[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.056 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/TRGA1PnHMd6nP2qXgqg0xKH0hOtnp9nYv0eqOP7Fyuo?dl_name=header.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/ybQZ_8DfLgZBlG9xJlHNNQKlnGgs3dstQ9-xH23H3hU?dl_name=nav-left.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/1lce_itRO3UAvvR1NVtBIg7b7IoZlfaApF_W6i0jXlg?dl_name=nav-home.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/VPhzG02Ye0AZqm7U3M6J6kebD9tXPIZ5OwVAbcmUsDg?dl_name=nav-overzicht.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/mPLnZspE46Ru7r2MYZe6kcUncozw6NWytew79ePahr8?dl_name=nav-faq.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/x9ioAADJQEFU2LX6JW6Gs5CrXE47K674rvNYufM8Hh4?dl_name=nav-overige.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/s7Tlv9BRTPriJqM48evVwaaXriR3YQtGcS3jJ3wXgIU?dl_name=nav-right.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/2BUIkGJsyJz53a-ggPWrunLtn0BHvEVk44Ty0iHsqMQ?dl_name=home.png
11 juli lanceerde Apple wereldwijd de iPhone en eindelijk is Nederland van de partij. T-Mobile is uitgekozen als de exclusieve provider die deze telefoon, mediaspeler en meer mag verspreiden. Daarbij heeft T-Mobile gekozen voor andere voorwaarden dan bij een standaard abonnement. Dit topic is er om die voorwaarden te bespreken :)

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/nz00l5A1m4JBZibBfyqEAHDMs46LVir7_cOpk8FhxG8?dl_name=overzicht.png
1 juli maakte T-Mobile de prijzen van haar speciale iPhone-abonnementen bekend. Elk abonnement bevat onbeperkt gebruik van snel internet (2048/ 384 Kbps) via 3G en hotspots. Daarnaast wordt bij elk abonnement gratis Visual Voicemail ondersteunt :) Bellen of sms-en buiten de bundel kost 25 cent (per minuut/bericht). Alle abonnementen duren 2 jaar. Bij een nieuwe abonnement moet je 52,50 euro activeringskosten betalen (waar je waarschijnlijk 50% korting op krijgt).

Maandelijkse kosten:29,9544,9564,95
Belminuten:150300500
Sms-berichten:150300500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB:79,951,001,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB:159,9579,9519,95

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/B8G683nZEi0S7iEYheE5KXO5HAs7QQo8eDx7YyWcWtk?dl_name=faq.png
:? Duur! Waarom kan ik hem niet gewoon voor $199 kopen zoals Steve in de keynote zei?
Omdat Steve nooit heeft gezegd dat er geen abonnement bij zou zitten. Onze vriend heeft dus toch gelijk gehad want met het goedkoopste abonnement betaal je 80 euro voor het toestel. Dat is zelfs met de lage dollarkoers, minder dan $199 ;)

Daarnaast zijn de abonnementen volgens verschillende berekeningen ook nog eens heel erg voordelig. Dit geldt echter alleen wanneer je volop gebruik maakt van alle 3 de diensten (dus je gebruikt al je minuten, gebruikt al je sms-jes (ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes) en maakt ook nog eens volop gebruik van 3G. T-Mobile hoopt waarschijnlijk dat veel klanten lang niet alles gebruiken.

:? Ik wil geen T-Mobile! Kan ik hem ook bij KPN/Hi/Roodkapje kopen?
Nee. T-Mobile heeft voorlopig het alleenrecht, en zal het toestel alleen in combinatie met een abonnement en simlock verkopen. iPhone 3G is op het moment nog niet te unlocken en het is nog maar de vraag hoe lang dat zo blijft, dus uit het buitenland is niet een heel erg handige optie (tenzij je hem graag in je vitrinekast zet d:)b ) :)

:? Ik wil geen speciaal iPhone-abonnement. Kan ik ook een ander abonnement afsluiten bij T-Mobile?
Volgens de FAQ op de T-Mobile site kan dit wel. Hier is echter nog geen verdere informatie over bekend en waarschijnlijk zal dit op 11 juli nog niet gelijk mogelijk zijn. Daarnaast zal Visual Voicemail dan ook niet werken.

:? Dat internet is supersnel! Kan ik het ook i.c.m. mijn laptop gebruiken?
De iPhone ondersteunt dit standaard niet. Er zijn op de huidige iPhone echter wel verschillende hacks en work-arounds waarmee het mogelijk is - het is echter wel een hoop gedoe en niet echt makkelijk. Daarnaast spreekt T-Mobile van oneigenlijk gebruik wanneer je dit doet en zal waarschijnlijk je internetverbinding gaan knijpen wanneer ze merken dat je aan het tetheren bent :(

:? Ik ben verkocht! Hoe heb ik zo snel mogelijk de iPhone?
Op het moment kan je hem redelijk snel krijgen. Reken op 1-2 weken wachten wanneer je online besteld. In fysieke winkels liggen nu vaak nog voorraadjes, en anders moet je ook daar op 1-2 weken wachten rekenen, maar goed zoeken kan dus helpen! :)

:? Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Hoe kan ik verlengen en krijg ik extra korting?
Het is een beetje onduidelijk. In ieder geval is het zo dat wanneer je kan verlengen, je een iPhone kan bestellen. Loopt je abonnement nog een tijdje en wil je echt nu de iPhone hebben dan kan je vroegtijdig verlengen, je hebt dan alleen wel een extra lang contract en is dus niet aan te raden. Wanneer je huidige abonnement bijvoorbeeld nog 6 maanden loopt zit je dan 2,5 jaar aan T-Mobile vast. Of je korting krijgt op het abonnement ligt aan de plek waar je hem koopt, in een winkel is het zeer onwaarschijnlijk, online of via de telefoon moet het lukken, maar niks is gegarandeerd.

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/86Vh2Gt32c3OmqJHK9YW_1ZOUtTcKTJHPL5MFEkV-wI?dl_name=overige.png
Handige linkjes m.b.t. de abonnementen:En een lijstje van alle handige topics met betrekking tot de iPhone en Mobile Me:De TS is geheel gemaakt door mij ( _/-\o_ ) en voor vragen & opmerkingen staat m'n DM open! Hoedje bedankt voor de toestemming :> En nu open ik hem zonder een DM van jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
quote:

Aan z'n reactie te zien behoorde dat niet tot de mogelijkheden

inderdaad:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

hurp01 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:37:
quote:

Aan z'n reactie te zien behoorde dat niet tot de mogelijkheden

inderdaad:)
Dacht dat je bij verlengen vanaf een andere provider een tijdelijk nummer kreeg, en als dat niet zo is kun je toch altijd een prepaid simmetje kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87066

Twijfel, twijfel: verleng ik mijn abo bij T-Mobile met een speciaal iPhone-abo of koop ik een unlocked 3G los en neem ik een nieuw abo + UMTS bij Vodafone of Telfort/KPN?

Ik ben niet echt bijster te spreken meer over T-Mobile, zowel qua dekking/bereik als qua service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:06

Vos

AFCA

Anoniem: 87066 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:51:
Twijfel, twijfel: verleng ik mijn abo bij T-Mobile met een speciaal iPhone-abo of koop ik een unlocked 3G los en neem ik een nieuw abo + UMTS bij Vodafone of Telfort/KPN?

Ik ben niet echt bijster te spreken meer over T-Mobile, zowel qua dekking/bereik als qua service.
Hier zit ik dus ook mee...ik probeer komend weekend een los toestel te kopen in België omdat ik dan ben, maar verder kom ik daar niet meer de komende tijd. Wat ik hoor over T-Mobile is niet heel positief indd...en dat weerhoudt mij van een T-Mobile abo.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 18-08-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226399

Ik had precies dezelfde twijfels over T-mobile en had het geluk om tijdens een dagje Italie in m'n vakantie een iPhone te kunnen kopen. Kost wel E500, maar dan is'ie ook direct helemaal simlockvrij. Ik bel nu met Vodafone en ga straks overstappen op Telfort. Abo van E18 per maand inclusief UMTS-internet, 300 belminuten en 90 SMS-jes per maand. En een contract voor slechts 1 jaar. Dat is al met al een prima aanbod dat ik beter vind dan wat Tmobile te bieden heeft :)

Je moet alleen wel zien dat je ergens een simlockvrije iPhone kunt importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226399 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:44:
Ik had precies dezelfde twijfels over T-mobile en had het geluk om tijdens een dagje Italie in m'n vakantie een iPhone te kunnen kopen. Kost wel E500, maar dan is'ie ook direct helemaal simlockvrij. Ik bel nu met Vodafone en ga straks overstappen op Telfort. Abo van E18 per maand inclusief UMTS-internet, 300 belminuten en 90 SMS-jes per maand. En een contract voor slechts 1 jaar. Dat is al met al een prima aanbod dat ik beter vind dan wat Tmobile te bieden heeft :)

Je moet alleen wel zien dat je ergens een simlockvrije iPhone kunt importeren.
Aha, dat klinkt mooi.

Maar jouw iPhone is dus simlockvrij, maar niet jailbroken? En hoe zit het in jouw geval dan met zoiets als garantie op de iPhone?
Vos schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:17:
[...]

Hier zit ik dus ook mee...ik probeer komend weekend een los toestel te kopen in België omdat ik dan ben, maar verder kom ik daar niet meer de komende tijd. Wat ik hoor over T-Mobile is niet heel positief indd...en dat weerhoudt mij van een T-Mobile abo.
Kun je in Belgie zo een winkel binnenlopen en een unlocked iPhone meenemen dan?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 87066 op 18-08-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 17:57
iphone is vrij te koop in belgie en italie. probleem is echter dat er onvoldoende aanwezig zijn in belgie, dus moet je ze reserveren. Check het [iphone 3g] importeren topic maar eens. Reken op zo'n 2-3wkn voor de 8gb en 2-3mnd voor de 16gb. Maar de levertijd zal op den duur vast wel korter worden, maar nu is t nog een hype, en dus schaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 87066 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:57:
[...]

Kun je in Belgie zo een winkel binnenlopen en een unlocked iPhone meenemen dan?
Ik denk dat het heel lastig wordt maar ik ga het proberen omdat ik er komend weekend ben. Als dit niet lukt dan kijken we weer verder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

:? Ik wil geen speciaal iPhone-abonnement. Kan ik ook een ander abonnement afsluiten bij T-Mobile?
Volgens de FAQ op de T-Mobile site kan dit wel. Hier is echter nog geen verdere informatie over bekend en waarschijnlijk zal dit op 11 juli nog niet gelijk mogelijk zijn. Daarnaast zal Visual Voicemail dan ook niet werken.
Nou, je kan dus wel een iFlex krijgen maar die gaat vanaf 45 euro per maand. Je beltegoed blijft dan behouden.

Ikzelf had 300 euro beltegoed opgebouwd op een 25 euro-abo en wil niet meer betalen eigenlijk. Een gadget of iPod voor 30 euro per maand zou ik nog wel willen maar 45 is te gek. Ik ben daarom gedowngrade naar een simolny 5 euro-dingetje en geloof het verder wel.

Ik vind het erg vreemd dat er geen iFlex 30 euro abo is gemaakt voor eventuele Orange-overstappers. 45 euro is een te groot gat en andere opties doen beltegoed verdwijnen. Als je een provider kiest voor de service en het eerste wat gebeurt is je beltegoed laten vervallen dan geloof ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jpvk007 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:04:
iphone is vrij te koop in belgie en italie. probleem is echter dat er onvoldoende aanwezig zijn in belgie, dus moet je ze reserveren. Check het [iphone 3g] importeren topic maar eens. Reken op zo'n 2-3wkn voor de 8gb en 2-3mnd voor de 16gb. Maar de levertijd zal op den duur vast wel korter worden, maar nu is t nog een hype, en dus schaars!
Ah, bedankt: ik had in mijn haast dat topic niet eens gezien. Ik zal me daar 's gaan inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Ik kon mijn iPhone dus vandaag ophalen bij de BC. Hebben we alles ingevuld enzo, werkt het systeem van T-Mobile weer eens niet, dus weer naar huis reizen -_-. Hoop dat het snel gefixt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

in topic titel staat nog "Prijs&Abonnementen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
Als ik wil internetten via Vodafone BloX, is dat dan gewoon in Mijne Vodavofe aanzetten en klaar of moet ik ook wat instellingen aanpassen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227507

Ik krijg nog steeds via 1202 dat mijn belbundel op is. Ik zie in het forum dat meerdere mensen hier last van hadden/hebben. Ik heb tijdens het zoeken niet meer info over oplossing o.i.d. kunnen vinden.
Weet iemand wat nu hier de status van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:24
Anoniem: 227507 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:00:
Ik krijg nog steeds via 1202 dat mijn belbundel op is. Ik zie in het forum dat meerdere mensen hier last van hadden/hebben. Ik heb tijdens het zoeken niet meer info over oplossing o.i.d. kunnen vinden.
Weet iemand wat nu hier de status van is?
Ik heb hetzelfde probleem, ik kreeg te horen dat ik gewoon uit mijn bundel aan het bellen was en het probleem de volgende maand opgelost zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Ik was vandaag bij een Vodafone winkel in de buurt om een Super Sim Only af te sluiten. In de handleiding die Vodafone daarvoor hanteerd stond dat een Super Sim Only aansluiting wel gerealiseerd kan worden maar dat 3G internet op een iPhone 3G nog niet mogelijk is. De medewerker in kwestie heeft even gebeld maar kreeg geen duidelijk antwoord op de vraag of dit nog steeds zo is.
Is er hier iemand die al van een Super Sim Only van Vodafone gebruik maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

froggie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:20:
Ik was vandaag bij een Vodafone winkel in de buurt om een Super Sim Only af te sluiten. In de handleiding die Vodafone daarvoor hanteerd stond dat een Super Sim Only aansluiting wel gerealiseerd kan worden maar dat 3G internet op een iPhone 3G nog niet mogelijk is. De medewerker in kwestie heeft even gebeld maar kreeg geen duidelijk antwoord op de vraag of dit nog steeds zo is.
Is er hier iemand die al van een Super Sim Only van Vodafone gebruik maakt?
lijkt mij vreemd...ben ik ook benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb wel wat berichten langs zien komen waar verteld wordt dat 3G uitstekend werkt met het Super Sim Only abonnement. Zelfs de blox ondersteund 3G. Dus lijkt me een sterk verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ik kan trouwens niet in My Vodafone komen, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

golfgti5 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:49:
Ik kan trouwens niet in My Vodafone komen, meer mensen hier last van?
An error occurred during a connection to login.vodafone.nl.

Peer's Certificate has been revoked.

(Error code: sec_error_revoked_certificate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie

froggie

Kwaaak

lpetersen schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:45:
Ik heb wel wat berichten langs zien komen waar verteld wordt dat 3G uitstekend werkt met het Super Sim Only abonnement. Zelfs de blox ondersteund 3G. Dus lijkt me een sterk verhaal..
Hier refereerde ik ook aan, maar de jongen in de winkel kreeg dit niet volmondig bevestigd. Omdat ik tegen de tijd dat ik het daadwerkelijk kan proberen voor twee jaar aan het abbo vast zit wacht ik liever even af tot Vodafone zelf groen licht geeft. De medewerker heeft beloofd terug te bellen, maar ik hoor graag de ervaring van een daadwerkelijke klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
golfgti5 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:24:
Als ik wil internetten via Vodafone BloX, is dat dan gewoon in Mijne Vodavofe aanzetten en klaar of moet ik ook wat instellingen aanpassen??
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-04 17:10
ignatius schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 20:35:
[...]

Ik hou ook m'n hart vast. Ik heb nu 3 verschillende mensen van dezelfde afdeling ("Kan T- Mobile u een mooie aanbieding doen? Toets 1", die keuze bij het 0800-nummer) gehad, en ze verzekerde mij alle drie dat m'n abbo zo overgezet kon worden. Ik heb geen enkele keer iets gezegd of gevraagd over de l&sprocedure, zij ook niet. Ook herhaaldelijk gehad over m'n contract en de begin- en einddatums. 't Was allemaal geen probleem. Ik heb het flauwe vermoeden dat de bezig zijn met een flinke stunt. Maar hopen dat het goed afloopt dan.

Misschien dat we af en toe kunnen bellen met ze, en 'ter info' kunnen vragen of we zomaar kunnen verlengen?

EDIT:
Uiteraard wil ik graag weten wat mijn rechten zijn als ik op het uur U krijg te horen dat het Abbo toch niet omgezet kan worden. Ik heb wat zitten google-n op consumentenrecht en daarin staat een stukje over bedenktijd. Dit betreft alle aankopen die op afstand zijn gedaan (waaronder telefonisch). Je hebt dan 7 werkdagen bedenktijd en binnen dat termijn kun je het product terugsturen. Er staan ook voorbeeldbrieven op internet.
Er staan uitzonderingen genoemd, maar ik kan het verlengen van een mobiel abonnement niet daaronder plaatsen. Dus volgens mij kan ik me hierop beroepen als 't mis gaat. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat dat niet nodig is.... O-)
Ik was even benieuwd of het je nog gelukt is om je abo direct om te zetten naar een iPhone abo. Laat het aub ff weten. d:)b
En eigenlijk ook of het überhaupt nog iemand gelukt is de laatste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251767

ik proebeer net de tmobile KS te bellen via 0800-7111 maar die blijkt niet meer te bestaan.
ik had de vraag of het al mogelijk is om als orange overstapper je iphone te laaten unlokken?
weet iemand dat hier al, en wat er aan de hand is met de KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Voor de geïnteresseerden:

Op dit moment is er een landelijke storing op het 3G-netwerk van T-Mobile. Ook een aantal klanten kan over het 2G-netwerk niet bellen en ziet dus 'Geen service' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ecteinascidin schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:18:
[...]

Nou, je kan dus wel een iFlex krijgen maar die gaat vanaf 45 euro per maand. Je beltegoed blijft dan behouden.
Hierover kan ik nergens iets terug vinden - kun je iets meer info of een linkje geven? Tnx.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbical
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-04 09:33

qbical

bleh

Volgende week ga ook ik tot aankoop over van de iphone, ik zit alleen een beetje te twijfelen om hem bij de T-mobile winkel te halen of bij de apple reseller. Voornaamste reden om voor de reseller te kiezen is het gevoel dat je wat dichter bij apple zit als er wat gerepareerd moet worden. Alleen heb ik geen idee hoe het gaat met abo activatie en dergelijke, heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:19
qbical schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:49:
Volgende week ga ook ik tot aankoop over van de iphone, ik zit alleen een beetje te twijfelen om hem bij de T-mobile winkel te halen of bij de apple reseller. Voornaamste reden om voor de reseller te kiezen is het gevoel dat je wat dichter bij apple zit als er wat gerepareerd moet worden. Alleen heb ik geen idee hoe het gaat met abo activatie en dergelijke, heeft iemand hier ervaring mee?
Alle iPhone reparaties gaan via T-Mobile (overigens worden ze tot nu toe alleen nog maar omgeruild voor nieuwe exemplaren). Dus daar schiet je weinig mee op ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 20-08-2008 10:53 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbical
  • Laatst online: 06-04 09:33

qbical

bleh

Hoedje schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:53:
[...]

Alle iPhone reparaties gaan via T-Mobile (overigens worden ze tot nu toe alleen nog maar omgeruild voor nieuwe exemplaren). Dus daar schiet je weinig mee op ;)
Ok, nu dat was mijn enigste reden om bij de reseller langs te gaan, bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

orange bestaat bij mij niet meer dus misschien dat de storing door de fusie komt. Of zien anderen wel het orange netwerk?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-04 22:37
Ik heb nu een bestelling staan bij T-Mobile online, 16GB ZW. Inmiddels al een week aan het wachten.

Is het mogelijk (en heeft het zin) bij een fysieke T-Mobile winkel de iPhone te gaan halen? Kunnen zij de iPhone op voorraad hebben, wanneer T-Mobile online niets heeft? En kan ik daar ook verlengen met korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42135

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:36:
Ik heb nu een bestelling staan bij T-Mobile online, 16GB ZW. Inmiddels al een week aan het wachten.

Is het mogelijk (en heeft het zin) bij een fysieke T-Mobile winkel de iPhone te gaan halen? Kunnen zij de iPhone op voorraad hebben, wanneer T-Mobile online niets heeft? En kan ik daar ook verlengen met korting?
Ja, shops hebben vaak vooraad en Nee je krijgt geen korting.

Dat tenminste mijn ervaring.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 42135 op 20-08-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:20

Maverick2001

Never look back

Anoniem: 251767 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:06:
ik proebeer net de tmobile KS te bellen via 0800-7111 maar die blijkt niet meer te bestaan.
ik had de vraag of het al mogelijk is om als orange overstapper je iphone te laaten unlokken?
weet iemand dat hier al, en wat er aan de hand is met de KS.
Unlocken gaat niet lukken! Apple heeft mij in een email aangegeven dat zij nog niet in staat zijn om de iPhone te unlocken (ondanks dat het wel op de website staat). Ze hebben van mij inmiddels een aangetekende brief ontvangen dat ik het niet acceptabel vind en mijn contract wil laten ontbinden op basis van niet juiste voorwaarden.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251767

ik heb van tmobile begreepen dat ze wel bezig zijn om die codes binnen te krijgen maar ze wisten niet hoe lang dat ging duuren. maar ik wou dus even bellen dat ook al is mijn t-mobile abbo eindelijk in gegaan dat ik hem als nog sim lock vrij kan laaten maaken omdat ik daar wel recht op heb. maar ja ik kan de helpdesk dus niet berijken iemand al een idee waneer die het weer gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 17:57
iemand trouwens ervaring met vodafone en de iphone 3g? Hoe zit het met het bereik, ben daar erg benieuwd naar, zeker na het lezen van al die "bereiks"problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:20

Maverick2001

Never look back

Anoniem: 251767 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:53:
ik heb van tmobile begreepen dat ze wel bezig zijn om die codes binnen te krijgen maar ze wisten niet hoe lang dat ging duuren. maar ik wou dus even bellen dat ook al is mijn t-mobile abbo eindelijk in gegaan dat ik hem als nog sim lock vrij kan laaten maaken omdat ik daar wel recht op heb. maar ja ik kan de helpdesk dus niet berijken iemand al een idee waneer die het weer gaat doen.
In de email van t-mobile stond het volgende: 'Het is helaas nog niet bekend of wij de simunlockcodes voor de Apple iPhone gaan verschaffen. Onze excuses hiervoor.'

Dat lijkt me toch wel heel erg vaag omschreven. Via de klantenservice begreep ik dat ze misschien eind september de unlock mogelijkheid geven.... Blijf het een grote knudde zooi vinden en het unlocken staat ook nog steeds in het kostenoverzicht op de t-mobile website.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerkie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06-2022
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:36:

Ik heb verlengd via lost & stolen in de TMS en heb de 16GB voor 49,95 meegekregen bij een i150 abbo. Dus je kan wel degelijk korting krijgen.
alvani schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:14:
[...]

Ik was even benieuwd of het je nog gelukt is om je abo direct om te zetten naar een iPhone abo. Laat het aub ff weten. d:)b
En eigenlijk ook of het überhaupt nog iemand gelukt is de laatste tijd?
Vandaag mijn status op mytmobile bekeken en heb na anderhalve week toch mijn abbo weten om te zetten naar een i150 abbo. Dit met dank aan de TMS Oosterhout aangezien ze via de KS er niks van wilde weten.

[ Voor 31% gewijzigd door gerkie op 20-08-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270248

n.v.t. 7(8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 270248 op 20-08-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand al opgevallen dat de abonnement prijzen zijn gewijzigd?

2-jarig abonnement
Abonnement
Prijs toestel Prijs p/m*
i-150 € 134,41 € 25,17
i-300 € 67,18 € 37,77
i-500 € 16,76 € 54,58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 270248 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:22:

2-jarig abonnement
Abonnement
Prijs toestel Prijs p/m*
i-150 € 134,41 € 25,17
i-300 € 67,18 € 37,77
i-500 € 16,76 € 54,58
Dat zijn de zakelijke abo's ex btw: http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven_zakelijk.html was dus altijd al zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerkie
@Phantasm, zijn die niet gewoon ex btw?

[ Voor 16% gewijzigd door gerkie op 20-08-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm strange... als ik op de hoofdpagina van t-mobile kijk staat er heel leuk een aanbieding van de iphone.. eenmaal daarop geklikt te hebben zie ik nergens dat het om zakelijke abo's gaat...
nog leuker is dat ik net mijn factuur heb bekeken en dat er gewoon 37,77 is verrekend voor mn abo.. terwijl dit toch echt een maandje geleden 44.95 was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 23:38
Anoniem: 270248 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:22:

2-jarig abonnement
Abonnement
Prijs toestel Prijs p/m*
i-150 € 134,41 € 25,17
i-300 € 67,18 € 37,77
i-500 € 16,76 € 54,58
echt waar? Damn, dan heb ik net een week te vroeg mijn abonnement afgesloten. Is er niets veranderd aan de inhoud van het abonnement?

[ Voor 0% gewijzigd door rvone op 20-08-2008 13:42 . Reden: het ging om zakelijke abo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4nGeLuS schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:36:
[...]

echt waar? Damn, dan heb ik net een week te vroeg mijn abonnement afgesloten. Is er niets veranderd aan de inhoud van het abonnement?
blijkt toch om zakelijke abo's te gaan.. mocht wel iets netter op de hoofdpagina aangegeven worden..
maar nog blijft het vreemd dat t-mobile bij mij 37.77 heeft verrekend ipv 44.95.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

Anoniem: 270248 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:24:

2-jarig abonnement
Abonnement
Prijs toestel Prijs p/m*
i-150 € 134,41 € 25,17
i-300 € 67,18 € 37,77
i-500 € 16,76 € 54,58
Dat zijn zakelijke abonnementen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-04 11:59

wally21

psn: Wally224

Anoniem: 270248 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:38:
[...]

blijkt toch om zakelijke abo's te gaan.. mocht wel iets netter op de hoofdpagina aangegeven worden..
maar nog blijft het vreemd dat t-mobile bij mij 37.77 heeft verrekend ipv 44.95.... :?
klopt en als je dan verder kijkt op je factuur zie je dat er onderaan BTW wordt toegevoeg en je dus uit komt op 44,95 :+ Is altijd al zo geweest bij T-mobile. je ziet alle bedragen excl. BTW en dan aan het einde komt de BTW erbij en dan staat daar het totaalbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wally21 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:49:
[...]

klopt en als je dan verder kijkt op je factuur zie je dat er onderaan BTW wordt toegevoeg en je dus uit komt op 44,95 :+ Is altijd al zo geweest bij T-mobile. je ziet alle bedragen excl. BTW en dan aan het einde komt de BTW erbij en dan staat daar het totaalbedrag.
ook goedemorgen voor mij... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerkie schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:27:
@Phantasm, zijn die niet gewoon ex btw?
yep.. my fault.. niet helemaal wakker geloof ik.. 8)7
Anoniem: 225947 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:45:
[...]

Dat zijn zakelijke abonnementen. ;)
exactly...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194622

Zo maar eens even een nieuwtje medelen dat ik nog niet hier gelezen heb,

ORANGE music komt te vervallen en daardoor kan je dus per direct een nieuw abbo afsluiten. Zonder dat je oude abbo eerst uit moet zitten. Dus ik heb gelijk maar een phone besteld en die komt begin sept al. Geen aansluit kosten, onbeperkt mee nemen van tegoeden, en de phone voor 49,95 (16GB ZW)

Dus voor mensen met een ORANGE music abbo ff bellen met de klantenservice!!!

Veel succes allemaal!

Edit: typo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Sinds vanmiddag kan ik op My T-Mobile voor het eerst, sinds ik de iphone heb en die heb ik bijna 4 weken, mijn belminuten zien. De storing is dus opgeheven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Laatst online: 10:24
kap schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:02:
Sinds vanmiddag kan ik op My T-Mobile voor het eerst, sinds ik de iphone heb en die heb ik bijna 4 weken, mijn belminuten zien. De storing is dus opgeheven!
Bij mij werkt het nu ook eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Wazige storingen bij T-mobile.... Ik kan naar mijn T-mobile nummer niet bellen, dan is er een technische storing volgens de mevrouw van het bandje, maar wanneer ik naar mijn KPN nummer bel (wat staat doorgeschakeld naar het T-mobile nummer) dan werkt het wel zonder problemen en krijg ik de mevrouw niet te horen.... Het moet niet gekker worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182085

zijn er meer mensen die geen aansluit kosten hebben moeten betalen?

verder heb ik al twee facturen gehad en op beide krijg ik € 3,75 relax so korting }:O iemand een idee wat dit voorstelt :?

snap niks meer van die rekeningen 8)7 nouja ze zijn gelukkig allemaal wel in mijn voordeel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Hallo,

ik heb Vodafone BloX aangezet.
Internetten en mail ontvangen gaat perfect, echter kan ik geen mail verzenden..........

kan iemand mij vertellen welke uitgaande mail instellingen ik moet gebruiken bij BloX ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

golfgti5 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:23:
Hallo,

ik heb Vodafone BloX aangezet.
Internetten en mail ontvangen gaat perfect, echter kan ik geen mail verzenden..........

kan iemand mij vertellen welke uitgaande mail instellingen ik moet gebruiken bij BloX ??
Misschien staan die instellingen op de website van Vodafone :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Daedalus schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:26:
[...]
Misschien staan die instellingen op de website van Vodafone :)
Edit;

het werkt nu perfect, dankzij hulp van Vodafone web relations (thanks)

[ Voor 33% gewijzigd door golfgti5 op 21-08-2008 07:19 ]

qbical schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:49:
Ik.
En het is naar mijn ervaring slimmer om de phone bij T-Mobile te halen. Garantie e.d. gaat sowieso via T-Mobile. Gaat er iets stuk "kunnen wij u wel advies geven, maar niet meer helpen". Zodra je abonnement is geactiveerd in de winkel en je de pinpas door de lezer hebt gehaald, ben je aangewezen op T-Mobile. In dit geval kon de Apple Reseller de 'DOA' toch voor mij omruilen (waarschijnlijk omdat ik de phone nog niet had geactiveerd via iTunes) en hoefde daarvoor niet naar een T-Mobile winkel.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 21-08-2008 11:18 ]

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 20:28
Anoniem: 182085 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:07:
zijn er meer mensen die geen aansluit kosten hebben moeten betalen?
Nu je het zegt, kan me niet herinneren aansluitkosten te hebben betaald :P

• Hoedje
De aansluitkosten betaal je natuurlijk alleen als nieuwe T-Mobile klant je niet verlengt. Daarnaast worden ze in rekening gebracht op de eerste factuur :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 21-08-2008 13:00 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:10

amahusu

taking over the world!

idd, aansluitkosten is alleen voor nieuwe klanten. Zou toch wat zijn dat je bij elke contractverlenging opnieuw aansluitkosten van 50,- moest betalen ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 20:28
Hoedje schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:07:
De aansluitkosten betaal je natuurlijk alleen als nieuwe T-Mobile klant. Daarnaast worden ze in rekening gebracht op de eerste factuur :)
Dan krijg ik ze dus op mijn eerste factuur, want ik stap over van prepaid :+

Hoedje schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:07:
De aansluitkosten betaal je natuurlijk alleen als nieuwe T-Mobile klant. Daarnaast worden ze in rekening gebracht op de eerste factuur :)
Mijn moeder had al een abonnement, en sloot daarna een iPhone-abonnement af, en moest gewoon op de eerste factuur de aansluitkosten betalen.

• Hoedje
Anoniem: 225947 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:57:
[...]

Mijn moeder had al een abonnement, en sloot daarna een iPhone-abonnement af, en moest gewoon op de eerste factuur de aansluitkosten betalen.
Ik zeg het inderdaad niet helemaal goed, als je verlengt dan niet :)

Edit: Of wil je zeggen dat zij moest betalen, ondanks dat ze verlengde?

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 21-08-2008 13:11 ]

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-04 11:56
gerkie schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:21:
....
Dit met dank aan de TMS Oosterhout aangezien ze via de KS er niks van wilde weten.
...
Kan je (als je m al ontvangen hebt) inmiddels al iets vertellen over het bereik in deze regio, of ervaringen van bekenden? (hoop wel dat je dan Oosterout in NB bedoelde!) Op het overzichtskaartje zie ik in mijn aanliggende regio (geertruidenberg) matig bereik wat me als enige nog tegen houdt tot een aankoop!

• gerkie
@DenniX

Iphone had ik al een tijdje binnen alleen het omzetten van het abbo was wat lastig.
Kan je weinig zeggen over het bereik aangezien ik in Teteringen woon en daar weinig bereik heb.
Ik werk in Zaltbommel en op kantoor is het 3G bereik ook niet best. Als ik echter in Oosterhout ben (ja die in NB) dan is het bereik goed. Ondanks de dekking blijft het een super telefoon!!

Anoniem: 182085

had een prepaid kaartje van tmobile, ben dus in principe een nieuwe klant.
Maar ze hebben op mijn eerste factuur alles verekend zodat ik geen aansluitkosten had.
Denk dat het komt doordat ze mijn abbo eerst als relax 150 sim only hadden aangemeld 8)7
heb al op twee facturen daarom korting gehad iets van 3-4 euro >:)

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Pre2Post heet dat (prepaid naar postpaid wat weer een abonnement in de volksmond heet), als iemand een beroep doet op een Pre2Post betaal je geen aansluitkosten.

Het is dus handiger om een T-Mobile prepaid pakket te kopen als nieuwe klant en dan een Pre2Post te doen. Dat scheelt uiteindelijk 16,30 euro (normale AK = 52,50, maar zit 50% korting op dus = 26,25 - 9,95 (aanschafprijs van prepaidpakket) = 16,30).

En daarbij, bij een prepaid pakket krijg je 15 euro btg (na registratie en verzilvering van je TM-Extra punten), die 15 euro die dus op je prepaid sim staat, wordt in mindering gebracht op je eerste factuur als je het dus nog niet hebt verbruikt.

[ Voor 27% gewijzigd door Spinvis op 21-08-2008 20:36 ]

Anoniem: 181826

Hoi

Ik heb vanmiddag de telefoon met sim binnen gekregen, via de website bestelt. +- 10 weken.

Nu werken een aantal diensten nog niet zoals voicemail en zo.

Nu is mijn vraag dat alles wat ik nu gedaan heb, b.v. surfen/ bellen. Valt toch nu binnen het abo.
Of doet alles het, maar is het abo nog niet van start?
Ik kan ook niet inloggen omdat het nummer niet bekend zou zijn… bij T-Mobile.
Heeft iemand dit al bij de hand gehad?

En hoe zit dat nu precies? Bv. Dank.

Spinvis schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:34:
Pre2Post heet dat (prepaid naar postpaid wat weer een abonnement in de volksmond heet), als iemand een beroep doet op een Pre2Post betaal je geen aansluitkosten.

Het is dus handiger om een T-Mobile prepaid pakket te kopen als nieuwe klant en dan een Pre2Post te doen. Dat scheelt uiteindelijk 16,30 euro (normale AK = 52,50, maar zit 50% korting op dus = 26,25 - 9,95 (aanschafprijs van prepaidpakket) = 16,30).

En daarbij, bij een prepaid pakket krijg je 15 euro btg (na registratie en verzilvering van je TM-Extra punten), die 15 euro die dus op je prepaid sim staat, wordt in mindering gebracht op je eerste factuur als je het dus nog niet hebt verbruikt.
Zo had ik het ook bedacht en geregeld. Totdat ik een supermooi mobiel telefoonnummer kon uitkiezen in de winkel. Toen dacht ik: laat maar zitten dat overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181826 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:14:
Hoi

Ik heb vanmiddag de telefoon met sim binnen gekregen, via de website bestelt. +- 10 weken.

Nu werken een aantal diensten nog niet zoals voicemail en zo.

Nu is mijn vraag dat alles wat ik nu gedaan heb, b.v. surfen/ bellen. Valt toch nu binnen het abo.
Of doet alles het, maar is het abo nog niet van start?
Ik kan ook niet inloggen omdat het nummer niet bekend zou zijn… bij T-Mobile.
Heeft iemand dit al bij de hand gehad?

En hoe zit dat nu precies? Bv. Dank.
hangt van er vanaf of je verlenging hebt besteld? Volgens mij wordt je abonnement pas actief als de datum van je huidige abonnement afgelopen is. Eerder gebruik van het i-abonnement kan dan zorgen voor extra kosten... Sommigen hebben hier gemeld, dat T-Mobile het i-abonnement alvast kon activeren na één telefoontje.
Als je huidige abonnement al afgelopen is en je hebt gewoon een nieuw abonnement besteld, is het abonnement gewoon al actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurf1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 15:22
Ik kom van Orange en vandaag zou mijn T-mobile abo in moeten gaan. Het simkaartje doet echter nog niks, niet in de iPhone en ook niet in mijn oude nokia. Moet ik gewoon nog even rustig afwachten tot later vandaag of zou alles al moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

even rustig afwachten. Kijk zo'n beetje om het half uur of je sim het al doet.

Weet iemand of de iPhone 3G compatible is met lotus notes btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181826 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:14:
Hoi

10 weken??? jij hebt de iphone al medio juNi besteld???? cool 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-04 23:29

vooghel

Cunning linguist

Spinvis schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:02:
even rustig afwachten. Kijk zo'n beetje om het half uur of je sim het al doet.

Weet iemand of de iPhone 3G compatible is met lotus notes btw?
Wordt aan gewerkt :)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

thnks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-04 14:07
Wil ik zojuist m'n abbo verlengen bij de T-mobile shop in m'n woonplaats. Volgens de klantenservice zou dit via hen 1 euro kosten en via de shop zou de i-phone €20,- kosten. Aangezien ik 'm
liever meteen in m'n handen heb besluit ik naar de shop te gaan.

Daar aangekomen willen ze me iets van €88,- laten betalen. Ja dit zou standaard zijn, dit heeft Apple zo besloten dat het niet uitmaakt of je al klant bent, of een nieuwe klant bent, of een goeie klant of wat dan ook. Het was voor de 16 gig 88 euro en voor het i-150 abonnement 160 oid.

Moest ik daar ter plekke weer 10 minuten gaan bellen met de klantenservice om het nog eens te vragen, en weer gaven ze me daar hetzelfde antwoord en ineens kon meneer 'm ook voor 20 euro meegeven.

Fraai is dat....hij gaf ook aan dat ze mensen de hele tijd al zoveel hadden laten betalen. Ik mag toch hopen dat hij wel even gaat bellen met z'n hoofdkantoor wat nu precies de bedoeling is 8)7. Er zijn vast al zat mensen genaaid op deze manier door onwetende verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PLAE schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:53:
...
Fraai is dat....hij gaf ook aan dat ze mensen de hele tijd al zoveel hadden laten betalen. Ik mag toch hopen dat hij wel even gaat bellen met z'n hoofdkantoor wat nu precies de bedoeling is 8)7. Er zijn vast al zat mensen genaaid op deze manier door onwetende verkopers.
dat denk ik ook, als hij zelf al zegt dat hij mensen de hele tijd dat bedrag had laten betalen, wat een lutserpraktijken.... Ik moest als nieuwe klant *slechts* €79,- aftikken, zou toch te gek zijn als je als bestaande klant voor contractverlenging duurder uit bent dan een nieuwe klant.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 26-08-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 18-04-2021
Nieuws van de roze letters:

Beste meneer ,

Ruim een maand geleden introduceerde T-Mobile de iPhone 3G in Nederland. Meer dan 35.000 klanten hebben voor een iPhone 3G met bijbehorend abonnement bij T-Mobile gekozen. Door de overweldigende vraag was de maximale levertijd in het begin zes weken. De iPhone is nu weer direct beschikbaar.

Heb je nog geen iPhone 3G? Bestel dan nu via de Online Shop of telefonisch via 0800 - 7123 (nieuwe klanten) of 0800 - 7111 (bestaande klanten).

Wist je dat?
...meer mannen dan vrouwen een iPhone aanschaffen.
Lees meer op www.t-mobile.nl/iphone.

Verleng de gebruiksduur van je batterij.
Een veel gestelde vraag van iPhone-gebruikers gaat over de batterij. Door functies uit te schakelen die je op dat moment niet nodig hebt, verleng je de gebruiksduur. Wil je weten wat je nog meer kunt doen? Kijk dan op: www.t-mobile.nl/iphone.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Ik zit te denken om mijn iPhone 3G op iets anders over te zetten, ik ben contractsvrij via T-Mobile.

UMTS is toch niet zo geweldig daar en gebruik meestal Wifi, Visual Voicemail is ook niet belangrijk.

Ik wil graag wel snel internetten en 1000 SMS'jes per maand kunnen versturen. Dan kan ik kiezen voor Ben (internet is supertraag) of Vodafone, maar werkt MobileMe dan wel gewoon goed?

Daar komt bij dat je iedere maand alles weer aan moet zetten en dat wil ik dan liever niet, iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Laatst online: 21-04 21:38
Ik heb een vraagje over het Iphone abbo van Vodafone. Wanneer ik mijn huidige Vodafone abbo laat omzetten naar een Iphone 3g abbo, gaat dat meteen in of pas de volgende maand?

In de voorwaarden van het Vodafone Iphone abbo staat dat de klant moet beschikken over simlockvrije Iphone. Zou het een probleem zijn wanneer ik mijn Iphone simlock heb omzeild met een Yessim?

[ Voor 3% gewijzigd door endless90 op 26-08-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Mij werd verteld dat ik mn Vf abbo niet kon omzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:32
Anoniem: 97369 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:10:
Ik zit te denken om mijn iPhone 3G op iets anders over te zetten, ik ben contractsvrij via T-Mobile.

UMTS is toch niet zo geweldig daar en gebruik meestal Wifi, Visual Voicemail is ook niet belangrijk.

Ik wil graag wel snel internetten en 1000 SMS'jes per maand kunnen versturen. Dan kan ik kiezen voor Ben (internet is supertraag) of Vodafone, maar werkt MobileMe dan wel gewoon goed?

Daar komt bij dat je iedere maand alles weer aan moet zetten en dat wil ik dan liever niet, iemand advies?
Bij een Vodafone abonnement is het zo dat je Blox gewoon door blijven lopen, zodra je ze hebt aangezet. Pas op het moment dat je de Blox hebt opgezegd, gaat ie er af (met een opzegtermijn van 1 kalendermaand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:29

Nik

Anoniem: 97369 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:10:

Als je iPhone simlock-vrij is kun je idd overstappen. Vodafone heeft de handige BloX, waar je per maand dingen aan en uit kunt zetten. Erg handig als je vriendin je in de steek laat (zeg je gewoon je 1000-smsjes BloX op). Sowieso is het Super Sim-only pakket erg voordelig. Normaal betaal je er 40 euro per maand voor.
Dotto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:56:
Ik heb een vraagje over het Iphone abbo van Vodafone. Wanneer ik mijn huidige Vodafone abbo laat omzetten naar een Iphone 3g abbo, gaat dat meteen in of pas de volgende maand?

In de voorwaarden van het Vodafone Iphone abbo staat dat de klant moet beschikken over simlockvrije Iphone. Zou het een probleem zijn wanneer ik mijn Iphone simlock heb omzeild met een Yessim?
Ze doen niks met je iPhone. Hij moet alleen even aan om het serienummer (IMEI) te registeren, om te voorkomen dat mensen massaal de Super Sim-only aan gaan schaffen. Verder kijken de medewerkers verwonderd als je zo'n ding op de balie legt :) Volgens mij moet het dus gewoon kunnen, zelfs met een T-Mobile versie met simlock (alleen heb je dan niks aan het abo heh!).
rclahsen schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 07:29:
[...]

Bij een Vodafone abonnement is het zo dat je Blox gewoon door blijven lopen, zodra je ze hebt aangezet. Pas op het moment dat je de Blox hebt opgezegd, gaat ie er af (met een opzegtermijn van 1 kalendermaand).
Klopt helemaal.
musiqman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 06:17:
Mij werd verteld dat ik mn Vf abbo niet kon omzetten
Zelfde verhaal als T-Mobile dus. Ik kan me het wel voorstellen, omdat ze een abo van 40 euro nu weg doen voor 13,50. Vervelend is het natuurlijk wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Nik op 27-08-2008 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78676

Heb mijn iphone nu een maand maar zit er aan te denken hem te verkopen.
Mijn vraag is of het abonnement ook te gebruiken is bij bv een HTC Touch Diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Anoniem: 78676 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:17:
Heb mijn iphone nu een maand maar zit er aan te denken hem te verkopen.
Mijn vraag is of het abonnement ook te gebruiken is bij bv een HTC Touch Diamond?
Waarom ben je hem van plan te verkopen dan?
Niet echt wachten op "bug-free"-2.1-software??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78676

Tha BasZ schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:20:
[...]

Waarom ben je hem van plan te verkopen dan?
Niet echt wachten op "bug-free"-2.1-software??
In de winkel heb ik erg staan twijfelen tussen de iphone en de HTC.
Uiteindelijk gekozen voor de iphone omdat het abbo erg aantrekkelijk was.
Vind vooral de accu erg tegen vallen (maar dat hoort niet in dit topic).
Als het abbo werkt in de HTC gaat de iphone waarschijnlijk weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 78676 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:26:
[...]
In de winkel heb ik erg staan twijfelen tussen de iphone en de HTC.
Uiteindelijk gekozen voor de iphone omdat het abbo erg aantrekkelijk was.
Vind vooral de accu erg tegen vallen (maar dat hoort niet in dit topic).
Als het abbo werkt in de HTC gaat de iphone waarschijnlijk weer weg.
offtopic:
Ik denk dat de accu van de HTC je dan nog meer tegen gaat vallen. Maar goed, daar kun je de batterij wel wisselen :)

Voor zover ik weet, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, levert het geen probleem op. Er staat tenminste niets over in de voorwaarden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Nik schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:24:

[...]

Zelfde verhaal als T-Mobile dus. Ik kan me het wel voorstellen, omdat ze een abo van 40 euro nu weg doen voor 13,50. Vervelend is het natuurlijk wel.
Welk t mobile verhaal? Dit was me verteld in de Vf store.

Ik ben zeer tevreden over de tytn batterij 2 dagen zonder opladen en bt en umts haalt ie.

Anoniem: 200760

Iemand ook problemen met iphone/voicemail combinatie? Door iemand anders een bericht achterlaten op mijn voicemail is onmogelijk, je komt in een soort van algemene voicemail box terecht waarbij de beller eerst mijn nummer moet intoetsen om een bericht achter te laten. Zwaar onhandig en niemand gebruikt het ook, ik heb dus geen voicemail.
T-Mobile weet natuurlijk weer van niks en komt niet verder dan mijn voicemail opnieuw te activeren..

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Heb zelf ook nog niet Visual Voicemail goed draaiend...
Meerdere malen klantenservice aan de lijn gehad en smsjes gekregen dat het weer werkt.

Maar dus nooit goed werkend gezien / gehad... kortom er zjin denk ik daar nog wat uitdagingen bij T-Mobile.
Morgen maar eens bellen naar klantenservice...

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Ik heb op 21 Augustur besteld via internet.
Vandaag kwam de koerier langs van AMP.
Op internet heb ik aangegeven voor ID en heb de documentnummer dat daarop staat ingevoerd,
Op het contract staat paspoort aangekruisd en er staat een verkeerde documentnummer.
iPhone word terug gestuurd naar T-Mobile en ik kan na 10 werkdagen een nieuwe bestellen.( doe ik wel via een shop)

Klantenservice gebeld, tr*t aan de andere kant zat te schreeuwen...

• koentjek
  • Laatst online: 22-04 23:34
MrJames schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:11:
Ik heb op 21 Augustur besteld via internet.
Vandaag kwam de koerier langs van AMP.
Op internet heb ik aangegeven voor ID en heb de documentnummer dat daarop staat ingevoerd,
Op het contract staat paspoort aangekruisd en er staat een verkeerde documentnummer.
iPhone word terug gestuurd naar T-Mobile en ik kan na 10 werkdagen een nieuwe bestellen.( doe ik wel via een shop)

Klantenservice gebeld, tr*t aan de andere kant zat te schreeuwen...
Same here... Kan ik niet gewoon naar de winkel gaan en er daar nog 1 meenemen? Dame van de KS zei van niet. Op de T-mobile website staat status 4

EDIT: In de T-mobile shop kan ik met de zelfde gegevens tot de betaal pagina komen (Laatste pagina voor definitieve bestelling) Betekend dit dat het in de winkel ook gewoon moet kunnen?

[ Voor 11% gewijzigd door koentjek op 28-08-2008 15:26 ]

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

10 werkadagen wachten 7(8)7 7(8)7 en dan nieuwe bestellen werd mij verteld door de KS.

• froggie

froggie

Kwaaak

Is er al iemand die gebruik maakt van een Super Sim Only bij Vodafone en 3G internet? De medewerkers in de lokale Vodafone winkel kunnen daar nog steeds geen duidelijkheid over geven 8)7

• endless90
  • Laatst online: 21-04 21:38
Waar kunnen ze geen duidelijkheid over geven?

• froggie

froggie

Kwaaak

Of 3G mogelijk is op de iPhone met een Super Sim Only abbo. In de handleiding voor medewerkers staat een voetnoot dat een aansluiting mogelijk is maar dat 3G op de iPhone nog niet zou werken. Die handleiding is onderhand een maand oud, dus de situatie zou gewijzigd kunnen zijn, maar dat weten de medewerkers nog niet (iig niet in de winkel waar ik geweest ben). Nu geloof ik wel dat 3G an sich werkt, maar kan iemand bevestigen dat het ook administratief goed gaat met het Super Sim Only abbo?

[ Voor 1% gewijzigd door froggie op 28-08-2008 21:37 . Reden: zin herschreven. ]

froggie schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:36:
Of 3G mogelijk is op de iPhone met een Super Sim Only abbo. In de handleiding voor medewerkers staat een voetnoot dat een aansluiting mogelijk is maar dat 3G op de iPhone nog niet zou werken. Die handleiding is onderhand een maand oud, dus de situatie zou gewijzigd kunnen zijn, maar dat weten de medewerkers nog niet (iig niet in de winkel waar ik geweest ben). Nu geloof ik wel dat 3G an sich werkt, maar kan iemand bevestigen dat het ook administratief goed gaat met het Super Sim Only abbo?
Misschien even naar de VF-klantenservice bellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie

froggie

Kwaaak

Anoniem: 225947 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:42:Misschien even naar de VF-klantenservice bellen? :)
Toko's als Vodafone beloven gouden bergen als ze denken iets aan je te kunnen slijten, vandaar dat ik graag de ervaring hoor van een onafhankelijke derde.

Maar... na 4 of 5 keer doorverbonden te zijn (ik vroeg toch echt meteen om de afdeling data 8)7) kreeg ik een medewerker van de afdeling data. De beste man vertelde dat die opmerking in de handleiding stond omdat zij 'officieel' geen iPhone in handen hebben en 'officieel' niet kunnen bevestigen dat het werkt. Beetje vreemd verhaal, maar hij wist ook niet precies hoe het politiek lag. Hij verzekerde mij echter dat de iPhone 3G, net als ieder willekeurig ander 3G toestel, zonder problemen van het 3G netwerk van Vodafone gebruik kan maken. De snelheid wordt daarbij gelimiteerd door wat het toestel kan behappen.

Dus, nu maar wachten tot Orange m'n nummer een keer wil vrijgeven in november, want afkopen met nummerbehoud blijkt niet mogelijk :(

[ Voor 0% gewijzigd door froggie op 29-08-2008 12:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

froggie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:34:
[...]

Dus, nu maar wachten tot Orange m'n nummer een keer wil vrijgeven in november, want afkopen met nummerbehoud blijkt niet mogelijk :(
En opzeggen vanwege het afsluiten van Orange mail? Loopt ook wel een topic over op GoT wat ik zo niet kan vinden. Als je Orange world (hebt) gebruikt kan je volgens mij redelijk makkelijk onder je contract uit.

Hier dus: Wijziging dienst webmail Orange> Opzegging mogelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 29-08-2008 13:19 . Reden: topic gevonden ]

PSN: Shiver23

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.