[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.432 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-10 18:07
sverzijl schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:51:
[...]

Zijn er ook abo's waar dit niet geldt ? (waar dus niet extra voor streaming betaald hoeft te worden )
Ik heb gisteren voordat ik dit las een nieuwe super sim only besteld bij telfort. Toen ik dit las heb ik dus direct met Telfort gebeld, maar de gene die ik aan de telefoon had zei dat dat niet zo was, maar dat er gewoon uit wordt gegaan van een gemiddeld gebruik (fup neem ik aan), en dat als je daar overheen gaat je eerst een waarschuwing krijgt van telfort. Verder zei ze dat je verder nergens voor hoeft bij te betalen...

Verder kon ik er ook niets over vinden op hun website en in hun Algemene Voorwaarden...

Nu begin ik een beetje onzeker te worden, want als dat wel het geval is ga ik het abonnement zeker annuleren |:(

[ Voor 5% gewijzigd door VR46 op 16-12-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-10 07:33
cbernardini schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:21:
[...]
Ik heb gisteren voordat ik dit las een nieuwe super sim only besteld bij telfort. Toen ik dit las heb ik dus direct met Telfort gebeld, maar de gene die ik aan de telefoon had zei dat dat niet zo was, maar dat er gewoon uit wordt gegaan van een gemiddeld gebruik (fup neem ik aan), en dat als je daar overheen gaat je eerst een waarschuwing krijgt van telfort. Verder zei ze dat je verder nergens voor hoeft bij te betalen...
Ik stond ook net op het punt om er een te bestellen met Telfort abbo. Maar ik denk dat ik nu toch maar ga voor T-mobile (zo te zien de enige waar zeker geen extra kosten in rekening gebracht worden). Las wel dat je er met KPN/Hi omheen kon door geen proxy te gebruiken, maar dan blijft het nog onzeker of dit op de lange termijn ook zo blijft. Je zit er immers in de meeste gevallen toch 2 jaar aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 01:59
cbernardini schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:21:
[...]

Verder kon ik er ook niets over vinden op hun website en in hun Algemene Voorwaarden...

Nu begin ik een beetje onzeker te worden, want als dat wel het geval is ga ik het abonnement zeker annuleren |:(
Fijn he, tegensprekende helpdeskmedewerk(s)ters.

Op de site van telfort staat:
Voor Telfort mobiel internet onbeperkt geldt een fair use policy. Dit betekent dat u gebruik kunt maken van dataverkeer en dat Telfort u bij regelmatig niet-normaal, oneigenlijk dan wel excessief veel extra gebruik zal informeren en sommeren het gebruik aan te passen. Telfort mobiel internet onbeperkt is bedoeld voor gebruik onderweg op een laptop; het abonnement biedt toegang tot het internet inclusief e-mail, chat, VPN en beperkt gebruik van downloading of streaming. Voor spraak, sms en mms gelden de buitenbundeltarieven van Telfort belbundel.
Kortom, sommige vormen van streaming zijn dus wel toegestaan. Dit zou verklaren waarom er in dit topic, Het 'Telfort Mobiel Breedband' topic, niemand tegen extra kosten is aangelopen.

In de AV van Telfort staat ongeveer hetzelfde:
Telfort mobiel internet onbeperkt en Surf & Mail onbeperkt bundel bieden binnen Nederland
toegang tot internet dataverkeer en onderstaande diensten en/ of gebruik waarvoor afwijkende
tarieven gelden vallen hier niet onder:
• de datadiensten sms, mms en fax;
• commerciële diensten waarbij een toeslag verschuldigd is;
• gebruik in en naar het buitenland;
• sommige vormen van internet zoals streaming audio en video;
Link naar AV: http://www.telfort.nl/med...nevoorwaarden_%20juli.pdf

Kortom, Telfort is niet echt duidelijk wat wel en wat niet wordt toegestaan. Ik ben echter nog geen enkele post op diverse fora tegengekomen waarin iemand met een Telfort S&M abonnement extra internet kosten heeft moeten betalen.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Aha, dat had ik even niet gezien in de AV..
Ik ga ze nu weer even bellen en ze letterlijk hun tekst uit de AV voorlezen en ze vragen in hoeverre dat werkelijk waar is. Anders zou ik het abonnement moeten annuleren en weer iets anders moeten aanvragen..

Ik zie nu ook een redelijk voordelig abonnement van T-mobile, met 400 belminuten, onbeperkt internet (w&w standaard) en 1000 smsjes. Het gaat hier wel om het langzamere type internet abonnement maar is dat merkbaar trager dan de 1mb web&walk?

//Edit: Ik heb telfort weer even gebeld en ze de kwestie even voorgelegd, met de algemene voorwaarden erbij.
De medewerker liet me weten dat je gerust radio via nederland.fm zou kunnen luisteren, en ook youtube zou kunnen gebruiken zonder extra te betalen. Alleen als je 'constant films download' (hoe dit moet op de iphone weet ik niet :P ) dan zou er extra betaald moeten kunnen worden, maar dan neemt Telfort van tevoren contact met je op om je te waarschuwen. Klinkt gewoon als FUP, dat als je een limiet overgaat dat je extra moet betalen, net als bij elke andere telco...

[ Voor 36% gewijzigd door VR46 op 16-12-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Ik heb nog even extra navraag gedaan, en het blijkt dat de FUP van Telfort op 1GB zit. Als je youtube kijkt en daaronder blijft dan zou er geen probleem zijn, zeggen ze.

Zou dit kunnen kloppen? Elke medewerker die ik spreek zegt namelijk telkens dat ze niks kunnen garanderen e.d., standaard verkooppraat.

Ik luister bijvoorbeeld redelijk vaak naar nederland.fm via safari, vaak als ik op weg ben naar werk (1 uurtje heen, 1 uurtje terug, om het even ruim te nemen), verbruikt dit veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
cbernardini schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:37:
Ik heb nog even extra navraag gedaan, en het blijkt dat de FUP van Telfort op 1GB zit. Als je youtube kijkt en daaronder blijft dan zou er geen probleem zijn, zeggen ze.

Zou dit kunnen kloppen? Elke medewerker die ik spreek zegt namelijk telkens dat ze niks kunnen garanderen e.d., standaard verkooppraat.

Ik luister bijvoorbeeld redelijk vaak naar nederland.fm via safari, vaak als ik op weg ben naar werk (1 uurtje heen, 1 uurtje terug, om het even ruim te nemen), verbruikt dit veel?
Ik weet niet precies wat de bitrates zijn waarmee nederland.fm streamt, maar dat zal wel ergens rond de 128Kbit/s zijn -> 16KB/s. Met 1GB kan je dan zo'n 18 uur luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
Dit topic is bedoeld om abonnementen specifiek voor de iPhone te spreken. Evt. mogen ook aanbiedingen van derden hier besproken worden. Het is alleen niet de bedoeling om die abonnementen hier helemaal te gaan ontleden. Daarvoor hebben we namelijk al een subforum ;). Dat is Telecomproviders.

Daar loopt al een topic over Telfort (Het 'Telfort Mobiel Breedband' topic) en meer in het algemeen over mobiel internet ([Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Oke dan nog even een vraag:
Is Web & Walk Standard goed genoeg om fatsoenlijk te kunnen internetten met de iPhone 3G? Ik kijk zelden YouTube, maar ik luister bijvoorbeeld wel eens radio via nederland.fm. Beetje internetten met Safari en zeker mail ophalen doe ik ook. Of moet ik dan echt meer denken aan W&W Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Oke ik moet vandaag even een beslissing maken, waarbij ik graag jullie mening hoor:

Ik heb afgelopen maandag een Telfort super sim only besteld, voordat ik van die algemene voorwaarden van hun onbeperkt internet hoorde. Ik heb een iPhone 3G en ik wil niet het risico lopen dat ik extra moet betalen; dat is het hele idee waarom ik zo'n grote bundel heb gekozen, omdat ik in principe nooit meer buiten mn bundel wil komen.

Nu zie ik dat T-mobile ook een sim only heeft die aardig in de buurt komt van die Telfort super sim only, en nu moet ik dus gauw kiezen welke van de twee ik wil, voordat het telfort abonnement geleverd gaat worden (a.s. zaterdag)

Keuze 1: Telfort
- 500 belminuten
- 1000 smsjes
- 'Onbeperkt' internet met 786 kbps downloadsnelheid
- €34,95 per maand

Keuze 2: T-mobile
- 400 belminuten
- 1000 smsjes
- Onbeperkt internet dat zéker onbeperkt is
- Voordeliger vanuit het buitenland bellen (ivm vakantie bijvoorbeeld)
- €40,90 per maand

Ik heb voor de zekerheid inmiddels 4 keer met telfort gebeld en die zeggen dat youtube kijken zeker geen probleem is, zolang je maar niet boven die FUP uitkomt. Maar voordat je daar bovenuit komt zouden ze je waarschuwen.

Wat zouden jullie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Jij SMS't meer dan 30 keer op een dag? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
FiXeR.nl schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:35:
Jij SMS't meer dan 30 keer op een dag? :/
Zeker niet (alhoewel dat wel snel meer wordt met het sms systeem van de iphone), maar ik wil zeker weten dat ik niet uit mijn bundel kom, en bij t-mobile is er een smsbundel van 1000 smsjes voor 10 euro, terwijl de bundel van 500 smsjes 30 euro kost... Heel vreemd, schijnt een actie te zijn ofzo.

Bij telfort zijn die 1000 smsjes inbegrepen in de bundel, en €34,95 vind ik prima..

[ Voor 7% gewijzigd door VR46 op 17-12-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 18:22
Mooi, hier kan ik er even op inhaken.

Het smsen, ik ben een smskoning. Ik denk toch al gauw 400 - 600 stuks per maand. Vandaar dat ik ook onbeperkt kan smsen. Nu is sowieso het Apple abonnement van T-Mobile niet echt heel fraai voor zo'n kansloze smser als ik...en, gezien de ervaringen welke ik hoor & lees is de iPhone helemaal geen relaxed sms apparaat. Nu zegt meneer hier boven mij, dat hij vermoed dat hij juist MEER gaat smsen met de iPhone wegens het relaxede sms systeem. Is er dan niks van waar dat de iPhone:

- je woorden automatisch afmaakt dmv T9 en dit soms enorm irritant is
- je niet kan copy / paste (belachelijk)
- de gevoeligheid van het scherm en het toetsenbord vrij lastig is om onder knie te krijgen om snel te kunnen smsen.

Ik vind dat wel belangrijk, frustreert mij enorm als je continu je smsje moet corrigeren e.d. omdat het typen #)(#(*&@*(*(@&@*(& gaat.

Ook reviews die ik lees over de iPhone is dat bv een Blackberry veel beter is om bv te e-mailen / smsen en de iPhone weer geschikter is om bv websites te bezoeken e.d.

Klopt? Ik overweeg namelijk om volgende een iPhone te halen (dan is mijn abonnement eindelijk in het stadium dat je een nieuw toestel mag uitkiezen...maar twijfel sinds vorige week echt hard of ik de iPhone wel wil...)

[ Voor 9% gewijzigd door Stevie_ op 17-12-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
T9 kan uit hoor :P

En sinds wanneer copy-paste je SMS'jes. Dat deed je vroeger op je Nokia 3310 toch ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 18:22
Mwoah, neuh, maar bij wijze van. Het is iets wat veel mobieltjes tegenwoordig wel kunnen. Al is het maar om een nummer even te kopieren en deze te plakken in een sms. Soms is dat even handig...bij een iPhone lijkt het erop dat je in je contactenlijst moet zoeken, het nummer moet opschrijven, je een nieuw smsje maakt en vervolgens het nummer over tikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Stevie_ schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:55:
en, gezien de ervaringen welke ik hoor & lees is de iPhone helemaal geen relaxed sms apparaat. Nu zegt meneer hier boven mij, dat hij vermoed dat hij juist MEER gaat smsen met de iPhone wegens het relaxede sms systeem.
Meningen verschillen. Ik SMS veel meer en sneller dan met mijn eerdere (eigen) telefoons maar heb dan ook nooit een telefoon met volledig hardware toetsenbord langer gebruikt dan een paar dagen.
Is er dan niks van waar dat de iPhone:

- je woorden automatisch afmaakt dmv T9 en dit soms enorm irritant is
- je niet kan copy / paste (belachelijk)
- de gevoeligheid van het scherm en het toetsenbord vrij lastig is om onder knie te krijgen om snel te kunnen smsen.
Autocorrectie zorgt er bij mij juist voor dat ik erg snel kan typen. Alleen je moet wel bestaande woorden gebruiken natuurlijk :-) Als je gewoon Nederlands typed en vertrouwen krijgt in het systeem gaat het heel erg rap. Is uit te zetten maar ik zou je aanraden er even aan te wennen. Je vaste, niet-VanDale uitdrukkingen worden trouwens na een paar keer gebruiken opgenomen in de autocorrectie; moeilijke gevallen kun je ene plekje geven achteraan in het adresboek, dan worden ze feilloos herkend (>1 letter lang).
Copy/ paste is er niet, maar SMS is wel de laatste plek waar ik dat zou willen gebruiken.
Gevoeligheid scherm is perfect, daarom werkt het ook zo goed.
Ook reviews die ik lees over de iPhone is dat bv een Blackberry veel beter is om bv te e-mailen / smsen en de iPhone weer geschikter is om bv websites te bezoeken e.d.
Meeste Blackberries hebben hardware toetsen en zijn dus per definitie meer geschikt om op te typen. Koop geen Storm.

Zoef

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-10 20:35
Hebben jullie ook last van onregelmatige internetverbinding sinds gister? Ik hier in regio Rotterdam wel. Merkte het al omdat mn mail niet werd opgehaald, soms wel, soms niet. Best lastig zo.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• VR46
cbernardini schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:30:
Oke ik moet vandaag even een beslissing maken, waarbij ik graag jullie mening hoor:

Ik heb afgelopen maandag een Telfort super sim only besteld, voordat ik van die algemene voorwaarden van hun onbeperkt internet hoorde. Ik heb een iPhone 3G en ik wil niet het risico lopen dat ik extra moet betalen; dat is het hele idee waarom ik zo'n grote bundel heb gekozen, omdat ik in principe nooit meer buiten mn bundel wil komen.

Nu zie ik dat T-mobile ook een sim only heeft die aardig in de buurt komt van die Telfort super sim only, en nu moet ik dus gauw kiezen welke van de twee ik wil, voordat het telfort abonnement geleverd gaat worden (a.s. zaterdag)

Keuze 1: Telfort
- 500 belminuten
- 1000 smsjes
- 'Onbeperkt' internet met 786 kbps downloadsnelheid
- €34,95 per maand

Keuze 2: T-mobile
- 400 belminuten
- 1000 smsjes
- Onbeperkt internet dat zéker onbeperkt is
- Voordeliger vanuit het buitenland bellen (ivm vakantie bijvoorbeeld)
- €40,90 per maand

Ik heb voor de zekerheid inmiddels 4 keer met telfort gebeld en die zeggen dat youtube kijken zeker geen probleem is, zolang je maar niet boven die FUP uitkomt. Maar voordat je daar bovenuit komt zouden ze je waarschuwen.

Wat zouden jullie kiezen?
Niemand? :/

• vacuumcleaner
Ik krijg morgen mijn Telfort rekening, hierop kan ik zien of er uberhaubt iets buiten mijn S&M unlimited abonnement valt. Ik heb vrijwel alles op mijn iPhone gedaan via de 3G verbinding, Youtube, maps, Apps gedownload, podcasts gedownload, surfen, mailen.

Ik post morgen of het S&M abonnement alles slikt, en zo ja, dan lijkt mij dat de beste/goedkoopste keuze.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• VR46
vacuumcleaner schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:14:
[...]

Ik krijg morgen mijn Telfort rekening, hierop kan ik zien of er uberhaubt iets buiten mijn S&M unlimited abonnement valt. Ik heb vrijwel alles op mijn iPhone gedaan via de 3G verbinding, Youtube, maps, Apps gedownload, podcasts gedownload, surfen, mailen.

Ik post morgen het S&M abonnement alles slikt en zo ja lijkt mij dat de goedkoopste keuze.
Graag!
De levering van de simkaart staat voor zaterdag geplanned, dus morgen is waarschijnlijk mijn laatste kans om het abonnement te annuleren..

• Stewie!
  • Laatst online: 12:27

Stewie!

Keen must die!

Shailesh schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:37:
Hebben jullie ook last van onregelmatige internetverbinding sinds gister? Ik hier in regio Rotterdam wel. Merkte het al omdat mn mail niet werd opgehaald, soms wel, soms niet. Best lastig zo.
JA!
Werkt prima zonder 3g overigens :)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-10 20:35
DaMorpheus schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:23:
[...]

JA!
Werkt prima zonder 3g overigens :)
Ok, das mooi, is het niet individueel :P
Zal voorlopig de 3Gmaar uitschakelen dan. En morgen nog een keer proberen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me al enige tijd verdiept in de iPhone en de beschikbare abbonementen van alle providers buiten T-Mobile. Want één ding staat vast: het gaat voor mij geen T-Mobile worden. Nu zat ik te denken aan de volgende aanbieding van 2Call: http://www.2call.nl/apple...Geen+Voordeel+naar+Vast./

Kan iemand mij vertellen of dit abbonement hetzelfde is als het Super Sim Only abbonement van Vodafone (http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only)? Met name de snelheid van het internet (3,6 Mbps bij Super Sim Only) vind ik van groot belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:45:
Kan iemand mij vertellen of dit abbonement hetzelfde is als het Super Sim Only abbonement van Vodafone (http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only)? Met name de snelheid van het internet (3,6 Mbps bij Super Sim Only) vind ik van groot belang.
Abbo is niet gelijk natuurlijk, maar het internet gedeelte wel. Beide 'zorgeloos internet' .
Ik heb toevallig de door jouw aangehaalde call2 aanbieding ook genomen en morgen als het goed is binnen. T-mobile viel bij mij ook af vanwege de slechte dekkingsgraad.

@hieronder: Hier in huis/thuis heb ik ook gewoon goede ontvangst met T-mobile, maar ik zit zo vaak ergens waar ik geen/zeer slechte ontvangst heb terwijl collega's met andere telco geen enkel probleem hebben. Voor mij dus voorlopig geen T-mobile meer.

[ Voor 16% gewijzigd door sverzijl op 22-12-2008 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-10 20:18
Ik moet toch even zeggen dat T-mobile hier in huis goede verbinding heeft hoor, meestal 3 streepjes, af en toe 2/4.
Alleen toen ik laatst tussen een bende bomen fietste had hij helemaal geen service meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaauw
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 09:37
Shailesh schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:37:
Heb hetzelfde probleem ook in regio Rotterdam. Inmiddels al iemand met een oplossing? Best vervelend om een iPhone 3G te hebben zonder 3G :s. (Overigens T-Mobile Firmware 2.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 10:12
Vandaag wordt mijn nummer overgezet van Orange naar T-mobile, dit zou volgens de brief om half 9 sochtends beginnen, maar merk er nog niet veel van. Moet ik ff afwachten op de klantenservice ff bellen :P Ik heb hier op GOT veel gezijk gelezen over de nummeroverzetting van T-Mobile. Heb geen zin rond kerst en oud en nieuw met de ellende te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
Vraagje (en misschien is het al voorbij gekomen, maar kan het niet vinden hier):

Mijn vriendin heeft een iPhone met een Vodafone abbo.
Zodra ze op het Vodafone netwerk zit kan ze wel email ontvangen, maar geen email verzenden (melding is iets van: smtp-server van Telfort is niet bereikt).
Email is van een Telfort account waarvan we hier thuis het internet hebben. Is ze hier thuis verbonden via Wifi, dan werkt het prima.

Heb al gezocht op de Vodafone-site, maar ik kom er niet helemaal uit.

Is het nou mogelijk om email te verzenden via het Vodafone netwerk? Of blokkeert de smtp-server van Telfort het mailen via een ander netwerk dan het Telfort netwerk?
Want ik heb ook een iPhone met een T-Mobile abbo en dat werkt perfect (ook Telfort-mail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:35
Mich schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:44:
Vandaag wordt mijn nummer overgezet van Orange naar T-mobile, dit zou volgens de brief om half 9 sochtends beginnen, maar merk er nog niet veel van. Moet ik ff afwachten op de klantenservice ff bellen :P Ik heb hier op GOT veel gezijk gelezen over de nummeroverzetting van T-Mobile. Heb geen zin rond kerst en oud en nieuw met de ellende te zitten
Nummerbehoud kan een dagje duren. Op fora lees je meestal toch verhalen van dingen die niet goed gaan, dus laat je daardoor geen angst inboezemen! ;)

Bij mij ging nummerbehoud op 17 november vlekkeloos. Hoewel ik aan het einde van de dag een sms-je kreeg dat nummerbehoud een dag later zou worden uitgevoerd, was het nummerbehoud gewoon op de dag zelf, 17 november, vlekkeloos uitgevoerd. Alleen gebeurde dag in de loop van de middag en niet aan het begin van de ochtend, zoals in de brief staat vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
FilthyViper schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:35:
Of blokkeert de smtp-server van Telfort het mailen via een ander netwerk dan het Telfort netwerk
Waarschijnlijk is dit het geval inderdaad. However, I'm not sure :p

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 22-12-2008 14:39 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
rclahsen schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:38:
[...]

Nummerbehoud kan een dagje duren. Op fora lees je meestal toch verhalen van dingen die niet goed gaan, dus laat je daardoor geen angst inboezemen! ;)

Bij mij ging nummerbehoud op 17 november vlekkeloos. Hoewel ik aan het einde van de dag een sms-je kreeg dat nummerbehoud een dag later zou worden uitgevoerd, was het nummerbehoud gewoon op de dag zelf, 17 november, vlekkeloos uitgevoerd. Alleen gebeurde dag in de loop van de middag en niet aan het begin van de ochtend, zoals in de brief staat vermeld.
Nou ik kreeg dus net een sms dat door een storing het vandaag niet zou gebeuren. Yeah right

khad al zo een voorgevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

FilthyViper schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:35:
Vraagje (en misschien is het al voorbij gekomen, maar kan het niet vinden hier):

Mijn vriendin heeft een iPhone met een Vodafone abbo.
Zodra ze op het Vodafone netwerk zit kan ze wel email ontvangen, maar geen email verzenden (melding is iets van: smtp-server van Telfort is niet bereikt).
Email is van een Telfort account waarvan we hier thuis het internet hebben. Is ze hier thuis verbonden via Wifi, dan werkt het prima.

Heb al gezocht op de Vodafone-site, maar ik kom er niet helemaal uit.

Is het nou mogelijk om email te verzenden via het Vodafone netwerk? Of blokkeert de smtp-server van Telfort het mailen via een ander netwerk dan het Telfort netwerk?
Want ik heb ook een iPhone met een T-Mobile abbo en dat werkt perfect (ook Telfort-mail).
Kan je geen verificatie instellen op de mail client van de iPhone?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
vacuumcleaner schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:14:
[...]

Ik post morgen of het S&M abonnement alles slikt, en zo ja, dan lijkt mij dat de beste/goedkoopste keuze.
Even een follow up:

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/5033/telfortav9.jpg

Kortom, geen extra internetkosten buiten het S&M unlimited abonnement van Telfort! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
Slasher schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:52:
[...]

Kan je geen verificatie instellen op de mail client van de iPhone?
Bedoel je hiermee identiteitscontrole?

Werkt ook niet met wachtwoord etc.

[ Voor 8% gewijzigd door FilthyViper op 23-12-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
Datafeest schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:39:
[...]

Waarschijnlijk is dit het geval inderdaad. However, I'm not sure :p
Het zou kunnen, het lijkt er in ieder geval wel op.

Het vreemde is dan echter: ik zit bij T-Mobile en heb geen problemen.
Zou Telfort dan mensen die via T-Mobile mailen wel toegang geven tot de smtp-server en mensen die via Vodafone "binnenkomen" niet? Dat zou raar zijn, want beide zijn niet verbonden via een Telfort-verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij de iPhone 2G standaard T-mobile netwerk instellingen voor internet wist? Telkens als ik thuis (met WLAN) wil internetten maakt hij automatisch contact met T-mobile internet diensten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:57:
[...]

ik had hi en dat was niet vooruit te branden + dat je voor al je streaming spart betaald....
. nu 3.6 mb van vodafone en dat gaat pas snel :) en geen rare extra kosten meer.
Ook via 2Call.nl of is het een Super Sim Only abonnement van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-10 12:26
vacuumcleaner schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:36:
[...]

Even een follow up:

[afbeelding]

Kortom, geen extra internetkosten buiten het S&M unlimited abonnement van Telfort! _/-\o_
Kan je ook puur dat abo als sim-only krijgen? Ik zit nu al 10 minuten te kloten op die site, en heb ook gezocht via de Search op die site, maar of ik moet er een telefoon bij kopen, of voor 3,95 per maand ook belminuten en sms'jes erbij krijgen, terwijl het enige wat ik wil voor 7 euro per maand onbeperkt internetten is.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
MacorgaZ schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 02:51:
[...]

Kan je ook puur dat abo als sim-only krijgen? Ik zit nu al 10 minuten te kloten op die site, en heb ook gezocht via de Search op die site, maar of ik moet er een telefoon bij kopen, of voor 3,95 per maand ook belminuten en sms'jes erbij krijgen, terwijl het enige wat ik wil voor 7 euro per maand onbeperkt internetten is.
Ik ben bang dat je helaas niet zonder een abonnement kan internetten. Maar €10,95 p.m. is geen slechte deal voor onbeperkt internet zonder rare kosten als streaming oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zijn er hier ook al mensen die een iPhone hebben d.m.v. contractvernieuwing bij T-mobile? Ik heb dat namelijk vanmiddag via internet gedaan, maar ik kan niet vinden of mijn telefoonnummer nu ook automatisch meegenomen wordt?

Edit: Nvm. Ik had niet verwacht dat T-mobile zo snel zou zijn, maar mijn abo is al overgezet naar een i-150 abo. Ik heb nu nog steeds hetzelfde nummer :) .

[ Voor 26% gewijzigd door Aloys op 27-12-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloys schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:55:
Zijn er hier ook al mensen die een iPhone hebben d.m.v. contractvernieuwing bij T-mobile? Ik heb dat namelijk vanmiddag via internet gedaan, maar ik kan niet vinden of mijn telefoonnummer nu ook automatisch meegenomen wordt?

Edit: Nvm. Ik had niet verwacht dat T-mobile zo snel zou zijn, maar mijn abo is al overgezet naar een i-150 abo. Ik heb nu nog steeds hetzelfde nummer :) .
Heb jij dan ook een 16Gb voor 0 euro? Ik kan sinds vandaag ook mijn contract vernieuwen en tot mijn verbazing kost een zwarte iPhone helemaal niks bij een i-150 abonnement (ik heb nu een flex-20). Ik dacht dat ik op zijn minst 49,95 zou moeten betalen en 159,95 had me ook niet verbaast aangezien ik weinig bel en sms...

En waarom is je abonnement al meteen omgezet naar een i-150? Dat gebeurt toch pas op de contractdatum (in mijn geval 28 april 2009)? Of kan je dat kiezen?

Ik denk trouwens dat ik morgen ff naar een t-mobile shop rij met de printout van de webshop. Kijken of ik hem daar meteen mee kan krijgen volgens dezelfde voorwaarden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Ik heb mijn contract direct in laten gaan, ik had de minimale periode namelijk al uitgezeten voor mijn vorige contract.

Ik kon de 16GB versie ook gratis krijgen, maar let op: Dit kon alleen i.c.m. een Relax 250 abo. Daar zit dus geen internet of sms bij inbegrepen. Zodra je op de iphone klikt krijg je de mogelijke keuzes en de bijbehorende prijzen. (Bij een iphone 16GB kon ik niet eens een i-150 abo selecteren). Ik heb nu dus gewoon de 8GB versie en daar ben ik niet minder blij om hoor :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb nu een abbo bij Hi wat ik per 19 januari op kan zeggen, daar ben ik dan 19 april vanaf.

Als ik nu naar T-Mobile wil met nummerbehoud gaat mijn T-Mobile abbo in op 19 april.

Als ik zo'n constructie doen loop ik dan met iPhone de winkel uit? Ik heb nog een T-Mobile prepaid sim kaartje.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloys schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:39:
Ik heb mijn contract direct in laten gaan, ik had de minimale periode namelijk al uitgezeten voor mijn vorige contract.

Ik kon de 16GB versie ook gratis krijgen, maar let op: Dit kon alleen i.c.m. een Relax 250 abo. Daar zit dus geen internet of sms bij inbegrepen. Zodra je op de iphone klikt krijg je de mogelijke keuzes en de bijbehorende prijzen. (Bij een iphone 16GB kon ik niet eens een i-150 abo selecteren). Ik heb nu dus gewoon de 8GB versie en daar ben ik niet minder blij om hoor :9 .
Ah, okee. Es kijken of ik morgen bij een t-mobile shop nog een 16Gb eruit kan kletsen...

Nog een algemeen vraagje: ik heb nu een duo-sim van t-mobile, zeg maar twee keer dezelfde simkaart voor twee toestellen, zodat je handig kunt wisselen van toestel zonder eerst je simkaart te hoeven wisselen. Kan dat ook met een iphone-abonnement? Kan je eigenlijk wel een iphone simkaart in een niet-iphone plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:51:
Nog een algemeen vraagje: ik heb nu een duo-sim van t-mobile, zeg maar twee keer dezelfde simkaart voor twee toestellen, zodat je handig kunt wisselen van toestel zonder eerst je simkaart te hoeven wisselen. Kan dat ook met een iphone-abonnement? Kan je eigenlijk wel een iphone simkaart in een niet-iphone plaatsen?
Ja, gaat prima - heb ik hier ook. Er is geen speciale "iPhone SIM-kaart".

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:51:
[...]

Ja, gaat prima - heb ik hier ook. Er is geen speciale "iPhone SIM-kaart".
Dank voor je antwoord _/-\o_ Dat is goed nieuws: dan kan ik m'n HTC P4350 nog voor de TT navigatie blijven gebruiken (zonder dat ik dan met 2 toestellen op pad hoef)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen met ervaring met het terugbrengen van hun iPhone 3G? De ontvangst is namelijk in huis gewoon slecht, en in stukken van de reis van mijn huis naar Utrecht raak ik echt váák de verbinding kwijt. Software is helemaal up-to-date etc, dus ik zit te twijfelen of ik mijn abbonement nog wil behouden..

Hoop dat er mensen zijn met enige ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Weet iemand ook of je legitimatie bij de deur moet laten zien in geval van contractverlenging? Het gaat dan namelijk anders, je wordt ook niet gebeld voor een afspraak. Mijn pa gaat morgen nl. weg en ik ben wel thuis, maar het staat op zijn naam. :/

edit: Hij is vandaag binnengekomen, tegelijk met mijn vader. Maar ik hoefde mij niet te legitimeren en mocht gewoon tekenen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Aloys op 31-12-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 10:32

Maverick2001

Never look back

osc4r schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:01:
Zijn er hier nog mensen met ervaring met het terugbrengen van hun iPhone 3G? De ontvangst is namelijk in huis gewoon slecht, en in stukken van de reis van mijn huis naar Utrecht raak ik echt váák de verbinding kwijt. Software is helemaal up-to-date etc, dus ik zit te twijfelen of ik mijn abbonement nog wil behouden..

Hoop dat er mensen zijn met enige ervaring :)
Neem aan dat je een T-mobile abbo hebt. Als je een tweejarig contract hebt afgesloten lijkt me dit heel lastig. In het begin heb ik veel problemen gehad en na de tros radar uitzending is het gelukt mijn abbo te beëindigen (natuurlijk ook mijn iPhone terug gestuurd). Je kan het altijd proberen een klacht in te dienen bij T-mobile maar dan gaan ze het toch eerst onderzoeken en je eventueel een andere iPhone aanbieden.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Mensen met T-Mobile.

Hebben jullie wel normaal sms-en gehad? Ik heb echt 0 sms-en gehad. En ja ik heb wel vrienden :P
Heb er zelf ook gestuurd, maar geen idee of ze aangekomen zijn.

Echt een kut zooi allemaal weer bij T-mobile, gaat nergens over.

Ik heb ook opeens 1 euro nog wat aan extra gemaakt kosten, ook echt geen idee hoe ik daar aankom :S

Hopen dat T-Mobile ook veel goede voornemens heeft dit jaar, anders kan ik ze wel aan een paar helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Mich schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 02:21:
Mensen met T-Mobile.

Hebben jullie wel normaal sms-en gehad? Ik heb echt 0 sms-en gehad. En ja ik heb wel vrienden :P
Heb er zelf ook gestuurd, maar geen idee of ze aangekomen zijn.
Zowel verstuurd als ontvangen. Is op zijn minst in een paar gevallen gelukt :P

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 01:16
alles op tijd ontvangen gisteren, en verstuurd ging ook prima, Omgeving Wormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Hier alles 10 keer proberen te versturen waarna het na de 11e keer lukt. Maar alle SMS'jes zijn 3 keer aangekomen bij iedereen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 12:27

Stewie!

Keen must die!

Versturen ging direct, aankomen met vertraging en soms 10+ maal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
zoeken is zo moeilijk :P, wel wat gevonden, maar niet specifiek over mijn abbonement.
ik heb een losse iphone gekocht en hier later via t-mobile helpdesk een internet abbo bijgenomen. Web & Walk Standard. Kan ik hiermee ook gratis op de hotspots van KPN op de NS Stations? Ik weet dat ik het moet activeren via de HOTSPOT sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Vanaf 5 augustus ben (was) ik in het bezit van de Iphone-3G. In één woord "geweldig" toestel, alleen is het 3G netwerk absoluut niet toereikend om onbeperkt te kunnen internettten. Ik reis dagelijks met de trein tussen Hilversum en Apeldoorn maar internetradio luisteren is op dit traject onmogelijk. Alleen rond de stations Hilversum, Amersfoort en Apeldoorn is het 3G netwerk toereikend. Uiteraard heb ik regelmatig contact gehad met T-Mobile en zij hebben mij vanaf september 50% korting gegeven. Ook tegen mij werd verteld dat het netwerk verbeterd zou worden maar tot op de dag van vandaag merk ik hier niets van. Ik heb besloten om het contract te laten ontbinden en een nieuwe Iphone-3G aan te schaffen met KPN als provider. Nu hopen dat het nummerbehoud snel wordt geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-10 21:48

Flappiewappie

Hier nog meer

Blarretje schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:41:
Vanaf 5 augustus ben (was) ik in het bezit van de Iphone-3G. In één woord "geweldig" toestel, alleen is het 3G netwerk absoluut niet toereikend om onbeperkt te kunnen internettten. Ik reis dagelijks met de trein tussen Hilversum en Apeldoorn maar internetradio luisteren is op dit traject onmogelijk. Alleen rond de stations Hilversum, Amersfoort en Apeldoorn is het 3G netwerk toereikend. Uiteraard heb ik regelmatig contact gehad met T-Mobile en zij hebben mij vanaf september 50% korting gegeven. Ook tegen mij werd verteld dat het netwerk verbeterd zou worden maar tot op de dag van vandaag merk ik hier niets van. Ik heb besloten om het contract te laten ontbinden en een nieuwe Iphone-3G aan te schaffen met KPN als provider. Nu hopen dat het nummerbehoud snel wordt geregeld
Met die eisen als onderbouwing snap ik je keuze voor KPN niet. Vodafone is veel geschikter voor iemand die het 3G netwerk goed wil benutten.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
tussendoor, ik snap niet waarom je 3g radio wilt. 'vroeger' kon dit ook niet en kraaide er niemand naar. daarnaast heb ik nog eens 10gb aan muziek op zak! Muziek die ik leuk vind, geen reclame, en geen irritante dj. Wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:00
Blarretje schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:41:
Heel, HEEL domme keuze.

1. Je betaalt bij KPN éxtra voor streaming (dus ook internetradio)
2. KPN biedt maar 128 kb/s, dat is geen 3G-snelheid
3. KPN's internet is officieel niet onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die al bij t-mobile zitten en hun contract willen verlengen voor een i-150. Ik heb op internet gekeken en in meerdere T-mobile winkels en kreeg elke keer te horen dat ik gewoon 160 euro voor de 16 GB moest betalen. Maar ik kwam er achter als je naar 0800-8104 belt je hem gratis kan krijgen, scheelt toch weer 160 euro. Ik heb hem net besteld, enige nadeel is dat het wel 10 werkdagen kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

jeroentje schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:58:
tussendoor, ik snap niet waarom je 3g radio wilt. 'vroeger' kon dit ook niet en kraaide er niemand naar. daarnaast heb ik nog eens 10gb aan muziek op zak! Muziek die ik leuk vind, geen reclame, en geen irritante dj. Wat wil je nog meer?
Als iemand (internet)radio wil luisteren hoef je dat toch niet verder te verantwoorden?

Al denk ik dat je in de zwarte vlek tussen Apeldoorn en Amersfoort uberhaupt geen 3G-verbinding hebt. Maar dat kan ik mis hebben.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:35:
Voor de mensen die al bij t-mobile zitten en hun contract willen verlengen voor een i-150. Ik heb op internet gekeken en in meerdere T-mobile winkels en kreeg elke keer te horen dat ik gewoon 160 euro voor de 16 GB moest betalen. Maar ik kwam er achter als je naar 0800-8104 belt je hem gratis kan krijgen, scheelt toch weer 160 euro. Ik heb hem net besteld, enige nadeel is dat het wel 10 werkdagen kan duren.
Wat! Dus als ik daarheen bel kan ik gratis een 16GB krijgen met een abonnement van 29,95 per maand? Ik zit bij t-mobile en kan vanaf 10 Januari verlengen. Als dit waar is, komt dit heel mooi uit. :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Xeanor op 07-01-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf gister ook een iPhone. Vind het een super telefoon tot nu toe, met een heel leuk abonnement al zeg ik het zelf. Ik was al klant bij T-mobile en heb eigenlijk nooit iets te klagen gehad over bereik e.d. Vandaar dus dat ik gewoon verlengd heb, en omdat ik al klant was heb ik niks met de iPhone abo's te maken!

Ik heb, omdat ik weinig bel maar veel sms, 150 belminuten met daarbij een sms-bundel van 1000 smsjes en Web&Walk Plus waarmee ik uitkom op €44,95 per maand. Ook maar een verzekering genomen want €21,- per kwartaal vind ik het absoluut waard aangezien ik heel wat gebarsten iPhones van vrienden en familie heb gezien. En dat is nu dus mooi verzekerd :-)

@Strikey: Je hoeft als je al klant bent niet eens zo'n i-abonnement te nemen. Je kunt je huidige abonnement gewoon verlengen en daarbij een iPhone nemen. Ook een 16GB is dan gewoon gratis, al vanaf het goedkoopste Relax abonnement. Wat ik dus heb, met wat extra's.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 27-10 07:36
Ik las op de T-Mobile site over tijdelijk gratis Web'nWalk Plus te krijgen bij Relax 300 (en hoger).
Dit zou dus betekenen dat ik voor 40euro in de maand klaar ben voor echt ál mijn kosten. Onbeperkt sms'en, dataverkeer covered en de rest van mijn bundel helemaal voor belminuten.

Zie ik nu dingen over het hoofd, of is dit een mooie deal? ja klopt, je hebt nog 200euro aan aanschafkosten, maar los daarvan
Afbeeldingslocatie: http://bayimg.com/image/camdhaabn.jpg

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:45
Is het eigenlijk mogelijk om een bestaand Simonly t-mobile abbonement om te zetten naar een iPhone abbo?

Ik heb 4 weken lang "ruzie" met Apple gehad over de reparatie van mijn MBP (uiteindelijk gewonnen, maargoed). In die periode moest ik beslissen of ik mijn simonly contract wou verlengen, en aangezien ik toen superpissed was op Apple, heb ik mijn abbo gewoon verlengd..

En... daar heb ik spijt van.. dus, is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenP schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:06:
Ik las op de T-Mobile site over tijdelijk gratis Web'nWalk Plus te krijgen bij Relax 300 (en hoger).
Dit zou dus betekenen dat ik voor 40euro in de maand klaar ben voor echt ál mijn kosten. Onbeperkt sms'en, dataverkeer covered en de rest van mijn bundel helemaal voor belminuten.

Zie ik nu dingen over het hoofd, of is dit een mooie deal? ja klopt, je hebt nog 200euro aan aanschafkosten, maar los daarvan
[afbeelding]
Ben ik nu stom of was dat niet altijd al gratis (internet) met de iPhone, mits je je aan de FUP houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-10 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:16:
[...]

Ben ik nu stom of was dat niet altijd al gratis (internet) met de iPhone, mits je je aan de FUP houdt.
Was dat niet alleen met de i-150/300/450 abbo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 27-10 07:36
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:16:
[...]

Met het speciale iPhone-abbo wel ja. Het nadeel hiervan is, is dat je 45euro in de maand moet gaan betalen voor 300minuten / 300smsjes.. Hiermee ben je goedkoper uit én heb je meer in je bundel, raar toch? :?

Of zijn er nadelen van het Web'n'Walk Plus tegenover het 'iPhone abbo-internet'?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
Het enige verschil tussen het iPhone abonnement internet en het Web 'n Walk Plus, is dat het iPhone-abonnement 2mbit down is tegenover 1mbit down van Web 'n Walk Plus. Je kunt overigens ook geen gratis gebruik maken van de KPN / T-Mobile hotspots (voor de hotspot op Schiphol moet sowieso bijbetaald worden) zoals bij het iPhone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

En je mist visual-voicemail.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:17
Sinds gister is mijn contract vernieuwing ingegeaan. Ik had een relax 150 en nu een I150. Als ik nu kijk op de t-mobile widget zie ik ineens dat de 100+ minuten die ik nog had staan van mijn relax niet zijn meegenomen naar mijn I150 en ik nu ineens nog maar 25 minuten/25 sms-jes heb.

Is het normaal dat oude abbo tegoeden niet meegaan en dat ik totdat de volgende maand begint maar 25 minuten/sms-jes krijg ipv 150 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Voor mij staat de iPhone 16GB nu gratis in de webshop bij contractverlenging, met 29,95 abonnement. Da's gewoon 720 euro voor 24 maanden + 150 sms/minuten p/m + onbeperkt internet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:22
Xeanor schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:00:
Voor mij staat de iPhone 16GB nu gratis in de webshop bij contractverlenging, met 29,95 abonnement. Da's gewoon 720 euro voor 24 maanden + 150 sms/minuten p/m + onbeperkt internet. :)
wat voor een abo heb je op dit moment :?

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
IJnte schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:13:
[...]

wat voor een abo heb je op dit moment :?
Ik heb momenteel een Flex 20 abonnement. Heeft dat er iets mee te maken? :? Ik dacht dat het flink wat kostte, die 16GB, als je slechts dat i-150 abo neemt.

edit: Ow, juist, T-Mobile natuurlijk

nog een edit: inmiddels besteld ;) iPhone 3G 16GB White gratis, i-150 abonnement voor 29,95 p/m.

[ Voor 31% gewijzigd door Xeanor op 08-01-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk post ik het hier goed.
Zal mijn verhaal duidelijk proberen te maken.
Heb overigens al contact gehad met Belcompany zelf door vreschillende telefoontjes te plegen en mails te sturen,maar nog steeds is het vaag en het zou kunnen dat ik over kleine lettertjes heen lees.
Het gaat om het volgende:

Ik zag dus deze informatie staan (don't shoot me als ik het allemaal verkeerd begrepen heb):
1 Apple Iphone 3g 16gb zwart € 869,95
1 T-mobile Simkaart € 3,00 1 T-mobile Web'n'walk Standard € 0,00
1 T-Mobile 300 2jr € 0,00
Te betalen na aftrek abonnementskorting inclusief BTW € 0,00

De linkjes naar bovenstaande info:
[url]http://http://www.belcompany.nl/NL/shop/AanbiedingDetail.htm?combinatie_id=4158[/url]
BelCompany: aanbieding detail

OK...dat is nog te volgen.
In mijn taal krijg ik dus:
- Iphone 3g 16 gb zwart
- Simkaartje en Abbo t-mobile relax 300 2jr
- T-mobile web n walk

Na wat verder zoeken zag ik dit nog bij wat voorwaarden staan:
T-mobile relax twee jaar
Relax 300 34,50 Euro per maand
Geen aansluitkosten
6 maanden 100 minuten extra gratis bellentot 24 mnd 100% korting op Web 'n' walk plus + 24 mnd 100 % korting op SMS maximaal** vanaf een nieuw abonnement Relax 300 2 jaar

Nu mijn vraag:
1) Stel dat ik een abonnement(T-mobile relax 300 2jr) bij Belcompany af wil sluiten in combinatie met een Apple Iphone, klopt het dat ik dan uit de gegevens van die site opmaak dat ik twee jaar lang abonnementskosten van 34,50 Euro (actieprijs= 29,50) per maand betaal?
2) Er staat bij de actie van T-mobile relax 300 2jr vermeldt dat ik 24 maanden (2jr) 100% korting krijg op web n walk en 24 maanden (2jr) 100% korting op sms maximaal.
Heb ik dan ook echt de zekerheid dat ik die 24 maanden lang binnen de contractsduur die ik dan aanga echt enkel 34,50 euro per maand betaal en dat ik niet ineens na een aantal maanden bijvoorbeeld extra moet gaan betalen voor web n walk?
Samengevat:
Ik wil graag weten of er geen addertjes onder het gras zitten.
Ik vind deze actie erg interessant en zou het abonnenment per direct willen aflsluiten, maar ik wil gewoon zeker weten en zwart op wit hebben dat ik echt alleen 34,50 per maand betaal (zo kan ik het in ieder geval opmaken uit de informatie die op de site staat) en ik niet na een half jaar extra moet gaan bij betalen voor web n walk en sms maximaal.

Ondertussen ben ik er al wel achter dat ik via internet enkel de actie kan bestellen ZONDER sms maximaal erbij.

Ondertussen heb ik al een reactie van Belcompany, zelfde vrouw als aan de telefoon, die is als volgt:
Bedankt voor uw mail.
Deze aanbieding hieronder is geldig in de winkel .
T-mobile relax twee jaar
Geen aansluitkosten
6 maanden 100 minuten extra gratis bellen
tot 24 mnd 100% korting op
Web 'n' walk plus + 24 mnd
100 % korting op SMS maximaal*

* vanaf een nieuw abonnement
Relax 300 2 jaar

De aanbieding die bij ons geldt voor de IPhone is:
Gratis IPhone met een T-Mobile relax 300 normaal €34.50 nu €29.50 per maand + web 'n' walk plus normaal €14.95 nu gratis.
U betaald voor deze aanbieding dus €29.50 per maand gedurende 2jaar!

De conclusie die ik nu wil trekken uit de telfoontjes en mails is de volgende:
) Zij hebben momenteel een webactie. Dat betekent dat je krijgt:
- Gratis Iphone
- Gratis 24 maanden lang internet op de Iphone
- T-mobile relax abonnement waarvoor je 24 maanden €29,50 per maand betaalt
2) Zij hebben momenteel een "winkelactie" -> T-mobile relax 300 actie
Die kun je, na wat ik dezelfde mevrouw die gereageerd heeft op mail aan de telefoon heb horen zeggen, in de winkel aflsuiten met ieder model toestel, dus naar mijn idee OOK met een Iphone (ik kan namelijk nergens lezen dat dit niet mogelijk is, jij misschien wel?)
Dat betekent dat als ik naar de winkel ga ik wil afsluiten een:
- T-mobile relax 300 abonnement, 24 maanden lang €34,50 per maand
- Gratis Iphone
- Gratis 24 maanden lang internet
- Gratis 24 maanden lang sms maximaal
- 6 maanden lang 100 minuten gratis bellen

Waar ik dus eigenlijk op doel is dat Belcompany niet duidelijk in de voorwaarden aangeeft wat wel en niet mogelijk is.
Als ik me strikt aan deze informatie houd en de mailtjes en overige informatie uitprint, dan kan ik denk ik gewoon naar de winkel om daar de optie bij puntje 2 af te sluiten.

Interpreteer ik dit nu zo verkeerd of heb ik gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
--Christiaan-- schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:28:
[...]

Heel, HEEL domme keuze.

1. Je betaalt bij KPN éxtra voor streaming (dus ook internetradio)
2. KPN biedt maar 128 kb/s, dat is geen 3G-snelheid
3. KPN's internet is officieel niet onbeperkt.
Dat hadden ze mij bij de klantenservice niet verteld. Gelukkig was de aanvraag nog niet in behandeling genomen wegens een storing bij KPN. Ik heb mijn abonnement via GSMtrack.nl gelukkig nog om kunnen zetten naar een Vodafone abonnement. Dus Christiaan, alsnog bedankt voor je tips, hoewel de aanhef van je reply wel wat vriendelijker had gemogen.

[ Voor 63% gewijzigd door Blarretje op 09-01-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
jeroentje schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:58:
"Vroeger" was er ook geen Iphone 3G. Ik wil gewoon radio kunnen luisteren en het liefst via internet, geen ruis en strakke verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:11:
Hopelijk post ik het hier goed.
Zal mijn verhaal duidelijk proberen te maken.
Heb overigens al contact gehad met Belcompany zelf door vreschillende telefoontjes te plegen en mails te sturen,maar nog steeds is het vaag en het zou kunnen dat ik over kleine lettertjes heen lees.
Het gaat om het volgende:

Ik zag dus deze informatie staan (don't shoot me als ik het allemaal verkeerd begrepen heb):
1 Apple Iphone 3g 16gb zwart € 869,95
1 T-mobile Simkaart € 3,00 1 T-mobile Web'n'walk Standard € 0,00
1 T-Mobile 300 2jr € 0,00
Te betalen na aftrek abonnementskorting inclusief BTW € 0,00

De linkjes naar bovenstaande info:
[url]http://http://www.belcompany.nl/NL/shop/AanbiedingDetail.htm?combinatie_id=4158[/url]
BelCompany: aanbieding detail

OK...dat is nog te volgen.
In mijn taal krijg ik dus:
- Iphone 3g 16 gb zwart
- Simkaartje en Abbo t-mobile relax 300 2jr
- T-mobile web n walk

Na wat verder zoeken zag ik dit nog bij wat voorwaarden staan:
T-mobile relax twee jaar
Geen aansluitkosten
6 maanden 100 minuten extra gratis bellentot 24 mnd 100% korting op Web 'n' walk plus + 24 mnd 100 % korting op SMS maximaal** vanaf een nieuw abonnement Relax 300 2 jaar

Nu mijn vraag:
1) Stel dat ik een abonnement(T-mobile relax 300 2jr) bij Belcompany af wil sluiten in combinatie met een Apple Iphone, klopt het dat ik dan uit de gegevens van die site opmaak dat ik twee jaar lang abonnementskosten van 34,50 Euro (actieprijs= 29,50) per maand betaal?
2) Er staat bij de actie van T-mobile relax 300 2jr vermeldt dat ik 24 maanden (2jr) 100% korting krijg op web n walk en 24 maanden (2jr) 100% korting op sms maximaal.
Heb ik dan ook echt de zekerheid dat ik die 24 maanden lang binnen de contractsduur die ik dan aanga echt enkel 34,50 euro per maand betaal en dat ik niet ineens na een aantal maanden bijvoorbeeld extra moet gaan betalen voor web n walk?
Samengevat:
Ik wil graag weten of er geen addertjes onder het gras zitten.
Ik vind deze actie erg interessant en zou het abonnenment per direct willen aflsluiten, maar ik wil gewoon zeker weten en zwart op wit hebben dat ik echt alleen 34,50 per maand betaal (zo kan ik het in ieder geval opmaken uit de informatie die op de site staat) en ik niet na een half jaar extra moet gaan bij betalen voor web n walk en sms maximaal.

Ondertussen ben ik er al wel achter dat ik via internet enkel de actie kan bestellen ZONDER sms maximaal erbij.

Ondertussen heb ik al een reactie van Belcompany, zelfde vrouw als aan de telefoon, die is als volgt:
Bedankt voor uw mail.
Deze aanbieding hieronder is geldig in de winkel .
T-mobile relax twee jaar
Geen aansluitkosten
6 maanden 100 minuten extra gratis bellen
tot 24 mnd 100% korting op
Web 'n' walk plus + 24 mnd
100 % korting op SMS maximaal*

* vanaf een nieuw abonnement
Relax 300 2 jaar

De aanbieding die bij ons geldt voor de IPhone is:
Gratis IPhone met een T-Mobile relax 300 normaal €34.50 nu €29.50 per maand + web 'n' walk plus normaal €14.95 nu gratis.
U betaald voor deze aanbieding dus €29.50 per maand gedurende 2jaar!

De conclusie die ik nu wil trekken uit de telfoontjes en mails is de volgende:
) Zij hebben momenteel een webactie. Dat betekent dat je krijgt:
- Gratis Iphone
- Gratis 24 maanden lang internet op de Iphone
- T-mobile relax abonnement waarvoor je 24 maanden €29,50 per maand betaalt
2) Zij hebben momenteel een "winkelactie" -> T-mobile relax 300 actie
Die kun je, na wat ik dezelfde mevrouw die gereageerd heeft op mail aan de telefoon heb horen zeggen, in de winkel aflsuiten met ieder model toestel, dus naar mijn idee OOK met een Iphone (ik kan namelijk nergens lezen dat dit niet mogelijk is, jij misschien wel?)
Dat betekent dat als ik naar de winkel ga ik wil afsluiten een:
- T-mobile relax 300 abonnement, 24 maanden lang €34,50 per maand
- Gratis Iphone
- Gratis 24 maanden lang internet
- Gratis 24 maanden lang sms maximaal
- 6 maanden lang 100 minuten gratis bellen

Waar ik dus eigenlijk op doel is dat Belcompany niet duidelijk in de voorwaarden aangeeft wat wel en niet mogelijk is.
Als ik me strikt aan deze informatie houd en de mailtjes en overige informatie uitprint, dan kan ik denk ik gewoon naar de winkel om daar de optie bij puntje 2 af te sluiten.

Interpreteer ik dit nu zo verkeerd of heb ik gelijk?
Echt niemand die hier iets meer van weet?
Van de mensen van Belcompany word ik niet echt wijzer.
Zowel via mail, telefoon als in de winkel niet.
Doe ik er verstandig aan om de mails uit te printen en daarmee naar de winkel te gaan?
Vervolgens zeggen dat ik een relax 300 met gratis internet en sms wil in combinatie met de Iphone (staat nergens dat dit niet kan en die vrouw aan de telefoon zei dat dit mogelijk was) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Ja doen zou ik zeggen.. Je kan gewoon dat vragen, en als hun computer verder niet moppert en jij betaald hebt dan heb je een koopovereenkomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
@Maaike_19

Je krijgt bij T-mobile nu bij Web 'n Walk Plus standaard 24 maanden gratis als je een relax 300 abonnement neemt in combinatie met elke telefoon die je wilt nemen (adverteren ze nu ook mee).

Relax Sms Maximaal van T-Mobile gaat je wel geld kosten na die 6 maanden korting (€ 9,95) en wordt dus bij de € 29,50 (actieprijs) opgeteld. Uiteindelijk gaat het Relax 300 abonnement+Relax Sms Maximaal je dus totaal € 39.45 na de kortingsperiode kosten. Na 24 maanden kost het je dan € 44.45.

Maar je hebt dus de eerste 6 maanden met de combinatie die jij dus wilt, 400 Belminuten (300+100 extra Relax 300) en 1000 sms berichten (Relax Sms Maximaal), daarna heb je dus 300 belminuten en 1000 sms berichten per maand beschikbaar.

Je kunt overigens bij een Relax abonnement maar 1 maand je restant van de maand ervoor meenemen aan belminuten.

Dus je kunt gewoon naar de Belcompany als er geen "internet only" bij de aanbieding met de iPhone staat en de door jou gewenste abonnementscombinatie nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeliciousBrown® schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:39:
@Maaike_19

Je krijgt bij T-mobile nu bij Web 'n Walk Plus standaard 24 maanden gratis als je een relax 300 abonnement neemt in combinatie met elke telefoon die je wilt nemen (adverteren ze nu ook mee).

Relax Sms Maximaal van T-Mobile gaat je wel geld kosten na die 6 maanden korting (€ 9,95) en wordt dus bij de € 29,50 (actieprijs) opgeteld. Uiteindelijk gaat het Relax 300 abonnement+Relax Sms Maximaal je dus totaal € 39.45 na de kortingsperiode kosten. Na 24 maanden kost het je dan € 44.45.

Maar je hebt dus de eerste 6 maanden met de combinatie die jij dus wilt, 400 Belminuten (300+100 extra Relax 300) en 1000 sms berichten (Relax Sms Maximaal), daarna heb je dus 300 belminuten en 1000 sms berichten per maand beschikbaar.

Je kunt overigens bij een Relax abonnement maar 1 maand je restant van de maand ervoor meenemen aan belminuten.

Dus je kunt gewoon naar de Belcompany als er geen "internet only" bij de aanbieding met de iPhone staat en de door jou gewenste abonnementscombinatie nemen.
Die Tmobile 300 relax actie MET gratis sms 24 maanden en MET gratis internet 24 maanden, geldt enkel in de winkel>
De online Iphone actie is hetzelfde, maar dan enkel MET gratis internet en ZONDER sms.
Het gaat er me om, dat ik me afvraag of ik die winkel relax aanbieding kan afsluiten met Iphone.
Dat zou betekenen dat ik 24 maanden lang gratis sms, gratis internet en dat voor 34,95 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-10 16:59
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:50:
[...]

Die Tmobile 300 relax actie MET gratis sms 24 maanden en MET gratis internet 24 maanden, geldt enkel in de winkel>
De online Iphone actie is hetzelfde, maar dan enkel MET gratis internet en ZONDER sms.
Het gaat er me om, dat ik me afvraag of ik die winkel relax aanbieding kan afsluiten met Iphone.
Dat zou betekenen dat ik 24 maanden lang gratis sms, gratis internet en dat voor 34,95 per maand.
Dat zou voor mij ook heel interessant zijn. Alleen heb je dan wel gratis internet met een limiet eraan: "Web 'n' Walk plus" --> "T-Mobile Grps en UMTS/HSDPA en Mobiel TV tot 1MB down en 384 kb/s up (Limiet 2GB)"

Als het bovenstaande mogelijk is, dan moet je dus kiezen voor óf 1000 smsjes óf limietloos sms-en (en 5 euro extra kosten/maand)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
Als zij je door de telefoon hebben gemeld dat het voor ALLE toestellen geldt, dan geldt het dus ook voor ALLE toestellen en dan mag je ze daar ook op wijzen als je in de winkel staat aan de hand van je emailverkeer. Het helpt natuurlijk ook als je de naam van de medewerkster hebt waar je mee gesproken hebt, zodat je helemaal sterk staat mochten ze het willen laten afketsen.

Ik zou gewoon bellen en vragen naar de medewerkster waar je eerder mee hebt gesproken, de combinatie bestellen die jij wilt hebben en het, als eventuele optie, ophalen bij het dichtsbijzijnde Belcompany filiaal als het thuisbezorgen langer dan 2 dagen gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFRtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:51:
[...]

Dat zou voor mij ook heel interessant zijn. Alleen heb je dan wel gratis internet met een limiet eraan: "Web 'n' Walk plus" --> "T-Mobile Grps en UMTS/HSDPA en Mobiel TV tot 1MB down en 384 kb/s up (Limiet 2GB)"

Als het bovenstaande mogelijk is, dan moet je dus kiezen voor óf 1000 smsjes óf limietloos sms-en (en 5 euro extra kosten/maand)..
Dat maakt voor mij niet uit.
Ik zou dat internet enkel gebruiken voor mail.
Het gaat mij echt om dat sms.
Daarnaast is het wel een superactie natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeliciousBrown® schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:01:
Als zij je door de telefoon hebben gemeld dat het voor ALLE toestellen geldt, dan geldt het dus ook voor ALLE toestellen en dan mag je ze daar ook op wijzen als je in de winkel staat aan de hand van je emailverkeer. Het helpt natuurlijk ook als je de naam van de medewerkster hebt waar je mee gesproken hebt, zodat je helemaal sterk staat mochten ze het willen laten afketsen.

Ik zou gewoon bellen en vragen naar de medewerkster waar je eerder mee hebt gesproken, de combinatie bestellen die jij wilt hebben en het, als eventuele optie, ophalen bij het dichtsbijzijnde Belcompany filiaal als het thuisbezorgen langer dan 2 dagen gaat duren.
Ik heb de naam van de medewerkster;)
Het is dezelfde als van de mail....

Wat betreft dat bellen, zou kunnen, maar aangezien het een winkelactie betreft moet ik ervoor naar een filiaal denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:36:
[...]

Dat maakt voor mij niet uit.
Ik zou dat internet enkel gebruiken voor mail.
Het gaat mij echt om dat sms.
Daarnaast is het wel een superactie natuurlijk
Maar voor mij wel ;) :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, heb er niet echt verstand van.
Dacht eigenlijk dat het gewoon onbeperkt was.

edit:
Is dit misschien wat je bedoeld?
Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/images/diensten_fun/internet_email/wat_heb_je_nodig/pitplus.gif

en nog wat info:
http://www.dssp.nl/mobile/abonnementen/t-mobile/webnwalk/

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:35:
Nou, ik ben een Orange klant en ik moet gewoon 159 euro betalen! Echt schandalig hoor.. Ik heb een Orange sim-only 22.50 en blijkbaar verdienen ze daar te weinig aan.. Zowel bij de KS als in de winkel moet ik gewoon het volle bedrag betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:58:
[...]

Sorry, heb er niet echt verstand van.
Dacht eigenlijk dat het gewoon onbeperkt was.

edit:
Is dit misschien wat je bedoeld?
[afbeelding]

en nog wat info:
http://www.dssp.nl/mobile/abonnementen/t-mobile/webnwalk/
Het internet wat bij de I-xxx abo's zit, heeft geen datalimiet. En volgens mij heeft de W&W bundel wel een datalimiet: "Web 'n' Walk plus" --> "T-Mobile Grps en UMTS/HSDPA en Mobiel TV tot 1MB down en 384 kb/s up (Limiet 2GB)"

Al weet ik totaal niet of ik ooit aan de 2GB zou komen.
En oja, de snelheid is natuurlijk anders: bij de I-xxx abo's heb je 2x zo snel internet.

Ik denk trouwens dat ik toch maar niet voor T-Mobile ga, en dat ik een Super Sim Only abo van Vodafone ga nemen (bijv 13,50 euro/maand) en dat ik ergens een iPhone op de kop ga tikken. Zo heb ik bijv 100 belminuten en 200 smsjes en nóg sneller internet (3.6 Mbps tegenover 2,0 Mbps van I-xxx abo's). Alleen dan moet ik dus eerst ergens een iPhone zien te regelen :) .

[ Voor 17% gewijzigd door SFRtje op 10-01-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFRtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:49:
[...]

Het internet wat bij de I-xxx abo's zit, heeft geen datalimiet. En volgens mij heeft de W&W bundel wel een datalimiet: "Web 'n' Walk plus" --> "T-Mobile Grps en UMTS/HSDPA en Mobiel TV tot 1MB down en 384 kb/s up (Limiet 2GB)"

En oja, de snelheid is natuurlijk anders: bij de I-xxx abo's heb je 2x zo snel internet.

Ik denk trouwens dat ik toch maar niet voor T-Mobile ga, en dat ik een Super Sim Only abo van Vodafone ga nemen (bijv 13,50 euro/maand) en dat ik ergens een iPhone op de kop ga tikken. Zo heb ik bijv 100 belminuten en 200 smsjes en nóg sneller internet (3.6 Mbps tegenover 2,0 Mbps van I-xxx abo's). Alleen dan moet ik dus eerst ergens een iPhone zien te regelen :) .
Wat jij zegt van Vodafone is ook een optie...alleen...ik kan het me momenteel ff niet permitteren om een dure Iphone te kopen.
Heb twee maanden terug een Imac gekocht en van de week een Macbook, kerst is net voorbij dus het kan wel weer even zo :D
Dat is ook de reden waarom ik zo graag dit betreffende T-mobile abbo zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFRtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:49:
En volgens mij heeft de W&W bundel wel een datalimiet: "Web 'n' Walk plus" --> "T-Mobile Grps en UMTS/HSDPA en Mobiel TV tot 1MB down en 384 kb/s up (Limiet 2GB)"

Overal waar ik zoek overigens kom ik dit tegen:
web'n'walk Plus
- Onbeperkt gebruik (binnen Nederland).
- Na 2 GB is de snelheid 384 Kb/s / 64 Kb/s.
- Voor de maximale snelheid heeft u een UMTS- of HSDPA-toestel nodig. Tot 1 Mb/s / 384 Kb/s

Ik neem dat hetgene wat jij bedoelt met "limiet" bij T-mobile een limiet is in snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:05:
[...]

Overal waar ik zoek overigens kom ik dit tegen:
web'n'walk Plus
- Onbeperkt gebruik (binnen Nederland).
- Na 2 GB is de snelheid 384 Kb/s / 64 Kb/s.
- Voor de maximale snelheid heeft u een UMTS- of HSDPA-toestel nodig. Tot 1 Mb/s / 384 Kb/s

Ik neem dat hetgene wat jij bedoelt met "limiet" bij T-mobile een limiet is in snelheid...
Haha, ja ik heb de laatste tijd eigenlijk ook té grote uitgaven.. Maarja ik wil graag de iPhone :9 .
En wat ik met limiet bedoel is hoeveel je per maand kan binnenhalen aan data. Daarmee wil ik verkomen dat ik na 3x een youtube filmpje (dus veel mb's in 1x downloaden) al over dat limiet zit en daarna volop betaal voor elke kb die gedownload wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFRtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:16:
[...]

Haha, ja ik heb de laatste tijd eigenlijk ook té grote uitgaven.. Maarja ik wil graag de iPhone :9 .
En wat ik met limiet bedoel is hoeveel je per maand kan binnenhalen aan data. Daarmee wil ik verkomen dat ik na 3x een youtube filmpje (dus veel mb's in 1x downloaden) al over dat limiet zit en daarna volop betaal voor elke kb die gedownload wordt.
Zoals ik het in de voorwaarden lees is dat web n walk plus gewoon onbeperkt MAAR ik heb inderdaad wel ergens gelezen dat je inderdaad meer moet betalen of zoiets voor Youtube en van die andere media dinges...
Nogmaals...veel verstand heb ik er niet van.
Ben langzaamaan wel een apple fan aan het worden dus die Iphone moet er wel komen.
Je moet eens op Google zoeken naar de "iphoneclub" daar worden ook Iphones te koop aangeboden.
Wellicht dat er iets voor je bij zit.
Ik denk dat ik maandag na mijn tentamens maar even langs de belcompany ga , gewapend met alle mails en dan maar proberen het "droom" abbo af te sluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:26:
[...]

Zoals ik het in de voorwaarden lees is dat web n walk plus gewoon onbeperkt MAAR ik heb inderdaad wel ergens gelezen dat je inderdaad meer moet betalen of zoiets voor Youtube en van die andere media dinges...
Nogmaals...veel verstand heb ik er niet van.
Ben langzaamaan wel een apple fan aan het worden dus die Iphone moet er wel komen.
Je moet eens op Google zoeken naar de "iphoneclub" daar worden ook Iphones te koop aangeboden.
Wellicht dat er iets voor je bij zit.
Ik denk dat ik maandag na mijn tentamens maar even langs de belcompany ga , gewapend met alle mails en dan maar proberen het "droom" abbo af te sluiten ;)
Misschien dat andere tweakers hier (datalimiet van web n walk) meer van weten? En laat je t even weten wat de mensen bij belcompany zeggen ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:35

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ehm... Je betaalt voor het gebruik van 3G. Niet voor YouTube. Dat zou echt onzin zijn.
Mijn ervaring is trouwens dat je Youtube helemaal niet zo veel gebruikt. Daarnaast zijn de filmpjes geschikt gemaakt voor de iPhone, waardoor je niet heel veel download. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Tjebakka op 10-01-2009 19:46 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFRtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:18:
[...]

Misschien dat andere tweakers hier (datalimiet van web n walk) meer van weten? En laat je t even weten wat de mensen bij belcompany zeggen ;)?
Ja, ik zal dat zeker laten weten wanneer ik er ben geweest!
Als het mogelijk is zoals ik me heb laten vertellen aan de telefoon, dan sluit ik maandag meteen een abbo af...
Houd je op de hoogte hoor...!
Eerst mijn tentamen (joepie! :X ) maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Bakkert schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:41:
Ehm... Je betaalt voor het gebruik van 3G. Niet voor YouTube. Dat zou echt onzin zijn.
Mijn ervaring is trouwens dat je Youtube helemaal niet zo veel gebruikt. Daarnaast zijn de filmpjes geschikt gemaakt voor de iPhone, waardoor je niet heel veel download. :)
Nee dat is helemaal geen onzin, dat kan Maaike_19 gelezen hebben. Dit is namelijk het geval KPN, Telfort en Hi: streaming internet valt dan buiten de internetbundel.
Maar dat is bij T-Mobile en Vodafone niet het geval, helemaal niet met die speciale iPhone-bundels.

Heeft er trouwens hier iemand niet de iPhone 3G incl een Web n Walk pakket? Hoe zit het nou met dat datalimiet en kom je eigenlijk wel aan die 2GB/maand?
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:45:
[...]

Ja, ik zal dat zeker laten weten wanneer ik er ben geweest!
Als het mogelijk is zoals ik me heb laten vertellen aan de telefoon, dan sluit ik maandag meteen een abbo af...
Houd je op de hoogte hoor...!
Eerst mijn tentamen (joepie! :X ) maar...
offtopic:
Succes. Ik heb er ook een paar komende weken ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14:24

NoTimeRemains

I know

via GSMweb.nl kan je een 16GB iPhone krijgen icm een Relax 300 abbonement.
Is de snelheid van de web 'n walk versie die je bij dit abbo krijgt even snel als de snelheid bij het iPhone abbo krijgt?
bij W 'n W zou dit +/- 1Mbit moeten zijn?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bezoekje gebracht aan Belcompany.
Aldaar gekomen mijn verhaal gedaan, kerel ging het nakijken en...ja hoor, was mogelijk.
Een witte Iphone erbij gepakt, papieren gescand en 1ct betaald...toen kwam het.
Iphone is inderdaad mogelijk met een Relax 300 abonnement, met gratis internet.
Echter de grap komt nog....gratis sms maximaal was niet mogelijk.
Ondanks dat dit staat in:
- De folder van Belcompany
- Op de site van Belcompany
- De mail die ik heb ontvangen van...ja juist, Belcompany

Onvoorstelbaar...
Zet en drukfout volgens de meneer van Belcompany.

Conclusie:
Ik heb niks afgesloten want ik kreeg er geen gratis sms maximaal bij.
Daar is het me nu juist om te doen, dat gratis smssen!
Zucht...
Feit is dat wanneer je dit abonnement toch wilt afsluiten je 12 maanden €5,- betaald voor sms maximaal en daarna de resterende 12 maanden €9,95
De "krent" in mij, vind dit te duur!!!

Bij deze meteen een oproep:
Als iemand weet waar ik een abonnement kan afsluiten met onbeperkt sms voor een leuke prijs en daarbij een gratis Iphone, let me know!
Dat is waar ik naar op zoek ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:07:
via GSMweb.nl kan je een 16GB iPhone krijgen icm een Relax 300 abbonement.
Is de snelheid van de web 'n walk versie die je bij dit abbo krijgt even snel als de snelheid bij het iPhone abbo krijgt?
bij W 'n W zou dit +/- 1Mbit moeten zijn?
Een iPhone abbo heeft een snelheid van 2Mbps. Maar ik kan me niet goed voorstellen dat dat erg veel uitmaakt op een mobieltje.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben van plan over te stappen naar Vodafone, omdat ik graag onbeperkt wil kunnen sms'en.

Heb nu een officieel T-Mobile iPhone 3G (die ik nu voor 70 euro netjes kan laten unlocken door ze) met een i-150-abonnement.

De dombo's hebben nooit mijn contract verlengd, dus ik kan weg...

Ik vroeg me af, als ik Vodafone PrePaid neem, of ik dan ook zonder poespas kan internetten (kan nergens zien of ik internetinstellingen kan veranderen...) en of ik dan nog steeds, zoals nu, via MobileMe of Windows Live mijn e-mail kan binnenhalen?

Kortom: is er verschil tussen het gebruik met T-Mobile of Vodafone (of een ander?)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.