[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een stukje advies gevraagd. Het zal wel vaker zyn gevraagd, maar in zo'n cyclus is het lastig terugzoeken. Vanwege dekkingsproblemen die volgens T-Mobile aan de iPhone liggen (we hebben het beste netwerk!) en die door Apple onderzocht worden, krijg ik nu het aanbod:

a) 3 maanden, 50% korting en daarna niet zeiken
b) ontbinding contract, inlevering toestel en per direct vrijgave nummer voor portering
c) niks doen :-)

Nu ben ik best verknocht aan m'n iPhone, in die zin dat als 'ie het doet ik 'm eigenlijk niet zou willen missen. Maar als ik in de trein tussen Amsterdam en Utrecht zit en ik heb weer eens geen dekking, dan kan ik 'm wel luchten. En bij mijn weten bestaat er ook niet iets soortgelijks, zeker tegen deze prijs (zeker na de datasnelheidverlaging van Vodafone).

Verder denk ik dat er ook toesteldefecten zyn maar dit weigert T-Mobile te erkennen. Zo heb ik hier in de shopo geen 3G-bereik, maar op andere plekken wel, terwijl de medewerker beweert wel 3G-bereik te hebben met andere iPhones (!).

Nu vraag ik me af wat te doen, ook met het oog op die 50%-niet zeiken-regeling. De vraag is in welke mate dat rechtsgeldig is, met het oog op de voorwaarden onder welke je de dienst afneemt. Ontbinding is makkelijk, mede met het oog op een eventuele nieuwe versie in januari (MWSF), of zouden ze je dan weigeren als je een nieuw abonnement afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:57
Hey,

Ik ben van plan om ook een iphone aan te schaffen na het zien van de mogelijkheden van het apparaatje bij een vriend van me. Vooral het (bijna) overal kunnen internetten spreekt me erg aan. (nog nooit internet gehad op mob, ook niet gebruikt omdat het zonder abo zo duur is). Alleen ik had mijn vorige mob een Samsung sliderding met abootje van 1 jaar verlengt met een sim only abo (bij t-mobile toevallig) omdat ik toen nog niet zo nodig een nieuwe mob wilde. Maargoed die Iphone is toch wel erg verleidelijk.

Ik ben daar in april volgend jaar pas van af ongeveer. Nu vraag ik me af hoe staat T-mobile daar tegenover. Ik betaal nu 7.50 per maand ofzo voor 150 minuten en 100 sms (ongeveer zelfde als iphone 30 euro abo, excl het internet dan). Je zou zeggen dat T-mobile wel happig moet zijn om te zeggen van goh jongens, wat als ik nu is per direct mijn sim-only abootje van 7.50 omzet naar een abootje van 30 eu in de maand en daar ene iphone bijkoop a 80 euro. Puur commercieel gezien zouden ze flink stom zijn om dat niet te doen (lijkt mij). Maargoed hoe zijn jullie ervaringen daarin?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Loop eens naar de winkel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:56: ook toesteldefecten zyn maar dit weigert T-Mobile te erkennen. Zo heb ik hier in de shopo geen 3G-bereik, maar op andere plekken wel, terwijl de medewerker beweert wel 3G-bereik te hebben met andere iPhones (!).
Dit kun je natuurlijk simpel checken door een andere iPhone naast jouw iPhone te houden in de T-Mobile Shop. Ze hebben in alle shops een showmodel, dus daarmee kun je het vergelijken. Als het (sterk) verschilt dan is je iPhone waarschijnlijk defect.
Nu vraag ik me af wat te doen, ook met het oog op die 50%-niet zeiken-regeling. De vraag is in welke mate dat rechtsgeldig is, met het oog op de voorwaarden onder welke je de dienst afneemt. Ontbinding is makkelijk, mede met het oog op een eventuele nieuwe versie in januari (MWSF), of zouden ze je dan weigeren als je een nieuw abonnement afsluit?
Tja, ik wil niet de moraalridder uithangen. Maar je zegt zelf dat je ontevreden bent over het bereik, daarbij komt T-Mobile je best genereus tegemoed en nu wil je je contract ontbinden om bij een nieuwe versie weer een nieuw contract af te sluiten. Dan is het bereik blijkbaar toch niet zo slecht... Als dat echt zo slecht is haal je gewoon een iPhone uit Belgie en sluit je zo'n Vodafone abonnement af :)
Snuurtje schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:24:
Ik ben daar in april volgend jaar pas van af ongeveer. Nu vraag ik me af hoe staat T-mobile daar tegenover. Ik betaal nu 7.50 per maand ofzo voor 150 minuten en 100 sms (ongeveer zelfde als iphone 30 euro abo, excl het internet dan). Je zou zeggen dat T-mobile wel happig moet zijn om te zeggen van goh jongens, wat als ik nu is per direct mijn sim-only abootje van 7.50 omzet naar een abootje van 30 eu in de maand en daar ene iphone bijkoop a 80 euro. Puur commercieel gezien zouden ze flink stom zijn om dat niet te doen (lijkt mij). Maargoed hoe zijn jullie ervaringen daarin?
Ik denk niet dat ze dat zo snel zullen doen. Maar heb je ze al opgebeld of ben je al langsgegaan in een winkel? Wat zegt T-Mobile erover?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:57
die is dicht nu :P en ik ben een half weekje buiten NL vanaf morgen. Stel het gewoon even hier, lijkt me dat de meeste iphone fans tegen de release met hun abonnement niet helemaal uitkwamen, en dus tegen hetzelfde aanliepen.

of kwamen degenen die hem met de release wilden allemaal precies uit met hun abonnement?

[ Voor 16% gewijzigd door Snuurtje op 19-11-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het ten tijde van de release een non-issue was, de voorraden iPhones waren niet aan te slepen. Bovendien was iedereen bereid de volle mep te betalen, waarom zou TM zich dan in de vingers snijden door dat soort regelingen te treffen. Het klantenbestand groeide met het uur!

Op dit moment heb je een betere onderhandelingspositie, omdat je ook al klant bent denk ik dat je best nu alvast je abo kan verlengen voor 2 jaar met 30 p/m plus bijbetalen voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:39:
[...]

Dit kun je natuurlijk simpel checken door een andere iPhone naast jouw iPhone te houden in de T-Mobile Shop. Ze hebben in alle shops een showmodel, dus daarmee kun je het vergelijken. Als het (sterk) verschilt dan is je iPhone waarschijnlijk defect.

[...]

Tja, ik wil niet de moraalridder uithangen. Maar je zegt zelf dat je ontevreden bent over het bereik, daarbij komt T-Mobile je best genereus tegemoed en nu wil je je contract ontbinden om bij een nieuwe versie weer een nieuw contract af te sluiten. Dan is het bereik blijkbaar toch niet zo slecht... Als dat echt zo slecht is haal je gewoon een iPhone uit Belgie en sluit je zo'n Vodafone abonnement af :)
Meeste iPhones in de winkels staan helaas gelockt in airplanemode of met een onbruikbare sim en dus is vergelijken lastig. Ik heb vandaag echter nogmaals voor de deur gemeten en kreeg vol bereik dus beschouw het eerder gemeten ontbreken van dekking misschien dan maar als iets tijdelijks.

Wat betreft de dekking: T-Mobile geeft aan dat er blijkbaar iets in de iPhone zit wat de slechte dekking veroorzaakt. En in dat geval loop ik vooruit op eventuele positieve wijzigingen van de hardware in de iPhone die een dergelijke mindere dekking zouden kunnen verbeteren, snap je?

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:30
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:56:
Even een stukje advies gevraagd. Het zal wel vaker zyn gevraagd, maar in zo'n cyclus is het lastig terugzoeken. Vanwege dekkingsproblemen die volgens T-Mobile aan de iPhone liggen (we hebben het beste netwerk!) en die door Apple onderzocht worden, krijg ik nu het aanbod:

a) 3 maanden, 50% korting en daarna niet zeiken
b) ontbinding contract, inlevering toestel en per direct vrijgave nummer voor portering
c) niks doen :-)

....
Als na die 3 maanden de dekkingsproblemen nog niet zijn opgelost, dan kan je weer aanspraak maken op een korting. Althans dat zei iemand van de KS tegen mij.
Dat zou misschien verklaren waarom er verschillende kortingen gegeven worden (7mndn 20% / 3mndn 50%).

even voor de duidelijkheid: in het gebied waarin ik woon heb ik geen 3G bereik, het ligt dus niet aan de iPhone

[ Voor 7% gewijzigd door emiel74 op 20-11-2008 05:27 ]

Verwijderd

ik heb nu al 40 maanden een contract bij Hi.
Kan iemand mij vertellen of er in die tijd iets is veranderd waardoor ik mij nu vroegtijdig kan ontkoppelen van m'n abbonement bij hen?

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Als je al 40 maanden een contract hebt dan kan je toch gewoon opzeggen? Tenzij je verlengd hebt tot een bepaalde datum, natuurlijk.

Verder lijkt me dit een betere vraag voor een topic over Hi-abonnementen, in plaats van een topic over iPhone-abonnementen.

[ Voor 32% gewijzigd door Punksmurf op 20-11-2008 21:20 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Op 2 maart 2009 loopt mijn T-mobile Flex 20 abbonement af. Ik kwam er achter dat ik al 3 weken geleden had kunnen verlengen, i.p.v. 2 december :P.

Mijn oog is gevallen op de 8GB Iphone en zag ik dat ik hem voor €1 kon krijgen wanneer ik verlengde, dus dat vind ik wel aantrekkelijk :). Wat ik me nu afvroeg, als ik nu verleng naar een i150 abbo dan gaat die pas in maart in, maar dan kan ik zeker nog niet gebruik maken van het 3G netwerk om te internetten toch?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nou, ja dat kan wel, maar dat kost je wat meer centen :P. Volgens mij is het wel mogelijk om je huidige Flex 20 abonnement voor 10 euro te verhogen met Pocket Internet Totaal voor de laatste paar maanden.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja ok, ik zal eens zien wat dat Pocket Internet Totaal inhoudt en kost. Want een iPhone is natuurlijk wel mooi met internet :P
MaximusTG schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:08:
Nou, ja dat kan wel, maar dat kost je wat meer centen :P. Volgens mij is het wel mogelijk om je huidige Flex 20 abonnement voor 10 euro te verhogen met Pocket Internet Totaal voor de laatste paar maanden.
PIT is nu web & walk geworden toch? En dit kost dus 10 euro per maand, dus in totaal kom je dus uit op €30.
Bedoelde jij het ook zo, of bedoelde je echt 10 euro voor 3 maand?

[ Voor 66% gewijzigd door Vincitore op 23-11-2008 13:18 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Infinitytron schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:14:
Ja ok, ik zal eens zien wat dat Pocket Internet Totaal inhoudt en kost. Want een iPhone is natuurlijk wel mooi met internet :P

[...]

PIT is nu web & walk geworden toch? En dit kost dus 10 euro per maand, dus in totaal kom je dus uit op €30.
Bedoelde jij het ook zo, of bedoelde je echt 10 euro voor 3 maand?
Oh, dat kan wel, dat dat nu w&w is geworden, maar bedoelde idd 10 per maand, 30 euro totaal, zit je dus voor de rest van je Flex 20 abonnement met dezelfde kosten (30 euro per maand) als met je iPhone abonnement.
Ben zelf namelijk ook overgestapt van Flex 20 met internet naar iPhone, maar mn iPhone abonnement is nog niet ingegaan. Gelukkig had ik al onbeperkt internet bij mijn Flex 20.
Die heb ik overigens ook tijdens de looptijd toegevoegd. En dat was toen voor de resterende looptijd van het Flex abonnement. Dus ik zou gewoon even bellen met T-Mobile, lukt het vast wel.

iPhone zonder mobiel internet is tenslotte niet echt handig, je zal toch snel geneigd zijn ff wat te proberen onderweg, en voor je het weet zit je met een enorme rekening.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja dan had ik het dus wel goed gezien dat het dan 30 euro zou kosten. Een iPhone en internet is wel goede combi denk ik :P.

Maar als ik morgen naar de winkel zou gaan en een iPhone haal, en dan W&W voor de rest van de looptijd, gaat het dan de 24e in of zou je dat kostentechnisch beter op de 2e van december kunnen doen zodat je precies 3 maand hebt qua looptijd ipv 3 maand en 1 week?

Stats

• Tank33
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 17:51
Snuurtje schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:24:
Hey,

Ik ben van plan om ook een iphone aan te schaffen na het zien van de mogelijkheden van het apparaatje bij een vriend van me. Vooral het (bijna) overal kunnen internetten spreekt me erg aan. (nog nooit internet gehad op mob, ook niet gebruikt omdat het zonder abo zo duur is). Alleen ik had mijn vorige mob een Samsung sliderding met abootje van 1 jaar verlengt met een sim only abo (bij t-mobile toevallig) omdat ik toen nog niet zo nodig een nieuwe mob wilde. Maargoed die Iphone is toch wel erg verleidelijk.

grtz
Ik had ongeveer hetzelfde idee (mijn abonnement loopt tot eind maart 2009). Even de klantenservice gebeld en ze boden me per direct een nieuw contract aan van 29,95 p/mnd (i150) en een iphone 16 gig met bijbetaling van 19,95..Ik vind het wel een mooie deal.

Ik wacht nu op mijn iphone en het contract van 2 jaar gaat in als ik de iphone activeer.. hopelijk snel dus..

Gewoon de klantenservice bellen en navragen dus.

"Obviously you're not a golfer..."

Verwijderd

Hmm ik heb het al vaker gelezen maar ik heb bij overige kosten 1,66 euro staan, terwijl ik geen 0900 nummer gebeld heb. Enig idee hoe dit komt?
Mijn iPhone abbonement ging direct op de dag dat ik m'n iPhone haalde in, en het kan dus niet zijn van de eerste dagen zonder abonnement, is GPRS misschien niet gratis of hoe zit dat?

Van jullie zijn veel al een paar abonnementsmaanden verder, dus ik neem aan dat er wel iemand is die weet of dat alleen iets van de eerste maand is?!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:42
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:15:
Hmm ik heb het al vaker gelezen maar ik heb bij overige kosten 1,66 euro staan, terwijl ik geen 0900 nummer gebeld heb. Enig idee hoe dit komt?
Mijn iPhone abbonement ging direct op de dag dat ik m'n iPhone haalde in, en het kan dus niet zijn van de eerste dagen zonder abonnement, is GPRS misschien niet gratis of hoe zit dat?

Van jullie zijn veel al een paar abonnementsmaanden verder, dus ik neem aan dat er wel iemand is die weet of dat alleen iets van de eerste maand is?!
tussen het krijgen en gebruiken en het echt activeren van het abbonnement, zit meestal enkele uren of een dag. daarvoor bel/sms/internet je dus zonder bundel, om dit te compenseren geeft T-mobile je iets van 10 belminuten en 10 smsjes voor die overgang, waarschijnlijk ben jij in die periode erover heen gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:36
Tank33 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:02:
[...]

Ik had ongeveer hetzelfde idee (mijn abonnement loopt tot eind maart 2009). Even de klantenservice gebeld en ze boden me per direct een nieuw contract aan van 29,95 p/mnd (i150) en een iphone 16 gig met bijbetaling van 19,95..Ik vind het wel een mooie deal.

Ik wacht nu op mijn iphone en het contract van 2 jaar gaat in als ik de iphone activeer.. hopelijk snel dus..

Gewoon de klantenservice bellen en navragen dus.
Ben jij een iemand die veel belt ofzo :? Ik ben al jaren klant @ Orange (nog toen het dutchtone heette) maar ik kan de 16Gb iPhone krijgen met een bijbetaling van 159 8)7 Ik denk dat ik een te lage belstatus heb, zodat ze mij die aanbieding niet kunnen doen. Ik bel gemiddeld 50 min en stuur 100 sms'jes per maand...

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJnte schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:48:
[...]

Ben jij een iemand die veel belt ofzo :? Ik ben al jaren klant @ Orange (nog toen het dutchtone heette) maar ik kan de 16Gb iPhone krijgen met een bijbetaling van 159 8)7 Ik denk dat ik een te lage belstatus heb, zodat ze mij die aanbieding niet kunnen doen. Ik bel gemiddeld 50 min en stuur 100 sms'jes per maand...
het zijn gewoon een stelletje wankers daar.
Het waarderings systeem klopt voor geen meter. Ik heb in de afgelopen 2 jaar voor zo een €1800 verbeld bij TM. Vertelden ze me doodleuk dat ze een mooie aanbieding hebben voor mij ; i150 met een 16 G iphone tegen bijbetaling van €159. Ben toch niet achterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 17:51
IJnte schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:48:
[...]

Ik bel eigenlijk niet zo gek veel en ik sms heel weinig. Ik ben wel al lang klant (ook sinds Dutchtone) maar het lijkt er inderdaad op dat ze hele wazige regels hanteren wie welke korting krijgt.

Blijkbaar gewoon mazzel gehad dus..

"Obviously you're not a golfer..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgens mij kijken ze naar de afgelopen 3 maanden voor de waardering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hallo tweakers,

Ik wil heel graag een Iphone met abbo. Maar door al die verschilende abbo's zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik heb zelf al research gedaan.
Ik kom steeds uit op de 8GB T-Mobile Iphone 150/150 abbo. Mijn vraag is waar ik deze het best kan afsluiten? Ik lees in dit topic namelijk veel over verschillende prijzen tussen web en straat winkels? Wat verschilt hieraan?

Iemand die kan helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik was vandaag langs de t-mobile shop gegaan en heb gevraagd of de actie nog geldig is mbt 20% studentenkorting en icm iPhone. Guess what, helemaal geen probleem :-) Ik denk dat het net ligt bij welke winkel je het aanvraagt. Verder, voor mensen die hier gebruik van willen maken en moeten verlengen, de medewerkers waren zo vriendelijk om met mij te delen dat ik maandag even terug zou moeten komen. De 16 GB versie is dan namelijk "mogelijk" gratis bij verlenging naar i-300 ;-) Nieuwe aanbieding dus op maandag!

[ Voor 6% gewijzigd door prototype op 29-11-2008 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
prototype schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 04:22:
Ik was vandaag langs de t-mobile shop gegaan en heb gevraagd of de actie nog geldig is mbt 20% studentenkorting en icm iPhone. Guess what, helemaal geen probleem :-) Ik denk dat het net ligt bij welke winkel je het aanvraagt. Verder, voor mensen die hier gebruik van willen maken en moeten verlengen, de medewerkers waren zo vriendelijk om met mij te delen dat ik maandag even terug zou moeten komen. De 16 GB versie is dan namelijk "mogelijk" gratis bij verlenging naar i-300 ;-) Nieuwe aanbieding dus op maandag!
tjonge jonge, wat een interne communicatie zeg.. Bij Shop A: Nee, Shop B: Ja ..
Welke shop was je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
prototype schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 04:22:
wtf. :( Dat vind ik dus NIET leuk. Maar een hele grote kans dat jij straks een extra rekening krijgt met daarop de extra kosten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

FiXeR.nl schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:34:
[...]

wtf. :( Dat vind ik dus NIET leuk. Maar een hele grote kans dat jij straks een extra rekening krijgt met daarop de extra kosten. :(
Oh, maar dat is niet de afspraak zeg ik dan. Het verlengingscontract moet daar gewoon heel duidelijk in zijn. Mochten ze toch zoiets flikken, dan zal ik Tros Radar even aanschrijven EN bureaurechtshulp in de arm grijpen ... :-)

Maar erm, het zou ook goed kunnen zijn dat ze deze actie alleen voor "mensen in mijn situatie" laten gelden. Ik ben namelijk al meer dan 5 jaar klant bij t-mobile en heb ook heel duidelijk gemaakt dat ik op zou zeggen als ze me niet een aantrekkelijk aanbod zouden kunnen doen.

[ Voor 26% gewijzigd door prototype op 30-11-2008 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ben welke T-Mobile winkel ben je geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Voor de gene die nog twijfelde om een abo met een 8 of 16GB te nemen:
http://www.iphoned.nl/tmo...3g-16-gb-uitvoering/3513/

Onverwacht! Ik dacht zelf dat ze de iPhone niet gratis weg mochten geven? En ik had het eerste jaar echt geen verlagingen verwacht vanuit T-Mobile.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Ik had een tijdje geleden een medewerker van de klantenservice van Orange aan de telefoon (Ja orange bestaat nog), en die wist mij aan het eind van een gesprek te melden dat er rondom 10 januari ook een actie verwacht wordt. Hoe of wat kon hij natuurlijk niet zeggen ;) Misschien gewoon een gerucht, maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxa270
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 15:56
CrashOne schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:53:
Voor de gene die nog twijfelde om een abo met een 8 of 16GB te nemen:
http://www.iphoned.nl/tmo...3g-16-gb-uitvoering/3513/

Onverwacht! Ik dacht zelf dat ze de iPhone niet gratis weg mochten geven? En ik had het eerste jaar echt geen verlagingen verwacht vanuit T-Mobile.
Praktisch gezien is alleen het 16GB model bij het i-300 abonnement (44,95pm) in prijs verlaagd, van 79,95 naar 0. De verlaging van 1 naar 0 Euro bij de 8GB modellen is natuurlijk puur symbolisch, en een prijsverlaging van 19,95 bij een i-500 abonnement van 64,95pm is ook niet bepaald een geweldige besparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Nou, ben ik weer, t-mobile doet goed haar best zo te zien om mij als klant kwijt te raken. Nadat ik vandaag weer terug ben gegaan naar de t-mobile shop in Apeldoorn, waar ze me nog vorige week vertelde dat studentenkorting geen probleem zou zijn, word ik vandaag "teleurgesteld" met het nieuws dat dit niet kan. Daarop heb ik hun moeten teleurstellen met het nieuws dat ik van plan ben om op te zeggen. Na afdeling commercieel te hebben gebeld van t-mobile blijkt dat ik na 5 jaar klant te zijn bij t-mobile geen betere aanbieding kan krijgen op de i-300 dan reeds is bekend gemaakt vandaag. Juist. Niks. Loyaliteit loont was hun slogan voor zakelijk optimaal, maar ik denk dat ik het hierbij laat met t-mobile. Ze adviseerden me om contact op te nemen met de t-mobile dealer in gouda waarvan ik reeds op fora heb vernomen dat ze wel de korting hanteren met de i-300. Schijnbaar zijn t-mobile winkels soms ook onafhankelijk wist de vriendelijke meneer me te vertellen aan de telefoon.

Maar erm, na een kleine berekening kom ik voor de i-300 uit op 44.95 p/m. Een eventuele studentenkorting van 20% zou betekenen: 44.95 * 0.8 = 35.96 p/m. Voor 2 jaar lang zou dit het volgende bedragen: EUR 863.04

Als ik even kijk op gsm.nl zie ik daar een aanbieding staan voor een SIMLOCK VRIJE iPhone. 8GB welliswaar maar meer verwacht ik ook niet nodig te hebben. Deze kost icm het imo snellere en beter gedekte zorgeloos internet 28.00 + 9.95 = 37.95 p/m. Dit geeft me net als de i-300 van t-mobile, 300 belminuten, alleen ook 600 smsjes (300x2 met sms verdubbelaar blox die je gratis bij deze bundel lijkt te krijgen) en betere internet specs. Geen aansluitkosten overigens en voor 2 jaar zou ik dan: EUR 910.8 kwijt zijn. Dit scheelt dus iets minder dan 50 euro, en dat neem ik opzich best voor lief.

Het is jammer dat de t-mobile shop in gouda geen telefoonnummer weergeeft van de filiaal daar. Ik zal morgen er even langs gaan, maar zoals het er nu naar uit ziet denk ik eigenlijk dat vodafone een betere deal hier heeft voor mij. Een 16gb iphone is leuk, maar niet noodzakelijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Even een kleine kanttekening bij het mobiele internet. Bij Vodafone zit je natuurlijk vast aan de FUP (waar de meeste mensen mee uitkomen) en bij T-Mobile is het abonnement voorlopig alleen op papier beperkt tot 2 Mbit. In praktijk haal je gewoon de volle UMTS/HSDPA snelheid.

Daarnaast zou ik goed letten op de garantie als je hem via zo'n online shop koopt, Regelen zij dat? Hoe zijn de ervaringen van anderen daarmee? In Nederland zul je namelijk geen garantie krijgen van Apple/T-Mobile op zo'n (door de winkel) geimporteerde iPhone.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
prototype schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:26:
Nou, ben ik weer, t-mobile doet goed haar best zo te zien om mij als klant kwijt te raken. Nadat ik vandaag weer terug ben gegaan naar de t-mobile shop in Apeldoorn, waar ze me nog vorige week vertelde dat studentenkorting geen probleem zou zijn, word ik vandaag "teleurgesteld" met het nieuws dat dit niet kan. Daarop heb ik hun moeten teleurstellen met het nieuws dat ik van plan ben om op te zeggen. Na afdeling commercieel te hebben gebeld van t-mobile blijkt dat ik na 5 jaar klant te zijn bij t-mobile geen betere aanbieding kan krijgen op de i-300 dan reeds is bekend gemaakt vandaag. Juist. Niks. Loyaliteit loont was hun slogan voor zakelijk optimaal, maar ik denk dat ik het hierbij laat met t-mobile. Ze adviseerden me om contact op te nemen met de t-mobile dealer in gouda waarvan ik reeds op fora heb vernomen dat ze wel de korting hanteren met de i-300. Schijnbaar zijn t-mobile winkels soms ook onafhankelijk wist de vriendelijke meneer me te vertellen aan de telefoon.

Maar erm, na een kleine berekening kom ik voor de i-300 uit op 44.95 p/m. Een eventuele studentenkorting van 20% zou betekenen: 44.95 * 0.8 = 35.96 p/m. Voor 2 jaar lang zou dit het volgende bedragen: EUR 863.04

Als ik even kijk op gsm.nl zie ik daar een aanbieding staan voor een SIMLOCK VRIJE iPhone. 8GB welliswaar maar meer verwacht ik ook niet nodig te hebben. Deze kost icm het imo snellere en beter gedekte zorgeloos internet 28.00 + 9.95 = 37.95 p/m. Dit geeft me net als de i-300 van t-mobile, 300 belminuten, alleen ook 600 smsjes (300x2 met sms verdubbelaar blox die je gratis bij deze bundel lijkt te krijgen) en betere internet specs. Geen aansluitkosten overigens en voor 2 jaar zou ik dan: EUR 910.8 kwijt zijn. Dit scheelt dus iets minder dan 50 euro, en dat neem ik opzich best voor lief.

Het is jammer dat de t-mobile shop in gouda geen telefoonnummer weergeeft van de filiaal daar. Ik zal morgen er even langs gaan, maar zoals het er nu naar uit ziet denk ik eigenlijk dat vodafone een betere deal hier heeft voor mij. Een 16gb iphone is leuk, maar niet noodzakelijk voor mij.
In Gouda ga je hem niet krijgen. Het was een nieuwe werknemer die de korting had verschaft, de klant is inmiddels terug geroepen en moet de volle pond betalen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

als je eigenlijk morgen naar de t-mobile shop gaat, kunnen ze dan gelijk een iphone leveren?

en klopt het dat als je je abo verlengt (sim only 100 relax 1 jaar) je de iphone bij een i150 gratis krijgt... stond op de site, maar verbaasde me een beetje. De 16GB versie zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
MethodP schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:52:
als je eigenlijk morgen naar de t-mobile shop gaat, kunnen ze dan gelijk een iphone leveren?

en klopt het dat als je je abo verlengt (sim only 100 relax 1 jaar) je de iphone bij een i150 gratis krijgt... stond op de site, maar verbaasde me een beetje. De 16GB versie zelfs.
Dat heb je dan denk ik verkeerd gelezen. Alleen bij I-300 en I-500 krijg je de Iphone gratis.. I-150 dus niet. Alleen als ze genoeg aan je verdiend hebben de afgelopen 3 maanden krijg je korting op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

IJnte schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:02:
[...]

Dat heb je dan denk ik verkeerd gelezen. Alleen bij I-300 en I-500 krijg je de Iphone gratis.. I-150 dus niet. Alleen als ze genoeg aan je verdiend hebben de afgelopen 3 maanden krijg je korting op het toestel.
[img=http://img98.imageshack.us/img98/4809/raarhq1.th.jpg]
staat er toch echt :?

[ Voor 6% gewijzigd door MethodP op 01-12-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Iphone 2G uberhaupt in Nederland geleverd met een Abonnement van KPN? Ik wil hem tweedehands misschien van iemand overnemen... Maar nu bedenk ik me opeens, is de 2G versie wel geleverd met abonnement in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:39:
Is de Iphone 2G uberhaupt in Nederland geleverd met een Abonnement van KPN? Ik wil hem tweedehands misschien van iemand overnemen... Maar nu bedenk ik me opeens, is de 2G versie wel geleverd met abonnement in Nederland?
Nee,

@tmo: heb in NL 1 euro betaald voor 16g wit, mijn Amerikaanse kost 199$ voor de 8gb met een 2x zo duur abonnement maar dan wel een berg belminuten (+unlimited evening/weekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2G versie is sowieso nooit (legaal) in Nederland verkrijgbaar geweest.

Edit: Spuit 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hoedje schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:35:
Even een kleine kanttekening bij het mobiele internet. Bij Vodafone zit je natuurlijk vast aan de FUP (waar de meeste mensen mee uitkomen) en bij T-Mobile is het abonnement voorlopig alleen op papier beperkt tot 2 Mbit. In praktijk haal je gewoon de volle UMTS/HSDPA snelheid. [/b]
Ja, dat is wel een minpuntje, maar in alle redelijkheid denk ik hier niet bovenuit te komen. Jammer dat hun FUP zo vaag geformuleerd is als zijnde "niet regelmatig meer dan of gelijk aan 10x het gemiddelde van alle gebruikers". Ik ga even kijken of ik daar wat meer informatie over kan krijgen, i.e. concreter in termen van megabytes. Een oud-vodafone medewerker heeft me iig al laten weten dat ik moet denken in termen van 250 megabyte per maand. Indien dat zo is, dan wordt 't een stuk minder aantrekkelijk.
Daarnaast zou ik goed letten op de garantie als je hem via zo'n online shop koopt, Regelen zij dat? Hoe zijn de ervaringen van anderen daarmee? In Nederland zul je namelijk geen garantie krijgen van Apple/T-Mobile op zo'n (door de winkel) geimporteerde iPhone.
Zal m'n zwager (advocaat) hier even over bellen hoe de europese wetgeving hierin is.
FiXeR.nl schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:42:
[...]

In Gouda ga je hem niet krijgen. Het was een nieuwe werknemer die de korting had verschaft, de klant is inmiddels terug geroepen en moet de volle pond betalen. :(
Dat meen je niet. Dat kan je echt niet maken denk ik dan :S

[ Voor 19% gewijzigd door prototype op 01-12-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
prototype schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:15:
[...]

Dat meen je niet. Dat kan je echt niet maken denk ik dan :S
Jup, ik heb daar zelfs met een (ja het bestaat) een vriendelijk mevrouw van T-Mobile over gemailt en ze vondt het zelf ook niet kunnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Zpottr schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:26:
[...]

Blijkbaar zijn ze blij met jou als klant... niet te lang over twijfelen zou ik zeggen, mooie deal :)
Nja, ik wil ook wel toehappen eigenlijk. Maar liever heb ik die iPhone gelijk, dus ik ga morgen ff naar t-mobile shop, kijken of ik daar ook die korting krijg, want ik hoor er nogal vage verhalen over...

En als je bestel, hoelang is die levertijd ongeveer?

ik ben nogal ongeduldig :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
MethodP schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:52:

Wil hier nog even op terug komen.

De (meeste) T-mobile shops hebben de phone op voorraad...

De prijzen bij verlenging zijn erg aantrekkelijk.

Heb zelf mijn abbo verlengd (vorige week) naar een i150 voor 2jaar. de 16GB is dan 1,- via de website, en 19,95 in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Eximius schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:29:
[...]

Heb zelf mijn abbo verlengd (vorige week) naar een i150 voor 2jaar. de 16GB is dan 1,- via de website, en 19,95 in de winkel.
Wat voor een Abbo had je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Eximius schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:29:
[...]

Nah in de winkel kostte het toestel bij verlenging dus 160 euries... beetje vreemd dat die t-mobile shops hogere prijzen hanteren dan de online shop.

Dus maar net besteld online, 16GB iPhone voor 0,- (dus ook geen 1,- :? ) bij vernieuwing.
Ik had dus een t-mobile relax 100 met 25 sms :P
Maar wat ik al eerder gehoord had, en nu bevestigd dit het; hoe hoger je de 'ladder' van de abo kosten opgaat, des te meer korting je krijgt ofzo, want ze willen je stimuleren. Misschien onzin, maar ik had het al eerder gehoord dat mensen met voorheen lage abo kosten meer korting krijgen.

Ik hoop niet dat ik sneaky genept word en dus alsnog geld moet betalen voor die iPhone, wat dan verwerkt word in de maandelijkse kosten. Zo zijn ze wel bij T-mobile (had me pa een keer). Maar volgens mij kunnen ze dat gewoon niet doen.

Anyway, ik hoop dat ie snel binnenkomt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

MethodP schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:21:
[...]

Ik hoop niet dat ik sneaky genept word en dus alsnog geld moet betalen voor die iPhone, wat dan verwerkt word in de maandelijkse kosten. Zo zijn ze wel bij T-mobile (had me pa een keer). Maar volgens mij kunnen ze dat gewoon niet doen.
Heb zelf ook een wat grotere stap gemaakt in abo kosten, en een zwarte 16GB voor 1 euro gekregen.
En nee: je wordt niet genept. het is 1 euro en dat blijft het ook ;)

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee alleen op import en software sim unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:48:
[...]

nee alleen op import en software sim unlocked
Maar wel via een bedrijf geïmporteerd? Laten we zeggen KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:16:
[...]

Maar wel via een bedrijf geïmporteerd? Laten we zeggen KPN?
nee, alleen door bedrijven zoals 2call. van die online shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
IJnte schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:02:
[...]

Bij de verlenging van mijn Flex20 naar een i-150 abbo kostte het mij ook maar 1 euro via de website. In de winkel kostte hij €79.95. Ze konden de prijs niet naar 1 euro bijstellen in de 1e winkel dus ben maar naar de 2e winkel gegaan.... En voor €1 meegenomen :)

Dus als het via de site kan voor €1, gewoon in de winkel zeggen als het daar een hoger bedrag is. Wie weet veranderen ze het..:)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Ik lees hier een aantal posts over het 'gratis' krijgen van de Iphone 16GB bij verlenging met een 2-jarig i150 abbo.
Zal even mijn ervaring posten;

Op het moment dat de Iphone verkrijgbaar was, heb ik op de website van T-Mobile gekeken naar de mogelijkheden voor mij bij verlening. Dar stond voor mij op dat moment dat ik 49.95 euro moest bijbetalen voor een 2-jarig i150 abbo met een witte 16GB. Dat leek mij wel wat.
Dus ik de stad in om te kijken of een bepaalde winkel ze op voorraad had (immers is een t-mobile abbo een T-mobile abbo waar je hem ook afsluit. De voorwaarden moeten overal hetzelfde zijn).
Bij de Belcompany hadden ze er een op voorraad, dus die nam ik meteen mee. Bleek dat ik aan de kassa toch 159.95 moest betalen. Dus ik wijs die medewerkster op de t-mobile site waar toch echt iets anders staat.
Ik ging er volledig vanuit dat ik slechts 49,95 moest betalen en kwam er dus aan het einde pas achter dat dit niet zo was. Dus mijn contract had ik al getekend en er was geen weg terug. Boos bel ik T-Mobile om te vragen hoe dit nu met die overige 110 euro zit. om het 'goed te maken' kreeg ik 50% korting om mijn volgende factuur. JOEPIE! 15 euro korting :)

Thuis ben eens achter de pc gedoken en heb een erg boze, doch nette, email gestuurd aan t-mobile waarin ik stelde dat dit toch echt niet kon! zeker niet aangezien ik al sinds ze nog Ben waren bij hen klant was.

3 weken later ontvang ik een email terug met de verontschuldigingen van T-Mobile EN het bericht dat mijn 110 euro terugkomen en verekend worden met openstaande facturen :) Uiteraard ik helemaal blij :P

Het is dus wel degelijk van belang hoelang je bij hun klant bent wil je een flinke korting krijgen. Dit werd nog eens extra duidelijk gemaakt toen een vriend van mijn, die ook ging verlengen en precies hetzelfde overkwam, zijn 110 euro NIET terug kreeg (HOEWEL HIJ DEZELFDE PRIJZEN IN DE ONLINE T-MOBILE SHOP ZAG ALS IK!!).

Klinkt erg krom maar zo werken ze dus wel 8)7

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het werkt zo natuurlijk bij elke telecomprovider. :) Het is natuurlijk niet gek dat je de korting niet krijgt bij winkels van derden zoals de Belcompany. Die winkels moeten namelijk ook nog wat verdienen, dus kost het T-Mobile ook meer. Daarbij zijn fysieke winkels ook duurder dan online of via de telefoon. Dus het is niet gek dat je een korting als bestaande klant in principe alleen krijgt, als je hem online besteld (alhoewel het wel vreemd blijft dat je niet bij de normale winkels ook dezelfde korting krijgt :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Toen ik het gewoon zei tegen die medewerker van T-Mobile dat ik hem via Internet kon verlengen voor €1, deed hij er totaal niet moeilijk over. Vroeg mij ook niet naar hoe lang ik al klant was.. €1 was een €1:D

Maar telefoon/internet is wel goedkoper dan een fysieke winkel inderdaad, maar wel mooi dat ik hem net zo goedkoop kreeg in de winkel als via internet :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik zit te kijken naar een iphone 3G en ik had voor mezelf even dit tabelletje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2j4r22c.jpg
De rode is vodafone via 2call en roze/rood/paarse tmobile :P

Nu zie ik dat hoe goedkoper het abonnement hoe goedkoper het totaal, is dat niet vreemd?
En ik vraag me af hoe het zit met de fairusepolicy van vodafone. Is die zo verbruikt of red ik de maand wel aangezien de iphone maps,youtube,safari,mail heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:03:
Nu zie ik dat hoe goedkoper het abonnement hoe goedkoper het totaal, is dat niet vreemd?
Dat is toch zegmaar het hele punt van een goedkoop abbonnement? Je betaalt heus niet alleen voor je iPhone elke maand maar zeker ook voor 't bellen/internetten ;)
offtopic:
Waar haal je die prijzen van Vodafone vandaan trouwens, zie ik niet 123 staan zelf

[ Voor 11% gewijzigd door Leftblank op 02-12-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Infinitytron schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:50:
Toen ik het gewoon zei tegen die medewerker van T-Mobile dat ik hem via Internet kon verlengen voor €1, deed hij er totaal niet moeilijk over. Vroeg mij ook niet naar hoe lang ik al klant was.. €1 was een €1:D

Maar telefoon/internet is wel goedkoper dan een fysieke winkel inderdaad, maar wel mooi dat ik hem net zo goedkoop kreeg in de winkel als via internet :)
nah, die man in deze t-mobile shop was niet zo relaxed. Ik zei ook, ja op internet betaal ik 0 euro..Hij zei, " "waarom ga je dan hier naar toe?" :X

Nou... DOEI!

dan wacht ik wel ff een weekie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
MethodP schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:29:
[...]

nah, die man in deze t-mobile shop was niet zo relaxed. Ik zei ook, ja op internet betaal ik 0 euro..Hij zei, " "waarom ga je dan hier naar toe?" :X

Nou... DOEI!

Ja inderdaad, als het 50-80 euro scheelt kan je hem beter via het internet bestellen... ze hebben ze vast wel op voorraad :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leftblank schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:29:
[...]

Dat is toch zegmaar het hele punt van een goedkoop abbonnement? Je betaalt heus niet alleen voor je iPhone elke maand maar zeker ook voor 't bellen/internetten ;)
offtopic:
Waar haal je die prijzen van Vodafone vandaan trouwens, zie ik niet 123 staan zelf
Ehm zelf uitrekenen..22 euro per maand.. 12 maanden 2,50 internet en dan 12 maanden 9,50 en toestelprijs staat erbij (2call.nl).

Hoe doet vodafone eigenlijk over nummerbehoud van een vodafone prepaid naar vodafone abbo (via derde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt de startpost niet meer en is er sinds kort een prijs verlaging geweest, of heeft T-mobile via de webshop momenteel een online actie? De 16GB variant kost daar namelijk met een i300 abonnement 0,- euro. Geldt deze prijs dan ook voor de gewone winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:30
MethodP schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:29:
[...]

Nou... DOEI!

Waarom verwacht je in de winkel dezelfde prijzen te krijgen als op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

dominator schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:38:
[...]

Waarom verwacht je in de winkel dezelfde prijzen te krijgen als op internet?
Omdat ik het beeld had dat een t-mobile shop een t-mobile shop is. En een verschil van 50 of 20 euro kan ik nog bij, maar dat ik de volle mik moet betalen vind ik enigszins vreemd. Maar ik ben blij dat ik eerst op internet gecheckt had, anders was ik nu 160 euro lichter zonder reden. En ja dat vind ik wel vreemd.

Sinds gister staat op de t-mobile bestelstatus site het vakje 4 aangevinkt. Hij zou onderweg moeten wezen. Iemand ervaring hoe lang dit kan duren? O-)

EDIT: Nou dat duurt dus ongeveer een dag, postbode is net langs geweest ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MethodP op 04-12-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
MethodP schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:53:
[...]

Omdat ik het beeld had dat een t-mobile shop een t-mobile shop is. En een verschil van 50 of 20 euro kan ik nog bij, maar dat ik de volle mik moet betalen vind ik enigszins vreemd. Maar ik ben blij dat ik eerst op internet gecheckt had, anders was ik nu 160 euro lichter zonder reden. En ja dat vind ik wel vreemd.

Sinds gister staat op de t-mobile bestelstatus site het vakje 4 aangevinkt. Hij zou onderweg moeten wezen. Iemand ervaring hoe lang dit kan duren? O-)
Ik niet, een winkel heeft namelijk als groot voordeel dat je bellend de winkel had kunnen verlaten en geholpen was door levende mensen welke al je vragen hadden kunnen beantwoorden. Een webshop bied die voordelen niet (was je ook al achter), echter betaal je daar weer wat minder. Het is maar net wat je wil natuurlijk, maar ga het niet vreemd vinden dat je niet het beste van beide winkels kan krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
^^ Enerzijds heb je wel gelijk, maar we hebben het wel over dezelfde keten. Ik vind het een beetje apart dat die aan prijsdifferentiatie doen voor online/offline winkelen. Hun primaire doel is ook nog eens het verlenen van mobiele diensten, de winkel is daarmee een (vrijwel noodzakelijke) nevenactiviteit.
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:32:
Klopt de startpost niet meer en is er sinds kort een prijs verlaging geweest, of heeft T-mobile via de webshop momenteel een online actie? De 16GB variant kost daar namelijk met een i300 abonnement 0,- euro. Geldt deze prijs dan ook voor de gewone winkel?
Lijkt op een prijsverlaging ja. Ben niet ingelogd (voor als dat wat uitmaakt ivm belgedrag enzo?), en zie ook die prijzen. Mooi, maar apart dat er nu geen prijsverschil meer is voor de 8 of 16gb versies bij de duurste 2 abo's.

[ Voor 20% gewijzigd door Punksmurf op 04-12-2008 14:14 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Punksmurf schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:10:
^^ Enerzijds heb je wel gelijk, maar we hebben het wel over dezelfde keten. Ik vind het een beetje apart dat die aan prijsdifferentiatie doen voor online/offline winkelen. Hun primaire doel is ook nog eens het verlenen van mobiele diensten, de winkel is daarmee een (vrijwel noodzakelijke) nevenactiviteit.
Het schept inderdaad verwarring, dat ben ik helemaal met je eens. Mediamarkt heeft ook een prijsbeleid per filiaal, je wil niet weten wat voor heibel ze daarmee hebben. Zo kun je een scheerapparaat hebben wat in rotterdam in de aanbieding is voor 49 euro niet zomaar in amsterdam voor diezelfde aanbiedingsprijs meekrijgen..... Toch staat er bij beide mediamarkt op de gevel.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Wel props dus voor T-Mobile qua levertijd.

Dinsdag ochtend besteld
Donderdag middag in huis.

Idioot snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punksmurf schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:10:

[...]

Lijkt op een prijsverlaging ja. Ben niet ingelogd (voor als dat wat uitmaakt ivm belgedrag enzo?), en zie ook die prijzen. Mooi, maar apart dat er nu geen prijsverschil meer is voor de 8 of 16gb versies bij de duurste 2 abo's.
Ik had het topic beter door moeten lezen, er was inderdaad een prijsverlaging vanaf 1 december. Máár, geldt dit alleen voor online aankoop van een iPhone 16GB of geldt dit ook voor in de winkel?

Iemand vermeldde trouwens ook dat Belcompany 80 euro inruilkorting geeft bij inleveren van een oude telefoon en aankoop van een nieuw? Dit bericht was van 11 november, Is dit ook nog van toepassing, anders haal ik daar wel een 16GB variant en betaal ik wel 80 euro bij. Het i300 abbo heb ik namelijk waarschijnlijk nét niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
MethodP schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:50:
Wel props dus voor T-Mobile qua levertijd.

Dinsdag ochtend besteld
Donderdag middag in huis.

Idioot snel.
Hier niet.. Heb hem op 28 November bestelt (telefonisch) en nog niet binnen. Ik ben een Orange klant die overstapt naar t-mobile. Ze hebben mij een aanbieding gedaan voor de Iphone 3G 16GB voor 20 euro bijbetaling. Ik zal dan 13 maart overgaan naar t-mobile, en tot die tijd zou ik gewoon mijn orange simkaart kunnen gebruiken.

Heb afgelopen week al meerdere keren contact gehad met zowel T-mobile als het Orange Transactie team (die verzorgen de overstap van t-mobile naar Orange). ze weten van elkaar niet wanneer ie nu wel of niet verstuurd is.

Heb vorige week dinsdag gebelt met T-mobile, en werd vervolgens doorverbonden met Orange. Die vertelden mij dat hij die zelfde dag verstuurd was. Dus ik heb gisteren donderdag weer gebelt, blijkt dat ie nog niet eens verstuurd is!!

Nadat ik gisteren heb gebelt, zeiden ze dat de bestelstatus op afgeleverd aan TNT stond. Dus ik vandaag wachten.. rond 12 uur gebelt of ze misschien een track-en-trace nummer hadden, dit hadden ze zelfs niet, en de telefoniste van Orange Transactie team zei dat als de status op "afgeleverd bij de TNT" de ene keer wel is afgeleverd en de andere keer niet..

dus ik wacht nog steeds, hoop dat ie maandag of dinsdag binnen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
dag mensen,

ik heb inmiddels een tijdje een iphone zonder internet abbonement, met mijn eigen sim only t-mobile abbonement. Nu wil ik eigenlijk wel een internet abbo nemen, maar ik weet niet 100% zeker of ik het wel veel ga gebruiken. kan ik internet ook 1 maand gratis testen bij t-mobile? of, kan ik het internet abbonement elke maand opzeggen?

groet, jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:03:
Hallo, ik zit te kijken naar een iphone 3G en ik had voor mezelf even dit tabelletje gemaakt:

[afbeelding]
De rode is vodafone via 2call en roze/rood/paarse tmobile :P

En ik vraag me af hoe het zit met de fairusepolicy van vodafone. Is die zo verbruikt of red ik de maand wel aangezien de iphone maps,youtube,safari,mail heeft.
fair use is goed, heb via call een 3g met vodafone en zit nu op 500 mb en niets gehoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
jeroentje schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:39:
dag mensen,

ik heb inmiddels een tijdje een iphone zonder internet abbonement, met mijn eigen sim only t-mobile abbonement. Nu wil ik eigenlijk wel een internet abbo nemen, maar ik weet niet 100% zeker of ik het wel veel ga gebruiken. kan ik internet ook 1 maand gratis testen bij t-mobile? of, kan ik het internet abbonement elke maand opzeggen?

groet, jeroen
Nee dat kan niet, een internet abonnement wordt in feite aan je bestaande vastgeplakt. Duurt jouw sim-only bv nog 4 maanden, dan heb je ook een internet abonnement voor 4 maanden erbij.
Je kan natuurlijk ook gewoon een maand internet gebruiken zonder abbo, gewoon doen wat je altijd zou doen als je een abbo had. Zit je dan onder de 10 euro kosten, dan is het de moeite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ik heb een fout gemaakt. Heb nu i-150 abo, maar blijkt dus dat ik nu veel meer sms'jes verstuur. Er is geen bundel aan te koppellen. Wat is de beste oplossing? Leek me beetje overkill om andere abo voor alleen SMS af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don3k schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:28:
Ik heb een fout gemaakt. Heb nu i-150 abo, maar blijkt dus dat ik nu veel meer sms'jes verstuur. Er is geen bundel aan te koppellen. Wat is de beste oplossing? Leek me beetje overkill om andere abo voor alleen SMS af te sluiten.
eeeh
2 opties:

upgraden of minder sms jes sturen.

Zoals je zelf al zei...er is geen bundel aan te koppelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Sorry, verkeerde topic...!

[ Voor 97% gewijzigd door Punksmurf op 09-12-2008 22:03 ]

met een hamer past alles

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Ik heb een iPhone 3G overgekocht (via ***) dit is bij een T-Mobile abo. geleverd, ( de simlock heb ik omzeild ) maar wat ik me nu afvraag is, er zit nog 8 maanden garantie op en de achterkant, apple logo is beschadigd, kan ik dit terugsturen zodat ze mij gewoon een nieuwe geven :p?

tikfouten? tjah..m..

• FiXeR.nl
  • Niet online
Beschadiging garantie? Tuurlijk niet. 8)7

• forzabesiktas
Wat kan ik hoogstens met die garantie doen :P laat ik het zo zeggen :)

tikfouten? tjah..m..

• FiXeR.nl
  • Niet online
fatihbatur schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:58:
Wat kan ik hoogstens met die garantie doen :P laat ik het zo zeggen :)
Nou, als ie stuk gaat. Niet als jij er iets stuk aan maakt. :X

• forzabesiktas
FiXeR.nl schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:06:
[...]

Nou, als ie stuk gaat. Niet als jij er iets stuk aan maakt. :X
en stel ik mieker het van de trap af *per ongeluk* :p krijg ik dan een nieuwe, hehe nu word ik flauw :D sorry moest eruit.

tikfouten? tjah..m..

• FiXeR.nl
  • Niet online
fatihbatur schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:29:
[...]

en stel ik mieker het van de trap af *per ongeluk* :p krijg ik dan een nieuwe, hehe nu word ik flauw :D sorry moest eruit.
Nee, want valschade is geen garantie. En dat kun je zien. ;) Stel dat hij niet meer wilt opstarten/constant hangt ook na een restore of een van de knopjes is eraf gevallen of er zitten haarscheurtjes in. Dan heb je garantie. Als jij hem in de WC laat vallen of van de trap of je drukt een ster in het scherm, dan heb je geen garantie.

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
hij is ook bij bestelmaar.nl enzo te bestellen met hi en kpn en telfort.

hoe werkt de iPone op deze netwerken , mis je echt dingen die je t-mobile wel hebt?
ik dacht alleen visual voicemail

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Internet van KPN, Hi en Telfort is een stuk langzamer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Niet online
Via 2call heb ik er een met Vodafone abo. Werkt perfect; beter bereik en sneller umts dan ik met t-mobile zou hebben. Visual Voicemail mis ik niet, en die van Vodafone heb ik meestal uit staan. De iPhone is overigens een uit italie en updaten en apps downloaden/kopen werkt zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verbal_Kint schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:38:
... theoretisch gezien. In de praktijk hoor ik van veel mensen die beide type internet hebben geprobeerd dat het 3G internet van KPN (waar telfort en Hi ook onder vallen) erg goed en soms zelfs sneller is. Persoonlijk heb ik telfort met het surf & mail onbeperkt en ik ben daar zeer tevreden over.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

%^$&$$@#
breekt zojuist mijn mute knop af!
Is toch een garantie kwestie neem ik aan.
Kun je als je je toestel bij laten we zeggen de Belcompany hebt gekocht ook naar de TM shop gaan voor de garantie?
De BC vind ik namelijk uitermate traag met reparaties! bij mijn vorige reparatie 7 weken moeten wachten op een refurbished toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbal_Kint schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:38:
ik had hi en dat was niet vooruit te branden + dat je voor al je streaming spart betaald....
. nu 3.6 mb van vodafone en dat gaat pas snel :) en geen rare extra kosten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Ik heb een 2e hands gesimlockte Iphone 3g gekregen.

Nu heb ik zelf een t-mobile abo wat verlengd zou kunnen worden (einde contract).

Wat is voor mij nu het voordeligst en handigst om te doen, ik moet bij t-mobile blijven ivm de simlock.
Kan ik een sim only verlengen aanvragen met webnwalk en dan gebruik maken van alle functies?

Dat zou wel ideaal zijn namelijk.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Niet alle functies en niet zo snel internet. ;) Visual Voicemail bv niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:51:

breekt zojuist mijn mute knop af!
Is toch een garantie kwestie neem ik aan.
Kun je als je je toestel bij laten we zeggen de Belcompany hebt gekocht ook naar de TM shop gaan voor de garantie?
De BC vind ik namelijk uitermate traag met reparaties! bij mijn vorige reparatie 7 weken moeten wachten op een refurbished toestel.
Sorry verkeerde topic. Mod kan dit worden overgeheveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

FiXeR.nl schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:05:
Niet alle functies en niet zo snel internet. ;) Visual Voicemail bv niet.
Dat is wel jammer.

Maar web n walk kan je wel gewoon goed gebruiken incombo met de iPhone?
Ik denk dat ik hem dan maar verpats en een ipod touch koop, wat een ellende!

Bestaat er geen simonly tmobile iphone abo?:P

[ Voor 6% gewijzigd door Flappiewappie op 12-12-2008 16:14 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik ben laatst ff in belgie geweest en heb daar volgens t-mobile 1750 kb gebruikt aan internet, en daar moet ik maar liefst 14 euro nog wat voor betalen! :?

het is toch 2 euro per mb? of mis ik wat... ze zijn nu helaas al dicht, morgen maar is bellen, want dat is bijna een mb per 100 kb :|(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Laatst online: 14-03 14:09
FireFoz schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:16:
ik ben laatst ff in belgie geweest en heb daar volgens t-mobile 1750 kb gebruikt aan internet, en daar moet ik maar liefst 14 euro nog wat voor betalen! :?

het is toch 2 euro per mb? of mis ik wat... ze zijn nu helaas al dicht, morgen maar is bellen, want dat is bijna een mb per 100 kb :|(
Ik gok dat er een minimumbedrag per sessie is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:23:
[...]

eeeh
2 opties:

upgraden of minder sms jes sturen.

Zoals je zelf al zei...er is geen bundel aan te koppelen.
Of jailbreaken en BiteSMS installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
--Christiaan-- schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:20:
[...]

Of jailbreaken en BiteSMS installeren.
Ik heb een HTC Diamond (geruild |:( en spijt nu |:( )

[ Voor 5% gewijzigd door Don3k op 15-12-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Mede-tweakers,

Ik kom net van de telefoon met de Telfort helpdesk die ik had gebeld inzake mijn surf & mail onbeperkt abonnement. Ik belde over de onduidelijkheid die bij mij heerst betreft het streamen van media en of dit binnen het surf & mail abonnement valt.

Er werd mij verteld dat bijvoorbeeld de Youtube applicatie niet onder de S&M abo valt en dat hiervoor aparte kosten worden berekend. Nu wil het zo zijn dat ik regelmatig een filmpje bekijk via youtube en inmiddels al rond de 350MB aan data zit. Kortom, als het youtube gebruik buiten het S&M abo valt ben ik screwed qua kosten.

Graag wil ik weten of de helpdesk mij correct heeft ingelicht of dat zij mij enkel het stuipen op het lijf hebben gejaagd?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
vacuumcleaner schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:08:
Mede-tweakers,

Ik kom net van de telefoon met de Telfort helpdesk die ik had gebeld inzake mijn surf & mail onbeperkt abonnement. Ik belde over de onduidelijkheid die bij mij heerst betreft het streamen van media en of dit binnen het surf & mail abonnement valt.

Er werd mij verteld dat bijvoorbeeld de Youtube applicatie niet onder de S&M abo valt en dat hiervoor aparte kosten worden berekend. Nu wil het zo zijn dat ik regelmatig een filmpje bekijk via youtube en inmiddels al rond de 350MB aan data zit. Kortom, als het youtube gebruik buiten het S&M abo valt ben ik screwed qua kosten.

Graag wil ik weten of de helpdesk mij correct heeft ingelicht of dat zij mij enkel het stuipen op het lijf hebben gejaagd?
Nee, KPN/Telfort/Hi rekent echt extra kosten voor streaming media!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:16:

Heb je T-mobile Grenzeloos geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:25
--Christiaan-- schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:13:
[...]

Nee, KPN/Telfort/Hi rekent echt extra kosten voor streaming media!
Zijn er ook abo's waar dit niet geldt ? (waar dus niet extra voor streaming betaald hoeft te worden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
sverzijl schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:51:
[...]

Zijn er ook abo's waar dit niet geldt ? (waar dus niet extra voor streaming betaald hoeft te worden )
Bij voorgenoemde providers niet. Er zijn wel laptopabo's, maar die zijn erg duur en hebben een strikt datalimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Flappiewappie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:02:
Ik heb een 2e hands gesimlockte Iphone 3g gekregen.

Nu heb ik zelf een t-mobile abo wat verlengd zou kunnen worden (einde contract).

Wat is voor mij nu het voordeligst en handigst om te doen, ik moet bij t-mobile blijven ivm de simlock.
Kan ik een sim only verlengen aanvragen met webnwalk en dan gebruik maken van alle functies?

Dat zou wel ideaal zijn namelijk.
Ik weet niet of het mogelijk is om een abonemment over te zetten. (pm me anders i-150 >:) )
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.