Ik heb momenteel een Vodafone sim-only abonnement met 150 belminuten voor 17,50 per maand. Tot op heden gebruik ik een Nokia 6310i, maar dit moet een iPhone gaan worden.
Ik heb bij studentmobiel een aanbieding gezien waarbij je een iPhone 8 GB voor 30 euro per maand kan gebruiken met 300 belminuten en onbeperkt gratis internet, aan dit abonnement zou ik 2 jaar vast zitten.
Dit kost me dus in totaal € 30,- * 24 = € 720,-. Daar komt dan ook nog eens € 72,- euro voor het toestel bij op, dus krijg je in totaal € 792,- euro.
Nu heb ik bij Vodafone sowieso een opzegtermijn van 3 maanden, en ben ik eigenlijk wel tevreden met Vodafone dus viel me het Super SIM Only abonnement op.
Hierbij moet ik zelf een iPhone aanschaffen in België of Italië, á € 525,- als ik me niet vergis.
Dit kost me dan in totaal voor twee jaar € 13,50 * 24 = € 324,-. Met de prijs van het toestel er bovenop kom je dan op € 849,-.
Nu heb ik dus een aantal vragen:
- Klopt deze berekening ?
- Hoe kan het dat het Super SIM Only abonnement erg goedkoop is vergeleken bij een normaal SIM Only abonnement ? Je betaald zo ongeveer de helft vergeleken met een normaal abonnement met daarbij Zorgeloos Internet.
- Kan ik van mijn huidige Vodafone abonnement meteen over naar een Super SIM Only abonnement ?
- Zijn er addertjes onder het gras ?
- Wat zou jij doen ? Naar België gaan en een simlockvrij toestel aanschaffen en een abonnement bij Vodafone afsluiten, of voor T-Mobile bij studentmobiel gaan, waarbij ik mogelijk de kans loop om een slecht bereik te krijgen ?
[
Voor 93% gewijzigd door
mcdronkz op 24-01-2009 20:58
. Reden: toch wat meer vragen gekregen ]