[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 72.247 views

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:02
Ben ook in de running voor een nieuwe telefoon en wil ook naar de Iphone eventueel. Nu lijken op dit moment abbonementen heel lucratief maar heb ze eens even in kaart gebracht van wat winkels. En dan leert mij dat de "super aanbiedingen" toch niet zo SUPER zijn.

Winkel: 2Call of Belcompany en nog andere webstores.
Abbo: T-Mobile Relax 300
Internet: Gratis (a 14,95 p/m)
SMS: 9,95,- p/m (1000stuks)
Maandprijs: 38,45- p/m
Duur: 2 Jaar
Totaal na 24 maanden: 922,80

Winke: 2Call
Abbo: Hi 35
Internet: 9,95 p/m (12 maanden a 2,50 p/m (actie))
SMS: inbegrepen in abbo
Maandprijs: 1e jaar 31,45 p/m 2e jaar 38,90
Totaal na 24 maanden: 844,20

Winkel: 2Call
Abbo: Vodafone 35
Internet: 9,95 p/m (6 maanden 5 euro korting)
Maandprijs: 1e 6 maanden 32,95
Overigen periode a 18 maanden 37,95
Totaal na 24 maanden: 880,80

Zoals nu goed is te zien is de Iphone 8GB in combinatie met het Hi abbonement op de hele duur van het contract het goedkoopst. Mocht ik iets over het hoofd zien dan hoor ik dat graag. Ik zit nu bij Vodafone in combo met een N95. Enige wat mij bij 2Call wat stoort is dat als je verlengt dit bovenstaande je kan vergeten dan kost de Iphone wel geld.

Is er naast 2Call en T-mobile gerelateerde winkels nog andere webwinkels met Iphone aanbiedingen? Want het liefst zou ik bij Vodafone blijven of naar Hi gaan ipv TMobile.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Wicked-Game schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:39:
Ben ook in de running voor een nieuwe telefoon en wil ook naar de Iphone eventueel. Nu lijken op dit moment abbonementen heel lucratief maar heb ze eens even in kaart gebracht van wat winkels. En dan leert mij dat de "super aanbiedingen" toch niet zo SUPER zijn.

Winkel: 2Call of Belcompany en nog andere webstores.
Abbo: T-Mobile Relax 300
Internet: Gratis (a 14,95 p/m)
SMS: 9,95,- p/m (1000stuks)
Maandprijs: 38,45- p/m
Totaal na 24 maanden: 922,80

Winke: 2Call
Abbo: Hi 35
Internet: 9,95 p/m (12 maanden a 2,50 p/m (actie))
Maandprijs: 1e jaar 31,45 p/m 2e jaar 38,90
Totaal na 24 maanden: 844,20

Winkel: 2Call
Abbo: Vodafone 35
Internet: 9,95 p/m (6 maanden 5 euro korting)
Maandprijs: 1e 6 maanden 32,95
Overigen periode a 18 maanden 37,95
Totaal na 24 maanden: 880,80

Zoals nu goed is te zien is de Iphone 8GB in combinatie met het Hi abbonement op de hele duur van het contract het goedkoopst. Mocht ik iets over het hoofd zien dan hoor ik dat graag. Ik zit nu bij Vodafone in combo met een N95. Enige wat mij bij 2Call wat stoort is dat als je verlengt dit bovenstaande je kan vergeten dan kost de Iphone wel geld.

Is er naast 2Call en T-mobile gerelateerde winkels nog andere webwinkels met Iphone aanbiedingen? Want het liefst zou ik bij Vodafone blijven of naar Hi gaan ipv TMobile.
ervanuitgaande dat de toestelprijs bij bovenstaande abo's €0,- is
moet je voor jezelf nagaan hoeveel je sms't. Als je >3 smsjes per dag verbruikt is het eerste abo toch interessant. Je moet alleen wel rekening houden met de kosten buiten de bundel (die kunnen je abo alsnog erg duur maken).

...less is more

• Wicked-Game
Uiteraard zijn de toestellen in de voorgestelde abbo's 0,- euro.

Qua verbruik sms ik per maand een 125 stuks. En blijf ik nu nog steeds binnen de bundel. (27,50 abbo van vodafone). Dus daar hoef ik mij weinig zorgen over te maken. Die 125 stuks wel, want dat is de reden dat ik naar de 9,95 1000 stuks van T-Mobile ben gegaan. Omdat los 150 smsjes ook 10,- euro doet bij hun. Dus tja dan is de keus voor 1000 logischer (maak ze toch niet op).

• joopata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Dat Hi lijkt inderdaad het goedkoopst, al moet je er kennelijk rekening mee houden dat onbeperkt bepaald niet echt onbeperkt is al ik het stukje in de link goed begrijp.

Streaming met KPN/Hi-mobiel internet, gratis of betalen?

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

joopata schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:28:
Dat Hi lijkt inderdaad het goedkoopst, al moet je er kennelijk rekening mee houden dat onbeperkt bepaald niet echt onbeperkt is al ik het stukje in de link goed begrijp.

Streaming met KPN/Hi-mobiel internet, gratis of betalen?
Ik merkte met andere toestellen in combinatie met Hi dat je prima kon streamen zolang je daar maar een aparte applicatie voor gebruikte en het niet deed via de browser. Ik kon dus bijvoorbeeld niet via (m.)youtube.com naar filmpjes kijken, maar wel via een aparte youtube app.
Omdat je voor de iphone zowat voor alles waar je iets van zou willen streamen je wel een aparte app kan vinden zal dat geen probleem worden, denk ik.

• joopata
  • Laatst online: 19-11-2020
Toch is het oppassen geblazen met KPN/Hi onbeperkt internet. Er zijn zat gebruikers(via bv Google) te vinden die vinden dat door het gebruik van de Fair Use Policy de provider het wel degelijk beperken.Hieronder staat dat 40MB normale gebruik is en dat de providers bij 10 maal meer ( is dus 400MB ) de boel zwaar afknijpen of zelfs alle overige data berekenen tegen hoge prijzen.

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/24855

• Wicked-Game
Hmm dat klinkt weer beroerd zeg... Vodafone heb ik nooit problemen mee met internet. Dus dan is die optie nog wel beter. Misschien ietsjes duurder maar nog altijd goedkoper dan de actie van T-Mobile.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^ what she said :P

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.