[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 72.116 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-02 10:51

Richi E.

PSN: Rich_E1988

3V3RT schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:48:
Ik ben een i-150 abonnement aangegaan met T-mobile waarbij ik dus de iphone kreeg.
Echter gaat dit abonnement pas in april in, dus heb ik voor de 2 maanden dat ik nog orange heb orange world aangevraagd. Klopt het dat orange world geen 3G is maar alleen GPRS/EDGE ?. Is het ook zo dat de datalimiet maar 25 mb is?. Ik vind dit namelijk een flinke domper t.o.v. t-mobile eindeloos internet op 3G snelheid.
Hoezo heb je niet gewoon alvast je i-150 abonnement in laten gaan? Het abonnement gaat dan gewoon iets eerder in, de einddatum van het abonnement blijft wel gewoon hetzelfde. Of mag dat niet wanneer je van Orange komt? Ik kom van T-Mobile, en bij mij was dit geen probleem. Bespaart je in ieder geval een hoop moeite.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11-2024
Natuurlijk kan dat wel, maar dan betaal ik wel een dubbel abonnement, wat ik eigenlijk niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

3V3RT schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:48:
Ik ben een i-150 abonnement aangegaan met T-mobile waarbij ik dus de iphone kreeg.
Echter gaat dit abonnement pas in april in, dus heb ik voor de 2 maanden dat ik nog orange heb orange world aangevraagd. Klopt het dat orange world geen 3G is maar alleen GPRS/EDGE ?. Is het ook zo dat de datalimiet maar 25 mb is?. Ik vind dit namelijk een flinke domper t.o.v. t-mobile eindeloos internet op 3G snelheid.
Orange World is wel 3G, maar heeft een veel lagere snelheid dan bij T-Mobile. Via internet is het inderdaad 25mb, maar via wap-portal is het onbeperkt. Alleen weet ik niet hoe de iPhone hier precies mee omgaat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288236

Hallo iPhone (kenners?), ik lees hier al heel lang mee en nu heb ik een vraagje.

Over een maand krijg ik mijn iPhone, ik zit alleen nog te twijfelen over het abbo. Het enige nadeel van een i150 abbo is dat je in het buitenland buiten je bundel belt. En dat is niet handig voor mij. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld een Flex 20 met internetbundel af te sluiten? En is daar ook een gratis iPhone 8GB bij mogelijk?

Ik heb gezocht, maar ik vond het even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:42
THE_BASE schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:49:
[...]

Hmmz, dat is gewoon de afdeling die je als bestaande klant krijgt, omdat ze je proberen te behouden!
Ik heb serieus 7x gebeld om zo'n soort gelijk abo te fixen als jij, maar elke keer zeiden ze iets anders over bijv die 7,50 euro korting op SMS Maximaal ipv van SMS 100 bundel. Volgens Pietje kon het wel, volgens Klaasje kon het ook maar pas na 1 maand maar volgens Jantje konden ze helemaal geen korting geven. Ook of de smsjes zonder sms bundel bij een relax abo nou binnen of buiten het abo vallen zijn ze nog niet helemaal over uit daar.. Ik probeer 't maandag wel verder uit te zoeken, dan wel telefonisch, dan wel in een T-Mobile shop.
Anoniem: 288236 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 18:01:
Hallo iPhone (kenners?), ik lees hier al heel lang mee en nu heb ik een vraagje.

Over een maand krijg ik mijn iPhone, ik zit alleen nog te twijfelen over het abbo. Het enige nadeel van een i150 abbo is dat je in het buitenland buiten je bundel belt. En dat is niet handig voor mij. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld een Flex 20 met internetbundel af te sluiten? En is daar ook een gratis iPhone 8GB bij mogelijk?

Nee dat kan niet helaas. Je kunt alleen een iPhone krijgen met iPhone-abonnementen (via T-Mobile dan).

[ Voor 30% gewijzigd door SFRtje op 24-01-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SFRtje schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:12:

Ik heb serieus 7x gebeld om zo'n soort gelijk abo te fixen als jij, maar elke keer zeiden ze iets anders over bijv die 7,50 euro korting op SMS Maximaal ipv van SMS 100 bundel. Volgens Pietje kon het wel, volgens Klaasje kon het ook maar pas na 1 maand maar volgens Jantje konden ze helemaal geen korting geven. Ook of de smsjes zonder sms bundel bij een relax abo nou binnen of buiten het abo vallen zijn ze nog niet helemaal over uit daar.. Ik probeer 't maandag wel verder uit te zoeken, dan wel telefonisch, dan wel in een T-Mobile shop.
Dat is apart! Ik heb het gelukkig 5 keer herhaald en laten herhalen, dus het staat echt goed. Inmiddels zie ik het juiste abonnement staan op My T-Mobile, ze zou alleen maandag nog even SMS Maximaal aanzetten. Dus maandag hang ik gelijk aan de telefoon natuurlijk om haar er even aan te herinnneren.

Mocht het goed gaan met de facturatie, dan blijf ik het een geweldig aanbod vinden! O-)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:06
Anoniem: 288236 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 18:01:

Je geeft aan een iPone te krijgen, bedoel je daarmee dat de iPhone al onderweg is naar jou? Dan kan je inderdaad na een unlock (of misschien is het een simlock-vrij toestel, ligt aan de land van herkomst) alle soorten simkaarten erin steken. Dus inderdaad ook een flex20 met onbepert online :) Deze zijn ook als sim-only te krijgen, kost het je helemaal geen drol meer.

- Voor de duidelijkheid, je kan dus ook een Vodafone/Hi/KPN simonly nemen als je dat liever hebt, mits je dus een simlockvrij toestel hebt.

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Ik heb momenteel een Vodafone sim-only abonnement met 150 belminuten voor 17,50 per maand. Tot op heden gebruik ik een Nokia 6310i, maar dit moet een iPhone gaan worden.

Ik heb bij studentmobiel een aanbieding gezien waarbij je een iPhone 8 GB voor 30 euro per maand kan gebruiken met 300 belminuten en onbeperkt gratis internet, aan dit abonnement zou ik 2 jaar vast zitten.

Dit kost me dus in totaal € 30,- * 24 = € 720,-. Daar komt dan ook nog eens € 72,- euro voor het toestel bij op, dus krijg je in totaal € 792,- euro.

Nu heb ik bij Vodafone sowieso een opzegtermijn van 3 maanden, en ben ik eigenlijk wel tevreden met Vodafone dus viel me het Super SIM Only abonnement op.

Hierbij moet ik zelf een iPhone aanschaffen in België of Italië, á € 525,- als ik me niet vergis.

Dit kost me dan in totaal voor twee jaar € 13,50 * 24 = € 324,-. Met de prijs van het toestel er bovenop kom je dan op € 849,-.

Nu heb ik dus een aantal vragen:

- Klopt deze berekening ?
- Hoe kan het dat het Super SIM Only abonnement erg goedkoop is vergeleken bij een normaal SIM Only abonnement ? Je betaald zo ongeveer de helft vergeleken met een normaal abonnement met daarbij Zorgeloos Internet.
- Kan ik van mijn huidige Vodafone abonnement meteen over naar een Super SIM Only abonnement ?
- Zijn er addertjes onder het gras ?
- Wat zou jij doen ? Naar België gaan en een simlockvrij toestel aanschaffen en een abonnement bij Vodafone afsluiten, of voor T-Mobile bij studentmobiel gaan, waarbij ik mogelijk de kans loop om een slecht bereik te krijgen ?

[ Voor 93% gewijzigd door mcdronkz op 24-01-2009 20:58 . Reden: toch wat meer vragen gekregen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 12-05 15:30
Welk Super SIM Only abonnement bedoel je? Bedoel je Vodafone Scherp?

Houd er wel rekening mee dat je bij Vodafone Scherp géén Zorgeloos Internet Blox kunt aansluiten en dat elk gesprek op hele minuten wordt afgerond (dus ook na de eerste minuut!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
rclahsen schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:11:
Welk Super SIM Only abonnement bedoel je? Bedoel je Vodafone Scherp?

Houd er wel rekening mee dat je bij Vodafone Scherp géén Zorgeloos Internet Blox kunt aansluiten en dat elk gesprek op hele minuten wordt afgerond (dus ook na de eerste minuut!)
Het gaat me om dit abonnement. € 13,50 voor 200 belminuten met onbeperkt internet.

Deze aanbieding is ook een optie, hierbij hou ik dan ongeveer het zelfde abonnement als dat ik nu ook heb, dan hoef ik geen iPhone in België te kopen en ben ik ongeveer net zo duur uit.

Is dat volgens jullie verstandiger dan een Super SIM Only abonnement ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
mcdronkz schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:58:
Ik heb momenteel een Vodafone sim-only abonnement met 150 belminuten voor 17,50 per maand. Tot op heden gebruik ik een Nokia 6310i, maar dit moet een iPhone gaan worden.

Ik heb bij studentmobiel een aanbieding gezien waarbij je een iPhone 8 GB voor 30 euro per maand kan gebruiken met 300 belminuten en onbeperkt gratis internet, aan dit abonnement zou ik 2 jaar vast zitten.

Dit kost me dus in totaal € 30,- * 24 = € 720,-. Daar komt dan ook nog eens € 72,- euro voor het toestel bij op, dus krijg je in totaal € 792,- euro.

Nu heb ik bij Vodafone sowieso een opzegtermijn van 3 maanden, en ben ik eigenlijk wel tevreden met Vodafone dus viel me het Super SIM Only abonnement op.

Hierbij moet ik zelf een iPhone aanschaffen in België of Italië, á € 525,- als ik me niet vergis.

Dit kost me dan in totaal voor twee jaar € 13,50 * 24 = € 324,-. Met de prijs van het toestel er bovenop kom je dan op € 849,-.

Nu heb ik dus een aantal vragen:

- Klopt deze berekening ?
- Hoe kan het dat het Super SIM Only abonnement erg goedkoop is vergeleken bij een normaal SIM Only abonnement ? Je betaald zo ongeveer de helft vergeleken met een normaal abonnement met daarbij Zorgeloos Internet.
- Kan ik van mijn huidige Vodafone abonnement meteen over naar een Super SIM Only abonnement ?
- Zijn er addertjes onder het gras ?
- Wat zou jij doen ? Naar België gaan en een simlockvrij toestel aanschaffen en een abonnement bij Vodafone afsluiten, of voor T-Mobile baij studentmobiel gaan, waarbij ik mogelijk de kans loop om een slecht bereik te krijgen ?
toon volledige bericht
Ja er zitten addertjes onder: kijk maar eens in de voorwaarde ;) . Vooral dat je je simkaart nooit :P in een andere mobiel mag gebruiken, is een groot nadeel voor velen (oa ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
SFRtje schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:22:
[...]

Ja er zitten addertjes onder: kijk maar eens in de voorwaarde ;) . Vooral dat je je simkaart nooit :P in een andere mobiel mag gebruiken, is een groot nadeel voor velen (oa ik).
Oh ja, dat had ik al gelezen, niet echt handig inderdaad.

Ik krijg het idee dat ik maar beter een bestelling bij 2call kan plaatsen. Daar zit ik dan wel twee jaar aan het abbo vast, maar ik heb dan geen gezeur met nummerbehoud, opzegtermijnen en andere onzin.

Zijn er al meer mensen die al bij Vodafone zaten, en toen bij 2call een simlockvrije iPhone + Vodafone abbo aangeschaft hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
mcdronkz schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 23:30:
[...]
Zijn er al meer mensen die al bij Vodafone zaten, en toen bij 2call een simlockvrije iPhone + Vodafone abbo aangeschaft hebben ?
bite schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:09:
[...]

Ik heb 'm iphone via 2call met vodafone abo, inmiddels paar maanden geleden, was netjes geregeld allemaal. Online besteld, scans van de gevraagde documenten gemaild en twee dagen later in huis. De iphone komt overigens uit italie, dus idd een import.
[...]
Ikzelf wil hem vandeweek ook gaan bestellen bij 2Call i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:29
Ik zie dat de vodaphone zorgeloos internet heeft binnen nederland en lees hierboven dat dit niet voor het buitenland geld maar zijn er ook nog bundels/providers waarbij je gewoon "zorgeloos" gebruik kan maken van 3g in het buitenland?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:39

Snippertje

Light up your life

[...]

Nee dat kan niet helaas. Je kunt alleen een iPhone krijgen met iPhone-abonnementen (via T-Mobile dan).
Sorry? Dit kan gewoon hoor, ik werk bij T-mobile en een iPhone met een flex abonnement kan gewoon (mits 2 jaar). Weet alleen uit m'n hoofd niet de prijs voor het toestel.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Snippertje schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:55:
[...]

Sorry? Dit kan gewoon hoor, ik werk bij T-mobile en een iPhone met een flex abonnement kan gewoon (mits 2 jaar). Weet alleen uit m'n hoofd niet de prijs voor het toestel.
Oh das wel mooi dan! Wel jammer dat elke werknemer van T-Mobile iets anders beweert.. Maar heb jij dan misschien antwoorden voor mijn vragen in mijn vorige post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

SFRtje schreef op zondag 25 januari 2009 @ 23:18:
[...]

Oh das wel mooi dan! Wel jammer dat elke werknemer van T-Mobile iets anders beweert.. Maar heb jij dan misschien antwoorden voor mijn vragen in mijn vorige post?
Ik heb een aantal posts teruggelezen, maar kan zo gauw de vraag niet ontdekken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Snippertje schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:00:
[...]

Ik heb een aantal posts teruggelezen, maar kan zo gauw de vraag niet ontdekken :$
[...]

Ja het is niet echt als een vraag verpakt, het zijn meer onduidelijkheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Je wil verlengen? Of wil je gewoon een bundel met SMS maximaal bovenop een iPhone abonnement? Smsjes zonder een sms bundel vallen altijd buiten de bundel, dan is een smsje buiten de bundel. Die korting op SMS maximaal geldt alleen bij een verlenging en bij een nieuw abonnement. Dat geldt dus niet als je de bundel later nog neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
stevenP schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:28:
Hmm, raar verhaal dit. Ik heb net contact gehad met de klantenservice van Vodafone, en daar wist mevrouw mij te vertellen dat hun FUP-grens op 500mb zit. "Meneer, daar komt echt niemand aan.Wil u meer internetten, kan ik u aanraden achter een computer te gaan zitten."
Na de 500mb worden er extra kosten verrekend, met de kosten van het internetten zonder blox, namelijk € 0,75 per 15 minuten.
[...]
Oke, eerste factuur januari is binnen 08-12-2008 - 31-12-2008 en alles, ook dataverkeer, is gespecificeerd. Nu heb ik in openoffice.org alle dataverkeer opgeteld (nog best een gedoe) en kom op 689,106Mb in een goeie drie weken en hoef niets extra betalen. Dus geen € 0,75 per 15 minuten en da's maar goed ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Snippertje schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:40:
Je wil verlengen? Of wil je gewoon een bundel met SMS maximaal bovenop een iPhone abonnement? Smsjes zonder een sms bundel vallen altijd buiten de bundel, dan is een smsje buiten de bundel. Die korting op SMS maximaal geldt alleen bij een verlenging en bij een nieuw abonnement. Dat geldt dus niet als je de bundel later nog neemt.
Ik wil graag een nieuw abo voor mijn iPhone, die ik dus al heb. Met dat sim only abo, zou ik idd graag sms maximaal + web n walk plus. ja was er hier een tweaker die ipv die korting van 7.50€ op de 100 sms bundel, 7.50€ korting op sms maximaal kreeg, dus 2.45€ per maand voor de sms bundel betaalt. Nou heb ik dat ook geprobeerd te regelen, maar daar zegt elke telefoniste iets anders over..

Samenvatting: T-Mobile sim only 150, web n walk plus en sms maximaal met korting (ipv sms 100 bundel): mogelijk ja of nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Zo, mijn order is net de deur uit voor een zwarte 16Gb iPhone via 2call.nl. Vodafone €35,- erop, en gelijk de telefoon laten leveren (kost je €15,- maar anders krijg je hem pas een paar weken voor je abbo ingaat, in mijn geval dus pas over ongeveer 2maanden, aangezien ik nog opzeggingstermijn heb bij mijn huidige provider).

@Vodafone FUP-verhaal:
ik sprak vandaag nog een vodafone-medewerker en die zei het volgende 'meneer, het is groot, heel groot. Zelfs met dagelijks push-mailtjes en websites etc kom je er echt niet aan. Ga je bioscoopfilms downloaden? Nee? Dan kom je er niet aan! :7 '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

SFRtje schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:42:
[...]

Samenvatting: T-Mobile sim only 150, web n walk plus en sms maximaal met korting (ipv sms 100 bundel): mogelijk ja of nee?
Mits 2 jaar, ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99926

Ik heb een vraagje, volgende week ga ik naar new york. Mijn huidige HTC tytn2 is kapot gegaan, dus denk daar een iphone aan te schaffen. ik hoor hier en daar dat de amerikaanse iphone niet werkt in nederland.

weet iemand of hier uberhaupt een kern van waarheid in zit? of misschien moet ik ergens rekening mee houden?

bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Anoniem: 99926 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:26:
Ik heb een vraagje, volgende week ga ik naar new york. Mijn huidige HTC tytn2 is kapot gegaan, dus denk daar een iphone aan te schaffen. ik hoor hier en daar dat de amerikaanse iphone niet werkt in nederland.

weet iemand of hier uberhaupt een kern van waarheid in zit? of misschien moet ik ergens rekening mee houden?

bij voorbaat dank.
Wil jij een Amerikaans abonnement dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99926

hij is niet los te koop? wat ik weet van andere aankopen in de states is dat het soms 50% in prijs scheelt.

ik moet em zonder abbo hebben, mijn huidige loopt nog 11 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Nee, die word niet meer los verkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Oke mooi, en waar kan ik dat t best regelen? Kun jij dat niet ff doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

SFRtje schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:47:
[...]

Oke mooi, en waar kan ik dat t best regelen? Kun jij dat niet ff doen ;).
Haha, het beste kan je het gewoon in de winkel doen. Bij ons doen ze er in elk geval niet moeilijk over en ik denk bij geen enkele T-mobile Shop. Er valt vaak veel meer te regelen dan je denkt als je een beetje aanhoud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:27
Weet iemand hoe het zit als je de iPhone bij 2call haalt met bijvoorbeeld Vodafone, en deze raakt defect?
Hoe is de garantie geregeld? Voor zover ik weet is er maar 1 bedrijf in nl die ze repareert, en die werkt alleen voor T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169763

stevenP schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:11:
Zo, mijn order is net de deur uit voor een zwarte 16Gb iPhone via 2call.nl. Vodafone €35,- erop, en gelijk de telefoon laten leveren (kost je €15,- maar anders krijg je hem pas een paar weken voor je abbo ingaat, in mijn geval dus pas over ongeveer 2maanden, aangezien ik nog opzeggingstermijn heb bij mijn huidige provider).
En voor de 16GB betaal je dan 125,- als ik het goed zie ? Ik wil deze namelijk ook bij 2call bestellen, echter voor een verlening van 35,- betaal ik al 149,- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-05 21:20
Hebben er mensen ervaring met Vodafone Zorgeloos Internet? Ik heb al vaak gehoord dat het niet onbeperkt is, leuke marketingtrucjes met de 10x gemiddelde gebruiker enzo, maar wordt de 3,6Mbps gehaald of niet? Dus bijvoorbeeld 400KB/s in een klein dorpje?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Anoniem: 169763 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:58:
[...]

En voor de 16GB betaal je dan 125,- als ik het goed zie ? Ik wil deze namelijk ook bij 2call bestellen, echter voor een verlening van 35,- betaal ik al 149,- :(
Klopt, je betaald dan €123,- voor de iPhone 16Gb. Alleen gelden de acties maar tot 30januari (als in, dan moet het administrationeel rond zijn) dus ik vrees dat je al te laat bent. (aangezien er ook nog documenten opgestuurd moeten worden per post etc)

MacorgaZ schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:37:
Hebben er mensen ervaring met Vodafone Zorgeloos Internet? Ik heb al vaak gehoord dat het niet onbeperkt is, leuke marketingtrucjes met de 10x gemiddelde gebruiker enzo, maar wordt de 3,6Mbps gehaald of niet? Dus bijvoorbeeld 400KB/s in een klein dorpje?
Ik heb nog geen ervaring, maar heb er de laatste week ook wat onderzoek naar gedaan. Verkoper 1 riep tegen mij 500mb / maand, daarna extra kosten. Echter vertelde verkoper2 tegen mij dat je wel zo absurt veel moet internetten wil je erover heen gaan. 'Daar kom je echt nooit aan' zei hij.

Als je de laatste 2 pagina's terugleest zie je wat mensen met dataverkeergegevens via Vodafone. Zo is er 700mb in 3 weken gehaald, zonder extra kosten. Geen probleem dus :)

Hoe de 3Gdekking binnen nederland is heb ik geen idee van, maar het 'normale' telefonie-netwerk van Vodafone is zeer goed, dus denk dat het met 3G ook wel snor zit. In theorie is er (3600kbit/8) 450kb/s te halen, maar reken op wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:42
Verleden week woensdag mijn abbo verlengt en gratis een 16 Gb iphone besteld.
Ik had een relax 300 en nam weer een relax 300 maar dan voor twee jaar (bij T-mobile)!
Gratis web en walk erbij en betaal dus bijna 30 euro per maand...

Zou 5 tot 10 werkdagen duren maar afgelopen zaterdag ochtend (stond nog in mijn slaaptenue.....) ging de deurbel. Ik dacht gotver welke L.. enz enz.... |:(
Bleek mijn iphone al bezorgt te worden :*)

Kortom SUPER toestel en snelle service van T-mobile.

(ps dus een iphone zonder iphone abbo!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282053

Vraagje,

Zit te twijfelen tussen het volgende;

via T-mobile.nl rechtstreeks:

Iphone 16GB (toestel = gratis)
T-Mobile i-300 2jr, onbeperkt internet (3G???)
€ 45,- p/m.
Totale kosten: € 1080,-

via Belcompany:

Iphone 16GB (toestel = gratis)
T-Mobile Relax 300 2jr, onbeperkt internet (T-mobile Web'n'walk Plus)
€ 29,50 p/m.
Totale kosten: € 708,-

Een behoorlijk verschil dus, mijn vraag is zo'n Iphone abbo echt nodig om lekker snel te kunnen internet/mailen - wil ook af en toe gebruik maken van bv streams. Of zou het onderste al volstaan?

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een i-300 abbo of een normale Web'n'walk plus internet abbonoment?

Ik hoop graag jullie ervaringen of advies te horen!

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

In ieder geval scheelt het 300 sms-jes, wifi-hotspots, visual voicemail en een snellere 3G-verbinding.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik zit te denken om de Iphone 3G los hier http://www.smartphonestun...gb-mobiel-internet-pakket te kopen. Zijn er meer mensen die die um hier vandaan hebben. Ik vraag me namelijk af hoe deze versie simlock vrij is. Gezien de nieuwe firmwares die er zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:39:
In ieder geval scheelt het 300 sms-jes, wifi-hotspots, visual voicemail en een snellere 3G-verbinding.
-300 smsjes goed pluspunt. dat zou bij de onderste optie nog erbij komen.
-Wifi hotspots maakt voor mij persoonlijk niet uit.
-visual voicemail is ook aanwezig op onderste abbo.
-De snellere 3g verbinding, is dit echt aanzienlijk? Natuurlijk ook altijd afhankelijk van de dekking maar heb hier waar ik woon wel altijd 3G ontvangst op mijn nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:57
Anoniem: 282053 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:26:
[...]

-300 smsjes goed pluspunt. dat zou bij de onderste optie nog erbij komen.
-Wifi hotspots maakt voor mij persoonlijk niet uit.
-visual voicemail is ook aanwezig op onderste abbo.
-De snellere 3g verbinding, is dit echt aanzienlijk? Natuurlijk ook altijd afhankelijk van de dekking maar heb hier waar ik woon wel altijd 3G ontvangst op mijn nokia.
Als je er nog 300 sms bij wil kun je het beste gaan voor Sms maximaal voor €9,95. Dat betekend dat je €238 euro extra kwijt bent. Dan liggen de bedragen al weer een stuk dichter bij elkaar... dan word de €708 -> €946. Dus nog maar een verschil van €134,-

Over het verschil tussen 1mbit en 2mbit: Volgens T-mobile merk je het niet, :? althans dat zeggen ze zelf over de G1. (die heeft namelijk geen speciaal abonnement zoals de iPhone). Ik denk dat je bij gewoon surfen het niet zal merken maar als je bv veel filmpjes kijkt of nummer via iTunes wel. (ookal zal het verschil daar waarschijnlijk klein zijn).

Nog een vraagje: weet je zeker dat je Visual Voicemail ook krijgt bij de Relax abonnementen? Volgens mij was dat namelijk niet zo. Het kan zijn dat ze dit hebben veranderd...

Het is dus afwegen wat je wil? Wil je bijvoorbeeld meer dan 300 smsen in de maand sturen dan is het verstandig te gaan voor een Relax abo, (trouwens ook als je overduidelijk minder smst dan bv 100 sms p/m) Wil je net iets sneller kunnen internetten dan ga je voor het iPhone abo. Ook als je verwacht meer te downloaden dan 2GB is het verstandig te gaan voor het iPhone abo. Web 'n Walk gaat na 2GB terug naar 384kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 09:46
Master__R schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 07:28:
Weet iemand hoe het zit als je de iPhone bij 2call haalt met bijvoorbeeld Vodafone, en deze raakt defect?
Hoe is de garantie geregeld? Voor zover ik weet is er maar 1 bedrijf in nl die ze repareert, en die werkt alleen voor T-Mobile.
Wordt door 2Call doorgestuurd naar SolidVision ter reparatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Martijn, bedankt voor je snelle reactie.

-Qa smsjes red ik het ook wel met een extra bundel van 25-50 smsjes per maand.
+ T-Mobile SMS 25 2jr a € 2,50 is totaal: € 32,- per maand.

-Ik dacht zelf ook dat visual voicemail alleen viel onder het iphone abbonement bij t-mobile. Maar dit bleek via belcompany ook zo te zijn. "Gratis visual voicemail "

Belcompany= € 32,-.
of
T-mobile= € 45,-

Alsnog nu een verschil van € 13,- wat toch op 2 jaar basis: € 312,- is.

-Alleen de afweging tussen Web'n'walk plus of Internet via het 3G netwerk lijkt dus over te blijven?
Bovendien heb ik thuis en op het werk WiFi beschikbaar. Twijfel nu echt enorm of het voordeel heeft om bij T-mobile rechtstreeks iets af te sluiten of voor de goedkopere oplossing te gaan.

Als iemand nog wat tips of advies heeft hoor ik het weer graag.

Gr

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 282053 op 28-01-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

martijn007 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:27:
[...]

Nog een vraagje: weet je zeker dat je Visual Voicemail ook krijgt bij de Relax abonnementen? Volgens mij was dat namelijk niet zo. Het kan zijn dat ze dit hebben veranderd...
Visual voicemail is alleen bij de iPhone abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snippertje schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:20:
[...]

Visual voicemail is alleen bij de iPhone abonnementen.
Dit staat toch echt op 2 sites die de iPhone aanbieden via een T-Mobile Relax 300:

Aantal Omschrijving Totaal
1 Apple Iphone 3g 8gb zwart € 779,95
1 T-mobile Simkaart € 3,00
1 T-mobile Web'n'walk Plus € 0,00
1 T-Mobile 300 2jr € 0,00

bijzonderh. Een telefoon, iPOD, email en internet in een toestel.

Supersnel en onbeperkt mobiel internet.

8GB

Gratis visual voicemail

Ach aan de andere kant, wat maakt het uit die voicemail mocht ie er niet bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 282053 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:08:
[...]

Dit staat toch echt op 2 sites die de iPhone aanbieden via een T-Mobile Relax 300:

Aantal Omschrijving Totaal
1 Apple Iphone 3g 8gb zwart € 779,95
1 T-mobile Simkaart € 3,00
1 T-mobile Web'n'walk Plus € 0,00
1 T-Mobile 300 2jr € 0,00

bijzonderh. Een telefoon, iPOD, email en internet in een toestel.

Supersnel en onbeperkt mobiel internet.

8GB

Gratis visual voicemail

Ach aan de andere kant, wat maakt het uit die voicemail mocht ie er niet bij zitten.
toon volledige bericht
Via sites zou het nog wel mogelijk zijn, maar in de winkel is het in elk geval niet mogelijk om zo'n abonnement af te sluiten. Is dat overigens via de T-mobile site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Snippertje,

Nee, Dit is via bijvoorbeeld de Belcompany site..maar heb het op veel meer sites zien voorbij komen.

Twijfel alleen nog tussen de Web'n'walk plus optie of toch een Iphone abbonement. Wie kan mij goed vertellen of ik het verschil in snelheid echt ga merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 14:57
Even een vlug vraagje tussendoor. Stel dat ik nu een VF abo afsluiten icm de iPhone 16GB @ 2call, krijg ik dan nog de iPhone voor de huidige aanbieding (welke geld tot en met 30 januari). Iemand die dat toevallig weet :? Was van plan een iPhone 16GB Zwart met een VF 22.50 abo + Inet + Sms voordeling af te sluiten (gemiddeld 26 euro in de maand) met bijbetaling van 273..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
IJnte schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:02:
Even een vlug vraagje tussendoor. Stel dat ik nu een VF abo afsluiten icm de iPhone 16GB @ 2call, krijg ik dan nog de iPhone voor de huidige aanbieding (welke geld tot en met 30 januari). Iemand die dat toevallig weet :? Was van plan een iPhone 16GB Zwart met een VF 22.50 abo + Inet + Sms voordeling af te sluiten (gemiddeld 26 euro in de maand) met bijbetaling van 273..
Ik kan het momenteel niet meer terugvinden, maar meen ergens gelezen te hebben dat de administratieve kant voor 30januari 12.00uur geregeld moet zijn.
Kortom, je haalt het niet meer van deze aanbieding gebruik te maken.. :(
Ik weet het echter niet 100% zeker, dus probeer nog even rond te zoeken in de actievoorwaarde van Vodafone.
Overigens, mijn iPhone 16Gb komt er snel aan! 2call heeft inmiddels al mijn gegevens verwerkt en is nu met Vodafone bezig over nummerbehoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
AleSyS schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:43:
Ik zit te denken om de Iphone 3G los hier http://www.smartphonestun...gb-mobiel-internet-pakket te kopen. Zijn er meer mensen die die um hier vandaan hebben. Ik vraag me namelijk af hoe deze versie simlock vrij is. Gezien de nieuwe firmwares die er zijn
Niemand ervaring met deze shop en Iphone (simlock vrij) die ze aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Ik zit een beetje in dubio.. Ik zit nu bij Orange (sim-only abo) en dat werkt verder naar behoren. Ik wil zeer binnenkort graag over naar de iPhone 16GB. Nu kan ik wel gewoon van Orange naar T-mobile maar ik moet hiervoor de volle mep betalen(aankoopbedrag). Ik vindt dit zelf niet echt klantvriendelijk aangezien ik al ruim 8 jaar klant ben bij Orange.
Ook heb ik nu nog ruim 5500 sms'jes tegoed uit mijn bundel (kon bij het afsluiten voordelig een sms bundel krijgen). Deze sms'jes kan ik alleen overnemen bij t-mobile als ik een flex abonnement neem. Hierbij is echter geen iPhone te krijgen..
Nu heb ik mijn oog ook laten vallen op een VF abo (22.50 + sms voordeel + inet) icm de iPhone. Hiervoor moet ik nog steeds een hoop bijbetalen(280) maar ben ik wel helemaal van t-mobile af.
Ziet iemand andere mogelijkheden om m'n bundel sms'jes over te nemen icm een iPhone :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79082

Ik heb een kort en misschien makkelijke vraag voor de iPhone kenners.

Ik wil een iPhone aanschaffen bij T-Mobile met abo natuurlijk, maar heeft T-Mobile een leuk T-Mobile logo op de iPhone aangebracht omdat hij gesimlocked is? Want ik wens dus niet met een dom logo van mijn provider op mijn nieuwe iPhone rond te lopen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 12-05 15:30
@Aggie: je zult geen T-Mobile logo vinden op je iPhone. Verder ook geen branded firmware. Alleen een simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:33

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Heeft er al iemand duidelijkheid over of Visual Voicemail alleen met de T-Mobile Iphone abonnementen werkt of ook met bijvoorbeeld een T-Mobile Relax of een abonnement van een andere provider (Vodafone, KPN)?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Alleen met de T-Mobile iPhone abos.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:59

f.h

Een vriendin van mij die bij Hi werkt wist mij te vertellen dat bij de Hi Eindeloos Online abonnementen streaming tegenwoordig ook inbegrepen is. Dat werd hoog tijd en vind ik dus niet verkeerd. Het staat inmiddels ook op de Hi website:
Streaming

Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen.

Streaming op je mobiel is geluid of video ophalen terwijl jer naar luistert of kijkt. Bijvoorbeeld radio luisteren via je mobiel (Tunin FM), Youtube of andere videosites. Wanneer je een video of geluidsbestand eerst download en opslaat op je mobiel en daarna afspeelt, is er geen sprake van streaming.
Leek me wel interessant om hier te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 06-05 21:20
Wat is de snelheid van dat abo eigenlijk? Staat volgensmij nergens vermeld, maar zal ook vast niet sneller zijn dan Vodafone, of wel?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
MacorgaZ schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:32:
Wat is de snelheid van dat abo eigenlijk? Staat volgensmij nergens vermeld, maar zal ook vast niet sneller zijn dan Vodafone, of wel?
Bij Hi / KPN is het nog steeds 386kbit/s. omgerekend is dat zo'n 50kb/s. uiteraard is dit in de ideale omstandigheden.. ;)

Ik heb vandaag ook mijn eindeloos online aangevraagd (was het zowizo van plan) voor de komende 3 maanden dat ik nog bij Hi zit. Daarna gaat mijn Vodafone abbo in, met wel een volle snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik snap niet waarom internet niet werkt op mijn iPhone.. ik was 4 maanden in het buitenland maar heb (door simlock :( ) wel tmobile simkaart gebruikt.. nu ben ik terug maar PIT werkt niet (dus internet via 3g/gprs)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
kyddil schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 00:04:
Ik snap niet waarom internet niet werkt op mijn iPhone.. ik was 4 maanden in het buitenland maar heb (door simlock :( ) wel tmobile simkaart gebruikt.. nu ben ik terug maar PIT werkt niet (dus internet via 3g/gprs)..
Hmm, ik volg je niet helemaal. Je bent in het buitenland geweest voor een paar maanden, en hebt daar continue je eigen t-mobile sim gebruikt. Sinds je terug bent kan je niet meer op internet met je iPhone.
..Heb ik 'm zo goed begrepen?

Maf, ik kan niet 123 bedenken hoe het komt. Weet je zeker dat je data roaming uit hebt staan, alswel geen rare proxy-instellingen hebt o.i.d. om je gprs-gebruik volledig af te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:15
mijn zusje zit bij t-mobile en moet gaan verlengen. ( een relax abbo ) nu kan ze voor nop een Iphone krijgen van t-mobile.
maar die Iphone vind ze eigenlijk niks.
en ik mag die Iphone van haar hebben.
kan ik daar direct mijn kpn-sim indoen? of gaat dat niet?
ikzelf heb een gewoon kpn mobiel abbo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nee dat zal natuurlijk niet gaan, die iPhone is dan voorzien van een SIM-lock.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 16:22

yok

Iemand ervaring met de aanbiedingen op GSM.nl? Daar zijn de abbo-kosten toch echt een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
yok schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:06:
Iemand ervaring met de aanbiedingen op GSM.nl? Daar zijn de abbo-kosten toch echt een stuk goedkoper.
Ik heb geen ervaring met gsm.nl maar mijn iphone komt van 2call.nl
Een kwestie van de kleine lettertjes goed doorlezen en vio ervaringen kan je kijken in de shopreview op tweakers.nl.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Ik heb mijn iPhone via Belcompany besteld. T-Mobile Relax 300 + Maximaal sms-bundel voor 9,95 en gratis Web'n'walk Plus voor twee jaar. iPhone 16GB voor 60,-. Prima pakketje toch? :)

[ Voor 6% gewijzigd door yok op 09-02-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:21
Goede deal,

Is hij daar standaard? met dat abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Wdrawing schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:59:
Goede deal,

Is hij daar standaard? met dat abo?
Bij de Belcompany wel. Anders moet je maar even bij de webshop kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

Beste tweakers,

Ik ga vrijdag naar Oostenrijk, lekker met m'n vrienden skien :)

Nu ben ik in het bezit van een iPhone en gebruik ik exchange voor mijn mail. Ik heb gezocht in dit topic over eventuele ongewilde extra kosten als ik in het buitenland zit.

Klopt het dat als ik Dataroaming uitzet geen overwachte kosten krijg in het buitenland?

*even voor de zekerheid :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja. Je GPRS/3G icoontje verdwijnt ook en je krijgt met geen mogelijkheid Safari aan de praat, dus het is echt helemaal uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290383

Ik mag mocht ook mijn contract verlengen en heb m'n moeder even laten bellen naar T-mobile, omdat het abonnement nog steeds op haar naam staat vanwege het feit dat ik 4 jaar geleden nog geen 18 was. Ze heeft even gepraat met zo'n man en die kon me gewoon de korting geven om gratis of een 8 of 16 GB Iphone uit te zoeken. Het abonnement (i-150) zou wel pas van start gaan als mijn oude abonnement volledig afgelopen zou zijn, maar ik zou over 10 dagen de iphone (16 GB wit) al wel binnen krijgen. Mooie deal lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Ik krijg zometeen de iPhone binnen, maar ik moet tot woensdagochtend wachten totdat mijn simkaart geactiveerd is ofzo. Waarom is dat? Dan kan ik er vandaag niet mee bellen/internetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yok schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:15:
Ik krijg zometeen de iPhone binnen, maar ik moet tot woensdagochtend wachten totdat mijn simkaart geactiveerd is ofzo. Waarom is dat? Dan kan ik er vandaag niet mee bellen/internetten ofzo?
Wie heeft je dat gezegd dan? iemand van T-mobile? Volgens mij moet je hem inderdaad activeren. Staat wel op de T-mobile site dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Mevrouwtje van de Belcompany zei dat. Alle abonnementen moeten eerst worden geactiveerd, ivm beveiliging ofzo. Dat duurt dan maximaal 24 uur, schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Laatst online: 14-01-2023
Interessante aanbieding:

http://gsmwarenhuis.nl/super-aanbiedingen/aanbieding/4558/

Apple iPhone 3G 8GB - Zwart
T-Mobile Relax 300 - 24 maanden
Web & Walk Plus
Prijs: € 0,00

Relax 300 is van 34,50 naar 28,50 als actie, en je krijgt nu Web 'n Walk Plus gratis voor de duur van het contract bij Relax 300 of meer. Ofwel: iPhone 3GB + 300 minuten + internet voor 28,50 per maand. Het enige is dat het internet langzamer is, namelijk 1Mb down/384Kb up, en na 2GB downen wordt dat 384Kb down/64K voor de rest van de maand.

Verschillen met het i-300 abo: i-300 kost 44,95 per maand voor 300 minuten, wel sneller (en onbeperkt) 2Mb internet, en ook de 16GB is hierbij gratis.

Maar.. dan betaal je 44,95 – 28,50 = 16,45 meer per maand. Dat is 394,80 voor 24 maanden. Daarnaast betaal je via bovenstaande site ongeveer 100 euro eenmalig voor een 16GB ipv de gratis 8GB. Dus:

Afweging 1: is sneller internet die 400 euro waard bij een 8GB?
Afweging 2: is sneller internet die 400-100 euro waard bij een 16GB?

Als je hierop 'nee' antwoordt, dan heb je een vrij goede deal heb ik 't idee.

* Serenity twijfelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 12:48
Hallo, ik heb een i-150 iPhone abo. Maar dingetje is stuk gegaan dus ik heb hem opgestuurd naar t-mobile. In de tussentijd heb ik mijn sim kaart in een nokia gestopt, werkt prima. Ik kan op de nokia ook internetten, maar komen hier extra kosten bij?
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Neej :? waarom.. je maakt gewoon gebruik van hun datanetwerk. Jij hebt een abo daarvoor die dat mogelijk maakt, en waarmee je onbeperkt daarvan gebruik kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 12:48
IJnte schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:57:
Neej :? waarom.. je maakt gewoon gebruik van hun datanetwerk. Jij hebt een abo daarvoor die dat mogelijk maakt, en waarmee je onbeperkt daarvan gebruik kan maken :)
Oke, duidelijk, bedankt! :)
Ik vermoedde het omdat er op een flyertje stond dat het niet als modem gebruikt mag worden oid. Maar dat is kennelijk niet het geval bij het gebruik van een ander toestel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
IJnte schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:20:
Ik zit een beetje in dubio.. Ik zit nu bij Orange (sim-only abo) en dat werkt verder naar behoren. Ik wil zeer binnenkort graag over naar de iPhone 16GB. Nu kan ik wel gewoon van Orange naar T-mobile maar ik moet hiervoor de volle mep betalen(aankoopbedrag). Ik vindt dit zelf niet echt klantvriendelijk aangezien ik al ruim 8 jaar klant ben bij Orange.
Ook heb ik nu nog ruim 5500 sms'jes tegoed uit mijn bundel (kon bij het afsluiten voordelig een sms bundel krijgen). Deze sms'jes kan ik alleen overnemen bij t-mobile als ik een flex abonnement neem. Hierbij is echter geen iPhone te krijgen..
Nu heb ik mijn oog ook laten vallen op een VF abo (22.50 + sms voordeel + inet) icm de iPhone. Hiervoor moet ik nog steeds een hoop bijbetalen(280) maar ben ik wel helemaal van t-mobile af.
Ziet iemand andere mogelijkheden om m'n bundel sms'jes over te nemen icm een iPhone :?
Ik heb besloten om VF te nemen met een 22.50 abo @ 2call icm een 16GB iPhone. Als het goed is krijg ik hem deze week, en gaat mijn abo over 3 maanden in (helaas |:( ). Ben t-mobile zat :X

Serenity schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:48:
Interessante aanbieding:

http://gsmwarenhuis.nl/super-aanbiedingen/aanbieding/4558/

Apple iPhone 3G 8GB - Zwart
T-Mobile Relax 300 - 24 maanden
Web & Walk Plus
Prijs: € 0,00

Relax 300 is van 34,50 naar 28,50 als actie, en je krijgt nu Web 'n Walk Plus gratis voor de duur van het contract bij Relax 300 of meer. Ofwel: iPhone 3GB + 300 minuten + internet voor 28,50 per maand. Het enige is dat het internet langzamer is, namelijk 1Mb down/384Kb up, en na 2GB downen wordt dat 384Kb down/64K voor de rest van de maand.

Verschillen met het i-300 abo: i-300 kost 44,95 per maand voor 300 minuten, wel sneller (en onbeperkt) 2Mb internet, en ook de 16GB is hierbij gratis.

Maar.. dan betaal je 44,95 – 28,50 = 16,45 meer per maand. Dat is 394,80 voor 24 maanden. Daarnaast betaal je via bovenstaande site ongeveer 100 euro eenmalig voor een 16GB ipv de gratis 8GB. Dus:

Afweging 1: is sneller internet die 400 euro waard bij een 8GB?
Afweging 2: is sneller internet die 400-100 euro waard bij een 16GB?

Als je hierop 'nee' antwoordt, dan heb je een vrij goede deal heb ik 't idee.

* Serenity twijfelt :)
toon volledige bericht
Je vergeet nog wel 1 belangrijk ding in je berekening mee te nemen en dat zijn de smsjes die je bij een i-300 abonnement krijgt. Het is 300 belmin EN 300 smsjes en bij Relax is er alleen sprake van 300 belminuten dus kom de kosten van de smsjes er nog bovenop. Een 2de punt is nog dat er dacht ik geen visual voicemail bij een relax abonnement zit maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen of dit aan abonnementen gekoppeld is.

Het is idd best voordelig die deal maar ik neem toch liever het i-150 abo. Krijg hem over paar dagen thuis. Iphone 16GB gratis (vanwege contractverlenging) en 29,95 in de maand. Bel namelijk niet eens zoveel.

• Serenity
  • Laatst online: 14-01-2023
Anoniem: 290383 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 01:19:
[...]
Je vergeet nog wel 1 belangrijk ding in je berekening mee te nemen en dat zijn de smsjes die je bij een i-300 abonnement krijgt. Het is 300 belmin EN 300 smsjes en bij Relax is er alleen sprake van 300 belminuten dus kom de kosten van de smsjes er nog bovenop. Een 2de punt is nog dat er dacht ik geen visual voicemail bij een relax abonnement zit maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen of dit aan abonnementen gekoppeld is.
Yep, goed punt. Dat is verder idd een afweging die je moet maken. Voor hetzelfde maandbedrag heb ik liever 150 belminuten erbij ipv smsjes, want ik zou zelf niet weten hoe ik 15 smsjes per maand zou moeten opkrijgen, laat staan 150 :') Kan altijd nog een bundel bij voor een paar euro denk ik. Visual Voicemail werkt volgensmij niet met Relax inderdaad, dat is exclusief de i-abo's.

Maar hoe dan ook, hij is binnen! Tot nu toe werkt alles perfect, en bevalt ie zeer goed.

Het enige vreemde is dat T-Mobile het leuk vindt om 'overige kosten' te rekenen. In dit topic vond ik al terug dat het misschien komt omdat het abonnement nog niet 'echt' is ingegaan (ookal staat het duidelijk bij My T-Mobile gespecificeerd). Kosten zijn nu al 2,43 terwijl ik via de router thuis internet, en bellen binnen de bundel moet vallen. En web 'n walk internet zou sowieso ook gratis moeten zijn.

Zostraks vertelde een zwaar overdreven 'ja meneer, nee meneer' figuurtje van de T-Mobile helpdesk dat hij niet kon zien waar de overige kosten vandaan kwamen, en dat ik dit pas op de factuur kon zien. Nou kijk ik het nog even een paar dagen aan, maar als die post elke dag blijft groeien dan mogen ze toch echt gaan verklaren wat het is.

* Serenity speelt weer verder :9

• yok

yok

Serenity schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:13:
[...]
Yep, goed punt. Dat is verder idd een afweging die je moet maken. Voor hetzelfde maandbedrag heb ik liever 150 belminuten erbij ipv smsjes, want ik zou zelf niet weten hoe ik 15 smsjes per maand zou moeten opkrijgen, laat staan 150 :') Kan altijd nog een bundel bij voor een paar euro denk ik. Visual Voicemail werkt volgensmij niet met Relax inderdaad, dat is exclusief de i-abo's.

Maar hoe dan ook, hij is binnen! Tot nu toe werkt alles perfect, en bevalt ie zeer goed.

Het enige vreemde is dat T-Mobile het leuk vindt om 'overige kosten' te rekenen. In dit topic vond ik al terug dat het misschien komt omdat het abonnement nog niet 'echt' is ingegaan (ookal staat het duidelijk bij My T-Mobile gespecificeerd). Kosten zijn nu al 2,43 terwijl ik via de router thuis internet, en bellen binnen de bundel moet vallen. En web 'n walk internet zou sowieso ook gratis moeten zijn.

Zostraks vertelde een zwaar overdreven 'ja meneer, nee meneer' figuurtje van de T-Mobile helpdesk dat hij niet kon zien waar de overige kosten vandaan kwamen, en dat ik dit pas op de factuur kon zien. Nou kijk ik het nog even een paar dagen aan, maar als die post elke dag blijft groeien dan mogen ze toch echt gaan verklaren wat het is.

* Serenity speelt weer verder :9
toon volledige bericht
Heb ik ook, duurt vaak 3 dagen. Sinds woensdag in bezit, vrijdag gaat mijn abbo echt in. Mijn overige kosten zijn 21 euro. Schijnbaar hoef ik mij niet zorgen te maken (na 3x bellen), aangezien het binnen mijn abbo valt. Internet kun je sowieso gratis met de webnwalk, bellen/smsen wordt door een dertigste gedeeld per dag. In mijn geval is dat dan 10 minuten 30 sms'jes per dag. Daar moet ik gewoon niet overheen gaan. T-Mobile rekent tot de tijd dat het abbo ingaat alle kosten mee.

Anoniem: 290954

Ik ben aan het twijfelen tussen de volgende 2 abbonementen

Vodafone €37,50 bij 2call.nl

300 belminuten / 600 smsjes
Zorgeloos internet
Gratis Iphone

Voordeel: bij dezelfde provider,en direct gebruik kunnen maken van iphone
Nadeel (?):
De voorwaarden van het zorgeloos internet bij Vodafone vind ik een beetje vaag. Zit hier nu een limiet op, ja/nee? iemand ervaringen toevallig?

T-Mobile Relax €36 bij phonehouse.nl

300 belminuten + 100 SMS
Internet: Web'n Walk Plus
Gratis Iphone

Voordeel: Meer bellen/smsen/ meer dataverkeer internet
Nadeel: Nieuwe provider, na 3 maanden pas gebruik kunnen maken van iphone?

Tot 1 Juni loopt mijn vodafone abbonement, en kan 1 maart mijn abbonement verlengen. Als ik per 1 maart een t-mobile abbonement afsluit, betaal ik dan 3 maanden lang 2 abbonementen? Of is het ook mogelijk om mijn vodafone abbonement te gebruiken op de iphone?

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 290954 op 12-02-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou mensen dit slaat alles wat me vandaag is overkomen. Ik had een nieuwe witte 16 GB iphone gekregen met contractverlenging bij T-mobile. Kreeg hem vrijdag thuis. Werkte prima, maar nu zie je bij een lichte afbeelding/achtergrond van het scherm een wazig rondje op het scherm (precies in het midden). Dit is dus waarschijnlijk een fabrieksfoutje want als ik een screenshot maak en ik beweeg de foto dan blijft het vlekje op dezelfde vlek. Het zit dus in het glas. Naja t-mobile gebeld en ze zouden vandaag een courier sturen die hem om zou ruilen. Naja netjes denk ik. Zo hoort het ook. Die beste man kwam ook langs en hij zegt tegen mij: nee alleen de telefoon moet ik hebben. Dat was al raar want ik had afgesproken dat ik een totaal nieuwe iphone kreeg dus dan zou die gesealed en al in de doos moeten zitten. Ik haal de iphone uit de doos en geef hem aan die courier. Vervolgens haalt hij een iphone uit een doosje. Alstublieft meneer. Ik bekijk hem is goed en hij zit gewoon helemaal onder de vette vingers en heeft zelfs krassen en haarscheurtjes in de achterkant. Naja niet mee akkoord gegaan natuurlijk en heb nu alsnog mn oude iphone. Gebeld met de klantenservice en ze zijn nog niet bereid om een nieuw pakket te sturen mits ik hem opstuur naar Solid Vision en een week later bel dat ik een nieuwe wil..... Wat moet ik hier in godsnaam mee doen:S Dit is toch geen manier van met je klanten omgaan? Graag jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Laatst online: 28-04 21:15
Zojuist mijn abbonnement verlengt bij T-Mobile via de telefoon. Een iPhone abbonnement vind ik niks omdat ik de goedkoopste erg weinig belminuten vind hebben en de middelste te duur vind.

Toen even overlegt met de verkopen die mij het volgende aanbood:

300 belminuten
SMS maximaal (1k smsjes 8)7 )
Interwebz plus (1mbit)

Gratis 16GB iPhone. Is volgens mij een standaard deal. Maar, afgezien van het internet, wel een betere deal dan die speciale iPhone abbo's imo.

Ik ben nu wel eens benieuwd of nieuwe t-mobile klanten een dergelijke aanbieding ook kunnen krijgen? En zijn er mensen die het snellere internet van het speciale iPhone abbo echt missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Phenomenon1985 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:02:
Ik ben nu wel eens benieuwd of nieuwe t-mobile klanten een dergelijke aanbieding ook kunnen krijgen? En zijn er mensen die het snellere internet van het speciale iPhone abbo echt missen?
Nieuwe mensen kunnen dat uiteraard ook nemen, alleen weet ik zo uit mijn hoofd niet op de iPhone al gratis is bij een relax 300 en internet. Daarnaast is het internet van het iPhone abonnement onbeperkt, dus je behoudt de snelheid hoeveel je ook internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 22:30
Phenomenon1985 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:02:
Zojuist mijn abbonnement verlengt bij T-Mobile via de telefoon. Een iPhone abbonnement vind ik niks omdat ik de goedkoopste erg weinig belminuten vind hebben en de middelste te duur vind.

Toen even overlegt met de verkopen die mij het volgende aanbood:

300 belminuten
SMS maximaal (1k smsjes 8)7 )
Interwebz plus (1mbit)

Gratis 16GB iPhone. Is volgens mij een standaard deal. Maar, afgezien van het internet, wel een betere deal dan die speciale iPhone abbo's imo.

Dus als ik het goed begrijp heb je nu...300 min+internet+smsmaximaal voor 28 euro nog wat?
Ik heb vanavond gebeld en werd als aanbod gedaan 300 min+internet voor 28 euro+ iets van 79 voor de iphone 8 gig...heb toen niet meer doorgevraagd

Alles van Apple

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
Menno1234 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 23:15:
[...]

Dus als ik het goed begrijp heb je nu...300 min+internet+smsmaximaal voor 28 euro nog wat?
Ik heb vanavond gebeld en werd als aanbod gedaan 300 min+internet voor 28 euro+ iets van 79 voor de iphone 8 gig...heb toen niet meer doorgevraagd
Op de T-mobile site kan ik zelf een ding samenstellen, 16gb iPhone, + web n walk PLUS + 300 RELAX abbo en 1000 smsjes voor precies 38,45 per maand. Geen aansluitkosten, gratis telefoon. Ga ik denk ik nemen als verlenging van mn Sim Only. :D In totaal 922,80 euro voor 2 jaar, best netjes toch?

• Menno1234
Hidde schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 01:42:
[...]

Op de T-mobile site kan ik zelf een ding samenstellen, 16gb iPhone, + web n walk PLUS + 300 RELAX abbo en 1000 smsjes voor precies 38,45 per maand. Geen aansluitkosten, gratis telefoon. Ga ik denk ik nemen als verlenging van mn Sim Only. :D In totaal 922,80 euro voor 2 jaar, best netjes toch?
Ja dat begrijp ik. Maar Phenomenon1985 zei dat de verkoper van t-mobile hem voor zijn vernieuwing dat aanbod deed. En nu zou ik graag van Phenomenon1985 willen weten wat hij daarvoor kwijt is per maand want dat staat niet in zn message.... :)

Alles van Apple

• funk-e
  • Laatst online: 27-04 14:25
Hidde schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 01:42:
[...]

dat is echt veel goedkoper dan mijn i-300 abo!

Ik heb echt enorm veel spijt van mijn abo-keuze. Ik zit regelmatig met rekeningen >€ 100.
Tja, 0,25 cpm als je over je bundel heen bent loopt erg snel op natuurlijk. En ik moest ook nog eens 79 bijbetalen.

...less is more

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
funk-e schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:11:
[...]

dat is echt veel goedkoper dan mijn i-300 abo!

Ik heb echt enorm veel spijt van mijn abo-keuze. Ik zit regelmatig met rekeningen >€ 100.
Tja, 0,25 cpm als je over je bundel heen bent loopt erg snel op natuurlijk. En ik moest ook nog eens 79 bijbetalen.
Tis wel langzamer 3G, maarja, prima. Verder geen visual voicemail (wat ik toch niet gebruik).
Maar over mijn bundel van 150min/100smsjes SO kwam ik ook, en dan betaal je 25 cp smsje of minuut. Werkelijk belachelijke prijs, alsof je prepaid hebt.

Als student zijnde vind ik de 38,50 echt te doen, das een niet eens een 10tje per week voor een hele dikke mobiel en bundel.

[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 19-02-2009 15:44 ]

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Hi blokkeert toegang tot youtube op andere toestellen. Maar ik merk dat als je een aparte app hebt voor youtube dat het dan wel werkt. Als ik nou mijn Hi abo wil gebruiken in combinatie met een simlockvrije iphone kan ik dan gewoon youtube gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8083

Wat is het verschil tussen het t-mobile relax en Vodafone (super sim only) data abonnement?
Is dit 1 Mbit vs 3.6 Mbit?

Ik twijfel nog tussen een T-mobile relax (relax 300 (2 jr), gratis iphone 16gb) of los toestel met vodafone super sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:12

Bartaz

Likes cookies!

Gisteren werd ik opgebeld door Orange. Of ik mee over wilde gaan naar T-Mobile als m'n abonnement afliep. Dus ik een beetje moeilijk doen want de HTC Touch HD hadden ze niet.
Toen kreeg ik een aanbieding, een i-150 abonnement (30 euro per maand, 150 belminuten, 150 smsjes + internet) en een gratis iPhone 16GB. Tjakka :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Ik was ook klant bij orange, maar mij wouden ze zo'n aanbieding niet doen. Ben dus per 11-05-08 over naar Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Bartaz schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 00:14:
Gisteren werd ik opgebeld door Orange. Of ik mee over wilde gaan naar T-Mobile als m'n abonnement afliep. Dus ik een beetje moeilijk doen want de HTC Touch HD hadden ze niet.
Toen kreeg ik een aanbieding, een i-150 abonnement (30 euro per maand, 150 belminuten, 150 smsjes + internet) en een gratis iPhone 16GB. Tjakka :P
Ik heb een 300 belminuten, 1000smsjes, webnwalk plus en een gratis iphone 16GB voor 38E p/m. Vind jouw deal niet spetterend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
Zaterdag heb ik t-mobile gebeld, gratis 16 gb bij relax 300. Maar wel een verwachte levertijd van 2 weken omdat ze niet meer op voorraad zijn. Andere mensen bekend met deze verwachte levertijd van t-mobile?

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:53
Ik heb gistren mijn abo verlengd en een T-mobile Iphone-150 abo genomen. Ik heb er een 16gig versie gratis bij gekregen. Ook ik kreeg te horen dat de levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen lag. (Ik ben erg benieuwd naar die Iphone. De 1 prijst uhm de hemel in de ander kraakt uhm af.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartaz schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 00:14:
Die aanbieding kun je normaal ook krijgen als je naar t-mobile belt. Ik heb namelijk hetzelfde;) maar zeker niet verkeerd nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113273

Hoi!

Ik zou graag mijn VF-abo verlengen icm een iPhone 3G 8GB. T-Mobile wil ik niet vanwege slechte dekking en tragere internetverbinding (t.o.v. VF). Nu kom ik al snel uit bij 2call, waar ik in het verleden ook wel eens naar tevredenheid gekocht heb.

Navraag leerde dat zij garantie-afwikkelingen zelf doen. Wanneer het toestel bij aankomst bij mij thuis al niet functioneert (DOA) zijn ze wel bereid om direct te ruilen (na een eigen inspectie). De toestellen komen uit Italië en zijn simlockvrij. De medewerker vertelde me wel dat zij voor verzending de seal verbreken en de inhoud van de doos controleren. Dit laatste vind ik een beetje onnodig eigenlijk, ik ga ervan uit dat Apple zijn doosjes wel netjes vult zoals de bedoeling is. Al met al vind ik het garantieverhaal en de verbroken seal een beetje wazig. Voordat ik bestel zou ik graag willen weten of het vaak voorkomt dat er aanspraak op de garantie moet worden gemaakt ivm defecten, dode pixels, etc. Als alle toestellen tot nu toe goed blijken te zijn durf ik het wel aan denk ik.. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Ik heb 2 weken geleden bij 2call mijn iPhone 16GB besteld. De doos was inderdaad al geopend geweest, maar de iPhone zelf was niet aangezet. Alles zat verder helemaal netjes in de doos, met inderdaad een stickertje van hunzelf "checked by 2call". Daarnaast zat mijn nieuwe simkaart op de doos geplakt met een plakbandje.
Apple kent geen DOA regeling. De garantie moet jij gewoon claimen bij 2call. Die controleren of het apparaat echt defect is, en kunnen hem dan voor jou omruilen (binnen 7 dagen?) Hunzelf moeten voor de afhandeling zorgen, maar dat is niet jou pakkie aan. Mocht je in een later stadium problemen krijgen met je iPhone dan moet je dit via 2call naar de geautoriseerde reparateur laten sturen (Solid Vision).

Anoniem: 113273

@ IJnte: bedankt voor je heldere antwoord! Goed om te horen dat het netjes verlopen is via 2Call. Het enige dat me nu nog laat twijfelen is het hele 'haarscheuren-verhaal'. Vreemd fenomeen waar ik vast wel last van zou krijgen; ik heb meestal niet zoveel geluk met dat soort dingen.. :)

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 15:56
Anoniem: 290383 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:01:
Nou mensen dit slaat alles wat me vandaag is overkomen. Ik had een nieuwe witte 16 GB iphone gekregen met contractverlenging bij T-mobile. Kreeg hem vrijdag thuis. Werkte prima, maar nu zie je bij een lichte afbeelding/achtergrond van het scherm een wazig rondje op het scherm (precies in het midden). Dit is dus waarschijnlijk een fabrieksfoutje want als ik een screenshot maak en ik beweeg de foto dan blijft het vlekje op dezelfde vlek. Het zit dus in het glas. Naja t-mobile gebeld en ze zouden vandaag een courier sturen die hem om zou ruilen. Naja netjes denk ik. Zo hoort het ook. Die beste man kwam ook langs en hij zegt tegen mij: nee alleen de telefoon moet ik hebben. Dat was al raar want ik had afgesproken dat ik een totaal nieuwe iphone kreeg dus dan zou die gesealed en al in de doos moeten zitten. Ik haal de iphone uit de doos en geef hem aan die courier. Vervolgens haalt hij een iphone uit een doosje. Alstublieft meneer. Ik bekijk hem is goed en hij zit gewoon helemaal onder de vette vingers en heeft zelfs krassen en haarscheurtjes in de achterkant. Naja niet mee akkoord gegaan natuurlijk en heb nu alsnog mn oude iphone. Gebeld met de klantenservice en ze zijn nog niet bereid om een nieuw pakket te sturen mits ik hem opstuur naar Solid Vision en een week later bel dat ik een nieuwe wil..... Wat moet ik hier in godsnaam mee doen:S Dit is toch geen manier van met je klanten omgaan? Graag jullie mening.
Hoe is het afgelopen?
Ik zou zeggen: altijd naar een T-Mobile winkel gaan, dan kun je *overleggen*. Die coerier kan je immers toch niet helpen, hij heeft ook maar opdrachten om uit te voeren.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.