Het kleine-mismoderatietopic deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
-AzErTy- in 'reviews: Review Spore' is dubbel met EcoR in 'reviews: Review Spore' ik wil de eerste niet direct afstraffen met een -1 vanwege het verband waarin het gepost is, maar een 0 is zat.

Wat is er mis met deze gebruikerservaring? neothor in 'reviews: Review Spore' Hij is kort, maar dat maakt hem een 0, geen -1.

En ook commentaar op graphics is normaal bij reviews, DJT88 in 'reviews: Review Spore' mag dus best op 0.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:23
Ecteinascidin schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:40:
Het is een simpele reactie, maar erachter zit wel een usermade website waarmee je ontopic behoorlijk vooruit geholpen wordt in praktijk. Mensen die langsurfen en graag hulpmiddelen zoeken voor hun IPv6 probleem zitten vast op zo'n tool te wachten.
Ik kan mij eigenlijk niet onttrekken aan de indruk dat het werkelijk een +2 reactie is. Als je dat nieuws leest met je eigen problemen daaromtrent dan is die reactie exact wat je zoekt.
Daar moet ik je enigszins in gelijk geven. Al vind ik de doelgroep die wellicht geïnteresseerd is in deze oplossing te klein om het als een must-read te zien. Ik hem 0 veranderd in een +1.
Cyphax schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:00:
[...]

Ik ook niet. Het kan namelijk voor mensen best toegevoegde waarde bieden. Aangezien het volledig relevant is en niet commercieel vind ik het niet het soort spam dat we moeten weren.
Helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMazzter in 'nieuws: Chinese vondst moet onzichtbaarheidsmateriaal bruikbaar maken'

Vind wie daar een +2 (en misschien zelfs ook de +1 gevers) voor geeft toch echt een mismodder, is gewoon een 0 of zelfs -1 voor een flauwe grap.

Ook erg veel off topic en "feest" reacties in dat draadje, zal het onderwerp wel een beetje uitlokken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:27:
TheMazzter in 'nieuws: Chinese vondst moet onzichtbaarheidsmateriaal bruikbaar maken'

Vind wie daar een +2 (en misschien zelfs ook de +1 gevers) voor geeft toch echt een mismodder, is gewoon een 0 of zelfs -1 voor een flauwe grap.

Ook erg veel off topic en "feest" reacties in dat draadje, zal het onderwerp wel een beetje uitlokken ook.
Hij is gewoon scherp, dus een 0 mag best. Los is ie zelfs beter samen met de titel en wetend wat er in het verhaal staat dan in zijn verband. Maar zeker de +2's zijn mismods idd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DirkW
Mee eens, daar is dit topic toch voor bedoeld, mismods en moderaties niet niet "juist" staan aankaarten, probeer mijn steentje bij te dragen en niet elke reactie die een +1 teveel of te weinig heeft te melden maar alleen die reacties waar het duidelijke mismods zijn, zodat er hopelijk iets aan gedaan kan worden. Nu nog een oplossing vinden voor het schaapjes modden (zoals gister met meer dan 40x +1 voor een duidelijke 0 reactie) en ik ben helemaal blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kijk, ik weet dat het niet de bedoeling is om alles op 0 te gooien, maar we hoeven het ook weer niet de andere kant op te overdrijven lijkt me?

Zo vind ik deze reactie echt geen +1 waard. Het is niet meer dan een éénregelige losse kreet die ook nog eens niet meer dan een aanname zonder bewijs is. Een 0 lijkt me een betere score.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Eigenlijk niet meer woorden aan verspillen dan de reactie zelf bevat. 0 is idd enige juiste!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 voor deze reactie is ook een beetje belachelijk natuurlijk, een 0 lijkt me een betere keuze.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:11:
Een +1 voor deze reactie is ook een beetje belachelijk natuurlijk, een 0 lijkt me een betere keuze.
Done

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21

Cyphax

Moderator LNX
Hoort inderdaad niet op -1.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Iemand heeft voor deze post: Verwijderd in 'nieuws: Specificaties Sony Alpha 900-dslr duiken op' een +2 gegeven, lijkt mij onmogelijk. Zelf twijfel ik tussen 0 en -1. De post lijkt me overbodig voor het topic, alleen linken naar de pagina van de concurrent zonder het wat meer toe te lichten heeft in mijn ogen geen discussiewaarde. Ik heb hem nu een -1 gegeven.

edit, dat hele topic kan wel wat neutrale moderatie gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Sallin op 07-09-2008 11:15 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
Waarom krijgt deze reactie zoveel -1's, kan er niets ergs in vinden, is gewoon een 0 in mijn ogen.

el frikandel in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
Deze lijkt meer door mening modders op -1 gezet te zijn, geen super post en misschien een beetje een troll maar is gewoon een nulletje lijkt me.

Youri Carma in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
De -1 geven mag wel effe naar gekeken worden, dit is gewoon een +1 of minstens een 0.

Ook alle reactie die alleen "Gefeliciteerd" zeggen zouden mijn inziens op -1 kunnen, maar dat is vast weer te streng voor een 'feestelijk' topic :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 00:26:
robertwebbe in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
Waarom krijgt deze reactie zoveel -1's, kan er niets ergs in vinden, is gewoon een 0 in mijn ogen.
Ik ook niet, een 0 lijkt mij de juiste score
el frikandel in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
Deze lijkt meer door mening modders op -1 gezet te zijn, geen super post en misschien een beetje een troll maar is gewoon een nulletje lijkt me.
Meningmodden? Hij zoekt gewoon een reden om op de EU te kunnen bashen imo. Het heeft niks toe te voegen aan het artikel en heeft een negatieve toon. Lijkt mij gewoon een -1.
Youri Carma in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
De -1 geven mag wel effe naar gekeken worden, dit is gewoon een +1 of minstens een 0.

Ook alle reactie die alleen "Gefeliciteerd" zeggen zouden mijn inziens op -1 kunnen, maar dat is vast weer te streng voor een 'feestelijk' topic :9
De +1 zie ik er niet in. Te hoge nerd factor :p (letterlijk).

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Wel een schattig icoontje in de reactie van isama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

itsgreen in 'nieuws: Microsoft verlaagt prijzen in Xbox Live Arcade'
Was die +2 strategisch?
Van mij trouwens de +1. Hoewel bondig omschreven, stipt hij toch een heel belangrijk punt aan: het gaat puur om DLC items, Xbox Live Arcade games dalen niet in prijs.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

boswandeling in 'nieuws: UPC schroeft snelheid internetabonnementen flink op'
Wat te doen aan deze trol:
..... in het zuiggo gebied ......, .... dat ziggo.....
Hij kan het wel goed schrijven maar trollt doelbewust. Van mij is dit gewoon -1 maar 0 kan ik eventueel nog wel begrijpen (al ben ik het er niet mee eens) maar die 2x +1 is gewoon zwaar mismodden.

De volgende is ook een troll:
Finraziel in 'nieuws: UPC schroeft snelheid internetabonnementen flink op'
Hij valt gewoon zijn bovenbuurman aan met dat begin:
Onder welke steen kom jij vandaan kruipen......
-1 dus ipv de 14x 0

[ Voor 20% gewijzigd door TheCapK op 08-09-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
2x -1 wat mij betreft. Alhoewel ik beter met een 0 voor die tweede kan leven dan die eerste eigenlijk.... Al weet ik niet waarom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkenrahl in 'nieuws: Kritiek op Youtube na neerhalen kritische Scientology-video's'

waarom is dit nou weer 2?
Hij zegt alleen maar wat ,een speculatie, en daarvoor krijgt hij +2 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 08:13
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 03:08:
darkenrahl in 'nieuws: Kritiek op Youtube na neerhalen kritische Scientology-video's'

waarom is dit nou weer 2?
Hij zegt alleen maar wat ,een speculatie, en daarvoor krijgt hij +2 ??
0 of 1 lijkt mij beter.
Ik heb deze op +1 staan, hij geeft achtergrondinformatie over de eerder aangehaalde documentaire die imo wel iets bijdraagt aan de lopende discussie. Maar een +2 is idd teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Weer wat mismodders:
humbug in 'nieuws: AMD introduceert drie nieuwe triplecoreprocessors'
Hier +1 voor geven? 0 is al hoog voor zo'n one-liner die niet veel toevoegt!
Sowieso is de hele thread waar deze in staat er weer 1 waar weer de intel/amd vergelijkingen rondslingeren met de verhoogde kans op fanboyisme.
Even in de gaten houden met zijn allen!

Wat te doen met deze:
ACID-dude in 'nieuws: AMD introduceert drie nieuwe triplecoreprocessors'
Rant er een beetje op los naar mijn mening. Heb hem zelf -1 gegeven maar sta open voor suggesties mocht ik het fout zien!

[ Voor 19% gewijzigd door TheCapK op 09-09-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Je hebt helemaal gelijk k1n8fisher. Beide reacties staan waar ze horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
jabberwock983 in ''Microsoft wist al voor lancering Xbox 360 van problemen'' Mag wat mij betreft op -1 (de reactie erboven trouwens ook) hij reageert dan wel op een andere reactie, maarik vind dat je dat niet onder een artikel moet doen.

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Moet je ook een linkje geven naar de reactie erboven: Tok Tok in 'nieuws: 'Microsoft wist al voor lancering Xbox 360 van problemen''

Maar inderdaad, die horen op -1, het is gerant, gezeur en offtopic. Allemaal reden voor -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het nieuws is dat MS schijnbaar vanaf dag 1 met een brak product aan de wandel ging en tot op heden volhoudt dat het goed zat. Als mensen dan Alweer een product van Microsoft dat eigenlijk niet af is en niet naar behoren functioneert. Alleen nu het om hardware gaat kunnen ze geen updates uitbrengen die de gemaakte fouten repareerd, zoals bij Vista. schrijven is het IMO best kost door de bocht om dat gerant te noemen. Er is iets mis en dat mag best ontopic vergeleken worden met andere MS-producten waar vermoedelijk iets mis mee is.

Of het zo is of niet, dat zullen we nooit weten. MS is zo'n gigantisch bedrijf dat hun bewering gewoon staat en het tegendeel gewoon niet meer te bewijzen valt. Ook al vermoed je hun tegendeel dan nog is bewijsvoering van een hele andere orde. (zelfs bij Intel is een brak product bijna onmogelijk te bewijzen, daar duurde het ook pas tegen een jaar voordat bugs in de MTH van de i820 op de plank lagen; geen review die er ooit iets over schreef).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik vindt die reactie inderdaad niet persé een -1 waard. Ik heb hem dan ook een 0 gegeven, want in dit geval slaat de bewering ook nog ergens op en is hij nog ontopic ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik twijfel ook, had deze eerst op -1 staan, maar eigenlijk is het dat niet perse. Ik zet de reactie dan nu ook eerst op 0 in de categorie 'onschuldig'. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele artikel van die journalist is gewoon puur een gerucht, zonder enige onderbouwing. Als je de link volgt, dan blijkt dat het gewoon een Xbox gebruiker is, die toevallig journalist is van beroep. Maar ik zie helemaal nergens ook maar enige journalistiek. Hij heeft geen onderzoek gedaan, heeft geen geheime documenten ontfutselt, of wat dan ook.

Erg genoeg dat dit als nieuws gepost wordt... Maar voor mij geen reden om nu plotseling maar MS bashing in de reacties goed te gaan keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor ongefundeerd ranten is natuurlijk geen ruimte, maar als het nieuws zelf uitnodigt tot een wat negatiever discussie dan is die ruimte er wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Negatief mag best, het gaat immers om een redelijk kwalijk iets wat MS gedaan heeft. Echter, die reactie bevat zeker wel sporen van ongefundeerd ranten. Ik ben er alleen zelf nog niet uit of het genoeg is voor de -1. Ik denk dat ik em het voordeel van de twijfel geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:57:
Het hele artikel van die journalist is gewoon puur een gerucht, zonder enige onderbouwing. Als je de link volgt, dan blijkt dat het gewoon een Xbox gebruiker is, die toevallig journalist is van beroep. Maar ik zie helemaal nergens ook maar enige journalistiek. Hij heeft geen onderzoek gedaan, heeft geen geheime documenten ontfutselt, of wat dan ook.

Erg genoeg dat dit als nieuws gepost wordt... Maar voor mij geen reden om nu plotseling maar MS bashing in de reacties goed te gaan keuren.
De poster van de betreffende reactie kan volgens mij vrij weinig doen aan het al dan niet publiceren van een artikel. Daar mag je hem in mijn ogen dan ook niet voor afstraffen.

• Dirk

Dirk

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
YopY in 'nieuws: Apple showt nieuwe iPod Nano en Touch en updates voor iTunes en iPhone'

Is goed bedoelt, maar dit moet eveneens op -1. Die +1 is een compensatie mod...

Edit:
Verwijderd in 'nieuws: EA stelt volgende Harry Potter-spel uit'

Toch wel behoorlijk offtopic lijkt me + niets toevoegend: -1?

[ Voor 21% gewijzigd door Regeneration op 10-09-2008 12:07 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mee eens, beide staan nu op -1 :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Dirk

Dirk

het is jammer dat deze reactie al ouder is dan 48 uur, want hij hoort echt niet op +1: kozue in 'meuk: Wine 1.1.4' Een klein beetje ontopic en de rest offtopic gezeur. Hij veroorzaakt ook nog de volgende twee reacties die wat mij betreft op -1 thuishoren: Rob Coops in 'meuk: Wine 1.1.4' en killercow in 'meuk: Wine 1.1.4'

Verder is deze reactie gruwelijk offtopic: Verwijderd in 'meuk: Wine 1.1.4'

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Daar heb je ons voor :+
Ben het met alle eens dus -1's erbij :)

editje:
1e valt trouwens wel mee nu dat ik het nog eens nalees (had op -1 staan in 1e instantie). Onschuldige reactie waarom het via Wine niet werkt.

[ Voor 62% gewijzigd door Kixtart op 11-09-2008 09:35 ]

☻/
/▌
/ \

• Dirk

Dirk

Weet ik, ik post het niet voor niets hier ;)

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 14:58
-1..... zo erg is het toch ook weer niet, ik slinger gewoon het standaard kosten plaatje discussie aan, is dat zo ongezond?
Vandread in 'reviews: Preview: World of Warcraft - Wrath of the Lich King'
Mooie 0 zou strak zijn.... is de basis van een flinke discussie.
Ik ben dol op mijn nul status.... voeg nooit genoeg toe maar afbraak valt toch wel mee ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 11-09-2008 10:49 ]

• Sallin
  • Niet online
Vandread schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:45:
-1..... zo erg is het toch ook weer niet, ik slinger gewoon het standaard kosten plaatje discussie aan, is dat zo ongezond?
Ik ben dol op mijn nul status.... voeg nooit genoeg toe maar afbraak valt toch wel mee ;(
Ik had je post inderdaad een nulletje gegeven.

This too shall pass

• Dirk

Dirk

Vandread schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:45:
Zeker de oorspronkelijke post is niet meer dan wat nutteloos gezeur dat niet echt positief valt op te vatten. Dat krijgt van mij sowieso al een -1. Dat je wat wil zeggen over de prijs... Okee, kan nog. Maar de manier waarop, nee dan hoeft het van mij niet meer, je roept namelijk flames op: te duur, bleh! En daar komt dan nog bij dat je gaat editen om te reageren op anderen, ook ongewenst. Voor een reactie op iemand anders maak je gewoon een nieuwe post. Van mij dus nog 5x -1 erbij.

[ Voor 36% gewijzigd door Dirk op 11-09-2008 11:15 ]

• Vandread
Goh dat je op andere moet reageren was me nooit zo helder, zal dat voortaan doen.
Flame uitlokkend zie ik er niet in, eerder bondig & doelgericht, maar zal iets simpels als *het kost te veel* voortaan subtieler brengen.

• Dirk

Dirk

Tja, je hebt niet voor niets een threaded systeem, dan blijft de boel tenminste overzichtelijk.

En inderdaad een bericht als "Het is te duur" moet je subtiel brengen, anders is het al gauw ongewenst.

[ Voor 36% gewijzigd door Dirk op 11-09-2008 11:35 ]

• Arne
Ik kan me er wel in vinden dat je aanhaalt dat een uitbreiding van een spel waar je al voor betaald eigenlijk gratis zou moeten zijn. Het uitlokken van een flamewar lijkt mij hier ook niet aan de orde en de reactie zelf is ook niet echt flamend. Van mij krijg(t) je/hij gewoon een 0.

alhoewel ik het editen in de vorm van @<user> ook liever niet zie.

Wanneer dit screenshots zijn en je het er grafisch uit vindt zien als tetris heb je overigens wel een hele mooie tetris, kan je mij die dan ook regelen? :p

[ Voor 19% gewijzigd door Arne op 11-09-2008 17:21 ]

• Vandread
arne schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:18:
Wanneer dit screenshots zijn en je het er grafisch uit vindt zien als tetris heb je overigens wel een hele mooie tetris, kan je mij die dan ook regelen? :p
Die schaduwen word moeilijk O-)
Dirk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:34:
En inderdaad een bericht als "Het is te duur" moet je subtiel brengen, anders is het al gauw ongewenst.
Geld is niets subtiels... begin een bedrijf en probeer iets aan de transportsector te verkopen :+

• TheCapK

TheCapK

De volgende berichten zijn misschien niet zo serieus bedoeld maar hoeven daarvoor geen -1 te krijgen:
triflip in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
rallygek in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
Ze reageren op deze post:
Viper_4111 in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
En dan heb ik dus: Die eerste maakt er een grapje over maar geeft daarna een serieuze gooi naar het antwoord en mag daarom zeker op 0 blijven staan, -1 is mismodereren imho.
Die tweede is gewoon grappig en hoeft dus geen -1 vn mij maar +1 is daar weer mismodereren.

• --Niels--
  • Laatst online: 22:23
In meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1 staan naar mijn mening de helft van de berichten verkeerd (3 van de 6 :P ).

Magic in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1'
Een 0 van mij, op zich hoort die reactie niet daar, maar het kan informatief zijn dat hij al wat oud is.

Verwijderd in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1' en Verwijderd in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1'
-1 van mij. 'Klagen' over het niet submitten van software updates hoort niet daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

k1n8fisher schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:41:
De volgende berichten zijn misschien niet zo serieus bedoeld maar hoeven daarvoor geen -1 te krijgen:
triflip in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
Daardat hij serieus eindigd, kan die reactie prima, een 0 van mij.
Op een serieuze post met zo'n geintje reageren vind ik niet kunnen, een -1 van mij.
Ze reageren op deze post:
Viper_4111 in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
En dan heb ik dus: Die eerste maakt er een grapje over maar geeft daarna een serieuze gooi naar het antwoord en mag daarom zeker op 0 blijven staan, -1 is mismodereren imho.
Die tweede is gewoon grappig en hoeft dus geen -1 vn mij maar +1 is daar weer mismodereren.
Grappig zijn op het moment dat er wordt gevraagd om serieuze antwoorden is zeer ongepast en vind ik dus niet kunnen. Daar geef ik dus een -1 voor.
--Niels-- schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:55:
In meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1 staan naar mijn mening de helft van de berichten verkeerd (3 van de 6 :P ).

Magic in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1'
Een 0 van mij, op zich hoort die reactie niet daar, maar het kan informatief zijn dat hij al wat oud is.
Een 0 is ook echt het maximum, de +1 klopt echt niet.
Verwijderd in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1' en Verwijderd in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1'
-1 van mij. 'Klagen' over het niet submitten van software updates hoort niet daar.
Helemaal eens. Al stonden ze ook al op hun plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arne schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:26:
[...]

De poster van de betreffende reactie kan volgens mij vrij weinig doen aan het al dan niet publiceren van een artikel. Daar mag je hem in mijn ogen dan ook niet voor afstraffen.
Natuurlijk... Maar geldt dat andersom niet net zo hard? Waarom zou je nu plotseling posts toestaan, die je bij een willekeurig ander artikel onacceptabel vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:42
Zou er eens een mod kunnen kijken naar de reacties van dit artikel: nieuws: T-Mobile laat voip-applicatie voor iPhone verbieden

Er wordt daar wel erg veel geflamed over en weer, dus misschien zou het goed zijn om sommige posts -2 te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Wat concrete voorbeelden zouden makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nog steeds een vreemde draad. Een telefoonprovider wordt geconfronteerd met een app waardoor je gratis onbeperkt kan bellen en zou dat niet mogen verbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ach, er zijn argumenten voor en tegen. Inhoudelijk wil ik er absoluut niet op in gaan, maar het is een klotedraad om te modereren. Heel veel reacties zijn op het randje of er net overheen en die grens bepalen is vaak lastig. * Dirk worsteld nog even verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Oorspronkelijk stond daar enkel 'Had?' als commentaar bij de qoute. Ik blijf bij mijn oude score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
Tijgetje 57 in 'Google introduceert lokaal zoeken voor telefoons' is imho geen +1 en zeker geen +2 zoals gegevens is.
Heb 0 gescoord, mag misschien nog wat steviger op 0

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
tijgetje57 in 'nieuws: Google introduceert gelokaliseerd zoeken voor telefoons'
Wat vinden jullie van deze? Ik vind hem offtopic, rommelig, en trollerig, en neig daarom naar een -1. Ik twijfel alleen nog..

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik denk dat een 0 wel kan. Die +2 is een echte mismod en mag wel worden nagekeken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
@ Sallin: Zie boven ;) , ik vind het begin wel flamerig, maar hij maakt daarna wel een punt daarom van mij een 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
martinx76 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:54:
@ Sallin: Zie boven ;) , ik vind het begin wel flamerig, maar hij maakt daarna wel een punt daarom van mij een 0
Wat is zijn punt dan?
De reden dat deze bedrijven er zijn: De staat mag zelf geen privacy gevoelige info behouden of opslaan betreffende zoek opdrachten. Daarom doen hun het. Tevens maken hun soms tegen betaling die data bekend. Of met een verzoek van de overheid maken ze die data bekend. Alles wat je zoekt bij google wordt opgeslagen, zowel met een cookie als op hun server waarop het geindexeerd wordt.
Wat hier staat is imo offtopic, trollerig, complottheoretisch en ongefundeerd. Het enige wat enigzins buiten kijf staat is hetgene in bold.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
Moet ik je gelijk in geven, hij onderbouwt zijn stellingen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Niemand? Geen van beide reacties heeft een +2, alleen enkele +1's. Ook te hoog, dat wel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrom krijg ik hier -1? Verwijderd in 'nieuws: Sd-kaart kan telefoongesprekken Nokia's beveiligen'

Ik wil geen aluhoedje zijn, maar heb ik misschien de reden blootgelegd dat er een burger en overheidsversie van dit encryptie apparaatje wordt uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

1) Moderatieklagen
2) Flamen en trollen richting Hirsch Ballin op een zéér kleuterige manier.

Dat maakt hem een zéér harde -1 waard. Alles hoger dan dat is te hoog. Die +1 is imho modmisbruik dat nagekeken zou mogen worden door een powermod, de 0 is op het randje.

[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 12-09-2008 14:28 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Serieuze vraag waar best wat dieper op in mag worden gegaan.
2) Flame richting Hirsch mag best, een luchtig geintje, iedereen kan de link tussen afluisterpraktijken (in NL procentueel gezien meer dan in de USA!!) en onze Ernst Hitler Balin leggen.
3) Moderatieklagen? Misschien wel, maar kritiek moet kunnen niet? Zeker als het gefundeerde kritiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

"Ernst Hirsch Stalin"......... wees blij dat je er met een -1 vanaf komt. Op GoT kreeg je voor zoiets een OW.

[edit]
Ernst Hitler Balin
Kuch...... meen je echt dat dit een geintje is?

Met welke fundering ga jij de discussie aan dat een ambtenaar in functie verantwoordelijk is voor 120 miljoen doden?

[ Voor 51% gewijzigd door Delerium op 12-09-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:38:
Mensen voor Stalin uitmaken is niet serieus, op geen enkele manier. Daar is dus ook niet op te ingaan, als je met dat soort kinderachtige termen smijt die nergens op slaan.
2) Flame richting Hirsch mag best, een luchtig geintje, iedereen kan de link tussen afluisterpraktijken (in NL procentueel gezien meer dan in de USA!!) en onze Ernst Hitler Balin leggen.
Nu ook nog Hitler.

FYI: Flamen mag niet, dat kan je beter op sites doen die zich daarin specialiseren (Fok, Stormfront, dat soort sites). Lees de FAQ.

Daarnaast kom je als je dit soort kinderachtige dingen doet ook een beetje over als een jengelend kind dat zijn zin niet krijgt. En die zijn niet serieus te nemen.
3) Moderatieklagen? Misschien wel, maar kritiek moet kunnen niet? Zeker als het gefundeerde kritiek is.
Kritiek moet kunnen, maar wel op de juiste plaats. En dat is niet op de FP, daar mag het dus niet (wederom: lees de FAQ).

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 12-09-2008 14:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

wildhagen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:27:
1) Moderatieklagen
2) Flamen en trollen richting Hirsch Ballin op een zéér kleuterige manier.
Inderdaad, niets anders dan -1. De verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog had zelfs wel een modbreak mogen krijgen, maar goed daar is het nu wat laat voor.
Dat maakt hem een zéér harde -1 waard. Alles hoger dan dat is te hoog. Die +1 is imho modmisbruik dat nagekeken zou mogen worden door een powermod, de 0 is op het randje.
Die +1 lijkt een foutje te zijn, verder niet zo veel mis mee. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:38:
Verwoord het dan ook wat serieuzer.
Wil je nu stoppen met de Tweede Wereldoorlog verwijzingen? |:(
Kritiek kan zeker, maar niet op de FP. Het forum waar je nu in aan het posten bent is daar de beste plaats voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:40:
FYI: Flamen mag niet, dat kan je beter op sites doen die zich daarin specialiseren (Fok, Stormfront, dat soort sites). Lees de FAQ.
Ik denk ook niet dat fok hier serieus vergeleken zou moeten worden met Stormdingus. Niet dat Fok veel soeps is maar zo'n drama is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cloud schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:43:
[...]
[...]

Die +1 lijkt een foutje te zijn, verder niet zo veel mis mee. :)
Er is inmiddels ook een +2 bijgekomen, wellicht die ook nog even bekijken? Dat lijkt me namelijk een harde meningmod-misbruiker ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

wildhagen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:44:
Er is inmiddels ook een +2 bijgekomen, wellicht die ook nog even bekijken? Dat lijkt me namelijk een harde meningmod-misbruiker ;)
Dat is inderdaad een flinke meningmod ja. Hou ik in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, whatever, jullie zijn dus te serieus om door een beetje provocatie heen te kijken. Jammer. Het komt me wel bekend voor, mensen die ineens woest worden als hun grote leider kritiek krijgt.

Maargoed, waar ik dus een discussie over wilde aanzwengelen is waarom er kennelijk twee soorten encryptie zijn. Een voor de overheid en een voor de gewone man. Vreemd niet?

-de discussie probeer ik nu hier met geedite post, zodat ik de gristenfundi's niet tegen het zere been stoot. Verwijderd in 'nieuws: Sd-kaart kan telefoongesprekken Nokia's beveiligen'

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:48:
Ok, whatever, jullie zijn dus te serieus om door een beetje provocatie heen te kijken. Jammer. Het komt me wel bekend voor, mensen die ineens woest worden als hun grote leider kritiek krijgt.
Dit is een troll én een flame. Verwacht je nu écht nog serieus genomen te worden? Als je dat wil, zal je je toch op een wat meer volwassen manier moeten gedragen hoor.
Maargoed, waar ik dus een discussie over wilde aanzwengelen is waarom er kennelijk twee soorten encryptie zijn. Een voor de overheid en een voor de gewone man. Vreemd niet?
Prima dat je zo'n discussie wil aanzwengelen, niks mis mee. Maar doe dat wel op een normale manier, en gebruik dan geen kinderachtige vergelijking met Stalin en Hitler die in de verste verte nergens op slaan.

Als je dat doet geef je namelijk aan dat je gewoon niet in staat bent om een fatsoenlijke discussie te voeren, en dan zal je er dus ook een goede reacties op krijgen, want niemand gaat zijn tijd aan dat soort dingen verspillen.
-de discussie probeer ik nu hier met geedite post, zodat ik de gristenfundi's niet tegen het zere been stoot. matiov in 'nieuws: Sd-kaart kan telefoongesprekken Nokia's beveiligen'
En nóg een flamebait. Zit je nu met opzet te stoken ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 12-09-2008 14:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:48:
Ok, whatever, jullie zijn dus te serieus om door een beetje provocatie heen te kijken. Jammer.
Provocatie kun je ergens anders doen. Er zijn werkelijk genoeg sites waar je je prima thuis zal voelen ermee. Bezoek geenstijl eens ofzo. Maar hier op T.net is het gewoon ongewenst, punt uit.
Heel vreemd en misschien kun je daar inderdaad wel eens een discussie over starten. Maar dan in een serieus topic binnen SG of NSTM bijvoorbeeld. Niet hier. :) Of in een relevante nieuwspost op de FP natuurlijk. Alleen áltijd met normale taal, géén verwijzingen/verwensingen etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 12-09-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Provocatie in deze vorm is inderdaad verboden hier. En daarbij verdedigen we hier geen persoon, maar een principe: het mag gewoon niet. Net zomin als ik een windows flamer zal ondersteunen, al ben ik het inhoudelijk misschien wel met hem eens. Discussie moet op niveau gebeuren. En niet met dit soort laag bij de grondse en totaal onterechte vergelijkingen.

Inhoudelijk wil ik er hier niet eens op in gaan. Plaats bij het artikel maar een -nette- reactie.

En daar ga je weer: "gristenfundi's"

Zulke zaken zijn hier absoluut ongewenst!

Overigens is deze reactie (op de fp) verder inhoudelijk wel goed, dat is de manier waarop je de discussie hoort te voeren: op inhoud en niet door mensen te beledigen.

[ Voor 22% gewijzigd door Dirk op 12-09-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die eerste is idd maar 0 waard. Hoger is mismodden.
Die tweede (van Bikkelz) heb ik ook een +1 gegeven omdat hij een zeer goed punt aanhaalt. Al doet hij het in maar 1 regel het is wel zeer toepasselijk en to the point. Dat mag van mij best een +1 hebben!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Modmisbruiker gespot: een +2 voor deze reactie is absoluut modmisbruik, dat wel onderzocht zou mogen worden. Ik vind het een op de man spelende troll, daarom heeft-ie ook een -1 gehad van mij.

Ook voor deze of deze reacties is een +2 gewoon modmisbruik, een +1 is het absolute maximum voor deze twee. De eerste heb ik ook een +1 gegeven, de tweede een 0 wegens een beetje negatieve toon en generalisatie.

[ Voor 41% gewijzigd door wildhagen op 13-09-2008 11:11 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

In mijn ogen is dit toch echt een -1
Azzmodan in 'nieuws: Broodrooster brandt afbeeldingen in brood'

Eigenlijk dat hele draadje over Afrika is hier absoluut niet op zijn plaats.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

• Sallin
  • Niet online
Pjerry schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:14:
In mijn ogen is dit toch echt een -1
Azzmodan in 'nieuws: Broodrooster brandt afbeeldingen in brood'

Eigenlijk dat hele draadje over Afrika is hier absoluut niet op zijn plaats.
Ik heb het een en ander aan -1en uitgedeeld, maar ook een +1 voor SpiriTNL in 'nieuws: Broodrooster brandt afbeeldingen in brood' omdat hij zowaar wat zinnigs te melden heeft in de offtopic discussie.

This too shall pass

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het meeste in die subthread heb ik een -1 gegeven. Een paar nulletjes en idd die ene +1 die Sallin ook al noemt.

Virussen? Scan ze hier!

• Regeneration
  • Niet online
Vind dat Exorcist in 'nieuws: Electronic Arts introduceert tien tegen tien-spel in Fifa 09' een goed punt heeft, hoewel hij het misschien wat scherp verwoord. Dit was dan wel al langer een discussie punt op fora enzo, maar in de reactie is hij volgens mij de eerste en enige die het zegt. Een -1 lijkt me te streng, een 0 lijkt me meer op zijn plaats.

[ Voor 3% gewijzigd door Regeneration op 13-09-2008 12:48 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Mja, hij beledigt niet echt iemand direct, het is alleen beetje een scherpe woordkeuze voor vervelende jochies. Wmb ook geen -1.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: Wisselende reacties op softwareupdate iPhone'

Deze post is geen flame. Zie ook mijn reactie erop. 0 neutraal lijkt me wel prima.

🌞🍃

Verwijderd

Andros in 'nieuws: UPC kondigt maandag abonnement aan van 120 Mbps'

Wie heeft deze reactie een +2 gegeven? :'( -1 lijkt mij de juiste score.

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens.
Hele dikke -1 inderdaad. +2 is mismodden van het zuiverste water. Die verdient wel wat nadere inspectie :|

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat lijkt een foutje te zijn. De rest van diegene zijn/haar moderaties zijn niet geweldig maar ook niet slecht. Dit soort extremen kom ik in elk geval niet vaker tegen daar :)

• TheCapK

TheCapK

Regeneration schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:47:
Vind dat Exorcist in 'nieuws: Electronic Arts introduceert tien tegen tien-spel in Fifa 09' een goed punt heeft, hoewel hij het misschien wat scherp verwoord. Dit was dan wel al langer een discussie punt op fora enzo, maar in de reactie is hij volgens mij de eerste en enige die het zegt. Een -1 lijkt me te streng, een 0 lijkt me meer op zijn plaats.
Heb hem net op 0 effectief gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' mag wmb op -1 "indoctrinaties" en andere woordkeuze lijkt me wat overdreven. Zowiezo mag dat draadje wel aardig wat sturing hebben, zoals gebruikelijk gaat het er heftig aan toe.

Rian. in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' net als deze, Mac's hebben niet zoveel te maken met een nieuwe versie van windows.

[ Voor 18% gewijzigd door Jorrit op 14-09-2008 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
J.J.K. schreef op zondag 14 september 2008 @ 03:36:
Verwijderd in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' mag wmb op -1 "indoctrinaties" en andere woordkeuze lijkt me wat overdreven. Zowiezo mag dat draadje wel aardig wat sturing hebben, zoals gebruikelijk gaat het er heftig aan toe.
Een -1 idd
Rian. in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' net als deze, Mac's hebben niet zoveel te maken met een nieuwe versie van windows.
Een 0 zou ik ook prima mee kunnen leven, al geef ik het persoonlijk ook een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'reviews: De geschiedenis van Tweakers.net: ontstaan en hobbyfase'
Imo is dit geen -1. Hier beginnen over de invloed van VNU en de commercialisering is natuurlijk spelen met vuur, maar ik zie hier niets ongewenst in. Als dit zijn mening is dan mag ie die hebben, imo.

jorde in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Loze spamachtige post.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 14-09-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:47
RoD schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:27:
Verwijderd in 'reviews: De geschiedenis van Tweakers.net: ontstaan en hobbyfase'
Imo is dit geen -1. Hier beginnen over de invloed van VNU en de commercialisering is natuurlijk spelen met vuur, maar ik zie hier niets ongewenst in. Als dit zijn mening is dan mag ie die hebben, imo.
-1 voor offtopic, de overname van VNU heeft niets te maken met de opstartfase van T.net, de verdere ontwikkeling van T.net wordt in latere stukjes behandeld. De negatieve toon + offtopic vind ik dan de reden voor de -1.
Eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

J.J.K. schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:05:
[...]

-1 voor offtopic, de overname van VNU heeft niets te maken met de opstartfase van T.net, de verdere ontwikkeling van T.net wordt in latere stukjes behandeld. De negatieve toon + offtopic vind ik dan de reden voor de -1.
Het hoort wel bij de geschiedenis van T.net, dus zo offtopic vind ik het niet. Goed, het is niet specifiek de opstartfase, maar dat vind ik een detail. Negatieve toon hoort bij een negatieve post. De toon is imo niet zo negatief dat het een semi-bash wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik geef ze respectievelijk een 0 en een -1 voor die tweede, ben het wel met RoD eens qua redenatie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
RoD schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:27:
Had al een -1 staan. Om dezelfde redenen als J.J.K.
*Eens*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ma.rkus.nl in 'nieuws: Rockstar maakt aanbevolen systeemeisen GTA IV bekend'

Ik vind dit wel een +1 waard. Alhoewel ik me een 0 ook kan voorstellen, vind ik toch dat deze reactie wat bijdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Redelijk informatief en draagt dus best wat bij inderdaad. Mag wat mij betreft zeker op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:09
Welke bende uilen met papegaaiafwijking zetten in hemelsnaam een gewone reactie zoals deze op -1 ?

TaraWij in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Dit begrijp ik echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

HyperBart schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:06:
Welke bende uilen met papegaaiafwijking zetten in hemelsnaam een gewone reactie zoals deze op -1 ?

TaraWij in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Dit begrijp ik echt niet...
Is inderdaad geen -1 waard. 0 is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bigbadkip in 'nieuws: Rockstar maakt aanbevolen systeemeisen GTA IV bekend'
Op moment van schrijven 2x +2 en 61x +1. Maar 't is een post van anderhalve regel en er klopt bovendien geen moer van. Imho gewoon een 0, maar het heeft dus wat werk nodig om 'm daarop te krijgen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.