Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:11:
Hopelijk post ik het hier goed.
Zal mijn verhaal duidelijk proberen te maken.
Heb overigens al contact gehad met Belcompany zelf door vreschillende telefoontjes te plegen en mails te sturen,maar nog steeds is het vaag en het zou kunnen dat ik over kleine lettertjes heen lees.
Het gaat om het volgende:
Ik zag dus deze informatie staan (don't shoot me als ik het allemaal verkeerd begrepen heb):
1 Apple Iphone 3g 16gb zwart € 869,95
1 T-mobile Simkaart € 3,00 1 T-mobile Web'n'walk Standard € 0,00
1 T-Mobile 300 2jr € 0,00
Te betalen na aftrek abonnementskorting inclusief BTW € 0,00
De linkjes naar bovenstaande info:
[url]http://http://www.belcompany.nl/NL/shop/AanbiedingDetail.htm?combinatie_id=4158[/url]
BelCompany: aanbieding detail
OK...dat is nog te volgen.
In mijn taal krijg ik dus:
- Iphone 3g 16 gb zwart
- Simkaartje en Abbo t-mobile relax 300 2jr
- T-mobile web n walk
Na wat verder zoeken zag ik dit nog bij wat voorwaarden staan:
T-mobile relax twee jaar
Relax 300 34,50 Euro per maand
Geen aansluitkosten
6 maanden 100 minuten extra gratis bellentot 24 mnd 100% korting op Web 'n' walk plus + 24 mnd 100 % korting op SMS maximaal** vanaf een nieuw abonnement Relax 300 2 jaar
Nu mijn vraag:
1) Stel dat ik een abonnement(T-mobile relax 300 2jr) bij Belcompany af wil sluiten in combinatie met een Apple Iphone, klopt het dat ik dan uit de gegevens van die site opmaak dat ik twee jaar lang abonnementskosten van 34,50 Euro (actieprijs= 29,50) per maand betaal?
2) Er staat bij de actie van T-mobile relax 300 2jr vermeldt dat ik 24 maanden (2jr) 100% korting krijg op web n walk en 24 maanden (2jr) 100% korting op sms maximaal.
Heb ik dan ook echt de zekerheid dat ik die 24 maanden lang binnen de contractsduur die ik dan aanga echt enkel 34,50 euro per maand betaal en dat ik niet ineens na een aantal maanden bijvoorbeeld extra moet gaan betalen voor web n walk?
Samengevat:
Ik wil graag weten of er geen addertjes onder het gras zitten.
Ik vind deze actie erg interessant en zou het abonnenment per direct willen aflsluiten, maar ik wil gewoon zeker weten en zwart op wit hebben dat ik echt alleen 34,50 per maand betaal (zo kan ik het in ieder geval opmaken uit de informatie die op de site staat) en ik niet na een half jaar extra moet gaan bij betalen voor web n walk en sms maximaal.
Ondertussen ben ik er al wel achter dat ik via internet enkel de actie kan bestellen ZONDER sms maximaal erbij.
Ondertussen heb ik al een reactie van Belcompany, zelfde vrouw als aan de telefoon, die is als volgt:
Bedankt voor uw mail.
Deze aanbieding hieronder is geldig in de winkel .
T-mobile relax twee jaar
Relax 300 34,50 Euro per maand
Geen aansluitkosten
6 maanden 100 minuten extra gratis bellen
tot 24 mnd 100% korting op
Web 'n' walk plus + 24 mnd
100 % korting op SMS maximaal*
* vanaf een nieuw abonnement
Relax 300 2 jaar
De aanbieding die bij ons geldt voor de IPhone is:
Gratis IPhone met een T-Mobile relax 300 normaal €34.50 nu €29.50 per maand + web 'n' walk plus normaal €14.95 nu gratis.
U betaald voor deze aanbieding dus €29.50 per maand gedurende 2jaar!
De conclusie die ik nu wil trekken uit de telfoontjes en mails is de volgende:
) Zij hebben momenteel een webactie. Dat betekent dat je krijgt:
- Gratis Iphone
- Gratis 24 maanden lang internet op de Iphone
- T-mobile relax abonnement waarvoor je 24 maanden €29,50 per maand betaalt
2) Zij hebben momenteel een "winkelactie" -> T-mobile relax 300 actie
Die kun je, na wat ik dezelfde mevrouw die gereageerd heeft op mail aan de telefoon heb horen zeggen, in de winkel aflsuiten met ieder model toestel, dus naar mijn idee OOK met een Iphone (ik kan namelijk nergens lezen dat dit niet mogelijk is, jij misschien wel?)
Dat betekent dat als ik naar de winkel ga ik wil afsluiten een:
- T-mobile relax 300 abonnement, 24 maanden lang €34,50 per maand
- Gratis Iphone
- Gratis 24 maanden lang internet
- Gratis 24 maanden lang sms maximaal
- 6 maanden lang 100 minuten gratis bellen
Waar ik dus eigenlijk op doel is dat Belcompany niet duidelijk in de voorwaarden aangeeft wat wel en niet mogelijk is.
Als ik me strikt aan deze informatie houd en de mailtjes en overige informatie uitprint, dan kan ik denk ik gewoon naar de winkel om daar de optie bij puntje 2 af te sluiten.
Interpreteer ik dit nu zo verkeerd of heb ik gelijk?