Helaas, huisje waar ik was wezen kijken had een mijn inziens te hoge prijs. Hij was getaxeerd op een bedrag (in 2009 weet ik toevallig) en voor minder mag hij niet weg (verkoop door een stichting die dat regelt voor een oude man). Maar mijn zus kocht in de straat ernaast voor hetzelfde bedrag een huis wat wel een renovatie nodig had van een jaar klussen met de familie. Maar dan met een 2,5x zo grote keuken, en een zolder er bovenop met dakkapel.
Dus laat het maar schieten, de prijs die zij hebben is IMHO niet rendabel. Nodige wijzigingen zoals nieuwe trap, CV installatie, radiatoren, nieuw plafond etc. maken het plaatje dan fors duurder, waardoor je qua prijs uitkomt op appartementen met vergelijkbaar vloeroppervlak. Maar dan van enkele jaren oud, dus minder stroom, gas, onderhoud etc.
Dus laat het maar schieten, de prijs die zij hebben is IMHO niet rendabel. Nodige wijzigingen zoals nieuwe trap, CV installatie, radiatoren, nieuw plafond etc. maken het plaatje dan fors duurder, waardoor je qua prijs uitkomt op appartementen met vergelijkbaar vloeroppervlak. Maar dan van enkele jaren oud, dus minder stroom, gas, onderhoud etc.