All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Daar moet ik je enigszins in gelijk geven. Al vind ik de doelgroep die wellicht geïnteresseerd is in deze oplossing te klein om het als een must-read te zien. Ik hem 0 veranderd in een +1.Ecteinascidin schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:40:
Het is een simpele reactie, maar erachter zit wel een usermade website waarmee je ontopic behoorlijk vooruit geholpen wordt in praktijk. Mensen die langsurfen en graag hulpmiddelen zoeken voor hun IPv6 probleem zitten vast op zo'n tool te wachten.
Ik kan mij eigenlijk niet onttrekken aan de indruk dat het werkelijk een +2 reactie is. Als je dat nieuws leest met je eigen problemen daaromtrent dan is die reactie exact wat je zoekt.
Helemaal mee eens.Cyphax schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:00:
[...]
Ik ook niet. Het kan namelijk voor mensen best toegevoegde waarde bieden. Aangezien het volledig relevant is en niet commercieel vind ik het niet het soort spam dat we moeten weren.
Verwijderd
Vind wie daar een +2 (en misschien zelfs ook de +1 gevers) voor geeft toch echt een mismodder, is gewoon een 0 of zelfs -1 voor een flauwe grap.
Ook erg veel off topic en "feest" reacties in dat draadje, zal het onderwerp wel een beetje uitlokken ook.
Hij is gewoon scherp, dus een 0 mag best. Los is ie zelfs beter samen met de titel en wetend wat er in het verhaal staat dan in zijn verband. Maar zeker de +2's zijn mismods idd.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:27:
TheMazzter in 'nieuws: Chinese vondst moet onzichtbaarheidsmateriaal bruikbaar maken'
Vind wie daar een +2 (en misschien zelfs ook de +1 gevers) voor geeft toch echt een mismodder, is gewoon een 0 of zelfs -1 voor een flauwe grap.
Ook erg veel off topic en "feest" reacties in dat draadje, zal het onderwerp wel een beetje uitlokken ook.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Mee eens, daar is dit topic toch voor bedoeld, mismods en moderaties niet niet "juist" staan aankaarten, probeer mijn steentje bij te dragen en niet elke reactie die een +1 teveel of te weinig heeft te melden maar alleen die reacties waar het duidelijke mismods zijn, zodat er hopelijk iets aan gedaan kan worden. Nu nog een oplossing vinden voor het schaapjes modden (zoals gister met meer dan 40x +1 voor een duidelijke 0 reactie) en ik ben helemaal blij
Zo vind ik deze reactie echt geen +1 waard. Het is niet meer dan een éénregelige losse kreet die ook nog eens niet meer dan een aanname zonder bewijs is. Een 0 lijkt me een betere score.
Virussen? Scan ze hier!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Virussen? Scan ze hier!
Donewildhagen schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:11:
Een +1 voor deze reactie is ook een beetje belachelijk natuurlijk, een 0 lijkt me een betere keuze.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
groene henk in 'nieuws: Specificaties Sony Alpha 900-dslr duiken op'
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Saved by the buoyancy of citrus
edit, dat hele topic kan wel wat neutrale moderatie gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door Sallin op 07-09-2008 11:15 ]
This too shall pass
Verwijderd
Waarom krijgt deze reactie zoveel -1's, kan er niets ergs in vinden, is gewoon een 0 in mijn ogen.
el frikandel in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
Deze lijkt meer door mening modders op -1 gezet te zijn, geen super post en misschien een beetje een troll maar is gewoon een nulletje lijkt me.
Youri Carma in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
De -1 geven mag wel effe naar gekeken worden, dit is gewoon een +1 of minstens een 0.
Ook alle reactie die alleen "Gefeliciteerd" zeggen zouden mijn inziens op -1 kunnen, maar dat is vast weer te streng voor een 'feestelijk' topic
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 00:27 ]
Ik ook niet, een 0 lijkt mij de juiste scoreVerwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 00:26:
robertwebbe in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
Waarom krijgt deze reactie zoveel -1's, kan er niets ergs in vinden, is gewoon een 0 in mijn ogen.
Meningmodden? Hij zoekt gewoon een reden om op de EU te kunnen bashen imo. Het heeft niks toe te voegen aan het artikel en heeft een negatieve toon. Lijkt mij gewoon een -1.el frikandel in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
Deze lijkt meer door mening modders op -1 gezet te zijn, geen super post en misschien een beetje een troll maar is gewoon een nulletje lijkt me.
De +1 zie ik er niet in. Te hoge nerd factorYouri Carma in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
De -1 geven mag wel effe naar gekeken worden, dit is gewoon een +1 of minstens een 0.
Ook alle reactie die alleen "Gefeliciteerd" zeggen zouden mijn inziens op -1 kunnen, maar dat is vast weer te streng voor een 'feestelijk' topic
When you only live once, try not to die?
Imo een duidelijke -1. Gaat nergens over.
isama in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
alex4allofyou in 'nieuws: Google viert tienjarig bestaan zoekmachine'
Eveneens -1. Nutteloos.
Was die +2 strategisch?
Van mij trouwens de +1. Hoewel bondig omschreven, stipt hij toch een heel belangrijk punt aan: het gaat puur om DLC items, Xbox Live Arcade games dalen niet in prijs.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat te doen aan deze trol:
..... in het zuiggo gebied ......, .... dat ziggo.....
Hij kan het wel goed schrijven maar trollt doelbewust. Van mij is dit gewoon -1 maar 0 kan ik eventueel nog wel begrijpen (al ben ik het er niet mee eens) maar die 2x +1 is gewoon zwaar mismodden.
De volgende is ook een troll:
Finraziel in 'nieuws: UPC schroeft snelheid internetabonnementen flink op'
Hij valt gewoon zijn bovenbuurman aan met dat begin:
Onder welke steen kom jij vandaan kruipen......
-1 dus ipv de 14x 0
[ Voor 20% gewijzigd door TheCapK op 08-09-2008 19:14 ]
Verwijderd
waarom is dit nou weer 2?
Hij zegt alleen maar wat ,een speculatie, en daarvoor krijgt hij +2 ??
0 of 1 lijkt mij beter.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 03:08:
darkenrahl in 'nieuws: Kritiek op Youtube na neerhalen kritische Scientology-video's'
waarom is dit nou weer 2?
Hij zegt alleen maar wat ,een speculatie, en daarvoor krijgt hij +2 ??
Ik heb deze op +1 staan, hij geeft achtergrondinformatie over de eerder aangehaalde documentaire die imo wel iets bijdraagt aan de lopende discussie. Maar een +2 is idd teveel.
humbug in 'nieuws: AMD introduceert drie nieuwe triplecoreprocessors'
Hier +1 voor geven? 0 is al hoog voor zo'n one-liner die niet veel toevoegt!
Sowieso is de hele thread waar deze in staat er weer 1 waar weer de intel/amd vergelijkingen rondslingeren met de verhoogde kans op fanboyisme.
Even in de gaten houden met zijn allen!
Wat te doen met deze:
ACID-dude in 'nieuws: AMD introduceert drie nieuwe triplecoreprocessors'
Rant er een beetje op los naar mijn mening. Heb hem zelf -1 gegeven maar sta open voor suggesties mocht ik het fout zien!
[ Voor 19% gewijzigd door TheCapK op 09-09-2008 08:40 ]
Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.
Maar inderdaad, die horen op -1, het is gerant, gezeur en offtopic. Allemaal reden voor -1.
Of het zo is of niet, dat zullen we nooit weten. MS is zo'n gigantisch bedrijf dat hun bewering gewoon staat en het tegendeel gewoon niet meer te bewijzen valt. Ook al vermoed je hun tegendeel dan nog is bewijsvoering van een hele andere orde. (zelfs bij Intel is een brak product bijna onmogelijk te bewijzen, daar duurde het ook pas tegen een jaar voordat bugs in de MTH van de i820 op de plank lagen; geen review die er ooit iets over schreef).
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Erg genoeg dat dit als nieuws gepost wordt... Maar voor mij geen reden om nu plotseling maar MS bashing in de reacties goed te gaan keuren.
De poster van de betreffende reactie kan volgens mij vrij weinig doen aan het al dan niet publiceren van een artikel. Daar mag je hem in mijn ogen dan ook niet voor afstraffen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:57:
Het hele artikel van die journalist is gewoon puur een gerucht, zonder enige onderbouwing. Als je de link volgt, dan blijkt dat het gewoon een Xbox gebruiker is, die toevallig journalist is van beroep. Maar ik zie helemaal nergens ook maar enige journalistiek. Hij heeft geen onderzoek gedaan, heeft geen geheime documenten ontfutselt, of wat dan ook.
Erg genoeg dat dit als nieuws gepost wordt... Maar voor mij geen reden om nu plotseling maar MS bashing in de reacties goed te gaan keuren.
Is goed bedoelt, maar dit moet eveneens op -1. Die +1 is een compensatie mod...
Edit:
Verwijderd in 'nieuws: EA stelt volgende Harry Potter-spel uit'
Toch wel behoorlijk offtopic lijkt me + niets toevoegend: -1?
[ Voor 21% gewijzigd door Regeneration op 10-09-2008 12:07 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verder is deze reactie gruwelijk offtopic: Verwijderd in 'meuk: Wine 1.1.4'
Ben het met alle eens dus -1's erbij
editje:
1e valt trouwens wel mee nu dat ik het nog eens nalees (had op -1 staan in 1e instantie). Onschuldige reactie waarom het via Wine niet werkt.
[ Voor 62% gewijzigd door Kixtart op 11-09-2008 09:35 ]
☻/
/▌
/ \
Vandread in 'reviews: Preview: World of Warcraft - Wrath of the Lich King'
Mooie 0 zou strak zijn.... is de basis van een flinke discussie.
Ik ben dol op mijn nul status.... voeg nooit genoeg toe maar afbraak valt toch wel mee
[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 11-09-2008 10:49 ]
Ik had je post inderdaad een nulletje gegeven.Vandread schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:45:
-1..... zo erg is het toch ook weer niet, ik slinger gewoon het standaard kosten plaatje discussie aan, is dat zo ongezond?
Ik ben dol op mijn nul status.... voeg nooit genoeg toe maar afbraak valt toch wel mee
This too shall pass
Zeker de oorspronkelijke post is niet meer dan wat nutteloos gezeur dat niet echt positief valt op te vatten. Dat krijgt van mij sowieso al een -1. Dat je wat wil zeggen over de prijs... Okee, kan nog. Maar de manier waarop, nee dan hoeft het van mij niet meer, je roept namelijk flames op: te duur, bleh! En daar komt dan nog bij dat je gaat editen om te reageren op anderen, ook ongewenst. Voor een reactie op iemand anders maak je gewoon een nieuwe post. Van mij dus nog 5x -1 erbij.Vandread schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:45:
-1..... zo erg is het toch ook weer niet, ik slinger gewoon het standaard kosten plaatje discussie aan, is dat zo ongezond?
[ Voor 36% gewijzigd door Dirk op 11-09-2008 11:15 ]
Flame uitlokkend zie ik er niet in, eerder bondig & doelgericht, maar zal iets simpels als *het kost te veel* voortaan subtieler brengen.
En inderdaad een bericht als "Het is te duur" moet je subtiel brengen, anders is het al gauw ongewenst.
[ Voor 36% gewijzigd door Dirk op 11-09-2008 11:35 ]
alhoewel ik het editen in de vorm van @<user> ook liever niet zie.
Wanneer dit screenshots zijn en je het er grafisch uit vindt zien als tetris heb je overigens wel een hele mooie tetris, kan je mij die dan ook regelen?
[ Voor 19% gewijzigd door Arne op 11-09-2008 17:21 ]
Die schaduwen word moeilijkarne schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:18:
Wanneer dit screenshots zijn en je het er grafisch uit vindt zien als tetris heb je overigens wel een hele mooie tetris, kan je mij die dan ook regelen?

Geld is niets subtiels... begin een bedrijf en probeer iets aan de transportsector te verkopenDirk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:34:
En inderdaad een bericht als "Het is te duur" moet je subtiel brengen, anders is het al gauw ongewenst.
triflip in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
rallygek in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
Ze reageren op deze post:
Viper_4111 in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
En dan heb ik dus: Die eerste maakt er een grapje over maar geeft daarna een serieuze gooi naar het antwoord en mag daarom zeker op 0 blijven staan, -1 is mismodereren imho.
Die tweede is gewoon grappig en hoeft dus geen -1 vn mij maar +1 is daar weer mismodereren.
Magic in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1'
Een 0 van mij, op zich hoort die reactie niet daar, maar het kan informatief zijn dat hij al wat oud is.
Verwijderd in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1' en Verwijderd in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1'
-1 van mij. 'Klagen' over het niet submitten van software updates hoort niet daar.
Daardat hij serieus eindigd, kan die reactie prima, een 0 van mij.k1n8fisher schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:41:
De volgende berichten zijn misschien niet zo serieus bedoeld maar hoeven daarvoor geen -1 te krijgen:
triflip in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
Op een serieuze post met zo'n geintje reageren vind ik niet kunnen, een -1 van mij.
Grappig zijn op het moment dat er wordt gevraagd om serieuze antwoorden is zeer ongepast en vind ik dus niet kunnen. Daar geef ik dus een -1 voor.Ze reageren op deze post:
Viper_4111 in 'nieuws: AMD kondigt twee nieuwe Firepro-kaarten aan'
En dan heb ik dus: Die eerste maakt er een grapje over maar geeft daarna een serieuze gooi naar het antwoord en mag daarom zeker op 0 blijven staan, -1 is mismodereren imho.
Die tweede is gewoon grappig en hoeft dus geen -1 vn mij maar +1 is daar weer mismodereren.
Een 0 is ook echt het maximum, de +1 klopt echt niet.--Niels-- schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:55:
In meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1 staan naar mijn mening de helft van de berichten verkeerd (3 van de 6).
Magic in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1'
Een 0 van mij, op zich hoort die reactie niet daar, maar het kan informatief zijn dat hij al wat oud is.
Helemaal eens. Al stonden ze ook al op hun plek.Verwijderd in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1' en Verwijderd in 'meuk: Adobe Photoshop Lightroom 1.4.1'
-1 van mij. 'Klagen' over het niet submitten van software updates hoort niet daar.
Verwijderd
Natuurlijk... Maar geldt dat andersom niet net zo hard? Waarom zou je nu plotseling posts toestaan, die je bij een willekeurig ander artikel onacceptabel vindt?arne schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:26:
[...]
De poster van de betreffende reactie kan volgens mij vrij weinig doen aan het al dan niet publiceren van een artikel. Daar mag je hem in mijn ogen dan ook niet voor afstraffen.
Er wordt daar wel erg veel geflamed over en weer, dus misschien zou het goed zijn om sommige posts -2 te geven
Imo een onschuldige 0.
Heb 0 gescoord, mag misschien nog wat steviger op 0
Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.
Wat vinden jullie van deze? Ik vind hem offtopic, rommelig, en trollerig, en neig daarom naar een -1. Ik twijfel alleen nog..
This too shall pass
Virussen? Scan ze hier!
Wat is zijn punt dan?martinx76 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:54:
@ Sallin: Zie boven, ik vind het begin wel flamerig, maar hij maakt daarna wel een punt daarom van mij een 0
Wat hier staat is imo offtopic, trollerig, complottheoretisch en ongefundeerd. Het enige wat enigzins buiten kijf staat is hetgene in bold.De reden dat deze bedrijven er zijn: De staat mag zelf geen privacy gevoelige info behouden of opslaan betreffende zoek opdrachten. Daarom doen hun het. Tevens maken hun soms tegen betaling die data bekend. Of met een verzoek van de overheid maken ze die data bekend. Alles wat je zoekt bij google wordt opgeslagen, zowel met een cookie als op hun server waarop het geindexeerd wordt.
This too shall pass
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik wil geen aluhoedje zijn, maar heb ik misschien de reden blootgelegd dat er een burger en overheidsversie van dit encryptie apparaatje wordt uitgebracht?
2) Flamen en trollen richting Hirsch Ballin op een zéér kleuterige manier.
Dat maakt hem een zéér harde -1 waard. Alles hoger dan dat is te hoog. Die +1 is imho modmisbruik dat nagekeken zou mogen worden door een powermod, de 0 is op het randje.
[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 12-09-2008 14:28 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
2) Flame richting Hirsch mag best, een luchtig geintje, iedereen kan de link tussen afluisterpraktijken (in NL procentueel gezien meer dan in de USA!!) en onze Ernst Hitler Balin leggen.
3) Moderatieklagen? Misschien wel, maar kritiek moet kunnen niet? Zeker als het gefundeerde kritiek is.
[edit]
Kuch...... meen je echt dat dit een geintje is?Ernst Hitler Balin
Met welke fundering ga jij de discussie aan dat een ambtenaar in functie verantwoordelijk is voor 120 miljoen doden?
[ Voor 51% gewijzigd door Delerium op 12-09-2008 14:40 ]
Mensen voor Stalin uitmaken is niet serieus, op geen enkele manier. Daar is dus ook niet op te ingaan, als je met dat soort kinderachtige termen smijt die nergens op slaan.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:38:
1) Serieuze vraag waar best wat dieper op in mag worden gegaan.
Nu ook nog Hitler.2) Flame richting Hirsch mag best, een luchtig geintje, iedereen kan de link tussen afluisterpraktijken (in NL procentueel gezien meer dan in de USA!!) en onze Ernst Hitler Balin leggen.
FYI: Flamen mag niet, dat kan je beter op sites doen die zich daarin specialiseren (Fok, Stormfront, dat soort sites). Lees de FAQ.
Daarnaast kom je als je dit soort kinderachtige dingen doet ook een beetje over als een jengelend kind dat zijn zin niet krijgt. En die zijn niet serieus te nemen.
Kritiek moet kunnen, maar wel op de juiste plaats. En dat is niet op de FP, daar mag het dus niet (wederom: lees de FAQ).3) Moderatieklagen? Misschien wel, maar kritiek moet kunnen niet? Zeker als het gefundeerde kritiek is.
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 12-09-2008 14:42 ]
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad, niets anders dan -1. De verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog had zelfs wel een modbreak mogen krijgen, maar goed daar is het nu wat laat voor.wildhagen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:27:
1) Moderatieklagen
2) Flamen en trollen richting Hirsch Ballin op een zéér kleuterige manier.
Die +1 lijkt een foutje te zijn, verder niet zo veel mis mee.Dat maakt hem een zéér harde -1 waard. Alles hoger dan dat is te hoog. Die +1 is imho modmisbruik dat nagekeken zou mogen worden door een powermod, de 0 is op het randje.
Verwoord het dan ook wat serieuzer.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:38:
1) Serieuze vraag waar best wat dieper op in mag worden gegaan.
Wil je nu stoppen met de Tweede Wereldoorlog verwijzingen?2) Flame richting Hirsch mag best, een luchtig geintje, iedereen kan de link tussen afluisterpraktijken (in NL procentueel gezien meer dan in de USA!!) en onze Ernst Hitler Balin leggen.

Kritiek kan zeker, maar niet op de FP. Het forum waar je nu in aan het posten bent is daar de beste plaats voor.3) Moderatieklagen? Misschien wel, maar kritiek moet kunnen niet? Zeker als het gefundeerde kritiek is.
Ik denk ook niet dat fok hier serieus vergeleken zou moeten worden met Stormdingus. Niet dat Fok veel soeps is maar zo'n drama is het niet.wildhagen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:40:
FYI: Flamen mag niet, dat kan je beter op sites doen die zich daarin specialiseren (Fok, Stormfront, dat soort sites). Lees de FAQ.
Er is inmiddels ook een +2 bijgekomen, wellicht die ook nog even bekijken? Dat lijkt me namelijk een harde meningmod-misbruikerCloud schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:43:
[...]
[...]
Die +1 lijkt een foutje te zijn, verder niet zo veel mis mee.
Virussen? Scan ze hier!
Dat is inderdaad een flinke meningmod ja. Hou ik in de gatenwildhagen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:44:
Er is inmiddels ook een +2 bijgekomen, wellicht die ook nog even bekijken? Dat lijkt me namelijk een harde meningmod-misbruiker
Verwijderd
Maargoed, waar ik dus een discussie over wilde aanzwengelen is waarom er kennelijk twee soorten encryptie zijn. Een voor de overheid en een voor de gewone man. Vreemd niet?
-de discussie probeer ik nu hier met geedite post, zodat ik de gristenfundi's niet tegen het zere been stoot. Verwijderd in 'nieuws: Sd-kaart kan telefoongesprekken Nokia's beveiligen'
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 14:51 ]
Dit is een troll én een flame. Verwacht je nu écht nog serieus genomen te worden? Als je dat wil, zal je je toch op een wat meer volwassen manier moeten gedragen hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:48:
Ok, whatever, jullie zijn dus te serieus om door een beetje provocatie heen te kijken. Jammer. Het komt me wel bekend voor, mensen die ineens woest worden als hun grote leider kritiek krijgt.
Prima dat je zo'n discussie wil aanzwengelen, niks mis mee. Maar doe dat wel op een normale manier, en gebruik dan geen kinderachtige vergelijking met Stalin en Hitler die in de verste verte nergens op slaan.Maargoed, waar ik dus een discussie over wilde aanzwengelen is waarom er kennelijk twee soorten encryptie zijn. Een voor de overheid en een voor de gewone man. Vreemd niet?
Als je dat doet geef je namelijk aan dat je gewoon niet in staat bent om een fatsoenlijke discussie te voeren, en dan zal je er dus ook een goede reacties op krijgen, want niemand gaat zijn tijd aan dat soort dingen verspillen.
En nóg een flamebait. Zit je nu met opzet te stoken ofzo?-de discussie probeer ik nu hier met geedite post, zodat ik de gristenfundi's niet tegen het zere been stoot. matiov in 'nieuws: Sd-kaart kan telefoongesprekken Nokia's beveiligen'
[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 12-09-2008 14:55 ]
Virussen? Scan ze hier!
Provocatie kun je ergens anders doen. Er zijn werkelijk genoeg sites waar je je prima thuis zal voelen ermee. Bezoek geenstijl eens ofzo. Maar hier op T.net is het gewoon ongewenst, punt uit.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:48:
Ok, whatever, jullie zijn dus te serieus om door een beetje provocatie heen te kijken. Jammer.
Heel vreemd en misschien kun je daar inderdaad wel eens een discussie over starten. Maar dan in een serieus topic binnen SG of NSTM bijvoorbeeld. Niet hier.Maargoed, waar ik dus een discussie over wilde aanzwengelen is waarom er kennelijk twee soorten encryptie zijn. Een voor de overheid en een voor de gewone man. Vreemd niet?
[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 12-09-2008 14:52 ]
Inhoudelijk wil ik er hier niet eens op in gaan. Plaats bij het artikel maar een -nette- reactie.
En daar ga je weer: "gristenfundi's"
Zulke zaken zijn hier absoluut ongewenst!
Overigens is deze reactie (op de fp) verder inhoudelijk wel goed, dat is de manier waarop je de discussie hoort te voeren: op inhoud en niet door mensen te beledigen.
[ Voor 22% gewijzigd door Dirk op 12-09-2008 14:56 ]
Die eerste is idd maar 0 waard. Hoger is mismodden.
Die tweede (van Bikkelz) heb ik ook een +1 gegeven omdat hij een zeer goed punt aanhaalt. Al doet hij het in maar 1 regel het is wel zeer toepasselijk en to the point. Dat mag van mij best een +1 hebben!
Ook voor deze of deze reacties is een +2 gewoon modmisbruik, een +1 is het absolute maximum voor deze twee. De eerste heb ik ook een +1 gegeven, de tweede een 0 wegens een beetje negatieve toon en generalisatie.
[ Voor 41% gewijzigd door wildhagen op 13-09-2008 11:11 ]
Virussen? Scan ze hier!
Azzmodan in 'nieuws: Broodrooster brandt afbeeldingen in brood'
Eigenlijk dat hele draadje over Afrika is hier absoluut niet op zijn plaats.
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Ik heb het een en ander aan -1en uitgedeeld, maar ook een +1 voor SpiriTNL in 'nieuws: Broodrooster brandt afbeeldingen in brood' omdat hij zowaar wat zinnigs te melden heeft in de offtopic discussie.Pjerry schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:14:
In mijn ogen is dit toch echt een -1
Azzmodan in 'nieuws: Broodrooster brandt afbeeldingen in brood'
Eigenlijk dat hele draadje over Afrika is hier absoluut niet op zijn plaats.
This too shall pass
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 3% gewijzigd door Regeneration op 13-09-2008 12:48 ]
Deze post is geen flame. Zie ook mijn reactie erop. 0 neutraal lijkt me wel prima.
🌞🍃
Verwijderd
Wie heeft deze reactie een +2 gegeven?
Eens.Datafeest schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 16:57:
Verwijderd in 'nieuws: Wisselende reacties op softwareupdate iPhone'
Deze post is geen flame. Zie ook mijn reactie erop. 0 neutraal lijkt me wel prima.
Hele dikke -1 inderdaad. +2 is mismodden van het zuiverste water. Die verdient wel wat nadere inspectieVerwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:36:
Andros in 'nieuws: UPC kondigt maandag abonnement aan van 120 Mbps'
Wie heeft deze reactie een +2 gegeven?-1 lijkt mij de juiste score.
Dat lijkt een foutje te zijn. De rest van diegene zijn/haar moderaties zijn niet geweldig maar ook niet slecht. Dit soort extremen kom ik in elk geval niet vaker tegen daarVerwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:36:
Andros in 'nieuws: UPC kondigt maandag abonnement aan van 120 Mbps'
Wie heeft deze reactie een +2 gegeven?-1 lijkt mij de juiste score.
Heb hem net op 0 effectief gezet.Regeneration schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:47:
Vind dat Exorcist in 'nieuws: Electronic Arts introduceert tien tegen tien-spel in Fifa 09' een goed punt heeft, hoewel hij het misschien wat scherp verwoord. Dit was dan wel al langer een discussie punt op fora enzo, maar in de reactie is hij volgens mij de eerste en enige die het zegt. Een -1 lijkt me te streng, een 0 lijkt me meer op zijn plaats.
Rian. in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' net als deze, Mac's hebben niet zoveel te maken met een nieuwe versie van windows.
[ Voor 18% gewijzigd door Jorrit op 14-09-2008 03:56 ]
Een -1 iddJ.J.K. schreef op zondag 14 september 2008 @ 03:36:
Verwijderd in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' mag wmb op -1 "indoctrinaties" en andere woordkeuze lijkt me wat overdreven. Zowiezo mag dat draadje wel aardig wat sturing hebben, zoals gebruikelijk gaat het er heftig aan toe.
Een 0 zou ik ook prima mee kunnen leven, al geef ik het persoonlijk ook een -1.Rian. in 'nieuws: 'Microsoft brengt eerste bèta Windows 7 in december uit'' net als deze, Mac's hebben niet zoveel te maken met een nieuwe versie van windows.
Imo is dit geen -1. Hier beginnen over de invloed van VNU en de commercialisering is natuurlijk spelen met vuur, maar ik zie hier niets ongewenst in. Als dit zijn mening is dan mag ie die hebben, imo.
jorde in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Loze spamachtige post.
[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 14-09-2008 15:31 ]
-1 voor offtopic, de overname van VNU heeft niets te maken met de opstartfase van T.net, de verdere ontwikkeling van T.net wordt in latere stukjes behandeld. De negatieve toon + offtopic vind ik dan de reden voor de -1.RoD schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:27:
Verwijderd in 'reviews: De geschiedenis van Tweakers.net: ontstaan en hobbyfase'
Imo is dit geen -1. Hier beginnen over de invloed van VNU en de commercialisering is natuurlijk spelen met vuur, maar ik zie hier niets ongewenst in. Als dit zijn mening is dan mag ie die hebben, imo.
Eensjorde in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Loze spamachtige post.
Het hoort wel bij de geschiedenis van T.net, dus zo offtopic vind ik het niet. Goed, het is niet specifiek de opstartfase, maar dat vind ik een detail. Negatieve toon hoort bij een negatieve post. De toon is imo niet zo negatief dat het een semi-bash wordt.J.J.K. schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:05:
[...]
-1 voor offtopic, de overname van VNU heeft niets te maken met de opstartfase van T.net, de verdere ontwikkeling van T.net wordt in latere stukjes behandeld. De negatieve toon + offtopic vind ik dan de reden voor de -1.
Virussen? Scan ze hier!
Had al een -1 staan. Om dezelfde redenen als J.J.K.RoD schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:27:
Verwijderd in 'reviews: De geschiedenis van Tweakers.net: ontstaan en hobbyfase'
*Eens*jorde in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Loze spamachtige post.
Verwijderd
Ik vind dit wel een +1 waard. Alhoewel ik me een 0 ook kan voorstellen, vind ik toch dat deze reactie wat bijdraagt.
TaraWij in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Dit begrijp ik echt niet...
Is inderdaad geen -1 waard. 0 is voldoende.HyperBart schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:06:
Welke bende uilen met papegaaiafwijking zetten in hemelsnaam een gewone reactie zoals deze op -1 ?
TaraWij in 'nieuws: Firefox 3.1 komt ook met privacymodus'
Dit begrijp ik echt niet...
Op moment van schrijven 2x +2 en 61x +1. Maar 't is een post van anderhalve regel en er klopt bovendien geen moer van. Imho gewoon een 0, maar het heeft dus wat werk nodig om 'm daarop te krijgen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.