijd te zien ook niet echt een fipo.

Edit:
n0valyfe in 'nieuws: Microsoft en HP kopen eigen aandelen terug'
Deze staat ook op -1 maar vind het gewoon een mager nulletje.

bolleh in 'nieuws: T-Mobile en Nortel: lte werkt in rijdende auto'
Lijkt mij gewoon een nul en geen +1.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Morgoth in 'reviews: Tweakers.net 10 jaar: Op bezoek in de Huiskamer'
Ik vind dit echt een post van "Goh hey, dit had in het artikel zelf nog gemoeten", dus het is een "Must Read". Oftewel een +2 ipv +0 waar het nu op staat :P.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Datafeest schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:30:
Morgoth in 'reviews: Tweakers.net 10 jaar: Op bezoek in de Huiskamer'
Ik vind dit echt een post van "Goh hey, dit had in het artikel zelf nog gemoeten", dus het is een "Must Read". Oftewel een +2 ipv +0 waar het nu op staat :P.
Zo erg boeiend is het nou ook weer niet dat dit een must read wordt. +1 kan ik me in vinden maar +2 lijkt meer op een mismod imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, ik vind em ook wat te simpel voor de +2. Het is wel aardig, dus hij mag wel een +1 hebben, maar een +2 vind ik echt overkill. Het is ook niet echt essentiële informatie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 in 'nieuws: Website en specificaties T-Mobile's Android-telefoon duiken al op' waarom is een post als dit volgens drie mensen (atm) een -1 waard. Het vertegenwoordigd toch gewoon een mening. Een vrij nutteloze en niet onderbouwde weliswaar, maar het is toch gewoon een 0 dan in plaats van een -1? Of snap ik iets verkeerd mbt tot het modden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:59:
joffrey19 in 'nieuws: Website en specificaties T-Mobile's Android-telefoon duiken al op' waarom is een post als dit volgens drie mensen (atm) een -1 waard. Het vertegenwoordigd toch gewoon een mening. Een vrij nutteloze en niet onderbouwde weliswaar, maar het is toch gewoon een 0 dan in plaats van een -1? Of snap ik iets verkeerd mbt tot het modden
Als het echt een volkomen loze opmerking is mag hij best op -1. Deze is van mij een zeer magere 0.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:59:
Het vertegenwoordigd toch gewoon een mening.
Een mening neerzetten kan iedereen, het waarom is voor andere lezers ook interessant.
Een vrij nutteloze en niet onderbouwde weliswaar,
Dan is het dus een -1. De mening is door gebrek aan onderbouwing namelijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecteinascidin schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:36:
[...]

Een mening neerzetten kan iedereen, het waarom is voor andere lezers ook interessant.

[...]

Dan is het dus een -1. De mening is door gebrek aan onderbouwing namelijk nutteloos.
zonder hier eigenwijs te willen gaan doen, staat er in de modereer-faq het volgende
Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen nuttige bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
De mening is nutteloos, en is dus geen nuttige bijdrage. Hij is echter ook onschuldig, dus ik dacht dat een (magere) 0 op zijn plek zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Kan beide wat mij betreft. Een mening als 'mooi!!' of 'lelijk!!' vind ik gewoonlijk een -1 waard. Wanneer iemand iets meer tekst erbij zet waarom het positief/negatief is een 0 (of hoger). Het probleem is wel vaak dat als iemand negatief is het ook erg negatief uit en soms weer een reden is voor een -1.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Wanneer je dan de voorwaarden voor een 0 quote, lees de -1 dan ook nog eens goed door. Met name het volgende:
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn.
* Arne was al bang dat dit echt niet in de FAQ zou staan :o

[ Voor 8% gewijzigd door Arne op 23-09-2008 22:52 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

• TheCapK

TheCapK

Is idd loze kreet zonder onderbouwing die neigt naar trollen.

• Dirk

Dirk

erikdeperik in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan', bamboe in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' en 7ven in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' zijn allemaal omlaag (naar -1)gemod. Ik heb het idee dat het is om inhoudelijke fouten en dat er om die reden wel meer reacties binnen dit artikel omlaag zijn gemod. Is dit inderdaad een enkele modder? Misschien kan deze persoon dan aangesproken worden... Ik heb namelijk het idee dat binnen dit artikel iemand een structuele fout maakt door inhoudelijk foute reacties naar -1 te modden.

Oh en deze mag ook wel op 0: Beelzebassie in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan'

En als we het over originele grapjes hebben: graey in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' ivm Fire69 in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' vindt ik eigenlijk ook wel mooi... Mag dus ook omhoog.

[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 24-09-2008 16:44 ]

Verwijderd

engelbertus in 'nieuws: Pretec toont cf-kaartje met 100GB opslag'

Een heel verhaal waar geen touw aan vast te knopen is (het is een reactie op mijn post, maar het is me niet eens duidelijk of hij het nou met me eens is of niet) maar staat wel op +2

• Dirk

Dirk

Dan maken we er toch een 0 van? ;)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:43:
Een heel verhaal waar geen touw aan vast te knopen is . . .
Nou . . . het is wel een 'must read' ;) maar natuurlijk niet op de must read manier die we voor ogen hebben, meer must read opnieuw opnieuw opnieuw, omdat er idd geen touw aan vast te knopen is.

Wmb is een neutrale 0 prima.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Dirk

Dirk

En nog steeds bezig met die 291 reacties bij het ruimteliftartikel... Clarissa in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' is wmb ook een normale neutrale vraag, 0 dus.

En nog iemand die het niet begrijpt en -1 gemod is: SPee in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan'

Verwijderd in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' is inhoudelijk onjuist zoals (oa) uit NemesisWolfe in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' blijkt. Deze mag dus naar 0 terug. En trogdor in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' mag trouwens ook naar 0 terug, want die is dubbel met de bovenstaande.

Nog een zwikkie offtopic reacties over punten en komma's: nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan

[ Voor 48% gewijzigd door Dirk op 24-09-2008 17:07 ]

• Jorrit
Dat is gewoon een kwestie van het niet goed lezen van het artikel, daar ga ik geen 0 aan geven. In het artikel staat letterlijk:
Aangezien de buisjes goede elektrische geleiders zijn, denken de Japanners aan de toepassing van magnetische levitatie, een techniek die bij sommige treinen wordt gebruikt.

• graceful
  • Niet online
J.J.K. schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:08:
[...]

Dat is gewoon een kwestie van het niet goed lezen van het artikel, daar ga ik geen 0 aan geven. In het artikel staat letterlijk:

[...]
Heb 'm ook een 0 gegeven. Vind 'm redelijk onschuldig.

• Dirk

Dirk

J.J.K. schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:08:
[...]

[...]
Daar kan ik mee inkomen.

Nog wat te hoog gemodde onzin: PinjoTweaker in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' (inclusief een aantal keer +2!)

Nog een onschuldig geintje: Hakkow in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan'

En nog weer een simpele vraag: HaTe in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan'

[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 24-09-2008 17:19 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat moet je hier nou met de reacties van 'Toyota en Honda doen dit al twee jaar met kleine gezinsautootjes'?

Ik vind die reacties te lullig en stompzinnig om er een 0 voor te geven, maar een -1 is in veel gevallen ook wel erg laag gegrepen...

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 24-09-2008 17:20 ]

• Dirk

Dirk

Deze vraag Madshark in 'nieuws: Japanners willen ruimtelift bouwen die 36.000 kilometer omhoog kan' is al verscheidene keren gesteld en beantwoord, wmb een -1.

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
brabbelaar in 'nieuws: Microsoft geeft nieuwe Windows Ultimate Extra's vrij' gemod op -1. Waarom? Is het onjuist? Is het slecht beargumenteerd? Draagt het niet bij aan de discussie? Is het off-topic? Is het onrealistisch anit-MS en dus een trol? Nope... none off the above..

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het wel een 0. Maar haal aub die laatste regel dan wel ff weg, want klagen over moderatie op de FP is ongewenst en kan je (extra) minpunten opleveren.

Klagen kan namelijk in dit topic/forum, en niet ergens anders.

Virussen? Scan ze hier!

• Jorrit
Staat weer op 0, als je de opmerking over de moderatie weghaald blijft ie daar misschien ook ^^

EDIT: Is het RoD niet....

[ Voor 13% gewijzigd door Jorrit op 24-09-2008 19:20 ]

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
ik zal'm er weer uit halen, ik klaag hier nooit, maar kon hier gewoon niet echt bij...

leuk trouwens dit. Klagen helpt...

[ Voor 18% gewijzigd door brabbelaar op 24-09-2008 19:21 ]

• Jorrit
Natuurlijk helpt het, als het terecht is wordt het gefikst :) dat is het doel van dit topic, niet alleen voor je eigen reacties :P

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is deze reactie niet gewoon een troll? Sowieso het zeer kleuterige dollarteken al, maar verder hangt het van generaliserende beledigingen richting andersdenkenden aan elkaar...

Een +1 vind ik zelfs modmisbruik (meningmodden) te noemen.

Virussen? Scan ze hier!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

* Cloud agrees
Hij weet het inderdaad leuk te verhullen, maar ik geef er ook een -1 voor.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Een verzameling van trolls naar alles en iedereen. Ik ga ook voor een -1.

☻/
/▌
/ \

• TheCapK

TheCapK

brabbelaar schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:20:
ik zal'm er weer uit halen, ik klaag hier nooit, maar kon hier gewoon niet echt bij...

leuk trouwens dit. Klagen helpt...
Maar alleen hier klagen EN indien je terecht klaagt. Klaag je terwijl je een loeier van een troll wegzet dan wordt je hier nog even extra aangepakt!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.