Je kunt hem ook zelf unlocken. 70 euro is pure oplichtingTHE_BASE schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:17:
Ik ben van plan over te stappen naar Vodafone, omdat ik graag onbeperkt wil kunnen sms'en.
Heb nu een officieel T-Mobile iPhone 3G (die ik nu voor 70 euro netjes kan laten unlocken door ze) met een i-150-abonnement.
De dombo's hebben nooit mijn contract verlengd, dus ik kan weg...
Ik vroeg me af, als ik Vodafone PrePaid neem, of ik dan ook zonder poespas kan internetten (kan nergens zien of ik internetinstellingen kan veranderen...) en of ik dan nog steeds, zoals nu, via MobileMe of Windows Live mijn e-mail kan binnenhalen?
Kortom: is er verschil tussen het gebruik met T-Mobile of Vodafone (of een ander?)
Uhu, dat weet ik. Maar dat lukte niet op mijn Mac en heb geen zin om al mijn muziek kwijt te zijn (dat wordt niet gebackupped, begreep ik).FiXeR.nl schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:21:
[...]
Je kunt hem ook zelf unlocken. 70 euro is pure oplichting.
Daarnaast wil ik niet na elke software-update weer moeten unlocken.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Je muziek blijft staan, en binnen 5 minuten is het gepiept.THE_BASE schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:40:
[...]
Uhu, dat weet ik. Maar dat lukte niet op mijn Mac en heb geen zin om al mijn muziek kwijt te zijn (dat wordt niet gebackupped, begreep ik).
Daarnaast wil ik niet na elke software-update weer moeten unlocken.
Ja hoor drukfout..Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:33:
Vandaag bezoekje gebracht aan Belcompany.
Aldaar gekomen mijn verhaal gedaan, kerel ging het nakijken en...ja hoor, was mogelijk.
Een witte Iphone erbij gepakt, papieren gescand en 1ct betaald...toen kwam het.
Iphone is inderdaad mogelijk met een Relax 300 abonnement, met gratis internet.
Echter de grap komt nog....gratis sms maximaal was niet mogelijk.
Ondanks dat dit staat in:
- De folder van Belcompany
- Op de site van Belcompany
- De mail die ik heb ontvangen van...ja juist, Belcompany
Onvoorstelbaar...
Zet en drukfout volgens de meneer van Belcompany.
Conclusie:
Ik heb niks afgesloten want ik kreeg er geen gratis sms maximaal bij.
Daar is het me nu juist om te doen, dat gratis smssen!
Zucht...
Feit is dat wanneer je dit abonnement toch wilt afsluiten je 12 maanden €5,- betaald voor sms maximaal en daarna de resterende 12 maanden €9,95
De "krent" in mij, vind dit te duur!!!
Bij deze meteen een oproep:
Als iemand weet waar ik een abonnement kan afsluiten met onbeperkt sms voor een leuke prijs en daarbij een gratis Iphone, let me know!
Dat is waar ik naar op zoek ben...

Naja, ik heb misschien morgen een iPhone 16GB voor 400e en dan neem ik gewoon een Vodafone Super Sim only abo. Helaas kun je daar ook geen onbeperkt sms-en bij kopen, maar ik red het zonder ook wel
Verwijderd
Ik heb me nu (bijna!) voorgenomen om drastisch minder te gaan smssen.SFRtje schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:09:
[...]
Ja hoor drukfout..![]()
Naja, ik heb misschien morgen een iPhone 16GB voor 400e en dan neem ik gewoon een Vodafone Super Sim only abo. Helaas kun je daar ook geen onbeperkt sms-en bij kopen, maar ik red het zonder ook wel.
Ik wil heel graag een Iphone, dan heb ik bijna alles van Apple, Imac, Macbook, Iphone...super.
Alles synchroniseren en altijd en overal up to date.
Wat ik nu via sms deed doe ik dan wel mailen ofzo.
Ik zie wel...
Daarnaast moet ik niet zo achterlijk zijn door er bijna 1000 sms in een maand doorheen te jagen

Kortom...ik ben bijna zover een mooi abonnementje te bestellen, moet alleen het laatste duwtje nog even hebben
Je kunt ook je abonnement bij T-Mobile beeindigen en je I-Phone inleveren. Daarna via Gsmtrack.nl een nieuwe I-Phone bestellen met een Vadafone Abonnement. Dat kost je met bijbetaling ook 70 Euro voor de I-Phone.THE_BASE schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:17:
Ik ben van plan over te stappen naar Vodafone, omdat ik graag onbeperkt wil kunnen sms'en.
Heb nu een officieel T-Mobile iPhone 3G (die ik nu voor 70 euro netjes kan laten unlocken door ze) met een i-150-abonnement.
De dombo's hebben nooit mijn contract verlengd, dus ik kan weg...
Ik vroeg me af, als ik Vodafone PrePaid neem, of ik dan ook zonder poespas kan internetten (kan nergens zien of ik internetinstellingen kan veranderen...) en of ik dan nog steeds, zoals nu, via MobileMe of Windows Live mijn e-mail kan binnenhalen?
Kortom: is er verschil tussen het gebruik met T-Mobile of Vodafone (of een ander?)

Bureaucratie ten top.

edit: en 6 euro aan extra kosten. Waar komt dat vandaan, ik sms of bel bijna nooit

[ Voor 18% gewijzigd door FiXeR.nl op 13-01-2009 09:08 ]
Ik kom er ook nog steeds niet bij waar die "overige kosten" vandaan komen.
Ze hebben al vaker geprobeerd het uit te leggen, maar ik kan het niet plaatsen. Waarom specificeren ze die kosten niet gewoon, dan is het toch voor iedereen duidelijk..
Ze hebben al vaker geprobeerd het uit te leggen, maar ik kan het niet plaatsen. Waarom specificeren ze die kosten niet gewoon, dan is het toch voor iedereen duidelijk..
Het kan altijd erger: http://frontpage.fok.nl/n...528-smsjes-per-maand.htmlVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:38:
[...]
Ik heb me nu (bijna!) voorgenomen om drastisch minder te gaan smssen.
Ik wil heel graag een Iphone, dan heb ik bijna alles van Apple, Imac, Macbook, Iphone...super.
Alles synchroniseren en altijd en overal up to date.
Wat ik nu via sms deed doe ik dan wel mailen ofzo.
Ik zie wel...
Daarnaast moet ik niet zo achterlijk zijn door er bijna 1000 sms in een maand doorheen te jagen![]()
Kortom...ik ben bijna zover een mooi abonnementje te bestellen, moet alleen het laatste duwtje nog even hebben
PSN: Shiver23
Verwijderd
Haha, ja ik had het al gelezen inderdaad via Telegraaf.nlShiver23 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:38:
[...]
Het kan altijd erger: http://frontpage.fok.nl/n...528-smsjes-per-maand.html
Dat is inderdaad wel heel erg.
Ben er overigens nog steeds niet aan uit.
Nog steeds bezig met zoeken, maar denk niet dat ik daar verder in kom.
Denk dat ik er maar gewoon voor €10,- meer een sms maximaal bij afsluit.
Dan betaal ik ten opzichte van de afgelopen 2 jaar 5 euro per maand meer.
Verleiding is ook wel groot een sim only te doen en dan een losse iphone, maar heb geen zin te zitten met gezeik betreffende unlocken etc...
Kreeg er net ook een:FiXeR.nl schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:01:
[afbeelding]
Wat is T-Mobile toch weer bij de tijd. Ik ontvang nu pas mijn SMSje dat mijn nummer 2 maanden geleden wordt geporteerd.
Bureaucratie ten top.
edit: en 6 euro aan extra kosten. Waar komt dat vandaan, ik sms of bel bijna nooit

Alleen mijn nummer is al in september geporteerd
Meer tweakers die zo'n smsje gehad hebben vandaag of de afgelopen tijd?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik krijg zojuist hetzelfde bericht en zit al sinds september met mijn nummer bij T-Mobile. Lijkt me dat er een computer van slag is.Chiron schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:52:
[...]
Kreeg er net ook een:
[afbeelding]
Alleen mijn nummer is al in september geporteerdHopelijk kan ik morgen nog bellen, ik heb nu geen tijd om de helpdesk te gaan zitten bellen.
Meer tweakers die zo'n smsje gehad hebben vandaag of de afgelopen tijd?
Ah tnx
Des te meer reden om niet te gaan bellen met T-Mobile, er zal nu ook wel een wachtrij zijn met paniekende mensen die wel aan het telefoneren geslagen zijn
Des te meer reden om niet te gaan bellen met T-Mobile, er zal nu ook wel een wachtrij zijn met paniekende mensen die wel aan het telefoneren geslagen zijn
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb vandaag ook al 3 smsjes van T-Mobile gekregen, en ik ben al in september overgegaan. Gaat lekker daar.FiXeR.nl schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:01:
[afbeelding]
Wat is T-Mobile toch weer bij de tijd. Ik ontvang nu pas mijn SMSje dat mijn nummer 2 maanden geleden wordt geporteerd.
Bureaucratie ten top.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Mobilecowboys is dr mee bezig: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/8872
Vaag hoor.Vanochtend heeft T-Mobile duizenden bezitters van een iPhone de stuipen op het lijf gejaagd door ze een SMSje te sturen waarin staat dat hun mobiele nummer met ingang van morgen naar T-Mobile overgezet zal worden.
Navraag bij T-Mobile door enkele klanten heeft uitgewezen dat het hier gaat om een fout in de systemen van de van oorsprong Duitse provider. De inhoud van de SMS:
"Morgen zal de overzetting van uw huidige nummer naar T-Mobile plaatsvinden. Heeft u vragen, bel T-Mobile klantenservice 0800-7111"
Het moge duidelijk zijn dat de lijnen van de T-Mobile klantenservice momenteel roodgloeiend staan. Wij hebben T-Mobile inmiddels ook om uitleg gevraagd. Later meer. . .
Ik heb even een vraag m.b.t. abonnement verlenging bij T-Mobile.
Mijn huidige abonnement loopt tot mei 2009. Maar mijn telefoon is inmiddels zo goed als kapot. Daarom wil ik mijn abonnement gaan verlengen met 2 jaar, en dan i.c.m. de IPhone. Alleen nu vraag ik mij af of ik de IPhone dan wel gelijk kan gebruiken aangezien het IPhone abonnement pas vanaf mei in gaat. Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Mijn huidige abonnement loopt tot mei 2009. Maar mijn telefoon is inmiddels zo goed als kapot. Daarom wil ik mijn abonnement gaan verlengen met 2 jaar, en dan i.c.m. de IPhone. Alleen nu vraag ik mij af of ik de IPhone dan wel gelijk kan gebruiken aangezien het IPhone abonnement pas vanaf mei in gaat. Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
PSN: Rich_E1988
Die van mij loopt ook in mei af maar heb dus gister ook de iphone 16G besteld (kreeg hem gratis met verlenging bij t-mobile) Omdat je hier graag ook gelijk gebruik van wil maken zei de persoon van de helpdesk dat wanneer ik een iphone nam bij een verlenging maar mijn contract nog niet verlopen was ik dit om mocht zetten naar het iphone abonnement zodra ik de telefoon thuis had. Moest gewoon dan weer even bellen en het abonnement werd dan omgezet van relax 150 naar i150. Het i150 abonnement is dan wel 2 jaar + de resterende maanden van je oude abonnement in mijn geval dus tot mei 2011.Richi E. schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:01:
Ik heb even een vraag m.b.t. abonnement verlenging bij T-Mobile.
Alvast bedankt!
Oké, dat klinkt goed. Maar dan heb je dus wel de IPhone via T-Mobile besteld? Zeker gewoon via de klantenservice en dan abonnement verlengen?
Hoe lang duurt het voordat je de IPhone in huis hebt?
Maar bedankt voor de tip, dan weet ik dat ik dit ook kan eisen
Ja ik heb hem via de klantenservice besteld, maar had eerst via my t-mobile bij contractverlenging al gekeken dat ik hem gratis kreeg. Dat kun je dus eerst ook effe checken.Richi E. schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:22:
Oké, dat klinkt goed. Maar dan heb je dus wel de IPhone via T-Mobile besteld? Zeker gewoon via de klantenservice en dan abonnement verlengen?
Echt geluk allemaal. Orange klanten moeten de volle mep betalen. Misschien was orange dan toch voordeliger in belkosten en in bundels...
* IJnte klaagt
* IJnte klaagt

[ Voor 5% gewijzigd door IJnte op 13-01-2009 20:37 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
je kan natuurlijk een 2 a 3 of misschien wel meerdere smsjes tegelijkertijd naar meerdere mensen sturen:P dan gaat het wat makkelijkerVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:48:
[...]
Haha, ja ik had het al gelezen inderdaad via Telegraaf.nl
Dat is inderdaad wel heel erg.
Ben er overigens nog steeds niet aan uit.
Nog steeds bezig met zoeken, maar denk niet dat ik daar verder in kom.
Denk dat ik er maar gewoon voor €10,- meer een sms maximaal bij afsluit.
Dan betaal ik ten opzichte van de afgelopen 2 jaar 5 euro per maand meer.
Verleiding is ook wel groot een sim only te doen en dan een losse iphone, maar heb geen zin te zitten met gezeik betreffende unlocken etc...
Verwijderd
Smssen is gewoon iets wat ik nu eenmaler sneller en makkelijker doe dan bellen.P-Nut schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:19:
[...]
je kan natuurlijk een 2 a 3 of misschien wel meerdere smsjes tegelijkertijd naar meerdere mensen sturen:P dan gaat het wat makkelijker
Maakt niet uit waar het voor is, of ik nu iemand vraag hoe laat hij de trein pakt oid of om te vragen wat ie zaterdagavond gaat doen...
Dan vliegen er toch een hoop uit in de maand.
Ja, volgens de site krijg ik de 16GB versie ook gratis..bora schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:24:
[...]
Ja ik heb hem via de klantenservice besteld, maar had eerst via my t-mobile bij contractverlenging al gekeken dat ik hem gratis kreeg. Dat kun je dus eerst ook effe checken.
Weet jij toevallig ook wat de levertijd van het toestel is?
Verwijderd
Ik ben van plan een Iphone aan te schaffen met een onbeperkt internet abonnement, bij T-mobile.
Was al bezig met bestellen tot een vraag in me opkwam.
In nederland is het geen probleem continu internet te hebben aangezien het toch "gratis" is.
Nu woon ik dicht tegen de Belgische grens...
Denk dat je hem al wel voelt aankomen:
Ik zou graag willen weten hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
Als ik bijvoorbeeld weet dat ik ergens kom waar de kans groot is dat ik een buitenlands netwerk opvang, dan wil ik met een simpele handeling gewoon mijn internet "uitzetten" .
Dus ook zodanig dat de Iphone niet ineens begint met het ophalen van e-mail, updates en noem maar op.
Zal even uitleggen waarvoor ik het internet vooral ga gebruiken:
- Ophalen email
- Snel even iets natrekken op internet
Allerlei rare applicaties die internet gebruiken zal ik niet gaan gebruiken, het gaat me voornamelijk om:
- Bellen
- Smssen
Zijn er applicaties die standaard internet gebruiken?
Kortom:
Ik wil mijn internet helemaal uit zetten wanneer ik:
- Tegen de grens aanzit
- In het buitenland ben
Om zodoende uit te sluiten dat het torenhoge factuurkosten oplevert.
Nu dacht ik zelf al dat ik dit zou kunnen doen:
Wanneer ik mijn internet helemaal uit wil zetten, dan kan ik toch ook gewoon bij instellingen - netwerk - mobiel datanetwerk - dan bij APN (wat er dan staat...) een lettertje of cijfertje achterzetten waardoor verbinden met internet helemaal niet meer mogelijk is?
Als ik dan weer wel netwerk wil hebben dan kan ik het cijfertje weer gewoon weghalen, of begrijp ik dit nu verkeerd?
Samengevat:
Ik wil niet voor verassingen komen te staan, ik wil dus niet dat er ineens allerlei extra kosten tevoorschijn komen.
Nu is dit bij mijn weten alleen mogelijk door:
- Bellen en smssen in het buitenland
- Bellen naar 0900 nummers en van die andere fratsen
- Gebruik van internet in het buitenland (updates bijv en applicaties die internet gebruiken).
Iemand die hier een helder, duidelijk en makkelijk antwoord op kan geven, zodat een leek als ik hiermee uit de voeten kan?
In nederland is het geen probleem continu internet te hebben aangezien het toch "gratis" is.
Ik zou graag willen weten hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
Als ik bijvoorbeeld weet dat ik ergens kom waar de kans groot is dat ik een buitenlands netwerk opvang, dan wil ik met een simpele handeling gewoon mijn internet "uitzetten" .
Dus ook zodanig dat de Iphone niet ineens begint met het ophalen van e-mail, updates en noem maar op.
Zal even uitleggen waarvoor ik het internet vooral ga gebruiken:
- Ophalen email
- Snel even iets natrekken op internet
Allerlei rare applicaties die internet gebruiken zal ik niet gaan gebruiken, het gaat me voornamelijk om:
- Bellen
- Smssen
Zijn er applicaties die standaard internet gebruiken?
Kortom:
Ik wil mijn internet helemaal uit zetten wanneer ik:
- Tegen de grens aanzit
- In het buitenland ben
Om zodoende uit te sluiten dat het torenhoge factuurkosten oplevert.
Nu dacht ik zelf al dat ik dit zou kunnen doen:
Wanneer ik mijn internet helemaal uit wil zetten, dan kan ik toch ook gewoon bij instellingen - netwerk - mobiel datanetwerk - dan bij APN (wat er dan staat...) een lettertje of cijfertje achterzetten waardoor verbinden met internet helemaal niet meer mogelijk is?
Als ik dan weer wel netwerk wil hebben dan kan ik het cijfertje weer gewoon weghalen, of begrijp ik dit nu verkeerd?
Samengevat:
Ik wil niet voor verassingen komen te staan, ik wil dus niet dat er ineens allerlei extra kosten tevoorschijn komen.
Nu is dit bij mijn weten alleen mogelijk door:
- Bellen en smssen in het buitenland
- Bellen naar 0900 nummers en van die andere fratsen
- Gebruik van internet in het buitenland (updates bijv en applicaties die internet gebruiken).
Iemand die hier een helder, duidelijk en makkelijk antwoord op kan geven, zodat een leek als ik hiermee uit de voeten kan?
Volgens mij is het al voldoende om "Data roaming" uit te zetten in je iPhone (zit ergens onder instellingen). Je zal dan geen gebruik maken van andere netwerken dan van je eigen provider.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:24:
Ik ben van plan een Iphone aan te schaffen met een onbeperkt internet abonnement, bij T-mobile.
Als je je iPhone jailbreakt is er daarnaast de mogelijkheid om (via BossPrefs) zowel 3G als Edge/GPRS selectief aan/uit te zetten.
Verwijderd
Dit preventief uitzetten, kan dit ook op de manier zoals ik die beschreef?sverzijl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:48:
[...]
Volgens mij is het al voldoende om "Data roaming" uit te zetten in je iPhone (zit ergens onder instellingen). Je zal dan geen gebruik maken van andere netwerken dan van je eigen provider.
Als je je iPhone jailbreakt is er daarnaast de mogelijkheid om (via BossPrefs) zowel 3G als Edge/GPRS selectief aan/uit te zetten.
Ik krijg namelijk een legale versie...dus geen jailbreak gedoe voor mij
Zoals sverzijl al zei, er zit op de iPhone standaard een schuifknop om Dataroaming (internetgebruik buiten je eigen provider om) uit te zetten. Volgens mij staat het zelfs standaard op "uit".Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:13:
[...]
Dit preventief uitzetten, kan dit ook op de manier zoals ik die beschreef?
Ik krijg namelijk een legale versie...dus geen jailbreak gedoe voor mij

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik ben vanmiddag even bij de T-Mobile shop geweest in Rotterdam. En daar kreeg ik het toestel dus niet gratis. Volgens de vriendelijke medewerkster hanteren ze in de shop weer andere tarieven dan online/telefonisch. Ik ga hem dus morgen maar even telefonisch bestellen. Maar wil wel zo snel mogelijk mijn telefoon hebben aangezien mijn huidige telefoon het regelmatig begeeft. Weet iemand hoe lang het duurt voordat ik mijn telefoon in huis heb wanneer ik online/telefonisch mijn contract verleng?
Verwijderd
Ik heb vandaag de keuze gemaakt om toch maar mijn huidige vodafone abonnement te verlengen.Richi E. schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:30:
Ik ben vanmiddag even bij de T-Mobile shop geweest in Rotterdam. En daar kreeg ik het toestel dus niet gratis. Volgens de vriendelijke medewerkster hanteren ze in de shop weer andere tarieven dan online/telefonisch. Ik ga hem dus morgen maar even telefonisch bestellen. Maar wil wel zo snel mogelijk mijn telefoon hebben aangezien mijn huidige telefoon het regelmatig begeeft. Weet iemand hoe lang het duurt voordat ik mijn telefoon in huis heb wanneer ik online/telefonisch mijn contract verleng?
Dit heb ik gedaan bij bestelmaar.nl
Morgen word ik gebeld door de koerier, om een afspraak te maken voor vrijdag.
De levertijds is dus ongeveer 2 dagen.
Ik heb de Iphone wel gratis, maar heb gekozen voor een zwarte 8gb...
Reden daarvoor is dat ik verwacht die hoeveelheid schijfruimte (of hoe je dat bij een iphone ook noemt) niet te gebruiken.
Had wel heel erg graag een witte willen hebben, maar de reviews hielden me al snel tegen.
Dat wil zeggen dat ik wat verhalen over haarscheurtjes heb gelezen en ik denk inderdaad dat je die sneller ziet bij een witte.
Je kunt bij verschillende online shops je abonnement verlengen (is volgens mij ook wat goedkoper dan via T-mobile zelf, but I'm not sure)
http://www.2call.nl
http://www.gsmweb.nl
Wellicht dat bij Belcompany ook online valt te verlengen, dat weet ik namelijk niet zeker...
http://www.gsmeasy.nl
http://www.bestelmaar.nl
Oké, maar je hebt dus je Vodafone abonnement verlengd? Het gaat mij er vooral om mijn T-Mobile abonnement te verlengen die via de Online T-Mobile shop of via de T-Mobile helpdesk. En de levertijd van de IPhone hierbij. Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Dat weet ik niet, maar dacht gezien te hebben bij de sites die ik heb gepost dat daar ook T-mobile verleningen werden aangebodenRichi E. schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:34:
Oké, maar je hebt dus je Vodafone abonnement verlengd? Het gaat mij er vooral om mijn T-Mobile abonnement te verlengen die via de Online T-Mobile shop of via de T-Mobile helpdesk. En de levertijd van de IPhone hierbij. Iemand hier ervaring mee?
Ja, klopt. Maar bij T-Mobile zelf mag je 4 maanden voor het einde van je contract al verlengen. En via andere partijen (telecomwinkels enz.) mag je pas 3 maanden voor het einde verlengen. En aangezien ik nog 3,5 maand moet zal ik het voorlopig bij T-Mobile zelf moeten doen.
Maar in ieder geval bedankt!
Verwijderd
Je zou ook nog even kunnen wachten, maar dan loop je wel weer het riscio dat er in februari geen acties meer zijn...misschien wel betere maar denk ik nu even niet aan...;)Richi E. schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:57:
Ja, klopt. Maar bij T-Mobile zelf mag je 4 maanden voor het einde van je contract al verlengen. En via andere partijen (telecomwinkels enz.) mag je pas 3 maanden voor het einde verlengen. En aangezien ik nog 3,5 maand moet zal ik het voorlopig bij T-Mobile zelf moeten doen.
Allemaal wel leuk wat men zegt hier over nieuw abbo bij andere provider dan T-mobile maar zet dan ook eens de kosten op een rijtje voor 2 jaar.
Voorbeeld:
Vodafone 22,50 euro abbo word 18 euro per maand. Gratis sms verdubbelaar erbij en zorgeloos internet.
Kosten over 2 jaar zijn 18 x 24 = 432 + internet wat 198 euro kost. Bijbetaling voor toestel is 261 euro.
Totale kosten over 2 jaar zijn 891 euro voor een 16G iphone.
T-mobile bied mij een 16G voor niks met een i-phone abbo van 29,95. Totaal over 2 jaar 718 euro.
Verschil van 173 euro. Vind ik toch een behoorlijk verschil. En volgens mij is het internet hetzelfde bij beide. Alleen bij Voda heb je 300 sms inplaats van 150 bij t-mobile.
Dus lijkt me toch een punt om eens alles op een rijtje te zetten wat het jouw over 2 jaar gaat kosten.
Ik heb dit op 2call.nl uitgerekend
Voorbeeld:
Vodafone 22,50 euro abbo word 18 euro per maand. Gratis sms verdubbelaar erbij en zorgeloos internet.
Kosten over 2 jaar zijn 18 x 24 = 432 + internet wat 198 euro kost. Bijbetaling voor toestel is 261 euro.
T-mobile bied mij een 16G voor niks met een i-phone abbo van 29,95. Totaal over 2 jaar 718 euro.
Verschil van 173 euro. Vind ik toch een behoorlijk verschil. En volgens mij is het internet hetzelfde bij beide. Alleen bij Voda heb je 300 sms inplaats van 150 bij t-mobile.
Dus lijkt me toch een punt om eens alles op een rijtje te zetten wat het jouw over 2 jaar gaat kosten.
[ Voor 4% gewijzigd door auroortje op 15-01-2009 13:32 ]
Verwijderd
Een Iphone abonnement van T-mobile is voor mij al niks...auroortje schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:23:
Allemaal wel leuk wat men zegt hier over nieuw abbo bij andere provider dan T-mobile maar zet dan ook eens de kosten op een rijtje voor 2 jaar.
Voorbeeld:
Dan heb ik het nu over i-150 voor €29,95 in de maand...met dus 150 belminuten of 150 smsjes.
Onbeperkt internet...
Maar heb ik al niks aan, want ik ga dan ver over mijn bundel heen met bellen en smssen.
Dus ik streep weg:
Iphone T-mobile i-150 €29,95 per maand + de overige Iphone abonnementen van T-mobile.
Dan over naar Belcompany:
T-mobile relax 300 24 maanden lang €29,50
24 maanden 100% korting op web n walk plus
Gratis 3g, 16gb Iphone
Ok, ok....is nice.
Maar...een relax 300 beslaat 300 minuten of 150 smsjes als ik het goed heb...dus...te weinig.
Daar zou ik persoonlijk al sms maximaal bij moeten nemen.
Totale kosten per maand: €39,50
Is te doen en het overdenken waard!
Toen zag ik op gsmeasy en bestelmaar dit:
Vodafone 35 abonnement voor 24 maanden lang €28,- per maand.
300 belminuten of 300 smsjes.
24 maanden lang gratis sms voordeel, dus 600 smsjes.
Met de minuten die ik bel eraf had ik berekend dat ik ongeveer 450 smsjes per maand zou overhouden.
Is goed te doen, mits ik wat minder in het smssen.
Daarnaast betaal ik de eerste 6 maanden €4,50 voor snel "onbeperkt" internet (misschien zelfs het eerste jaar, dat wordt nog uitgezocht)...daarna €9,95.
Het totale kostenplaatje van verlengen bij Vodafone wordt dan per maand: €37,50 (die korting van 6 maanden even niet meegerekend)
Verschil is bijna niks, dat weet ik, maar wat voor mij doorslaggevend is geweest:
Ben 2 jaar lang klant geweest bij Ben, daarna een jaar bij T-mobile.
Ervaringen niet bijster goed.
Nu twee jaar lang Vodafone, nooit problemen, afgezien van een enkele factuur die niet helemaal klopte.
Daarnaast loopt mijn huidige abonnement tot april, als ik nu verleng met Vodafone kan ik de Iphone meteen gebruiken.
Extra belangrijk voor mij is:
Ik kan de blox altijd bijstellen als ik dat zou willen.
Kan dus uitschakelen en weer extra inschakelen, volgens mij kan dat bij T-mobile niet.
Maar goed...
Dit is dus heel persoonlijk en leek voor mijn behoeften het beste....
Laat even weten als je wat gehoord hebt. Ben wel benieuwd of die korting voor een half of heel jaar geldig is.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:44:
[...]
Daarnaast betaal ik de eerste 6 maanden €4,50 voor snel "onbeperkt" internet (misschien zelfs het eerste jaar, dat wordt nog uitgezocht)...daarna €9,95.
[...]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Verwijderd
t is voor een half jaar...wout-hugo schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:28:
[...]
Laat even weten als je wat gehoord hebt. Ben wel benieuwd of die korting voor een half of heel jaar geldig is.
@maaike_19
Ik heb overal rekening mee gehouden, ook de korting.
35 euro abbo word 2 jaar 28 euro. 300 belminuten en 600 sms door verdubbelaar voor 2 jaar.
Op het internet krijg je maar 6 maanden korting van 5 euro.
som:
24 x 28 euro = 672 euro. internet word 6 x 4.50 = 27 euro en dan 18 x 9.50 = 171 euro.
Bij betalen voor iphone 16G is 111 euro.
Totale som over 2 jaar is 981 euro.
is simpel uit te rekenen. Ik denk wel dat je rekening moet houden met internet dat je die niet zomaar in de eerste 2 jaar kan uitzetten omdat je korting krijgt als je dat neemt. Zou makkelijk zijn abbo afsluiten met en dan na 1 maand uitzetten. Dat is dan ff snel 125euro extra korting verdienen op het toestel.
Wel is het zo dat iphone abbo i-150 waar ik op doelde 150 minuten is EN 150 sms. Het is dus niet 150 minuten OF 150 sms.
Maar iedereen heeft weer andere wensen met oog op bellen.Ik heb inprincipe genoeg aan de i-150 abbo en dan met gratis 16G foon zou ik prima deal vinden.
35 euro abbo word 2 jaar 28 euro. 300 belminuten en 600 sms door verdubbelaar voor 2 jaar.
som:
24 x 28 euro = 672 euro. internet word 6 x 4.50 = 27 euro en dan 18 x 9.50 = 171 euro.
is simpel uit te rekenen. Ik denk wel dat je rekening moet houden met internet dat je die niet zomaar in de eerste 2 jaar kan uitzetten omdat je korting krijgt als je dat neemt. Zou makkelijk zijn abbo afsluiten met en dan na 1 maand uitzetten. Dat is dan ff snel 125euro extra korting verdienen op het toestel.
Wel is het zo dat iphone abbo i-150 waar ik op doelde 150 minuten is EN 150 sms. Het is dus niet 150 minuten OF 150 sms.
Maar iedereen heeft weer andere wensen met oog op bellen.Ik heb inprincipe genoeg aan de i-150 abbo en dan met gratis 16G foon zou ik prima deal vinden.
[ Voor 28% gewijzigd door auroortje op 15-01-2009 22:55 ]
Niet helemaal waar, ik moet nog 14 maanden met mijn huidige abonnement. Nu heb ik vorige maand mijn telefoon kapot laten vallen (stom stom stomRichi E. schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:57:

Ik heb een Relax 45 abonnement, en mocht deze om laten zetten naar een i-300 iPhone incl. een 16GB iPhone (gratis). Moest wel mijn abonnement met 2 jr verlengen, dus moet ik 3 jr met mijn iPhone doen. Mja, ik heb het toch maar gedaan. Is wel lang, maar ik moet toch een goede phone hebben

Verwijderd
Ik heb er overigens een Iphone 3g 8gb bij...auroortje schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:52:
@maaike_19
som:
Dus geen 16 gb...
Ik denk dat ik wel tevreden ben met deze verlening van Vodafone...voor mij persoonlijk even het beste denk ik...hoewel tmobile ook niet verkeerd klinkt...
Wordt van de week een afspraak gemaakt wanneer de koerier hier komt met contract e.d.
Ik zal ondertussen nog even een mail de deur uit doen, met mijn vraag over dat internet, bij vodafone zelf is het namelijk wel een jaar korting op internet.
Ik heb nog geen goed abo gevonden voor mijn iPhone 3G 16GB. Die heb ik dus al, alleen nog geen abo met 3G. Mijn wensen zijn 200 smsjes per maand, goed en beetje snel 3G netwerk, want als ik er eenmaal aan gewend ben, wil ik niet zonder. Oja en niet dat je je simkaart niet in een andere telefoon mag gebruiken (Vodafone Super Sim only). Nu kan ik dus met die Super Sim only voor 13,50 euro/maand klaar zijn, maar die éne beperking weegt niet op tegen de voordelen.
Kijk ik verder naar bij T-Mobile, daar vind je mijn wensen niet onder de 20e/maand. Telfort, KPN en HI doen niet aan streaming data, dus die voor mij ook af. Dan heb je nog Debitel met het snelste 3G netwerk (zelfde snelheid als Vodafone maar via het netwerk van T-Mobile (??)) en Ben waar ik nu goedkoop sms, maar waar de snelheid van 3G 128 kb/s is... Debitel heeft maar 3 sim-only abo's, waarvan geen aan mijn simpele eisen voldoen, dus dan valt Debitel ook af.
En zo blijft er niks over. Dus momenteel wacht ik de aanbiedingen af, en sms ik rustig verder via Ben. Of misschien hebben jullie al iets beter gezien..?
Kijk ik verder naar bij T-Mobile, daar vind je mijn wensen niet onder de 20e/maand. Telfort, KPN en HI doen niet aan streaming data, dus die voor mij ook af. Dan heb je nog Debitel met het snelste 3G netwerk (zelfde snelheid als Vodafone maar via het netwerk van T-Mobile (??)) en Ben waar ik nu goedkoop sms, maar waar de snelheid van 3G 128 kb/s is... Debitel heeft maar 3 sim-only abo's, waarvan geen aan mijn simpele eisen voldoen, dus dan valt Debitel ook af.
En zo blijft er niks over. Dus momenteel wacht ik de aanbiedingen af, en sms ik rustig verder via Ben. Of misschien hebben jullie al iets beter gezien..?
Verwijderd
2-jarige Vodafone Sim Only 17,50 € 8,75 per maand 100 minuten of sms € 0,09 / € 0,25SFRtje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 01:38:
Ik heb nog geen goed abo gevonden voor mijn iPhone 3G 16GB. Die heb ik dus al, alleen nog geen abo met 3G. Mijn wensen zijn 200 smsjes per maand, goed en beetje snel 3G netwerk, want als ik er eenmaal aan gewend ben, wil ik niet zonder. Oja en niet dat je je simkaart niet in een andere telefoon mag gebruiken (Vodafone Super Sim only). Nu kan ik dus met die Super Sim only voor 13,50 euro/maand klaar zijn, maar die éne beperking weegt niet op tegen de voordelen.
Blox voordeel sms: €2,- per maand, dat verdubbelt je sms naar 200
Blok zorgeloos internet: €10,- ongeveer
Voor €21,- gesteld
Als ik het goed begrijp is je argument om geen Vodafone abonnement af te sluiten: de verplichting van Vodafone om de simkaart enkel in een iPhone te gebruiken?SFRtje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 01:38:
[...]
Verwacht je dat Vodafone kan controleren als je na ingang van het abonnement de simkaart in een ander toestel stopt?
Wat te doen als na bijv. een half jaar je iPhone defect raakt? Vodafone kan je echt niet verplichten om voor de rest van de contractsduur wederom een iPhone aan te schaffen. Dan moet je echt zelf weten of je weer een iPhone koopt (omdat Vodafone zegt dat je de simkaart niet in een ander toestel mag gebruiken) of niet.
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Je begrijpt t deels; Vodafone heeft een speciaal iPhone abo, Super Sim only, waarbij je iPhone eerst moet laten zien en je IMEI nummer moet achterlaten etc. In de voorwaarden staat ook dat als je t abo meer dan 2x per maand in een andere telefoon gebruikt, dat ze dan er een normaal abo van maken. Dit controleren ze dus via dat IMEI nummer. En idd, wat dan te doen als je je iPhone even niet kan gebruiken of gestolen..wout-hugo schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:04:
[...]
Als ik het goed begrijp is je argument om geen Vodafone abonnement af te sluiten: de verplichting van Vodafone om de simkaart enkel in een iPhone te gebruiken?
Verwacht je dat Vodafone kan controleren als je na ingang van het abonnement de simkaart in een ander toestel stopt?
Wat te doen als na bijv. een half jaar je iPhone defect raakt? Vodafone kan je echt niet verplichten om voor de rest van de contractsduur wederom een iPhone aan te schaffen. Dan moet je echt zelf weten of je weer een iPhone koopt (omdat Vodafone zegt dat je de simkaart niet in een ander toestel mag gebruiken) of niet.
Met dit abo zou ik klaar zijn voor maar 13,50e/maand maar bovenste voorwaarde is een te grote beperking. Om daarom heel Vodafone door te strepen, is misschien wat overdreven idd, maar als in principe voor 15 euro per maand kan bij Vodafone, dan zou je zeggen dat dat ook ergens kan..
Daar was ik inderdaad niet van op de hoogte.SFRtje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:54:
[...]
Je begrijpt t deels; Vodafone heeft een speciaal iPhone abo, Super Sim only, waarbij je iPhone eerst moet laten zien en je IMEI nummer moet achterlaten etc. In de voorwaarden staat ook dat als je t abo meer dan 2x per maand in een andere telefoon gebruikt, dat ze dan er een normaal abo van maken. Dit controleren ze dus via dat IMEI nummer. En idd, wat dan te doen als je je iPhone even niet kan gebruiken of gestolen..
[...]
Wat ik mij dan afvraag is wat de gevolgen zijn als je tegen de regels in een ander toestel gaat gebruiken? En wat zullen ze doen als je zegt dat je iPhone defect is? Een verhoging van de abonnements kosten? En hoe hoog zal die verhoging dan zijn? Wellicht is het dan altijd nog beter dan een abonnement afsluiten bij een andere provider.
Naja dat is alleen bij dat speciale abo. Wat Maaike_19 voorstelt is bijv. wel een goede deal..wout-hugo schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:01:
[...]
Daar was ik inderdaad niet van op de hoogte.
Wat ik mij dan afvraag is wat de gevolgen zijn als je tegen de regels in een ander toestel gaat gebruiken? En wat zullen ze doen als je zegt dat je iPhone defect is? Een verhoging van de abonnements kosten? En hoe hoog zal die verhoging dan zijn? Wellicht is het dan altijd nog beter dan een abonnement afsluiten bij een andere provider.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 07:13:
[...]
2-jarige Vodafone Sim Only 17,50 € 8,75 per maand 100 minuten of sms € 0,09 / € 0,25
Blox voordeel sms: €2,- per maand, dat verdubbelt je sms naar 200
Blok zorgeloos internet: €10,- ongeveer
Voor €21,- gesteld
Verwijderd
Feit is en blijft dat een Iphone in combinatie met een abonnement, gewoon een prijzig abonnement wordt.SFRtje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:16:
[...]
Naja dat is alleen bij dat speciale abo. Wat Maaike_19 voorstelt is bijv. wel een goede deal..
[...]
Feitelijk gezien vind ik de kosten niet schrikbarend verschillen, daarmee wil ik zeggen dat ik niet het idee heb dat ik goedkoper uitben met een sim-only en een losse Iphone.
Het is echt maar net wat je zelf fijn vindt.
Ik heb nu geen geld (recente aankopen Imac, macbook) een losse Iphone te kopen en aangezien mijn abonnement bijna afloopt lag deze keuze voor de hand.
Heb een vrij duur abonnement, maar dat heb ik nu (met een simpele nokia 6300 & nokia 6500 slide als classic= gehad) ook, ben nu €34,- kwijt in de maand ongeveer.
Die €3,50 per maand meer wil ik er dan nog wel op toeleggen.
Zit zelf ook nog met een aantal vragen waar ik vooralsnog geen antwoord op heb.
Ik sluit straks een vodafone 35 abonnement af + internet & voordeel sms.
Vodafone geeft klanten de optie om na 6 maanden het abonnement bijvoorbeeld te verlagen.
In hoeverre zou ik gelegitimeert zijn dit te doen?
Kunnen de medewerkers van bestelmaar.nl dit bijvoorbeeld controleren?
Dan ben ik dus weer wat goedkoper uit per maand en kan dan weer de optie overwegen er alsnog zorgeloos sms bij te nemen.
Ik ben zomaar wat aan het brainstormen hoor, ik weet uiteraard niet wat mogelijk is, vandaar dat ik het ook hier vraag.
De laatste vraag:
Contract loopt nu af in april en dan pas gaat het nieuwe contract in.
Ik wil eigenlijk mijn abonnement van nu verlagen, zodat ik tegen een relatief leuke prijs er ook nog een internetblox bij kan nemen.
Dat ga ik met wat ik nu heb niet doen, dat wordt me te duur, vandaar dat ik denk aan verlaging.
Enig idee of dit mogelijk is 3 maanden voor het einde van het contract?
Kan nergens in voorwaarden vinden dat dit niet kan...
Uiteraard al contact gehad met Vodafone, maar dat maakt het verhaal alleen maar moeilijker, lees: mensen die niet weten waar ze over praten.
Ook is er een mail naar ze onderweg, maar dat duurt meestal eeuwen.
Misschien dat iemand mij kan helpen met antwoorden op de vragen die ik nu nog heb gesteld, ik lees ze graag terug zodat ik actie kan ondernemen.
Verwijderd
Ik zie dat een aantal mensen een (belangrijke) denkfout maken bij de vergelijking van providers: bij het iphone abo van t-mobile heb je EN 150 belminuten EN 150 smsjes (bij het i-150 abo), dus niet of of. Bij vodafone is dit wel het geval.
Ook blijft het natuurlijk handig om evt. garantie in je achterhoofd te houden. Dat moeten de telecomwinkels die jou een simlock vrije iphone verkopen zelf regelen, want Apple nederland of T-mobile geeft je geen garantie als je de iPhone niet van t-mobile hebt.
Ook blijft het natuurlijk handig om evt. garantie in je achterhoofd te houden. Dat moeten de telecomwinkels die jou een simlock vrije iphone verkopen zelf regelen, want Apple nederland of T-mobile geeft je geen garantie als je de iPhone niet van t-mobile hebt.
Maar dat stel nou je hebt gewoon 300 'punten' waarbij 1 belminuut een punt is, en 1 sms een punt is, dan kun je t zelf indelenVerwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:07:
Ik zie dat een aantal mensen een (belangrijke) denkfout maken bij de vergelijking van providers: bij het iphone abo van t-mobile heb je EN 150 belminuten EN 150 smsjes (bij het i-150 abo), dus niet of of. Bij vodafone is dit wel het geval.
Een korte vraag:
Stel dat ik laat unlocken via T-Mobile, officieel dus, dan sturen ze een code naar iTunes begrijp ik. Maar in dat geval behoud ik dus al mijn data en muziek en in een geval van een Jailbreak met Unlock niet, toch?
Stel dat ik laat unlocken via T-Mobile, officieel dus, dan sturen ze een code naar iTunes begrijp ik. Maar in dat geval behoud ik dus al mijn data en muziek en in een geval van een Jailbreak met Unlock niet, toch?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dit klinkt héél bekend. Hierdoor zou ik ook nooit aan het I150-abbo beginnen. Ik heb in 2jaar 19uur aan bellen (vanaf mijn rekening) op de teller staan, maar daar tegenover wel zo'n 4900 smsjes. Wat neerkomt op gemiddeld 47minuten bellen en 205smsjes per maand. Hierdoor zou ik dus genoeg hebben aan zo'n 300punten (let's say 400).SFRtje schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:26:
[...]
Maar dat stel nou je hebt gewoon 300 'punten' waarbij 1 belminuut een punt is, en 1 sms een punt is, dan kun je t zelf indelen. Ik ben namelijk niet 150 min per maand maar ik stuur wel 250 smsjes per maand..
Of je via T-Mobile alles behoud weet ik niet zeker. Via de yellowsn0w-methode gooi je er nieuwe firmware op. Na het installeren van deze firmware kan je je backup terughalen, waarmee je applicaties, contacten, instellingen terughaalt, maar je muziek/films/foto's ben je toch echt kwijt.THE_BASE schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:29:
Een korte vraag:
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Maar omdat die toch wel in je iTunes lib staan worden die zo weer terug gesynct.stevenP schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:15:
[...] maar je muziek/films/foto's ben je toch echt kwijt.
🌞🍃
Is die aanbieding van T-Mobile niet meer geldig? Oneindig SMSen voor 5 euro extra per maand?
Ik heb voor 6 euro een Relax 150 abo met voor 10 euro internet, iemand die veel SMSst zou daar dat 5 euro bij doen en dan issie voor 21 euro klaar, zelfs 11 als ie niet wil internetten.
@StevenP : Tegenwoordig gooit Yellosn0w geen nieuwe firmware meer, heeft dit ook nooit gedaan. Yellowsn0w is slechts een klein Cydia programmatje dat geinstalleerd wordt. Om Cydia te installeren Quickpwn je eerst je iPhone, ook hier is tegenwoordig geen nieuwe firmware meer nodig.
Via de reservekopie van iTunes kun je overigens altijd al je data terugzetten, dit kan zelfs van iPhone 2G naar 3G, tis alsof ie nooit weg is geweest
Ik heb voor 6 euro een Relax 150 abo met voor 10 euro internet, iemand die veel SMSst zou daar dat 5 euro bij doen en dan issie voor 21 euro klaar, zelfs 11 als ie niet wil internetten.
@StevenP : Tegenwoordig gooit Yellosn0w geen nieuwe firmware meer, heeft dit ook nooit gedaan. Yellowsn0w is slechts een klein Cydia programmatje dat geinstalleerd wordt. Om Cydia te installeren Quickpwn je eerst je iPhone, ook hier is tegenwoordig geen nieuwe firmware meer nodig.
Via de reservekopie van iTunes kun je overigens altijd al je data terugzetten, dit kan zelfs van iPhone 2G naar 3G, tis alsof ie nooit weg is geweest
[ Voor 45% gewijzigd door Dutch_Razor op 19-01-2009 00:11 ]
Ik lees in een aantal posts van mensen dat zij de iPhone hebben besteld met een i-150 abonnement van 29,95 per maand voor de duur van 2 jaar. Hier hoefde zij niks bij te betalen. Mij is echter verteld dat ik voor de 8GB versie ong. 80 euro moest bijbetalen en bij de 16GB versie 150 euro. Dit is mij telefonisch verteld.
Klopt dit, zo niet, kan ik hier nog op terugkomen? (Het gaat bij mij om een verlenging van m'n abonnement).
Klopt dit, zo niet, kan ik hier nog op terugkomen? (Het gaat bij mij om een verlenging van m'n abonnement).
Als je het zeker wilt weten moet je even naar www.T-Mobile.nl gaan en dan even inloggen met je eigen gegevens. Dan kun je er voor kiezen om je abonnement te verlengen en dan kun je zo zien hoeveel jij overal nog bij moet betalen.3V3RT schreef op maandag 19 januari 2009 @ 08:13:
Ik lees in een aantal posts van mensen dat zij de iPhone hebben besteld met een i-150 abonnement van 29,95 per maand voor de duur van 2 jaar. Hier hoefde zij niks bij te betalen. Mij is echter verteld dat ik voor de 8GB versie ong. 80 euro moest bijbetalen en bij de 16GB versie 150 euro. Dit is mij telefonisch verteld.
De prijzen die je telefonisch zijn verteld zit trouwens niet eens korting op. Ik weet niet wat voor abonnement je nu hebt en hoe lang je al klant bent?
Iemand ervaring met de levertijd van een 16GB zwart bij het telefonisch verlengen van zijn abonnement via T-Mobile?
Als je een sim-only abo had, dan heb je geen "klant-waardering" opgebouwd.
Ik heb op dit moment een orange 25 euro abonnement (2 jarig abonnement). Eind april gaat het nieuwe abonnement in en loopt die van orange dus af. Ik heb dus al een nieuw abonnement telefonisch aangevraagd dus of ik er nog korting op kan krijgen weet ik niet.Richi E. schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:00:
[...]
Als je het zeker wilt weten moet je even naar www.T-Mobile.nl gaan en dan even inloggen met je eigen gegevens. Dan kun je er voor kiezen om je abonnement te verlengen en dan kun je zo zien hoeveel jij overal nog bij moet betalen.
De prijzen die je telefonisch zijn verteld zit trouwens niet eens korting op. Ik weet niet wat voor abonnement je nu hebt en hoe lang je al klant bent?
Iemand ervaring met de levertijd van een 16GB zwart bij het telefonisch verlengen van zijn abonnement via T-Mobile?
Wat bedoel je precies met telefonische korting?
dat is inderdaad in mijn geval zo, hoewel ik wel dus een 2-jarig abonnement ben aangegaan via veronica toentertijd. Flex-10 sim-only was het.IJnte schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:09:
Als je een sim-only abo had, dan heb je geen "klant-waardering" opgebouwd.
[ Voor 15% gewijzigd door 3V3RT op 19-01-2009 09:13 ]
Daar bedoel ik mee dat je eigenlijk gewoon hetzelfde betaald als iemand die een nieuw abonnement af sluit. Dus je krijgt simpelweg geen korting.
Maar dat Orange abonnement waar je het over hebt, dat is toch geen Sim-Only of wel?
Maar dat Orange abonnement waar je het over hebt, dat is toch geen Sim-Only of wel?
Jep, dat is wel een sim-only abonnement, ookal heb ik er de nokia n73 bij gekregen in die tijd. Dat was via een aanbieding in de veronica tv-gids. Frappante is dat ik wel mijn huidige beltegoed mee kan overhevelen naar het t-mobile abonnement.
Oké, maar €25,- is vrij veel voor een sim only abonnement. En je neemt nu een i-150 abonnement?
Ben bang dat je dus verder geen korting zult krijgen..
Ben bang dat je dus verder geen korting zult krijgen..
Ik heb een iphone 3G van een gozer overgekocht
met bon van t-mobile etc.
Nu is mijn camera verrot
(groen filter lijkt het wel) alleen wanneer je naast de camera drukt word het normaal.
Kan ik hiermee naar de belcompany en een nieuwe oid vragen? met succes?
Nu is mijn camera verrot
tikfouten? tjah..m..
Gewoon langsgaan.fatihbatur schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:06:
Ik heb een iphone 3G van een gozer overgekochtmet bon van t-mobile etc.
Nu is mijn camera verrot(groen filter lijkt het wel) alleen wanneer je naast de camera drukt word het normaal.
Moet dit naar een belcompany dat op de bon staat?, want dan moet ik even retourtje den bosch

tikfouten? tjah..m..
Dan bel je ze eerstfatihbatur schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:07:
[...]
Moet dit naar een belcompany dat op de bon staat?, want dan moet ik even retourtje den bosch
You'll never knowFiXeR.nl schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:12:
[...]
Dan bel je ze eerstWij zijn geen belcompany dus dat weten we niet.
tikfouten? tjah..m..
Misschien is het ook wel idee voor mensen die nog een los abbo zoeken (ik heb net een 16gig uit UK) om een abbo te bestellen op gsmtopdeal, daar heb je bijvoorbeeld voor 14,70 24,50 euro bltg en onbeperkt internet icm met een telefoon. Deze verkoop je dan vervolgens weer, heb je goedkoop een abbotje met internet...
Zeker een goed idee, alleen is het internetabo dan Web 'n Walk, wat een best lage snelheid heeft..mmmmmark schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:25:
Misschien is het ook wel idee voor mensen die nog een los abbo zoeken (ik heb net een 16gig uit UK) om een abbo te bestellen op gsmtopdeal, daar heb je bijvoorbeeld voor 14,70 24,50 euro bltg en onbeperkt internet icm met een telefoon. Deze verkoop je dan vervolgens weer, heb je goedkoop een abbotje met internet...
Ik bedenk me net iets wat misschien nog wel eens voor problemen kan zorgen.
Mijn situatie : oude abonnement van orange loopt tot april, direct daarna gaat mijn t-mobile abonnement in (zelfde provider, nummerbehoud, beltegoed behoud etc. etc.).
iPhone krijg ik echter eerder geleverd, werkt deze dan wel met m'n orange abonnement?
EDIT: klantenservice gebeld: het kan. (zie http://www.t-mobile.nl/iphoneservice)
Mijn situatie : oude abonnement van orange loopt tot april, direct daarna gaat mijn t-mobile abonnement in (zelfde provider, nummerbehoud, beltegoed behoud etc. etc.).
iPhone krijg ik echter eerder geleverd, werkt deze dan wel met m'n orange abonnement?
EDIT: klantenservice gebeld: het kan. (zie http://www.t-mobile.nl/iphoneservice)
[ Voor 11% gewijzigd door 3V3RT op 20-01-2009 10:59 ]
Ja, als het goed is kun je met een belletje naar de klantenservice je IPhone abonnement alvast in laten gaan.
Hebben mensen ervaring met de levertijd van de IPhone bij het telefonisch verlengen van je contract? Er werd 10 tot 14 werkdagen verteld aan de telefoon, maar dat lijkt me wel erg lang. Mensen ervaring mee?
Hebben mensen ervaring met de levertijd van de IPhone bij het telefonisch verlengen van je contract? Er werd 10 tot 14 werkdagen verteld aan de telefoon, maar dat lijkt me wel erg lang. Mensen ervaring mee?
Verwijderd
Mag m'n abonnement weer verlengen en ben dus geinteresseerd in een iPhone.. Alleen zit ik te twijfelen of ik een 1jarig contract neem (veel bijbetalen) of een 2 jarig contract zal nemen. Niemand weet natuurlijk nog wanneer er een nieuwe iPhone zal komen, maar weet echt nog niet was wijsheid is. Heb op dit moment wel een bonus gekregen van m'n werk, maar als ik een 1jarig abonnement neem betaal ik zoveel voor een iPhone dat ik daar bijna een geheel jaar m'n abo van kan betalen.. En kan ik m'n bonus evt. aan andere dingen spenderen.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
(excuses als deze vraag al vaker is gesteld)
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
(excuses als deze vraag al vaker is gesteld)
Weet je wat ik krom vind:
Ga ik naar de winkel en als ik daar verleng moet ik 160 euries bijbetalen.
Doe ik het telefonisch kost hij me niks. Komt omdat bij de winkel vervoer-, opslag-, winkelkosten en zo bij zitten. Daarom moet je bijbetalen in de winkel.
Vraag ik waarom als ik een nokia neem alles hetzelfde is. Dus of je hem nu in de winkel verlengd of via de telefoon. Daar zou ook verschil in moeten zitten. Daar kon ze dus geen antwoord op geven.
Vreemde politiek bij T-mobile, toch?
Ga ik naar de winkel en als ik daar verleng moet ik 160 euries bijbetalen.
Doe ik het telefonisch kost hij me niks. Komt omdat bij de winkel vervoer-, opslag-, winkelkosten en zo bij zitten. Daarom moet je bijbetalen in de winkel.
Vraag ik waarom als ik een nokia neem alles hetzelfde is. Dus of je hem nu in de winkel verlengd of via de telefoon. Daar zou ook verschil in moeten zitten. Daar kon ze dus geen antwoord op geven.
Vreemde politiek bij T-mobile, toch?
Bij mij: vorige week woensdagavond telefonisch besteld, gisterenmiddag geleverd.Richi E. schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:01:
Ja, als het goed is kun je met een belletje naar de klantenservice je IPhone abonnement alvast in laten gaan.
Ik vind inderdaad die winkel regels ook vreemd. Het is toch één bedrijf. Oké als ze er in de winkel nou een kleine toeslag bovenop leggen dan snap ik het nog wel. Maar in principe krijg je in de winkel dus helemaal geen korting wanneer je je abonnement verlengd. Niet echt motiverend om bij T-Mobile te blijven lijkt mij zo..
@3V3RT: Ik heb hem donderdagochtend besteld dus hoop dat hij vandaag binnenkomt.. Wordt gek van die Nokia
@3V3RT: Ik heb hem donderdagochtend besteld dus hoop dat hij vandaag binnenkomt.. Wordt gek van die Nokia
Er is toch geen manier om meer sms-jes bij je bundel te krijgen met i-150 behalve door over te stappen naar i-300? Mmm, niet blij mee...
Nee, inderdaad. Je zal dan over moeten stappen naar een i-300, maar die stap is wel heel erg groot in eens..
Je zou eventueel kunnen proberen om de klantenservice te bellen. Misschien dat hun nog een beetje met je mee kunnen denken en alternatieven hebben, maar die kans acht ik vrij klein...
Wat is trouwens de prijs voor een SMS buiten je bundel?
Je zou eventueel kunnen proberen om de klantenservice te bellen. Misschien dat hun nog een beetje met je mee kunnen denken en alternatieven hebben, maar die kans acht ik vrij klein...
Wat is trouwens de prijs voor een SMS buiten je bundel?
[ Voor 9% gewijzigd door Richi E. op 21-01-2009 10:24 ]
Ik ben ook wil in voor een iPhone (16GB) en ik kan mijn huidige T-Mobile abonnement (relax 750) verlengen per 1 maart. Ik ben eens aan het rekenen geslagen en het voordeligste lijkt toch wel een 2-jarig abonnement. Ik heb zeker 500 belminuten nodig, dus de SIM-only abonnementen zijn voor mij helaas niet bruikbaar (belachelijk, maar toch).
Nu vind ik de iPhone abonnementen wel erg stevig geprijsd. Een i-500 kost 65 euro, terwijl een Relax 500 abonnement slechts 45 euro kost (met gratis web'n'walk plus). Het verschil van 20 euro zit hem in visual voicemail, sneller internet en gratis 500 SMS (die ik niet gebruik). Ik verlies ook nog eens de mogelijkheid om in die 2 jaar te upgraden naar een grotere belbundel (Relax 750), mocht dat nodig zijn.
Een ander ding dat me steekt is dat het verschil tussen i-300 en i-500 best stevig is (20 euro). Het verschil tussen Relax 300 en 500 is 15 euro. Je betaalt dus stevig voor de extra belminuten en ook bij de i-300 is de iPhone 16GB al "gratis".
Wat zijn jullie ervaringen? Is een Relax 500 prima bruikbaar op een iPhone met web'n'walk plus of moet ik toch echt voor een i-500 kiezen?
EDIT: Ik heb net mijn facturen van de afgelopen 6 maand erbij gepakt en ik gebruik gemiddeld 700 minuten/maand. Een i-500 is dus geen optie, maar ik moet gewoon 750 houden. T-Mobile heeft dus geen passend abonnement voor zakelijke gebruikers die goed gebruik willen maken van de iPhone
Nu vind ik de iPhone abonnementen wel erg stevig geprijsd. Een i-500 kost 65 euro, terwijl een Relax 500 abonnement slechts 45 euro kost (met gratis web'n'walk plus). Het verschil van 20 euro zit hem in visual voicemail, sneller internet en gratis 500 SMS (die ik niet gebruik). Ik verlies ook nog eens de mogelijkheid om in die 2 jaar te upgraden naar een grotere belbundel (Relax 750), mocht dat nodig zijn.
Een ander ding dat me steekt is dat het verschil tussen i-300 en i-500 best stevig is (20 euro). Het verschil tussen Relax 300 en 500 is 15 euro. Je betaalt dus stevig voor de extra belminuten en ook bij de i-300 is de iPhone 16GB al "gratis".
Wat zijn jullie ervaringen? Is een Relax 500 prima bruikbaar op een iPhone met web'n'walk plus of moet ik toch echt voor een i-500 kiezen?
EDIT: Ik heb net mijn facturen van de afgelopen 6 maand erbij gepakt en ik gebruik gemiddeld 700 minuten/maand. Een i-500 is dus geen optie, maar ik moet gewoon 750 houden. T-Mobile heeft dus geen passend abonnement voor zakelijke gebruikers die goed gebruik willen maken van de iPhone
[ Voor 11% gewijzigd door BugBoy op 21-01-2009 14:00 ]
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Goed, ik zit toch serieus te overwegen bij 2Call mijn iPhone 16Gb te bestellen, icm Vodafone basis €35,-.
Ik kom dan op het volgende sommetje:
Dat sms en bellen uit 1 bundel komen, komt voor mij alleen maar goed uit, dus dat is geen argument níet voor Vodafone te gaan. Ik heb ook contact gehad met 2call over de afkomst van de iPhones, en ze hebben mij verteld dat het hier gaat om import-iPhones, zonder softwarematige/hardwarematige hacks.
Mensen hier al ervaring met 2call, of zie ik misschien nog dingen over het hoofd?
Ik kom dan op het volgende sommetje:
Vodafone Basis 35,- | T-Mobile i-300 | |
iPhone 16Gb | €123,- | €0,- |
Belminuten/sms | 300min of 600sms | 300min en 300sms |
Internet | 3,6Mbit, FUP | 2Mbit, onbeperkt |
Kosten eerste 6 maanden | 6x €32,50 = €195,- | 6x €44,95 = €269,70 |
Kosten laatste 18 maanden | 18x €37,50 = €675,- | 18x €44,95 = €809,10 |
Kosten Totaal | €993,- | €1078,80 |
Dat sms en bellen uit 1 bundel komen, komt voor mij alleen maar goed uit, dus dat is geen argument níet voor Vodafone te gaan. Ik heb ook contact gehad met 2call over de afkomst van de iPhones, en ze hebben mij verteld dat het hier gaat om import-iPhones, zonder softwarematige/hardwarematige hacks.
Mensen hier al ervaring met 2call, of zie ik misschien nog dingen over het hoofd?
Installeer BiteSMS... je kan dan credits kopen voor max 6 cent per sms, met paypal of CC.. Voordeel is dat het niks uitmaakt naar welk land je het sms stuurt, altijd 6 cent per sms...Muthas schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:00:
Er is toch geen manier om meer sms-jes bij je bundel te krijgen met i-150 behalve door over te stappen naar i-300? Mmm, niet blij mee...
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
Ik kan over enkele dagen mijn abonnement bij T-mobile verlengen. Nu is mijn keuze vrijwel zeker gevallen op de iPone. Het enige nadeel waar ik nu mee zit is het 2-jarig abonnement bij de iPhone. Ik vind 2 jaar hetzelfde toestel toch wel erg lang..
Ik ben van plan om telefonisch te verlengen (goede ervaringen mee) en een i-150 abonnement te nemen. Ik weet dat dit een 2-jarig abonnement is, maar nu is mijn vraag of het zin heeft om te onderhandelen over een 1-jarige verlenging. Dat ik dan meer moet bijbetalen voor het toestel vind ik geen probleem
Heb deze topicreeks al doorzocht, veel kunnen vinden over verlenging maar niks over deze vraag.
Mijn vraag is of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Dus vragen naar een 1-jarig i-150 abonnement, of is dit vergeefse moeite?
Ik ben van plan om telefonisch te verlengen (goede ervaringen mee) en een i-150 abonnement te nemen. Ik weet dat dit een 2-jarig abonnement is, maar nu is mijn vraag of het zin heeft om te onderhandelen over een 1-jarige verlenging. Dat ik dan meer moet bijbetalen voor het toestel vind ik geen probleem
Heb deze topicreeks al doorzocht, veel kunnen vinden over verlenging maar niks over deze vraag.
Mijn vraag is of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Dus vragen naar een 1-jarig i-150 abonnement, of is dit vergeefse moeite?
Ik heb mijn abonnement vrijdag verlengd via de klantenservice. Ze konden mij hier een leuke aanbieding doen. 24 maanden. 300 belminuten en gratis internet die periode voor 29,50. Ik betaal er nog 7,50 bij voor een sms bundel van 100 smsjes. Bijna zelfde dus als i-300 abonnement maar dan voor 37 euro. Kan trouwens ook nog besluiten om onbeperkt smsen te nemen. Dan ben ik voor 39,50 helemaal klaar.
Het toestel, zwarte IPhone 16 GB kreeg ik gratis. Terwijl deze op internet min. 80 euro kost. Ben dus tevreden.
Iemand enig idee wat de levertijd van het toestel is (ze zeiden max. 10 dagen, maar kan niet wachten). En krijg ik daarvoor de bevestiging of krijg ik die gelijktijdig met het toestel?
Het toestel, zwarte IPhone 16 GB kreeg ik gratis. Terwijl deze op internet min. 80 euro kost. Ben dus tevreden.
Iemand enig idee wat de levertijd van het toestel is (ze zeiden max. 10 dagen, maar kan niet wachten). En krijg ik daarvoor de bevestiging of krijg ik die gelijktijdig met het toestel?
Welke klantenserviceNiekage schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:22:
Ik heb mijn abonnement vrijdag verlengd via de klantenservice.
Ik heb 'm iphone via 2call met vodafone abo, inmiddels paar maanden geleden, was netjes geregeld allemaal. Online besteld, scans van de gevraagde documenten gemaild en twee dagen later in huis. De iphone komt overigens uit italie, dus idd een import.stevenP schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:25:
Goed, ik zit toch serieus te overwegen bij 2Call mijn iPhone 16Gb te bestellen, icm Vodafone basis €35,-.
[..]
Heeft vodafone de fup omgezet naar een limiet van 2Gb? zoals ik in je tabel zie?
Ik heb een iPhone 3G en heb mijn contract opgezegd, op de één of andere reden is mijn contract niet verlengd toen ik de iPhone 3G in juli haalde.
De klantenservice heeft goed met me meegedacht, want ik wilde maar 1 ding: onbeperkt sms naast mijn i-150. Helaas kon dat niet, ze kwamen met SIM-Only 150 + SMS Totaal en deden er gratis Web 'n' Walk Plus bij.
Erg netjes, maar ik wil gewoon i-150 houden met SMS Totaal en anders niets.
Ze zijn het nu aan het uitzoeken, ze wilden me na 11 jaar niet kwijt.
De klantenservice heeft goed met me meegedacht, want ik wilde maar 1 ding: onbeperkt sms naast mijn i-150. Helaas kon dat niet, ze kwamen met SIM-Only 150 + SMS Totaal en deden er gratis Web 'n' Walk Plus bij.
Nee het is nog steeds "Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers". Geen harde limiet van 2GB dus.bite schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:09:
[...]
Heeft vodafone de fup omgezet naar een limiet van 2Gb? zoals ik in je tabel zie?
Mijn fout, ik heb het verward met de policy van Web'n'Walk (waar ik de afgelopen dagen ook flink in heb zitten verdiepen). Tabelletje is aangepast inmiddels.sverzijl schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:40:
[...]
Nee het is nog steeds "Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers". Geen harde limiet van 2GB dus.
@bite: Hoe bevalt het vodafone abbo (en vooral ook het internet)? Hoeveel gebruik je het internet, en zit je hiermee over de 'FUP'-grens? Want ik ga morgen nog eens contact zoeken met onze vodafone-vrienden, om te vragen wat er gebeurd mocht ik toch over dit limiet heen gaan. Bij T-mobile wordt gewoon je snelheid flink verkleind, maar van vodafone kan ik weinig niks vinden..
Vodafone abo bevalt me goed, vrijwel altijd 3g bereik. Alleen thuis en op het werk is het bereik matig maar andere providers zijn niet beter hier (denk dat het mede aan de binnen-isolatie van het 100jr oude huis ligt).
4 dec is m'n abo aangesloten en sindsdien 1,3Gb op de teller van de iphone. Streaming-audio luisteren in de auto gaat ook goed. Op 177km snelweg een enkele keer een hikje bij een 192kb stream, maar dan gaat het wel hard met de data.
4 dec is m'n abo aangesloten en sindsdien 1,3Gb op de teller van de iphone. Streaming-audio luisteren in de auto gaat ook goed. Op 177km snelweg een enkele keer een hikje bij een 192kb stream, maar dan gaat het wel hard met de data.
Hmm, raar verhaal dit. Ik heb net contact gehad met de klantenservice van Vodafone, en daar wist mevrouw mij te vertellen dat hun FUP-grens op 500mb zit. "Meneer, daar komt echt niemand aan.Wil u meer internetten, kan ik u aanraden achter een computer te gaan zitten."
Na de 500mb worden er extra kosten verrekend, met de kosten van het internetten zonder blox, namelijk € 0,75 per 15 minuten.
T-Mobile heeft de grens op 2Gb zitten, wat een verschil joh!
Even denken hoor. Jij geeft aan nog geen twee maanden 1.3Gb op de teller te hebben staan. Hoeveel heb je hiermee gedaan? Continue muziekstreams, youtube en een IM aanstaan, of gewoon regelmatig surfen / emailen?
Na de 500mb worden er extra kosten verrekend, met de kosten van het internetten zonder blox, namelijk € 0,75 per 15 minuten.
Even denken hoor. Jij geeft aan nog geen twee maanden 1.3Gb op de teller te hebben staan. Hoeveel heb je hiermee gedaan? Continue muziekstreams, youtube en een IM aanstaan, of gewoon regelmatig surfen / emailen?
[ Voor 19% gewijzigd door stevenP op 23-01-2009 14:30 ]
T-Mobile heeft mij zelfs beloofd dat er niet eens een FUP was. Ook al gebruikte ik 24/7 100% van de verbinding!
Daar hou ik ze dus ook aan.
Daar hou ik ze dus ook aan.
Nou, ze belden net terug, helemaal super, wellicht dat mensen ook iets aan mijn verhaal hebben:THE_BASE schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:28:
Ik heb een iPhone 3G en heb mijn contract opgezegd, op de één of andere reden is mijn contract niet verlengd toen ik de iPhone 3G in juli haalde.
Ik heb een iPhone en wilde mijn abonnement verlengen, met een SMS Maximaal-abonnement. Dit kan niet met een iPhone-abonnement, dus hebben ze het volgende gedaan:
- T-Mobile Relax 150 SIM-Only á € 6,00
- SMS Maximaal á € 9,95 nú voor maar € 2,45 (€ 7,50 korting p/m omdat ik de 100 gratis sms'jes inwissel t.w.v. € 7,50 voor SMS Maximaal)
- T-Mobile Web 'n' Walk Plus á € 14,95 (1MB internetsnelheid, datalimiet 2GB, geen Visual Voicemail meer, geen gratis Wi-Fi-gebruik meer)
- 6 maanden lang € 10,00 euro korting op het totale factuurbedrag
Kortom, ik betaal € 23,45 per maand voor 150 belminuten, 1000 sms'jes én mobiel internet en krijg de eerste 6 maanden nog eens € 10,- korting ook!
Ik ben 11 jaar klant van Ben/T-Mobile wellicht dat ze naar een soort van klantwaarde kijken. Maar heb je interesse in zo'n soort abonnement als ik, gewoon aangeven bij Klantrelaties!
[ Voor 22% gewijzigd door THE_BASE op 23-01-2009 15:38 ]
Wat een reactie ook van de klantenservice. 500MB per maand is niet echt veel als je hele dag mails binnenhaalt met grote attachments of bestanden raadpleegt via Dropbox oid. Als je een paar applicaties installeert via de App Store dan zit je daar nog sneller aan.stevenP schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:28:
Hmm, raar verhaal dit. Ik heb net contact gehad met de klantenservice van Vodafone, en daar wist mevrouw mij te vertellen dat hun FUP-grens op 500mb zit. "Meneer, daar komt echt niemand aan.Wil u meer internetten, kan ik u aanraden achter een computer te gaan zitten."
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wow!THE_BASE schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:37:
[...]
Nou, ze belden net terug, helemaal super, wellicht dat mensen ook iets aan mijn verhaal hebben:
Ik heb een iPhone en wilde mijn abonnement verlengen, met een SMS Maximaal-abonnement. Dit kan niet met een iPhone-abonnement, dus hebben ze het volgende gedaan:Ik gebruik Wi-Fi nooit buitenshuis, op mijn werk, bij vrienden en thuis heb ik gewoon Wi-Fi. Visual Voicemail kan ik prima vervangen voor Voicemail.
- T-Mobile Relax 150 SIM-Only á € 6,00
- SMS Maximaal á € 9,95 nú voor maar € 2,45 (€ 7,50 korting p/m omdat ik de 100 gratis sms'jes inwissel t.w.v. € 7,50 voor SMS Maximaal)
- T-Mobile Web 'n' Walk Plus á € 14,95 (1MB internetsnelheid, datalimiet 2GB, geen Visual Voicemail meer, geen gratis Wi-Fi-gebruik meer)
- 6 maanden lang € 10,00 euro korting op het totale factuurbedrag
Kortom, ik betaal € 23,45 per maand voor 150 belminuten, 1000 sms'jes én mobiel internet en krijg de eerste 6 maanden nog eens € 10,- korting ook!
Ik ben 11 jaar klant van Ben/T-Mobile wellicht dat ze naar een soort van klantwaarde kijken. Maar heb je interesse in zo'n soort abonnement als ik, gewoon aangeven bij Klantrelaties!
Dat wil ik ook! Maar helaas heb ik geen 'klantwaarde' van T-Mobile..
En wat bedoel je met klantrelaties?
Hmmz, dat is gewoon de afdeling die je als bestaande klant krijgt, omdat ze je proberen te behouden!SFRtje schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 17:11:
[...]
Wow!![]()
Dat wil ik ook! Maar helaas heb ik geen 'klantwaarde' van T-Mobile..![]()
En wat bedoel je met klantrelaties?
Ik heb er niet echt op gelet tot ik het postte; regelmatig gebruik gemaakt van muziekstreams inderdaad(internet radio in de auto). Verder wat internetten, youtube, im en e-mail die automatisch wordt binnengehaald. Apps e.d. boven de 10Mb kun je overigens enkel via wifi downloaden. Er is onlangs een app van tunin.fm uitgekomen die met lagere bitrate best goed geluid heeft, dus dat scheelt weer qua dataverbruikstevenP schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:28:
De laatste voorwaarden die ik kan vinden op vodafone.nl: http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdf
Zorgeloos Internet
- Met “Zorgeloos Internet” kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
- Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel (of meer) per maand is
dan het gemiddelde van alle gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met
Contractant om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie maanden
binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt Vodafone zich het recht voor om
Zorgeloos Internet te beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.
- Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon
te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP.
- Vodafone behoudt zich het recht voor om ingeval van misbruik Zorgeloos
Internet per direct te beëindigen.
- Bij Zorgeloos Internet is datagebruik in het buitenland uitgesloten. Datagebruik in
het buitenland wordt apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende
tarieven.
Dus ik hoor het vast wel als het een probleem is, anders ben ik gewoon een van de users die het gemiddelde wat omhoog halen
Haha, WTF. Dus aan het begin van de maand 500MB verstoken en daarna elke 15m je mail checken = €2000,- afrekenen? Wat een clownsstevenP schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:28:
Zoef
Ik ben een i-150 abonnement aangegaan met T-mobile waarbij ik dus de iphone kreeg.
Echter gaat dit abonnement pas in april in, dus heb ik voor de 2 maanden dat ik nog orange heb orange world aangevraagd. Klopt het dat orange world geen 3G is maar alleen GPRS/EDGE ?. Is het ook zo dat de datalimiet maar 25 mb is?. Ik vind dit namelijk een flinke domper t.o.v. t-mobile eindeloos internet op 3G snelheid.
Echter gaat dit abonnement pas in april in, dus heb ik voor de 2 maanden dat ik nog orange heb orange world aangevraagd. Klopt het dat orange world geen 3G is maar alleen GPRS/EDGE ?. Is het ook zo dat de datalimiet maar 25 mb is?. Ik vind dit namelijk een flinke domper t.o.v. t-mobile eindeloos internet op 3G snelheid.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 18
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 18
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?