[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

cbernardini schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:50:
Vos, jij maakt het leven makkelijk :) Hier hebben we eens wat aan! Ook die link is erg handig ja.

Jij schrijft: Vodafone - 3,6 mbit
Ik neem aan dat dat niet de snelheid is die je ter beschikking hebt bij de internet blox van €9,95 per maand toch? Anders is de keuze snel gemaakt :)

Verder, is het werkelijk zo dat internet blox niet beschikbaar zijn bij vodafone scherp abo's?
Ook belangrijk om te weten is dat je geen BloX kunt aansluiten op een Vodafone Scherp abonnement.
Ik heb dit ook nog nagevraagd en is niet mogelijk helaas...

bron: http://help.vodafone.nl/c...created=&p_accessibility=

En in theorie heb je de beschikking over die snelheid ja, maar je haalt het niet ;). Er zijn wel ergens opsom topics te vinden (hier of op iphoneclub) waar gebruikers snelheden posten. Kan het zo ff niet vinden.

Hier staat iets: http://www.iphoneclub.nl/...-3g-snelheid-enquete.html

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 20-10-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Mijn Orange-abonnement hoort vanaf vandaag omgezet te worden naar het i-150 abonnement.
De Orange-simkaart werkt sinds vandaag niet meer zoals inderdaad zou moeten.
Vanmiddag heb ik gelijk de T-mobile-simkaart in m'n iPhone geplaatst en tot op nu nog steeds "no service".
Is dit normaal of hoe lang duurt dat omzetten? Nu ben ik namelijk helemaal niet op mijn nummer bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
Oke, door het gemis van die blox wordt vodafone scherp dan niet echt meer interessant.
Hoogste normale sim only is 450 minuten, en voor 12 maanden is die flink duur.. Ik wil niet meer het risico lopen buiten de bundel te gaan, daar heb ik slechte ervaringen mee O-)

Ik zie nu ook Telfort's Super Sim:
Linkje
Dat ziet er ook al redelijk uit (misschien iets te veel van het goede, maar is die snelheid hoog genoeg voor redelijk mobiel internet (daarbij dus ook Google Maps + GPS)? Zou je met Vodafone veel hogere (werkelijke) snelheden kunnen bereiken?

[ Voor 6% gewijzigd door VR46 op 20-10-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ajax power schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:07:
Mijn Orange-abonnement hoort vanaf vandaag omgezet te worden naar het i-150 abonnement.
Vanmiddag heb ik gelijk de T-mobile-simkaart in m'n iPhone geplaatst en tot op nu nog steeds "no service".
Is dit normaal of hoe lang duurt dat omzetten? Nu ben ik namelijk helemaal niet op mijn nummer bereikbaar.
Dat kan snel gebeuren het kan ook 3 weken duren zoals het geval was bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Ajax power schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:07:
Kan ook zijn dat je totaal geen dekking hebt met T-Mobile bij jou in de buurt, ik zie als ik mijn sim van T er in doe ook 85% van de tijd geen service in mijn scherm.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Heb net even gebeld met de helpdesk van Vodafone, in de eerste instantie om te vragen over het afkopen van mn huidige abonnement.
Toen heb ik ook even voorgelegd over het feit dat ik een Italiaanse iPhone heb (morgen *O* ) en dat ik er over zit na te denken om een Basis Sim-Only erbij te nemen.
De medewerker heeft het toen even aan een collega gevraagd en die vertelde me dat ze me er telefonisch niet bij konden helpen en dat ik daarvoor bij een verkooppunt moest zijn, omdat je daarvoor echt een speciaal abonnement nodig zou hebben en een speciale simkaart en dat het uitvoerig getest moet worden etc. etc. etc.
In hoeverre is dit waar?? Het zou toch geen punt moeten zijn als ik gewoon een Basis Sim-Only bestel en deze simkaart erin steek en dan zelf APN configureer? Of moet ik dit zien als een soort verkooptruc voor hun Super Sim-Only (die ik niet wil ivm 24 maanden en toestel gebonden sim)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
SaURoN schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:17:
[...]

Ik heb vandaag even gebeld met de klantenservice en ik kreeg te horen dat mijn overplaatsing pas in december gepland stond. Yeah right. 8)7 Daarna vroeg ik haar waarom ze gisteren mijn Orange-simkaart dan wel stopgezet hebben maar dat wist ze dan weer niet.

Anyway, vandaag zou het abonnement alsnog geactiveerd worden. Echter, tot nu toe de hele dag nog "No Service".

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Even een repost van mezelf uit een ander topic, werd er op gewezen dat het hier misschien meer op z'n plaats was (over het Vodafone Super SIM only abo):

ik heb onlangs contact gehad met de klantenservice naar aanleiding van hun vage fair use policy in de onbeperkt internet blox, daar staat namelijk "Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers."

Antwoord was: "Hartelijk dank voor uw e-mail.
De Gemiddelde gebruiker verbruikt 250mb"

Nou betwijfel ik of dit echt een gemiddelde is en niet gewoon een gekozen hoeveelheid, maar je zou dus in ieder geval tot 2,5GB/maand kunnen gebruiken.

Iemand een idee wat een gemiddeld iPhone gebruiker er per maand doorheen jaagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nero85 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:01:
[...]

Ik heb 't een paar weken geleden om laten zetten, en je kunt inderdaad na ontvangst de klantenservice bellen en zij regelen het dan voor je. Komen geen dubbele kosten bij kijken.
kun je na je belletje met de klantenservice direct gebruik maken van je Iphone abbo? of moet ik nog rekening houden met een verwerkingstijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
SaURoN schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:17:
[...]

En al die tijd ben je dan niet bereikbaar?

Wat een zooitje bij T-mobile.
"Ja, we hebben het al 2 keer geprobeerd. Meer kan ik er nu niet aan doen."

Wat heb ik daar voor boodschap aan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ik hoorde vanmorgen een reclame op de radio, met een speciaal iPhone abo voor studenten... ik dus kijken, zijn ze gewoon duurder dan t-mobile zelf... 8)7

http://wirelesscircle.nl/?pagina=aanbiedingen&aid=89

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15
Is het eigenlijk mogelijk om een iPhone bij TMobile aan te schaffen, met daarbij zo'n pakketje om wat goedkoper te kunnen smsen?
25ct voor een sms is me veel te veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
SyS_ErroR schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:16:
Is het eigenlijk mogelijk om een iPhone bij TMobile aan te schaffen, met daarbij zo'n pakketje om wat goedkoper te kunnen smsen?
25ct voor een sms is me veel te veel!
Bij de standaard iPhone abbo's kan dit niet, hier kunnen geen bundels op afgesloten worden. Je kan de iPhone ook halen in combinatie met een relax of Flex abbo en daar kun je wel bundels op afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: ik heb inmiddels de iPhone 3G ontvangen die ik heb besteld met een iPhone i-300 abo, omdat mijn oude abo per 14 december a.s. verloopt. Kan ik nu de 3G gebruiken zonder dat er akelige onkosten bij komen voor data-gebruik? Of kan dat pas vanaf 14 december..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-08 09:17

JerNL

I said goodday!

cbernardini schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:05:
Ik heb zojuist de iPhone 3G gekocht bij een TIM store en ik ben nu aan 't kijken voor een goed bijpassend sim only abonnement dat de internet-mogelijkheden van het ding een beetje recht toe doet.
Nu hebben verschillende telco's allerlei namen bedacht voor hun internet bundels, maar daar kan ik helaas niet goed uit afleiden om welke snelheden het gaat.. Bovendien snap ik helemaal niks meer van al die verschillende internetabonnementen en snelheden! HSDPA, 3G, UMTS...... 8)7
Het abonnement wat ik nu op het oog heb is een vodafone scherp 450 + 150, met mobiel internet blox erbij, kan iemand mij vertellen wat ik van dat internet moet verwachten? Of heeft iemand een andere suggestie?
Ik wil liefst niet ver boven de 30 euro per maand uitkomen. Slechts een beetje meer info is al hartelijk welkom :Y
Je hebt gewoon een Iphone los gekocht voor 700 euro?
waarom niet gewoon met abbo als je die toch los gaat afsluiten?

nothing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Mikey NL schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

Bij de standaard iPhone abbo's kan dit niet, hier kunnen geen bundels op afgesloten worden. Je kan de iPhone ook halen in combinatie met een relax of Flex abbo en daar kun je wel bundels op afsluiten.
maar dan wordt mijn iPhone zeker een stuk duurder opeens? ;)
Zonde dat dit niet kan! Ik wil gewoon het goedkoopste iPhone abbo + smsen voor 8/9ct per sms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ajax power schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 09:28:
[...]

En al die tijd ben je dan niet bereikbaar?

Wat een zooitje bij T-mobile.
"Ja, we hebben het al 2 keer geprobeerd. Meer kan ik er nu niet aan doen."

Wat heb ik daar voor boodschap aan? |:(
Was niet bereikbaar op me eigen nummer nee, alleen het tijdelijke nummer
SyS_ErroR schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:54:
[...]

maar dan wordt mijn iPhone zeker een stuk duurder opeens? ;)
Zonde dat dit niet kan! Ik wil gewoon het goedkoopste iPhone abbo + smsen voor 8/9ct per sms!
Hoeft niet ik kreeg 16gb gratis bij relax 150/w&w plus/onbeperkt smsen

Kosten rond de 35 euro omdat je nu 50% korting krijgt 12 maanden lang op w&w

[ Voor 35% gewijzigd door SaURoN op 22-10-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met het bestellen van een Iphone 3G bij 2call. Ik ben geïnteresseerd in een Iphone met Vodafone abo, maar vraag me erg af wat voor constructie ze bij 2call gebruiken om de telefoon simlockvrij aan te bieden. Ik heb er een mailtje over gestuurd naar 2call om te vragen of ze originele simlockvrije Iphones verkopen of dat ze ge-unlocked zijn, maar uiteraard kreeg ik weer een mailtje terug waarin ze eromheen draaiden. Ik wil gewoon weten dat ik een gloednieuwe Iphone krijg die ik zelf voor het eerst oplaad en aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
JerNL schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:29:
[...]

Je hebt gewoon een Iphone los gekocht voor 700 euro?
waarom niet gewoon met abbo als je die toch los gaat afsluiten?
Los was hij €494.
Dat heb ik zo gedaan omdat ik niet meer abonnementen met telefoon erbij wil, omdat ik liever een heel grote belbundel en veel smsjes wil, omdat ik slechte ervaringen heb met de rekeningen die ik van vodafone heb gehad. Sterker nog: vandaag heb ik mn nieuwe rekening gehad van €94 terwijl ik gewoon 'normaal' gebeld heb en niet eens internet gebruikt heb en ook niet in / naar het buitenland gebeld heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:58

rammes

koekebakker 1e klas

cbernardini schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:41:
[...]

Los was hij €494.
Dat heb ik zo gedaan omdat ik niet meer abonnementen met telefoon erbij wil, omdat ik liever een heel grote belbundel en veel smsjes wil, omdat ik slechte ervaringen heb met de rekeningen die ik van vodafone heb gehad. Sterker nog: vandaag heb ik mn nieuwe rekening gehad van €94 terwijl ik gewoon 'normaal' gebeld heb en niet eens internet gebruikt heb en ook niet in / naar het buitenland gebeld heb....
waar voor die prijs

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

TIM = Italië ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:21:
Vraag: ik heb inmiddels de iPhone 3G ontvangen die ik heb besteld met een iPhone i-300 abo, omdat mijn oude abo per 14 december a.s. verloopt. Kan ik nu de 3G gebruiken zonder dat er akelige onkosten bij komen voor data-gebruik? Of kan dat pas vanaf 14 december..?
je betaald voor elke KB zolang je iphone abonnement nog niet is ingegaan, en dat hoeft niet dezelde dag als de bestelling of ontvangst van je iphone te zijn. Je zou er dus zeker van moeten zijn dat je i-abo al voor 14-12 in kan gaan, anders zou ik maar oppassen! Als je oude abo gewoon ook al een (onbeperkt) internet bundel heeft, hoef je je nergens zorgen om te maken. Kortom, even de KS bellen, lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt het alleen op de Orange sim kaart als je software aanpast of ook op de providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:12:
[...]

je betaald voor elke KB zolang je iphone abonnement nog niet is ingegaan, en dat hoeft niet dezelde dag als de bestelling of ontvangst van je iphone te zijn. Je zou er dus zeker van moeten zijn dat je i-abo al voor 14-12 in kan gaan, anders zou ik maar oppassen! Als je oude abo gewoon ook al een (onbeperkt) internet bundel heeft, hoef je je nergens zorgen om te maken. Kortom, even de KS bellen, lijkt me?
Thanks; dat had ik idd al gedaan. De boel is omgezet naar ratio van deze maand, hoewel het aantal sms dat ik heb daar absoluut niet mee overeen komt.

Plus twee dode pixels in de iPhone, dus morgen een bezoekje aan t-mobileshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Vandaag weer even met Vodafone gebeld over het afkopen van het abonnement, wordt me ineens verteld dat er een opzegtermijn van 3 maanden aan vast zit... En dat terwijl twee andere medewerkers me eerst hadden gezegd dat zoiets ongeveer 4 dagen kan duren.
Wat ik dan niet snap: wat maakt voor hun nou het verschil, of ik ze alle overblijvende maanden in één keer betaal door het per direct af te kopen, of dat ik eerst nog drie termijnen betaal en dan de overblijvende maanden in een keer. Bovendien vind ik het weer eens slechte service van de kant van vodafone, voor mij staat een andere provider nu vast. Jammer dan van het snelle internet.
Iemand meer ervaring met het afkopen van een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
cbernardini schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:59:
Vandaag weer even met Vodafone gebeld over het afkopen van het abonnement, wordt me ineens verteld dat er een opzegtermijn van 3 maanden aan vast zit... En dat terwijl twee andere medewerkers me eerst hadden gezegd dat zoiets ongeveer 4 dagen kan duren.
Wat ik dan niet snap: wat maakt voor hun nou het verschil, of ik ze alle overblijvende maanden in één keer betaal door het per direct af te kopen, of dat ik eerst nog drie termijnen betaal en dan de overblijvende maanden in een keer. Bovendien vind ik het weer eens slechte service van de kant van vodafone, voor mij staat een andere provider nu vast. Jammer dan van het snelle internet.
Iemand meer ervaring met het afkopen van een abonnement?
Ook bij het afkopen zit je aan de driemaands opzegtermijn vast. Daarbij moet je oppassen met het opzeggen. Ik had het eerst per brief gedaan. Die komt (zogenaamd) niet aan, waardoor je eigenlijk alleen per aangetekende brief kan opzeggen :X .

Waarschijnlijk kan het overigens ook per fax, maar daar heb/had ik geen beschikking over.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
kleinelievewolff schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:03:
[...]

Bij mij werkt het iets te goed! Ben pas net geactiveerd en heb nu 533 belminuten en 533 smsjes. Jammer dat ze ook een fout hebben gemaakt en ik in de boeken sta voor een i500 abbo ipv het aangevraagde i150 :( Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren voordat het opgelost is, aangezien het activeren al ruim 3 weken heeft geduurt!
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Ik heb mijn gadget gisteren geactiveerd en hij geeft de status van 11-9-2008 weer :(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:34:
[...]

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Ik heb mijn gadget gisteren geactiveerd en hij geeft de status van 11-9-2008 weer :(
Bellen met KS en je my t-mobile account laten verwijderen en op nieuw laten aanmaken..Dan moet het werken, echter ik heb nu 2x contact gehad en 2x zouden ze verwijderen, maar tot op heden nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 15:16
SaURoN schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

Bellen met KS en je my t-mobile account laten verwijderen en op nieuw laten aanmaken..Dan moet het werken, echter ik heb nu 2x contact gehad en 2x zouden ze verwijderen, maar tot op heden nog niet :(
Exact hetzelfde probleem. Vandaag voor de 3e keer sms dat hij verwijderd is, maar nog steeds niet. De laatste keer zelfs expliciet gezegd dat het misschien aan nummerbehoud lag, maar het heeft niet mogen baten.

Voor de duidelijkheid: Er wordt beweerd dat hij verwijderd is, maar als ik vervolgens probeer een nieuw account te maken staat er "Er bestaat al een account voor dit mobiele nummer", en ik kan inderdaad met het oude account nog steeds inloggen, en dan staat er bij de iGoogle belstatus nog steeds "laatste update: 24 september", terwijl dat toch al een poosje geleden is.... Grumble grumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Dannr schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:53:
[...]

Exact hetzelfde probleem. Vandaag voor de 3e keer sms dat hij verwijderd is, maar nog steeds niet. De laatste keer zelfs expliciet gezegd dat het misschien aan nummerbehoud lag, maar het heeft niet mogen baten.

Voor de duidelijkheid: Er wordt beweerd dat hij verwijderd is, maar als ik vervolgens probeer een nieuw account te maken staat er "Er bestaat al een account voor dit mobiele nummer", en ik kan inderdaad met het oude account nog steeds inloggen, en dan staat er bij de iGoogle belstatus nog steeds "laatste update: 24 september", terwijl dat toch al een poosje geleden is.... Grumble grumble.
Vanmiddag contact gehad met KS, die mevrouw heeft een nieuwe account aangemaakt samen met mij aan de telefoon, ik loggde er op in en hoppa het werkte :)

Ze heeft me dus nieuwe gebruikersnaam+wachtwoord gegeven via de telefoon.. Alles werkt weer naar behoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
SaURoN schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:03:
Hoeft niet ik kreeg 16gb gratis bij relax 150/w&w plus/onbeperkt smsen

Kosten rond de 35 euro omdat je nu 50% korting krijgt 12 maanden lang op w&w
Hmm.. als ik online een Flex abbo selecteer, kan ik de iPhone er niet bij selecteren. Die combinatie kan zeker alleen telefonisch of persoonlijk?

Ik denk dat ik morgen maar even naar een Tmobile store ga, dan mogen ze me daar alles fijntjes uitleggen!

* SyS_ErroR twijfelt tussen zijn Nokia E50 met een nieuw sim-only abonnement, of een iPhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:45:
[...]

Hmm.. als ik online een Flex abbo selecteer, kan ik de iPhone er niet bij selecteren. Die combinatie kan zeker alleen telefonisch of persoonlijk?

Ik denk dat ik morgen maar even naar een Tmobile store ga, dan mogen ze me daar alles fijntjes uitleggen!

* SyS_ErroR twijfelt tussen zijn Nokia E50 met een nieuw sim-only abonnement, of een iPhone!
Ik heb relax, weet niet of het met flex kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn t-mobile abbo kan ik pas 14 december verlengen (4maand voor einddatum), echter zou ik het liefst nu een iphone willen hebben

Zijn er mogelijkheden om het abbo vroegtijdig te verlengen en om te zetten naar een iphone abbo? Zijn er mensen hier die dit ook gedaan hebben en wat is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:16:
Mijn t-mobile abbo kan ik pas 14 december verlengen (4maand voor einddatum), echter zou ik het liefst nu een iphone willen hebben

Zijn er mogelijkheden om het abbo vroegtijdig te verlengen en om te zetten naar een iphone abbo? Zijn er mensen hier die dit ook gedaan hebben en wat is jullie ervaring hiermee?
Ik zit met een soortgelijke vraag, maar dan net iets anders :P

Ik heb nu nog een Vodafone abbo. En ondanks dat ik er tot nu toe zeer tevreden mee bent wil ik overstappen op T-Mobile zodat ik de iPhone kan halen. Ik weet het, T-Mobile is met de dekking slechter dan Vodafone, maar het zal door de samenvoeging met Orange toch wel een stuk beter geworden zijn?

Mijn abbo loopt over een ruime maand af, en normaal gesproken is dit geen probleem en kan je je abbo verlengen, of overstappen op een andere provider. Dan kan je je oude simkaart in je nieuwe telefoon gebruiken tot de dag van overstappen, en dan hoef je alleen je nieuwe sim kaart erin te doen. Maar bij de iPhone werkt dit natuurlijk niet zo of wel? Aangezien alleen T-Mobile abbo's werken wordt dit proces natuurlijk gecompliceerder.
Is het nu zo dat ik moet wachten tot de dag dat mijn abbo afloopt, en DAN de telefoon pas kan halen, of zijn er andere manieren?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
In mijn iPhone staat bij de bookmarks in Safari een bookmark 'T-Mobile web'n'walk'. Hartstikke leuk en aardig, maar het is onmogelijk om deze te verwijderen?! Iets preciezer: verwijderen kan wel, maar volgende keer bookmarks menu openen en hij is vrolijk terug! Wat is dit voor raar ding? Hoe heeft T-Mobile dit voor elkaar gekregen en hoe kom ik er van af?

* ludo wil graag zelf weten wat hij bookmarked en niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ludo schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:14:
In mijn iPhone staat bij de bookmarks in Safari een bookmark 'T-Mobile web'n'walk'. Hartstikke leuk en aardig, maar het is onmogelijk om deze te verwijderen?! Iets preciezer: verwijderen kan wel, maar volgende keer bookmarks menu openen en hij is vrolijk terug! Wat is dit voor raar ding? Hoe heeft T-Mobile dit voor elkaar gekregen en hoe kom ik er van af?

* ludo wil graag zelf weten wat hij bookmarked en niet :|
verrek! daar heb ik ook al tijden last van. Een stuk of 2,3 van die voorgeinstalleerde bookmarks komen telkens weer terug als je ze verwijdert hebt.. :(
Edit: dus toch geen provider-reclame-vrije-iphone ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:23:
[...]

verrek! daar heb ik ook al tijden last van. Een stuk of 2,3 van die voorgeinstalleerde bookmarks komen telkens weer terug als je ze verwijdert hebt.. :(
Edit: dus toch geen provider-reclame-vrije-iphone ;(
Die zitten volgens mij in de carrier bundle , kan je alleen kwijt raken door je phone te jailbreaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:33

Daniel

Kapitein NCC-1701
cbernardini schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:18:
Of moet ik dit zien als een soort verkooptruc voor hun Super Sim-Only (die ik niet wil ivm 24 maanden en toestel gebonden sim)?
Mijn vrouw heeft gisteren haar Scherp-abo laten omzetten naar de Super sim-only iPhone-aanbieding - om een unlocked 3G in combinatie met Vodafone te kunnen gebruiken - en we kwamen er achter dat de toestelgebonden sim alleen mogelijk is met een nieuw abonnement. Bij verlengingen van bestaande Vodafone-abonnementen is het in hun systeem droogweg niet mogelijk om een imei-nummer in te voeren en dus ontloop je de toestelgebonden-sim verplichting. Bij het afsluiten van een nieuw abonnement kan dat wel, en dan zit je dus met de nogal gare voorwaarde dat je je sim maar twee keer in een ander toestel mag proberen. Die 24 maanden ontkom je niet aan, maar verder betwijfel ik of Vodafone een verkooptruc nodig heeft voor dit abonnement, want financieel gezien is het gewoon een behoorlijk strakke deal: een normale sim-only met 200 belminuten is al duurder, met internet (9,50) en SMS-verdubbelaar (2,-) erbij ben je bijna het dubbele kwijt. Een Scherp-abo met die belminuten is goedkoper maar dan zijn al die opties niet mogelijk.

Verder, al zegt men in de winkel dat het verlengen van een gewoon abo naar een Super sim-only niet mogelijk is, gewoon voet bij stuk houden. Het kan namelijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:02
Zit er bij jouw al schot in de zaak ? Of is het nog steeds niet opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozotheclown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06 12:08
Hoi allemaal, ik weet niet of dit de juiste plek is maar heeft iemand wel eens gekeken op www.isupplies.nl?
Ik ben zelf in de markt voor een iPhone maar het lijkt me daar een beetje dubieus. Ze menen dat ze geen garantie hoeven te verlenen en je hebt geen retourrecht.

Deze voorwaarden stroken helemaal NIET met de wet in Nederland en toen ik ze daar per email vragen over stelden reageerden ze met het onzin antwoord dat er op neer komt dat de wet niet van toepassing is in hun geval omdat ze geimporteerde goederen verkopen!

Misschien post ik nou op de verkeerde plaats en als dat zo is, verwijs me dan aub even naar de juiste plek:) maar deze 'tip' wou ik wel ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:35
bozotheclown schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:49:[knip]
Misschien post ik nou op de verkeerde plaats en als dat zo is, verwijs me dan aub even naar de juiste plek:) maar deze 'tip' wou ik wel ff kwijt.
Shopping Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozotheclown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06 12:08
thx.

en nou? ik kan mijn post niet verplaatsen dus heb ik straks geen stomme dubbelpost als ik hem daar ook zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik ben helaas slachtoffer van geen 3G bereik in de woonplaats. Ik moet T-mobile wel meegeven dat ze een goede helpdesk hebben, want nadat ik het probleem heb uitgelegd werd ik een paar dagen later netjes teruggebeld. Ik krijg nu 7 maanden lang 20% korting, en dat vind ik in principe prima. Gezien het feit ik thuis Wifi heb en op mijn werk volledig 3G bereik heb..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in augustus een iPhone 3G bij T-Mobile aangeschaft met een 2-jarig i-300 abonnement. Om te voorkomen dat ik buiten mijn belbundel kom heb ik de widget van T-Mobile in mijn beginscherm staan. De eerste maand heb ik mijn abbo niet gebruikt zodat ik de tweede maand gelijk startte met 600 minuten/smsjes. Dat ging de hele tijd goed. Een paar dagen terug stond mijn abonnement nog op zo'n 450 belminuten. Vandaag checkte ik het weer, toen stond er ineens 145 minuten en dat ik een i-500 abbo zou hebben. Dat klopt niet. Ik log nu in op de T-Mobile site en ja hoor. Daar staat in eens dat ik een i-500 abonnement van 64,95 heb! :S

Hebben meer mensen hier last van? Ik ga T-Mobile morgen meteen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 00:11:
Hebben meer mensen hier last van? Ik ga T-Mobile morgen meteen bellen.
Niet in die mate, wel onlnags mijn Relax abo om laten zetten in een i-150 (eerder dan mijn einde contract datum) en daar staat nu 1-jarig en 90 minuten voor de rest van de maand...

Vreemd, vooral die 1-jarige termijn :? . De klantenservice is echter goed bereikbaar en heel snel
(tenminste tot zover zijn mijn ervaringen)

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de KS gebeld. Vonden het een vreemd probleem. Per 30 oktober zou ik een i-500 abbo hebben aangevraagd.Wat ik dus absoluut niet heb gedaan. Hij zou het voor me uitzoeken en dan word ik teruggebeld.

Vage shit dit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje;

Ik heb een Tmobile 500 abbo. Qua bellen gaat dit prima op per maand, maar er zitten dus ook 500 sms per maand bij die ik never nooit niet opgemaakt krijg (want ik sms niet of nauwelijks). Ik heb nu dus een tegoed opgebouwd van 1000 smsjes.
Iemand serieus idee of er een manier is deze sms toch te gebruiken (en misschien zelfs nog wat geld mee te verdienen? Zonder om ze te laten liggen
Dank alvast voor evt adviezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:16:
Vraagje;

Ik heb een Tmobile 500 abbo. Qua bellen gaat dit prima op per maand, maar er zitten dus ook 500 sms per maand bij die ik never nooit niet opgemaakt krijg (want ik sms niet of nauwelijks). Ik heb nu dus een tegoed opgebouwd van 1000 smsjes.
Iemand serieus idee of er een manier is deze sms toch te gebruiken (en misschien zelfs nog wat geld mee te verdienen? Zonder om ze te laten liggen
Dank alvast voor evt adviezen
http://zaken.tweedehands....theken/sms-naar-cash.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@FIXeR.nl

Dank voor je reactie. Begrijp ik het goed dat je dat per veronden sms eerst 1,50 moet betalen om vervolgens 1,49 teruggestort te krijgen. paar vragen dan;
1) dat betekent dat je op je Tmobile abbo dit eerst in rekening gebracht krijg (wat lastig voor mij wordt, want ik gebruik mobiel zakelijk via mijn werkgever, maar mag natuurlijk niet naar betaalnr bellen/sms)
2) waar verdienen zij dan aan?
3) heb je zelf (of anderen) ervaring met deze dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Nee, dat was de eerste hit op google als je zoekt naar SMS To Cash. Maar zoek zelf ook eens op dat soort diensten. Ik weet namelijk niet of dat van je SMS tegoed af gaat of als extra kosten berekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@FIXeR.nl

Ok, dank. Ik ga zeker zelf even in deze richting zoeken dus je hebt me zeker geholpen!
FiXeR.nl schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:55:
Nee, dat was de eerste hit op google als je zoekt naar SMS To Cash. Maar zoek zelf ook eens op dat soort diensten. Ik weet namelijk niet of dat van je SMS tegoed af gaat of als extra kosten berekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:17:
@FIXeR.nl

Ok, dank. Ik ga zeker zelf even in deze richting zoeken dus je hebt me zeker geholpen!

[...]
Volgens mij zit bij de i??0-abo's niets van dit soort kosten inbegrepen. Niet doen dus :)

Bovendien, geld terugverdienen van een door je baas betaald abo... da's wel zeer dubieus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Zpottr op 03-11-2008 14:29 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@zpottr

voor de duidelijkheid; ik krijg maar een beperkt deel vergoedt van de baas, dus daarom goed om ook dit soort alternatieven te onderzoeken. Plus; blijft zonde om sms tegoed te laten verdwijnen, toch:-)
Zpottr schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:11:
[...]

Volgens mij zit bij de i??0-abo's niets van dit soort kosten inbegrepen. Niet doen dus :)

Bovendien, geld terugverdienen van een door je baas betaald abo... da's wel zeer dubieus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:11:
@zpottr

voor de duidelijkheid; ik krijg maar een beperkt deel vergoedt van de baas, dus daarom goed om ook dit soort alternatieven te onderzoeken. Plus; blijft zonde om sms tegoed te laten verdwijnen, toch:-)

[...]
Haha, als je baas het pikt vind ik alles best hoor... maar het blijft apart als je er een voordeel(tje) bij hebt een klant niet terug te bellen / SMS'en ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komen die extra kosten vandaan..

Heel raar als ik kijk bij mijn bel status heb had ik gisteren 8 euro en vandaag opeens 11 euro staan bij overige kosten terwijl ik 480 min en 560 sms's als tegoed heb staan. Ik krijg geen betaal sms'jes ik bel geen 0900 nrs en ik zit gewoon thuis en niet in het buitenland.....
Klantenservice kan niks doen en ik moet maar de factuur afwachten.. kan leuk worden kan je weer achter je geld aan want ze gaan natuurlijk wel eerst incasseren :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ransom_nl schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:12:
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met het bestellen van een Iphone 3G bij 2call. Ik ben geïnteresseerd in een Iphone met Vodafone abo, maar vraag me erg af wat voor constructie ze bij 2call gebruiken om de telefoon simlockvrij aan te bieden. Ik heb er een mailtje over gestuurd naar 2call om te vragen of ze originele simlockvrije Iphones verkopen of dat ze ge-unlocked zijn, maar uiteraard kreeg ik weer een mailtje terug waarin ze eromheen draaiden. Ik wil gewoon weten dat ik een gloednieuwe Iphone krijg die ik zelf voor het eerst oplaad en aanzet.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
Ook hier wil men graag een iPhone maar liever niet bij TM ivm slecht bereik.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je blokkeert en je krijgt nog te zien dat je kb gebruikt betekent dit dat je toch nog inbelt op gprs? of kan dit allleen ook door wifi te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:02:
Als je je blokkeert en je krijgt nog te zien dat je kb gebruikt betekent dit dat je toch nog inbelt op gprs? of kan dit allleen ook door wifi te gebruiken?
Als ik je vraag goed begrijp:

Alleen de vebindingstechniek vh icoontje dat je links in de balk ziet wordt gebruikt bij een verbinding.
Wifi of 3G en als dat niet lukt Edge en in die volgorde van prioriteit.

Normaal gesproken zou je dan bij Wifi only geen telling moeten zien bij het dataverbruik
Dat loopt alleen op bij 3G en Edge (tenminste zover ik kan achterhalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:36

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:34:
Waar komen die extra kosten vandaan..

Heel raar als ik kijk bij mijn bel status heb had ik gisteren 8 euro en vandaag opeens 11 euro staan bij overige kosten terwijl ik 480 min en 560 sms's als tegoed heb staan. Ik krijg geen betaal sms'jes ik bel geen 0900 nrs en ik zit gewoon thuis en niet in het buitenland.....
Klantenservice kan niks doen en ik moet maar de factuur afwachten.. kan leuk worden kan je weer achter je geld aan want ze gaan natuurlijk wel eerst incasseren :( :(
De status is niet altijd betrouwbaar. Ik had dit ook, op de uiteindelijke factuur was er niets van overige kosten te bekennen. Of er werd een korting toegepast (waar ik ook zoiets had van, waarom?) waardoor het gefactureerde weer klopte.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik ben vorige week zondag ook maar eens naar de T-M shop gestapt om een iPhone te halen. Ik ben al jaren D*/Orange klant, en dus in feite nu ook al T-M klant.

Volgens de medewerker zou ik €999,95 moeten bijbetalen voor de telefoon (8GB, bij i-150), omdat ik een zogenaamde klantwaardering E heb bij Orange. Die prijs vind ik natuurlijk belachelijk; als ik nieuwe klant zou zijn zou het toestel me immers €79,95 kosten. Dat zag de verkoper ook wel in, en die deed er ook niet erg moeilijk over, maar hij kon mij niet vertellen hoe ik aan zo'n blijkbaar lage waardering kom. Het enige wat hij kon vertellen is dat dat de waardering is van Orange en dat T-M die meeneemt, maar dat kon ik zelf ook nog wel bedenken.

In een ver verleden wel een keer een akkefietje gehad over een aantal rekeningen, maar drie jaar geleden heb ik nog een erg hoge korting op mijn toestel + abonnement gekregen, dus toen waren ze nog blij met mij. Na die tijd ben ik wel over gegaan om sim-only, maar heb wel altijd mijn rekeningen op tijd betaald. Nu bel ik bijna nooit buiten mijn bundel en dergelijke, maar ik veroorzaak ook geen problemen (voor zover ik weet ;)). Blijkbaar willen ze me echter toch niet graag als klant, met zulke "wegjaagprijzen".

Heeft iemand hier misschien een zinnig woord te zeggen over deze actie? Ik ben wel erg benieuwd naar wat de reden kan zijn namelijk.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Punksmurf schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:06:
Heeft iemand hier misschien een zinnig woord te zeggen over deze actie? Ik ben wel erg benieuwd naar wat de reden kan zijn namelijk.
Het enige wat ik kan je kan adviseren is het opvragen van je geregistreerde klantendossier om zodoende
te achterhalen wat de reden is van de lage classificatie.
Waarschijnlijk doen ze dit tegen een kleine vergoeding conform de alg. voorwaarden.
Daarna kun je in verweer met deze gegevens en/of erachter komen of het waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
bij de i150 abbo, heb je dan 150 belminuten EN 150 smsjes, of is het of/of? :? Want op de T-Mobile site kan ik het niet vinden en in de winkel zeggen ze of/of.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
HeyDude schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:23:
[...]

Het enige wat ik kan je kan adviseren is het opvragen van je geregistreerde klantendossier om zodoende
te achterhalen wat de reden is van de lage classificatie.
Waarschijnlijk doen ze dit tegen een kleine vergoeding conform de alg. voorwaarden.
Daarna kun je in verweer met deze gegevens en/of erachter komen of het waar is...
Mja, in verweer hoef ik nou ook niet echt, heb hem immers voor de normale prijs gekregen. Het beste wat er eventueel uit te halen is is een klantwaardering die zo hoog is dat ik he hem gratis had kunnen krijgen. Die 8 tientjes zijn die moeite ook weer niet waard. Maar wel een goede tip opzich, misschien dat ik dat eens opvraag.

@ hierboven, én én, dat staat volgens mij echt overal wel duidelijk aangegeven onderhand.
[q=http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/productinformatie/abonnementen.aspx]T-Mobile iPhone
• Elke maand een vast aantal belminuten én een vast aantal sms'jes.
Wel vreemd dat ze het in de winkel niet eens weten...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

FiXeR.nl schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:17:
bij de i150 abbo, heb je dan 150 belminuten EN 150 smsjes, of is het of/of? :? Want op de T-Mobile site kan ik het niet vinden en in de winkel zeggen ze of/of.
Is gewoon en 150 minuten en 150 smsjes hoor? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel zijn mijn zakenpartner en ik bij dit abonnement nu kwijt na 2 jaar? :?
http://www.typhone.nl/aanbiedingen/zakelijk-aanbieding-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Voordat iemand ook hier nog aan het rekenen slaat:

Diddle in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 16"

[ Voor 52% gewijzigd door Punksmurf op 09-11-2008 17:18 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmarchal
  • Laatst online: 13-09 11:07
Nitai schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:24:
[...]

Is gewoon en 150 minuten en 150 smsjes hoor? ;)
Ik was laatst in de mediamarkt ede en daar vertelden ze mij dat het een of/of abbo is.... Daarbij heb ik een klasgenoot die hetzelfde beweert (werkte ook bij mm ede) en hij heeft de iphone met i-300 abbo (als ik het me goed herinner)

Toen ik dit hoorde had ik meteen naar de KS van tm gebelt en toen bevestigde hij dat het een en/en abbo is en dat de mm een eigen abbo voorwaarde had....

||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Laatst online: 15-03-2024
Gutteguttegut schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:43:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
Ook hier wil men graag een iPhone maar liever niet bij TM ivm slecht bereik.
Inmiddels heb ik hem hier al besteld en kan zeggen dat dit prima gegaan is. Nadat mijn nummerportering was goedgekeurd hebben ze het toestel gelijk opgestuurd. Wel 15 euro extra betaald om het toestel nu al te krijgen, mijn vodafone abo gaat pas begin februari in. Het toestel is een simlockvrij toestel uit Tsjechië. Hier is niets mis mee want het toestel is gewoon nieuw, met alle sims te gebruiken en te updaten. Dit in combinatie met een abo bij het superieure Vodafone netwerk maakt het een prima deal. Mocht je nog twijfels hebben, hoop ik dat deze ervaring helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

stefanmarchal schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:41:
[...]

Ik was laatst in de mediamarkt ede en daar vertelden ze mij dat het een of/of abbo is.... Daarbij heb ik een klasgenoot die hetzelfde beweert (werkte ook bij mm ede) en hij heeft de iphone met i-300 abbo (als ik het me goed herinner)

Toen ik dit hoorde had ik meteen naar de KS van tm gebelt en toen bevestigde hij dat het een en/en abbo is en dat de mm een eigen abbo voorwaarde had....
Ik heb hem bij T-mobile vandaan (i300) en een vriend van me bij de MM (i300). Beiden en/en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ransom_nl schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:50:
[...]Inmiddels heb ik hem hier al besteld en kan zeggen dat dit prima gegaan is. Nadat mijn nummerportering was goedgekeurd hebben ze het toestel gelijk opgestuurd. Wel 15 euro extra betaald om het toestel nu al te krijgen, mijn vodafone abo gaat pas begin februari in. Het toestel is een simlockvrij toestel uit Tsjechië. Hier is niets mis mee want het toestel is gewoon nieuw, met alle sims te gebruiken en te updaten. Dit in combinatie met een abo bij het superieure Vodafone netwerk maakt het een prima deal. Mocht je nog twijfels hebben, hoop ik dat deze ervaring helpt.
Dank je voor je antwoord, dit geeft me iets meer vertrouwen.
Ik heb nog wat meer vragen maar die heb ik via PM gestuurt omdat ik denk dat dat niet voor dit topic van toepassing is.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

Vraagje:

Ik heb een iPhone met een abo van T-Mobile, nu wil ik een duo sim kopen en deze samen met een z.g.
T-Mobile Web 'n Walk card gebruiken om via mijn laptop te kunnen internetten. Zal dat lukken? en mag dat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
jefjef schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:37:
Vraagje:

Ik heb een iPhone met een abo van T-Mobile, nu wil ik een duo sim kopen en deze samen met een z.g.
T-Mobile Web 'n Walk card gebruiken om via mijn laptop te kunnen internetten. Zal dat lukken? en mag dat dan ook?
werkt wel, mag niet...

bedenk wel dat er slechts 1 sim tegelijk aangemeld kan worden... dus als je aan het internetten bent, kan je niet bellen of gebeld worden op je iphone...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

Eastman schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:54:
[...]

werkt wel, mag niet...

bedenk wel dat er slechts 1 sim tegelijk aangemeld kan worden... dus als je aan het internetten bent, kan je niet bellen of gebeld worden op je iphone...
mm oke dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik ben toch van plan om vanavond een iPhone te gaan halen. Maar blijft een iPhone wel 2 jaar leuk? En is het zijn geld waard? :o 30 euro is veel geld per maand. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

FiXeR.nl schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:05:
Ik ben toch van plan om vanavond een iPhone te gaan halen. Maar blijft een iPhone wel 2 jaar leuk? En is het zijn geld waard? :o 30 euro is veel geld per maand. 8)7
2 vragen die alleen jij kunt beantwoorden :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Zpottr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:12:
[...]

2 vragen die alleen jij kunt beantwoorden :)
Nouja, vind jij hem het geld waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

FiXeR.nl schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:27:
[...]

Nouja, vind jij hem het geld waard. :P
Die 150+150 is ongeveer de bundel die ik nodig heb dus ja, dan is het redelijk scherp geprijsd denk ik :) Ik heb niet lang getwijfeld iig.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Laatst online: 11:43
Mag/kan je de sim kaart van de iPhone ook gebruiken in zo'n web 'n walk usb modem?
of moet je daar extra voor gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

berendhaan schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:45:
Mag/kan je de sim kaart van de iPhone ook gebruiken in zo'n web 'n walk usb modem?
of moet je daar extra voor gaan betalen?
Zie 6 berichtjes terug. Vreselijk lastig te vinden, inderdaad, maar je had het kunnen proberen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Laatst online: 11:43
Zpottr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:48:
[...]

Zie 6 berichtjes terug. Vreselijk lastig te vinden, inderdaad, maar je had het kunnen proberen.
Oeps daar heb ik overheen gekeken.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Laatst online: 19-12-2024
Weet iemand of de Iphone 3G nu bij de KPN te nemen is in verband met een abonnement?
Want op de website van KPN is 0,0 te vinden over een iphone 3g o.i.d. bij hun.

maar ik vind wel verschillende website'jes waar een iphone 3g i.v.m. een KPN Flexible abonnement te bestellen valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die iphones komen uit Italie of Belgie en zijn simlockvrij...officieel is de NL iphone alleen via TMobile te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Wat een stelletje naaiers zijn ze bij T-Mobile zeg. _O- Ik bel of er een korting valt te regelen op het abbonement of toestel.

Krijg ik te horen:
"Omdat het toetsel zo gewild is houden we de prijs hoger, het toetsel is pas een half jaar op de markt"
Dus ik antwoord: Maar een HTC is na een half jaar ook gratis bij je abbo.
Zij dus: "Ja, maar omdat de iPhone zo'n hype is kopen ze hem toch wel"

Zo gaat dat daar dus, kunstmatig de prijs omhoog houden omdat je alleen recht hebt. :(

Bij de phonehouse geld nu de actie dat je 80 euro korting krijgt als je een oude mobiel inlevert, maar helaas geld dat alleen op de 8GB en niet op de 16. :'( , Ook via T-mobile kun je dan geen korting krijgen.

Maar bij de phonehouse krijg je wel binnenkort sinterklaas en kerst acties heb ik vanmiddag te horen gekregen. ;) Dus dan gun ik het hun liever dan T-Mobile direct. Nog even wachten en dan maar weer even langs de phonehouse . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Vind jij hem zo duur dan? Als ik hem vergelijk met de Diamond ofzo is hij een stuk goedkoper, als je de voordelen van het abonnement meerekent. Moet je daar natuurlijk wel gebruik van maken (vooral het internet), maar zonder een (vrijwel) onbeperkt (UMTS) abonnement is het een vreselijk toestel. Hij is echt gemaakt op online zijn, en vreet gewoon data weg. Tenzij je natuurlijk geen van de online functies gebruikt, maar die zijn wat mij betreft nou juist het grote voordeel ervan.

Ik heb er vrij lang over lopen dimdammen (had hiervoor een sim-only van e15 waar ik net mee uitkwam, dus 2x zoveel is dan wel een aardige verandering) maar ik ben erg blij dat ik het heb gedaan. Heb nu de complete digitale inrichting van m'n kantoor in m'n broekzak, en het werkt ook supergemakkelijk (ik vind het stukken prettiger dan Windows Mobile). Zit nu wel wat ruim in m'n belminuten en sms'jes, maar die komen ook wel op (ik deed altijd moeilijk om binnen de bundel te blijven). Het enige nadeel vind het het abonnement van 2j, maar anderzijds moet je je ook bedenken dat je voor een verglijkbaar sim-only abonnement al (bijna?) meer geld kwijt bent. Tegen de huidige tarieven, that is, maar ik zie het niet snel veel goedkoper worden binnen een jaar.

Alles natuurlijk persoonlijk enzo :).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 19:01
FiXeR.nl schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:05:
Ik kwam voordeliger uit met de zwaarste Iphone abo, 65 euri per maand. Daarvoor had ik een relaxt 500, pocket internet total en 50 sms bundel en kwam er regelmatig overheen. Gemiddelde kosten 70-75 euro.

De Iphone is echt een mooi hebbendingetje. Maar geavanceerd emailen lukt niet. Dan zou je voor de Blackberry moeten gaan. Als je veel waarde hecht aan video en fotos nemen, ga dan maar voor de N95 want de iphone is op dat gebied gewoon DRAMA.

Hecht je waarde aan lange standby. niet de iphone nemen, Dit is de meest accuvretende tel ooit gemaakt.
Het heeft (nog) geen copy/paste functionaliteit. Beats me why.

Nu de plusjes, ongelofelijk veel applicaties. Ik ben een dj en producer, ik heb een piano en een drumpcomputer op dat ding. Mega handig om snel wat melodietjes en beats uit te proberen on the go. Shazam om liedjes te herkennen. De Iphone in een modem verandering voor je laptop. 2mbit verbinding is snel zat om te surfen/mailen/streamen.

Het gemak van naadloos syncen met mijn macbook pro. Snellere GPS fix t.o.v. N95
Sneller online dan de N95 omdat het stiekem al op de 3G netwerk zit.

vind ik het nog leuk na 2 maanden, leuker dan in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goodfella schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:20:
[...]
Hecht je waarde aan lange standby. niet de iphone nemen, Dit is de meest accuvretende tel ooit gemaakt.
Mijn N95 haalde bij lange na niet de standbytijd van mn iPhone. Ik moest mn N95 echt niet laten verbinden met ons draadloos netwerk, anders was hij binnen 6 uur al leeg. En dat terwijl mn iPhone lekker vrolijk de hele dag aan datzelfde netwerk ligt en 3/3.5 dag mee gaat itt tot de N95 die max 2 dagen mee ging (allebei 'snachts uit). Daarnaast gebruik ik de iPhone in vergelijking veel vaker.

Om nou te zeggen dat het de meest accuvretende telefoon is vind ik een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrepen dat het mogelijk is om op vertoon van je OV studentenkaart bij het afsluiten van het abbo, 20% korting te krijgen op je iPhone abonnement.

Nu wil ik ergens de komende dagen m'n abbo afsluiten, maar twijfel ik nog tussen de i150 en i300. Op dit moment is de i150 voldoende, maar ik vermoed over een klein jaartje wel aan i300 toe te zijn. Weet iemand of de korting behouden blijft als je later overschakelt van de i150 naar de i300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:28:
Ik heb begrepen dat het mogelijk is om op vertoon van je OV studentenkaart bij het afsluiten van het abbo, 20% korting te krijgen op je iPhone abonnement.

Nu wil ik ergens de komende dagen m'n abbo afsluiten, maar twijfel ik nog tussen de i150 en i300. Op dit moment is de i150 voldoende, maar ik vermoed over een klein jaartje wel aan i300 toe te zijn. Weet iemand of de korting behouden blijft als je later overschakelt van de i150 naar de i300?
Waar krijg je die korting :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de T-Mobile shop. Gek genoeg weet bijna niemand het, zelfs de medewerkers niet. Maar een vriend van me zag het foldertje liggen in de winkel en heeft vervolgens op vertoon van z'n ov met korting z'n iphone abonnement af kunnen sluiten. Het moet dus wel in de winkel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:54:
[...]

Bij de T-Mobile shop. Gek genoeg weet bijna niemand het, zelfs de medewerkers niet. Maar een vriend van me zag het foldertje liggen in de winkel en heeft vervolgens op vertoon van z'n ov met korting z'n iphone abonnement af kunnen sluiten. Het moet dus wel in de winkel gebeuren.
http://www.iphoneclub.nl/...-opties-5.html#post163987
Blijkbaar kan het dus wel ja. Maar het moet dan wel in een officiële T-Mobile winkel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 10:08
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:28:

damn! Dat weet niemand volgens mij :P Helaas misgelopen.

Goed dat je het hier even meld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb verschillende winkels al een mailtje gestuurd of die korting te regelen valt. Het valt in ieder geval niet te regelen via de telefoon.

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:08:
Ik heb verschillende winkels al een mailtje gestuurd of die korting te regelen valt. Het valt in ieder geval niet te regelen via de telefoon.
Ze doen er in een hoop winkels ook verbazingwekkend moeilijk over. Een andere vriend van me heeft nog geprobeerd de korting achteraf geregeld te krijgen, maar de werknemer die hij daarvoor aangesproken had reageerde vooral in de sarcastische en klantonvriendelijke "Balen joh, nu betaal je 2 jaar teveel"-stijl.

Het kan dus zijn dat je het bij verschillende winkels moet proberen, om de korting geregeld te krijgen. Maar goed, dat is het met 2 jaar lang 20% korting uiteindelijk ook wel waard.

• alex3305
  • Laatst online: 09:10
Goede aanbieding vandaag bij 1DayFly voor mensen die er nog eentje zoeken:

1DayFly

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

FiXeR.nl schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:41:
Wat een stelletje naaiers zijn ze bij T-Mobile zeg. _O- Ik bel of er een korting valt te regelen op het abbonement of toestel.

Krijg ik te horen:
"Omdat het toetsel zo gewild is houden we de prijs hoger, het toetsel is pas een half jaar op de markt"
Dus ik antwoord: Maar een HTC is na een half jaar ook gratis bij je abbo.
Zij dus: "Ja, maar omdat de iPhone zo'n hype is kopen ze hem toch wel"

Zo gaat dat daar dus, kunstmatig de prijs omhoog houden omdat je alleen recht hebt. :(

Bij de phonehouse geld nu de actie dat je 80 euro korting krijgt als je een oude mobiel inlevert, maar helaas geld dat alleen op de 8GB en niet op de 16. :'( , Ook via T-mobile kun je dan geen korting krijgen.

Maar bij de phonehouse krijg je wel binnenkort sinterklaas en kerst acties heb ik vanmiddag te horen gekregen. ;) Dus dan gun ik het hun liever dan T-Mobile direct. Nog even wachten en dan maar weer even langs de phonehouse . :)
Haha, ik heb zojuist ook gebeld om te vragen of ze me een betere deal konden leveren. Dit is de betere deal voor de i-300 die ze me konden bieden:
- 19.95 voor de 16gb versie
- geen aansluitkosten
De rest identiek... (dus als ik voor de 8gb zou gaan, 1 euro bij betalen en de rest hetzelfde... oftewelijk, PRECIES HETZELFDE als wat ze nu aanbieden op t-mobile.nl). Dat is helemaal niet een veel voordeliger situatie en de verkoper beaamde dit ook. Je zit dus nog steeds een maandelijkse prijs van 44.95. Als ik zo even kijk op internet lijkt dit me niet de beste deal. Tijd om zo maar 's op te zeggen vermoed ik.
alex3305 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:36:
Goede aanbieding vandaag bij 1DayFly voor mensen die er nog eentje zoeken:

1DayFly
Ligt aan mij misschien, maar is hij niet voordeliger op http://gsm.nl met kpn?

[ Voor 15% gewijzigd door prototype op 13-11-2008 16:00 ]

• alex3305
  • Laatst online: 09:10
Nee? Op GSM.nl (frontpage) wordt de 8GB versie aangeboden. Dit is de 16GB versie.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
jefjef schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:37:
Vraagje:

In de winkel zei een verkoper mij dat T-mobile geen enkele voorwaarde stelt aan hun web n walk abonnementen, je mocht onberperkt downloaden zei ie, maar ik neem aan dat je het gewoon kan proberen als ze t uberhaupt opvalt krijg je sowieso eerst een waarschuwingsbrief.

Je kunt i.p.v. een web n walk card trouwens ook iPhone Modem gebruiken ( http://www.iphonemodem.com/), dan heb je die card niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:36
Ik ben zojuist even in een T-Mobile shop geweest bij mij in het dorp. Daar vertelde de medewerker achter de balie mij dat de studentenkorting (20% korting op Abbo kosten) niet geld voor de iPhone abonnementsvorm. De medewerker liet mij een intranet pagina van TM zien waarop de abo vormen staan waarbij het kortingstarief geldig is. Hier stonden een aantal flex/relax vormen op en een hoop van die myFaves abonnementen..
Ook kan ik mijn huidige bundel SMS tegoed van orange niet meenemen naar TM als ik een iPhone zou willen :/

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
IJnte schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:30:
Ik ben zojuist even in een T-Mobile shop geweest bij mij in het dorp. Daar vertelde de medewerker achter de balie mij dat de studentenkorting (20% korting op Abbo kosten) niet geld voor de iPhone abonnementsvorm. De medewerker liet mij een intranet pagina van TM zien waarop de abo vormen staan waarbij het kortingstarief geldig is. Hier stonden een aantal flex/relax vormen op en een hoop van die myFaves abonnementen..
Ook kan ik mijn huidige bundel SMS tegoed van orange niet meenemen naar TM als ik een iPhone zou willen :/
T-Mobile misleidende voorwaarden

Leuke voorwaarden inderdaad.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.